V e-shopu Alue.cz jsou nové Brazilské křišťály. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 14.11.

Komentáře

1 Tý jo! Tý jo! | 4. března 2015 v 3:28 | Reagovat

Tak to je fakt povedený článek, palec nahoru! :)

2 Iveta Iveta | 4. března 2015 v 6:24 | Reagovat

Platí to i pro kovové mince? Teď jsem si prohlížela 50 kč na jedné straně je jasný most a na druhé orel v kruhu (díře), na menších mincích už nic podobného není.

3 mm mm | 4. března 2015 v 6:42 | Reagovat

a co elektronicke bankovnictvi da se to taky nejak ochranit? penezma se uz vubec neplati. dik . mm

4 ani ani | 4. března 2015 v 7:06 | Reagovat

Na tento článek sem se těšil, děkuji moc za sdílení takové cenné rady! Je zvláštní jaký má člověk nutkání platit právě tou dírou, maj to teda dobře vymyšlený. Ještě jednou děkuji. :)

5 Kess Kess | Web | 4. března 2015 v 7:06 | Reagovat

ahoj a jak je to s kovkovýma? to nemá takovej vliv? :) já zvědavá se ještě zeptám co když někomu podám baknovku kolmo? :D to se to vynuluje?

6 it it | 4. března 2015 v 7:24 | Reagovat

Moc Ti děkujeme Aluško.
Takové články jsou nejlepší!!
Díky moc za návod.
Krásný den, at se vydaří:-)

7 Stenly919 Stenly919 | 4. března 2015 v 7:24 | Reagovat

Jen by mne zajímalo, jak je to s mincama. Na pětikoruně a padesátikoruně mosty jsou, na jiných mincích nikoli. Bylo mi řečeno, že tyto ostatní mince nejsou navrženy pro lidi. Takže když používám při placení mince, tak pokud je to možné, snažím se používat právě ty pětikoruny nebo pajzky. Takže je otázka, proč koruny, dvoukoruny, desetikoruny a dvacetikoruny nemají mosty ?

8 leeth leeth | 4. března 2015 v 7:41 | Reagovat

Takovy clanecek je nejlepsi darek k mym narozeninam, dekuji ^^
A kdyz si penize v penezence rovnam tak, ze pri otevreni a hledani bankovek vidim hlavy, tak to je take spatne?

9 stenly919 stenly919 | 4. března 2015 v 7:45 | Reagovat

A eště bych doplnil, že peníze, když někomu dávám, by bylo dobré dávat s přáním hojnosti a s láskou, aby to ten rituál trochu posílilo..

10 Alek Alek | E-mail | 4. března 2015 v 7:56 | Reagovat

Děkuji velmi za článek. Jen si chci ujasnit - platí to ikdyž dám někomu peníze aby mi je poslal na účet a já pak zaplatím z účtu? Ještě jednou děkuji a vždy mostem nahoru :-)

11 aves passeri aves passeri | Web | 4. března 2015 v 8:05 | Reagovat

To je ovšem zajímavé... nejsem si tedy jistá, jestli by člověk nakonec na bankovkách nenalezl symboly čehokoliv, co by tam hledal, ale tak zkusit se to může vždycky :-))

12 Jenny Jenny | 4. března 2015 v 8:14 | Reagovat

A co ostatní bankovky, např. stovka, pětistovka nebo tisícovka? Nevím, ale na těch nikde žádnou díru ani most či jejich symboliku nevidím..

13 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 4. března 2015 v 8:25 | Reagovat

Tak za tohle by tu měl povinně každý návštěvník poděkovat :D! Já tedy děkuji

14 BE BE | 4. března 2015 v 8:27 | Reagovat

Jaj, táto mágia , :-/ lenže ja platím takmer všetko kartou ...
A čo s mincami, platí to i o nich ?
- Natíska sa mi otázka, ako teda páni bohatnú, keď im presúvajú len čísla na kontách ?
Necítim sa chudobná, boli aj také časy, ale tie pominuli prijatím hodnôt pravých. Za čo peniaze nepovažujem. :-)

15 Veronika Veronika | 4. března 2015 v 8:38 | Reagovat

O tomto vím, ale bylo mi to podáno tak, že ta strana, kde je mrtvý člověk, nese energii chudoby. Také je dobré mít červenou peněženku, protože červená barva přitahuje peníze.

16 Jana Jana | E-mail | 4. března 2015 v 8:43 | Reagovat

Aluško moc děkuji za zajímavý článek. Určitě to vyzkouším a začnu to tak praktikovat. Slyšela jsem taky, že pokud člověk peníze vydává, že by jim měl poděkovat, že k němu přišli a říct si o to kolikrát se mají zase vrátit. Znáš něco podobného? Taky bych se Tě chtěla zeptat jestli ses i dozvěděla jak je to s platebními kartami? Jestli je tam taky nějaký trik.

17 Luz Luz | 4. března 2015 v 8:52 | Reagovat

No toto, zajímavé s těmi symboly. Sice i přesto nechápu, jak to může fungovat a co se tím změní, jakým způsobem zaplatím, ale proč to nezkusit, tím nic neztratím.
Ale postupně, jak bude stále rozšířenější placení kartou, už tahle symbolika moc nebude mít význam? Jsou lidi, co používají fyzické peníze jenom na hodně malé částky anebo tam, kde kartu zatím neberou.

18 Alue Alue | 4. března 2015 v 9:00 | Reagovat

K dotazům na kovové mince: Ptala jsem se na to taky, ale to údajně už není tak podstatné. Důležité je hlídat si papírky.

[3]: El. bankovnictí NEPŘEVÁDÍ FYZICKÝ PAPÍREK, takže není co ochraňovat.

[8]: Ano, je to špatně. Srovnej je na druhou stranu.

[11]: Připomínám, že mi to řekl člověk, co se pohybuje v oboru. Takže žádná magie, ani mystifikace.

[12]: Nevidíš, ale jsou tam.

[15]: Před časem jsem si intuitivně koupila rudou peněženku. Už začíná být ošuntělá a já ji nemůžu dát z ruky, protože příští musí být opět jasně rudá. - Tak teď vím, proč to tak cítím.

[16]: U karty stejně jako s el. bankovnictvím.

[17]: Já kartu šla vrátit do banky a používám jenom skutečné peníze.

19 Arleta Arleta | 4. března 2015 v 9:06 | Reagovat

Teda na tento clanek jsem se tesila, a spadla mi brada. Woooow!! Diky! Mince mince, rekla bych, ze mince jsou takove drobne, ze by nam je elitari prenechavali jako vyraz "dobrocinnosti", aby je za ten klamavy system vesmir nesezral? Teeda! Jakoze platby kartou a internetovemu bankovnictvi se asi nevyhneme, ale zadna pridana hodnota-penize stale lezi v bance a vydelavaji ji, misto nas, nehlede na jejich kontrolu nad nami skrz transakce, sledovani...je to fuj.

20 iriska iriska | 4. března 2015 v 9:16 | Reagovat

úžasný, moc děkuji!!!

21 BP BP | 4. března 2015 v 9:20 | Reagovat

Zajimavy clanek, dekuji za sdileni informaci.Urcite budu preposilat dal. Ja zrovna kontrolovala bankovky 10, 20, 50 Euro a je to uplne na vsech. Predni strana dvere s dirou a na druhe maji vsechny bankovky cele mosty. No nevim, zda sezenu cervenou penezenku. :-)

22 Cherryna Cherryna | 4. března 2015 v 10:03 | Reagovat

Tyjo, studovala jsem libry a tam jsou ty hlavy dve, na kazde strane jedna. Ale je pravda, ze na predni strane je u kazde hlavy dira a na druhe strane vetsinou hodne dobre schovany most...takze to snad necimu nevadi ze tam je i hlava, ne?

Jinak musim rict ze od te doby co se ridim podle navodu ktery si udavala ve Svitani nemam s penezi zadne problemy :).

23 Alue Alue | 4. března 2015 v 10:11 | Reagovat

[22]: To jsem ráda :)

24 Lady≈Claire Lady≈Claire | E-mail | Web | 4. března 2015 v 10:35 | Reagovat

Musím se zeptat - na to jsi přišla sama nebo jsi se někde inspirovala? :)
Moc zajímavé téma na článek.

25 Kuník Kuník | 4. března 2015 v 10:40 | Reagovat

Dobrý den,

vypadá to velice rozumně, tajemně a jednoduše. Pravděpodobně teď budeme všichni už jen bohatí.

Jeidná poznámka: Jou elity opravdu tací malmasové, že by nedali "díru a hlavu" na obě strany? :)

26 Luz Luz | 4. března 2015 v 10:41 | Reagovat

Poznámka k interpunkci, neboť se to u tebe velmi často objevuje (nepsala bych to, kdyby to bylo ojedinělé, ale je to pořád znovu a znovu a přece jen člověk zabývající se takhle hodně psaním blogu a knih jako své hlavní činnosti by myslím měl věnovat pozornost i téhle stránce věci).
Mezi podmět a přísudek nepatří čárka, tzn. správně je např.: "hvězda stojící takto je symbol člověka"; "platit hlavou nahoru je pro plebs". To platí, i když je podmět rozvitý (hvězda stojící takto) nebo ve tvaru slovesa v infinitivu (platit nebo přesněji "platit hlavou nahoru" - celé to spojení je rozvitý podmět) - častá chyba mnoha lidí, ale čárka tam nepatří, protože to sloveso v těchto případech představuje podmět věty, není to vedlejší věta. (Stejný typ je např. známé rčení: "chybovat je lidské"), tam bys snad čárku taky nenapsala. :)

27 Veronika Veronika | 4. března 2015 v 10:43 | Reagovat

Ještě bych doplnila, že peníze jsou energie jako cokoliv jiného a je třeba se k nim také tak chovat. Když je vydávám s láskou, tak se ke mně také s láskou vracejí. Je lepší být v proudu hojnosti peněz, tzn. že k vám průběžně přicházejí a odcházejí než je držet na účtě nebo jiném nevýhodném místě (stavebko). Je to pro ně jakýsi koncentrák, podobné je to jako když mluvím o penězích ve smyslu, že je utrácím - lepší je použít vydat, směnit.

28 Alue Alue | 4. března 2015 v 10:44 | Reagovat

[24]: Přečti si ten článek, je to v něm napsané.

[25]: To by ale pracovalo i proti nim. Zamysli se nad záměrem. Mamlasové to nejsou, ti kdo připravují bankovky jsou mistři ve znalostech symboliky a moc dobře vědí, co a proč dělají.

29 Liba Liba | 4. března 2015 v 10:54 | Reagovat

Alue, to se Vám opravdu povedlo!!! Hodně poučné. Dííky

30 Auri Auri | Web | 4. března 2015 v 11:01 | Reagovat

Diky za clanek, je hodne zajimavy. Dnes uz jsem mela tu cest si to vyzkouset, tak si budu odskrtavat v kalendari dny, za jak dlouho se mi bankovka vrati. :-))

31 Jana Jana | E-mail | Web | 4. března 2015 v 11:17 | Reagovat

ahoj Ali,
objevila jsem Tvůj blog a velice mě zaujal. Hlavně kvůli andělům, mám také s nimi své zkušenosti a co jsem ještě nevěděla, to jsem se u Tebe dozvěděla :) Za což veliké díky. Ale k věci .....mám k Tobě prosbu. Mám také svůj blog, i když s jiným zaměřením, ale věci které mě hodně zaujmou, si tam dávám. A tady má prosba - mohla bych si tam vložit odkaz na Tvůj blog a na tuto stranku ohledně peněz? Ještě jsem ve fázi, kdy chci spasit svět a vidím kolik lidí by si sasloužilo víc korunek, tak třeba by jim to pomohlo .... Děkuji Ti za zprávu ať je jakákoliv, budu ji respektovat :)
Měj se moc hezky a ať se Ti daří a přeji vše dobré, určitě se ještě ozvu - Jana :)

32 Amálka Amálka | Web | 4. března 2015 v 11:23 | Reagovat

A jak v případě, že peníze přijímám od zákazníků a pak jim vracím zpět? Taky v kase rovnat a vracet mostem nahoru?

33 gretka gretka | E-mail | 4. března 2015 v 11:33 | Reagovat

děkuji za článek je velmi přínosný.symboly jsou zajímají plánujěš ještě naký články ohledně symbolu?

34 Danuše Danuše | E-mail | 4. března 2015 v 11:49 | Reagovat

Předem děkuji za radu ...., když jsem studovala 500 a hledala díry a mosty, neviděla jsem sice nic, jen  jsem najednou vnímala, že se na mne Božena Němcová studeně dívá a druhá strana se na mne krásně směje.....zajímavé,ještě jednou děkuji a s dovolením šířím dál.

35 ? ? | 4. března 2015 v 11:52 | Reagovat

...nechces udelat obrazky i u dalsich bankovek, alespon tech ceskych? Stovka je mi zahadou, kde je dira

36 Alue Alue | 4. března 2015 v 12:01 | Reagovat

[31]: Ano, vkládání odkazů je v pořádku, děkuji :)

[32]: Ano.

[33]: Aktuálně už ne.

[35]: To je už zbytečné, pro vysvětlení stačí tyto nákresy.

37 Lu-Aquarius Lu-Aquarius | E-mail | 4. března 2015 v 12:44 | Reagovat

Děkuji Alue za tuto vynikající informaci. Ono je podobných podprahových fíglů na lidi ušito více ze starny elit. Např. i loga větších firem a obchodních řetězců jsou navržena tak, aby podvědomě přitáhla co nejvíce lidí. Pracuje se zde s energií pozornosti. Hojně se toho využívá i u bilboardů a reklam.
Když se dívám na bankovku 100 Kč, tak je tam výraz ve tváři Karla IV jako by ztrápeného bezdomovce, což by mohla být právě ta podprahová symbolika žebrající díry. Na druhé straně bankovky jsou dvě klenby (gotický lomený oblouk), což naznačuje podobnou symboliku mostu. V pečeti, kde jsou dvě postavy (jedna klečící a druhá stojící) je pod nimi ozdobný spojující pás, což by se též mohlo považovat za symboliku spojovacího mostu.
Mám otázku ještě ohledně číselných sérií bankovek. Např. nedávno jsem dostal od známých 1000 Kč se s.č. H55 554803 a 100 Kč s č. G34 606691. U té první jsem si povšimnul opakujících se čísel 5555 a u té druhé 60669 (666 a 69). Může i vibrační sada sériových čísel na bankovkách něco napovědět?

38 aneta aneta | 4. března 2015 v 13:01 | Reagovat

Ja to teda na ceske petistovce nemuzu najit(:-(

39 Moudrávrba Moudrávrba | E-mail | 4. března 2015 v 13:06 | Reagovat

Mě by jenom zajímal ten hlubší účinek toho, co se děje, když zaplatím tou stranou kde je ten most. Jestli to začne působit na moji psychyku a vytvářet v mysli bohatství, nebo je to spíše nějaký magický rituál (kouzlo), který mi začne sypat peníze?

40 hannah hannah | E-mail | 4. března 2015 v 13:11 | Reagovat

Moc děkuji za tento článek ,i Vaše upřímné přání nám všem k hojnosti,od Vás to jde ze srdíčka a tím spíš to bude fungovat...Ať se Vám vše mnohonásobně vrátí!Vaše práce je opravdový přínos v dnešní nelehké době.Ještě jednou DÍKY!!!!

41 Fyviane Fyviane | E-mail | Web | 4. března 2015 v 13:46 | Reagovat

Jde to takto udělat i se stravenkami? :D

42 avake avake | 4. března 2015 v 14:38 | Reagovat

Ahoj Alue, ale u bankovek 100,- a 2000,- je díra ze zadu a most zepředu jestli to vidím dobře, můžes to prosím zkouknout taky jestli mám pravdu?

43 michaela krátká michaela krátká | E-mail | 4. března 2015 v 14:54 | Reagovat

[18]: Aluško hrozně jsem se také těšila na článek a shodou okolností jsem četla včera kapitolu týkající se peněz v tvé knize. Červenou peněženku jsem si také pořídila.Někde jsem četla,asi u tebe,že mán mít v peněžence čistě jen peníze.Jakékoliv účtenky,doklady,karty, fotky apod.mám mít zvlášť.Můžu říct, že se mám líp než když jsem to neměla a teď s tvými laskavými radami budu snad milionář:):)
Moc moc děkuji za článek posílám odkaz na fb.
Děkuju za to, že jsi!Od té doby co navštěvuju tvoje stránky je můj život krásnější,smysluplnější.

44 lady Lianna Ellusive lady Lianna Ellusive | Web | 4. března 2015 v 14:54 | Reagovat

Úplně nová informace, aspoň pro mě. A že tam ty díry jsou všude tak krásně vidět ...

45 Svatka Svatka | 4. března 2015 v 15:19 | Reagovat

Moc ti děkuji Aluško za tvou snahu nás obohatit.Všechny tvé přínosné informace začnu ode dneška používat a naučím to celou rodinu.Už jsem nějaké info o funkčnosti peněz zachytila v minulosti,ale toto je nesmírně polopaticky a krásně jednoduše vysvětleno! Díky a přeji ti mnoho štěstí:)

46 repki repki | 4. března 2015 v 15:33 | Reagovat

Co hovori wiki  
  Dizajn eurových bankoviek navrhol rakúsky výtvarník Robert Kalina v celoeurópskej súťaži vypísanej 12. 2. 1996 Radou Európskeho menového inštitútu (EMI), predchodcu ECB. Víťazné výtvarné návrhy (3. 12. 1996) boli inšpirované témou Epochy a slohy v histórii európskej kultúry. Bankovky zachytávajú architektonické štýly siedmich období európskej kultúrnej histórie – antika (5 eur), románsky sloh (10 eur), gotika (20 eur), renesancia (50 eur), barok a rokoko (100 eur), secesia (200 eur) a moderná architektúra (500 eur). Štýly zdôrazňujú tri architektonické prvky – okná, brány a mosty.

Okná a brány na lícnej strane bankoviek symbolizujú ducha otvorenosti a spolupráce v Európskej únii. Rubová strana bankoviek zobrazuje most typický pre dané obdobie kultúrneho vývoja v Európe; mosty sú metaforou vzťahov medzi národmi v Európe a ich vzťahov k zvyšku sveta.

47 vanilková vanilková | 4. března 2015 v 16:03 | Reagovat

Páni, jen koukám. Tedy... Kdo by to byl řek, že jsou bankovky takto kódované?
Musela jsem si honem přeskládat ty papíry v peněžence...
Děkuji za článek!

48 Naty Naty | 4. března 2015 v 16:18 | Reagovat

Tak mě napadlo, že u desetikoruny by "díra" mohla být ten překřížen ocas lva který jí hlídá...

49 Lukas Lukas | 4. března 2015 v 16:49 | Reagovat

Kdyz obratite petistovku proti svetlu, tak na zadni strane je uprostred cela videt "treti oko" ;)

50 All All | 4. března 2015 v 17:18 | Reagovat

O tomto viem uz davnejsie, preberalo sa to na jednom seminari :) vraveli nam tam, ze vzdy ked nam pri pokladni vydaju eurove bankovky hlavou hore, treba ich hned otocit na tu stranu s mostami a az tak si ich vziat a dat do penazenky

51 Khira Khira | 4. března 2015 v 17:23 | Reagovat

Díky, tohle je rada nad zlato. :) A to jako fakt. Moc. Děkuji.

[34]:
[38]: na pětistovce je most vpravo za znakem na té "hřejivější" straně. Dalo by se říct že i ten půlkruh vlevo je most, ne? Když už i na pětitisícovce je to takhle fikaně schovaný, tak na ostatních to nebude o nic lepší, stačí jen líp hledat.

52 pRedox pRedox | 4. března 2015 v 17:58 | Reagovat

Zdravím, mám otázku a jak je to teda při placení v obchodu když mi prodavačka vrací peníze ne mostem, ale hlavou ? Má to pro mě neblahý vliv a nebo pro tu firmu, kterou prodavačka zastupuje ? A pokud to má trochu neblahý vliv na mě, nejpsíš s tím moc nenadělám že ? Jedině tak, že to prostě budou vracet mostem vzhůru.

53 lenka f lenka f | E-mail | 4. března 2015 v 18:43 | Reagovat

Díky Aluško za článek.  No to se povedlo, já mám taky už delší dobu červenou peněženku, po které jsem taky intuitivně kdysi sáhla. A pravda prázdná bývá málokdy. :)

54 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 4. března 2015 v 18:56 | Reagovat

Hodně zajímavé a přitom jednoduché, vyzkouším, díky :-)

55 Ailin Ailin | 4. března 2015 v 20:13 | Reagovat

Moc zajímavý článek. Ale ještě by se lidé měli naučit být finančně gramotní, protože jinak jsou stejně oškubáváni jako slepice ;)

56 Mára Mára | E-mail | 4. března 2015 v 21:13 | Reagovat

Ahoj lidičky, našly jsme s mámou díry a mosty i na kile, pětistovkách a litru, jsou tam. Aluško moc díky, sice jsem něco takovýho někde slyšel, ale nijak jsem to neřešil. Ovšem když to říkáš Ty, nabylo to hodnoty. A je nějaký rozdíl jakou stranou je dávám člověku? Jako jestli číslem k němu nebo k sobě?

57 Mára Mára | E-mail | 4. března 2015 v 21:15 | Reagovat

A jak mají být naskládaný v peněžence? Když otevřu peněnku tak nejmenší bankovka blízko mě a největší nejdál?

58 betrusgar betrusgar | 4. března 2015 v 21:32 | Reagovat

No páni, čekala jsem, že tvůj postup bude přinášet výsledky, ale až tak rychle...? :)
Dneska jsem si kupovala jízdenku na vlak a platila jsem obrácenou bankovkou... Při zpáteční cestě jsem si ji chtěla koupit ve vlaku. Když jsem řekla průvodčímu, kam jedu, on se jenom usmál a odešel :D i těch 20 korun se hodí :)
Takže ti děkuji, Alue, za tento článek, myslím, že je pro každého z nás velmi přínosný :) :D

59 Alue Alue | 4. března 2015 v 21:37 | Reagovat

[52]: Když ti dává hlavou, obrať na most  a pak si vezmi. Když vydáváš, vydávej mostem. Je to jednoduché.
Je jedno, jestli platíš, nebo vracíš. Vliv to na tebe má jako za konkrétní osobu. Ne na firmu kterou zastupuješ.

60 Alue Alue | 4. března 2015 v 21:39 | Reagovat

[56]: Díky:) - číslo neřeš, řeš stranu.

[57]: Vzestupně nebo sestupně, to je buřt. Ale rozhodně seřazeny.

61 mira mira | E-mail | 4. března 2015 v 22:33 | Reagovat

[7]: Rekl bych,ze z drobnych v malem poctu se neda vydelat,Ty patri chudejm.Proto tam ty znaky nejsou.

62 BE BE | 4. března 2015 v 22:38 | Reagovat

Je vidieť, že viac ako nejaký vzostup zaujímajú ľudí  p e n i a z e !  :-D

63 mira mira | E-mail | 4. března 2015 v 22:50 | Reagovat

S temi bankovkami to zkusim,jen aby se to nepopletlo pri vydavani.Treba misto 500 dat tisicovku.Nechal jsem si kdysi navibrovat minci(Sahaja joga),aby mi nesla penize,nosim v penezence,je to 2koruna,a mam vic nez bych si pral.Ale pred tim jsem na tom taky nebyl tak spatne.Jo a musi se taky makat

64 Asteracea Asteracea | 4. března 2015 v 23:07 | Reagovat

[26]: To není její jediná pravopisná chyba, i když je nejčastější. V každém článku má moře pravopisných chyb. Od člověka píšící knihy to není povzbudivá skutečnost.

65 Alue Alue | 4. března 2015 v 23:20 | Reagovat

[62]:  No, jediná kdo má problém s tím, že se lidem tento článek líbí, jsi ty. Otázka je, proč. Odpovídat sem nemusíš, myslím že je to i tak jasné.

66 tsp tsp | 4. března 2015 v 23:26 | Reagovat

S tou červenou peněženkou jsem trochu skeptická. Slyšela jsem o tom triku už před dobře osmi deseti lety od osoby, která ji už tenkrát měla a pořád je doslova jako kostelní myš. S tím, že se má platit rubem nahoru jsem se taky setkala, nebylo ale vysvětlené, proč (ty díry a mosty). Někdy jsem to dělala, ale nedůsledně, ale s penězma já v poho. Taky jsem slyšela, že když se platí, má se penězům říct, ať jdou do světa a vrátí se s kamarády ;-) A to sice taky zapomínám, ale někdy to dělám, mám ráda hravost. Soustředím se tedy zas na ty ruby/mosty a vybrat si vidle, až budu doma ty haldy přehazovat.:-) Jsem z dnešního článku moc potěšena a cítím, že tady nejsem jediná! Palec hore!

67 Alue Alue | 4. března 2015 v 23:27 | Reagovat

[64]: Mohu tě zaměstnat zadarmo jako svou korektorku, když ti to vadí. Vychází to 2 články na 3 dny.
Jsem ráda když si zvládnu po sobě článek 2x přečíst a vychytat hlavně překlepy. Ráda bych tě viděla, jak bys při všem obsahu který tvořím, vychytávala čárečky ve větách. Ale já přitom mám ještě mailovou poradnu a ty knížky, takže na podobné řeči nejsem zvědavá. Obsah na tomto webu dostáváš zadarmo, takže pomlčet o tom že někde něco ujede, nebo že je čárka jinde, mi připadá jako elementární slušnost vůči člověku, co pořád něco datluje a občas z toho má hlavu jako květák. Pouvažuj laskavě nad tím, jak mi asi je, když toho tolik dělám, snažím se všechno kontrolovat jak to jde, žere mi to kvanta času a pak si přečtu takovýhle blbý komentář a ještě si kopneš do mé profese. - Neuvěřitelné.

68 lili lili | 5. března 2015 v 1:30 | Reagovat

Alue, nerieš ludom sa vždy niečo nebude páčiť....

69 BE BE | 5. března 2015 v 5:34 | Reagovat

[65]: Líbí-nelíbí :-), jediný problém tu je  mágia, ktorá do novej doby nepatrí. Podporuješ starý systém Alue.

70 Martin Hruštínec Martin Hruštínec | E-mail | Web | 5. března 2015 v 7:19 | Reagovat

Symbolika nás síce obklopuje ale ak chceme zbohatnúť to najpodstatnejšie už povedal Baťa, že sa nemáme naháňať za peniazmi ale máme slúžiť. Potom nebudeme trpieť núdzou.

71 Alue Alue | 5. března 2015 v 8:55 | Reagovat

[69]: Symboly nejsou magie, to když už, tak leda hermetismus. Pleteš nesmyslně páté přes deváté.

72 Morwen Morwen | 5. března 2015 v 8:59 | Reagovat

[65]: Nenapsala, že s tím má problém, jen si z toho dělá srandu, to je dost rozdíl ;)

[67]: Sice toho píšeš kvanta a chápu, že ti to někdy ujede (komu ne), ale když se prezentuješ jako spisovatelka a zakládáš si na funkčních a propracovaných webovkách, tak to, že tě někdo upozorní na opakující se chybu, by ti nemělo vadit. Spíš bych na tvém místě byla ráda, že se na tu jednu chybu můžu příště víc zaměřit a odnaučit se to.

73 Alue Alue | 5. března 2015 v 9:05 | Reagovat

[72]: Ty jsi neviděla, co BE psala předtím a do diskuze to neprošlo.

.... Luz umí napsat připomínku normálně, věcně a slušně. Tak to má být. Zatímco Asteracea si úplně normálně a bezohledně kopla. Nevděk a bezohlednost mi vadí.

74 BE BE | 5. března 2015 v 9:55 | Reagovat

Alue, to nie je odo mňa nevděk. Je to môj názor na takéto rituály. - Ak budeš objektívna upozorníš tunajších na pochvalu, ktorú som ti dala na nejeden článok. - Zrovna ten o Bovisoch ...:-)
Majte sa ako chcete, lidičky. Nech Vám pomáhajú aj magické hrátky - vaša vec. Ja to nepotreujem. Znižujete sa ku mamonu a to je zlé. Vždy keď Ťa Alue upozorním na mágiu tvrdo sa brániš. Prečo sa brániš ? -  Pohybuješ sa na váhach, mnoho dobrého robíš a znesväcuješ to tmavým.

75 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 5. března 2015 v 10:19 | Reagovat

K těm nařčením z magie - připadá mi úplně nesmyslné, že tu někdo mele něco o magii, navíc, když o magii sám ví hodně. Že by záměr?

Peníze tak jako tak používáme všichni, moc členů nezávislých komunit odpojených od systému tu nebude, takže naprosto nemá smysl řešit, zda jsou peníze magicky ovlivněné nebo ne. Na nás (zatím) je, abychom z té zlodějiny jménem peníze vytřískali co nejvíc pro sebe na úkor systému a tím ho oslabili. Porazit pomocí peněz systém nelze, ale jde zařídit aspoň to, aby nás zbytečně moc neokrádal.

P.S. je naprosto nemožné, aby byly všecky bankovky magicky ovlivněné, symboly jako energetické zářiče udělají svou práci samy.

76 Neytiri Neytiri | 5. března 2015 v 10:24 | Reagovat

Velmi zajimavy clanek. Dekuji, Alue.
Myslim, ze kritizovat Alue kvuli pravopisu je prehnane. Jde prece hlavne o to co nam chce Alue sdelit.. A ne ji jeste kritizovat, kdyz napise super clanek, ktery se jen tak nekde nedocteme..

77 Mára Mára | E-mail | 5. března 2015 v 11:49 | Reagovat

K těm kreditkám, na mojí Airbank platební kartě jsou díry a mosty vidět zcela jasně a stejně tak i u matčiné Equa bank, ostatně myslím že to je na všech.

78 Blaf Blaf | 5. března 2015 v 14:11 | Reagovat

[77]: A kde? Každá platební karta je s jiným motivem a vlastně si tam člověk může dát i svůj. U fio nic takového nevidím.

79 tm tm | Web | 5. března 2015 v 14:18 | Reagovat

V případě, že budete platit kreditními kartami, děláte velikou chybu. Peníze, tak jako kreditní kartu, cpete do černé díry, pak ji sice vytáhnete, ale už s omezeným počtem peněz. Je to v podstatě nevratné uložiště pro bytosti ovládající tento systém a peníze. Je mnohem lepší paltit hotovostí. Bylo by dobré si toto uvědomit. Většina lidí používající karty má peněz čím dál tím méně, a taky neustále vybavuje kredity, které jim dělají ještě větší problémy. Zacházejí v podstatě s penězi, které neexistují. Děkuji za přečtení a pochopení.....tm

80 junior-star junior-star | 5. března 2015 v 14:52 | Reagovat

Není jednodušší si bankovky prostě složit, aby hlava nebyla vidět vůbec, nebo je při placení důležité, aby byla bankovka rozevřená a celá mostem nahoru? Mně to totiž přijde takhle docela nepraktické, protože to ten člověk pak může uchopit jakkoliv.. . :D

81 BE BE | 5. března 2015 v 15:05 | Reagovat

[75]: Ano Spííídy, mám zámer upozorniť na symboly i na spôsob narábania s peniazmi, čo je očividný magický rituál.
Či nie ? Daj tak, polož takto... otoč takto.... božemôj, že práve ty to nechápeš.

82 VS VS | 5. března 2015 v 15:14 | Reagovat

Mám pocit že s kovovými je to obráceně, na zadní straně je lev a ocas vždy tvoří díru a v předu je často hrad s mostem. Je to možné?

83 Svatka Svatka | 5. března 2015 v 15:29 | Reagovat

[67]:Aluško nerozčiluj se s nima,pořád je nás jistě většina,co si váží cenného obsahu,který nám zde sděluješ a chyby vůbec neřešíme...Třeba slavný Bohumil Hrabal byl čtyřkař a vyhlášený počtem pravopisných chyb (dnes by ho uznali dislektikem či disgrafikem,či jak se jim to říká),jeho díla museli mnohokrát přepisovat a opravovat...a jak jsou lidé ještě dnes rádi,že mohou z jeho bohaté tvorby čerpat...!

84 Hey Nana Hey Nana | E-mail | 5. března 2015 v 16:04 | Reagovat

Milá Alusko, milý webe,
panečku, to je ale návod. Nevím, zda k pláči či k smíchu. Symboly které jste rozkryli ohledně bankovek, tak bohužel tyto symboly jsou z druhé strany... Jsou to "pravidla" mafie zahalené do rytířského roucha. Nemůžu s Vámi souhlasit, v tomto případě se jedná o hlubokou nevědomost v šíření jakoby dobra, avšak s pravidly mocných, možná i nemocných na Duchu. A vy lidem předáváte návody, které se netýkají lidskosti. Chápu, že to neděláte naschvál.
Vykonávejte s láskou a předávejte s láskou, berte s láskou od druhého za svou práci. Netahejte peníze do výšin, jednodušše to nemá smysl :-)

A tak rozlučme se stylově - Každá mince má dvě strany :-) Mějte se a smějte se :-)

85 Valiane Valiane | E-mail | 5. března 2015 v 16:12 | Reagovat

[74]: Pěkný koment.

86 jarad jarad | E-mail | 5. března 2015 v 17:18 | Reagovat

však pozor na materiální podstatu (samael) a pozor na uvěznění ve hmotě /efekt bohatství /ego či být materiálně bohatý....

Jinak zkusím .zajímavé

87 Mára Mára | E-mail | 5. března 2015 v 18:20 | Reagovat

[79]: Máte pravdu Tomáši, ale je to velice pohodlné a má to mnoho výhod, bohužel jsou v zásadě špatné a je to jenom jako placení. Nicméně i když veškerá negativa vím a znám, Internetového bankovnictví a kreditky se nevzdám.

88 Mariana Mariana | 5. března 2015 v 18:35 | Reagovat

Alue, děkuji za super článek! 76 NEYTIRI-naprostý souhlas.

89 Valiane Valiane | E-mail | 5. března 2015 v 19:19 | Reagovat

[83]: přesně !

90 Ema Ema | 5. března 2015 v 19:20 | Reagovat

Ahoj, a co když platím z 90% kartou nebo před účet?

91 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 5. března 2015 v 19:24 | Reagovat

To je ale návod... Už se nemůžu dočkat, až něco budu kupovat a budu platit penězma hubou dolu.
Jinak, hned si zkontroluju i ostatní peníze, které doma mám v peněžence. Třeba objevím něco zajímavého.

92 VS VS | 5. března 2015 v 20:15 | Reagovat

[84]: Ale řekl bych tím, že dojde k zveřejnění v úmyslu pomoci všem, bez nároku na odměnu se kouzlo ruší a pomáhá všem ?

93 Amálka Amálka | Web | 5. března 2015 v 21:06 | Reagovat

[36]: Děkuji za odpověď a celkově za tento článek, je velmi přínosný.

94 Péťa Péťa | 5. března 2015 v 21:40 | Reagovat

http://www.papirovaplatidla.cz/bankovky/nevydana-platidla
Odkaz na stránky s nevydanýma platidlama, kde jsou třeba bezed. díry na obou stranách bankovky, což by jaksi nefungovalo ....jak má.

95 :-) :-) | 5. března 2015 v 22:30 | Reagovat

Moc pěkný článek, ale za mě bych monetární a bankovní systém hned zrušil. Stejně ti, co kontrolují světový tok peněz,vždy na tom vydělají nejvíce. A navíc, oni ty peníze ani nepotřebují. Jinak vyzkouším, ano, každá bankovka má svoji symboliku. A někdy zkuste použít UV světlo, lze vidět více ;-)

96 Eva Eva | 6. března 2015 v 0:10 | Reagovat

Děkuji za upozornění ;-)

97 Lúthien Lúthien | 6. března 2015 v 8:23 | Reagovat

Děkuji za velice přínosný článek :)

98 Luz Luz | 6. března 2015 v 9:51 | Reagovat

[83]: Takže nemá smysl, aby se spisovatel zabýval gramatikou či pravopisem a jejich správným použitím, ale jen obsahem? Bez snahy o zlepšování formy? Nesouhlasím. (Mimochodem chyby v čárkách někdy můžou i změnit význam věty). Pravidla gramatiky nejsou něco, co ti je buď dáno nebo ne, ale dá se to prostě naučit. A tím spíš je vhodné se tím zabývat, pokud chceš být profesionální autor a ne jen příležitostný blogger. Přece jsem se s tím nevypisovala jen kvůli tomu, abych měla co kritizovat! Ale protože doufám, že si to Alue uvědomí, až bude psát další texty, a nebude opakovat tenhle typ chyb. Snad každý někdy udělá chybu z nepozornosti, ale psala jsem o něčem, co se pravidelně opakuje, takže asi nevěděla, že to je chyba.

Jestli někomu vadí, že se tu řeší peníze... Bohužel tento život je na nich závislý a nevyhneme se tomu, je tedy opravdu špatné poskytnout tuhle radu, která nám může pomoci (za předpokladu, že to funguje)? Nejsou zlé peníze samy o sobě - je to jednoduše prostředek k tomu, co potřebujeme, není to dokonalé, ale zatím nebylo vymyšleno, jak lépe by to mělo ve společnosti fungovat. Spíš je hodně špatná současná posedlost majetkem, jako by to byla nejvyšší hodnota, pro mnoho lidí to tak asi opravdu je a to je šílené.

99 Alue Alue | 6. března 2015 v 15:51 | Reagovat

[98]: Souhlasím Luz, tady se ale neřešila připomínka na chybu v čárkách jako taková, ale spíš něco trochu jiného, ale to určitě sama vidíš, kdo na tebe jak reagoval a jaký byl vývoj. (začíná to komentářem č.64)
O to že mi někdo chce něco správně poradit, tady nejde. To je samozřejmě správně a děkuji za to.

U knih děláme samozřejmě korekturu, tam se vychytává všechno, ale články si píšu tak trochu po svém, volněji. Nejsem u toho v křeči, aby náhodou něco neuteklo. To bych se z toho zbláznila.

Mimochodem - ještě na konto toho komentáře 64 který mě naštval - posunutí nebo přidání nadbytečné čárky není chyba pravopisná, ale pouze stylistická. Není to hrubá chyba, takže ani nevidím důvod, proč mě za to někdo musí zbytečně peskovat.

To, že se tady BE nelíbí, že se řeší peníze, beru s rezervou.
Peníze jsou prostředek, jak tady přežít a jsou důležité, dokud se jimi ještě pořád platí. Pokud někoho rozčiluje mluvit o tom jak se s nimi má správně zacházet, patrně má nějaký osobní problém s penězi, nebo jejich energií a to už není naše starost, to si musí řešit on sám. A není důvod, proč kvůli tomu upírat jiným lidem poznání, když o něj stojí a když jim to pomůže k většímu klidu a dostatku.

Jak zacházet s penězi je téma, které by se mělo VYUČOVAT NA ŠKOLÁCH, aby lidé byli trochu gramotní a věděli jak ušetřit, jak vydělat, případně jak s bankovkami zacházet, jak s penězmi výhodně nakládat.

100 Mia Mia | 6. března 2015 v 19:33 | Reagovat

[79]:A platí to samé o bezkontaktních kartách? Ty se do žádné černé díry nestrkají...

[79]:

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.