V e-shopu Alue.cz jsou nové křišťály z Madagaskaru. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 01.12.

Skutečná historie Islámu, kterou vám záměrně neřeknou

3. prosince 2015 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Zasvěcení a jiné sekty
Dostala jsem tip na následující přednášku Dr. Billa Warnera. Amerického vědce, který přes 40 let studoval Islám a výsledky svých výzkumů předkládá v následující přednášce, která je velice důležitá pro všechny.

Prakticky tuto kapitolu našich dějim vnímám jako něco, co bychom se měli učit ve škole, protože jde o opravdu velmi důležité a obrovské události, avšak se je neučíme - a vy po shlédnutí pochopíte proč, možná to dobře víte i bez toho... Dr. Warner zde předkládá pouze historická fakta, bez jakýchkoliv zaujatých postojů, to proto, že je důležité, aby si každý posluchač uměl udělat vlastní názor.

Dozvíte se, jak krvavě expanduje Islámský stát po staletí a tisíciletí do světa. Uvidíte dokonce animovanou mapu, těchto invazí. Dostanete i srovnání s křižáckými výpravami, které byly ve skutečnosti spíše obranným tahem, než útočným, protože země které my dnes známe jako islámské, byly ještě před pár staletími čistě křesťanské. Prakticky šlo o pokus vrátit zpět původní víru, avšak těchto pár výprav není vůbec nic oproti půl tisíci krvavých výprav, které mezitím stihl Islám.



Dozvíte se jak rozpínavost Islámu kompletně zničila klasickou Civilizaci a že Zlatý věk pro nás ve skutečnosti nebyl o blahobytu, ale o úpadku, který zavinil Islám a jeho agresivní expanze do světa. Za 1400 let uplatňování džihádu zemřelo 270 milionů lidí a útoky pokračují dodnes, akorát že se o nich nedozvíme.

To co zažíváme my dnes je pouze opakování historie, která již v minulosti fungovala úspěšně. Samozřejmě ve prospěch Islámu a samozřejmě mám na mysli dnešní vlnu tak zvaných ,,uprchlíků". Nejde o nic jiného, než další rozšíření Islámu do Evropy. Hloupé země přijmou takzvané uprchlíky, uprchlíci se usadí, rozmnoží a zničí původní civilizaci. To již v dějinách proběhlo, nyní se to děje znova na našem území.

Jak Dr. Warner upozorňuje, chováme se jako týrané ženy. Bojíme se o tom mluvit a ještě se cítíme za pravdu provinile a ukazujeme do svých vlastních řad, místo abychom se podívali pravdě do očí a správně pojmenovali svého skutečného nepřítele. Který má času dost a moc dobře ví, že pokud se to nepovede teď, jednou nás dobyde, stejně jako se mu to daří staletí předtím.

Udělejte si hodinu čas, budete fascinováni zcela novým pohledem na historii, bude vám běhat mráz po zádech. Rozhodně stojí za to investovat čas do těchto přednášek. Tato konkrétní proběhla v Brně.

Je zajímavé, že lidé pokud nesouhlasí s Dr. Warnerem neřeknou ,,tento fakt není pravdivý", ale snaží se napadat Dr. Warnera osobně. ,,Ty jsi debil a islamofob" však není fakt, je to pouze snaha o osobní útok, která na pravdě jako takové nezmění vůbec nic. To moc dobře znám i z vlastního života. Když lidé nemají argumenty, začnou vás napadat osobně.


Dr. Bill Warner - Why Are People Afraid - české titulky

https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI
 


Komentáře

1 martin martin | 3. prosince 2015 v 9:04 | Reagovat

ahoj alue
ještě k tématu a pochopení na hlubší úrovni.

tři fáze islamizace - jiří vodička - youtube
https://www.youtube.com/watch?v=1Bxj1r7BbJg

Statistický-Islám-CZ.pdf
http://www.ivcrn.cz/ne-nabozenstvi-ale-politicka-ideologie/

děkuji ti za odvahu zveřejnit i toto téma.

no a něco pro zasmání protože je prokázáno že český smysl pro humor
nikdo nevydržel déle než 400 let.

od teď erdoganovi neřeknu jinak než glum  :)))

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/388143-turecky-soud-resi-urazku-prezidenta-kvuli-jeho-srovnani-s-glumem.html

a jeden citát z komentářů :)))

„Narodil se jako hlupák a velmi úspěšně rozvinul své vrozené schopnosti.“
Marcus Tullius Cicero

měj se hezky
martin

2 armag armag | 3. prosince 2015 v 9:39 | Reagovat

Křesťanství na tom je možno ještě hůře. Ve jménu Ježíše zabili Indiány v Severní, Střední a Jižní Americe a udělali i velké škody všude jinde po světě i u nás.
Stačí si vzpomenout, co se dělo u nás po bitvě na Bílé hoře, když začala obrovská rekatolizace.

Takový jednoduchý úvod do nesrovnalosti v křesťanství
http://ulozto.cz/xqPqPLNx/svobodny-vysilac-2015-11-30-naprosto-neuveritelne-krestanstvi-chvatal-mp3

3 Efs Efs | E-mail | 3. prosince 2015 v 12:34 | Reagovat

Velmi dobrá přednáška. Velmi oceňuji, že se Dr. Warner opírá o fakta a o důkladná studia problematiky. Rovněž chválím technickou kvalitu záznamu a překlad (titulky). To je dnes vzácné. Našel jsem jen několik málo chybek jazykových a drobnosti v překladu. Trochu mě zaráží (nebo mi to jen připadá), že autor spojuje 11. září s islamisty-teroristy, když dnes velmi mnoho faktů svědčí o tom, že tomu bylo jinak. Asi je více doma v historii dávnější nežli v té současné. A líbí se mi i to, že (nepřímo) naznačil, že na té situaci máme svůj podíl i my -- např, tím, že jsme podporovali obchod s otroky. A nenamlouvejme si, že jsme je kupovali jen proto, abychom je vysvobodili.

A když už píši, nemohu se též trochu nepokusit zabývat se i možnými příčinami a souvislostmi a trochu porovnávat. Ta naše neomezená a ničím neovládaná "svoboda" zejména v médiích vedla a vede k tomu, že upozaďujeme určité hodnoty, na nichž byla (či měla být) společnost postavena. Vše je dovoleno/tolerováno, jsme politicky hyperkorektní, přehnaně multikulturní, mimořádnosti/úchylky/sporné krajností považujeme za standard, ba je dokonce zvýrazňujeme. Hodnoty, na nichž by měla být naše společnost postavena (mravnost, slušnost, pochopení, solidaritu, rodinnou soudržnost...), potlačujeme a dehonestujeme. Zahazujeme všechno fungující a stabilní, necháváme se vmanipulaovat do rádoby moderních/pokrokových postojů, které tyto tradiční hodnoty popírají. Musulmani (a podobně i židé) naopak staví na tradici, trvají na dodržování určitých pravidel (bez ohledu na to, zda je dnes považujeme za dobrá, špatná nebo třeba překonaná) a to jim pomáhá v tom, aby si svou pozici udrželi a dokonce upevnili, byť (nebo i díky tomu, že) používají i nečisté s násilné prostředky.

Jak z toho ven? Při zachování zdravého rozumu se řídit srdcem. Pomáhat, být solidární. Držet při sobě, i když se naše názory v maličkostech liší. Nenechat si kálet na hlavy a trvat na spravedlivém dodržování existujících zákonů (byť nejsou úplně ideální). Bránit jakékoliv diskriminaci (i té tzv. pozitivní -- nic pozitivního na ní není a vnáší jen nesoulad a provokuje rozpory). Jak to řekl Ježíš, když posílal učedníky na cesty? Buďte obezřetní jako hadi a bezelstní jako holubice. Jedinou možnost, jak se ubránit doléhajícím nástrahám, vidím v tom, abychom trvali na dodržování existujících pravidel a nařízení (třeba pro vstup a pobyt cizinců), abychom nikomu neublížili a pomohli, kde a jak můžeme. To, že musíme držet při sobě, snad nemusím připomínat. Ani to, že násilí ještě nikdy nic nevyřešilo a že vždycky se -- třeba oklikou -- vrátilo ke svému původci. Připomenu jen to, že máme velkou výhodu a ohromný základ. Základ v tom, že jsme Slované, zejména Češi a Moranvané, že máme v sobě něco z Husa, Chelčického, Komenského, ale i z Karla Havlíčka a Josefa Švejka. Tu odolnost, trpělivost a mírumilovnost nám nikdo neodpáře. Na tom musíme stavět. Jsme malí počtem a územím, ale stojíme na pevných nohách. Na ty si však nevidíme. A není to proto, že bychom hleděli kupředu za nějakým jasným a jednotným cílem, nýbrž spíše proto, že fňukáme do píva, civíme na televizi, rozhlížíme se po sousedech, abychom je mohli pomlouvat, hodnotit a soudit, případně máme nos zabořený do pestrobarevných novin s hanbatými obrázky a velkými písmeny.

Nebojte se, kurnik šopa, nedejme se. Já vím, mnoho slov a mnoho písmenek. Promiňte, prosím, zkusím se polepšit :)

Pohoda, hezký den

4 Efs Efs | E-mail | 3. prosince 2015 v 13:05 | Reagovat

[1]: Citát o tom hlupákovi a rozvinutí jeho vrozených schopností je připisován Samuelu Butlerovi.

5 Alue Alue | 3. prosince 2015 v 21:14 | Reagovat

[3]: No to víš, američan, i když vědec, si nepřipustí že si to Amerika udělala ve skutečnosti sama :)

[2]: Tak tak... všechna náboženství stejně slouží ďáblu.

6 mariankosnac mariankosnac | 3. prosince 2015 v 22:40 | Reagovat

Pozerať to nebudem, islam ma nezaujíma a teraz sa to všade moc rieši a aj tak nikto nič nevyrieši, tak myslím že je lepšie sa tejto téme vyhýbať a nestrašiť sa zbytočne, keď s tým aj tak nič nenarobíme. Tak si užívajme kým sme tu, možno sme jedni z posledných bielych európanov. Niekto si možno myslí že islam je len nejaké zaostalé exotické náboženstvo ktoré sa nás netýka ale neni to celkom tak. Sila moslimov je práve v ich viere. Každý arab sa automaticky po narodení stává moslimom. Islam je vojenská doktrína. Fanatická viera mocnejšia než atómová bomba. Arab čo žije tu na Slovensku vravel že do desiatich rokov vznikne v európe prvý kalifát. Prečo nás nechráni  blbé NATO, nemalo by nás chrániť pred vstupom cudzích vojsk? Medzi imigrantmi skrytí bojovníci IS sú. Ale naopak, elity tú migráciu ešte podporujú. Nakonec z európanov sa stanú utečenci, jediné čo budú môct bude utiect z Európskej únie.

7 tonda tonda | Web | 4. prosince 2015 v 15:24 | Reagovat

pěkný článek, děkuji za něj!

8 Farah Farah | 4. prosince 2015 v 18:11 | Reagovat

Smekám před odvahou, že si to sem dala, Alue. Není to jednoduché a spíš si myslím, že to není problém JENOM islámu nebo JENOM křesťanství. Ptala bych se... CO bylo na začátku NEŽ došlo k jatkám, jaké známe z historie a dnes to znovu k tomu směřuje? Nebo se nás někdo snaží přinutit věřit v to, že směřujeme ke katastrofě a pod vlivem strachu pak přistoupíme (ALE UŽ SAMI! z vlastní- vůle ovlivněné okolním děním a toho, jak se nám to prezentuje)- přistoupíme také na krajní a násilná řešení? Tady se to všecko propojuje a poměrně v nepříjemných konstelacích. Souhlasím s komentáři (6 a 7), je tam zmíněný fakt, že jsme se stále nenaučili jiných postojů a namísto umírňování na všech frontách to naopak vyhrocujeme, umocníme problém. Nicméně se snažím věřit v to, že média a proud vzdělání se MÁ postarat o to, aby sem k nám nikdo nechodil (JAKTOŽE TO NEFUNGUJE??), když jim pomoct nemůžeme a vidíme teda rizika, proč ty průměrné rodiny sem jezdí, které ale nevědí, do čeho jdou, tak jim napovídají, že se tu budou mít dobře, ale už jim nedají základní informaci jako "bacha i přes den je tu teď minus kolik stupňů Celsia a že taky máme nezaměstnanost a málo pracovních míst".. je základní komunikační chyba (navíc temně infiltrovanými osobami záměrná!) a v dost velkém měřítku. Zkreslené, neúplné informace, polopravdy anebo lži převlečené za pravdy, které obyčejný člověk nemá šanci prohlédnout. Jsme vychováni v umocnění problémů. Jako dítě jsem nechápala, CO způsobuje takové rozčilení rodičů, když řeknu, že jíst prostě nemám chuť. Tak se najím později. CO za tím rozčilením ale je nebo bylo? To se asi přesně nikdy nedozvím, leda by se rozhodli vědomě se mnou i po letech mí rodiče hovořit (byť o prkotinách, nad kterými se rozčilovali a umět si přiznat, že třeba zbytečně), odkrýt své myšlenky a záměry bez obav. Však ke mně tohle mohou! Ale zpět k tomu, co bylo před obsazováním. KDO z těch mas lidí bude moct a BUDE oprávněn NATOLIK být spolehlivým hlasem lidu, co se týče jednotnosti? Aby se už táhlo za jeden provaz? Aby pohled dokázal být jednotný a také svolný kompromisům. To se máme všichni naučit. Problém je, že si nedáváme čas. Že nenecháme nic dojet do konce (procesy a děje a jak se to vyjeví dále- tohle mi vlastně řekl v jedné meditaci anděl-- nenecháváte dojet procesy do konce, jste netrpěliví a pak jsou další negativní emoce z toho navíc-, to je omezení na úkor hlasu srdce) z obav, že bude pozdě. Ono už pozdě JE! V momentě, kdy se má spojit skupina lidí a neuhlídá si záměr, který bude čistý již od samého začátku-- DĚNÍ. A jestliže toto dění začalo před 1400ti lety, tak je to pozdě najít pramen a zdroj reálných motivů od původních lidí, co jsou po smrti a podle dneška, je to jako když chci pochopit Korán hnusným způsobem, tak jo, ale pak z toho nic dobrého nikdy vzejít nemůže! A když jej CHCI vidět jako přepis vždy něčeho hodnotného, přeložím ze slov do frekvencí a je to pak jiné než naučený význam slov OD LIDÍ. S těmi skupinkami ještě:
NEJSME TU od toho, abychom tvořili ghetta. Jinak z běžného dění- dneska ve firmě měla být náročná porada a já měla přednášku na ní. Moje vedoucí se obávala, že se to pokazí (samozřejmě a že bude to tak, že ten napadne toho a tamten tuhle a že se na ničem kloudném nedohodneme). Zadržela jsem ji a povídám: Bude to probíhat bez napadání a korektně, hodlám se držet faktů a těch lidí se nemusíme bát, nehodlají napadat z toho, co jsem s nimi mluvila doteď. A TAKY TO TAK BYLO! :) Bez napadání, hezky na úrovni debata a plodná rozhodnutí a viděla jsem úlevu těch lidí tam. I když jsou všichni do jednoho mými nadřízenými, tak pravou odměnou není pro mě ani tak výplatnice, ale jejich opadání napětí- nový pohled, že věci přece MOHOU fungovat pokojně. A tak to je. Tohle si máme zvyknout aplikovat častěji a ideálně pořád. :) A já jen přeji hodně štěstí lidstvu, aby tímto poznáním dospělo do stavu, kdy jim jednání podložené strachem bude zapomenuto a znovu bude objevena pokojnost.
Já třeba ty reakce na transformaci a Bovisy nepíšu jen tak :D (když je píši, tak mám v sobě: No tak lidi, chyťte jiskru! Vizte a jednejte skrz ní a bude vám tak dobře, když víte, že dobře být může, ale chce to zvolit si sám za sebe, že to tak chci mít.)
A na závěr si dovolím říct, že ti, kteří berou islám vojensky a že se bude bojovat a tohle /znám jednoho takového týpka tohoto názoru a vážně mě to po chvíli nebavilo- jeho řeči o military traning/ tohle mají jen v důsledku výchovy, která místo užitku škody nadělala. 40letý chlap se pak chová jak pětiletý harant, jakmile máš jiný názor než on, to je fakt, hlavně si to neumí nechat v hlavě rozležet a ještě se urazí, problémy řešit zpravidla neumí, hlavně se chlubí. Recept: řeknu si, že mi tiché mlčení nevadí a to že se urazil je jeho problém a nebudu si říkat, že jsem špatná, protože já mu můžu za jeho blbou volbu mít blbou náladu, ha! :D

9 Alue Alue | 4. prosince 2015 v 18:22 | Reagovat

[8]: Farah, bez jakéhokoliv útoku na tebe jako osobu: Projdi youtube, podívej se jak muslimové zachází se ženami, tohle dnešní video si pusť klidně 10x... víc k tomu říkat nebudu, nechci tě zbytečně rozčilovat, ale určitě je ti jasné, že jsem velice PROTI islámu, mám k tomu jako většina lidí velmi dobré důvody a ty bys své rozhodnutí měla přehodnotit. Ne kvůli mě (já z toho nic mít nebudu), ale svůli tobě samotné.

10 Fred Fred | 4. prosince 2015 v 20:13 | Reagovat

O konkrétních událostech před 332-486 lety:
- dokument o událostech roku 1529
https://www.youtube.com/watch?v=8FsEKcht--A
- film o 11.září 1683
https://www.youtube.com/watch?v=xwxJ5gAd1-A

11 mariankosnac mariankosnac | 4. prosince 2015 v 21:31 | Reagovat

Cieľom neni preorientovanie európy na islam, to sa samozrejme nedá, spraviť z nás moslimov, jedine že by nám vymyli mozgy nejakými chemtrailmi.

Konečným cílem globalizace je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smísením ras s cílem vzniku světle hnědé rasy v Evropě. Proto musí být Evropa donucena přijmout ročně 1,5 milionu přistěhovalců ze zemí třetího světa. Výsledkem tak bude vznik populace s průměrným IQ 90, tedy lidí, kteří budou příliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby mohli pracovat.
1, krok: Neomezený proud imigrantů za účelem rozkladu usazených národů a zničení jejich kultur.
Žádný stát nesmí bránit přílivu uprchlíků. Speciálně se má zdesateronásobit příliv uprchlíků do Evropy. Národně orientovaní  politici musí být umlčeni a musí být odstraněni ze scény.
http://www.prvopodstata.com/2015/11/19/co-se-jeste-musi-stat-abyste-vy-lide-konecne-pochopili-usa-jsou-risi-zla/

Moslimovia si idú do Európy pre ženy. A našim ženám sa moslimovia páčia, je to pre ne exotika, bez pivných pupkov.

12 Alue Alue | 4. prosince 2015 v 22:54 | Reagovat

[11]: Je dokázané, že děti rodičů odlišných ras jsou sice často krásné i chytré, ale jejich další potomkové ve třetí generaci úplně degradují. Na tebou zmíněné IQ 90... i méně.
Nesmíme se míchat, nejsme na to stavění. Ale vykládejte to některým hloupým ženským v Evropě co jdou po exotice a sluníčkářům :(

13 Luz Luz | 5. prosince 2015 v 2:57 | Reagovat

[12]:  "jdou po exotice" ??- no spíše to bývá prostě tak, že se nějak našli a mají se rádi... úplně stejně jako u stejnoetnických párů.
Jak je možné, že někdo, kdo tolik píše o důležitosti hlavně duše, má takové názory? A ještě takhle podané skoro až vulgárně (nebo nevím jak líp to nazvat).
Pro mě je rozhodně podstatnější štěstí jedince + jeho blízkých  než idea vylepšování genofondu dalších generací. (konec konců i ti "hloupější" jsou rovnocenní hodnotní lidé a důležitější než IQ je dobrý charakter).
Nebo byste se snad ve jménu této idey opravdu vzdali svého vztahu? Nevěřím (a myslím, že je správně pokud ne... Láska a opravdové partnerství je velký poklad a vzácnost, daleko cennější než ideologie).
A jaké jsou ty vědecké důkazy? Existují celé národy už po staletí, které vznikly z velké části z míšení ras, např. kvůli kolonizaci Evropanů po jiných kontinentech, tak tam by se po takové době probíhající "degradace" asi už museli být všichni mentálně zaostalí... Liší se nějak významně např. inteligence evropského a amerického kontinentu? A i kdyby ano, bylo by vůbec možné prokázat, že toto je příčinou?

14 Luz Luz | 5. prosince 2015 v 3:06 | Reagovat

Jinak nemela jsem vylozene na mysli muslimy ohledne tech ras (technicky ani Blizky Vychod neni jina rasa ale porad europoidni) ale obecne, v pripade muslimu vidim ten problem jako socialni/kulturni. Jestlize by nebyl ten velky kulturni rozpor, kdy jsou kultury obtizne slucitelne, nebyl by problem ani v souziti a miseni ruznych lidskych ras. (napr. s mensinami z Vychodni Asie nebyva problem v zapadnch zemich).

15 Alue Alue | 5. prosince 2015 v 9:43 | Reagovat

[13]: Luz, to není ,,můj názor", to je dávno dokázaný a známý fakt. Nějaká Alue fakt nerozhoduje o tom jak se budou chovat míšenci ve třetí generaci.
A ano, jako lidstvo hloupneme. Kdo si nevšiml, musí být slepý.

16 iriska iriska | 5. prosince 2015 v 10:58 | Reagovat

[11]: Muslimové si jdou do Evropy pro ženy, to už jsem někde slyšela a je mi to jasné, když vidím ty zástupy chlapů. Opravdu nechápu jak můžou očekávat že si tady najdou ženskou. Nechápu. Která z nás by chtěla vola diktátora s vymytým mozkem? (S odpuštěním) Jedině nějaká slepice (Taky pardon). Ovšem oni si toto asi vůbec nepřipouštějí a budou si ty ženy opatřovat jinak. Ani nechci pomyslet jak. Zkouší se co sneseme a budou nenápadně zacházet dál a dál (pomalé vaření žáby).

Taky je dobré si uvědomit, že my ženy si sice myslíme jak jsme emancipované a jak si umíme říct svoje, ale stejně jsme pořád skrytě submisivní a bojíme se! A když jsme v práci průbojné a říkáme si že určitě jsme dost sebevědomé, tak v partnerství, nebo v jiné oblasti v životě to zrovna může být naopak, bojíme se říct svůj názor, tak komunikujeme nejasně, mlžíme, neřekneme co chceme. A to se týká i chlapů, jsme sice "sebevědomí" ale pak přijde nějaká "autorita" a my jsme po*raní. Neřekneme nahlas co si myslíme, maximálně nadáváme. Dneska je moderní být "tolerantní", nic nesoudit, všechno mít rád, takže lidi nemají vlastní názor, odvykají si samostatně přemýšlet a ještě se tím chlubí (Já na to nemám názor...já to nehodnotím). Tím si přímo říkáme o manipulaci a nadvládu. A je to tím, že je to pro nás pohodlné! Je pohodlné nechat za sebe někoho rozhodnout a jen nadávat, jaký jsem chudák a nemít zodpovědnost. A to si myslíme jak jsme pokrokoví, pche. Myslím že je to právě naopak.

17 Alue Alue | 5. prosince 2015 v 11:07 | Reagovat

[16]: No já mám takový dojem že ,,blbých slepic" je tady dost. Problém je že nechápou ani ten základ, tak jak jim chceš vysvětlit ten zbytek.

18 Luz Luz | 5. prosince 2015 v 13:13 | Reagovat

[15]: Nejak se mi tezko veri, ze skutecne probehla nejaka takova vedecka studie... Ze skutecne verohodnych vedeckych zdroju.
Smisene narody funguji uz par set let (napr. na americkem kontinente), no jsou tam chytri i hloupi asi jako kdekoli jinde.
Jestli hloupneme obecne zrejme to vypada ze ano, vidim to z velke casi v tom, jak lidstvo vychovavaji media (mainstream je obykle hloupa zabava bez nejakeho vetsiho prinosu co do vzdelani nebo dusevnich hodnot), taky asi ve vzdelavani jsou mensi intelektualni naroky, nez byvaly... Ale aby se to opravdu dalo porovnat, musela by se nejak ta inteligence sledovat u velikeho mnozstvi lidi po dobu neklik desitek a az stovek let (aby slo porovnat tech vice generaci), takze dost tezko proveditelne.

19 Farah Farah | 5. prosince 2015 v 14:30 | Reagovat

Alue, pouze jsem chtěla říct, že můj záměr stále zůstává se pokud možno vyhnout zabíjení, ale že bohužel dění k němu stále směřuje. Smutný fakt dneška. Nechci se totiž vyhraňovat vůbec. Protože vyhranění pro mě je k někomu se přidat a druhého potopit. Já z toho tentokrát vidím, že mě nechápeš, ale to nevadí, to je normální- dost lidí mě nechápe (jedno je jisté, pro klid tu říkám: nejsem ani A ani B a jsem spokojená). A já kvůli sobě? Přehodnocovala jsem mnohé---od narození! :D Islám jsem teda přehodnocovala 5let, abych poznala možnosti, co jde a co FAKT NEJDE. A to co nejde, je ta mentalita a navyknutý pohled. Nejde se ztotožnit s tím, že někoho sem takto pustíme, protože pokud měl problém ve své zemi, bude ho mít i tady a to možná ještě horší a nás to akorát stáhne do bahna. (Celou dobu nemluvím za muslimy, ale prostě jen za sebe.)
Taky neříkám, že nemám na to názor- ale ten se blbě formuluje a otevřeně říct "patřím tady a tam?", aby mě zas někdo mohl popotahovat a posuzovat? Mě a jenom mě a proč? Děkuji, o to nestojím ;) Skrytost v určitých mezích dává prostor a klid. Žiji si obyčejný a přesto úžasný život a hledím si toho, aby to nebylo na úkor někoho dalšího. Iriska taky má svou pravdu, (a dle mého názoru ji má, teďka vypadám jako ta, co souhlasí se vším :D , je to ale zdání s tím, že pouze mluvím o tom, s čím souhlasím a na co reaguji konstruktivně, ale téma, na které bych měla mít negativní reakce, tak nerozebírám a ideálně se mu vyhnu, protože stejně tuším, že je to nad mou kapacitu to skutečně vyřešit...) Ale když už jsme u negativních věcí, je tu několik bodů již z mého dětství, proč jsem kolikrát chtěla i odejít z domu, utéct z města, protože tam byl nějakej chlap, co zneužil mé dětské naivity, důvěřivosti (přitom to byl Čech jako poleno, žádné náboženství, takže se to taky nedá pytlíkovat) a prostě se mnou pak jednal bez nějakých ostychů asi podobně, jako je těch youtube videí o chování (muslimů) chlapů k ženám- výjimky, pokud existují, jistě prominou, protože takovým to na strunu negace ani nezabrnká, abych je tímto naštvala. Policie to ale nevyřešila jinak než tvrzení proti tvrzení a že důkazů bylo málo na tom, co se dělo.
A pokud mě teď někdo bude brát jako bludnou ovci, no prosím, budu to brát buď za A) z lidí mi prostě už za ta léta hráblo, že jsou schopni obecně se k sobě chovat jako hovada a já to neunesla a zbláznila se z toho (už jsem měla pár záchvatů v obchodním centru, kdy mě tenhle pocit přerostl přes hlavu a musela se nahlas vybrečet), nebo za B) jsem duší z jiné planety a tak je to OK a hlavně sebe schvaluji. Takže Alue a jiným komentátorům děkuji za zajímavé pohledy a nemusíte se mě nebo o mě nijak obávat.
Mimochodem, na prima Zoom byl dokument (je to asi 2týdny zpět), kde dělali pokus s lidmi, samozřejmě část byli herci, co měli simulovat autoritu a trestaného člověka. A pak postupně ty testované dobrovolníky posadili ke spínačům na elektrické šoky. Dobrovolníci byli v pozici učitele, který se má řídit autoritou a za každou špatně zodpovězenou otázku měl dát žákovi (trestanému herci) elektrický šok a začínalo se na nízkém napětí až do 150V. Z deseti lidí tam pouze jedna (žena) řekla hned NA ZAČÁTKU, že to dělat nemůže, že odchází, protože i když to údajně nemá zabít, pořád tím někomu způsobuje bolest. A jinak by se na sebe pak nemohla do zrcadla podívat. TA je podstatným a nejdůležitějším ukazatelem, co se má a mělo říct už dávno- byli jsme však připraveni? Připraveni na to najít dostatek soucitu, lidskosti a mám teda reálné obavy, že tu je četná část populace, která tímto nedisponuje :( Pak mě totiž dost rozlaďuje, že jenom prostě jdu a jdu rychleji a někomu to UMÍ VADIT natolik, aby mě začal osočovat, jaká jsem "ženuška a závodnice" ?? Tohle bylo zbytečný. Ani tak tohle titulování a že ta druhá vlastně spěchala, ale přitom měla paradoxně pak čas se se mnou hádat a dělat mi záměrně nepříjemno. Tak na to čas měla? Tohle bylo moc na to, abych stihla si to již nebrat osobně a spolu s tím jsem se rozbrečela, že to nechápu, proč jste,lidi, na sebe ku...a tak hnusní???!
V tom dokumentu se tedy zbytek lidí jakožto trestajících učitelů sice tak trochu buď bránili autoritě a zkusili na toho šimla jít podle smlouvy je psáno, že můžu kdykoliv odejít---se vyhnout konfrontaci a nepokračovat v udělování trestů. Někdo pokračoval i přes těch 150V, ačkoliv trestaný-herec tvrdil, že má problém se srdcem a že už to hodně bolí....na pokyn autority. Ale pokud bude vůči autoritě početní-duševní převaha, tak se to dá. To už je potom odvahy více, samozřejmě.
Jinak ke Koránu, je to dvousečné- buď to zplodí zlé nebo se najde člověk (jako třeba já, že?) a vezme si z toho například jen praktické rady typu: nebrat si půjčky a vyhnout se radši nějakým úrokům, hazardu atd...s vepřovým a uzeninami jsem měla postupně problém odmala, kdy jsem zase neznala, co je islám, muslimové atd, takže to jsem si nijak upírat nemusela, prostě to tělo nechce už dlouho. Tak jako v základech, a velmi ráda bych řekla, že nedovolím někomu páchat na mě násilí, avšak, CO je dnes zaručené? Asi začnu chodit na nějaké judo, abych se ubránila případnému podobnému typu jakého jsem potkala v dětství (ale když bude mít zbraň? tak jak?..NO JAK?, na to recept stejně není, a proto říkám, že nemám kapacitu na to něco skutečně vyřešit nebo zaručit ve smyslu zabezpečení se.) No jasně,sice mohu, ale jen do určité míry a za nějakých podmínek a držet se nějakých vlastních hranic. Průšvih hlavně je, že naprostá převažující většina, co ten Korán četla nebo ho parafrázuje, tak neumí filtrovat a pak tak za každou cenu chce prosadit ten svůj pohled na knihu s tím, že tam místo praktických věcí jsou ty škodící...(a hlavně výhodné pro něj). Pardon, ale když už mám reagovat, tak tohle téma nejde odpovědět krátce, je to hodně komplexní věc a možná se to snažíme dost konkretizovat, což také úplně nejde, je to širší problematika.

20 mariankosnac mariankosnac | 5. prosince 2015 v 14:35 | Reagovat

Naše pipiny z moslimov šalejú. Napríklad niekto kto pracuje v jednom závode  hovoril že tam prišiel mladý arab a keď prechádzal okolo žien tak tie  ženské tam z neho boli úplne hotové. A i keby ich ten moslim prefackal, neviem či by ich to odradilo, niektoré ženy priťahujú zlí chlapci.

21 Luz Luz | 5. prosince 2015 v 19:02 | Reagovat

[20]:  Mne se taky libi takove typy. Ale dospely clovek si taky musi uvedomit, ze pouze v pritazlivosti vztah nespociva. A prave v pripade rozdilnosti nabozenstvi a obecne svetonazoru a hodnot to muze byt dost prekazka. Mimochodem nelze ztotoznovat Araby jako etnikum a muslimy; mezi Araby jsou taky krestani a taky "kulturni muslimove" (neco jako evropsti kulturni krestane - lide, kteri maji treba ze sve rodiny nejaky nabozensky zaklad, ale osobni viru a praktikovani zadne).

22 honza honza | E-mail | 6. prosince 2015 v 10:46 | Reagovat

[2]: verici nejsem, takze nemam duvod obhajovat krestanstvi, ale ve jmenu islamu se od jeho zrozeni deje dnes to, co se jiz davno ve jmenu Jezise nedeje.

23 Kač Kač | 6. prosince 2015 v 12:26 | Reagovat

Já nevím, ale ti Arabové jsou v podstatě stejné rasy jako my, pouze mají o něco tmavší barvu pleti. Kdyby se postupně hlouplo mísením se s Araby, to by vlastně člověk nemohl mít dítě ani např. se Španělem, Italem nebo Řekem, když i oni mají trošku jiný odstín pleti než běžný Středoevropan. V žádném případě netvrdím, že se chci smísit s nějakým syrským uprchlíkem, to vůbec, ale přijde mi blbost, že by to případně způsobilo nějakou degenerativní poruchu u 3. generace. Nevylučuju, že by něco podobného mohlo nastat v případě míšence černocha a bělocha, či mongoloidního typu s bělochem, protože v tomto případě se jedná o dvě naprosto odlišné rasy, ale v případě Arabů se mi to jeví jako holý nesmysl...
Mimochodem, nejsem zastánce islámu...

24 Luz Luz | 6. prosince 2015 v 16:31 | Reagovat

[23]:  No a treba latinsko americke narody jsou z velke casti tvoreny prave smesi Evropanu a puvodnich obyvatel.
Stehovani a michani etnik se deje po staleti, vsude po svete.
Cetla jsem taky pro zajimavost nejakou ideu, ze Cesi jsou obecne povazovani za atraktivni lidi diky tomu, ze se prave tady po celou historii delo miseni ruznych narodu (poloha ve stredu Evropy, kultura, obchod a cestovani v souvislosti s tim, ale bohuzel taky mnoho valek), takze mame ode vseho neco z ruznych oblasti.

25 Luz Luz | 6. prosince 2015 v 16:40 | Reagovat

[23]:  Jasne, taky jsem to zminovala.
Ale na co jsem chtele jeste poukazat v predchozim komentari, ze vlastne zadna cista rasa neexistuje, aspon ne v Evrope. A je to v poradku.
Ono zalezi spise na kulturnich zvyklostech nez na tom, jak jsou narody etnicky blizke, zminuju uz v komentari 15, tak nebudu moc opakovat (souziti Evropanu napr. s Vietnamci apod. vs. s Araby vychovanymi islamem).

26 Luz Luz | 6. prosince 2015 v 16:47 | Reagovat

[22]: Navic ty veci byly pachany PROTI uceni krestanstvi, takze je absurdni z toho vinit krestanske uceni. Novy Zakon nikde nevyzyva k donucovani k vire ani vrazdeni tech, kdo s ucenim nesouhlasi.

27 Esmeé Esmeé | 6. prosince 2015 v 22:28 | Reagovat

[12]: Máme rodinných známych a tí sú zmiešaný pár - slovenka a palestínčan pravdepodobne s kresťanskými koreňmi (on je neveriaci, je vidieť že je z blízkeho východu, aj keď vyzerá ináč ako tí arabi v telke), poznám ich deti a sú veľmi chytré, viac ako priemer, a vnúčata tiež, zatiaľ majú 10-12 a zatiaľ sa zdajú byť dosť múdre. Tak s týmto "faktom" súhlasiť naozaj nemôžem. Neviem ako to dokazovali, no to čo vidím ja tomu vôbec neodpovedá.

28 LUBOMIR LUBOMIR | E-mail | 28. ledna 2016 v 18:38 | Reagovat

[19]:TATO MOJA ODPOVED JE V PRVOM RADE PRE FARAH A JEJ PRISPEVKY 8. A 19. ...USETRILA SI MI HODNE CASU, PRETOZE AK BY SOM MAL NA DANU TEMU ZAREAGOVAT, TAK BY TO BOLO TAKMER UPLNE V ZHODE S OBOMA TVOJIMI PRISPEVKAMI. SOM PRESVEDCENY,ZE PRESNE CITIM TO ISTE CO TY, OHLADOM MOZNOSTI, CI NEMOZNOSTI RIESENIA VSETKEHO, CO SUVISI S IMIGRANTAMI, S ISLAMIZACIOU,ATD.,  AJ KED VLASTNE SA TO TYKA VSETKEHO, CO KEDY MEDZI LUDMI VYVOLAVALO KONFLIKTY A NAPETIE... JEDNO V AKOM HISTORICKOM OBDOBI A NA AKOM UZEMI... POVAZUJEM SA ZA TOTALNEHO PACIFISTU, IRITUJE MA NASILIE AKEHOKOLVEK DRUHU VOCI COMUKOLVEK A KOMUKOLVEK, URCITE VERIM V PRITAZLIVOST ROVNORODEHO, TAKZE V RAMCI MOJICH MOZNOSTI SA SNAZIM FUNGOVAT TAK, ABY SOM SIRIL DOBRE A NEPRITAHOVAL ZLE, ALE UZ NIEKOLKO TYZDNOV RIESIM POLEMIKU, AKO BY SOM REAGOVAL V SITUACII, KEBY SA TO AJ TU U NAS VYHROTILO, AKO SA VRAVI, AZ NA KONTAKT A NEDALO BY SA UZ ANI USTUPIT, ANI SA SLUSNE A POKOJNE DOHODNUT, PROSTE HRANA... STALE MI TO VYCHADZA, ZE AK BY SA V MOJEJ BLIZKOSTI VYSKYTOL NIEKTO, KTO BY PRIAMO ZAUTOCIL NA MNA, NA NIEKOHO MNE BLIZKEHO, ALEBO EVIDENTNE SLABSIEHO, TAK BY SA TO UZ ASI NEDALO RIESIT BUDDHOVSKY, ANI KRESTANSKY, TAM PLATI JEDNOZNACNE...NAJPRV UDRI A AZ POTOM SA PYTAJ... KEDZE SOM AKO 17 ROCNY ZAZIL NA VLASTNEJ KOZI, AKO TO DOPADNE, KED TAK NESPRAVIS, SOM PRESVEDCENY, ZE ANI KARMICKY BY SI SI NEUBLIZILA, POKIAL BY SI SA ZACALA EFEKTIVNE BRANIT... ALE NAD TYM VSETKYM JE STALE JEDNO OBROVSKE... TREBA MYSLIET, KONAT, ROZPRAVAT A VYCITOVAT STALE DOBRO, AJ KEBY SME OBCAS MALI POCIT, ZE SA NAM AKOZE UBLIZUJE... TAKZE UVIDIME...

29 renata renata | 1. února 2016 v 22:16 | Reagovat

[8]: mila farah,ak si myslis,ze sa s nimi dohodnes ako s kolegami na porade, tak sa dievca velmi mylis,velmi naivne nazory tu prezentujes.

30 Jáchym Jáchym | E-mail | 26. února 2016 v 3:23 | Reagovat

Ano......:-), islám dnešních časů je na tom podobne jako křesťanství, byl vymýšlen pro ovládání lidi. Co takhle zkusit přirozenou cestu přírodní duchovnosti? Pavel

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama