V e-shopu Alue.cz jsou nové Brazilské křišťály. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 17.11.

Šokující vyznání české učitelky která má ve třídě muslimské žáky: Neví co s nimi!

26. prosince 2015 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Ze světa
Nejmenovaná česká učitelka prosí o pomoc, jak čelit islámským zvykům v české škole: "Mám prosbu na ostatní kolegy - učím na 1.stupni 2 muslimy, dívku a chlapce. Jsou velmi šikovní, ale…. odmítají mi z důvodu náboženství dělat spoustu činností - nesmí kreslit, vystřihovat, vybarvovat, modelovat… nic, co má oči (lidi, zvířata, pohádkové postavy,…), nesmí zpívat, vytleskávat rytmus, tančit, zobrazovat nic, co souvisí s křesťanstvím (hvězda, zvonek,…) v podstatě každý den řeším, že něco nesmí.
Třeba na HV mohou jen odříkat text písničky a psát noty, takže teoreticky je nemám moc za co klasifikovat.
Vedení se k situaci staví alibisticky, nechtějí si dělat problémy a prý si mám zvykat, bude hůř. Nejde mi to "pod fousy", proč jim mám toto tolerovat… je to pro mne nová situace, poradil by mi prosím někdo, co mohu jako pedagog vyžadovat? Omlouvám se za anonymitu, je to dost citlivé téma…."



V diskusi pak o pár řádku níže paní učitelka píše opět: "Pro upřesnění - toto je běžná ZŠ, ale bojují o žáky, tak berou vše, mám ve třídě poměrně pestrou směsici od Romů, ADHD, několik IVP, snížený intelekt,…zkrátka co žák, to "osobnost") .

Muslimů je na celé škole víc, kolegyně se s tím tak nějak perou každá po svém, nikdo nechce jít do sporu. Já s tím nesouhlasím, jsem tam nově a upřímně - neskousávám to, manžel do mě hučí, ať se držím zpět, že mi někde v parku uříznou hlavu.
Rodiče jsem zvala několikrát, nakonec mi tam přišla zahalená ženská, skoro neuměla česky, na vše mi odpovídala, že se zeptá manžela… prostě vymletý mozek. Je mi těch dětí líto, zvlášť holčičky, ta je moc šikovná a chytrá, snažím se ji ovlivňovat a chválit, např. při TV je vidět, jak je šťastná, předpokládám, že ven "na lítačku" nechodí…. Tuto diskusi jsem založila nejen proto, že nevím, co s tím, ale částečně i proto, abych kolegy varovala, co je čeká ještě k tomu všemu, co už musí řešit…."

Dostala několik zajímavých odpovědí:
  • Nekompromisně, dával bych 5, poznámky a nechal propadnout. Pravidla musí platit pro všechny stejné, jinak je to cesta do pekel.. Naše zem, naše pravidla.. Nelíbí, nechoď do školy..
  • Neustojíte to. Mám písemnou odpověď MŠ na interpelaci na toto téma, ze kterého jasně vyplývá, že je škola povinna zajistit u těchto žáků jiný program.
  • Měl jsem muslima ve třídě. Byl agresivní také nechtěl dělat různé věci. Ale kategoricky jsem to odmítl s tím, že to bude mít vliv na klasifikaci. Problém je i jejich přístup k ženám (učitelkám).
  • Vyžádat si jasné písemné stanovisko z ministerstva školství. Které doufám bude na Vaší straně, tzn. žádné ústupky. (pozn. to jsou ty na Západě známé ústupky a podívejte se jak to tam, ale nejen ve školách vypadá. Na netu youtube je toho spousta.) Vy potom zavedete rodiče muslimy k nástěnce, kde bude rozhodnutí ministerstva, sdělíte jim, že se tímto rozhodnutím musíte jako učitelka řídit, tečka. Pokud nebudou souhlasit, ať si stěžují na ministerstvu. To by Vás mělo ochránit před útoky. Pokud ministerstvo ústupek udělá, určitě bych oslovil nějaká veřejná média aby to rozmázla. Určitě tam zbytečně osobně nevystupovat, ale poukázat na proislámské stanovisko z ministerstva. A počkat na příští volby a takovou sebranku nevolit, samozřejmě, pokud se tak ministerstvo zachová. Držím palce. Žádné ústupky. Pozn. Tuto problematiku sleduji poměrně dlouho a tak jak se to vyvíjí v EU a pomalu i v ČR tzn. požadavky muslimů a naše ústupky, tak musím velice nerad konstatovat, bohužel. Historie se opakuje ač velký odpůrce Ruska bohužel, V4 se s ním bude muset spojit. Západní evropu nic nezachrání. Čím dříve se přeorientujeme na asijské trhy tím lépe. Západní kultura končí!!!
  • Bohužel tady řešíte neřešitelné a na Západě mnohokrát potvrzené. Nějaký OSPOD nic nevyřeší! Najděte si na netu vyjádření bývalých většinou muslimek, jak taková muslimská rodina funguje. Je to léty prověřená a účinná forma nátlaku na většinovou evropskou korektní společnost.
Ano přátelé, přesně tohle se děje v českých školách. Učitelé a jejich příbuzní maji strach z muslimů a z toho, že by je měli přinutit k integraci do naší společnosti. Když se o to pokusí, tak jim může hrozit smrt z rukou muslimů, nebo žaloba od multikulturních neziskovek, ombudsmanky Šabatové či jiného aktivisty z ČSSD …

Dotyčná učitelka pak zakončila celé téma slovy: "Moc všem děkuji za příspěvky, pečlivě jsem je pročetla a určitě mi pomohly, i když radost z nich nemám. Nechci sklánět hlavu, ale pochopila jsem, že jako kamínek v obřím soukolí s tím nic nenadělám a případný soudní spor neustojím, protože se porušují lidská práva. Mám štěstí, že tito muslimové jsou (naštěstí zatím) snaživí a jinak bezproblémoví. Pro ty, kteří se ohánějí sociálkou - vím, že i oni mají "stažený zadek", mám s nimi zkušenosti, co se týká problémových Romů, kdy je jasně prokázáno záškoláctví apod. Do takhle nejasné kauzy nepůjdou.
Je to smutné, kam jsme to dopracovali, štve mě, že prudím, aby si děti sundaly ve třídě kapuci a přitom mi holka chodí v šátku každý den…zatím nikdo nic neřeší, jsem zvědavá, jak to bude na 2. stupni. Ještě jednou díky a přeji ostatním, ať se jim toto vyhýbá co nejdéle…


Jak byste tento problém řešili vy?
Osobně myslím že pokud žáci nerespektují pravidla českých škol, nemají v nich co dělat. Ať si je rodiče vzdělávají sami doma a chodí si jenom na přezkoušení. Když už je tady teda bohužel máme. Učitelství v dnešní době už tak není žádná sranda, přestavte si že ještě máte někoho, kdo vám bude tímto způsobem podrývat morálku ve třídě. Za chvilku vám děti můžou začít tvrdit, že když Hassan nemusí, oni taky ne!


 


Komentáře

1 Moudrávrba Moudrávrba | Web | 26. prosince 2015 v 10:44 | Reagovat

Přikláním se k první odpovědi. Uděláš špatně úkol, nebo ho neuděláš vůbec, dostaneš za 5. Jako učitel bych je ve třídě úplně ignoroval a vůbec neřešil. Pokud vyrušují, tak bych to řešil kázeňsky. Prostě stejný přístup jako k českým dětem, až na to, že bych je neučil a nic nevysvětloval, protože stejně nemají zájem a z náboženských důvodů nemůžou.

2 Oskar Oskar | Web | 26. prosince 2015 v 11:55 | Reagovat

Přečetl jsem si článek, a to, co za slovy v něm slyším, je: "To je hrozné, nějaké dítě si dovoluje nechtít dělat všechno, co paní učitelka řekne! A to by bylo ještě horší, kdyby všechny děti nechtěly!
Vdělávací systém je totiž naprosto dokonalý, jen nám tam vadí ti muslimové a další lidi, co nejsou v pořádku!"

3 anelie anelie | 26. prosince 2015 v 12:51 | Reagovat

No ješě aby to byla pravda. Moje muslimské neteře a synovci, co chodí v muslimské zemi do muslimské školy tam zpívají, malují, vystřihávají, tleskají do rytmu...

Který blbec v ČR zase přišel na to, že v islámu je zakázáno zpívat a vytleskávat do rytmu?  I v tom nejpřísnějším podání islámu jsou zakázány akorát tak melodícké hudební nástroje, bubny apod jsou naopak povoleny.  A tento názor je fakt extrém... A uctívání Boha hudbou a zpěvem má tam tisíciletou tradici. Od Maroka po Indii. Qawwali v Indii, Gnawa v Maroku. vždyť těmto národům rytmus přímo tepe v žilách, kam se na ně hrabem. Kdo zas přišel na to, že se v muslimských zemích nezpívá? Maroko je navíc známé tím, že tradiční hudba tam má extatické účinky, dá se přes ni dostat do transu. Je zvláštní, že v Belgii muslimové dokonce posílají své děti do katolických škol (má dcera má několik takových spolužáků) a dělají všechno, co ostatní děti. Zdobí vánoční stromeček, zpívají na mikulášské besídce, malují santa klause atd atd.

No ale kdo chce, ať si tomu co je na internetu věří...

4 anelie anelie | 26. prosince 2015 v 12:55 | Reagovat

Jo aha, už je mi to jasné, článek pochází z eurábie:)

5 Blaf Blaf | 26. prosince 2015 v 13:30 | Reagovat

Sama jsem toho názoru, že bych to nerespektovala. Jsou v naší zemi, kde se musí dodržovat naše pravidla. S tímto musí přece počítat, když jdou někam jinam, že se budou muset podřizovat oni nám a né my jim! Teda, mělo by to tak být..

6 mariankosnac mariankosnac | 26. prosince 2015 v 13:35 | Reagovat

Keď to nechcú robiť tak nech to nerobia, nemôžeme ich do toho nútiť. Už predsa nie sme komunisti a nemusíme každého normalizovať. Práve naopak, musíme rešpektovať odlišnosti. Vám by sa tiež nepáčilo keby ste prišli do moslimskej zeme a museli dodržovať všetky ich zvyky.

7 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 26. prosince 2015 v 17:05 | Reagovat

Tak to nevím. Nejsem učitelka. Ale asi bych taky byla v koncích a odvolávala se na vyšší úřady.

8 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | 26. prosince 2015 v 17:29 | Reagovat

Pravidla jsou od toho, aby se dodržovaly. Žádné úlevy.  Nechtějí-li, ať si první třídu zopakují 9x, resp. na zvláštní školu...Není možné to tolerovat. Vzpomeňte si, kolik stresů a depresí nás doprovázelo od školních let. A kolik lidí z toho má trvalé zdravotní následky.

9 Alue Alue | 26. prosince 2015 v 20:46 | Reagovat

[6]:  Když nehodláš respektovat pravidla země ve které žiješ, tak proč do ní vůbec lezeš? Zůstaň si doma a nepruď :)

10 :) :) | 26. prosince 2015 v 20:57 | Reagovat

Ja bych dala vypoved, za to by mi to opravdu nestalo, ten zbytecny stres, strach apod...

11 :) :) | 26. prosince 2015 v 21:03 | Reagovat

A hlavne, nic proti ale my kdybychom jeli tam, musime vse dodrzovat jinak nas odpali na miste a oni tady nemusi nic???

12 Anděl Anděl | 26. prosince 2015 v 22:20 | Reagovat

Moc prosím návštěvníky tohoto webu, zda-li by nemohli šířit tento odkaz - http://www.diaforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=127346 - moc by to pomohlo jedné vážně nemocné dívce. Všem, kteří se rozhodnou pomoci, ze srdce děkuji ☼♥☼

13 Raja Raja | 26. prosince 2015 v 22:35 | Reagovat

[3]: Souhlasím s tebou, je to totální nesmysl! Muslimské děti si hrají, vystřihují, zpívají a tančí běžně. Alu, nezlob se na mně, ale vymytý mozek má spíš ta paní učitelka než ona muslimská matka. My s manželem také výchovné a kázeňské "problémy")))) řešíme spolu, je to jeho dítě stejně jako moje a má do toho co mluvit. O českém školství rozhozhodně nemějte iluze. Ve většině případů bohužel platí pověstné, že učitelka není povolání, ale diagnóza - a ono - kdo neumí učí. Je mi líto našich dětí, natož cizinců. Školství a stav v kterém se nachází je naprosto absurdní! Pár muslimských dětí na to rozhodně nemá a nebude mít vliv.

14 Raja Raja | 26. prosince 2015 v 23:02 | Reagovat

A ještě detail) Jsem toho názoru, že za vzdělání svých dětí stejně jako za jejich zdraví jsou zodpovědní rodiče!!! A stát nám v tom opět pouze hází klacky pod nohy. Jsem češka, mám české dítě a přizpůsobovat se neustále nesmyslným! pravidlům nám činí ne malé problémy. Jsem opravdu zvědavá, jak to jednou Aluška bude dělat a cítit až její dítko bude navštěvovat školu... Bohužel je u nás základní vzdělávání povinné, soukromých škol pramálo a dosáhnout domácího vzdělávání věc nesnadná... A dokud se mně do telefonu bude učitelka naprosto vážně ptát " a to mám potrestat vás?!" Já s nimi nemám co řešit a problém evidentně není!!! na straně nepřizpůsobyvých žáků, ale v jejich hlavách...

15 Alue Alue | 27. prosince 2015 v 0:03 | Reagovat

[3]: Jen je braňte, jednou nám tady budou řezat hlavy. A to už bude pozdě na to je vypráskat zpátky odkud přišli.

16 mariankosnac mariankosnac | 27. prosince 2015 v 3:54 | Reagovat

[9]: Sorry neviem čo to do mňa vošlo. Hodne tu chemtrailsujú, že by to zo mňa spravilo otupeného slniečkára?

17 anelie anelie | 27. prosince 2015 v 5:24 | Reagovat

[15]: Aluško, já ale nikoho nebráním, já jenom popisuju, jaká je realita. A oproti Tobě ji znám odjinud než pouze z pochybných stránek internetu.

18 sladkymesic sladkymesic | 27. prosince 2015 v 11:12 | Reagovat

Včera jsem narazila na tuhle "písničku"... moje uši sice trpí, ale některé jeho názory jsou fakt zajímavé a souhlasím s nimi. Připomnělo mi to, jak jsem nedávno četla 1984 od G. Orwella a uvědomila si, že ve videu i v knize zmiňované věci tu doopravdy fungují...politika války, která odvádí pozornost, společný nepřítel, vláda strachem a oddělováním lidí.
Neříkám, že to musí být pravda, jen vnáším jiný (dle mě podnětný) názor. + ještě Jaroslav Dušek o boji, s čímž velmi souhlasím a jehož video docela zapadá do celkové skládanky. Zvlášť od druhé poloviny je zajímavé. https://vimeo.com/135784002
Nemůžeme bojovat proti islámu, to k ničemu nepovede. Jediné, co nám pomůže, je naučit se, jak být Dohromady Lidmi.

19 Iri Iri | 27. prosince 2015 v 11:22 | Reagovat

[9]:Přesně tak.

20 sladkymesic sladkymesic | 27. prosince 2015 v 13:48 | Reagovat

omlouvám se, zapomněla jsem ji vložit :D https://www.youtube.com/watch?v=rR1Um6Qhm2w

21 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 14:50 | Reagovat

[18]: přesně tak. Orwell byl prostě génius, při čtení jsem se nestačila divit...

22 ssixx ssixx | E-mail | 27. prosince 2015 v 15:35 | Reagovat

Neudělá úkoly jako ostatní, tak má za 5 a  bude opakovat ročník, tak dlouho až to pochopí, nebo v něm ukončí školní docházku! Z jakého důvodu mají mít nějaká pryvilégya? Když nemůže to či ono, tak nepotřebuje žádné naše vzdělání. Nechal bych je sedět v první třídě!

23 Lily Lily | 27. prosince 2015 v 19:37 | Reagovat

[17]: presne tak, suhlasim. Tiez poznam islam z rodiny a teda taketo veci, ze nemozu spievat??? To je uplny ale uplny nezmysel.

24 Ayeri Ayeri | 27. prosince 2015 v 19:42 | Reagovat

Naše země, naše pravidla... Souhlasím. Přistěhovat se někdo k nim, taky se musí přizpůsobit, jinak nebude mít dlouhý život.... Ale myslím, že naučit muslimské děti žít jako lidi (a odnaučit je islám), aby zapomněly na hnus a násilí, které jsou u nich doma, uznaly, že to je kravina a žily radši jako my... Myslím, že to je cesta.

25 Farah Farah | 27. prosince 2015 v 20:53 | Reagovat

[1]: Přesně tak, taky bych jim nasázela pětky a JEJICH RODIČE, aby se teda rozhodli- buď svolí a dovolí jim výjimku v rámci zbytků zdravého rozumu, anebo si je vzdělávají doma dle svého. Ale uplatnění v dalších letech a v praktickém životě? Vidím to bledě, ale následky výchovy se holt v drtivé většině případů táhnou hodně dlouho.

[3]: Nemyslím si, že je bráníš, poukázat na extrém je pouhý fakt. Případy podobné jako v tomto článku se ovšem mohou šířit, je to velmi pravděpodobné. Nicméně si stojím za tím, že největší podíl zodpovědnosti mají rodiče, kteří si zvolili (anebo neznají umírněnost/kompromis) ten přísně doktrínský islám. Ale jde to s nimi řešit? Můžeš rozmluvit a usměrnit možná jednoho z deseti...ale zvládneš to/zvládneme to ve velkém? Tomu bohužel nejde věřit, ani kdybych dle svého dětského bezelstného přání chtěla! A taky jde o riziko záměny (z tohoto důvodu se mi článek jeví jako pravdivý), úplně v tom vidím situaci a to myšlení: Hudební výchova může být jen o rytmu, ale rodič muslim si řekne- ale oni tam budou mít ten strunný nástroj a to je zakázané a flétnu (noježišmarjá) a tak jim to zatrhnou...a radši v tom nešťourají a ani nechtějí pro sebe snadnější věci a to je prů...r jak vrata začínající právě v jejich zemích. Odtud se šíří omylné a extrémní postoje.

26 sladkymesic sladkymesic | 28. prosince 2015 v 0:30 | Reagovat

[21]: Taky jsi měla záseky, kdy ses na určitou pasáž jen koukala s otevřenou pusou a říkala sis, že to snad ani není možný? :D

Docela by mě zajímal názor tvůj, Alue, na tuhle knihu. Vím, že knihy s dějem asi moc nečteš, ale tohle je prostě nářez, co všechno v ní předpověděl. I když bych se spíš přikláněla k tomu, že se elity inspirovaly. Přesně o dnešní situaci tam totiž autor mimo jiné mluví, prostě se vybere nepřítel, zdémonizuje se, vede se s ním válka a veškerá pozornost lidí se tím odvede od jiných, důležitějších věcí. A to není zdaleka všechno.

27 anelie anelie | 28. prosince 2015 v 11:32 | Reagovat

[25]:Farah, jestli je ten článek pravda, tak je to holt o tom, že my máme ty muslimy málo vychované:) Jelikož na ně nejsme zvyklí a máme tendenci ustupovat. Nedokážu si představit, že by si v belgické škole, kam chodí moje holky, rodiče diktovali, cože budou jejich děti zpívat či malovat apod. A to jim tam nosí svačinu mamky zahalené od hlavy a patě, co možná ani neumí číst a psát. I kurzy plavání jsou povinně pro každého. To už je holt na řediteli té školy, ale samozřejmě v žádném případě neustupovat. Ale jak píšeš, to musí být opravdu extrémní případy a ne moc časté.

28 Oskar Oskar | E-mail | Web | 28. prosince 2015 v 12:46 | Reagovat

[24]: Jo protože u nás není hnus a násilí :).

29 Gabby Gabby | E-mail | 30. prosince 2015 v 9:51 | Reagovat

Myslim, ze by se meli podridit, ale zase nemohu odsuzovat jejich nabozenstvi..
At si zalozi skolu pro takove deti a hotovo :)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama