Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

Když maily váznou a děje se prd...

8. prosince 2014 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Deníček
Dneska bych se ráda podělila o své rozčarování z některých e-shopů a jednoho časopisu... Jste na něco zvyklí, preferujete určitý přístup, víte jak to má vypadat, ale to neznamená, že to vždycky tak je. V poslední době se toho komunikačního šumu a bordelu sešlo víc dohromady, tak to vezmu popořadě. Možná se pobavíte, a možná to taky znáte :)

Můj nákup na e-shopu ProVcely.cz
Tohle je opravdu kuriozní situace a dobrý příklad toho, jak by prodej přes internet rozhodně vypadat NEMĚL.
Přála jsem si, nakoupit Hromčíkovu medovinu Elisu, protože je moc dobrá a říkala jsem si, že ji i dost využiju jako dárky a taky si ji ráda doma ohřeju v kastrolku a udělám si hezký večer. Jelikož je Elisa drahá, rozhodla jsem se sehnat přímo pětilitrovku, která díky hromadnému balení vychází asi o půlku méně, než bych platila za lahvovanou ve skle.
Myslela jsem si, že na internetu to nebude problém sehnat, ale hledání šlo blbě, až jsem nakonec našla e-shop, který pětilitrovku Elisy nabízí, dokonce za moc dobrou cenu. Tak jsem naklikala co chci a začala jsem se na svůj nadrozměrný balík moc těšit, protože flašku medovinky každý v zimě rád ocení. Objednávku jsem odeslala 3.11.
Dlouho se nedělo nic, teprve 11.11. se e-shop uráčil poslat mi dvě zprávy. Jedna byla, že přijali moji objednávku a druhá, že čekají na moji platbu předem.... Já však nezadávala, že chci platbu předem a vzhledem k tomu jak opožděně e-shop reagoval (už to mohli dávno dodat za těch 8 dnů), mi bliklo červené světýlko. Peníze jsem samozřejmě neposlala, když ten e-shop neznám, nevím nakolik je spolehlivý a co za lidi to vede, když po týdnu zjistí, že někdo u nich něco objednal...
Tak jsem se uctivě omluvila, že jsem možná udělala v zadávání objednávky nějakou chybu a prosím, jestli by byli tak hodní a poslali mi balík na dobírku. Dokonce jsem se jim omluvila za komplikace, které se mnou mají. - Naivně jsem si totiž myslela, že když e-shop přijme objednávku za větší peníze a ještě jsem na ně tak hodná, přestože oni tam mají nějaký bordel, tak že se to se zdvořilostí obejde bez problému.
Ačkoliv jsem svoji prosbu odeslala hned 11.11., kupodivu mi nikdo neodpověděl, jenom mi další den přišlo podruhé duplicitní potvrzení objednávky a v dalším mailu oznámení, že moje objednávka bude vyexpedována do dvou dnů.... A pak se dlouho zase nedělo nic, takže jsem nevěděla, jestli teda vůbec ten mail četli a jak to bude? Pořád jenom se mnou komunikoval počítač.




Když si uvědomím, že já se zákazníkům pracně vypisuji s čímkoliv co potřebují, i když je to objednávka za tři stovky i s poštovným, tak mi přijde úplně nepředstavitelné, že někdo by u mě něco objednal za několik tisíc a já se na něho tímto způsobem vykašlu. A já přitom lidem vypisuju a všechno potvrzuju, když chtějí něco speciálně vepsat do knížky, nebo když chtějí do adresy něco netypického dopsat... Vycházím vstříc jak jenom to jde, na poštu běhám minimálně jednou, ideálně 2x do týdne i s minimálním počtem balíků, jenom aby lidi zbytečně dlouho nečekali...
A pak se jako zákazník náhle setkám s takovým přístupem a jsem z něho úplně dezorientovaná, protože takhle se to přece vůbec dělat nedá! To přece každý prodejce hned krachne, kdyby takhle na všechno kašlal.

O šest dnů později (18.11.) mi přišla zpráva, že můj balík byl předán dopravci... Tak jsem si myslela, že tedy jako konečně dojde, asi na tu dobírku, o kterou jsem prosila...?
Ale balík pořád nějak nikde. Tak čekám a už jim nic nepíšu, protože jsem si říkala, že to asi nemá smysl, že by mi stejně neodpověděli. Mezitím uběhl celý týden, načež 25.11. otevřu zprávu následujícího znění:

Dobrý den,
prosím nemohu se Vám dovolat, objednala jste si u nás zboží a kolegyně
ze skladu Vám zaslala balík s jinou objednávkou. Potřebovala bych se s
Vámi domluvit na vrácení a doručení Vaší objednávky. Po předchozí dohodě
termínu k Vám zašleme spedici DPD, která u Vás balík vyzvedne a do dvou
dnů doručí balík správný.
Velice se omlouvám za vzniklé komplikace a přeji hezký den
ProVčely.cz

..... Takže já týden čekám na balík, který vůbec nepřišel, kdežto e-shop se domnívá, že už mi přišel, ale špatný, a zjistí to až teď? A já se jim jako týden neozývám, přestože jsem podle nich dostala jinou zásilku? WTF? Ale ono to mělo ještě zajímavou dohru:

Dobrý den,
Děkuji za zprávu - Žádný balík mi od vás ještě nedorazil.
Dám si pozor a nesprávný balík jednoduše odmítnu převzít. (Jaká je výsledná částka toho nesprávného balíku?)
Nemůžete se mi dovolat, protože preferuji komunikaci písemnou, tedy e-mail.

Mohli jsme to řešit v klidu, jenomže mi přišlo tohle:

Dobrý den,
Vážená paní Loskotová,
dne 20.11.2014 ve 13:00 Vám byl společností DPD doručen balík. Balík
obsahoval formu na výrobu svíček, dětský klobouk včelařský, přelarvovací
lžičku nerez, klobouk včelařský, knot na výrobu svíček 2x. Vše v úhrnné
hodnotě 887 Kč. V našem skladě došlo k záměně balíků, a tento měl být
doručen někomu jinému.
Žádáme Vás o vrácení balíku s kompletním zbožím, nebo o okamžitou úhradu
887 Kč na náš účet číslo 3162******/0800
V případě, že tak neučiníte obratem, budeme Váš postoj k řešení vzniklé
situace považovat za pokus o bezdůvodné obohacení.
Kontaktujte nás neprodleně na telefon 608 8** *** s návrhem řešení.

Mgr. Adam Koždoň, právní zástupce společnosti ProVčely.cz
pravnik@provcely.cz

:D
Takže já jsem nakonec ještě zloděj a abych se jakože lekla a udělali na mě ,,bububu" kvůli osmi stovkám, tak mi jakože píše ,,právník"?! Takže jsem se samozřejmě dost urazila.
Zároveň mi ale svitlo, protože takové věci nedávno skutečně došly, ale nevím o tom že byly pro mne, ani nevím od koho došly, protože jsem to nepřebírala já a nebyla tam ani dobírka... Neřekli mi, že to bylo v nějakém samostatném balíku, který by byl nadepsaný pro mě. Ani mě to nenapadlo, protože ho beze mě otevřeli! Což normálně nikdo nedělá. Prostě ta krabice musela být nějak blbě označená, jinak to není možné...

Dobrý den,
Tak teď už je mi to jasné, před několika dny na moji adresu prý přišel nějaký balík a nikdo přitom nic nechtěl. Řekli mi že šlo asi o dárek, tak jsem to nechala plavat.
Věci zase sesbírám dohromady a dám do nějaké krabice, aby se nepoztrácely.

Vaše chování se mi však ani trochu nelíbí a tyto kecy o ,,bezdůvodném obohacení" mě urážejí. Zboží si vyzvedněte, ale moji objednávku zrušte, nemám zájem cokoliv kupovat od takových lidí, kteří si neumí nic pohlídat, neváží si zákazníka, všechno dělají opožděně a neumí ani odpovědět, když jim člověk slušně napíše, že chce něco na dobírku.

Budu mít čas v pátek odpoledne, tak si sem někoho pro to pošlete, je mi jedno koho. Já se od nikoho nenechám obviňovat ze zlodějny.

..... A tak jsem osiřela bez medovinky :(
Anabáze se však uzluje a pokračuje vesele dál. Po této mé zprávě mi nedošla ani omluva, ani napsané potvrzení, jednoduše se nikdo už neobtěžoval ručně, jen mi došla zpráva z automatu, že moje objednávka byla zrušena. Tento neosobní přístup mě poškádlil, tak jsem si řekla, že je za odměnu taky trošku poškádlím a řeknu jim o článku, který už jsem měla nachystaný dopředu. Tak jsem jim na tu počítačovou zprávu stručně odpověděla, že na ně napíšu recenzi...
Posbírala jsem v klidu věci které e-shop vypsal že byly v tom popleteném balíku, dala je hezky do krabice, převázala a doufala, že až večer po kurzech přijdu domů, tak dostanu v e-mailu potrzení, že si v pátek někdo pro balík přijede. Doufala jsem, že po mě ještě nebudou chtít, abych jim ho nosila na poštu já... Chápejte, já jsem velice, opravdu velice ochotný tvor, pro jiné lidi se fakt rozkrájím, má to však jeden velký háček: Dotyčný člověk se ke mě musí chovat slušně, ideálně uctivě. Pokud ne, nemám žádnou motivaci se kvůli němu namáhat, ba naopak si na něm ještě zgustnu. Zkrátka na takové to ,,prosím děkuji omlouvám se" já hodně slyším a když to nedostanu, má protistrana trochu problém.

Když jsem však večer přišla k e-mailu, zjistila jsem, že e-shop se zřejmě mé poslední zprávy zalekl (asi viděli počítadlo s těmi obrovskými čísly a došlo jim, komu vlastně vyhrožovali právníkem, že to docela pohnojili) a předal případ někomu jinému, kdo evidentě (chudák) vůbec nevěděl která bije a zapomněl si to předem trochu zjistit. A tak jsem si přečetla:

Dobrý den,mám prosbu,tento týden jste omylem dostala balíček s jinou objednávkou než jste si objednala dne 3/11 v našem internetovém obchodě,byla byste tak laskavá a tento balíček nám na naše náklady poslala zpět a mi Vám zašlem Vámi objednané zboží. Ještě jednou se Vám za tuto záměnu omlouváme a věříme ,že se dohodnem ,pokud bychom se mohli domluvit telefonicky byli bychom rádi,ale nedá se Vám dovolat. Můžete volat na tel. 3130***** obchod ProVčely J.

Připadala jsem si trošku jako tehdy v bance, když jsem měla problém se strháváním několikatisícových poplatků, které nebyly moje. Přehazovali si mě taky jako horkou bramboru, až jsem se na počtvrté pořádně naštvala, začala jim dupat za krk a produpala jsem se konečně k ředitelce, která dostala za uši. Pak jsem se produpala ještě do druhé banky a ta dostala ještě víc, než ta první.... A najednou všechno šlo, najednou nic nebyl problém, sepsaly se papíry, ano ano ano.... přitom předtím nešlo vůbec nic :) Rozdíl byl nyní však v tom, že v tuto chvíli oni chtějí něco po mě, ne já po nich, takže se karta hezky obrací....

Dobrý den,
Tento problém už se mnou velice neodborně řešili vaši kolegové, nevím tedy jestli má smysl se znovu opakovat, spíš byste si mohla zmíněnou korespondenci zobrazit a podívat se, co proběhlo. Případně zlepšit interní komunikaci mezi vámi.

Pokud se mám kvůli vaší chybě obtěžovat a chodit s velikou krabicí na poštu, potom vás upozorňuji, že ji musím nejprve sehnat, také nemám auto a půjdu s ní proto celý kilometr v rukách. Což se mi upřímně, potom co mi od vás přišlo dnes za hnusnou rádoby právnickou zprávu, ani trošku nechce. Podívám se na ceník České pošty a pošlu vám poštovné a balné, které si za tento úkon naúčtuji. Platbu mi pošlete po domluvě na účet předem, jinak se obtěžovat nehodlám, nevím proč bych měla řešit vaše problémy, vyřešte si je sami.
Jinak stále trvám na původní domluvě - kterou jste mi vy sami navrhli jako první - že si pro balík pošlete dopravce.
Dále bych vám ráda připomenula, že na základě chování vašich kolegů je moje objednávka již zrušená, nemám zájem podporovat takové chování a nemám důvod s vámi cokoliv řešit po telefonu, písemná forma mi perfektně vyhovuje, protože se přes ni dá vše dohledat.

Původně tam ještě bylo napsané něco v tom smylu ,,a ve slově MY se píše tvrdé Y", ale to jsem umazala, snažím se se svojí profesionální deformací trochu bojovat a taky jsem si říkala, že to už z mé strany stačilo. Zajímavé, jak se dokážu mocně a krutopřísně urazit, když mě někdo obviní z něčeho, co není pravda.
Korespondence pokračovala:

Dobrý den,
zítra si u vás vyzvedne spedice DPD balík.
Recenzi si klidně napiště. Jen bych ráda podotkla, že jste převzala
balík kde byl označen adresát i odesílatel a po dotazu zda jste balík od
naší firmy převzala jste odpověděla - Žádný balík mi od vás ještě
nedorazil.
S pozdravem
ProVčely.cz

Tak teď podráždili hada bosou nohou...

Dobrý den,
Taky ten balík jsem nepřebírala ani neotevírala já. Musela jsem se pídit, až když jste milostivě napsali, co jste to vlastně poslali... Zase až taková vědma nejsem, abych dopředu věděla, že balík co má dojít na dobírku, dojde normálně, že mám od něj všechny odhánět a abych sama od sebe věděla, jaký byl jeho obsah. A ještě mě budete obviňovat, když chybu jste udělali vy a ne já. Nejsem zodpovědná za to, že vy pošlete blbě balík a že do něj někdo bez mého dovolení vleze.
Už jenom to, že mi dojde potvrzení objednávky až za týden, je nemyslitelné. Toto vaše chování je jen třešnička na dortu.
s pozdravem
Alue

Na moji poslední zprávu už odpověď nepřišla, kauza se uzavřela tím, že si v pátek přijel dopravce a věci vyzvednul.

Víte, alespoň se poučí a příště až bude nějaký problém, nebudou hned na člověka fiktivně nasazovat právníka, dělat ,,bububu" kvůli blbým pár stovkám, nebo hned obviňovat ze zlého úmyslu. Teď narazili na někoho, kdo je vytrestal, takže budiž jim to k dobru a budiž to k dobru i příštím klientům, kteří díky tomu SNAD příště dostanou o něco lepší servis, než jsem dostala já... Medovinku objednám jinde :)


Můj nákup na OTTO shop
Tento e-shop mě už v minulosti dost dobře vypekl tím, že si nechal peníze za vrácené zboží více než měsíc, nebo nebyl schopen vyjít zákazníkovi vstříc v úplně základních věcech. Kdysi jsem se zařekla, že už tam nikdy nic kupovat nebudu, problém však je, že mají všeho obrovský výběr (dovoz Německo) a já potřebovala předložky do koupelny a nové ručníky a chtěla jsem to hezké, měla jsem konkrétní představu jak to má vypadat, aby mi to sedlo dobře do interiéru a aby se k sobě jednotlivé věci dobře hodily. Takže jsem ten nákup ještě jednou riskla... A historie se bohužel opakovala.
Odeslala jsem objednávku na 2 položky (předložky, ručníky) 9.ŘÍJNA... Podotýkám, že oboje bylo uvedeno, ,,skladem" (schválně nevybírám zboží, které není skladem. Nechci na to měsíc čekat).
O pět dnů později mi e-shop napsal, že moje objednávka je vyskladněna a připravena k doručení... Za pár dnů mi balík skutečně přišel, jaké však bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že obsahuje pouze předložky. (Trochu zklamání ohledně těch ručníků, ale předložky byly fajn, slouží dobře.)
Nepsala jsem jim nic, věděla jsem že jsou to povedení ptáčci a rádi posílají na etapy... A schválně si zkuste tipnout, jak dlouho se nedělo nic?
Čekám čekám čekám... Žádná zpráva, žádný balík, prostě nic. Až jsem se naštvala a napsala jim CAPS LOCKEM zprávu, že objednávku ruším. Velkými písmeny proto, že jsem očekávala, že moji zprávu obdrží blb, který bude líný si ji pořádně přečíst:

23.11. 2014 (čtete správně)
Dobrý den,
JELIKOŽ NEHODLÁM ČEKAT VÍCE NEŽ MĚSÍC, NEŽ MI DOJDE ZBYTEK MÉ OBJEDNÁVKY ZE DNE 9.ŘÍJNA, PŘEDEM HLÁSÍM, ŽE SE UŽ S TÍM NEMUSÍTE OBTĚŽOVAT, OBJEDNÁVKU RUŠÍM A PŘÍPADNÝ DODATEČNÝ BALÍK NEPŘEVEZMU.

Když je nějaký e-shop lajdák, nebo něco nezvládá, dodá zboží třeba až za dva týdny. Když je e-shop slušně vedený a ví že zboží dodá velice pozdě (to jsou 3-4 týdny max., víc to nejde), tak vám ohledně toho napíše a zeptá se vás, jestli vám to nevadí.... OTTO shop na tohle všechno kašle a v pohodě nechá nedokončenou objednávku, kde ještě pořád visí zboží za 1200kč, jentak... Patrně by na to už úplně zapomněli, protože když to mohlo vydržet měsíc a půl, tak co by se kdo vůbec ještě nějak obtěžoval?

Hned 24.11 mi ale došla odpověď (představte si, někdo se tam u nich probudil z komatu)

Vážená paní Loskotová,
ručníky jsou již nachystány na odeslání,
každým dnem by se mohlo zboží odesílat,
jakmile bude zásilka vyskladněna, obdržíte informační email.
K.J.
Přejeme Vám příjemný den
Zásilkový obchod Otto

Pleskla jsem se do čela, že můj e-mail skutečně obdržel blb..

Dobrý den,
Opakuji, že o zbytek objednávky už nestojím a objednávku nepřevezmu. Je zbytečné mi to posílat.

Vážená paní Loskotová,
v tom případě zásilku nevyzvedávejte, jakmile Vám bude doručována.
K.J.
Přejeme Vám příjemný den
Zásilkový obchod Otto

..... No co k tomu říct. Oni si asi myslí, že se budu celý ten měsíc a půl utírat do záclony, nebo budu osychat za pochodu a mezitím čekat na jejich slavné ručníky, nebo co? :D
Začít něco dělat, až když vás zákazník pošle někam, to fakt není dobrý systém, takové zaměstnance bych fakt chtěla mít. (nechtěla.)
Za pár dnů přišel dopravce. Když jsem mu slušně řekla, že si balík nevezmu, protože objednávka je zrušená a oni mi to přesto poslali, začal brblat, že jsem mu jako mohla zavolat, že mi posílal SMS ... Normálně mě za to lehce insultoval. (No samozřejmě vyplý mobil, jak jinak.)
Snad už tam nic kupovat nebudu. Bůh chraň!


Můj otevřený dopis časopisu Spirit
..... kde také všichni předstírají hluboké kóma a pro jistotu ani neodpovídají na nepříjemné maily

Dostala jsem od vás echo, že tento rádoby časopis otiskl můj článek i s doprovodnou kresbou skřítka, bez toho aby uvedl můj zdroj a autora. Problém také je, že se mi od nich nikdo ohledně komerčního použití mé práce neozval.
Takové chování se mi samozřejmě nelíbí, takže jsem se obtěžovala a na tento pochybný týdeník si trošku posvítila. Výsledkem byl tento můj dopis, který jsem jim poslala 22.10. 2014
Dodneška dělají mrtvé brouky, nikdo mi na to nenapsal ani ,,bů":

Dobrý den,

Čtenáři mě upozornili, že váš týdenník SPIRIT vykrádá obsah stránek Aluška.org bez mého vědomí, dokonce bez uvádění zdrojů.
Údajně se v čísle 40/2014 nachází můj článek z roku 2010
http://karolinaloskotova.blog.cz/1002/skritek-plaminek
Co mi k tomu řeknete? - Celkem ráda bych vaši verzi mého článku viděla, přece jenom popisování skřítků je pro mne hodně citlivá záležitost a toto zjištění mi moc radost nedělá, že se mi skřítek dostal do nějakého neznámého časopisu, který se neobtěžoval ohlásit. Speciálně v případě, když děláte téma které děláte, by člověk základní slušnost čekal.

Trošku jsem se porozhlédla po stránkách a jen namátkou našla další. Například 29. září jste z mých stránek převzali článek:
http://www.spirit.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=11836%3Anebezpei-pekienych-nohou&Itemid=2
Cožpak o to, i já si ho v podstatě půjčila, ale dala jsem si tu práci, že jsem ho přepracovala, přeložila do češtiny a uvedla viditelně zdroj na jeho původní formu, ze které jsem čerpala.

Totéž udělá každý slušný redaktor, že si nepřivlastňuje práci jiných, ale naopak jim udělá reklamu alespoň odkazem.
Jak jsem ale viděla, je to u vás naprosto standardní postup, řada článků, které vím odkud jste vzali, ozdrojované také nejsou. Stejným způsobem vedete i ten váš časopis?

--
s pozdravem
Alue

________________________

Alue K. Loskotová
www: http://aluska.org/
mail: redakce@aluska.org
elektronický obchůdek: http://www.kramky.cz/alue

Taky si s někým občas takhle dopisujete?



Kam dál:
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihy! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
.
Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue
 


Komentáře

1 M. M. | 8. prosince 2014 v 4:12 | Reagovat

Já se picnu. Inu, nejhorší je opravdu srážka s blbcem. Aspirovat na pitomce měsíce mohou ale s přehledem maníci hned z prvního příběhu. Tak oni udělají chybu a ještě si budou vyskakovat a obviňovat z krádeže. Jó pan magistr je zářným příkladem otitulovaného blbce.

Nevím jestli si myslel, že jsi tak blbá, že se s tím ještě budeš tahat na poštu a něco jim posílat, ale myslím si, že opravdu hodně přestřelili. A napsala bych to všude možně (pokud existují nějaké recenze e-shopů). Jistě, jsme jenom lidi a děláme chyby. Ale tohle co Ti psali, to nebyla chyba...to byla drzost nejvyššího kalibru. A ještě, aby tě zastrašovali, že za ně nechceš řešit objednávku, kterou zkonili.:-D  Do nebe volající drzost. Doufám, že se jim to vrátí a co nejvíc lidí si tuhle recenzy na proVčely.cz přečte.

2 sp sp | 8. prosince 2014 v 8:45 | Reagovat

Typičtí neumětelové. Když nevím, zda je eshop dobrý je lepší udělat nějakou malou objednávku a pak se ukáže.
Jinak zboží z eshopu je možné vrátit bez udání důvodu. A hlavně nic nepřebírat, pokud tam nějaký údaj nesouhlasí. Pošta jim to potom automaticky vrátí.

Lepší je nakupovat ve velkých eshopech, tam je větší pravděpodobnost, že bude vše v pořádku.

3 Míša Míša | E-mail | Web | 8. prosince 2014 v 9:14 | Reagovat

Tak že jim to dlouho trvá je jedna věc, ale být skoro uražená, že něco chtějí vrátit, co tvrdíš, že nemáš, ale máš ... ? Asi jim šlo hlavně o to, že se opravdu spletli a chtěli zboží vrátit, protože pokud se ujmeš držby, můžeš si nevyžádané plnění ponechat a nemusíš nic platit.

4 ginze ginze | 8. prosince 2014 v 9:41 | Reagovat

No to první je tedy bomba. Sice chápu, že se snažili vyřešit situaci s chybně odeslaným balíkem, ale takový přístup? To bych s nimi vymetla podlahu i já, a to jsem normálně hodně tolerantní.

Já nedávno objednávala nějaké dárky z Knižního klubu. Mou objednávku přijali a až po týdnu mi napsali, že jedna položka, kterou jsem si objednala je momentálně nedostupná (přitom v tom e-shopu u ní mají stále napsáno, že je skladem). Vůbec se neobtěžovali napsat, o kolik dní bude přibližně objednávka zpožděná, abych věděla, jestli má cenu čekat nebo jestli mám tu položku rovnou nechat vyškrtnout. Navíc to mají udělané tak, že nestačí napsat e-mail, ale kvůli obyčejné změně objednávky se tam musí volat.
Fakt nechápu, co tam dělají, když v tom mají takový bordel.

A asi před dvěma lety jsem objednávala taky na Vánoce z jednoho obchodu, jméno už nevím. Napsali, že do týdne mám balík doma. Nakonec to dopadlo tak, že nic nepřišlo téměř měsíc, tak to už jsem jim napsala. Ten balík najednou jako zázrakem za tři dny přišel, ale co je na tom nejlepší - oni se mi ani nesnažili odepsat, prostě to najednou poslali a dělali jakože nic.

Další špatné zkušenosti s tímhle nakupováním naštěstí nemám, ono i tohle bohatě stačí :D.

5 Alue Alue | Web | 8. prosince 2014 v 10:12 | Reagovat

[2]: Tak jednoduché to není, protože všechno je o lidech. Vem si třeba můj e-shop. Je pidi midi, dělám ho sama, výběr taky nemám bůhvíjak velký (prostě jo no... napsala jsem zatím jen dvě knihy) ale nemám dojem, že by lidé byli nespokojení s tím, jak pracuju, nebo že by jim moje maličkost vadila a nechtěli u mě kvůli tomu kupovat... A mají ke mně velkou důvěru, protože většina z nich rovnou posílá peníze předem, i když nakupují poprvé a nemají s mým e-shopem tím pádem žádnou zkušenost.

Já všechno objednávám na dobírku, protože nechci aby mi někde vázly peníze, když náhodou někdo něco pohnojí (běžně nemám objednávky za pár stovek).

A vypekly mě i velké e-shopy, naopak ty malé bývají většinou slušnější. Mají menší tržbu, dělá to míň lidí, takže každý zákazník je opravdu pro ně miláček, dokonce přidávají dárečky, nebo poděkování. To občas dělám i já. Prostě malé e-shopy naopak dávají kvalitnější služby, více si zákazníka váží a jedou to víc srdcem. Proto bych ty malé hned neodsuzovala, to je jako říct, že co není z Číny (největší  výrobce) se nevyplatí kupovat. Naopak, co se dělá v malém, může být naopak lepší. A lemplové jsou všude, to si nevybereš. Třeba ten zmíněný OTTO shop, kde si nikdo měsíc a půl nevšimne, že objednávka není dokončená.

[3]: Na co by mi v této době byl včelařský klobouk? Na co schválně zapírat? Nikdo nepředpokládá, že třeba nevím, že něco došlo, a místo aby mi rovnou řekli ať se pídím a co v tom balíku bylo, začnou mi hned vyhrožovat. To je problém.... Naopak jsem ráda, že to u mě neleží.

6 sp sp | 8. prosince 2014 v 11:16 | Reagovat

[5]:Tak to máš pravdu - je to o lidech.
Každopádně na tom včelařském webu přestřelili a spíše než něčím vyhrožovat by se měli omluvit za svou blbost a toho zákazníka poprosit o odpuštění.

Někdy mám pocit, že na těch malých eshopech občas ty objednávky nevyřizují rychle, protože neví jistě, zda si to ten člověk přebere.

Já vždy nějakou dobu počkal, pak jsem se připomněl a občas třeba odpustili poštovné...

7 aneta aneta | 8. prosince 2014 v 12:17 | Reagovat

Myslim, ze provcely.cz prave zkrachovali :-D dobre jim tak

8 katrin katrin | 8. prosince 2014 v 12:56 | Reagovat

8.11. jsem si objednala zboží a za pár dní mi přišlo info, že jsou Vánoce a objednávky od 1.11. pravděpodobně budou doručeny až po Štědrém dni (nenapsali jak dlouho po něm..). Naštěstí to co jsem objednala nebyl dárek, ale kdy mají lidé objednávat na Vánoce - v říjnu? Ale je pravda, že nevím, jestli to bylo skladové zboží nebo ne (asi ne, ale je to divné).

9 M. M. | 8. prosince 2014 v 13:45 | Reagovat

Jak se sakra nahoru do mého komentu dostalo "recenzy"?:-D Má tam být "recenzi", samozřejmě. :-D

pro Míšu: No jo, ale tady nešlo o to, že chtěli zboží vrátit. Tam bylo víc věcí. Alue musela čekat dlouhou dobu, než se něco začalo dít a začali se starat teprve až ve chvíli, kdy šlo o něco jim. Ale hlavně...co to jejich obviňování z krádeže a zastrašování? Oni tam mají bordel, ale svalovat vinu budou na jiné.

10 lissabonka lissabonka | 8. prosince 2014 v 15:07 | Reagovat

je smutné pokiaľ vedú tie stránky a časopis tak že vykrádajú cudziu prácu...
to fakt môžu ísť radšej niekde ***
načo taký týždenník vôbec vydávajú keď nezvládajú napísať obsah - a keď už, môžu dať normálne priestor iným ľuďom, ale tak aby o tom tí ľudia vedeli!!!

11 fluttershine fluttershine | 8. prosince 2014 v 16:00 | Reagovat

Je to šílené :-) Já mám s tebou velice dobrou zkušenost, objednávali jsme loni v lednu nebo únoru a bez problému...:-) Takže směle k nakupování u Alušky :D

A je pravda, že je to prostě hrozné, jak jsou někteří neseriózní a někdy i úplně blbí. Naštěstí jsem nakupovala (nebo spíš žádala co nakoupit mamku nebo tátu) na tvém e-shopu a taky jednou na panenka-panenky.cz. Ti jsou naprosto úžasní. Znám paní odtam i osobně, je moc příjemná a vyzná se v tom, co prodává, narozdíl od spousty lidí, kteří vedou jiné eshopy...

12 Jirka Jirka | 8. prosince 2014 v 17:03 | Reagovat

Taky si s někým občas takhle dopisujete?

-Jo taky. Prostě se to děje. Proto taky ZÁSADNĚ NIKDY neposílám peníze předem.
Teď už si většinou e-shopy srovnám podle hodnocení ostatních, to ti srovná Heureka atd. a hned vidím, pokud tam je rozdíl ve zboží 10Kč ale zároveň ten o 10 Kč dražší má 2 hvězdičky navíc, tak neváhám. Pokud je to nějaké speciální zboží a nabízí to jen 1-2 e-shopy a jsou bez hodnocení, tak jdu do pozoru, někdy si radši najdu kamenný obchod - víc práce ale jistota.

Hm, ale jinak je to k zamyšlení, někdy ty e-shopy totiž zažijou obrácenou situaci, vychcánků mezi lidmi je taky dost. Možná proto pak automaticky ta jejich reakce. Což je ale špatně.
Je mi tě líto, protože to taky znám a vím kolik to přidělá nervů a naštvání zbytečně. Lidé si dnes automaticky moc nevěří. Je to už takovej zažitej trend, první jsou ty proklatý peníze, zisky, many, škvára a až pak spokojenost zákazníka i když každej samozřejmě na svých stránkách píše že spokojenost zákazníka je pro něj to nejdůležitější - prdlajs.

Nojo ale přepravci se moc nedivím že tě lehce zdrbnul, v podstatě on je v tom taky nevině, jako rukojmí co někam zbytečně jel, za to samozřejmě nemůžeš ty ale byla si holt první na raně, možná si mu mohla odepsat ale taky nemusela, spíš to mohl zařídit ten e-shop aby se nic takovýho nekonalo když si jim jasně řekla že to už nechceš to je vlastně fakt. Jenže vidíš jak se pak šíří blbá nálada mezi lidmi, kvůli jejich chybě se naštvali minimálně další 2 lidi mezi sebou, který za to nemohli (ty, ten řidič) Tohle se určitě děje denně a dělá to pak to čemu se říká - blbá nálada ve společnosti - je to to, co jsem psal výše. Do budoucna přeji víc příjemnějších obchodů a ať se ti hejbou kšefty! P.S. Od tebe jsem taky bral objednávku na dobírku, ne že bych ti nevěřil to určitě ne, ale prostě jsem tak zvyklý a chci to tak mít - doufám že ti to nevadilo jestli jsem byl sám kdo to tak dělá. Ahoj.

13 Lúmenn Lúmenn | Web | 8. prosince 2014 v 18:00 | Reagovat

No, sama mám eshop a většinu věcí řeším raději přes telefon, je to mnohem rychlejší, než si s někým zdlouhavě dopisovat po emailech. Ale takovou komunikaci si eshop dovolit nemůže, to je pravda;)
Jinak co se týče medoviny - ten blivajz Elisu nepij;) Najdi si ideálně nějaké včelaře, co podomácku vyrábějí medovinu a od těch si nakup, Elisa je jen líh ředěný vodou, cukrem a medem, nevyrábí se jako standardní medovina, tedy vařením ze zkvašeného medu, ale jako většina komerčních medovin na trhu se prostě jen dochutí líh tak, aby chutnal jako medovina. Třeba v Brně u Měnínské brány je včelařský obchod, kde prodávají medoviny stáčenou po litrech a je moc dobrá;) A takových prodejců je víc, Elisu nebrat;)

14 Alue Alue | Web | 8. prosince 2014 v 18:04 | Reagovat

[13]: Doporuč mi prosím nějakého výrobce, který ti chutná a dělá to poctivě, pokud víš... ráda ho zkusím.

15 Farah Farah | 9. prosince 2014 v 12:32 | Reagovat

Mám nepříjemný pocit, že první příběh se podobá ne-komunikaci našich zaměstnanců a šéfa. Už přemýšlím, jak změním formu svého výdělku na živobytí. Vše by TEORETICKY fungovalo, přehrávám si to v hlavě delší dobu. Jenže šéfa pořád musíme opakovaně urgovat poté, co slíbil, že bude tohle, pak ale věci jdou jiným směrem, a proto se dost plánů zvrtne a nenaplní. Navíc jsem povaha, která nemá dlouhodobě žaludek na to "slovně nutit šéfa, aby už něco a on si byl pak vědom toho, co se pohnulo kupředu". V jeho případě už potřeba jej dotlačit hraničí s mezí taktu. Což je mi silně proti gustu. A obvinění z krádeže? No já byla taky naštvaná a rozladěná, když pak šéf vinil mě (asi se mě beztak chce zbavit, protože ho vlastním setrváváním tady taky okrádám, že?), že já můžu za to, že lidi nechodí do obchodu (ovšem už nemůžu za jeho "hluchotu", tak Óóóó pardon!). Takže taky ústav. Tvá zkušenost mi dala odpověď, jak by to dopadlo dál, kdybych realizovala vlastní nápad (za nápady jsem placena) založit webové stránky pro náš obchod. Ve vztahu k šéfovi úplně stejně! Bohužel tu čekáme, než on rozhodne a pak nám sdělí, že si to máme sami a zase jindy sdělí, že udělá a sežene- a NIC, to je největší zdržování pak! Andělé mi říkají, že má nastat změna, skok do neznáma---nechám se vést raději jimi ;)

16 Lukáš Lukáš | Web | 9. prosince 2014 v 12:57 | Reagovat

[13]: já naopak vždy říkávám "pij a jez cokoliv co ti chutná"

17 Fox Fox | 9. prosince 2014 v 17:05 | Reagovat

Proto já si pořád hlídám recenze a když jich moc není založím někde fórum a zeptám se a takový problém jsem nikdy neměla.. holt radši vysněnou věc oželím než se s tím takhle trápit :) hlava mi nebere jak se lidi mohou takhle chovat ke svým zákazníkům a nějáký posílání na etapy bez nějáké domluvy bych asi taky jen tak nepřekousla

18 Alue Alue | Web | 9. prosince 2014 v 18:34 | Reagovat

[17]: Ještě si vem, že ti lidi tam neumí vůbec myslet logicky ani počítat: Objednávka popleteného balíku měla hodnotu nějakých 890kč, ale já měla objednané zboží za skoro 2000. Navíc jsem komunikovala a odpovídala ochotně na všechny zprávy.
Kdybych byla zloděj, tak přece předstírám mrtvého brouka... Ale i když bych byla zloděj a schválně zapřela balík, tak kdyby se ke mně chovali slušně, mohli ze mě vyrazit na tu dobírku 2000 kč, kdyby se vyprdli na těch 890. Pořád lepší, než suchý z nosu... Takhle úplně zbytečně přišli o peníze, jenom proto, že mají hovězí způsoby chování. A to nepočítám, že poslat znovu dopravce DPD, aby vyzvedl balík, stálo taky peníze...

19 Nessi Nessi | E-mail | Web | 9. prosince 2014 v 20:20 | Reagovat

Jo někdy slyším jak se máma strašně s nima rozčiluje. Až si budu sama objednávat tak se kouknu na recenze. :)

20 Alue Alue | Web | 9. prosince 2014 v 21:02 | Reagovat

[19]: Ano. Příště nebudu takové jelito, protože na ten první zmíněný shop už nějaké recenze jsou. Třeba tady jednoho taky vypekli podobným způsobem, píše to dole v hodnocení:
http://www.firmy.cz/detail/12856162-provcely-cz-kryry-stebno.html

Zase jsem ale nedávno natrefila na jiný velice solidní a rychlý e-shop a jsem z něho nadšená. Brala sem tam vánoční dárky po hromadách... a ještě mi přidali dárek. Tak to člověku spraví náladu.

21 Jaroslav Jaroslav | 9. prosince 2014 v 23:37 | Reagovat

Vzhľadom na to, že nikdy sa nič nedeje náhodou, premýšľala si nad tým prečo sa ti to stalo?

22 Marťa Marťa | Web | 10. prosince 2014 v 7:45 | Reagovat

Podobnou zkušenost mám taktéž, s eshopem Knihy Dobrovský. Kniha byla skladem, tak jsem ji objednala, za týden mi přišel mail že je kniha odeslána. Za další tři dny zpráva že kniha není na skladě. Tak jsem tam psala co to jako má znamenat. Odezva žádná. Po dalších 4 dnech kniha přišla - poničená, poškrabaná, pokydaná. Prostě hnus! Někteří lidi jsou fakt hovada jak se chovají a jak prodávají věci lidem... :/

23 Alue Alue | Web | 10. prosince 2014 v 11:01 | Reagovat

[21]: Asi jsem tu medovinu neměla mít :D

24 Jirka Jirka | 10. prosince 2014 v 20:17 | Reagovat

[18]: Předpokládej, že to s tebou vyřizoval nějaký řadový zaměstnanec, který se většinou cítí vykořisťován a to mu jsou zisky jeho šéfa(majitele) úplně u zádele, znám i pár takových lidí osobně(známí ze školy atd.) co třeba dělají podobnou práci, nebo jsou přímo v kamenném obchodě - schválně demotivují zákazníky svým chováním a neochotou, protože říkají že jim z toho stejně nic navíc nekápné(všechno sežere vedení a já jim to i docela věřím) tak jim to takhle aspoň oplatí a ušetří si práci. Samozřejmě se docela často střídají(třeba prodavači v drogerii)

Takhle to všechno pak vzniká ty problémy, neochota, nedůvěra, demotivace, skepse, apatie..

25 Alue Alue | Web | 10. prosince 2014 v 21:33 | Reagovat

[24]: Tohle ale nejsou profíci, ani to není bůhvíjak velký shop. To je spíš banda kámošů-včelařů.

26 Jindra Jindra | 13. prosince 2014 v 1:04 | Reagovat

Kupoval jsem filtrační patrony do konvice a zásilka se ztratila po cestě. Tak mi osobně volal majitel firmy, moc se omlouval a že ihned posílá znovu. Nebyla to jeho chyba, ale ztratil to přepravce služby Zásilkovna.cz. Dnes mi to přišlo a v krabici byly jiné filtry, než jsem si objednal. Tak mi opět volal majitel, moc se omlouval, že to byla chyba  zaměstnance a že to osobně půjde zabalit a odeslat. Za dvě hodiny už přišla zpráva o odeslaném balíčku. Tak snad do třetice už to vyjde. Ale když bylo tak slušné jednání, tak jsem se vůbec nezlobil, pohoda.

27 koudy koudy | 15. prosince 2014 v 19:53 | Reagovat

V Brne u Meninske brany na Orli obchod pro vcelare jak pise Lumen. Medovina je tmava, nahorkla a hutna - vynikajici. Lahvove nejsou nic moc. Pouze potstejnska medovina, ale tu nevim jestli posilaji a autem je to hooodne daleko. Jinak co se tyce tech incidentu - presne z tohohle duvodu je tahle zeme v takovym sajrajtu v jakym je. Nicmene me to nevadi, protoze vidim ten prostor pro zlepseni a aplikuju ho sam na sobe - bez rozcilovani. Hezky den

28 myší královna myší královna | Web | 5. března 2016 v 19:39 | Reagovat

Podobně, jako jsi naháněla medovinu, já naháněla po celé republice cartrige a hádala se s typem po telefonu.
Mimochodem, jsem z Moravy a objednávala jsem ji na Moravě. Během tří týdnů se kazeta dvakrát vrátila a jednou skončila na depu v Plzni. Kurýra už nikdy.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama