Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 25.9.

PROČ JSOU ZASVĚCENÍ PODVOD / OD ČEHO SE ODVÍJÍ SKUTEČNÉ SCHOPNOSTI? - DOPORUČUJI!

3. března 2010 v 7:54 | Alue |  Zasvěcení a jiné sekty
Nová móda mezi lidmi zabývajícími se ,,věcmi mezi nebem a zemí" je být zasvěcený do něčeho. - Zpravidla to bývá nejčastěji Reiki, Merkaba a jim podobné podvody.

Údajní mistři a duchovní učitelé lákají své ovečky na sladké řeči, že po tom a tomhle zasvěcení se jim otevřou takové a makové kanály v mozku a oni nabudou duchovní vyrovnanosti, nebo nedej bože dostanou nějaké schopnosti.

Lidé ve své nepochopitelné naivitě na taková zasvěcení chodí, aniž by je třeba napadlo přemýšlet.

První vám v kostce vysvětlím, od čeho se odvíjí duchovní schopnosti a duševní vlastnosti, abyste co nejlépe pochopili, proč je to podvod:
Všichni lidé jsou v jádru Božské bytosti. Naše základní podstata je konstruktivní, výživou pro nás je světlo a dobré energie.
Lidská bytost v původní nezdegenerované formě má kompletně odblokovaný mozek. - Lidé nežijí jen tady, ale i v jiných částech Vesmíru. Žijí úplně jinak, žijí způsobem, pro který jsme byli stvoření. Oplývají velikou moudrostí a mají neomezené schopnosti. - Teleportace, Levitace, Jasnozřivost, Materializace... to vše je pro ně naprosto přirozená věc.

My lidé, kteří žijeme v tomto systému máme mozky zablokované, naše vědomí je omezené. Nejen absencí určitých energií a podmínek které potřebujeme, ale také díky naší výchově a tlaku společnosti.
Míváme mnoho nedostatků, chyb a velikých šrámů na duši, kterých se jen těžko zbavuje a je velice náročné všechno v sobě zpracovat, protože systému ve kterém žijeme vládne temná strana. - Temná strana se všemožnými způsoby nejen snaží zotročit naše duše manipulací a lží, ale také dobře dbá, abychom neprozřeli. Aby nám nedošlo, že žijeme ve světe iluzí a že skutečný život je něco jiného.
Proto nás odmalička učí ,,pavědám" a nutí nás žít tak jak chce systém, ale ne my. - Ale nám nic jiného nezbývá, nějak se do systému zařadit musíme, abychom přežili.
Vtělují se mezi nás obtěžkané a temné bytosti, které nám ještě více znemožňují začít žít správným způsobem.
Dokonce i mezi ,,esoteriky" je tak moc podvodníků a narušených jedinců, že bývá problém přes všechny ty manipulace a podvody zůstat ve svém středu a myslet sám za sebe.
Všichni jsme jedno světlo, ale úroveň našeho uvědomění se liší. - Někdo má více energie, někdo méně. Někdo má více správných znalostí, někdo méně. Ten má takovou životní cestu, ten má jinou životní cestu.
Podle míry našeho uvědomění, podle našeho jednání v životě a podle míry naší energie se odvíjí naše schopnosti a znalosti. - Všichni tedy máme ty vlastnosti, ke kterým jsme sami dozráli, ke kterým jsme se dopracovali, na které máme energie, nebo které si zasloužíme a potřebujeme. - Nedostanete dar jasnovidectví, pokud byste měli v duši nedobrou vlastnost, která by zavinila, že svůj dar budete používat k manipulaci, která lidem ubližuje. - Ten kdo svou bytost otočí k temnotě, přirozeně světlé dary ztrácí.
Tedy zjednodušeně řečeno:
Čím více jste ve světle, tím více toho víte a oplýváte různými schopnostmi a dary, které jsou založené na vašem světlém nitru a pravdivosti. Tyto dary se zesilují podle toho, jak moc pomáháte světu a jak moc na sobě pracujete.
Pokud je někdo v temnotě, své dary ztrácí. - Temnota a utrpení snižují vibrace naší bytosti a tím přicházíme o své schopnosti.

A proč vám to celé vysvětluji?
Abych se konečně dostala k jádru věci. - Pokud si tohle uvědomíte, pokud pochopíte tento směšně jednoduchý princip, který rozhoduje o našich schopnostech, potom vám rychle dojde, že zasvěcení a kupování si vlastností za peníze je absolutní podvod. Kdyby fungoval, tak jsou všichni boháči velcí guruové, což nejsou.

Mnoho lidí si toto neuvědomuje. - Buď jsou prostě moc líní přemýšlet, nebo nerozumí skladbě vesmíru natolik, aby si to mohli sami poskládat dohromady a vyvodit logický záměr svým selským rozumem. - To ale není omluva.
Já vždycky říkám:
,,Všechno si ověř, všechno si zkoušej."
,,Své znalosti zakládej na vlastním prožitku a na vlastním úsudku."
,,Když něčemu nerozumíš, nestrkej do toho prsty, ale běž se o tom něco dozvědět."
,,Když na tom neumíš, tak na to nelez."

- Z toho vyplývá, že pokud si někdo nedokáže svým vlastním selským rozumem uvědomit, jestli je pro něj zasvěcení do např. Reiki dobré nebo špatné, tak se nemá nechat zasvěcovat!!!
- Ať si je propaganda jakákoliv, ať slibují cokoliv, člověk má MYSLET!

A pokud někdo hlásá, že vám za poplatek předá schopnost léčení a vy tomu věříte, aniž byste se pokusili zjistit něco dalšího, svědčí to o hlouposti, naivitě a obyčejné lenosti.
To se hezky poslouchá, když vám někdo vykládá, že k tomu není potřeba dozrát, že vám to udělá tady a teď.
Lidi co takováto zasvěcení dělají soukromě označuji vulgárními jmény, protože ubližovat lidem a lhát jim - ať vědomě či nevědomě, nebo dokonce za to od nich brát peníze, to je u mě jedna z nejodpornějších věcí, se kterou jsem se setkala.
Je to odporné, pro něco takového u mě neexistuje omluva ani výmluva.
Jestli někdo chce namítat, že třeba ten či onen mistr tohle neví, není to omluva. - Když něčemu nerozumím, tak to nedělám. I kdyby to někdo ve své nevědomosti dělal zadarmo. - Je to jedno. Když dělám něco co lidem škodí, jenom proto že jsem hlupák, beru na sebe zodpovědnost za situace, které natropím, stejně tak i lidé, kteří se nechají oblbnout.

Při samotném rituálu zasvěcení mnoho lidí cítí úžasné pocity, nebo energie. - Na tomto pocitu potom založí své přesvědčení, že to fungovalo. - Ale o čem to je? - Když ve vás vyvolají očekávání, že to bude úžasné a nabíjející, že se podruhé narodíte a potom tu myšlenku při zasvěcování společně s vámi ostatní lidé živí, samozřejmě že se budete cítit skvěle.
- Možná vám pošlou nějaké dobré energie, které na pár dní možná otevřou nějaké kanály, způsobí euforii a zajímavé vjemy. - Ale tento pocit časem vymizí, protože pokud vy sami nemáte energie a kvality, které by tyto energie ve vás vytvářely samy od sebe, tak si tento efekt prostě neudržíte a můžete se stavět na hlavu. Energie které nejsou na vaší úrovni vás opustí a kanály které nemáte správně mít otevřené se vám zase uzavřou tak, jak si zasloužíte podle zákonů Vesmíru.
Další neštěstí podobných zasvěcení je takové, že do nich jdou hlavně lidé, kteří se snaží prozřít. Nechají si nakecat kdovíco a věří tomu, že když se nechají zasvětit, tak se jim otevřou schopnosti, které zatím žádné nemají. - Tito lidé po rádoby zasvěcení nepoznají, co se ve skutečnosti děje. - Nevědí, že si naopak odřízli jiné věci, jako komunikaci se svými strážnými bytostmi, nebo výměnu energií. - Když to nikdy neuměli, nemají to jak porovnávat, protože jsou slepí ještě více, než byli před manipulací zasvěcujících, popř. zasvěcených.
Někdo je naopak tak moc zblbnutý, že si myslí, že něco umí, ale ve skutečnosti neumí vůbec nic. A když mu to řekne někdo, kdo cítí, nebo vidí jeho energie, myslíte, že se mu zavděčí? - Právě naopak.

Jinak co se týče konkrétních dat, ve stručnosti bych mohla přidat část toho, co mi zatím řekli lidé, kteří byli ochotni vysvětlit, jaké byly následky.
U reiki zasvěcení (ale pozor nemyslím šarlatány, kteří vás opijí rohlíkem. Tady je to o lidech, kteří vám udělají to ,,pravé" zasvěcení) to bývají tyhle následky:
- Ztráta schopnosti mluvit se svými strážnými bytostmi / Pálení na kořenové a korunní čakře, což je následek zablokovaných energetických kanálů, ke kterým se pojí i ztráta schopnosti pracovat s energiemi (tedy přesně opak toho co ,,ovečka" před zasvěcením chtěla), díky zablokovaným energiím se dostavují deprese, bolesti hlavy, mravenčení v rukou. - Také popisují, že cítí nutkání pořád někoho objímat. O tomto problému už jsem psala dříve. - Toto nutkání je touha nasát z lidí energii, kterou oni sami nemají, protože krom toho že byli odříznuti, také byli napojeni na temné entity, které z nich energii berou. / Staré nemoci se vracejí, staré rány začínají znovu bolet.
- Pokud někdo po zasvěcení nemá žádné následky, setkal se se šarlatánem, který žádné zasvěcení neumí. - To by měl opravdu děkovat Bohu, že ho ochránil před jeho vlastní naivitou. A protože každý člověk má přirozeně v rukou léčivé energie, které může kdykoliv používat, léčí tito lidé ostatní a mylně to přičítají zasvěcení do Reiki.
Tedy Reiki způsobuje hlavně energetické problémy.
Co se zasvěcení do Merkaby týče, bývají to rodinné problémy. - Rozvody, hádky, konflikty.

,,Mistři" vám tyto problémy vysvětlí jako následky ,,energetického čištění", což je ale do nebe volající lež!
- Když si lehnete v přírodě do trávy, automaticky se vám čistí zablokované energetické kanály, odchází z vás destrukce a jste nabíjeni a léčeni. - Toto čištění provází příjemné pocity, nikdo u toho nebrečí, nikdo se nesvíjí v bolestech a nikdo se nerozvádí!!!!
Léčba vztahů a energetických bloků prochází nenásilnou formou, ne cestou bolesti! - Pokud změny v životě doprovází bolest a ne pocity uvolnění, je to špatná cesta!
Když máte energetický blok způsobený traumatem a nějakým způsobem ho rozpustíte, začnete sice plakat, protože prožíváte zpětně své emoce, ale krom emocí se nic dalšího neděje, protože energie odejde během pár minut, potom se cítíte dobře. Navíc tento pláč bývá osvobozující. Je to přirozený ventil jak upustit určité energie. - Ale toto zbavování se nedobrých energií nikdy netrvá týden!!
Bolesti a potíže, které lidé prožívají nejsou žádné čištění starých špatných principů. Když vám do mozku nahrají všelijaké svinstvo (Merkaba), nebo vám zablokují energie a napojí vás na temné,,vysavače"( Reiki), samozřejmě, že vám bude příšerně, bude vám blbě, budete hnusní na ostatní a ostatní budou hnusní na vás, protože do vás přejde taková destrukce, se kterou se vypořádáváte pěkně dlouho a dost vám bude trvat, než se s tímto ublížením sami sobě vyrovnáte.

Když jsem já sama začínala s těmito věcmi, bylo mi 12 let. Za tu dobu jsem mnohokrát dostala pozvání a nabídky k zasvěcením, bylo to hlavně to nešťastné Reiki, kolikrát mi to bylo slíbeno i zadarmo. - Proč jsem všechno odmítla? Protože jsem byla dostatečně sebekritická na to, abych si uvědomila, že Reiki a zasvěcovacím rituálům nerozumím, nevím co tam se mnou ve skutečnosti budou dělat a když jsem si to představila, měla jsem velice nepříjemné pocity míchané s nervozitou a strachem.
Všechno jsem odmítla díky svému pocitu a uvědomění, že při svých 12-13ti letech prostě nemám dost zkušeností na to, abych o něčem takovém rozumně rozhodla. Stejné to bylo i v mých nejranějších letech, kdy se ze mě babička snažila udělat pánbíčkáře, následně v tom pokračovali i jiní členové rodiny. - Nechala jsem je ať si mě tahají kam chcou, ale nevěřila jsem věcem, které vykládali, protože jsem si uvědomovala, že jsem zatím moc malá na to, abych uměla posoudit, jestli to co říkají je pravda, nebo ne.
A dneska, kdybych se mohla vrátit o tu hromadu let zpátky, nejraději bych sama sobě vlepila hudlana, protože co se ke mě dostává za příběhy lidí, kteří po zasvěceních mají akorát problémy, to je opravdu šílené.

Takže znovu opakuji:
Ve Vesmíru se odvíjí naše schopnosti od stupně našeho uvědomění, od naší vnitřní kvality. - Máme jen to, co je na naší vibrační úrovni a to co je výš nikdy nemůžeme dostat, dokud se k tomu SAMI NEDOPRACUJEME.
Nikdo z lidí NEMŮŽE porušit tento princip. - Když máte uprostřed hrudi kruh a někdo vám tam nacpe čtverec, NEMŮŽE TO NIKDY PASOVAT.
I kdyby jste dostali tisíce zasvěcení zdarma, nikdy z žádného nemůžete mít užitek, protože tato zasvěcení neberou v potaz jednoduché vesmírné principy. A co nepočítá s těmito principy, TO NEFUNGUJE, PROTOŽE TO ONY ROZHODUJÍ O VŠEM, V JEJICH SYSTÉMU ŽIJEME!!!
Ke schopnostem se sami musíte dobrat, nikdo vám je nemůže dát, jen vy sami!
Ten kdo navštěvuje taková zasvěcení má u mě různá jména a ta rozhodně neobsahují označení ,,inteligentní", protože ten kdo není líný myslet, si to umí sám svým mozkem odvodit. A když si to neumí mozkem odvodit, tak na taková zasvěcení nemá vůbec chodit. - Když něčemu nerozumím, tak to nedělám!

Znovu vám to říkám, říkala jsem to i dřív a budu to opakovat třeba tisíckrát, když to bude potřeba:
SCHOPNOSTI SI ZA PENÍZE NEKOUPÍTE, MUSÍTE K NIM SAMI DOZRÁT!!!!!
___________________________________________________

Související články:
- Díky tomuhle se mnoho lidí přesvědčilo, že umí pracovat s energiemi a nepotřebují k tomu nic jiného, než sami sebe.
Vypracovala jsem ho sama, pro vás a nic za to nechci, jediné v co doufám je, že to předáte dál, aby ani ostatní nemuseli vyhazovat peníze za něco, co jim akorát uškodí.

 


Komentáře

1 kattkaa kattkaa | 3. března 2010 v 8:48 | Reagovat

jojo taky mě nutili jako malou do kostela a na náboženství,a já se ptala co s stane s lidma až umřou,řekli mi,přijdou do nebe, a co zvířata,zeptala jsem se,ty umřou a nikam nejdou,tak jsem si řekla že takové nebe není nic pro mě...jojo chtěla bych vědět všechno jen nevím co, nemám se koho zeptat tak se ptám sama sebe a pořád hledám

2 MichalM MichalM | 3. března 2010 v 9:35 | Reagovat

jak jednoduche a pravdive, dekuji ti za dalsi mily clanek (clanek= to jako ze predchazejici a nasledujici veci na sebe navazuji?:).

3 Katrin1011 Katrin1011 | 3. března 2010 v 9:42 | Reagovat

Ahoj,
dobrý článek, tohle jsem si vždycky myslela, že žádný zasvěcení nepomůže, ale je to podle tvýho uvědomění a nedá se to téměř nijak obejít. Ale přemýšlím nad jednou věcí v tomhle smyslu - znala jsem jednoho člověka, skrze kterého se projevovalo zlo, nevim, jestli byl sám o sobě zlý nebo ne. No a ten měl nějaký nadpřirozený schopnosti i když chtěl někomu uškodit - nevíš, jak je to možný?

4 Alue Alue | E-mail | 3. března 2010 v 9:58 | Reagovat

[1]: To je rozhodně správná cesta. Jít vždy na vlastní pěst, vše na co příjdeš si sama ověř a postupně si poskládáš své puzzle.

[2]: Tak jako ve vesmíru vše souvisí se vším, vše je propojené a neoddělitelné, tak i moje stránky mají návaznost :)

[3]: To je otázka, když toho člověka neznám. Mohl to být temný mág, který používá magii. - Těmto lidem pomáhají temné síly a proto mají určité schopnosti. Nebezpečné, někdy dokonce HODNĚ nebezpečné, ale nikdy nebudou tak silní, jako pomocníci dobré strany. Pokud to nebyl temný mág, byl to někdo, kdo měl původní dobré schopnosti, potom je začal zneužívat a pomalu časem je ztrácí. - Možná jen jeho oslabování trvalo déle?

5 Katrin1011 Katrin1011 | Web | 3. března 2010 v 11:50 | Reagovat

[4]: No tak ti to popíšu - je to záhada a ráda bych přišla na to, jak to je možný. Temný mág si nemyslim že by byl a slábnoucí schopnosti asi taky ne. Schopnosti: dobrá intuice, čtení myšlenek, neomezené množství energie, asi bere drogy, pořád pije alkohol, kouří velký množství cigaret, jí skoro pořát jenom maso, moc nespí - a na vzhledu to není vůbec vidět a to i přes to, že to trvá tak 5 let a víc. Špinavý blond vlasy a dobrej vzhled bez chybičky. Věří v Boha a komunikuje s ním a zároveň si myslí, že do něj vstupuje ďábel a ovládá ho (doopravdy to tak vypadá). Nekomunikuje s anděly ani ničim takovym, ani nevidí energie. Je mimo systém, ale na špatné straně. Divim se, protože nevim, jak je možný, aby se na někom nepodepisoval životní styl (jako v Obraz Doriana Graye) + mohl být na obou stranách?

6 Alue Alue | E-mail | 3. března 2010 v 12:04 | Reagovat

[5]:
Obě strany nejsou možné. Pouze lidé umí sedět na několika židlích zároveň, ale to jsou podvodníci a přetvařující se lháři. - Ve vesmíru sezení na několika židlích neexistuje. Buď pracuješ pro temnou stranu, nebo jsi na dobré straně. Nic mezi tím neexistuje. Pokud tvrdíš že jsi dobrá a přitom děláš věci které podporují systém a ubližují lidem, jsi na temné straně a je jedno co vykládáš lidem.
Pode toho co jsi popsala bych spíše typovala člověka, který se snaží o dobrou cestu, ale podléhá a mate ho temná strana - Pokud někdo podléhá temným silám, ačkoliv se snaží o dobré, stojí tedy na temné straně. Díky touze být dobrý ale pravděpodobně stále neztrácí své schopnosti. (btw. jestli to není temný mág to nikdy nemůžeš vědět, stejně tak jako nevíš, jestli ty schopnosti nemá od temné strany, která je potřebuje. - Ano, čteš dobře, i temná strana je schopná uměle svým služebníkům udržovat určité schopnosti, ale to už musejí být skutečně služebníci a ne pokoušení a zblbnutí lidé.)
- Nevím, pouze spekuluji. Nemůžu posuzovat člověka, kterého neznám.

7 Katrin1011 Katrin1011 | 3. března 2010 v 12:58 | Reagovat

[6]: Jo díky, taky si myslím, že není možné být na obou stranách. Ale stejně pořád v tomto případě nemám jasno jak to s ním je.. Ale taky vím, že ty to  nemůžeš vědět, když ho dobře neznáš,ale stejně dík za rozbor:)

8 Veronika Veronika | E-mail | 3. března 2010 v 13:50 | Reagovat

Tak to je síla, už chápu.. Měla jsem po zasvěcení několik dní nesmírnou euforii, postupně se to začínalo vytrácet - to bylo bolestné, a já si tolik přála, aby to zůstalo.. Nezůstalo.

9 Petr Pan Petr Pan | 3. března 2010 v 14:03 | Reagovat

Díky za článek, určitě je přínosný pro všechny.

10 Markéta Markéta | E-mail | 3. března 2010 v 18:38 | Reagovat

Souhlasím s tím co tu píšeš, nějaké zasvěcování, když člověk neví co to je a o čem to je, není správné. Já ze svých zkušeností vím, že všechno uzdravování jde postupně a za jeden den, aby  člověk změnil svoje postoje a své staré programy,to prostě nejde.A někdy trvá dost dlouho než člověk připustí, pochopí a žije tím novým správným způsobem.A myslí tak. A člověk se učí krůček po krůčku a až je schodek pod ním pevný, tak se posouvá dál, jinak by se zbořilo vše co udělal.Energie nás zkouší, jestli už to nové zvládáte a tak dlouho dostáváte zkoušky, dokud to neuděláte správně.Tak dlouho zakopáváte o patník, než vám dojde, že máte zvednout nohu a překročit.A to že to za vás nikdo neudělá, že se musí vyléčit každý sám, to je také správné.Je hodně informací a když chcete, tak k vám přijdou, i léčitelé, záleží co vysíláte za myšlenky,takové se i pak vrací v materializované formě.

11 Ordi Ordi | Web | 3. března 2010 v 19:23 | Reagovat

Tohle je velice chytrý článek.Já sama jsem si tohle prožila, ale naštěstí jsem si včas uvědomila co jsou tady ti mistři reiki zač a ještě štěstí že jsem se nenechala zasvětit! Já mám navíc tenhle ,,dar" od malička. Na základce to o mně všichni věděli. Mé energie sice nebyli nějak extra silné, ale dokázala jsem vyléčit bolest hlavy a modřiny. Ale vždycky jsem si pěčlivě vybírala komu pomůžu a komu ne. Nějak jsem z těch lidí vycítila, jestli si to zaslouží a jestli ne a jestli mi to stojí za to riziko že to na sebe pak přetáhnu. Pečlivě jsem si vybírala každého komu jsem pomohla. A ti, kterým jsem pomoct odmítla se mě pak ptali:,,A proč mě taky nevyléčíš?" a bla bla bla a já jen odpovídala, že oni si to nezaslouží, nebo to nepotřebují. Ale rozhodně jsem za tu menší pomoc po lidech NIKDY NIC nechtěla.Odmítala jsem i maličkosti jako lízátko z bufetu atp. když někomu totiž skutečně chci pomost, tak mu pomůžu i zadarmo, kdežto pokud bych lidem jenom lhala, tak bych za to samozřejmě něco chtěla, protože jak vím z vlastních zkušenností, za každou lež platí OBĚ strany...

12 Alue Alue | E-mail | 3. března 2010 v 20:11 | Reagovat

[11]: To je krásný, škoda že jsme spolu nechodily na základku, byla by jsi moje nejlepší kamarádka.
Já to ale mám trošku jinak. Já to zase dělám tak že každému kdo natáhne ruku pomůžu jak nejlépe dovedu. - Při léčení máš pravdu, nemůžeš sahat na každého, ale třeba rada jakou bylinku sníst není k zahození :) -Prostě když nemůžu jedno, udělám druhé.
Potom když já něco potřebuju, nebojím se natáhnout ruku do prázdna. Stačí počkat, než dojde pomoc. - Když pomáhám já lidem, vytvářím si automaticky energie, které způsobují, že kdykoliv potřebuju pomoc, příjde. Je to úžasné. Ale když mi lidé pošlou balíček do firmy a v něm jsou ayurvédské šušenky, nebo kniha, nebo CD s pěknou hudbou, nebo když mi starší paní po přednášce přinese skleněného andílka na krk, neříkám, že nechci, že si neměli dělat škodu. Beru to jako nádherný projev díku od vděčného člověka a z takových dárků mám obrovskou radost, protože jdou radované s láskou a vděčností.... ty šušenky chutnaly mimochodem úžasně, byly výborné! :)

13 Pavla Pavla | 3. března 2010 v 21:39 | Reagovat

A co Dikša? Ta sem spadá též?

14 Alue Alue | E-mail | 4. března 2010 v 9:25 | Reagovat

[13]:
Všechno ukazuje na to, že ano :)

15 Jirka Jirka | 5. března 2010 v 23:53 | Reagovat

Milá Alue,
všechno je to o vědění, ne o víře. Většina lidí věří v to, co si přeje, aby to tak bylo, ale ve skutečnosti to tak není.Je dobré si také uvědomit, že vše na tomto světě je v rovnováze, když na pomyslnou misku vah dáme více dobra, misky vah s vychýlí, dostane přidáno na druhou stranu a misky jsou v rovnováze. Ve vesmíru nejsou jen krásné laskavé pozitivně smýšlející bytosti, jak je nám často předkládáno. Nutno si uvědomit, že  po mnoho tisíciletí se zde na Zemi bojuje - dobro se zlem a bohužel zlo prozatím vyhrává. To jsou fakta, tím nechci říci abychom na sobě nepracovali a chovali se k sobě jako hulváti, to ne. Žijeme v systému, který úmyslně vytváří naše omezení v podobě nízkých vybrací, proto je nejprve nutno vědět co nás omezuje a jak být proti těmto věcem imunní. Nutno poznat, proč tomu tak je!  Pokud někdo postupuje stylem pokus - úspěch,neúspěch, jde o běh na dlouhou trať. Myslím si Alue, že i tento článek, který se pěkně čte,  může ovlivňovat hlavně ty, kteří si jen myslí (cítí), že je to tak jak píšeš. Přikloní se na tu stranu, kterou si přejí, bez dalších znalostí.. Je to však jen jedna strana mince. V dějinách lidstva mnoho osvícených a moudrých lidí bylo zasvěceno do umění, které bylo ku prospěchu zasvěcených i lidí. Podvodníci jsou všude, ale záleží na každém z nás zda se necháme oklamat. Je dobré znát obě strany mince!

16 Ordi Ordi | Web | 6. března 2010 v 15:40 | Reagovat

[12]: :D Taky bych si dala!:D Já jsem strašný žrout, já jím skoro pořád!:D Jinak máš pravdu:)

17 Kael Kael | 7. března 2010 v 14:35 | Reagovat

Jéé, nikdy bych na nic takového nešel. Vždycky jsem všem říkal, že je to podvod. Nezapomenu na ty pohledy a reakce lidí, kteří mi nepřímo říkali něco ve smyslu "jako co si to dovoluju vůbec něco dělat s energiema" když nemam reiki nebo tak něco.. jako oni :D Nebo tak něco... A když jim bylo zle, tak mě bylo potřeba,  žejo.. Protože jejich reiki jim bylo nějak naprd... najednou :) Všecko je to podvod a já jsem rád, že jsi to tak hezky popsala. Svým způsobem tě obdivuji.

18 Lúmenn Lúmenn | Web | 7. března 2010 v 17:53 | Reagovat

Škoda, žes mou reakci nezveřejnila Aluško, nebyla sice souhlasná, ale byla slušná a od srdce:(

19 Alue Alue | 7. března 2010 v 18:17 | Reagovat

[18]:
Cože? - Nespletla jsi se náhodou? Nebylo to pod jiným článkem? Hledala jsem, ale pod tímto žádný tvůj komentář není.

20 JanaJ JanaJ | 7. března 2010 v 19:23 | Reagovat

Lumenn, nie si jediná, ktorej nesúhlasný komentár nebol zverejnený. Mne sa to stalo tiež a nie raz. Keď som však Alue písala, že nevie prijať kritiku, reakcia bola zaujímavá: Nemám súdiť a ju to nezaujíma... Tiež to o niečom svedčí.

21 JanaJ JanaJ | 7. března 2010 v 19:32 | Reagovat

Jirka, to, že zlo víťazí je len tvoj subjektívny pocit. Asi vidíš všade len veľa zla preto, lebo si zabudla, že šťastnými sme vtedy, ak sa naučíme vo všetkom hľadať len to dobré a vo všetkom vidieť najmä dobro. Žiaľ, v dnešnej dobe dobro nie je aktuálne. Odvšadiaľ k nám prúdia negatívne správy tak nečudo, že sme nimi sami nasiaknutí... Ako si písala: dobro a zlo MUSIA byť v rovnováhe a len keď sa tá rovnováha poruší nastane buď katastrofa, alebo osvietenie ;o) Takže zlo nevíťazí a ešte dlho nebude...

22 JanaJ JanaJ | E-mail | 7. března 2010 v 20:22 | Reagovat

Milí moji, ak vám chce človek pomôcť skutočne od srdca a výlučne s dobrým úmyslom spoznáte to podľa toho, že nič od vás neočakáva. Žiadne peniaze, dary, či protislužby, žiadnu vďaku, skrátka nič. Keď ten, kto vám chce pomôcť nemá žiadne podmienky a nič za to neočakáva, oplatí sa mu dôverovať, lebo ten človek vie, že pomoc sama je najväčšou odmenou, inak nie!!! Dnešný svet je príliš podlý, preto je vo vašom záujme byť opatrnými.

Ja neviem povedať nie, rada pomáham, napokon je to i moje poslanie a dokonca aj povolanie. Pomáham vo veciach svetských i duchovných a vždy ľudí vopred upozorňujem, že pomáham dobrovoľne a nechcem za to žiadnu protislužbu, tak nech si s tým nerobia žiadne starosti ani výčitky, lebo svoju odmenu dostávam už tým, že im smiem pomáhať - je to pre mňa cťou a nesmierne si vážim dôveru a všetky nádeje, ktoré ľudia do mňa vkladajú. Raz mi jeden chalan za pomoc nástojčivo núkal peniaze, samozrejme, bez úspechu, potom nech si vezmem aspoň bonboniéru, lebo mu vraj nik nevedel pomôcť, ja som mu pomohla a on je šťastný a nemôže uveriť tomu, že za to, koľko času som do toho vložila, aby som pomohla jemu - cudziemu človeku, úprimne nič nechcem. Ja som mu odvetila, že nič nechcem, lebo som už od neho dostala viac, než všetky peniaze sveta. Vravím mu: ,,Už si ma odmenil - a to dobrým pocitom z toho, že som Ti smela pomôcť, že to bolo v mojej moci, môcť pre Teba niečo urobiť, aby si bol opäť šťastným. Možnosť byť účastnou na Tvojo šťastí i mňa napĺňa nevýslovným šťastím a to je i dôvod prečo tak rada ľuďom nezištne pomáham. Lebo tomu pocitu sa nevyrovná žiadny iný na svete. Veď človek sa stáva skutočne šťastným len vtedy, keď robí iných šťastnými bez ohľadu na to, či si to zaslúžia, alebo nie, či o to stoja, alebo nie, či sú cudzí, alebo známy... Ak mi však naozaj chceš až tak veľmi urobiť radosť, prosím ťa len o jedno, aby keď niekto niekedy bude potrebovať pomoc - jedno, či cudzí, alebo známy, nečakaj kedy Ťa o ňu požiada, ani nerozmýšľaj nad tým, či si to zaslúži, lebo nie je v našej moci posudzovať to, ale pomôž mu najlepšie, ako len budeš vládať, presne tak, ako som ja teraz pomohla Tebe. A za to Ti vopred srdečne ďakujem."
Tak nejako to bolo. Tak snáď ma pochopíte a niečo si z toho vezmete do života.:o)

Pomôžem vždy, hoci by ma to malo stáť život, pretože by som zomrela s úsmevom na perách a s vedomím, že to stálo za to tak ako všetko dobré a pekné čo človek na tomto svete môže urobiť a zanechať.

23 Veronika Veronika | E-mail | 8. března 2010 v 22:14 | Reagovat

Ahoj Alue, chybí tady můj komentář, kde jsem psala, že jsem za zasvěcení ráda. Byl už tady vložený.

24 Alue Alue | 9. března 2010 v 8:48 | Reagovat

[18]:  [23]:
Prosim vás pamatujte si kam jste své příspěvky plácly, to platí pro obě, protože pod tímto článekm nic nezveřejněného nemám ani od jedné, ani od druhé. - Zkontrolujte si článek o podvodu s merkabou, který si jistě pletete s tímto.

25 Lúmenn Lúmenn | Web | 9. března 2010 v 13:21 | Reagovat

[24]: Aluško, fakt se nepletu, jsem si jistá že to bylo tady...ale třeba tvůj blog filtruje sám od sebe:D

26 Veronika Veronika | E-mail | 9. března 2010 v 15:21 | Reagovat

[24]: Omlouvám se, mám ho tam =o)

27 Luky Luky | 28. března 2010 v 16:57 | Reagovat

Chtěl bych psát přímo k autorovi blogu, chápu, že máš práva cokoliv cenzurovat, ale nemyslíš si, že jsi ve stejné řadě jako lidé, o kterých zde na blogu píšeš? Píšu o tvém ovlivňování;)! Zamysli se nad tím. Jestli se nad tím nedokážeš zamyslet.., tak jsi možná ještě horší:)!

28 Alue Alue | E-mail | Web | 28. března 2010 v 17:37 | Reagovat

[27]: Ovlivnuje každý. - už jen tím že ráno pozdravíš svoji rodinu, ovlivnuješ realitu. - Je jen otázka, s jakým záměrem ovlivnuješ a jestli říkáš pravdu. Jestli máš problém s moderovanými diskuzemi, nezapomen si přečíst úvod, kde to máš vysvětlené a pokud ti to nestačí, je tam i odkaz na článek, který ti to rozebere. - Nesud mě, protože ty ani nevíš, že jsem ženského pohlaví.

29 Milan Milan | E-mail | 8. dubna 2010 v 8:31 | Reagovat

Zabludil som na tento web, precital som si tento clanok - s mnohymi vecami by som aj suhlasil ale prve co som postrehol je isty stupen skrytej agresivity a nelaskavosti autorky.
Tie narazky ako nazyva tych ludi v sukromí, svinstvo v mozgu....atd. Nemozes chapat svet v jednote, ked ho vidis v polarite. A ty ho vidis v silnej polarite - dobro a zlo, temne sily a dobre sily .....

Ak pochopis, ze vsetko so vsetkym suvisi, potom si uvedomis, ze aj "zlo" je iba cast celku, ze nie kazdy to vnima ako zlo, ze je to vnimanie casti reality, ktoru nie si schopna vnimat v sirsich suvislostiach. Vnimanie sveta cez dobro a zlo ta bezpecne udrzi v nevedomosti.

Pozrel som si niektoe tvoje fotky, si mlade dievca, paci sa mi, ze uz v tvojom veku hladas odpovede. Ak chces poznavat dalej, bez laskaveho pohladu na svet to nepojde. Prajem kazdemu, aby to pochopil.

30 Milan Milan | E-mail | 8. dubna 2010 v 8:44 | Reagovat

Pekny clanok od JanyJ. Mam len jednu vyhradu - pomahat ludom, aj ked Ta o to neziadaju je pomahanie nasilu.
Ak Ta niekto o pomoc neziada, to znamena, ze ju nepotrebuje. Tí ludia sa ocitli v istej zivotnej situacii, ktora im ma pomoct nieco pochopit. Ak Ta o pomoc neziadaju, poloz si otazku, ze preco Ta neziadaju. Pri hladani tejto odpovede sa vybavi kadeco a nakoniec skoncis u seba otazkou :
Kto som ja, aby som druhemu branila nieco pochopit a spoznat, pretoze mu idem "pomahat" aj napriek tomu, ze ma o to neziada ?
Myslis ze si mu pomohla ?
Prajem vela uspechov v poznavani seba samej.

31 Ladislav Zelinka Ladislav Zelinka | E-mail | 9. dubna 2010 v 15:15 | Reagovat

Hm, to je zajímavý článek. Ale ono to nebude tak zlé. Autorka si myslí, že všichni zasvěcovatelé jsou démoni a zločinci. Když ale pozáte lidi, kteří jsou mistři Reiki,Shambaly a Merkaby, zjistíte, že to jsou(alespoň v mé zkušenosti to tak je) andělé, láskyplní a soucitní lidé.
já jsem zasvěcen a bylo to pro mě velmi pozitivní, nasměrovalo mě to správným směrem.
Ty uvedené příznaky vůbec nemusí souviset se zasvěcením-tyto příznaky může mít člověk bez ohledu na zasvěcení.

Ale není samozřejmě potřeba podstupovat zasvěcení, když člověk dokáže stoupat vibračně bez něj,ale je to příležitost a pomocná ruka pro ty, kteří to sami nedokážou, anebo to použijí jako urychlení. nedramatizoval bych to.

32 Ladislav Zelinka Ladislav Zelinka | E-mail | 9. dubna 2010 v 15:25 | Reagovat

A je tu více nepřesností: že každý dostane to, na co je připravený...to je hezké-ale jak to dostane? není jedním ze způsobů, jak může dostat to, na co je připraven, to, že mu bude nabídnuta možnost zasvěcení? kdyby dotyčný nebyl připraven, tak zasvěcení neproběhne, nebo nebude účinné, nebo ho osud nenabídne jako možnost.
Bohatí lidé nejsou guruové, protože je nezajímá esoterika a duchovnost už vůbec ne-jednoduché.
atd. atd... pokud člověk není na účinky zasvěcení připraven, tak se mu uzavře možnost používat to, co neovládá. ale to stajné funguje obecně-nejen po zasvěcení, ale neustále.
zkrátka ještě bych závěry tohohle článku přehodnotil. L

33 Luboš Luboš | 9. dubna 2010 v 18:49 | Reagovat

Milá Aluhe

Máte v zásadě pravdu i když poněkud zevšeobecňujete a vnímáte tyto věci onou ošidnou černobílou optikou. Ono to není tak zlé, jak to vidíte. Ta chyba u všech těchto zasvěcovacích škol a systémů je především v tom, že vytvářejí iluzi duchovního postupu skrze zasvěcení. K Reiki jsem se kdysi přiblížil a tam bylo zcela evidentní, že nejde o to, aby se člověk měnil k lepšímu, aby poznával zákonitosti existence a snažil se svůj život v soulad s pravdou. Nevím, jak je to  jinde (zřejmě podobně). Ale přesto, člověk v jisté fázi svého vývoje začne opouštět materialismus a nutně se musí setkat s množstvím "duchovních" názorů.Hledá své nové životní paradigma. No, a něco si prostě vybere.
Ono to celé ovšem nezávisí zdaleka jen na nás samých. Je zde vedle naší svobodné vůle ještě vůle vyšší než naše. A ta ve skutečnosti rozhoduje, co se s námi bude dít. Všechny tyto Merkaby, Reiki, a jiné podobné systémy, to je jen pouhý počátek. To ještě vůbec není o duchovní cestě, a máte pravdu, že to může být nebezpečné. Ale věřte mi, když budete spoléhat jen sama na sebe, také to nebude ono. Půjdete stejně jako Ti reikisti cestou zbytečných i přirozených chyb, které budou třeba v jiné oblasti, ale prostě budou. To je normální - je to přirozený vývoj. Pokud toužíte po poznání sebe a smyslu vší existence, je třeba jít hluboko, velmi hluboko, mnohem dál, než kam vás může dovést víra, či jakékoliv energie. Víte, i ta levitace, teleportace, a jiné podobné fenomény, to nic neznamená. To dokáže kdejaký pokročilejší mág. To nemusí nutně být znamením rozvinuté bytosti. Cesta je jen jedna - měnit sebe v souladu s životní pravdou. A tu musíme hledat. Jde přece o vnitřní transformaci vědomí směrem k jednotě bytí.
Lidem chybí pravda - filozofie. Teprve ona ukáže cestu - jak a kudy. A hlavně odpoví na otázku - proč? Dokud se do toho člověk skutečně neponoří, nemůže to příliš pochopit.

34 whisper whisper | 16. dubna 2010 v 16:32 | Reagovat

Citujem: "nikdo u toho nebrečí, nikdo se nesvíjí v bolestech a nikdo se nerozvádí!!!!" A to máš odkial? Takeho cloveka co ma reiki a taketo problemy som este nestretol. Neviem kto tu zase masiruje ludom hlavy hlupostami..

35 Alue Alue | E-mail | 16. dubna 2010 v 20:26 | Reagovat

[34]: Ty možná ne, já jich potkala mnoho a to osobně.

36 Tiberius Julius Abdes Tiberius Julius Abdes | E-mail | 17. dubna 2010 v 22:58 | Reagovat

Myslím si, že o 10 rokov, by si tento článok napísala ináč. K tvojmu blogu som sa dostal cez článok - Jak pracovat s Energiemi a celom sa mi páčil. Dokonca som aj začal pracovať podľa I. kapitoly, aj keď som bol pred 15 rokmi na Reiki I. Súhlasím s (34) aj keď Reiki nezastávam. Aj to čo oponuješ v (35) skús to rozanalizovať, či to náhodou nemá inú príčin, ako to, že boli na Reiki. To, že tam niekto položí ruku na hlavu a niečo prečíta, ešte nepôsobí, že sa človek rozvedie. Vinu musíš hľadať v človeku a nie v energií. Každý je sám tvorcom svojho sveta a svojím myslení si ho vytvára.

37 Alue Alue | E-mail | 18. dubna 2010 v 9:56 | Reagovat

[36]: Mít o deset let více, tak už tu s vámi vůbec nejsem.

38 Luky Luky | E-mail | 28. dubna 2010 v 13:08 | Reagovat

Tento clanek me pobavil, velmi velmi pobavil.  Je sice krasny nekoho kritizovat, a buzerovat, ale nenasel jsem v tomto clanku zadnou konstruktivni vec.  Cisi z tohoto clanku jen negace a frustrace.  Asi protoze dany autor se takto vnitrne citi.  Samozrejme, ze existuji v tomto svete cerne ovce, ale take ty prave.  A zadny spravny mistr reiki vam neslibi neco, a pokud ano, tak vam rekne, ze zalezi na vas jak rychle tam dojdete.  Je krasny vypustit kritku, ale na druhou stranku, i ja jsem si vsimnul, ze velka spousta lidi nevi!!!.  Vite snad jaky to je pocit stesti, jaky je to pocit se mit dobre, jaky to je byt zdravi.  V dnesni dobe, kdy vetsina obyvatelstva, zahlcena negacema s medii a sveho okoli, uz davno tyto schopnosti zapomela.  Podle meho nazoru, pokud se jedna o dobreho mistra, tak ten vas zavede na tuto cestu dobrych pocitu, ktere vedou k lepsimu zivotu.  Pokud ale zijete zivot ve kterym mate zakryte oci, tak pak vskutku neni snadne hledat, natoz najit cestu... hezky den vam vsem

39 Alue Alue | E-mail | 28. dubna 2010 v 13:17 | Reagovat

[38]: Tohle je jenom a pouze tvůj názor. Článek je napsaný v souvislostech a srozumitelně. Pokud z něj máš pocit frustrace, potom jediný frustrovaný jsi ty.
Prázdné hrnce dělají největší randál.

40 Jaroslava Svadbíková Jaroslava Svadbíková | E-mail | 12. května 2010 v 9:48 | Reagovat

Ahoj Alue
nejprve chci poděkovat za Tvé stránky. Díky."NÁHODOU"mi je poslala kamarádka jako reakci na Avatara.Při zasvěcení do Reiki I.st.se mi objevila modrá postavička se špičatou čepicí mlůj mistr mi to nedovedl vysvětlit /víckrát jsem u něho nebyla/ ta postavička se mnou však zůstala jen někdy mění bavu např. na zlatou.Mohla by jsi mi k tomu něco prosím říct ty?Vidím ji v meditacích nebo ve snech.
     Díky s pozdravem Jarka

41 Alue Alue | E-mail | 12. května 2010 v 9:52 | Reagovat

[40]: Ahoj, bude to pravděpodobně nějaký skřítek, který tě doprovází. Skřítkové totiž občas barvy mění a mají špičaté čepice, už jsem jich pár takových potkala. Pokud není šedý/černý/hnědý, vůbec není důvod se ho bát.

42 Jila Jila | E-mail | 12. května 2010 v 16:14 | Reagovat

milá Aluško...k tomu zasvěcení:neexistuje zkratka, nejlépe je když si  jedinec svým úsilím otevře vstup sám...když zná sám sebe...jinak mu takové zasvěcení může i ublížit

43 Delfín Delfín | E-mail | 1. června 2010 v 2:43 | Reagovat

Aluško, srdíčko, jde vidět, že jsi měla obzvláště "štěstí" a narazila jsi pouze  na špatné zkušenosti se zneužitím reiki. Popravdě, i mne to hodně překvapilo, že i takové případy existují.
Při opravdovém zasvěcování reiki jsou přítomny bytosti světla a lásky a pak už to závisí na tvé osobní práci - jak jsi sama napsala, za peníze si schopnosti nekoupíš. Tudíž i po zasvěcení můžeš zůstat tam, kde jsi byla, ale nemělo by ti být hůř - v tom případě je něco špatně.
  Ono i reiki je jen pomůcka a někomu to vážně svědčí, ale také jen do určité doby, pak vše i tuto techniku odkládá. Takže ne všechna zasvěcení jsou podvod.

No a co se týče té jedné Merkaby, kolem které je tolik řečí. Tak můj osobní názor je ten, že rozhodně žádné zasvěcení na Merkabu nepotřebujete. Proč taky zasvěcovat něco, co už dávno máte. Jediné, co potřebujete je láska v srdci na roztočení Merkaby - toť vše. Proto, jestliže jste slyšeli mnoho různých fámů o roce 2012 a o potřebě Merkaby, tak toto téma klidně vypusťte z hlavinek.

44 chaluha chaluha | 27. července 2010 v 19:38 | Reagovat

Nevím,ale připadá mi tento článek skoro jako hon na čarodejnice.Těch vykřičníků co v něm je...to ve mě vyvolává představu velkého oportunisty.Daleko horší než Reiki je černá magie,i když někdo říká,že není rozdíl.Jde jen o to,jak se s tou energií zachází.Je to stejné jako s ohněm,je to dobrý sluha,ale ve špatných rukách zlý pán.Co je dobré pro někoho nemusí být dobré pro druhého.Ale nezatracujte to,čemu nerozumíte a s čím neumíte zacházet.Čištění skutečně obvykle provází zhoršení nemoci nebo situací,ale je to na chvíli.Je to jako když vás přepadne chřipka a provází to kašel,horečky a rýma.Tělo se čistí.S jedním ale musím souhlasit.Lidi MYSLETE,ale nepodléhejte vnucování cizích názorů.Podle toho co tady čtu i reakcích,spoustu lidí neví vůbec o čem je řeč,i když si myslí že ano.Jsou pyšní na to,že nepodlehli zasvěcení třeba Reiki...možná to vůbec nepotřebují a co tedy oni udělali pro sebe a ostatní?Pokud jste tak daleko,neměli by jste potřebu sem psaát.Včetně mě:-)

45 Realtoltek Realtoltek | 30. srpna 2010 v 22:48 | Reagovat

Teda nevim :) Ale ja to vidim naopak ...vsechno tvorene svetlem je hmnotne a tudiz zle. Jedine dobro je jen v bohu a ten neni hmotny protoze ho jde videt jako tmu :). A schopnosti mam takze je kec ze jsou jen ve svetle ;).

46 modroočka modroočka | E-mail | 9. září 2010 v 17:16 | Reagovat

SCHOPNOSTI SI ZA PENÍZE NEKOUPÍTE, MUSÍTE K NIM SAMI DOZRÁT!!!!!
...
Je na světě mnoho lidí, kteří mají nadpřirozené schopnosti, ale nevědí o tom, anebo nevědí, jak s nimi pracovat. Člověk, který provádí "zasvědcení" není žádný darebák, pouze si nechá zaplatit za čas, který svým výkladem investuje do jiných lidí.
A ti, kteří prochází různými semináři, celkem rychle přijdou na to, jaké jsou jejich možnosti. Někdo bude schopen jen "poznat zákony Země" a pouze číst doporučenou literaturu, další má na více (léčení druhých, odklonit geopathogenické zóny apod).
Tak jako tak - člověk má výběr, studovat, hledat dostupné informace v knihovně, na internetu, anebo si je nechat předložit na seminářích. A za to ... se už platí.

47 Václav Urban Václav Urban | E-mail | Web | 20. září 2010 v 1:48 | Reagovat

No nevím jak vy, ale mě velice pomohl kurz www.relaxacni-kurzy.cz a mohu všem doporučit pana Frantu Malinu, který velice dobře osvětluje s paní Alenou tyto situace.

48 Zoltan Zoltan | E-mail | Web | 26. října 2010 v 13:58 | Reagovat

SCHOPNOSTI SI ZA PENÍZE NEKOUPÍTE, MUSÍTE K NIM SAMI DOZRÁT!!!!!

Aj ked so vsetkym nesuhlasim, ale je to velmi pekne a pravdivo napisane.
Nie nahodou sa hovori o novych energiach a tieto energie ma clovek v sebe. Takze principialne kazdy clovek dokaze pracovat s energiami, aj ked to nemusi byt na urovni liecitelstva...

49 Mates Mates | E-mail | 25. listopadu 2010 v 14:23 | Reagovat

Ahoj Alue. Tvůj článek je v mnohém pravdivý do hloubky i do šírky, přesto si myslím, že v něčem pravdu nemáš. Diskuzi jsem pročetl, proto se nebudu zabývat problémem zmíněných typů zasvěcení, sám jsem se s nimi dosud nesetkal. Co mi ovšem nesedí, je to až nekriticky prosazované "zadarmo". Pozorně jsem si přečetl zákony vesmíru, které shledáváš za univerzálně platné a i ty mi potvrzují můj pohled na věc. Energie se vyvažují. Pokud někomu vážně pomáháš a už ze samé pomoci máš uspokojivý pocit, potom snad můžeš zůstat na energeticky vyrovnané hladině. Pokud ale člověk o pomoc požádá a je mu pomoženo, zákony vesmíru si žádají vyrovnání energií a k tomu dle mého nevyhnutelně dojít musí. Dar může být drobnost, ale člověk prostě musí mít možnost oplatit službu. Pocit milodaru vzbuzuje pocit lítosti a to je jedna z věcí, kterou jsi tu v článcích nedoporučovala. Byla tam snad i narážka na křesťanství, které je samo původcem ideje "dávání zadarmo". Charita je novinkou věku Ježíšova. Moudří snad všech jiných kulturních tradic, než je naše žido-křesťanská, věděli, že si energii vesmír na tom člověku stejně vezme a i ty to podle mě víš.

Jinak děkuji za hezké stránky. Napňují mne optimismem a na to, že jsem je objevil teprve nedávno, jsem už notnou dávku článků přečetl. Ať se ti daří bojovat v míru se vším, proti čemu stojí za to bojovat. PAX :)

50 t.k.Grey t.k.Grey | E-mail | 4. prosince 2010 v 15:20 | Reagovat

Ahoj Alue,
Tvůj článek je úžasný, je skvělé, že tu seznamuješ lidi s tím, co všechno se jim může stát. :))
Každopádně jsem se trochu vyděsil u té části s objímáním. Já totiž tu potřebu od nedávna mám, stejně jako skleslou náladu... Ale rozhodně jsem se vědomě nepřipletl k žádnému zasvěcení, reiki mě vlastně nikdy nezajímalo, jen jednou mi kamarád při určitých potížích chtěl poslat reiki s tím, co mám špatně a že mi to napraví. Je možné, že právě to mě "rozhodilo"? Jinak si nejsem úplně jistý, jestli to bylo přesně od té chvíle. A nebo je to něčím úplně jiným?

Jinak to tu máš moc pěkné, rád se sem vracím a skoro vždycky tu najdu odpověď na otázky, které mi zrovna hlodají hlavou :)

51 Jan P. Jan P. | 30. ledna 2011 v 18:39 | Reagovat

Skor by si mal clovek polozit otazku : k comu tie schopnosti ? Ludia celkove prahnu po tom,aby na tu svoju neutesenu situlaciu navrstvili mystiku a duchovno,pricom si neuvedomuju ze to vprvorade znamena zmenu sposobu života a nie ziskavanie nejakych schopností.

Ano.Clovek sa vprvorade musí vzdat sveta a prestat sa tak vyžívat v roznych jeho alternatívach.A pretoze to ludia nechápu tak sa snazia vsetko riesiť nejakymi schopnostami a tak absolvuju x-hodín terapii,zasvecovaní atd.A pritom by trebars nejaky svoj problem vyriesili jednoducho tak,ze sa niecoho vzdaju a celkove si tym potom zjednoduchsia život.

tolko k tomu podstatnemu

Co sa tyka tych Guruov,tak samozrejme nemozme vsetkych hadzat do jedneho vreca.Celkove mozno najlepsie rozpoznat tych skutocnych od tych kdejakych podvodníkov tak,ze Tí skutocni Guruovia vyzaduju predovsetkym mravnu premenu a az potom uvazuju o zasvecovaní.Cize to znamena,ze taký clovek musí najprv prekonat svoju osobnost a vsetky slabosti,ktore ho putaju na svet javov.Az potom Guru rozhodne o dalsom postupe.V ziadnom prípade si to nemoze ziak urcovat sám.

Cize ak máme na mysli skutocne náuky,tak tie predovsetkym mnoho vyzaduju a az potom slubujú.U tych skomolenych smerov je to presne opacne.

52 Dušan Dušan | E-mail | 10. února 2011 v 1:26 | Reagovat

Ahoj všem dobrým duším,
těší mne, že jsou lidé, kteří se nebojí a jsou odvážní prezentovat své poznání, i když dříve či později narazí na chladný sykot temnot a zlovůle.
To je prima, když se hlava používá k tomu, k čemu byla určena a cit určuje směr. Rozhodně souhlasím, že nejlepší je přirozenost a jednoduchost. Prožitek je nepřenosný na jiné lidi a proto školení různých schopností považuji  za nedobré a pro duši zatěžující. Jednou jsem byl na přednášce nějakého misionáře, který prováděl hromadnou hypnózu - manipulaci. Lidé kolem mě se kácely,  já však stál dál. (Bylo mi asi 17 let). Myslím, že nějaká síla to musela způsobit a také bych ji nepodceňoval. V mém případě na mne však nemohla, neboť jsem se rozhodl, že si nenechám zasahovat do své vnitřní a nejvnitřnější podstaty a tím jsem byl přirozeně chráněn před destruktivními vlivy.Ani si nemyslím, že ta většina ovlivněných lidí se zásahem onoho člověka stala lepšími a pomohlo jim to k hlubšímu poznání. Od přírody je to moudře zařízeno, totiž člověk je vybaven natolik , aby mohl udělat právě ten jeden jediný krok, který je aktuelně před ním samotným a to by mu mělo stačit, neboť právě to mu zajistí trvalý vývoj a bezpečí. Žel tento krok většinou neuděláme a chceme být ve své lenosti mnohem dále a bez práce.
  Proto se nemůžeme  hnout z místa vpřed. A z pozvolného váznutí se stává pád a to proto, že kdo chvíli stál, už stojí opodál. (Goethe) Proč??? No zkuste o tom uvažovat.

Každý opravdový vynálezce se podřizoval vyššímu principu a řádu a proto mohl přijmout vnuknutí a dary v podobě vynálezu. Klíčem k úspěchu je pokora a snad proto to byli většinou špatní obchodníci.
Je zajímavé, že první techničtí objevitelé byli většinou umělci- malíři, neboť měli schopnost dobrého na-ladění a pozorovacího talentu a zároveň potřebnou představivost pro převedení do hmoty, třeba v podobě náčrtu, výkresu nebo přímo zhotovení daného díla. Ne nadarmo se říká. Správně položená otázka v sobě skrývá půl odpovědi. Pokud pocítíme váhu slova „vynález“ jedná se v jádru slova o nález něčeho, co nám někdo jiný zanechal, a mi to později  jednoduše jen nalezneme.
Podle mého pozorování by člověk měl postupovat v pořadí.

        1. Pozoruj
                2. Pochop
                        3. Pracuj

S přátelským pozdravem, z duše _ Dušan

PS: Karolíno, toto by se mohlo líbit malým bytostem přírody.

http://www.youtube.com/watch?v=KqP9NuMyKL0&feature=related

Co tomu říkáte ???

53 Dušan Dušan | E-mail | 10. února 2011 v 1:37 | Reagovat

Inu bez práce nejsou koláče a na dluh se ve vesmíru nežije.
Poctivé chtění, vše k lepšímu změní.
A bylo to opravdu tak důležité???
Možná je to takto lépe pro duši.
Proč třeba nevidíme minulé životy, možná pro to, že máme žít přítomností, opřeni o minulost s pohledem do budoucnosti.

54 Urbánek Pavel Urbánek Pavel | E-mail | 20. března 2011 v 18:30 | Reagovat

Nevěřte všemu co vám kdo nakuká,řiďte se srdcem...zkušenosti jiného pak nemusí být vaše zkušenosti...a přeberte si toto každý jak chcete...

55 Veronika35 Veronika35 | 19. dubna 2011 v 9:54 | Reagovat

[24]:Ahoj. Připojuji reakci. Já mám kladný názor na Reiki. Znám lidi i sebe a vím, že to funguje a sama jsem pomohla svému synovi. Před zasvěcením nic necítil, nic se nedělo, po ano a celková terapie mu byla moc příjemná. Navíc to je cítit i na dálku.  Víte, nemáte s tím zkušenosti a proto se Vám nelíbí naše názory a preferujete svoje. Máte zvláštní názory a na to má právo každý, jen se mi nelíbí, že zatracujete zasvěcované energie, když s nima nemáte zkušenosti.

56 Aingeal Aingeal | 3. července 2011 v 23:08 | Reagovat

Milá Alue, v zásadě s Vámi souhlasím, také si myslím, že zkratka neexistuje a člověk musí ke všemu dozrát. Co mne však na Vašem článku velmi mrzí, je Vaše odsuzování. Na několika místech téměř nadáváte. Napadlo Vás taky, že se někdo může nechat zasvětit s dobrým úmyslem, časem však zjistí, že to nebyla nejlepší volba, ale ví, že zažít si to musel, aby prozřel. Vy takovéto lidi nazýváte hlupáky. Není to trochu nefér? Vy jste možná na vyšší úrovni a máte to štěstí, že jste se zasvětit nenechala, k čemuž Vám gratuluji, ale proč odsuzujete druhé? V jiné rubrice píšete kurzy sebelásky a tady tak tvrdě soudíte... Přesto Vám děkuji, přivedla jste mě k zamyšlení.

57 xaint xaint | 6. srpna 2011 v 23:25 | Reagovat

opravdu me fascinuje, proc tolik lidi plive na reiki... a casto tak nenavistne.. na svych webech se delaji miloucci a slunickovi - a pritom je v nich tolik nenavisti, tolik jedu... ja mam zasveceni reiki uz vic jak 10 let, za vsechno spatne, co se mi kdy stalo si muzu jen ja sam, misto vami prorokovaneho rozvodu jsem se naopak stastne ozenil... Dneska jsem uz jinde, uz bych do reiki nesel, uz ho nepotrebuju, ale tenkrat me to nekam poposunulo.
jinak Alue - kdyz tak krasne pises o zasveceni reiki, zkus se i zminit o tom, jak se takoveho zasveceni zbavit. Zatim jsem to na zadne strance nenavistniku vuci reiki nenasel. Vsude jen spousta jedu na mistry, na reiki a na lidi, co si nechali zasveceni udelat.

58 Kesss Kesss | 7. září 2011 v 17:05 | Reagovat

Ahoj, musim reagovat na tvuj clanek. Myslim ze jsi hodne vyspela duchovni bytost, ale nyni treba musim s tebou nesouhlasit. Dovoluji si napsat, ze to cele co mas proti reiki jde pouze o nepochopeni. Troufam si rict ze na to muzeme mit podobny nazor, ale jen si to vysvetlujeme kazda jinak, a oprav me prosim pokud to je jinak :) kdyby mi nekdo rekl dej mi 2000 zasvetim te a budes lecit, tak bych do toho samozrejme nesla. Ale o tom reiki podle me neni! To ze jsou lidi neomezene bytosti, to ze vsechno zname a muzeme to je jasne. Ale reiki je podle me moznost spojeni s energii, jinou nez kdyz pracujes bez ni. (A NEMYSLIM TED TO VYUZIVAM REIKI PRO TO ABYCH SE MELA DOBRE A MELA ENERGII) jde o tu praci, clovek je na jiny vlne jinak vnima sebe, okoli, energie, je to prace a uceni predavani si energie a mozna nekde i to leceni. Ale je to proste jiny zdroj, kdyz se napojim na reiki a kdyz se na to nenapojim. Jde o to jak to kazdy dokaze vyuzit (ne zneuzit!). To je muj nazor. Budu rada pokud budes pripadne i argumentovat :) rada se o tom pobavim :)))

59 K. K. | 26. září 2011 v 15:19 | Reagovat

Ahoj, souhlasim jestli by sel clanek jak se reiki zbavit. Ja osobne reiki mam a nevidim na tom nic spatneho. Vsechno se da zneuzit a vsechno se da delat ciste. Muj kamarad se treba dostal ne k dobrym lidema myslim ze mu reiki ublizilo, jde vubec zrusit zasvedceni??? diky za info P.

60 Petra Petra | E-mail | 29. září 2011 v 11:27 | Reagovat

Ahoj, chtěla bych také reagovat na tento zajímavý článek...od dětství jsem trpěla nevyléčitelným alergiemi a exzémem na nohách. Měla jsem na chodidlech obrovské krvavé praskliny a s každým krokem jakoby se mi do chodidel zarývalo tisíce jehel. Za ty roky jsem se naučila tu bolest přijímat, nic jiného mi nezbývalo, nic mi nepomáhalo. Nikdy jsem se s tím nesmířila a vždycky jsem věřila, že jednou se toho všeho zbavím. Dozvěděla jsem se o reiki a přišlo mi to také na začátku jako podvod, nechtělo se mi věřit tomu, že každý kdo si zaplatí, dostane takovýto ,,dar'' . Ale něco mě k tomu táhlo a věděla jsem, že tam prostě musím jít,nutkání bylo hodně silné, a tak jsem se zapsala na nejbližší termín. Zasvěcení do reiki mi nejenom vyléčilo můj exzém a alergie, ale zároveň jakoby bych našla to, co jsem dlouho hledala.Jsou to už tři roky a já jsem konečně začala chápat všechny ty věci, co se mi dějí, nepřipadám si jako blázen a jsem mnohem klidnější a vyrovnanější. Jsem šťastná, že jsem se poslechla a konečně cítím, že šlapu svou cestou :)

61 Torcha Torcha | E-mail | 29. listopadu 2011 v 13:38 | Reagovat

Ahoj,
kdysi jsem prosel zasvecenim reiky, uz pri nem jsem mel silne pochybnosti, bohuzel jsem na ne nedal a zasveceni absolvoval.Pochybnosti pretrvaly a zvitezili  ja nikdy reiky aktivne nepouzival, presto i po letech mam pocit , ze z toho ve me neco zustalo i kdyz ma mysl logicky ten koncept reiky odmita. Da se tech vazeb nejak rozumne zbavit, nebo je to jen moje paranoia .. diky za tvuj komentar, mej se hezky T.

62 Hana Hana | 13. prosince 2011 v 17:40 | Reagovat

[61]: Cítím to stejně :D . Když mě něco bolí tak máma řekne "Použij reiki" já se vždycky naštvu když to slyším :D

63 Petr Petr | 25. ledna 2012 v 12:08 | Reagovat

Zdravím
Bohužel i moje žena se nachala zasvětit do REIKI. Zasvěcení proběhlo oproti tradicí v jednom dni na základě přednášky "mistra". Zásadně jsem s tímto nesouhlasil, mistr vysvětloval reiki pomocí šikovně překroucených kvantových teorií a fyzikálních zákonů. Ženy, které se nechaly zasvětit-typické 40cátnice, které zjistily co vše jim uteklo a chtějí to rychle dohnat pomocí zasvěcení. Z kvantových teorií nevěděly ani slovo. Po zasvěcení doma jen hádky, manželství na hranici rozpadu. Žena vysloveně při rozhovorech se mnou lže (nikdy to nedělala)i o závažných věcech (mám ověřeno)atd. Stojí s rukama nataženýma u květináčů a doufá, že květiny ožijí+jiné podobné věci.Začínám si připadat jako v blázinci.

64 Beatrix Beatrix | 26. ledna 2012 v 17:21 | Reagovat

[63]:Zdravím Petře,
Vaše žena hledá únik z reality v podobě duchovního cesty a je si jistá, že pouhým zasvěcením se jí dostane to, co v životě postrádala. K duchovní cestě nestačí pouhé zasvěcení, i když nám, pokud je od kvalitního Mistra, v určité fázy pomůže. Mám s tím velmi dobrou zkušenost. Je třeba ale na sobě pracovat a žít především s láskou jak k sobě, tak i k ostatním. Lži do života rozhodně nepatří. Vaše žena hledá pouze jiný smysl života, ale neměl by tu chybět i rozum... Duchovní svět existuje, kdo ho pozná, je za toto poznání vděčný. Zkuste být tolerantnější, vše má svůj čas, nemá cenu hrotit věci, vše se časem zklidní... Přeji vám hodně síly, bude zase fajn. :-) Mimochodem, Aluška zde dělá cenzuru přes komentáře a nesouhlas s tím, co ona sama píše je pro ni důvodem k tomu, že komentář prostě nezveřejní. Není to správné a omezuje tím svobodu projevu a názoru návštěvníka!

65 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 15. února 2012 v 20:27 | Reagovat

[4]: Takové sestavování puzzle je těžká cesta. Ale je i zábavná. Nejlepší je ta radost, když na něco nového přijdeš :)

66 petr petr | 6. března 2012 v 4:46 | Reagovat

[64]:
Psycholožka se též vyjádřila, že se může jednat o typickou krizi žen středního věku - kdy náhle zjistí, co všechno v životě nezvládly a nedokázaly a nyní se to snaží narychlo dohnat pomocí různých léčitelů,rychlokurzů apod.
Jen mi mrzí to její lhaní vůči mé osobě - bohužel jsem si to ověřil. A co mne ještě děsí jsou kamarádky (většinou) "úspěšně" rozvedené a věnující se "duchovnu, které jí radí jak se mnou má zatočit a samozřejmě jí doporučují preparáty, jejichž jsou zároveň dealerky. Nehledě na to, že jsem ještě zjistil, že nám mizejí peníze ze společného konta a půjčuje je nenávratně těmto "duchovním" soudružkám. Vím, že si zde asi celkem nezajímavě vylévám srdíčko, ale ta změna manželky chování po zasvěcení je opravdu děsivá. K tomu všemu je pod naprostým vlivem svého "guru" a vše co on řekne je svaté, zatímco já jsem označován za materialistického idiota, který jí brání vykročit po duchovní cestě. Omlouvám se všem zde přítomným za svůj výlev.budu vděčen za každou radu!!!

67 Primula Primula | 13. března 2012 v 18:37 | Reagovat

Včera som začala a dnes som dočítala Anastasia NOVYCH Předpovědi budoucnosti
a pravda o minulosti a  současnosti - nie náhodou, lebo nič nie je náhoda. Kto chce, nech si to prečíta. Mne to dokonale otvorilo oči a už viem, prečo ma v škole nikdy nebavil dejepis, mala som k tomu doslova odpor. A takisto heslo Lenina - učiť sa, učiť sa, učiť sa  - mi už konečne dáva zmysel, ano, vedomosti sú to, čo potrebujete, pravda je to, čo potrebujete. Aj Jožo Ráž to dokonale vystihol v piesni Kolotoč. Ano, zastavte už konečne ten kolotoč. Na každom z vás je ako sa rozhodnete. Ja som sa rozhodla.

68 Allgiz Allgiz | 8. dubna 2012 v 11:56 | Reagovat

Ono je zasvěcení a je "zasvěcení", jsou zasvěcení kdy člověk je zasvěcen do fungování, principů a zákonitostí energií..tedy se učí, a učit se muže samovolně z jakýchkoli zdrojů, které jsou dispozici, nemusí se nutně jednat i mistry, jak je často předkládáno. Každý člověk muže zasvětit - učit se do čehokoliv, pokud je dané věci otevřen. Ty druhá "zasvěcení" kdy aby člověk mohl "ovládat" cokoliv, kdykoliv musí se dát do područí svého mistra za nekřestanské peníze je i z mého hlediska sprostý byznys. Pokud má člověk projít dveřmi zasvěcení, muže tak učinit sám, stejně jako ten první který danou energií sám byl zasvěcen. :-)

70 denka denka | E-mail | 8. dubna 2012 v 22:02 | Reagovat

nerada,ale musim suhlasit. presne po zasvateni do Reiki som citila to ,co popisujes - od palenia plosiek noh,cez pravenčenie v rukach, a to čo som vedela sa uplne zablokovalo. odvtedy reiki nepouzivam,teda som ho ani poriadne pouzivat nezacala,alebo ma to odrezalo. presne tak som sa citila,pritom pred reiki som toho vedela viac,liečila som automaticky a prirodzene rukami seba ... po zasveteni prišlo ticho a velke sklamanie

71 Kamil Kamil | Web | 28. května 2012 v 20:20 | Reagovat

Ještě jednou se sem přidávám;
škoda, že ke článku http://karolinaloskotova.blog.cz/0908/ii-jak-pracovat-s-energiemi-zakladni-cviceni nejdou přidávat komentáře.

Chci se podělit ještě o jednu zkušenost: Než jsem se nechal zasvětit do Reiki II. stupně (tedy práce se symboly a mimo jiné i posílání energie na dálku), jsem ze silného nutkání pomoci kamarádce poskytl energii - avšak ne Reiki - v podstatě přesně to, co Vy v onom článku popisujete; mám silné tušení, že to je bioenergie, nebo jak to nazveme, to je na nás.

Při běžném "reikování" nehrozí přenos nemocí z klienta na terapeuta a obráceně. Proto je více než žádoucí, aby "terapeut" - když to tak nazvu - byl přinejmenším "čistý". Takhle jsem právě kamarádce posílal právě tu bioenergii a musela mě zastavit již při "terapii" (osobně tohle za terapii ani omylem nepovažuji), aniž bych ji ukončil, neboť se jí udělalo zle, při "terapii" se jí začala točit hlava, objevily se i bolesti hlavy a další dosti negativní dopady.

Ano, hlavně to je moje chyba, že jsem se dostatečně neočistil, avšak tím chci říct: Ano, praktikujte si předávání bioenergie, ale neste si za ně následky. To znamená, abyste se pravidelně a více než důsledně čistili, aby vaše osobní energie byla co nejčistější a namísto pomoci jste ještě více neuškodili.

Tím končí můj opravdu objektivní příspěvek, v němž se vůbec nesnažím ovlivňovat za pomocí vykřičníků, ale ukazuji nejen zápory, avšak i klady.

Znovu Vám - i dalším čtenářům - přeji hodně úspěchů, nyní však i více než dostačující čištění.

72 LR LR | E-mail | 3. srpna 2012 v 13:48 | Reagovat

Milá Alue,ze všech komentářů, které jsem zde měla možnost si přečíst, se nejvíce stotožňuji s Lubošem (33). Ten totiž ve svých řádcích má velký kus přirozené pravdy.. Já sama jsem byla od reiki odvržena, ačkoliv jsem ho v jeho velkém boomu taky chtěla zkusit. Ale mám zaplať Pán Bůh svého velkého pozemského vůdce, který mi to rozmluvil. Jsem tomu ráda, neboť jsem šla a stále jdu svou cestou onoho "hlubokého" poznávání, o kterém Luboš také psal. Jenže ne každý má toto štěstí, které jsem měla já. Sama víte, že je doba velkých změn a přeměn a lidé se začínají konečně probouzet, bohužel v této době spousty pel-mel informací, kdy při onom probouzení nejsou schopni rozlišit tu pravdivou realitu, se může jednat o probuzení destruktivní,aniž by o tom samozřejmě věděli :( Je to velmi těžké hodnotit, protože každý si musí projít tím, co mu zákonem patří a co si "zaslouží". A neodvrhujme negativními komentáři ty, kteří to cítí jinak. Vaším posláním bylo tento článek ukázat všem, ale jen ti lidé, kterým patří, jej přijmou za své, u  negativních komentářích ctěme jejich názor, i když je v rozporu s tím naším.. Chápete, co tím chci říct?! Má osobní hluboko do srdce teď vrytá zkušenost je, že človek, který prošel reiki, v žádném případě nesnese, nebo lépe neunese, člověka snažícího se žít v souladu s univerzálním Božstvím..

73 LR LR | E-mail | 3. srpna 2012 v 14:29 | Reagovat

[34]: Osobně si myslím, že rozvodovost nemá s tímto opravdu nic společného. Pravda ovšem je, že když se více začnete věnovat po několika letech manželství/ partnerství něčemu, co vás zajímá, ať už to je proto, že vám odrostly děti nebo že potřebujete po x letech taky prostor sami pro sebe, ať se jedná o duchovno nebo o své nové koníčky, může to narušit běh fungujícího vztahu. Harmonický dlouhodobý vztah zaléží na neustálém hýčkání a opečovávání (parterství ne partnera) a z vlastní zkušenosti vím, že hluboké poznávání potřebuje neustálý čas, čož se může stát, že partner nebude chtít akceptovat. Radou je pak koncensus, tak jak to dělám já, protože udržení vztahu je pro mě důležitější, a tak mi poznání trvá daleko dýl..

74 Helena Helena | 26. října 2012 v 13:31 | Reagovat

Jak říká jedna má kamarádka, zdroje energie jsou všude kolem nás, není třeba zasvěcovat se do reiki, když to tak necítíš.
Ale co se týče zasvěcovatelů, nedokáži to posoudit, páč žádné zasvěcení nemám. Jen jsem někde v článcích narazila na negativní reakci k osobě Petra Chobota, což mě překvapilo. Na jeho přednášky chodím nesmírně ráda.

75 Mája Mája | 11. listopadu 2012 v 22:34 | Reagovat

Především se zamyslete nad tím, proč Vaše manželka měla vůbec potřebu nějaký únik hledat. Podle tónu Vašeho příspěvku to vypadá, že Vaše paní je typ, který je snadno ovlivnitelný - nejdříve Vámi. Po čase si uvědomí, že má taky vlastní osobnost, a místo aby ji rozvíjela, nechá se ovlivnit něčím jiným. Zkuste se zamyslet spíš nad sebou a začít pracovat na sobě, to by se mělo odrazit i na Vašem okolí. Přeji hodně štěstí.

76 Vladan Vladan | E-mail | 28. března 2013 v 14:29 | Reagovat

Všem uvědomělým bytostem je jasné, že všichni tzv. mistři co si nechávají říkat mistři - nejsou mistři, ale podvodníci. Že všichni co si nechávají líbat nohy a co si nechávají klanět jiné, jsou Podvodníci s velkým "P".

Opravdový Člověk s velkým "Č" ctí rovnost, která je pravým nosičem uvědomění a hlavně pravdy. Opravdoví lidé nosí rovnost v srdci a každé povyšování či ponižování odstraňují ze všech svých cest.

Má pravda, můj názor a můj osobní pohled je prostě takový.

Všichni co se baží tím, že chrání své tzv."guru", se snaží chránit svou bezmocnost - neboť svou svobodu vložili k nohám jiným. A většinou je to strach za zodpovednost svého konání. To dělá z člověka - otroka.

Karma: je v mnohém výmysl tzv."guruů" aby měly temné síly, kterým většinou většina slouží, ALIBY!!!

Všem doporučuji shlédnout přednášky Davida Ickeho. Není to guru, nechce být uctíván, nemá potřebu někoho využívat ani uctívat. Na nic si nehraje, bojuje za pravdu tím, že pravdu říká a ctí svobodu LIDSTVÍ a také se tak chová. Nebojuje za náboženství, nebojuje za guru, nebojuje za vládu! Ale za svobodu.

77 petr.ix petr.ix | E-mail | 29. března 2013 v 0:52 | Reagovat

to je opravdu zajímavé, o reiki i shambalu jsem se zajímal, ale z lenosti jsem se nedostal dál :))
o co jsem se ovšem pokoušel byly jejich afirmace, doufám, že bez zasvěcení to škodlivé není, ty texty samotné nežádají nic zlého, aspoň to tak vypadá, nebo i to je jinak?

78 zvedavy zvedavy | 17. srpna 2013 v 23:23 | Reagovat

mna by zaujimalo,ktory stupen zasvetenie napr Reiki ma Alue,ze tak dobre vie,co pri tom prebieha?

79 Alue Alue | E-mail | Web | 18. srpna 2013 v 10:24 | Reagovat

[78]: Děkuji za dotaz. Na to abych se nechala zasvětit, jsem nikdy nebyla dost hloupá, přestože mi to bylo mnohokrát nabízeno zdarma. Měla jsem a mám ale mnoho osobních kontaktů se zasvěcenými lidmi a měla jsem díky tomu možnost pečlivě pozorovat jakými prošli změnami, vyslechla jsem si jejich příběhy a našla v tom určitý systém a podobnosti.

Člověk nemusí nutně vlézt do jámy lvové, aby mohl vědět, že to není dobrý nápad.
Stačí se řídit obyčejnou intuicí.

80 zvedavy zvedavy | 19. srpna 2013 v 20:45 | Reagovat

[79]:Takze vsetci,co sa nechali "zasvatit"do Reiki boli hlupaci?
No aj to je nazor.
Aluska musi mat urcite bohate skusenosti za tu dlhu dobu,co sa zaobera problematikou.

81 no no | 24. prosince 2013 v 15:34 | Reagovat

Rád bych.Ale nejsem otrok nikoho.

82 benghi benghi | E-mail | Web | 14. ledna 2014 v 7:28 | Reagovat

[5]:: Je to "svobodný člověk". Tady probíhá léta (nicméně čas je relativní) souboj dvou stran. Té takzvaně světlé a takzvaně tmavé. Jsou to dvě "armády" a v obou současně být nemůžete, nicméně je pořád možný být "zas.* civil". Má to mnoho úskalí. Předně od nikoho nic nedostanete. Všechno děláte na vlastní pěst a sami. Žádný "napojení" někam neexistuje, žádná ochrana neexistuje, prostě musíte mít dost síly odkázat každou z těch bojujících stran do patřičných mezí. Stejně tak musíte umět potlačit jakéhokoliv svobodného. Nejsou pravidla, stojíte mimo systém. Je to rizikové, to připouštím. To, že vypadá jako by měl neomezeně energie je pochopitelné. Aby přežil v tomto postavení musí být silný, ale tím, jak je sám pro sebe, jeho sílu nic nespotřebovává, tedy krom něj. Na to nemusí na ničem jet, z pohledu běžnýho člověka, který patří jedné nebo druhé straně, je neuvěřitelně silný. Já chápu, že to nevidíte, pro bílý je na černý straně, neb co není s námi je proti nám, pro černý je ze stejného principu u bílejch. Ve skutečnosti je roven bohu, neb kteroukoliv z těch stran může poslat do hajzlu. Ale nemusí. Dokonce se tím soubojem nemusí zabývat a může žít pěkný "hmotný" život.

83 Bára Bára | 28. ledna 2014 v 11:55 | Reagovat

Ahoj Alue, je fakt že za sebou mám několik zasvěcení do reiki - nemám pocit, že bych byla hloupá - spíš bych to nazvala nesebevědomá a nebdělá ...dnes jsem s radostí již několik let zbavena těchto zátěží a velmi důrazně jsem pochopila, že největším mým nepřítelem je mé ego, které chce být jasně že nejlepší :-) a v jisté době mě zavedlo do spárů zasvěcení. Tehdy jsem četla na tvých stránkách o reiki a dalších technikách a musím teda popravdě přiznat, že mě to rozlítilo ....ten nesouhlas s tebou byl hodně silný.... ale donutila jsi mě hledat PRAVDU za což ti z celého srdce DĚKUJI... žádné zasvěcení opravdu nikdo nepotřebujeme! Prací na sobě samých pěstováním sebelásky a sebeúcty v souladu s Bohem uděláme nejlíp pro sebe a tím i pro celý svět ...ještě jednou DÍKY

84 Iveta Iveta | 16. května 2014 v 9:54 | Reagovat

Myslím, že je to dost příkré odsouzení, já nejsem pro zasvěcení ani proti. Nemám s ním totiž zkušenost, tak nemohu soudit. Sama jsem to měla v úmyslu, ale po takových článcích a diskuzích, jsem to radši odsunula, dokud nenajdou svou pravdu. Přesto nemyslím, že každý kdo prošel zasvěcením je ovce a každý reikista je podvodník a zlí člověk. Věřím, že jsou to lidé, kteří chtějí pomáhat a duchovně růst. Třeba zasvěcení byla chyba, ale zároveň je něco v životě dovedlo k reiki a třeba to tak má být, možná to měli udělat, i když to nebylo zrovna správné. Přeci i ze svých chyb se učíme a vyvíjíme. A jen skrze naše vlstní omyly, pak můžeme poznat skutečnou pravdu. Já nikdy nemůžu přejmout tvou pravdu a ty zas mou, pokud nezískám vlastní zkušenost se kterou se poučím. Proto bys neměla tak tvrdě odsuzovat. Varovat ano, ale ne soudit.

85 Pavel Pavel | E-mail | 3. června 2014 v 15:49 | Reagovat

Dobry den,mam presne tento problem,kdyz jsem byl pred rokem na dne a chtel jsem zmenit svuj zivot,chtel jsem neco jineho.mel jsem na sobe pocit viny,tak jsem dostal vizitku k nejaky lecitelce,kdyz jsem tam prisel vsude mela nejaky certifikaty,jak na reiki a shambalu!!presne mi nakecala,jak se znova narodim a ze to bude bezva,ze budu mit novej zivot,tak me zasvetila na tu shambalu,a najednou to prislo,mluvil jsem uplne strasny veci,uplne co by ze me nemohlo vylezt,driv jsem veril v to,ze existuje buh,ten pravy,ten ktery nas ma rad,ale taky jsem veril bohuzel i v satana:-(((ona mi rekla,ze s eprave muzu spojit s bohem a s Kristem!no tak ja na prvni moment uveril ze mluvim opravdu s Kristem,ale bohuzel on to Kristus neni:-(((je to prave ten jeho souper,a muzu vam rict,ze ten slibenej zivot neni,neexistuje,povim mam moji situaci at budete verit nebo nee!!jedna se o to,ze jsem ovladanej nekym takovym,co si rika buh,ale pritom mi neustale lze,muj zivot je akorad do prace a z prace domu,kdyz bych nahodou chtel nekam jit,vytasi ty nejvetsi jeho lzi,ze jsem prisel i o kamarady i o rodice,i o viru a jsem ovladanej nekym jinym:-(((a kdyz uz jsem byl odhodlanej jit za tou carodejkou,udajnou mistrini,ze si s ni promluvim a ze ji to nedaruju,udelalo s emi tak blbe od zaludku a krece do celeho tela,ze jsem se nemohl ani hnout,dokonce ani za knezem me to nepustilo,kdyz jsem tam byl,dokonce i knez mi lhal:-((((ze je to normalni a ze Kristus me nese k memu cily:-((a nejlepsi na tom je,ze carodejka se mnou ani nemluvi,ani neodpovida a za ni me to nepusti:-(((a to uz jsem tomu rikal,ze se fakt zabiju a ono to jenom reklo nenene,nepustim te,ja rikam to uvidis!tak jsem sel ze skocim z mostu a kdyz jsem tam stal,tak jsem mel nohy jako pridelane k betonu:-(((jako fakt masakr a nejlepsi na tom je,ze neni cesta ven,nebo aspon si myslim!!

86 Tomáš Králik Tomáš Králik | E-mail | 21. července 2014 v 18:54 | Reagovat

Asi tomu všemu moc nerozumím, ale proč jsou potřeba energie?? Není to jen myšlenkový konstrukt, jako všechno tu? Nerozumím, proč se lidé nevracejí ke své podstatě (jak se tu kdesi psalo „božství“) ale namísto toho se stávají energií, prostě nerozumím... P.S. Co je to energie – prosím přesně definujte, pokud chcete reagovat, velice děkuji. T. K.

87 Paul Paul | E-mail | 21. července 2014 v 23:26 | Reagovat

Jste úžasná žena Aluško. :-) Lépe se to nedá vyjádřit. Děkuji. Síla Vás provázej. :-)

88 Daniela Daniela | 18. září 2014 v 16:57 | Reagovat

Dobry den.
No ja mam z tohoto clanku tak trochu zmiesane pocity. To co som sa aj v komentaroch tu docitala mi takpovediac nahana strach! To co tu popisujete je nieco katastrofalne pre cloveka, ak sa dal niekto zasvätit napr.: do reiki atd. Neviem kde ste tieto skusenosti nabrali a preco strasite. Podla mna je to dost pritiahnute za vlasy. Ja som zasvätena, zacala som s reiki a pokracovala energiami od Armanda. Mozem zodpovedne prehlasit, ze po zasväteni som nemala zdravotne problemy, len zopar "zlych nalad", ktore po vycisteni blokov odozneli do 24 hodin. Mozem tu prehlasit, ze zasvätenia mi priniesli len pozitiva. Som vyrovnany zdravy clovek (pred zasväteniami som mala zdravotne problemy fyzicke aj depresie sa k tomu pridavali. To co dnesna civilizacia a postoj k zivotu prinasa). Jedina vec ktoru nechapem a nesuhlasim, ze zasvätenia su spoplatnene a niektori majstri si na tom vybudovali zivnost. Tym vlastne aj tie ktore energie pokrivili. Moj nazor je taky, ze clovek ma ist svojou vlastnou cestou. Niekto sa zasvätit da a niekto nie. Pre kazdeho je to individualne. Vzdy si treba velmi dobre vybrat komu a do coho sa clovek da zasvätit! Tak nechapem tieto strasenia. To mam chapat tak, ze som zatratena, ak som sa dala zasvätit? Ved to je na smiech. A mimochodom mne nikto netvrdil, ze sa budem mat lepsie (financne), alebo ze mi zasvätenie zmeni zivot. Islo hlavne a len o zdravotny stav a jeho zlepsenie.
Ja by som chcela si tu precitat odpoved na to, ci som zatratena a co zle sa mi stane. Ved podla tohto clanku som zlodejka energii a neviem co som este zle vykonala. Dakujem za odpoved. :-)

89 Daniela Daniela | 18. září 2014 v 17:33 | Reagovat

Este by som dodala, ze som na nikoho nebola po zasväteni hnusna. Skor sa vsetky vztahy okolo mna upravili. Nejako sami od seba. Ludia ktory na mna zle vplyvali a mali snahu zneuzivat moje dobro sa mi zazracnym sposobom vyhybaju. :) Majster ktory ma zasväcoval nic odomna nechcel a nechce (okrem pociatocneho poplatku). S reiki pracujem velmi malo, pracujem hlavne s Kofu energiou a dalsimi od Armanda (ktore su zdarma) a to najmä na sebe.
A este taka porypovacna otazka s dovolenim. Nie ste vy vsetci zlodeji energii tak ako zasvätenci, aj ked nieste zasväteni? Ved tiez si cucnete energie ked potrebujete. V samotnom clanku su napisane navody. Dakujem a prajem pekny den.

90 Luci Luci | 16. května 2015 v 14:30 | Reagovat

Aluško na dva vesmírné zákony jsi zapomněla:
1) zákon dávání a přijímaní. Když člověk nic na dobré účely nedá, těžko může něco přijmout. Proto se za iniciace platí.
2) zákon karmy. Iniciaci obdrží jen ten člověk, který tuhle energii dokáže v sobě udržet, je mu blízká a patří k ní. Energie si takto přivolává a vybírá lidi sama. Má různé způsoby, jak se projevit. Ty jí nemůžeš diktovat a omezovat, co dělat má a nemá a jakým způsobem, ona je svobodná. A když neděláš nic špatného a guru Tě stále vede, je to prostě navždy, nejde o tu energii přijít :)

Neznám konkrétně tyhle zasvěcení, o kterých píšeš v rubrice, ale znám zase jiné. A myslím si, že tyto věci nejlépe soudí ten člověk, který je má a zná a je na nich účasten. Ne ten, kdo se na to dívá zvenčí - jako Ty.

Tím nechci rýpat do tohoto blogu, mám Tě moc ráda, ale na tohle jsem chtěla reagovat.

91 Marie Marie | E-mail | 30. ledna 2016 v 14:56 | Reagovat

Velký souhlas. Kdo jsem, abych mohla "páchat dobro". Majka

92 Alena Alena | 8. května 2017 v 20:59 | Reagovat

Milý čtenáři píši sama za sebe a ráda bych se vám svěřila s mým vlastním osudovým příběhem.Je mi 34 let jako malá holka jsem byla a jsem fascinována vesmírem,pořád mě přitahovalo koukat se a pozorovat noční oblohu a měsíc v úplňku,pocit který jsem měla se slovy nedá popsat ale bylo to tak silné že jsem cítila zvláštní energii,při onemocnění jsem prodělala v horečkách sen ve kterém jsem si své dlaně nasměrovala proti sobě a proudila mi z dlaní energie bylo to legrační pro malou holku bylo to jako bych si hrála s magnety.Pořád jsem si prohlížela dlaně a říkala si že jsou jiné zvláštní.Roky plynuly a já se stala maminkou 4 krásných zdravých synů.Jsem člověk který lásku dává svou sílu svým milovaným,když někoho něco trápilo objala jsem je tak silně že cítili jak znich spadla ta tíha a ulevilo se jim,když můj syn byl v horečkách hladila jsem ho po rukou držela pevně za ruku a cítila jak odchází z něco nemoc ,než nám doktorka na pohotovosti vypsala lék.zp.tak syn vyskočil z křesla a bylo mu líp smál se a chtěl jít už domů.Pomáhám,léčím a je to krásný pocit že můžu pomoc ne využít a sát energii.Nezavrhujte lidi kteří toto poslání předávají,dělají dobré věci pomáhají lidem a člověk který si za to nebere peníze je lásky plný člověk a pomáhá lidem jak duševně tak zdravotně.Každý je strůjcem osudu a více se zabývejte Profesionální reiky a pochopíte podstatu není to zlo je to pro mnohé pomoc.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama