Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 18.9.

Plány na čipování novorozenců v USA a Evropě

27. února 2014 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Ze světa
Jste připraveni žít ve světě, ve kterém bude každému narozenému dítěti implantován mikročip?
My všichni víme, že se to stane v blízké budoucnosti, pokud se tomu lidstvo za každých okolností nepostaví. Dle nejnovějších informací by se mělo čipování novorozenců rozběhnout naplno v květnu 2014 v Evropě a USA. Víme také, že je jedním z hlavních cílů vládnoucích elit, aby byla očipována celá lidská populace.

Vlad Dmitrievich :
V květnu 2014 budou donuceny všechny novorozené děti přijmout podkožní RFID čip. Veřejné kliniky v Evropské unii již byly informovány.
Součástí RFID čipů bude také GPS senzor, který zaručuje lokalizaci objektů s přesností 5 metrů. Bude napojen přímo na satelit, který bude součástí internetové sítě. Dle předpovědi by měly být očipovány všechny děti narozené po květnu 2014.



Lucien Desjardins :
Spojené státy se tímto směrem ubírají v tajnosti. Švédský premiér Olof Palme dal souhlas implantovat testovací čipy vězňům již v roce 1973 a bývalý ředitel Data Inspections Generál Jan Freese odtajnil informaci, že některým pacientům v domácím léčení byl také RFID čip implantován a to v polovině roku 1980.

Jste připraveni žít ve světě, ve kterém bude každý váš pohyb monitorován, nahráván a uložen v databance Velkého bratra?
Dle artiklu Finnish distribuovaném doktorům a studentům medicíny, je již velmi málo času na změnu směru vojenské medicíny a technologie ovládání mysli, která nám vezme poslední střípky zbylé svobody.

,,Bytosti s implantovaným čipem můžou být lehce kdykoliv pod cizí kontrolou. Jejich mozkové funkce mohou být dálkově monitorované superpočítači a dokonce jim můžou měnit myšlenky změnou frekvence,"napsala Dr.Rauni Kilde.

Experimenty týkající se RFID čipů byly tajně prováděné na vězních, vojácích, mentálně postižených, hendikepovaných dětech, hluchých a slepých lidech, homosexuálech a různých skupinách, které jsou elitou považovány za nepotřebné.

Dnešní mikročipy operují prostřednictvím nízko-frekvenčních vln, které je zaměří. S pomocí satelitů může být osoba s čipem lokalizovaná na celé planetě. Tato technologie byla testována i ve válce v Iráku, dle vyjádření Dr. Carl Sanderse, který vynalezl intelligence-manned interface (IMI), který se lidem aplikuje za pomocí injekční stříkačky. Tyto superpočítače Národní bezpečnostní agentury NSA můžou dnes "vidět a slyšet" co vojáci prožívají na bojišti díky monitorovacího systému (RMS).

,,Jakmile je mikro-milimetrový čip umístěn v optickém nervu oka, tak čip dokáže "vykreslit" mozkové impulzy a zjistit co dotyčný prožívá, cítí, vidí a slyší. Jakmile je tato informace přenesena a uložena v počítači, tak můžou být zpětně tyto vjemy zaslány implantované osobě prostřednictvím mikročipu do mozku a tím u dotyčného vyvolat všechny pocity znovu. Prostřednictvím RMS a počítačového operátora můžou zaslat dokonce elektromagnetickou zprávu nervovému systému, která bude mít na dotyčnou osobu velký vliv. Díky RMS může zdravý člověk zažívat halucinace a slyšet ve své hlavě různé hlasy, a dokonce jej lze pomocí elektromagnetických impulzů mučit, " upozornila Dr. Kilde.

______

Budú mať novorodenci mikročip v tele už v máji tohto roku?
Plány sa týkajú krajín Európy a USA.
Všetci ste už určite počuli o čipovaní ľudstva. Posledné roky je to téma tém a v blízkej budúcnosti by sme sa mali pripraviť na to, že budeme žiť vo svete, v ktorom bude každý tvor na Zemi označený čipom. Aj človek.

Podľa najnovších informácii by sa malo čipovanie novorodencov v Európe a USA rozbehnúť v máji roku 2014. Niektoré skupiny ľudí sa domnievajú, že jedným z hlavných cieľov vládnucich elít je očipovanie celej ľudskej populácie. Pre mnohých je táto informácia príliš kontroverzná a nemožná.
V krátkom výťahu z článku na serveri agoracosmopolitan.com upozorňujú, že by sme sa tým ako ľudstvo mali hlbšie zaoberať: "V máji 2014 by mali mať všetky novonarodené deti podkožný čip RFID (Radio Frequency Identification). O týchto čipoch sú už vraj verejné kliniky v Európskej únii informované."
Ide o identifikačný prvok na identifikáciu (nielen) tovaru, ktorý pracuje vo vysokofrekvenčnom pásme. Je to pokračovanie systému čiarových kódov.
Čipom sa dá lokalizovať objekt s presnosťou piatich metrov. Napojený bude priamo na satelit a ten bude prenášať údaje do internetovej siete. Bytosti s implantovaným čipom môžu byť ľahko kedykoľvek pod cudzou a nežiadúcou kontrolou. A nielen to.

Riadenie ľudskej mysle cudzím človekom
,,Môže dôjsť aj k monitoringu mozgových funkcií na diaľku. Zmenou frekvencie sa dajú meniť aj myšlienky a pocity," vyjadruje sa k téme doktorka Rauni Kilde.
Experimenty týkajúce sa RFID boli tajne skúšané na väzňoch, vojakoch, mentálne postihnutých ľuďoch, hendikepovaných deťoch, hluchých a slepých ľuďoch a rôznych ďalších skupinách.
Podľa vyjadrení doktora Carla Sandersa, ktorý vynašiel IMI (intelligence-manned interface), technológiu aplikovanú pomocou injekčnej striekačky testovali aj počas vojny v Iraku. Vďaka špeciálnemu monitorovaciemu systému môžu superpočítače Národnej bezpečnostnej agentúry NSA vidieť a počuť, čo vojaci prežívali na bojisku. Pomocou neho a počítačového operátora môže zaslať elektromagnetickú správu nervovému systému, ktorá bude mať na dotyčnú osobu veľký vplyv.


RFID čipy v tv Narkóza
http://www.youtube.com/watch?v=ct_CZl-PE5k

______

Pozn. Alue:
Originální verzi tohoto článku naleznete na stránce czechfreepress.cz - zde
Docela mě zarazilo, že czechfreepress se odkazuje na stránky www.skolskyservis.teraz.sk, že slovenská část článku pochází odtud. Když jsem však zdroj chtěla zkontrolovat, zjistila jsem, že původně správně uvedený odkaz nikam neukazuje, zobrazí se hlavní stránka webu. To znamená, že tam patrně došlo k cenzuře. Proč? - To se můžeme jenom domnívat.

O tom, že se budou automaticky čipovat všechny nově narozené děti, vím už asi dva roky. Cca před půl rokem se ke mně donesla definitivní zpráva, že je to odsouhlasené a brzy se to začne dít. Už v té době se i vědělo, že lékaři a lidé na potřebných místech už byli o tomto uvědoměni... A brzy poté mi jeden z čtenářů zaslal tento článek.

Pokud se to potvrdí definitivně, tak za sebe říkám, že tomuto systému, pokud to bude v mých silách, nikdy žádné děti nedám. A pokud budu mít možnost zdrhnout kamkoliv, kde nebudou čipy, udělám to okamžitě. Protože nikdy nevím, co se s těmi čipovanými lidmi bude dít, jestli nebudou schyzofrenní, nemocní, jestli nebudou nebezpeční svému okolí (Co když právě díky funkčnímu čipu nastane zombie apokalypsa? Co já můžu vědět, co to všechno je schopné dělat s mozkem i po jeho smrti?) a taky - zcela logicky - by byla otázka času, kdy by to dostali nařízeno i dospělí lidé. Raději se nechám zastřelit, než mít v těle čip. Protože mít čip, znamená ztratit svobodu a soukromí. A takový život je bezcenný, nebude mít pro mne žádnou hodnotu. (Navíc se ví, že aplikováním čipu ztrácíte duši. A o duše tu jde především.)
A udělat něco takového nevinným dětem? - Ten kdo to vymyslel, a kdo to hodlá praktikovat, si nezaslouží nic jiného, než navždy skončit v pekle. Zavřít všechny ty zmetky do basy, je směšně málo.

Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
.
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue

 


Komentáře

1 zmichaela zmichaela | E-mail | 27. února 2014 v 3:47

coze?a kdy jim ho jako budou davat?primo v porodnici?Bude to oficialni?Dozvi se to vubec matka,ze jejimu miminku dali cip?Jak se muzou lide branit?

2 Nikola Nikola | 27. února 2014 v 7:19

To je zléé =/ něco by se s tím konečně mělo udělat.

3 Jasna Jasna | E-mail | 27. února 2014 v 7:38

Toto čítavam už tiež dlhšiu dobu, ale jednoducho sa mi nechce veriť, že si to necháme. Ktorý rodič si preboha dá očipovať svoje dieťa? Len nejaký blázon. Každá matka so svojim materinským citom a inštinktom sa bude proti tomuto brániť. Už len keď sa trochu nad tým človek zamyslí - hneď je mu jasné, že netušíme, čo to spôsobí v tele - veď bolo viac prípadov psov, zdravých ! ktorých začipovali a následne zomreli, pretože sa im čip "stratil" niekde v tele. Psov som začipovať nedala - chvalabohu - a deti tiež určite nedám. Nie sme žiaden tovar. Sme ĽUDIA!

4 Jarka Jarka | E-mail | 27. února 2014 v 8:29

Ahoj Alue, jak jsi psala o té duši když se implantuje čip. Nad tím sem přemýšlela jak je to s duší ted už to vím. Hnus fialovej ti zmetci. Nám nezbývá než doufat, že tento systém se konečně sesype do propadliště dějin.

5 Tereza Tereza | E-mail | 27. února 2014 v 8:43

Ako je možné zistiť, v ktorej pôrodnici bude alebo nebude novorodeniatku implantovaný čip?
Akým spôsobom je tomu možné zabrániť (ako rodič - matka hneď po pôrode)? Ocenila by som praktické návrhy, ako sa ubrániť.
Ďakujem.

6 Robert Robert | 27. února 2014 v 8:56

Plně souhlasím s tvým dovětkem. Jsi skvělá a držím pěsti at se ti podaří propudit co nejvíc lidí aby jsme to mohli změnit. Ted ještě nenastal ten správný čas...

7 Veronika Veronika | 27. února 2014 v 9:41

Tak to je nářez. Zdálo by se mi to jako scifi, nebo přehnané, kdyby to nebylo naplánované už na tento rok.. TO je prostě hnus. Jsem šťastná, že se mi syn narodil loni a že si to tu třeba nečtu jako nastávající maminka. Nikdy bych toto nedopustila. Ale myslím si, že to bude tak jako se vším a i v tomto případě se najdou tací, kteří s tím budou souhlasit! Což je průser. Zdá se, že nám nezbývá moc času se zachránit. Teď nebo nikdy. Akorát nechápu, jak nám může být ukradena duše? Aluško, mohla by jsi to blíže vysvětlit?

8 HC HC | Web | 27. února 2014 v 9:56

Podle mě něco podobného nemůže nastat nařízením shora. Ovšem pokud se to šikovně marketingově uchopí, lidé se nechají očipovat dobrovolně, rádi a za své peníze.

9 B. B. | 27. února 2014 v 10:04

Ale co s tím můžeme dostat? Chce se mi z toho brečet ...

10 Firzen Firzen | 27. února 2014 v 10:10

Čipováním podle mě duši člověk neztratí.. přece by zemřel, kdyby to tak bylo, nebo ne? :-)

Myslím, že strůjci tohoto v "pekle" jistě skončí. V astrálu zaujmou místo, jaké jim náleží.

Strůjci tohoto nejsou nesmrtelní, takže i kdyby se nikomu nepodařilo změnit, vždy bude šance, aby po jejich řádění přišel někdo jiný, který čipování zastaví.

Neviděl bych to tak černě, navíc na 95% si myslím, že toto je jen vymyšlená zpráva a nic takového se letos nestane. Víme, jak to bylo s 21.12.2012, že ano.

11 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 27. února 2014 v 10:19

A to je tak šíleně nepřekonatelnej problém rodit doma? Zajímavý, že ještě před nějakým časem to bylo normální ... lidi akorát platí svoji svobodou za to, že jsou čím dál víc zhýčkaní, líní a pohodlní. "radši to děťátko naočkujeme, aby nebylo nemocné, i když nevíme, co v té vakcíně je." ... "radši budeme rodit v porodnici, co kdyby náhodou něco" ... "radši si koupím v supermarketu to nejlevnější" a tak dále a tak dále. My to ve skutečnosti chceme, to je ten největší problém. Schválně, kolik rodičů dá dítěti čip jen proto, aby pak v pubertě věděli, do jaký hospody chodí.

12 Tina Tina | 27. února 2014 v 10:21

nikdy

13 Alue Alue | E-mail | Web | 27. února 2014 v 10:48

[5]: Pokud se to rozjede pro celou EU a Ameriku, tak to samozřejmě bude automaticky všude. To by přece nemělo smysl, kdyby to někde bylo a někde ne.

[7]: V podstatě to čipování, jak už před tím varovala Bible, nebo ten týpek co říká že komunikuje s Šeranem, je přesně tohleto. Je tu boj o naše duše a pokud se díky čipu staneš číslem, ztrácíš duši. Už nebudeš člověk, budeš biorobot bez svobody. O tom je tahle pokusná králikárna.

[10]: Nezemřeš. Jiní bioroboti (šediví mimozemšťáné, Animus atd.) také nemají duše a žijí. Tělo můžeš ovládat mnoha způsoby i bez duše, akorát už to nebude cítící bytost. Bude to logický stroj.

[11]: Otázka je, jestli nedostane čip povinně, až doma narozené dítě zapíšeš na úřadech a matrice. Domácí porod to nevyřeší, jedině porod v zemi, kde nejsou čipy. Dítě by dostalo třeba ruské občanství a už na něho nemohou.

14 AChantall AChantall | 27. února 2014 v 11:41

Alue, nerozumiem, ako môže čip vziať dušu a kto tu dušu získa do moci? Veď duša je to najdôležitejšie čo  máme. Ale asi sa na nete nemajú písať také nebezpečné veci... neviem čo si mam myslieť..

15 aves passeri aves passeri | E-mail | Web | 27. února 2014 v 11:45

To je to čipování, o kterém se mluví v souvislosti s očkováním? Že právě skrze očkování (které je v podstatě povinné) se ten čip má do těla vpravovat?
Tohle by musel pustit někdo z těch, co o tom vědí, aby to bylo potvrzené a mohlo se proti tomu něco dělat. Protože kdo ví, jestli by to vůbec prosáklo mezi lidi, jestli by se to řeklo. Protože to je něco, proti čemu by se lidi normálně vzbouřili. Pochybuju, že by tohle normální matka, která by o čipu věděla, nechala dítěti vpíchnout. Matky se brání i proti normálnímu očkování, natož pak čipovanému...
Jak by tohle chtěli vysvětlit, aby lidi zblbli??
No, jestli se začne vykládat, že v očkování jsou čipy, tak to bude teprve mazec, jedni budou říkat, že je to blbost, druzí že tam jsou a že se očkovat nenechají... zmatek nad zmatek...

16 Miri Miri | 27. února 2014 v 11:51

Aluško? Co přesně prosím znamená ztratit duši? To jakože už se pak nebudeme moct znova inkarnovat, že naše duše prostě zmizí natrvalo?

17 Ivo Ivo | 27. února 2014 v 11:59

Ten predposledni odstavec mi pripomnel jendu knizku od S. Kinga (puls), kde byl pomoci signalu mobinlich telefonu vyslan impuls, ktery lidem komletne deformatoval mozek a zasazeni zacali okamzite napadat ty, co mobil nemeli a nic se jim tudiz nestalo.

18 mariankosnac mariankosnac | 27. února 2014 v 12:07

Čipová totalita: pripravte sa na zavedenie všeobecného identifikačného kódu pre všetkých občanov, známeho pod názvom RFID, už zavedeného v EÚ a onedlho na celom svete. Bude to v blízkej dobe, bližšie neuvedení poslanci Národnej Rady sú pripravení zaviesť ho novelou zákona, podľa potreby aj okamžite. Nový IDENTIFIKÁTOR - RFID čip - bude vaším jediným dokladom, preukazom, identifikovateľným znakom, ako aj platidlom. Bude potrebný všade, aj pri vstupe do obyčajnej knižnice. Bez neho proste nebudete existovať.

I keď myslím že to čipovanie sa až tak skoro nerozbehne, elity majú aj iné techniky na kontrolu a ovládanie ľudí a čipy k tomu nutne nepotrebujú.

Aby sa ľudia proti tomu nebúrili, je možné že sa bude čipovať tajne. I keď niektorí ľudia sú už tak zblbnutý že by si čipy nechali dobrovoľne zaviesť, veď čipovanie zvierat už prebieha a ľudia nemajú problém dať si začipovať svojich miláčikov.

19 katrin katrin | 27. února 2014 v 12:29

Duše se prostě "stáhne" pryč pokud tu pro ni nejsou vhodné podmínky, fyzické tělo může žít dál, pokud má jedinec dostatečně rozvinuté (či uměle dodané) vědomí.

20 K. L. K. L. | 27. února 2014 v 13:00

[7]: Tak určitě budou souhlasit. Vždyť se podívejme jak všichni s radostí dávají čipy psům, aby se náhodou nezaběhli. Ach jo :(

21 Smile Smile | 27. února 2014 v 13:01

To je tak odporný. Minulý týden jsem se rozčilovala nad tím, že po nás škola chce neustále nosit s sebou čipy na vstup a pomocí nich chce zaznamenávat, jak přicházíme a odcházíme ze školy a navíc u nás chtějí zavést kamerový systém... Všechno ve mě vřelo nad tím, že nás budou pozorovat jako trestance ve vězení bez našeho souhlasu...ale to je úplné NIC ve srovnání s tímhle. Nechápu, jak chtějí tenhle zločin odůvodnit veřejnosti. Doufám, že lidi si to nenechají. Tahle nechutnost jim nesmí projít. Vždyť nemají jediný veřejností přijatelný a logický důvod pro tenhle krok. Nebo už počítají s tím, že lidstvo  je úplně zmagořené? :o

22 Domča Domča | E-mail | 27. února 2014 v 13:32

Ježíši, jenom to čtu a bije mi srdce jako o závod...:(

23 adonajpetr adonajpetr | 27. února 2014 v 13:50

Ať si mají plány jaké chtějí, dokud to půjde budu si žít život tak jak jsem :-). Zase s tím svým vývojem někam spěchají mladíci jedni :-). Potřebujeme posílit hodnoty lidství, hodnotu života a význam mezilidských vztahů pro vývoj společnosti. Umožnit si čas na vzájemnou výměnu informací- rozvoj porozumění a ne být strhaní z práce. Pravidelně se zklidnit v době, kdy přibývá informací a informací je klíčové. Pak do sebe lidi nenechají zasahovat nějakými čipy...

24 Lily Lily | 27. února 2014 v 14:21

A myslíš, že je vyloženě velká pravděpodobnost, že se to stane? :))

25 Poustevník Poustevník | E-mail | 27. února 2014 v 14:33

... a přitom řešení je tak jednoduché, stačila by jedna myšlenka denně, jako s Fukušimou, pak všechny ty čipy zmizí.

26 Denisa Denisa | 27. února 2014 v 14:56

Prosím podepište tuto petici proti očipování lidí
http://www.petice24.com/jsem_proti_ipovani_lidi

27 martas martas | 27. února 2014 v 16:41

milá sídlo, bez duse nebudeme, ta ozivuje naše těla, bez něj! by nemělo energii.  a. umřelo by, takze. zadní bioroboti nehrozi

28 mk mk | 27. února 2014 v 16:49

tak je to k tomu třiaosmdesátému zase o kus blíž. vypadá to, že ono ne tak dávno zatracované rusko si svoje občany chrání podstatně líp než do nebe vynášený západ. moc mě mrzí, že kdykoliv se snažím šířit osvětu, házím perly sviním a nanejvýš jsem tak za idiota, no aspoň někdo se směje.. kéž máte vy ostatní kolem sebe otevřenější a vnímavější lidi

29 Luz Luz | 27. února 2014 v 17:41

To je síla, věřila jsem, že tato možnost je reálná, ale připadá mi neuvěřitelné, že by to mohlo najednout nastat takto narychlo masově. Spíš považuju za pravděpodobnější (pokud tedy tahle varianta nastane), že se k tomu bude lidstvo dostávat pozvolna a pomalinku, aby si zvykli, tak jako jsme si postupně zvykli na jiné technologie.

Ale když říkáš, že tím přijdeš o duši, tak to znamená, že by ti to teoreticky už nemohlo nijak vadit, protože duše odejde z těla jinam, do duchovního světa, jako kdyby tělo zemřelo? Nebo co přesně myslíš tím, že tak člověk ztratí duši?

Mimochodem, mimo téma a zrovna ve srovnání s tímhle tématem to působí nedůležitě, ale už jsem si toho všimla mnohokrát dřív a zrovna tady se to objevuje zase: hrozně hrozně často píšeš ve větách čárky, kam vůbec nepatří. Např. konstrukce jako: "mít čip, znamená" nebo "nezaslouží si nic jiného, než skončit". Sloveso, které nemá funkci přísudku, ale je ve tvaru infinitivu (v těchto případech: mít, skončit), se čárkou neodděluje.

30 wandering wandering | Web | 27. února 2014 v 18:07

Připomnělo mi to písničku This Is War od 30 Seconds To Mars. Taky udělám všechno pro to, abych nedostala tu ťafku pod kůži. Co se dětí týče, opravdu raději žádné nemít, pod to se klidně i podepíšu.

31 Alue Alue | E-mail | Web | 27. února 2014 v 18:13

[26]: Petice ještě nikdy nikomu nijak nepomohly.

32 Alue Alue | E-mail | Web | 27. února 2014 v 18:16

[29]: Když se ti ukradne duše, tak právě nikam do ,,duchovního světa" neodejde. To by jinak NEMĚLO SMYSL JI VŮBEC KRÁST. Ukradené duše budou energeticky využity ve prospěch věcí, o kterých se už na internetu nedá psát, ale je to velice zlé.
Přijmutím čipu se vzdáváš své duše, mají to ošetřené a je úplně jedno, jestli tomu někdo věří, nebo nevěří.

33 wandering wandering | Web | 27. února 2014 v 18:20

Plus teď jsem si vzpomněla - čipové karty v autobusech, takhle o tobě mají taky informace, kdy kam jezdíš apod., fotografii, má to čárovej kód, takže už jsi potom jak ta prodavačka v obchodě, když si vesele "pípneš" jízdenku. Vždy se najde nějaká alternativa. Jako by nestačilo, že nás otravují všemi možnými způsoby zvenčí, ještě nás likvidovat zevnitř.

34 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 27. února 2014 v 19:06

Sakra tak nevím, jak to je špatné. A jak poznám, že ten čip mám? Cokdyž čip mám a nevím o tom. To už by bylo lepší, kdyby opravdu vybouchla znovu fukušima. Tohle se totiž fakt nedá.

35 Mily Mily | 27. února 2014 v 19:20

Ahoj, otázka je když by k tomu měli lidé byt přinuceni jsi vzít ten čip a nechtějí ho tak jak by se  měl pak člověk proti tomu bránit aby nepřišel o svojí duši , když se tom u nedá nijak bránit oni by mohli nám to dát i donuceně to se pak máme zastřelit nebo nějak jinak co nejrychleji opustit tento svět ???

36 Alue Alue | E-mail | Web | 27. února 2014 v 19:31

[35]: Takhle bych se snažila nepřemýšlet. Spíš v předstihu zdrhat za hranice, mimo EU.

37 Inalyn Inalyn | E-mail | Web | 27. února 2014 v 19:59

Aké máme vôbec možnosti? Vážne bude jediný spôsob utiecť do krajín kde čipy nebudú?
Inak mohla by som sa spýtať ako to bude s tou stratenou dušou? Duša sa vráti naspäť do jednoty ako po smrti, alebo ju ten čip nejako uväzní?
Začínam sa tohto systému naozaj báť, je to celé choré a psycho...

38 Karol Karol | 27. února 2014 v 20:16

[35]: To by som nechal ako poslednu možnosť pre kriticku situáciu ale najprv sa pokusiť ujsť do zahraničia kde to nebude alebo nejak tak.

Alue mám otázku - ten čip aj ked sa ho dotknes tak ti vezme dusu alebo len ak ho do teba implantuju?
Ak ho budes napr. držať v dlani hodinu alebo tak tak ti to vezme dusu tiež?

39 Ventrue Ventrue | 27. února 2014 v 20:36

Jen ať si přijdou, nacpat do mě ten čip. Myslím, že pro ně bude jednodušší mě zastřelit =)

40 záhady záhady | Web | 27. února 2014 v 20:37

Jde to do kopru no zachvilku nebude už žádná svoboda nic takového , my to možná ještě zažijeme ale děti už budou žít zcela pod dohledem smutnéééé

41 Karol Karol | 27. února 2014 v 20:50

[32]:S týmto sa s tebou zhodujem.
Nemôžme sa vyhovárať že "vsak ja si ten čip dám dole, ja som to tak nemyslel, takže poprosím Boha že nech mi vráti dusu" a podobne.

To tak nejde ten čip ti zakáže ho dať dole, on sa napojí na nerovvu sustavu a dokáže aj ovládať vase myslienky....
Akonáhle vám daju čip do tela, máte po mysli a už to nie ste vy, nie ste!
Toto je moc vážna vec na to aby sme si zase nahovárali niečo čo nie je pravda, tu sa nedá pravda pretvarovať jak plastelína, tu ju le treba prijať... a snažiť sa brániť podla reálnych možností.

42 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 27. února 2014 v 21:10

Jde o to otevřít oči a šířit pravdu dál,ALE ne tím způsobem, že oni jsou ty svině co nás chtějí zlikvidovat, negativita tvoří a přitahuje další negativitu. Slušně se o problému bavit a pokud chceme změnit svět musíme změnit sebe, protože každý si tvoří svoji realitu, když každý znás bude o problému vědět a bude silně chtít aby toto nebylo nebo aby to bylo jinak, tak se to stane, protože kolektivní vědomí mění celou planetu !!! Prostě přečtu si informaci, nenadávám na to, nemyslím si že to existuje, jen si udělám takovou složku MŮŽE EXISTOVAT ZA URČITÝCH OKOLNOSTÍ a tuto variantu nechci, chci jinou, to stačí na změnu. Bohužel není jednoduché přesvědčit některé lidi, když nechytají zvuk ani obraz, nemůžeme se divit, oni nežijí, jsou to zombies (mrtvoly), nejdřív se musí probudit a pak mužou začít ovládat svoji realitu a poté přispívat do reality planety.

43 Barča Barča | E-mail | 27. února 2014 v 22:02

Achjo.. a to jsem myslela, že se to zlepší, a ono ne. Tak a teď přemýšlet o tom do jakého lesa se zahrabu. Tohle už není blázinec, už ani sakra nevím, kde to jsem a to absolutně. Snad se tu s dušemi aspoň většina dožijeme. Hoy, ale nač myslet destruktivně. Za svou svobodu se budu rvát.

44 Lúmenn Lúmenn | Web | 27. února 2014 v 22:26

Jak má probíhat mechanismus ztráty duše? To přece není v moci žádné zlé síly, vzít člověku duši, když za duší stojí bytosti světla a i člověkova síla samotná. Nevěřím tomu, že by jedna součástka mohla člověku ukrást duši a že je někdo schopen ji pak využít a trápit...to by přece bytosti světla nikdy nedopustily.

45 Honza Honza | 27. února 2014 v 23:40

Ahoj. Dá se ten čip deaktivovat, vyřadit třeba elektrickým proudem, paralyzerem nebo ho jednoduše vyříznout?
Co se stane s osobou a s její duší, která dostane čip a následně se ho zbaví?

46 strako strako | E-mail | 28. února 2014 v 0:49

ahoj, mam taku otazku.... ako to funguje s tymi novymi pasmi a obcianskymi preukazmi na ktore sa dava cip a elektronicky podpis?

47 mariankosnac mariankosnac | 28. února 2014 v 2:45

A pôsobia čipy aj na dušu zvierat? Dali sme začipovať mačku, ale predsa len tie čipy pre zvieratá sú iné, než tie pre ľudí, snáď by nekradli dušu aj zvieratám. Stratiť dušu je to najhoršie čo sa môže stať, potom už nič nemá zmysel, život ani smrť. V prvom rade budú chcieť začipovať novorodencov,  bude trvať roky kým prídu na rad dospelí. Stačí vymyslieť dobrý marketing, že začipovaný budú mať nejaké výhody, dopravu zadarmo, zľavy na nákup.. a na začipovanie budú stáť fronty. Môžme byť radi, že sme sa narodili do ešte slobodného sveta, ľudia budúcnosti už takú možnosť mať nebudú.

48 Alue Alue | E-mail | Web | 28. února 2014 v 10:24

[44]: To není o žádných jiných bytostech, je to o tobě. Když si ho necháš dát, sama se jí vzdáváš. A když ji odevzdáš, už ti nic nepomůže. Všichni četli Bibli a to nejpodstatnější si nikdo už nepamatuje?

[45]: Asi dostaneš nový. A pokutu samozřejmě. Ale to je ještě daleko, teď je to o novorozencích, my budeme na řadě až potom.

[47]: U zvířete je to jiné, ale jimi to začalo.

Osobně si myslím, že většina lidí se nenechá. Že to sice může projít jako zákon, ale když se budou proti tomu všichni bránit, tak to mezi nás už nikdo neprotlačí. Zákon nezákon... Osvěta je tady důležitá, dát lidem vědět, že je to za dveřmi. Asi se najdou nějací šílenci, co si pro ten čip půjdou celí nadšení, ale bude to menšina. Teď jsou ale problém malé děti, které se samy bránit nemůžou. Uvidíme v září, co se začne dít...

49 Petra Petra | 28. února 2014 v 11:25

Tento clanek byl vydany i jako hoax. Nevim cemu a komu verit, jsem zmatena.

50 Luz Luz | 28. února 2014 v 11:48

V Bibli se opravdu píše, že přijetí znamení šelmy bude znamenat věčnou zkázu, zároveň tam taky je, že člověk si to bude muset nechat dát dobrovolně s vědomím toho, že to znamená vzdát se Boha (nebo jak říkáš, konstruktivních sil).
Ovšem jak to bude s dětmi, které se ještě nemůžou samy rozhodnout ani bránit nebo lidmi, kteří toho nejsou schopni třeba kvůli svému mentálnímu nebo fyzickému stavu... mají taky věčně trpět kvůli něčemu, co nebylo v jejich možnostech ovlivnit?

51 Adam Adam | E-mail | 28. února 2014 v 12:52

Napadla mne taková věc, nedal by se chip nějakým zákrokem, operací vyjmout? Jak a kam se bude vpichovat? Děkuji za odpověd.

52 Hugo Hugo | 28. února 2014 v 15:11

[51]:Bude len pár mm pod kožou, ale nevyberes ho...

53 Kač Kač | 28. února 2014 v 15:33

Aluško, mírně nechápu, jak by nějaká duše mohla jít na Zem s tím, že mu hned po narození dají čip. To přeci nedává smysl, když si svůj život předem plánujeme...kdo by si naplánoval ztrátu své duše?

54 Lúmenn Lúmenn | Web | 28. února 2014 v 16:37

[48]: tak teda nevím, ale dost pochybuji, že novorozenec se nechá očipovat dobrovolně;) A stejně už je možná očipována spousta lidí, kteří dobrovolně chodí na očkování. Já se neočkuju od základky, ale kdo ví, jestli mi to nepropašovali už jako dítěti, nikdo nevíme. Ale duši pořád mám, jestli můžu soudit:) A vím, že Jan něco podobného v Bibli zmiňuje, četla jsem o tom hodně, ale ztrátu duše jsem nějak nepostřehla. Nehledě na to, že kus kovu se sledovacím zařízením nemůže člověk zaplatiti duší, to je absolutní nesmysl. Odkud tuhle informaci čerpáš? Protože moje intuice mi říká, že něco takového Vesmír prostě nedopustí.

55 Alue Alue | E-mail | Web | 28. února 2014 v 17:06

[54]: To není intuice, ale strach.

Podrobně popsat a vysvětlit jak to funguje, se přes internet nedá. Takže těm co nechápou se upřímně omlouvám, ale není to v mých možnostech. Všechno se zadarmo na internetu prostě dozvědět nedá.

56 Vladan Vladan | E-mail | 28. února 2014 v 18:15

Ať to raději ani nezkoušejí, znám lidi co měly inplantáty - a nikomu to nepřeji!!! Měl jsem co dočinění s některými nejmenovanými "...zlíky" - berou nás jako dobytek!!! Pryč s takovými ".mejdy". Lidi vůbec netuší co kolem nich lítá - a to ještě někteří rádobychytří brání hlupáky co si zahrávají s životy jiných. Já říkám - vše co tady na Zemi neprokazuje dobro - tak tu nepatří a nakopat je do "..dele" je málo. Ať odletí od kud přišli.
Sory za upřímnost !-)

57 Aria Keboke Aria Keboke | E-mail | 28. února 2014 v 18:39

Pokud si ho nechám dát, sama se vzdávám duše, to chápu, ale když se budu zuby nehty bránit a stejně mi ho tam vpraví tak co? Nemůžou mi jen tak ukrást duši... A taky nechápu, duše si vybírá kam a kdy se narodí. Na takovou planetu by se narodil jen blázen! Proč by se sem dítě narodilo, když by vědělo, že ztratí duši? To nedává smysl. A když mě tedy budou chtít ten čip přinutit si ho dát, tak co? Bude sebevražda lepší? Pak alespoň budu mít šanci na vysvobození. Nepřehodnotil by to potom Vesmír? Nechat si ukrást duši nebo spáchat sebevraždu? Nevím co ty, ale já jako odpůrce sebevražd bych si ji zvolila s chutí. Už je mi z toho fakt zle. Ze všeho, z celého tohohle systému. Jestli se tohle opravdu stane, tak se snad budu modlit, ať si mě Bůh odvolá co nejdřív do nebe a já zemřu dřív, než by mi takový čip dali!

58 Vladan Vladan | E-mail | 28. února 2014 v 18:44

[50]:Omlouvám se, ale asi Vás zklamu:
1. přijetí šelmy již proběhlo. Kdokoli z Vás nakupuje v obchodech, které užívají čárový kód (základem je dvojitá čára v levo, uprostřed a v pravo 6xxx6xxx6) - podporuje šelmu.
2. Později byly zavedeny RFID čipy i na potraviny nejen na elektroniku. (navíc to znehodnocuje potraviny (nedá se to jíst)) Téměř vše poslední dobou musím před snězením ozařovat...
3. V této době máte v novějších elektrospotřebičích RFID s plnou parádou - i když odpojíte zdroj mnohé funguje dál a i odposlouchává (např:mobily,notebooky,Tv).
SuperCPUBiočipy: malé navádecí zařízení do těla jsou známé již od roku 1950 - možná dříve, ale aby nebyla přílišná davová psychóza - čekalo se na vhodnou dobu a podání vhodným způsobem jen udělalo mašličku na dárku.
Planeta je záměrně zasíťovaná nejen Satelity a jsou záměrně užívány speciální chemické sloučeniny (Chemtrails+), které mají vést k stresu, ledabilitě, k nemocem - a člověk z nedostatku času potom i rád příjme cip.
Hibridizace potravin, stromů, stromků, odumírání chutí apod... Vše je uměle vyvoláváno a pečlivě se o to starají i psychovojáci, kteří mají možnost navštěvovat obyvatele dle vysledování aktivní mozkové činnosti. Každému meditujícímu, relaxujícímu radím - proste o ochranu, tvořte ochranné oltáře (křišťály, šungity, ..... je toho hodně) Elektronické zařízení užívejte co nejméně. Tv nejlépe vyhodit. Ponechejte si jen něco třeba nejnutnějšího pro komunikaci (např:notebook) i ten schovávat do folie tvořící odstínění (faradajovu klec). Prosím buďte všichni opatrní ale hrdinní - za každým z nás stojí armáda světla! Kdyby jste viděli alespoň jednoho světelného obroanděla - vědeli byste o čem mluvím! Není se čeho bát,když budeme spolupracovat!
Pá pá :-) Vladan

59 mariankosnac mariankosnac | 28. února 2014 v 22:19

[54]: Ale duši pořád mám, jestli můžu soudit- to práve nemôžeš vedieť, človek nepozná že mu ukradli dušu. Niektorí ľudia už tie čipy majú a fungujú aj s nimi akože normálne, akurát už to niesu plnohodnotný ľudia ale sú čiastočne ovládnutý tím čipom, bez toho aby si to uvedomovali. Možno duša po očipovaní hneď neopustí telo, ale už patrí niekomu inému a po smrti neputuje do duchovného sveta tak ako by mala.

60 Colliode Colliode | 1. března 2014 v 0:23

hihi PLán na konec světa nevyšel, tak tu máme novinku na bezprostřední budoucnost...

"Jste připraveni žít ve světě, ve kterém bude každý váš pohyb monitorován, nahráván a uložen v databance Velkého bratra?"

Však už jsme...

61 Firzen Firzen | 1. března 2014 v 9:38

[13]: No, tak to záleží na pohledu, jakým definuješ život. Třeba ti roboti (ať už umělí nebo bioroboti) se sice hýbou, ale nemají přece vědomí sebe sama, nemají žádnou cestu, žádné poslání. Je jim vše jedno. To přece není život.

62 Firzen Firzen | 1. března 2014 v 9:53

Jinak, pokud by byly veřejné kliniky již informovány, myslíte si, že by o tom už část lékařů nevěděla? Opravdu si myslíte, že doktoři jsou takové stvůry, že všem do jednoho by se plán líbil a nic by neřekli, třeba ani studentům ve školách? Že by se o ničem nezmínili?

Je potřeba si uvědomit, že medicínu chodí studovat úplně normální lidi, zcela stejní jako mi. A je mezi nimi velmi podobný podíl šílenců a rozumných lidí, jako mezi všemi ostatními..

Ne, opravdu toto se nestane, Klidně o tomto uzavřu sázky :D

63 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 1. března 2014 v 16:03

Dobrá tedy, budu se teď na to vše dívat bez hysterie. Opravdu to můžeme udělat jako s tou Fukušimou. Tak jako soustředím myšlenku na to, aby zmizela Fukušima, tak jako se sousstředím na to, aby zmizel chemtrails, kterého si všimnu na obloze, tak se budu podobně soutředit na ty čipy. Prostě jim nebudou fungovat. Nesmí.
Ještě se musí vymyslet nějaká dobrá věta. Žádná mě nenapadá...
Už vím. V TUTO PŘESTÁVAJÍ NA TOMTO SVĚĚTĚ FUNGOVAT VŠECHNY ČIPY, KTERÉ KDY BYLY VYROBENY. Ještě musím vymyslet, jaké slovo použiju míssto toho "fungovat". Je to divný.

64 Luz Luz | 2. března 2014 v 8:55

[62]: Taky si myslím že ne; a vzpomeňte si, kolik takových jiných "zaručených" předpovědí už se tady objevilo za posledních 5 let.

[58]: Tak to se mi vůbec nepozdává; podle bible jde o vědomé rozhodnutí pro režim zla a to se nedá vnutit bez vědomí lidí - potom by zmizela otázka ta osobní zodpovědnosti a rozhodnutí. U Boha jsme zodpovědní za svoje vlastní morální volby, ne za něco, co nám bylo vnuceno bez našeho vědomí a co ani nesouvisí s naším morálním stavem (jako např. že nakupujeme běžné výrobky v obchodě).

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama