Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.7.

LÁSKA….. Láska????? láska!!!!! / autor: Tomáš Marný

21. října 2010 v 4:45 | Alue |  tomáš marný
Pozn. od Alue:
Tento článek byl jako první uveřejněný na OSUD.cz, s dovolením autora textu dnes už i na Aluška.org v původním znění. Další šíření tohoto článku je zakázáno.
Čtenáři OSUDu článek z velké části nepochopili, věřím ale, že u vás bude výsledek lepší, protože jste tímto směrem více zaměření. A že vy pochopíte, co je skryto mezi řádky tohoto na první pohled záhadného článku. Máme totiž lásky dvě. Pravou a tu, kterou znají lidé dnešního systému.
Velmi se těším a jsem zvědavá, jak jej přijmete, mám totiž s čím srovnávat.
LÁSKA….. Láska????? láska!!!!!

Vážení přátelé i nepřátelé,
hned úvodem bych Vám rád sdělil, tak jak to bylo mimo jiné, také řečeno ve filmu MATRIX:
"lidstvo žije v obrovském sebeklamu". Já dodávám, že díky kodexům, které ve Vás byly vytvořeny, není již možné se tohoto sebeklamu zbavit. Vše si ale vysvětlíme postupně.
Děkuji mnohokráte všem za Vaše reakce na článek, který jsem před pár dny napsal. Uznal jsem za vhodné Vás upozornit na okolnosti, některé neodvratitelné okolnosti, v Mexickém zálivu. Neodvratitelné aspoň ze strany moci lidstva. Nehovořím o jiných entitách ve zmíněném článku, i když jsem to měl původně v plánu. Dobře, že jsem to neudělal. Diskuze by byla až příliš vášnivá, a to nebyl můj úmysl. Smyslem bylo, Vás, čitatele osudu.cz , upozornit na hrozbu cesty do tohoto regionu.
Chtěl bych upozornit, že když vidím hrad, píši o hradu, když vidím nádhernou přírodu, píši o nádherné přírodě….
Jsem rád, že vidím více než ostatní
lidi a upozorňuji na možné okolnosti.
Nic více a nic méně. Upozorňuji na okolnosti událostí se vyvíjejících, které se dějí a mnozí z Vás je nevidí. Je mi smutno u srdce, jakým způsobem dnes mezi sebou jednají lidé a jak se k sobě chovají…..
Tímto ukazují , tak jako diskutující, jejich pravou tvář a charakter. Máte nyní dvě možnosti:
Nečíst moje články, strčit hlavu do písku jako pštros a čekat, až Vám tornádo urve tělo od hlavy. Nebo si je přečíst, zamyslet se nad nimi v kompletním kontextu, uvědomit si psané a začít pro uvědoměné, něco konečně dělat.
Věřte nebo nevěřte, MATRIX Vás naučil jenom přetvářku. Ztratili jste respekt a pokoru. Jste tím celý život vedeni, vychováváni a zároveň ničeni. Od mateřské školky až po školu vysokou. Učíte se hlavně lhát, předstírat, přetvařovat se a vykrucovat. Lží se snažíte nahradit nějakou pomyslnou svobodu aspoň na nějaké chvíle. Ano, pravdu již lidé nechtějí slyšet, protože pravdy jsou kruté a bolí, jsou ale osvobozující. Výše uvedené se děje až do odchodu lidí z této dimenze na planetě ZEMI. Nesprávně řečeno až do smrti…..
Poslední dobou se stává fenoménem po celé zemi, že lidé si jako jednu z možných dalších cest vymysleli další smyšlenou cestu, kdy jeden posílá tomu druhému nebo skupině - LÁSKU.
Dovolte mi nyní, Vážení přátelé a nepřátelé, abych se o tomhle fenoménu rozepsal.
Vzhledem k okolnostem a matrixu planety země, žijeme v systému duality, kterou zde nikdo nemůže vyvrátit.
Je nutné se tedy rozepsat o slově láska. Co se za tímto slovem skrývá????? Co je tím myšleno????? Žijeme skutečně skutečnou láskou????? Nebo je to opět, jako ve všem MATRIXÁCKÉM všemu úplně jinak?
Vidím, jak se nyní v mnohých opět probouzejí emoce a hladina určitých látek, nejen adrenalinu, v těle stoupá. Neubližujete nikomu jinému, než sami sobě, a to jsem se ještě nerozepsal…..
Nemějte obavu, nebudu psát dlouhé romány, budu se držet stručně a zkrátka…..
Je nutné si na začátku uvědomit, že ve snovém světě matrixu je skutečně všemu naopak. Ptám se, jak je možné, že dva lidé, kteří dnes vejdou do stavu manželského, se tak moc údajně milují. Dle jejich slov se budou milovat až do odchodu z planety Země- nesprávně řečeno až do smrti.
To si řekli při jakémkoliv obřadu v kostele nebo kdekoliv jinde….. ....a dokonce ještě krátkou dobu po obřadu si to slibují. Realita je ale jiná.
Zapamatujte si prosím: Ústa umí lhát, oči nikdy. Z očí (pohledu, mimiky očí, zorničky)
poznáte vše. Mnoho lidí lže už v momentě, když Vám podává ruku, a to ani ještě NEPROMLUVILI. Ptáte se jak je to možné a jak to poznáte????? Je to velice jednoduché. Při podání ruky se Vám nedívají do očí, ale někde bokem a ani Vám nestisknou ruku
. Tak tohle je úplná katastrofa. Můžete se to správně naučit, ale mimika očí Vás vždy prozradí. Opakuji oči neumí lhát. Prozradil jsem Vám jenom zlomek možností poznání lidí…..
Ano, slíbili si to, jsou to ale pouze a jenom slova. Slova a zase jenom slova, nic jiného, než slova…..
Přesně tak jak to zpívá francouzská šansoniérka DALIDA. Má 1000% pravdu: PAROLES PAROLES PAROLES….. …..SLOVA, SLOVA A ZASE JENOM SLOVA
Mimo jiné, nádherná skladba, přímo ji miluji. Ano, Vážení přátelé a nepřátelé, Dalida pochopila o co se zde jedná, nakonec to všechno
neunesla a spáchala sebevraždu…..
Mnoho jedinců se několik měsíců, nebo dokonce několik dnů po obřadu již hádají, nadávají si a začínají si uvědomovat, že láska leží na hraně břitvy těsně vedle nenávisti. Mnoho těchto údajně zamilovaných párů, několik měsíců nebo roků po svatbě podávají
žádosti o rozvod, nastupují advokáti, čertíci MATRIXU a soudy, které se na společném jmění těchto "milujících se jedinců"
taky přiživí jako pijavice. Vše končí většinou nenávistí a zlobou. Proč, proč je tomu tak????? Položili jste si už tuhle otázku, PROČ JE TOMU TAK????
Nehledě na to, že dnes je většina svateb dělaná kvůli majetku.
Nikoliv z lásky.
Nebo ještě jeden příklad: Dva milující lidé si v prvních dnech, opojeni
LÁSKOU,
slibují nepředstavitelné a
za několik týdnů se již před přáteli pomlouvají,
hází jeden druhému na hlavu špínu a
dokonce to, co neudělali.
Příkladů sami znáte
na vlastní kůži dost. Nebudu již žádné uvádět, v diskuzi můžete popsat sami svoje vlastní zážitky, nebo zkušenosti.
Prozradím Vám nyní to malé tajemství, proč je tomu tak. Slovo láska je pouze a jenom slovo. Nic víc a nic míň…..
Zvažte, že slovo LOVE je taky jiným slovem LOVE, jednou láska a jednou peníze. Jednou pro LÁSKU a podruhé pro NENÁVIST. Na
Zemi je mnoho kódů, nad kterými se lidé nezamýšlí….. Kým a čím byli zde lidé zakódováni????? Snažte si zde odpovědět sami….. Lidstvo si vytvořilo falešnou lásku k majetku a penězům, tak jak k tomu byli vedeni.
Obyvatelé planety Země nyní prožívají dobu, kdy veškerá LÁSKA a slovo LÁSKA, je podmíněnou formou, určitého tajemství.
Je velice moderním slovem ale hlavně nepochopeným. Neustále slyšíte, aniž byste si to uvědomovali: Miláčku já tě miluji, ALE…..
Ano, vše je dnes něčím podmíněno. Je to neustálý boj jeden o druhého pomocí intrik, podmínek a nástrah. Když manžel
večer donese manželce kytici a řekne ji u toho: "miláčku, já tě miluji", lže a oblbuje ji. Takhle si kupují lidé své blízké. Dárky, jakékoliv hodnoty, jak hmotné tak nehmotné úrovně. NEHMOTNOU ÚROVNÍ JSOU MYŠLENY SLIBY. Hned nato se ale klidně pohádají u televize a pak naštvání jdou spát. Tahle láska je skutečně úžasná. Kupujeme si blízké pomocí
peněz,
dárků ČI SLIBŮ.
Přesně tak, jak tomu byli naučeni rodiče, kteří synkovi nebo dcerušce neustále říkali: "Ty jsi
MOJE
milovaná dceruška, ale nesmíš zlobit", nebo "MŮJ milovaný synečku, musíš být ALE hodný, NESMÍŠ ZLOBIT".
Ano, veškeré podmínky lásky Vám zakódovali Vaši rodiče DO MOZKŮ, POMOCÍ KODEXŮ. Tohoto a jiných kodexů, se již lidé neumějí zbavit a provázejí je až do odchodu do jiných dimenzí…..
A přitom si dokonce myslí, že vše dělají naprosto správně. Pamatujte si prosím: Kodexy dělají z lidí mrzáky.
První chyba je, že si vše přivlastňujeme. MOJE tužka, MOJE auto, a to nejhorší - moje manželka, můj syn, moje dcera atd.
Jinými slovy řečeno, jsou to jen slova, slova a opět jenom slova…..
Indiáni mají vynikající pořekadlo:
"Slovo se mluví a voda teče".
Dodávám k tomu: ČINY UKÁŽETE PRAVOU TVÁŘ.
Kdo dnes řekne jenom syn, manželka, manžel. Všichni na planetě Zemi trpí podmínkou vlastnictví. Je to další neodbouratelný kodex.
Vy všichni to už víte a prosím, nyní si to uvědomte: Vašeho na téhle planetě není
vůbec
nic. Nic hmotného Vám zde nepatří. To jediné, co každá lidská bytost na planetě Zemi vlastní jsou dvě nehmotné energie. Lidská duše a svobodná vůle rozhodnutí, To nesmíte nikdy nikomu vzít. Jinak problémy s tím spojené převedete sami na sebe…..
Vy všichni jste před vstupem do koloběhu života na planetě Zemi přesně věděli, proč zde přicházíte a za jakým účelem. Vše jste si ve frontě na planetu zemi naprogramovali sami, veškeré prožitky a vše to co chcete ve vývoji zažít a prožít a pak "zmáčkli tlačítko"
ENTER. Jasně jste si před vstupem do plodu matky řekli:
"Tentokrát se nenechám zlomit"
No jak to dopadlo, vidíte dnes všichni sami na vlastní oči, nebo i jinak….. Hledali jste a nic jste nenašli….
A nyní si prosím uvědomte další následující fakt. Slovo Láska. Láska opičí, která byla zde každému vnucena na planetě Zemi nejlepšími programátory a to nejen MATRIXU, ale hlavně rodiči, je právě tou podmíněnou Láskou. Podmíněná opičí
láska dělá z lidí, promiňte mi, že tohle slovo, opakuji -
mrzáky, kteří se snaží nahradit něco nenahraditelného,
nenahraditelným.
Existuje skutečně jedna nekonečná bezmezná a bezpodmínečná láska, NEKONEČNÁ láska VESMÍRNÁ. Na tuhle energii, energii lásky jsou napojeny světelné bytosti, které byly na planetu Zemi seslány a nahradily duši v jiných pozemských bytostech, které se mohou vyskytovat dokonce ve Vaší blízkosti.
A vy to nevíte.
Mají za úkol pomoci na konci civilizace lidskému pokolení. Někdy se ptám sám sebe. Zaslouží si to vlastně vůbec lidstvo?????
Nemáte ani tušení, že by to právě mohl být ten či onen člověk. Na planetě Zem je již už dnes sesláno 144.000 dle dohody s matrixem a více jich nebude.
Ta bytost, která je na nekonečnou energii lásky napojena, nikdy o lásce nehovoří. (Jsou to jenom slova a slovem se nedá tahle energie nahradit ani vyjádřit, tak jako se nedá žádný zážitek dokonale popsat, aby druhý v ten moment prožil to stejné) Zato ji aktivně neustále vysílá. Jak je poznáte? Je neustále ke svému okolí přívětivá a milá, i když ji jiní ubližují a napadají. Myslí si o lidech své….. Zbytečně neplýtvá slovy….
Nyní vidíte, kde a v čem žijete a jak jste byli naprogramováni.
No lépe řečeno: Celý život oblbováni.
Žijete v sebeklamu. Když jste přišli na planetu Zemi jako malé děti, byli jste na NEKONEČNOU
lásku VESMÍRNOU všichni napojeni. Ale jenom do té doby, než vás přeprogramovali a úspěšně zakódovali. Kdo? No přece vaši rodiče, školka, škola atd…..
Nyní se bude na mně, kvůli těmto řádkům, moc čtenářů zlobit. Celkové lidstvo je od skutečné energie vesmírné lásky prozatím odříznuto.
Nezlobte se prosím na mne, ale sami na sebe. Je to účinnější než cokoliv jiného. Nastavte si sami vlastní zrcadlo a popřemýšlejte o svém konání na planetě Zemi.
Vy všichni jste nejdokonalejší bytosti ve vesmíru, všichni jste bozi, jste ale v současné době ve "Vypnuté pozici"
Prosím pište pouze a jenom, máte-li co říci.
Do diskuzí vstupovat již nebudu. Je to pro mne ztráta energie, kterou raději vydám jiným směrem. Napíši opět nějaký článek, abych mohl rozvášnit davy a rozproudit opět emoce u různých jedinců…..
Nyní již vidíte, co vše se po planetě zemi posílá, málo kdo to ale naštěstí umí dělat…..
Závist, nenávist, zloba a podmíněnost je zakódována do pomyslného slova "LÁSKA".
Upozornění: Tento článek je nutné brát větu s větou v kontextu a nevytrhávat jednotlivé věty z kontextu!!!!! Kdo nepochopí, bude tak činit…..
…..s Láskou a úsměvem tomáš marný….

P.S.
Zhruba před rokem jsem upozornil na nové chystané smlouvy a zákony v bankovnictví, bylo to ihned po setkání 13 právníků v Rakousku. Po zhruba jednom roce se objevili i v novinách iDnes
(nebo na novinkách) s daleko drastičtějšími příklady. Nejenom, že se již z diskutujících, kteří mne a Jirku napadali za šíření nesmyslných zpráv neomluvili, ale neustále se snaží diskuze svádět do falešného světla a vytrhávat jednotlivé části řečeného z kontextu. Vím a mám přístup k určitým datům a snažím se je, dle nejlepšího vědomí a svědomí,
předat dál. Pokud to někomu vadí, ať je nečte a nepíše zbytečně nesmyslné komentáře, které nikomu nepomohou. Vysává jenom energii tímto způsobem z jiných lidí, jako to dělá upír. Má ji totiž málo.
Neustále říkám, nevěřte mně, ověřte si to a prověřte si to…..
A takhle je to s mnoha dalšími zprávami, které se z toho či onoho důvodu o několik měsíců zpozdily, či zpozdí.
Rovněž tak o přechodu německa na novou marku, bylo psáno již dokonce v rakouských novinách po rozhovoru s rakouským ministrem financí, který přechod na novou marku potvrdil. Kdo hledá, najde.
Pokud víte, kde hledat…..
Prosím, nechtějte, abych Vám vše dokazoval, dokažte si vše sami. Jen tahle cesta je správná….
A ještě něco nakonec. Před mnoha lety, někdy v 90 letech minulého století , začal jsem používat určitý výraz …..s Láskou a úsměvem…. , který jsem uvedl do života a podvědomí mnoha lidí. Píši ho všude i na úřady a kdekoliv jinde. Málo kdo ale ví, co za tímto výrazem stojí a jaké skrývá tajemství. Těm, kterým jsem tajemství prozradil (není jich mnoho, dají se spočítat na prstech jedné ruky), byli velice překvapeni…..
Podívejte se, jak si ho hned mnoho lidí osvojilo a používá ho i v obměnách, jsem rád, že to dělají. Ale jen originál má pravou sílu účinku.

Tak tedy ještě jednou:
…..s Láskou a úsměvem tomáš marný….
Další práce Tomáše Marného, které poskytl Alue.cz, najdete zde:
 


Komentáře

1 ondřej:) ondřej:) | 21. října 2010 v 7:50 | Reagovat

ahoj všem chci Vám všem sdělit že Vás miluji :o) s přáním úspěšného dne od.

2 helena helena | 21. října 2010 v 8:54 | Reagovat

Myslím, že ve slovech TMje hluboká pravda, bohužel. Snad to vše zvládneme a jednou se od těch vzorců a bloků odpojíme a nebudeme tím krmit sami sebe a své bližší. Zářit kolem sebe upřímnou lásku bez očekávání bez podmínek bez manipulace, nádhera.Přeji nám všem ať to zvládneme ještě v této inkarnaci.S láskou Helena

3 Frise Frise | Web | 21. října 2010 v 9:16 | Reagovat

A možná jsi měla Aluško pravdu ;) Musím říct, že s tímto článkem, když se podívám na svoje okolí, můžu souhlasit. Vůbec mě článek nepobouřil a jsem moc ráda, že jsi ho dala na svoje stránky.

4 Alue Alue | E-mail | Web | 21. října 2010 v 9:32 | Reagovat

[3]: Osuďáky pobouřil strašně. To jde vidět, že co stránky, to jiní lidé. Za sebe můžu říct, že  i když mě občas pěkně čtenáři štvou, tak jsou lepší, než na osudu :D

5 Smejko Smejko | Web | 21. října 2010 v 9:42 | Reagovat

vdaka za uverejnenie, Aluska... aj Tomasi

6 Babe Babe | Web | 21. října 2010 v 9:53 | Reagovat

[4]: Nechápu co je na tom pobouřilo :) já se vším v článku souhlasím :D

7 Domácí čajovna Domácí čajovna | Web | 21. října 2010 v 9:55 | Reagovat

Mám momentálně nějakou chandru /podpořenou dnešním článem na OSUDu. že válka je jaksi logickým vyústěním současnosti/, tak říkám, že tu jedinou lásku si lidi ani nezaslouží...  Ať se uplácaj v těch sebeklamech!!!
Achjo, jdu si lehnout, zkusit spát s dětma /ano, těma, který jsem přivedla na tento svět a "umožnila" jim žít v tomhle hnusným světě/ a až mě přestane tak děsně bolet hlava.. třeba budu optimističtější. A ještě jednou si tenhle článek o Lásce přečtu, třeba na mě zapůsobí jinak, než bezútěšně a bezedně smutně.... :-(

8 Tara Tara | 21. října 2010 v 10:04 | Reagovat

Neni se proc bourit, tak to proste je.
Sebeklam je stale pritomny i u tech nejblizsich.
Jedine co mohu vyzarovat, je lasku jinou, tak dlouho a tak trpelive, az to okoli pochopi.
Ale jde to z tuha, takze Tomasovi verim, ze si pripada nekdy marny.
Ale marne to neni, aspon pro nas, co to takto delame.
Ano pad Matrixu, je pad vlastniho sebeobrazu, vlastnich sebepredstav. Sebeiluzi, o tom jak funguji.
Byva to bolestive.
V detstvi jsem vyzarovala cistou lasku, mela silene problemy s rodici. Pak mne nacas preprogramovali, nyni pred trinacti ci ctrnacti lety, jsem se opet vratila k vyzarovani ciste lasky.
Pro ty kdo s Vama ziji a vy vyzarujete cistou lasku, to nebyva jednoduche. To vidim. Stalo mne to prvni manzelstvi a bohuzel i druhy manzel se radeji klame svymi sebepredstavami.
Co naplat.
Jedine zacit sam u sebe a vyzarovat lasku pro druhe.
Je jedno zda je to kedlubna, pes, manzel, deti ci Zeme.
Neni rozdilu.
Ani psani takovychto clanku, ani vlastni priklad zatim, pisu zatim mnoho nemeni.
Mejme s nimi soucit a davejme jim lasku.

9 Radůz Radůz | 21. října 2010 v 10:06 | Reagovat

Děkuji za naprosto výstižné hodnocení tohoto fenoménu. TMR si velice vážím za jeho odhodlanost předávat lidem data o skutečném stavu naší doby, a to přes otevřený odpor a nepochopení řady rádoby "osvícených", což je na osudu v reakcích na jeho čláky naprosto evidentní.

10 Miška Miška | 21. října 2010 v 10:15 | Reagovat

Krásný článek, naprosto pravdivý. Při čtení příspěvku jsem si vzpomněla na svou kamarádku, která při pohřbu své maminky pronesla krásnou větu: "Své mamince děkuji za to, že dokázala milovat své blízké bez podmínek."

11 lllll lllll | 21. října 2010 v 10:18 | Reagovat

Poznate tie pocity?
Srdce vam busi, ste nepokojni, roztrziti, neviete co skor, energicke telo chce vyskocit a odtrhnut sa od vas, cele to vybruje a nepomoze nic kym nebudete so svojim milovanym ;)

Ano chapem chemia, nakodovane veci v mozgu. Ale uprimne da sa s tym bojovat?

Neda a to je v poriadku, tak to ma byt je to prirodzene :)

Tak co teda zabija lasku ked to bolo tak krasne na zaciatku? Ocakavania a to, ze laska nebola bezpodmienecna.

Jedine, co sa da s laskou robit je ju prezivat vsetky ostatne privlastky nemaju zmysel.

Pan Marny to napisal krasne :)

12 Nina Nina | 21. října 2010 v 11:21 | Reagovat

Na tomto clanku se mi nelibi, ze je v nem prilis posuzovani, kteremu bychom se meli vyhybat. Pan Marny pise jen vy jste takovi a takovi = spatni. Ja jsem ten, kdo zna pravdu, jsem jiny a lepsi nez vy. Tento postoj se mi nelibi...clanek rozhodne nebyl napsan s laskou, tak to citim...

13 Domácí čajovna Domácí čajovna | Web | 21. října 2010 v 11:50 | Reagovat

20 minut spánku a krém proti  bolesti na krční páteř (toť selhání, ale potřebuju fungovat) a přemýšlení nad bolestí jako takovou, to je parádní meditace, očištění...jež si většina z nás nemůže dovollit prožít, proto se uchylujeme k práškům, neb potřebujeme dál fungovat... ale hlavně jsem dočetla Muže, co sázel stromy, a je mi líp.
Pocit marnosti se zmírnil...
...svět je fajn... jen se to musí hledat.
Tak hezké hledání všem...

14 Rajka Rajka | E-mail | 21. října 2010 v 12:45 | Reagovat

S clankom suhlasim, az na tie ,,zbytocne" slova. Ved slova su zakladom tvorenia, ci uz v myslienkach, alebo nahlas.
Co sa tyka lasky, dnes sa vacsinou hovori, ze ,,mame vztah" a nie milujeme sa. Tiez si niektori mylia lasku so sebectvom. Zabudame, ze laska nieje o vlastnictve, ale o slobode, a moznosti urobit niekoho stastnym.
Nezabudnem na jednu vetu z akehosi filmu pre pamatnikov, kde pan Pesek povedal jednej slecne:,,...já jsem tak šťastný, že vy jste taky tak šťastná..."

15 Frise Frise | Web | 21. října 2010 v 12:51 | Reagovat

[14]: Tak tak ;)

16 Tara Tara | 21. října 2010 v 13:52 | Reagovat

Samozrejme ze odsuzovani neni vhodne, ale je treba nektere veci proste vyhodnotit. Kazdy to delame jak umime.
Ta hranice je hrozne tenounka a to ostri noze je pak snadne naklonit na tu stranku, na kterou se mi to zrejme jevi. To je vzdy subjektivni.
Mozna nekomu takovy clanek otevre oci, nemohu tedy ani ja hodnotit zda takovy styl je dobry ci nikoliv, protoze proste nevim, kolika lidem oci otevrel.
Kazdy potrebuje neco jineho.
Je dobre se drzet tematu nikoliv stylu projevu.
Tema je dobre a aktualni. Styl se vypiluje. Treba i podle reakci.
Vsechno je tudiz dobre a potrebne.

17 Martin Martin | 21. října 2010 v 14:01 | Reagovat

Musel jsem nesouhlasit hned s druhou větou: "Já dodávám, že díky kodexům, které ve Vás byly vytvořeny, není již možné se tohoto sebeklamu zbavit." Dál jsem nečetl :)

18 Pepa Pepa | 21. října 2010 v 14:23 | Reagovat

pro ty, kteri citi potrebu napsat nejakou kritiku: vite co, on vam to Tomas Marny mohl napsat mnohem jednoduseji, stacil by ten zaverecny pozdrav. Jenze tim by zasahl jenom par lidi, ostatnim by mohl smysl uniknout. A proto jitri vase smysly, skryte bloky, ktere vyskakuji na povrch a drazdi vas. Pro ty, kteri s clankem mohou souhlasit, to preci nema smysl psat :)
ja se to vzdycky snazim smrsknout treba na "cerna je bila", jenze pod tim si malokdo neco predstavi :/

19 Eyanosa Eyanosa | 21. října 2010 v 14:43 | Reagovat

Po velmi trpkých zkušenostech se sebou samým , manželstvím a blízkých pravdoláskovcích, musím žel s celým článkem souhlasit.

20 Martin Havran Martin Havran | 21. října 2010 v 14:49 | Reagovat

Nezlobte se na TM, vždyť je to taky jenom člověk. Taky ho občas něco štve a tak to napíše a jiskra přeskočí a tak leckoho TM štve. A různé věci na něm štvou, toho tohle a tamtoho něco jiného. Zvláštní že, jak leckoho štve něco jiného. To, co nás na něm štve je to, co nás štve na nás samých. ?!? Provokuje a nastavuje zrcadlo. On je v pohodě, to na sebe se zlobíme. Sebe vidíme v zrcadle. Kdyby psal jenom o lásce, tak by stačilo pár řádků. Má pravdu pomyslel by si leckdo a pochválil by ho. Ale co by se změnilo? Nic. Dál bychom žili své životy obětí odnikud nikam. Ale on rozlobil leckoho, nadzvednul ze židle a ti všichni rozlobení tím dostali příležitost prožít sami sebe a změnit se. Zamyslet se a zastavit se. Co já to tady blbnu, říci si.

21 Vojta Vojta | 21. října 2010 v 18:10 | Reagovat

Já sám jsem změnil celý život od A-Z před 5 lety.Se vším jsem začal znova a snažím se,dělám vše s láskou.Všude kolem mě samá lež a přetvářka.Všichni se honí za majetkem a vše se jim hroutí.Mají umělý vztah,děti jsou nějaká samozřejmost a lži jsou součásti jejich života.Do toho všeho lidé začínají být nervozní a podráždění a ani neví proč.Je to něco,jako když divoká zvěř vycítí blížící se katastrofu?Možná".Já věřím a mám vás rád.

22 barchettka barchettka | Web | 21. října 2010 v 19:14 | Reagovat

Nevím, jestli s autorem myslíme to samé, ale podle mých zkušeností se to dá uvědomit si - zažít a osvobodit se. I když u mě to nebylo trvalé...
V tu chvíli jsem nemyslela slovy, ale pravými myšlenkami a ty jsem nechala klidně proplouvat. A uvědomila jsem si, jak moc jsem se odmítala, když jsem se chovala tak a tak... A až teď mi došlo, že - do té doby jsem CHTĚLA kluka - a pak mi to bylo nějak jedno.
Jo a v tom stavu (podrobně na blogu, pardon za reklamu) jsem se sama sobě vysmála, jak moc jsem chtěla atrálně cestovat... Vždyť co může být lepší zážitek než fyzické bytí?! :)

A taky jsem to nedokázala popsat... Ale druhý den ve škole jsem právě byla ŠŤASTNÁ. Už jsem se nesmála vtipům jako ostatní - prostě jsem byla asi trochu výš. Spolužák se mě pokusil vysát a já si ho skoro ani nevšimla :)

Akorát jsem v tom stavu (kdy jsem se podle mě napojila na vlastní zdroj, ať už je to co je to) jsem zůstala asi tři dny, pak přišla škola a já jsem zase dole - ale jaké to bylo překvapení: Po těch třech dnech jsem si na to naprosto zvykla... takže mě pak překvapilo, jak špatnou náladu můžu mít. Kdo nezažil, nepochopí :)

Děkuji za ohromný článek :) A v pozdravu je něco úžasného, co nedokážu popsat... :) Děkuji

23 Martina Martina | E-mail | 21. října 2010 v 20:52 | Reagovat

Děkuji za článek Tomášovi a Alue za zveřejnění

24 laik laik | E-mail | 22. října 2010 v 0:03 | Reagovat

Zdravím
Vidím v tom článku hodně spojitostí z toltéckým učením....
Kdo četl a hlavně pochopil čtyři dohody a věci kolem toho souvyslé tak pochopí ,že Tomáš se vubec nepovyšuje nad ostatní a že to co píše je uplná pravda.....bude to znít povýšeně ,ale člověk na pochopení některých věcí musí dozrát.....mě to trvalo patnáct let pochopit některý věci ,o kterých sem dřív jen četl a myslel si jak su moudrej a sečtělej a oduševnělej a lepší než ostatní.....ale není to těch letech ,ale o tom jak je člověk přístupnej se odevřít takovým věcem.....a konkrétně třeba v toltéckém učení jde o to pohlédnout pravdě do očí a nepodléhat tomu sebeklamu....a začít měnit ty naučený kodexy ,ty zákony co jsou nám od malička vtloukaný do hlavy ....A já ,ted už jako rodič ,se snažím ,pokud je v mojich možnostech nepokračovat v tom přetváření dítěte k obrazu svému a obrazu jaký by se líbil společnosti....

25 berunka berunka | E-mail | 22. října 2010 v 0:45 | Reagovat

Článek je skvělý a doufám,že k sobě uvnitř nás budeme více upřímní a najdeme ty chyby,které nás od té pravé lásky stále vzdalují.Napínavé hledání a přijetí všem,kteří se chtějí probrat:o))))

26 Michal Michal | 22. října 2010 v 1:43 | Reagovat

Čítal som dosť veľmi kvalitných článkov od TM, ale tu som na rozpakoch. Celý článok na mňa pôsobí depresívne. Myslím, že nehovorím nič nové ak pripomeniem, že na čo myslím a o čom hovorím tomu dodávam energiu a to priťahujem a posilňujem. Čo asi posilňujem, keď si prečítam hneď spomínanú druhú vetu ? Pasivitu a beznádej. TM konštatuje len všeobecne známe skutočnosti, väčšinou negatívne.Napríklad také svadby pre majetky,(alebo ako sa hovorí z rozumu) sú tak staré ako ľudstvo samo. Tiež sa zabíjame a okrádame od čias Kaina a Abela. Načo to ešte zdôrazňovať a posilňovať energiou svojich myšlienok?
Udivuje ma tiež veta "slovo láska je pouze a jenom slovo. Nic víc a nic míň." Prečo potom robí (a nielen slovo láska) zázraky napríklad s vodou, alebo aj s potravinami? Zadajte si prosim na you tube heslo Masaru Emoto a pozrite si videá Rice experiment a HIDDEN MESSAGES IN WATER.Podstatu pochopíte aj bez znalosti angličtiny.
Keď TM hovorí o kolobehu nášho života na planete Zem konštatuje : "Hledali jste a nic jste nenašli....")
Ako môže vedieť, čo sme prišli hľadať na Zem a čo sme našli? Odvtedy čo sme sa z vlastnej slobodnej vôle oddelili od Stvoriteľa a vstúpili do hmoty sme ako márnotratní synovia a dcéry, ktorí cestou v hmote získavajú skúsenosti, ktoré by na duchovnej úrovni nezažili a ktoré napomáhajú k duchovnému rastu. Nakoniec však všetci skončíme tam odkiaľ sme vyšli. V náruči Stvoriteľa. Pozemské inkarnácie veľmi zjednodušene chápem asi takto :Naplánujem si výlet do lesa, stanovím si trasu, prípadne dielčie ciele a konečný cieľ . K lesu môžem ísť autom,vlakom,na bicykli, pešo, stopom....(je len na mne čo si zvolím). Cestu lesom môžem vykonať opäť na bicykli, alebo pešo. Môžem použiť buzolu a mapu a ísť podľa azimutu,môžem ísť po turistických značkách, alebo si najať sprievodcu. Každá cesta bude mať inú dobu i dĺžku a zažijem iné zážitky. Všetko ma však obohatí a posunie dopredu.Dokonca i taký zážitok, ak ma niekto okradne, zbije, alebo keď spadnem do jamy a zraním sa. Čo môžem z negatívnych skúseností získať? Nevyspelá duša bude plánovať pomstu a odplatu, vyspelá sa naučí odpúšťať.  
Na záver by som povedal asi toľko : Žiadna situácia, ktorá nás v živote stretne nie je dobrá, ani zlá. Je len taká akou ju urobíme my sami.
Napríklad pesimista povie : "Už mi nestojí !", kým optimista povie :"Oj ako mi krásne visí !" Čiže je to o uhle pohľadu. :)))
To čo som napísal nie je dogma. Je to len môj spôsob chápania reality. Snažil som sa písať polopaticky, aby ma pochopili aj tí návštevníci diskusie, ktorí na ceste duchovného vzostupu robia len prvé kroky...

27 Michal Michal | 22. října 2010 v 2:15 | Reagovat

Ešte by som si dovolil uviesť niečo na povzbudenie, trošku zoslabiť negatívnu energiu, ktorú cítim z článku a uviesť krátky príbeh.
Po pláži kráčali bok po boku Stvoriteľ a človek a rozprávali sa.V piesku za nimi ostávala dlhá dvojitá stopa. Po nejakej dobe sa zastavili a ohliadli späť. Vtedy si človek všimol, že sú úseky, kde sa jedna stopa strácala. Vyčítavo sa obrátil na Stvoriteľa a povedal :"Hovoril si mi, že budeš vždy so mnou a pozri sa v najťažších chvíľach môjho života si ma opustil." a ukázal na úseky, kde bola len jedna stopa. Stvoriteľ sa usmial a povedal :" Tá jedna stopa je moja, lebo vtedy som ťa niesol." (Ten človek to je každý jeden z nás)

Najznámejší americký senzibil, vizionár a liečiteľ Edgar Cayce povedal, že Stvoriteľ, (alebo Vesmír) nikdy na nikoho nenaloží toľko starostí, ani radostí, ktoré by mu ublížili a ktoré by nedokázal uniesť.

28 Elizabeth Elizabeth | 22. října 2010 v 10:19 | Reagovat

Michale krásně si to napsal,cítím to úplně stejně.A i když se někdo ohání tím, že přijímá vědění z vyšších úrovní-nikdy to není výš než je úroveň jeho samého.
Nejdůležitější chvíle pro lidského ducha je žití a prožívání přítomnosti.Tak začněme být právě teď šťastní,vděční a děkujme Stvořiteli za Sílu a za to,že můžeme žít v tak divukrásném Stvoření se spravedlivými a dokonalými vesmírnými zákony:)

29 Radka Radka | E-mail | 22. října 2010 v 11:28 | Reagovat

Tento článek pana Marného mi přijde - jako by se vzbudil  z nějakého špatného snu a musel se z něj vypsat. Myslím, že již spousta lidí vidí tyto vztahy mezi lidmi a snaží se - jak vyplývá z komentářů - prozářit světlem pohody, lásky, alespoň své okolí, žít krásným okamžikem a zářit ze svého vnitřku do okolí. Pokud toto je špatné, tak už asi opravdu nic nechápu.
Zároveň bych se chtěla postavit za nás rodiče. Spousta lidí stále odsuzuje - jak můžete do této zkažené doby přivádět nové děti? Myslím, že nebýt nových dětí, jejich záře a slunce, nevinnosti, nebyla by pro zemi větší šance.  Dovedete si představit, že bychom si všichni řekli, nechci do této doby přivést dítě. Jak by bylo na světě, jen starci, dospělí a vše by spělo k zániku.
Myslím, že právě děti pomáhají nám dospělým stávat se lepšími - vždyť vždy to tak bylo, každý rodič si přál pro své dítě něco lepšího než měl sám (např. po sv. válkách - pracovali do úmoru, aby děti nemuseli zažít to co oni).
Proto jsou naše děti naším hnacím motorem k lásce a to že píši naši, neznamená, že je vlastníme, nýbrž proto, že přišli k nám, do našeho života a my bychom se měli o ně postarat a vybavit je do světa tou lepší láskou a sebejistotou, naučit se spoustu věcí i od nich - čistých duší.
Přeji všem, aby se nám to podařilo.

30 Frise Frise | Web | 22. října 2010 v 12:00 | Reagovat

[29]: Tohle bych řekla, že nikdo neodsuzuje, když rodič porodí dítě do téhle doby, s tímhle máš pravdu, ale co když má někdo rodiče, kteří mu denodenně jenom nadávají, že ono je to nejhorší a nejošklivější a pořád srovnávají "tvůj bratr má větší pořádek, ty jsi největší bordelář na světě, styď se za sebe! tvoje sestra má lepší známky, ty seš blbej/blbá", nebo "já tě mám rád, ale nesmíš zlobit."
anebo jak jsem to zažila já:
Já: "Mami, máš mě ráda?"
Mamka: "To se neříká... No tak dobře, jo, ale jenom když jsi hodná."
Já: "A vzpomínáš si, jak jsi mě zmlátila?"
Mamka: "Zasloužila sis to."
Já: "Vždyť jsem jenom řekla, že tam nechci jít..."
Mamka: "Budeš dělat, co se ti řekne."
A když se nechovám podle jejich představ, hned nadávají a mlátí. A já z nich mám potom strach a radši udělám, co mi kdo řekne, protože se bojím říct svůj názor nebo něco udělat špatně. Samozřejmě jsou i horší případy, jenom říkám, co jsem zažila já.

31 Rajka Rajka | 22. října 2010 v 18:54 | Reagovat

Peter Pan
,,OM MANI PADME HUM

tohle čeština netrumfne ani v kódování :)"
Tuto mantru som si prelozila asi takto:
,,O MANY POJDME DOM"  :D

32 Verča Verča | E-mail | 22. října 2010 v 22:04 | Reagovat

V prvé řadě bych chtěla T M moc poděkovat za napsání tohoto článku a Alušce za jeho zveřejnění. Je to pro mě skvělý způsob, jak se zamyslet nad něčím tak důležitým a potřebným jako je láska. Díky tomuhle článku jsem taky měla možnost si uvědomit, co dělám špatně. Pokud budu pořád dokola opakovat: láska, láska, láska, aniž bych přitom něco cítila, ano, pak to budou jen bezvýznamná slova. Pokud je chci změnit, musím cítit v srdci skutečnou lásku - tu, která neodsuzuje, nenařizuje, neslibuje, nikoho si nekupuje, tu, která prostě existuje tady a teď, je nekonečná a bez výhrad. Je tady krásně popsano jaká by láska měla být. Nesouhlasím však s všeobecňováním. V této dimenzi, v níž jako lidé žijeme je bohužel skutečně mnoho těch, kteří se berou pro majetek, říkají si falešné sliby a kupují dárkyne proto, aby potěšili, ale protože si myslí, že ti, které údajně milují, jsou nějaké zboží, které si mohou naprosto přivlastnit. Přesto mi to přijde moc kritické. Ne každý je takový a i když je nalezení té pravé vesmírné lásky hodně těžké a možná v této dimenzi, kde mnoho z nás ovlivňuje nenávist číhající na každém rohu skutečně nemožné, cením si těch, kteří se jí i přes všechny tyto těžkosti snaží  co nejvíce přiblížit. K tomu přivlastňování si někoho já osobně nepoužívám slova jako můj miláček, moje zlatíčko proto, abych si někoho přivlastňovala, ale abych tím zdůraznila, jak moc tu osobu či zvíře miluju. Bohužel ve mě i přesto občas zahlodá žárlivost. Doufám, že se tato nepříjemnost stane co nejdřív minulostí, zapomenutou vzpomínkou. Zajímalo by mě odkud vzal T M ten údaj o tom, kolik je zde světlých bytostí. Nebráním se novým poznatkům, takže netvrdím, že je tohle výmysl. Třeba je to opravdu tak. V souvislostí s tím mě ale napadá otázka: co jsou potom všichni ostatní? Asi v tom dost plavu, protože mi to není jasné. Připadá mi, jako by existovaly dvě místnosti a vesmír do jedné z nich poslal světlé bytosti a zbylé lidi do té druhé. Nemůžu si pomoct, tohle mi připadá jako nějaké škatulkování. Vždyť vesmír je v každém z nás a my, když chceme a snažíme se, můžem pomáhat těm ostatním, těm, kteří ještě neotevřeli oči a tudíž nevidí, v jak zakodexovaném systému žijeme a jak se od toho pokusit oprostit, abychom měli šťastnější a spokojenější život.
Příspěvek byl podle mě místy až moc pesimistický, což hodnotím, nikoliv odsuzuju. Je to totiž vlastní názor T M na tento svět a to, co v něm prožíváme. Podle mě je mnohem důležitější než úplné stotožnění se s tímto názorem, to, co nám tím chtěl Tomáš říci. Ještě jednou za to moc děkuju. Rovněž mé díky patří zdejším diskutérům. I vaše komentáře jsou pro můj duševní rozvoj velice přínosné a jsem za ně vděčná.

33 koty koty | Web | 22. října 2010 v 22:13 | Reagovat

pěkný článek

34 Michal Michal | 23. října 2010 v 2:03 | Reagovat

[30]: Je lepšie raz zažiť, ako sto krát vidieť, alebo počuť. Aj nepríjemné a bolestné zážitky nás posúvajú dopredu. Napríklad verím, že práve preto, čo si prežila a že si precítila celú hĺbku Tvojho utrpenia, bude z Teba úžasná, tolerantná, chápajúca a milujúca mama a životná partnerka.

35 Jakub Jakub | E-mail | 16. července 2015 v 20:12 | Reagovat

Ahoj.  S článkem souhlasím.
https://www.youtube.com/watch?v=ablIo_j_9W0
Your legacy will continue...
ABD´del Hakim Awyan

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama