V e-shopu Alue.cz jsou nové křišťály z Madagaskaru. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 16.12.

Now We Are Free - přepočítáno na léčivou frekvenci 432 hz

20. července 2013 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Oblíbená Videa
Nikdy nepochopím, jak mohou lidé dělat na planetě zemi tolik zla a jak mohou k sobě navzájem být tak strašně zlí.
Nikdy nepochopím, jak někdo může zabíjet zvířata, nebo jak někdo může vydělávat na utrpení druhých lidí... Nechápu ani všechny ty řeči tolem vší této hrůzy. Všechny ty výmluvy a důvody proč se to tak dělá a proč se to tak dělat má.. Postavené na úplně vratkých kůlech: Zkrátka lži.
Přeji si, aby všichni otevřeli oči a probudili se. Ne aby všichni lidé byli ,,duchovní", ale zkrátka aby si uvědomili, že takhle to už dělat nejde. To by úplně stačilo.

http://youtu.be/QHxQM8Y2X8w





Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue
 


Komentáře

1 vlaja vlaja | E-mail | 20. července 2013 v 3:44 | Reagovat

je to o psychickom dusevnom stave stara sa volakto o to na kazdej ulici by mal byt liecebny ustav

2 hel hel | 20. července 2013 v 9:54 | Reagovat

příjemná zklidňující hudba, díky:)

3 Farah Farah | 20. července 2013 v 11:13 | Reagovat

Krasa, tak taky neco prispeju, at mame den bohatsi :) http://www.youtube.com/watch?v=HTKjJw3P7SA

4 Eileen Eileen | Web | 20. července 2013 v 11:43 | Reagovat

Tyhle myšlenky mě také čas od času přepadají, posléze se dostaví pocit takového zvláštního smutku a bezmoci s tím něco udělat. A neustále vyvstává jediná otázka a to - Proč?...
Každopádně díky za krásnou hudbu a video! :)

5 Hugo Hugo | 20. července 2013 v 11:46 | Reagovat

Nestačí aby si ludia uvedomili pravdu.
Treba konať.
Vsak aj dnes vie vela ludí že USA zautočilo na Afganistan a pritom je USA ten terorista, na aktuality.sk každý nadáva na USA, ale čo je na tom že nan nadávaju? Utočia si dalej...
Tak by to bolo aj tu, aj kekby vsetci ludia vedeli pravdu, nič by sa nezmenilo...
Mali by sme bojovať proti zlu, hoci aj násilím.
Násilie sa dá zastaviť jedine násilím...
Keby že sa ku sebe začneme chovať dobre, aj tak by vsetci žrali mäso... Nasiel by sa jeden človiečik čo by začal mlátiť vsetkých naokolo a čo potom? Mlátil by vsetkých dalej, potom by sa začali brániť a boli by sme tam kde sme aj boli...
Nestačí aby ludia otvorili oči...
Aj tak tu budu vojny aj vsetko...
Dajme tomu že na Slovensku a v Cesku vsetci budu vedieť pravdu.
Zrusi sa internet, zrusi sa vsetko zlé- a USA povie že v Ceskoslovensku je niaky terorista a... a že vlastne nie jeden, su dvaja, su to prezidenti Ceska a Slovenska.
A čo my? Budeme siriť mier, prídu sem vojaci a čo? Budu nás zabíjať?
Mali by vsetci ludia začať NASILIM bojovať proti násiliu...
Nastaly by zlé časy, ale po nich by prisiel raj...

6 Martin Riedl Martin Riedl | E-mail | Web | 20. července 2013 v 11:51 | Reagovat

Máš pravdu... snad jen s tím zabíjením zvířat- no když to někdo dělá rekreačně, tak je to fakt hrůza :P. Ale co ta, která pak občas máme k obědu? Jaké se nabízí řešení?

7 Firzen Firzen | 20. července 2013 v 12:52 | Reagovat

To je opravdu nádherné :-) Moc děkuju.
Vzpomněl jsem si na toto: http://www.youtube.com/watch?v=zvMW31G2k-Q

8 Hugo Hugo | 20. července 2013 v 13:07 | Reagovat

Podľa mňa by sa mal niaky drsný schopný a múdry národ oddeliť od sveta a začať ho postupne dobývať až kým by celý svet nebol jeden štát........ Bolo by tu mnoho násilia ale potom by vymysleli normálne pravidlá, potom by už neboli žiadne vojny, potom by nebolo nič také ako " prečo sú ľudia tak slepý"... Deti by sa vychovávali tak aby boli múdre, schopné a najmä dobré, nie ako dnes....  Napr. Nemci alebo Rusi ... Nemci sú drsný, silný atď, rusi zase neprehrali žiadnu vojnu, možno aj Číňania, ale tí by po vojne nevedeli vymyslieť svet bez utrpenia... Toť môj názor...

9 Sigil Sigil | E-mail | 20. července 2013 v 13:34 | Reagovat

Možná by stačilo snažit se získat trochu informací před, mnoa komentáři zvýrazňováním "nepochopení", třeba zde:http://cs.wikipedia.org/wiki/Laskavé_bohyně#D.C4.9Bj. Pokud se nebudeme snažit chápat druhé, ať jsou jejich činy jakkoliv hrůzné a "nepochopitelné", asi s tím těžko něco uděláme...
ad komentář 5/ Hugo, myslím, že právě tím co píšete se stavíte na roveň smutnému hrdinovi Laskavých bohyní. Kdo, podle Vás, bude určovat KDO je ŠPATNÝ a kdo ten JEDINĚ DOBRÝ?? Vy? Alue? Náhodný výběr? Co z Vás osobně bude při aplikaci násilí?
Hony na čarodějnice budou, koukám, pořád...
V Bibli, jakkoliv ji zde na tomto webu asi nemusíte, je jedna kouzelná věta o třísce a břevnu v očích. Tím by mohl každý začít u sebe. Pokračovat pak může házením kameny, pokud je bez viny... Protože "Každému, co jeho jest...". A to nejsem církevník.
Howgh.

10 Echo Echo | 20. července 2013 v 13:45 | Reagovat

[8]: To ne...žádné dobývání, žádné války. Násilné revoluce jsou špatné, a na jejich konci se vlády chopí stejně jenom další diktátor. Nemůžeme používat nepřítelovy zbraně, to bychom se přidali na jejich stranu. Je zlé, co se se světem děje, ale já věřím, že se lidé začínají probouzet. Nemůže to trvat věčně.

11 Enola Enola | 20. července 2013 v 15:32 | Reagovat

[8]: Rusové prohráli válku v Afghánistánu, 1.světovou válku, rusko-japonskou válku, Krymskou válku...
V čečenské, zimní ani polsko-sovětské válce se taky moc nevyznamenali.
Vyhráli 2.světovou válku, válku s Francií(1812), rusko-tureckou válku(1877), severní válku...
Policejní akce jako byla invaze v roce 1968 nepočítám.

12 Ella Ella | 20. července 2013 v 16:53 | Reagovat

Ani ja to nechapu a porad se ptam,proc jsou na tomto svete porad nekde valky?A co jsou vlastne lidi zac,jsou snad nakazeni nejakym virem,jenz je dela agresivni?Akce je reakce ze nasili plodi zase jenom nasili.

13 Hugo Hugo | 20. července 2013 v 18:00 | Reagovat

[6]:  jak že jake je reseni? Na toto existuje len jediné riešenie - prestať ich zrat.... Vsak sa na nás ufonkovia smejú, však si predstav byť na ich mieste - ľudia sú tu už koľko tisíc rokov, a stále sú tak primitivni že zeru mäso... V Chine dokonca psov! Však väčšina mimozemšťanov keď tu boli toľko čo ľudia už lietali po vesmíre a zivili sa pranou, a my zatiaľ ani vegetariáni niesme!! Však sa spametajte, sme totálne pozadu - vďaka elite, ale čiastočne si zato môžte aj sami...

14 vlaja vlaja | E-mail | 21. července 2013 v 0:41 | Reagovat

psychopati vymysleli vojnu kym sa nevyliecia ...su najbohacsi kupia si kazdeho a vladnu

15 Pistacius Pistacius | 21. července 2013 v 13:56 | Reagovat

Nasilie potlacit nasilim? Agresiou proti agresii? Hasit ohen, dalsim ohnom? Vsak troska rozmyslajme, zapojme do toho srdce a ducha...

16 aves passeri aves passeri | E-mail | Web | 21. července 2013 v 17:58 | Reagovat

Já to chápu poměrně jasně. Proč jsou lidi k sobě tak strašně zlí?? Je za tím prachobyčejný strach. Strach, že přijdou o to, co potřebují... nebo co si kolikrát jen myslí, že potřebují. Někteří se bojí o život, někteří se bojí, že přijdou o svou rodinu a o svou práci, někteří se bojí, že je nikdo nebude mít rád, nebo že je jejich milenec nebo přítel nebo manžel/ka opustí, někteří se bojí bezmocnosti a jiní, že o moc, kterou mají zase přijdou, někteří se bojí, že budou chudí, jiní, že je nikdo nebude uznávat a někteří se bojí, že přijdou o svou svobodu a o možnost dělat si, co chtějí a jiní se zase děsí zla a nejistoty a chtějí zavést dobro a jistoty. A jiní se bojí elit a mimozemšťanů. Spoustu násilí svět zažil v okamžiku, kdy se někdo snažil (nebo se alespoň tak tvářil) zavést "dobro" - křižácké výpravy, muslimské výboje v počátcích islámu, křesťanské misie, komunismus,, 1969, francouzská revoluce, upalování čarodějnic atd.,, atd., atd. Násilím člověku dobro nevnutíme ani náhodou. Násilí probouzí jen vzdor, rebely, případně se lidé podrobí, ale opět jen ze strachu, ale někde v podhloubí se jen čeká, až to bouchne a dojde ke změně. Nestačí, aby si lidé uvědomili, že takhle to dál nejde. Člověk není jen bytost rozumná, člověk je také hnán emocemi a svými potřebami. A kolikrát jste už něco "rozumem" chtěli, chtěli se chovat "dobře, mile, správně, odvážně, svobodně, ohleduplně atd." a selhali jste? Člověk se musí vypořádat se svým strachem, a teprve pak dokáže otevřít své srdce a chovat se jinak. Teprve pak dokáže být opravdu svobodný a nepropadat pokušením. Jak moc lidstvo v tomto pokročilo, posuďte sami. A jak moc jste v tom pokročili vy sami (včetně mě samozřejmě), víte taky vy sami. A jak moc pomáháme druhým, aby se nebáli, ale naopak v nich podporovali odvahu a sebejistotu a lásku a soucit k sobě a k druhým? Ale jsem optimistka, třeba to jednou vyjde :-))

17 Ella Ella | 21. července 2013 v 21:22 | Reagovat

Aves to jsi napsala velmi vystizne na 106% s tebou souhlasim,take to tak citim.

18 martina martina | 21. července 2013 v 21:31 | Reagovat

My lidi jsme hodně divný plemeno. Stačí tak malinko a mohli by jsme se mít tak náádherně... i to je slabý slovo

19 Hugo Hugo | 21. července 2013 v 21:42 | Reagovat

[9]: však vždy by ten čo je najmudrejsi rozhodoval kdo je dobrý a kdo zlý, napr. v súčastnosti ja...

20 Hugo Hugo | 21. července 2013 v 21:49 | Reagovat

[11]: ale ja nemyslím túto tieto drobné "valky" kde.bojuje jedno ruske mesto proti jednému japonskemu... Kde bojuje 10 ruských vojakov s 2 tankami a jednou stihackou ktorá nefunguje proti Afganistanu.... Ja myslím opravdove valky kde bojuje celá ruská sila... Napr. 2. Svetová... A druhá svetová to bolo čosi, Nemecko nebolo čosi také ako sa dnes píše, ono to bolo neporazitelne, vsak len Poľsko dobyli a to brali ako výcvik vojakov, a Poľsko zase nie je až tak slabé, alebo Francúzsko za mesiac, proste to bola neporazitelna pevnosť, GB bola na pokraji síl, USA radšej vyhlasovali že sú neutrálny, Wehrmatch sa nedal poraziť... Ale Rusko ho aj tak porazilo....

21 Hugo Hugo | 21. července 2013 v 21:56 | Reagovat

[15]: hasiť oheň ohňom a potláčať násilie násilím je rozdiel.....  to je akoby som povedal že za lásku opetovat lásku, za smrť zariadiť smrť....  Blbosť! A násilie sa dá potlačiť násilím, inak nie... Vsak o som písal, Slovensko nebude násilne, budeme tu mať lásku atď, a zrazu prídu američania a začnú nás zabíjať, a my si povieme že sa brániť nebudeme lebo násilie neutlaca násilie, budú nás strieľať, my im budeme skákať pod nohy, a nakoniec zistíme že je tu ešte viac násilia.... A kebyze sa bránime, dobyjeme USA ( to len príklad hovorím...) a rozširime mier aj tam a už sa nebude zabíjať, a bude mier navždy v USA aj na Slovensku....

22 Alue Alue | Web | 22. července 2013 v 10:03 | Reagovat

Jsem VELICE zklamaná touto diskuzí. Dám sem nádhernou hudbu naladěnou na 432 hz, podbarvenou nádhernými záběry přírody a krásných žen... a pár vět o tom, že by se lidé měli probudit a chovat se k sobě a planěte hezky...
A vy se tu začnete bavit o válkách a řešíte, který stát koho porobil! - Fuj.

23 Hugo Hugo | 22. července 2013 v 12:05 | Reagovat

[22]: Ale to oni začali že ludia by si mali otvoriť oči, tak ja som im len napísal že to nestačí, a oni zrazu v komentoch sa začali hádať o niakej rusko-japonskej vojne a že ohen hasiť ohnom atd, tak som im zas odpísal a to je vse...
Jo, táhle diskusia je dosť agresívna, ale to len kvôli ostatným...

24 Enola Enola | 22. července 2013 v 16:05 | Reagovat

[21]: Opravdu nemůžeme za to, že Slovenská republika vyhlásila válku USA a ještě po 70 letech z toho máte trauma.

[22]: Omlouvám se, nechala jsem se unést, myslím že by to už mohlo stačit a tak s tímhle tématem končím.

25 Hugo Hugo | 22. července 2013 v 18:04 | Reagovat

A ja si myslím, že základom je mať zdravé potraviny, zdravý vzduch...
Né byť otupovaný chemickými látkami...
A ked tu bol ZSSR, ludia mali prácu vedla domu, takže nejazdili autami furt...
Nikam nepotrebovali autom chodiť, proste preslo jedno auto za den, vzduch bol aj v mestách jak keby sme boli v lese..
Potraviny boli v 100%-tnej kvalite...
Keby tu bolo ZSSR, určite by sme boli bližsie k dokonalému životu...
A este aj ked nás tak kontrolovali, tak sme nad tým viac rozmýslali a boli blizsie k pravde...
Lebo ked sa človek necíti ukrivdení, tak načo bude rozmýslať o niakom dokonalom živote, ked sa tak cíti?
Proste ako vidím dnesnu dobu, neviem neviem kedy sa dostaneme do dostatočného stupna, a či sa tam vôbec dostaneme...
Mne je fakt luto za ZSSR....
Uplne do plaču mi je za ním, niekedy sa chcem zabiť, lebo je možné že po smrti si vyberiem miesto a aj CAS kde sa narodím...
Vybral by som si 20. storočie..... a planétu Zem...
Proste to bolo tak silné, oni vesmír objavovali... Dnes USA ho už aj objavený maju, ale nič nám nepoviu...
Alebo boli aj silný, vsak zachvílu nás Cína rozdupe na prach, celý svet!
Cinania nemaju v hlave vsetko v poriadku, oni su schopný zautočiť na niekoho len kvôli tomu aby získali nové uzemie... A sirili dalej zlo...
A kdo ich zastaví? Vsak oni v priebehu 10 rokov vybudovali 10 milionové mesto!
Ich ekonomika za 3 roky predbehne USA, za 12 rokov aj vojensky...
Co tak za 30 rokov? Aká bude Cína? Zautočí na EU, kdo nám pomôže?
USA? Tí maju už celu ekonomiku na krach, to sa do 30 rokov aj rozpadne už..
Alebo Rusko? Ano, to nám mohlo pomôcť- ale len mohlo... Teraz nepomôže..
V strede 20. storočia už Cínania zautočili na ZSSR, chceli získať Sibír a nerastné bohatstvo...
A ZSSR ich tam s lasermy zahnali preč, aj ked je Cinanov 1,3 miliardy, Rusov je milion krát menej, aj tak ich zahnali a Cinania ani nevedeli na koho maju strielať!
Kebyže sa ZSSR nerozpadne, tak by zahnali Cínanov aj o 30 rokov, ale teraz už je Rusko to isté čo západ, skazený stát, ktorý bude kapitulovať po prvom dni vo vojne s Cínov...
Je mi z toho fakt do plaču, oni boli najlepsí!!! Nikto sa im nemohol rovnať, ochranovali Slovensko lebo sme boli tiež komunistický, kdo nás teraz ochráni?
Vsade vyhrávali, v hokeji, dokonca aj v takých sportoch ako bol napr. Box boli najobávanejsí vždy len a len sovieti, proste dokým tu bol ZSSR, boli sme v bezpečí, nikdo ich neporazil, a dnes? Dnes by Cínanom este aj pomohli...
Neuveritelná skoda, vlastne prečo sa ZSSR rozpadlo? Vsak nemali na to ani poriadny dôvod!!!

To je vsetko, lebo by som tu o tom písal do noci...

A POPROSIM ALUE, NECH ZVEREJNI TENTO KOMENTAR LEBO SOM HO DLHO PISAL, A DAL SOM SI NAN ZALEZAT...
VIEM ZE UZ MAS PLNE ZUBY TYCHTO KOMENTOV O VOJNE, ALE ESTE TENTO POSLEDNY...

26 Janis Janis | 23. července 2013 v 1:19 | Reagovat

Pekná skladba a ešte nádhernejší klip.

Ako je možné, že poznáš zákony Vesmíru a predsa nedokážeš pochopiť ako môžu ľudia konať toľko zla a byť tak strašne zlí? Tomu nemôžeš pochopiť, pretože to nie je pravda. Je to o opäť len uhle pohľadu - cítiš sa v danej chvíli taká, ako vnímaš svet a svet je pre teba v tom okamihu takým, aká si ty sama, ináč to nemôže byť. Keď zažiješ s ľuďmi niečo očarujúce, budeš písať o tom, aký je svet krásny a ľudia dobrí :))

Ľudia nie sú zlí a ak sa nám zdá, že sa zle správajú, vidíme v nich len momentálny odraz nášho vlastného zlého konania, neschopnosti milovať bez podmienok a brať všetko také aké je, bez posudzovania. To, čo vníma človek ako zlo je len ilúzia, dualita, karma, rezonancia, spravodlivosť! Ten istý skutok, je pre jednych požehnaním, pre druhých prekliatim, ďalších nechá ľahostajnými a pre spravodlivý Vesmír jednoducho JE.

Ľudia SA už UVEDOMUJÚ, stačí otvoriť oči a poobzerať sa okolo seba - UVEDOMIŤ si to :) Čoraz viac ľudí zisťuje, že ktokoľvek, čokoľvek, komukoľvek a akokoľvek robí, robí sebe, pre seba a že celý jeho život je iba a len o ňom samotnom.

27 Janis Janis | 23. července 2013 v 1:46 | Reagovat

[8]: Ľudia sú slepÍ? Čo hovoríš o druhých, hovoríš o sebe. A tvoja perla: "Násilie sa dá zastaviť jedine násilím..." to len dosvedčuje. Ty aj po sebe čítaš, čo napíšeš? Skutočne si myslíš, že zlé konanie ľudia zastavia ak budú zle konať? :D Lebo toto si v podstate napísal... Najprv treba začať upratovať pred vlastným prahom a vyladiť si zmýšľanie, garantujem, že potom nikdy nijaké zlé konanie neuvidíš. Svet zmeníme iba a len zmenou mentality - podotýkam, našej vlastnej :)) Keď skúsiš, pochopíš, prečo stačí "len" toľko ;)

28 Hugo Hugo | 23. července 2013 v 9:18 | Reagovat

[27]:Ano, ja som napísal že zlé konanie dokáže zastaviť zlé konanie... a za tím si stojím...
A mimochodom, celý komentár číslo @27 je jedno velké ego, tak ty bud o niakej perle radsej ticho..
A ty mi vravís že ludia nie su slepý?
:D:D:D
Vôbec nie su, svet je dokonalý, presne tak ako má byť, nič nie je zlé, vsetko je v poriadku....
Vsak sa spamätaj, pozri sa na realitu konečne...
Vsak som už uviedol príklad ako sa dá násilím zastaviť násilie...

29 Hugo Hugo | 23. července 2013 v 9:18 | Reagovat

[26]: To čo si napísal...
Ze ludia su dobrý? Aj ked robia VEDOME zle, naschvál zle, proste zlo pre zábavu, robia vlastne dobre?
:D
Tak toto radsej nebudem komentovať dalej...

30 vlaja vlaja | E-mail | 23. července 2013 v 10:28 | Reagovat

liecebne ustavy by nam pomohli v prvovom rade pre psychopatov.Dakujem za liecivu frekvenciu 432 hz

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama