Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

1. Alue vypráví: Nejhorší zážitky z mých schůzek

13. července 2013 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Ženy, Muži, Vztahy
Scházím se nepravidelně s lidmi z internetu prakticky už od svých 14 ti let. A nemusím asi zatloukat fakt, že nejvíce nabídek mám od mužů. S ženami se sice také scházím, ale je jich méně... Nemůžeme si však nalhávat, že by to scházení bylo vždy kdovíjak oslnivé.
Napadlo mne napsat článek o pár mých zkušenostech. O tom, co se mi stalo nedávno, nebo co už je déle. Ty průšvihy se opakují, takže kdyby si to náhodou někdo chtěl brát osobně, mohu ho uklidnit: Není jediný.
Chtěla bych vyzvednout ty nejhorší chvíle.
Dámám a rozumným pánům je tento článek určen pro pobavení a některým mužům pro inspiraci. Určitě nejsem v tomto žádný ,,kouč", ale herdek, něco málo už jsem taky zažila a herdek, ono by to přece mělo mít vždy nějakou úroveň, když už takhle někam s někým jdu.
Berte to jako takovou vtipnou sondu do mého soukromí, ale nebudu nikoho jmenovat. Jestli jste se někdo poznal, sorry. Ale já vám to klidně řeknu do očí, jestli jsem to už neudělala.

1. Jde si na rande pokecat, ale nevypáčíte z něho jedinou kloudnou větu
Tohle se mi stává nejčastěji. Někdy je problém, že dotyčný je stydlín a nějak se mi už na začátku zasek. Většinu klasických stydlínů trochu rozchodím a rozmluvím DO prvních dvou hodin. Někdy se mi však nepodaří ho rozmluvit ani po třech hodinách, nebo ani na druhé rande...! Nejednou se mi stalo, že jsem večer přemýšlela, co jsem se vlastně o něm dověděla, ale s překvapením zjišťuji, že celý den vlastně dotyčný nic neřekl, takže jsem sypala jenom já.

Nejhorší je tento mlčící společník, když máte být spolu celé odpoledne. To sypete témat z rukávu, jedno vedle druhého, ale ten člověk se prostě nechytá. A nechytá se nechytá, až se začnete STRAŠLIVĚ nudit a koukat po hodinách, jestli už bude po všem.
Nejlepší je 10 minut mluvit a pak si řeknete: ,,No tak teď pustím ke slovu jeho." ... A je ticho, maximálně slyšíte ,,No jo no, tak to je." A ticho.... Tak zase začnete mluvit, mluvíte a mluvíte, pak sklapnete a čekáte na odezvu... nic.
Když se v takové situaci podaří zasednout ke stolu, začnu to většinou něčím nenápadně zapíjet, abych si mezitím neukousala prsty nudou.
Nemusím mít vedle sebe kašpara, co se bude hihňat a solit vtípky každých pět minut, ale co je moc, to je prostě moc. A když si člověk není schopen pokecat, nebo nechce nic na schůzce povídat, ať radši dívky nikam nezve a jde za klukama z dědiny na pivko, tam si to třeba nacvičí. Vedle slečny je to totiž hrozný trapas a takové rande nikdy není úspěšné. Nelze se potom dívkám divit, když se s dotyčným už nikdy nechtějí vidět.
Čučet do zdi a být ticho, přece mohou i doma :)



2. Jde na rande a celý den se tváří jako kakabus
A ty řeči kolem toho: ,,Mě ty lidi tak štvou... Nemám je rád... Co? Jak se mi daří? - Stojí to za hov.... Hm... Hm... Hm...."
Když se mi tohle stane, nejraději bych se prostě v nehlídané chvíli otočila a někam zdrhla, ale zatím jsem k tomu nenašla odvahu. Jednou to fakt udělám, zatím jsem se držela, hlavně když dotyčný byl zdaleka a neznal to tam. Nejsem potvora.
Když někdo někam s někým jde a domlouvá si to týdny předem, tak bych od něj čekala, že bude rád a že si ten den užije.
Stejně jako v prvním případě. Bručet, mrčet, být naštvaný a posílat celý svět někam, přece může i doma. Na to přece není nikdo cizí zvědavý.
To pak jedu domů, unavená a ptám se sama sebe, jestli tohleto mám vůbec zapotřebí? Mohla jsem taky zůstat doma, něco poklidit a vínko by mi doma z ledničky chutnalo možná víc, když bych před sebou neměla ten jeho otrávený obličej.

3. Nechápe náznaky
Když se dívce či ženě už na první schůzce něco nelíbí, volí nenásilnou taktiku naznačování. Zde je překlad některých mých šifer, které jsem použila, ale na druhé straně se to nějak nerozklíčovalo:

,,A proč to chceš vědět?"
Znamená ,,Nemontuj se mi do soukromí a nepokládej mi tyto otázky." Rýpat se v tom dál a hledat, proč dotyčný nechce sdělit podrobnost ze svého soukromí, je zde zcela nevhodné.

,,Já na tohle moc nejsem."
Překlad: Ztlum tu hudbu / Nešahej na mě / Tohle téma mě nudí.

,,Ty hele, moc nevypadáš, že by sis to dneska užíval."
Když vám tohle řekne holka na rande, znamená to, že ji šíleně nudíte, nebo že ji prudíte a také uvažuje o tom, jestli by nebylo nejlepší právě teď zdrhnout, než vedle vás umře na nudu. V téhle fázi už se to většinou zachránit nedá. Nejblbější odpovědi, co jsem na tohle kdy dostala, bylo ticho, anebo otázka na polibek.

,,Bydlíš ve starém baráku, že?"
V překladu znamená: ,,Smrdíš, jako kdybys bydlel v domě, kde zemřeli tvoji prarodiče a nikdo tam moc nevětrá." Jestli v takovém domě někdo žije, proč ten pach něčím nezakryje? Pozorná žena si toho všimne a je to strašně odpuzující. Nějaký normální deodorant přece člověk koupí všude.

Na mužovu otázku, ,,jestli si to rande ještě neprodloužíme", žena dlouho mlčí, vystrčí nohu směrem pryč a neusmívá se... To znamená: ,,Sedni už do té tramvaje a jeď, ať mám od tebe pokoj!"

Muž mele a mele, žena nereaguje... Protože ji to nudí a čeká, až se to konečně uzavře. Největší průšvih je, pokud si toho chlap velice dlouho nevšímá a mele klidně dál, třeba půl hodiny, aniž by dostal odpověď. Jednou se mi i stalo, že řeknu ,,Mě tohle moc nezajímá", ale on mlel klidně dál.... Taková schopnost empatie se jen tak nevidí :)

4. Blbé otázky
Když poprvé potkáte úplně cizího člověka, víte jak poznáte, že je hloupý? Pokládá vám tyto otázky:
,,Kde bydlíš?"
,,Co dělají tvoji rodiče?"
,,Kolik máš sourozenců?"
,,Hele a ty seš přírodní blond?"
,,Kolik ti to měsíčně sype?"
,,Máš maturitu?"
,,Kde děláš?"
,,Máš nějakého chalana?"
,,Bereš nějaké prášky?"
Když někoho znáte první den, je naprosté TABU pokládat mu soukromé otázky na tělo. Vždy platí, že pokud s námi dotyčný člověk chce sdílet něco ze svého soukromí, tak nám to řekne sám. Takže se o něm přirozeně dozvíme všechno, co on chce, abysme věděli. Je to na něm.
Je vhodné rozvíjet téma, které druhá strana sama začne a je vidět, že se o tom chce bavit. Ale nerozvíjet, kdy se při našem dotazu zasekne, zakření a nechce nám to říct.
Nikdy se nemá vyzvídat. Tohle je neslušné a buranské. Naprostý vrchol je tlačit na někoho ve chvíli, kdy vám odpoví: ,,Já tohle nikomu neříkám."
Někomu se možná ,,Kde děláš, máš chalana?" zdá jako dobrý nápad, jak začít důvěrnou konverzaci. Dobrý nápad to rozhodně není. Pokud je dívka slušná a má nějakou úroveň, akorát ji tím pohoršíte. Primitivku v hospodě tím ale třeba oslníte, kdoví.

5. Hygiena
Jde se slečnou na rande, ale má mastnou hlavu, smrdí mu nohy, ráno se nečesal, kartáček nepoužil, za nehty špina, nebo cokoliv podobného... Bližší komentář netřeba. ÚTÍKÁÁÁÁÁT!!!!!!!!

6. Úroveň stolování, aneb jak co nejlépe znechutit ženu
... Borec celý talíř zalije, všechno si nadrobno rozkrájí, nahrne na hromádku, pořádně to zamíchá, skloní ústa k boku talíře a tlačí to do sebe, takovým nahrnovacím způsobem.... Ne, nic horšího asi u stolu nelze předvést. Po tomhle už se to rande zachránit ani nedá, dívka už zjistila, že sedí naproti čuněti.
... Borec rozkrojí obrovský flák masa, celou jednu půlku napíchne na vidličku a pravidelně si z ní ukusuje... PANEBOŽE PROČ!
... Borec řekne, že si s vámi dá k večeři také víno, ale když dojde obsluha, dá si vodu. Jakoby nevěděl, že víno se má pít společně a pokud ho nechce, má říct NE rovnou.
... Slečně přinesou na stůl její oblíbené jídlo. Borec zčistajasna ožije a má nechutné poznámky: ,,Co to je, co ti to tam plave, a jak to vypadá, z čeho to sakra je? A to ty jako jíš normálně, jo?" V tuto chvíli by slečna nejraději vstala a ten talíř mu vyklopila na hlavu. Když je slušná, přejde to taktickým mlčením a modlí se, aby protějšek už konečně zavřel pusu, aby se mohla v klidu najíst bez jeho blbých poznámek.
... Borec dojde už předem mírně piclý a klidně vám prozradí, že se musel posilnit alkoholem, aby měl odvahu se sejít...Bližší komentář netřeba. ÚTÍKÁÁÁÁÁT!!!!!!!!

7. Placení v podniku
Pánové, tohle si někam napište, pokud to u vás není automatika: ŽENY CHTĚJÍ ROMANTIKU, ŽENY CHTĚJÍ GALANTNÍHO MUŽE A ŽENY CHTĚJÍ POZORNOSTI. ZAPOMEŇTE NA NĚJAKOU EMANCIPACI, NEBO FEMINISMUS. ŽENY CHTĚJÍ POŘÁD TO SAMÉ, CO KDYSI. Proto když s nimi někam jdete a je to první schůzka, anebo jedna z těch prvních, vy za tu slečnu platíte.
I když se slečna zastydí, zkouší se trošku ošívat a říká, že to není nutné, nebo že je zvyklá platit napůl, prostě jí řekněte, že vám tím udělá velkou radost a celé to za ni zatáhněte. Ona se stejně v 90% případů kroutí jenom proto, že nechce vypadat jako vyžírka, ale to že ji pozvete, je zkrátka samozřejmost.
Pokud se slečnou na prvním rande platíte napůl, může vás mít za skrblíka. Pokud má úroveň, pochopí, že má tu čest s normálním buranem.

Největší trapas pro mne byl, když jsme spěchali se zaplacením, protože nám jel brzy spoj. Představa, že se k nám slečna postaví, bude čekat až vyjmenujeme kdo co měl a pak budou chrastit drobné, mě opravdu nebrala. To by taky mohlo ujet a jsme v háji.
Borec se k ničemu neměl, tak dostal náznak, ať to zatáhne. Začal se ošívat a ptát se mě, jestli to má zaplatit.... Když se mě zeptal už asi podruhé, nadhodila jsem jen tak: ,,Hele spěcháme, zatáhni to, neboj, já ti to pak třeba pošlu na účet, vždyť to máš jedno." Borec se normálně ujistil, že mu to fakt pošlu, pak to zatáhl a druhý den mi přišlo mailem číslo účtu spolu s vyznáním horoucí lásky a ódou na úžasné super rande... :) Nad takovými situacemi už jenom kroutím hlavou.
Nesmírně trapné je také nechat si vrátit v lepším podniku do poslední koruny a nedat milé slečně ani pětikorunu jako dýško.

8. Choď se mnou!
Tady jen stručně: Stalo se mi to už asi čtyřikrát. Borec se se mnou vidí podruhé, potřetí a vůbec nic mezi námi není. Nedali jsme si ani pusu, ani jsme se neobjali, prostě vůbec nic. Ani se mi nelíbí... Ale dostanu pomalu kolkovanou žádost k chození, kolikrát ještě i s dárky. Přestože ho prakticky neznám... A tu se ptám: Co je špatně?
Je to ještě láska, když se dva spolu mají ,,oficiálně" domluvit, jestli spolu chtějí něco mít? Já myslela, že tyhle věci se dějí prostě samy. ,,Jednou já, potom ty a je to..." Přirozeně. Vztahy přece nejsou digitální, ty se musejí rozvíjet.

V žádném případě nepochybuji o tom, že kdybych byla muž, tak mám kopu podobných zážitků, akorát se ženami. Protože co občas slyším od svých přátel za šílené story, to je také na sepsání... Občas se chytám za hlavu a úplně se bojím, co všechno slušným klukům dokáže provádět něžné pohlaví... Jednou to třeba také dám dohromady, aby ženy nepřišly zkrátka. Už to ale bohužel nebudou moje zkušenosti... Nebo bohudík? Vždyť ženy, co se průšvihů týče, bývají navíc i rafinované :)

A jaké jsou vaše zážitky ze schůzek?

Máte také na kontě podobné perly?





Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
• Používáte VIMEO.COM? Účet Alue na Vimeo najdete ZDE
Přispějte na stránky Aluška.org
 


Komentáře

1 Jirka Jirka | 13. července 2013 v 6:45 | Reagovat

Úroveň stolování mne opravdu pobavila. :))

2 aralklovkyne aralklovkyne | 13. července 2013 v 8:28 | Reagovat

Tak to máš! :D nechápu teda, proč si tě zvou když se neumí chovat. Mně jedna holka málem rozbila věc po mé babičce

3 mg mg | 13. července 2013 v 9:00 | Reagovat

... roztomilé.

Niekedy sa tomu človek nevyhne, aj keď je akokoľvek opatrný, s kým ide na stretnutie.

A pritom ženy podľa všetkého ozaj vedia byť rafinovanejšie a krutejšie než muži.

Každopádne.

Nech žije láska ...

4 Farah Farah | 13. července 2013 v 9:12 | Reagovat

Třeba by to bylo na další knihu, něco na způsob "Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše". Jsem se neubránila smíchu, hlavně bod 4, blbé otázky :D Znám z bezprostředního okolí. Vejdu do mešity, tam nové sestry a hnedka na mě: "Jseš vdaná?" "Jsi Češka?" "Kolik Ti je?" "Pracuješ?" ...dostalo mě: "A tví rodiče jsou taky tak malí? A jsou muslimové?" (ještě se sestra jedna mohla programově zacyklit a ptát se, jestli jsou mí rodiče také vdaní a kde dělají :D ) No perly se najdou a nemusí vznikat na rande, stačí náhodná setkání. Já přece nejdu vyplňovat na úřad informace pro nový pas! :D

5 Rondir Rondir | 13. července 2013 v 9:14 | Reagovat

Ta část číslo sedm je neuvěřitelná :D

Hlavně myslím ten email obsahující číslo účtu a vyznání lásky :D

To je moc! :D

Jinak s tou větou : Budeš se mnou chodit? , to znám i z esemesek, kdy to někdo napíše po nějakém rande :D.

6 Kamila Ospálková Kamila Ospálková | E-mail | 13. července 2013 v 9:43 | Reagovat

Milá Alue, moc příjemné čtení po ránu. ejsem zvyyklá psát do komentářů a diskusí, ale ve tvém případě už o tom delší dobu přemýšlím. Umíš krásně popisovat vesmírné zákony a je vidět, že jsi "vedená".Mě trvalo déle, než jsem začala být jakože "duchovní" :-)), ale to je každého cesta. Fandím ti, drž se, někdy s tebou nesouhlasím, ale není na světě člověk ten, aby se líbil lidem všem. Lidé jako ty mohou měnit dění tady na Zemi, a bude jich víc, stále věřím, že tu bude dobře :-). Měj se :-)

7 mk mk | 13. července 2013 v 9:52 | Reagovat

:) vzpomněl jsem si na jedno poučné "rande".. krátce po střední mi spolužák domluvil schůzku se svojí kamarádkou, že prý bychom si mohli rozumět. tyhle dohazovací akce nemám rád, ale dal jsem tomu šanci.. z chlapského hlediska na první dojem hezká a milá holka, prostředí i dobu si vybrala sama, na hygienu dbám, chovám se taktně, aspoň ze začátku žertuju taky v rámci slušnosti a posílal jsem jí ty nejupřímnější úsměvy, tak, doufám, neměla důvod se cítit nepohodlně. problém byl v tom, že od přivítání jsem z ní musel tahat doslova každou větu, naprosto žádné téma nezačala sama. za to odpoledne mohla říct tak sto slov, a to jsem jí pomalu musel dávat možnosti, aby se vůbec zapojila. snad jediné, co jsme měli společné, byla zubařka během let na zákl. škole :) ..takhle nějak se možná mohl cítit řadový německý voják za protektoriátu, když se mu líbilo místní děvče a v dobré víře jej slušně pozval na kávu. po asi hodince už jsem se tím začal bavit, prokládal jem to různě tichem, a čekal, zda třeba s něčím přijde sama.. ne :) vydržel jsem to něco přes dvě hodiny, poděkoval za příjemné odpoledne, zaplatil a navrhl slečně, ať dá vědět, kdyby si chtěla zase někdy popovídat.. následná zpětná vazba od spolužáka - prý jsem příliš usedlý. nevím, možná jsem si měl nagelovat kohouta, vzít si každou tkaničku v jiném křiklavě barevném provedení, nechat hrát z mobilu rytmuse, výrazně žvýkat, chlubit se počtem sexuálních partnerek a skvělou sázenkou na poslední kolo fotbalové ligy a samozřejmě se stihnout opít.. na téma, jací muži nebo spíš chlapci jí imponují, prostě nemohlo dojít :)

8 Mek Mek | 13. července 2013 v 10:41 | Reagovat

Tohle je podle mě trochu pubertální názor, ale nic proti, celkem jsem se u toho pobavila. Jen by mě teda fakt nepobuřovalo, kdyby se mě dotyčný zeptal, kde bydím, nebo kolik mám sourozenců x)

9 Alue Alue | Web | 13. července 2013 v 10:44 | Reagovat

[7]: Měl ses jí zkusit zeptat kde dělá, jestli má ňákého chalána a jestli bere prášky.... třeba by se na tohle chytla!! :D :D :D

10 Alue Alue | Web | 13. července 2013 v 10:46 | Reagovat

[8]: To je o tom, jestli si chráníš soukromí. Pokud tam není nic moc zajímavého ani vybočujícícho z průměru, tak ti ty otázky nevadí, ale to druhá strana neví, proto to z tebe nemá nikdy tahat. A nevím, co ti přijde na tom pubertálního, navíc nejde o názor, ale o zkušenosti. Vše co píšu, se mi skutečně stalo.

11 Míša Míša | E-mail | Web | 13. července 2013 v 11:10 | Reagovat

Nejvíc mě dostal ten, co ti poslal číslo na účet.
Já mám s tím placením docela problémy. Vzpomínám si, jak jsem byla venku s jedním klukem a hned jak mě viděl (tenkrát podruhé v životě), museli jsme na zmrzlinu. Stála jsem před ním ve frontě a on za mnou si něco štrachal. Tak jsem si ji koupila, nebudu se na něj otáčet a ptát se, jestli mi to zaplatí. Když to viděl, vykulil na mě oči, docela ho to překvapilo. Pak zase nutně musel jít na kofolu, ale já po kapsách už prachy neměla, takže se mi moc jít nechtělo. Když na té kofole trval, řekla jsem mu jednoduše, že mě ale na ni musí pozvat, protože peníze nemám :D Znovu na mě koukal jako na cvoka, ale já bych v našem pidi městečku nerada byla na nějakém seznamu dlužníků :D Je to pár roků a pořád se tomu směju :)

Mimochodem, kdybyste se chtěli pobavit, přečtěte si pár příběhů tady http://pribehy-ze-seznamky.blogspot.cz/

12 Tauri Tauri | 13. července 2013 v 11:11 | Reagovat

Ahoj Alue, nic ve zlém, ale myslím, že není rozumné tu psát, jaké jsou Tvé zážitky ze zchůzek. Myslím, že je v tom poslední dobou dosti Tvé ego. Taky by Ti asi nebylo milé, kdybych psal na netu o svých schůzkách.. jací to jsou blbci a nevychovanci. Prostě někteří lidi jsou takoví a musíme je příjmout a rozhodně o nich nepsat. Ano, někteří lidi jdou nahoru, nekteří doost upadají a je těžké s nimi být. Ale rozhodně si nebudu vylévat zlost a pomlouvat je na netu. Taky bych mohl napsat, že většina holek kyne z přejídání, kouří jak fabriky a jsou jen na peníze+ neumí ani uvařit prkotinu. Kluci jsou zas jen nagelovaný frajírci, kteří neumí ani opravit kohoutek, nosí kalhoty u rozkroku a vypadají jak teplý J.Bieber. Tahle doba je na prd, ano..ale není lepší si s někým dýl psát, poznat ho, než tu takhle psát? Za všechno si můžem sami. Přece s někým nepůjdu hned, jak mě někam pozve a pak tu nemusim takhle psát:) Měj se hezky milá Aluško

13 sepťa sepťa | 13. července 2013 v 11:22 | Reagovat

Aluš, a tys tomu zoufalci z bodu (7.) opravdu poslala peníze na účet ? A poslala jsi mu potom nějaký hezký mail nebo tak ? Jen by mě zajímalo, jak se takoví lidé posílají do pr...yč :-)

14 Jindra J. Jindra J. | E-mail | 13. července 2013 v 11:32 | Reagovat

Je až skoro zarážející že se takové věci mohou dít. :)
Přece když jdu s holkou někam na rande, tak se snažím zapojit do konverzace co to jde a pokud bych měl odpovídat stylem: "hmmm, no jo no" nebo "je to tak", tak už při týhle odpovědi se blbě cítim že nedokážu nic lepšiho vymyslet. :D A pokud neni společná řeč, tak i snaha o nějakou konverzaci se cení, ale pořád jen mlčet ... nebo pokud chce někdo přijít a celý den se tvářit jako by měl umřít a být z ničeho znechucen, toho dotyčnýho už bych taky nejspíše nechtěl vidět. :D

Jinak ty perly s otázkami, hygienou a stolováním .... to mě rozsekalo. :D Nehledě na to že pokud kluk neumí ani zaplatit na rande za holku ... tak to už je docela moc, ať by byla jakákoliv a už jsem jí nechtěl pak vidět, měl by to zaplatit. :)

Nu, asi mám stěstí, protože jsem se tomuhle zatím docela vyhýbal, jednak z mojí strany i z druhý strany. :)
Pamatuji si když jsem byl na rande s mojí přítelkyní, bál jsem se jak to dopadne a co bude, nakonec nám byl celý den málo. :D

Skvěle jsem se pobavil, děkuji za krásné dopoledne. ;)

15 Ivísek Ivísek | 13. července 2013 v 11:39 | Reagovat

Super článek Alue :-)  V některých situacích jsem se (bohužel) poznala :-D

16 K. L. K. L. | 13. července 2013 v 11:41 | Reagovat

Není tady nějaká nezadaná slečna, která by se chtěla seznámit? Jsem z Prahy a je mi 23 let. P.S. Nebojte nic z toho co je v článku nehrozí :-)

17 Cherryna Cherryna | 13. července 2013 v 12:20 | Reagovat

Tak teď jsem se docela dost zasmála. Nejvíc mě dostal ten e-mail s číslem účtu :D...no to je dost teda! Jinak s tou otázkou jestli už mám kluka. To se mě ptá asi 70 % chlapů. Ještě mi ani neřeknou ahoj a už mi vpálí do xichtu jestli s někým chodím...

18 Alue Alue | Web | 13. července 2013 v 12:34 | Reagovat

[13]: Když už jsem to slíbila, tak jsem to dodržela, to je přece jasné. Moje slovo platí.

[12]: Upřímně, co ty by sis psal na své případné stránky je mi jedno a pokud se tam nevyskytují konkrétní jména, může to být jedno i ostatním. Jestli chápeš tento článek jako vylévání zlosti, tak je to škoda, bylo to na zamyšlení a pobavení.

19 Tauri Tauri | 13. července 2013 v 13:22 | Reagovat

[18]: Takže Ty se bavíš na účet druhých a děláš si z nich srandu? Každý je nějaký, někdo vyspělý, někdo jednoduchý..spíš jen ukazuješ, jak jsi dokonalá a ostatní jsou troubové. Vylévání zlosti v tom není, jen nadřazenost a Tvá neshopnost nacházet fajn lidičky. To, že platí muž první je jen ženský feminismus, který jste si vymyslely. Všecko má být napůl a nebrat vše jako samozřejmost! Protože galantnost mužů se zvrhla v povinnost vše platit a být eňo ňuňo za jakékoli situace. Tak proč chodíš na rande, když si s dotyčným sotva píšeš a pak tu píšeš takové věci? Pokud si s někým píšu déle, zhruba vím co od něho čekat a pokud se mi nezamlouvá, tak psát přestanu a na nějakou zchůzku může zapomenout a ne se vrhnout na vše co příjde a pak tu druhé pomlouvat? Za to si můžem jen sami, nehledej chybu v druhých. Je to Tvoje věc, ale není hezké tu psát o druhých, jací jsou a chlubit se tím, že jsou "troubové" A proč bych dával na net takové věci? Protože nejsem takový..prostě si o někom něco myslim a dál se to neventiluje.

20 Hugo Hugo | 13. července 2013 v 14:23 | Reagovat

No to by som ja bol asi tiež taký tichý keby som isiel na "rande" s niekým neznámym...

Ale napr. s tebou by som kecal asi celý čas ja :D:D

Ale čiastočne suhlasím s koemntárom číslo @12, ale len čiastočne.......

21 Alue Alue | Web | 13. července 2013 v 15:03 | Reagovat

[19]: Ano, já si dělám srandu ze všeho, ze sebe i z jiných lidí... A ano, chodím na schůzky s lidmi, které prakticky neznám, protože mi chodí nabídky každý den, takže vybírám stylem ,,ententýky". Kdybych si s každým měla třeba rok dopisovat, nebudu dělat nic jiného. A ano, občas střelím úplně vedle a zažiju tuhle srandu. O tom je ale život a nebudu zalezlá doma a schovávat se před lidmi. Raději dělám ententýky.

22 Ivo Ivo | 13. července 2013 v 17:45 | Reagovat

[19]: Hehe, me to bylo hned jasne, jak na zacatku Tveho prvniho prispevku doslo na osocovani ciziho ega :) Nicmene k veci. Vetsina lidi, o kterych je psano vyse jsou sociopati, moc kamaradu asi nemaji a rodice je ocividne taky slusne nevychovali, takze jim nema kdo rict, co je nevhodne. Tento clanek preci nebyl psan se zamerem toho, aby nekoho potapel. Naopak chlapci nejisti v tomto jemnem umeni maji moznost se na chybach svych i  druhych poucit. Zvlast kdyz je tam pokazde jasne vypichnuto, jak by to spravne melo vypadat. Pokud se nekdo urazi, misto toho aby se pokusil napravit sve vysinute chovani, preci neni chybou clanku ^_^

23 Veronika Veronika | 13. července 2013 v 18:13 | Reagovat

No - dobře, žes to napsala:-D....protože vážně zažívat buranské chování na schůzce, je VRAŽEDNÉ i VTIPNÉ ZÁROVEŇ.
Mě jeden chlap pozval na večeři - dlouho mě k ní přemlouval. Sešli jsme se na Smíchově. Byl prosinec a šílená vánice...a přátelé, věřte nebo ne, musela jsem téměř dvě hodiny v té vánici s ním hledat "cenově dostupnou hospodu" a tak jsme nakonec skončili v páchnoucí putyce, plné ožralů, kteří na nás koukali jak na magory. Po večeři (při které jsem neslyšela jeho jediné slovo kvůli řvoucí televizi nad našimi hlavami) mě dotyčný muž taktně požádal(přímo před hospodským:-)), ať mu přidám peníze, že pití mi zaplatí, ale jídlo ať si zaplatím sama. Strašná ostuda :-O :-D....neměla jsem slov...pak se ještě rozčiloval, že z té hospody mu nasákne jeho aviváží navoněná mikina!venku už jsem nepromluvila ani slovo a odcházela. Volal za mnou "Verčo, co je?!...udělal jsem snad něco špatně..?????"

24 Jirka_ Jirka_ | 13. července 2013 v 18:35 | Reagovat

To se fakst stává. Potkáte někoho, a ten, či ta říká: " Jé musíme se sejít , pokecáme". Pak přijdu a hrobové ticho, když začnu mluvit , tak není ta osoba schopna se na jakékoliv téma připojit. Nebo dokonce téma hodit do placu. Někdy jsou lidé unavení, to chápu. Je potřeba umět i spolu mlčet. Ale když už někdo vyzývá nadšeně pokecáme a pak prd, tak to zní jako podfuk, že snad jde o jiný záměr schůzky.

25 Hugo Hugo | 13. července 2013 v 18:39 | Reagovat

[21]:

Alue, komentár číslo @19 si zverejnila?
Vsak tam ta len a len kritizuje...
Ja když napísu podobný komentár(dokonca te tam až tak nekritizuju) tak mi to nikdy neschvális!

A chcel jsem se zeptat že ty se nebojís jíť na "rande" s nekým koho osobne neznás, kdo ti jen tak napíse že či nechces jíť?  O.O

Ja by som sa bál...
Co ak by sa začal vyhrážať alebo niečo?
Ja by som nesiel ani za nič... :D

26 Jirka_ Jirka_ | 13. července 2013 v 18:48 | Reagovat

No ať jsem to věděl předem, že bys pokecala, tak jsme se stavil. Jel jsem kolem, ale říkal jsme si. Než to najdu, a stejně třeba bude zaneprázdněná. Nebo nevím, jak se u Alušky domlouvají termíny návštěv...A ješt ěby to třeba vypadalo že dělám nějaké ceremónie a že mám nějaké postranní záměry nebo tak , co já vím. Myslím, že nejlepší je, aby schůzka byla tkové něco spontanní radostné... Good feeling

27 Alue Alue | Web | 13. července 2013 v 19:27 | Reagovat

[22]: Tak: sociopati.. Tauri je naštvaný, protože se v tom článku poznal a kopla jsem mu do jeho vosího hnízda. Já za to ale nemůžu, že neví co se patří.

[23]: To je taky pořádný průšvih. To už by bylo lepší, kdyby ti řekl rovnou, že nemá love a nemůže s tebou nikam jít.

[25]: No jo, ale ty píšeš po deseti komentářích a všechny jsou O TOM SAMÉM. Nebudu mít v diskuzi komentáře přes kopírák, to se na mě fakt nezlob.

[26]: HE ?!?!?!?!?!
No nevim kudy bys měl kolem mě jezdit, protože já si k sobě nikdy žádné návštěvy nezvu. Navíc o žádné podobné situaci vůbec nevím.

28 Veronika Veronika | 13. července 2013 v 19:37 | Reagovat

[27]: to je právě nejhorší, že on love měl:-D...je to zkrátka pouze lakomý chlap:-)

29 Hugo Hugo | 13. července 2013 v 19:38 | Reagovat

[27]: ALe nie su až tak o tom samým, a aj tak ten Tamuri či jak sa volá len kritizuje, to je fakt ovela väčsí dôvod nezverejniť to ako tie moje... :(

Ale už to nechajme radsej tak.. :D

30 Hugo Hugo | 13. července 2013 v 20:16 | Reagovat

[26]:  si ma pekne pomotal teraz... Neviem kde je sever a kde juh...

31 mk mk | 13. července 2013 v 21:03 | Reagovat

[9]: :D tou dobou jsem zřejmě ještě nebyl natolik vyspělý, aby mě to napadlo. ale díky za tip pro příště, určitě si to nenechám jen pro sebe a pošlu to dál ;)

32 diana diana | 13. července 2013 v 22:40 | Reagovat

Nevím,  mně třeba otázky na to, kolik máš sourozenců a co dělají rodiče či čím se živíš přijdou docela normální témata na rozhovor, když někoho neznám, zajímá mě  a chci ho poznat víc. Jasně, záleží, jak se dotyční spokojí s odpovědí a jestli dotírají víc než je žádoucí na odpověď. Co se týče placení, mám stejný názor. Moje známá mě vždy ohromovala historkami o svých nápadnících, nevím, co měla v sobě za program, že tohle přitáhla, ale jeden jí řekl, že jí zve na kafe, ale dortík už jde na její účet, další ji pozval na večeři, ale když potom navrhla pak frťana na lepší trávení, řekl, že má jen pětikilo a tak nic a pak ji taky jeden řekl, že ji zve ale má před výplatou, tak mu musí prvně půjčit. Přitom to nejsou žádní chudí studenti, jde o lidi přes čtyřicet!!Mě si zapsala jako že jsem na peníze, protože jsem jí řekla, že na tom, že chlap na prvním rande platí prostě trvám. Vůbec to není pravda, ale je to pro mě symbol takové péče a že se umí postarat, a taky je fakt, že mě vždycky každej tu útratu zaplatil, samo že nejsem rozežraná a vím, co si můžu žádat, ale zaplatil. A teď mám báječného muže, takže to funguje. Přitahujeme si. Tak možná proto,Alue. Ptej se sebe, jaké přesvědčení máš v duši, pak to i potkáváš. Mám tě ráda a přeju ti jen to krásné a dobré. d.

33 Colliode Colliode | 13. července 2013 v 22:51 | Reagovat

Ty asi moc s lidmi nejednáš na rovinu, když musíš sepsat tenhle článek na rozklíčování...

(barchettka)

34 Colliode Colliode | 13. července 2013 v 22:58 | Reagovat

A jinak... Nepoučuj tady nikoho, co holky chtějí a co nechtějí. Každý to má jinak a potom potkávám ty týpky, co za mě vehementně chtějí platit, když já nechci a myslí si, že se "jen tak ošívám"...

Jediné, co mě napadá... S tebou bych jako chlap fakt na rande nechtěla.

35 Jitka Jitka | E-mail | 13. července 2013 v 23:20 | Reagovat

[18]:Upřímně si myslím, že než si dělat legraci z druhých, by bylo dobré se zamyslet nad tím, proč vedle sebe nemám partnera, kterého bych si mohla vážit a milovat a být milována. Víš, ona pravda není jedna, co je pro tebe směšné, to by se jiné ženě třeba líbilo. Možná i ty jsi udělala na těch schůzkách něco, co mohlo přijít muži směšné nebo nevhodné. Neomlouvám neslušnosti mužů, také jsme si prošla obdobím seznamování a schůzek a vím, co někteří muži dokáží, ale já to období využila spíše k sebezamyšlení, protože stejné vybrace se přitahují a tak jsem na sobě zapracovala a mám nyní úžasného muže, laskavého a milujícího, kterého si z celého srdce vážím.

36 Naso Naso | E-mail | Web | 14. července 2013 v 0:27 | Reagovat

Dlouho jsem nebyl na těchto stránkách a tak jsem si rozbalil članek, který mě nejvíce upoutal. Musím říct, že v některých popisovaných situací jsem se hodně pobavil. Jiné mě docela dost zarazily. Naprosto nejvíce to s tím účtem. Pak to stou hospou a vánicí. Co se týče klasického zeptání chlapa a budeš semnou chodit, pramení z nejistoty, chlap potřebuje jistotu (utvrzení). A je docela nutné aby se chlap snažil aby bylo vidět, že má zájem. Co se týče placení na schůzkách už několikrát se mi stalo to, že žena chtěla platit ne z důvodu toho že by se cítila jako vyžírka, ale proto že se cítí jako samostatná osoba. V tom případě to jednoduše respektuji. S bývalou přítelkyní jsme měli rozdělené finance, a když jsme šli na večeři tak jsme platily stylem jednou já jednou ty. Byli jsme tak natom domluveni a oboum to tak vyhovovalo. Za další určitě nezvu holku ihned někam na jídlo, pokud nejsem rozhodnutej že mi těch pár stovek za to stojí. Chjo po vyhodnocení mých plus a mínus jsem nepoměrně ve výhodě oproti cca 50% populace při balení druhého pohlaví. Nejsem žádný Kasanova, ani italský Seladon, ale aspoň vím že nemám v hlavě nasráno. Můj problém je ten že si moc nevěřím co se týče balení. A proto taky tolik zkušeností nemám. Co se týče Alušky tak jsem vyhodnocoval cca 3 měsíce jestli napsat nebo nenapsat  a jak to napsat, abych nevypadal za blba, ani nějakého slintavého uchýla. Až mě kámoš ujistil že nejsem blb ať do toho jdu jinak tím blbem budu. Tak sem sesumíroval celkový svůj postoj k této věci. A přiznal si, že mám strach z odmítnutí. V momentě kdy jsem zmáčkl u emailu enter tak byl klid. Žádný strach jen příjmutí faktu co příjde. Odpověď přišla poměrně rychle, kterou respektuji. Další věcí co neumím je chodit okolo horký kaše a vymýšlet nepřímé otázky abych dostal odpověď. Jsem naprosto upřímný a přímý. Když se na něco ptám tak se ptám otázkou na kterou chci znát odpověď, a ne že si budu muset odpověď vyvozovat. Jeden kamarád mi řekl že má techniku balení postavenou na tom, že řekne uplnou kravinu a podle reakce do 2minut ví jestli holka je trotl, nebo něco v hlavě má. A další věc co nechápu je změna chování při balení druhé osoby. Jsem takový jaký jsem a ten dotyčný mě bude, nebo nebude chtít právě takového. Myslím si že navazování vztahů by se mělo normálně standartně vyučovat na školách, kde by měl být prostor pro vlastní opakovanou zkušenost.

37 Martin Martin | 14. července 2013 v 1:12 | Reagovat

Otázka ,,Kde děláš?" Já používám, "čím se zabýváš?". Často používám (i když ne často s někým koho vidím poprvé) Zdá se mně to, jako ta nejkrásnější otázka, jaká jen lze být. Možná to vychází z mého naivního pohledu, že všichni dělaji to, co mají rádi :)

38 Jirka_ Jirka_ | 14. července 2013 v 3:24 | Reagovat

Však přece z toho vyplývá že na žádné návštěvě úřece netrvám. Neuvádím ani, že u Tebe přímo. Jen , že jsem jel kolem. Samozřejmě, že i to kolem neznamená , že zrovna budeš doma. Dneska se na netu člověk dohledá div ne jak vypadá rohožka u dveří , tak čemu se divíš. HE???

39 Mek Mek | 14. července 2013 v 9:31 | Reagovat

[10]: Pubertální jsem myslela jen ty otázky, neber to špatně, můj názor x) Jinak říkám, zasmála jsem se u toho, je to fajn článek x)

40 vlaja vlaja | E-mail | 14. července 2013 v 10:15 | Reagovat

Aluška pise s Laskou.Muze psat co chce.

41 Arriane Arriane | 14. července 2013 v 10:38 | Reagovat

Mé první pozvání na rande bylo... zajímavé:-). Na třetí hodině tanečních se mě o přestávce jeden kluk zeptal, jestli bych někdy někam nechtěla zajít. Já na něj chvíli vyděšeně koukala (jsem plachý introvert, co doposud neměl zkušenosti s "chozením") a když pak navrhl nějaký den, jen jsem zavrtěla hlavou, že nemám čas. Respektive jsem měla každé odpoledne něco-volné mě napadlo jedině úterý a když jsem navrhla úterý, tak on řekl že nemůže, že má dlouho odpolední vyučování... No, tak jsme si aspoň vyměnili maily a čísla na telefon s tím, že se uvidíme další týden zase v tanečních.

Začali jsme si po mailu psát každý druhý, třetí den a docela dost se tak seznámili. A viděli jsme se každý pátek v těch tanečních. Ale na první "rande" jsme šli až asi po měsíci. A doopravdy chodit jsme spolu začali asi za dva a půl měsíce (z dnešního pohledu ta fáze předtím byla přechod od seznamování ke kamarádům). Tedy, trvalo nám to dlouho, ale protože on byl můj první kluk a já jeho první holka...(jak se píše v nějaké knížce-k takové kombinaci je potřeba notná dávka odvahy a smyslu pro humor) oba jsme nikam zvlášť nespěchali a jsem za to ráda. No a jsme spolu pořád-známe se už skoro rok a chodíme spolu tři čtvrtě roku. A doufám, že nám to vydrží (protože on jde na VŠ a já jsem ještě na gymplu).

Jinak zajímavé, že na první pohled mě nijak zvlášť nezaujal (no, přiznejme si, že co se týče vzhledu, jsme oba naprostý průměr:-) ), ale jak jsme si pak psali, tak jsme zjistili, že toho máme strašně moc společného-vkus hudby, názory na svět,zájem o AC a LD,... A taky bylo zvláštní, že když mě tehdy na těch tanečních poprvé oslovil, tak pak nějakým způsobem vycházelo, že jsme tančili pořád spolu, přestože tam bylo nucené střídání a prohazování partnerů (jakože lektor řekl že dámy postoupí o 10 pánů dopředu apod.).

A z hlediska zážitků, co tu píše Alue je skoro dokonalý-milý, slušný, od začátku vše za mě platil (a bral to jako samozřejmost), dokáže vyplnit ticho nějakým vyprávěním, ale zase zvládne i mlčet a poslouchat a popřípadě i jenom mlčet(a kolik znáte lidí, co je schopných vydržet příjemné ticho-prostě pauzu v rozhovodu...).

42 Alue Alue | Web | 14. července 2013 v 11:03 | Reagovat

[38]: Nevím vůbec kdo jsi ani co se ti to teď vlastně honí hlavou... mám pepřák a nebojím se ho použít.

[35]: Takže to že napíšu článek o některých svých horších zážitcích nutně znamená, že nemám partnera a nemůžu ho najít? Zajímavé...

43 Jirka_ Jirka_ | 14. července 2013 v 11:12 | Reagovat

Tomu se říká faktická Alue paranoia. Honí se jí hlavou ty nejhnusnější věci ,jak je vidět. Vyplýva z jejího zjevně, že bude vítat lidi s pepřákem. Poněvadš nic ji k pepřáku přece nemůže motivovat. Ostatně , kdo by se chtěl dál bavit po takovém to jejím vystoupení.

44 Alue Alue | Web | 14. července 2013 v 11:19 | Reagovat

[43]: A co si mám myslet o cizím člověku, který se ke mně tímto HODNĚ divným způsobem asi zve? Jestli ti to přijde normální, tak mě rozhodně ne.

45 hajcus.ka hajcus.ka | 14. července 2013 v 11:47 | Reagovat

Chlapík co si od tebe nechal poslat peníze na účet mě teda taky dostal nejvíc :))
Pro pobavení něco, co se stalo mně - chodila jsem venčit pejsky do útulku. Jednou jsem tam potkala sympaťáka, popovídali jsme si, poprosil mě o kontakt který jsem mu mileráda dala (naštěstí jen mail), několik dní jsme si psali a domluvili jsme se, že spolu někam zajdeme. Fakt jsem se těšila, protože po dlouhé době to vypadalo, že jsem potkala někoho, s kým bych si mohla rozumět. To nadšení trvalo jen cca prvních pět minut našeho "rande". Klučina mi vydržel dvě hodiny vyprávět o svých bývalých přítelkyních které líčil v tom nejhorším světle, v jednom kuse si na něco stěžoval a mou snahu o změnu tématu naprosto ignoroval. Dozvěděla jsem se taky, že občas mívá záchvaty vzteku a že v jednom z nich rozflákal o zeď svůj telefon, to je něco, co chce holka, kterou vidí podruhé v životě, určitě slyšet :D Naši schůzku jsem utnula co nejdřív to šlo a zdrhala od něj co nejdál.
Pro mě to byla další zkušenost k nezaplacení a jen doufám, že příště budu mít větší štěstí :)

46 Šárka Šárka | 14. července 2013 v 12:17 | Reagovat

Jednou jsem měla schůzku domluvenou přes známého v práci. Nevěděla jsem jak ten kluk se kterým mám rande vypadá, chová a tak dále :)
Nevím , už od pohledu se mi nelíbil, byla s nim nuda , byl to stydlín, no co si povídat bylo mu asi 30 let a nikdy nechodil s holkou chudák a já mu řekla, že musim jít pro rohlíky...

47 Eileen Eileen | Web | 14. července 2013 v 12:42 | Reagovat

Mně už se podařilo potkat skoro všechny exempláře, o kterých tu píšeš (kromě 5. a 6.). Člověk se fakt někdy nestačí divit.... Jednu chvíli jsem si myslela, že jsem snad jediná, komu se tohle stává, ale teď vidím, že fakt ne :D

48 Alue Alue | Web | 14. července 2013 v 13:32 | Reagovat

[47]: Z té šestky se ti nestalo ani nic podobného? .. To se divím :)

[45]: Jooo.. taky jsem kdysi takového měla. Ten mi zase vykládal, jak zahodil ve vzteku mobil do keře a pak ho nemohl najít... Zkrátka vysoce vyzrálá osobnost.
V tu chvíli jsem se sama sebe ptala, co vedle něho vůbec dělám? Mě vztekaví lidé dost odpuzují, protože nikdy nevím, jestli je třeba nenaštvu já a abych taky třeba nedopadla jako ten mobil. :P

49 Firzen Firzen | 14. července 2013 v 17:35 | Reagovat

"Borec se se mnou vidí podruhé, potřetí a vůbec nic mezi námi není. Nedali jsme si ani pusu, ani jsme se neobjali, prostě vůbec nic. Ani se mi nelíbí... Ale dostanu pomalu kolkovanou žádost k chození, kolikrát ještě i s dárky. Přestože ho prakticky neznám... A tu se ptám: Co je špatně?"
Nic proti, ale podle mě je špatně především scházet se s lidmi, se kterými se vůbec neznáš :D
Jak z toho potom vůbec může něco rozumného vzejít?

Já jsem podobném rande nikdy nebyl. Vždycky jsme se znali opravdu hodně dlouho už předtím, a něco nás od začátku pojilo. Takovéhle schůzky s někým, koho neznáme mi přijdou dost divné.

50 Alue Alue | Web | 14. července 2013 v 19:00 | Reagovat

[49]: Nic proti, ale já se s lidmi poznávám tak, že se s nimi scházím. ..

Jestli žiješ jenom dopisováním a ještě si u toho myslíš, že toho člověka ,,znáš", tak to je dost špatně. Napsat ti tam může cokoliv.

Fakt, to je hláška týdne: ,,Scházet se s lidmi co neznáš, je divné..." proto přece s někým někam jdeš, abys ho poznal!! :D To přece vůbec nedává smysl, leda bys byl fakt zalezlý jenom doma a se všemi si psal.

51 Jarka Jarka | E-mail | 14. července 2013 v 19:59 | Reagovat

Ahoj Alue, no to je mazec ty Tvoje zážitky, ale je fakt že něco z toho co píšeš znám. A je fakt, že Alue může napsat co a jak chce jak to cítí a vidí, je to její blog a taky nechápu proč by měla se na někoho ve svých 20ti letech vázat?! Jen ať si užívá svobody a života má na to právo jako každý člověk.

52 Jirka_ Jirka_ | 14. července 2013 v 20:08 | Reagovat

Nikdo tě nikam nezve Alue. A nnedělej si z lidí blázny, a sebe tak zajímavou neuděláš.A už mě nech být. Nech mě být. Dej mi pokoj.

53 jm jm | 15. července 2013 v 0:33 | Reagovat

Dobrý článek, Alu, díky. :)) Pobavil jsem se. j

54 Alue Alue | Web | 15. července 2013 v 10:18 | Reagovat

[52]: Aha? - takže ty se mi cpeš, ale pokoj mám dát já tobě...? máš to nějaké otočené.

[53]: Nechceš taky něco podobného sepsat? Podle mě by bylo o čem, kuriozních zážitků budeš mít asi taky nepočítaně. :)

55 Pistacius Pistacius | E-mail | 15. července 2013 v 11:34 | Reagovat

Ahoj,

tak toto sa mi paci, a podla poctu komentarov to vyzera, ze je to velmi zhava tema pre mnohych ludi.
Chapem, preco sa tu niektory hnevaju, a co ich k tomu vedie, ale... = tu je vsak niekolko ALE:
-preco pri vyjadrovani svojich nazorov maju ludia potrebu napadat druhu osobu?
-preco su ludia pri svojich prejavoch nasilny?
-preco sa jednoducho neda len diskutovat bez urazania, presviedcania, odsudzovania a manipulacie?

Tieto "ALE" mi pridu na rozum casto pri citani roznych diskusii k clankom na roznych portaloch. Ludia sa hadaju, urazaju a vyvysuju, a ja nerozumiem preco. Zeby to bolo preto, lebo v realnom svete maju masku, a len takto anonymne v roznych forach odhalia pravu tvar a na nic sa nehraju? Je to dost sila, ak je to tak, a potom sa ani nedivim, preco je tolko ludi bez partnerov.
Neviem, ci je tento prispevok odo mna k teme, to uz posudte sami.
Tesim sa na Vase nazory ;-)

56 Eileen Eileen | Web | 15. července 2013 v 12:45 | Reagovat

[48]: Ne, ale to bude asi tím, že když jsem měla s někým rande, tak jsme si nikdy nedávali nic na jídlo :D Avšak věřím tomu, že kdyby jo, tak mě to potká :D

57 Ananas Ananas | E-mail | 15. července 2013 v 19:58 | Reagovat

Ta osmička mi připomněla jednoho spolužáka který před časem hledal holku a tak obcházel holky, které podle něho "ušly" a bez obalu se jich ptal, jestli s ním nechtějí chodit. Vrtěla jsem hlavou, dodneška nechápu, jak do něčeho takového jde někdo dobrovolně. Přesně jak říkáš, není to prostě přirozené...

58 Aran Aran | 15. července 2013 v 21:37 | Reagovat

No co napsat, je to prostě ze života. To nevymyslíš. Tak nevím, jestli přát hodně takových zážitků, abys měla o čem psát, nebo raději nějaké přínosné zážitky. Je to na Tobě.

Roman

59 myší královna myší královna | Web | 16. července 2013 v 11:45 | Reagovat

Proč by za mě měl nutně platit chlap, když mě vyloženě nepozve? Ano, je to slušné, pokud to nabídne, ale nemůžeme počítat s automatickým placením v domě emancipace?

A čtverku rovněž nechápu; když chci někoho poznat, tak se ho ptám na prostředí a zážitky - otázka na tělo je třeba "kdy jsi měla první menstruaci" nebo "měla jsi sex s holkou", ne barva vlasů nebo počet sourozenců. To je naprosto normální konverzační téma a většinou ani lidi nezajímá odpověď, prostě konverzují.

60 Alue Alue | Web | 16. července 2013 v 13:50 | Reagovat

[59]: Ty pokládáš lidem někdy otázky, aniž by tě zajímala odpověď, jenom aby řeč nestála? ... Tak to je tedy úplně mimo mé chápání...

61 Domča Domča | E-mail | 16. července 2013 v 20:41 | Reagovat

K 1. mě napadlo, že někdy jsou slova zbytečná...když si s někým rozumíš i beze slov, to je ono, avšak to když už se stane, tak většinou až když toho člověka více poznáš a abys ho nejdřív poznala, musíš s ním samozřejmě komunikovat. Jo otrávený obličej, ten mě vždycky naštve nejvíc!s úsměvem jde přece hned všechno líp:)S těmi náznaky. Vždy je lepší říct na rovinu co si myslím a cítím, než dávat chlapům náznaky a pak se divit, že na ně nereagovali. Prostě když máš na mysli větu: nemontuj se mi do soukromí a nepokládej mi tyto otázky, tak tu větu jednoduše i říct a nechodit kolem žádný horký kaše. Ztlum tu hudbu, nesahej na mě, tohle téma mě nudí jsou snad úplně normální věty, které by měl inteligentní člověk respektovat a na první schůzce kord, aspoň pak poznáš dřív jakej je a jak na to reaguje, ale teda otázka bydlíš ve starém baráku mi přijde vůči druhýmu dost hnusná:D Otázky: ,Co dělají tvoji rodiče?"
,,Kolik máš sourozenců?",,Kde děláš?" mi přijdou vzhledem k první schůzce celkem typické a normální to mi nepřijde jako otázka na tělo. Jo kdyby se zeptal na to jakou velikost podprsenky máš, to už by byla otázka na tělo:D člověk se nemá křenit, protože co si má pak člověk domýšlet...ale říct, tohle vám teď říkat určitě nebudu a na důvod se mě neptejte, protože vám ho stejně neřeknu. Diky za respekt  a je to. Ovšem máš nějakého chalana, to je jako co za otázku?:Dano a proto s tebou jsem na schůzce přeci ne!:D Na slušnost, tedy nehraji, slušnost vychází z poslušnosti a poslušná dle něčích vymyšlených a dost často i nesmyslných měřítek rozhodně nebudu. Chovat se podle něčích představ jen proto aby si druzí neřekli...To jo:D Jsem jaká jsem, nic předstírat nebudu. Buď mě vezme nebo ne. Z jeho strany taky, radši ať řekne jen tak něco do větru i když to moc nezní, než aby byl nervozní a přendaval tu nervozitu ještě i na mě. To se mi jednou , tak stalo , že jsem měla domluvenou schůzku a už dopředu jsem na tu dálku cítila, jak je ten kluk nervozní a mě z toho bylo až spatně. Vůbec se mi tam pak nechtělo. Nerada se hlídám a kontroluju abych náhodou neřekla něco špatně, prostě jsem  svá a tak mě tohle dost odradilo. U té 6. co se mi nejhoršího stalo bylo to, když se protějšek na moje jídlo díval jako kdyby mi ho chtěl sníst pohledem...tak se zeptám zda chce ochutnat a on praví, že ne a pak zas čumí jako by hladověl měsíc zatímco má před sebou svojí porci...Hrůůůůza:D 7. naprosto souhlasím!. Jinak k těm schůzkám na slepo, jsou dobré, ale pokud nejsou zas až tak moc často. Nejlepší je nikoho záměrně nehledat a prostě jen tak na netu na někoho narazit a pak se uvidí...spontánní, ne zas až tak plánované schůzky jsou vždycky ty nejlepší;-)a to nejenom schůzky...Pak jsou ještě lepší takové, kdy se někam jde s partou a tam někde potkáš další nové zajímavé lidi, pokud jsi komunikativní a společenský člověk. Z toho pak mohou vzejít fakt dobrý vztahy. Jinak nechápu, proč se tady do tebe tolik lidí strefuje...kvůli blbostem...To je tedy pravdu věta ,,Scházet se s lidmi co neznáš, je divné..." .............:D:D

62 Jarda Jarda | 17. července 2013 v 1:28 | Reagovat

Mě vždycky fascinuje, jak si holky myslí, že chlap rozpozná nějaké náznaky. :-D A ještě víc mě dostává, když je nepozná a jsou kvůli tomu naštvaný.
Ženy přemýšlí, tak že mají v hlavě všechno se vším propojený a jsou empatické.
Ale muži přemýšlí spíše selektivně, o jedné věci. Pro nás může být náznak, když nám někdo něco řekne narovinu :-D

Např. kdyby mi nějaká holka naznačovala, že se mnou chce chodit, nemusel bych to nikdy poznat. Když mi nabídne, že se mnou chce někam projít, bral bych to jako celkem dobrý náznak. A pokud se mě narovinu zeptá jestli s ní chci chodit, tak si to jenom uvítám a ušetří sobě i mě spoustu práce :-D
A když už jsem u toho, jak holky naznačují klukům, že se jim líbí? Jasně... znám takové signály jako např. natočení špiček nohou, hraní si s vlasy, nechráněné zápěstí,pohled na rty...

63 Neila Neila | 18. července 2013 v 19:15 | Reagovat

Super, doufám, že se tu objeví ještě něco podobnýho.

64 Jiřina Novotná Jiřina Novotná | 24. července 2013 v 23:26 | Reagovat

Dobrý den, jelikož asi většina lidí má tu něco společného s ezoterikou předpokládala bych, že většina si je vědoma toho, že lidé, které potkáváme ve svém životě, jsou naše zrcadlo. A že naše okolí nebo náš partner je takový jakého si v dané chvíli "zasloužíme", na základě našeho smýšlení a myšlení. Nemůžeme posuzovat a nemůžeme soudit lidi jací jsou, nevíme jaký tu mají úkol a nevíme co takové setkání nás má naučit. Možná takovému mlčenlivému chlapovi na schůzce máme spíš poděkovat, než se divit jaký je. Přeji krásný den.

65 Přemek Přemek | 26. července 2013 v 2:03 | Reagovat

Dvě poznámky: jsem muž, takže naprosto chápu, že někdo nechápe náznaky. To žádný normální muž - méme jiné myšlení. Když muž pochopí Tvé náznaky, UTÍKÁÁÁÁT!!! ;-)

Druhá poznámka je k placení: já jsem ze staré školy, ale už několikrát se mi stalo, že se dáma urazila, že za ni platím. Divná doba. :-)

66 Přemek Přemek | 26. července 2013 v 2:23 | Reagovat

[30]: Nejsi na severním pólu? To jdeš na sever a najednou jdeš na jih... ;-)

67 Přemek Přemek | 26. července 2013 v 2:44 | Reagovat

[36]: S balením si nedělej starosti a pořiď si psa. Já holky nebalím, ale chodím s nimi na výlety se psem. Občas se pak i nechám sbalit. ;-) Každopádně mám díky tomu řadu dobrých blízkých kamarádek. :-D

Tak mě napadá: Alue, co někdy vyrazit na výlet se psem? ;-)

68 Přemek Přemek | 26. července 2013 v 3:12 | Reagovat

[45]: Já se také držím hesla představit se napoprvé co nejhůře, aby pak člověk už jen mile překvapoval. ;-)

69 Draken Draken | 23. listopadu 2013 v 20:58 | Reagovat

Já bych chtěl slyšet názor z druhé strany, možná by to bylo i zábavnější :D

70 qik-qak qik-qak | E-mail | Web | 24. listopadu 2013 v 19:22 | Reagovat

Jooo, celý článek docela sedne :D Až na 6  s tím jsem se nesetkal... :D Ale některé holky řeknou, že nepijou... tak to je pak jiná situace.
7 - párkrát se stalo, že chtěla platit, ale to nepřicházelo v úvahu ;)

Ps.: supr králičí maskot, taky sem ho měl na webu... :D

71 Basik Basik | 8. prosince 2013 v 11:14 | Reagovat

Wow, hezky zpracovane, moc sem se nasmal:D

72 Fox Fox | E-mail | 7. února 2014 v 23:38 | Reagovat

Supr článek Alue :) Docela se divím, že si Tě kluk, kterej je schopnej udělat něco z výše uvedeného, dovolí vůbec někam zvát, natož na rande.

73 Fox Fox | E-mail | 5. března 2014 v 9:04 | Reagovat

Doporučuji zkouknout pořad na MTV příšerný rande :D

74 Borec Borec | 20. dubna 2014 v 1:30 | Reagovat

Alu, ty si borka.

75 Ettelea Ettelea | 6. května 2014 v 23:51 | Reagovat

Někde nahoře padlo že bychom si měli nejdříve s někým psát a pak se s ním případně sejít, když už víme co očekávat. Tenhle systém vypadá dobře ale je to zrádné. Před nějakým časem jsem takhle v jisté severské zemi poznala jednoho celkem atraktivního muže zase z jiné severské země. Tam jsme se bavili, potí jsme si vyměnili kontakt a nějakou dobu si psali (mezi tím přijel do ČR tak jsme měli možnost se vidět). Potíž byla v tom že jsem sice věděla o jeho několika slabých bodech a když jsem za ním letěla snažila jsem se toho všeho vyvarovat aby se necítil špatně. A jak už to tak bývá stejně se on sám do té situace namontoval, cítil se blbě a nakonec je to moje vina :D takže za sebe říkám být opatrný a mít při schůzkách na slepo nějakou pojistku kdyby to byl nějaký magor, psaní je super ale nic moc to nezajistí.

76 fininka fininka | 1. srpna 2014 v 15:48 | Reagovat

[12]:jJmu neškodí, tak to nečti. Mě to třeba náramně pobavilo a i s tim placením je to svatá pravda a jestli to dojde byt jen jednomu divnýmu klukovi,tak to má smysl.

77 Lucka Lucka | 9. září 2014 v 10:14 | Reagovat

Pobavily mě "trapné otázky". Nepřijde mi neslušné, když se mě kluk ptá na rodinu, barvu vlasů nebo vzdělání. Za to se nestydím. Taky chci vědět, do jakých poměrů se v případě velké náhody přivdám (řečeno opravdu nadnešeně). Ty otázky o práškách a ty další, jsou opravdu neslušné a za to bych snad i odešla z rande.

78 19 19 | 22. října 2014 v 21:36 | Reagovat

Ty si sa tam pravdepodobne našiel :-D nebol si nahodou jeden z nich ked ťa to tak vzalo, článok si nepochopil, ostatných pobavil a moze pomôcť

79 Tom Tom | E-mail | 4. února 2015 v 1:27 | Reagovat

Mazec!!!
Dloooouho jsem se tak nepobavil! ;-D :-))

80 Tom Tom | E-mail | Web | 4. února 2015 v 1:31 | Reagovat

Čau, jenom technická-máš tam chybu v té hlášce:
"každ"é" komentář" (é/ý), tak na to když tak jukni a oprav... ;-)

81 Katrin Katrin | 12. srpna 2016 v 19:18 | Reagovat

Jednou jsem byla na rande a konverzace tak trochu víc vázla, tak jsem se zeptala: "Čeho bys chtěl v životě dosáhnout." a čekala jsem nějakou inteligentní odpověď a on "Já bych se chtěl oženil s blondýnou s velkýma prsama, alespoň pětkama a mít s ní nějaký ty děti." a já se ho ptám "Tak proč chceš tedy chodit se mnou?" A borec mi odpověděl něco, čím potvrdil jeho buranství :"Blondýna nejsi, plochá si jak přistávající dráha ale s tebou bych si snad taky nějak vystačil."

82 Anet Anet | 23. listopadu 2016 v 0:36 | Reagovat

[81]: boze, tomuto at ho rovnou useknou!! Tohle se nesmi rozmnozovat

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama