


Teda to musel bát zážitek. Na tvém místě bych asi vztekem te ženské málem jednu vrazila... Asi musela být hodně naštvaná, když takhle bezdůvodně vyšiluje... Takhle to bývá, když už má člověk všeho po krk a vyjede při první příležitosti, kdy se mu to naskytne.
Pro příště, když mám mít den blbec, raději zůstanu doma.
Díky za upozornění.
DD
Aluš, kdybys jí na první otázku, proč to děláš jí odpověděla hned nějak zkráceně a jasně, ten rozhovor by se, podle mě, takhle vůbec nemusel rozvinout.
[3]: To by nepomohlo, ona očividně věděla o co jde a chtěla se prostě o tom s někým pohádat. Patrně nějaký komplex.
Taky bych to škrtání chtěla konečně alespoň vyzkoušet. Takže až budu někdy v nějakém jiném městě, než bydlím, půjdu do toho. Ale v našem zapadákově je to příliš riskantní, za pokladnou může sedět někdo, kdo zná naší rodinu i mě (a já ho ani třeba znát nemusím ) a já nehodlám následně poslouchat kecy ve stylu "jedna paní povídala, že ta jejich dcera je nějaká divná", naše městečko je celkem drbárna
A to nemluvím o tom, když by někdo známý stál za mnou nebo tak něco a taktéž to celé uviděl...
Ne, nějakou pověst "blázna" napříč městečkem já prostě nemám zapotřebí
Takové typy lidí znám, s jedním jsem žila pod střechou 15let. Popis "pichlavě a arogantně bez nulového respektu" že na otázku odpovědět NECHCI, na to sedí. Na tohle takoví lidé prostě neslyší a chtějí slyšet tu odpověď za každou cenu, aby Ti dokázali, že oni jsou "ti normální" a že Ty jsi blázen, padavka (a proto se tak lačně pachtila po tom znovu od Tebe Aluš slyšet, že jsi z těch Bohnic aby její ucho a ego bylo nažrané dosytosti). Na***t! :P Ve skutečnosti v zatéžkávajících situacích jsou jako papiňák, jeví se v klidu, ale pak přijdou do styku s osobou, která je utahaná a oni cítí, že s ní jim tohle ventilování projde, tak obrana je jenom ŠTÍT. No dneska se mi stalo- přišel kolegy bratranec- otázka opět jak pro magora
- proč nenosím ten šátek, když jsme muslimové- a jinak pod nátlakovým jednáním nikdy vstřícná nejsem a ruku pak nepodávám ;) (že by se chtěl jednou zeptat na mé spodní prádlo? heh) tak se jen usměju a nedám najevo nechuť odpovědět: "PROTOŽE JE TO TAK!" a ladně projdu dveřmi, zavřu a nechám tam ty dva se vykecávat do libosti.
Možná jsem jí mohla na každou její větu odpovědět: ,,Pán Ježíš tě miluje." - To by možná uškrtila ona mě
Jednou se mi stalo, že pokladní začala řešit, proč si v zimě kupuju okurku, když je drahá, samá voda a má málo vitamínů. Zarazilo mě to, bylo mi nepříjemné, že komentuje můj nákup, ale usoudila jsem, že nejrychlejší bude jí to odkývat a jít. Nevěřícně kroutit hlavou jsem začala až venku
[8]: Já bych jí řekla: ,,Jo vlastně okurka!! - Tak ještě tyhle kondomy si vezmu."
Ta by padla pod stůl
[8]:[9]: DD
Tyhle výslechy u pokladny a komenty nákupu taky úplně miluju! Já zase často kupuji větší množství červené řepy na džus. Jak mám v košíku víc jak 3kg, vím, že téměř s jistou přiletí otázka typu: "Proboha slečno, na co to máte?" nebo dokonce zvednout pytlík s řepou a snaží se hádat "bude salátek, polévka, chystáte se zavařovat?" Když jim odpovím, že na džus, s 99% pravděpodobností přiletí kyselý obličej se slovy ve smyslu "jé, za syrova to bych nesnesla, jak to můžete pít? Vím, že je prý to zdravé, ale ta zemitá pachuť... do salátu ještě ale šťávu?... ap." Vždycky jsem na jejich hodnocení samozřejmě STRAŠNĚ ZVĚDAVÁ!
[10]: Letos v dubnu jsem si kupovala kotníkové botky z umělé kůže, potřebovala jsem nějaké pěkné, abych nechodila jenom v sandálech a teniskách. Prodavačka se mě zeptala, jestli mi v tom nebude horko... opakuji, že byl DUBEN... Ale i kdyby červenec: To si jako boty kupuju na půl roku a pak je mám vyhodit? Jindy je jako nosit nebudu?
No, já tedy nevím, mně to spíš přijde jako takové to: "A já to nepovím" vs. "A povíš". Dvě zabejčené, každá si myslí, že ta druhá je nějak zlá, že si stojí na svém....
Takhle to dopadá, když se sejdou dvě unavené osoby...
A přitom na otázku "proč to děláte" se dalo s úsměvem odpovědět (i třeba tak, že je to na dlouhé vysvětlování) a bylo by. Anebo to prostě vysvětlit, co je na tom tak těžkého odpovědět na otázku? Kdyby mi někdo řekl na moje "Proč to děláte" "si to zjisti", asi by mě to tedy zaskočilo. A upřímně řečeno, když pokladní nějak okomentuje můj nákup, tak mám spíš radost, že tam jen tak nesedí a dozblnutí nepípá, ale prostě si chce jen popovídat. Jak si tu jejich poznámku vysvětlíme, je jen na nás - jestli jako zájem, nebo jako šťourání se do našich věcí... nebo dokonce jako odsuzování...
Stalo. Když jsem poněkolikáté nakupoval v stejném krámku, paní u pokladny se na mně vyloženě snažila "vyřádit". Asi již věděla z minulosti, že přeškrtávám kódy, i když mě osobně markovala zboží poprvé. Prostě malý krámek.
Už když ta paní šla ke kase (prve rovnala zboží), cítil jsem, že její "nálada na bodu mrazu"... Mám to osobně tak, že momentální stav lidí prostě a jedno duše "čiší na dálku", vždy je to poznat.
Když mrkla na přeškrtlý kód, Vyjela na mě dost hrubým tónem, doslova hulákala na celý krám "..že tohle se tam U NÍ dělat opravdu nebude, že takovéhle poškozování zboží rozhodně nebude trpět". A dodala, že pokud si tam chci něco malovat, tak ať nejdřív zaplatím, a pak ať si tam čmárám co chcu
Jakmile jsem po pár slovech zjistil o co jí jde, tak jsem se na ni snažil usmívat, a to ji postupně nakrkávalo ještě víc, při poslední větě téměř řvala...
Po dobrém to s ní vyloženě nešlo, a vedoucí jsem volat nechtěl, řekl jsem jí jen že je to zboží, které si chcu koupit, a budu v tom "čmárání" pokračovat dále, když to platím. Mezitím přibyl další člověk do frontě na placení, říkám si super aspoň to zkrátí situaci...
Jaksi to nezabralo, paní zopakovala s ještě větším důrazem vše, co již párkrát řekla znovu, tak se jí ptám jak že to vlastně je - "Jestli jsem tam já jako zákazník pro ni, anebo ona je tu pro mne"?? (nebo..?)
A to jsem si dovolil mnoho asi, nic nedocvaklo, hodila uražený, zlobný pohled, spustila tu svou píseň a já už se jen smál, nic jiného nešlo... Náladu si kazit nehodlám.
Ale příjemné to není to mi věřte.
A souhlasím - jakmile se člověk (čimkoliv) odlišuje, jeho Cesta obvykle trnitá bývá Jsem za to však vědomě rád a vždy za tyto situace poděkuju.
Děkuju za Váš čas
Víte vy všichni chytří, prodavačka je taky člověk a ne jen pípající stroj. Já si náhodou ráda popovídám, když se paní za kasou rozpovídá. Když tím není myšleno nic zlého a chtějí prohodit pár vět třeba o řepě, okurce nebo vajíčkách, nemám s tím problém. Ten člověk je tam půl dne a když se i potom chce přátelsky rozpovídat fajn. Je tedy děs, že to všechny tak obtěžuje. Mnohem lepší určitě je: Dobrý den..Ještě něco?.. Děkujeme...Nashledanou... To si radši zajděte do Tesca kde mívají pípající mašinky...
Pracovala jsem měsíc v lidlu takže si myslím,že by na ni rozhodně zabralo to první a ne to druhé to,že bys ji pohrozila,že zavoláš vedoucí.To by ji myslím zachvíli sklaplo :)...Co se týče Lidlu bylo to únavné jedna vedoucí ne šéfová byla trochu na mě zasedlá,chtěla mě furt honit atd..ale já ji měla někde nenechám se sebou mávat..pak se mi naskytla možnost v jednotě...co na to říct,je to rozhodně lepší jak v lidlu klidnější,menší obchůdek.sice sobota a pondělí bývá nejhorší..uzeniny atd bud sklidit vytřít chladničku...ale na jednotě je blbé to oproti lidlu,že v jednotě neplatí přesčasy což je docela na houby co jsme snad rychlé stroje co vše zmáknou do konce prac. doby??Hm..ale jinač to není tak hrozné..a ještě jeden zážitek z lidlu..sem se z pokladny zrovna odhlašovala že sem se byla navečeřet jelikož jsem diabetička a jeden zákazník protivný chlap,že něco na mě v tom smyslu že to je taky dobrý...bla bla bla,že se ani jako nemám právo na jest...Sem měla s to chutí mu něco říct ale pak sem jen zavrtěla hlavou nad jeho arogantním sobecostvím a šla se najíst...lidi hold hodně spěchají..Jo a ještě něco co bylo docela zarážející..dalšího vedoucího co sem se ptala jak to chodí s pečivem co se ten den neprodá že když se teda vyhazuje jestli se někomu dává třeba něco jako charita či zvířatům..zarážející bylo,že mi řekl že tu nejsme od přemýšlení,ale od práce,že nemáme na práci přemýšlet jen dělat..neřekl to hnusným tonem tak normálně ale i tak..a ještě dodal že lidl chce vydělat co nejíc z lidí proto se jen slevnují chleby a ostatní se vyhazuje a nikam nedává...a trochu z toho lidlu u hrabalo se mi aj zdál sen že z mojeho kasíruji peníze za koblížky nákých 500 kč
[3]: súhlasím.
Aluško, každý predsa dostane čo si zaslúži. Ty si už išla do obchodu v očakávaní niečoho, trošku napätá. Takže, nehnevala by som sa na hoci aj "dráždivé" otázky a pani vysvetlila, že prečo škrtám. Podľa mňa si prepásla príležitosť zasiať zrnko osvietenia. No nič - príde zas chvíľa... u inej pokladne
Paní si tu práci nejspíš snaží oživit, tak rýpe do lidí, páč má to má v povaze. Od některých osob si pravděpodobně tak dobíjí i ztracenou energii, kterou z ní práce vysává.
[12]: Aves, to jsi nepochopila situaci. Ona je tam od pípání a je tam pro mne. JÁ V TOM OBCHODĚ PRO NI NEJSEM a nemám ŽÁDNÝ důvod jí cokoliv vysvětlovat, pokud sama nechci.
Jé, no taky nemám ráda, když se se mnou začne prodavačka vybavovat, ještě když má blbý kecy... Nejhorší je to v různých takových tvořilkovských obchodech, nemůžu do galanterie nebo pro látky bez výslechu, co vlastně dělám. Přitom si dovedu představit, že mnoha zákaznicím to příjemné je, trocha osobního přístupu, jaký třeba v hypermarketu neznají, jenže já mám spíš dojem, že mám někomu skládat účty, zvlášť, když dělám něco neobvyklého, co se blbě vysvětluje. Historický kostýmy ještě jakž takž berou, ale nejednou jsem těmto konzervativním dámám přiznala "erotický komplet" a to jsem se opravdu stala terčem Pohledu. A co teprve v obchodech s oblečením, to vysvětlovat, že tohle prostě nesedí a i kdyby mi přinesla x jiných velikostí to sedět nebude, protože to má blbej tvar... Prostě si ráda anonymně prohlídnu, vyzkouším, promyslím, zaplatím, odejdu. Uvědomuji si ale, že pak jsou lidi, co si naopak stěžují na malou účast prodavaček a právě na tu anonymitu, kterou já vítám. Musí být strašně nevděčné pokoušet se odhadovat, kdo si chce pokecat, kdo chce asistenci a kdo chce prostě nechat být....
Nicméně k čláknu - opravdu je mi proti srsti, když má někdo blbou náladu a cíleně si ji na někom vybíjí, jako tato pokladní. Docela fail.
[20]: To se pozná snadno. Do supíku si nikdo pokecat nejde (můj případ). Pokecat si jdou lidi do menších obchodů a jak kteří. Nejlepší z pohledu prodavačky, pokud je krámek fakt malý, počkat až zákazník sám od sebe projeví zájem něco konzultovat. Když jenom řekne že něco chce, kolik, zaplatí a jde, tak jasně že se ho nebudu ptát, jestli bude dělat manžovi salátek...
Člověk co si chce pokecat, vyhledává oční kontakt, usmívá se a má určitou řeč těla, komentuje nahlas co vidí.
[3]: ... a kdyby pes nes***, tak ho to roztrhne :)
Všml jsem si jednoho okamžiku - co když se slovy "PROČ MI TO DĚLÁTE?!"" ozvalo podvědomí prodavačky.. (či vědomí, pokud se o věci zajímá..)
Tohle možná znáte - Komu zůstane nepřevzatá "zásilka"? Samozřejmě odesílateli..
Co když je to tedy tak, že ta pokladní (aniž by nějak tušila) funguje ve chvíli skenování jako (např.nevědomý) "odesílatel" 666 kódu do zboží, jenže když je antena na zboží tím čáráním zkratována, kam ta trojšestková energie jde..skener tj stroj ji asi nechce,či nemože převzít, tak že by zůstala u té prodavačky...?
Ne, TVOJE věci to nejsou. Tvoje se stanou až potom, co je zaplatíš - do té doby škrtáš po cizím majetku.
[23]: Naopak. Když se kod zabezpečí, laser přečte kod, ale nerozrezonuje 666, které jsou překryté černou barvou. Takže ta rezonance nevznikne. Chráníš tím své zboží i prodavačku, co pod tím má ruce.
[24]: Petře, souhlasím s Vámi, ale dodám, že to není ani její majetek, takže co, chce ten kšeft bo ne?? Chce výplatu? Jsem tam jako zákazník pro ní, či ona pro mě? Kdo určuje pravidla? KUPUJÍCÍ, ten totiž platí Pokud by mi ta paní řekla tuto verzi o cizím majetku, omluvím se jí a vysvětlím. Ale zakopanej pes byl jinde-ona se spíš chtěla s někým porafat, vysávat, a tuto situaci využila.
Bez škrtnutí kódu si to holt nekoupím... A aby byl klid - vyřešil jsem tak, že tam už nechodím a obchod přišel o každodenní kšeft(svačina a "oběd").
[26]: Děkuji.
Čárový kódy jsou jasný. Ale jak je to s QR kódy? Nemůže v nich být zamaskovaný něco destruktivního?
Jinak rád bych zasponzoroval dvojitě zaslepený test, kdy by se nakoupilo stejné zboží, zaškrtané i nezaškrtané, potom by se vybalilo z obalu a jiná skupina by určovala, co (ne)bylo zaškrtáno...
Nevím, jestli je být milá povinností prodavačky zrovna v supermarketu, ale je to součastí práce. Já jsem vyrůstala s tím, že prodavačky jsou většinou nabručený, takže když nejsou, jsem mile překvapená.
Ale řeknu ti mou zkušenost z kina. Byla to náročná práce, zvlášť proto, že třeba lidi chodili 10 před začátkem filmu pro lístky a když se ti jich tam nacpe 50 a ještě máš zastaralý pokladny... teď se ti tam nacpou ti co mají rezervaci, že mají mít přednost a nezajímá, že na vyzvednutí rezerva je nějaký časový limit atd., no není to snadné. A sice člověk vydrží chovat se slušeně, ale občas už nemá na ten úsměv. No a jednou si na mě nějaký chlapec stěžoval, že prý jsem nemastná neslaná a prakticky mi to bylo sděleno jako napomenutí, že mě jinak vyhodí.
Její chování bylo rozhodně nepřípustné, člověk si musí zachovat určitý takt a navíc ještě počítat s tím, že ti tam chodí denně miliarda debilů se pohádat, to nic nemění na tom, že na zákazníka si hubu otvírat nesmí a myslím, že ty si v tomhle případě stěžovat můžeš.
Já se musím přiznat, že o přeškrtávání jsem ještě nikdy neslyšela, no nic, musím se vzdělat.
Ono to nemá cenu se s nimi hádat. Hlavně zůstat v klidu. Ono pokladní to nemají jednoduché, je to dle mého tak trochu otročina, ale ať si vylívají zlost na stát, chodí na demonstrace, atakuji odbory a dělají vše proto aby tam nemusely dřepět přes deset hodin a o Vánocích a na svátky. Ale to dělají všichni, místo toho aby se sebou nebo s vedením něco řešili, si to vyřvávají na náhodné osoby, které nemají to štěstí
P.S: S těmi Bohnicemi jsi to tedy dala
Ty,taková ochráňkyně zdravé výživy,kupuješ papriky v kšeftě?
To nemáš svoji zeleninu ze zahrádky?
Styď se osobo.
[29]: pochybnosti=správná věc, tím jsem prošel taky.
Možná Vás lehce navede fakt, že existuje vícero druhů EAN kódů. (některé např nemají ty 3 "anténky" (wtf?) Pro EU se používají právě ty zaškrtávací.
Dále vím,že některé tuzemské značky začaly fikaně "vyřazovat z provozu" tu funkci, kvůli které čárkujem. Jde o pivovar Ber****, spodek kodu-myšleno ty 3 "vystrčené čarky, šestky" jsou překryty červeným obdélníkem s bílým nápisem "Nepasterováno"
Další variantu jsem objevil u jiného zboží, celý kód je přeškrtnutý vodorovně uprostřed čarou...jde o časopis Medium.
[29]: To je vyborny napad, otazka je, jak vybrat skupinu testujicich, protoze si myslim, ze ne kazdy je schopen tyto nyance rozpoznat, v zavislosti na konkretnim stravovani a zivotnim stylu daneho testovatele
[32]: No to víš, nemám strejčka zázoba, co by mi tu zahrádku koupil a nemám auto, abych pro papriky alespoň jezdila 20 kilometrů daleko.
Uvažuj trochu než něco napíšeš experte.
Naučila jsem se u ovoce a zeleniny, které si sama vážím, kódy nelepit na pytlíky v kterých mám ovozel, ale vše na jeden, který prodavačka napípá a ten pak vyhodím. Naprosto jednoduché
Myslím, že kdyby jsi jí odpověděla celá ta konverzace by se nestala a nebylo by to tak nepříjemné. Každopádně jsem si myslel, že se o tom dozvím protože prostě jsem neznalí tohoto proškrtávání kódů a tak si jdu o tom něco najít. :)
Ahoj, přečetl jsem si článek o těch kódech - http://karolinaloskotova.blog.cz/1110/cela-pravda-o-carkovem-kodu-napsal-tomas-marny-doporucuji - zajímalo by mě ale jak to vlastně funguje. Dám příklad - vezmu si pet láhev. Sundám z ní ten štítek s nápisem/značkou a kódem a nechám to projet s tím, že celý balík pití je v mém košíku. Jak se tedy stane ta voda v láhvi "špatnou" když kód jsem sice nepřeškrtl, ale nechal projet jeden štítek - bez láhve, která je v košíku.
A co je tedy výsledkem tohoto konání? Budu JÁ mírumilovnější protože nebudu jíst propípané věci s anténou 666, nebo budou mírumilovnější ke mě? Jak to tedy je? Napiš mi na blog, protože by mě to zajímalo, děkuji.
[7]: jj podobný ulítlý řešení jsou NEJ, ale hodí zejména v cizím prostředí..
- anebo mlčet jako hrob, ptaní ji přestane bavit.. lze třeba jen semtam lehce pokývat hlavou - funguje! Ale bacha obv. na ten její výbuch :)
- případně pustit, či zpívat píseň
https://www.youtube.com/watch?v=Qu7R-21IzuM
)))
mmj kdybychom se po září už snad neviděli, píseň posílám i všem známým
To znám... jakmile se člověk trochu víc odlišuje (v dobrém smyslu) tak se mu takovéto situace občas objeví a zjistí, že nejlepší je odejít, protože slova jsou tam zbytečná... ten člověk jakoby neumí nebýt rýpavě naladěný.. má to v sobě- je tím pocitem bohužel ani neví jak.. přehlcený... a vinu vidí v tobě
To je ale fakt šialene drzé... vždy som paranoidná, keď idem k pokladni s niečím zvláštnym, a ukľudňujem sa, že to aj tak predavača zaujímať nebude, a teraz čítam toto. To ešte aby sa človek bál nakupovať!
Nabudúce tú vedúcu zavolaj. Nechápem, prečo na teba bola tak zlá..
Ahoj, četl jsem na internetu jeden článek od Čecha, který žil dlouho v Jižní Korei a asi nejvíc vychvaloval usměvavé a ochotné prodavačky. Omlouvám se, nevím jak bych googlil jaké kódy používá J. Korea, ale není pravděpodobné že je tohle chování spíš způsobené tou typickou českou nevraživostí?
A co ji to zajímá? Hele, já bych se asi taky divila (brigádničím občas u kasy) (a taky je to tím, že nevěřím, že jestli je v kódu problém, tak se přeškrtnutím vyřeší - to si to, kurňa, nemůžeš přeškrtnout doma, lejzr to oskenuje beztak a vůbec, ne každej kód projde v cajku, některé stačí jen trochu ušpinit. ale to sem nepatří), nechápu, kde ženská vzala tu sílu na to svoe "a próč", já jsem vždycky tak vyfluslá, že se nepříjemná témata snažím utnout co nejrychleji. Leda by si na tobě ventilovala vztek z předešlé zákaznice. Měla sis na ni stěžovat.
Napadlo tě, že kdybys jí to nějak zkráceně vysvětlila, tak jste se vůbec hádat nemusely?
Já Ti nevím... Mám dojem, že vina je rovnoměrně na obou stranách, protože ani jedna z vás se teda moc hezky nezachovala. Je divný takhle to z někoho páčit, ale upřímně řečeno, sama sis mohla pomoct tím, že bys jí to klidně vysvětlila. Ve finále to totiž nebylo příjemné ani pro jednu z vás. Nebo ano? Obě jste se možná potřebovaly na někom vybít, Tys pak šla, napsala o tom článek, který pravděpodobně naštval dost dalších lidí, jednak ty, kteří s Tebou souhlasí a sami si vzpomněli na nějakou podobnou příhodu z vlastního života, a taky pár dalších, kteří nevěří vlastním očím a říkají si, jak se někdo může chovat TAKHLE.
Za tím si stojím, i když je téměř jisté, že můj komentář, stejně jako spoustu podobných, vůbec nezveřejníš.
Alusko, s podobnymi zazitky se taky setkavam. Pripada mi, ze kdyz nekteri lide vidi mladou holku, hned se domnivaji, ze si na ni muzou vylit sve mindraky, protoze je to v jejich ocich takova ta zpomalena popleta, ktera se neubrani. Tyhle situace zatim resim tak, ze se vzdy usmivam a jsem velmi mila, odpovidam v klidu, prestoze bych dane osobe nejradeji rekla uprimne, co si v tu chvili myslim a at laskave zklidni hormon. Vzdy az doma si pak vycitam, ze jsem neco takoveho neudelala. Co se tyka tech prodavacu, je naprosto v poradku chtit zavolat vedouciho nebo jim oznamit, aby si "dali pauzu", nic pomstychtiveho na tom neni, je potreba, aby si uvedomili, ze takove chovani neni ok. (... I kdyz zase chapu jejich naladu, pac zrovna prodavac nekde v marketu je otresna prace, zvlast kdyz tam clovek sedi cely den v umelem prostredi, s umelym svetlem, neustalou hudbou a hlukem a na zachod muze 1x za 4 hodiny a zakaznici si na nem vylevaji vztek, protoze jim nedochazi, ze clovek za pokladnou tezko muze za to, ze vedeni neco podelalo se slevami atd., ale vzdy to schyta prave prodavac). Clovek si dnes musi dokazat v mezich dupnout, treba pak prudicum docvakne, co vlastne delaji.
[45]: Nevím, jestli jsi článek četla, ale já se s ní nehádala. Na to jsem neměla náladu, ani energii.
[46]: Každý má právo říct ,,ne". A pokud tě někdo k něčemu nutí proti tvé vůli, bere ti svobodnou volbu rozhodnutí. Tu já si od nikoho brát nenechám. Když řeknu na něco ,,ne", tak to platí a okolí to má respektovat.
[48]: Samozřejmě, že to právo máš a pokud ho umíš náležitě využívat, máš můj respekt, ale pokud chceš, aby na Tebe byli i cizí lidé milí, měla bys být Ty milá na ně a nevyvolávat zbytečné konflikty jako tento. Obyčejně si stačí říct, že je daná osoba vlezlá a taktně to přejít. NIKDY nevíš, co přesně toho člověka k podobnému chování vedlo- nebo snad umíš číst myšlenky? Chceš, aby Tě respektovali? Respektuj Ty je, jinak to nepůjde ;)
[49]: Nebo snad lze číst myšlenky když se vznáší jako obláčky nad každým z nás?
Moj pocit s tejto udalosti....Dolezita informacia je otazka "PROČ MI TO DĚLÁTE?!". Podla mna je docela mozne ze ta otazka nebola v skutocnosti vyslovena predavackou. Teda jej fyzickym telom urcite ano, ale nebola to mozno ona kto to v skutocnosti povedal. Tuna totiz sa stretlo niekolko udalosti naraz. Negativne pritahuje negativne alebo malo pozitivnej energie umoznuje negativnej sa dostat tam kde sa normalne nedostane a teda mi s toho vychadza nasledovne:
1. Alue nemala svoj den a teda cokolvek negativne malo lahsiu robotu jej den pokazit este viacej.
2. Predavacka tiez nebola idealne naladena a teda bez problemov cokolvek negativne mohlo dokazat pouzit jej mysel na vyvolanie dalsich negativnych emocii.
3. Za predpokladu ze to preskrtavanie sposobuje to co je v clankouch od Alue napisane - da sa cakat ze "majitel" 666 vyuzije kazdu prilezitost aby komukolvek kto mu kazi jeho plany to co najviac zneprijemnil v snahe ho od toho odradit. Viem si predstavit ze by sa nasli ludia ktory preskrtavaju, ale ak by taketo nieco ich stretlo pri kazdom nakupovani a ich moznosti sa tomu vyhnut by neboli lahko pouzitelne, tak vysledok moze byt ten ze si povedia - kaslem na preskrtavanie. Pokial som to nerobil mal som klud...
Vojta [43]: tu spomenul, ze v Juznej Korei sa predavacky tvaria inac, mam podobnu skusenost z slnecnej casti USA. Nikdy som nebol v Korei ale ... Myslim si ze to je znova stejna pricina. Pokial ludia maju sposob ako ziskavat dostatok pozitivnej energie ci uz meditaciou, s pomocou duchovnych pomocnikov alebo vdaka slnku, co je najlahsi sposob (o tom slnku Alue ma tiez pekne clanky) tak v tej chvili maju dostatocny silny energeticky stit na to aby ziadne negativne energie ich nedokazali ovplyvnit.
Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.
Taky bych měl konečně začít škrtat.