V e-shopu Alue.cz přibyly nové druhy Energetických krystalů. - K dispozici ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.10.

Nechala jsem se zasvětit do reiki a ted toho lituji. - Co s tím?

30. září 2012 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Poradna: Energie
Dotaz:
Ahoj Aluško,
dostala jsem se na Tvé stránky tento týden v pondělí, kdy jsem hledala něco dodatečně k reiki. Velice lituji, že dodatečně. Protože jsem se v sobotu nechala zasvětit do reiki.
Má motivace k zasvěcení nebyla, že bych snad chtěla léčit nebo si nějak vylepšit život, ale vzhledem k tomu, že se chystám masírovat, tak mám víc přátel, co masírují a mají reiki a doporučovali mi to jako ochranu, abych nebyla vyčerpaná a "nenatahala" na sebe něco od lidí. Upřímně,bnenapadlo mě, že by to mohlo škodit, když se mluví o reiki v pozitivech, a nic špatného jsem na to nenašla, ani bych neřekla, že se vede lidem, kteří mi to dopručili nějak zle.
Jak jsem však pročítala Tvé stránky, jakoby se ozvalo něco ve mě, přesně to co jsem si dříve jako dítě myslela, prostě mi to obrovsky "sedí" a tím víc se "tluču" do hlavy, jak jsem mohla neposlechnout sebe sama. Již na sezení mi paní přišla něčím jiná, něco mi prostě nesedělo, a při zasvěcení jsem nic necítila, jen jsem se potom cítila unavená, a ona říkala, že jsem vlastně čerpala energii, což mi přišlo divné, a potom se mnou zkoušela jak naciťuji, tak jsem jí přejížděla rukama po těle a cítila to co předtím (naciťovala jsem tak i sama už předtím) ale když jsem jí měla srovnat 2. čakru, tak mě obrovsky začala bolet hlava - ona tomu říkala, že to je tím, jak to není v harmonii, a nutila mě dýchat od nohou a zase zpět. Jenže něco ve mě uplně křičelo a chtělo toho okamžitě nechat a dát z ní ruce pryč a utéci. Já to však potlačila a pak se to dýcháním rozpustilo a začalo hřát po celém těle.



Nevím, zda opravdu došlo k zasvěcení nebo to byla jen rychlokvaška, ale nevím ani jak to na sobě poznat. Popravdě týden na to necítím žádnou změnu, jen 2 dny po, mě bylo psychicky zle, a měla jsem obrovský strach uvnitř, a když jsem si představila její obličej a oči bylo mi zle. A tak jsem hledala na netu a našla tvůj článek a po přečtění strach zesílil, ale druhý den už mi bylo lépe a teď už se cítím fajn. Prosila jsem svého strážného anděla aby mne neopouštěl a očistil mne.
Nejhorší je, že se nechal zasvětit i můj manžel, spíš na mé doporučení.
Četla jsem radu o detoxikaci jater, nemáš prosím nějaký dobrý návod jak? Já znám očistu olivovým olejem a citronem užívat ráno na lačno, ale nevím zda je to dostatečné.
Chodila jsem také k jedné paní, J.Č., která léčila přírodními silami, a ta jediná mě pomohla nejvíc. Dříve (10 let zpátky) jsem byla na kinezi, a to byl nával štěstí po té první, úžasná energie, na kterou jsem nebyla připravená, tak následoval pád dolů, kde jsem si pobrouzdala pár let, než jsem začala chodit k J., a s ní to bylo o mém aktivním přístupu- učila mne se léčit dechem. Trénovala se mnou nádech na dobrý zážitek a výdech na špatný (vždy jsem musela na nějaký přijít z nedávné doby), učila mne makat, a tím se dostavovaly výsledky.
Dostala jsem se do fáze, kdy mám manžela, miminko, pejska a jsem moc šťastná, udělala jsem si kurz zdravotních masáží a lektorský kurz masáží dětí a kojenců.
A právě proto Ti píši. Nechci na miminka přenést něco co je špatné a energeticky jim ublížit, tak bych se ráda od toho všeho očistila a prosím o radu jak na to nejlépe. Řekla bych si J., ale ta před 2 lety zemřela. A jak píšeš, u reiki to není jen tak..
Moc Ti držím palce :-)
Veronika


Odpověď:
Ahoj,
Ze zkušeností lidí s reiki vyplývá, že pokud se rozhodneš reiki nepoužívat, její vliv na tebe je většinou zanedbatelný. Tedy když chceš pracovat s energií, pros o univerzální vesmírnou. Nepopisuješ žádné pálení čaker, ani extrémní problémy, takže klidně možné je, že to byla rychlokvaška, no upřímně řečeno je pořád lepší vyhodit peníze a nemít nic, než aby to bylo udělané pořádně. To už pak někdy bývá horší.
Je fakt škoda, že jsi svoji intuici neposlechla. Taky se někdy zdráhám, cukám, nechci poslechnout intuici, něco si odůvodním rozumově a řeknu si že to je jinak, abych se v konečném důsledku pleskla do čela a řekla si, ,,že jsem tu intuici neposlouchala." Zkrátka se to občas stane každému, jak vidíš, fakt se nevyplácí neposlouchat, co říká tvé nitro.

Očistu jater olejem a citronem velice důrazně nedoporučuji. Pokud játra nejsou odpočatá a střeva vyčištěná. Když si dáš hodně oleje a zajíš to grepem (citron je skoro to samé), nastává žlučníkový záchvat, protože žlučník a játra se rychle smrští, šutry se pohnou, chtějí vystřelit, ale nemají kam, celé se to šprajcne. Takže to raději ani nezkoušet, jestli nechceš do nemocnice. Opravdu to není bezpečné!

Jaterní očista dostupná na internetu, kterou mi doporučila čtenářka (dělá ji podle tohoto návodu pravidelně už několik let) je tady: http://diskuse.doktorka.cz/ocista-jater-zlucniku/archiv/40/

Pamatuji si, jak mi jedna čtenářka popisovala to, co ty s obličejem paní, která tě zasvětila. Tahle čtenářka byla pro změnu na meditaci s Petrem Chobotem, po které jí nebylo dobře a zjevoval se jí jeho obličej, zkřivený a děsivý. Doporučila jsem jí odstínit se od něj rituálem s růží a pomohlo jí to.
Proto bych to doporučila preventivně i tobě, abys měla vnitřní jistotu, že na tebe paní zasvěcující není nějak napojená nežádoucím způsobem: ,,Jak se účinně ochránit před vysáváním jinou osobou?"

Při praxi s dětmi bys měla pracovat se svým andělem, napojovat se na univerzální vesmírnou energii a nepoužívat žádné z postupů, které jsou předávány zasvěcenému při reiki (mám teď na mysli hlavně symboly). Potom by rozhodně mělo být vše v pořádku.

Hodně štěstí :)
Alue


Reakce:
Ahoj Aluško,
moc děkuji za rychlou odpověď :-)
To s růží jsem už na Tvých stránkách vyhledala, a určitě to zkusím :-)
Svou intuici teď budu daleko víc poslouchat, není nad to se poučit a získat větší víru a pokoru :-)
Moc se mi líbí Tvé stránky, v době, kdy mě bylo 14 let (myslím, kdy jsi s stránkami začala Ty) žádný internet nebyl, tak jsem si podobné zážitky a úvahy psala do deníků :-) Je krásné si tak znovu prostřednictvím Tvých stránek "osvěžit pamět". Líbí se mi síla, s kterou do toho jdeš.
Tady je vidět rozdíl mezi "vím" a "uvědomuji si".
Pokud bych si uvědomovala, tak na reiki ani nejdu - a já si pořád říkala, tak když může zasvětit jen mistr, tak kdo zasvětil toho prvního? No jo, tak teď v meditaci poprosím aby symboly z mé aury odešly, že je nepotřebuji (pokud tam nějaké jsou). Jinak na 1. reiki se symboly osobně nepředávají.

Spoustu věcí jsem zažila osobně - líbí se mi jak popisuješ astrální cestování. Já tyhle stavy alfa měla také, nemohla jsem se pohnout a přesto vidím. Akorát jsem někdy měla pocit, že cestuji snad i s tělem. Jako by se rychle sunulo po posteli směrem dozadu a takovej pulzující kolotoč, kdy jsem se zas někdy točila dokolečka, jako by země pode mnou obživla. Dlouho už se na to nezaměřuji, zabývám se teď více světskými radostmi :-), tak jsem to pár let už nezažila. A také si vždy pamatuji ten strach u toho, když je člověk v tom, tak se to jinak zpívá :-) Vždycky jsem si pak taky říkala, ,,já už to nechci, chci se probrat!" I když pak vize byly krásné.

A také Ti chci poděkovat za krásné shrnutí Vesmírných zákonů, k nim se budu vracet častěji :-)
Měj se krásně :-)
Ahoj Veronika

Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat - Vstoupit do Chatu - ZDE
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
 


Komentáře

1 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 30. září 2012 v 9:58 | Reagovat

Je dobře, že o škodlivosti reiki mluvíte. Je to hrozné zlo, lidé ve snaze stát se něčím vyšším se do ní přímo hrnou. Znám několik lidí, co byli "zasvěceni". Nic dobrého jim to nepřineslo. Jen zklamání. Navíc se občas stává, že náhle jednají, jako kdyby to ani nebyli oni. Třeba jen pár minut jsou úplně jiní, mluví z nich někdo jiný. Zažila jsem, že se mnou jindy prima kamarádka náhle mluvila jako cizí člověk s úplně jiným charakterem. Já takové věci ustojím v pohodě, ale vrtá mi to stejně pak hlavou.

2 Janča Janča | 30. září 2012 v 10:07 | Reagovat

Alue, máš zkušenosti s Aktivací hvězdného kódu, kterou provádí Luisa Muratori?

3 Danny Danny | Web | 30. září 2012 v 10:44 | Reagovat

Ahoj. Už velmi dlouho uvažuji nad tím,že sem toto napíšu,ale dlouho jsem na to neměla odvahu. Tak dneska,no:
Jsem zasvěcená do druhého stupně reiki -ano,bacha abych vás neuhranula - a mám ho už přes rok. Zatím jsem neumřela, nemám potřebu vysávat lidi a dobíjet si energii tím reiki,protože bych byla unavenější než před zasvěcením. Nesvětil mě žádný cizí člověk, nýbrž mámina kamarádka a dost slušně pochybuji o tom,že by mi zrovna ona chtěla ublížit. Nemám s tím nejmenší problémy a nemám dokonce ani potřebu reiki využívat. Tak by mě tedy zajímalo, kde berete ty názory, že jde o zlo. Jestli se nebojíte, klidně se s vámi někdy sejdu a předvedu,že nejsem ďábel v lidském těle :)

4 Míša Míša | E-mail | Web | 30. září 2012 v 10:44 | Reagovat

Takový člověk, jako instruktor reiki, by měl mít své čakry v pořádku, ne? Ne že bych tuto problematiku nějak zvlášť ovládla, ale přijde mi z toho, že to bylo tou paní, že to není celkově v reiki. Prostě to neumí.
Jinak, Alue ... určitě je dobře, že tu vidíme před něčím i varování. Nemůžeš nám ale ukazovat stále jen jednu stranu mince. Jsou i spousty lidí, co mají s reiki skvělou zkušenost a ráda bych si tu občas přečetla i jejich příběh, jejich názor.

5 Byllinkář Byllinkář | 30. září 2012 v 11:38 | Reagovat

Na játra používám směsi obsahující nejčastěji některé z těchto bylinek:
Ostropestřec
Zeměžluč
Měsíček
Hořec
Artyčok
Řebříček
Jaterník
Oliva list
Smetánka
Tužebník
Černý rybíz
Zemědým
Benedykt
Většina z nich čistí i žlučovody a jsou šetrné. Ale bacha, některé jsou hořké =). Ale když už detoxikace, tak mi přijde nejrozumnější detoxikovat společně játra i ledviny... Vzájemně se to podpoří. Já reiki nemám, ale potkal jsem pár lidí, kteří s tím měli jen pozitivní zkušenosti. Ale nedivte se, že Aluška potkala lidi s opačným názorem. Pokud je přesvědčená, že je reiki špatné, je přirozené, že k sobě začne přitahovat lidi, kteří se dostanou třeba k nějakému podvodníkovi nebo na to nebyli připraveni. Zákon rezonance =).

6 Ája Ája | 30. září 2012 v 12:00 | Reagovat

Tak to vypadá, že tu máme nějaké dvě skupiny, kdy reiki jedné skupině jede a nemají problémy. Druhá skupina pak reiki nemůže vystát, protože po něm mají problémy a já nejsem výjimkou. Jak jsem psala  v diskuzi k minulému článku, při něčem čemu říkají zasvěcení se na člověka mistr nebo jeho "spolupracovníci" napojí a pomalu odsávají energii. Pokud člověk reiki používá, jedná se u energetický úbytek o to větší až člověk práci dokončí. No a pokud se rozhodnete to spojení přerušit, tak se setkáte jak s nevolí zasvěcujícího i jeho spolupracovníků, kteří se vám snaží duchovně ublížit a spojení obnovit. A snaží se to udělat tak, aby se o to jedinec příště zase nepokusil.

7 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 13:06 | Reagovat

Rad zde uvedu nekolik vlastnich zkusenosti s Reiki. "Pokud na sobe clovek pracuje a vymotava se z ruznych strachu, zavislosti a nadorozumeni, mohou jim prochazet stale jemnejsi a jemnejsi vibrace. Cim vice je clovek clovekem, tim jemnejsi vibrace muze prenaset. Temto jemnym vibracim muzeme rikat napr. Reiki." Takto nejak nam nas ucitel predstavil nekdy pred peti lety system Reiki. Rikal nam: "nepouzivejte prosim slovo Reiki, nepremyslejte nad nejakym Reiki, ale venujte se sami sobe, jedine to ma smysl". Provedl nam Reiki iniciace a dodal: "Reiki iniciace jsou az tim uplne poslednim. Dulezite je, abyste na sobe nyni sami pracovali, meditovali, ucili se lepe chovat ke svemu okoli.. Pokud uvidim, ze se svou praci na sobe nekam posunete, pozvu vas na dalsi setkani a provedu vam dalsi iniciace. Pokud se sebou ale nic delat nebudete, nema zadne dalsi setkani smysl." Kdyz to vezmu zpetne, tak dnes nepotrebuji nejake Reiki, nebo nejake techniky, ktere nas nas tehdy ucil a vicemene je ani neprovadim. Na druhou stranu jsem si tim vsim tehdy vyresil spoustu veci (kazdy den jsem provadel ruzne techniky, ktere nas naucil, v hodne vecech me ucitel tehdy motivoval apod.) Proti Reiki systemu tedy nemuzu nic namitat. Krome toho jsem ale potkal desitky dalsich ucitelu, takze nemohu rict, ze je Reiki, nebo Reiki ucitel tim, co mi tehdy pomohlo. Vzit, pouzit, vyresit si nektere veci, odlozit a jit zase dal. Takto nejak chapu rozumne vyuziti systemu Reiki. Existuje samozrejme mnoho jinych scenaru a mnoho jinych ucitelu a kazdy to uci trosku jinak, predava trosku neco jineho a pracuje s trosku jinym spektrem energii. Kdo je ale tim, kdo urcuje, k jakemu ucitelovi se dostanu? Kdo jiny nez ja sam. Tedy, pokud bych se napr. dostal k ucitelovi, na kterem by mi neco nesedelo, tak se predevsim zeptam sam sebe: "Proc jsem se zrovna ja dostal zrovna k tomuto ucitelovi? Co ve mne me k nemu pritahlo? Co me muze tato zkusenost naucit? Co dalsiho si muzu diky teto situaci na sebe uvedomit?" To me totiz muze posunout zase o kousek dal. A jeste jedna poznamka, kterou nam casto zdurazoval nas ucitel. Rikal nam "Reiki vas muze naucit mnoho, ale harmonii vas nenauci, tu si v sobe muzete nastolit leda vy sami". Byt sam sebou, zit prirozeny zivot, pracovat na sobe, vnimat jemne impulsy tela, sledovat ruzne souvislosti, obcas si zameditovat a neverit vsemu, co se kde pise. To vidim jako rozumnou alternativu toho, co se prezentuje jako Reiki. I v tomto pripade se bude dit neco, co muzeme chapat jako iniciace, ale nebude je delat zadny ucitel, budou se dit samy od sebe, budou soucasti zivota samotneho. Jen tak na okraj: Reiki iniciace chapu podobne. Nedela to ucitel, deje se to samo. Je to darek pro poctive hledajici. Co jim to da nebo neda zalezi predevsim na nich, ne na nejakem Reiki, nebo na nejakem konkretnim ucitelovi.

8 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 13:30 | Reagovat

Pro Aju: mrzi me, ze mas takove zkusenosti. Ja si po zasveceni prisel krasne zharmonizovany, pamatuji si ze jsem tehdy vysel ven a zacal jsem obdivovat kvetiny, nikdy se mi nezdaly tak krasne zelene :) kdykoli jsem pak Reiki nekomu predaval, bylo to pro me i druheho nesmirne obohacujici. Nikdy se mi nestalo, ze by mi nekdo rekl, ze ma pocit, ze z nej odcerpavam energii nebo neco podobneho. Dnes uz ale s Reiki tolik nepracuji, protoze jsme nasel neco z meho pohledu lepsiho: krasu obycejneho zivota. Staci se zastavit a rozhlednout okolo sebe. Tolik krasy! Je mi pak trosku smutno, kdyz mi chodi v souvislosti s Reiki vicemene jen emaily typu "Chci prijit na Reiki zasveceni, napiste mi kolik me to bude stat."

9 Ája Ája | 30. září 2012 v 15:45 | Reagovat

Pro Václava Gerlu: Nemusí Vás to mrzet, s reiki už jsem skončila a podařilo se mi přerušit odčerpávání. Jistě že to bez problémů nebylo a pořád to zkouší. Na druhou stranu tím získávám jiné zkušenosti jak se lze nejen bránit, ale také rozvíjet směrem málo nebo vůbec známým.

10 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 30. září 2012 v 18:22 | Reagovat

Celý problém je v tom, že ti zasvěcení pak většinou nepoznají, že to, co dělají vlivem reiki, není normální. Jen jedna ze všech zasvěcených, které znám, pochopila, že za své těžké zdravotní problémy nyní může děkovat reiki zasvěcení, které u ní rozjelo psychickou chorobu. Ostatní ani netuší, že se pravidelně na několik minut během dne stávají někým jiným. Zdá se to jako z nějaké scifi, ale je to tak. Začarovaný kruh.

11 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 30. září 2012 v 18:25 | Reagovat

Peo Václava: Ti moji známí říkají to samé, co vy, nechtějí věřit nám kolem nich, když jim říkáme, co právě divného a nenávistného pravili a udělali. Jako kdyby je na okamžik někdo vypnul a do nich vstoupil. Oni neví, jaký vliv na ně reiki má. Byli zasvěceni u vyhlášených reiki mistrů a hlavně se těší, že se v procinci dostanou do páté dimenze. :-(

12 Alue Alue | E-mail | Web | 30. září 2012 v 18:37 | Reagovat

[11]: Ježiši to je ale psycho.... - Reni, schválně kam se dostaneme my ostatní, co nejsme dostatečně duch-hovní na vibrace :)

13 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 30. září 2012 v 19:05 | Reagovat

Jo jo, je to psycho. Když jsem vyprávěla tyto zážitky se zasvěcenými lidem, kteří neznali pozadí toho divného chování, třeštili na mě oči. Vždyť já se taky chytala za hlavu, čeho všeho jsem se dožila.
Taky jsem se ptala sama sebe, kam se asi dostanu. No, já zůstanu hezky na Zemi pomáhat. Zdrhnout do jiné dimenze není hrdinství ale zbabělost. :-) Aspoň podle mé morálky.

14 Alue Alue | E-mail | Web | 30. září 2012 v 19:32 | Reagovat

[13]: No když už jsi to nakousla, tak já úplně šílím, když mi někdo začne vykládat, jak je celý svět na prd a jak celý život dotyčného už spěje ke konci, že nemá smysl ještě něco dělat, protože už jenom v podstatě čeká na ten konec... Že jako co by se namáhal, po prosinci už nic nebude. To jenom blbí matrixoví lidé makají, protože jsou nevědomí, ale ten dotyčný je tak strašně duch-hovní, že ví, že už nemá smysl tady něco dělat.
A říkají to lidé, co jsou v podstatě ztroskotané existence a 2012 používají jako zástěrku na svoje problémy.
A pak se vždycky ptám, co budou dělat, když se nic nestane a oni čučí, chvíli neví a pak mi řeknou, že to je tutovka, že stane :) ... A já si mezitím pěkně píšu druhou knížku.

15 Foxie Foxie | 30. září 2012 v 19:47 | Reagovat

[14]: Jak naše fyzikářka: "Nespekulujte o tom, jestli to, co vám tu říkám má smysl nebo nemá, nad tím se nesmí moc uvažovat, protože to bychom pak dospěli k závěru, že nemá smysl vůbec nic, když stejně jednou umřeme..." To pak člověk neví, jestli má takový lidi litovat, nebo jestli se jim má smát. Ale oni se tu pravdu jednou stejně dozví :)

16 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 20:37 | Reagovat

Renata Štulcová >> precetla jste si, co jsem napsal? Oznaceni Reiki chapu jako energii, ktere Vam prochazi pateri. Ve chvili kdy to prerusite, zemrete. A vy my tu pisete, ze jsem stejny jako Vasi znami, kteri delaji divne a nenavistne veci a neco s prosincem a patou dimenzi. Nerozumim. Neplette si me prosim s Vasimi znamymi. Vyhlaseni Reiki mistri? Vyhlaseni kde, kym? Ti ucitele, o kterych jsem psal, nemaji vetsinou ani web a nikdo o nich nevi. Pokorne si ziji sve zivoty a nemaji zapotrebi se nekde ukazovat.

17 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 20:57 | Reagovat

Alue, prisel jsem sem jako host a sdelil me zkusenosti. Ta poznamka o vibracich se vztahovala na to, co jsem napsal ja? Nerozumim. Ja pod slovem vibrace chapu napriklad to, jak se chovas k lidem okolo sebe. Napr. ted trosku nerozumim tomu, proc si zacala psat o jinych lidech a proc o nich pises, ze to jsou ztroskotane existence. To treba mne neprijde moc pekne. Co myslis?

18 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 21:10 | Reagovat

Jinak jestli tu mluvite o tech vasich "znamych", tak ty neznam, takze k tomu nemam co napsat.

19 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 21:21 | Reagovat

A pro jistotu jeste jedna poznamka. Ja tu nemluvil o nejakem Reiki a nejakem Reiki zasveceni. Mluvil jsem o tom, cim jsem si sam prosel. Nemyslim, ze je uplne fer, hazet vsechny lidi, kteri napr. pracuji s Reiki do jednoho pytle a ty ostatni do druheho. Kazdy clovek je svym zpusobem originalni, a tak k tomu take pristupuji, at uz o sobe prohlasuje cokoliv.

20 myší královna myší královna | E-mail | Web | 30. září 2012 v 22:03 | Reagovat

[14]: Já měla ještě před dvěma lety takové tušení, že se letos stane něco nádherného... jenomže pak se zničeho nic začaly dít divné věci a tušení zmizelo. Asi za to můžou ty povídánky o konci světa, kterým lidi věří a nejsou schopní naslouchat...

Připomnělo mi to ten vtip, jak májové psali kalendář :D Jak jej ukončili a jeden druhému říká: Jsi si jistý? To může jednou někoho zmást.

21 Eileen Eileen | 30. září 2012 v 22:19 | Reagovat

Já sama s reiki osobní zkušenosti nemám, ale na jednom semináři se mi podařilo potkat člověka, který měl 4.stupeň! A na něho to teda velký vliv mělo, strašně těžce se to popisuje, protože ten člověk byl velmi zvláštní, nikoho takového sem předtím nepotkala - nicméně v tom špatném slovasmyslu. Když si na něho vzpomenu, tak před sebou vidím ďábla, on se dokonce i tak choval a mluvil... Nešlo si nepovšimnout ani toho, že měl v sobě jakoby dvě osobnosti, které si protiřečily. Jednou něco řekl a za pár minut řekl něco, čím ten svůj předchozí výrok absolutně vyvrátil... Děly se i zajímavější věci, ale asi by nebylo dobré to sem psát :D ...
Takže já reiki taky moc dobrém světle nevidím :)

22 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 30. září 2012 v 22:43 | Reagovat

Jinak stale tu citim ve vzduchu vibraci typu "Reiki je neco spatneho, pryc od toho". Uvedomujete si, ze znate par lidi, kteri o sobe tvrdi ze pracuji s Reiki, mate na ne nejaky nazor a ten zobecnujete na vsechny kdo delaji s Reiki, ba dokonce na samotne Reiki? Je to stejne jako by rodice bili sve dite a ono by reklo "cely svet je zkazeny, neumi se chovat". Proti cemu stojite? Z toho co pisete to vypada jako ze proti Reiki. Ale co je pro vas Reiki? Vase zkusenosti? A co jine zkusenosti milionu jinych lidi? Nebo stojite jen proti nekterym lidem, kteri pracuji s Reiki a ostani zkusenosti vas nezajimaji? Nebo proti necemu co se vam na tech lidech nelibi? Tomu nerozumim.

23 Luz Luz | 1. října 2012 v 7:42 | Reagovat

[14]: Souhlasím, že by bylo dost hloupé všeho nechat a spoléhat na to, že něco za nás všechno vyřeší... Ale ty se divíš lidem, kteří očekávají jakousi přeměnu Země, a přitom pamatuju doby, kdy tvůj blog býval taky takový (to měl ještě kytičkovaný design... Mimochodem nechceš udělat nějaký příspěvek do článku nebo galerie, kde by byl přehled historie vzhledu blogu? Bylo by pěkné je zase všechny vidět). Tzv. převibrování Země pro tebe byl nezpochybnitelný fakt, jak jsi zmiňovala ve článcích i komentářích - teď už tomu tolik nevěříš? 
Dokonce v jednom článku tu bylo popsáno, jak nejpozději do prosince 2012 nastane hromadné vymírání lidí kvůli tomu, že jejich mozek nezvládne zvyšující se příliv dat, a přežijí jen  duchovně nejvyspělejší...

24 Alue Alue | E-mail | Web | 1. října 2012 v 8:47 | Reagovat

[17]: Ahoj Václave, můj příspěvek se tě vůbec netýkal. Psala jsem ho Renatě k tématu ,,rok 2012" a jak ho lidé berou.

25 Alue Alue | E-mail | Web | 1. října 2012 v 8:50 | Reagovat

[23]: To by byl trochu problém Luz, těch designů bylo opravdu hodně. - Jak šly za sebou už nevím a v těch starých design složkách je hrozný bordel. To bych je spíš mohla promazat na ušetření místa v galerii :D

[22]: Václave, za mě po tolika letech praxe: Ano, Reiki je VELICE špatné, stojím si za tím skálopevně a každý kdo na to také přijde, tomu gratuluji!

26 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 1. října 2012 v 8:54 | Reagovat

Alue >> dobře děkuji, zkusím číst příště diskuzní příspěvky pečlivěji. :) hezký den

27 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 1. října 2012 v 9:06 | Reagovat

Rok 2012 >> když už jste tu toto téma otevřeli, tak já to vnímám takto: věnuju se tomu, co je dnes, to je pro mě aktuální. Konec světa nebo nějaké velké změny na konci roku 2012? Leda když se pár lidí rozhodne jít a udělat je :) Ne, nemám na to žádný názor a těším se na rok 2013, potom 2014 atd. 3D/5D/12D dimenze? Já mám vědecké vzdělání, takže to chápu trošku po svém, ale co se týče praktické použitelnosti toho v oblasti sebepoznávání se, řekl bych, že se blíží nule (ta využitelnost toho). Dá se o tom leda tak povídat a lákat na to další lidi (například zasvěcení do 5d/12D energií apod.) Mě spíš zajímá, jak se dnes cítím, jak se ke mě chovají jiní lidé, jak mi jde to, co zrovna dělám apod.

28 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 1. října 2012 v 9:48 | Reagovat

Alue >> po tolika letech praxe s cim? co presne ti prijde spatne? ja jsem treba zacal po reiki iniciacich lepe rozumet svemu zivotu, takze pro me ty veci spatne nebyly. nikdy jsem ale nikoho nezasvecoval, proc taky, kazdy ma svou cestu. jen nerozumim tomu, proc ti vadi to slovo reiki. jsou to lide, ktere znas a oni se nejak chovaji? vadi ti jejich chovani? vis kolik jsem potkal lidi, kteri pracuji s reiki a jsou moc mili, hodni, pracoviti, uplni andilci? nikde o tom nemluvi, ale pouzivaji to pro svuj zivot. takove lidi jsem nenasel na internetu, tam jsou spise ti, kteri zasvecuji, nabizi tisice druhu reiki, udelali si z toho tak trosku byznys.. ti ale nepracuji z meho pohledu s reiki, ti si na to casto jen hraji a to je neco jineho.. nebo ti vadi to zasveceni do neceho? ze to neni prirozene? proc mas tyto stranky? asi proto, ze chces neco predavat jinym lidem. nebo ne? napadlo te nekdy, ze i to je svym zpusobem zasvecovani? zasvecujes tak jine lidi dle svych vlastnich nazoru a zkusenosti a oni to prejimaji a pouzivaji. neco je ucis, ukazujes jim jiny pohled, coz je jiste fajn. tve nazory ale nejsou vse-spasitelne, me nazory nejsou vse-spasitelne, nici nazory nejsou vse-spasitelne.. tedy i ty muzes timto webem nekomu na jednu stranu pomoct, ale na druhou stranu mu ublizit.. a mozna i hodne ublizit.. pripoustis, ze tu je ta moznost? stejne jako reiki mistr.. treba i nevedomky, reknes toto je spatne a on to tak nekdo pochopi a zacne se podle toho chovat.. podobne chapu reiki. muze to byt naprosta katastrofa, a nebo neco uzitecneho. zalezi jak to pouzivas a z jakeho pohledu to hodnotis. nerikam ze je reiki SUPER, ale ani ze je SPATNE. nemam na to nazor, protoze to je hodne veci dohromady, miliony ruznych lidi co s tim nejak pracuji, jak bych to mohl oznacit jednim slovem??? promin, ze to je tak dlouhe. jinak ted kdyz spolu mluvime, to chapu jako reiki, tedy praci s energii. ty komunikujes se mnou, deje se tu vymena energie, to je to reiki, ktere mam ja na mysli. prijde ti to necim spatne, ze se o tebe nekdo druhy zajima? nebo mas proste jen svuj nazor "reiki je spatne" a do konce zivota to budes vsem rikat? promin, ale me to prijde stejne jako rikat "ohen je spatny".. a to treba jen proto, ze ti zrovna nekdo zapalil dum. ohen je ohen a reiki je reiki, ten vyznam toho muze byt ruzny. ahoj

29 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 1. října 2012 v 10:28 | Reagovat

a pár dalších zjištění: proč se tady zobrazují tvé komentáře žlutě? působí to na mě jako dělení do dvou skupin.. ty a ti ostatní.. a co věta "nejznámější esoterický blok v ČR & SK"? např. já tento názor nesdílím, nemyslím si, že jsi o něco známější než jiné stránky, namátkou osud.cz / esoterika.cz / avatar.cz / marieblankytna.blog.cz atd. Proč to tam je uvedené? Tomu nerozumím. O oblíbenosti weu rozhodují přece lidé, ne majitele webů, ne? ahoj

30 Alue Alue | E-mail | Web | 1. října 2012 v 10:51 | Reagovat

[29]: O tom jakou barvu mají jaké komentáře rozhoduje můj vkus a nemusím to s nikým rozebírat.
osud a esoterika nejsou blogy, kdežto Aluška.org je blog. A ano, skutečně žádnou konkurenci nemám, na to stačí sledovat statistiky, které jasně ukážou, jak na tom kdo je.

31 stenly911 stenly911 | 1. října 2012 v 11:42 | Reagovat

Zajímavé, jak tady někdo obhajuje reiki a o detoxikaci jater neřekne ani ťuk. Rád bych věděl, jestli se ten , kdo to reiki obhajuje bojí takovým způsobem udělat detoxikace nebo jestli na to dlabe....

32 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 1. října 2012 v 13:59 | Reagovat

[31]: to je na me? zdravim. nefunguju zpusobem, ze znam na kazdy problem reseni. nemel jsem nikdy problem s jatry, tak neznam techniky jejich ocisty. kdybych ale takove problemy mel, zacnu asi tim, ze zadam do googlu "ocista jater", prectu si o tom vsechno dostupne a vyberu z toho (intuice) to pro me. Nejsem ten typ cloveka, ktery se spokoji s tim, ze mi nekdo rekne "na to je dobre udelat toto".. to uz se mi v zivote hodnekrat nevyplatilo, kazdy jsme jiny a co jednomu pomuze, to muze druhemu ublizit. Ja sam ocisty typu "musite snist toto a vypit toto" nikdy neprovdadel. Moje telo si sammo rika, co zrovna chce a co ne, tak to respektuji. Drive jsem se snazil zit zdrave, ridit se ruznymi radami, ale stejne to nikam nevedlo. Tak jsem na to sel spise takto a zafungovalo to. Spoleham se na to, ze mi tele rekne, co zrovna potrebuje. Cim jsem vice v pohode, tim to lepe funguje. Nekdy jsem par dni bez jidla, jindy piji jen vodu, jindy jim relativne hodne. Mimoto odkaz, ktery zde vlozila Alue mi prisel vcelku dostatecny jako odpoved na polozenou otazku. A k obhajovani Reiki, neobhajuji ho. Reiki je jen slovo. Napsal jsem ale par veci, se kterymi jsem se v zivote setkal. Nepotrebuji nikoho pretahnout na "svoji" stranu, prootoze nic takoveho jako "moje strana" neni. Rozdil je v lidech a v tom, jak se chovaji k sobe i druhym, ne v tom, zda pracuji nebo nepracuji s Reiki.

33 Tesinga Tesinga | 1. října 2012 v 15:32 | Reagovat

[2]: Tak toto aj mňa skutočne veľmi zaujíma a chcela som sa na to opýtať. Množstvo mojich známych na to ide, ja som sa chcela pridať, lenže som nemala dosť peňazí.  Ja viem o Luise Muratori  z takého zdroja, ktorý považujem za naozaj dôveryhodný. Preto o nej nemám žiadne pochybnosti.  No, aj tak by som rada poznala aj tvoj názor. :) Ak si sa s tým ešte nestretla a nemáš na to zatiaľ žiadny názor, tak nevadí. Aj tak ďakujem za tvoje stránky. Pravidelne tu nájdem kopec nových postojov a pozriem sa na veci z inej strany :)

34 Alue Alue | E-mail | Web | 1. října 2012 v 16:33 | Reagovat

[33]: [2]: Téhle odpovědi jsem se chtěla vyhnout, ale dobře, však to můžu říct i slušně: Sympatická mi není, přesně naopak.

A mimochodem, čoro mororo, aktivace nebo reiki, případně rádoby chrám světla nad Prahou: Nevěřte takovým blábolům.

35 morrisst morrisst | 1. října 2012 v 17:40 | Reagovat

[3]: I já jsem byl zasvěcen do reiki, je to už nějakých šest let. Řeknu to stručně - reiki je slepá ulička. Stejně tak i jiné ,,energetické systémy". Třeba časem si to také uvědomíš a přijdeš na to sama. :)

36 Ája Ája | 1. října 2012 v 19:05 | Reagovat

Vypadá to, že tu máme nejméně 3 skupiny. První má s reiki špatné zkušenosti po zasvěcení. Všichni mají zážitky vesměs podobné, takže na tom něco bude. Druhá tu o zasvěcení mluví pozitivně. Nedá se však říct, jestli se jedná o ty, kteří zasvěcují, nebo o ty zasvěcené, kterým to fuguje. No a třetí skupina zde o reiki nemluví jako o reiki, ale jako o přirozeném zacházení s tím co se s tělem a okolní energíí dělat dá. Tady bych řekla, že to reiki tak jak ho zná první skupina není, ale na vnější pohled tomu tak skoro je.

37 Tesinga Tesinga | 1. října 2012 v 20:42 | Reagovat

[34]: Hej, presne som si to aj myslela, keď si sa tak vyhýbala odpovedi. :) Ja ju vnímam, tak neutrálne. Nie je mi nijak zvlášť sympatická, ale ani k nej necítim nič negatívne. V podstate ja som si s ňou pozrela len pár videí a to len pár minút, veľmi ma to nebavilo. V jednom som tiež zaregistrovala dačo o určitých miestach a o Prahe, hneď sa mi vybavilo to čo si písala o Šorfovej. Takže som stále dúfala, že to je úplne niečo iné a nemajú teda veľmi spoločného. Raz som si všimla, že Luisa bola jej hosťom, tak to už som posmutnela. To bol taký náraz dvoch rozdielnych zdrojov. :) Začala som rozmýšľať, čo je vôbec tá aktivácia a či viem čo znamenajú všetky aktivačné obrázky. Hneď sa mi to spojilo s tým, čo si písala o reiki, kde človek tiež nemá šajnu čo sú to za symboly a čo sa mu vlastne robí. A teraz sa pýtam samej seba, 1. nepoznám ju a 2. ani netuším čo vlastne tá aktivácia úplne predstavuje, a napriek tomu som tak veľmi túžila na to ísť? Vyzerá to veľmi nelogicky, však. :) Ide o to, že ju odporúča človek, ktorý má moju 100% dôveru a ja keď niekomu verím, tak verím bezpodmienečne. Stále by som na to rada šla, no asi ešte nie som pripravená. Ono, mne sa aj zdá, že ak by si to človek aj zaplatil, tak ona ťa môže odmietnuť, pretože by nedostala povolenie ti niečo aktivovať. Zatiaľ to beriem tak, že ešte neprišiel môj čas chodiť na rôzne kurzy. A tak sa ma to akoby ešte netýka, a preto ani nemám potrebu rozlúštiť túto zmes informácií a hľadať, kto z vás má pravdu, kde je. Pretože aj ty si si za tých pár mesiacov, čo chodím na tvoje stránky, získala moju dôveru. Takže zatiaľ v tom mám menšiu schizmu  a už len dúfam, že sa nakoniec tie dve idey nebudú vylučovať a nájde sa akýmsi zázrakom ich prienik:)

38 myší královna myší královna | E-mail | Web | 1. října 2012 v 21:09 | Reagovat

[29]: Proč tolik zášti? Odlišování barev komentářů autora a ostatních je naprosto normální věc.

39 morrisst morrisst | 2. října 2012 v 16:33 | Reagovat

[36]: Pokud někdo považuje reiki za přirozené zacházení s energiemi, tak když je to tedy přirozené, tak by přece nepotřeboval zasvěcení, ale měl by to umět sám o sebe, přirozeně, no ne? :-) Druhak, proč pro něco, co je tedy pro nás přirozené, používat označení v cizí řeči? Mám pokračovat v úvahách proč je ten názor blbost? :-)

[37]: Chápu, že má někdo tvoji plnou důvěru, ale stále se jedná o pohled někoho jiného a ne o tvůj, a stále se jedná o jeho cestu a vývoj a ne o tvoji ;-) I mě jsou někteří ti současní světoznámí učtelé nesympatičtí, třeba mi jednoduše nemají co říci, ale pro někoho můžou být prospěšní pro jeho vývoj a jeho cestu. I mě tenkrát to šlápnutí vedle k reiki nakonec něco dalo a posunulo v uvědomění si některých věcí a jsem obezřetnější :-)

40 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 2. října 2012 v 18:20 | Reagovat

myší královna >> zasti? muzete mi prosim napsat co jsem podle vas komu zavidel? vsiml jsem si zlutych komentaru, byl jsem z toho nejdrive zmateny, protoze jsem si myslel, ze to jsou nove pridane komentare, pak jsem si myslel ze to jsou reakce na starsi komentare a az pak jsem si vsiml, ze to jsou komentare jedne osoby. nikde jinde jsem to zatim nevidel, bylo to pro mne nezvykle. po blozich nechodim, tak to neznam. ano, mozna to je naprosto bezne.

41 Alue Alue | E-mail | Web | 2. října 2012 v 18:29 | Reagovat

[40]: Nerýpej se v nedůležitých nesmyslech.

42 Václav Gerla Václav Gerla | E-mail | Web | 2. října 2012 v 18:36 | Reagovat

[41]: reakce na komentar, nic vic.

43 Danny Danny | Web | 2. října 2012 v 18:37 | Reagovat

[35]:  I kdyby to byla slepá ulička, tak to ze mě přece nedělá zlého člověka!

44 Václav Václav | 2. října 2012 v 19:10 | Reagovat

[39]: ja to treba chapu malinko jinak. ne jako prirozene zachazeni s energiemi, ale vyuka toho, jak s energiemi pracovat. urcite si na to muze clovek prijit i sam, ale kdyz potka pro nej vhodneho ucitele, muze to jit rychleji.

nechci tu tahat dalsi temata, ale po druhem stupni v reiki jsem zacal videt ruzne energie, ktere jsem driv nevidel. zacal jsem videt, ze se nekdo pretahuje s nekym jinym o energii, ze ma v nejake casti tela nejspis problem, zacal jsem videt, co delaji moje vlastni energie. kdyz jsem nekam prisel, tak jsem videl rozdil mezi tim, ze se nekde meditovalo a jinde se nekdo hadal atd. zacal jsem videt ruzne veci z detsvi, ktere jsem si do te doby neuvedomoval. to vsechno mi hodne pomohlo. uvedomil jsem si diky tomu hodne veci sam na sebe a zmenil se. a s tim zmizelo hodne problemu, ktere jsem mel. reiki ucitel mi tehdy v tomto hodne pomohl. slepa cesta? kazdy ma jine zkusenosti a ja je nikomu neberu, mam ty sve. ze to jde i jinak, urcite, ale ja si tehdy zvolil reiki a nevidim na tom nic spatneho.

mimoto jsem potkal lidi, kteri nikdy nepracovalis s reiki a vidi ruzne energie mnohem lepe nez ja, jsou to mili lide, ostatni je maji radi. a ja se zase rad podelim o sve drobne zkusenosti, i kdyz vim, ze se diky tomu nekteri lide postavi proti mne. to je ale jejich volba, ja s tim problem nemam.

a k nazvu reiki, to mi opravdu prijde jako hledani duvodu, proc to je na nic. proc mam na fotaku napis CANON? proc mam na monitoru napis SAMSUNG? vzniklo to mimo CR, tak to tak pojmenovali.

ano, mame i ceske metody leceni a sebepoznani, ty ale tolik lidi nezna, protoze to nezni tak dobre jako to, co se pise o reiki. napr. obycejna motlidba. z meho pohledu je to stejne jako meditovat, pracovat s reiki, nebo treba zit skrome. ruzne cesty k tomu stejnemu. pri tom vsem se clovek zklidni, prestane premyslet nad tim okolo, ponori se sam do sebe a tim se priblizi bliz sam sobe.

kazdy si muze vybrat, co je pro nej vhodne.

45 Hanysz Hanysz | 2. října 2012 v 20:37 | Reagovat

K REIKI bylo toho mnohem napsáno, ale je třeba pochopit, proto přidám pár věci, nad kterými je dobré se zamyslet.  Existuje takový citát z Východu, který zní " žák si najde takového Mistra, který odpovídá vibracím žáka ", tudíž pokud jdete na zasvěcení REIKI, vždy natrefíte takového Mistra, který je zrcadlem vás samotného,  proto pokud nadáváte na svého Mistra Reiki, vždy je dobré si uvědomit, jestli problém není ve mne tedy v žákovi.  Co se týče Reiki je důležité pochopit, že každý člověk nemůže být zasvěcen do Reiki, je opravdu smutné a tady si dovolím vypustit malou negaci ohledně Reiki a je mi vážně smutno, že dneska se Reiki zasvěcuje pomaličku v každém supermarketu. Měl jsem čest mluvit s jedním psychotronikem a on doslova byl vytočený a naštvaný na lidi, kteří dnes Reiki berou jako svůj job, jako zdroj příjmů. Přitom Reiki je úplně o něčem jiném než se nám snaží prezentovat lidské entity.  Reiki je láska, je to čisté světlo, Reiki není byznys a už vůbec ne zdroj příjmů. Dneska kdekdo zasvěcuje hala bala bez hlavy a paty a přitom dělá velké škody. Já preferuji starý Usuiho systém, kde s žákem musí mistr pracovat až 4 dny v kuse, tedy neustále být v kontaktu. Co je doslova příšerné je zasvěcování na dálku.  A teď zpátky chci vyzdvihnout přínosy Reiki, ten, kdo se zasvěcuje by měl provést nebo mít absolvovaný nějaký duchovní tréning, člověk, který postrádá pokoru, člověk, který je plný zloby, který má nízské vibrace, ten nemůže být zasvěcen. Pokud se zasvětí, pak musí zákonitě podle vesmírných zákonů očekávat problémy s Reiki a zákonitě jej bude odsuzovat.  Ale pokud je člověk připravený, pokud je připravený žák, ten správný mistr se vždy najde ve správnou dobu na správném místě.  Je velice smutné, že dneska tohle lidí dělají za velké peníze a přitom to mají nastudované nebo okopírované. Ale REIKI je filosofie, reiki se musí žít, to není jenom tak, že příjdu zasvětím se a sbohem a šáteček.  Kdo denně nepracuje s Reiki je to jako by tuto energii sabotoval. Reiki je v mnoha ohledech přínosná, ale žák musí být vyladěný. Každý člověk který se neumí očistit od negativity tohle dělat nemůže.  Protože pokud jsou ve mne nánosy zloby, strachu, tak po zasvěcení, tato energie Rei působit na ten bordel v auře a pochopitelně nám pak bude špatně a my si to budeme špatně vykládat a bude nás to lámat. Ten, kdo není pokorný by měl místo Reiki zkusit něco jiného. Těch berliček je tu dneska hafo.

46 Sylwina Sylwina | E-mail | Web | 2. října 2012 v 22:41 | Reagovat

Ahoj reiky mam a žádný záměrný léčení to neni... nebudu ti tu psát historii jenom na tu otázku kdo zasvětil prvního- byl osvícený na hoře nic zlého to neni a energie reiky neubližuje... přikládáš ruce a necháš sebou jenom proudit energii řekněme od boha(univerza, absolutna)neusměrňuješ jí a rozhodně ne tim způsobem co říkala ta ženština... reiky neni na škodu... musíš jenom mít chlad v hlavě a teplo v rukách a pokud se ti to nepodaří jenom přikládáš ruce, pokud tam zapojíš představivost tipu zacelujících se ran už to neni reiky :-D
A pak jde o to jestli ta paní byla mistr...
Co se týče škodlivosti reiky a poznamenání charakteru jako povýšenost nesvádějte to na reiky...

47 snq snq | 3. října 2012 v 2:31 | Reagovat

Malý hint: Neřešte, jestli je pro vás reiki škodlivé, nebo ne. Řešte, kdo a kde je ten já, pro koho by škodlivé mohlo být.

48 Tesinga Tesinga | 3. října 2012 v 7:41 | Reagovat

[39]:Ok, súhlasím. Lenže to isté sa dá povedať aj o tvojom pohľade alebo o pohľade Alue. „Alue má moju dôveru, ale stále sa jedná o jej pohľad a nie o môj, a stále sa jedná o jej cestu a vývoj a nie o moju;-)
Ďalej si myslím, že veci by sa nemali škatuľkovať. Každý si naozaj nájde svoju cestu ako na sebe bude pracovať a vyvíjať sa. Nájde si svojho duchovného vodcu alebo radcu, a jemu skutočne musí vložiť svoju plnú dôveru. Inak sa nikam nepohne. :) Veď na úplnom začiatku si skutočne ani nevieme predstaviť súvislosti určitých vecí, a preto sa môžeme riadiť len jeho radami. Až potom zistíme či sa to vyplatilo. A každý si dosadí to čo mu je bližšie. Niekto svojho anjela, ktorý mu pomáha; niekto navštívi v meditácii svojho duchovného majstra alebo sprievodcov; niekto si zájde do kníhkupectva a riadi sa radami z kníh; niekto ide za liečiteľom a prosí ho o odbloky; a niekto len verí svojej intuícií. Toto všetko sú radcovia. Kam by si sa dostal, ak by si im nedal plnú dôveru?
Tá intuícia je asi najistejšia, ale v začiatkoch máš tiež problém zistiť kedy skutočne hovorí a kedy si to  len domýšľaš, a máš samé pochybnosti. Predstav si, že si len človek, ktorého neuspokojuje čisto materiálny svet a hľadá niečo viac, aj keď netuší čo mu v živote chýba. Prečítaš si pár knižiek a postupuješ podľa návodu, pretože dôveruješ spisovateľovi a v to, že on vie viac a skutočne sa do toho rozumie. Túžiš kontaktovať svojho anjela / svojich sprievodcov, ale nedôveruješ sebe a máš pochybnosti. Niekto ti nakoniec odpovie, ale ty mu nedôveruješ, nedôveruješ svojmu anjelovi, veď čo ak je to temná bytosť, ktorá sa za neho len vydáva. Nedôveruješ jeho radám, veď čo ak (ti tá bytosť chce zle). Rovnaké je to aj s ľuďmi a učiteľmi. Veď pred dvadsiatimi rokmi, ak chcel niekto chodiť na duchovné kurzy, mohol si vybrať len reiki, nič iné tu nebolo.  A osobne si myslím, že existovalo aj zopár dobrých učiteľov. Treba si len nájsť toho skutočne pravého. A to hlavne na základe intuície. Ak máš z neho nepríjemný pocit, tak to určite nie je vhodné. Stačí len preciťovať. Ono, veď každý vie, kedy sa cíti dobre a kedy nie.
Takže zas to neber tak, že ja nemám vlastnú hlavu, respektíve srdce, a len tak niekomu bezhlavo dôverujem :D. Snažím sa dôverovať intuícii. A keď sa ku mne dostala tá možnosť ísť na tú aktiváciu, tak moje srdce poskočilo, rozbúšilo sa eufóriou a nadšením. Zaplavil ma pocit radosti, šťastia, toho, že mi to môže skutočne pomôcť, že pochopím viac vecí, „rozpamätám sa“, a že toto je práve to, čo v tejto chvíli potrebujem. Proste že ma to spraví šťastnou. :) Trošku si ma pochopil? Keby som čo i len na sekundu pocítila pochybnosť, mala nepríjemné pocity a cítila z toho celého úzkosť, rozhodne by som sa tým ďalej nezaoberala. Toť vše. :)

49 Maty Maty | 3. října 2012 v 16:43 | Reagovat

s reiki jsem začal ve třinácti letech, teď mám 21.. jsem za něj rád už, jen kvůli tomu že jsem se zbavil depresí.. ale jak říkávám, zákon přitažlivosti funguje, čemu uvěříme, to na nás bude působit :-)) když se někdo bude bát tak si přitáhne prostě i jiné energie a můžete si dělat rituály jaké chcete a nepomůžou, pokud tomu nebudete věřit..jak uvnitř tak napovrchu :)) toť můj názor :-)

50 Byllinkář Byllinkář | 3. října 2012 v 19:57 | Reagovat

[40]:: Zastávám stejný názor, já byl také jednu dobu přesvědčený o tom, že energie jsou velmi nebezpečné. V té době jsem potkával lidi, kteří mě v tom utvrzovali, že prý jim při tom nebylo dobře apod. Byla to doba, než jsem radikálně změnil myšlení. Potom jsem to přehodnotil a následně na energiích neshledal nic špatného, negativní byly jen jejich zkušenosti. Od té doby jsem potkal možná tak 3 lidi, kteří proti tomu něco mají, a to já nemusím řešit.

51 Byllinkář Byllinkář | 3. října 2012 v 22:30 | Reagovat

Pardon, napsal jsem špatné číslo příspěvku, na který jsem chtěl reagovat. Mělo to být č. 49, ne 40.

52 Alue Alue | E-mail | Web | 4. října 2012 v 10:00 | Reagovat

[51]: Ahoj, jen malý uživatelský tip: Když reaguješ na nějaký komentář, nemusíš psát jeho číslo manuálně. Stačí přímo u něj kliknout na ,,reagovat", jeho číslo se ti samo napíše v okýnku automaticky a je to... :)

53 kvitas kvitas | E-mail | 4. října 2012 v 15:55 | Reagovat

Na začátku roku jsem se točila stále v bludném kruhu, nechat se zasvětit do reiky či ne? Slyšela jsem na něj jen samé chvály, ale na druhou stranu už jen to slovo "reiky" vě mě vzbuzovalo něco, nedokážu to přesně popsat, prostě něco ve mě říkalo, nedělej to, vždyť víš jak to stejně dopadne, to není pro tebe a nakonec jsem poslechla svůj vnitřní hlas. Nepřesvědčili mě ani lidičky kolem mě, kteří reiky mají a jsou to užasní lidé, hotoví andílci. Ale zažila jsem užasnou zkušenost se Shamballou. V meditaci jsem se dostala do chrámu Schambally, kde mě bytosti Shambally zavedli do jedné místnosti, kde mě zasvětili do energie Shambally. Probíhalo to tím způsobem, že v té místnosti se najednou nade mnou otevřel světelný sloup a doslovně na mě pršelo nepočítatelně moc znaků. Věděla jsem, že to je něco co už znám a připadala jsem si tam jako doma, proto jsem také brečela, když jsem se tam ocitla. Tuto energii Shambally používám pouze pro sebe tím, že poprosím o ní své vyšší Já. Pošle mě ji tolik, kolik přesně potřebuji.Není to klasické zasvěcení, ale pro mě tohle bylo absolutně přirozené a něco co už jsem někde uvnitř dávno znala. Od té doby jsem se dostala k automatické kresbě, naučila jsem se vstupovat do jakékoliv energie a mnohé jiné. Tímto článkem chci říct, poslouchejte jen a jen hlas uvnitř sebe ať Vám ostatní říkají cokoliv.

54 Pavel Pavel | 9. listopadu 2012 v 20:45 | Reagovat

Reiki to nejlepší co  jsem kdy v životě dostal. Na zasvěcení jsem byl v roce 1993 a jak vidíte tak stále žiji. Používám ji každý den a moc pomáhá. Nikomu není vnucována.

55 Tesinga Tesinga | 11. listopadu 2012 v 9:49 | Reagovat

A čo sa týka tej aktivácie, vraj to bolo super. A keď mi to bolo rozprávané, šla z tých slov toľká energia, toľké nadšenie, jednoducho ďalší perfektný zážitok. Naďalej verím svojej intuícii.  Tak sa teším na to, keď pôjdem aj ja :). Odporúčam pozrieť http://www.youtube.com/watch?v=4NQcZQg7V-A&feature=plcp

56 Denisa Denisa | 19. března 2013 v 10:26 | Reagovat

K tej aktivacii, ja som podla Luisi Muratori mala upadnut do tranzu v decembri 2012 a vtedy sa mal ten kod aktivovata  mala som sa venovat sprevadzaniu dusi k svetlu, no nic sa neudialo, zijem dalej civilny zivot

57 Domča Domča | E-mail | 16. prosince 2013 v 16:06 | Reagovat

Samý extrém, jak tak koukám. Nebylo by lepší prostě pouze říci že někomu Reiki pomohlo a někomu holt uškodilo? Není náhou jen toto ta jediná skutečnost? A né to vaše: ANO Reiki s jistotou škodí. NE Reiki s jistotou neškodí. Fakt jak s dětmi na písečku...Vaše realita se stejně utváři jen podle vašich vlastních zkušeností, proto jeden říká to a druhý zase tamto a každý vidí v tom svém tu jedinou pravdu. Což je jedna velká iluze, kterou jak tak koukám nechce mnoho lidí opustit. Co jednomu může pomoci, druhému může ublížit...Každý má svou cestu a nemůžete mu předhazovat tu svou...Kdyby někdo neměl být zasvěcen do Reiki tak do něj prostě stejně zasvěcen nebude. Protože se stane jen to co se stát má.

58 verulina verulina | 4. března 2015 v 17:18 | Reagovat

[54]:Díky za Váš komentář!! Ocitla jsem se na těchto stránkách "náhodou", a už jsem si málem začínala zoufat, co to má znamenat....Reiki je přeci tak láskyplná!!!! Sama jsem zasvěcena 18 let, Mistr 11 let, druhé zasvěcuji poskrovnu, ale zkušenosti mám bohaté a jen a jen pozitivní. Pokud se někomu děje něco nehezkého ve spojení s Reiki, musí to být důsledek nějakých nánosů, které se derou ven.
A ještě souhlas :  "potkáme takového "mistra", jakého si zasloužíme.

59 Viky Viky | E-mail | 5. března 2016 v 14:13 | Reagovat

A Veroniko, umíš tu reiki? Když ti ta paní působila takové problémy, tak jsem se chtěla zeptat jestli tu reiki umíš?

60 Ze Světla a Tmy Ze Světla a Tmy | E-mail | Web | 8. září 2016 v 22:47 | Reagovat

Skvělé, děkuji za takový článek! Je potřeba tyto informace šířit dál. Sám se zabývám pomoci lidem, kteří mají problémy po zasvěcení do těchto New Age systémů.

http://zesvetlaatmy.webnode.cz/reiki-magicka-pyramidova-hra/

Pendrag

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama