V e-shopu Alue.cz jsou nové Brazilské křišťály. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 14.11.

POZOR: Juvenilní justice krade neprávem děti po celém světě!

10. ledna 2013 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Oblíbená Videa
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY A HLAVNĚ PRO RODIČE:
Prosím, podívejte se na toto video, které vysvětluje, jaká nebezpečí se skrývají za slovy ,,Juvenilní justice". Jde o moderní fašismus. Po celém světě jsou rodičům neprávem odebírány děti, které končí u homosexuálních párů, kde se zneužívají, znásilňují, jindy se rozebírají na orgány. Homosexuálové berou za ,,adoptované" děti miliony korun ročně. - Hádejte, kde stát tyto peníze bere.
Dítě vám odeberou za tyto - v rodině zcela běžné věci -: V lednici není dost pomerančů, nebo se sociální pracovnici nelíbí její obsah. Vaše dítě umývá doma nádobí. Zakazujete dítěti někam jít. Dítě je v kuchyni během připravování jídla. V místnosti je prach, nebo rozházené hračky. Dítě často hlasitě pláče. Sociální pracovnici se cokoliv nelíbí. - Důvody jsou absurdní.
Dejte vědět všem, kteří mají děti, následující: Za žádnou cenu NIKDY nevolat na žádné linky bezpečí. Jsou kontrolované. Navštíví vás sociální pracovníci, dítě vám ukradnou a už ho nikdy neuvidíte. Pokud svůj strašlivý osud přežije, možná byste ho mohli potkat až mu bude 19, se strašnými psychickými poruchami.
Po světě řádí obrovská mafie, která obchoduje s dětmi pod záštitou státu a práva. Ukradené děti se počítají v řádech statisíců v jednotlivých státech.




Biju se do čela. Přesně tohle mi vykládal před několika lety tomáš marný, jehož články můžete na Alušce.org občas potkat. Říkal, že na západě vznikla organizace, která krade děti neprávem.
Rodiče mají například na ulici zakázáno své děti líbat nebo objímat, protože je to posuzováno jako sexuální zneužívání. Jak uslyšíte ve videu: Matka, které ukradnou dítě, při návštěvě 2-4x za rok nesmí před svým dítětem ani zaplakat, nesmí na něho sahat, nesmí ho objímat. V opačném případě se s dítětem nesmí setkat už nikdy. Podle WHO byla dokonce láska označena na psychickou poruchu.
... Nevěřila jsem mu. Něco takového je nepředstavitelné. Nemohla to být pravda. - Dnes o tom existuje dokument, který sdílí lidé minimálně po celém internetu.
V masmédiích o tom samozřejmě nepadne ani slovo. Masmédia, zejména televize, není pro lidi.
Mnoho mladých párů odmítá v této době mít děti ze strachu před Juvenilní justicí. Jak uslyšíte ve filmu, dokonce lidé raději zemřou, než aby si nechali své děti vzít. V panice páchají sebevraždy a nejde v žádném případě o výjimečné případy.
V česku a na Slovensku už se to také děje, můžeme poděkovat úžasné Evropské unii.

Situace je už teď velice vážná, nenechávejte si to pro sebe a prosím nediskutujte, dokud neshlédnete video a neseznámíte se s tímto problémem zblízka. Na konci najdete i možná řešení.


Na video mne odkázala čtenářka Ell (které velice děkuji) s výstižným komentářem:

Milá Alue,
Ráda bych se s tebou podělila o video, které oběhlo již pár stránek a šokovalo mnoho lidí. Video, které bere dech.
Doposud se nepodařilo nikomu s tímto nic udělat, proto je nutné zasáhnout společně. Nemůžeme si všichni takto i nadále nechat diktovat život, bát se o své děti, příbuzné a i sami o sebe. Není přeci možné, že tento svět, na jehož krásném vzrůstu se podílelo nespočetné množství lidí se čím dál tím víc mění v to, čeho se všichni tak obáváme - peklo na zemi.
Proto bych poprosila o jeho sdílení, aby ho shlédlo stále více lidí a všichni jsme začali něco dělat. Jak to totiž jinak bude za pět let? Dvacet, padesát? Budeme přivázáni, načipováni, nebo hlídáni kamerami všude v domě? Nebo se staneme každý živým otrokem těch, kteří takhle ovládají svět? Toto nesmíme připustit! Ne jen pro naší budoucnost, ale také budoucnost naších dětí ..

Lásku a světlo, Ell.


Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat - Vstoupit do Chatu - ZDE
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue
 


Komentáře

1 Anne Anne | 10. ledna 2013 v 5:44

No to je teda fakt hrůza :o Chudák děti!
Mimochodem, mě by taky asi mohli ukrást, když je mi 15, co? :(

2 Jarka Jarka | E-mail | 10. ledna 2013 v 8:44

Ahoj Alue, takže jsem shlédla to video i přečetla článek. Akorát mě zaráží proč by homosexuálové měli být pedofilové. Znám několik homosexuálů, ale toto mě k nim nesedí. Ale to ostatní na tom videu, tak tomu věřím. A hned po ránu sem rozeslala toto video a už zase skeptici a proč by toto stát dělal a sociální pracovníci. Ach jo, proč většina lidí žije v naivitě? To nevím jestli se mám rozčílit nebo brečet nad takovou odpovědí od některých známých.

3 A A | 10. ledna 2013 v 8:57

To snad není možný.. tomu nejde ani uvěřit. Panebože. A to si jako myslíš, že s tím jde ještě něco dělat? :// To už je moc špatný..

4 olga vyčichlová olga vyčichlová | E-mail | 10. ledna 2013 v 9:51

DOBRÝ DEN ALUŠKO.PRAVIDELNĚ DOSTÁVÁM VÁŠ BLOG ZA KTERÝ VÁM MOC DĚKUJI A SEM RÁDA ZA KAŽDÉ POSLÁNÍ.JSEM ROČNÍK 51,A VY MNE PŘEKVAPUJETE NEUSTÁLE VAŠÍ NÁDHERNOU LÁSKOU VŠEHOMÍRA,MÁM VÁS OPRAVDU RÁDA A DĚKUJI ZA TO ŽE JSTE...LÁSKYPLNÉ VESMÍRNÉ ČISTÉ ENERGII...JIŽ DÁVNO SE CHYSTÁM NAPSAT,OBDIVUJI VAŠÍ STATEČNOST A ODVAHU,ZVLÁŠTĚ STELI -NA TO VŠE SAMA..V MYŠLENKÁCH SEM STÁLA U VÁS I V DEN 21.12.2012.ALE NEBÁLA SEM SE O VÁS,VĚDĚLA SEM ŽE VY PROJDETE LÁSKOU,,CHTĚLA SEM JEN ABYSTE NEBYLA UPLNĚ SAMA,PSALA STE ŽE NĚKAM ODJÍŽDÍTE..TÉŽ MNE TO VŠE SKLAMALO.ALE VĚŘÍM ŽE JE DOST DOBRÝCH LIDÍ A ŽE SE TO POVEDE A LÁSKA VYHRAJE.TOTO CO JE NA VIDEU SEM TUŠILA ALE NÉ AŽ TAK OŠKLIVÉ ŽE JE .PŘECE I TI CO TO DĚLAJÍ JSOU RODIČE ,JAK TO MOHOU PŘIPUSTIT...JÁ MÁM 4 VNOUČATA A ČEKÁME 5 DÍTĚ. VÍM CO TO JE MÍT STRACH..DĚKUJI VÁM ZA VŠE CO PRO NÁS DĚLÁTE A PROSÍM ,NEVŠÍMEJTE SE TĚCH KTEŘÍ JEŠTĚ NEDOZRÁLI NA DUŠI A TUDÍŽ--NEVÍ CO ČINÍ...ODPUST´TE JIM.SNAD DOZRAJÍ,,ALE VY STE UČINILA VŠE CO STE MOHLA A TO Z LÁSKY KE VŠEM.MÁM VÁS RÁDA A PŘEJI VÁM DO VAŠEHO ŽIVOTA JEN SAMÉ SLUNÍČKO A DOBRO..OMLOUVÁM SE ZA PŘÍPADNÉ CHYBY V PSANÍ.CHTĚLABYCH TOHO MOC NAPSAT,CO CITÍM K VAŠÍ MOUDROSTI.MÁTE MOC KRÁSNÝ A UŽITEČNÝ BLOG.ČTU HO MOC RÁDA..S POZDRAVEM,P.VYČICHLOVÁ

5 Alue Alue | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 10:03

[1]: Radši na to vůbec nemysli. Mimochodem je ti 15, často lidé ve tvém věku, když mají doma i menší potíže (doba vzdoru) mají nutkání na podobné linky bezpečí volat. Měla bys to říct svým přátelům a ve škole. 99% lidí stoprocentně vůbec neví, jak je to nebezpečné. Je lepší stokrát předstírat dokonalou spokojenou rodinku, jenom aby člověk nevzbudil podezření.

[2]: Proč by homosexuálové byli pedofilové? To je otázka, ve videu to jasně vyplývá ze skutečných případů. Asi je ohledně toho ještě spousta nedořešených otázek. - Každopádně vezmi si, pokud je homosexuální pár, co má dítě jenom protože na něho dostává velké peníze, tak k němu vůbec nemusí mít dobrý vztah a prostě ho jen využívá. A když finančně, tak proč ne i fyzicky? - Třeba to vůbec není o homosexualitě, ale o důvodech, proč tito lidé děti ,,adoptují".

[3]: Dnes už je jedině řešením informovat všechny okolo a kdyby se to začalo dít ve velkém i u nás, museli bysme se semknout a tyhle mafiány odstranit.

[4]: Velice vám děkuji za moc milý dopis :) Hlavně kvůli lidem jako vy ty stránky a knížky píšu...

6 Sy_ Sy_ | 10. ledna 2013 v 10:06

Hrozně se na to dívá, i kdyby to byla pravda jen z poloviny. Zajímaly by mě zdroje použitých informací. Třeba 200 000 ukradených dětí v Norsku.

Co mě zarazilo: "Většina homosexuálů jsou pedofilové." Vážně?

"Prakticky jsem se nesetkala s dětmi, které by v náhradní rodině nezažili některou z forem sexuálního násilí." Cože? Takže všechny náhradní rodiny jsou zlé? Jak jen je to možný...

Taky je třeba počítat s případy, kdy je dítě týráno a zneužíváno v původní rodině, protože těch není málo. Ty taky započítávají do statistik? Zdá se, že všechny, jinak by takových čísel nikdy nedosáhli.

Takže pozor na generalizování, jednostrannost a evidentní homofobní agitku, se kterou je tohle natočené, to smrdí, jinak je dost možné, že se to děje a je třeba mít oči otevřené, kdyby to mělo přijít i do ČR.

7 Alue Alue | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 11:27

[6]: Vždyť jsou to záběry z ruské televize. Chceš mi říct, že ruská televize je homofobní, že ti lidé co tam mluví, lžou???? - To jim zkus říct, uvidíme jak na tebe budou reagovat!

8 Terka Terka | 10. ledna 2013 v 11:37

Nemám slov, nechce se mi věřit, že by někteří lidé mohli být tak zvrácení! Doufám, že se jim to jednou pořádně vrátí.

9 Martin81 Martin81 | 10. ledna 2013 v 11:40

Ahoj Alue,

na túto téma dlho upozorňuje aj David Icke vo svojich videách, kde uvádza, že odobraté deti sú zneužívané pre pedofilné ukájanie "svetových lídrov a manipuluúcej špičky sveta". Chcem ti fakt poďakovať za super prácu, čo pre nás všetkých robíš! :-)

10 Arvari Arvari | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 11:50

[7]: Ruská televize a homofobní? Je vidět, že v tomhle se moc neorientuješ. Celý Rusko je SILNĚ homofobní země, polovina populace by chtěla, aby homosexualita byla trestná. Takže ne, zdrojům z Ruska bych co se týče informací o homosexuálech vážně moc nedůvěřovala. Prostě je to jako by ses na to zeptala devadesátiletý a silně věřící babičky... :/

11 Alue Alue | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 11:56

[10]: Staří lidé jsou moudří. A devadesátileté babičky speciálně o to víc. Jenom dnešní mladá generace si uboze myslí, že ví všechno nejlépe. To jenom k tomu tvému přirovnání. Ale jestli zpochybňuješ výpovědi ČECHŮ A SLOVÁKŮ v tomto filmu, tak už se fakt nemá smysl s tebou o něčem bavit.

12 Farah Farah | 10. ledna 2013 v 12:02

At uz je to z jakehokoliv zdroje chce- jednou asi clovek neni slepy, ze tyhle emoce z toho jsou realne! Jakepak hrani nebo neduveryhodnost tohoto dokumentu? Tahle vec nezasluhuje uz jinou odezvu nez: VENDETA! (odveta a to stejne zakerne a zradne, nastavit tomuhle systemu zrcadlo, aby bez namahy znicil sam sebe a normalni clovek mel konecne klid).

14 Nasgol Nasgol | 10. ledna 2013 v 12:44

[11]: To vůbec neplatí, že jsou staří moudří...zajeď si za mnou babičkou :D a budeš přesvědčena o milnosti tvého názoru

15 yuki yuki | 10. ledna 2013 v 13:03

je mi z toho smutno  :(

16 Sy_ Sy_ | 10. ledna 2013 v 13:11

[11]: Tu devadesátiletou babičku asi Arvari myslel/a tak, že jsou silně konzervativní a homosexualitu vidí jako nemoc nebo volbu. Co vím z tvého článku o homosexuálech, tak s tímhle stanoviskem se neztotožňuješ.

Možná je to špatný překlad z ruštiny, co já vím. Každopádně to, že padne v ruské televizi, že většina gayů jsou pedofilové ještě neznamená, že to je pravda.

Kam se poděl tvůj skepticismus ohledně médií? Že zpráva upozorňuje na něco nekalého ještě neznamená, že je ze 100% přesná a kdo jí dělal neměl postranní úmysly.

17 Luna Luna | 10. ledna 2013 v 14:45

Takhle se chtějí zbavovát Indigových dětí...myslim si, že se někdo hodně bojí aby se tu něco nezměnílo k lepšímu...

18 Anna Anna | 10. ledna 2013 v 14:51

Co to má být ta "juvenilní justice"? Přijde mi to jako překlad "juvenile justice", což je soudnictví pro mladistvé, nijak to nesouvisí s týranými dětmi a jejich odebíráním z rodin.

19 Divoké Vepřecí Divoké Vepřecí | Web | 10. ledna 2013 v 16:15

páni, tak o tomto jsem nikdy nevěděla... to vydeo jsem nemohla ani dokoukat...

20 Kačka Kačka | E-mail | 10. ledna 2013 v 16:33

Pomooc... mě je 13... co když mě také někdo vezme (a mé 2 malé sourozence). Kdyby se k nám něco takového dostalo, nejspíše bychom byli na prvním místě my - naše rodina. Mám totiž sestru, která je... taková, jaká je... je jí 11, ale nějak se "zasekla" na 2 letech, takže je taková tvrdohlavá, těžko se s ní dá domluvit a bráška je strašně ukřičený... já se snad opravdu začnu bát :(
Je opravdu důvod ke strachu??

21 janca janca | 10. ledna 2013 v 16:56

Taky chodím s oblibou na Tvůj blog a napíši asi toto. Myslím si,  V ČR k tomu již nenápadně směřujeme taky, protože poslanci schválili zákon, podle kterého pěstoun dostane od státu na jedno dítě odměnu 8000 za to, že má dítě z dětského domova + 5000 až více na potřeby dítěte. Když máte dítě vlastní, dostanete 700 Kč nebo nic, když přesáhnete třeba o 5O Kč násobek životního minima. Takže podle mého názoru k tomu nenápadně směřujeme také.Pevně věřím  jako máma, že lidé už jsou natolik uvědomělí, že k tomu nedojde.

22 Riliaf Riliaf | 10. ledna 2013 v 17:18

Tak s tímhle teda rozhodně nesouhlasím. Nejde o tu část o kradení dětí, ale že když je někdo homosexuál je zároveň i pedofil? WTF? Nějak se mi tomu celému nechce věřit. Asi proto že si myslím že znám celkem dost homosexuálů a ti si myslí to samé jak já. Jako to že se děti kradou je fakt, to se děje dlouho, ale obviňovat z toho homosexuály? Jsme snad církev? Hell no.

23 Marry Marry | 10. ledna 2013 v 17:33

Nemyslím si že se tohle stává tak často jako je uvedené. Přece jen, kdyby ano tak skoro každý homosexuální pár je dvojce pedofilních mučitelů a to rozhodně není pravda. Možná kvůli tomu jsou u videa zakázané lajky a komentáře.

24 Alue Alue | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 17:59

[21]: Doufám... jestli ano, mizím z EU. Třeba do Švýcarska, tam snad bude klid... nebo rovnou do teplých krajů, je mi to fuk. Hlavně už chci mít konečně pokoj... i od lidí, co jsou naivní a myslí si, že se jich nic netýká.

25 Lúmenn Lúmenn | Web | 10. ledna 2013 v 18:01

Alue, vždyť to je vtip to video, to je parodie, jak takovým kravinám může tak inteligentní slečna jako ty věřit???

26 vita vita | 10. ledna 2013 v 18:04

Nevím, proč se hodně komentářů pod tímto článkem zabývá jednou větou ve videu o homosexuálech. Ta nejhrůznější podstata celého videa je přece v tom příšerném kšeftováním s dětmi a to za mohutného přispění států. Pokud by tyto praktiky prováděla kriminální mafie, bylo by to obludné, ale pokud toto organizuje nějaký stát, je to mnohem mnohem horší. Oběti nemají prakticky žádnou šanci. A základ je, že jde především o peníze. Ty tam jsou ve dvou rovinách - stát vyplácí

27 Václav Václav | 10. ledna 2013 v 18:08

Osobně vím, že sociálky klidně falšovaly svoje průkazky k domácímu šetření, protože aparát se nenamáhal jim udělat nezbytná školení, co soc. přešly na úřady práce, tak min. půl roku je neměly, a lidem do očí lhaly, že je mají, byly to jen zaměstnanecké průkazy, tedy neplatné. byly ochotny i hromadně lhát, že lidé sami je nechtějí vpustit do bytu, až poté, co se vytáhly nahrávky, tak to museli přiznat, jenže oni lhali i do protokolu a do rozhodnutí.ministerstvo to muselo přiznat, dodnes se to drží pod pokličkou, jako i to, že protizákonně krátili lidem soc. dávky, to muselo částečně být vráceno, ale i ombudsman nepřišel na další věci okrádání, odhadem jsem to počítal, zlodějna za 6,10 miliard. dělo se to generálně. když bylo ombudsmanovi toto vysvětleno, že nezná zákon, smetl to ze stolu stálým papouškováním že prostě tak se to dělá. nechtěl si totiž toto přiznat, jde o neuvěřitelnou lumpárnu, soudy  a státní zástupci to zametají pod koberec. tato nomenklatura hraje pouze o svoje koryta, jednoznačně byl prokázán třídní boj proti svým občanům.
úředníci jsou ochotni lhát úplně klidně, stejně jako policie a soudy. taky bych tomu normálně nevěřil, jenže
kdybych to neviděl, tak bych tomu taky nevěřil. Nedělal bych si žádné iluze. hraje se o koryta, na to je třeba nezapomenout.

28 vita vita | 10. ledna 2013 v 18:11

(pokračování) - stát vyplácí profesionálním pěstounům veliké peníze, veliké peníze dají i bezdětní manželé,  či páry stejného pohlaví, které nemůžou mít děti- z toho vyplývá obrovské pokušení korupce, pěstoun, adoptivní rodič i vládní úředník je motivován odebírat děti. Ďábelský začarovaný kruh.

29 Aki ;) Aki ;) | 10. ledna 2013 v 18:14

Aluško, na Zemi je hodně zla, prostě to tak je. Ale je to lidmi. To  my sami si to takhle vytváříme.Je to v nás ..Pokud se rychle něco nestane, bude to jen horší a pak už ot třeba bude úplně normální. Vím, že to myslíš dobře, jako ostatně všechno. Je hezké vidět, že jsou tu i tací, kteří se nenechávaj strhávat proudem ;) Ale těm dětem už nikdo nepomůže, bude to horší a horší, protože lidstvo míří dolů. Podle mě už to lepší nebude. Jsem ráda, že jsem zdravá a dokud budu, nikdy si na nic Nikdy nebudu stěžovat, protože to mu nepomůžu Nemůžeme jim pomoci. Musíme začít s námi, ale obávám se, že to nepůjde. Lidstvo takové bylo ale i předtím. Ve středověku - zabíjeli se ještě více než teď- v pravěku, to také. Nejsme zase tak chytří, jak se děláme, protože kdybychom byli, tak bychom to pochopili. Ale máme i své dobré stránky a dokud se nestane, že by to bylo lepší, raději se o to nebudu starat. Jsem ráda, že žiju .. -.-
Divím se, že se tomu tak diví. To jsme všichni přeci věděli předtím. Místo toho abychom se to snažili napravit pořád o tom dokolečka mluvíme. Ale dy někdo konečně něco udělá ?
Mimochodem, adoptivní rodiny nejsou tak špatné, samozřejmě, je tu riziko. Například já jsem adoptovaná a své doptivní rodiče miluju. Znám tolik dětí, kterým to zachránilo krk ... Neodsuzujte takové věci ..
Mimochodem, nevěř všemu co slyšíš. ;)

30 Black Blako Black Blako | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 18:42

Najprv sa mi to zdalo ako blbosť. Tie prípady s tým mali niečo spoločné, ale pochybujem že to tak môže fungovať...
Každopádne mi to prišlo desivé. No nepoznám takýto prípad vo svojom okolí.
http://www.youtube.com/watch?v=ZqIaoc4X8lw

31 Ilíriel Ilíriel | E-mail | 10. ledna 2013 v 18:52

To prohlášení, že většina homosexuálů je pedofilní a kradou děti, aby je zneužívali, mi taky přijde přitažené za vlasy. Celkově je zřejmé zaměření proti homosexuálům hlavní věcí, která se mi na tom nezdá. Druhá věc je forma, přestože jde o vážnou věc, připadá mi podání až moc extrémní, neustálé opakování těch samých informací i naléhavý tón hlasu, který celý dokument provází, ve výsledku už spíš znechutí a vyděsí, než informuje. Už v půlce jsem měla problém dívat se dál.

Abych to shrnula, informace v dokumentu jsou určitě přínosné (četla jsem na Orgonetu a hned sdílela na FB), na druhou stranu jejich podání je natolik důrazné, že si nejsem jistá, jestli jsem sdílením spíš nepřispěla k vytváření a šíření všeobecného strachu z tohoto problému. Každopádně si myslím, že kvůli těm informacím stojí za sdílení i přes poměrně destruktivní způsob jejich podání.

Osobně vidím největší riziko ústavní převýchovy dětí v těžko napravitelné demoralizaci a devastaci charakteru, prostě v tom, že si z nich systém vychová poslušné ovce. Plus pár bonusů v podobě "zdravotní péče", která zajistí příjmy farmaceutickému průmyslu na další spoustu let. I proto mě mrzí, že se tak zdůrazňuje sexuální zneužívání a tyhle - taky velmi podstatné - věci jsou docela opomíjeny. Přitom je to evidentně Orwellovská realita v praxi...

32 Alue Alue | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 18:55

Kdo má zájem zjistit víc a zajímat se:

Na FB vznikla skupina ,,Vraťme děti rodičům".

http://www.facebook.com/CeskoVratmeDetiRodicum

http://www.facebook.com/CeskoVratmeDetiRodicum

Je tam dost odkazů a podrobností, mimojiné i k tomuto videu v článku.
Cituji: ,,To video není vhodné pouštět komukoliv, kdo nemá ani tušení, že se něco děje. Celá ta věc se tají sama tím, jak obludných rozměrů je, až je prostě sama o sobě neuvěřitelná. Když jim pak pustíte video, které má blízko k inkvizici (alespoň v některých názorech)...jen je to přesvědčí o tom, že je to celé konspirace. Bohužel, právě jen ta jedna hloupá (několikrát opakovaná) poznámka to pro většinu lidí totálně degraduje..."

Jednoduše, alarmující zprávy je nutné dávkovat, protože se k nim musí dozrát. Jinak je to pro lidi fikce a parodie...

33 katerina katerina | 10. ledna 2013 v 19:03

Alusko, kdyz jsme u te politiky..konkretne o tomto vim, mluvil o tom David Icke..ale mam na tebe dotaz, vim, ze jsi mlada, ale priznam se ze nevim, kolik ti konkratene je a tak se omlouvam pokud tato otazka neni na miste, ale pujdes volit prezidenta ? Ja ted posloucham stoupence Tani Fisherove a je to nadhera, uzasni, pokorni a moudri lide..to by byla krasa:)

34 Václav Václav | 10. ledna 2013 v 19:33

ono se nemusí vůbec pouštět video, stačí se podívat, kolik se ročně ztratí beze stopy dětí všude po světě

35 Rondir Rondir | 10. ledna 2013 v 19:57

Týjo, mě se líbí komentář té slečny -Alue, jak taková slečna jako ty může něčemu takovýmu věřit?:D

To jako někdo snad chtěl v nás vzbuzovat jen další strach? Vždyť bezpečnější je nikam nevolat, než volat, tudíž to není výmysl. Navíc dnes je pořád dost lidí neotevřených k věcem dějících se zde. To jste potom Zas**ní konspirátoři. Protože oni si myslí, že to jsou výmysly, ale netuší o tom nic a mají pocit, že ani nejsou další informace o tom dostupné, nebo že to může člověk vypozorovat sám.

myslím, že slovo konspirační teorie vzniklo proto, aby lidé, co o těchto věcech ví nebo ne, nebo jsou nezralí k nim či si to neumí připustit, říkali ostatním - těm, kteří o tom debatují, konspirátoři. Ti, co na tohle slovo dojdou na netu třeba, ho začnou používat a začnou si myslet, že to jsou fakt hovadiny a teorie a pak takto začnou nazývat ostatní a utvrzoavt nevědomost. Prostě takový efekt.

36 Míša Míša | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 19:59

[21]: Můžeš napsat číslo zákona?

37 Black Blako Black Blako | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 20:40

Celkom a to zaujalo tak si preítajte aj niečo z toho:
http://udalosti.noviny.sk/pochybne-adopcie-deti.html

38 M. M. | 10. ledna 2013 v 21:59

Alu, že kdyby mě v mých čtrnácti letech náhodou sebrali rodičům, že si mě k sobě vezmeš? Já jsem vážně hodná, nebudu ani tebe, ani Moristka trápit.

39 Alue Alue | E-mail | Web | 10. ledna 2013 v 22:46

[38]: ... No těch pár milionů, co bych za tebe dostala, kdybych byla v Británii, to není úplně k zahození. Jenomže problém: Jsem svobodná a bohužel heterosexuální. A svobodné ženy, pokud vím, adoptovat nemohou. :D

40 Jacob Jacob | 11. ledna 2013 v 0:09

Tak o tomhle slyším poprvé a nestačím se divit, dokonce i případ v Česku a asi né jediný. Jak tohle můžou lidi dělat to nemají srdce?
Sakra úplně mě to rozhodilo. :(

41 kamienky kamienky | Web | 11. ledna 2013 v 0:58
42 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 11. ledna 2013 v 1:33

Já už se vlastně ničemu nedivím. Svět je celý zkorumpovaný. To já říkám pořád. Ale stejně nevím, čemu mám věřit. Proč by se vlastně měli děti krádst a dělat s nimi ty strašné věci? Co z toho kdo bude mít?Z týrání a znásilňování přece nemůže mít nikdo radost, nebo jo? Přece se to neděje kvůli penězům?
Já sice žádné děti nechci. To tvrdím už od třinácti. Ale nyní je mi devatenáct. Co když třeba za nějaké čtyři pět let to dítě chtít budu? To ho nebudu moct ani pohladit, aniž by mi ho nesebrali? A co se týče těch pomerančů... Je to prkotina. My si celý rok vystačíme s jablky a pomeranče kupujeme jen v zimě.
NEvím. Video si asi pustím zítra. Až vztřebám tohle.

43 liba liba | 11. ledna 2013 v 10:16

Blahoslavení chudí duchem, jen tak lze okomentovat reakce některých "lidí" tady a většiny venku. Toto video je jen slabý odvar zvětstev,které se dějí okolo nás, jenže bude houšť :-((

44 Ewetha Ewetha | 11. ledna 2013 v 12:01

Ahoj Alue. Je to velmi zajímavé, jen si nemyslím, že televize a noviky říkají vždy pravdu. Víš, kolik informací dokáží překroutit. Rozhodně je ale dobré slyšet obavy, co se může dít, protože něco může být vždycky pravda. Nějaké procento ze všech těch pomluv.

45 cheveux cheveux | 11. ledna 2013 v 13:13

Neviem prilis o pravnom systeme v inych statoch, ale ako mozu zobrat dieta z rodiny bez toho, aby o tom rozhodol sud?? Zda sa mi to ako blbost, nie je to nahodou vytrhnute z kontextu? Co vieme o podmienkach tych rodin, kde tie deti zili? Ved u nas na Slovensku je tolko pripadov, kde by tym detom bolo ozaj lepsie aj v detskom domove ako doma a nik sa o nich nezaujima. Su u nas cele osady ciganov, kde decka chodia v zime nahe, nemaju zakladne socialne a hygienicke navyky. A nijak sa to neriesi. Su niekde vypovede rodicov, ktorym zobrali deti?

46 Peter Peter | 11. ledna 2013 v 21:53

Alue můj názor je že to video je prostě něčí spot. Dokument, může obsahovat samozřejmě i emo záběry, naléhavý hlas atd atd., ale těžiště něčeho co lze nazvat "dokument" by měla být fakta, nejlépe s odkazama. Jak autoři dospěli k uvedeným astronomickým číslům jsem se prostě nedověděl. Prostě emo. Tím nechci říct že by se to nedělo, oni čeští romové co v letě 2012prchli všichni do nohy z Británie během dvou dnů, tj. evidentně v panice hlava-nehlava (to bylo normálně ve zprávách českých oficiálních, jistě lze dohledat) asi hodně pádný důvod měli, ale to je prostě Británie, známá svými výprasky defakto šikanou a mučením na internátech a obecně neúctou k soukromí již ne od viktoriánských dob, ale snad od dob prvního britského panovníka. Charles Dickens např. má svá díla právě o tom. Orwel, také brit (indického původu). Aby se to dělo či mohlo dít ve zbytku Evropy, dejme tomu ve francii, holandsku, mi přijde jako kravina. (a v takovém španělsku portuglsku už úplně, tam by to policajti odmítli dělat, páč to jsou normální chlapi a prostě by šéfovi na tohle řekli ať si trhne a to tak že kolektivně).
apropo Švýcaři jsou celkem světoznámí jako byrokrati jak prase:)

47 Morwen Morwen | 12. ledna 2013 v 19:59

Nj, mohlo mě napadnout už na začátku, že v tom mají prsty světoví elitáři a vlastníci tiskáren na peníze. Chtěla jsem poukázat na to, že asi málokterý stát (snad kromě těch, kde se těží ropa), by si mohl dovolit dávat miliony a miliardy těm, kteří se "milostivě" ujmou cizích dětí. Nemohu se zbavit dojmu, že autoři videa vzali několik jednotlivých případů (které ale jsou děsivé a mrazí mě z nich v zádech - z nich i z představy, že by se to mě a mému budoucímu dítěti mohlo teoreticky stát taky) a zkomponovali z nich celosvětovou kampaň kradení dětí. Podobné strachy tady jsou snad odjakživa - strach ze stráty dítěte - a dnes je to podpořeno možností odebrání dítěte sociálkou. Rovněž závěr je takový, jako dost často v new age kultuře bývá - je nutné se vrátit k přirozenému a přírodnímu životu bez politiků a centrálně řízené politiky. Proti tomu osobně rovněž do jisté míry nic nemám (ale co si budeme povídat, bez topení by bylo většině populace už nyní dost frišno), ale je zbytečné, aby se po shlédnutí tohoto videa -náctiletí čtenáři báli pustit se máminých sukní.

48 Naero Naero | 12. ledna 2013 v 20:02

V tomto ohledu musím souhlasit s kritiky tohoto článku, protože i podoba a způsob zpracování je dosti pochybná. Jeví se to spíše, jako jakási slátanina různých pořádů, videí apod. Souhlasím, že je to jistě znepokojivá myšlenka, ale já osobně k ní přistupuji s velikou rezervou.

49 Bára Bára | 13. ledna 2013 v 2:24

Ale prosim tě.. To, že je člověk homosexuál neznamená, že je pedofil. A stokrát lepší, aby dítě bylo adopotváno gayem, než aby vyrůstalo v dětským domově.
To jsem spíš slyšela hromadu příběhů, jak si dítě osvojil "normální" manželskej pár, a "strejda" ho po večerech tajně zneužíval.. Takže to je blbost. A co kdyby si gayové adoptovali holčičku? :)
A mimochodem.. za nikým, koho znám z těch, kdo volali na Linku bezpečí, nikdy žádnej sociální pracovník nepřišel. Poradí ti po telefonu, ty jim nemusíš říct ani jméno.
To leda, kdyby na tebe sociálku poslali ze školy nebo tak něco.

50 Ivča Ivča | E-mail | 13. ledna 2013 v 16:16

Chápu dobrý úmysl. Jenže je hoooodně hluboké pozadí za úplně vším: Jako třeba tato rodinná kletba: http://regresniterapie.eu/leninka-berunka/rodinna-kletba.html. Jak syn NEPŘIJAL, že otec odešel do války, a otec NEPŘIJAL odchod do války, plus jeho slib "vrátím se aŤ se stane cokoli" tak tímto NEPŘIJETÍM se otevřeli démonům. Jako již mnou dávaný odkaz na film "Dům z karet": http://www.csfd.cz/film/13690-dum-z-karet/: Jak se holčička nemohla usmířit s tím, že tatínek zemřel, uzavřela se ve své bolesti před světem..... Až maminka, která ji natolik milovala, že připravila podobné točité schodiště, na němž se tatínek zabil, a byla u toho s dívenku.... tak TO pomohlo dostat dívenku z energie šoku ze smrti táty.... Ti, kdo znásilňují děti, jsou také ve svých bolestech.... Herec Vízner se potřebuje usmířit s tím, že jako malému mu uhořel bráška. PROTO hledal útěchu u různých milenek... A jeho partnerka Šulcová se zase neusmířila s tím, jak "cosi" hledá v náručí různých žen.... začala pít akohol, zničila si játra.... A já toto vše píšu jen a jen proto, za za vším je hodně hluboko skrytý důvod, a dokud se ten důvod neodřeší, nezpracuje a nerozpustí tehdejší bolest, stále žijeme v energii tehdejší bolesti, co se tehdy stalo, a na tuto bolest pak nasedá další další nová bolest. vše jen a jen proto, abychom PŘIJALI, co se tehdy stalo, usmířili se s tím, že tatínek odešel do války, že si mamka našla pomocnou ruku ke zvládnutí péče o domácnost a hospodářství v pohunkovi.... Že tatínek se zabil pádem z točitých schodů a již s ní být nemůže, že uhořel malý Víznerův bráška, a že Vízner a nikdo z jeho okolí netuší, že právě proto hledal ty jiné ženy, a jak to nikdo neřešil, ten pradůvod, tak Šulcová si alkoholem zničila játra a slinivku....
VŽDY je potřeba hledat ten pradůvod, PROČ se děje co se děje. Co jde usmířit, rozpustit tu bolest, se kterou jsme si tehdy nevěděli rady, tak teprve rozpuštěním té bolesti již nebudeme v kolotoči podobných situací, abychom to konečně přijali, co bylo kdysi pro nás těžké, a v těch tehdejších energiích nepřijetí se motáme od té doby stále dokola. Mimochodem: Hitler byl týrané dítě.... Odbokovat jeho bolest.... tak by žádná válka nebyla.... Jenže: jeho bolest se spojila s bolestí dalších lidí, s neusmířením se s tím, co se jim kdysi stalo.... a TO CELÉ dalo znik válce. Včera jsem byl chytrý, chtěl jsem měnit svět. Dnes jsem MOUDRÝ, měním sebe: tedy: čistím si podvědomí, přijímám vše, co mi život přináší, neboť je to jen a jen z důvodu mých minulých nepřijetí. Těm dětem může |SKUTEČNĚ pomoci jen někdo jasnovidný, nějaký léčitel, který rozpustí bolest, na kterou se nabaluje další a další balast. Je potřeba to odblokovat aspoň tak, aby bylo aspoň 50% pozitivní enetgie, a vysvětlit, že přijetím toho, co život přináší, se AUTOMATICKY čistí minulé nepřijetí. Takto se ta bolest šíří a zastaví se to právě tím: aha: dělá to proto, že má neusmířenou bolest, a rozpustit to umí léčitel silnější, než jak silná je ta bolest v nitru dotyčných lidí. TO je skutečná pomoc jakémukoli zlému zacházení s kýmkoli. Předala jsem, co vím. A mám i celkem dobrého léčitele, který odblokovává a hledá ty prapříčiny.  Kdo by měl zájem, pište případně na můj mail, pokusíme se pak případně uvést do harmonie a tím na ty děti či kohokoli nikdo nebude moci. Světlo je silnější než tma, a tma nás přemůže jen tehdy, když máme v podvědomí tuny bolestí, s nimiž jsme si v minulosti nevěděli rady. Jinak na nás nemůže. jen přes naše odmítání, a to odmítání bylo způsobeno právě tím, že jsme netušili ty hluboké souvbislosti.

51 Teiresias Teiresias | 13. ledna 2013 v 18:14

Súhlasím s kritikmi tohto rádoby dokumentu. Dokument má byť zdrojom overiteľných poznatkov a má ponúkať možnosť ako si tieto zdroje overiť. Tento pseudodokument robí niečo úplne iné - púšťa sledy obrázkov, ktoré majú ilustrovať rozprávané príbehy ale je to to isté ako keby som ja vzal obrázky vesmíru, supernovy, iných galaxií a pod. a rozprával do toho o tom, ako v skutočnosti všetky naše duše pochádzajú odtiaľ a odtiaľ - nemal by som absolútne žiadne faktické podklady pre svoje tvrdenia, presne tak ako nemá ani tento "dokument" Jediné čo sa mi podarilo overiť je postava pána Backmana ale kto vie, či aj on nezkresľuje Fínsku situáciu. Mal som tú česť s mnohými ruskými vysokoškolákmi a poviem Vám, ak sa takto správajú vysokoškoláci, ako sa potom správajú deti? Pre konzervatívnych a chladných Fínov to musí byť päsť na oko, takže kto vie... Zaujímalo by ma, prečo všetky prípady komentovala pani z dokumentu a nenechali zainteresovaných porozprávať, prečo im boli deti vzaté. To o túre do Fínskych hôr týždeň po pôrode je donebavolajúca blbosť, každý doktor by sa triasol strachom z doživotného zákazu vykonávania svojej profesie a stačila by jedna žaloba - veď už z obyčajného zlého úsudku pri vyšetrení môže byť doktor odsúdený za zanedbanie lekárskej starostlivosti. Ľudia, majte rozum, premýšľajte, porovnávajte s vlastnými skúsenosťami a nebojte sa všetkého. To, že sa niečo tvári ako dokument, ešte neznamená, že je obsahovo pravdivý. Dostáva ma, keď kritikov tohto "dokumentu" označujete za naivných - kto je naivný? Ten, kto sa pýta a hľadá odpovede? Alebo ten, kto bezmyšlienkovite príjme všetko čo mu predhodia ako pravdu?

52 Tania Morgain Tania Morgain | 14. ledna 2013 v 14:43

Mam dve deti. Takze to vnimam jinak, ale chapu, ze bezdetnym to muze casto pripadat jako pohadka nebo vymysl.
At je to tak ci onak, radeji budu pripravena nez prekvapena. Radeji budu branit svoji vlastni rodinu nez, aby me deti skoncili kdovikde.
Je otazka, kdo tady je ci neni naivni? Ten, kdo nicemu neveri a smeje se, nebo ten, kdo je opatrny a vi, ze spousta veci je jinak nez jak je nam medii predkladano?
Taky jsem neverila, ze obcane, kteri leta nadavaji na vladu a politiky "u korytka" pujdou a zvoli si ty same predstavitele za prezidenta? Radeji si dam pozor, protoze se deji opravdu neuveritelne veci.

53 Petr Petr | E-mail | 16. ledna 2013 v 17:08

Taky mi ty čísla přišly neuvěřitelné.
Ale kdo ví.
Je veřejně známo, že mezi světovými politiky je sexuálních deviantů vysoké procento a pederastů zvlášť. Takže bych se podpoře takových praktik shora nedivil.
Nemyslím si, že by případy byly smyšlené, jenom si vzpomeňte na pár průserů brněnské sociálky a na tzv. Kuřimskou kauzu. V tom jelo taky Norsko. Čuměl jsem jak puk, co je u nás možné.

Mimochodem, natočili to Ukrajinci, ne Rusové, ačkoliv je tam zmíněno několik případů z Ruska. Na konci je odkaz na web tvůrce a má to koncovku UA.
Možná ten zákon proti adopci do zahraničí, co teď přijali v Rusku, není zas takovým paranoidním projevem, jak nám tvrdí média.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama