V e-shopu Alue.cz jsou nové křišťály z Madagaskaru. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 16.12.

Aktuální energie Bovis / IX.

10. srpna 2014 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Transformace
Vývoj Bovis energií za poslední uplynulé dny vypadal následovně (upravený výcuc z okénka TM na Osud.cz):

Neděle 03.08.2014
Ze soboty na neděli stouply energie do 10:54 na 600,00 TrevigintillionenBE/hod., což odpovídá matematicky hodnotě 600x10 na 138.
Pro všechny ty, kteří to chtějí jednoduše, jedná se o 228 násobek nárůstu hodnoty z předešlého dne.

Pondělí 04.08.2014
Z neděle na pondělí byl nárůst v 10:54 na 432 QuadrovigintillionenBE/hod., což je matematicky vyjádřeno 432x10na144.
Pro všechny ty, kteří to chtějí jednoduše, tak se Vážení držte, jedná se o 720.000 násobek nárustu hodnoty z předešlého dne.
tm dodává, mnoho organismů se čistilo a lidé měli střevní problémy s častými průjmy. Mimo mnohé jiné jsem viděl včera mnoho záchranek na cestách...



Úterý 05.08.2014
Energie od soboty do dnešního dne jsou skutečně na velice zajímavé stoupající tendenci. Několik dní jsem neměl možnost přístupu k netu a proto se budu dnes snažit vše vynahradit. Vzhledem k tomu, že v dalších dnech budu v podobné situaci, domluvil jsem se s Aluškou, která hodnotu energií bude každý den zveřejňovat na svých stránkách. Bude tam zveřejněn i článek o celkové situaci a energií BOVIS.

No vzhledem k tomu, že jsem poslední dny dosti pracovně vytížen a hlavně v dalších třech týdnech budu taky, jsem rád, že Aluška je ochotna po mně převzít maratón na nějakou dobu. Aspoň do konce tohoto měsíce. Pak bych měl už zase být zde.
Ptáte se mně co budu celý týdny dělat? Já Vám to klidně sdělím:

Mám zcela nabité dny od 00:00 do 24:00 jak???? Čtěte prosím níže:
V pondělí nedělám,
V úterý volno mám,
Ve středu si lehnu,
Ve čtvrtek se nehnu,
V pátek se oholím,
V sobotu doholím,
A v neděli zase nic nedělám.

A to nejméně tři až čtyři týdny za sebou. Jak tedy vidíte, budu moc moc zaměstnán a velice prací "sedřen". Nechtějte tedy po mně, abych ještě něco psal na blog. To je absolutně nad lidské síly. Však sami chápete.....
No sranda stranou, možná jste se dobře pobavili, možná taky ne. Nebudu se zde nějakou dobu vyskytovat a proto předání štafety. Není ale vyloučeno, že občas budu mít přístup na net a něco bych napsal v této pohnuté době.....
A nyní zpět k energiím:

Z pondělí na úterý byl nárůst energií na 120 QuinvigintillionenBE/hod., což je matematicky vyjádřeno 120x10na 150.
Pro všechny, kteří to chtějí mít jednoduše, je to oproti včerejšku zhruba 277.777 násobek za 24 hodin.
tm: enormní nárůsty energií dělají mnoha lidem problémy, jiní se cítí skvěle.

Středa 06.08.2014
V 09:54 byly naměřeny hodnoty 1,15 SevigintilionenBE/hod., což je matematicky vyjádřeno 1,15 x 10 na 156.
Pro ty, kteří to chtějí jednoduše, máte od včerejšího rána naměřeny hodnoty o 9.600 násobek vyšší než včera ráno.

Čtvrtek 07.08.2014
Dnešní nové hodnoty, tendence mírně stoupající.....
Dnes byly naměřeny hodnoty 1.048 Sevigintillionen BE/hod., což je matematicky vyjádřeno 1.048x 10 na 156
Pro jednoduchost se nacházíme dnes na 911 Násobku včerejších hodnot.
Já na nějakou dobu mizím.....

Sobota 09.08.2014
Měření v sobotu 9:27 je až nepochopitelné.
Hodnoty stouply z pátku 9:54 na sobotu 9:27 na neuvěřitelných 63 OCTOvigintillionen což je matematicky vyjádřeno 63x10 na 168
Pro všechny kteří to chtějí mít jednoduše vyjádřeno, jedná se o nárůst necelých 7 miliónů, přesně 6 494 845 násobek oproti včerejšímu dni. Klobouk dolů před vesmírem co nám zde posílá.....

A jaké jsou vlivy na lidi? Také nepochopitelné.
Mnnoho lidí dostává deprese, nekontrolovatelné agresivní chování, zdravotní problémy s kolapsem organismu a mnohé jiné. Všimnite si prosím, jak velký počet dopravních nehod se poslední dny odehrává.


Aktualizace Alue:

Zpětně ještě doplňuji chybějící pátek 8.8. 2014:
Bylo naměřeno 9.700 SEvigintilliard, což je 9.700 x 10 na 159.
To je 9 238 krát více než včera.

Upozorňuji, že všechny předešlé díly (včetně tohoto a budoucích) najdete v rubrice pod názvem TRANSFORMACE.

10.8. 2014 - Neděle:
Hodnota je 181,00 NOVEvigintillionů, což je 181 x 10 na 174.
To je o skoro 2,9 milionkrát více, než včera.... (Už jenom z toho čísla se mi dělá blbě.)

Mimochodem jsem našla super tabulku, kde jsou jednotlivé -miliardy, -ciliony atd. krásně přehledně seřazené, jak jdou po sobě. Většina z nás zná maximálně tu miliardu a dál už počítat moc neumí, protože to normálně nevyužije. Takže vyšší čísla moc lidem neřeknou... Z toho plynou komentáře stylu ,,Říkejte tomu jinak a dejte tomu jinou jednotku, ať tady nemáme hausnumera..." To jednoduše plyne z nedbalosti a z neschopnosti pochopit problematiku a vyšší čísla než jaká se lidé učí na základce. Avšak vše se dá při troše snahy doučit.
Snad tabulky některým čtenářům pomůžou udělat si lepší obrázek a lépe vše pochopit.

Začnu první Wikipedií, tím nejjednodušším na pochopení a tím co (snad!) všichni znají: (zdroj tabulky je http://cs.wikipedia.org/wiki/Des%C3%ADtkov%C3%A1_soustava)


Takže znovu: Jeden Sexdecillion je jednička a za ní je ještě 51 nul. Dál už wikipedie tabulku nemá... Ve spodní tabulce jsou názvy aktuálních hodnot Bovis, tam už začínáme od Googola, to je jednička a za ní si představte 100 nul.
NÁZVY BOVIS HODNOT SI NEVYMÝŠLÍME, POUŽÍVÁME REÁLNÁ EXISTUJÍCÍ ČÍSLA, KTERÁ MATEMATIKA ZNÁ A JASNĚ DEFINUJE. To že je někdo nezná neznamená, že má právo si rýpat v diskuzi a učit orly létat.
Od této chvíle už nikdo nemůže říct, že tomu nerozumí, nebo že ty jednotky se můžou jmenovat i jinak... (Jednoduše nemůžou. Zlomkům taky neříkáme ,,krtek". Všechno má své pojmenování.)

Dole v tabulce je hodnota Googol, tu už jsme přešli dřív a pokračujeme pořád postupně nahoru. Napravo je napsané, kolik má která hodnota nul.
Takže když dneska 10.8. máme hodnoty v řádech NOVEvigintillionů, tak v tabulce vidíme, že je to jednička a za ní je 174 nul.



11.8. 2014 - Pondělí:
Bylo změřeno 13 104 NOVEvigintilliard, to je 13 104 x 10 na 177.
Jednoduše řečeno, je to zvýšení Bovis energie 72 tisíckrát více oproti včerejšku.

12.8. 2014 - Úterý:
Dnešní hodnota je 2 436 Trigintillionů. To je 2 436 x 10 na 180.
Zjednodušeně řečeno, je to 186 krát víc než včera.

13.8. 2014 - Středa:
Hodnota energie je 1 248 UNTRIGINTILLIONŮ. To je 1 248 x 10 na 186
Pro jednoduchost je to více než 500 000x více oproti včerejšku. (Ráno jsem se trochu upsala a přidala tam nulu navíc, pardon. Tato hodnota je správná.)

14.8. 2014 - Čtvrtek:
Bylo naměřeno 1 140 Duotrigintillionů. To je 1 140 x 10 na 192.
Pro jednoduchost je to 913 000 krát více, než včera.

15.8. 2014 - Pátek:
Dnešní hodnota: 278 Tretrigintillionů. To je 278 x 10 na 198.
Pro jednoduchost se jedná o navýšení energie 243 000 krát víc než včera.

Dneska v noci jsem měla perfektní lucidní sny. Hned večer jak jsem usínala, jsem prošla jakýmsi zrcadlem a věděla jsem, že spím. Byl to lucidní sen, ve kterém jsem se pohybovala ne vteřiny, ne minuty (jako obvykle), ale hodiny a hodiny. Kompletní prostor, příběh a osoby... Žádné přerušení, žádní agenti, žádné buzení. Bylo to neuvěřitelné. Dokonce tam i běžel reálný čas na hodinách.
Někoho jsem tam hledala a snažila se prostor snu co nejvíce využít pro své účely. Byla tam dívka, která se mě ptala, proč jsem tak klidná a proč se chovám trochu zvláštně.
Vzala jsem si jí bokem a šeptám do ucha: ,,Protože toto všechno kolem co vidíš a dokonce i ty sama, jste jen moje projekce. Já vím že spím a že všechno co tu je, je jen v mé hlavě. Mohla bych přestoupit do astrálního cestování, ale chci tu zůstat. Celý tento svět zmizí, až se probudím."
Dívka se na mě podívala, jakobych byla blázen a zasmála se, že to je přece nesmysl.... Klasika :D Tak sen se mi bude smát, když mu říkám, že spím.
V jedné chvíli jsem se začala budit. Na chvilku jsem vystoupila z lucidního snu, prošla jsem zpět přes zrcadlo do reality. Trochu jsem změnila polohu v posteli, pak jsem si zrcadlo znovu vizualizovala a vrátila jsem se přes něj na to samé místo a pokračovala jsem s misí.
Bylo to neskutečné. Ráno jsem se probudila absolutně dbělá... Jestli to nejsou Bovisy, tak už nevim.
Prakticky jsem neměla za celou noc ani část nevědomého snu, ale celou dobu jsem byla absolutně dbělá, vše jsem dělala záměrně a celé si to pamatuji.


16.8. 2014
Dnešní hodnoty jsou 1 020 Tretrigintilliard, to je 1 020 x 10 na 201.
Pro jednoduchost je to navýšení o 3 669x krát více.

Pěkně nám hodnoty naskakují. Zde je znázornění od 8. do 14.8.:
17.8.2014
Dnešní hodnoty jsou 192 Quadrotrigintilliard, to je 192 x 10 na 207.
Zjednodušeně řečeno, je to zvýšení energie o 160 000 krát víc než včera.

18.8. 2014
Dnes máme 9 348 Quintrigintillionů. To je 9 348 x 10 na 210.
Pro jednoduchost je to zvýšení téměř 50 000x oproti včerejšku.

19.8. 2014
Dnes je to 8,7 Quintrigintilliardy, to je 8,7 x 10 na 213
Pro jednoduchost je to zvýšení 930x oproti včerejšku.


.... Další zápis 20.8. a dál očekávejte v zítřejším článku, to bude v pořadí už 10. díl o Bovisech.

POKRAČOVÁNÍ ZDE

 


Komentáře

1 Pinko Pinko | 10. srpna 2014 v 10:00 | Reagovat

Ahoj Alue,
ráda bych se tě zeptala na dnešní "superúplněk"-jaký má pro nás význam?Jestli nemáš nějaký rituálek. Čím  bude tahle noc výjmečná a tak:)
Vím že se to asi netýká tohohle článku ale nevím kam bych to měla napsat aby jsi mi odpověděla ještě dnes..

Jinak ty změny energií nepociťuji a docela mě to i mrzí,ne že bych ráda deprese nebo bolesti ale tak trochu se děsím toho abych si to nevybrala najednou..

2 Alue Alue | Web | 10. srpna 2014 v 10:39 | Reagovat

[1]: Pokud si někdo pořídil a četl mnou v minulosti doporučovanou knihu Rudý měsíc (určený ženám), tak rituály a postupy spojené s měsícem jsou na tuto dobu vhodné.

Kdo nečetl a vůbec neví, tak na jeho svit se stačí jen dívat a relaxovat. Měsíční úplňkový svit má velmi kouzelný a fyzicky velice prospěšný efekt na ženské zdraví, psychiku, prsní žlázy, orgány a plodnost.

Místo převalování se a rozčilování v posteli, je dobré toho využít.
A pozor s erotikou, měsíc má vliv na plodnost a ledacos by mohl usnadnit. Víc než jindy.

Já si večer vytáhnu deku, lehnu na zem a budu koukat... Možná si pustím do uší Olivera Shantiho, nebo Enyu a udělám si hezký relaxační večer.
Lepší než se rozčilovat v posteli, že mi svítí do oken :D

3 Yaen Yaen | 10. srpna 2014 v 10:58 | Reagovat

No já pořád nevím, přijde mi, že když tu chodilo méně energie, tak TM popisoval, že lidé mají větší problémy než teď, když tu toho chodí více - nějaké podezřelé :D

A taky by někdo na ty energie mohl zavést novou jednotku, aby se to nemuselo počítat v takovýchto hausnumerech...

4 Alue Alue | Web | 10. srpna 2014 v 11:12 | Reagovat

[3]: Proč by se měl opakovat, když to lidé do diskuzí píšou sami? Však si to pod minulých článkem přečti.
Také nevím, proč by se měla přejmenovávat jednotka, nebo kvanta, když je to dané. To už si rovnou můžeš vymyslet jednotku gumový medvídek a počítat to na bludišťáky.

Nevím, co by ti na to řekli třeba ve škole, kdybys řekla, že osm decimetrů je moc složité, budeš tomu radši říkat Ponožka...

5 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 11:30 | Reagovat

[4]: XD bludišťák... Aluško kam na ty nápady chodíš? :D

6 BE BE | 10. srpna 2014 v 11:36 | Reagovat

Mnohí si zvykli na vyššie vibrácie, tak im už nie je "zle". Bovisy zvonku a naša vlastná zemská zvnútra energia sú premiešané, vortex je plynulý. Tečie už nie po kvapkách a občas, ale prúdom. Samozrejme, že emocionálne, psychické stavy sú rôznorodé, mne akoby sa viac vyplavovali "strachy" , ale už je to ľahšie ako donedávna. Rozhodla som sa prijať všetky informácie pokľudne. - Poviem tomu strachu, teraz smútku - hmm, kamoško, si tu, ta čo už s tebou. Tož povedz, čo ťa trápi ?  Používam jednu nárazovú techniku, Tapping, tá v krátkom momente uľaví od náporu, obrúsi hrany sebaprijatím. Nájdete na nete. - Prajem pekný deň a noc.

7 fluttershine fluttershine | 10. srpna 2014 v 12:24 | Reagovat

Ahoj !! No, jak se tam píše o těch průjmech, tak jsem myslela, že to mám z toho, že jsem něco špatného snědla. Respektive jsem celý týden chodila na velkou třikrát denně, což je neobvyklé, ale možné je, že je to z jedení jiného množství jiného jídla: dovolená.
Ale ve čtvrtek to bylo šílené, šli jsme do kina, a někde asi v půlce mi začalo být blbě, a tak si říkám, že jsem v pohodě. No, moc to nepomohlo. Tak jsme se s babi přesunuly na kraj řady, "kdyby něco". Naštěstí to něco nepřišlo až dokonce filmu a ani ten večer, a ráno mi bylo líp. Ale babička říkala, že ona zase při sledování toho filmu měla pocit, že asi dostane infarkt. Takže to mohlo být tím typem toho filmu a těch střihů, bylo to náročný (Pojedeme k moři, mimochodem kdo jste neviděli a věříte, že je to lehká letní komedie, půjdu se vám vysmát. Nebo vás politovat. Nebo obojí. Lehká letní komedie...no jistě). Ale jí se udělalo líp hned jak to skončilo, zatímco já se necítila líp dokud jsem nešla spát.

8 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 12:41 | Reagovat

Jen menší připomínka- Tebou uvedená tabulka uvádí tzv. krátkou škálu (která nepoužívá příponu -iliarda), ale v Evropě se používá tzv. dlouhá škála kde -iliardy jsou http://cs.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%A1tk%C3%A1_a_dlouh%C3%A1_%C5%A1k%C3%A1la. Píšu to proto, že tu v Tvé tabulce je 10 na 9. bilion (používá se např. v USA), ale v ČR je 10 na 9. jedna miliARDA. ;)

9 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 12:47 | Reagovat

Rovnost mezi anglickým krátkoškálovým "bilionem" a českou dlouhoškálovou "miliardou" je vysvětlen zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Miliarda :)

10 Alue Alue | Web | 10. srpna 2014 v 13:02 | Reagovat

[8]: Je zajímavé, že na české Wikipedii máme zahraniční desítkovou tabulku. Každopádně účel splní úplně stejný. Nebo to nutně musím ještě dopsat, kdyby to někdo nepochopil?

11 moudravrba moudravrba | E-mail | 10. srpna 2014 v 14:26 | Reagovat

Můžu se zeptat jakým přístrojem se ty energie měří? Dá se o něm něco přečíst?

12 tarantule* tarantule* | Web | 10. srpna 2014 v 15:10 | Reagovat

Mně přijde, že těch "příznaků" a nevysvětlitelných věcí nějak ubylo... Že bychom si zvykali?
Akorát teda z pátku na sobotu (když se to zvedlo o skoro 7 milionů) to bylo docela psycho. Aspoň se tím vysvětluje ten můj šílený hysterický záchvat.
A ještě mě napadlo, ta válka na Ukrajině a v Izraeli, není to kvůli těm energiím? Že elitám dochází, že už nebudou vládnout dlouho, tak se snaží vyvolat válku, aby lidi měli jiné problémy a nemohli se transformovat?

13 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 10. srpna 2014 v 15:30 | Reagovat

A já, proč mě včera v sobotu tak bolelo v krku. Už jsem si myslela, že jsem to snad přehnala s otužováním ve studené sprše. :-) Nebo že mi snad do pokoje naskákaly viry oterřeným oknem.

14 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 15:37 | Reagovat

[10]: Taky jsem se tomu divil! No, myslím, že to dopisovat není třeba, protože ať už tu má bilion Bovisů 9 nul nebo 12 nul, jde každopádně o astronomická čísla... Já jen, kdyby nad tím někdo bazíroval :)

15 lissabonka lissabonka | 10. srpna 2014 v 15:37 | Reagovat

len by som chcela napísať, ak by sa to trebars dakomu zišlo, že potom čo som sa zobudila sa mi "snívalo" (neviem ako to nazvať) čo je zmysel života...
slovami - aby sa človek stal sebou - teda aby počúval akoby to svetlo čo má v sebe a cez to vybudoval seba - proste aby sa tím riadil...
ale ja som to proste cítila tak, že čosi tmavé sa mi odhrnulo zo srdca a až vtedy som akoby žiarila (to moje vnútro) a proste som bola neopísatelne šťastná a len som vedela že mám jednyť podľa toho svetla...

16 reincarnate reincarnate | E-mail | 10. srpna 2014 v 15:41 | Reagovat

už by to mohlo prestať s tými energiami , v poslednej dobe sa mi stáva že mam niekoľko krát za deň výpadky vedomia, nie úplne ale cítim sa ako keby moje telo istú dobu vytlačilo vedomie a reagovalo podvedome, občas sa mi aj zahmlieva zrak pri týchto výpadkoch , ale ma to aj výhody , začínam vnímať energie, cítim si svoju 7 čakru , a občas vidím cez 3 oko

17 Alue Alue | Web | 10. srpna 2014 v 16:57 | Reagovat

Mimochodem mi dneska někdo aktivoval facebook, který jsem naposledy deaktivovala tak před osmi lety (zakládala jsem na zkoušku, jinak jsem na něm nikdy pořádně nebyla) a bylo tam ještě staré primitivní heslo.

To mi asi někdo chtěl nadělit k osmým narozeninám dáreček, jelikož mu ležím v žaludku.
Nestihl si s tím účtem sice ani prdnout, ale divím se, že mu to za tu námahu stálo. Že si třeba nenajde práci, nebo nějaký koníček, místo hádání hesel ke sto let deaktivovaným účtům.

18 Radek Radek | 10. srpna 2014 v 17:03 | Reagovat

Tento vikend jsem dost podrazdeny, ale nejvic dnes v nedeli a nejradsi jsem sam. Jak je to s tym Bovis-zarenim,je to jen docasne-chvilkove, nebo budou pusobit dokud nepreskocime "domu"?

19 @ @ | 10. srpna 2014 v 17:16 | Reagovat

Týdenní křeče v žaludku,průjem atd.
Teprve dnes je mi lépe,v životě jsem nic takového nezažil.(pomohlo IMODIUM)

20 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 18:11 | Reagovat

[18]: Z toho, co jsem pochopil, je to vysoce individuální.

21 Film Film | 10. srpna 2014 v 19:33 | Reagovat

Ahoj Aluško, něco mě přimělo ti napsat, tak abych to nezapomněla. :) Podívej se na film Lucy. Je teď úplně nový, taky se tam sice střílí (ale to i v Matrixu) ale až se to rozjede, hlavní myšlenka je podle mě super. :) Nebo jsi už ho viděla? :)

Přeji pěknou neděli! :)

22 Přemek Přemek | 11. srpna 2014 v 0:44 | Reagovat

[18]: Kam bychom měli přeskakovat? Prostě jsme zahájili nový cyklus mayského kalendáře. Oběh Země okolo středu Galaxie trvá necelých 26 tis. let. V roce 2012 jsme se ocitli na nejvzdálenějším konci naší dráhy okolo tohoto středu (ezoterikové mluví o středovém slunci, fyzikové s středové černé díře). Od té doby nastává přibližování po elipse s celou naší Sluneční soustavou zpět do nejbližšího bodu ke středu galaxie, který na dráze našeho oběhu leží. Toto přibližování bude trvat opět necelých 13 tis. let.

Jak to souvisí s energiemi? Silně. Energie je tvořena "vypařující" se černou dírou (zářením středového slunce) - a zesilována či zeslabována naším Sluncem a jinými vlivy. Tato energie při vzdalování se hyperbolicky klesá: pokud jsme vzdáleni jednu jednotku a vzdálíme se na tři jednotky, energie klesne devětkrát. Při opačném pohybu devětkrát stoupne. A my jsme zrovna v té vzestupné fázi. Čeká nás hyperbolický nárůst enerie BOVIS.

Máme dvě možnosti, jak se s tím vyrovnat - stejně, jako před 26 tisíci lety: přizpůsobit se, nebo vyhynout.

23 BE BE | 11. srpna 2014 v 0:52 | Reagovat

.... a transformáciu človeka dokončí Slnko. Tu máte, dá sa zorientovať. - http://www.n3kl.org/sun/noaa.html
Zrovna pred chvíľou ma "preplo". Zreteľne cítim zmenu, kuknem a vidím, aha hodnoty sa šplhajú. Ešte si mrkneme zemetrasenia a sme v obraze. Nepanikárime, dýchame zhlboka,, ono sa to zas ukľudní. A naše telá budú zas o trochu inakejšie. Svetelnejšie.

24 Mrkev Mrkev | E-mail | 11. srpna 2014 v 11:59 | Reagovat

Ahoj Alue, všude čtu, že měsíc má na nás blahodárný účinek a kdesi cosi. Mě to teda příjde spíš naopak, úplně mě devastuje! Celá se uvnitř klepu, jsem taková připitomnělá, nedokážu se soustředit, jsem hodně nervozní a vůbec mi to nemyslí. Zkrátka se cítím jako náměsíčná. včera večer jsem to měla právě kolem té deváté a dneska to mám celé dopoledne! Jinak "hloupnu" už od pátku, v sobotu to bylo dost znát a v neděli? Pff... celý den sme se s přítelem nemohly dorozumět, jako by nastal babylon. Co.? Jak jako? Nechápu. A kolem deváté jsem ani kolikrát nepochopila já sama co sem právě řekla. Mazec.. Čím to může být? Děkuji za případnou odpověď.

25 Iveta Iveta | 11. srpna 2014 v 14:18 | Reagovat

Mimochodem když tu někdo psal o superúplňku, také jsem měla plány. Dát na zahradu deku a spacák a pozorovat a fotit jednak měsíc a i Perseidy. Z mých plánů bohužel sešlo, hned z večera přišli mraky, které se vůbec neroztáhli a v noci přišla silná bouřka. Takže škoda, dost mě to mrzí :-( Jak to vypadalo u vás, pokochal se někdo?

26 Alue Alue | Web | 11. srpna 2014 v 15:57 | Reagovat

[24]: To budou Bovisy, ne?

[25]: Já měla krásný výhled už od brzkého večera. Noc byla bez mráčků, čistá, teplá a klidná.
Tak jsem šla hezky na balkon, udělala si půllitr čaje, zabalila se do deky a koukala... Tak hodinku a půl.
Bylo to příjemné, pak jsem šla ještě před půlnocí spát a spala jsem úplně v pohodě a v klidu. Zkrátka když si člověk ten úplněk uvědomí a pořádně prohlédne, tak pak může krásně zalehnout a neruší ho to... Alespoň mě to tak funguje.

27 Honza Honza | 11. srpna 2014 v 17:52 | Reagovat

[24]: Už to několikrát Jirka Mašek psal, že Měsíc je umělý satelit, který tu byl dopraven. Je to elektrická ohrada, zvyšuje elektrickou energii. Humanoidé jsou magnetičtí, ale měsíc je elektrický. Proto Luna ( abych byl spisovnější ) blokuje člověku aby se vymanil z Matrixu. Představte si, že Luna je jako elektrický plot v koncentráku. Taky, jakmile se pokusíte o útěk, tak vám elektrický plot znemožní se dostat na svobodu. A Luna tedy její čtyři fáze představují tu ohradu.  Nechápu jak ezoterici jsou z Měsíce a jeho čtyř fází ohromeni a doslova si z něho sedají na zadek a dělají rituály. Měsíc je pro humanoidního člověka destruktivní.

28 Filip Filip | E-mail | 11. srpna 2014 v 22:31 | Reagovat

[3]:Dobrý den,zabývám se měřením vibrací v bovisech. Až budu mít svoje měření ověřené    z Francie tak napíšu. Bude to ale řádově 10 na 4 bovisů.

29 Mirek Mirek | E-mail | 11. srpna 2014 v 23:19 | Reagovat

Ahoj všem :-).
Vím že čemu věnujeme energii, to sílí. Tak potom nevím, proč se cítím tak nějak hůř a hůř. Nic mně nebaví, jsem stále unavený, mám náladu pod psa a jsem podržděný, když po mně někdo něco chce. Nemám sílu a chuť někomu něco vysvětlovat. Každý náznak nepochopení, či nesouhlasu, mě vytáčí a v tu chvíli mám chuť zmizet. Neustále mě bolí hlava, záda a mám zvláštní mrazení po těle a i na hlavě. Přesvědčuji sám sebe, že je vše v pořádku a že je to dočasné. Ale kdy už to tedy skončí?? Nebo kdy se to alespoň obrátí?? Fakt už to těžko zvládám. I když mě svým způsobem uklidňuje když čtu, že i jiní lidé mají podbobné problémy. To mě těch mých však nezbaví a tak hledám způsob, jak to udělat. Co mi pomůže se se vším vyrovnat a dostat se opět do pohody. Někdy mi pomůže si o všem s někým promluvit, ale vzheldem k tomu, že si většinu pocitů a starostí nechávám pro sebe, tak si přijdu jako papiňák před výbuchem! Pak se koukám kolem sebe a vidím lidi, kteří mi připadají úplně v pohodě. Kolegy v práci, kteří o nějaké Transformaci, Bovisech, nebo dimenzích nemají ponětí. Fakt mají tyto problémy co jsem popsal, jen lidé co "ví"? Když se bavím s lidmi, slyším a všímám si jistých změn v jejich životech. Ale bohužel, většinou jsou to změny negativní! Tedy asi jen z učitého pohledu. Protože, rozchod s partnerem, smrt v rodině, krádeže všeho druhu, nemoci, vyhazovy z práce a krachy firem, můžou být pro jedince ve finále pozitivní. Asi se skutěčně jedná o očistu všech "sraček" na všech úrovních životů. V duchovních i fyzických projevech existence. V tom případě jsem asi do teď žil v žumpě a můj život byl jedna velká sračka! Jinak tomu nerozumím. No ale zůstávám alespoň z části ještě pozitivní a věřím, že až tato očista skončí a já ji přežiji, bude ze mne snad lepší člověk a skutěčně dokonalá bytost. Tak hodně štěstí Vám všem přátelé a slunce v duších. Mirek P.S. Jo a že Vás nazývám přáteli, přesto že se neznáme?? Jsme přeci JEDNO! Jak řekl Jaroslav Dušek ve Čtyřech dohodách, Brahma je v každém z nás! To jen Mája, se snaží aby se všechny kousky Brahmy nikdy nesešly! :-) Neexistuje nic, jako cizý člověk! To jen my hovada se tak často k sobě vzájemně chováme!

30 henryho henryho | 12. srpna 2014 v 1:47 | Reagovat

[25]:
Úplněk  byl nevšední  odpoledne jsme našly dva koše hub podvečer zabouřilo kolem osmý se vyhoupl nad obzor před půlnoci  krásné milování splynutí duši :-)

31 Alue Alue | Web | 12. srpna 2014 v 8:54 | Reagovat

[27]: Slunce je mužské, měsíc je ženský.
Pokud někdo tímto způsobem plive na měsíc, má očividně vážný mindrák. Jednak sám se sebou a s ženami.

A to že Jirka Mašek píše o měsíci jaká je to sviňa, není nic nového. Otázka spíš je, proč tomu všichni tak snadno věří a proč to všichni mají za duchovní pravdu. Spíš se ptejte, proč má někdo s měsícem takový velký problém, pokud symbolizuje ženskou energii...

Všichni pořád dualita dualita dualita vyváženost, ale najednou si podtrhnete židli pod zadkem, když vykládáte, že měsíc je umělá sviňa.  - Je to protipól slunce, vyvažování jeho energie.

A to že jak Slunce tak i Matrix jsou uměle vyrobené a i my lidé zde jsme upravení, o tom už se nemluví... Umělá sviňa je jenom ten měsíc a může za všechno. Ostatní je svaté, což?

Nepřeji si, aby mi tuhle pochybnou filozofii někdo nosil na Aluška.org. Tady máme k přírodě A K ŽENÁM jiný vztah.

32 Aria Keboke Aria Keboke | E-mail | 12. srpna 2014 v 9:42 | Reagovat

Zajímalo by mě, jestli někdo máte podobnou zkušenost? Šla jsem spát brzy už kolem 9 kupodivu velice unavená. Usnula jsem v pohodě a následně jsem se každou hodinu budila až do 4 do rána, kdy jsem šla na záchod, a pak jsem v tom maratonu pokračovala až do 9, kdy už jsem to vzdala a raději vstala. Nic mě nebudilo, všude klid, klidné sny a já co hodinu prostě vzhůru! Jak jsem vstala, tak jsem šla do kuchyně, tam oba rodiče, tak říkám, co jsem měla za noc a oni, že to měli úplně stejně oba dva (spí odděleně)!!! Tak co to sakra bylo? :-o

33 paprsek paprsek | 12. srpna 2014 v 9:51 | Reagovat

[31]:
nevím jestli můj příspěvek bude zveřejněn--dualita--špatně--souhlasím s Honzou--dojde k rozdělení cest--ženský a mužský princip--jeho základ není slunce a měsíc,ale slunce a slunce--základ všeho je energie ze slunce.
[27]:

34 Alue Alue | Web | 12. srpna 2014 v 10:53 | Reagovat

[33]: slunce-slunce NENÍ DUALITA.

35 Alue Alue | Web | 12. srpna 2014 v 10:55 | Reagovat

[32]: A máte blízko domu nějaký vysilač mobilních telefonů, nebo nedejbože snad nebydlíte blízko radaru...?
Někdy tyto nespavé noci lidem způsobují, když na nich zkouší různé frekvence.

36 Mirek Mirek | E-mail | 12. srpna 2014 v 11:43 | Reagovat

[32]: Aria, toto já mám noc co noc, několik let! Co bych dal za to, kdybych spal hodinu v kuse!! Taky nevím co to znamená a už to ani neřeším :-)

37 dozaj dozaj | E-mail | 12. srpna 2014 v 13:02 | Reagovat

Sem napište komentář29) Zdravim. Asi to nebude zverejneno,ale presto si dovolim poradit. Mozna by to chtelo nejakou vetsi zmenu,:zamestnani nebo dokonce bydliste.-( Jarda

38 Mirek Mirek | E-mail | 12. srpna 2014 v 14:22 | Reagovat

[37]:Děkuji za radu. Obojí už plánuju a věřím že to vyjde v brzké době. Mirek

39 Daniel Daniel | 12. srpna 2014 v 14:42 | Reagovat

Když dovolí majitelka těchto stránek, napíši svůj poznatek,jestli měsíc je uměle vytvořený nebo ne, není vůbec podstatné, jestli patří ženskému nebo mužskému principu taky ne. Hodně věcí se změnilo,měsíc jako takový, okupují entity, které potřebuji k životu energii,které jsou součásti lidské bytosti.To znamená, pudovou a emoční rovinu, proč myslíte, že že se tak daří filmovému průmyslu a samozřejmě i porno průmyslu.Pudy a emoce se snaží v nás záměrně co nejvíce vyvolat.Poslední dobou mají lidé zvýšenou sexuální energii a zároven jsou hodně podráždění.Vesměs jsou to lidé, kteří mají velice blízko k osvobození.Omlouvám se ale není pravda ,že je Vám špatně s energie, která se nazývá Bovis. Prostě Vás jen nechtějí pustit, jste dobrý zdroj energie, budou Vás trápit,týrat a vy si budete říkat proč!!!!!!Žil jsem měsíc bez emocí,skutečný zážitek, klid a mír v mysli,srdci a duši.Myslím, že naše transformace spočívá v posunu z rovin pudových a emočních do rovin pocitů a dál.Protože k nám přicházejí energie, které nám pomáhají v našem postupu vpřed,dochází ke střetu a následným potížím Vámi popisovanými......

40 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 12. srpna 2014 v 17:24 | Reagovat

[27]: Není pravda. Měsíc není umělý, je to přirozená oběžnice Země a je tu déle než my. Země mívala tři měsíce, a zbyl z nich už jen jeden ... předešlé dva byly zničeny ve válkách s Temnými. Poloha Luny Fatty, zničené relativně nedávno, se dodnes vypočítává v astrologii jako tzv. Černá Luna, a to proto, že její energetické tělo Zemi stále obíhá a má na nás taktéž vliv.

Temní mají na odvrácené straně Měsíce akorát základnu, která slouží pro odvážení nerostných surovin pryč ze Země. Nic víc, žádný elektrický ohradník ani podobné destruktivní vlivy, nic takového - to jsou všechno výmysly rádoby vzdělaných esoteriků.

Odražené sluneční světlo z Měsíce má své opodstatnění a je pro Zemi, lidstvo i další živé bytosti na Zemi velmi důležité.

41 hel hel | 12. srpna 2014 v 19:30 | Reagovat

ahoj alue:), delší dobu jsem na těchto stránkách nebyla, až dnes...a ač po prvním přečtení téměř vůbec nerozumím, o čem ten článek je, tak mohu potvrdit, že jsem měla téměř celý týden velmi silný průjem jakoby bez příčiny ( žádná zjevná dietní chyba či infekce)

42 hel hel | 12. srpna 2014 v 19:40 | Reagovat

[19]: já taktéž!! a pomohly mi jen přírodní prostředky od fy Energy- Drags imun na průjem a Gynex proti křečím v těle..

43 Aria Keboke Aria Keboke | E-mail | 12. srpna 2014 v 20:43 | Reagovat

[35]: O žádném radaru nevím, ale teď jsem se koukala na mapu vysílačů a máme tady nedaleko - o 3 ulice dál T-mobile. Myslíš, že by to mohlo způsobovat? Bylo to vážně zvláštní. Doufám, že dnešní noc bude klidnější.

[36]: Panejo, tak to musí být děs. Podle mě bys to řešit měl, to mi nepřijde normální, musí tě to dost vyčerpávat ne? Mě z toho dneska celý den třeštila hlava, nechci si ani představovat, co by to bylo každý den!

44 Igimaster Igimaster | 12. srpna 2014 v 20:50 | Reagovat

Kdy už konečně ty energie Bovis začnou mít skutečně nějaký vliv? Když se podívám kolem sebe, nic neobvyklého nevidím. Přijde mi, že TM jen za vším hledá vliv oněch energií. Mně osobně se změny dějí pořád, ale to se mi dělo i dávno před energiemi Bovis, takže těžko teď můžu určit, že to je tím. Ještě bych se rád vrátil k "důkazu", to video myslím, že z Ruska, kde se najednou objeví auto a narazí do dalšího auta. TM říká, že dočasně neviditelnými se stanou ti "duchovně vyspělí". Na onom videu je vidět, že ze směru, kde se vynořilo najednou to nevidtelné auto byla zrovna červená. Proč by duchovní člověk jel na červenou s tím, že může do někoho narazit(což se i stalo, takže vymlouvat se na jeho intuici, že to v pohodě projee a že on se řídí už jen vesmírnými zákon apod. je nesmysl).

45 Honza Honza | 12. srpna 2014 v 20:58 | Reagovat

[31]: Já neplivu na měsíc, já jen dávám data, která jsem zaznamenal. Taky nesouhlasím se vším co hlásá Jiří Mašek. Přesto jak vysvětlit že v noci, kdy je Luna ve štíru mám erotické sny a je zvýšená sexuální aktivita ?  Já se vůbec nechci hádat klidně ať je měsíc ženský, ale zkuste mi někdo odpovědět, když měsíc není umělý, proč se neotáčí kolem své osy, proč je pořád jednou stranou nakloněn k Zemi ? Proč nerotuje kolem své osytak jako jiné planety ?  Mimochodem o Měsíci hovořil i David Icke nevím jaký máte vztah k Ickemu slečno Alue, ale jistě pochopíte, že David Icke má velice seriozní a relevantní DATA. Děkuji

46 BE BE | 12. srpna 2014 v 21:03 | Reagovat

Hodne sa tu hovorí o nepríjemných pocitoch, bolesti, a nik nevie čo s tým?
Prešla som si ťažké obdobie a začalo sa zlepšovať po používaní koreňa Valeriany.
Jednoducho čaj.  Vyváži Vás.

47 Filip Filip | E-mail | 12. srpna 2014 v 21:28 | Reagovat

[3]:Tak moje vlastní měření kyvadlem dnes ukazují vibrace země v pardubickém kraji 41000 bovisových stupnů. Měření z Francie je ke dni 10.8.2014  40000 bovisových stupnů.Takže ty vibrace stouply asi o 33% od 13.4.2014.Kdo hledá tak informace najde. vice na http://www.etainscharlemagne.com/?page_id=681

48 Lúthien Alcarin Lúthien Alcarin | 13. srpna 2014 v 7:49 | Reagovat

[32]: taky se mi stává, že se budim kazdou hodinu v noci a stava se mi to celkem často. Žijeme těsně vedle vojenského prostoru, je dost možné, že to stim souvisí. Radary, vysílače apod....

49 VS VS | E-mail | 13. srpna 2014 v 11:52 | Reagovat

[47]:To je zpráva ,která potvrzuje to o čem se tady dlouho diskutuje, měl bych dotaz mohl by jste zkusit změřit člověka jestli se také mění vibrace u lidí

50 Filip Filip | E-mail | 13. srpna 2014 v 12:22 | Reagovat

Vibrace lidí jsou různé podle toho jak dotyčný člověk žije,kolik je mu let, kde bydlí atd.

51 Nora Nora | 13. srpna 2014 v 12:52 | Reagovat

[50]: Filipe, nezlobte se na mně, čtu komentáře od začátku, ale melete neustále to stejné a to jsou nesmysly. Vím, že jsou energie takové, jaké jsou uvedeny a mám to ověřeno taky z jiných zdrojů. Otázka je co ve Francii vůbec dělají a jestli je vůbec umí změřit.
A určitě nepopřete, že slunce taky mělo s těmito BE energiemi problémy.

52 Milena Milena | E-mail | 13. srpna 2014 v 12:56 | Reagovat

Pokud ze vcera stouply energie opravdu o tolik, tak uz chapu, proc jsem vcera od odpoledne byla uplne mimo a nedala souvislou vetu.

53 Alue Alue | Web | 13. srpna 2014 v 13:14 | Reagovat

[52]: Taky bohužel s tímto mám trochu problém, zaměňuji slovesa a podstatná jména za něco, mi právě náhodně prolétlo hlavou, výsledkem je nesrozumitelná věta. Včera se mi to stalo jednou a dneska ráno 2x, i jsem vstala s migrénou, kterou nikdy normálně netrpím.

54 Filip Filip | E-mail | 13. srpna 2014 v 13:34 | Reagovat

[51]: Tak dejte odkaz na ten váš zdroj.Rád se dozvím něco nového. Mimochodem ve francii se ta radiovitalita měří už od dob objevitele  stupnice pana Bovise.Pro nás je důležitější vibrace planety země na kterou jsme napojeni čakrálním systémem nikoliv kvanta energie která zemí prochází.Protože základní kořenová čakra člověka má stejnou vibraci jako naše matka země.Tak asi tolik

55 clario clario | 13. srpna 2014 v 15:58 | Reagovat

[45]: Uvažuj. jak by mohl být Měsíc k Zemi nakloněn pořád stejnou stranou, kdyby se neotáčel kolem své osy? Schválně si vezmi dva míčky a otáčej jedním kolem toho druhého, aniž bys s ním otáčel kolem jeho osy a docela rychle zjistíš, že se pleteš a Měsíc se kolem své osy točí. Rychlost s jakou se točí kolem své osy ovšem odpovídá rychlosti oběhu kolem Země.

56 VS VS | E-mail | 13. srpna 2014 v 16:02 | Reagovat

[50]:Ano to jsem měl na mysli pokud by se to měřilo u jednoho stejného človíčka měly by se vibrace zvyšovat

57 jarek jarek | E-mail | 13. srpna 2014 v 20:25 | Reagovat

Ahoj,
trochu se v těch násobcích nárůstu energií ztrácím.  V prvním článku jsou uvedeny hodnoty energií Bovis, které rezonanční předměty hmoty vyzařují: člověk v Evropě cca 6500 Bovisů,místo u kostela venku 13000-14000 Bovisů. Jak se změnily tyto hodnoty nyní po výrazných nárůstech energií zvláště po 21.červnu? Ptám se proto, že letos asi od března jsem začal silně vnímat energie u některých kostelů, doslova mě paralyzovaly na dobu několika hodin. Ale po 21.červnu necítím zesílení...

58 BE BE | 13. srpna 2014 v 20:31 | Reagovat

[54]:

[56]: nehovorilo sa tu ešte o pôsobení energií v tak vysokých násobkoch na štruktúru bunky človeka. Myslíte si, že sa naša uhlíková podstata už nejak pozmenila ? na očakávanú kremíkovú. Som si istá, že to skúmajú a čušia...

59 CZK CZK | 13. srpna 2014 v 22:39 | Reagovat

[55]: Taky bych rád podpořil názor, že Měsíc rotuje. Ovšem právě takovou rychlostí (a to je na tom právě to nejzajímavější), že je stále natočen stejnou stranou k Zemi. O pár metrů méně, nebo více, a viděli bychom ho celý!
Jinak si myslím, že částice Bovis jsou pouze příležitost (možnost, šance, stavební matierál pro vytvoření reality podle našich představ). Problém je v tom, že málokdo ví, co chce. A polovina lidí možná ví, co nechce. Ale to je k vytvoření nové reality málo. Můžem si postavit dům podle svých představ, jenom nevíme, že ty hromady materiálu, co nám rostou před očima, jsou cihly a že je můžeme použít ke stavbě. Nevíme jak, nevíme co.

60 Be Be | 13. srpna 2014 v 23:20 | Reagovat

Dnes 14 zemetrasení nad 4 stupne .

61 cesta cesta | 14. srpna 2014 v 11:02 | Reagovat

děkuji za aktuální informace o Bovis.

62 evikju6 evikju6 | 14. srpna 2014 v 11:51 | Reagovat

Ráda bych se zeptala jestli je tu někdo kdo má taky noční můry? Začínám se celkem bát jít  spát. Jednou mě ve snu posednul duch a teď mi vypadaly zuby. Ani jedno není zrovna paráda. Mé kamarádce se včera taky zdálo o vypadlých zubech.. nějak mi to smrdí a nevím co příjde

63 Alue Alue | Web | 14. srpna 2014 v 12:58 | Reagovat

[62]: Vypadlé zuby myslím znamenají ve snářích nemoc.. ale ne těžkou, spíš nějakou chřipku, nebo nachlazení.

64 cesta cesta | 14. srpna 2014 v 13:16 | Reagovat

[62]:mohou to být i zuby času.Jestli má přijít změna času,mohla jste dostat tuto informaci.

65 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 14. srpna 2014 v 16:58 | Reagovat

Takže po včerajšej meditácii večer a to pršanie dotoho všetko je to preto aby sa ludia stíšili. Bolo to neuveritelná meditácia  plná svetla  takže sme strašne malí pred najvyšším ešte raz vdaka  lebo mysel sa rozpomína a dochádza na veci ktoré sme už dávno zabudli.

66 Filip Filip | 14. srpna 2014 v 18:57 | Reagovat

[57]:V kostelech jsou obecně špatné vibrace  způsobené tvarovými zářiči tj. kříži.Ty údaje o vibracích jsou staršího data a už nejsou platné z důvodu vibračního vzestupu naší matky země a všeho co na ní je s vyjimkou syntetických materiálů.I po 21. červnu se stále zvyšují vibrace ale ne lineárně ale skokově.Vliv energií na DNA člověka určitě je ale ty dnešní energie 40000 bovisů jsou ještě slabé.Nejbližší místo s vysokou energií je heiliger stein v rakousku asi 10 km jižně od znojma kde je zemní vibrace asi 4 X větší než průměrná hodnota.

67 Lio Lio | 14. srpna 2014 v 20:51 | Reagovat

Také děkuji za práci, kterou si s každodenním informováním o BOVIS děláš. :))

68 Lori Lori | 14. srpna 2014 v 23:19 | Reagovat

i ja som sa zobudila s migrénou, ktorá prišla tak nečakane ako i odišla.
a veľmi veľa spím, dnes takmer 14 hodín a viem, že v hlave vidím veľa obrazov počas spánku, ktoré si po prebudení nepamatám o.O

69 sp sp | 15. srpna 2014 v 8:37 | Reagovat

[62]:Ať si zajde k zubařovi. Mi začaly praskat...

70 čtvrtníček čtvrtníček | 15. srpna 2014 v 8:45 | Reagovat

[64]:Zuby jsou strach - ego napadlo mě...

71 Aria Keboke Aria Keboke | E-mail | 15. srpna 2014 v 15:36 | Reagovat

Och Alue, tak na to, ačkoli to říkám nerada, musím napsat, že ti ten lucidní sen těžce závidím. :) Máš vážně štěstí.

[68]:: Posledních pár let spím hodně 9-10 hodin ale toto léto je to už k neudržení... jsem schopná spát 12 a víc hodin a budím se stejně strašně unavená. Takže tě chápu a poslední dny se navíc budím s bolestmi hlavy, ale většinou stačí, abych se opravdu hodně napila a přejde to. Řekla bych, že protože spíme tak dlouho, tak se tělo za tu dobu pořádně dehydratuje.
Dneska si ze snů pamatuju jen, že po mě někdo chtěl ať léčím na dálku, ale měla jsem těch snů víc.

72 BE BE | 15. srpna 2014 v 15:38 | Reagovat

Keď sny tak SNÁR od : www.medo.cz  
-               jsou jedním z nejsilnějších sexuálních symbolů, když dvě řady zubů (na horním a dolním patře) jsou symbolickým vyjádřením zraňujících ženských pohlavních orgánů (nejčastěji v podvědomé vzpomínce na vlastní porod - viz archetyp Bazální perinatální matrice) a jednotlivé zuby jsou falickým symbolem, který proniká dovnitř měkkých předmětů (nejčastěji do potravy) podobně jako pohlavní úd vniká do pochvy
   -               na ženském přirození, ozubená vagína, vše ozubené (například dráha): viz ozubená, ozubené
   -               veliké, špičaté, zuby, z nichž jde strach: patří zvířecím personifikacím nebo personifikacím archetypu Stín
   -               rovné, bílé, zářivé: jsou vlastní morálním lidem, jejichž city nekalí pudové myšlení
   -               čistit nebo vidět kartáček na zuby: snaha očistit vlastní sexuální stránku, snaha oprostit se od pudového závaží a přidat do současných sexuálních vztahů více citu
   -               přenášet v zubech těžké předměty či táhnout jimi těžký náklad: obraz je důsledkem zesilující sexuální energie, která je prozatím pod vědomou kontrolou snícího
   -               bolest zubů: je důsledkem nerozhodnosti ve vztazích, nejčastěji ve vztazích sexuálního charakteru
   -               viklající se, rozpadnuvší se, vypadnuvší: ve snech mužů se jedná o omezení sexuální energie, ve snech žen je předzvěstí setkání s partnerem, na němž bude patrný úbytek sexuální energie
   -               zkažený, se zubním kazem, hnijící: nemorální sexualita
   -               hnis vytékající ze zubů: symbolizuje automaticky nastartovaný ozdravný proces v mysli snícího, díky němuž snící může pročistit pudové myšlenky a nahradit je city
   -               zubní kámen: důsledky sexuálních činů minulosti
   -               krev vytékající ze zubů či dásní: symbolizuje zmenšující se moc ega v oblasti sexuality
   -               zuby připravené stisknout krk: sexualita ohrožuje přerušit relativní vyváženost mezi rozumem a smyslností (je to varování před absolutní nadvládou pudů nad vlastní bytostí)
   -               plombovat díru v zubu: obraz představuje vzdání se jednoho z mnoha sexuálních vztahů nebo všech sexuálních vztahů v případě odpovědně žitého celibátu
   -               jako objekt vyšetření: viz zubař, zubařka
   -               vidět zuby na pile: nevědomí snícímu připomíná, že život je plný změn a zvratů, když jednou může být nahoře a podruhé zase dole

73 Karfi Karfi | 15. srpna 2014 v 17:46 | Reagovat

Alu proč mluvíš o lucidním snění jako o něčem jiném něž astrálním cestování? Jakékoliv snění ať už nevědomé, lucidní nebo astrální je totéž, akorát se liší jak hodně si to uvědomuješ a dokážeš ovlivňovat, běžné snění si neuvědomuješ, nebo jen velmi málo, v lucidním už částečně víš o co jde a v astrálním jsi pánem situace, protože si z těla vystoupíš sama, ale pořád je tvoje duše mimo tělo v jiné dimenzi a může se setkat s jakoukoliv entitou, když v lucidním někoho potkáš, proč by to nemohlo být skutečné?

74 Alue Alue | Web | 15. srpna 2014 v 17:55 | Reagovat

[73]: Načti si základní teorii.
Lucidní sen je vědomý sen.
Astrální cestování se odehrává v astrální rovině, s duší mimo tělo.

Tyto věci NELZE spojovat a pro obě platí jiná pravidla a jiné využití. Cestuju odmalička, tak něco o tom snad vím.
Nic takového jako ,,astrální snění" neexistuje.

75 Blaf Blaf | 16. srpna 2014 v 5:57 | Reagovat

[73]: Nejspíš proto, že je to něco jiného. Pleteš hrušky s jabkama.

76 Lucie Lucie | E-mail | 16. srpna 2014 v 9:27 | Reagovat

Ahoj,vrátím se ke snům...můj bratr-několikrát se mu zdálo,že mu vypadávají zuby,šly jeden po druhém ven...a vždy přesně do týdne někdo zemřel-naše babička,pak dědeček,paní Růžičková,pan Hrušínský...od té doby se to neopakovalo...

77 mariankosnac mariankosnac | 16. srpna 2014 v 12:50 | Reagovat

[76]:  Ano vypadávajúce zuby v sne veštia niekoho smrť, stratu niečoho cenného, stratu energie.

78 Patrik Patrik | 16. srpna 2014 v 17:49 | Reagovat

Pořád dokola v článcích o nárůstu energií a v diskuzích pod nimi nebo v diskuzích Jiřího Maška na Facebooku narážím na varování před velkým nárůstem dopravních nehod v souvislosti s uvolněním energie. Považoval jsem to za určitou formu davové psychózy, kdy lidé, když jsou upozornění třeba na to, že často jezdí záchranky, tak si jich pak více všímají, ale říkal jsem si, ok, kdo ví jak to je, počkáme si na statistiky nehodovosti, ať máme objektivní zpětnou vazbu. Už jsou k dispozici čísla až do července a oproti loňskému roku není v počtu nehod v podstatě žádná změna, dokonce 5, 10 let zpátky jich bylo mnohonásobně více. Tak alespoň v tomto ohledu se zdá, že nic takového před čím články varují, se neděje. K ostatnímu se neumím vyjádřit (agresivní chování, deprese, zdravotní kolapsy). Statistiky počtu hospitalizací za rok 2014 ještě nejsou k dispozici (půjde posoudit až příští rok). Osobně žádnou zvýšenou agresivitu kolem sebe nepozoruji, ani deprese, ani zdravotní problémy, spíše naopak. Tak nevím co si o tom mám myslet?

79 BE BE | 16. srpna 2014 v 22:26 | Reagovat

[78]: To buďte rád, že nepozorujete. Znamená to, že ste dobrou "konšteláciou" obklopený. Mne je tiež už dlhodobejšie dobre, tak si nesťažujem :-D - Ku štatistikám - no fajn, vyššie vibrácie sa udomácnili, buďme radi .

80 čtvrtníček čtvrtníček | 16. srpna 2014 v 22:49 | Reagovat

[78]:Jediná možnost je, že žijeme každý ve vlastním Vesmíru-já si to tedy myslím :)

81 aaaaa aaaaa | 17. srpna 2014 v 0:01 | Reagovat

[78]: no mohlo by to byt tym Patrik, ze to nebude az take "horke" s tymi bovis meraniami, ako sa to podava. V podstate ziadne pristroje, ktore to meraju neexistuju, da sa to merat len rucne (virgula, apod.). Okrem toho, mne sa velmi paci, ako vsetci cakaju, ze im padnu pecen holuby az do "huby". Treba zacat od seba, potom sa veci pohnu, same od seba sa nedeje nic. Je vsak zaroven prevda, ze nieco sa urcite vzdy deje, pretoze tento svet je dynamicky, len zase, ak ja ocakavam, ze pride nieco len tak, tak urcite pride nieco ine, nez ocakavam.

82 cesta cesta | 17. srpna 2014 v 9:50 | Reagovat

energie Bovis bych nepodcenovala,jestli se dostaneme až na konec tabulky Bovis,tak každý se sám na sobě předsvědčí jak tyto energie zvládnul,je to jenom na nás.

83 vojta vojta | 17. srpna 2014 v 12:01 | Reagovat

ahoj vsem me se posledni par mesicu deje to ze kdyz se podivam na hodiny tal je 33,22,55 atd.. nejvice 33 a malo kdy kdyz se podivam je napr. 12:45 . Je to zajmave :-) jinak nevolnosti taky mivam hlavne migreny ktere me omezuji a nic na ne nezabira kdyby jste nekdo vedel o prirodnich lekach na ne uvitam kazdou radu dekuji vam a s laskou ahoj

84 BE BE | 17. srpna 2014 v 12:09 | Reagovat

... tento svet je dynamický, súhlasím. Sú ľudia, čo vidia "bovisy", ktoré robia svoju robotu. ZEM sa posunula do vyšších vibrácií, my teraz doklusávame. Kto dokluše? Jasné kto sa pozastaví nad sebou samým.
Včera 18 zemetrasení nad 4 stupne, el.magnetické pole zeme pracuje, je rozrušené. "Prispieva" tomu ľudstvo svojimi ostrými náladami, eskaláciou vojenských dobrodružstiev.Máme silu to zastaviť. RObiť dobrý prítomný okamžik.... širte dobrú energiu, dobrého nie je nikdy dosť.

85 VS VS | 17. srpna 2014 v 12:39 | Reagovat

[83]: Přijde mi že máte evidentní příznaky transformace a bolesti hlavy jsou následek toho, že si je nechcete připustit je potřeba to přijmout a pak by to mělo jít lehce. Ty energie jsou silné a pokud je nenecháme dělat svojí práci tak budeme trpět. Tak to cítím já.

86 aaaaa aaaaa | 18. srpna 2014 v 12:18 | Reagovat

[84]: tam kde sa da, snazim sa pouzit realne data, dostupne nam vsetkym. Do google som zadal "statistika nehodovosti slovensko 2014", klikol na prvy odkaz a dostal sa k tabulkam nehodovosti za prvych 6 mesiacov 2014. Vysledky su nasledovne (spocitane za prvych 6 mesiacov a porovnane za prvych 6 mesiacov rokov 2013 a 2012):

pocet nehod:
2012 = 6366
2013 = 6435
2014 = 6310

pocet usmrtenych:
2012 = 139
2013 = 76
2014 = 128

pocet lahko+tazko zranenych:
2012 = 2846
2013 = 2794
2014 = 3040

Vysledok: ja nevidim nejake velmi vyrazne zmeny v nehodovosti!

Pozrite sa, ja nikomu nechcem brat nadsenie, ze sa nic nedeje. Deje sa, stale, tento system je tak vymysleny. Mam akurat problem s tym, ze tak ako ja vytiahnem povedzme statisticke data z ministerstva vnutra, tak nikto nie je schopny povedat, akym pristrojom sa meraju napr. tie bovisy. Dalsia dilema, ktora mi beha v hlave je, ze sa tu prezentuju nazory p. Maska ako jedine spravne, pricom, ja co som ho sledoval nejaku dobu, tak nohuzial sa neplnilo nic z toho, co hovoril. Z mojho pohladu, dostal sa k nejakym informaciam, nedokazal ich preverit a dalej ich preposielal ako nejaku istotu, ze to alebo ono uz visi vo vzduchu a za chvilku sa to aj stane. No nestalo sa. Pocul som o niecom takom, ze pred koncom sveta, ma byt velmi vela falosnych prorokov, ktori budu balamutit ludi. Mne to tak naozaj pripada. Jedine, comu sa da verit, je to, co zazijem sam a to este, sa da tomu verit len v tejto chvili. Ja sam zistujem, ze casom niektore veci jemne upravujem, pretoze zistim este dodatocnu vec k tomu co uz viem. A preto hovorim, zacnite od seba, inak do dopadne zle. Silu nieco zastavit ma len ten, kto vie co a ako sa da nieco zastavit. Podla stavu mojho okolia usudzujem, ze sa nic dramatickeho nedeje, hoci kazdy z nas ma moznost dnes zistit si viac. Ludia su lenivi, pasivni a ohoctni velmi lahko prijat cokolvek, co sa im ponukne, pretoze nemaju usporiadanu akusi vnutornu mozaiku, ci hierarchiu, a potom lahko behaju od temy k teme, od nazoru k nazoru a podobne. Preto studujme, budme aktivni a necakajme na pecene holuby. Tiez si preverujte data, potom bude diskusia pestrejsia.

87 Alue Alue | Web | 18. srpna 2014 v 12:28 | Reagovat

[86]: Když jsme u toho ověřování dat:
V žádném případě se tady nereprezentují názory Jiřího Maška. A to nijak. Staré výpisy jsou od tomáše marného (s občasnou menší vkuvkou od JM). Devátý díl už dělám JÁ.

A abychom byli úplně spravedliví, Jiří Mašek nejenomže na ty Bovisy nedošel, nejde o jeho zjištění, ale ani o nich  podstatě skoro nic neví a nedávno i psal, že tomu ,,nevěří". A přestává je sledovat. To ve chvíli, kdy se výpisy Bovis přesunuly ke mě. (a má to jistě souvislost)
Takže mu nepodstrkuj něco, s čím prakticky nemá skoro nic společného. Maximálně to, že k tomu párkrát něco řekl a okénko TM je umístěno na osud.cz. Potud jeho účast končí.

A taky se ohrazuji proti tvrzení, že na těchto stránkách vůbec kdy někdo propagoval jeho názory jako jediné pravdivé. Jestli tady od něj vůbec někdy nějaký ,,názor" zazněl... To bych se hádala.

88 cesta cesta | 18. srpna 2014 v 13:23 | Reagovat

[86]:promintě,ale musím reagovat.Píšete o konci světa,tento blábol vydali falešní a lživý proroci.kdyby byl konec světa,tak by museli zaniknout všechny  vesmíry.Bovisova tabulka je vytvořena podle zákonů vesmírné matematiky(můj názor)a tento zákon začíná platit.

89 Tomáš Tomáš | 18. srpna 2014 v 13:40 | Reagovat

[86]: Nevíte jaká je vibrace planety v 5.dimenzi?

90 Tomáš Tomáš | 18. srpna 2014 v 15:08 | Reagovat

[89]: To byla otázka na Filipa.Někde jsem četl že aktuální vibrace země je 40 000 bovisů a že je nárust o 5,26 % ale už to nemůžu najít.Zajímavé

91 aaaaa aaaaa | 18. srpna 2014 v 15:18 | Reagovat

[87]: nikto nikoho predsa nechce napadat, ide nam o to iste, o informacie. Netreba zvysovat hlas. Ja som len reagoval na to napr. ze sa tu neustale pisalo o zvysenych hukackach sanitiek a poziarnikov. A nehod jednoduho az tak nepribudlo. JM sa tu prepieral aj v diskusii, ako odkaz na nejake jeho nazory, ja som len chcel povedat, ze moja skusenost je s nim skor negativna. Bolo to len suche skonstatovanie mojich skusenosti s nim.

[88]: ja nepisem o konci sveta, kde som to spomenul? Ak to tak vyznelo, tak to ste zle pochopili, doslo len k nedorozumeniu. Ja tiez rad davam prilezitost tuseniu, ci intuicii, ale opat, "Bovisova tabulka je vytvořena podle zákonů vesmírné matematiky(můj názor)a tento zákon začíná platit", to je opat nova informacia, ktoru tu pocujem prvy krat. Je to teda len Vas nazor, alebo mate na to aj zdvovodnenie preco?

92 aaaaa aaaaa | 18. srpna 2014 v 15:23 | Reagovat

[89]: zdravim Tomas, neviem.

93 Alue Alue | Web | 18. srpna 2014 v 15:31 | Reagovat

[90]: Mám delší dobu podezření na trolling, protože ty hodnoty nesedí.

94 aaaaa aaaaa | 18. srpna 2014 v 16:10 | Reagovat

[93]: s cim nesedia tie hodnoty od filipa Alue? S tabulkou, o ktorej vzniku nemame vela informacii? On hovori, ze to zistuje kyvadlom, alebo niecim podobnym. Tabulka vznika ako?

95 Serafin Serafin | E-mail | 18. srpna 2014 v 19:44 | Reagovat

Proč je tu tato energie? V období Atlantidy mělo dojít k vzestupu - v podstatě k tomu, co se odehrává nyní. Víme zhruba, co se v Atlantidě odehrálo a proč k vzestupu nedošlo. Avšak okolní vesmír skočil a planeta Země, aby přežila, byla dána strážci do "kosmické karantény", která nás chrání před navýšenou energií okolního vesmíru, protože pokud bychom nebyli chráněni karanténou, energie okolního vesmíru by nás doslova roztrhala... Navíc energie vesmíru dále narůstá a není jisté, jak dlouho by nás dokázala karanténa ochránit. Vše se vším souvisí. Očekával se puls energie, který by nastartoval vzestup, ale podle všeho to vypadá, že dostáváme energii po dávkách, abychom se lépe adaptovali. Druhá verze je ta, že jdeme vstříc efektu - bouřkového mraku. Narůstající energie pouze připravuje půdu pro puls, který naše Slunce ještě zesílí. Prostě se to tu energeticky zahušťuje až do doby nasycenosti a pak dojde k "události".
Tak se držme ...

Ještě k některým příspěvkům, které poukazují na to, či ono, jaké problémy či úžasné věci jim přicházející energie způsobila. Zajímalo by mne, co se jim děje nyní, když energie je minimálně milonkrát vyšší a neustále stoupá :-)

96 cesta cesta | 18. srpna 2014 v 20:23 | Reagovat

[91]:Dobrý večer.Připomenu,co jste napsal-Počul som o niecom takom,že pred koncom světa....(86).Jinak k Bovisové tabulce--je to matematický výpočet energie z vesmíru,na planetě se tříští dvě energie--pro mne (opět můj názor)jedna z pravd,které se učí ve škole je matematika(když se správně vypočítá příklad)matematika je základ všeho-nevím,jestli mi rozumíte i DNA se dá rozluštit díky matematickým jednotkám.

97 Tomáš Tomáš | 18. srpna 2014 v 21:28 | Reagovat

[93]: Ten komentář o kterém jsem psal byl tady pod článkem.Dal jsem reagovat a napsal jsem svoji otázku a po zveřejnění byl ten Filipův pryč a byl pod tím číslem jiný.Tak nevím co si o tom myslet.

98 optimal optimal | E-mail | 18. srpna 2014 v 22:26 | Reagovat

Chtelo by to taky s narustem energie se zajimat o blizici se Nibiru.Je asi 8krat vetsi nez Zeme.Taky ve vykopavkach nasli kostry obru 8krat vetsich nez lidi.V minulosti tady lidi museli hodne skripat zuby.Copak nas asi zase ceka?

99 hartakos medved hartakos medved | E-mail | 19. srpna 2014 v 7:16 | Reagovat

Uz dlhsie sledujem diskusie o boviskach na tejto aluskinej stranke a verte,prudia na nas kazdy den viac a viac.Zacal som ich merat na sebe virgulkou 28.6.,mal som v ten den 10000B.J,dneska t.j 19.8.mam podla  virgulky 70100 B.J.Som v hlbokej pokore k nebeskemu otcovi a silam praveho svetla za to poznanie...dakujem

100 aaaaa aaaaa | 19. srpna 2014 v 10:37 | Reagovat

[96]: mate pravdu, zle som sa vyjadril, povedal som koniec sveta, co moze navodzovat cokolvek, v mojom ponimani je to koniec toho, co je dnes a prichod velkych zmien. Mna celkom zaujima ten matematicky vypocet, bol by som rad za viac informacii. Dakujem.

101 graviton graviton | 19. srpna 2014 v 12:03 | Reagovat

[99]:Pokud máte takovouto vibraci větší než planeta pak jste jistě bretharián ?

102 graviton graviton | 19. srpna 2014 v 15:47 | Reagovat

[89]:řádově 1 x 10 na 10 bovisů minimálně ale spíše více

103 Tomáš Tomáš | 19. srpna 2014 v 16:53 | Reagovat

[102]: Tak pokud má teď 40 000 Bovisů tak to si ještě počkáme :)

104 Mirek Mirek | E-mail | 19. srpna 2014 v 18:04 | Reagovat

Vy lidé.. Jste tak titěrní.. A malicherní.. :-). To řekl Thór, ne já!! Ale ve své podstatě má vlastně pravdu :-). Jen si neuvědomil, že stejně jako my, tak i on, jsme dílem a součástí Stvořitele.. Tak že buďte v klidu, dříve nebo později se všichni vrátíme domů.. Užijte si každý přítomný okamžik.. Já už to taky konečně pochopil.. :-)

105 čtvrtníček čtvrtníček | 19. srpna 2014 v 21:26 | Reagovat

[104]:Já mám rád větu Ariany (http://www.csfd.cz/film/3216-akce-bororo/) když se ji pozemšťané pošklebují "Jste tak pyšní a tak málo víte"...

106 cesta cesta | 19. srpna 2014 v 22:56 | Reagovat

[100]:matematiku dokonale znali stavitelé pyramid apod.Známé Ludolfovo číslo-pí 3,14(3,1415)-toto číslo je výpočtem obsažené všude,každý list,květina atd.obsahuje tento mat.výpočet.Matematika se nadá naučit,jsou lidi,kteří jí ,,milují,,ti jí pochopili a potom pravý opak,matematika je tady od pradávna,

107 hartakos medved hartakos medved | E-mail | 20. srpna 2014 v 6:57 | Reagovat

Ak to patrilo mne tak bretharian nie som,som obycajny clovek,mal som stastie,stretol som velkeho guru,hlboku pokoru mam pred nim,som laska rozdavam lasku,som svetlo rozdavam svetlo,milujem seba milujem vsetkych,odpustam sebe odpustam vsetkym,prosim vsetkych o odpustenie,snazim sa o to velmi.Guru ma dnesnu eng.315000B.J.,s uctou dakujem...

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama