Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

Éra strachu - Hrůzovláda psychiatrie

13. března 2013 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Oblíbená Videa
Na tento film mne odkazovalo mnoho lidí, jako na alarmující poselství, které by měl každý z nás znát. Po jeho absolvování se opravdu nedivím. To, co se dozvídáme o psychiatrii v tomto filmu, předčí všechny naše nejhorší představy.
V dnešní době už lidé pomalu začínají zjišťovat, že doktoři neumí léčit, umí pouze řezat, nebo sešroubovat něco dohromady, ale viry, bakterie, parazity a chronické nemoci nevyřeší. Umí na ně dávat jenom antibiotika, která část problému vybijí, ale zbytek nemoci se schová do tkání, vyleze později, domnoží se a můžeme začít s léčbou znovu. A tak se stále častěji lidé obracejí na alternativní medicínu, která řešení má. Neumí sice šroubovat a vyřezávat, ale většinou nejsou invazivní metody nutné, pokud nejde o fyzický úraz. V této věci už jsme dál, stále více lidí už to chápe.
Jak je to ale s psychiatrií? - Jsou lidé dnes už tak daleko s uvědoměním i v tomto oboru? Kolik toho vlastně víme o jejím skutečném pozadí a vzniku?


Když jsem sledovala letopočty, osobnosti a děje, které tento dokument uvádí, nestačila jsem věřit vlastním očím. Jaké gestapácké metody a jaké barbarské názory daly vzniknout oboru, který byl uměle označen za odvětví medicíny a který dodneška nevyléčil ani jednoho člověka, zato vydělává miliardy ročně? - A na čem? - Na prodeji léků, které mají léčebné účinky takřka nulové, tako s hrozivými vedlejšími účinky (o návykovosti nemluvě).
A jde to dál: Metody týrání lidí, toho ,,know how", které získala psychiatrie, převzal později jeden nejmenovaný ,,vůdce" za 2. světové války. - A kdo vymyslel eugeniku, opět jednu z krvavých kapitol lidstva? - Ano, tušíte správně, byl to psychiatr.
Tento film je strašlivý. Mám obavu, že realita je ještě horší a že kdo si tím neprošel, neumí si to představit. Když začnou na kameru mluvit lidé, kteří byli dokonce neprávem ,,léčeni", co se s nimi dělo, člověk už opravdu nechápe, v jaké společnosti se to octnul.


Žijeme v typickém obrazu moderní společnosti. Ve zdánlivé jistotě. Ve zdánlivém bezpečí. Zdánlivě šťastní. Ale život není vždy takový jak vypadá. Historii psychiatrických zvěrstev můžete najít všude, ale nikde ji neuvidíte tak jasně a zřetelně jako v samotném rodišti psychiatrie - v Německu.

Tento šokující dokumentární film vychází z rozsáhlého pátrání a rozhovorů s psychiatrickými odborníky a oběťmi a odhaluje trpkou historii psychiatrie od jejich prvopočátků až do současnosti.

Je to zřídkakdy vyslovený příběh o falešných tvrzeních, škodlivých léčbách a té nejvyšší míře lidské krutosti.

Éra strachu - Hrůzovláda psychiatrie:

http://cs.gloria.tv/?media=409040


Jen ještě poznámka na okraj: Psychické problémy a poruchy způsobuje napadení mozku určitými parazity, viry, nebo bakteriemi. Tyto poruchy se dají při správné metodě vyléčit, naprosto neinvazivním způsobem a dokonce z pohodlí domova. Alternativní medicína tyto metody zná, zatímco moderní psychiatrie předepisuje omamné návykové drogy, které zlomí ducha a ničí játra. - Doporučuji k přečtení knihu z praxe ing. Hany Bláhové ,,Deník poradce", kde je mnoho úspěchů zaznamenáno.


Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat - Vstoupit do Chatu - ZDE
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
 


Komentáře

1 Sy_ Sy_ | Web | 13. března 2013 v 6:43 | Reagovat

Alue:

Za drtivou většinu psychických problémů může víra v/ztotožnění s určitými myšlenkami. Dá se říct, že psychické problémy jsou způsobené rozdílem mezi tím, co si o realitě myslíme a realitou samotnou.

Pokud by byly psychické problémy způsobené napadením mozku cizopasníky, jak potom vysvětlíš případy, kdy dojde k vyléčení z minuty na minutu pouhým uvědoměním si iluzornosti určité víry/myšlenky, pouhým prozřením do situace, jak se věci reálně mají?

Parazit snad zemřel a uvědomění vyvolala jeho smrt, nebo toto uvědomění přišlo jako první a parazita zneškodnilo?

Nepopírám možnost, že za psychickými problémy stojí čistě fyzická záležitost. To je možné a děje se to. Ale jak to může sedět na psychické problémy obecně?

2 Enitas Enitas | Web | 13. března 2013 v 7:47 | Reagovat

Zní to zajímavě, na film možná kouknu. Ale v článku pleteš dohromady psychology s psychiatry.. psycholog ti nemůže předepsat žádné prášky.

3 Luz Luz | 13. března 2013 v 7:51 | Reagovat

Ještě jsem to neviděla, ale musím poznamenat, že je dost zavádějící, jak ve svém komentáři k tomu libovolně zaměňuješ slova psychologie a psychiatrie. Ten dokument je asi jenom o psychiatrii? Jsou to v současnosti dva různé obory! Pokud vím, léky může předepisovat jedině psychiatr! A je to obor, na který se, na rozdíl od psychologie, musí studovat na medicíně. Psycholog je od toho, že si s vámi bude povídat, aby vám pomohl najít řešení vaší situace, pokud vás potká problém, na který máte pocit, že sami nestačíte, a týká se to i "normálních" lidí, kteří nemají žádnou duševní poruchu. Kdyby psycholog měl podezření, že máte nějaký závažnější problém, na který jsou případně potřeba léky, tak to on sám už řešit nemůže, ale doporučí vás k psychiatrovi.

4 katerina katerina | 13. března 2013 v 11:01 | Reagovat

Alue, dekuji!! Posilala jsem ti tento dokument mejlem, dekuji i za odpoved od tebe..pokud tomu lide neveri, je to par minut, co jsem domluvila s moji kamaradkou, kterou nedobrovolne zavreli do blazince..podotykam, ze neni blazen, je naprosto normalni a je probuzena..a v tom je podle tech sarlatanu problem..normalne pro ni prisli domu, "doktor" a policie...trpi totiz post traumatickym sokem a po zjisteni, ze ji stat vyskrtl ze systemu, tim padem zustala bez prostredku ( ma dve male deti ), dostala zachvat paniky, sverila se zdravotni sestre, co ji ma na starosti a takhle to dopadlo..nechtela se zabit, nechtela nikomu ublizit..je jen uz probuzena..opravdu neni treba zkoumat, ze na to nemaji pravo, to je proste blbost a jak ji rekl primar cili principal tohodle cirkusu, on je system a on ma moc a tak rozhoduje..po dvou tydnech uz se do ni snazi prat pilule, telo je samozrejme odmita, jelikoz je naprosto zdrava, to ji zpusobilo fyzicky zachvat, ktery meli tendence utlumit dalsima pilulema, ktery maji jako vedlejsi ucinek epil.zachvaty a tak ji jeste chteli nacpat lekama proti epilepsii..zatim vse statecne odmita..rozjela se kampan, kamaradka psala i do novin a na amnesty international, prosim vas vsechny, az se u vas objevi deprese, nechodte k doktorovi..jdete a kupte si trezalkovy caj..je to uzasne prirodni antidepresivum..a dalsi vec, jdete do sebe, je to vse ve vas..tam je pricina a tam je i reseni..dekuji!

5 Alue Alue | E-mail | Web | 13. března 2013 v 11:16 | Reagovat

Za nesprávné zaměnění pojmů v popisu se omlouvám, nebyl to záměr, už je to opravené.

[1]: Dovol, abych se zasmála. Ani jednou v životě jsem neslyšela o tom, že by někdo ráz na ráz přestal mít psychické problémy, deprese a bludy potom, co mu někdo řekne, že jsou to bludy. - Ukaž mi alespooň jednoho existujícího konkrétního člověka.

6 Firzen Firzen | 13. března 2013 v 11:20 | Reagovat

Aluško, jsou skutečně všechny psychické problémy a poruchy způsobeny výhradně parazity?
Já mám totiž pocit, že některé problémy mohou být způsobené "zlými" bytostmi. Třeba nějakou astrální larvou, kterou si mohl dotyčný sám nevědomky vytvořit.

Jak to s tím je? Prosím odpověz. Jde mi o to dozvědět se pravdu, a přijmu vše, co mi řekneš.

Dále by mě taky zajímalo, jak je ty parazity možné odhalit, protože jsem slyšel o tom, že nějaká doktorka jednomu pacientovi nějakým přístrojem (to jsou informace, že ..) našla v těle mnoho parazitů a předepsala mu na to homeopatika.

A ten pacient pak byl ještě na nějakých podrobných rozborech krve a tkání, a na CT, atd.. a tam nenašli vůbec nic.

Jak je možné, že se paraziti neprojevili na krevním obrazu? Nezdá se mi to ani z hermetického hlediska.

Budu rád, když odpovíš.

7 Václav Václav | 13. března 2013 v 11:43 | Reagovat

......Jen ještě poznámka na okraj: Psychické problémy a poruchy způsobuje napadení mozku určitými parazity, viry, nebo bakteriemi.....

Napadení mozku určitými parazity, viry, nebo bakteriemi je až důsledek oslabené psychiky a těla. Oslabená psychika vzniká tím, že chceme život řešit hlavou-myslí, na kterou vkládáme moc pozoznosti. Pokud budeme pozornost dávat směrem k podstatě, psychika bude v rovnováze. Myšlenky, jak racionální(pravý sympatik), tak emocionální myšlenky(levý sympatikus) jsou přespřílišným zatěžováním poškozovány. Tyto dvě hemisféry energii vydávají. stav vědomí klidu  mysli probouzí naši úroveň parasympatiku, která energii dodává. To děláme ve spánku. Můžeme to dělat i při bdělém vědomí mimo spánek, vědomě a při smyslech. Tento stav psychiku regeneruje a ozdravuje. je to metoda bezplatná a každý to může dělat. Pak se naše pozornost obrací k podstatě, ke zdroji.

8 Eileen Eileen | Web | 13. března 2013 v 11:45 | Reagovat

Také bych si v tom ráda udělala jasno, jestli jsou opravdu všechny duchovní poruchy způsobeny jenom parazity, viry a bakteriemi? Měla jsem za to, že ta duchovní příčina tam vždycky z určité části prostě být musí.... Nebo za tím můžeo stát nějaká destruktivní bytost, což s parazity atd. asi nemá společného už vůbec nic.
Na dokument jsem se ještě nedívala, ale hned jak bude čas, mrknu na to. Tohle téma mě vždycky zajímalo.

9 Alue Alue | E-mail | Web | 13. března 2013 v 11:48 | Reagovat

[6]: Výhradně parazity ne, vlivů je rozhodně víc, ale většinou jsou právě parazité klíčoví. Jakmile se odstraní, všechno ostatní poleví, případně zmizí.

10 hel hel | 13. března 2013 v 11:53 | Reagovat

Uff...zažila jsem to a je pravda, že tu hrůzu nepochopí nikdo, kdo to nezažil..hrůzu nedobrovolného "léčení" a další hrůzu pak následně mezi lidmi, kteří bohužel stále ještě většinově trpí předsudky a každý, kdo prošel psychiatrií, je pro ně jaksi nedůvěryhodný už předem...je mi líto, ale tyto věci popsané v dokumentu by se neděly, kdyby nebyly přijímány celou společností..lidé spíš uvěří psychiatrovi než jeho pacientovi.. :-(...díky alue, děláš záslužnou práci proti tmářství, vážím si tě :)

11 Václav Václav | 13. března 2013 v 11:54 | Reagovat

[4]: můžu potvrdit, že stav státní správy jak uvádíte je takový a zcela pravdivý, navíc prokázaný. je to zločinecká organizace, a takto řeší svoje problémy, které nestačí a nezvládá spravovat. situace je o mnohem horší, jen to ještě v plné síle nevyplavalo na povrch.

12 hel hel | 13. března 2013 v 12:01 | Reagovat

[7]: "Oslabená psychika vzniká tím, že chceme život řešit hlavou-myslí..." ano, to mohu potvrdit...mnohem důležitejším orgánem než přetížená hlava je srdce...a právě srdce je tím problémem ( "nemocí") i jeho lékařem...cesta k řešení je cestou z hlavy do srdce a jeho otevření- všech pocitů, které jsou v něm skryty...

13 Alue Alue | E-mail | Web | 13. března 2013 v 12:06 | Reagovat

[4]: Dodneška, ani po shlédnutí filmu, nechápu jednu věc: Na základě čeho nemůže psychiatrický ,,pacient" odmítnout ,,léčbu?" - Pokud jsme svobodné bytosti a nechceme dok oncentráku, máme přece právo říct NE... kde je spravedlnost?

A záchvat paniky přece už zažil kdekdo, to není žádný důvod pro takové jednání.

14 Václav Václav | 13. března 2013 v 12:17 | Reagovat

[13]: Česku hrozí pranýř ve Štrasburku a vyplácení v součtu až milionových odškodnění lidem, kteří se bez souhlasu ocitnou za zdmi psychiatrické léčebny. Varuje před tím Liga lidských práv. Přímo proti rozsudku Evropského soudu pro lidská práva jde podle ní novela jednoho z reformních zákonů z dílny ministra zdravotnictví Leoše Hegera (TOP 09), již v úterý schválila vláda.

Je to pět let, co u dvaačtyřicetiletého Miloše Ťupy doma zazvonili policisté s lékařem a proti jeho vůli jej převezli do psychiatrické léčebny. Mimo jiné proto, že měl tvrdit, že zabije svého bratra. Ťupa se však bránil, označil hospitalizaci za neoprávněnou a případ dohnal až do Štrasburku. Uspěl. Stát mu musel zaplatit odškodnění ve výši 12 tisíc eur (zhruba 300 tisíc korun).

"Česká republika byla Evropským soudem pro lidská práva odsouzena proto, že tuzemské soudy nezkoumaly okolnosti převzetí (Ťupy - pozn. red.) do lékařské péče a bezprostřednost ohrožení jeho samotného či jeho okolí," popsala právnička Ligy lidských práv Zuzana Durajová.

15 Sy_ Sy_ | Web | 13. března 2013 v 12:20 | Reagovat

[5]: Nepotřebuješ mé svolení k tomu, aby ses smála. Pokud to mělo být sarkastické rýpnutí ve smyslu, že jsem napsal kravinu, co takhle radši napsat mi to na rovinu a uvést argumenty, místo schovávání se za otřepané fráze?

Pár takových případů znám, ale nevím, jak bych ti je mohl ukázat, aby to pro tebe byl dostatečný důkaz. Mám ty lidi zabalit a poslat ti je poštou?

Ohromné množství psychických problémů pramení z předpokladu kontroly nad faktory, které pod kontrolou nejsou (můžu za to jaké mám myšlenky, můžu je ovládat) a ze ztotožnění se s představou jedince prožívajícího život oddelěně od ostatních (já žiju, já dýchám, já myslím, já si vybírám, "já" jsem oddělený "od nich").

U spousty lidí prohlédnutím této iluze přestaly deprese/sebevražedné sklony a podobně. U dalšího kvanta lidí se vyléčily neléčitelné psychické problémy po tom, co se jim lidé přestali vyhýbat a naplno se do nich ponořili.

V zahraničí již dokonce množství psychologů, kteří poukazováním na podstatu reality (jednota) léčí zdánlivě neléčitelné pacienty.

Důvod, proč terapie většinou nefungují, je stejný, jako proč nefungují duchovní praktiky pro dosažení osvícení: podporují pocit jedince prožívajícího realitu.

Máš vůbec ponětí, Aluško, o čem tu mluvím, případně jsi ochotna vzít v úvahu, že se můžeš mýlit, nebo si zarytě budeš trvat na svých broučcích v mozku?

16 Václav Václav | 13. března 2013 v 12:26 | Reagovat

[13]: Podle současné úpravy (platné od duba letošního roku) je možné pacienta bez jeho souhlasu hospitalizovat pouze v případě, že bude "bezprostředně" ohrožovat sebe nebo své okolí. V praxi to znamená, že například duševně nemocného, který hrozí své rodině nožem, mohou záchranáři odvézt na psychiatrii jen tehdy, bude-li kuchyňským náčiním třeba manželce máchat u hrdla přímo před jejich zraky. Když se však do příjezdu sanitky uklidní, zůstává doma. Stejně jako v případě, kdy mu mohou záchranáři zamezit v ohrožování sebe i druhých jinak.

Chystaná novela však onu pojistku proti zneužití hospitalizace v podobě slůvka "bezprostředně" vypouští. Stejně jako podmínku, že nesmí být hrozbu možné odvrátit jinak. Podle Ligy lidských práv jde v oblasti práv lidí s duševním postižením o velký krok zpět. A Durajová upozorňuje, že už nyní ve Štrasburku čekají na verdikt dvě stížnosti podobné té Miloše Ťupy.

17 Václav Václav | 13. března 2013 v 12:37 | Reagovat

[12]: Ano, všechny cesty vedou do a ze srdce.

18 hel hel | 13. března 2013 v 12:38 | Reagovat

[13]: ve všech oborech medicíny můžeš odmítnout léčbu, tu psychiatrickou ale ne..je to tak zvrácené, že odmítnutí léčby je bráno jako projev nemoci! cesta přes soud je formalita, kdy soudce vyslovuje souhlas s vaším vzetím do péče psych. zařízení, aniž by vás vůbec viděl a slyšel....tato praxe přetrvává a zákony se mohutně obchází:(

19 Alue Alue | E-mail | Web | 13. března 2013 v 12:50 | Reagovat

[15]: Nebuď zbytečně drzý a neútoč na mě. Já žádám pouze jméno, příjmení a nějaký kontakt, abych si to mohla ověřit. Pokud žádné lidi neznáš, jednoduše mi lžeš a tím to hasne.

[16]: Á, svítá světlo na konci tunelu...

20 hel hel | 13. března 2013 v 12:52 | Reagovat

[11]: ono to není úplně tak, že by "nestačila a nezvládala" spravovat..je za tím spíš obrovská pohodlnost konkrétních lidí, kteří si zvykli problémy neřešit, ale obcházet je zvláště, když nejsou jejich osobní,ale někoho jiného...proč by se soudce namáhal zjistit skutečný stav věci, když je léty zajetou soudní praxí potvrdit od stolu, že pravdu má psychiatr a tím nahradit pacientův souhlas s léčbou, vyžadovaný zákonem....ano, jde o zločin obcházení zákona samotnou justicí ruku v ruce s psychiatr.zařízeními...navíc jsou pacienti trestáni za to, že souhlas nedají a dovolí si obrátit na soud...než ta "formalita" proběhne, což jsou i dva- tři týdny, má zvláštní režim a nesmí opustit oddělení, nemá vycházky, nesmí se zúčastnit žádných aktivit jako je např.cvičení...zkrátka je VYDÍRÁN jeho písemný souhlas...!!!

21 Kristína Kristína | 13. března 2013 v 12:57 | Reagovat

Mne stačilo desať minút z toho dokumentu a už to ďalej nedokážem pozerať.

22 hel hel | 13. března 2013 v 12:58 | Reagovat

[16]: já o žádném posunu nevím...toto ustanovení v zákoně je přece už spoustu let a obchází se přesně tak, jak popisuji...nesouhlas s léčbou je brán jako projev nemoci a diagnozy..tato zvrácenost se praktikuje stále, pokud je mi známo...

23 hel hel | 13. března 2013 v 13:10 | Reagovat

[19]: v čr nesvítá, aluško..je stále zájem na udržení tmy nad psychiatrií a a jejich praktikami...ten zájem je příliš vysoký...nakonec i v tom dokumentu vidíš, že i německá psychiatrie se přiznala a omluvila pouze za minulost, ale ne za současnost...

24 Václav Václav | 13. března 2013 v 13:11 | Reagovat

[20]: ...než ta "formalita" proběhne, což jsou i dva- tři týdny,.....

má to být podle zakona do 7 dní

25 Ameline Ameline | 13. března 2013 v 13:14 | Reagovat

[1]: Vida, a já mám zase tu doměnku, že většina problémů je způsobena vytěsněním a odmítnutím toho, co člověk není schopen něják zpracovat (standartně drobná i větší traumata, která takhle nabudou obludných rozměrů, často ale i některých částí své osobnosti, které místo aby byly kultivovány, jsou zametené pod koberec). Vlastně tohle možná je o tom, jak tu už lidé psali, nadvláda vědomí, které rozhoduje, co je přijatelné a co ne, dodává "logické argumenty" a součastně spotřebovává neskutečné množství zdrojů držet to všechno pod pokličkou a žít v té pěkné představě o sobě a okolí... Mám za to, že většina toho, co se označuje za vyspělost (mj. duchovní) je "prosté" srovnání se s těmito obsahy.

Viry, bakterie, paraziti (nejen materiální) přichází podle mě až tam, kde to psychika nezvládá.

26 Václav Václav | 13. března 2013 v 13:14 | Reagovat

[22]:nepřesnost vznikla tím, že je to převzaté z rok starého článku. toho jsem si nevšiml.

27 hel hel | 13. března 2013 v 13:47 | Reagovat

[24]: nepodepíšete souhlas s léčbou, pokouší se vás přesvědčit pod obrém i po zlém do druhého dne, když na tom trváte, oznámí to soudu, který svým rozhodnutím nahradí váš souhlas, aniž by vás viděl, vyslechl, znal...to pár dní trvá..mezitím jste "léčen" i bez souhlasu, protože oni dobře vědí, že jim ten soud svolení dá..prostě zajetý usus...s doručením písemného rozhodnutí nikdo nespěchá, soud má své termíny, psychiatři své násilné prostředky vydírání..a zkuste se odvolat, to je teprve BOMBA, na to už není systém vůbec zvyklý a udělá vše, aby vás porazil..zabaví vám mobil, zakáží vycházky, jste prostě jejich vězněm, aniž byste cokoliv provedl, natož ohrožoval sebe či okolí..

28 Václav Václav | 13. března 2013 v 13:54 | Reagovat

[20]: šak dyť jo, přece píši slůvko zločinecká.....

29 Myšák Myšák | 13. března 2013 v 13:55 | Reagovat

Před rokem jsem v rámci kurzy psychologie měla i měsíc přednášky psychiatrie. Tahle "věc" mï málem dokázala přivodi schizofrenii a skor přinutila nevěřit "esoterickým" věcem, o kterých se zajímám prakticky odmalička a až do té doby jsem jim vždy, bezpodmínečně věřila, protože se mi osvědčily a dokonce pomohly.
Tohle dokázaly udělat jen přednášky psychiatrie a stýkání se s lidmi, kteří tomu věří. Nechci vědět, jak jsou na tom ti, co jsou se psychiatři či psychiatrií denně ve styku.

Mimochodem, doporučuji ke shlédnutí film Čistá duše.

30 hel hel | 13. března 2013 v 14:09 | Reagovat

[25]: máte pravdu...je to celý řetěz nezvládnutých( nedopochopených, nepřijatých) situací, které vedou k tomu, že člověk dál už nezvládá...potřebuje, aby ho někdo podpořil, ujistil ho, že je v bezpečí a pak mu případně pomohl otevřít stará i nová traumata..namísto toho je nadopován chemií, která mu doslova gumuje mozek a je s ním zacházeno hůř než s vrahem..takže mu tím jen přibyde další nové trauma, které většinou naprosto předčí ta dosavadní...relativně "vítězí" ti, kteří neprotestují..ti, co se brání nelidskému zacházení, mají tu "čest" pochopit na vlastní kůži zrůdnost systému a utkat se s ním ve vysoce nerovném mocenském zápasu...podrazí vás i "nezávislá" justice...souhlasím plně se závěrem videodokumentu, že nemohou psychiatrii doporučit vůbec nikomu a že by měla být zrušena! zcela jistě měla!

31 Durino Durino | 13. března 2013 v 14:15 | Reagovat

Raz za 4 roky sa koná kongres psychiatrov (platených farmaceutickými spoločnosťami), kde páni psychiatri vymýšľajú nové diagnózy pre nové lieky. Niekedy sa stáva aj to, že liek, ktorý má preukázané škodlivé vedľajšie účinky (čo má každý liek), sa proste premenuje a predáva sa ďalej. Aj syndróm ADHD (hyperaktivita a porucha pozornosti) bol vymyslený na zákazku.

32 hel hel | 13. března 2013 v 14:20 | Reagovat

[29]: když už jste u těch filmů, princip zneužití moci na psychiatrii a zvrácenost jejích zaměstnanců dost dobře ukazuje film "Přelet nad kukaččím hnízdem"...ano, funguje to tam podobně jako v tom filmu... a bohužel dodnes! režisér Forman řekl, že se američtí psychiatři bránili uvedení, ale marně..prý natočili dokument, který měl vše vyvrátit,ale nakonec vyzněl ještě hůř než celý film a vyděsil veřejnost ještě více :-)

33 katerina katerina | 13. března 2013 v 15:09 | Reagovat

[11]:ano a jeste bych podotkla, ze se to stalo v Dansku..deje se to na celem svete..

34 Václav Václav | 13. března 2013 v 15:14 | Reagovat

[30]: to mohu potvrdit, justice, soudní znalci-psychiatři, to je zkorumpovaná linie-nomenklatura, jedné soudní znalkyni v oboru psychiatrie, která i vykonává privátní léčbu psychiatrických těžších případů financují vyjíždky za kongresy do usa farmaceutické firmy, navíc se vehementně angažuje u katolíků. prostě mafie jak má být.

35 lol lol | 13. března 2013 v 22:42 | Reagovat

já jsem sama sebou a pořád nosim rozpuštěný vlasy ale kámošky mi řekli že bych měla začít nosit drdoli a já si přijdu divně že nosim pořád rozpuštěný vlasy ale mamka mi řekla že je taky ráda nosí pořád rozpuštěný a její kámošky taky a že si nějaký holky taky nosí rozpuštěný vlasy,je tu někdo ? jinak jsem ze sebou hodně spokojená (ne namyšlená ani zakomplexovaná,jsem normální holka která umý dát najevo co si myslí) odepište mi pls

36 Johanka Johanka | 13. března 2013 v 23:10 | Reagovat

Aluško, co si myslíš o scientologické církvi?

37 Farah Farah | 13. března 2013 v 23:13 | Reagovat

Hmm, matka moji kamosky chtela dceru poslat na psychiatrii. Pak ji nastvana vyhnala z domu. Takze kamoska ted v jinem meste nekde prespava na podnajmu, aspon samostatna je a je hlavne dospela. Problem je v jeji matce- vsecko by resila pres psychiatry. Po tom, co se mi kamaradka sverila, jsem se spravedlive nakrknula, jeji mame (aby byla zaminka se sejit a pohovorit mezi 4ma ocima) jsem docasne ukradla vec, ktery si urcite vsimne, ze ji chybi- a uz si vsimla. Takze co nevidet se seberu a pujdu te zenske vysvetlit, ze posilat sve nejblizsi na psychiatrii je ubohost a srabarna a ze by to byla nejvetsi chyba v jejim zivote ;) Snad ji tez dojde, ze nemuze plnoletou slecnu porad okrikovat a delat ji psycho trabl, kdyz realne zadny ANI NENI :] a kdyz uz po ni neco chci, tak ji to snad jde rict jako cloveku a ne vydiranim jen tak  mimochodem...

38 Alue Alue | E-mail | Web | 14. března 2013 v 11:03 | Reagovat

[37]: A proč vlastně někomu kradeš věci? Na co se tak zdržovat? Zazvoň rovnou před barákem, když k tomu máš co říct... Ale asi se ti to jenom vymstí a ničeho nedosáhneš.

39 Farah Farah | 14. března 2013 v 12:36 | Reagovat

[38]:Vykazuji divne chovani, protoze ona je fyzikarka, tak ji to musim podat jejim jazykem---tak trochu preneseny zakon akce a reakce rekneme. A na tom uz se da stavet spooousta argumentu. Treba JAK KONECNE zacit duverovat tem, co jsou ve vasem zivote nejakym zpusobem dlouho. Treba JAK ZACIT umet trpelive si celou vec vyslechnout do konce i s dusledky pochopitelne. Ja rekla: v sobotu pujdu knihu vratit. Uz ten fakt, ze minim svuj slib naplnit a nebudu se schovavat (jinak kamaradka mela za ukol tohle na me prozradit a ne me kryt, proste je MOOC hodna, az prilis...a to bude taky dalsi bod cele veci). Ok, mozna to byla blbost, ale vskutku by me zajimalo, jak a zda si z toho neco odnese. Trosku jsem podnikla zasah do jejich kruhu, ale toz necim se skorapka nejprve narusit musi, aby se do ni dalo neco vlozit...me to neohrozi, mozna tak ona bude mit vnitrni boj a dost velky. Nicmene hodlam s ni mluvit ve vsi slusnosti.

40 Skeptik Skeptik | 14. března 2013 v 23:34 | Reagovat

[4]: Třezalka je účinné antidepresivum, to je pravda, ale mimo jiné má i poměrně významné vedlejší účinky: ovlivňuje metabolismus spousty jiných léků (například hormonální antikoncepce, která potom nefunguje) nebo způsobuje hypersenzitivitu (jak kůže, tak očí) na sluneční světlo.

http://bylinky.doktorka.cz/kdy-neuzivat-trezalku/

Nevím, odkud se vzal ten mýtus, že když je něco "chemie", tak to škodí, a když je to přírodní, tak je to v pořádku. Takový šípový jedy jsou taky ryze přírodní, ale aplikovat bych si to nechtěl.

41 lol lol | 15. března 2013 v 16:53 | Reagovat

díky žes mi odepsala Alue,zklamala jsi mě :/ myslela jsem že každýmu ráda odepíšeš

42 Alue Alue | E-mail | Web | 15. března 2013 v 18:38 | Reagovat

[41]: Já zklamala tebe? - Na otázky mimo téma v diskuzích, neodpovídám skoro nikdy. Řešíš tady rozpuštěné vlasy pod článkem, který rozebírá zvěrstva, která páchá psychiatrie na bezmocných lidech. Pokud je to pro tebe důležité, napiš mi prosím normálně e-mail do poradny.

43 lol lol | 16. března 2013 v 15:17 | Reagovat

[42]: Neni to pro mně duležitý,jen jsem chtěla znát tvůj názor. Pro mě jsou důležitý jiný věci ale to ti nemínim dokazovat.

44 lol lol | 16. března 2013 v 15:20 | Reagovat

[42]: Tímto s tebou končím,podotýkám že nejsem uražená. A jdu řešit důležité věci,kašlu na filozofické blogy,nekašlu na sebe a svojí rodinu. Nashledanou. lol

45 johana johana | 17. března 2013 v 10:26 | Reagovat

Aluško,

děkuji ti za ten dokument. zažila jsem to na vlastní kůži, ale nikdo tomu neuvěří, protože si to vůbec neumí představit, že to je možné. Lidé jsou hodně důvěřiví a dokud se jim něco nestane, tak neuvěří, podle hesla sytý hladovému nevěří.

46 Jára Jára | 17. března 2013 v 17:46 | Reagovat

Praktiky psychiatrie jsou mi velmi dopodrobna známé z dob, kdy jsem navštěvoval Scientologickou církev. Tam se pořádaly přednášky na téma "3. říše + psychiatrie" a nebo "psychiatrie dnes v USA" a následky použití drog typu Rispen či Ritalin pro léčení zloobivých dětí

Ne vše je v Scientologické církvi skvělé, ale v tomhle mají pravdu.

47 Jindra Jindra | 17. března 2013 v 21:06 | Reagovat

I když jsem původně moc nechtěl, ale zkouknul jsem ten dokument a musim říct že je to docela síla. Dle mého skromného názoru, to je určitě ještě horší. Aspoň vidíme v jaké společnosti žijeme, když může nějaký člověk jen tak na dálku někoho diagnostikovat a ani toho dotyčnýho neviděl a pak to pokračuje dál... No, rozhodně bych to nechtěl zažít a nikomu bych to ani nepřál.

48 hel hel | 20. března 2013 v 8:05 | Reagovat

[47]: u nich to vyjde nastejno - na dálku jako na blízko...mají své pochybné "vzdělání v oboru" a tím pádem značně zkreslený úhel pohledu...a ze všeho nejhůře snáší polemiku, nemají žádné argumenty, ale musí mít vždycky pravdu...nesnesou vědomí, že by měli o svém přístupu k lidem v pozici jejich pacientů pochybovat a změnit ho..a jejich "léky"? O těch doporučuji knihu : "Smrt jako vedlejší účinek"..

49 sephira sephira | E-mail | 20. března 2013 v 11:58 | Reagovat

neznáte náhodou někdo právníka, který se také zajíma o tyto různé věci o kterých zde v článcích píšete (moudrý člověk)? ..kdyby ano-budu ráda za kontakt. Děkuji.

50 onni onni | Web | 22. března 2013 v 13:48 | Reagovat

Chmm, zazila jsem to dobre i to spatne co v psychiatrii je. Zazila jsem to, jak doktori do cloveka cpou leky a cekaji, zda to vubec zabere. Zazila jsem, jak jsou mladi lide zavreni na psychiatrickem oddeleni, protoze si s nima nikdo nevi rady, pritom jadro pudla tkvi ve spatnem pristupu rodicu.

Ale zazila jsem i lekare a psychology, kteri jsou skveli. Sama jsem v peci pschiatricky - me sestrenice, ona pise leky az v momente kdyz vidi, ze je treba tomu cloveku pomoct i jinak nez jen slovy, a nebo napise treba nejake leky ktere pacient bere treba dva tydny, aby se uklidnil, dostal z nejhorsiho a moho se s nim zacit pracovat.

Osobne beru leky pravidelne uz dva roky (predtim s prestavkami a to byla podle me strasna chyba), ted jedny z nich prestavam postupne brat (mam snizenou davku), zadne abstynencni priznaky nemam, jednou za cas chodim i na jaterni testy, mam je v poradku.

Zazila jsem, jak moje sestrenice pomohla mnoha lidem, svou praci bere jako jakesi poslani, ted se zameruje na rodinnou terapii. Pracuje jak v lecebne, tak i v ordinaci. Vzdycky kdyz za ni prijdu, jakby me nakopla, kolikrat mi rekne treba ze resim kraviny jeste driv nez se stanou, coz by dle tveho tvrzeni, alue, melo byt pro ni vlastne kontraproduktivni.

Mimochodem, casto ji rikam o tom, co vidim, o cem se mi zda, o nehmotnem svete. Ani jednou mi na to jeste nerekla, ze jsme pomateny blazen, kteremu je treba nasazenim leku zablokovat mozek. Prave naopak.

Jo a take znam par lidi, kterym ke zlepseni psychickeho stavu stacilo treba i jedno jedine sezeni.

Tot muj nazor a zkusenosti.

51 Alue Alue | Web | 22. března 2013 v 16:44 | Reagovat

[50]: To je skvělé slyšet... Ale stejně (a je to JENOM můj názor, vůbec se nepřu), k čemu jsou prášky, když to ten základní problém neřeší, ale jenom utlumí? - Chápu, že když se s někým vyvrátí vlak a pomře přímo vedle něj několik desítek lidí, tak by si určitě pilule měl dát, protože pro to má sakra velký důvod.. Ale obyčejný člověk? Vedle kterého nikdo neuhořel? Neumřel? Nezažil válku?

52 onni onni | Web | 22. března 2013 v 19:30 | Reagovat

[51]: Alue, nevis co jsem zazila, nevis jestli vedle me nekdo neumrel nebo tak.. a nevis co zazila ta spousta lidi, kteri ten problem maji. Myslim ze nejde rict, jo, tohleto je presne ten druh katastrofy, ktera uz tvori tu hranici, od ktere clovek ma jaksi pravo byt na prasky..
nikdo nerika, ze prasky resi zakladni problem a dobry psychiatr ti rekne to same, jde spis o to, ze ta antidepresiva maji dodat chemicky to, co ti v tom mozku chybi, aby ses trosku srovnala, a byla jsi schopna vubec racionalne uvazovat a racionalne premyslet o tom, jaky mas vlastne problem. Ja treba vim, co muj problem zpusobuje, ale ty projevy se s vekem meni, a to, co se mi stalo treba ve trech letech, to uz dneska tezko zmenim, nebo to, jak se ke me chovali kdysi rodice - to se snazim vyresit poslednich par let, ale ze dne na den to taky nejde.. ja nevim, kdysi jsem leky odmitala, myslela jsem si, ze do sebe cpu jen hnusnou chemii, verila jsem, ze to zvladnu sama, ze se to treba nejak vyresi.. ale zbytecne jsem se par let trapila a diky lekum uz nepropadam takovymu zoufalstvi, kdyz na me neco prijde, nema to tak silene nasledky jako kdysi a HLAVNE, moje sebevrazedne sklony spadly na minimum. jak rikam, leky samotne nic neresi, ale pomahaji ti udelat si v hlave jasno. Alespon me teda, ale ja mam stesti na doktorku no.

53 hel hel | 23. března 2013 v 13:51 | Reagovat

[51]: u těch to stanoví zákon jasně: "pokud ohrožují sebe nebo své okolí...", ostatní jen na svoji vlastní žádost či alespoň se svým souhlasem...ten souhlas je nepodkročitelný a neobejitelný...ale to by nesměli psychiatři vycházet ze svých zcestných teorií, či spíše fantasmagorií...ono je to neudržitelné, ale u nás se věci mění k lepšímu až pod tlakem dění v zahraničí, to mě mrzí a proto si jich ani nelze vážit..na změnách nemají žádnou osobní zásluhu, ničím se na nich nepodíleli..přitom mnohdy stačilo zapojit vlastní mozek..

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama