Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.7.

Reiki: Ďábel se snaží napodobit Boží dílo

18. září 2015 v 2:54 | Alue K. Loskotová |  Zasvěcení a jiné sekty
Milí čtenáři, dostala jsem tip na následující článek, který vyšel v časopise Milujte.se, což je evangelický časopis. Předem podotýkám, že veškerá náboženství jsou stejná sekta jako Reiki a slouží ďáblu úplně stejně, akorát láká své ovce na jiné sliby. Věřte, že mám s démonickými silami, které vládnou v církvi osobní zkušenost, která není zrovna malá a nic nepapouškuji, mluvím sama za sebe a za své letité zkušenosti...
Přesto i zde najdete pověstné zabalené zrnko pravdy, na kterém každá sekta klasicky staví... Toto je dotaz, který položil čtenář panu Vojtěchu Kodetovi na jeho webové stránce a ten byl dále otištěm v již zmíněném časopise.
Pan Kodet byl řadu let pověřený službou exorcisty a je jedním z předních odborníků na křesťanskou spiritualitu. Jeho odpověď ohledně reiki je nejenom dokonale trefná, ale hlavně velice pravdivá a upřímně jsem ráda, že se nebojí to říct nahlas. Protože každého kdo napíše něco proti reiki, zasype vlna kritiky a nevole. A tak se do toho trnitého keře chce málokomu. Důležité pasáže z odpovědi pana Kodeta jsem zvýraznila žlutě. Dokonale vystihl skutečné působení reiki zasvěcení a já nemůžu jinak, než poděkovat a smeknout pomyslný klobouk.
Zrnek pravdy najdete v této odpovědi vícero, jako například vysvětlení, jak vzniklo šest černých andělů (souhrnně označováni jako ,,Satan"). Byly to původně dobré andělské bytosti, které se však rozhodly, že začnou tvořit proti Zákonům Vesmíru. Ono pomyslné peklo, o kterém mluví křesťanství, je ve skutečnosti vytvořeno již zde na zemi. Proto je tu tolik zla, nevraživosti a dobří inteligentní a slušní lidé zde nejsou systémem ani masou podporováni.



Dotaz:
,,Moje dcera začala chodit na kurz reiki a tvrdí, že jí to pomáhá, že jí to navozuje pocit harmonie a umožňuje hlubokou relaxaci. Chci se zeptat, je-li léčení reiki slučitelné s křesťanskou vírou, a zda se k této metodě někde církev oficiálně vyjádřila."

Odpověď:
Reiki je léčitelská metoda vycházející z východních filozofií, z tajných nauk esoterického buddhismu, které se skládají z velkého množství magických rituálů. Čerpá z japonské magie Šugendó, ze šamanismu, šintoismu (šin tao = božská cesta) a z čínského magického taoismu. Podle zastánců reiki se jedná o učení o práci s vesmírnou (kosmickou) energií, která podle jejich názoru ze své vlastní podstaty nemůže ublížit nebo být zneužita. Mistr reiki nasává tuto energii z kosmu a pak jí předává pacientovi. Dokonce prý Ježíš sám touto energií uzdravoval, protože se prý jedná o "energii lásky". Reiki má velké množství rituálů, některé z nich mistři reiki považují za podobné s jednáním Ježíše Krista a zcela záměrně tak matou nevědomé křesťany. Ďábel se tak všemožně snaží napodobit dílo Boží.

Velkou popularitu tato metoda léčení získává především proto, že je nenásilná a slibuje nejen uzdravení, ale i vnitřní harmonii a nastartování samoléčby díky energii, se kterou se člověk sám naučí zacházet. Praxe reiki se však nezastavuje jen u léčení nemocí duše i těla, ale dává návod, jak přinést "boží světlo" do svého života a tak dojít spásy. Do reiki musí být člověk zasvěcen. Skrze toto zasvěcení se člověk spojuje s Velkým slunečním Buddhou Dainiči Njorai a jeho osvěcující síla proudí prostřednictvím mistra k jeho žákovi. Tímto zasvěcením se člověk dává do služby démonickým světelným bytostem a vědomě si tak volí démona za svého pána a svůj život v jeho podřízenosti. Každým léčením skrze reiki se tak spojuje s démony a využívá jejich moci ke svým účelům. Tomuto kontaktu s duchy průvodci se říká "channeling" (kontaktování).

Podle učení reiki jsou všechny duchové bytosti dobré a mohou nám jen pomáhat v konání dobra na zemi, nikoli škodit. Toto učení je v zásadním rozporu s učením katolické církve. Písmo svaté i církevní tradice nás učí, že Bohem stvoření dobří andělé se sami stali zlými, protože svobodným a neodvolatelným rozhodnutím odmítli Boha a jeho království a dali tak vzniknout peklu, a nyní se snaží člověka strhnout, aby se připojil k jejich vzpouře proti Bohu. Reiki zasahuje do podvědomí a nevědomí člověka. Kdo se vystaví jejímu působení, otevírá dveře svého srdce temným silám. Dopouští se tak hříchu magie a modlářství, což je v přímém rozporu s křesťanskou vírou. Když se někdo vystavil těmto silám, ať vědomě nebo z nevědomosti, je třeba, aby se toho v duchu pokání zřekl, obnovil svůj křestní slib a prosil za odpuštění a rozvázání ze závislosti na démonech a na těch, kteří ho do reiki uváděli. Katolický křesťan by to měl vyznat ve svátosti smíření.

Zdroje: časopis Milujte.se a www.vojtechkodet.cz


Kam dál:
• Kontakt: redakce@aluska.org
• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu http://aluska.org/
• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihy! - Podrobnosti ZDE
• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí" níže pod reklamou, děkuji!
• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? - Můžete se přihlásit k odběru: ZDE
 


Komentáře

1 Kuko Kuko | 18. září 2015 v 3:12 | Reagovat

Tiez som sa nechal zasvätit do Reiki asi pred 8 ci 9 rokmi (iba prvy stupen) cisto zo zvedavosti a taktiez ma dostali tie sladke reci vyhod, ktore mi to prinesie. Kratko po zasväteni som skoro zošalel, no po par dnoch som bol psychicky OK. Nasledne som si precital knihu o reiki, kde sa presne opisovalo vsetko to co som po zasveteni prezil, ze to je vlastne prirodezene a ze to potom prejde. Velmi som bol prekvapeny. Reiki uz nepouzivam. No nie som ani krestan, tak neviem aky to moze mat na mna este vplyv. Kazdopadne netreba si naozaj s takymi vecami zacinat, ked tomu nerozumieme.

2 JÍRA JÍRA | E-mail | 18. září 2015 v 10:31 | Reagovat

Není ono lepší naučit se sám si tuto energii stahovat? Stačí jen mít pevný záměr a nenechat se od něj ničím odvrátit. Tyto možnosti má každý člověk.

3 Míra Míra | 18. září 2015 v 10:59 | Reagovat

Alue, nechtěla bys vydávat zase pro změnu nějaké hezké, oddechové a třeba i vtipné články? Poslední dobou nás jen deprimuješ tím jak je vše špatné, škodlivé a snaží se nás to zabít...

4 silvi silvi | 18. září 2015 v 11:18 | Reagovat

[1]: ahoj prosím ťa, ako sa prejavovalo to šialenstvo??resp. aké boli tie sprievodné javy keď si si myslel že si zošalel?Vďaka budem rada za odpoved

5 silvi silvi | 18. září 2015 v 11:20 | Reagovat

Alue, na jednej strane mi príde že si proti krestantvu a na druhej strane že nie, ako to teda máš?

6 mariankosnac mariankosnac | 18. září 2015 v 12:00 | Reagovat

Ono i tí krestania, jehovisti či vesmírní lidé majú v niektorych veciach prostě pravdu, takže sa to nedá zas všecko úplně zavrhnout.

8 Ananas Ananas | 18. září 2015 v 14:19 | Reagovat

Docela vtipné, že mi hned pod článkem vyskočila reklama na kurzy reiki v Olomouci :D

9 mariankosnac mariankosnac | 18. září 2015 v 14:46 | Reagovat

[8]: ano, oni totiz sleduju o com sa pise a co sa vyhladava a podla toho davaju reklamu. Najprv som tu mal reklamu na reiki a potom som v googli vyhladaval nieco o mobiloch a teraz mi tam dali reklamu na mobil.

10 mariankosnac mariankosnac | 18. září 2015 v 14:48 | Reagovat

Pravdivy clanok, ale ludia ho nepochopia a nebude sa im pacit. Jednim bude vadit ze si sem dala clanok z krestanskeho casaku, tim druhim zas ze pises ze cirkev sluzi dablu a ti treti, ti su uz v reiki zasveteni a myslia si ze reiki je super, dabel by predsa nevymyslel nieco tak dobre co pomaha ludom  ...ach jo.

11 Kuko Kuko | 18. září 2015 v 15:00 | Reagovat

[4]: Neviem to dobre opísať, ale bolo to podobné stavu, keď som si raz veľmi dávno dal lysohlávky a chytil som z nich strašnú úzkosť - psychickú, duševnú. Ono to po chvíle prešlo, ale potom sa to zase vrátilo a zase sa to striedalo. Trvalo to asi deň alebo dva. Skús si prečítať nejaku knihu o reiky, tam to bude určite lepšie opísané.

12 ariana ariana | E-mail | 18. září 2015 v 15:48 | Reagovat

víte reiki neni škodlivé, jen se člověk nesmí kontaktovat s démony, energie je přeci všude v květinách a stromech ale i vesmíru a démoni jsou všude také. . Křestanství bylo používáno a je dodnes na ovládaní LIDÍ, LIDI PROBERTE SE, pročtete si historii od prvních našich druidů, Utajené dějiny Čech I.díl.

13 Elda Trnimir Elda Trnimir | E-mail | Web | 18. září 2015 v 16:31 | Reagovat

A kdo je to těch 6 Hlavních Žreců popsaných ve Zvonících Cedrech Ruska ženou Anastázií? Jsou to ti černí andělé? Ale jeden ze žreců byl Anastaziin pradědeček, to nedává smysl...

14 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 18. září 2015 v 17:37 | Reagovat

Onehdá jsem se ptala svojí vlastní intuice, jestli je reiki dobré či špatné. A dostalo se mi odpovědi, že zasvěsení do reiki prostě a jednoduše vlastně ani nepotřebuju. Takže se tedy do něčeho takového nebudu zasvěcovat. Nikdy.

15 Fellien Fellien | Web | 18. září 2015 v 18:29 | Reagovat

Já toho o reiki moc nevím, upřímně jsem si myslela, že je reiki něco trochu jiného (jakože když třeba jsem ve stresu, nebo prostě se něco nedaří, jsem nemocná a někdo druhý, kdo mě má rád, na mě myslí v dobrém a tím ke mně vlastně vysílá pozitivní energii a tato energie mi pomáhá, neškodí). Toto jsem taky považovala za reiki. Co toto teda je, když ne reiki, jak bych to měla nazvat? Nevěděla jsem, že se při reiki ten "dárce" napojuje a bere sílu odjinud, já jsem žila v domnění, že je to člověk, který má svojí enegie dost a chce ji jako milosrdně rozdávat :D. Ani tak jsem ale nikdy reiki nechtěla zažít, protože je mi nepříjemná představa, že by mi někdo, koho neznám, kdo může být třeba i nějaký masový vrah strká svoji energii nasáklou kde čím. Já zásadně přijímám energii jen od svých andělů, objímám ztromy, nebo od lidí, kteří mě mají rádi. To mi stačí, to je lepší než nějaké reiki :) (můj taťka si z reiki dělá srandu a říká tomu "kiki" protože si nemůže nikdy vzpomenout na to slovo reiki :D )

16 BE BE | 18. září 2015 v 19:00 | Reagovat

Reiki, čchi, prána... eto normaľno. Vraví môj dobrý priateľ z Bulharska. Vždy vraví : "Ja toľko antěnka".  Nebol zasvätený človekom. Dostal od BOha-Zdroja-Zámeru. A chválabohu lieči ľudí cca 25 rokov. Nikdy nestanovil poplatky za liečenie, čo kto dá, dá. -  Jeho darovaná sila pomohla stovkám ľudí, na Slovensku, v Rusku, Bulharsku. Je tak silný, že keď som napr. ja bola na pohotovosti v Anglicku s katastrofálne vysokým tlakom, tak mi ho na diaľku /z Bulharska/ znížil za cca 20 minút, že pani doktora nechápala. - Nuž a že sa Diabol snaží pracovať podobnými prostriedkami ako Boh ?   Nuž Boh to nezakázal ... :-)

17 Naty Naty | 18. září 2015 v 19:14 | Reagovat

Může se něco stát když je někdo zasvěcený do reiki a posílá mi energii? Byla jsem u jedné léčitelky a ta mi to touto metodou posílala. Ovšem po týdnu jsem měla pocit jakoby ze mě tu energii někdo vysál a vzal si ještě 2x tolik co mi ona paní poslala...

18 Alue Alue | E-mail | Web | 18. září 2015 v 19:49 | Reagovat

[17]: Ano, to je klasický problém...

19 Farah Farah | 18. září 2015 v 20:30 | Reagovat

Asi trošku nakousnu téma bokem, ale nějak mi to navazuje na celou škálu problémů jako reiki, náboženství a dogmata a démoni, peklo na zemi atd...poslední dobou se mi během dne (a téměř každý den) v nějaké podobě projeví síla návyku lidí v jejich způsobu myšlení, vnímání a posuzování. Lidé se trestají sami za to, že někdo něco nešikovně "mektne" a někomu dalšímu se to nelíbí, tak mu to jde vytmavit a má ho tzv. v nelásce, už si ho zaškatulkoval, protože on sám vnitřně ví, že kdyby přišel způsobem tak, jak to udělala osoba, která se mu nyní nelíbí, tak by u SEBE NEPROŠEL a nesnášel se za to, připadal by si přece pitomě. A tak házíme jeden na druhého vinu a hnus a ponížení za to, že jedna strana není taková jakou ji očekáváme a už jsme líní a místo dobra a kvalit v druhém člověku hledáme potíže zvané znelíbení vůči nám (že by stále ty pochyby nějaké plnohodnosti toho, že JSME?). V práci máme člověka, co sám má dělat celkem nevděčné úkoly, nikdo ho zrovna moc nemusí, pravda, párkrát jsem do něj taky dloubla, ale jako důsledek jsem si našla cestu, jak spatřit světlo v jeho očích a lidskost a tímpádem se rozplynuly jeho domněnky o něm aspoň v mé přítomnosti, že je blbej a musí pořád být v opozici a obraně, aby se jakžtakž vyskytoval na stabilní rovině své role. Prostě se uvolnil- a to je první krok, který pomůže vidět jasněji a méně křečovitě jít a konat. Obecně v práci nevadí a kolegové vidí, že ten samý problém mají také (to už rozvádět nebudu). O reiki- myslím, že to je ...ale kdež, kašlete na pojmy, stejně je to co duše, to potřeba jiného přístupu a jiného ladění (a někdy je to pěkně náročné, když je lidí hodně pohromadě a cítím se třeba dezorientovaná). Co se vám nelíbí, zkuste v sobě zneutralizovat a říct si "však se to tak zle nemyslí a určitě si vyberu to lepší a hlavně použitelné, pokud potřebuji". Tak buďte zdrávi. :-)

20 Milan Milan | 18. září 2015 v 22:50 | Reagovat

Sice zajimavý článek leč ... nevím jak svou myšlenku napsat, čím více se oddaluji od textů, naučených poznatků (nuceně vštípených) manipulativně vnesených do mysli nebo podobně zmanipulovatelného myšlení, čím více naslouchám vniřnímu (dětskému) já, zjištuji pouze tím více, jak jsou tyto záležitosti kolem víry neuvěřitelně dezorientující a jak hodně mají vliv nás vnímavé bytosti oddělit od pravé skutečnosti, od té pravé božské lásky, od krásy našeho bytí, zkrátka jsme moc inteligentní až naše mysl zastiňují nebo spíše strašlivě přehlušují vlastní myšlenky a o to víc přehlušující důvěra v "něco", podle čeho mám zjistit když né z knih (jedna z nejmanipulativnějších věcí s většinovou negativní energií už tím, z čeho se vyrábí), tedy podle čeho zjistím, že zrovna Ježíš Kristus byl ten, za kterého ho Bible vydává? kdo je tedy ten ďábel? a co pti padlí andělé? a co takhle velice známé boží dílo? vnitřně stále cítím, že to všechno je stejné, jako béčkový holyvůdský biják a je pouze na mne, zda-li budu brát skutečnost, že ta banka, kterou tam vykradli oprabdu někde stála a opravdu ji vykradli, nebo jest-li nebudu věřit a budu brát tuto myšlenku pouze jako informativního charakteru, něco jiného je pak to, když pak půjdu druhý den po městě a uvidím vybouranou stěnu banky od výbušniny jako přesně zobrazoval film, či zprávy, pak mohu tuto informaci brát za podloženou a mohu ji věřit, takže zpětně k náboženství, čemu věřit, reálných důkazů je málo, při zamyšlení dojdu k závěru, jak je vše kolem toho věření a víření vlastně manipulativní ... Jsme stejné bytosti jako jakákoliv jiná živá bytost ať už pejsek, ptáček nebo veverka a tak uvedu malý příklad, většina lidiček pečuje o nějaké zvířátko, pokud se budu zabývat tím, co vše to zvířátko ví tak vlastně zjistím pouze jediné, že zviřátko zná ze své podstaty jen a pouze jednu božskou lásku tedy božské energii ukryté v každé jednotné buňce a tedy v celé bytosti, zvířátka neznají nic o bohu, ani o ďáblu ba ani o aláhu, neznají pojem čas a jiné lidské naučené psyché, spíše právě lidé ovlivňují zvířátka a vnáší do nich různé ovlivňující programy chování, proto mají zvířátka volné přístupy třeba k telepatii či komunikaci s jinými entitami z jiných dimenzí protože nenesou otěže ve formě vštěpených dezorientujících programů a myšlenek. Nemusím se zabývat historií, tedy celkově náboženstvím, to je defakto pouze fanatismus založený na nepodložené informaci, je to stejné chování jako je všeobecně náboženství celkově, tedy pouze a jistě první úkol oddělit mysl bytosti od vnitřního vědění a použít toto vědění jako nástroj k ovládání, tak se dělo, tak se děje a bude dít, proto je také těžké vůbec probudit svou mysl, zbavit se naučených myšlenkových pochodů zvláště, když jedince ovládají ostatní, kteří mají právě tyto programy již od mala zafixovány, tedy jaký jedinec vyroste z dítěte, pokud bude žít v přírodě se zvířaty a v rovnováze s přírodou, jistěže nebude mít deprese, nebude z něj ani cholerik ba ani vrah... a jaký jedinec vyroste z dítěte, které už od mala poslouchá dokola pouze "musíš, dělej tak či onak, tohle nesmíš, to nedělej, nebuď, přestaň, a učení strachem všeobecně..."
No abych se trochu dostal ke článku tedy Reiki, ďáblu a pod, ano, jedná se pouze o další manipulaticní metodu, vesmírnou energii může lehce získávat a mít k ní přístup kdokoliv, recept je pouze božská bezpodmínečná láska, pokud ji přehlušují myšlenky víc než by bylo potřeba, pak je taková bytost zablokovaná a nedokáže pracovat ani s energiemi ba ani s jinými vlastnostmi jako je telepatie či napojení se na akašické pole a pod... je velmi těžké pro veliké množství bytostí - lidí se jakkoliv odpojit od naučených programů a tak je vlastně těžké celkově pochopit, jak vlastně tyto informace jako je bůh, ďábel, aláh, budha neutron, gravitační tečka či vesmír obecně, tyto věci jsou pouze dezorientační, když naše mysl prostě prahne a u většiny a ni nic neumí než stále pátrat po otázkách a hlavně po odpovědích... Tedy se mi teď vynořuje Vaše další otázka, jakpak je na tom tedy ten bůh, ďábel, padlí andělé a podobně, odpověď je jednoduchá, je v každém z nás, můžu tu psát cokoliv, můžete odkohokoliv slyšet cokoliv můžete přečíst tuny knih a vysledovat hodiny filmů ale skutečná pravda leží pouze v každém z nás a pokud ji chceme znát, měli by jsme naslouchat sami sebe a opustit staré myšlenkové pochody...

21 Milan Milan | 18. září 2015 v 22:53 | Reagovat

Nemuselo by se všude rozhazovat negativníma myšlenkama, tak na odreágování od negativních je zde odkaz na jeden moc povedený dabing, snad vykouzlí úsměv a přinese alespoň trochu pozivtivní energie, u mne tedy zafungoval výtečně...

http://www.free1.cz/dabing-3-pulp-fiction/

22 malé srdce malé srdce | Web | 19. září 2015 v 3:01 | Reagovat

Každé institucionální náboženství nás ovládá a činí nesvobodnými. S tím mohu jen souhlasit, ale také si uvědomuji potřebu některých lidí mít nějakou tu berličku v podobě nějaké té náboženské instituce,tradice alebo systému, o kterou se mohou opřít. Časem tuto berličku odhodí, až se stanou více samostatnými právě nabitým poznáním, ale do té doby, nechť je jim ponechána jejich svoboda a potřeba hledat skrz vlastní osobní zkušenost, protože bez toho to prostě nejde. Neboť oni sami mohou prozřít a nikdo to za ně neudělá. V době, kdy jsem poprvé narazil na tyto stránky, s jejichž mottem naprosto souzním - Věděním ke svobodě, jsem používal několik takových v té době pro mne důležitých berliček, o které jsem se opíral. Ale po několika zvláštních a velmi živých snech s Alue a zvláště po jednom pro mne velmi silném mailu od ní, se má berlička postupně rozpadala až se rozpadla úplně. Nyní stojím sám na poli života jako svobodná a otevřená hledající bytost, která poznáním směřuje k oné svobodě. Věřte, že vím o čem mluvím - mám skutečně velké zkušenosti s různými ismy, ale i sektami, kdy jsem se vždy snažil proniknout do jejich fungování, vždy mě zajímala psychologie člověka v kontextu právě s těmito různými institucemi a sektami. Takže opravdu mohu prohlásit, že mám mnohé zažité zkušenosti a vím, jak to v nich funguje. Tyto stránky mám upřímně rád, byť některé náhledy na některé věci (nemám teď na mysli zrovna tento článek) vidím zcela jinak na základě svého vlastního poznání, ale právě to je mé právo jako svobodné lidské bytosti prožít a na základě vlastní zkušenosti se rozhodnout. Co se týká Reiky, tak zrovna zde mi ta zkušenost chybí, neboť Reiky je jedna z mála léčitelských metod, která mne nikdy nepřitahovala a proto jsem ji nikdy nevyzkoušel, snad jen s výjimkou jedné malé nepatrné zkušenosti v práci, kdy mě jednoho dne přepadla veliká bolest páteře a jedna kolegyňka pomocí Reiky se mne jí snažila zbavit. Bylo to už před mnoha lety. Pamatuji si jen velké teplo, které mi procházelo páteří a jisté zmírnění obtíží. Držím Ti palce Aluško (snad to víš) do další práce probouzet lidstvo poznáním i navzdory většinovým názorům na tu kterou tému. Svobodná a uvědomělá bytost vždy stála v opozici proti zakrnělým dogmatům většinové masy a jistě si vzpomeneme na mnohé tyto bojovníky, jak nešťastně dopadli. Ale i při ohrožení svého života (doufám, že v Tvém případě to až tak daleko nedojde), vždy stáli na straně dobra a Pravdy a jen díky tomu se stali nesmrtelnými. Moc dobře vím, jaké těžké je psát o některých nepopulárních tématech (sám jsem jich pár napsal ještě na svém starém blogu a sklidil za ně dost drsné komentáře), kdy zastánci či stoupenci těchto různých systémů budou vždy hájit to své, bez ohledu na to jaká je skutečná pravda a tak se zřejmě na Tebe zase snese vlna kritiky. Ještě bych se chtěl omluvit za poněkud delší reakci, ale v poslední době mám značné potíže se spánkem, kdy spím pouze 4 hodiny denně. A tak mi má nespavost posloužila k napsání tohoto komentáře, protože jsem intuitivně  pocítil potřebu to napsat a tak jsem to napsal a tak je to tu a to je už z mé strany opravdu vše.

23 Hmm Hmm | 19. září 2015 v 6:40 | Reagovat

Podla mna j to blbost, ak sa niekto napaja na negativne energie nevinil by som za to reiky. Reiky je neskodne a moze iba pomahat, taka je moja skusenost

24 Luz Luz | 19. září 2015 v 9:07 | Reagovat

Oceňuju, že jsi to zveřejnila, i přestože nemáš ráda křesťanství.
Trochu znám ty stránky a letos jsem jednou byla na bohoslužbě právě s V. Kodetem v rámci Dnů víry. Považuju ho za důvěryhodného, i když jsem nekatolický křesťan. A opravdu není moc takových, kdo by upozorňovali na tahle nebezpečí v duchovním světě.
Mimochodem Milujte se je katolický časopis (a to opravdu hodně striktně), ne evangelický.

25 mariankosnac mariankosnac | 19. září 2015 v 14:19 | Reagovat

Do reiki by som sa zasvětit nenechal, i keď, keď som o reiki počul prvý krát, tak mi to připadalo lákavé. Ale co keď budeme mať bolesť, je dobré nechať si pomoct od reikistu? Co ty na to Alue? Asi by som bral aj takuto pomoc ako asi aj vacsina ludi, člověk skúsi všetko aby sa bolesti zbavil.

26 Alue Alue | E-mail | Web | 19. září 2015 v 14:23 | Reagovat

[25]: Přečti si komentář s číslem 17. Rozhodně nebrat, zaplatíš za to. Reiki není zadarmo.

27 mariankosnac mariankosnac | 19. září 2015 v 18:05 | Reagovat

[26]: To mi pripomína prípad jedného pána, bolelo ho koleno tak zašiel za reiki liečiteľom, ten mu pomohol ale neskôr sa bolesť vrátila ešte väčšia. Potom si tento pán musel nechávať pravidelne od toho reikistu posielať energiu a samozrejme platiť mu za to.

28 Kirja Kirja | 19. září 2015 v 22:15 | Reagovat

Nemám ráda reiki. Připadá i strašně nepřátelské a špatné. Když mi třeba pomáhají vyléčit se andělé, tak vím, že mě mají rádi a že to bude dobré. Ale reiki je úplně jiné...

29 BE BE | 19. září 2015 v 22:27 | Reagovat

[27]: Liečitelia, čo berú peniaze, strácajú schopnosť liečiť. Lebo je to proti zákonu. Takže nejakú energiu dodajú, ale ona dlho nevydrží.
Druhé ale je, robiť sám niečo pre to sám, aby bolesť, choroba bola liečená, či odstránená.

30 hana hana | E-mail | 19. září 2015 v 23:01 | Reagovat

Vzdy pri pochybnosti daj do googla napr. : reiki okultizmus svedectva   /najdes x ludi, ktori to uz davno vyskusali. Podobne  kyvadlo, vestenie, hypnoza, automaticke pismo... / druhy okultizmu-pavol hucik/
Teodor Rosinsky povedal: Dve tretiny pacientov u nas na psychiatrii su ti, co sa v minulosti namocili do ezoteriky a poskodili si ochranny obal a stali sa lahkou koristou pre parazitou z astralu.

31 hana hana | E-mail | 19. září 2015 v 23:07 | Reagovat

komentar c. 16 -liecitel ivan kostov. Funguje mu to casto. /clanky na googli : Vestkyna mu vyvestila buducnost z kavovej usadeniny. .. kavova usadenina "ma schopnost poznat buducnost" ?

32 hana hana | E-mail | 19. září 2015 v 23:23 | Reagovat
33 Alue Alue | E-mail | Web | 20. září 2015 v 9:05 | Reagovat

[32]: Krásná hudba :) I když náboženská, to je jedno.

34 Katsu Katsu | 20. září 2015 v 12:23 | Reagovat

Reiki používám už více jak rok a ještě jsem se s ničím negativním nesetkala - ani jsem se nesetkala s nějakou "sektou". Naopak, díky reiki jsem se zbavila několika zdravotních problémů a měla několik velice pozitivních a zajímavých vizí.

35 Mára Mára | E-mail | 20. září 2015 v 12:46 | Reagovat

Jak může být démonická bytost zároveň bytost světelná ? A proč je ten sluneční budha špatný? Věřím Ti Alue že reiky je špatné, jen tomu moc nerozumím. Promiň :(

36 Dagmar Dagmar | E-mail | 20. září 2015 v 15:47 | Reagovat

Ťažko sa mi to číta...dala som sa zasvätit do reiki  v nádeji,ze pomôžem svojim blízkym...už to je nejaký mesiac,dva,,,,ale ani to využívam.Tak nejako nic necítim.A k tomu zasväteniu...nic som necítila,,,len nervozitu z hudby,ktorá mala byť asi ukludnujuca...no nebola.Takze teraz čo?Mám reiki odignorovat...myslim,ze clovek ktory zlo nechce,odmieta ho...tak naň nema vplyv.

37 silvi silvi | 20. září 2015 v 18:30 | Reagovat

áno viem čo myslíš, tie som mala aj ja, a presne aj tie stavy na nich...a zaujalo ma to lebo tie stavy som za žívala aj ja bez zasvatenia reiki ale možno zo zasvatenia iného tiež v podobnom duchu...a ako si sa z toho potom dostal odišli tie stavy samé alebo ako si sa z toho vyhrabal?ak by si mohol ozvi sa mi na silvienka@azet.sk rada by som si o tom popísala...

38 Katalyn Katalyn | 20. září 2015 v 22:09 | Reagovat

Ke zdroji Tvého článku - jsi si vědomá toho, že Milujte se je časopis pro katolické ultras, takže.. no to, co se tam píše rozhodně neodpovídá většinové katolické realitě. A tenhle článek je prostě katolická propaganda. reiki je tu špatné ne proto, že je doopravdy špatné, ale proto, že nespadá pod katolickou církev. Ať už je reiki  jakkoli škodlivé, divím se, že se tak moudrá osoba jako jsi Ty sníží k citování takového plátku.

39 Alue Alue | E-mail | Web | 21. září 2015 v 8:26 | Reagovat

[38]: Pokud doslova dokonale pravdivě opsal škodlivost reiki, nevím proč bych neměla.

40 lenka f lenka f | E-mail | 21. září 2015 v 10:32 | Reagovat

Já  nechápu lidi, co mají pořád problémy s tím, co tam Alue dává na stránky nebo nedává. Tak ať si to každý vyhodnotí sám. Pro jednoho je to moc strašidelné, pro druhého nepřijatelné, třetí se diví, k čemu se to Alue snižuje apod. Tak tady za chvilku nebude dávat Alue NIC a budeme si tu číst jen o krémech a vložkách a tamponech apod. I když proti těmto článkům nic nemám, věřím, že je obecně chápáno jak to myslím.

41 Katalyn Katalyn | 21. září 2015 v 11:52 | Reagovat

Protože pokud se považuješ za odpůrce náboženství a pak si za zdroj, který odcituješ - ergo mu uděláš reklamu, vybereš největší katolickou propagandu, bude to působit podivně.

42 Alue Alue | E-mail | Web | 21. září 2015 v 12:58 | Reagovat

[41]: Nikdo kromě tebe si nestěžoval, ani nemá problém. Takže ne, nepůsobí.

[40]: Nad to se musíš povznést, nikdy se všem nezavděčíš.

43 a a | 21. září 2015 v 13:14 | Reagovat

když ten teolog napsal o reiki pravdu, mohlo by to znamenat, že křesťanství není démonické. Jinak by vyháněl démona jiným démonem. Nebo ne?

44 tvojosud tvojosud | Web | 21. září 2015 v 13:51 | Reagovat

Tiež sa mi nikdy nepozdávalo to Reiki. Super článok :)

45 Samaya Samaya | Web | 21. září 2015 v 13:54 | Reagovat

Bůh a ďábel jsou jedno...nic není špatně  a nic není proti ničemu ani nikomu. Ten kdo dělí na dobré a špatné je jen lidská mysl. Vše je jen zkušenost a poznání. Vše nás posouvá ke světu i kdyby to mělo být to nejtemnější.
S láskou,
Vlaďka Samaya

46 mariankosnac mariankosnac | 21. září 2015 v 19:40 | Reagovat

[43]: Vyháňanie démona démonom je to len na oko. Satan je rozdelený do viacerých sfér vplyvu, má pod palcom náboženstvá, jak kresťanstvo tak satanistov, reiki, kabalu a mnoho iných smerov. To preto aby dostal čo najviac ovečiek.

47 y y | E-mail | 21. září 2015 v 19:59 | Reagovat

[38]: Pro katolické ultras? :D  Je to snad to nejliberálnější, co v katolické Církvi najdeš.

48 Moudrávrba Moudrávrba | Web | 21. září 2015 v 20:31 | Reagovat

Překvapuje mě, že ty, která zavrhuješ křesťanství a všechna náboženství, zde cituješ názor nějakého kněze.

49 Moudrávrba Moudrávrba | Web | 21. září 2015 v 20:32 | Reagovat

[2]: Souhlasím

50 Alue Alue | E-mail | Web | 21. září 2015 v 20:50 | Reagovat

[48]: Ano, protože v má v tomto pravdu. A protože nemám mozek strčený v zadku a vnímám lidi i když nevěří na stejné věci jako já.

51 myshoolka myshoolka | E-mail | Web | 22. září 2015 v 9:35 | Reagovat

Ne všichni křesťané jsou slepé ovce a i v kostele se říkají velké pravdy... Upřímně si myslím, že pokud se člověku v kostele nedělá špatně (tak jako třeba mně), není špatné tam jednou za čas zajít (ale odfiltrovat tu propagandu). Znám i lidi, kteří chodí do kostela každý týden a jejich názorů si velmi vážím. Prostě to chce uvědomit si, že nic není černé a bílé a pravdu lze hledat všude...

52 JÍRA JÍRA | E-mail | 22. září 2015 v 9:53 | Reagovat

[49]: S čím souhlasíš, Moudrá vrbo? Pokus se to rozvinout. Tak nějak cítím, že nás to obohatí. Pokud Alue dovolí...

53 Namasteen Namasteen | 22. září 2015 v 13:38 | Reagovat

Vždyť nezáleží na tom, odkud Alue cituje, ve chvíli, kdy je to pravda. To jsou ty věčné škatulky...Můžeme být rádi, že je nezaujatá.

54 Alue Alue | E-mail | Web | 22. září 2015 v 13:49 | Reagovat

[53]: ... konečně někdo, kdo chápe můj koncept.

55 Moudrávrba Moudrávrba | Web | 22. září 2015 v 18:22 | Reagovat

[52]: Souhlasím s komentářem číslo 2, čili s tím, že energi si může člověk čerpat sám z celého Vesmíru a nemusí se při tom upínat na konkrétní věc (člověk, strom). Já osobně cvičím chi-kungové a meditační cvičení Falun Gong, které mi to umožňuje.

56 DJ Putin DJ Putin | 22. září 2015 v 20:05 | Reagovat

Dobří lidé hledají pomoc u reikisty. Reikisti hledají pomoc u exorcisty. http://vimeo.com/30455039

57 Amálka Amálka | Web | 22. září 2015 v 21:12 | Reagovat

Krátký, ale zato výstižný a pravdivý článek. Je dobře, že o takových věcech píšeš, protože je spousta lidí, kteří o tom nevědí nic a pak naletí. Pamatuji si, jak mi to kdysi také jedni známí nabízeli jako něco úžasného a uzdravujícího. Já ale naštěstí pro žádné zasvěcení nikdy moc nebyla, tak jsem do toho nešla už z principu. Teď jsem ráda.
[8]: :-)

58 JÍRA JÍRA | E-mail | 23. září 2015 v 13:25 | Reagovat

[55]: S čerpáním energie jsme na tom stejně. Rozdíl mezi námi je v tom, že necvičím. Prostě žiju podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a čerpání této energie je toho důsledkem...

59 Moudrávrba Moudrávrba | Web | 23. září 2015 v 19:29 | Reagovat

[58]: Ano. To je taký dobrý způsob jak čerpat a uchovat enrgii. Vždyť jak vysilujicím musí být, když je člověk celý život naštvaný a po všem pachtí.

60 JÍRA JÍRA | E-mail | 23. září 2015 v 22:11 | Reagovat

[59]: Ano, je to vysilující. Je to však jediný možný důsledek života v nastaveném Systému. Lze však se tohoto způsobu života neúčastnit. Takoví lidé jsou okolím považováni za podivíny, blázny atd. Jim to však nevadí. Protože oni již vědí...

61 Kuko Kuko | 26. září 2015 v 1:45 | Reagovat

[37]: Čau. Až teraz som si všimol tvoj príspevok zverejnený v nedelu. Napíšal som ti email.

62 Ayra Ayra | E-mail | Web | 26. září 2015 v 16:18 | Reagovat

Schválne či tu niekto z vás niekedy skúsil ozajstné reiki u klasifikovaného majstra... Ja som na takomto liečení bola, som na energie citlivá a presne som vedela, čo sa so mnou deje. Liečiteľka sa zamerala na spustenie mojich samoliečebných procesov tým, že spriechodnila energetické cesty v mojom tele. Je to niečo, čo si s trochou znalostí môže doma urobiť každý sám. Celé je to o energetickej práci a títo ľudia, ak nie sú šarlatáni, tak to robia pre vás a svoj dobrý pocit. Ja sa neprikláňam k žiadnemu náboženstvu, čo sa toho týka tak som neveriaca a nikdy ma nikto k žiadnej viere nezláka, čo je len pre mňa dobre, udržuje mi to oči otvorené a myseľ nezaujatú. Nemám však potrebu odsudzovať nejaký smer len preto, že je nepochopený. Kto s reiki nemá dobré skúsenosti, alebo sa to bojí skúsiť, tak nech dá od toho ruky preč, ale robiť tu církvi propagandu a predhadzovať ich kecy o diabloch pri práci v reiki je nuž, hlúpe.
Reiki v prvom rade pracuje s kozmickou energiou a pranickou energiou, pomocou ktorej človeku pomáha. Ak ide o channeling, tak chyba je v tom, že tí čo ho robia nemajú pevne určené hranice. Ak dostávate príliš veľa informácií od duchovného sprievodcu, tak to nemá na vás dobrý účinok, lebo nemáte čas tieto informácie riadne spracovať a držíte si ich v sebe. Nie je to práca diabla, ale vašej kontroly nad situáciou. Keď sa s týmto systémom naučíte pracovať, tak vás to povznesie na inú úroveň bytia. Reiki nie je žiadna práca diabla...

63 a a | 27. září 2015 v 12:54 | Reagovat

[43]: Když je démon rozdělený do více sfér, jedna sféra ukazuje pravdu na tu druhou? Prostě to nemá logiku. Církev je démonická, Reiki taky. Tak jak může mít jedna sféra démona pravdu?

64 mariankosnac mariankosnac | 28. září 2015 v 2:20 | Reagovat

To sa stáva, že jedna démonská sféra útočí na tú druhú, pričom môže ukazovať i pravdu. Je to démonská pasca, ilúzia kedy to má vyzerať akože sú tieto sféry proti sebe. Takto to robia aj politici, v médiách sa medzi sebou hádajú a potom idú spolu na pivo. A ľudia sa dohadujú ktorý politik je dobrý a ktorý zlý a pritom politici sú jedna banda a smejú sa ako tých ľudí zas oblbli.

Reiki zasvätenia, rôzne náboženské i nenáboženské, satanistické obraty, kabala, krst, žehnanie a iné sú nebezpečné démonské pasce. Pri žehnaní vám spravia kríž na čelo čím vám blokujú tretie oko a intuíciu, zasvätenie do reiki je podpis pôžičky na energiu reiki, potom môžete túto energiu používať čo je fajn až na to že ju budete musieť démonom splatiť.

65 Luz Luz | 28. září 2015 v 9:59 | Reagovat

[63]: Tak pochopitelně, mezi jednotlivými skupinami a učeními jsou rozpory a nemůže být pravdivé všechno zároveň. A když si zvolíš jedno, nemůžeš zároveň přijímat jako platná ostatní, která s tím jsou v rozporu. Z pohledu křesťanství je špatná ezoterika celkově. Z pohledu konkrétního ezoterika jsou špatná učení jiných ezoteriků a náboženství. A tak dále. Záleží na tom, k čemu se přikloníš.

[47]: Oni se striktně drží katechismu (jak by správně měli všichni, kdo se hlásí ke katolictví), takže liberální ani náhodou. Ovšem ani ultratradiční, to už je extrémní hnutí samo pro sebe.

[38]: Je to původně ze stránek V. Kodeta, ten časopis to je převzal, a nejsou to tradicionalisti ale prostě katolíci držící se katechismu, což je závazný dokument pro tuto církev, takže v rámci ŘKC to není nic extrémního.

66 Aron Aron | E-mail | 20. října 2015 v 21:44 | Reagovat

Lidem se to někdy zdá divné ale často píši svuj myšlenkový pochod. Chápat to lze ruzně! Duležité je si nemyslet aspon trochu Vědět!A CO JE REIKI? "REIKI není pozitivní ani negativní-přectavuje nejvyšší lidem dosažitelné vibrace životní energie.Tito Vybrace mají božskou kvalitu".Co si s toho vemu?
Za prvé s mého pohledu jak se asi budu sám nebo ostatní léčit životní Energii_??..Aha! Bud mám životní Energie mín nebo víc. No jo tak si ju teda stahnu z vesmíru__???? no co páni odkud?? Už to začína smrdět!
Stáhnu reiki z mnou neduvěryhodných zdroju a dám je někomu nebo sobě.A vlastně čí to je.Přece akce a reakce.Já jako člověk co se naučil vracet spusobem modlitby za jídlo atd..Se cítim co se tíče reiky úskostlivě. Řekl bych to tak jak to cítím, Je to podobné jak s podomovním prodejem energetiky!
Stvořitel nás oklopuje láskou dary atd zdarma zdarma zdarma zdarma!!!!!!!!Samozřejmě nesmíme zapomínat na akci a reakci..Když disponuji sílou musím disponovat 2x věčí odpovědností jinak o ty schopnosti v lépším případě přijdu odpovědnost přeci.. a tet ALE_??? Když někdo Záměrně krade Aha!! jasne
to zavání spusobu něco na ukor druhého ne od boha jak si někteři myslí ale od nákyho člověka!! Fujki hnujki Energetickej Kanibalizmus životní energii!! Asi nák tak to co je zadarmo v určité podobě,Pak někdo předělá dá na to svou škatulku se svím jménem servíruje někomu pod nos za strašně velkou cenu (Tím že mu třičtvrtě zebere čtvrt pozměněné dá)
V poctatě se jedná o Podvod typu tak trochu Letadlo.Ale mnohem nechutnější na energetické urovni......Zneuživající ovečky co jsou nevědomé!! To je moc smutné.
Ruce pryč od reiki to každopádně! Možná nákej ten pozměnenej si zatím myslí jak mu to pomáhá a pak jednou pochopí že jednou splatí dluhy všem!!

Když se chcu léčit, a nejlépe chovám se ke své schrámce pozitivně žiji zdravě,,  nejlépe piji Čaje,byliny,JÍM ZDRAVĚ Super je phitochi=energie bylin .,,Používám "Afirmace Všude kolemmne je čistota a harmonie" Obklopuji se světlem bílou energii  atd se léčím a předcházím nemoci samo o sobě

Moc se my líbí https://www.youtube.com/watch?v=tuqMXsUGrAc

sorry za chyby

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama