Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

Nacistické dokumenty země Agartha potvrzují existenci duté Země

16. prosince 2015 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dutá země
Milí čtenáři, server humansarefree.com zpublikoval tajné nacistické dokumenty, které obsahují mapy z povrchu Země. Máte možnost dozvědět se něco, co vám celý váš život elity tají. Protože jsem tak moc hodná, článek jsem vám podle svých ne zcela dokonalých znalostí angličtiny přeložila, aby měli možnost dovzdělat se všichni.
V článku je to řečeno špatně - existují i knihy, kde je nesprávně řečeno že my jsme venku a oni uvnitř. - Ne, je to zcela naopak. Tuto chybu jsem opravila přímo v překladu, tedy článek je spravený a doplněný o poznámky tak, aby byl pravdivý, ne podle toho aby byl zcela přesně podle uvedené webové stránky. Pouze jsem se o ni opírala.
(Vlevo na obrázku vidíte skutečný severní pól, bez úprav.)

Mimochodem tímto vzniká zcela nová rubrika s názvem Dutá země, ale nemůžu zaručit, že se budu problematikou zabývat nakolik podrobně a odborně jako prvopodstata, kde je tato rubrika už léta funkční od jejího počátku a která je plná velmi přesných vysvětlení. Já mám s touto rubrikou primárně své vlastní plány... Hodlám přece dělat speciální rozhovor a zaměřit se spíše na to co se na povrchu planety děje, než vyloženě na technické údaje :) Ale nějaká základní data také napíšu, aby to zde bylo pěkně ucelené a pohromadě... A nyní už přeložený článek:


Nacistické dokumenty země Agartha potvrzují existenci duté Země
Tyto oficiální nacistické mapy a dokumenty potvrzují existenci země Agartha - celý svět na povrchu naší planety.
Jedna z nejzajímavějších otázek pro mnoho lidí už po celá staletí je, zda existuje možnost, že naše planeta je dutá?
Po mnoho let vždy byli lidé, kteří tomu věřili. Ale i když mnozí přišli s touto teorií, až do roku 1968 o tom nebyl žádný důkaz.



Právě v roce 1968, snímky pořízené pomocí družice obíhající Zemi jasně ukázaly díru nacházející se na severním pólu. (obrázek nahoře) Podle mnohých lídí to byl jasný důkaz o pravdivosti teorie duté Země.

Celou mapu v plné velikosti si můžete prohlédnou na této adrese: http://nd06.jxs.cz/538/941/86e9108198_102199573_o2.jpg

Četli jsme legendární příběhy o nacistech, kteří prozkoumali jižních oblast naší planety, a dokonce vytvářeli tajné základny v Neuschwabenlandu. (Česky je to Nové Švábsko. To je název pro Třetí říši, která se nachází v současné době na povrchu planety Země. Jinak také Agartha.)

Někteří také hovoří o operaci Highjump o cestách admirála Byrda, kde byly vidět velmi pokročilé vzducholodi létající kolem a objevující nová teritoria.

Není to tak dávno, kdy jsme objevili mapu třetí říše, v níž existuje několik tajných chodeb, které byly použity německými ponorkami k přístupu do tajemné země na povrchu planety, stejně jako kompletní mapu obou polokoulí a tajemné království Agartha.

Také jsme narazili na dopis, který údajně napsal Karl Unger, který byl na palubě německé ponorky U-Boat 209, které velel Heinrich Brodda. V tomto dopise uvádí, že ,,posádka dosáhla vnitřku Země a že neuvažovali, že se vrátí zpět".

Oficiální pokyny nacistů k dosažení Agarthy:

A zde je překlad: (v angličtině)


Příběhy výše ​​uvedené jsou doloženy mapami, které vytvořil slavný kartograf a umělec Heinrich C. Berann pro National Geographic Society v roce 1966.

V této mapě lze antarktický kontinent pozorovat bez jeho tlusté vrstvy ledu.

Ale nejvíce zajímavý detail je přítomnost podvodních průchodů, klenoucích se napříč celým kontinentem, a zdá se, že se sbíhají v přesném místě, které je identifikováno jako otvor směrem do duté Země nebo Vnější Země.


Hitler (ten druhý, zlý.... to je také na dlouhé povídání) byl posedlý mystikou a nevysvětlitelnými úkazy, měl velký zájem o UFO a dávnou historii. Mnoho z jeho následovníků to vědělo a podporovali jej.

Zde jsou oficiální nacistické mapy vnějšího světa:
Celou mapu v plné velikosti si můžete prohlédnou na této adrese:
Tato mapa je mimochodem velice přesná a věrně ukazuje skutečnost...

Fotografii v plné velikosti zobrazíte zde: http://nd06.jxs.cz/219/052/57f4154d47_102199681_o2.jpg

Mapa ukazující podvodní tajný průchod na povrch planety



Možnost, že Země je dutá, že lze procházet přes severní a jižní póly a že zde vzkvétá tajná civilizace, dráždí představivost lidí již po staletí. Toto jen ukazuje, že je to pravda. A že skutečně existuje průchod, který vede k úplně jinému světu, takovému který byl udržován v tajnosti po celá léta.

Zde si můžete přečíst více na toto téma:

Kompletní mapy Agarthy, včetně osobního deníku admirála Byrda si můžete přečíst zde:

 


Komentáře

1 armag armag | 16. prosince 2015 v 7:16 | Reagovat

S tím opravováním toho, že oni žijí venku a my uvnitř bych nespěchal, protože lidi, kteří se distali k nim popsali stejnou věc, že je u nich stabilní teplota. To je ukazatel toho, že žijí uvnitř, protože jim neuniká v noci teplo.
U nás je příliš velký rozdíl mezi teplotou ve dne a v noci a to ukazuje na to, že to teplo někam mizí. Kdybychom žili uvnitř, tak by nemohly být tak velké rozdíly v teplotách během jednoho dne.

2 ivca ivca | 16. prosince 2015 v 7:18 | Reagovat

Zajímavé je, že v seriálu Hvězdná brána, taky existuje Asgard, pokud se nepletu a podle wikipedie je Asgard domov severských Bohů. Náhoda?!

3 iriska iriska | 16. prosince 2015 v 8:39 | Reagovat

Moc děkuji!

4 Milan Milan | 16. prosince 2015 v 10:01 | Reagovat

Jako zajimavé čtení Aluško, leč mne skepse nechává chladným, měl jsem možnost vidět mapy, dokumenty a historické snímky před WWII válkou nejenom z našeho kraje a nějak mi to neštymuje s grafikou těchto "nalezených" dokumentů, podvědomě nebo spíše teď už vědomě cítím, jak si tu opět někdo hrál... lidi dělají spousty zajimavých a zbytečných věcí, zabývají se tím natolik dobře, až dokázají tyto zbytečnosti tvořit do detailů, tak trochu mi ty mapky připomínají nějaký hezký fantasy film...  jistěže mohu se mýlit leč se mi zdá, že je vše tak krásně navoněné natož aby to byla pravda... Za mne je toto pouze hezky stvárněný trik, důvod je prostý, žádný originál který jsem viděl nebyl tak čistě zpracovaný jak tomu umí pouze dnešní technologie...

5 Alue Alue | 16. prosince 2015 v 11:34 | Reagovat

[1]: Věř mi, vím to.

[4]: To je právě problém dnešních lidí, nevidí pravdu i když jim ji oštempluješ  a máváš jim s ní přímo před nosem. Takže by mě zajímalo, kam se s tímto vědomím chce vlastně současné lidstvo dostat... nic osobního. Jen konstatuji.

6 Lussy Lussy | 16. prosince 2015 v 12:49 | Reagovat

Je to sice zajímavé, ale proč by lidem lhali? Když kulatou Zemi potvrdili a tuto teorii nikoliv?Co z toho mají?

7 mariankosnac mariankosnac | 16. prosince 2015 v 13:37 | Reagovat

Čo je na tom póle, obrovská diera vo vode? Naše more je spojené s tým na druhej strane takže sa tam dá preplaviť loďou?

http://streetzurnal.cz/duta-zeme/

8 Morwen Morwen | 16. prosince 2015 v 14:12 | Reagovat

[5]: No jenže ono to není oštemplované. Je to jen dalších pár obrázků a článků na netu a prostě nikdy není záruka, jak moc pravdivé články na netu jsou. Ověřit bys to mohla jedině osobní zkušeností, když bys to viděla na vlastní oči (ačkoliv ani pak by ti to nikdo nemusel věřit, samozřejmě).

[2]: Ne, náhoda to samozřejmě asi těžko je. Prostě si někdo, kdo tohle vytvořil, vzal název z germánské mytologie, aby to pěkně do sebe zapadalo. Stejně tam by tam mohla být Valhala nebo Olymp.

9 Tara Tara | 16. prosince 2015 v 14:36 | Reagovat

Článek je velmi zajímavý, o tom není pochyb. Jinak by mě opravdu HODNĚ, jakože hodně :D zarazilo, jak to je s tím druhým Hitlerem. Nechceš o tom Alue udělat článek do záhad? :)

10 Kaia Kaia | 16. prosince 2015 v 14:39 | Reagovat

Asi je to kravina, ale nesouvisí s bovis i globální oteplování, který má za následek vlastně “rozpouštění“ antarktidy? Takže až by se antarktida rozpustila, mohli bysme se tam dostat ? O-o

11 Milan Milan | 16. prosince 2015 v 15:03 | Reagovat

Aluško, souhlasím ale pro většinu lidí platí spíše heslo stokrát omýlaná lež se stává pravdou... Každopádně hlavně na internetu nevěřme všemu, co se tam nalézá, ve většině případů mne totiž připadá jako pohádka, která následně nedává možnosti ani fantazírování ba ani dalšího možného bádání, prostě se "něco" považuje za téměř "pravdu" stejně tak jako náš názorový systém ovládá výchova čináboženství všeobecně... Konkrétně proto nevěřím těmto vydaným dokumentům o zemi-nezemi, věřím, že na druhé straně jiná verze je leč úplně jinak, než se nám podsouvá, obdobně to je s cizími civilizacemi, taková ta postavička mimozemšťana s obrovskou hlavou a očima je natolik světově omýlaná, až nemůže být taková postava reálná, řekněme u těchto konspiračkách jde hlavně o další fázi ovlivnění názorového myšlení ať už se jedná o cokoliv, jde z hlavních důvodů o zamaskování hlavních problémů daného problému, ve své podstatě je tento přístup velmi jednoduchý, mimojiné jej obdobně popisuje pátá dohoda...

12 Alue Alue | 16. prosince 2015 v 15:32 | Reagovat

[8]: Ověřit bys to mohla jedině osobní zkušeností, když bys to viděla na vlastní oči (ačkoliv ani pak by ti to nikdo nemusel věřit, samozřejmě).

Hm, asi máš pravdu. Asi bylo zbytečné dávat si práci a překládat to. Vrátím se zase zpátky k recenzím biokosmetiky, ty nikoho nedrážděj.
Začínám i pochybovat, jestli vůbec má smysl dělat ten rozhovor, co jsem slíbila.

13 adonajpetr adonajpetr | 16. prosince 2015 v 16:05 | Reagovat

Ahoj, zajímavé je, že Edgar Rice ve svých knihách popisuje, že na Marsu take jedna kultura (lidé černé kůže) žije pod povrchem a vstup tam je také na severním pólu. Autor říka, že jeho knihy jsou pravdivé, ikdyž těžko k uvěření, ale prý k tomu za pár věku dospějeme. Knihy jsou dostupné na ulozto a co mě tam nejvíce zaujalo je, jak popisoval, že se dostal na Mars. Jedno je jisté dokud nemáme svoje letecke prostředky nedovíme se, jestli je tam díra nebo není. Podle mě tam díra bude.. ☺. Do 20 let se to dovíme protože při našem expanzivním potenciálu se budeme tlačit do vesmíru.

14 mariankosnac mariankosnac | 16. prosince 2015 v 16:20 | Reagovat

Faktom je, že nacisti verili v dutú Zem a pátrali po nej. Dalej nevieme čo bolo, to sa ututlalo. Čo ak ju fakt našli?
Je možné že vo vesmíre sú duté planéty bežné, keď robili test pri ktorom do Mesiaca nechali vraziť nejakú raketku a potom namerali že rezonuje ako zvon, teda dutý predmet.

15 mariankosnac mariankosnac | 16. prosince 2015 v 17:03 | Reagovat

[10]: Do dutej Zeme (či na povrch?) sa my nikdy nedostaneme, podarilo sa to pár štastlivcom v minulosti ale už je to dobre strážené. A čo by sa tím zmenilo keby sme tam všetci nabehli, len by sme to tam zdevastovali a bolo by to rovnaké ako tu. Ani sa nedivím že nás tam nechcú pustiť a že sa to snažia udržať v tajnosti.

16 Peace Peace | 16. prosince 2015 v 18:22 | Reagovat

Alue, právěže pokračuj v takovýchto článcích. Myslím, že takovéto články sem lidi hlavně lákají. Neber ty jejich komentáře špatně (a že ještě přibyde, až si to celé přečtu i můj komentář :-D). Spíš buď ráda, že už se někteří lidé naučili nevěřit hned všemu, i když se to teď týká zrovna toho co píšeš ty. Opravdu mě to hodně zajímá, myslím toto a podobná témata. Jak píšeš, že bys radši psala o biokosmetice a podobných s***kách, tak o tom už existuje tisíce jiných webů. Věř tomu, že tam ti sice lidi nebudou psát nesouhlasné komentáře, ale taky sem po čase přestanou chodit.

17 sladkymesic sladkymesic | 16. prosince 2015 v 19:05 | Reagovat

[12]: Neber si to takhle :) Copak není dobré nevěřit slepě všemu, všechno si ověřovat a o všem pochybovat? Nemyslím si, že by ses chtěla ztotožňovat s neomylnou a vševědoucí bytostí, tak potom nechápu, kde je problém? Konáš záslužnou práci a že ti každý hned všechno nevěří- to jsou jen zdravé pochyby.

18 Míša Míša | 16. prosince 2015 v 20:10 | Reagovat

A když vyletí družice (nahoru) a udělá fotku (dole), jak může vidět díru, když my jsme ti dole? Nebyla by ta díra spíš nahoře? Leda, že bychom MY byli ti NAHOŘE ;)

19 BTEX BTEX | 16. prosince 2015 v 20:40 | Reagovat

Znám člověka, kterej byl několikrát na severním pólu a do žádné díry tam nespadl, to za prvé. Za druhé - pokud je uvnitř Země dutina, jak je možný, že přes ni procházejí P-vlny ?

20 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 16. prosince 2015 v 20:49 | Reagovat

[12]: ne, rozhovor chceme :) alespoň já... Kdyby takový přístup měli všichni, tak tento článek ani nevyjde anglicky...

21 Morwen Morwen | 16. prosince 2015 v 21:11 | Reagovat

[12]: A z čeho přesně si vydedukovala, že mě to dráždí? Nedráždí, jen s tím nesouhlasím, nicméně jsou to tvoje stránky, piš si cokoliv uznáš za vhodné. Kdyby mě to tu dráždilo, tak sem nechodím. Ale diskuze je od slova diskutovat, tj. se zde může objevit i jiný názor, toť vše.

22 LenkaL. LenkaL. | 16. prosince 2015 v 22:19 | Reagovat

12) Vždycky to má smysl. Na ten rozhovor se určitě těší spousta lidí, včetně mě :).

16)Víš, že Alue píše články o bio kosmetice a ty prohlašuješ, že to jsou s***ky? Sice chápu, co si tvým komentářem chtěl říct a souhlasím, ale...

23 Tauri Tauri | 16. prosince 2015 v 22:40 | Reagovat

Kam zmizel můj komentář k tématu? Neschváleno kvůli tomu, že semnou autorka nesouhlasí?

24 BE BE | 16. prosince 2015 v 22:52 | Reagovat

Niečo pravdy na tom bude, ja som raz bola pozvaná na obhliadku, s dvoma sprievodcami. Šli sme tunelom, normáľne sa tam premávali ľudia. A keď sme vyšli boli sme v podobnej krajine ako naša, ale s inými sveteľnými podmienkami, a bolo tam mooooooc fajn. Nechcelo sa mi späť. Istá osoba Aluške známa mi povedala, že som bola na povrchu, kde žijú potomkovia Védov. Je ich menej ako nás a pomer súše a vodstva je opačný ako na našej Zemi.
Vlastne, je mi jedno, kde žijem, hlavne, že mi je fajn... :D
Mládeži, želám Vám krásny Vianočný čas, Aluško Tebe ďakujem za úsilie, ktoré venuješ blogu, a nám. A tie kozmetické vecičky, nuž mne nechýbajú, zato morčátka to jooo !  Držte si klobúky medzi 18. - 21. dáka šleha, vraj. ...

25 Alue Alue | 16. prosince 2015 v 22:58 | Reagovat

[21]:  Já to myslela obecně, ne na osobní rovině.

26 Alue Alue | 16. prosince 2015 v 23:00 | Reagovat

[23]: Neschváleno, protože porušoval pravidla diskutování, která jsou vypsaná veřejně a které se čtenáři používáním stránek zavazují dodržovat. Choď pomlouvat lidi někam jinam, já tady žumpu nechci a nejsem na to zvědavá.

27 Tauri Tauri | 16. prosince 2015 v 23:12 | Reagovat

To, že s někým nesouhlasím není porušení pravidel ne? Pokud vím, šíření poplašných zpráv není moc dobré a říkat jen tu svoji, nepotvrzenou pravdu taky není moc ideální ne? Ber v potaz, že taky se můžeš mýlit. Nebo co je natom špatnýho? Máš nějaké vlastní zážitky, které jsou z oné strany a ne jen nějaké mapy? děkuju za odpověď :)

28 T. T. | 17. prosince 2015 v 0:55 | Reagovat

Nevím, jestli je země dutá nebo ne, nebo jestli žijeme uvnitř či napovrchu... zaráží mě ale jedna věc. Toto je prý tvar země, nejnověji vypočítaný:http://www.czechspace.cz/sites/default/files/modelgoce.jpg Takže takový ten šišatoid. A tohle je fotka Země z vesmíru:https://c1.staticflickr.com/7/6082/6143892887_1b5a81e484_b.jpg

Proč je ta z vesmíru tak krásně kulatá? Proč nevidím skutečný šišatý tvar? Atmosféra tvoří kolem tělesa pravidelnou kouli?

29 Alue Alue | 17. prosince 2015 v 9:34 | Reagovat

[27]: Já dávám na web jenom něco. Nebudu sem dávat všechno. Nechci ani nemůžu... a dokonce ani nemusím.

30 Ceneon Ceneon | 17. prosince 2015 v 11:40 | Reagovat

[28]: To není tvar země, ale geoid mapující gravitační pole země. Aby jsi neviděl kouli, ale viděl prostorově, kde je gravitace slabší a kde silnější, tak použili jiné měřítko. Země má průměr 12742km, nejhlubší oceán má 11km a nejvyšší hora má necelých 9km, tedy toto jsou tisíciny.

31 blaf blaf | 17. prosince 2015 v 12:35 | Reagovat

[18]: Taky mě zarazilo. No nemám ještě takové vnímání, abych pochopila, jak to vse funguje. Upřímně, jestli jsme tam nebo tam je mi jedno, stejně se za svůj život na druhou stranu nedostanu :)

32 Lu-Aquarius Lu-Aquarius | E-mail | 17. prosince 2015 v 15:46 | Reagovat

Děkuji za tento článek o duté Zemi. Nesu si v sobě už z dřívějška zážitek okolní konkávní krajiny a je to celé výzva pospojovat další podněty, které k tomuto tématu přicházejí. Jak je známo, žijeme v 3D pixelové realitě, která je nám promítána (vědomím) a lze připustit, že tak může být naše vnímání ovlivněno klamem. Téma duté Země bylo podle všeho velmi aktuální právě v kruzích nacistického společenství III. říše. Hitler hledal v podzemí nejen v Tibetu, ale i u nás (např. v podzemí města Jihlavy). Podle tohoto článku http://www.doplnek.com/content/pyramidy-vyvoj-lidstva-na-zemi-1 je naše podzemí plné chodeb a spojují na našem území i pyramidy otočené o 23,5 stupňů oproti současné zemské ose (pyramidy se vyskytují ponejvíce kolem řeky Dyje mezi Znojmem a Vranovem). Ve II. světové válce se objevily technologie umožňující cestovat "na druhou stranu", na kterých pracovali Nikola Tesla a Mária Orsic (http://obchod.matrix-2001.cz/produkty/20-medium-maria-orsic-nikola-tesla/). Je tady hodně podnětů ke zkoumání a poskládání "puzzle" do celkového jasného obrazu. Myslím, že nás čeká ještě hodně práce :)

33 Martina Martina | 17. prosince 2015 v 18:43 | Reagovat

Ahoj Alue, nenech se odradit od lidi kteri nechteji slyset, my kteri chceme, jsme zvedavi na dalsi skutecnosti, ktere se muzeme dozvedet, a to prave od tebe. Nikdo jiny nam je nepredlozi. Dekuji. :}

34 Myšák Myšák | Web | 17. prosince 2015 v 19:06 | Reagovat

Za sebe tvrdím, že Dutá země je blbost. Lidé "uvnitř" jsou asi neviditelní a "jemněhmotní", že přežijí roztavený materiál UVNITŘ Země ;-)

35 Verča H. Verča H. | 17. prosince 2015 v 22:57 | Reagovat

Aluško, nenech se odradit nesouhlasnými komentáři ;) ..nás, které toto téma zajímá je moc. A jsme rádi, že publikuješ tyhle články. Já jsem ráda moc. Jsou to pro mě takové střípky do mozaiky vědění.

36 Vojta26 Vojta26 | 17. prosince 2015 v 23:05 | Reagovat

Aluško DÍKY za článek - opravdu si moc HODNÁ, že jsi si s ním dala práci a já vyjadřuji vděk :-) Připadá mi, že si měla velkou radost při zveřejnění článku, a přestože si zvyklá na řekněme "různé" reakce, tak tě některé komentáře v diskusi zklamaly. Nedivím se, mě by to počáteční radost a nadšení k další práci zkazilo taky. Těším se na další články od tebe k tématu Dutá země, respektive k rozhovoru, který si zmiňovala. Četl jsem toho hodně o duté zemi na prvopodstatě a také v jiných pramenech o admirálu Byrdovi - čtení o něm mě přímo "vtáhlo". K tomu se váže má zkušenost, kterou zde chci uvést: Krátce po přečtení textu o admirálu Byrdovi jsem se příbuzným (2 mladí lidé, starým bych to vůbec neriskoval) pokusil zmínit jednou větou o duté zemi. Reakce byly asi takové, že jsem se nejspíš pomátl na rozumu :-). To bylo poprvé, kdy jsem se někomu o tomhle tématu zmínil a nevím, jestli nějaké podruhé bude.

Jinak s tím "druhým" Hitlerem umíš vzbudit zvědavost :-)

Souhlasím s reakcemi v diskusi, že právě takové články sem patří!

37 vladka vladka | E-mail | 17. prosince 2015 v 23:15 | Reagovat

Fascinují mě některé komentáře tady - už Tomáš Marný- z Prvopodstaty a na přednáškách, na které jsem sem tam jezdila předkládá důkazy nejen o duté zemi a všem ukazoval důkazy-zaoblení Země, pohled přes horizont atd-jen jsem na to koukala s otevřenou pusou a jen protože jsem lenivá a nemám technické možnosti a vlastně ani čas ani energii si něco o tom sama někde najít nebo něco prozkoumat a vyzkoušet-to nezavrhuji a jako tady někdo - neříkám, že to je kravina. Říká se- dokaž mi, že nemám pravdu- když tvrdíš , že jí nemám. A na to jsou tady diskutéři stejně lenivý jako já-je můj názor. Jinak by si zjistili sami, jak to je.A dokázali to!
Alusko- nešetři těmi informacemi-jestli jsi byla na pokecu na povrchu, proletěla jsi se v Ufu nebo jsi zaběhla do Afgánistánu do Shambaly- a znáš tajemství věčného života. piš o tom.Prosíííím.

38 Alue Alue | 17. prosince 2015 v 23:57 | Reagovat

[36]: No to víš, že zklamaly. Pachtila jsem se s tím do půlnoci hodinu, abych to na další den měla, ráno dojdu, natěšená a čtu co čtu. :-/ Blbý je, že ti co souhlasí neřeknou většinou nic a ti co nesouhlasí se ke všemu strašně musí vyjádřit a pak to budí v autorovi dojem, že se pachtil zbytečně. Pasivita není vždy dobrá.

39 Přemek Přemek | 18. prosince 2015 v 0:46 | Reagovat

Jsou tu dvě nesrovnalosti:

1) Magnetické pole Země ná vlastnosti pevného magnetu. Dutý kulatý magnet by takové pole neměl a rozhodne ne uvnitř sebe.

2) Ohýbání paprsků světla v atmosféře - v žádném případě neletí rovně - neodpovídá tomu, že žijeme v duté Zemi, ale rozhodně na povrchu.

A k tomu obrázku: na fotce je "díra" do středu víru v atmosféře, ne do Země. Díky otáčení Země se nad póly tvoří atmosférické víry - a nejen tam (viz cyklony a anticyklony).

40 Alue Alue | 18. prosince 2015 v 10:14 | Reagovat

[39]: To co tě naučili ve škole jsou blbosti, právě abys na nic náhodou nepřišel.

41 BTEX BTEX | 18. prosince 2015 v 11:32 | Reagovat

[39]: Já přidávám znovu třetí nesrovnalost - jak to že se přes dutinu uvnitř Země šíří seismické P-vlny ? Už jsem ptal výš, ale nikdo se nenamáhal s odpovědí, zřejmě proto, že seismika je asi blbst...

42 Peace Peace | 18. prosince 2015 v 14:03 | Reagovat

Myslím, že diskuze je od toho, aby se diskutovalo, proto ti co souhlasí nic nepíší, protože nemají o čem polemizovat/diskutovat :-)
Přečetl jsem všechny články o duté Zemi tu i na Prvopodstatě, i některé už dřívější komentáře Alue, ale bohužel všechny důkazy o tom že žijeme uvnitř duté Země jsou velmi neprůkazné.
Byl bych rád (což ale samozřejmě nemusíš) abys Alue v nějakém článku nebo diskuzi objasnila toto:
1) Jak už tu někdo psal, proč je v noci klesá teplota? Vždyť Slunce má podle tebe teplotu lidského těla, takže to tu ani nemůže moc ohřát.
2) Vidíme Slunce (které je podle tebe skutečné, vidíme Měsíc (nejsem si jist, jestli říkáš že je skutečný nebo je to jen projekce), ale už minimálně to Slunce, jak se vleze dovnitř duté Země, s tím, že satelity létají do vesmíru a nikde nebyly záběry, že by zmíněné satelity, či astronauti byli v těsné blízkosti Slunce. Pochybuji že i amatérští vypouštěči různých meteroligických balónů apod. tajili, že Slunce je vlastně malé a je kousek nad obzorem, proč by to dělali?
3) Jakým způsobem je promítána noční obloha, je tam nějaké obrovské plátno a projektor, nebo o jakou technologii se jedná :-D.
Děkuji za odpovědi. Nemyslím to tak, že bych zavrhoval dutou Zemi, jen mě to skutečně zajímá a jsem klidně ochotný připustit, že dutá Země je. Ale jak by ses zachovala třeba ty, kdybych teď začal tvrdit, že třeba při volání z mobilu se nezáří žádné záření, ale nosí informace malí neviditelní trpaslíci, pochybuji, že bys tomu hned bez otázek věřila.

43 Peace Peace | 18. prosince 2015 v 14:05 | Reagovat

P.S. Skutečně můžeš být ráda, že tu máš diskutující, kteří přemýšlí. Nebo bys radši aby tu byly ovce, co zhltnou bez přemýšlení úplně všechno co napíšeš? Egu by to asi dobře udělalo, ale jinak by to nic dobrého nepřineslo, pak už by to spíše připomínalo sektu, kde musíš věřit co nějaký guru řekne, jinak musíš odejít.

44 armag armag | 18. prosince 2015 v 21:03 | Reagovat

[41]:Ty vlny se skutečně šíří, ale v určitých hloubkách tam jsou abnormality, které můžou vyplývat právě z toho, že země není až tak pevná, jak se tvrdí.

45 Vojtěch Vojtěch | E-mail | 18. prosince 2015 v 21:29 | Reagovat

Věřím že země je dutá ale nemyslím si že my žijeme uvnitř. Kdyby jsme žily uvnitř  tak žijeme mnohem déle protože by jsme byli blíže zdroji který nam dává energii potřebnou pro život, a lidé tady by nebyli tak povrchní :-D. Myslím si že uvnitř planety žijou bytostí které mají Světla vrchovatě a jsou daleko před náma.

46 Ceneon Ceneon | 19. prosince 2015 v 0:28 | Reagovat

[42]: 1) Slunce je studené, to že na Zemi je teplo, vzniká interakcí atomů, kterou zapříčiňuje slunce tím, že září (ale o teplo tu nejde). Teplo se nemůže přenášet vakuem.
2) Když se světlo nešíří přímočaře, tak iluze toho, že jsme na povrchu je takřka dokonalá. Tedy tito zmínění by nic nepoznali.
3) Hvězdy jsou na černé hvězdě, k tomuto ale víc nemám, na Prvopodstatě je toho také málo: http://www.prvopodstata.com/2011/01/12/cerna-hvezda-black-star/

Tyto chystané filmy nám ukážou dutou Zemi:
http://www.csfd.cz/film/343152-iron-sky-the-coming-race/prehled/
http://www.csfd.cz/film/264558-indiana-jones-5/zajimavosti/?type=film

Jinak už spousta filmů s touto tématikou byla natočena:
http://www.imdb.com/list/ls003260126/

Nevím, ale o filmu, kde by to bylo pojato tak, že jsme ti uvnitř.

47 micka micka | 19. prosince 2015 v 1:03 | Reagovat

Co se týče duté Země tak mi jako první vytane na mysli, ať už jsme na povrchu nebo uvnitř, jen ať se nikdy nedostaneme k těm "druhým"! Všichni říkají, že oni jsou mnohem vyspělejší než my, moudřejší, zdravější, žijí déle atd. - vždyť my bysme jim to tam všechno zdevastovali! Podívejte se, jak tu žijeme, člověk člověku vlkem, zničili bysme i jejich svět. Tak jako ničíme pralesy, kmeny "primitivních" lidí, přírodu. Myslím, že by to bohužel nedopadlo tak, že by nás oni obohatili, ale že bychom je my zničili:-( Neměli bysme se mermomocí zajímat, jestli je Země dutá, ale jak vylepšit naši civilizaci.

48 Mára Mára | E-mail | 19. prosince 2015 v 7:47 | Reagovat

Hezký článek, díky za něj. Aluško na hejtry se vykašli, my se moc těšíme na všechny Tvé články o duté zemi. Žádné stresy a hlavičku vzhůru.

49 tm tm | Web | 19. prosince 2015 v 16:53 | Reagovat

Ahoj aluško. Sama moc dobře víš, že lidé uvěří spíše jednoduché lži než složité pravdě. Málokdo umí myslet sám, bez školního ohraničení mozku a odstranění logiky. Budou se raději odvolávat na vědce a lidi s tituly ale nenapíší žádné důkazy. Stačí jeden jediný.
Kdybychom byly na Lomnickém štítu za nádherného počas bez oparu, uvidíš Alpy. Mnoho lidí je vidělo. Nechť tedy někdo vysvětlí, když podle nich žijeme na povrchu a spočítají si tečnu na kouli, tak na každých 100 kilometrů vzdušnou čarou padá bod pod horizont zhruba o 770 metrů. Z Lomničáku je to na Grossglokner v Alpách, přes 600 kilometrů. Alpy jsou nádherně vidět. Tak ať tohle někdo vysvětlí.
Ali nesmyslné dotazy a vyvracení všeho dávno dokázaného ti bere jenom čas. Nikomu se nemusí nic dokazovat, ať si vše najdou sami.
A nyní vy mudrcové zodpovězte otázku, kterou jsem Vám položil. Jak můžete vidět Alpy z Tater?????
tm

50 Alue Alue | 19. prosince 2015 v 16:59 | Reagovat

[49]:  Však já už taky nikomu nic nevyvracím. Kdo je blb tomu to stejně nepomůže, kdo je chytrý ten si to najde sám a kdo je moudrý, ten chápe že rubrika je nová a články teprve budou.

51 Peace Peace | 20. prosince 2015 v 13:36 | Reagovat

Například já se na žádné vědce neodvolávám, jen logicky uvažuju, vím, někteří duchovní "vůdci" ani logické myšlení neberou, má se myslet srdcem přes emoce apod. ale předpokládám, že tady toto dogma neplatí :-).
K dotazu tm ohledně dohlednosti. Zní to zajímavě, pokud je to skutečně tak, byl by to první OPRAVDOVÝ důkaz duté Země, i tak ale by ale zůstalo spousta otázek, jak tedy funguje doopravdy vesmír apod. Ono ale taky záleží, jak moc lze Alpy odtamtud vidět, jestli celé, nebo jen vrcholky apod. Taky dle jaké hladiny moře byla odvozena výška hor, teoreticky by všechny hladiny moří měly být stejné, ale prý nejsou (nevím, nechci se v tom radši moc šťourat).
Možná pro tm a Alue překvapivě, ale ostatní většině článků tm věřím, i když vypadají více jako sci-fi, ale tam vidím i proč elity to nechtějí zveřejnit apod., ale tady tak trošku nechápu, proč je tedy dutá Země tak tajena, dokonce i velký počet amatérů co posílají do nejvyšších vrstev atmosféry balóny s kamerami apod.
Ještě jedna otázka: Kde se berou komety? To se odloupne od té černé hvězdy kousek a pak sem spadne?

52 Rava Rava | 20. prosince 2015 v 20:36 | Reagovat

[51]: Díky bohu za lidi, kteří i tady zvládnou logicky přemýšlet. Přestože logika je pochopitelně fujky.

53 Honzik Honzik | 21. prosince 2015 v 14:56 | Reagovat

A přemýšlela jsi někdy nad tím, jak je možné, že miliony lidí pracují na výzkumu Vesmíru a nikdo si dosud nevšimnul, že jen pár kilometrů nad hlavama mají druhou polokouli? A co všechny ty satelity, družice pro mobilní signál nebo vlastně i terestriální satelity, které vysílají signál? Víš jaký by uvnitř té duté koule byl z toho strašný maglajz? Chytali bychom signál z protější strany;) nehledě na to, že pro každý sebeblbější satelit je potřeba tým o desítkách lidí, co na metry přesně spočítají jeho dráhu a pak ji korigují a hlídají. Ty parametry by pro obíhání uvnitř země byly úplně jiné.

54 Michaela Michaela | 21. prosince 2015 v 19:55 | Reagovat

[53]: to stejne GPS lokace a podobne systemy. Jak verim spouste "nerealnych" veci na Alusce i PP, tomu ze zijeme uvnitr zeme zkratka neverim. Vim ze se tu lide radi ohaneji tim ze "ve skole nas uci nesmysly", ale ty nesmysly do sebe dokonale zapadaji. Stejne jako do sebe krasne zapada kdyz clovek zjisti kdo je GP a jak a proc ridi svet. Najednou vse zacne davat smysl. Stejne tak je to s matematikou, fyzikou i chemii. To nejsou fuj veci, je to zkratka popis naseho sveta. I kdyz na techto mistech se to prilis nenosi :))

55 do dotazníku do dotazníku | 21. prosince 2015 v 23:15 | Reagovat

Jednou jsi psala, že teorie, že vesmír vznikl výbuchem - velkým třeskem, není pravda. Jak vznikl?

56 mia mia | 21. prosince 2015 v 23:50 | Reagovat

Snad dotazníky nezaniknou, mám ráda zapeklitý otázky čtenářů a zapeklitý články jako je tento s mnoha polemikami, člověk si tak neustále rozšiřuje obzory:) nic ve zlým, ty články o podprsenkách, vložkách, kosmetice a populární psychologii mě osobně moc nebaví.

57 Alue Alue | 22. prosince 2015 v 11:33 | Reagovat

[56]: No zase je to osvěta v jiném slovasmyslu. Podle mě dělat osvětu ohledně ženských hygienických pomůcek je důležité, když jde o zdraví  a málo se o tom mluví.... A bioskometika je zase pro mě takové odpočinkové téma :) Kolikrát dostanu i dobrý tip od čtenářů... A populární psychologie mě vyloženě baví :) I knížky na tohle téma úplně baštím.
Ale snažím se o pestrý obsah, právě aby si to svoje našel skoro každý s otevřenou myslí.

58 Paty Paty | 25. prosince 2015 v 18:58 | Reagovat

Děkuji Aluško za článek o Duté zemi, snad jich budeš přidávat více a více :)

59 Paskalina Paskalina | E-mail | 26. prosince 2015 v 3:59 | Reagovat

Auško, pěkná stránka na fb je např.tato: https://www.facebook.com/groups/153696307980262/?ref=browser
a dále bych Ti ráda napsala o velmi pěkné knížce, kteru jsem četla loni a psala jsem o ní na onu fb.stránku:
http://www.legie.info/kniha/1915-robin-cook-planeta-interterra
Informace / Anotace ke knize: Planeta Interterra

Uprostřed Atlanského oceánu vzbudila Perryho Bergmana, šéfa společnosti Benthic Marine, podivná vibrace. Tehdy ještě netušil, že se začíná neneuvěřitelnější příběh jeho života, jehož hrdinou i obětí se v nejbližší době stane. Při zkušebních vrtech ve vodních hlubinách narazí posádka na podivné útvary podmořského dna, které odolávají běžné technice používané s úspěchem v podobných případech. Geologové si s neprostupností neznámých hornin nevědí rady, společnost financující tento průzkum pomalu ztrácí trpělivost. Poslední sestup batyskafu Okearus, poslední akce potápěčů, závěrečný pokus i šance, pak se rozloučí s problematickými testy a zamíří domů. Richard s Michalem, drsní chlapíci s poněkud násilnickými sklony, Donald bývalý voják, technik a specialista na hloubkové potápění, oceánoložka Susanne a Perry Bergman, pět povahově rozdílných jedinců, kteří budou nedobrovolně sdílet společný osud. Pomalu klesají k podivnému místu, krok za krokem se blíží k jícnu podmořské sopky. Země konce 20. století mizí v nedohlednu, otevírá se jim Interterra, planeta uvnitř planety, zakletý svět. Nikdo tam nahoře nemůže tušit, co se u ústí batyskafu vlastně stalo, ostatně je to záhadou i pro samotnou posádku batyskafu, protože skutečnost přesahuje i ty nejdivočejší sny. Lidé na hladině oplakávají své mrtvé, ti se však zatím seznamují s populací, jejíž historie je stará několik miliard let a technická vyspělost nepředstavitelná. Pozemskému rozumu se vymykají etické a biologické zákony neznámé kultury, které se v určitých bodech v dějinách protnou s tou naší, přestože dnes jsou si na hony vzdálené. Ale i uprostřed ráje mají trosečníci pocit, že se ocitli v přepychovém vězení, a touha vrátit se do svého ztraceného „pekla" je u většiny z nich stále neodbytnější. Jenže z ráje se nevyhání, ráj je třeba střežit. A když už se podaří odsud uniknout, trest odpovídá hříchu…
(já ji loni četa o dovolené v létě manželovi a nemohli jsme se od n odtrhnout:-))- s tematikou Agarthy ev. vrstev lidí žijících v zemských slupkách...

60 Tereza Tereza | 30. prosince 2015 v 14:25 | Reagovat

[12]: Prosím, pokračujte. Určitě udělejte ten rozhovor. Všechny tyto poznatky si přepisuji na papíry a zakládám do složek pro případ, že by se někdo rozhodl takovéto informace sprovodit ze světa. Mně také lidé nazývají bláznem, když představím své teorie o vzniku světa, o konspiracích a o "mimozemském" životě. Díky, že jsem byla obdařena takovou tvrdohlavostí, že mě nikdo nemůže přinutit pochybovat o tom, co si myslím. Tento článek je velkým přínosem, já Vám za něj děkuji.

61 Gabby Gabby | E-mail | 21. ledna 2016 v 19:06 | Reagovat

Počkat, tomu nerozumím, prosím objasni mi to, kdyz jsme uvnitr tak nebe neni prave ani hvezdy?? A co planety a obyvatele na nich??
Nechapu..
Jak tohle vis?? Citis tyto odpovedi v sobe??

62 Gabby Gabby | 25. ledna 2016 v 9:56 | Reagovat

Narazila jsem na článek a a tady obrázek: http://imageproxy.jxs.cz/~nd04/jxs/cz~/201/215/8d85ccc25e_72528046_o2.jpg takže takhle to vypadá? Nebe je teda uvnitř planety? Je to na mě moc informací :/

63 Jan Jan | 25. února 2016 v 7:19 | Reagovat

[2]: a v dobe Marvelovskych bijaku uz kazdy pojem Asgard

64 Marty Marty | 9. října 2016 v 10:50 | Reagovat

S teorií duté země bych byla velmi opatrná. Přišel s ní asi nějaký Amík, ale nacistické Německo se toho chytlo, protože to byla jediná teorie, kterou mohli postavit proti teorii relativity a nekonečného vesmíru Žida Einsteina. Dutá země taky pro Němce představovala pocit bezpečí jako když je dítě ještě v břiše matky. Němečtí pseudovědci úplně zamotali lidem hlavy, velmi doporučuji knihu Jitro kouzelníků (je i na ulozto), kde je to krásně popsané a vysvětlené, co se v Německu dělo, proč tahle teorie a spolu s ní teorie "věčného boje ohně a ledu" (mj. i proto Hitler podcenil Ruskou zimu - věřil totiž, že kam on nebo jeho vojsko přijde, tam ten led roztaje (!) a ono ne...). V té knize je mnohem víc, i něco o komunikaci Hitlera s "neznámými nadřazenci" a další zajímavosti a záhadnosti i z dřívější minulosti.

65 Lukas Lukas | E-mail | 13. prosince 2016 v 17:14 | Reagovat

Dira na severnim polu

Snimek: 1996
Text:  1968

Chtelo by to srovnat udaje ;)

66 The True in the sky The True in the sky | 6. dubna 2017 v 11:52 | Reagovat

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama