Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na alueshop.webnode.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.10.

DOPORUČUJI: Rozhovor s Milanem Heinem - VYNÁLEZCE, KTERÝ NEMÁ MOBIL

19. března 2014 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Mobily, Wi-Fi, televize, mikrovlnky a jejich vliv na naše zdraví
Milan Hein byl elektronik ve strakonické nemocnici. Od revoluce je na volné noze a vynalézá přístroje navracející zdraví. Nejvíc podle něj škodí wifi a mobily. Je autorem dvou desítek vynálezů z oblasti elektroniky. Byl vývojovým pracovníkem několika českých, rakouských a amerických firem. Milan Hein má cenu nejlepšího vynálezce ve zdravotnictví z roku 1985.

Co říkáte na zprávy o konci světa?
Z hlediska energetických poměrů v prostoru, které se dají odečíst, k nějakým změnám dojde. Katastrofy, o kterých se mluví, jsou nesmysl.

Na čem právě děláte?
Léta dělám na přístrojích pro medicínu. Teď na těch, které umí potlačovat infekce.

Na jakém principu jsou založené?
Abych to vysvětlil, musím začít trochu zeširoka. Jako první člověk na světě jsem změřil biopole. V laboratoři ve zkumavce.

Jsem laik, přibližte mi, co je biopole.
Je to pole jakési energie kolem člověka. A já dokážu změřit, co je kolem nás. Tím jsem překročil znalosti fyziky, protože moje měřidla ukazují něco, co fyzika nedokáže vysvětlit. Výsledky jsou na mých webových stránkách (http://www.milanhein.cz) a zatím je nikdo nepopřel.

Co umí vaše přístroje?
Na základě znalostí, které mám, dokážu s jejich pomocí zlikvidovat infekce a třeba i viry, což medicína nedokáže. Teď mám prokázanou účinnost na vir, který způsobuje rakovinu děložního čípku.

V biopoli jsou patrné nemoci? To musí být fenomenální.
Nejen patrné, ony se dají i zlikvidovat. Ve vteřinách. Jsou možnosti, o kterých medicína netuší.

S biopolem souvisejí i další vaše objevy. Asi proto nemáte mobil, že?
Je to tak. Protože o principech a vlastnostech biopole něco vím. Mobil a wifi modemy kolem sebe šíří elektromagnetické pole o vysoké frekvenci, která rezonuje s biopolem člověka a rozrušuje ho. Tím dochází k poškozování zdraví.



Kolem mobilu ale není nic vidět. Je to jako s elektřinou?
Mobil je vysílačka, a pokud změřím třeba pole homeopatika, tak po záření mobilu je menší, a to zapíše měřicí přístroj. Známý výsměch: "Ty jsi blázen, to nic nedělá," končí v okamžiku, kdy stopa osciloskopu vliv prokáže.

Co vychází z mobilu a přístrojů v domácnosti?
Rušivé pole, které vychází jen v momentě, kdy je přístroj funkční. Problém mobilu je ten, že se každé dvě minuty hlásí na věž. To znamená, že jeho uživatel dostává ránu za ranou. Wifina zas běží nepřetržitě. Lidi jsou v patologickém stavu každý den. S mobilem u postele pak celou noc.

Jsou stejně nebezpečné třeba mikrovlnky?
Mikrovlnky jsou chvilkové a můžete u nich stát nebo ne. I televize je daleko. Počítač neškodí, pokud nemá zapnutý mobilní modem.

Při zavádění mobilů na trh ale hygienici museli stanovit normy. A ty by nás měly chránit.
Nechrání. Zákonodárci normy stanovili tak, aby fungoval mobil, a ne aby jeho uživatele chránily.

Na koho mají mobily nejhorší dopad?
Na děti. Sedí ve škole denně mezi dvaceti až třiceti mobily. Pak hodiny u internetu.

Četla jsem, že se mobily a internet na školách snaží Unie zakázat.
Už teď jsou státy, které je zakázaly. Proč dítě potřebuje mobil? Ve škole je přece dozor. Tam ho děti nepotřebují.

Dělali jste nějaké testy toho, co tu říkáte?
Ano. Na koncentrovanosti dětí, které měly aktivní mobily. Písemné testy, které dělaly, trvaly déle a děti nadělaly více chyb než bez mobilu. Katastrofou jsou učebny informatiky pod wifi připojením.

Jaký je teď dopad na mobilní školáky?
Děti ve třídě nejsou schopné si nic zapamatovat, ztrácejí intuici, vnímavost, jsou nesoustředěné a agresivní. Mluvím o tom, protože jsme to změřili.

Jak?
Stav dětí pomocí elektro-akupunktury a pole pomocí převodníku, který dokáže biopole převést na elektrický signál. Je zatím jediný na světě. Měřené teď budeme opakovat na jedné vysoké škole v Brně.

Děláte takový výzkum pro sebe, nebo pro nějakou firmu?
Pro sebe i pro všechny.

Prezentujete někde výsledky?
Samozřejmě, ale naprosto zbytečně. Má měření zatím odborníci nenapadli. Nikdo si netroufl. Dělají, že o mně neví. Informoval jsem i úřad pro vědu a výzkum, ale i odtud je nulová reakce. Pokoušel jsem se i o kontakty s medicínou, ale připadám si jako doktor Galén v Bílé nemoci.

Co se stane za deset patnáct let s člověkem, který denně telefonuje?
Odhaduji expoziční dobu mobilu tak dvanáct let. Ta teď dochází. Mnoho lidí má narušenou imunitu. Až tak, že u některých nelze imunitní systém obnovit. Je to podobné jako u kuřáků. Po dvaceti letech strmě narůstá onemocnění rakovinou.

Jaké se podle vás objeví zdravotní problémy?
Třeba náhlé a nevysvětlitelné kolapsy, i když předtím člověk tvrdí, že se cítí skvěle. I onkologické statistiky mluví dost jasně. V současné době je například spousta problémů se štítnou žlázou. To je první rezonanční pole mobilu. Pokud ji lékaři odoperují, nasadí léky a pacient bude fungovat dál. Medicína dokáže suplovat výpadky mnoha orgánů.

Telefonu jsou ale blíž ucho a mozek, ne?
Uši a mozek odolávají rezonanci víc než štítná žláza. Mozek není první na řadě mechanickým poškozením, ale funkcí ano. Kdekoho dnes bolí hlava tupou bolestí.

Jak si mají lidé chránit zdraví?
Základ je mít od sebe mobil co nejdál. Do čtyř metrů je situace kritická. Na Západě se stává zvykem dokonce vypínat na noc všechny spotřebiče, protože domy jsou prošpikované elektrickými sítěmi. Doporučoval bych nemít doma wifi modem a bluetooth.

Jste vynálezce, byl jste vývojový pracovník, co všechno jste vynalezl?
Jeden z prvních vynálezů byl monitor, který kreslil dechovou křivku novorozeněte. Fungoval proti syndromu náhlého a nevysvětlitelného úmrtí dítěte při zástavě dechu. To jsem ještě pracoval ve strakonické nemocnici. V poslední době rezonátory proti vlivu mobilu a přístroje, které dovedou ničit infekce.

_____________________________________________________________________
Rozhovor Slávky Petrákové pro Týdeník 5 + 2 dny, Jižní Čechy, z 13.12.2012
Autor článku: Rozhovor Slávky Petrákové pro Týdeník 5 + 2

Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue
 


Anketa

Máte doma televizi?

ANO
NE

Komentáře

1 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 19. března 2014 v 6:23 | Reagovat

Chci zahodit mobil, vystačila bych si bohatě se čtečkou (nebo iPodem)... ovšem dojíždím a jsem v pubertálním věku, kdy se většina vrstevníků spoléhá na to, že když mi napíšou-zavolají, budu o tom vědět.

2 Ryshoun Ryshoun | Web | 19. března 2014 v 7:05 | Reagovat

Ahoj, to zní hodně děsivě. Je ale bohužel fakt že i když se vzdáš mobilu a wifi tak tě stejně budou vysílače ozařovat - vysílače mobilních operátorů a wifi. To by musel člověk bydlet v pustině což je nemožné třeba kvůli práci a škole. Možná snad kdyby to šlo nějak ostínit, ale to netuším jestli je to vůbec možné.

Máš Alu nějaké zkušenosti z odstíněním? Hlavně ve městech.

Ahoj a měj se fajn.

3 Fox Fox | E-mail | 19. března 2014 v 7:19 | Reagovat

Taky si vypinam na noc elektroniku, ale mobil jen vyjmecne. Ale asi bych mel zacit. Kazdopadne bez mobilu se pres den neobejdu.

4 peter peter | 19. března 2014 v 7:42 | Reagovat

Fandím takému vynálezcovi  Milanovi, len nech dokazuje tým "odborníkom" že majú prázdne hlavy ...

5 Petal Petal | 19. března 2014 v 7:56 | Reagovat

Zrovna teď sedím v počítačové učebně školy skrznaskrz prowifinovanou, v každým patře jsou dvě antény. Mobil mám vypnutý v tašce, ostatní je mají po kapsách a tak podobně.

Doma taky sedím pod wifinou, ale na noc ji vypínáme. V létě se snad dočkám připojení přes kabel, takže alespoň doma to bude lepší. :)

6 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 19. března 2014 v 9:01 | Reagovat

Zajímavý článek, jsem elektrikář, pracuju mezi elektrikáři a když se začnu bavit o ozařovýní elektrosmogem všichni se mi smějí a ani nevědí co elektrosmog je, je to paradox, škola je naučí hovadiny, ale tak důležitá věc, jako vlastní ozáření o tom nemají ani páru, tomu se říká programování blbostí do hlavy, ono když do vás celý den někdo valí hovadiny, tak to podstatné vám začne unikat a začnete se motat v kruhu. Další sranda je , když někomu řeknu ty vole nestůj u té mikrovlnky, když si ozařuješ jídlo radiací, ozařuješ sám sebe a ani selský rozum nestačí, někteří se i koukají do okýnka,protože se jim líbí jak se ozařované mrtvé odpadky otáčí dokola :D  Častokrát si myslí něco jako běž se léčit ty debile, mikrovlnka je v pohodě! To se pak jen pousměju a nechám ho ať si dál hraje s radiací, dokonce ani vysvětlení proč byla mikrovlnka vynalezaná nacisty a jak funguje ohřev nikoho neodradí, spíš odvětí větou, na něco musím umřít, pak je slyším jak ti hrdinové co na něco musím umřít si stěžují na své zdraví, to mě bolí, zase mám chřipku nebo dneska je mě špatně. Je to paradox, člověk je jediné zvíře na planete, které se chce zabít, člověka život nebaví, je to smutné a to si říkáme, že jsme nejinteligentnější na planetě. Já to vidím jinak: které zvíře jí dobrovolně odpadky (otrávené potraviny), které zvíře si života neváží, které zvíře dělá stále dokola ty stejné blbosti.. Ano jsme to my lidé.

7 fluttershine fluttershine | 19. března 2014 v 9:59 | Reagovat

My u nás doma všechno na noc vypínáme, mobily atd. Já s mamkou teda určitě, jestli si mobil vypíná táta, tím si tak jistá nejsem...nedávno mě vyděsila babička tím, že mi řekla, že vypínat na noc mobil je blbost. Ale právě to škodlivé záření z mobilu si myslím, že ví dneska každý...já to vím od mamky, která se vůbec takovými věcmi nezabývá, ale i tak to ví.

8 Alue Alue | E-mail | Web | 19. března 2014 v 10:24 | Reagovat

[1]: To je výmluva. Pokud se setkáváte ve škole, domluvíte se na schůzce osobně dopředu. Navíc všichni dnes mají internet v mobilu, takže místo sms ti prostě napíšou mail a ty si ho vyzvedneš na PC.
Pokud je někdo líný ti místo sms napsat mail a počkat na odpověď, tak to není skutečný přítel. Ten to udělá bez keců a bez mrknutí oka.
U mne to respektují úplně všichni a nemám s tím žádný problém.

Taky jde nosit mobil u sebe vypnutý a jednou za půl dne zapnout, zkontrolovat co přišlo a zase vypnout. Je to sice polovičaté řešení, ale pořád je to lepší, než nedělat vůbec nic a vymlouvat se.
Všichni pořád že všude je rakovina, že i děti mají rakovinu, ale nikomu se už nechce slevit ze svého pohodlí.

[2]: Odstínit nejde, pouze zmírnit tím, že nebudeš zářit i ty. V pustině žít nemusíš, stačí okraj města či vesnice a nebýt v bytě, ale v RD. Možnosti pořád ještě nějaké jsou.
Jinak samozřejmě obskládat všechny okna orgonity a pod postel nasypat několik kilo pravého šungitu. To pomáhá. Šungit pohlcuje záření i radiaci.

[6]: Z toho si nic nedělej, to jsou prostě dnešní lidi.

[7]: Jo, ono totiž úplně stačí nebýt blbej a přemýšlet o věcech, se kterými se potkáš. Stačí být rozumný a dojdeš na to i sama.
Člověk vůbec nemusí být alternativně založený, aby mu to logicky docvaklo. Navíc nezávislé studie to jasně potvrzují, stačí si je jenom najít.

9 Jarka Jarka | E-mail | 19. března 2014 v 10:37 | Reagovat

Zdárek, no to je super článek. Mobil mám, ale moc jej nevyužívám posledního půl roku. Je fakt, že první mobil jsem si koupila před 12ti lety. Ted mě spíš obtěžuje. K té mikrovlnce. Loni koncem října sem říkala manželovi co je to za svinstvo, tak on mi na to řekl, že kde si bude ohřívat jídlo. Pak TV v ložnici, tak jsem ji chtela odstranit, ale zase jeho pohodlí, že jo. I když TV je v obýváku. Tak jsem si přála aby TV  kde spím a mikrovlnka byla pryč. A začátkem listopadu se to stalo :D Jeden večer u nás doma vypla elektrika a nějak se přehodily fáze (já tomu nerozumím), ale tatka se v tom vyzná. tak to říkal. Zkrátka, že elektrický proud šel tam kde jít neměl a obráceně a vyhořela mikrovlnka nám i našim, TV v ložnici taky to pěkně schytala. Takže sem se toho zbavila :D Ale zajímavý je že TV v obýváku funguje bez problémů i když taky  byla v ten moment zaplá a můj kombinovaný sporák taky, ale funguje. Takže moje přání se splnilo. Místo TV v ložnici mám zelenec a ted sem si tam dala africkou kopřivu a vypadá to esteticky krásně :) Akorát mám wifi v zadním pokoji. A s tema mobilama. Více rozumných rodičů aby bylo, ale tady v okolí co to sleduji samý primitiv. Synovi je 9 let, ale mobil mu pořizovat nemíním.

10 Albiii Albiii | 19. března 2014 v 11:13 | Reagovat

Mě nedávno dostal mobil tím, že mě sám napsal že když spím já tak může spát i on a i budík bude fungovat, jinak mobil vypínám vždycky na noc, někdy už večer. Net kabelem jsme chtěli ale jaksi to tu prý nejde, nebo spíš poskytovateli se sem kabel tahat nechce :/

11 Vika Vika | E-mail | 19. března 2014 v 11:16 | Reagovat

Ahoj, tento článek znám a od té doby
pravidelně na noc mobily vypínáme a doma je ukládáme daleko od nás."Náhodou" je s tímto zajímavým člověkem rozhovor na Cestách k sobě, prý je hodně blbý jezdit v autě se zapnutými mobily a hodně negativní roli zde hraje národní referenční ústav, protože pořád tvrdí, že je vše o.k. a máme limity poplatné mobilným operátorům, zatímco v jiných zemích jsou limity daleko nižší a lidé jsou informování, že wifi a mobily jsou hodně zlé...

12 Kuba Kuba | 19. března 2014 v 11:53 | Reagovat

Nemám rád mobily a všude dostupný internet, myslím, že to po psychické stránce ničí zejména děti. Bohužel dle mého názoru, pan Milan Heinem nemá ve skutečnosti žádný důkaz o škodlivosti. Ano, naše intuice nám říká, že je pravda, to co říká. Ale toho právě využívá desítky podvodníků, řeknou nám přesně to co chceme slyšet, zabalí to navíc "technickými" pojmy a my jim zobeme z ruky a kupujeme jejich přístroje. Sám jsem to zkoušel, a málem prodal litry obarvené vody, která odrušuje negativní záření, k tím pokropíte stěny. Když mi dávali do rukou peníze, přiznal jsem, že jsem si dělal legraci. Všichni byli na mě strašně naštvaní, že jsem je chtěl podvést a nikdo si nevzal poučení z toho jak snadno mi uvěřil jen díky tomu, že jsem si vymíšlel "odborné poznatky" které přesně zapadali do jeho světonázoru.

13 Domča Domča | E-mail | 19. března 2014 v 12:02 | Reagovat

Jo tenhle článek mi na e-mail taky poslal kámoš už asi před týdnem i přesto, že ho sám užívá, tak jako i já.

Já osobně k mobilům: Myslím si, že mobily a wifi fakt zdravé nejsou, ale já sama používám mobil dnes a denně. Mám kamarádky z daleka a bohužel mezi sebou nemáme jiný možný způsob jak se spolu spojit, dokážeme spolu prohovořit několik hodin a skype se na našem starém a pomalém počítači strašně seká a taky bych u toho neměla žádné soukromí a ticho vzhledem k počtu mé rodiny a velikosti bytu. S mobilem se dá prostě chodit po celém bytě. K tomu se mi i líbí, jak někdy taková škodlivá věc jako je mobil dokáže paradoxně někomu zachránit život, protože ho měl třebas v náprsní kapse;)

Dále s ním pak i usínám, nebo ho mám aspoň vedle sebe, protože jsem člověk, kterého neustále napadají nějaké myšlenky a nápady, které si musím zapisovat, je jich totiž pěkná hromada a kdybych to neudělala, tak ani neusnu. Navíc když už je večer a já v pokoji nespím sama,což nespím nikdy, tak si nemůžu dovolit jen tak rozsvicovat lampičku kdy se mi zachce, kvůli tomu, že si jen chci něco zapsat do bloku. A když jedu na kole, nebo na bruslích a nechci s sebou táhnout batoh, tak si ho taky strčím do jedné z kapes, kterou najdu na mém oblečení a při tom mohu dokonce poslouchat i písničky, protože můj mobil je i mou mp3, takže je to vlastně aspoň 5 v jednom:D. Mobil je prostě v tomto případě obrovskou výhodou a já jen doufám a modlím se za to, aby vymysleli něco tomu podobného, bez toho aniž by to bylo zdraví závádějíci;)

K článku: Nezapomněla bych, ale opomenout, že jeho web se nedá vůbec nalézt, čili asi ani neexistuje. Dále pak mluví o tom, že mikrovlnky nejsou škodlivé na nas jako na lidi, protože u nich tolik nestojíme, ale co potom to jídlo, které je tím ozářené a my ho jíme?Taktéž se mi nelíbila jeho věta: "na co děti potřebují mít ve školách mobily když je tam dozor" Že ho tam prostě nepotřebují. Nechápu, ale co má společného dozor s mobily, protože dneska mají děti mobily hlavně kvůli kontaktu s rodiči, kdyby se náhodou něco přihodilo mimo školu a tak. Pokud vím, tak tam už na nich žádný dozor nedohlíží. Já četla, že pc je škodlivý i bez těch modemů, tak nevím jaké má zdroje on. Jestliže je do 4 metrů kritická vzdálenost mobilů na dosah člověka, tak pak bych ho nemohla mít vůbec nikde v bytě. Bluethoo je dneska součástí každého mobilu, takže tím vlastně řekl, že nemáme mít doma vůbec žádné mobily. Nebo to snad závisí pouze od toho zda je bluethoo vyptnute či zapnute?A hlava z mobilu mě nikdy v životě nebolela, já vlastně ani nevím co to bolest hlavy je, ať už z jakéhokoliv jiného důvodu a to mám přitom křivou páteř...Myslím si, že bolest hlavy souvisí hodně se stresem.

14 jasna2 jasna2 | E-mail | 19. března 2014 v 12:14 | Reagovat

Cely hodinovy rozhovor s tymto zaujimavym panom tu:http://www.cestyksobe.cz/milan-hein-biopole-versus-mobilni-telefony-ad3577/
Dakujem za clanok.

15 Alue Alue | E-mail | Web | 19. března 2014 v 12:50 | Reagovat

[12]: Podle sebe soudím tebe... znáš to přísloví? Když lžeš lidem do očí a pak za to skoro shrábneš peníze, nedivím se ti, že máš pak i ostatní lidi za lháře. To bylo velice nesolidní a v podstatě nechápu, co tak úžasného jsi z toho podvodu vlastně měl. Stačí, že nás už tak balamutí farmacie, politika média. Nemusíš být další na seznamu.

[13]: Stejně jako kom.č.1, i tohle jsou výmluvy. Na komunikaci ti stačí mail, nebo zapnou mobil jednou za půl dne. A večerní zapisování myšlenek do mobilu? - To si děláš srandu... Propiska s malým světýlkem stačí. +papír

Ve škole samozřejmě mobil nepotřebuješ, protože v případě že je to důležité, škola rodičům zavolá. V každém kanclu je pevná linka, není tedy důvod, proč by děcka s sebou měla tahat mobily. Jen to vyrušuje učitele. Když se něco stane mimo školu, tak na každé ulici je telefonní budka a každý kolemjdoucí má mobil. Stačí jenom vědět číslo domů, nebo si ta důležitá čísla napsat a nosit v peněžence. To ti nezabere nic.
To je politika strachu ,,když se něco stane, musím ho mít u sebe". Já chodím bez mobilu už 5 let a nikdy jsem ho nutně k řešení krize nepotřebovala. Nemít účet u banky, tak už jsem se ho zbavila úplně.

16 Blaf Blaf | 19. března 2014 v 13:39 | Reagovat

[15]: Já s tebou souhlasím skoro se vším, ale co se mi nelíbí je fakt, že opravdu zavrhuješ to, že občas mobil fakt pomůže. V dnešní době opravdu neni na každé ulici telefonní budka a kde kdo ti mobil taky jen tak nepůjčí. Vím to sama, když na zastávce jednou zkolabovala starší paní, zastávka plná lidí a je ani ve snu nenapadlo ten mobil vytáhnout a zavolat pomoc, spíš dělali, že nic nevidí. Navíc, kdyby se něco semlelo večer, to už tolik lidí venku taky nechodí a většinou se stane, že jde člověk po ulici sám. V tu chvíli si myslím, že mobil ANO.

17 Kač Kač | 19. března 2014 v 13:57 | Reagovat

Ano ano, i v mém případě by byla obhajoba mého používání mobilů jen pouhopouhá výmluva. Tenhle článek mě konečně donutil jednat a alespoň omezit používání mobilů na minimum. Písničky si prostě přetáhnu do starší, skoro nepoužívané mp4, sestřenku přemluvím, ať si voláme zásadně po skypu (bez hlasové komunikace by se to neobešlo, bydlíme od sebe strašně daleko) a do školy si sice budu mobil nosit (pro "jistotu"), ale vypnutý. Sice tím až tak nic moc nezachráním, když ho u nás mají aktivní opravdu úplně všichni, ale minimálně lepší pocit bude na dosah. Když se to tak vezme, vlastně bych mohla mobil používat jen na občasné volání s někým, ale všichni už se beztak dorozumíváme zejména přes facebook, jen rodiče mi někdy volají, když po mně něco chtějí...a samozřejmě milovaná sestřenka, ale s tou se to pokusím vyřešit. A jednou za x let si něco vyfotit, když nebudu mít po ruce foťák...a nebo vyhledat na internetu, když to bude nutně potřeba :)
Akorát s wifi je tu problém, doma jí bohužel máme, na noc jí vypínám už pomalu rok, ale je to celkem k ničemu, když je kompletně celá oblast, kde bydlíme, ozářená. S těmi orgonity to nakonec nevypadá jako tak špatný nápad... :)

18 Colliode Colliode | 19. března 2014 v 14:11 | Reagovat

Ryze moje zkušenosti se zdravím všeobecně... Až poslední dobou se snažím všechno si ověřit sama za sebe.
Ze zánětu močáku, se kterým normálně existuju už asi tři roky (i když to není ono, ale běžná medicína už to nevyléčí), se mi začal dělat zánět ledvin. Smířila jsem se s tím, že umřu, přestala si toho všímat, dá se říct zapomněla a pak až jsem si uvědomila, že už mě to tam nebolí.
Nedávno jsem udělala pár maličkostí PRO ZDRAVÍ - pár dní na to mě trochu bolelo v krku a měla jsem typické příznaky začínající nemoci. Nechtěla jsem být nemocná, ale i kdybych byla tak co jako, pak to zase odeznělo. A teď si občas dám nějakou maličkost, která se propaguje jeko zdravá, ale nejde mi při tom o zdraví, dělám to z jiných důvodů.
A výsledek je, že stačí zapomenout na něco jako nemoc... Pokud se mýlím, chcípnu trochu dřív než zbytek populace :) Ale zatím nemám o co přijít.

19 Firzen Firzen | 19. března 2014 v 14:42 | Reagovat

[8]:[2]: Odstínit signály samozřejmě jde, a jít musí. Jen si vzpomeňte, že mobil neukazuje žádný signál, když například vlakem projíždíte tunelem.

Takže mě napadá, že by možná nebylo naškodu nějak odstínit - asi by to mělo jít kovovým plechem ve zdi - třeba ložnici, a prostě tak mít doma místnost, kam se nedostanou žádné rádiové vlny. :-)

20 David David | 19. března 2014 v 14:44 | Reagovat

[1]: Zkus si zapínat režim letadlo (pokud to jde bez vypnutí mobilu) Stačí ho párkrát za den vypnout a přečíst si zprávy. Lepší než nedělat nic a poškozovat si imunitu :)

21 David David | 19. března 2014 v 15:09 | Reagovat

Ahoj,
k tomu odstínění: existuje Faradayova klec, ve které se žádné elektromagnetické záření nevyskytuje. Když protkáte látku množstvím (síťí) tenkých kovových drátků, má to efekt podobný. Někde jsem viděl, že z toho mají lidé, kteří jsou citliví na elektrosmog, celá nebesa u postelí :D nebo stačí závěsy. Takže možnost tu je. Mám to na seznamu svých vynálezů a doufám, že se k tomu ty tři měsíce po maturitě (teď je to psychicky vypjaté období :D) dostanu. Chci sehnat nebo vyrobit takovou tkaninu a pak například spodní prádlo nebo tílko, které by umělo elektrosmog alespoň zredukovat. Testovat tu tkaninu se dá jednoduše umístěním mobilu a kontrolou jeho signálu nebo přímo pokusem se na něj dovolat.

Další možnost je úmyslné rušení vysílačů signálu, ale to je spíše záležitost rebelů. Navíc by to mohlo někomu ublížit, kdyby se nemohl dovolat pro záchranku a podobně. A hlavně je to trestné. Takže to nejspíš ne :D

U mobilů doporučuji režim letadlo a když už, tak nenosit přímo u těla. I u iPhonu je to v manuálu schované malým písmem - minimálně jeden cm od těla. Proč asi? Na místě pravidelného ozařování vznikají zhoubné i nezhoubné nádory.
Ono je těžké uvěřit něčemu, co se projeví až za nějaký čas. O kouření se desítky let mluvilo jako o zdravé zálibě. Americká propaganda vysílala naprosto absurdní reklamy jak to pomáhá zdraví. A dnes? Netřeba komentovat. Důležité je myslet. :))

22 Jirka Jirka | 19. března 2014 v 15:26 | Reagovat

Mobil prakticky nepoužívám, baterku dobíjím jednou za měsíc, to mluví samo za sebe.

A co věci na dálkové ovládání, děti mají autíčka na dálkové ovládání, my dospělí zase auta s dálkovým centrálním zamykaním?

Škodí i toto? Hodně věcí je dnes na dálkové ovládání, tudíž je tam přenos signálu na nějaké vlnové délce.

23 Domča Domča | E-mail | 19. března 2014 v 15:47 | Reagovat

[15]:Moje kámošky nemají tolik času aby mohli denně vysedávat u pc a psát mi sálodlouhé e-maily. Využijí proto každou volnou minutu, byť jsou třebas na záchodě, či na cestě do školy, do práce, v busu, vlaku či jdou pěšky a volají mi. Tak promiň, že jsem nevěděla že existuje i nějaká propiska rovnou s zabudovaným světýlkem;) A jestli máš teda na mysli nějakou čelovku nebo něco takového co ti svítí přímo na papír, tak to je mi stejně k ničemu, protože člověk, který spí vedle mě je na všechno moc citlivý, na jakékoliv světýlko, které ani nemusí svítit přímo na něj;)Proto si radši zalezu s mobilem až pod peřinu....Určitě budu běhat s nějakými osobními záležitostmi o kterých třebas nechci aby ve škole věděli do kanclu....navíc stejně jsem mluvila jen o tom: mimo školu. Na budky jsem zapomněla to máš pravdu. Kdyby učitelé ve škole nebyli tak nudní a kdyby se tam neučili takové kraviny, možná by s sebou ty děti ani ty mobily nenosily na ty jejich hry a na taháky, které se jednoduše od někoho vyfotí, nemusí se nic pracně opisovat na papírek nebo učit ty hovadinky...;)Ty nejsi dítě a nikdo už za tebe nezodpovídá;)Přesně jsem věděla, kdy se toho chytneš a osočíš druhého, že je to výmluva:D Nemusí být všechno jen výmluva. Musíš vědět kdy tohle rčení lze použít a kdy ne, protože to bychom ti tady taky mohli všichni takhle vyčítat hafo věcí do kterých třeba mi tolik nevidíme, protože je to tvé soukromí a ty nechceš říkat své důvody;)

24 Mína Mína | E-mail | 19. března 2014 v 16:00 | Reagovat

Týýýýýý jo a já mám každou noc pod polštářem mobil kvůli budíku a samo,že zapnutý!Ode dneška to míním dělat jinak...A vadí,když máme wifi zabudovanou na chodbě?Nebo to ozařuje celý prostor?Jsem ráda,za tento článek,člověk je zas o něco chytřejší:-).Pro klid duše,že alespoň částečně eliminuju toto škodlivé záření udělám vše,co budu moci(přeci jen tu nežiju sama).Ještě jednou děkuju Alue za takové články!!!!Mějte se všichni fajn:-)).

25 o.o o.o | 19. března 2014 v 16:45 | Reagovat

[15]:Nejsou to tak úplně výmluvy, někdy je ten mobil fakt potřeba...Já třeba jednou spadla.. a nebýt mobilu tak nevím kde bych ted byla..Mobil pouzívám jako hodinky mám ho i vedle postele a nic mi není,myslím že to zas tak hrozně neškodí.Nikdy nevíš co se může stát a tady v okolí nevím ani o jediné telefonní budce většinou žádné budky nejsou nebo jsou rozbité atd.myslim že se to přehání..určitě bych třeba nespala s mobilem pod hlavou a neměla ho pořád u sebe ale nic se nemá přehánět :)

26 Inalyn Inalyn | E-mail | Web | 19. března 2014 v 16:46 | Reagovat

Hoci som doteraz bola názoru, že mobil potrebujem a že pokiaľ ho celý deň mám niekde mimo a volám maximálne 2 minúty za deň, nevadí to, no už radšej mobil vypínam a kontrolovať budem doma keď sa vrátim. Ked treba volať, tak buď hlasité, alebo si zoženiem slúchatká.
Zakázanie mobilov v škole úplne, to by bola blbosť, pretože teraz už nemáš nejakých ochotných učiteľov, aby zavolali domov. A ja navyše dochádzam, takže keď sa niečo stane poobede, keď už učitelia na okolí nie sú, potrebujem to nejako vybaviť s rodičmi. A vtedy sa ten vypnutý mobil v taške naozaj hodí. Teraz už telefónne búdky na ulici nemáš, teda ja som ešte nevidela niekde poblíž žiadnu, možno v meste...Ale na takej dedine ako bývame a kde je moja škola určite nie :)

Aj tak si myslím, že tento zákaz by dnešné deti nerešpektovali. Skôr by som navrhovala pred vyučovaním mobily vyzbierať a vrátiť až po vyučovaní. Pretože u nás na škole je bežné, že sa chlapci hrajú cez hodinu na mobiloch a učiteka im to toleruje a keď aj zhúkne, majú z nej akurát srandu.

Osobne nenávidím ľudí, ktorí stále riešia len mobil, mobil, mobil. Prídeš za niekým a on sa tvári že ťa počúva, no zatiaľ kŕmi svojho Poua, alebo si píše s niekým iným na facebooku.
Mám také extrémne typy spolužiačok.

Tá jedna je totálne závislá na facebooku. Je tam na počítači, potom keď ide spať, je ešte na mobile, potom spí s mobilom, ráno vstáva o piatej, ide hneď na facebook, v autobuse cestou do školy si sadne s iným dievčaťom a celú cestu čumia obe do mobilov. A pritom si prezerajú fotky rôznych ľudí, hodnotia ich a rozprávajú sa kto je s kým vo vzťahu a kto komu lajkol fotku...Cez hodiny - mobil = facebook, na telesnej keď necvičí, píše o tom statusy a keď bola v nemocnici, odfotí to a hodí na facebook. To bola vtipná situácia, keď ju všetci ľutovali, no ja jediná som jej odvrkla, že jej asi tak zle neni, keď je schopná dávať fotky na facebook :D
Tá druhá je tiež na mobile totálne závislá, stále sa všade snaží chytiť wifi, potom tiež samozrejme hneď ide facebook, ask, twitter...Raz sa dokonca urazila, keď bola pri nás a ja som jej odmietla dať heslo na naše wifi :) Cez prestávku, keď dostane nejakú známku volá hneď mame a vraví jej to. Keď je po škole, hneď jej volá a vraví čo sa za celý deň stalo. Ale jej mama to isté, ona sa hnevá keď jej nezavolá. Proste závisláčky no...Ale zaujímalo by ma, o čom sa tak môžu doma rozprávať.
A potom prídem ja. Z blízkosti mobilov ma vždy niečo začne bolieť. Keď ho držím v ruke, je to ruka, mám ho vo vrecku, je to bedrový kĺb a keď je len niekde poblíž, automaticky hlava. A tak ich milo poprosím, či ten mobil môžu dať ďalej odo mňa, že sa mi nerobí z mobilu dobre a oni na mňa pozrú ako na blázna...

Dúfam, že sa čoskoro táto šialenosť skončí, pretože mi je až zle keď vidím ako každý rieši len mobil, aký model je práve najnovší a kopu času strávi nadávaním na to, aký je ten jeho šrot a že chce nový atď...

Takže mobil áno, ale vypnutý v kdesi v batohu a používať len v prípade nutnosti. Ja mám jednu nevýhodu - rodičia, ktorým vadí, keď nedvíham mobil, ale našťastie mi nevolajú každú hodinu a nemajú potrebu aby som im ja volala vždy, keď sa mi niečo podarí, alebo nie. To riešime našťastie v pokoji doma a tak to myslím má byť. A nie vyvolávať za každú sprostosť, potom si už s tým človekom ani nemám čo povedať :D

27 Eneul Eneul | E-mail | 19. března 2014 v 18:16 | Reagovat

Taky se mi nelíbí nosit mobil neustále u sebe, vlastně to ani nedělám, když už je nabitej, tak leží někde kdesi v tašce a beru si ho sebou "jenom" do školy, kde i kdybych ho neměla, moc to nevylepšim. Co mě ale štve víc je wifi, ale upřímě, jak se jí můžu vyhnout ve škole, kde je úplně všude, nebo doma, kde běží permanentně a moje rodina nemá žádné pochopení pro její vypínání? snad si jen počkat a až přijde čas, roztáhnout křídla a uletět někam, kde bude jen drátovej internet, jestli se teda do tý doby nestane něco radikálního xD

28 Alue Alue | E-mail | Web | 19. března 2014 v 18:31 | Reagovat

[23]: Samozřejmě, že pokud si na tebe někdo čas nechce udělat, tak ho mít nebude. A pokud ještě chodí do školy, opět je to jenom smutná výmluva. - Jinak je docela blbé, že to co byste si měly říct osobně, si vypisujete po mobilech. Digitální generace je holt už tady a odrůstá. O generaci dál už se nebudeme navštěvovat vůbec, budeme si jenom volat a jídlo nám budou podstrkovat nějací roboti pode dveřmi. - Proč? - Protože přece nikdo nemá na nikoho čas! - Vždyť je to úplně směšné.

29 Alue Alue | E-mail | Web | 19. března 2014 v 18:33 | Reagovat

[16]: [25]:
Ano, ale místo abyste si ten mobil zapnuli v případě potřeby, nosíte ho u sebe neustále aktivní. A to je ten problém.
Dřív než mobil někoho před něčím zachrání, tak mu poškodí imunitu, zrak, sluch, mozek, šišinku a rozbují se rakovina.
A pak všichni volají ,,jsem nemocný, hyperaktivní, pořád nachcípaný, bolí mě klouby, nemůžu otěhotnět - zachraňte mě někdo!"
To už je ale potom na jakoukoliv záchranu pozdě.

30 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 19. března 2014 v 18:44 | Reagovat

Dneska se mi stala zajímavá věc, nechal sem si změřit kyvadlem svoje biopole a paní mě řekla že vyzařuju 16000A :D

31 Domča Domča | E-mail | 19. března 2014 v 18:50 | Reagovat

[28]:Alue, neříkáš mi nic nového. Nejsem hloupá a samo sebou, že vím, že jsou lidé, kteří se opravdu vymlouvají, ale ty moje kamarády neznáš a neznáš ani m., Já se určitě nebudu vybavovat s někým, kdo má hubu plnou akorát tak keců a skutek utek, absolutně nevíš o čem mluvíš, ale hlavně že si to myslíš....Mysli, tvoje domněnka házet všechny lidi do jednoho pytle, ne moje. Já si s nikým nic nevypisuji, ale volám. Osobně si to asi nemůžeme říct, jelikož ani nejsme z jednoho a z toho samého státu, což kdybys četla jsem už psala, že jsme od sebe daleko. Nevím co sem do toho pleteš jídlo. Jídlo si vařím doma sama a to z radostí, protože mě vaření baví a naplňuje. Nemá čas no, vždyť se přeci ten čas zrychluje ne?

32 Petal Petal | 19. března 2014 v 19:12 | Reagovat

Zajímá mě, jestli ten mobil škodí, i když je vypnutý. Někde jsem četla, že když v sobě má baterii, může být radarem vyhledatelný, takže hádám, že vysílá i nějaké signály i tehdy... Nebo ne?

33 Domča Domča | E-mail | 19. března 2014 v 19:25 | Reagovat

[12]:To ne Vesmír, je nekonečný, ale lidská hloupost!:D Prostě když si lidé věci neověřují a jen papouškovitě přikyvují a všechno hned berou za své, tak je to pak těžký. Nejlepší jsou vlastní zkušenosti, ty vám nemůže nikdo vyvrátit, zpochybnit ani vzít a když jo tak jedině, ten který takovou zkušeností zatím neprošel, nebo měl jinou. Jinak vám rozumím, jen jste si na nich chtěl v praxi vyzkoušet, jak, že to vlastně (ne)funguje ta lidská psychika. Pak se ani nedivím takovým filmům, které jsou podle pravdy, kdy je jeden diktátor a všichni se jím nechají zmanipulovat i když mluví hotové sr....(experiment, vůdce atd..)A pořád ještě ti lidé nemají dost. Samozřejmě tím neříkám, že by škodlivost wifi a mobilů byla hloupost, to vůbec ne, jen prostě k tomu co tím svým pokusem asi Kuba zřejmě zamýšlel.

34 Kuba Kuba | 19. března 2014 v 20:12 | Reagovat

[15]: Máš pravdu, lhát lidem bylo odemě opravdu neseriózní a sprosté. A hlavně naprosto zbytečné. Myslel jsem, že tím dokážu někoho přimět k zamyšlení nad tím,jak jednoduché je uvěřit věcem, které chceme slyšet a dát si na to pozor, ale nikoho k zamyšlení jsem tímhle hnusným způsobem samozřejmě nepříměl. A sám jsem se tak duševně zmrzačil - začal jsem nedůvěřovat lidem, kteří tvrdí, že měří věci jež fyzika nezná a založí na tom firmu. Ale nejspíš pan Milan Hein mluví pravdu. Asi se mu opravdu podařilo přístroji naměřit něco, co fyzika nedokáže popsat natož vysvětlit a čím se fyzici z nějakoho důvodu prostě nechtějí zabývat. Možná kouzelné náramky, které prodává, opravdu chrání před škodlivým mikrovlným zářením. A proč vlastně možná? Nejdůležitější přece, že chceme, aby to co pan Hein říká byla pravda. Takže to pravda určitě je, bez ohledu na přírodní zákony. Mám se ještě hodně co učit, díky za otevření očí :)

35 Severka Severka | E-mail | Web | 19. března 2014 v 20:18 | Reagovat

Díky za zajímavý článek, Alue! Mimochodem, co říkáš na Q-Link? http://www.qlinkproducts.com/Scripts/openExtra.asp?extra=137 :)

36 Tomáš Tomáš | E-mail | 19. března 2014 v 20:47 | Reagovat

Mobil i wifi zapínám taky jen na chvíle, kdy je potřebuji.
Zajímala by mě ale odpověď na otázku: jak je to se škodlivostí čehokoli ve hmotě? Žhavé uhlíky mohou spálit a stejně tak nemusí. Jeden tlouste, jen se na jídlo podívá, druhý je hubený ať sní cokoli.
Co je mysl schopna si představit a čemu uvěřit, to se stává naší realitou. Jak se tedy dívat na fyzický svět? Je to tak, že svět má "defaultní" vlastnosti - pálí, narušuje biopole, funguje fent-shui atd. ale pokud se rozhodnu, že to pro mě neplatí, tak mám pravdu? Je tedy možno říci, že i mobily škodí a poškozují šišinku jen lidem, kteří a)tomu věří nebo b)nemají na to názor. Ale lidem, kteří věří, že je to pro ně OK, tak jsou imunní? Nebo necítí jejich škodlivost jen proto, že nemají dostatečnou citlivost ten vliv pocítit. Díky za názory či zkušenosti ostatních.

37 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 19. března 2014 v 22:40 | Reagovat

Myslím, že je třeba zase oslovit 50 milionů lidí, aby si mobil vyhodili, A říkali si větu "V tuto chvíli zmizí ze světa všechny mobily, co na světě existují." :-)
Mimochodem. JAk je na tom ta Fukušima? Máš o tom nějaké zprávy?

38 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 19. března 2014 v 23:07 | Reagovat

Mimochodem. On ten člověk dělal dřív ve strakonické nemocnici? V tom baráku plném hrdlořezů, kteří nejsou schopní člověka vyslechnout, natož, aby něco vyléčili? Ani se nedivím, že odsud odešel. HLavně, že jsem jim tenkrát naznačila, že mám určitě nádor v zádech. Ne oni mě léčí skoliózu, kterou sice mám taky, ale ta mě přece nebolí. Já byla ta nemocká. Já přece vím co mi je. Navíc jsou to hrozný socky. Ani magnetickou rezoanci tam nemají. Vím, ta je zdravá asi jako 200 rentgenů, ale když si představím, kolik dní olesti bych si tím ušetřila.
Moje odezření se stejně potvrdilo. To v Budějovicích jsou jiní kádři. Jak krásně mi odoperovali páteř. Ve Strakonicích bych si nenechala ani náplast přijepit. Teď už ne. A omlouvám se, že se k tomu pořád vracím, ale já když si na to vzpomenu...

39 Jindra J. Jindra J. | E-mail | 20. března 2014 v 1:08 | Reagovat

Zajímavý článek. Zde opět platí: "zlaté české ručičky". :)

Další důvod k tomu nemít mobil a vypnout wifi.
Před časem jsem po bytě natahal kabely na net abych se nemusel vystavovat wifi. I když sousedé mají taky wifi, ale slabší signál díky zdím, tak nevím zda jsem si pomohl.
Co se týče mobilu, snažím se ho užívat minimálně. Lidí co mi píšou a volají je minimum a u nich bych se dokázal bez mobilu obejít, ale potřebuji ho nejvíce ze stejného důvodu jako Aluška a to kvůli bance. Takže zapnutý sice je, ale mám ho minimálně u sebe. Už dříve jsem četl o dosahu škodlivosti, ale ne tak velkým, po přečtení článku ho budu vypínat, jestliže má dosah 4m a já mám pokoj 3m, tak se mu neschovám. A v noci mi nikdo nepíše a nevolá, tak co. :D

40 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 20. března 2014 v 6:36 | Reagovat

[8]: Mobil nosím vypnutý jen tak, že mám vypnutou SIM, ale přitom ho mám pořád vypnutý - jen nemůžu volat, protože nepřijímá signál. Zapínám si ho po škole...

Na počítač se ale většinou dostanu až kolem sedmé večer a některé dny se nedostanu vůbec, takže e-maily jsou docela problém a většinou pendluju mezi třemi městy... :D

Ale co mě na tom nejvíc štve, je školní wi-fi. Vždycky ze školy odcházím úplně vyřízená - a není to těmi pohádkami, co mi tak vykládají. Naučila jsem se například dějepis vnímat jako vymyšlený příběh-knihu... A pod vousy učitele opravovat :D

41 Míša Míša | E-mail | Web | 20. března 2014 v 7:47 | Reagovat

Já svůj mobil na noc vypínám, ani ho s sebou celé dny nenosím, ale bydlím na koleji. Výhoda je, že tu není wifi, ale bohužel metr od hlavy má mobil spolubydlící, dva metry od toho další ... a za zdí je tam, kde má hlavu hlava dalšího člověka, který, předpokládám, má další mobil ...

42 Vika Vika | E-mail | 20. března 2014 v 9:06 | Reagovat

[20]:Já si pustila video s tímto zajímavým vědcem a velice varoval před režimem letadlo! Je to prý horší, než když máš normálně zapnutý mobil.

43 Vika Vika | E-mail | 20. března 2014 v 9:10 | Reagovat

[23]:A víš, že i když si zalezeš s vypnutým mobilem pod peřinu, tak toho svého spolubydlícího bezohledně pořád ozařuješ? Trvá prý pak skoro hodinu, když se vypne mobil, než se z toho tělo vzpamatuje. Má to dosah 4 metry. Tak alespoň v noci dejte, prosím, ostatním s mobily pokoj.

44 Vika Vika | E-mail | 20. března 2014 v 9:12 | Reagovat

[24]:Wifi má dosah minimálně 25 metrů, takže i když to máš na chodbě, tak ozařuješ i všechny okolo.

45 Coccinelle Coccinelle | 20. března 2014 v 9:27 | Reagovat

[6]:Nádherný komentář, souhlas ve všem!!!

46 Lu-Aquarius Lu-Aquarius | E-mail | 20. března 2014 v 9:55 | Reagovat

Díky za tento článek o škodlivosti záření dnešní bezdrát. elektroniky. Už delší dobu mám myšlenku postavit zařízení, které bude ukazovat sílu těchto vyzařování (nejvíce je to oblast 4,2GHz pro mikrovlnky a WiFi), jen bych potřeboval na to vyčlenit čas k realizaci. Odstínění signálů je možné třeba polepením stěn hliníkovou fólií (alobalem). Vyšší elektromagnetické frekvence řádově kolem GHz se chovají podobně jako světlo, takže prozařují i škvírama. Jinak testovat síla signálu se dá jednoduše telefonem podle počtu čárek... Když ho dáte do kovového hrnce, který přikryjete kovovou pokličkou, tak ani čárka... :-)

47 Jindra Jindra | 20. března 2014 v 12:02 | Reagovat

[42]: Co je na tom horší? V režimu letadlo se vypne GSM, WIFI i bluetooth, takže vše, co vyzařuje. Je z toho jen pasivní zařízení, jako třeba mp3 přehrávač nebo čtečka knih. I u alternativních názorů je potřeba oddělovat zrno od plev a nevěřit slepě všemu, co nějaký pán povídá. Třeba, že nějaká nálepka na mobil dokáže odstranit záření, tomu můžou věřit leda lidi, co se nechají opít rohlíkem a chybí jim absolutně vzdělání technického směru. Ale opačný extrém jsou lidi, co mají wifi router hned u postele nebo spí s mobilem pod polštářem. To mi připadá tak stupidní, že to naprosto nechápu. Vždy je potřeba hledat rozumnou míru. Já třeba mobil mám na stole nebo v kabeli, nenosím ho při těle. A na noc vypínám. Wifi používám kvůli tabletu, PC mám přes kabel. Ale router je v nejvzdálenějším koutě místnosti a v menu nastaven nejnižší možný výkon. Tuším 10 nebo 12,5 % nebo kolik tam šlo nastavit. To spousta lidí ani neví, že můžou vyzařovací výkon snížit. Výchozí stav je vždy na 100 %. Pokud to má fungovat přes celý barák a třeba i na zahradu, tak naopak je potřeba mít vybrané modely, co dokážou zářit víc. Je na to sice norma, ale i tak jsou rozdíly. Taky je dobrý volat co nejmíň. Ale ty dnešní paušály, za pět stovek neomezeně, to je zlo. Kdo nemá sebekontrolu, tak se ozařuje hodinu denně. Jsem rád, že mi stačí předplacenka a volám co nejmíň.

48 Bohunka Bohunka | E-mail | 20. března 2014 v 12:28 | Reagovat

¨Někdy to je opravdu problém. Pracuji jako obchodní referentka a mým hlavním nástrojem je Notebook a mobil.Místo klasického mobilního tel. jsem si pořídila přístroj s klasickým sluchátkem, který je určený pro seniory. Myslím si, že záření u toho není až tak velké, alespoň již nemám po tel. bolavé ucho. Zvažuji si pořídit něco na odrušení wifi, ale nevím přesně co je nejvhodnější. Můžete mi někdo poradit? díky.

49 Alue Alue | E-mail | Web | 20. března 2014 v 13:28 | Reagovat

[48]: Nejlepší způsob na odrušení wifi je nemít wifi...

50 K. L. K. L. | 20. března 2014 v 14:09 | Reagovat

[48]: Stačí si koupit ke klasickému mobilu sluchátka s mikrofonem a volat přes sluchátka :)Hodnota vyzařování jednotlivých telefonů jsou uvedeny v návodu k mobilu jako hodnota SAR dlouhodobě nejnižší mají chytré telefony od Samsungu.

51 Vika Vika | E-mail | 20. března 2014 v 19:24 | Reagovat

[47]:Najdi si s tímto panem video a tam to technicky vysvětluje, proč je režim letadlo ještě horší. Já bych Ti to tak hezky nevysvětlila.Má i své stránky, kde se můžeš přesvědčit, jestli je to jenom takový alternativec nebo lidstvu něco opravdu přináší. Nevím, zda stránky zde mohu propagovat, Aluško nezlob se :)
www.milanhein.cz

52 Colliode Colliode | 20. března 2014 v 20:54 | Reagovat

[36]: Můj postřeh je: Co někdo chce, po čem touží, že by pro to i zabíjel, na tom druhému za mák nezáleží a má to zadarmo. Zatímco ten první to třeba v životě ani neuvidí... Proč asi pořád staří nemocní lidé říkají: Neváží si zdraví? Oni si zdraví váží, cení si ho zlatem a pěkně se jim kurví... A čím víc si ho chtějí udržet, tím víc jim proklouzává mezi prsty... Vlastní zkušenosti (z jiného soudku).
Za mě jednoznačně žít naplno, co to jde, poznávat a objevovat, získat zkušenosti a na základě těch pak jednat. Ovšem vždycky za sebe. Za ostatní to totiž ani nejde...

53 Veronika Veronika | 20. března 2014 v 21:01 | Reagovat

Ahoj, Milan Hein na svém webu nabízí produkt, který by měl před signály chránit. http://www.milanhein.cz/baroqal.php
co si o tom myslíš, Alue? Kdyby to fungovalo, rozhodně bych do toho šla...

54 Bohunka Bohunka | E-mail | 21. března 2014 v 9:53 | Reagovat

To chápu Alue, když pracuji z domu, tak v tom nevidím až takový problém připojit se k int. kabelem. Ale když pracuji na firmě, tak prostě jiná možnost než wifi není.Jedině si najít novou práci, ale to opravdu není tak snadné. Navíc bydlíme v paneláku, který je prošpikovaný wifi a podobným zařízením. Zajímalo mne jestli opravdu se dá eliminovat nějakým způsobem záření.  Na stránkách které uvádíš v odkazu doporučují tvz. "Baroqal", ale otázkou je, zda-li to funguje.Ráda bych znala Tvůj názor i názor čtenářů na toto zařízení. Děkuji [49]:

55 tomsa55 tomsa55 | E-mail | 21. března 2014 v 10:14 | Reagovat

Ahoj, článek je zajímavý a rozhodně k zamyšleníhodný, ale k tomu mobilu:

Člověk jde po ulici, najednou tam zkolabuje paní, ty přiběhneš a řekneš "Já vám zavolám sanitku, ale musíte počkat tak necelou minutu, než se mi zapne mobil, zvládnete to?". Trošku blbý, ne? :D

Ale souhlasím s tím, že si člověk může mobil zapnout jednou za půl dne, ale co ty lidi, co potřebují mobil/vysílačku k práci? (manažeři, hasiči, policie, saniťáci) ;) :)

56 Fred Fred | 21. března 2014 v 15:14 | Reagovat

Prošel jsem web i rozhovor, na které jsou tady odkazy, taky informace na jiných webech. Stručně řečeno, jde o to, že se jedná o DVOJÍ škodlivý vliv mobilů, wifin, BTS stanic:
1. elektromagnetický,
2. NE-elektromagnetický, tj. vliv bioinfluentního pole, které má za následek narušení biopole člověka, s důsledky na zdraví.
Ad 1) Lidi spíš znají škodlivost elektromagnetického záření, takže vymýšlejí metody, jak ho minimalizovat: Faradayovy klece, alobal, tunely, podzemí, vypínání mobilů a wifin, atd.
Ad 2) M.Hein ale navíc odstiňuje škodlivé bioinfluentní pole. M.Hein také říká, že umí odstínit škodlivé působení geopatogenní zón a škodlivá biopole jiných lidí.
Toť velmi stručně; podrobnosti jsou v jeho článcích, rozhovorech a přednáškách.

57 Domča Domča | E-mail | 21. března 2014 v 16:57 | Reagovat

[43]:Samozřejmě že vím, ale světlo prostě nechce, radši asi ten mobil:D

58 teo teo | E-mail | 25. března 2014 v 14:28 | Reagovat

[46]: usetri si cas na nieco ine, existuju uz dnes zariadenia, ktore ti to zmeraju. ja som poziadal o zmeranie ziarenia u seba v byte a zistil, ze wifi ok, bts ok, akurat bezdratovy telefon od suseda robil bordel.

[21]: usetri si cas na niece ine, uz dnes existuju latky pretkane tenkymi medenymi drotmi, je ich mozne zavesit ako zaclony pripadne zavesy na okno a tym clonit napr. mobilne ziarenie. pripadne to supnut pod koberec, a tym clonit ziardenie wifi, bezdrotoveho telefonu od suseda. samozrejme, idealne je mat faradayovu klietku, pretoze ziarenie ti prejde po stranach, no dolezite je, ze aj ked je to len pod kobercom, tak ty uz nedostavas take pecky priamo, ked povedzme sedis na gauci, pripadne spis. dalej existuje nieco ako kari rohoz, tu das pod omietku. dalej existuju natery, vnutorne, vonkajsie, ktore kompletne pohltia ziarenie. viac info na www.voxo.eu. nerobim stranke reklamu, chlapik sa vsak vyzna a ma vsetko co som spomenul dostupne, vie to zohnat. otazka je samozrejme aj cena!

[20]:
[42]: jasne ze je to skodlive, pre viac info odporucam vsetkym pozriet si film http://www.czechfreepress.cz/kino-cfp/rezonance-jsme-elektromagneticke-bytosti.html

male zhrnutie na konci, komu sa nechce pozerat na zdroje ktore som uviedol:
1) pan vynalezca ma pravdu, doba prepuknutia pandemie z elektrosmogu je na spadnutie, skutocne to trva tak 10-15 rokov, kym sa to zacne prejavovat, v nasom pripade oproti rakovine pluc (fajciari) bude problem aj v tom, ze nebude referencna vzorka (nefajciari), pretoze sme vsetci denno denne preziarovani vsetkym moznym, a tym padom to bude ovela vacsi problem ako taka rakovina pluc u fajciarov, hlavne teda s dokazovanim..
2) telko spolocnosti, ktore tlacia vsetky mozne ziarice, su kontrolovane/regulovane spolocnostami, ktore su financovane 100% telko spolocnostami, takze vsetky skusky, limity a pod. su uplny fake a sluzia vyhradne na co najcacsi predaj telko zariadeni a sluzieb.
3) mobil vyzaruje vzdy a to aj ked je v tichom mode (lietadlo)
4) v nasom tele sa neustale obmienaju bunky, pocas noci, ked slnko zachadza, tak telo sa v minulosti prepinalo do modu, kedy boli likvidovane volne radikaly, ktore su skodlive pre telo, kedze slnko je tiez len ziarenie, tak mobily uvadzaju telo do omylu svojim ziarenim a radikaly nie su uplne likvidovane, co ma zrejme vplyv na kopu chorob, nielen rakovinu
5) odporucam: mobil na noc vypinat. nenosit ho v nohaviciach vo vrecku, lebo impotencia, pripadne znizenie plodnosti, neinstalovat wifi doma (ja pouzivam siet cez elektricku zastrcku, pripadne priamy kabel z modemu, kde som vypol wifi), vypinat na noc vsetko, modem si zapinam, len ked idem na net, inak je off. ak ste elektrosmog sensitivny ako ja, tak si dajte premerat miesto kde citite nejaky problem a mozete reagovat  ci uz naterom, pripadne aspon tou zaclonou ci uz na okno alebo pod koberec. pri telefonovani len vynimocne si mobil prikladam k hlavne, pouzivam vzdy sluchatka, na bluetooth zabudnite.

prajem pekny den.

59 Lu-Aquarius Lu-Aquarius | E-mail | 25. března 2014 v 19:46 | Reagovat

[58]: Díky za info. Na stránkách http://www.voxo.eu/elektrosmog/co-je-elektrosmog#.UzHKr86PPDc je to hezky a přehledně podané. Na vyšetření všech škodlivých elektromagnetických polí v blízkosti by přišel vhod spektrální analyzátor, ale to je trochu dražší záležitost. Myslím, že by však bylo zajímavé postavit nějaké jednoduché zařízení, které detekuje sílu pole ve frekvenčních rozsazích WiFi (mikrovlnek), mobilů a bezdrát. telefonů, případně směr, odkud škodlivé záření přichází. Jako jednoduchý detektor lze použít i nějaký malý tranzistorový příjmač s rozsahem AM a FM. Když se k němu přiloží mobil v módu volání (vysílání), tak je slyšet bzukot v reproduktoru. Paradoxně kde je velmi silný signál z vysílače, tam se mobil přepíná na tak nízký vysílací výkon, že při volání až tolik neškodí, ale 24 hod během dne jsou lidé v blízkosti vysílače silně ozařováni. Poslední dobou sleduji, jak rostou jako houby po dešti na střechách paneláků antény jak se mobilní operátoři předhánějí v poskytování co nejrychlejšího bezdrátového přenosu dat. Poslední dobou uvažuji víc o přestěhování z bytu na sídlišti někam do místa, kde je výrazně menší "bzukot", nejlépe do podzemí :-)

60 teo teo | E-mail | 26. března 2014 v 17:02 | Reagovat

[59]: samozrejme, nechcem ti odporovat, so stavbou zariadenia, ide iba o to, ze ty nepotrebujes vediet, ze to bzuci, ale realne ake cisla to dane ziarenie dava. poviem ti to aj z takehoto pohladu, ze vo vyske 1.5 metra nad podlahou som mal ziarenie od susedovho telefonu tusim 10.000 krat mensie, ako priamo pri podlahe. a to vo vyske 1.5 metra bolo priptom 500-1000 krat vacsie ako wifi. a tiez potrebujes vediet, co to vyzaruje. ja som si myslel, ze je to wifi od susedy, no to bolo uplne ok, hoci ho ma zapnute takmer stale. ja ta teda nechcem lamat, len ked uz chces nieco riesit, co tu uz je, aby si zbytocne nezabijal cas. chlapik pride, za par euro zmeria a vies na com si hned. co sa tyka panelakov, to je cisty hardcore, nemas sancu uniknut. ja odporucam naozaj vidiek a poriesit si dom tak, aby si bol ozarovany co najmenej. inak bacha, ak vytvoris faradayovu klietku a vezmes si do nej mobil, tak to tiez nie je to prave orechove, pretoze sa ti drzi ziarenie v nej :) takze to clonenie ma podla mna realny vyznam tak akurat v spalni, aby si si kludne pospal, inak cez den si preziareny uplne hocicim a hocikde. jedine ze by si byval niekde uplne na konci sveta..

61 Radka Radka | 27. března 2014 v 12:12 | Reagovat

Moja kamarátka, je fizicky velmi ťažko postihnutá a bez mobilu by sa jednoducho neobišla ani jeden ďeň.

62 Ilona Ilona | 30. března 2014 v 11:34 | Reagovat

No tak mě mobil zachránil dítě, takže za nic na světě nejsem vděčnější...

63 Olina Olina | 3. dubna 2014 v 16:01 | Reagovat

Ve škole je podle mě potřeba dozor leda tak na učitele a ne na děti. Pan Hein to má v hlavě asi trochu pomatené a zapomíná na skutečnost toho, jak to dnes v klasických školách vlastně chodí. Těm dětem se nedivím, že chtějí aspoň na chvíli uniknout z reality prostřednictvím mobilních her ať už při hodině či přestávce...Vždy se musíme u všeho ptát na důvod toho: PROČ?. Pak až můžeme začít něco měnit. Od základů až po nejmenší detail, nikdy ne obráceně.

64 Lila Lila | 3. dubna 2014 v 16:07 | Reagovat

Když nemůžete spát, usnout či máte problémy s nespavostí, poproste někoho druhého ať zapne wifi a až usnete, tak ať jí vypne. Takhle teda aspoň funguje wifi na mě. Zaručeně mě uspí, unaví a vezme energii. Když už krucifix není wifi k ničemu dobrému, tak ať aspoň nějak poslouží!:D

65 Vyzvánění Vyzvánění | Web | 27. května 2014 v 18:41 | Reagovat

Biopole je super \m/

66 Alfonz Alfonz | E-mail | 22. října 2015 v 20:10 | Reagovat

ten pán mi připomíná pacienta doktora Chocholouška :)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama