V e-shopu Alue.cz jsou nové Brazilské křišťály. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 17.11.

IDEA-NÁBYTEK, aneb Recenze velmi nespokojeného zákazníka

15. února 2013 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Deníček
Milí přátelé, dnes si budeme vyprávět o lichvářích, podvodnících a otravných lidech na telefonu...
Poslední dobou se mám až podezřele dobře... Až moc dobře všechno vychází, až moc dobře se mi pracuje, až moc dobře vypadá můj život. - Říkala jsem si, že už je to nějak moc dlouho. Staré známé přísloví přece říká ,,Kam čert nemůže, tam alespoň zasmrdí."
A vskutku, nedávno zasmrděl.... a pořádně.

Už několik let toužím po velké skříni. Řešení mého bydlení bylo takové šalamounské a koncem roku 2012 se všechno půjčené a provizorní dalo pryč. Zbyl mi velký prostor a šaty už nebylo kam dát. - HURÁ! KONEČNĚ BUDU MÍT SVOU SKŘÍŇ!
Už ji potřebuji dlouho, ale musela jsem počkat, až budu mít možnost a prostor na tom správném místě.
V mém životě to platí tak, že když něco chci, musím si to v 99% všech případů zařídit sama alespoň do určité části a pak musím doufat, že tam kde už na to nestačím, se okolnosti vstřícně vyvrbí.
Skříň si na hrbu neodnesu, tak jsem ji koupila přes internet. Vybrala jsem si velkou a drahou skříň. Když už nábytek, zásadně beru masiv a nebojím se připlatit, protože vím, že se mi to nerozpadne za pět let, ale že to se mnou zestárne, pokud se k tomu budu chovat hezky.
Přesně s takovým záměrem jsem vybírala i skříň. Smrkový masiv, akorát mne trochu mátla malá poznámka ,,v kombinaci s laminem"... Říkám si, ,,Jak jako v kombinaci?" - Studovala jsem fotografii skříně, která vypadala celá masivní a krásná.
,,Tak tam možná budou z lamina poličky, nebo nějaké menší komponenty, které nejsou vidět".
S nástavcem nahoru (no to víte, každý úložný prostor navíc se šikne) a dopravou, jsem se vyšplhala na skoro 9 000 korun.
... ,,No když je to masiv", říkala jsem si.

Zajímavé bylo, že jakmile jsem odeslala objednávku, měla jsem takový fakt hodně divný pocit. - Vysvětlila jsem si to tak, že jsem asi trošku napnutá, aby všechno dobře dopadlo. Později mi došlo, že to byla jasná intuice a že jsem tu objednávku měla hned stornovat... Ale neudělala jsem to. Jednoduše jsem netušila, co mě ještě čeká za šílenou situaci...



Hodinu po odeslání objednávky mi volali z idea nábytku. - Že mi to dovedou ve čtvrtek, jestli platí uvedené místo a vyžádali si mobil.
Bylo mi to trochu divné, ale jelikož byl konec ledna a lidé v té době nic nekupují, protože po vánocích nemají peníze, tak jsem si to vysvětlila tak, že asi nemají nikoho jiného na práci kvůli této době.

Ve čtvrtek skutečně skříň dorazila. V třech velkých kartonech. - Natáhla jsem je do chodby hned po odjezdu transportu a kobercákem po obvodu rozřízla tu největší krabici, abych zkontrolovala obsah. - Když jsem zjistila, co v tom je, měla jsem chuť střílet.
Místo krásného smrkového masivu byly úplně všechny desky z čistého lamina. Slisované pyliny, polepené tapetou...
,,Za TOHLE jsem zaplatila skoro devět tisíc?" Do hlavy mi stoupla krev. Nevěřila jsem svým očím. Dokonce jsem se ke krabici asi třikrát v obloučcích vrátila, abych se ujistila, že to co vidím, je doopravdy.
V tu chvíli bych určitě pohledem rozstřelila i horu. - To není nějaká minimální kombinace lamina, to je čisté lamino! :)
Rychle jsem zapla telefon, dokud se mi v žilách vařila krev, protože už mám s reklamováním celkem bohaté zkušenosti.

Například banky: Dokud je člověk slušný a hraje fair play, vysmějou se mu do ksichtu a ještě ho okradou. Jakmile začne řvát a osobně sjede všechny ředitele, najednou všechno jde, všechno se spraví a ještě mu posílají omluvné dopisy s dárkovými krabicemi. (Tohle se mi doopravdy stalo.) - Takže jsem schválně nečekala a rychle to řešila, dokud mi ještě koloval v žilách spravedlivý vztek.
Jako první mi šel do rány ten chlápek, co zboží přivezl. Zatím normálním tonem jsem mu vysvětlila, že firma mi dodala podřadný šrot, který chci okamžitě vyreklamovat a rovnou vrátit. Chlápek mi řekl, že to nejde, že si to musím vyřešit u firmy, že on to jenom dovezl. ... No co jsem mohla dělat. Přijet zpátky nechtěl. To bych ty krabice leda musela rozříznout hned před ním, naštvat se před ním, nic mu nezaplatit a nechat ho, ať to odveze... Jenomže teď už bylo pozdě. Pohledem jsem mu zpátečku v autě zařadit nemohla, ale ovšem že by to nějak šlo, stačilo jenom CHTÍT a nebýt líný.
Tak jsme rozhovor uzavřeli jednoduše: ,,Spolehněte se, že si to vyřídím u nich. Já jim dám."

Na řadu přišla firemní pevná linka idea nábytku. Zvedla mi to ta samá slečna, která mi volala hned po objednání.
,,Dobrý den, právě jste mi dodali moji objednávku. Koupila jsem MASIVNÍ BOROVICI a dodali jste mi SLISOVANÉ PILINY. Chci to okamžitě zreklamovat, vrátit peníze a odvézt, ať už to tady nevidím."
Slečna se ani nezeptala kdo jsem a odpověděla: ,,Vydržte prosím, já vám za chvilku zavolám zpět."
,,A proč byste mi volala zpět, když už spolu mluvíme? To přece nedává žádný smysl."
Na druhé straně telefonu bylo chvíli ticho a pak zase: ,,Počkejte prosím chvilku, zavoláme vám za chvíli."
,,A PROČ JAKO??"
,,... Nooo... Abyste nebyla zbytečně na telefonu."
,,Ne já rozhodně na telefonu zbytečně nejsem a na nic čekat nehodlám."
Zase dlouho ticho.... ,,Nooo eeehm... nooo.. tak když tedy nechcete počkat, no tak to já tedy na tom telefonu zůstanu..." ozvalo se rozpačitě.
Slečna asi nevěděla co má dělat, tak by si zašla za někým kdo tomu rozumí a buď by mu mě přehodila, nebo by se doptala, jak postupovat s rozčileným zákazníkem, kterého právě okradli. Přece jí k tomu nebudu dávat příležitost. Navíc je to hnusný psychologický tah, který moc dobře znám. Dělají ho hlavně velké firmy. Když někoho schválně necháváte zbytečně čekat, získáváte nad ním psychologicky navrch a on je potom krotší a nechá se lépe manipulovat.
Nadiktovala jsem jí svoje údaje a úplně to ve mě vřelo. ,,Koupila jsem MASIV, otevřu krabici a vidím PILINY. Co to má znamenat?"
Slečna se pokusila se mi vysmát a opakovala mi, že je tam poznámka o laminu a že to tedy není jejich chyba. (Snažila se ze mne udělat blbce a vysvětlit mi, že vlastně ani nemám na nespokojenost nárok.) Ovšem lamino stojí normálně 2-3 000 korun a na fotografii vypadalo vše z krásného smrku. Žádné třísky... Ta fotografie je dokonce vpravo nahoře v tomto článku. - Vidí někdo někde nějaké lamino? Ne.. vidíme tam suky ze dřeva.
,,Nesmějte se. Koupila jsem skříň nadepsanou jako masivní, v rubrice ,,SKŘÍ-NĚ - MA - SIV", cenu masivního dřeva jsem zaplatila a masivní dřevo jsem očekávala. Tenhle šrot chci okamžitě vrátit!"
Slečna se držela zuby nehty poznámky o laminu. O tom že skříň byla nadepsána, oceněna a vyfotografována, aby budila dojem masivu (klamání zákazníka), k tomu se raději nevyjádřila a začala se se mnou handrkovat. Bylo to neuvěřitelné. Na drátě má někoho, kdo se vzteky vaří a ona ho ještě dráždí a je ironická...
Dokonce po mě začala vyžadovat čísla na krabicích. Když jsem řekla, že je nemám před očima a že pro ně ani nepůjdu, protože je jedno jak to mají očíslované, protože zboží vracím, začala na mě tlačit a vykládat mi pohádky o tom, jak strašně ta čísla potřebuje. (No, jasně. Ověří si čísla a pak mě bude přesvědčovat, že mám přesně co jsem chtěla a tím pádem po ní nemám co chtít nějakou reklamaci. - Tůdle nůdle.)
A tak jsem přidala na hlase a diktovala: ,,Vidím, že vůbec neumíte jednat korektně se svým zákazníkem, takže vám zopakuji vaše povinnosti: Já jsem ZÁKAZNÍK a zákazník má VŽDY pravdu. A pokud zákazník koupí, zaplatí a očekává skříň z MASIVNÍHO smrku, vy mu dodáte PILINY, zákazník je nespokojený a chce zboží okamžitě vrátit, potom vy máte POVINNOST vyřídit reklamaci a nebudete s ním diskutovat o tom, jestli má či nemá právo něco reklamovat, nebo být nespokojený. To posoudí kupující laskavě sám."
Na druhé strašně telefonu bylo delší dobu ticho, a pak se mnou konečně začala jednat slušně:
,,Ano, vyhotovím fakturu a peníze vám za zboží vrátím, ovšem bez dopravy."
,,Jakže? Bez dopravy?!" (Doprava byla cca 432kč, to není úplně zadarmo.)
,,No, to se tak prostě nedělá, že by se vyplácela doprava."
To už si dovolila moc:
,,VY jste udělali chybu, ne já. Takže VY mi vyplatíte CELOU částku za objednávku. Neexistuje důvod, proč by nespokojený zákazník, kterému dodáte předražený podřadný šrot, měl platit dopravu. Takto funguje nakupování přes internet, já znám svoje práva. Taky mám e-shop, přestaňte ze mě dělat idiota. Vrátíte to i dopravou!!"
,,Ano. Já vyhotovím fakturu, vrátím cenu za zboží i za dopravu." Bylo vtipné sledovat, jak arogantní slečna, která se mi na začátku smála a myslela si že mě opije rohlíkem, ke konci našeho ,,rozhovoru" mluvila tiše a jak zkrotla.
,,Ovšem to ostatní.. To už je na zákazníkovi..."
,,Co je na zákazníkovi?"
,,Vrácení zboží."
,,Fajn. Beru krabice a jedu vám to na prodejnu okamžitě vrátit. Nashle."
Její nashle už bylo skoro šeptem.

Položila jsem telefon, byla na sebe hrdá, že jsem to takhle kompletně vyhádala na svou stranu. Poslala jsem jim své číslo účtu písemně a šla spokojeně přelepit tu rozříznutou krabici... Ještě nebylo hotovo a zazvonil mi mobil.
...No jo, zapnula jsem ho kvůli dopravě té skříně asi po dvou měsících. Netušila jsem kdo to bude, cizí číslo... Ale možná to je ten zatrolený idea-nábytek? Kdoví?
Zvednu telefon, ohlásím se a ozve se: ,,Dobrý ten, tady XYZ z banky té a té, mluvím s paní Loskotovou, ročník 92?" Hlavou mi prolétly vzpomínky na poslední jednání v touhle bankou... To přece skončilo jejich omluvným dopisem a dárkovým balíkem. Žeby něco z té doby? Něco nedodělali? Hm? Kdoví? ... Divné.
,,Ano, mluvíte."
,,Dobrá, vidím, že u nás máte osobní účet ten a ten, podle podmínek naší banky vás musím nyní upozornit, že náš hovor je nahrávaný. A nyní k věci: Je vše v pořádku s vaším účtem?"
Tak tahle ženská mi vlezla do rány přesně v nejméně vhodnou dobu, kdy jsem ještě byla nastartovaná z té skříně a byla si schopná vyhádat i dávky na děti, i když žádné nemám :D Chtěla jsem jí to po oznámení, že je hovor nahrávaný, hned típnout, ale stejně jsem ještě chvilku počkala, co z ní nakonec vyleze. Chtěla jsem být na začátku slušná, protože vím, že kdo se do téhle práce dá, je zoufalý, nutně potřebuje peníze, jinde ho prostě nevezmou, tak jde dělat přesně tohle... A určitě mu to není příjemné, dělat ze sebe stroj a nabízet otráveným lidem věci, o kterých ví že jsou špatné.
,,Prosim vás, já chápu, že vy za to nemůžete a jenom děláte správně svoji práci, ale já na tyhle debilní dotazníky nemám čas ani náladu."
,,Ale... tohle není dotazník..."
,,No tak co to teda je, když ne dotazník?"
,,Nebo vám máme zavolat později, jestli se vám to neho... " - ,,Ne, nevolejte mi prosimvás."
,,Takže znovu: Je vše v pořádku s vaším účtem?" (... A s vámi, paní, je také všechno v pořádku?)
,,Prosim vás..." Povzdechla jsem si mocně. ,,Co to je za debilní otázku? Kdyby něco bylo v nepořádku s mým účtem, tak si přece zajdu do banky a řeším to. Takže opravdu nepotřebuji, aby mi někdo z banky volal a ptal se mě, jestli je účet v pořádku. To přece vím i bez toho."
,,No... Víte.. Já to tady mám prostě napsa... EeHmm... Je tedy váš účet v pořádku?"
,,ANO!!!!" Neměla jsem daleko k záchvatu smíchu... To je asi fakt strašná práce, tyhle call centra.
,,V tom případě pro vás máme..." - Skočila jsem jí do řeči: ,,Noa je to tu!"
,,Ale.. nechte mě domluvit.... máme pro vás" - ,,Nemám zájem!"
,,Eh...... no... tak... zajímá vás vůbec ta sezonní nabídka, kterou pro vás máme?"
,,Ne, mne vaše nabídka nezajímá. Ani trochu mne nezajímá."
Následovalo několik vět, tak šíleně rychle oddrmolených, že jim nebylo skoro ani rozumět. Útržkovitě si vzpomínám ,,Kdyby... Zajímalo... Náš web... Napište... Těšilo... Nashledanou."
Ani nečekala na moji odpověď a rychle to típla... Položila jsem mobil a začala se smát, jak je celá tahle situace a celý tento den úplně postavený na hlavu. Jakobych byla ve filmu, v nějaké strašně sarkastické komedii, kdy hlavního hrdinu potkávají ujeté situace a divák se baví jeho reakcemi. A to ještě paní netušila, kdo jim tam v té slavné jejich bance před pár měsíci udělal to peklo a kdo je tam stavěl do latě. - Doufám, že jsem se tímto telefonátem dostala na jejich černou listinu a až jim příště systém oznámí, že paní Loskotová, ročník 92 si zapnula konečně po dvou staletích mobil, tak volat nebudou. A příště, až po mě dopraváci budou chtít mobil, vnutím jim pevnou za každou cenu. Mobily jsou prostě zlo. Nezapínat.
Ony tyhle nahrávané hovory jsou strašně nebezpečné. Dají vám nabídku, vy řeknete že si to rozmyslíte, řeknete že ,,možná jo" a už váš nahraný váhavý souhlas je braný jako závazná smlouva. Najednou máte neodvolatelně půjčku dva miliony, platíte penále 70% (obrazně řečeno) a můžete se jít rovnou zakopat. Takže je nutné to buď hned típnout, nebo mluvit jenom NE NE NE NE, NEZAJÍMÁ, NECHCI, NE NE.

Měla jsem štěstí, že byl po ruce Ňuf a že ho můj případ natolik zaujal, že mi pomohl. Natáhli jsme tu jejich slavnou dřevotřísku do auta a už se jelo. - U prodejny už jsem vylezla z auta rozvážným krokem. - Chápejte, Aluška byla jakože hrdinka a byla připravená opět všechny srovnat do latě, kdyby někdo hodlal dělat problémy.
Skladníci čučeli, nechápali že jim to někdo vrací zpátky. Jeden dokonce chtěl o tom diskutovat. ,,Coo, to není masiv? Já měl za to, že to JE masiv... A to jste otevřeli jenom tu jednu krabici tady?"
,,Nejde o to jakou krabici jsme otevřeli, jde o to, že všechno v této největší je dřevotříska. Vemte si to, ať to máme z krku."
Potom došel druhý skladník: ,,Jo aha, no tuhle skříň já znám, tam jsou z masivu jenom ty přední vrata a zbytek je dřevotříska."
... Aha.. Tak tady leží pravda o té zakleté skříni. Skříň je ve skutečnosti šrot, ze dřeva jsou jenom přední dveře, ale dají si to do kategorie MASIV a prodají vám skříň za 5 999korun a nástavec za dva a půl... Tomu říkám SAKRA KŠEFT co se vyplatí. Posbírat bordel na pile, slepit ho a prodávat to lidem na internetu jako masiv. Paráda, ne? ... Ne tak docela, pokud narazíte na někoho, kdo si nenechá od nikoho nic líbit.
,,Takže vaše firma si prodává skříň z dřevotřísky za cenu masivu? To je teda pěkný podvod." - A bylo ticho.
Zalovila jsem v kabelce: ,,Joa tohle, to si prosimvás vemte taky. Tomuhle vaše firma, pánové, říká NÁHRDELNÍK Z PRAVÝCH PEREL, dárek zdarma při nákupu nad 5 000 korun... Pěkný podvod."
Skladník si vzal údajný náhrdelník, který jsem dostala k objednávce a divil se, že mu to vracím: ,,Ale.. to jsou říční perly. My na to máme tuším i atest."
,,Nemají být náhodou perly kulaté?" Neodpustila jsem si ironii.
Skladník se zarazil. ,,No... tak asi říční kulaté nejsou, nebo co."


Tohle (obrázek nahoře) jsou údajně pravé říční perly. IDEA-NÁBYTEK má na všech letácích reklamu, že jsou perly pravé a ještě si u toho natiskla ženskou s nadšeným výrazem ve tváři. Ovšem skutečné říční perly, které stvořila příroda ve sladké vodě, vypadají takto:
(No nejsem sice žádný odborník, ale co vidím, to vidím... O pravosti si tedy dovoluji pochybovat.)
Dost mě také baví, že na letáku je ,,NÁHRDELNÍK Z PRAVÝCH PEREL!!", což ve všech vzbudí představu, že jde o mořské perly. Čili že je to nějaká extra super nabídka. Málokdo totiž ví, že ještě existují říční, které stojí 0,5 až 2 kč za jeden kus (podle velikosti a kvality), dají se běžně koupit za tyto ceny na internetu. Takže nějaké pěknější sladkovodní perličky můžete sami doma navlékat do náhrdelníku asi za 100-200kč...

Skladník měl na nose velké brýle a byl to už starší pán, tak jsem mu ty perly nechala v ruce a ukazovala prstem: ,,Podívejte, tady tohle není kulaté, dokonce jde vidět jak je to strojově namotávané a ještě pekně blbě. Vypadá to jako plast potažený perleťovou barvou, výrobní cenu tipuju tak na 50halířů."
Skladník na to nic neřekl a odešel bokem do okénka, kde jsme zaslechli, jak se ptá slečny, jestli nemá atest na ty perly. Zakroutila hlavou a pak už se to téma nedořešilo. Jsou to tedy perly? Nebo je to plast? Mají vůbec nějaký atest? Je to další klamání zákazníka? ... To už teď nikdo neví jistě, důležité je, že jsem jim všechny šmejdy vrátila, dokonce i s paletou, aby nikdo nemohl říct, že jim něco dlužím.

V prodejně byla pro jistotu jiná slečna. Ta, která to schytala po telefonu, se raději někde schovala. Mluvili se mnou tiše, opatrně, podškrábla jsem jim fakturu, pečlivě zkontrolovala, jestli tam mám hezky připsanou i dopravu a jeli jsme do města pro jinou skříň.

A tak mám teď nádhernou rustikální skříň z borovice za krásných 5 300 korun, nikde žádné lamino. Ještě jsem si příjemně popovídala s vtipnou slečnou u pokladny, zašla na kafíčko a odjela si na kurz němčiny....

Mimochodem, po pečlivějším hledání jsem našla na internetu tuto výživnu diskuzi:
Evidentně nejsem jediná, kdo takto dopadl a nemůžeme to přičítat smůle na určitý výrobek. Dost se divím, že všichni tito nespokojení lidé nedělali bugr a klidně si ten šunt nechali, přestože říkají, že dřevo praskalo, dírky neseděly a všechno stálo za enec. Velice mne mrzí, že jsem na tyto nespokojené zákazníky nenarazila už dřív. Mohla jsem si ušetřit spoustu času. Nojo, všechno jsou holt zkušenosti... Hlavně už nikdy žádné lamino a hlavně už nebudu nic brát u téhle firmy. Stačilo mi to takhle.

Poučení z tohoto článku?
Když něco s nějakou firmou reklamujete, když vás někdo okradl, nebo když se vám děje nespravedlnost, buďte neoblomní, nečekejte. Nenechte si nic nakecat, případně ani nehrejte férově. Protože když člověk všem všechno věří a když se bojí pohádat, nic nespraví a akorát na to pekně dojede. Všichni se mu vysmějou a vesele si kradou dál.
V dnešní době je smutná pravda ta, že lidé už reagují jenom na řev. Když řvete a jste hodně slyšet, všechno jde a všichni vám vyjdou vstříc. Když jednáte slušně, vytřou s vámi podlahu.
Bohužel, tyto mé smutné zkušenosti potvrzují mnozí moji přátelé i známí. Ať už je to banka, pošta, MHD, nebo neseriozní prodejci nábytku.

... A hlavně že mají na krabicích napsáno: ,,Ideální řešení pro vaše bydlení." (... Pokud chcete přijít o nervy, tak ano.)

Další věc, co mi dost vadí, je vrácení peněz: Faktura měla splatnost až za týden, 7.2. (Proč bych měla čekat týden? Já peníze dala hned, tak oni mají taky vracet hned. To nemuseli nikde shánět, takže udaný čas splatnosti je nesmysl.)
Tak týden čekám a říkám si, že v pátek 8. nejpozději to tam bude. - Nic.
Čekám přes sobotu, neděli, v pondělí přijdu k účtu a pořád nic. - Volám do té jejich firmy co to má znamenat a odpověď? - ,,Dneska to tam posíláme, číslo účtu máme."
Aha? - Takže kdybych se neozvala, tak mi ty peníze ani nevrátí? .... Zkrátka podvodná, absolutně neseriozní firma.

Máte také podobné obludné zkušenosti s nakupováním přes internet?



Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat - Vstoupit do Chatu - ZDE
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
.
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue
 


Komentáře

1 Babe Babe | Web | 15. února 2013 v 7:46 | Reagovat

Myslím si, že tohle dělají jen české firmy.. :)

2 Honza Honza | E-mail | 15. února 2013 v 7:48 | Reagovat

Ahoj,

myslím, že nákup v elektronickém obchodě může být jednoduchý, ale preferuji si radši do obchodu zajít a zboží si prohlédnout, případně se na něco dotázat.

3 Blue Blue | 15. února 2013 v 8:26 | Reagovat

Smutné, ale konečně něco ze života ;-)

4 saila saila | 15. února 2013 v 9:16 | Reagovat

no jo tak kdyz nekdo je ochotnej koupit na internetu zajice v pytli, a ani si tam pred tim nezajde a nepodiva se na to zbozi tak se neni cemu divit:-DD

5 Lirka :) Lirka :) | E-mail | Web | 15. února 2013 v 9:35 | Reagovat

Ahoj,
no bohužel ano. Hlavně s bankou (KB), to bylo peklo, když jsem si účet rušila, protože to stejně bylo jenom o tom, jak by si KB nahrabala sama.. to asi všichni vědí.
V IKEA jsem byla párkrát, všechno tam vypadá velmi krásně (na fotkách),ale když se člověk koukne zblízka..prostě podvod jako blázen. Mrzí mě, že jsi se s tím musela potkat, ale jak jsi sama řekla- zkušenosti :)
Díky za tenhle článek :)
S Láskou,
Lirka*

6 Nasgol Nasgol | 15. února 2013 v 9:40 | Reagovat

9k za skříně je hodně nízká cena :). Nevím, co dotyčná čekala :), vše je sračkoidní dřevotříska u klasickcých velko-prodejců. Ale netuším, jak vypadá nábytek za 20-25k..

Proto si radši už vše budu zřizovat na míru od truhlářů (od kamarádů), kde jde o kvalitní materiál a ne piliny :D

7 Nasgol Nasgol | 15. února 2013 v 9:50 | Reagovat

Edit: je lepší si jít nábytek osobně ošahat, před samotnou koupí.  Ostatně, jako dnes už téměř každou věc, která se kupuje na delší dobu... :/

8 xxviktor xxviktor | 15. února 2013 v 9:55 | Reagovat

Hehe, skříň z masivu za 9000? To by z masivu stály jen dvířka:) A viděla jsi někdy lamino plovoučku? Suky vůbec nic neznamenají a z fotky rozhodně nic nepoznáš. Imho cena byla naprosto adekvátní, pokud ta skříň byla solidní.

9 Lady Rovena Lady Rovena | E-mail | Web | 15. února 2013 v 10:03 | Reagovat

Tož takové problémy nemám...buď je to štěstí a nebo nevím :o)
Jinak pokud jde o skříně, pohovky, postele a podobně, tak na takovéhle věci se vždycky jdu kouknout, prošmejdím je, prozkoumám a pak se uvidí jestli ano nebo ne. No a za nějaký pomenší poplatek mi to vždycky někdo doveze :o) Jinak, pokud je to ta skříň z obrázku, tak to na masiv nevypadá, teda aspoň mě to tak nepřipadá. Jak se píše...papír snese vše a internet 3x tolik :o)

10 Cherryna Cherryna | 15. února 2013 v 10:24 | Reagovat

Ano...mamka si objednala nějakou kolekci na hubnutí, měla to být nějaká kalorická tabulka, jídelníček a ještě nějaké srandy a došel jí robertek zabalený v novinách.....

11 Míša Míša | E-mail | Web | 15. února 2013 v 10:29 | Reagovat

Za devět tisíc chceš, aby byla skříň veliká a z masivu? To se za tak málo dá sehnat? Já mám za devět jen malou, kterou používám na kosmetiku a je to docela obyčejná skříň. Za dobré a veliké skříně si opravdu musíš připlatit, jak jsi psala, ale jsou to desetitisíce.

12 Alue Alue | E-mail | Web | 15. února 2013 v 10:31 | Reagovat

[2]: [4]: Njn... ale první musíš mít nějaký způsob, jak se do prodejny dostaneš, pokud ji daný e-shop má.

[6]: Kdyby sis přečetl celý článek, zjistil bys, že teď mám kompletní masiv za jenom 5 tisíc...

[10]: Tak tento komentář mě úplně rozsekal :D

13 Alue Alue | E-mail | Web | 15. února 2013 v 10:33 | Reagovat

[11]: Rozhodně to desetitisíce nejsou. V článku jsem přece psala, že mám teď skříń za 5 a je třídveřová, veliká.

14 Jíťa Jíťa | 15. února 2013 v 10:43 | Reagovat

Mám skříň za 25 tisíc a popravdě si moc nedokážu představit opravdu kvalitní velkou skříň do 10 tisíc. Takže bych za ty peníze ani žádný zázrak nečekala. :o)

15 Luz Luz | 15. února 2013 v 10:57 | Reagovat

My jsme v říjnu s manželem pořizovali nábytek z Idey (v Praze) (objednávku jsme vyplnili v prodejně - skoro všechno to tam bylo vystavené, pouze postel jsme předem viděli jen v katalogu); rychlá doprava, přijatelné ceny, i se nám to podařilo smontovat, takže jsem spokojená (velká skříň to nebyla, ale docela dost věcí - postel, noční stolky v jejich katalogu nazvané "prádelník", PC stolek a židle, TV stolek, pohovka, jídelní stůl a židle).

16 Farah Farah | 15. února 2013 v 11:19 | Reagovat

Sice se to netyka internetoveho obchodu, ale rozhodne to ma co delat s jednanim lidi a bordelem, co tu je v nasem state...DNES mam uprimne po nalade, protoze jsem bohuzel na mzdove uctarne narazila na kravku, co mi odmita usnadnit praci a ted ale kvuli tomu bude vsecko pozde a obavam se, ze i se silenym penale pro me :( za zdravotni pojisteni..a to jen pro neochotu mi poskytnout vcasne A hlavne AKTUALNI a SROZUMITELNE informace a napsat potrebne podklady na dolozeni UP. Ted chci jen to, abych byla z evidence pracaku vyrazena a idealne co nejdriv vzala placeni toho zdravotniho pod svou kontrolu a nenechat to na tom, ze nejaka instituce nebo osubka napise podklady, ono se to SAMO posle ...KAM??? :O fuj, klidny spani fakt nemam. Ale mam platit za to, ze byla novela...pred mesicem? ze jsem neco nevedela VCAS?

17 teta pa teta pa | 15. února 2013 v 13:18 | Reagovat

[13]:k těm cenám, masiv borovice a smrk je levnější, tak mi cena za šatní skříň do 10 tisíc přijde tak akorát, dle velikosti. Masiv buk - dub je, pravda, výrazněji dražší, tam by se cena pohybovala okolo cca. 20 tisíc a více. Díky za poučení, také poslední dobou reklamuji vše co koupím, čím to je, že se šunty rozmnožily naprosto všude?

18 mariankosnac mariankosnac | 15. února 2013 v 13:38 | Reagovat

Smrekový masív v kombinácii s laminom v preklade znamená, že celá skriňa je z lamina a tvári sa ako smrek. Nákup cez internet je vždy riziko, tiež s ním nemám dobré skúsenosti. S reklamáciami je potom veľký problém.

Čo sa týka skríň, celkovo je to v dnešnej dobe s kvalitou nábytku zlé. Je to samé lamino plnené pilinami, a to lamino sa zvykne po krajoch olupovať. Podobné laminátové šmejdy, ako tá skriňa čo si kúpila za 9000, sú u nás dostať za polovicu. Do 20 000 ani kvalitnú veľkú skriňu nedostaneš. Ešteže nemusíme kupovať, máme nábytok ešte z dôb komunizmu :), je o niečo kvalitnejší, žiadne olupujúce sa lamino, je to drevotrieska ale aspoň to vyzerá ako drevo, narozdiel od lamina ktoré pripomína skôr plast. Ale oproti týmto starým skriňiam majú tie  laminátové jednu výhodu, (hlavne keď rada často presúvaš nábytok) a to že sú ľahšie.

19 Pepa Pepa | 15. února 2013 v 13:57 | Reagovat

Ach jo, mně se líbí, jak jste strašně chytří, že Aluška udělala blbost.

Nu co, to občas každý udělá, tak byste se mohli zdržet poznámek typu: No jo, když si to neprohlédneš, nebo že taková skříň stojí desetitisíce. No jestli takovou máte, tak jste paka, protože platit tolik jen za pár desek ( ikdyž je to dobré dřevo ) je blbost.

A že máte takovou doma? to neznamená, že se tak běžně prodávají všude všechny.

A že jste koupili šunt, když to nestálo celou vaši výplatu?

Néé, krásně jste přeplatili. A další věc. Když už máte tolik rad, tak chtěl bych vidět, kdo z vás by dosáhl takového krásného vrácení zboží :D

20 Albiii Albiii | E-mail | 15. února 2013 v 14:02 | Reagovat

Tak já mám zkušenosti s e-shopy zatím jen dobré. Před koupením čehokoli se ale podívám na recenze, jestli tam někdo neměl problémy s tou firmou. Ale nedávno mi psal kámoš, co si na mall.cz objednával autorádio a přišla mu rychlovarná konvice :D

21 Alue Alue | E-mail | Web | 15. února 2013 v 14:19 | Reagovat

[19]: To jo... 400 za dopravu mi dali, jenom protože jsem zařvala. Jinak ani náhodou.... No ale po přečtení příspěvku číslo 10 si říkám, že jsou i horší případy :D - Dost by mě zajímalo pokračování.

22 saila saila | 15. února 2013 v 14:50 | Reagovat

tak si zajit do jinyho kamennyho obchodu

23 onni onni | Web | 15. února 2013 v 15:54 | Reagovat

Alue, pokud jsi to koupila pres eshop, mas 14 dni na vraceni zbozi bez udani duvodu. To je jasny, vratiliby ti to aniz by ses s nema hadala, ti lidi v kanclu jsou taky jenom lidi.. co se dopravy tyce, tak na to proste pravo nemas podle zakona, mas byt rada ze ti to vratili taky.. a nejde o to, kolik to stalo, urcite se da sehnat kvalitni vec za malo penez, ale proste nabytek se na internetu nekupuje, to vi i male dite, nezlob se na me ;)

Pepa:
"Když už máte tolik rad, tak chtěl bych vidět, kdo z vás by dosáhl takového krásného vrácení zboží :D" jak jsem rekla, narok na vraceni penez ma kazdy clovek do 14 dnu, takze Alue si vazne nic nevydupala, jen teda tu prepravu, ktera ale klasicky byva od 50 do 130 Kc, coz neni az takova hruza. Jako, je teda mazec uz jen to, ze pri nakupu zbozi za 9 tisic ji dopravu vubec uctovali a jeste takovou palku :D uz tohle melo Alue tuknout do hlavy.. ale aspon bude poucena pro priste :)

24 onni onni | Web | 15. února 2013 v 15:58 | Reagovat

jo a nechci posouzet, zda byl nahrdenik pravy ci ne, nevidela jsem ho, ale perly vazne nejsou jen kulate, kde jsi na to prisla? Dyt uz na zakladce se uci, ze obdobi v historii baroko ma nazev od portugalskeho slova barocco, coz znamena nepravidelna tvarovana perla, viz zde https://www.google.cz/search?q=baroque+pearls&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9EweUZ62JI-IhQfS_YDABQ&biw=1366&bih=624&sei=9kweUdmVK4rLswaUj4HwAw

25 Pepa Pepa | 15. února 2013 v 16:14 | Reagovat

[21]: No hej to mě taky :D Jestli mysleli, že tím paní zhubne?:D Inu kdo ví, třeba je to jen zakázaná a lidem tajená pravda :D
haha

Mně se jednou stalo, že jsem chtěl prodat svoji baskytaru. Samozřejmě jsem chtěl koupit jinou. Moje dosavadní se mi hrozně líbila, jenže tak nějak jsem chtěl jiný zvuk. Potom se mi ale ozval podvodník z Nigérie, kteří jsou opravdu známí a tím to bylo jasné. Uvědomil jsem si, jak tu basu miluji a zvuk se mi taky líbí. Jen nějaký blbý rozmar, co mne dovedl k takové blbé myšlence ji vyměnit...

26 Jirka87 Jirka87 | E-mail | 15. února 2013 v 17:16 | Reagovat

Dobře Aluška:D Kamarádovi jednou přišla cihla místo nějaký elektroniky, poté nereagovali na telefony, maily nic, poradil jsem mu ať jim napíše že bude volat ne na policii ale do černých ovcí, výsledek se dostavil velmi rychle:D Černé ovce s nima zacloumali ani tam nemusel volat.. Mě chtěla jednou ojebat pojišťovna když jsem si roztřískal koleno při fotbale, měl jsem tenkrát nějakou lepší pojistku kvůli fotbalu a dlouho jsem s tim marodil, hrozila mě operace, dlouhý rehabilitace, a chtěli mi dát nějakých směšných tisíc a něco, tak jsem taky začal řvát, dopředu mě hnala utrpěná bolest a vyřazení z normálního života, všechno pak šlo, stačilo říct že pokud mi nepřidají tak hned odstupuju a všude jim budu dělat negativní reklamu:D Ale skříň bych si asi přes internet nekupoval, tam je spíš šance že to bude podvod než nebude, to samý postel, kdybych jednou chtěl zase spát na posteli, šel bych si do ní prvně osobně lehnout než bych ji koupil:D

27 Silasa Silasa | 15. února 2013 v 17:42 | Reagovat

Já jsem se po novém roce rozhodla, že si objednám zboží z Anglie, protože u nás v Čechách to není dostupné (nebo je ale jsou to samé šunty). Takže jsem si vybrala obchod (pozn. se 150 letou historií), vypadal dost seriózně, nic jsem neřešila, vybrala a objednávala. Zboží mi přišlo asi za dva týdny, ale k mému údivu mi přišlo pouze několik položek, zbytek prostě nikde (vzhledem k tomu, že poštovné stálo £5 a to nedodané zboží bylo v hodnotě £10, nebyla jsem ochotná to objednávat znovu). Na faktuře bylo napsáno, že zboží se může reklamovat do 48 hodin po dodání. Teďka jsem začala docela panikařit, protože moje angličtina není zrovna perfektní a snažit se porozumět krkolomné angličtině nějakého Skota a ještě k tomu přes telefon... na to bych neměla. Takže jsem poslala ještě týž den e-mail se stížností. Čekala jsem 4 dny, ale pořád nic. Už jsem si říkala, že asi chtějí vydělat na nějaké slaboduché Češce, které je daleko a navíc neumí anglicky. E-mail jsem napsala znovu a ještě k němu připojila fotografie, které jasně ukazovali, že v balíčku nebylo požadované zboží. Čekala jsem týden a opět mi nic do e-mailové schránky nedošlo. Srovnala jsem se s tím, že prostě nic nepřijde. Za další týden jsem se stavovala na poště a světe div se bylo tam chybějící zboží a ještě k tomu omluva. Vzala jsem to prostě jako chybu zaměstnance, který něco přehlédnul.

28 Míša Míša | E-mail | Web | 15. února 2013 v 17:43 | Reagovat

[19]: Hlavně že ty chytrý nejsi. Běžně opravdu tolik stojí.
Uznávám, že moje je třeba na míru proto, že normálně se sehnat v těhle rozměrech nedá, ale protože jsem před časem prohledávala obchody, nějaký přehled mám. Je dobře, že Alue si sehnala levnější podle svých představ, jen se za tu cenu nedivím ... A taky je veliká a veliká skříň.
A že bys chtěl vidět, jak bychom dosáhli vrácení? Všichni úplně v pohodě, máš na to ze zákona nárok.

29 Ilíriel Ilíriel | E-mail | 15. února 2013 v 17:45 | Reagovat

Co tě nezabije, to tě posílí :-) Je fakt, že občas si člověk musí spravedlnost prostě vyhádat, i když to není hezké a kolikrát tím trpí i lidi, kteří za to v podstatě nemůžou... Já z toho mám vždycky dost rozporuplné pocity. Ráda bych se naučila řešit tyhle situace tak, aby za to ti chudáci na telefonu a u přepážek zbytečně netrpěli. Jako posledně, když mi tvrdili, že mi nemůžou vydat výpis z trestního rejstříku, protože mám novou občanku a ta na to prý nestačí (!!!). Lítala jsem po městě jak drak, z hlaváku na Maliňák a z Maliňáku na Šilingrák a zpátky, seřvala asi tři úřednice a následně se jim omluvila s tím, že vím, že ony za to nemůžou, nakonec jsem to vyřešila, stálo mě to padesát korun navíc a byla jsem vážně dost nakrknutá. Pak jsem začala přemýšlet nad tím, jestli je dobré nechat se takhle vytočit. Znepříjemnila jsem den pár lidem, nabalila na sebe v tom vzteku nějaký energetický binec a dohromady jsem nic nezměnila... Ráda bych se naučila řešit takové situace konstruktivněji a vyprodukovat při tom míň negativních energií, neb takhle mi to nepřijde moc uspokojivé. Já nevím, třeba se spojit s dalšíma podobně postiženýma a udělat firmě negativní reklamu, pokud si ji zaslouží...

30 Ilíriel Ilíriel | E-mail | 15. února 2013 v 17:55 | Reagovat

K těm perlám :-) Jako šperkařka pracuju s perlama často a mezi materiálem mám i takové, jaké jsi dostala, i takové, jak podle tebe vypadají pravé říční perly. A můžu říct, že pravé jsou oboje. Dokonce jsem kvůli tomu jednu i rozbila, abych si byla stoprocentně jistá, že jsem se nenechala taky napálit.
Vroubkované perly jsou jen levnější než ty kulaté - čím větší, kulatější a dokonalejší, tím dražší. Za tisícovku se dá koupit šňůra velkých, dokonale kulatých perel, tak cenťák v průměru. Za pět tisíc už by to podle mě musely za prvé být mořské a za druhé by se to jako dárek ke kusu nábytku za devět prodejci opravdu hrubě nevyplatilo. Ty, které jsi dostala, mají cenu tak sto až sto padesát korun.

Jeden trik, jak poznat pravé perly (poradil mi ho zkušenější kamarád šperkař): Pravé perly jsou na povrchu vždycky trochu drsné. Když si perlou přejedeš po zubu a cítíš, jak to drhne, je pravá (přírodní - říční nebo mořská). Když je to úplně hladké, je to plast.

Taky jsem takhle jednou koupila za stovku zaručeně pravé perly v podchodu (ach, sladká naivito) a než jsem došla domů, už se z nich loupal lak... Tenkrát jsem ještě nevěděla, jak si to ověřit.

31 Nasgol Nasgol | 15. února 2013 v 18:08 | Reagovat

[21]: Odstavila manžela na vedlejší kolej a má sama se sebou fitness-fap večery :D

32 silentday silentday | Web | 15. února 2013 v 18:18 | Reagovat

To je hrůza, ty podvody na internetu! Obdivuji tě, jak na ně dokážeš být taková, jak si to zaslouží. :)

33 Alue Alue | E-mail | Web | 15. února 2013 v 18:41 | Reagovat

[23]: Njn.. onni je opět protivná a všechno ví nejlíp, jak to má ostatně pravidelně ve zvyku :) Koukám, že od minule se nic nezměnilo.

[30]: No výborně, takže pravé jsou, alespoň jsme dořešili jednu otázku, co visela ve vzduchu.

Můj stůl z masivu jsem vlastně taky kupovala přes internet... U mně je problém, že v normální prodejně s nábytkem si nic nevyberu, protože je to hnusné, moderní, dřevotříska, nebo nepraktické.
Čili ten luxus, zajít si do prodejny nemám. A pokud náhodou mám, odcházím s prázdnou. Je to stejné jako s botami  a oblečením. Nic z toho se mi nelíbí.

34 Alue Alue | E-mail | Web | 15. února 2013 v 18:46 | Reagovat

[23]: Mimochodem onni, měla bys vědět, že PPL není cenou česká pošta a že balík nad 110 kilogramů rozhodně stovku stát nebude.

35 Ameline Ameline | 15. února 2013 v 19:56 | Reagovat

[29]: Já nevím, čím to je, ale mě se takové situace vyhýbají. Nikdy se mi nestalo, že bych narazila na otrávenou meochotnou úřednici, prodavačku, nebo vlastně kohokoliv. Vždycky vcházím s úsměvem, respektem a předpokladem, že se všechno dobře vyřeší, i pokud to vypadá, že mě chtějí oškubat, pak se chovám, jako by to bylo nedopatření - a lidi mě asi vážně nechtějí zklamat.

36 Jindra Jindra | 15. února 2013 v 21:25 | Reagovat

Po přečtení toho článku jsem se cítil dost negativně, nějak to na mě přeneslo to rozčilení, cos měla. Jinak pochopitelně, tyto věci se stávají, reklamace jsou občas nutné a přístup prodejců je různý. Ve většině případů se to podaří vyřešit domluvou i bez řvaní, pouze naléhavostí a neústupností. Já objednávám z celýho světa už spoustu let a zkušenosi mám výborný. Jen na jednoho podvodníka na Aukru jsem narazil a to tam mám asi 130 obchodů. Přes net je ale lepší kupovat jen věci, kde stačí vidět fotku a popis. Zrovna u nábytku velice záleží na kvalitě materiálu a kvalitě dílenského zpracování. To se prostě musí vidět a sáhnout si. Není dřevo jako dřevo. Síla desek, jestli to nemá pošozené okraje, něco se neloupe, nejsou suky na nevhodných místech, panty nejsou  poddimenzované a dvířka viklající a nedoléhající atd. Ještě k tomu příspěvku 10. Zrovna dneska v práci říkal jeden kolega, že koupil ženě k Valentýnu kytku. Druhej kolega taky kytku. A třetí říkal, že jí koupil roberta. Použitej, za tři stovky od kámoše :-)

37 Václav Václav | 15. února 2013 v 22:03 | Reagovat

tak to je nádhera, to je přímo balzám a elixír dnešního matrixu. to musíte mluvit přímo o štěstí, např, já před týdnem ve  čtvrtek si přímo večer vegetím doma, když asi 8 policajtů vám vylomí zámek od bytu, nevěda proč, nasadí vám pouta za zády, vyvlečou vás v trenkách a tričku na mráz, kde čekáte a posléze si musíte bosí sami dojít do jejich policejního auta, o to by nešlo, ale vyražený zub zamrzí daleko více, než štípaný štěrk z posypu ulice. o podlitinách na těle nebudu zbytečně zdržovat. po mojí žádosti o ošetření mě dopravili na záchytku, kde jste se nemohli dovolat ani vychčůrat atd. zde rebeky naznaly, že se mě zbaví tím, že 50m  na jibku psychiatrie zařídí již ne policejni auto, ale záchranku, na kterou čeká někde nějaký zoufalec s infarktem. Tak mě tedy zařídili nedobrovolnou hospitalizaci s bonusem plným přikurtováním k posteli a s péčí ruské psychiatrie 3 krát denně po 6 dnů preparát přímo do zadele pro prozření, že se nevyplácí po úřednících vyžadovat jejich platné zákony. no, náramně jsem se bavil, hlavně ze společnosti pacientů, kteří ani netuší, že existuje i jiný svět, ten náš, tak tolik kritizovaný. I vikipedie mě poveselila, když jsem zjistil, že ten Haloperidol není žádný kamarád s vašimi játry atd.
No zážitek jak vystřižený. Co soukromý sektor, ale aparátčíci, tam je sranda a bude veselo nadále. omlouvám se, ale ty perly to mě rozeřvalo.Neházejte perly ani na zem spadlým...PS poslední alkohol jsem měl tak před cca 17 lety. Ten masiv mě dostal na kolena.

38 Ilíriel Ilíriel | 15. února 2013 v 22:34 | Reagovat

[33]: Já se musím hrozně smát, protože jsem na tom prakticky stejně. Co si nevyrobím, nedostanu nebo k tomu nepřijdu nějakým zajímavým způsobem, třeba v bazaru nebo sekáči, to nemám, neb dnešní nabídka se s mýma potřebama naprosto míjí. Buď je to nezajímavé, nekvalitní, nepraktické, nevkusné nebo všechno najednou :-)

39 A. A. | 15. února 2013 v 23:51 | Reagovat

Když si člověk jednou vyzkouší jaké to je, nuceně volat lidem a něco jim nabízet, tak si rozmyslí, jak se bude chovat, když tak někdo zavolá jemu a něco mu bude nabízet..

40 onni onni | Web | 16. února 2013 v 0:37 | Reagovat

[34]: ale prosimte, jak protivna? Nejsi spise ty zaujata a neumis nic, co napisu proste brat normalne? Trosku chill jako.. Ja nejsem protivna, jen mi prijde zbytecne se rozcilovat nad necim, na co mas pravo a vybijet si zlost nad nejakou fakturantkou, ktera za nic nemuze. A ze nevis, ze existujou i nekulate perly, to neni moje vina.. proste rikam jenom pravdu, mozna nevim vsechno nejlip, ale vzhledem k tomu, jakou mam praci, mam legislativu ohledne reklamaci a vraceni zbozi tak trosku v malicku, tot vse :)

stejne tak vim, kolik stoji zaslani poradne tezke veci ceskou postou :D spis jde o to, ze u zbozi s vysokou cenou byva cena za dopravu uz zapoctena, vetsina eshopu ma dopravu zdarma nad 1500, 2000, 3000, 5000, dle toho, jake zbozi prodava, mezi nakupni cenou a prodejni jsou opravdu velke marze, ve kterych je zapocteno prave mimo jine dopravne, jako lakadlo na zakazniky, takhle eshopy funguji. Ono totiz dopravne, ktere si kuryrni sluzba ve skutecnosti uctuje, funguje uplne jinak, tam se pocita nejen vaha, ale i pocet baliku, obrat firmy atd atd, kdyby mela firma uctovat dopravne presne podle parametru, tak to nikdo kupovat pres internet nebude.. jiste, obcas to nekdo koupi, jako treba ty, ale jak jsem rekla, mas ponauceni pro priste. A tu novou skrin z masivu jsi nakonec koupila kde?

jo a abys vedela, od doby co jsem tu nebyla, se zmenilo fakt hodne, proto tady taky chodim tak malo a nekomentuju :)

41 onni onni | Web | 16. února 2013 v 11:31 | Reagovat

[39]: souhlasim, brigadu v call centru by si mel vyzkouset kazdy :D

42 Alue Alue | E-mail | Web | 16. února 2013 v 12:54 | Reagovat

[41]: .... ne každý je dost hloupý, aby to vůbec zkoušel.

43 onni onni | Web | 16. února 2013 v 13:12 | Reagovat

[42]: nechapu Alue jak si muzes hrat na to, jak jsi osvicena a uvedomela a nevim co jeste, a pritom ses schopna se hadat s lidma pres telefon, rvat na ne, obvinovat je, delat z nich kreteny, kdyz jen delaji svou praci, nemit ani trosicku emaptie a schopnosti nekoho slusne odmitnout..

jo a v call centru jsem osobne nikdy nemakala, to jen abys vedela, ze ti ten tvuj hlod moc nevysel

a samozrejme nepredpokladam, ze to zverejnis, pisu to jen tobe

44 Alue Alue | E-mail | Web | 16. února 2013 v 13:16 | Reagovat

[43]: To nebyl hlod. Pouze jsem to všeobecně konstatovala. Vím, jací lidé tam chodí pracovat, hodně jsem jich poznala a vím, jak jsou školení.

45 onni onni | Web | 16. února 2013 v 13:54 | Reagovat

[44]: a ja znam zase mezi myma znamyma a kamaradama, hlavne ze studentskych dob, hodne lidi, kteri tam pracovali, treba jen par mesicu, aby si vydelali na skolu, koleje, obleceni, dovolenou, chlast, parbu, whatever, hloupy neni ani jeden z nich, skoleni buhvijake nemeli, vetsinou jich to nebavilo, nemeli na to, obcas to dokonce ani moc psychicky nedavali, ale prachy potrebovali a jako studenti moc na vyber co se brygad tyce nemeli. Nerikam, ze vydelavat tam je buhvijak super, ale rozhodne, kdyz mi nekdo takovy vola, hezky odpovim, nebo slusne reknu, ze nemam cas. Zas tak tezke to neni.

46 Alue Alue | E-mail | Web | 16. února 2013 v 15:10 | Reagovat

[45]: ... Však v klidu, já ti to neberu.

47 Ryshoun Ryshoun | Web | 16. února 2013 v 19:19 | Reagovat

Ahoj Alue :o) Tak přesně takovou skříň mám, taky z idey ale lamino.Stála mě dva táce a jsem s ní přes rok spokojenej, asi tě fakt podvedli a poslali ti tu levnější variantu. Zvlašť mě pobavilo že jsi si vybrala úplně stejný typ jako já, jen masiv.

Ahoj měj se a nerozčiluj se :o)

48 Alue Alue | E-mail | Web | 17. února 2013 v 10:59 | Reagovat

[47]: ... to je hezké :)

49 zni zni | 18. února 2013 v 20:28 | Reagovat

Inspirujici! Taky se priste budu vic prat. K tem perlam, mam prave ricni od babicky a kulate nejsou, jsou spis podlouhle... ale ty "ryhy" na tech "tvych" oprvadu vypadaji dosti strojove.

50 Lianna Ellusive Lianna Ellusive | Web | 21. února 2013 v 18:05 | Reagovat

Podobně drahé věci se mi přes internet nakupovat nechtějí, měla bych strach. Já nejsem "řvací typ", jsem spíš tichá, tak ti děkuju za tento článek... asi začnu řvát:-)

51 eva eva | 23. února 2013 v 8:14 | Reagovat

[5]:Idea, ne Ikea.

52 Lirka :) Lirka :) | E-mail | Web | 23. února 2013 v 10:56 | Reagovat

[51]: Jojo, spletla jsem se ;-)

53 Lilly Lilly | E-mail | Web | 26. února 2013 v 20:17 | Reagovat

Toto bolo dokonalé odpálkovanie! Celkom som sa zasmiala. Si statočná, že si sa za to tak bila :)

54 Kačka H. Kačka H. | E-mail | 14. března 2013 v 19:24 | Reagovat

Alue, pořádně jste s nimi "zatočila", ale na můj vkus to bylo trochu přehnané... I když je pravda, že jsem nikdy v takové situaci nebyla, takže nemám co říkat :D

55 zlostnice zlostnice | E-mail | 27. října 2013 v 22:31 | Reagovat

bohužel mám naprosto stejné zkušenosti...a to i pracovníky té které firmy či obchodu...jakoby se tihle lidé klonovali..všichni jsou stejní,stejně arogantní,neuznalí,suverénní...tenhle článek je nejlepší jaký jsem kdy četla..a naprosto se vším souhlasím..pošlou vám balíček se zbožím a doma po vybalení se nestačíte divit...bud to má kazy(ano i drobné kazy na výrobku mi vadí)...a vracím...ihned a bez debaty ..dokud si laskavě někdo nedá tu práci poslat mi perfektní kus....tento článek budiž poučením pro všechny..nenechte si vše líbit.

56 Jana Jana | E-mail | Web | 25. ledna 2015 v 13:45 | Reagovat

S Idea nábytkem jsem měla s manželem jednu kladnou a jednu zápornou zkušenost, to co si člověk vybere na prodejně, tak to je OK, tak většinou ví o co jde, ale to co si koupíte v eshopu to už je úplně jiná pohádka a s tímhle obchodem jsme také skončili. Naštěstí existují i jiní a kvalitní prodejci nábytku, kteří jsou slušní a mají příznivé ceny a hlavně reálné fotografie a popis zboží v eshopu.

57 Alena Alena | E-mail | 2. února 2015 v 17:30 | Reagovat

Věřte mi .že to není Skandinávský nábytek,Je to čína perly taky. Kdysi dávno to bylo dováženo  ze severu ale nyní ne.
Čína ,Polsko.
Ty skříně byly opravdu celé z lamina a jen dveře byly ze slabého masivu.Vím to znám celý sortiment.Co dodat

58 Lena Lena | Web | 5. listopadu 2015 v 12:26 | Reagovat

Velmi užitečné a důležité, článek Greet

59 Kryštof Kryštof | 7. prosince 2015 v 23:38 | Reagovat

Díky za text. Jestli se mi někdy v budoucnu něco takového přihodí, určitě si nejdřív přečtu tvůj článek a pak se vydám zhádat. Dobře jsi to zvládla. Já na tyhle situace nejsem moc šikovný. Všechny argumenty si uvědomím až se zpožděním..

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama