Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 25.9.

Jak jsou na tom ve skutečnosti mezilidské vztahy? - O vysávání mezi sebou

13. srpna 2008 v 10:51 | Alue |  Energie
Každý člověk se bojí být sám...
Každý člověk myslí, že to, co cítí, je láska až za hrob...
Každý člověk si myslí, že rodina je nepostradatelná...
Každý rodič si myslí, že jeho děti jsou mu podřízené a musí ho poslouchat...
Každé dítě si myslí, že je chytřejší, než jeho rodič...
Každý člověk má neustále potřebu s někým být... ale proč?
Pojďte se podívat, jak vlastně lidské vztahy fungují ve skutečnosti... nebudete tomu chtít věřit...

Jak já říkám: ,,Na lidi je nejlepší se jen dívat." - Nikdo se mnou nesouhlasí, protože nikdo není jako Já... ale když vidím, co se ve skutečnosti děje, opravdu nemám chuť své postoje měnit...
Když se člověk narodí, je vychováván a je s ním zacházeno tak, aby ztratilo přirozené toky energií z vesmíru, které léčí a dávají sílu... jsme jako malí v podstatě ,,odstřiženi od pupeční šňůry našeho všeobjímajícího vesmíru".
Ale člověk je bytost světla... bez energie člověk nemůže žít... a kde začne brát energii, když ji nedokáže nabrat normálním způsobem? - krade.
Kde začnu? Začnu třeba vztahem rodič-dítě:
Lidé rodí své děti do světa, kde je plno nebezpečí a stále se o děti bojí... (smutná realita je i ta, že většina dnešních dětí je jen důsledek tělesného potěšení, při kterém vůbec nikdo žádné dítě nezamýšlel... tahle skutečnost se v duši nese po zbytek celého života...) ,,Kam jdeš? Kdy se vrátíš? S kým tam jdeš? Vrať se v tolik a v tolik. To nesmíš, tamto nesmíš, tohle musíš." - to jsou dnešní rodiče... ale ve skutečnosti by tomu tak vůbec nemuselo být, kdyby se lidé chovali inteligentně a důvěřovali si...
Co je ale hlavní důvod, proč rodiče takto terorizují své děti? To není láska... skutečná láska vypadá úplně jinak. Tu pravou lásku lidé zde na zemi neznají...
Ta ,,starostlivost" našich rodičů, nevězí v ničem jiném, než v Energiích..
Ve chvíli, kdy rodič zastraší své dítě, nebo jej udeří, Energie přechází na rodiče... ve chvíli, kdy rodič svému dítku nadává, energie přechází na rodiče... zpravidla to bývá tak, že rodiče už jsou tak drzí, že si na své děti navážou stříbrné nitky a ,,sají" jejich energii neustále... (a to dělají nejen rodiče, to dělají skoro všichni... jste obalení stříbrnými nitkami, skrze které kradete a jste vysáváni. Nechutný, co?)
A co pak dělá ubohé dítě? Když jeho rodiče ho takto vysávají?
Jde do školy a tam šikanuje své spolužáky... ve chvíli, kdy je seřve, zmlátí, postraší, bere si jejich energii a odchází jako king...
Co dělají děti, na které si ve škole spolužáci dovolují a vysávají je?
Jsou to plačky...
Jdou a nechají se pořádně politovat od každého, koho potkají... ve chvíli, kdy tohle dítě někdo polituje, dítě přebírá jeho energii a jde dál, jako king...
Co dělají lidé, kteří politovali tohle dítě?
Jdou zase za svými dětmi... nebo seřvou své podřízené...
A takto jde koloběh energií pořád dokola...
Ale nemusí tomu tak být...
Mě není dobře téměř vedle žádného člověka, protože cítím, že taky ,,upíruje"...
S takovýma lidma nekomunikuji a odcházím...
Dobře je mi jen s takovým, který není zloděj, jako všichni ostatní...
Dáte mu energii a cítíte, jak vám ji nevědomky vrací... ale málokdo z lidí vám ji vrátí... lidé jsou zloději energií... (tohle závisí na jejich povaze a stupni pravdivosti).
Když se takto energie mezi dvěma dobrovolně předává, energie nárůstá a lidé nakonec odcházejí oba šťastní a svěží... - nikdo nikoho nevysál, naopak svoje energie znásobili...
Při předávání energií, ať vědomém či nevědomém, se energie násobí zhruba 1 : 100. - To je vážně pěkná pálka...
Místo aby si lidé dávali energii z lásky a násobili ji, tak po sobě řvou...
Lze si to krásně ověřit.. když jsem odřízla svoji babičku i svého bývalého přítele od svojí energie s pomocí ,,Ňufa", tak oba začali řádit... bábi za mnou chodila a dělala mě hysterický scény, že mi matka umírá na rakovinu, strašně bulela, byla sprostá, mačkala mě ruku a o toho mi vyčítala, že to neřeším... bývalý přítel zase začal chodit na můj blog a začal psát věci, které nadvědomě upravoval tak, abych z něho byla nešťastná a aby mohl zase ze mě pořádně nasát... - bohužel pro ně ale už to není možné, i kdyby se jim povedlo udělat ze mě nešťastnou trosku... ti dva už si ani nelíznou...
Je to pěkně nechutný, udělat tohle a pak sledovat, jak ti lidé, kteří předtím vysávali vás, teď chodí a snaží se všemi možnými způsoby získat znova z vás energii... jako nějaké příšery, které zavřeš do klece a nedáš jim nažrat... je mi z toho úplně blujno.
Chodí za mnou na návštěvu jeden kluk.. řeknu mu: ,,Nechoď." - On dojde... a pak se diví, že jen ležím, nebo sedím a nemluvím s ním... celou návštěvu je nuda jak cip a on odchází otrávenej... ale za pár dní jde a dojde znova, třeba i neohlášen... do teďka tento člověk nepochopil, že mi vedle něj není dobře a že se s ním nechci stýkat... stále se jen lituje... ,,Moje borka se málem zabila... já jsem se málem zabil, ale měl jsem tupej nůž.. a matka to a tata tamto a segra tuhleto..." -Fuj.
Nadvědomě cítí, že síla ze mě by byla dobré sousto... ale nemůže ji ze mě brát, tak se snaží pořád dokola...
Když dojde, padne na mě špatná nálada a nechce se mi vůbec nic dělat, nechce se mi s ním mluvit.. není s ním o čem mluvit... - jen někdy je světlá chvilka, kdy si popovídáme, ale to jen velice zřídka, protože on málokdy příjde bez sebelítosti a temnoty v srdci...
To, co lidé dělají, to co cítí, není láska... veškeré lidské vztahy jsou tu o kradení energií...
A zamilovaní?
Znáte určitě ty ,,lásky" - ona si najde kluka a za týden ho strašně nenávidí a dělají si naschvály... - proč?
Všechny tyto vztahy založené na podmínečné lásce končí špatně...
Lidé, co jsou do sebe takzvaně ,,zamilovaní", se snaží navzájem ovládat a vlastnit... ,,Nesmíš políbit nikoho jiného, když to uděláš, rozejdu se." - takto se také velice účině vysává ten druhý člověk... postupně toho má ten, který je ve vztahu vysáván, - (většinou to totiž bývá tak, že jeden více vysává toho druhého) - už plný zuby a zničehonic začne svého ,,vysavatele" nenávidět... vysavatel neví.. nechápe, co se stalo a začne svoji oběť také nenávidět... nebo ji začne vydírat, čímž ji vysává zase...
Tohle jsou odporný opičí lásky a je mi z nich blujno... tento typ ,,lásky" jsem dříve zažila několikrát, bohužel byla jsem vždy v pozici vysávaného, protože já nejsem zloděj a nikdy jsem nebyla... už se toho nehodlám účastnit. Je to odporný.
Tohle naznačuji svojí sestře, ale jí to pořád nedochází.. ,,S tím už nejsem, podvedl mě, teď chodím s jiným." - Co nadělám? Nic. Je to její volba... a kdybych jí to řekla natvrdo, pošle mě tak akorát někam... smutný...
Řeknu vám jedno... vysavači... Vesmír nerozeznává, jestli druhému ukradnete jeho energii, nebo peníze... protože hmota je 6x nahuštěná energie... - 6x komprimovaná energie je hmota a 6x dekomprimovaná hmota je energie. - a co jsou peníze? hmota... obojí je tedy kradení energií... z pohledu vesmíru jsou tedy skoro všichni lidé zde na zemi zloději na entou a tohle se jednou každému zle vymstí.
Ale co nadělám? Když tuhle odpornou pravdu někomu řekneš, nebude ti věřit... lidé se pravdy bojí... začnou na tebe útočit a budou se snažit tě zlomit... bohužel už pozoruji silné příznaky u svojí mámy... snaží se mě nenápadně přesvědčit, že jsem vymytej mozek... stejně jako lidé okolo mě.. rodina, znamí... naštěstí je už pro ně pozdě, ale příjemné to taky není...
Tak aspoň píšu sem... snad se najde někdo, kdo to pochopí a něco zkusí změnit... protože i přes tyto hrůzy, ještě jsou stále na světě lidé, kteří chtějí znát pravdu a pro které stojí za to se snažit... pro vás píšu :)



 


Komentáře

1 Skřítek Skřítek | 13. srpna 2008 v 16:38 | Reagovat

Moc pěkně Aluško, moc pěkně jsi to napsala.

Je to neuvěřitelné ale máš zase 100 procentní pravdu a já se nestačím divit kam na tyhle vědomosti chodíš. Jsou tak pravdivé, že je to až kruté.

Jen tak dále Aluško. Moc ti držím pěstičky.

Skřítek

2 Lira Lira | Web | 13. srpna 2008 v 20:25 | Reagovat

Ahoj,pěkné a pravdivé,jen doufám,že taky nejsem "vysavatel" ;)...

3 janko janko | E-mail | 13. srpna 2008 v 23:33 | Reagovat

Alue, není to špatné, jen bych místo kradení volil jiné slovo, třeba "výměna". protože oba, dko se transportu energie účastní, tak dostavají. Jeden tu, kterou potřebuje, druhý tu, kterou nepotřebuje.

A jedna technická: píšeš správně to o šestkrát měněné energii na hmotu a zpět. zajímá mě, jestli víš, proč zrovna šestkrát.

Tomáš tě velmi chválí, já jen zkouším. Odpovídat nemusíš, ale pokud ano, tak na mail, nemám tolik času se sem vracet. Dík za dobrou odpověď. (ne kažfdá správná odpověď je také dobrá).

omlouvám se, že reaguji jen na text výše, musím ještě něco umatlat do práce...

4 karantava karantava | 14. srpna 2008 v 3:42 | Reagovat

Ahoj Karolko, rád si čtu tvůj blog. Popsala jsi to naprosto přesně, jen mně schází nějaké řešení toho co jsi popsala. A je vůbec nějaké? Jak se chovat jinak a přetrhnout ten řetěz? Jak to udělat a nebýt jako ostatní "zloději energií"? A proč se tak lidé k sobě chovají? Víš, jaký je ten důvod proč víc berou, než dávají? Díky za radu a vysvětlení.

5 Qoliker Qoliker | E-mail | 14. srpna 2008 v 5:08 | Reagovat

nemám slov, děkuji ti :)

6 Míla Míla | 14. srpna 2008 v 13:31 | Reagovat

Když vynadám svým dětem, tak rozhodně příliv energie necitím ba naopak mi je z hoto hnusně. Nemám to ráda, ale někdy člověk vyteče. Moje babička říkávala: "Vše s láskou"

7 Skřítek Skřítek | 14. srpna 2008 v 14:36 | Reagovat

Pro Mílu.

To že necítíš energii je tvůj problém ale určitě jim ji odsaješ. To že se čítíš hnusně je naprosto správné, proč jim teda nadáváš? A proč děláš věci při kterých se takto cítíš. Máš asi někde chybu v programu tvého biologického počítače.

Skřítek

8 Míla Míla | 14. srpna 2008 v 14:52 | Reagovat

Máš děti pane chytrej?

9 Kirk Kirk | E-mail | 14. srpna 2008 v 15:07 | Reagovat

K anketě: Já nevěřím, Já vím,že existuje:-)

10 PRO KARANTAVU PRO KARANTAVU | 14. srpna 2008 v 15:27 | Reagovat

Bobku.. já se přeci vždy snažím o rozzuzlení situace a i zde jsem se pokusila lidi nabádat... čti znovu a pozorněji... nebo ti to zopakuji: NEHÁDAT SE, NECHOVAT SE K SOBĚ HNUSNĚ, ŘEŠIT VŠE V KLIDU  A S ROZVAHOU, KDYŽ SE CÍTÍŠ HNUSNĚ, VYMĚŇUJ VĚDOMĚ S NĚKÝM PO DOMLUVĚ ENERGII... A NEŘVI PO NIKOM, NEVYBÍJEJ SI NIC NA LIDECH.- Takto to jde zminimalizovat, ale úplně se odříznout za těchto okolností nelze... jde to jen velice snížit.

11 nelinka nelinka | E-mail | 14. srpna 2008 v 19:05 | Reagovat

Ahojki, mám na tebe prosbu. Před týdnem mi umřel kamarád. Opilý řidič do něj ve 120 vrazil a rosšrotoval mu auto. Já se s tím nemůžu vyrovnat a chtěla jsem se tě zeptat, jestli je možné s tím kamarádem ještě nějak mluvit nebo jestli jde ho nějak v minulosti varovat. Je to pro mě důléžité tak doufám, že odpovíš. Moc ti děkuju a máš krásný blog.

12 soto soto | E-mail | 14. srpna 2008 v 21:48 | Reagovat

Ahoj, moc hezky napsaný, málokdo se tak perfektně vyzná.Snad následujícím někoho taky trochu inspiruji. Nejrozumější co mě napadá jako řešení, je takovýto postup: vyhnout se mystickým nářkům na které jsem, tak často ve tvým věku a ještě mnohem později sám narážel, situace je špatná a žádný státní aparát nám evidentně nikdy nepomůže. Je třeba si ujasnit další fakta a postavit se jim čelem, je jasné že postižení jedinci se nebudou chtít jen tak vyléčit, ale přesto je třeba být k nim velmi rázný - nechceš tak jdi TEČKA. Je třeba dát dohromady účinnou terapii s jasnými pravidly, aby léčený věděl, kdy je porušuje a tedy věděl, že mu hrozí předčasné ukončení terapie. Tedy žádný pasivní gaučing. Ti nejlepší by měli vyškolit armádu terapeutů a pokud je zapotřebí krom znalostí i  nějaké nadání, nebo schopnost, měla by se i tato jasně ověřovat. Píšu to sem jen pro inspiraci a protože jsem se už setkal s tím, že místo aby se někomu pomohlo správněji a dobře žít, tak se dotyčnému vnucuje rovnou krkolomná asketická cesta k úplnému osvobození a to považuju za přehnaný a samozřejmě za zoufalý čin. Podle mě teprve zdravý a šťastný člověk , by se měl sám rozhodnout, jestli se chce nadobro odříznout od světa až úděsnou askezí a lidstvo by jistě splnilo svou povinnost, kdyby takových dokonalých adeptů mělo vždy jen velmi poskrovnu a zbytek žil se vším všudy a uměl si života pořádně užít.

13 Lady Rovena Lady Rovena | Web | 15. srpna 2008 v 10:10 | Reagovat

Zajímavé myšlenky...člověka, který na návštěvě sedí, kouká a nic neříká taky znám....opravdu to je ubíjející

14 Nina Nina | E-mail | 17. srpna 2008 v 21:10 | Reagovat

Karolíno, děkuji, je to podnětný příspěvek. Také jsem dosti citlivá na mezilidské vztahu. Většinou vycítím, co ke mně ten který člověk vysílá. Jak na mě působí. Z některých se mi dělá až fyzicky špatně - v tom případě utíkám.

Mám v práci kolegini, ze které cítím, že mi bere, aniž by na druhou stranu vracela - já ikdyž to cítím, nic s tím nedělám, protože chci mít na pracovišti klid. Ale vnitřně mě to žere. Zkoušela jsem vizualizovat různá vajíčka, ale nějak se mi to neosvědčilo (možná z toho důvodu, že nemám patřičně vyvinoutou představivost).

Píšu sem, protože bych tě chtěla požádat o radu nebo inspiraci v tom, jak si počínat v sebeobraně, proti vysavačům. To mlčení v přítomnosti nežádoucí osoby je zajímavý trik, jak ho vlastně k sobě vůbec nepustit. Vyzkouším to. Měj se hezky, jsem ráda, že jsem na tvůj web narazila.

Ahoj.

15 Alue Alue | 19. srpna 2008 v 21:13 | Reagovat

pro Ninu: přečti si článek s nadpisem: ,,Jak se účinně ochránit před vysáváním jinou osobou?"

16 Tom Tom | 21. srpna 2008 v 12:52 | Reagovat

Ahoj jo je to pravda to je to co v poslení době řešim dobrej je ten návod s růží. Zrovna včera mi přišel pod ruku "náhodou" film Celestinské proroctví mnozí určitě znají jeslti ne doporučuju je to přesně o tomhle.

Mějte se všichni krásně a hodně sil Karol

17 Alue Alue | 21. srpna 2008 v 19:06 | Reagovat

Ano, ten film jsem viděla... v jedné části jsem plakala dojetím, je to neskutečně pravdivé a úžasné :)

18 Laigo Laigo | 10. září 2008 v 14:45 | Reagovat

taky jsem zažila tu "lásku",...  nikým chodit nechci a nebudu,já nevim, ale v žádném vztahu jsem se necítila ok,.... je to krásné Aluško,..

19 Laigo Laigo | 10. září 2008 v 14:45 | Reagovat

jako napsané, ne skutečnost,.

20 svetlo svetlo | E-mail | 22. února 2009 v 22:51 | Reagovat

Je to doopravdy kradež energie.Ty krádeže fungují i na dálku(vnímám energie a vidím to).Nemocný člověk(lépeřečeno nemocná mysl a duše)krade i na vzdálenost několika kilometrů a to nevědomky...automaticky dekomprimuje hmotu na světlo a přes čakerní systém dochází k obnově energie.Lidé hrají všemi barvami..pokud jsou barvy viditelné tedy odkryté tak je to nemoc.A vostatních věcech má Alue naprostou pravdu.Dá se o tom dlouze povídat,ale je to hlavně o fraktální geometrii a kvantové fyzice.Petr.

21 Alue Alue | 24. února 2009 v 10:01 | Reagovat

fyzika, matika.. to jsou vsechno jen podvody na lidi, bacha na to :)

22 geo geo | E-mail | 31. března 2009 v 8:57 | Reagovat

:-) Ja mam uplne stejne zkusenosti.

23 Miška Miška | 13. května 2009 v 9:31 | Reagovat

Milá Alue,
máš úplnou pravdu, o tomtéž jsem četla v knize Celestinské proroctví, kde je to velmi podrobně popisováno. Naprosto s Tebou souhlasím.

24 Alue Alue | 13. května 2009 v 12:24 | Reagovat

celestinské proroctví? viděla jsem film. - je to krásný! :)

25 Marty Marty | 15. května 2009 v 0:28 | Reagovat

... opravdu "Každý" ? :-) a propó tatarák raději na večeři s pivíčkem jednou za čas ... chi

26 Lumi Lumi | E-mail | 9. června 2009 v 14:14 | Reagovat

a my si to veľmi ceníme.. ďakujeme Alue :)

27 Karin Karin | 28. července 2009 v 16:56 | Reagovat

Alue,fantasticke! Jsi uzasna jak dokazes tak nadherne stylizovat do pismenek tu nekonecnou vesmirnou pravdu....
Ja jsem si po "probuzeni" taktez uvedomila, ze nejen jsem lidem vysavala energii, ale taky jsem se nechavala vysavat!
Dneska to resim tak, ze kdyz poznam, ze me nekdo chce vysavat, jednoduse nereaguju vubec na nic - jsem z ticha...
V tom lepsim pripade - odejdu.
Presne,mas recht.
Karin

28 Tukatkat Tukatkat | 25. listopadu 2009 v 18:35 | Reagovat

Moc pekny clanecek a urcite i pravdivy. Ja misto stribrnych nitek pouzivam prsty, dotknu se nekoho kdyz je mi zima a je mi teplo, dotknu se nekoho, kdyz jsem smutna a je mi veselo. Umim to ale i naopak, dotykem rozdavat radost a smich, nebo zlym lidem litost a smutek. Je to zvlastni a nikdy jsem to prilis nepochopila, jak to vlastne funguje?

29 cibinka cibinka | 1. února 2010 v 15:21 | Reagovat

Alue, máš pravdu, naprostú pravdu. Občas sa mi stáva že po stretnutí s určitými ľudmi som úplne vyčerpaná, čo už..

30 Mikessska Mikessska | E-mail | 11. února 2010 v 9:30 | Reagovat

Nejprve ze všeho přeji pěkný den.
Chtěla jsem se jen zeptat, jestli v budoucnu plánuješ uveřejnit sem nějaké knížky, ze kterých "čerpáš" tyto náměty...

31 Alue Alue | 11. února 2010 v 10:11 | Reagovat

[30]: Tyto náměty jsou z mé hlavy, jsou to moje vědomosti a z knih je rozhodně nemám.

32 Nicolas Nicolas | Web | 18. února 2010 v 14:28 | Reagovat

Skvělé. Dávám  4 hvezdicky. Jen mám pár upřesnujících dotazů:
- odkud jsou ty informace o 6x komprimovaných energiích?
- kde jsi přišla na to, že každý člověk se bojí být sám a každý si myslím, že jeho láska je až za hrob? Pro upoutání pozornosti to je OK, ale nemá to žádný reálný podklad (alespon já znám spíš většinu lidí, kteří to mají právě naopak).

33 blax blax | E-mail | Web | 9. května 2010 v 13:46 | Reagovat

Vědomě cítím, že jsi dobré sousto =DD Mas krasnej web , tesim se na dalsi clanky. Hezky den :)

34 Alome Alome | E-mail | 29. srpna 2010 v 2:33 | Reagovat

Ahoj, s vysáváním mám také bohaté trpitelské zkušenosti. Největší "obětí" jsem byla v dětském věku, ve škole, doma, nikde žádné zastání. Je to docela ubohé, když si uvědomím, že nejvíce vysávali lidi, kteří se dušovali jak moc mě mají rádi. No, už jsem vynalezla několik metod jak slušně absolvovat návštěvu u babičky aniž by mě vysála. Mimochodem, vysávání považuji za masochismus, stejně tak jako vyžívání se v roli oběti nebo tyrana, at nevedomě.
Pokud je nutno s upírem chvíli pobýt, tak metodu nazývám Hodinová bábovka. To jest dát si čaj, sníst třeba bábovku - protože moje bábinka ji nabízí,upírka nechat něco povědět (většinou je to monolog) a nejlépe do hodiny vystřelit! Potom jsou všichni spokojení i já a mám klid. Jak Alue píšeš, správně je odstranit veškerá střibrná vlákna. Být ostražitý a jednoduše se rozhodnout pro to že nedám ani nevysaji:D. Tento fakt jsem zjistila, když jsem se rozhodla být zodpovědná za svůj život.
Máš moc hezký blog:D

35 FM FM | E-mail | 9. prosince 2010 v 22:19 | Reagovat

Všechny komentáře souhlasí s tím, že prokouknout upíra ja první krok a není to zas tak těžké a druhým krokem je zamezení předání energie. A co takhle vědomé obdarování onoho upíra se slovy: "Vem si kolik potřebuješ ..." Většinou je to o tom, že upír často ani netuší že je upír. Dárce, nebo vysávaný, bavíme li se v okruhu lidí, kteří mají o energiích povědomí, by měl být člověk jaksi nad věcí a měl by zvládnout takové situace s nadhledem a odcházet z nich s pocitem, že jsem byl v dané situaci užitečný. Mám 2 prarodiče a oba jsou staří a nemocní, jak to tak chodí. Přestože nejsem natolik vnímavý abych poznal zda si berou či ne, tak za nimi chodím rád a právě s pocitem a příním, že si vezmou. Já si totiž mohu dovolit. Mé možnosti načerpání energie jsou jsou takřka nekonečné. Jejich možnosti chápu spíše jako omezené, nehledě na to, že o těchle věcech nemají ani tušení, domnívám se.

36 Angelika Angelika | 12. prosince 2010 v 9:17 | Reagovat

Milá Alue.
Při procházení internetu jsem objevila i Tvé stránky. Přiznám se, že přečtených článkú ještě tolik nemám (určitě budu pokračovat), ale nedá mi abych nezareagovala na jeden i když už je staršího data.
Píšeš v něm o tragické situaci ve vztazích. Ne, že bys neměla pravdu, ale chtěla bych se na tu problematiku podívat z jiného pohledu. Určitě obě víme, že my jako lidé jsme vlastně dvojice - duch a tělo patřící 3.dimenzi. Když Duch chce vstoupit do prostoru Země musí splnit několik podmínek. Pak si pro svůj životní příběh, dá se říci i roli, vybírá kulisy. To znamená rodiče a celou rodinu, století, stát, území, životní úroveň, rasu a mnoho dalšího. Protože jsme ve 3. dimenzi je naším pomocným pracovním materiálem LÁSKA. Po narození sice nevíme proč jsme vlastně zde, ale je to přesně to ořechové pro nás. A teď začíná ona zvláštní škola života, která je vlastně založená na ODRAZU. Po dobu dospívání jsme přesně u těch vychovatelů, kteří nás mají připravit na náš životní příběh. Proto považuji jakékoliv lamentování na nešťastné dětství za licoměrnost - my jsme si jej vybrali.
A začíná naše role - námi vybraná. Pro zvládnutí všech životních úskalí a našeho výstupu ke SVĚTLU (nemám pro to jiný výraz) zde máme v podstatě dva pomocníky. První a nejdůležitější je energie Lásky. Ta je všude, jenže my jsme v určitém čase slepí. Druhá není méně důležitá - je to ZRCADLO. Nemyslím hmotné zrcadlo. Každý, kdo vstoupí do mé životní hry je zároveň zrcadlem v němž já vidím své chyby. Jen člověk naprosto bez vady může žít i na hnoji a bude si připadat jak v parfumérii, protože jej už nedráždí smrad a nepořádek kolem něj. Rozumíš mi?
Je docela poučné naslouchat steskům lidí na druhé a jejich špatnosti, protože oni nevědomky vypovídají o sobě. A teď jsem vlastně u největšího problému tohoto času. Je to ÚTĚK. My už máme pocit, že nic nemusíme a když nám něco nebo někdo(partner)není po vůli, kterou považujeme za jedině správnou, tak utečeme. Na všech(nebo většině) stránek je podporováno ego lidí tím, že mají právo na štěstí a nekonečnou svobodu. Ale to právo končí tam, kde začíná právo těch druhých. A řekni mi, kde se ti utíkající mají dozvědět něco o sobě, pokoře, mírnosti, dobrotě a hlavně oné nádherné LÁSCE. Jak asi dopadnou v oné životní roli, kterou si sem přišli zahrát? Máme svobodnu vůli, ale celé STVOŘENÍ je ŘÁD a ten my úspěšně překračujeme.
Jak dál?
Jediné co můžeme ovlivnit a změnit jsme my. Přeji všem, kdo tyto řádky budou číst aby se zamysleli. Svět je opravdu nádherné místo k životu, ale ten život potřebuje trochu nadhledu a hodně veselí a radosti. Pak před nás budou stavěna zrcadla v nichž se bude odrážet naše dobrota, mírnost, laskavost. A naši andělští průvodci budou mít veliká košťátka a se vší silou budou před námi zametat cestičky.
Přeji vše dobré Angelika

37 espritia espritia | E-mail | 22. ledna 2011 v 2:49 | Reagovat

Myslím si, že niekedy je dôležité upozorniť "upírov" na to že sú upíry. Bola som raz pred zápočtom veľmi nervózna a mala som veľký strach. Oprela som sa o dve svoje kamarátky. Jedna povedala, že pocítila taký nepríjemný kŕč v bruchu a tá druhá dodala, že ona tiež a zo srandy dodala, že sa jej radšej nemám dotýkať. Ja som si vtedy v duchu povedala "och, ja som na nich svoj strach preniesla a obidve to fyzicky pocítili, aj keď netuším či na také niečo veria" Vtedy som si uvedomila, že som to urobila podvedome a nechcela som byť "upírom" a dávala som si pozor aby som sa radšej nikoho nedotkla. No keď som urobila zápočet, tak som sa neuveriteľne tešila (pripadala som si ako blázon) a mám pocit,  že sa moja pozitívna energia preniesla aj na ostatných čo tam čakali - videla som to na nich a myslím, že najviac na svoje kamarátky, tak dúfam, že som im tú energiu vrátila. Bola som upírom aj keď neúmyselne a som vďačná za to, že ma na to upozornili.
Chcem sa ešte spýtať či partnerská láska musí byť o vysávaní energie. Ja mám niekoľkoročný pekný vzťah (prešiel si svojimi fázami) a nemám pocit, že by niekto niekoho vysával. Myslím si, že vzťah dvoch ľudí môže byť aj pekný a o láske bez toho aby niekto niekomu vysával energiu - občas sa to možno stane, ale to sa vždycky rýchlo vyrieši. Neviem si predstaviť, že by som mala byť celý život sama, keď veľmi dobre viem, že to čo cítim už dávno nie je zaľúbenosť, tá už dávno opadla. Alue myslíš si, že môže byť vzťah aj o láske bez vysávania, kde budú obaja šťastní? Ďakujem.

38 Jarka Jarka | 2. února 2011 v 8:14 | Reagovat

Alue to co popisuješ je svatá pravda
cítím to samé---měla jsem to štestí vyrůstat v podzámčí zámeckého parku u babičky a dědy, kde jsem byla chráněna před lidským nedokonalým světem.. to mi způsobilo občas problémy...nezapadala jsem do kolektivů...občas s tím bojuji i dnes...ale je to spíš o tom, že lidé se bojí pravdy....a neznámeho, jsem však ráda, že to tak je. Sama mám pocit ,že jsem bytost z jiného světa,ale asi je důvod přoč tady jsem a tak hledám , pomáhám a žiji...myslím, že jsem na stejné vlně jako ty...myslím, že se někdy potkáme protože se známe. Měj hezký den . Tvé stránky jsou krásné a jdou z duše....  J.

39 Jarka Jarka | 2. února 2011 v 8:31 | Reagovat

To že někomu dáme energii dobrovolně, protože si ji sami stáhneme z vesmíru  je správné....dávám energii lidem v nemocnici...pravda...kolegyně(sestry) říkají ,že jsem divná...ale pacienti říkají ,že jsem anděl...tak nevím ale mě to nabíjí:-)
J.

40 Jepice Jepice | 24. února 2011 v 15:26 | Reagovat

A nestojí za to občas pro někoho trochu té energie obětovat? Já se sice budu chvilku cítit jako vyždímaný hadr, ale občas si se sebou umím poradit líp, než ten dotyčný "vysavač"...

41 janka janka | E-mail | 19. března 2011 v 18:51 | Reagovat

ahoj alue, velmi sa mi paci tvoja stranka ale k tomuto clanku by som chcela vediet ako ma vyzerat taka "ozajstna" laska. bez energetickeho vysavania, tak, aby prinasal vztah radost. neviem ci je spravne napisat obidvom, lepsie bude vsetkym zucastnenym ? :) dakujem

42 Ivča Ivča | E-mail | 11. července 2011 v 15:43 | Reagovat

[36]:: po svých přečetných omylech jsem dospěla také k tomuto, naprostý souhlas. Energie JE. Zbarvujeme ji my sami. Pokud my budeme vůči všemu neutrální, neboť víme, že úplně vše je z téhož Zdroje, že naši předkové prošli érou Ryb: vůdce a stádo oveček, a to se střídalo: kdo byl ovcí, se příště dostal do rodiny vůdce, kdo byl zavražděn, byl příště v rodině vraha, atd, abychom dostali zkušenosti ze všech typů energií. A jdeme do éry Vodnáře, to je do svobody, je potřeba přijmout všechny zkušenosti celého rodu, všech našich předků, uvědomit si, čím vším prošli, v jakých rolích byli, a že uvízla energie právě v tom posuzování, odsuzování, že je to takové místo makové. Když zůstaneme NEUTRÁLNÍ, napojíme se zpět na prazdroj, na to, odkud naši předkové začínali, a budeme v sobě mít všechny esence, čím vším, jakými rolemi prošli. Je to o úctě a respektu k předkům, kořenům lidství až k Adamovi a Evě, prostě k počátku lidství. Cokoli odmítáme, posuzujeme a odsuzujeme, odmítáme naše předky. A bez jejich zkušeností nejsme my. Kolik válek, otrokářství a všeho bylo potřeba, abnychom se my sami narodili? A jsme tu proto, abychom pomohli při přechodu do éry Vodnáře, do svobody, kdy každý je tvůrcem své reality, svých světů, a nese plnou zodpovědnost za vše jím stvořené. Bez předků tu možnost tvořitz nemáme!!!! To nejlepší ze všech předků, všechny jejich zkušenosti, byly předány nám. Mějme prosím úctu a respekt ke všem rolím, kterými naši předkové prošli!!!! Na tom my stavíme naše životy, na jejich zkušenostech. Sami jsme si rodiče vybrali, právě pro tu zkušenost!!!! Cokoli kritizuji, posuzuji, odsuzuji a na čem naopak lpím, jen sama sobě blokuji proud energie. Ta je čistá. Jen já ji zbarvuji, vidím to před odraz toho, co mi předali předkové

43 skinny--love skinny--love | 6. srpna 2011 v 17:54 | Reagovat

Moje mamka mě občas lehce seřve a mám špatnou náladu. Potom jak za ní příjdu je na mě hodnější a omluví se mi. Potom je nám oběma o hodně lépe. Četla jsem podobný článek v časopise enigma. Jmenoval se Energetičtí upíři. Mezi moje nejlepší přátelé patří ti, ze kterých srší energie a já si s nimi vesele poklábosím. Pak jsme oba nabití. S lidmi kteří mi připadají jako vysávači se rozhodně nebavím a ani to nemám v plánu...
Přju hezký zbytek prázdnin
Adél

44 all-is-magic all-is-magic | Web | 6. listopadu 2011 v 17:56 | Reagovat

Hezky napsané Aluško :)
Já jsem si článek odvodila po svém a tady je moje idea co mě napadla během čtení:
No jo, vlastně proto se říká, že když se člověk někomu svěří poví mu své problémy a najednou se poté cítí líp. No jasně! Energetický upír! :)Já raději moc takové lidi neposlouchám a říkám si v duchu "Hmm, zase má nějaké problémy... "
Je to smutné, ale lidi takový opravdu jsou... A nejhorší na tom je, že oni sami to ani netuší :(

45 mala.morgaine mala.morgaine | 31. prosince 2011 v 11:00 | Reagovat

Píšeš odvážně,děkuji...tvá slova nezůstanou nepovšimnuta, jen nevím, jestli to bude pro tebe dobře nebo špatně...prosím, nepodléhej emocím, protože emoce jsou cesta do propasti.

46 tajemne-vytvory tajemne-vytvory | Web | 22. března 2012 v 5:32 | Reagovat

Zaujalo mě to...
Především to o lásce. Už dlouho razím názor, že láska není o "podmíněné monogamii", jenže nikdo to nechápe...
Co tedy považuješ za opravdovou lásku? Je nutné se u ní k druhému "přivázat" jak na provázek? Nestačí snad aby ti dva spolu byli šťastní a tomu druhému zároveň nechali určitou volnost?
Zajímal by mě tvůj názor na tohle.    Protože většina lidí,kterých se ptám, mi tvrdí, že jsem divná a vztah musí být monogamní, jinak to není vztah...

To o rodičích je holá pravda. I přestože oni nesouhlasí. A bohužel je pravda i to, že to přechází na děti.
Jak se změnit? Jak se naučit se od tohohle odpoutat?

47 Primula Primula | 24. března 2012 v 8:41 | Reagovat

Ako sa ochrániť pred vysavatelom? Pred energetickým upírom? Pred nepriateľom?
Rituálom s ružou, s červenou ružou...
Nehádať sa, nekomunikovať s nepriateľom ak je agresívny a ubližuje vám hocijakým iným spôsobom. Urobiť si tento rituál od ALUE !!! O čo ide? Ruža je symbolom lásky a ochrany. Vy, svojmu nepriateľovi, svojmu upírovi -  preukazujete týmto rituálom nič iné, než len lásku, ochranu, súcit, pochopenie. To nie je na vašu ochranu, ale na jeho ochranu - miluj svojho nepriateľa ako sám seba - to jemu týmto rituálom vlastne pomáhate, pomáhate mu svojou láskou, súcitom, pochopením a to bez toho aby ste obmedzovali jeho slobodnú voľbu. Preto sa vzťahy medzi vami zvyknú napraviť. Keby ste boli budhisti, použili by ste lotosový kvet. Pôvodne som mala na toto iný názor, ale ja viem, že svoj názor môžem hocikedy zmeniť, a priznať si chybu, pretože nič neostáva rovnaké, nič neostáva nemenné.

48 Lili Lili | 14. června 2012 v 20:49 | Reagovat

Aluško, tento text se mě hluboce dotýká. Díky za něj a za tebe:)

49 Newerdin Newerdin | Web | 18. června 2012 v 18:37 | Reagovat

Já nechci vysávat druhý lidi, máš pravdu Alue, je to hnusný. Ale na druhou stranu, mi přijde hrozně depresivní, že se nemůžeš nikomu svěřit se svým trápení, musíš na to být sama, vlastně se ani nestýkat s lidma, protože tvou špatnou náladu vycítí, jinak je začne člověk vysávat. Pokud jsem to dobře pochopila, tak je to dosti blbý.

50 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 25. července 2012 v 18:11 | Reagovat

Když tak na to koukám, tak já taky vysávám kde komu energii. Ne sice tak moc, jako ostatní mě, ale je to tak.

51 Pepa Pepa | 5. září 2012 v 22:16 | Reagovat

Hrozně hezky napsáno, hlavně ten závěr a také to, že pravdu lidé znát snad nechtějí, to mě strašně vytáčí.

52 Tomass Tomass | E-mail | 15. září 2012 v 14:23 | Reagovat

Alii tohle je poslání. Někdo musí být tak silný aby to dokázal jako ty. Držím palce.

53 Amona Amona | E-mail | 29. listopadu 2012 v 14:31 | Reagovat

Můžu se vysávání ostatních bránit i když neznám nikoho s kým bych mohla energii násobit??Za odpověď budu moc vděčná a předem za ní děkuji.

54 ivan ivan | E-mail | 7. ledna 2013 v 2:24 | Reagovat

? no uzasne. aja ze preco sa mi nalada meni aj viac krat za den. dakujem.skusam sa trpezlivo ucit, ale je to tak uzasne, ze ma to robi netrpezlivym. este raz dakujem s potesenim a uprimnou radostou.

55 tomas tomas | E-mail | 15. ledna 2013 v 6:32 | Reagovat

ahoj ja cumim si dobra

56 Botan Botan | E-mail | 1. února 2013 v 15:44 | Reagovat

Napríklad ja ževraj tiež vysávam energiu mame, keď ja mám málo. Ale ako to mám ovplyvniť, keď to ide samo?

57 Kačka H. Kačka H. | E-mail | 26. února 2013 v 22:13 | Reagovat

Já se vždy snažila nikoho nevysávat, ale řeknu Vám, že je to celkem složité. Například bráška: Pořád by jen bojoval. Já boje nesnáším. Snažím se mu vysvětlit, co je na bojích špatného. Náš rozhovor vypadá nějak takto:
Já: Ondrášku, mohl bys toho na chvíli nechat? Při bojování umírají lidé. Tobě se líbí, když někdo umře?

Ondrášek: Ne

Já: Tak proč to pořád děláš? Proč bojuješ, i když se Ti to nelíbí

O: (jen na mě kouká)

Já: Řekni mi, co se Ti na tom bojování líbí?

O: jedna, dva, tři

Já: Ondrášku, na něco se Tě ptám

O: čtyři, pět, šest

Já: Ondro, to se nedělá, takhle někoho ignorovat.

O: Boxiiiing!!!!! (začne do mě mlátit, hlava nehlava. Naštěstí je mu jen pět a není moc silný, takže mě to ani moc nebolí)

Já: Zamknu se v pokoji.

Máma: Kačko, nezamykej se v pokoji (vezme mi klíč). A nech Ondru na pokoji!

Tak to by mě zajímalo, kdo koho víc vysává.
Jinak se snažím všem energii dávat - posílat dobrovolně. Vrátí se mi opravdu jen u pár výjimek. Také se mi párkrát stalo, že mi někdo poslal energii destruktivní. To já vždy tak neskutečně znervózním...

Jo, gratuluji všem, kteří tento dlooouhatánský příspěvek dočetli do konce(pokud ho Alue schválí. Upřímně doufám, že se jí nebude zdát moc dlouhý).

58 Tomáš Tomáš | E-mail | 8. března 2013 v 13:31 | Reagovat

Metafyzika, většině populace to nic neříká (což je nesmírná škoda),část má ortodoxní náboženství a část má víru (já v inteligenci,ne moji,ale v universum. My máme jen dosažený intelekt, s kterým logicky, vychcaně atp. přemýšlíme,no někdo ticho v mysli ani neuvítá, natož aby postřehl jaký vliv to na něj má)a to může být jen zrníčko z problému. Naše myšlenku představují taky energie a záleží jestli mají podstatu a charakter, nebo jen odpad z produkce našich oblblých myslí). Z vlastní zkušenosti vím, že o tom nemluvím, případně jen málo slov k zamyšlení. Přece máme jen každý svoji hlavu a věci tzv. z new age nemusí někomu dávat souvislosti a hlavně když z toho nemají prožitek harmonie a souladu. Nezažili insight, vhled, smyslový prožitek,který byl natolik intzivní, že by je to posunulo o krok kupředu ve vnímání sebe sama a dispozicích které většina nezná. Pro někoho blbost, ale je k pláči.díky vědě omezení lidé pouze zkrz materialismus. Od dítěte k dospělému se člověk hodně naučí, JENŽE tu energii matka - dítě (za předpokladu milující matky) jsou na takové úrovni energetického propojení až k neuvěření,ale jak rok od roku postupuje, učí ho co ANO co NE, ale to že kdyby setrval svým vědomím v nitru sebe samém a s nadšením objevoval svět kolem a myšlenky,které by mě snad ani ve snu nenapadly a pokusil se o nich přemýšlet,nebo jim  dát volný průběh. Při tvých slovách mě napadla taková pěkná představa (si-fi pro doufejme desítky jen let) a to že svět by byl obrovským "sharingem" vnitřních energií mezi vším (až na anorganické) kde příroda,když ji v duchu s klidnou myslí ctíme, oplácí nám to. Nešetří! Jenže takový příjem energie nevedou lidi v mozkách vědomě jako abecedu. Proto je dost možné že si třeba neví rady,nebo krapet zabedněnosti a hra egem a jeho léčení na druhých (tvé upírství s energií:) které musí vést k fyzické smrty.  TO CO JE V NÁS SKRYTO BUDE NAŠE ZMĚNA VĚDOMÍ, NA JÍNŠÍ ENERGETICKOU HLADIU, NEBO ÚROVEŇ. Evoluce vědomí.. TO JE TO OČ TU BĚŽÍ.
Keep it real. Ták lidičky, ať se nám to daří.

59 David Scheuch David Scheuch | E-mail | 18. června 2013 v 13:04 | Reagovat

Ahoj, teď už Vím, že jsme dva. Příjemné zjištění

60 Nanu Nanu | E-mail | 23. srpna 2013 v 20:46 | Reagovat

Úžasně napsané Alue, naprosto souhlasím :3 :)

61 Liba Liba | 8. dubna 2014 v 19:58 | Reagovat
62 Liba Liba | 8. dubna 2014 v 20:06 | Reagovat

Ani nevíte, jak vám rozumím a cítím to stejně jako Vy a děje se mi to samé, co vám...přesto hlavu vzhuru, oddělme zrno od plev a stýkejme se pouze s lidmi, se kterými je nám vzájemně dobře ))

63 Mára Mára | E-mail | 4. července 2014 v 5:47 | Reagovat

Pravdivé! Jedna moje "kamarádka" se k tomu přiznala když pronesla něco ve stylu: "a na co jinýho je vztah než na vybijeni zlosti"

64 Vēra Nīkē Vēra Nīkē | E-mail | 23. listopadu 2014 v 19:06 | Reagovat

Zajímavý článek, opravdu. Jen… je to napsáno dosti… nepěkně. Nevím, příliš mnoho zlosti řekla bych. Nebo jen špatně volená slova, že to tak na mě působí. Každopádně… v podstatě chápu. Dlouho jsem se tak nějak motala ve vztahu se svou biologickou matkou, kterou jsem na jednu stranu měla hrozně ráda a vždy jsem litovala toho, jak krutě si s ní svět pohrává, a na druhou stranu jsem to nakonec neudržela a musela jsem se odstěhovat k otci. Začalo to, když mi byly asi tři roky. Hana se rozešla s mým otcem kvůli Karlose, který se mi však nikdy nezamlouval a mé „předtuchy“ se mi potvrdily jedné noci, kdy se pohádali, on jí praštil a odešel. Mě jejich hádka probudila a šla jsem do chodby za ní, načež mě ona objala a řekla jen: „To bude dobré zlatíčko.“ Od té doby nesnáším, když mi někdo říká zlatíčko a potlačuji nutkání se otřepat či utéct kdykoli se mě Hana snaží obejmout, protože od té doby jsem za každým takovým gestem viděla jen nějakou svou chybu. Vždycky mi z toho bylo špatně, vždy mi to ubližovalo. Prvně jsem si myslela, že to je určitý její způsob, jak mě potrestat za něco, co jsem udělala špatně. Pak jsem pochopila, že já nic špatně neudělala, ale ona už si neví rady a tak hledá oporu ve mně a mě to ubližuje, protože nemám dost sil pro nás obě. Na druhou stranu mě někde v hloubi nahlodává pocit, že dělám špatně, když se od ní vzdaluji, protože jí dlužím za to, že existuji, takže bych neměla odmítat jí takto energeticky vypomoci…

65 jan jan | 2. března 2015 v 23:31 | Reagovat

Jednou jsem mame rekl at mi nebere energii nato jak byla nastvana nebylo nic v porovnani co nasledovalo po tedle vete.Nekde lide uz jsouu v tom tak dlouho ze pravdu nevidi a boji se ji.

66 vea vea | E-mail | 25. března 2015 v 17:02 | Reagovat

zajímalo by mě, jde nějak vidět ty nitky či čo? nejde mi ani tak o to kdo by vysával mě (protože prostě... neumím to vysvětlit... roky s wifi...:() hlavně bych nerada někoho vysávala já, a taky mě zajímá kdo mě (případně) vysává :D fakt v tom mám maglajz... jenže ten mám ve všem :D

P.S zase nesmyslné něco ale co už :D

67 Kubíček Kubíček | E-mail | 29. května 2015 v 10:47 | Reagovat

Vše co ti na světě dělá nebo nedělá dobře si jen a jen ty a tvé vlastní nitro víš :). Mluvíš o tom, že se ti z určitých lidí dělá blujno, ale vše je jedno a ty jsi lidi. Ale chci ti poradit, pokud budeš chtít. Vše co ti vadí, je uložené v tobě. Přímo ve tvém srdci neboli podstatě a právě proto ti to vesmír přináší tak, jak se ti to děje, aby ti to ukázal a mohla si to změnit. Ukazuje ti, že toto máš dobře a toto zase ne, toto změň a bude ti krásně. Vlastně ti pořád se vším pomáhá, i když to tak ne vždy vnímáš, víš :) A tím, že ty si vše zjistíš, že sebou dokážeš změnit taky vše ve svém osobním vesmíru. Ozvi se, pokud budeš chtít poradit nebo odpovědi :) Lásku v srdci. Kubíček

68 lída lída | 18. září 2015 v 23:53 | Reagovat

Aluško, naprosto Ti rozumím. Takto vypadá dnešní svět. Nerozumím tomu, ale nedá se nic dělat. Mnohokrát se má duše snažila napravit svět, ovšem marně. Pozitivně by musel smýšlet každý člověk na této planetě, aby se vše očistilo a vrátilo zpět do pořádku a kdoví, zda by se tak stalo. Většina touží ovšem po moci, slávě, penězích a dalších hmotných statcích... Aluško, drž se a piš nadále na tyto stránky, spoustu lidem to otevře oči! Děkujeme, že jsi tady :-*

69 Martina Martina | 4. dubna 2016 v 21:47 | Reagovat

Také jsem dospěla do stádia "Na lidi je lepší se jen dívat..." (i když kolikrát mám pocit, že je nejlepší se na ně radši  ani nedívat...) Hezky napsáno :-)

70 Nika Nika | 12. srpna 2016 v 21:43 | Reagovat

ahojky 😃  reaguji na Vas text o energetickem vysavani . Chtela bych poradit jak z tohoto kruhu ven. vim o tom slysela jsem o tom . Sice sama nevim jestli toto nevedomky delam ale doufam ze ne ,pracuji na sobe a me se toto taky nelibi. Delam si ochranu aby ke me nikdo nemohl ale jak zjistim jestli jsem ja upirka?? 😃. Naprikad : mam  mladsi sestru ktera dostala od me sestrenice Reiky a ta videla ze ji nase Babicka vysava ktere je uz 92 let musim podotknout , babicka je fit a sestra padala na hubu nezvladala nic prisla z prace a byla proste vyrizena, bez nalady ,bez sily a kdyz ji rekla ze si ma delat ochranu tak se ji teprve ulevilo a uz se zacina lepsit . Takze me Vas clanek zaujal docetla jsem az dokonce a vubec si nemyslim ze jsou to nejake zvasty ba naopak verim to na sto procent nebot se tim zabyvam . Budu moc rada a vdecna za kazdou radu   😃 . Predem dekuji a preji nadherny den .❤ Milena .

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama