Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.7.

Jak jsem naštvala Avon lady

12. května 2016 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Zamyšlení
Narazila jsem na doporučení, že má Avon nějakou dobrou slupovací masku na čištění plet. Teď jak cvičím, tak se pořád potím a díky tomu mám strašně zhoršenou pleť. A vůbec nevím co s tím... Tak si říkám, že si to zkusím sehnat, a třeba mi to pomůže.
Našla jsem Avon.cz a vypadalo to jako e-shop. Věci šly dávat do košíku, prostě pohodička.
Vybrala jsem si tam dokonce tři toaletky. Mají velký výběr vůní, tak mě zajímalo, jaké to asi bude... Něco pro sebe, něco bych věnovala do soutěže...
Načetlo mi to kopu slev, nakonec jsem objednala krásný balík s vůněmi a tou maskou za nějakých 800 a k tomu byly ještě dárečky... A šlo tam zvolit dodání Českou poštou na adresu + dobírka...
Tak si říkám ,,jo super, to mi dovezou, to je paráda..."

Protože jsem si pamatovala z dětství, že věci od Avonu dávají jenom lidi co pro ten Avon dělají a jinak ne. Tak jsem si myslela, že změnili taktiku a už si to člověk může koupit normálně a nezdržovat se s nějakým dealerem.
No, ale spletla jsem se...



Pochopte mě, já jsem nemoderní člověk. Je mi 23, ale připadám si občas jak důchodce, úplně blbá a sto let za opičáky: Nemám televizi, kabelovku, nemám tablet, ani s tím neumím, neznám elektronické jízdenky, appky, nevím co to je snapchat, nemám facebook...
Já prostě nerozumím všemu a žiju v takové naivní představě, že prodejce chce prodat a že se tudíž snaží zákazníkům co nejvíce zjednodušit podmínky prodeje, takže Avon e-shop mi připadal jako úplně logická věc... Naklikám, dostanu, zaplatím.... jako všude. Ale ono to všude nefunguje!

Došlo mi potvrzení:

Přijali jsme Vaši objednávku, děkujeme Vám za projevenou důvěru.
Objednávka bude nyní zpracována a následně budete ze strany Avon Lady / Avon Gentlemana kontaktován/a za účelem domluvení data a místa doručení zboží

To už mi to začalo být podezřelé... Říkám si že mají adresu, dobírku, pošta, co na tom jako ještě chtějí domlouvat, když je to úplně jasné? To mi budou beztak chtít cpát nějakou reklamu, nebo mě naverbovat jako dealera! (Já jsem strašně neochotná a alergická, když mi někdo začne něco cpát, co jsem si nevyžádala.)
A brzy na to mi došla zpráva:

Dobrý den paní Loskotová.
Přijala jsem v týdnu vaší objednávku přes Avon on-line. A už jsem vám několikrát zkoušela volat na číslo co jste tam uvedla, ale číslo je stále nedostupné a já bych se s vámi chtěla na něčem domluvit..mužete mi poslat třeba jiné číslo na které se dovolám abych se s vámi spojila.
Předem děkuji a přeji hezký zbytek neděle.
Jana

Dobrý den,
O čem byste se chtěla domluvit? Nezadala jsem správně adresu a dobírku, nebo je nějaký jiný problém?

Dobrý den.
Problém není v ničem..my jsme povini volat když příjmeme objednávku přes Avon on-line.A zboží se neposílá na dobírku rozvážím ho já a proto potřebuji telefoní číslo na kterém se dovolám a s daným člověkěm mohu spojit a domluvit se,víte.
Pěkný večer.
Jana

Nerozumím, proč byla teda možnost pošty a dobírky, když se to tak nedělá? Proč mi to systém nabídnul, když to údajně nejde?
No, takže toto vůbec... Pro toho člověka i pro mě je přece rychlejší a pohodlnější poslat mi to normálně poštou, já se s ním nemusím domlouvat, on mi to nemusí vozit. A když za mnou chce jet, tak to mi určitě bude chtít cpát nějaké věci. Jinak by mě nepotřeboval vidět, ani slyšet... Nechci aby tady paní na mě zvonila a něco do mě valila a strkala mi jejich letáky. (V té době jsem navíc měla chřipku, takže stát ve dveřích a něco řešit fakt NE.)

Dobrý den,
Aha, očekávala jsem že to bude fungovat jako normální e-shop, když tam byla na výběr pošta a dobírka.
V tom případě moji objednávku zrušte, pokud to nejde normálně poslat poštou.

Jako v pohodě, čistící masky prodává kde kdo, naklikám si něco jiného jinde.

Jde to klidně i na poštu.
Jen k tomu bych vás musela u Avonu zaregistrovat a ideálně s vámi mluvit abych vam řekla co a jak.S registrací byste získali i 15procent slevu na celou objednávku a dárek za nákup krém Nutra Effect a černou rasenku Super Shock.
A vše by vám potom přišlo na poštu :D

TAK! A JE TO! PROŘEKLA SES! REKLAMA! REGISTRACE! POKYNY! DALŠÍ SLEVA! - TAKŽE NEJSEM PARANOIDNÍ! JÁ TO VĚDĚLA! TOHLE JE SPIKNUTÍ! MATRIX JE VŠUDE!
:D
..... Já přece nepotřebuju s ničím poradit, já jenom chci aby mi Avon poslal poštou balík s věcmi co jsem si objednala. Je to jednoduché. Nepotřebuju registrovat a už vůbec to nechci na pobočku, protože ,,co se s tim jako potahnu v ruce kilometr dom?"
Navíc mě naprdlo, že obyčejnému plebsu jako já Avon nic na dobírku nepošle, to člověk musí být zaregistrovaný a nemůže sám, ale někdo ho musí milosrdně zaregistrovat, protože já jsem blbá a sama bych svoje údaje do políček zadat neuměla? :D
Oni kolem toho fakt dělají, jak kdyby to bylo z pandí kůže.

Dobrý den,
Nemám zájem o reklamu, ani spolupráci, ani registraci, ani návštěvu.
Objednávku zrušte, koupím jinde, nebudu se s tím zdržovat.

Já jsem ostrá... Protože když něco řeknu 2x slušně a nefunguje to, tak asi prostě musím neslušně, aby to na druhé straně drátu bylo pochopeno.

Mám špatné zkušenosti s lidmi, co takhle chtějí dojet a za každou cenu volat.
Třeba jednu paní jsem takhle nedávno naštvala, první mi doporučila nějaký jíl nebo spirulinu (už nevím přesně), pak se začala zvát ke mně domů a chtěla moje číslo a pak z ní nakonec vypadlo, že mě vlastně chtěla naverbovat jako prodejce pro jejich firmu, protože znala moje stránky a chtěla využít moje projekty pro jejich propagaci. A pak se úplně strašně naštvala, když jsem jí napsala něco v tom stylu, že ke mně domů jako nepůjde a její produkty mě nezajímají... Ta pak byla i docela sprostá, když viděla že kšeft nebude. Nepočítala s tím, že ji utřu.
Mně se moje neutralita líbí, vyhovuje mi. Doporučím jen to co je dobré a nebudu lobovat za nějakou MLM firmu, když nemusím!

Ale zpátky k věci:
Avon Lady se pochopitelně trochu naštvala. Chuděrka postupovala podle popisu své práce, a já ji takhle pošlu někam! - Musela datlovat do toho svého smartfounu jako pominutá, protože mi došlo tohle:

Ha vám žádnou reklamu ani spolupráci nebabizela..a návštěvu už vůbec ne.Jen jsem vám chtěla vyhovět.Zboží bych vám dorucila osobně,to se vam ale nelíbilo te jste hej chtěla ba poštu,tak jsem vám nabídla možnost jak by to ba poštu šlo..
Avon není E-shop takže zboží vám vždy doručí pouze Avon lady nebo vás někdo musí registovat abyste si mohla objednat sama jako v E-shopu.
Pěkný večer

.... Přemýšlím, kdo z tohoto dialogu vyšel jako větší idiot. Já, která neznám prodejní systém, a pak se mu bráním, jako kdyby to byl inkviziční proces, nebo Avon lady, která v jedné větě naseká minimálně jednu hrubku? Každopádně moje zkušenost s Avonem skončila dřív, než začala.

Aby bylo jasno, toto není hejt na Avon, ani na tu paní. Nevím co podepsala, že to nemůže normálně poslat na dobírku na adresu. (Však ty peníze by dostala tak jako tak, stačí vypsat složenku.)

Chci tím říct jednoduchou věc: Prostě nechápu firmy, co pracují jako nějaká sekta ,,registruj se, upiš se, a pak můžeš něco dostat", když přece zákazník je něco jako bůh, zákazník nás živí a tudíž je potřeba udělat to zákazníkovi co nejjednodušší, aby byl spokojený, vzal si co chce a došel zas.
Naopak čím to bude složitější, tím méně bude někdo ochotný si něco koupit.

Prodej věcí si představuju stylem: ,,Chceš to? - Vem si to, stojí to tolik, díky, měj se hezky a přijď zas."
Prostě nebudu do toho člověka hučet nic navíc. Když bude něco chtít, tak si sám řekne, nebo se mě zeptá...

A ne že se musíte registrovat, nebo že musíte produkty nějaké firmy shánět přes jejich dealera, jak kdyby to bylo bůhvíco. V dnešní době je obrovská konkurence firem, Avon není žádný TOP, není to z pandí kůže a není to z rohovky jelena, aby se na to stály fronty jak na banány, registrace a domlouval dealer...
Takže nerozumím, proč tahle firma už dávno nezměnila taktiku a proč když už má zaměstnané zprostředkovatele, proč to ten člověk nemůže poslat poštou, aby neodrazoval lidi se zbytečnými složitostmi? Jezdit takhle ještě ke každému zvlášť je neefektivní a neekologické. Zase tak cenný můj balík nebyl, aby se vyplatilo za mnou jezdit.

Úplně stejným způsobem mi v tomto vadí i firma Sibiřské zdraví. Naštěstí jejich dealeři dávají jejich produkty na e-shopy kde se to už dá normálně koupit (donedávna to ale nešlo), takže když chci odčervovací kúru, tak se nemusím registrovat, ale dojde mi to domů na dobírku. Jinak je to stejně debilní systém, že když něco chcete, tak musíte přes jejich dealera.

Vysvětlete mi někdo tento systém dealerů a registrací, protože ho prostě nechápu... A jsem fakt jediný takový blbec, že mě toto odradí od koupě? Jsem fakt jediný takový paranoik, co se brání příjezdu dealera na adresu a než by musel řešit nějaké blbosti, tak to radši zruší úplně? - To se té firmě vyplatí, taková blbá politika?

Chápu, že když objednám u velké firmy, třeba Alzy, tak že moji objednávku neřeší Praha, ale Brňáci, kteří to mají blíž. Ale nejezdí za mnou a nevolají mi kvůli tomu, prostě mi to normálně zabalí do krabice, pošlou poštou a je to.



 


Komentáře

1 sycho sycho | E-mail | 12. května 2016 v 7:29 | Reagovat

..."A jsem fakt jediný takový blbec, že mě toto odradí od koupě?"...

Nejsi ;). Z duse nesnasim, kdyz mi nekdo cpe "exclusivni" clenstvi napr. v billa klubu :D, ukecat se necham jen obcas a obvykle v kamennem obchode a musi na to byt navazana sleva na aktualni nakup, karticka pak leti do supliku odkud uz se nedostane :D

2 Melisa Melisa | 12. května 2016 v 7:50 | Reagovat

Avon jsem delala nekolik let..asi 10...pak me 2x nastvali a po treti uz jsem s nimi skoncila. Ted kdyz neco vyslovene chci,objednam si to tam, kdo na to ma nervy. Ja uz tedy ne. Krome toho behem tech par let zmenili/stizili min.4x moznost si vice privydelat. Vzdy, kdyz clovek dosahl nejake urovne, tak to zase snizili. Nevidela jsem tam ani moznost nejakeho postupu. Človek se vyhrabal na nejakou pozici a zase bum! spadl na nizsi. Proste mi to pripadne jako vycurana firma, ktera si hraje na nóbl a pri tom maji byt jejich vyrobky (mimo jinych) jedny z nejjedovatejsich na trhu. Takze mam to asi jako ty, 2x slusne a pak se nestaci nekdo divit:)

3 Sibyla Sibyla | 12. května 2016 v 8:18 | Reagovat

Tyhle firmy jsou pro méně odolné ovečky. Navštíví je Avon lady, vloží jim do hlavy "exkluzivitu" a podobné žvásty. Při každém dalším objednání jim donese vzorky a cíleně VNUTÍ další a další produkty.
Sousedka to od nich kupuje, samozřejmě, je to její volba, ale já si také raději koupím to, co chci já a ne to, co mi někdo potřebuje prodat. Sousedka to pak občas chodila ukazovat "Podívej co jsem si koupila, tohle super voní, nechceš taky?" odpovídala jsem "Díky ne, já když si kupuji vůni, tak to trvá klidně dva dny, nechám si to na sobě rozvonět, pak posoudím jak to voní za půl hodiny, za hodinu, jestli to hned nevyprchá, jestli to voní příjemně i mým blízkým." Prostě nepotřebuji, aby mi někdo říkal, že to hezky voní, to snad poznám sama. Ve skutečnosti ten její parfém až tak nevoněl, celkem tuctovka, ale asi na to měli akci, tak to vychválili všem ovečkám.

4 renata renata | 12. května 2016 v 9:11 | Reagovat

Aluska, toto ma neskutocne vytaca uz dlho...kam kolvek prides,uz aj do kamenneho obchodu, vsade ti ponukaju registraciu, ak sa registrujes, musis samozrejme vyplnit vsetky udaje o sebe,vr.adresy,telefonu,mailu,kam ti zasielaju novinky,dostanes karticku plastovu do penazenky,uz ich mam asi 30 ks zo vsetkych lekarni,potravin a obchodov s obleckom s asi si kupim specialny sacik,lebo penazenka mi praska nie z dostatku penazi,ale karticiek. O com toto je ? Hovorim si uz davno,nemozu to jednoducho dat lacnejsie rovno? Aby v kazdom obchode ,lekarni,potravinach o mne vedeli este aj datum narodenia napr koli narodeninovej zlave? To je chore vazne. Asi nas uz takto nenapadne pripravuju na tie podkozne cipy,aby nam to ,ulahcili,... na tu plet skus tu
Elysson,mne to moc pomohlo,protizapalove serum na akne a na lokalne vriedky bobason esenciu,skus si vygooglit,maju web stranku,kozmetiku vyrabaju na mieru rucne na slovensku.

5 leeth leeth | 12. května 2016 v 9:12 | Reagovat

Pravda, já zkoušela kdejakou kosmetiku, ale Avon ne a nikdy bych nevyzkoušela, i když mám okolo sebe lidi, kterým chodí od Avonu nabídky a vysvětlili by mi to. Prostě jak je něco zamotané, divné a není to ani vůbec(! :D) ničím speciální, ojedinělé.. - tak k čemu se tím zabývat, nějak se upisovat, poslouchat zdlouhavě něco zbytečně složitého po telefonu? Já mám tendenci stejně jako Ty, jakmile už se mi někdo výjimečně dovolá, na vše zrychleně během pár vteřin odpovědět "Ne, nepotřebuji, na shledanou" abych se třeba nikomu neupsala, ... nebo nevěnovala takové konverzaci až moc času.
:D I když lidi říkají, že jsem s tím až moc drsná. Ale úplně článek chápu.
Já bych doporučila zkusit si najít na youtube přírodní způsob jak pomoci pleti, třeba pročišťovat několikrát denně roztokem jablečný ocet + voda, nebo něco podobného.. nakonec je to mockrát zdravější, než nějaké masky s chemií :3

6 :) :) | 12. května 2016 v 10:14 | Reagovat

Presne! Potkavam se s tim vsude. Tam je to delane na bobusy. Ona kdyz nebude mit tu registraci tak nedostane penize anebo jen minimum fixni , je placena od cloveka...proste hnus byzbys

7 verča verča | 12. května 2016 v 10:27 | Reagovat

Ahoj Aluško, mám podobnou zkušenost u Oriflame. Nesnáším způsoby, jakými tyhle systémy fungují, protože to hraničí občas s nabouráváním soukromí a to k smrti nenávidím:-D v dnešní době je lepší, aby byl člověk nedůvěřivý k těmhle nabídkám, protože omračující množství podvodů a manipulace je tak rozšířené, že se stalo téměř normou a funguje úplně běžně. Jinak - Super maska na obličej je Mask of Magmanity od firmy Lush. Je mátová a tedy dost větrová a silná, ale nesmírně blahodárně mi zapůsobila na stav pleti. Je to ale samozřejmě moje zkušenost, každý má pleť jinou..měj se krásně - a ať žije STARÁ DOBRÁ DOBÍRKA!!

8 myší královna myší královna | E-mail | Web | 12. května 2016 v 11:00 | Reagovat

Klasické letadlo. Já dělala chvilku Orif, ale to už dneska tolik lidí dělá profesionálně, že nemá cenu se tam registrovat. Jako jo, bereš za nákupní ceny, ale to balný a poštovný stojí tolik, že když objednáš věci za tisícovku, ušetříš nakonec asi dvacku. A to v tom lepším případě. Takže i tak vyjde levněji to vzít od klasického dealera, než se registrovat. Ale oni stejně budou lákat další lidi, protože když máš pod sebou lidi, dostáváš marži. Mně takhle nedávno přišla nabídka z OVB, což funguje naprosto stejně. No a největší sekta je pro mě Greenways. Ta jejich chlorella je sice úžasná, ale neexistuje žádná jiná oficiální cesta, jak si to koupit, než  kontaktovat někoho konkrétního. A jak to kontaktování vypadá, to ani nechci vědět. Že do mě už dvě dobré kamarádky tlačily horem dolem, že litr za krabičku řasy je zadarmo, tak nechci vidět, jak to dělají ti obchoďáci.

9 myší královna myší královna | E-mail | Web | 12. května 2016 v 11:01 | Reagovat

[1]: Tak moment Billa klub je dost výhodnej, protože Billa je sama o sobě dost drahá a na kartičku jsou někdy fakt bomba slevy. :D Ale ze mě si příklad neberte, já všecky ty kartičky v podstatě sbírám a využiju jich asi pětinu.

10 Alue Alue | 12. května 2016 v 11:15 | Reagovat

[8]:  No, mám dojem že ta čaramůra co o ní píšu v článku byla taky z firmy Greenways, už jsem si vzpomněla :D A jak ta byla sprostá, když člověk nechtěl její produkty, tak byl pro ni totální dement, strkač hlavy do písku a já nevim co ještě.

11 Alue Alue | 12. května 2016 v 11:16 | Reagovat

[9]:  Já mám kartičku jenom z DMka, takovou hezkou třpytivou... a je mi naprd, protože slevy nebývají na věci co kupuju. Jinde řeknu mantru ,,nemám nechci děkuju", zbytek objednávám po netu a je to :D

12 myší královna myší královna | E-mail | Web | 12. května 2016 v 11:37 | Reagovat

[11]: Tak zrovna tu z dmka moc nevyužívám, protože ty body jsou vesměs k prdu. Maximálně si za to koupím tu knížečku s kuponama a tam využiju tak jednu věc. :D

13 myší královna myší královna | E-mail | Web | 12. května 2016 v 11:51 | Reagovat

[10]: Jako což o to, ona ta chlorella byla fakt dobrá a kvalitní. Ten ječmen taktéž, ale myslím, že je normální přemýšlet, než do něčeho dáš litr.

14 Jindra J. Jindra J. | E-mail | 12. května 2016 v 12:55 | Reagovat

Tak členství jsem měl jen v Tesco Clubcard, pár věcí se tam dá nakoupit a občas je to i výhodný. Jenže, tam mi taky řekli, že mi pošlou tu jejich slevovou kartu na body a že to bude to a ono a že se nic neplatí... bla, bla, bla. Po půl roce registrace mi nepřišlo vůbec nic, žádná karta, ale místo toho mi přišel výpis a že prej mam zaplatit pojištění za kartu... :D no, nechápal jsem, nic nepřišlo a ještě za to mam platit? :D Tak jsem tam volal, co to jako je a že mi nic nepřišlo a ať to teda zruší. To z nich vylezlo, že se to musí na email a poslat číslo smlouvy a žádost o zrušení, tak jsem to odeslal a obratem jsem dostal, že to tak nejde, že se musí zase vyplnit nějaký jejich formulář (kde jsem ho měl vzít nevim) a ten podepsat a poslat zpět... Provedeno, odesláno, hotovo, naštěstí mě vyškrtli a je klid, takže na nějaký takový karty už jako kašlu. :D

Jinak taky nechápu ty prodejný dealery, cokoliv mi má nějaký dealer přivézt, tak to nechci, to radši vemu něco jinýho. Nemam rád ani PPL a DHL nebo jak jsou ty doručovací služby, ale ty ještě dokážu akceptovat, když už to jinak nejde. Beru hlavně na poštu a nebo jsem teď ještě objevil, že některý shopy mají doručení přes zásilkovnu a tu podporujou zase různý kamený obchody a jeden je i tu u nás. Jen si zajdu do toho obchodu a že chci převzít balíček, to tedy posílají na email i mobil sms s přebíracím kódem, ale to je v pohodě, tak jim řeknu ten kód a zaplatím a je to. Cena za službu zásilkovny, je mnohem menší jak za poštu, ale nevyužívá to tolik eshopů. :)

15 bnt bnt | 12. května 2016 v 14:01 | Reagovat

Pokud si cokoli objednám z e-shopu je pro mě nepřípustné, aby mě s tím někdo doma otravoval a nutil mi něco co nechci. Zboží si chci vyzvednout sama na poště, nic víc.
Výrobky Avon mi dala zkusit známá a kvalitou i cenou to je srovnatelné s běžným drogérkovým sortimentem, nevidím důvod aby mi někdo nosil pod nos naprosto obyčejnou průměrnou kosmetiku.
Co se týče GreenWays, jejich výrobky jsou fakt top kvalita a dají se normálně koupit v e-shopech, stačí použít Heureka.cz

16 7livia7 7livia7 | 12. května 2016 v 16:17 | Reagovat

nahodou DM kartu dost vyuzivam. Neviem ako v ČR ale na Slovensku, tam máme také ponuky. Že za neviem kolko bodov máš zlavu na jeden lubovolný výrobok, niekedy 15% a teraz bolo obdobie kedy bola zlava aj 25% na lubovolny vyrobok. Síce jeden kus, ale ved aj o potesi, zlava 3 eura :) Taká ponuka nie je vždy. Mne chodia maily, vždy len preletim a nic ine si nevsimam. Tam vždy ukážu tieto zlavove ponuky, tak aspon o tom viem :)

17 Ataris Ataris | 12. května 2016 v 16:29 | Reagovat

Článek celkem trefný. MLM jsem zkusil při studiu v OVB a byla to dobrá životní zkušenost. Naštěstí jsem nikomu nic neprodal díky své neschopnosti se vnucovat. Aspoň si nemusím vyčítat, že má někdo nevýhodné pojištění.

Jinak jsem člověk, který se snaží vyždímat "ze systému" vždycky úplný maximum, takže různý kartičky a kupony si i celkem pořizuju. Mám tu jeden tip, o kterém kupodivu moc lidí neví asi kvůli vrozené podezíravosti k podobným produktům. Založení si kreditní karty mall.cz. Za toto dostanete voucher na 2000,- nákup v mallu. Kreditku pak můžete zrušit. Takže nazaplatíte ani ň. Úplně to stejné na Aukro.cz. Také nabízejí kreditku. Voucher na nákup na Aukru je dokonce na 3000,-. Zde je podmínka vést 6 měsíců za poplatek 59,-/měs. nebo tak nějak. Ale poté opět lze zrušit a vyděláte i tak dost. Ta první kreditka mall.cz vrací 2% z každého nákupu, max. 1000,- měsíčně. Trik pro všechny co chtějí jít až na krev jako já je poslat poštou dobírku na 50 000,- sám sobě (nebo někomu v rodině) a zaplatit na poště právě touto kreditkou. 2% z 50000,- je 1000,- měsíčně jistých. Snad jsem někomu pomohl si přilepšit :-)

18 Alue Alue | 12. května 2016 v 16:44 | Reagovat

[17]:  Přilepšit? Toto je podvod...

19 Ataris Ataris | 12. května 2016 v 18:27 | Reagovat

Podvod to určitě není, jen plné využívání jimi nastavených obchodních podmínek. Mimochodem nevymyslel jsem to já, ale je to celkem oblíbená kratochvíle členů jednoho diskuzního fóra o financích (myslím ty dobírky). Banka, která vydává ty kreditky, má značné příjmy z úroků zaplacených klienty, kteří neplatí včas. Bezúročné období je asi 55 dní nebo tak nějak a během té doby je nutné zaplatit aby to bylo bez poplatku či úroku. Samozřejmě počítají, že většina nazaplatí a to se děje, menší část klientů se naučí v tom chodit a vydělávat. Samozřejmě lze řešit i nákupy např. do firmy a různé velké výdaje kreditkou. Člověk se na těch 1000,- měsíčně max. limit i tak dostane. "Vracecí kreditky" jsou i v zahraničí a funguje to všude stejně. Byť prý 2% zpět jsou v ČR asi unikát. Ale i kdyby mělo jít jen o ty vstupní odměny ve formě voucheru, tak si myslím, že to za to stojí.

20 Df Df | 12. května 2016 v 20:54 | Reagovat

[19]: Nediv se, že Tě Aluška setřela. Podvod to je, ikdyž ne podle regulí které si nastavila ta společnost. Vždycky to někdo zaplatí, otázka je jak to do budoucna zaplatíš Ty. Rovnováha existuje, tohle bych si na triko nevzal. Ty papírky za to nestojej. Fakt.

21 Iva Iva | 12. května 2016 v 20:55 | Reagovat

Tuším, že tím jak Avon prodává přímo přes prodejce, tak obchází nějakým způsobem placení daní v ČR. Těch firem je víc.

22 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 12. května 2016 v 21:09 | Reagovat

[19]: Mám od nich (Citibank, teď přešly pod Raiffeisenbank) 3 kreditky (citi life , citi mall a Billa kreditku), ale zapomněl jste uvést, že měsíční poplatek za kartu je 50kč! Podvod to skutečně není, již je využívám od roku 2012! U citi Billa kreditky je to dokonce 3% z každého nákupu zpět a vedení karty je zdarma.

23 sycho sycho | 12. května 2016 v 21:58 | Reagovat

[18]: Podvod to neni, jen strategie vyuziti. Podvod by to byl, kdyby ti, co nastavili tyto podminky si toto neuvedomili, ale bud si jista, ze tyhle veci jsou velice dobre promyslene dopredu.

24 Přemek Přemek | 13. května 2016 v 0:46 | Reagovat

[19]: To, že je něco legální, vůbec neznamená, že je to etické.

[22]: Podvod není použití kreditek samo o sobě, ale použití kreditek k platbě sám sobě za účelem obohacení se o odměnu za uhradu touto kreditkou.

Ostatně, není v obchodních podmínkách, že se kreditkou má platit třetím osobám?

[23]: Když Ti někdo ukradne kolo, je to vlastně také jen strategie využití cizího majetku.

25 Df Df | 13. května 2016 v 12:28 | Reagovat

[23]: Víš, když vidím nějakou takovouhle "nabídku", je jasné, že za ní stojí temná strana. Takové to věci mají za úkol jediné a to je pokřivit charakter doposud slušného člověka. Pražský Výběr když ještě Kocáb byl docela jakž takž na to složili písničku (osumdesátý leta min. stol.), zde je text:

Hele,
Ty fakt se domníváš, že všechno má čas
Nejdřív si nahrabat, pak vem to ďas
Využít možností, byť čert Ti je dal
Že peníz všady pán je, tos povídal

Hele,
Copak to netušíš, kam tahle cesta vede?
Že v těch svejch možnostech ztratíš i zbytek sebe
Stojí snad ten starej krám za takovouhle spoušť?
Zaprodat se těm potvorám a vztahy změnit v poušť

Prachy, jenom prachy nečekají
Jen po nich sáhneš
A už tě mají

Zde možno stáhnout a poslechnout: http://ulozto.cz/hledej?q=prazsky+vyber+S.O.S.

Ono se to v tu chvilu zdá jako výhodné, ale škodíš sám sobě nakonec.

26 Df Df | 13. května 2016 v 17:39 | Reagovat

Kurňa uvedl jsem zde odkaz na Pražáky z konce sedumdesátých let, Měl jsem na mysli pozdější verzi na albu "Straka v hrsti" píseň S.O.S. k poslechu zde: http://ulozto.cz/xa82Fxkd/prazsky-vyber-straka-v-hrsti-rar

Tak pardon.

27 Auerie Auerie | 13. května 2016 v 22:27 | Reagovat

Se spostou názorů souhlasím, chápu Alušku... ale článek na mne působí dost nedospěle... nezlobte se Alue, ale už po několikáté se stalo, že po přečtení článku z Vás mám negativní pocit... Vy jste ukázala světu, jak jste dobrá, zatím co avon lady nestojí za nic a ty svoje názory a si může strčit za klobou. Jsem z této stránky posední rok zklamaná - prosím nepište mi názory typu, tak to nečti...pořád patří mezi mé top, ale chybí mi ty krásné konstruktivní články, které bývaly dříve - Jak mluvit se stromy, vyrábět svíčky, andělé... zkrátka články od srdce.

28 Alue Alue | 13. května 2016 v 22:52 | Reagovat

[27]:  Paní mi ale žádný názor nenapsala, mám pocit že jsi článek nečetla celý, nebo nečetla pořádně. Dokonce to není ani hejt na Avon, článek je o něčem jiném, to se píše v závěru, kam jsi se už nedostala.
Články od srdce píšu pořád, akorát se moje tvorba mění, mám hodně práce a teď dělám na třetí knize, taky nejsem z gumy hele, jsem jenom člověk a mám svoje limity!

29 myší královna myší královna | Web | 14. května 2016 v 13:22 | Reagovat

Hele, ale to je tvoje telecina, že si místo klubové karty vezmeš kreditku... to není to samý.

30 kika kika | 14. května 2016 v 22:41 | Reagovat

[27]: práveže mne sa páčia takéto články, normálne zo života

31 rk rk | 15. května 2016 v 12:06 | Reagovat

Správně!:) Žádné slovíčkaření nebo schovávání se za něčím. Vyložit rovnou všechno jasně a srozumitelně na stůl. Nevím od kdy tyto praktiky pochytili nebo mají ten pocit, že to je přece normální obchodní strategie - dělá to kdekdo, tak proč né my?:) Že každá věc má mimochodem nějaký ten háček a mi nad tím jen tak prostě mávneme rukou.

32 Adam Adam | 15. května 2016 v 14:42 | Reagovat

[17]: Nevím, možná už to jde, ale pošta donedávna brala jen karty poštovní spořitelny. Takže kdejakou kreditkou zaplatit dobírku nešlo :-D

33 J.H J.H | 15. května 2016 v 22:22 | Reagovat

Sice trochu mimo téma, ale byl jsem uvrtán na úrazové pojištění spolu se spořením své dcery na dobu 18 let s podílem na výnosové dividendy české pojišťovny po skončení pojistného období.
Pojistné období skončilo, tak jsem řekl ať peníze pošlou na účet, ale to nejde oni Vám sjednají pojišťovacího agenta s kterým musíte mít osobní schůzku.Tak jsem si říkal česká pojišťovna jedná s největších v ČR to by mohli připsat nějaké peníze navíc ,ale ouha částku 60 tis. zhodnotili + 700 Kč za 18 let.A to by nebylo všechno ten agent (parazit)nám nabízel další zhodnocení naspořených peněz, když naspořené peníze vložíme zase na jejich super spořící projekt,story dále pokračuje a to nabídkou nového pojištění (úrazové,spořící,atd.) a hlavní tečkou  bylo pojisťěte si dceru proti rakovině a to už mě dorazilo (obchod ze strachem). Připadám si jako debil nebo lidé kolem mě jsou debilové fakt už nevím, ale zjistil jsem že si lépe rozumím se zvířaty, protože mám pocit že mají více inteligence :-).

34 Veru Veru | E-mail | 17. května 2016 v 22:19 | Reagovat

...vetsina netovych obchodu chce registraci, kryje se tak proti nepoctivym zakaznikum...a ze jich je.
U Avonu jsem myslim 2 roky, zlanařila me znama. Nakupuji maximalne 3x do roka, jejich kosmetika je o nicem, stejnou , mozna i lepsi koupim v kazde drogerce. Ale maji fajn toaletky a parfemy a s nimi souvisejici akce. Pokud je objednavka nad 700, je sleva, coz je fajn...na tom nevidim nic spatneho. A balik doruci na jakoukoliv postu, kterou registrovany objednavajici  zadá do objednavky.

35 terez terez | E-mail | 22. května 2016 v 9:45 | Reagovat

Děkuji za pravdivý článek, také mám špatné zkušenosti s  AVON.

36 K K | 28. května 2016 v 19:32 | Reagovat

Ja myslela ze "AVON NIKDY NEBRAT KVULI NANOTECHNOLOGIIM!!!!" :'D

37 Alue Alue | 29. května 2016 v 16:33 | Reagovat

[36]:  To si pleteš s Oriflame... ale teď už jsou vlastně skoro všude. Prý i ve výrobcích Sibiřského zdraví.

38 Magdalena Kraslová Magdalena Kraslová | E-mail | 7. června 2016 v 19:10 | Reagovat

To jste ještě dopadla dobře. já jsem si přes AVON LADY objednala zboží za cca 300,- Kč. Najednou mi přišla SMS, že mám balík na poště. protože jsem si v té době objednávala z jiné firmy opěrky zad, nezáludně jsem šla na poštu. Tam na mě vybalili balík z AVONU. Volala jsem AVON LADY a ta mi začala tvrdit, že teď to AVON takhle rozposílá. No balík jsem už měla v ruce, podepsala jsem převzetí dřív, než jsem věděla, že je to AVON. Doma jsem balík rozbalila. Zboží, které jsem si objednala + zboží, které jsem si neobjednala. A složenka na téměř 1 600,-Kč. Obvolávání AVONu nevedlo k ničemu, balík mi doma leží i se složenkou, dneska mi přišlo upozornění, že faktura je po splatnosti. Jediné, co se mi podařilo zjistit je, že jsem se stala AVON LADY, že k tomu nepotřebovali ode mě vůbec nic, protože jim stačí adresa a telefon. A i ta adresa je irelevantní, protože balík posílají jako balík na poštu. Takže ani nikdo nezjistil, že moje adresa není moje. Jo u AVONu a v Mostě je možné všechno. Já to ale hodlám řešit trestním oznámením.

39 Alue Alue | 7. června 2016 v 20:00 | Reagovat

[38]:  Dobrý den, pokud vám přišlo zboží které jste nechtěla, tak to normálně reklamujte. Napište do balíku krátký dopis že jste to nechtěla, celé to hezky zabalte, fakturu k tomu přiložte a pošlete to normálně na adresu odesílatele, nebo tam kde Avon uvádí svůj kontakt. Jestli jste to nezaplatila, tak to přijmou a už po vás nikdo nic chtít nemůže, když jste to vrátila zpátky...

40 Alue Alue | 7. června 2016 v 20:04 | Reagovat

[38]: https://www.avon.cz/kontakty

Sídlo společnosti:
AVON Cosmetics, spol. s r.o.
Amazon Court
Karolinská 661/4
186 00
Praha 8

Normálně jim to doporučeně pošlete a nemažte se s tím... trestní oznámení, to je zbytečně moc práce a starostí.

41 Pavel Pavel | 6. prosince 2016 v 12:06 | Reagovat

Naprosto s Vámy souhlasím,ale rozhodně se nejedná o letadlo-a to v žádném slova smyslu.[8]:

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama