Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

Duch-hovní lidiškové

29. března 2014 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Zamyšlení
Víte, co mě občas obtěžuje? Takoví ti duch-hovní lidičkové, kteří v podstatě fungují v diskuzích jako trollové.
Cokoliv člověk napíše - a je úplně jedno na jaké je to téma - objeví pod článkem od takových ,,lidišek" komentář, který je sice většinou obsáhlý, ale vůbec nic podstatného neříká, neobsahuje nic, co by nějak prakticky a hodnotně doplňovalo sdělení článku. Zkrátka hodnota je absolutně na bodě mrazu.
Obsahem takového ,,příspěvku" je vždy směška vět, které na první pohled vypadají strašně moc moudře, duchovně a učeně, ale ve skutečnosti je takoví lidé píší úplně všude, pořád dokola, stejně a když se nad nimi zamyslíte, tak vám vůbec k ničemu nejsou.
Obsahují buď nějaké velice obecné poučky, co už všichni četli 100x, nebo vyloženě nesmysly.
V podstatě jsou takové příspěvky jen žrouti vašeho času a absolutně ubíjející vaši snahu cokoliv ještě dál dělat, nebo se nějak snažit. - A k tomu jsou patrně i psané, protože si nedovedu moc představit člověka, co by takové průjmy mínil vážně.

Jsou to komentáře tohoto typu:

,,Nešiřme strach, to je to co elity chtějí a kdo šíří takovéhle články, ten šíří strach a pracuje pro ně a měl by se stydět a fujky! My jsme láska, květinky, sluníško a když si to nepřipustíme, tak nás nic nesejme."

Jednoduchý fakt je ten, že pokud někdo publikuje článek, který obsahuje nějaké varování (například: Že GMO způsobuje rakovinu, že z mobilů přiložených k hlavě vznikají nádorová onemocnění, že chemtraily ucpávají plíce a mladí lidé díky tomu umírají na embolie), dělá to proto, aby u lidí došlo k UVĚDOMĚNÍ.
Protože když si něco uvědomím, tak s tím můžu začít něco dělat. Začnu se například: GMO striktně vyhýbat, abych si zachoval zdraví. Přestanu u sebe nosit mobil a zvyknu si používat pevnou linku a e-mail. Budu pravidelně dýchat solnou páru, abych v hlenech vykašlal ten hliník, který jsem nabral venku... To je správný účel. Říct lidem: ,,Je to takhle, něco s tím dělejte, pomožme si."



Existuje několik skupin lidí, kteří se liší podle reakcí na podobné články. Tyto reakce jsou pořád stejné a neustále se opakují:

Část lidí takto správně reaguje, jednoduše si věc uvědomí a zařídí se podle toho. Pak jsou zdraví, ledacos se přiučí, nebo dojdou s vlastním dobrým nápadem. Je jich ale drtivá menšina.
Pak je skupina co tomu věří ale nic s tím neudělá, protože je líná něco se sebou dělat a něco na svých zvycích měnit, nebo si to prostě neuvědomí a nepřiloží tomu potřebnou váhu.
Pak je skupina, co tomu neuvěří a ta se chová různě: Někdo slušně diskutuje (výjimka), někdo autora článku pošle do řiti (zcela běžné), někdo začne strašně aktivně hledat, jestli to není na HOAX.CZ, nebo jakýkoliv jiný zdroj, který by ho uklidnil, že článek není pravdivý, protože se toho bojí.
A ti se - díky svému strachu - trošku kryjí s poslední skupinkou a to jsou právě ti ,,duch-hovní lidiškové"...

,,Duch-hovní človíček" je někdo, kdo na podobný článek reaguje obrovským strachem. Začne se bát a neví co s tím má dělat. A podle pravidla ,,podle sebe soudím tebe i všechny ostatní", začnou rychle psát, ,,AŤ NEŠÍŘÍME STRACH".

Zaprvé takový člověk díky svému strachu ani trochu nepochopil smysl toho, proč nějaký takový článek vyšel, zadruhé díky svému strachu patrně ani nepochopil jeho poselství, ale hlavně (a to je bod třetí) aby uklidnil svoje vzruchy, začne napadat zdroj či autora, že slouží illuminátům, protože šíří mezi lidmi strach a chce je přes strach ovládat a to je strašně neduchovní, fujky...

Takoví lidé nejvíce sedávají v lavicích v kostelech, protože to jsou právě oni, které nejvíc ovládá strach a zastrašovací víra, ta na ně platí velmi spolehlivě. Ba ji dokonce vyhledávají, jsou na to zkrátka náchylní... Takže samozřejmě svoje ustrašené příspěvky ještě často prokládají výroky o ,,Pánu Ježíší Kristu a Boží vůli"...

Upřímně nechápu, proč se vůbec někdo zabývá konspiračními teoriemi, nebo duchovnem, když je to takový strašpytel, který si s tím nedokáže potom poradit? Proč vůbec takový článek rozklikne?
... Proč ho čte (jestli ho teda vůbec aspoň trochu čte, hlavně že ho komentuje)?
Když se toho bojím, tak na to nejsem jednoduše připravený. A když na to nemám, proč to čtu? Proč se tím zabývám? - Sám se sebou takhle stejně nic neudělám, nijak mě to nevylepší, jenom si udělám v hlavě binec a pak matu všechny okolo svými řečmi o nešíření strachu a že musíme být sluníčkoví lidičkové a že když si ten ,,chemtrail nepřipustíme, tak se nám v plicích neusadí..." Což je samozřejmě naprostý nesmysl a hraničí to už i s nějakou psychickou poruchou.
Ukažte mi totiž nějakého dospělého a svéprávného člověka, který věří tomu, že když před něčím zavře oči, tak se ho to netýká?
Jako že se postaví před jedoucí auto, zavře oči a řekne, že ho to auto nepřejede, když ho nevidí? ... Takový člověk podle mě mezi normálními lidmi jednoduše neexistuje. Vlastně vůbec nechápu, jak taková bytost vůbec může na tomto světě fyzicky přežít, protože podobná víra je docela dost nebezpečná, hlavně tomu, kdo jí trpí.
Mezi jedoucím autem a chemtraily, mobily, GMO, mikrovlnkami, Fukushimou, čipováním a podobnými ,,srandami", není absolutně žádný rozdíl. Jen v jedné maličkosti: Všechno jmenované, kromě toho jedoucícho auta, se šíří pomalu, potichu, ale jistě a zasáhne nás to ne hned, ale až postupem času. A to je to, co ty lidi děsí a to je to, na čem někteří staví svoji obhajobu, že ,,to není pravda".

Proti něčemu se dá bránit snadno, proti něčemu už hůř, ale hlavní je se nebát a být zkoumavý, zvědavý, aktivní. Protože Vědění je moc. Jedině ten kdo ví, může se bránit, nebo něco dělat. Kdo neví a zavírá oči, toho to auto přejede.

Takže tyhle nesmysly o ,,nešíření strachu", jsou úplně mimo mísu... Nikdo nepublikuje burcující články proto, aby lidi děsil, ale aby s tím ti lidé mohli něco dělat. A pokud to někdo nechápe, tak u toho evidentně nemá co dělat, protože tyhle články nejsou určené pro lidi, co umí na všechno neznámé reagovat plazím mozkem ,,Strach: bojuj nebo uteč", ale pro lidi, co pod vlivem takové zprávy ZAČNOU PŘEMÝŠLET, tedy jsou už o něco dál... Ne se však bát, to nikomu k ničemu není a je to zcela primitivní reakce, o které bych se domnívala, že jí ,,duchovní lidé" netrpí, když o sobě tak rádi říkají, jak jsou strašně moc na výši a daleko a vymeditovaní... To se hele hned pozná :)
Také mě baví, jak se pořád všichni lidé zabývají eliminací svých strachů, ale ti co těmi strachy nejvíc trpí, o tom budou poučovat jiné lidi a budou je ještě obviňovat...? Vždyť je to úplně postavené na hlavu.

Další vysoce intelektuální průjem, který se objevuje pořád dokola, je tento druh:

,,Všechno jsi ty, podívej se do svého nitra, když si vyřešíš konflikt, tak to zmizí."

To staví na tom, že dotyčný pisatel si někde přečetl, že to na něco funguje a pak to aplikuje úplně na všechno.
,,Vyřeš si svůj konflikt a pak to zmizí." - Funguje jako pravidlo u problémů, které jsou: Noční můry, vztahové problémy, stále se opakující osobní problémy týkající se financí, rodinných vztahů, kariéry, práce, sebelásky atd., nemocí - tady to hlavně platí na rakovinu.

Souhrnně se to dá použít jako pravidlo na situace, kdy jsme pouze my sami jejich tvůrci. To znamená, že pokud mám v těle nemoc, tuto nemoc jsem si nějakým způsobem udělal a tedy si ji sám mohu i spravit, například vyřešením svého vnitřního mindráku, který je většinou prvopočátek všeho.
Podobně jsou na tom vztahy. Když se chovám špatně k jiným lidem, tak se pak oni chovají špatně i ke mně, nemám kamarády, atd atd... Tady to je PRAVDA.

JENOMŽE to NEPLATÍ v případě, že se jedná o nějakou situaci, kterou jsme NEVYTVOŘILI MY, ALE NĚKDO ÚPLNĚ JINÝ.
A to jsou například už výše zmíněné nebezpečné projekty, objekty, předměty (př. Mobily, mikrovlnky, Wi-fi, antény mobilních telefonů, GMO, farmacie atd.)
Tady nemůže nikdo nikdy aplikovat pravidlo, že všechno okolí odráží mě a že když si vyřeším svůj problém, tak že to zmizí... Například: Farmacie vznikla absolutně nezávisle na mé osobě a já nikterak nepřispěla k tomu, aby existovala a zabíjela lidi. A když budu dělat, že tato mafiánská instituce neexistuje, tak se na té situaci VŮBEC NIC NEZMĚNÍ. Protože já NEJSEM jejím tvůrcem...

Takže chápete tu logiku, kdy vy například publikujete film o nebezpečných antidepresivech, a varujete ať ty jedy nikdo neužívá, tak někdo vám tam napíše, že to co vidíte je důsledek vašeho vnitřního konfliktu a ať si ho vyřešíte, ať žijete v lásečce a že pak se to samo vypaří? - Žádnou logiku to nemá.

Nejvíc mě baví komentáře o tom, že se máme obrátit na víru, ,,PROTOŽE VÍRA V NAŠEHO PÁNA JEŽÍŠE KRISTA NÁS SPASÍ A PŘED VŠÍM OCHRÁNÍ."
A opravdu to píšou caps-lockem, asi aby jejich výsostně důležitý příspěvek nikomu neunikl...
Pomoc.. Na jakou planetu jsem to přišla? Nějak nevycházím z údivu.
Inkvizice, pálení čarodějnic, křížové výpravy, vybírání desátků a v poslední době vyhlášení imunity na všechny pedofilní kněží, to by přece už mělo samo o sobě stačit k tomu, aby všem lidem došlo, co to je za satanistickou verbež, ale ono ne... A když se na to někoho zeptám, tak mi řekne, že vraždění čarodějnic a všechno ostatní jsou jenom ,,pomluvy", že prý to vůbec nebylo.

Jediné moje štěstí je, že na mé stránky moc ,,duch-hovních lidišek" nechodí, protože já podle nich nejsem dost na výši, nejsem na ně dost -posh, -guru, nemám -swag a -nemedituji a hlavně šířím strach když publikuji články o globálním dění, tak je to rychle odradí.
Přesto se najde pár velice úporných jedinců, kteří píší svoje poznatky o ,,nešíření strachu, řešení si svých mindráků a lásce k Ježíší" celkem pravidelně. Dokonce jim vůbec ani nevadí, že jim to nevydám a že to mažu. Příště přijdou znovu a napíšou to zase... Co z toho mají? Proč někdo píše někam duch-hovní výžblept, když mu to nikdo nezpublikuje?

Takže postupem času se naštěstí míra podobných příspěvků snižuje, přesto se ale sem tam vždycky nějaký objeví, hlavně když jde o převzatý článek o něčem, co se chystá. Tady ale podobné nelogické nesmysly, které píšou tihle strašpytlové, nemají místo.
Mě zajímají normální lidé s normálním myšlením, kteří nad věcmi přemýšlí a umí si vytvořit svůj vlastní názor. Bez toho aby kohokoliv napadali, nebo vykládali, ,,ať nešíříme strach..."
Asi na tohle nejsem dost duchovní, posh a všechno, když pro to nemám pochopení...

Závěr:
Ještě bych nakonec poprosila duchovní lidičky, aby mi neříkali, že jsem článek napsala na popud něčeho, co mě naštvalo, nebo že jsem ho psala v naštvanosti a mám nějaký osobní problém... Vždy když napíšu nějakou kritiku, nebo že se mi něco nelíbí, tak něco takového pak musím číst v diskuzích. Jakobych snad měla povinnost všechno chválit a být ze všeho totálně nadšená. - Takovou povinnost nemám.
Takže bych byla ráda. Kdyby se pro jednou od toho už upustilo a vyjadřovalo se k tématu. Bez řešení toho, která osoba byla v jakém rozpoložení, když článek vzniknul a proč vzniknul, ,,agresore přiznej se" apod. Toto zamyšlení chci totiž napsat už poměrně dlouho, protože ,,duch-hovní větičky" jsou celé roky stále aktuální téma, na mnoha webech a blozích se vyskytují. Podle toho, nakolik je autor stránek ochoten je trpět.




Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue

 


Komentáře

1 Ryshoun Ryshoun | Web | 29. března 2014 v 7:28 | Reagovat

Moc pěkně napsaný článek, přesně tak mi to taky příjde. Je zvlaštní že v této době se cirkve domáhájí peněz od státu které jim prý patří ale už nikdo se neptá kde že je vzali. Jak je vydělali. Právě placení desátku, prodávání odpustů, pálení čarodejnic apod. to mělo jen jeden cíl. Získávání majetku. A přítom v bibli co vím se zdůrazňuje význam chudoby a majetek tam není postaven v dobrém světle. Není to paradox? :-)

2 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 29. března 2014 v 7:54 | Reagovat

Tyto komentáře taky znám, ovšem setkávám se s nimi v menší míře, takže mi zas takový problém nedělají. Zasměji se a mažu :)
Nejvíc mě ale štve na tom fakt, že si pisatel málokdy přečte článek celý a reaguje pouze na jeho útržky, ale důležitě mě poučuje, že nemám dostatečnou víru v Ježíše Krista :D

3 michaela kratka michaela kratka | E-mail | 29. března 2014 v 7:54 | Reagovat

Alusko,prvni moje reakce jsou strach,sok.Strach v tom slova smyslu,jsem schopna se tomu ubranit?Sok,co to na sebe stale zkousime.Sok,ze jsou nekteri lide schopni byt takhle zly.Abych byla konkretni.Cipovani miminek,jsem ted tehotna,tak tohle tema je pro me nejdulezitejsi.Hodila jsem na fb svuj nazor.Maminky napsali,neco v tom smyslu,to je chtej cipovat jak zvirata?Nebo,ze se deti ztraceji, tak asi pro to.Ale proc to pisu.Napsala jsem to jak maminkam,tak i pratelum.Pratele zareagovali presne jak pises.,,Takove veci necti,se sblaznis? Jsi v nejake sekte?To,cim se zabyvas to posilujes".apod.Byla jsem z toho zklamana.Ja si dite cipovat nedam!Omlouvam se,ze nepisu hacky,carky muj telefon to neumi.

4 mk mk | 29. března 2014 v 8:58 | Reagovat

ahoj, všichni.
alue, prosím tě, když už o tom padlo slovo, mohla bys poradit, jak nejlíp na tu páru? zkoušel jsem soli převařit v rychlovarné konvici a vdechovat přímo z ní, ovšem žádné vykašlávání jsem ani po několika dnech nevyvolal, jediný efekt bylo roztažení pórů spojené s pálivou bolestí v nose :) ..když jsem to nechal trochu odstát, už té páry zase moc nebylo.
máte případně někdo lepší zkušenost?
děkuju za případné tipy a přeju hezký víkend

5 Robert Robert | 29. března 2014 v 9:49 | Reagovat

Smekám - skvěle a hlavně rozumně napsané!

6 Viktor Viktor | 29. března 2014 v 10:29 | Reagovat

To jak si psala, že když někdo před něčím zavře oči a nebude tomu přikládat pozornost tak se ho to netýká to je filozofie Teal Scott, která přímo říká, že jsme tvůrci své reality a když tomu problému nevěnujeme energii tak neexistuje, a pač je Teal v ČR hodně populární tak se tomu nedivím.

7 Colliode Colliode | 29. března 2014 v 10:31 | Reagovat

Já tyhlety kecy vnímám spíš jako určité období, kterým si někdo prochází. Časem od něj sám upustí, buď že si to uvědomí, nebo že ho to jednoduše přestane bavit.
Z tvého pohledu to sice třeba ani nepostřehneš, protože jejich prázdná místa obsadí hned někdo jiný.. :)
Taky mám za sebou různá období přemlouvání, duchovnosti až za hrob, právě strachu z konspiračních teorií... A jinými si procházím.
Asi jako každý...

8 Lady G. Lady G. | E-mail | 29. března 2014 v 10:36 | Reagovat

Mám z tvého (nejen tohoto)  článku pocit, že kdo nesouhlasí s tvými názory , ten u tebe vlastně upadne v jakousi nemilost. Pokud  nevěřím například na víly,  neznamená to, že si článnek a názor  jiných nemůžu přečíst. A napsat svůj. Píšeš, že nemáš povinnost všechno chválit a být ze všeho nadšená. Naprosto souhlasím, ale zkus to respektovat u ostatních, místo jízlivých odpovědí. Pro mě některé tvé články mají logický základ, nad jinými se shovívavě musím usmát. Také se musím pozastavit nad tím, že odmítáš verzi,  kterou ti lidé podsouvají, o tom, že některé články píšeš jako reakci na něco, co tě naštvalo, popudilo. Nemyslíš že zrovna tímhle článkem si odporuješ?!

9 Legio Legio | 29. března 2014 v 12:59 | Reagovat

Pěkný článek.

Takovým reakcím se podle mě nejspíš nevyhneš, pokud půjdeš správným směrem. Naopak čím větší odpor budeš pociťovat, tím víc jsi uhodila hřebíček na hlavičku. Takže se nenech vytočit a publikuj dál (pokud chceš). Je to záslužná práce a málo kdo by se tomu mohl věnovat jako ty.

K těm čarodějnicím: Je "zajímavé", že nepálili jenom čarodějnice, ale i kočky. Rád bych znal pravý důvod, proč tomu tak bylo. Četl jsem Malleus Maleficarum Sprenga a Kramera, četl jsem Kladivo na čarodějnice Václava Kaplického a viděl stejnojmenný film Otakara Vávry. Hodně to na mě zapůsobilo.
Jsem se Šumperska, kde tyto zvrácenosti naplno probíhaly. Lituji jich a ptám se, jak je možné, aby člověk člověku takto ubližoval? Vždyť je to proti jeho přirozenosti. Co za tím stojí, jaká byla jejich pravá motivace?
Motivace Bobliga dle mě: Podle mě ho k těmto činům motivovaly hlavně dva nízké pudy. 1)Chtíč - po penězích, zároveň i chlípnost a za 2) Touha po moci - získat vysoké postavení, respekt, autoritu, nadřazenost. 3) Nenávist – k někomu na základě jistých znaků (xenofobie či nevím jak to lépe označit).
Proč si to myslím? Protože odsouzeným konfiskoval majetky. Nesnesl kritiku a brojil proti ní (pan děkan Lautner příkladem). Zároveň ho určitě (podle mě) jistým způsobem uspokojovalo lidské utrpení. Lidská bolest. Bezmoc. Nejspíše odsouzené i znásilňoval (když ne fyzicky, tak psychicky).
Naopak co podle mě neměl, byl pocit soucitu.
Tím chci říct, že Boblig se nechal ovládat nízkými pudy - plazím mozkem, nebo jak si to chcete pojmenovat.
Co a koho konkrétně především pronásledovaly hony na čarodějnice (obecně)? Byli to muži a psi nebo ženy a kočky?
Když to vezmu od kočky. Kočka je symbolem plodnosti. Symbolem něhy, mateřské lásky (viděli jste někdy, jak se kočka stará o koťata?). Je symbolem pro život a oživování (7 kočičích životů). Zároveň i dětství. Pořád spí, jsou tak trochu ve dvou světech naráz a vidí i to, co lidské oko nevidí. Zároveň jsou celý život zvědavé a hravé, jakoby je nikdy život neomrzel. Zároveň symbolem čistoty (neustálé mytí).
Žena je také symbolem plodnosti, něhy, mateřské lásky, života a oživování, soucitu (když kočka brečí, trhá to srdce).
Žena i kočka mají zpravidla takové víc ladné pohyby než například muž či pes (kteří spíš rozráží a proráží). Žena je měsíční typ. Více ovlivňovaná měsícem a jeho cykly. Stejně tak kočka. Obě jsou aktivnější v noci. Ve spánku (ptáte se, jak je to možné?). No přece v astrálním světě (aspoň můj názor). Mají zpravidla větší intuici než muži. Včetně empatie. Atp. Zároveň je pozoruhodné, že kočkám říkáme kočky a ne kocouři. Proč kočky chápeme jako ženský princip a neříkáme jim kocouři (jako třeba psi)?
Dvě poznámky: 1) Znáte staroegyptskou bohyni Bastet? Tedy přeneseně kočka jako obraz ideální ženy. 2) Zajímali jste se někdy, proč dítě jako první řekne slovo mama? Proč je výraz pro mámu mum, mam, mama, mom, atd. Je to náhoda ptám se? Vy neznáte inckou bohyni Mamma Quilla - bohyni měsíce, ochranitelka? Pohledejte. Jistě je to pouhá náhoda.
Tím chci jen vyjádřit vlastnosti podobné kočkám a ženám. Přesně tyto vlastnosti "postavy v pozadí" odsuzují nejvíce. Nejhorší je pro ně podle mě soucit, empatie, ženský princip obecně.
Tyto city (podle mě) nemají a pohrdají jimi, chtějí je zničit. Chtějí je (podle mě) nahradit nenávistí, žárlivostí, chamtivostí, egoismem, tužbou po moci (plazím stylem chování). Podle mě se jim to dařilo/daří dobře.
Podle mě byl pravý důvod čarodějnických procesů pošpinit, zhanit, zničit a roztrhat ryzí symbol ženství a zrození života.
Podle mě v době čarodějných procesů byla církev (jako vždy) zamořena "postavami v pozadí", které chtěly čarodějnictví (ženský princip) zničit. Vlastně to byly zločiny proti lidskosti.
Pronásledovány byly jak ženy (symbol života, lásky) tak kočky. Je o tom psáno. Podle mě je to stále v podvědomí lidstva (žena + černá kočka = čarodějnice).
V dnešní době by už inkviziční procesy (nejspíše, uvidíme za pár let) neprošly, ale protože jsou inteligentní, tak je (postavy v pozadí) nahradí zase něčím jiným, co masa dokáže přijmout a strávit - různí guruové, církve, organizace, sdružení.
Tenkrát se inkvizitoři oháněli s těmi důkazy, které nejspíše všichni známe, ale v dnešní době už musí být důmyslnější. Schovávají se za slova jako pravá (jedinečná) láska, bratrství, pravý smysl života, osvícení, pravda, všehomír, jednotno, podstata bytí, ale tyto pojmy naprosto znásilnili a to co říkají, neodpovídá původnímu významu těchto nejvyšších lidských citů. Dávají narovinu lásku s nenávistí a nenávist označují jako čistší formu lásky.
Ukázka: : https://www.youtube.com/watch?v=5-7JSIDgcLk
Volný překlad:
Název: Láska a nenávist jedno jsou.
Láska a nenávist jsou dvěma stranami jedné mince.
Od utrpení k osvícení.

+Vy tvrdíte, že láska a nenávist jedno jsou? Ale já vidím více nenávisti než lásky. Současně říkáte, že osvícení není ani láska ani nenávist. Mluvíte o dvou rozdílných vlastnostech lásky? Jak toto souvisí s vaším poselstvím lásky?

-Láska a nenávist. Jsou jen dvě strany stejné mince. Ale s láskou se stalo něco velmi drastického. Je to nepředstavitelné, jak byl tento drastický krok přijat lidmi, kteří měli nejlepší předpoklady na světě. Nejspíš jste si nikdy nevšimli, co zničilo lásku. Je to nekonečný proces učení se lásce, který ji ve skutečnosti zničil. Zato nenávist je stále čistá, láska není. Když nenávidíte, je to pravý cit. Ale když milujete, je to jen pokrytectví (přetvářka). Toto musí být pochopeno! Po tisíce let všechny církve, politické celky, učitelé, učili jedinou věc. A ta jediná věc je láska. Miluj své nepřátele. Miluj své sousedy. Miluj své rodiče. Miluj Boha. Proč na začátku všeho začali divný cyklus učení se lásce? Tehdy se báli vaší pravé lásky. Protože pravá láska je mimo jejich kontrolu (pozn. ve smyslu nemožnosti ji ovládat). Jste tím posedlí (gesta). Ty nejsi, kontrolující (gesta). Ty jsi posednutý (ovládaný). A každá společnost tě chce mít pod kontrolou. Společnost se obává vaší divoké (ve smyslu nezkrotné, primitivní) povahy. (Záběr na oči). Je to strach z vaší přirozenosti. Ale od samotného začátku vám to brání v rozletu (orig. trhá vaše křídla). A základní věc, které je na vás nebezpečná, je schopnost lásky. Protože když jste ovládaní láskou, můžete jít i proti celému světu.

Mám dotaz. Jak to vnímáte vy?

Jak to vidím já ve zkratce:
Skryté významy aplikované do podvědomí větu po větě: Láska = nenávist; Více nenávisti = lepší než láska; skrze lásku nedojdete probuzení; nenávist = láska; vaše poselství lásky = falešná modla (láska si nenárokuje vlastnictví - vaše); Láska = nenávist. Láska = nenávist. Láska neexistuje. Lidstvo = špatnost, chyba, omyl. Láska je zničená. Láska je zlo. Nenávist je dobrá, láska je zlo. Nenávist = dobro. Láska = pokrytectví (lež). Posílení dříve řečeného. Xenofobie, škatulkování, vytváření nenávisti proti někomu (židům, politikům, atd.). Láska = zlo. Nenáviď: Nepřítele (už samotné pořadí vět je promyšlené, hned na začátku využije negativní asociace, které pošpiní zbytek). Nenáviď: sousedy. Nenáviď: Rodiče. Nenáviď: Boha. Zde se projevuje a slovně vyjadřuje jejich nepochopení lásky, nemají lásku, neznají ji, nenávidí ji.  Pravá láska = nenávist (změna pojmu láska na pojem nová láska, nová asociace, s kterou mohou dále pracovat; např. vznikne kult nazývající se Nová láska s těmito myšlenkami). Zde se projevuje a slovně vyjadřuje jejich nepochopení lásky, nemají lásku, neznají ji, nenávidí ji, diví se tomu, proč Bůh stvořil lásku. Prozrazuje, proč se bojí lásky, milujícího (v pravém slova smyslu, ne v tom pokřiveném) člověka nemohou ovládat, nemají nad ním žádnou moc. Jste posedlí (zesílení i gesty i výrazem).  Jsi posedlý (gesta, výraz). Jsi posedlý. Vyvolání strachu a xenofobie. Bojuj proti nim nízkými pudy. /Záběr na oči, zesílení/. Vyvolání strachu a xenofobie (boj se ostatních lidí, buď sám, nenáviď). Společnost vás omezuje (xenofobie, pocit ukřivděnosti)/obrazně se člověku představí, jak se jako anděl vznáší k nebi a najednou mu začnou ostatní lidé trhat křídla a sápat se po jeho zádech výš k nebi/. Láska je nebezpečná (vyvarujte se). Protože láska vám dává svobodu.

Jaký na tenhle překlad máte názor, zlepšili byste ho? Máte nějaké náměty?

Co jsem napsal je můj názor, který se s časem vyvíjí. Spíše než o přijmutí mi jde o zapnutí mozku a přemýšlení. Můžu se plést, ale psal jsem to upřímně.

S pozdravem,

Legio

10 Vénya Vénya | Web | 29. března 2014 v 15:14 | Reagovat

Zrovna minulý týden jsem řešila něco podobného u sebe na blogu, tito duch-dovní a esoterorističtí lidé se objevili s tím, že teď začalo být ,,moderní'' zajímat se o duchovno, číst tuto literaturu a přejímat tyto myšlenky. Bohužel většinou propagují něco, čemu nerozumí a hlavně to neaplikovali do svého života, ale poučovat by jim šlo. Konfrontace s nimi opravdu může být docela náročná.

11 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 29. března 2014 v 15:24 | Reagovat

Dobrý článek, můžu souhlasit v podstatě se vším.

Nejhorší program Matrixu/Iluze je STRACH, právě on nás nesmírně zotročuje a přitom se není důvod bát..
Jsme nesmírně mocné bytosti, spousta mimozemšťanů k nám vzhlíží jako k "bohům" a když pak zjistí pravdu, jak svoje "božství" zahazujeme, kroutí hlavou a nechápou..

Když člověk neví co se děje na planetě, tak neví proti čemu se má bránit, když s tím nesouhlasí.

Proto se systém snaží vytvářet tupé hovada, aby si mohl dělat co chce, protože jinak by se rychle zhroutil..

VŠECHNA OMEZÍ ČLOVĚKA JSOU DÁNA JEN A POUZE JEHO NEVĚDOMOSTÍ.

ČLOVĚK CELÝ ŽIVOT ZAPOMÍNÁ A VZPOMÍNÁ.

TAKŽE PŘESTAŇME ZAPOMÍNAT A POJĎME VZPOMÍNAT, SVĚT NÁS POTŘEBUJE, KAŽDÉHO Z NÁS.

12 Domča Domča | E-mail | 29. března 2014 v 15:31 | Reagovat

Ježiš, úplně mi mluvíš z duše!:-O

13 Jindra Jindra | 29. března 2014 v 19:01 | Reagovat

Obvykle se píše duc-hovní, to h není potřeba zdvojovat. Ale jinak souhlas. Hlavní je vědět, kdy které duchovní moudro uplatnit. Někdo se naučí nějaké větičky a pak to používá na vše, protože to prostě nepochopil. Někdy se to ale těžko rozlišuje. Třeba, když máme agresivního šéfa. Je to pro nás zrcadlo a když něco v sobě pochopíme, tak se i on změní? Nebo platí, že je potřeba zdrhnout hodně daleko od něj, protože se stejně nezmění? A se sledováním destruktivních témat to taky není jednoznačné. Přestat sledovat TV zprávy,  abysme nepřejímali tu energii strachu a destrukce je docela nutné, pokud si chce člověk uchovat klid. Ale kvůli informovanosti se to pak stejně dočteme na internetu. Jen má člověk větší kontrolu, na co si sám klikne.

14 v v | E-mail | 29. března 2014 v 22:00 | Reagovat

když nekdo stoupi do blata ať si to uvedomi koukne na to a ne že zavrit oči

15 eva eva | 30. března 2014 v 9:10 | Reagovat

Máš pravdu, ale ještě bych dodala k článku, že existuje daší skupina ne-duch-hovních lidí, kteří šíří okolo sebe podivnosti založené na pozitivním myšlení, ovšem vygradovaném do extrému. Příkladem toho jsou např.stránky jajsem.com. To jsou ti, kteří věří tomu, že když před něčím zavřou oči, nebude se jich to týkat. Žijí ve vlastní realitě. Udělejte si názor sami.

16 Ameline Ameline | 30. března 2014 v 9:42 | Reagovat

No tak nalézám svůj názor v útržcích článku, zcela v duchu slavné tradice potrefené husy - ale považuji jej za pravdivý, stejně jako ty svůj. Mám důvod vyjadřovat se minimálně k článkům toho druhu. Jedna věc jsou neustále opakované definice bez hloubky, ale vidím věci takto:

a) Jsme nezničitelní. Nic nás neohrozí ani nám neublíží. Jo, je fajn zachovat si tělo v provozuschopným stavu, vo tom žádná, ale stres není na místě. Planeta je sice také osoba a patří se k ní chovat s náležitou úctou, ale také zde jde především o fyzickou podobu. A vesmír, to je tanec forem, nikdo by neměl být zmaten jejich přeléváním.

b) My jsme lidstvo. Není žádné já ne - já ne - to ty - to ty. Jedem v tom všichni. Nejsem nikdo jiný, než každý bezohledný vědec či masový vrah. Všichni. Individuality své individualitě připisují mnohem rozsáhlejší význam tam, kde jsme spojeni a mnohem menší význam tam, kde jsme jedineční.

c) Ve všech těch spolcích si hrají děcka. Ať si hrají, vyrostou z toho. Moc mají nad tím, kdo jim ji přenechá. Pokud se nechá oblbnout, tu zkušenost potřebuje. Svobodu si člověk může uchovat i ve vězení nebo stojící před popravčí četou. Všechno je příležitost, když ji dobře uchopíte... Problémy neexistují. Existují výzvy.

Jo - jsem ještě přiopilá ze včerejška, tak nevím, zda jsem upřímná či žvanivá. Posuďte sami.

17 Vladan Vladan | E-mail | 30. března 2014 v 10:32 | Reagovat

Ahoj, dekuji za nadherny clanek, velmi aktualni a ucelny. Pro mne pravda vzdy predstavovala a stale predstavuje vic nez byt neco ci nekym tzv. duc-hovnim... Bohuzel mnohdy bez pochopeni, takze vim, neznam ovsem vse :-) proste dekuji, nadherne

18 Otázka... Otázka... | 30. března 2014 v 10:42 | Reagovat

Ahoj, můžu se zeptat: A jak víš, že tvé články jsou pravdivé a nepatříš taky mezi ty ,,Duch-hovní lidišky"??

19 Luz Luz | 30. března 2014 v 13:00 | Reagovat

Vcelku souhlasím, jen se mi nelíbí, jak dáváš dohromady víru (křesťanskou) a církevní instituce; víra v Ježíše může být a u mnohých lidí je i nezávisle na církvích! A když už se někdo hlásí k nějaké církvi, snad víš, že neexistuje jenom jedna a že jsou mezi nimi docela podstatné rozdíly.

20 Števo Števo | 30. března 2014 v 14:36 | Reagovat

:-) K tomu záveru: Áno, je cítiť, že si to písala od srdca :-D Nedá sa povedať, že ťa to štve, skôr to vyzerá tak, že si sklamaná z tých ľudí, čo také komentáre píšu.
Sme však ľudia, tak máme svoje chyby a sme tu na to, aby sme to zlepšili a čo-to pochopili. Kedisy som sa aj ja nad tým pozastavoval, teraz to už beriem s humorom a pochopením.

21 Alue Alue | E-mail | Web | 30. března 2014 v 20:42 | Reagovat

[4]: Lze osobně pořešit v poradně.

[18]: Mám snad podobné duchovní kecy prdy a beďary? Trošku s ezamysli, než položíš otázku.

[6]: Však to je přece ono. O Teal jsem tady psala zrovna nedávno.

22 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 30. března 2014 v 21:38 | Reagovat

[6]: Jenže Teal Scott zapomíná na jednu věc: Kolektivní vědomí.
Já jako tvůrce své reality můžu hodně věcí ovlivnit, jenže tu máme ještě další úrovně vědomí: rodina, kamarádi, město, stát, kontinent, planeta..
Jsme směs kolektivních vědomí a zažíváme společnou realitu.
Teal Scott si může sama na sobě vyzkoušet, když je tak chytrá, ať do sebe láduje velké dávky Aspartamu,Dusitanu a Glutamátu (tři nejrozšířenější jedy na trávení lidí) a uvidíme jak bude dlouho trvat než zkolabuje..
Podle její teorie se jí to přece netýká :DDD

23 Alue Alue | E-mail | Web | 31. března 2014 v 10:18 | Reagovat

[22]: Je ale i možné, že se tím sama neřídí. Dostává diktováno co má lidem nalhávat, ale pokud má alespoň trochu mozek v hlavě, nemůže podle toho žít.

24 Luz Luz | 31. března 2014 v 11:03 | Reagovat

[6]:  To ale přece nevymyslela ona? Tyhle myšlenky nejsou nic nového, šíří to např. Esther Hicks a objevovalo se to už mnohem dříve (hnutí Nová myšlenka). Přesto se to ale zatím v praxi nijak neosvědčilo jako pravdivé. Jedině těm autorům, protože tak hezky vydělávají na prodeji knih a seminářů, ale kdyby pouhé myšlení mělo takovou moc, život všech by vypadal o dost jinak, než je zkušenost, jakou známe.

25 Luz Luz | 31. března 2014 v 11:22 | Reagovat

[15]: To taky znám, zajímalo by mě, jestli jim to opravdu všechno tak funguje, protože to je docela fascinující, nebo jak to je ve skutečnosti. Jsou to opět přívrženci zmiňované Esther Hicks, ale kolem tohoto hnutí se dá taky dohledat leccos podezřelého.

[22]: Ona i podobně zaměření nejspíš nevěří, že nezáleží na tom, co jíme, propagují totiž výhradně syrovou stravu jako univerzální recept na zdraví a štěstí.

26 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 31. března 2014 v 11:27 | Reagovat

[23]: Přesně tak, pravděpodobně "káže vodu a pije víno", tak jak to dělají třeba církve.
Pokud zámerně manipuluje masy dezinformace, tak asi není dobré jí naslouchat, není jediná co něco říká, lidé pořád něco říkají, vyšší já uvnitř nás nám pomůže tyto lži odhalit, proto poslouchejte vaše vyšší já, je to vaše intuice proti manipulaci.

Já třeba taky lidem říkám různé věci, ale to co říkám to sám dělám, protože tím žiju a tak by to mělo být si myslím :)

27 Domča Domča | E-mail | 31. března 2014 v 13:02 | Reagovat

[24]:To je pravda. Nebo takový Dr. Joseph Murphy...Ten o tom má taky dost napsáno a knížky jsou hodně dobrý. Fakt znám lidi, kterým to tak prostě funguje, ale taky kterým ne:D Moje mamka se například hodně zajímá o využití alternativních metod ve zdraví, ale pak když všechny ty knížky čte, je jí mnohem hůř než kdyby je vůbec nečetla. Zjistí totiž, že kdyby chtěla žít úplně zdravě, musela by leda tak umřít, protože už ani ten vzduch není co býval, půda, voda, prostě všechno...To já se proto budu radši zajímat jen o to co lze a co sama dokážu ovlivnit, ne to co prostě jednoduše nejde.

28 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 31. března 2014 v 13:56 | Reagovat

[24]: Nikdo nic nevymyslel, všechno už tu bylo dávno před námi, my jenom vzpomínáme a zapomínáme.

VŠE CO SE DĚJE JE POUZE TO, ŽE MYSL POZORUJE MYSL, NIC JINÉHO SE NIKDY NEDĚLO A ANI DÍT NEBUDE.

29 Vladan Vladan | E-mail | 31. března 2014 v 14:47 | Reagovat

Teal by mela pravdu, ale jen za podminek 100% magie. To ze to vypousti z ust pro siroke okoli je nezodpovedne - velmi. Zaslouzi si max. soucit. Mnoho lidi by na to mohlo doplatit - a skarede. Ani ona toho nedosahuje (jinak by znely jeji nazory ponekud jinak ci by se medializaci obloukem vyhla).
Nevylucuji moznost, ze je ji naseptavano a bohuzel neni sama. Dal bych si vazny majzl co se kde suska, obzvlaste v teto dobe.
Az budeme 100% magem, muzeme rict, ze jsme realiste ;-) jinak je to jen blamaz, lez a manipulativni podfuk. Neveril bych nikomu, kdo to o sobe tvrdi ci se tak predstavuje at ma sebelepsi nastinene umysly.. (naSTINENE umysly)
By Happy ;-)

30 Alue Alue | E-mail | Web | 31. března 2014 v 19:11 | Reagovat

[29]: Ok, ale už prosím piš jen česky. Mně ,,By Happy" nutí rýt nehty do stolu, to prostě angličtina není.

31 roztomilymedvidek roztomilymedvidek | 31. března 2014 v 19:11 | Reagovat

Hlavně lidičky nezapomínejte že:
Všechno Co JE, je projevem jedné živé bytosti (energie,vědomí,lásky,boha,stvořitele atd.), která prožívá sama sebe v ILuzi prostřednictvím nás.
My všichni jsme jejím vyjádřením života.
Pokud se díváte pohledem ze zdroje, uvědomíte si co jsem napsal.

32 Vladan Vladan | E-mail | 31. března 2014 v 19:46 | Reagovat

[30]: to chce poradny stul ;-)
a nebo ostrihat nehty :-D
Od Rad (od stastny) - blbe se to preklada, radsi mam inglish :-D
ale dobre no...

33 Domča Domča | E-mail | 1. dubna 2014 v 13:46 | Reagovat

[13]:Mě to přijde jako, že to tak Alue napsala schválně, jako duch-HOVNÍ lidé:D Jako aby zvýraznila podtext toho co vlastně chtěla říct v tom článku:D:D

34 Pepiky Rules Pepiky Rules | E-mail | 3. dubna 2014 v 20:57 | Reagovat

Po dlouhé době bych se také rád vyjádřil ke článku.

těchto věcí jsem si všiml také, hlavně duchovní pasivity.

Jak autorka článku píše, já jsem happy, mě se to netýká, já žiju v obláčcích a přece tohle na mne nikdy nedopadne.

O tomto mluví Steven Greer také a upozorňuje na to. Nějací elitáři nesedí na zadku a nesnaží si přitáhnout letoucí letadlo plné chemtrails, aby nás pocákalo. On jej rovnou zaplatí a šup na nás a právě proto nám tady žádné meditace nepomohou, ale to někomu asi nedochází.

Je fakt, že člověk by se neměl moc nimrat pořád v problémech, ale musíme o nich vědět, jak jinak bychom mohli reagovat?

Vždyť to je na tom to super, že právě lidé, kteří pomáhají, se také snaží upozornit na problémy světové a dostat je tak do vědomí lidí, abychom s tím mohli něco udělat a být tak informovaní.

Víte, tyto věci jsou velmi uplatněné ve stravování. Často můžete najít knihy a lidi, kteří sami říkají, že když si budete podávat jídlo tak a tak, nic vám neudělá.

Ono to není zcela pitomost, ale lidé si to jídlo neumí většinou podat úplně z lásky( podle mě nám chybí úroveň ) a taky neumí cítit, co zrovna potřebují.

Když se podíváte na lidi - šamany, léčitele, nějaké duchovní rádce, tak říkají, jak si s láskou podají veškeré jídlo a mohou tak jíst, co chtějí, ale jakmile je podíváte na to, jak vypadají, už to jaksi neodpovídá častokrát s tím, co říkají.

Prostě nebuďme pasivní a nenechme si lít svinstvo na hlavu, ať se cítíme sebelépe.

Když jsem se snažil přítele upozornit třebas na situaci v Ukrajině - a to jsem ho upozornil jen krátce, aby o tom něco tušil, napsal mi jen, že se nemáme babrat v takovýchto špatnostech a že si přeci nebude kazit sobotní večer...

Pravda, v sobotu večer asi každý dělá něco jiného :D.

35 Farah Farah | 5. dubna 2014 v 11:31 | Reagovat

[34]: S tím cítěním potřeb se mi to potvrdilo. Kolikrát já třeba nemohu přehlížet své nároky, jako odmítnout sníst celý oběd od babičky, jelikož zkrátka fyzicky nezvládnu porci pro 80kg člověka, když mám něco přes polovinu této váhy. Nebo také si nedám 5kafí denně s pocitem, že když to zvládl jiný, musím také a nic se mi nestane (jenom asi nějaký kofeinový šok, že?). A podobně jako fyzické nároky existují i duševní...duch-hovní jsou pouze mlátička do betonu. Proto je ideální jít sobě "na míru" (tak teda chápu já to obracení se dovnitř). Třeba teď přemýšlím často nad potřebou zavádět pojmy homesexualita-heterosexualita, přičemž to zatím vypadá, že to podstatné se na sexualitě nijak nezakládá. Takové naťuknutí tématu jsem si dovolila, protože je rozdíl mezi faktem a naučeným návykem a že když uvidím nahého chlapa, tak mi to něco udělá? Hmm, maximálně to, že vycítím, že on si nepřeje být takto viděn, je mu to zásah do intimity, pokud by se nejednalo o mého partnera atd...nechám si to uležet!

36 Pepiky Rules Pepiky Rules | E-mail | 5. dubna 2014 v 12:12 | Reagovat

[35]: To je pěkné náhodou :D

S těmi porcemi je to fakt, třeba kamarád se o to začal trošku zajímat a on je historik a hledal prostě i jídlo, co dříve lidé jedli.

Jednoduše zjistil to, že když lidé šli dělat na pole celý den, tak si dali ráno chléb se sádlem a potom taky kousek chleba s něčím.

A to je vše, protože je to dost náročné jídlo, ale dnešní společnost je to schopná konzumovat denně, každé ráno, či na večeři a pak se diví, že jsou nespokojení se svým vzhledem a cítěním sebe sama.

A s těmi kafíčky.. Oni si myslí, že jim těch 5 nic nedělá, nicméně dělá, ale ukáže se to až při čištění. Je škoda, že  jak jsme tímto otupělí od malička, tak v podstatě někdy nemusíme pocítit ty špatné návyky. Když je člověk čistý a také tím pádem citlivější, tak hned po 5 kávách pozná, že něco není OK, ale jinak to cítíme až u čištění, nebo když je ''pozdě'' a s námi to sekne.

Člověk by snad až řekl, že nás tělo miluje, že nám při snědení třebas jogurtu nerozbolí ledviny, to bychom pak hned věděli, že to nemáme vůbec jíst.

Jinak nějak ti nerozumím s tou homosexualitou-heterosexualitou, ale zajímá mě to, nechceš to nějak rozvést? :P

37 Farah Farah | 8. dubna 2014 v 17:20 | Reagovat

[36]:Dobrá, zkusím to stručně: U mě třeba jakýkoliv kontakt, aby pokročil dále, se nezakládá na přitažlivosti vycházející z toho, jaké mám pohlaví já a člověk, který mě zaujal. Něco v mozku mi řekne, že v tomhle člověku něco je- SVĚTLO- a náhle se ve mně ozve příval nadšení a trochu euforie... a dále doslova prožívám k této osůbce- světélku- takovou tu lehkou nervozitu, aby to nebylo naposled, co jsme se setkali a začnu toužit po hlubším poznání, o koho přesně jde, co je to za duši. Pak mi dojde, že jsem se zamilovala, protože mi je do zpěvu! A hledám, co bych mohla nabídnout k radosti těchto lidí. Pokud to vyjde a jsme na totožné vlně, pak se radost a tvořivá energie násobí...a to nás povznáší oba-všechny. Nu, takže já nevím. Si klidně můžou lidé vybrat, za co mě budou chtít OZNAČOVAT, zda jsem homo nebo hetero nebo bi, či ani jedno z toho :) Také mě dost lidí řeklo, že myslím nesystematicky- opravuji na myslím nesystémově. Protože další věci jsou jen komplikované (tak to vnímám).

38 Pepiky Rules Pepiky Rules | E-mail | 12. dubna 2014 v 9:48 | Reagovat

[37]:Ahá, tak už rozumím, děkuji za vysvětlení. Je to ale převelice zaujímavá to věcička, není liž pravda?:D

Hezké je, že to rozlišuješ jinak, než většina. Pochopil jsem už to i s tím nahým pánem, že pokud tě nezajímá, tak tě nějak jeho nahota nevzruší atd.

39 Karel Havlík Karel Havlík | E-mail | 7. června 2014 v 12:25 | Reagovat

[1]: ... souhlasím, církev je zlo. Ale na druhou stranu nechápu, jak může SLOUŽIT církvi slušný člověk. Někteří faráři jsou hodní, vyzařuje z nich nezištná láska. Tak jak je to možné? Žeby dobro proti zlu?

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama