Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 25.9.

Pokémon Go: Katastrofa přímo před vašima očima

16. srpna 2016 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  tomáš marný
Důležité upozornění pro všechny, kteří mají děti a dospívající mládež. Dnes Vám děti ještě patří. Zítra možná už nikoliv. Prosím UVĚDOMTE SI, že všemu je tady, v nádherném hotelu Země, úplně naopak. Myslíte si, že jste na lovu "něčeho nebo někoho", NÉÉÉÉÉÉ nikoliv, právě jste se stali lovnou zvěří!!!!

Budu se snažit být velmi stručný a výstižný, aby to každý ihned pochopil. Mnozí moudří tuší nebezpečí hry, ale všechny články byly zatím úplně mimo. Nikdo netrefil kladivem na hlavičku.

Údajná dětská hra, která se stala oblíbenou i mezi dospělými, a dostala trefný název: POKÉMON GO = 666
lepší skutečně nemohl být zvolen, protože se jedná o číslo ďábla 666.
(Na konci článku vysvětlím, jak k tomuto číslu dojdete. Můžete si ho sami vypočítat. Jedná se o symboliku. Vše kolem nás je nám nabízeno v symbolice, kterou lidé neznají.)
Lidé jdou přímo za ním. Jsou tak posedlí, ani si to neumějí vysvětlit, dokonce ho sami vyhledávají s jejich naprostým souhlasem. Lidským bytostem zde na planetě Zemi nic nepatří. Patří jim pouze a jenom svobodná vůle rozhodnutí a hlavně to nedůležitější, jejich duše.
A právě o Vaše vlastní JÁ, o Vaši duši, je v poslední části matrixu sehrán veliký boj.




ANIMUSÁCI, nebo také ANDROIDI, tak jak jsou nazýváni, nemají duše. Jsou to bytosti bez duší. Na planetu Zemi právě přichází 6 padlých andělů, kteří mají zájem jenom o Vaše duše. O nic jiného se nejedná. Nepodařilo se jim je polapit pomocí CERNu a dobrovolnému očkování s čipem, tak zaujali novou pozici.

Lidé jsou hravá stvoření, proto se také říká ,,dáme Vám hry a chléb". Věděli moc dobře, jak dobrovolně od Vás získat hrou tu nejcennější komoditu ve vesmíru, Vaši duši.

Miliony lidí po celé planetě Zemi šílí za nějakými nesmyslnými figurkami, které jsou ještě dokonale prokleté energetickými bytostmi, jež zde na planetu Zemi právě přicházejí. Mnozí opouštějí práci, děti utíkají z domovů a honí domněle něco, co nikdy nechytí, naopak oni budou polapeni. Tak jednoduché to je. LIDÉ PROSÍM PROBUĎTE SE!!!!!

Vše hrají na mobilech se systémem ANDROID. Android je právě výrobcem těchto technologií a patří jim také vývoj programů do těchto systémů. Android se směje až se za břicho popadá, jak je lidská rasa hloupá. Jak jednoduše skočila na špek.

Představte si den, kdy všechny Vaše děti budou pozvány za nějakým POKÉMONEM GO (ďáblem) převtěleným do roztomilé figurky a klidně dítě a i dospělí podepíší, protože nebudou vědět co dělají, odevzdání svých duší. Odevzdají je v zápalu hry dobrovolně. O to se v celé hře jedná. Nic víc, nic míň. Jedná se v poslední části armagedonu o získání Vašich duší. Co Vás potom očekává, raději nechtějte ani vědět.

Prosím varujte co nejvíce lidí, kteří nevidí, jsou zaslepeni a nikdo slepým neumí ukázat cestu. Rozšiřte mezi co nejvíce lidí!!!!! DĚKUJI VÁM….
tm

Zde je ještě slíbený symbolický výpočet:
Písmena abecedy si označíme od A=1 a protože žijeme ve hmotě 6 elektrónů, 6 protónů a 6 neutrónů, násobí se nehmotné číslo číslicí 6 pro získání statusu hmoty.

Potom tedy je A=1 x 6 =6, B=2×6=12 atd

čísla pro jednotlivá písmena dosadíme a potom sečteme.
P=96 O=90 K=66 E=30 M=78 O=90 N=84 G=42 O=90

Celkový výsledek po sečtení:
96+90+66+30+78+90+84+42+90 = 666

A= 6
B =12
C=18
D=24
E=30
F=36
G=42
H=48
I=54
J=60
K=66
L=72
M=78
N=84
O=90
P=96
Q=102
R=108
S=114
T=120
U=126
V=132
W=138
X=144
Y=150
Z=156


 


Komentáře

1 zdeněk zdeněk | E-mail | 16. srpna 2016 v 1:26 | Reagovat

alue, tvá třetí kniha se bude pohybovat v cenové relaci zhruba jak předešlé dvě? Omlouvám se, že nepíšu k tématu článku :D

2 Irčulie Irčulie | E-mail | 16. srpna 2016 v 2:25 | Reagovat

No do pr....

3 David David | E-mail | 16. srpna 2016 v 3:05 | Reagovat

Když spojím prvotní myšlenku Pokémonů, někdy okolo r. 2000 seznámit společnost s televizní produkcí seriálu (počátek-> A -> záda) propojím linií k telefonu (pokračovatel -> B ruce), tak kdy a kde je C   (kdy se lidé nadobro odevzdají ?)

4 petr petr | 16. srpna 2016 v 6:56 | Reagovat

Super článek! Díky :-)

5 Monika Monika | 16. srpna 2016 v 8:39 | Reagovat

Ahojte. Zaujal ma ten výpočet ... Čo sa myslí pod vetou "žijeme vo hmotě 6 protonu, 6 elektronu a 6 neutronu"? O tom som ešte nikdy nepočula a neviem, čo si pod tým presnejšie predstaviť.

6 Lucie Lucie | 16. srpna 2016 v 10:49 | Reagovat

Od samého začátku toho šílenství Pokemon Go jsem tušila, že tu něco nehraje..:) Jsem ráda, že jsem dala na svojí intuici a nehraju to....

7 TvůjVelkejTáta TvůjVelkejTáta | 16. srpna 2016 v 11:06 | Reagovat

Pokémon Inc., tedy společnost odpovědnou za vývoj všech her Pokémonů založilo v roce 1998 Nintendo, japonská firma zabývající se herním a zábavním průmyslem. Nikdy ji neprodala a už vůbec ne Androidu, který jako firma neexistuje a je to jen odnož Googlu. Na vývoji Pokémon GO se podílelo jen Nintendo Inc. a společnost Niantic. Fakt, používejte Google. Jo a jak děláte ty výpočty, nad tim mi zůstává rozum stát.

8 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 12:47 | Reagovat

[1]:  Ano, pochopitelně, v normální ceně jako normální kniha.

[5]: Jestli jsi četla moji první knihu, tak tam je to vysvětlené v jedné kapitole, jak tam materializují a dematerializují. Hmota vzniká stlačením energie 6x do tří rozměrů, čili 6x6x6 energie = hmota v třídimenzionálním světě. Tady je řečeno v podstatě to samé, akorát jinými slovy.

9 strako strako | 16. srpna 2016 v 14:11 | Reagovat

[5]: este to moze mat take vysvetlenie, ze uhlik, na ktorom su vsetky organicke latky zalozene, ma 6 protonov, 6 neutronov a 6 elektronov

10 Melisa Melisa | 16. srpna 2016 v 14:28 | Reagovat

Já věděla, že když to hraje tolik lidí, bude to něco blbýho. Ještě že mě takovýhle hnusny nabavěj. Jsem fakt ráda že věci který dělaj masy mě nikdy netáhly. Vždycky se snažím být originální a osobitá, což by vlastně měl každý z nás, ale většina už dávno nemůže. :( To je teda v háji, jelikož to hraje skoro každej. I holky v chatu pořád "nemůžu, jdu chytat pokemony"... oh my. Už jen z principu; copak je hra důležitější, než normální život? Díky za článek Aluško.

11 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 14:39 | Reagovat

[10]:  Mě spíš trochu děsí ,,hejty" pod tímto článkem, článek se rozjel na FB a klasickou masu očividně velice irituje, píšou mi tady sprostá slova jako pi*a, že jsou Satan  a jdou si pro moji duši, jaké drogy bereme apod. - Takto agresivní reakce na nějaký článek v takovém množství jsou hodně neobvyklé a bohužel to ukazuje, že asi opravdu udeřil hřebíček na hlavičku. Buď to podvědomě tuší a nechtějí si to přiznat, nebo je to to zlo, které už ze hry do sebe natáhli, protože jak jsem psala v předešlém článku, z Pokémonů jde obrovské zlo.
Normální člověk, kdyby tomu prostě nevěřil ,by se jendoduše zasmál a šel dál a neinvestoval by čas na sprostá slova do moderované diskuze.

12 Melisa Melisa | 16. srpna 2016 v 14:43 | Reagovat

Nechci spamovat, ale menší update: koukla jsem se na net, na obrázky z té hry. A když na mě z googlu vykouknul nějaký fialový pokemon, přísahám, že jsem se lekla. Beze srandy jsem měla chuť ho spíš nakopat než někde chytat. :D Přesně jako v článku; jsou to odporné zrůdy. Mělo to takové bílé oči a bylo to špičaté. Naprosto odporné, je z toho cítit nebezpečí a destruktivní energie. :( Nechápu, jak to může někdo hrát a nemít noční můry, protože mě děsil jen obrázek. Vypadají jak z jiné dimenze, jak odporní paraziti. Možná přeháním, ale vážně na mě tak působil. Tohle na mě vyskočit z mobilu na ulici, tak ten mobil snad zděšeně odhodim. Fakt je to jako čumět tou obrazovkou do jiný dimenze a já osobně bych teda měla tendence se proti tomi bránit a ne to ještě chytat. Fuj, už ani obrázky nechci vidět.

13 Melisa Melisa | 16. srpna 2016 v 14:51 | Reagovat

(tohle už ani snad nepublikuj, jelikož to tu totálně zaspamuju. Já jen jako odpověď na tvůj komentář, který mi před tím nevyjel). [11]: To je teda neskutečný. Než aby se zamysleli, radši nadávají... no, přesně jak říkáš. Kamarádky jsou po tom taky pěkně agresivní, když jsem jim dávala odkaz na tvůj článek, reagovali tak nějak podobně. Nechci si ani představovat, co bude ve škole, děcka budou zas o kus zlejší... prostě super. Člověk to tady děkuje že jsi zveřejnila takový článek a jiní bezmyšlenkovitě nadávají. To je neskutečné. :( Některé z nich to nejspíš už ovládlo tak, že by klidně za cenu vlastní duše hráli a to oni přesně chtějí... ale co takhle pozoruju,obecně lidé na fb jsou hrozně agresivní.

14 iriska iriska | 16. srpna 2016 v 15:03 | Reagovat

[13]: jj potvrzuju že lidi na fb jsou čím dál víc agresivní. Přeji všem pevné nervy.

15 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 15:04 | Reagovat

[13]:  Mně taky připadá zvláštní, že když se s něčím setkám a vidím a cítím že jsem potom jiná, agresivní nebo zlá, nebo nemůžu spát a mám blbou náladu, tak si přece spojím A a B dohromady a řeknu si: No jasně, mám to z toho, už to nebudu číst/hrát/sledovat/dělat.
Ale na tuto myšlenkovou dedukci asi málokdo má, protože lidé mají asi spíš tendenci si věci a problémy nepřiznávat. ,,Co škodí, to by být ani nemohlo přece... "
Jako rakovinotvorná éčka, nebo podprahovky ve hrách a Disney pohádkách... a hle, všechno to je, ale přiznalo se to až za velmi dlouhou dobu, pod tíhou velkého počtu lidí, kteří na to přišli. Takže i u těch pokémonů je to spíš otázka času, než dostatečně velký počet lidí řekne, že je to zlo. Než si to přiznají...

Teď jsem nedávno koukala na 9Gag a prý je tam vyvinutý nový tracking systém, že to ukazuje, že je nějaký pokémon v nějaké ulici opodál a ty za ním jdeš. A lidé mi tu psali, že to tak není, že vyskakují náhodně. Ale pokud už se mění tracking systém právě na to, že jdeš za tou příšerkou o ulici dál cíleně, protože víš že tam je, potom se slova z tohoto článku začínají potvrzovat.
Jsou o tom články, snadno dohledatelné a nedá to ani moc práce: http://www.cnet.com/how-to/how-to-use-pokemon-gos-new-tracking-system/
Takže se skutečně zjeví nějaký raritní pokemon v nějaké ulici, a až lidi přejdou na nový track a pujdou po něm cíleně, tak například přijede bílá dodávka, všechny děcka posbírá a pak se lidi nebudou stačit divit, jak byli blbí.

16 Al One Al One | 16. srpna 2016 v 15:08 | Reagovat

Až na to, že žádnej ďábel neexistuje, tak jakože jsem hráč a playstation žhavím fest, pokémoni jsou tak hnusný a neestetický, že už tím mě odrazují. Prostě tohle se nepovedlo.

17 Monika Monika | 16. srpna 2016 v 16:29 | Reagovat

[8]: Aha, tak o tom som nevedela. Tak ma teraz napadá - nie je zvláštne, že pôvod hmoty v sebe nesie číslo diabla - 6x6x6? Aj komentár nižšie - uhlík, základný kameň života, má 6 protónov, 6 neutrónov a 6 elektrónov. 666 - zasa. Intuitívne vnímam hmotu a život ako POZITÍVNE inštancie. A oni nesú vo svojej podstate znamenie diabla?

18 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 16:36 | Reagovat

[17]:  Bohužel. Však si všimni, že čím víc hmoty obecně (jedno jestli majetky nebo jenom peníze, ono to vyjde nastejno) člověk nashromáždí, tím víc z toho blbne :) Velký příklad jsou slavné bohaté celebrity, co už roupama neví, co dělat.

Mimochodem ten postřeh s uhlíkem je velice trefný.

19 Ayeri Ayeri | 16. srpna 2016 v 17:17 | Reagovat

Jak jsem napsala u minulého článku, Pokemon go jsem ze zvědavosti vyzkoušela a hodně rychle jsem to zase opustila. Nebylo o co stát. Tento článek mi ale přijde silně přehnaný.

20 Liw Liw | 16. srpna 2016 v 17:36 | Reagovat

[15]: Alespoň základní informace by bylo fajn si dohledat.Nikdo neví kde ten pokemon je, víš jen že je třeba 300m daleko žádná konkrétní místa,Navíc jich na těch 300 metrech může být i 30 .Pokémoni jsou pouze na místech s hodně aktivními zařízeními takže tam kde je hodně lidí-na houbách je nechytíš.Jedinou možností jsou aktivní pokestopy ale ty též bývají ve městech.Zatím byl zdokumentován jen asi jeden případ napadení na pokestopu ale vzhledem k tomu kolik to hraje lidí(třeba jen v česku každý 17 jinde jsou čísla větší)je to ubohé skore..Dokázala bych z fleku vymyslet milion efektivnějších způsobů než tento.To už si můžou děcka rovnou odvážet ze škol a z táborů když to tak snadno projde.Jinak hru nehraji protože je to in stejně jako vy nevezmete valchu místo pračky aby jste nebyly za ovce.Lidé nejsou agresivní kvůli pokémonů ale kvůli tomule článku který ?vypadá? jak z ezoterického bulváru.Kdyby někdo napsal něco podobného o tvých oblíbených věcech taky by tě to pobouřilo a nebylo by to proto že uhodil hřebík na hlavičku .Pochybuju že to zveřejníš protože jsem tu zatím neviděla protichůdný názor a nevěřím že ti byly poslány jen nadávky.

21 gin gin | 16. srpna 2016 v 17:45 | Reagovat

Kašlat na ty, co pod tento článek píšou hnusné a urážlivé komentáře....na lidstvo se ted valí tolik podprahovek a destruktivních věcí, jako nikdy předtím a myslím, že ti, kteří to stále nepochopili, jsou na tom dost špatně. To, jak se bouří a nadávají, pouze ukazuje, čím Pokémon Go skutečně je - podprahovkou, která velmi silně ovládá lidskou mysl. Ještě nikdy jsem nezažila hru, jako je tahle - velice masově rozšířená, hraje jí každý druhý a prosakuje i dost míst, kde by ji člověk v životě nečekal. V poslední době jsem na internetu minimálně, protože je mi špatně z toho, že kamkoliv vlezu, tam jsou Pokémoni. Jen totálně zaslepený člověk si toho všeho nevšimne. Na internetu už je tolik dat a článků ke škodlivosti této hry, ale jakmile se o tom někdo zmíní na nějaké stránce, tak se na něj všichni vrhnou jako supi, že co si vůbec dovoluje šlapat jim po Pokémonech. Může mi někdo říct, jestli je tohle normální? Je mi špatně z toho, kolik lidí lze takto jednoduše zmanipulovat.

22 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 18:03 | Reagovat

[21]:  Přesně tak. Je to zdarma a skoro ze dne na den po celém světě, ,,nejsledovanější, nejstahovanější, nejhranější". Bez silných podprahových dat, která silně působí na psychiku člověka, toho nikdy normální hra nedosáhne. Toto není přirozený vývoj.

[20]: Každý komentář je zveřejněn, pokud je slušný, neobsahuje reklamu a nikoho agresivně neuráží. Problém akorát je, že 90% lidí neumí nesouhlas napsat slušně.

23 dexter dexter | E-mail | 16. srpna 2016 v 18:14 | Reagovat

Jestli je něco špatnýho na pokemonech, tak hlavně to, že jaksi už Velkej Bratr ví, kde se hráči pohybují v reálným čase. NO považte, jak lidi přesvědčit, aby se nechali online sledovt? Silou to jde blbě, to by se bouřili. Tak jim dáme hru, kde budou chytat virtuální potvůrky  - oni se budou bavit a my je budeme mít pěkně na očích. Lidi se chtějí bavit, tak jim establišment dává zábavu a tím je udržuje v nevědomosti. Netřeba za vším hledat ďábla ;)

Jo a někde jsem četl, že číslo 666 je pitomost. Nepsrávně udělanej překlad a přepis to zmotal, původně to mělo být 616. To jen tak na okraj.

24 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 19:43 | Reagovat

[23]:  Sledování už probíhalo dávno před Pokemon Go. Pomocí kamer v laptopech, PC, smartphonech, pomocí čipů v mobilech. A už to mnohokrát prasklo, ale veřejnost je jakási netečná a nechce to slyšet a řešit. Protože neví jak to řešit.

25 Milena Milena | 16. srpna 2016 v 20:25 | Reagovat

Vubec nema smysl tomu davat svou energii. Nechapu, jak to mohou lidi vubec hrat.
Pamatuji si, jak jeden muj znamy mel mobilni telefon jako jeden z prvnich, kdyz to vse jeste zacinalo. Pracoval jako vysoky pracovnik v zahr.firme a mel sluzebni mobil. Vubec nechapal, ze znaji detaily jeho rozhovoru doma s manzelkou v loznici. Pak tel. zacal vypinat. Prisel na to, ze se to deje i pres baterii v telefonu, byl z toho tenkrat hodne vydeseny a zacal mit strach. Nakonec z fimy stejne odesel.

26 Ayeri Ayeri | 16. srpna 2016 v 20:39 | Reagovat

[14]: Potvrzuju i já. Lidi, co řeší pokémony ve FB skupinách jsou na sebe úplně zbytečně hnusný. I já jsem po své jediné zkušenosti s tou hrou byla agresivní, což byl taky hlavní důvod, proč jsem šla od toho. Ale stejně si myslím, že pokémoni vám duši nevezmou. Že ztrácíte čas a zdraví a ovlivňují chování, že vás sledují (i když nechápu, k čemu by komu mohlo být užitečné sledovat obyčejné lidi, kteří nic neprovedli, jak chodí po městě)? To ano. Ale kradení duší je podle mě blbost :)

27 Mary Mary | 16. srpna 2016 v 20:47 | Reagovat

Promiň Alue, vždycky sem ráda přijdu a něco si přečtu (něco z tvého života např), ale tohle zní až sektářsky. Ten článek nemá ani hlavu ani patu. Jak jako odevzdají duši? Divíš se ,že sem lidi píšou ať přestaneš fetovat? Já ne. Než něco zveřejníš tak si to zkus přečíst očima někoho jinýho, abys viděla jak šíleně to zní.

28 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 21:16 | Reagovat

[27]:  Inu, já nejsem autor. Podle mě kdyby se ta stejná věc a stejná myšlenka podala trochu jinou formou, tak by to tak nevyznělo. Hodně záleží o tom, jak se ta daná věc napíše a podá, než o co konkrétně jde. To je moje zkušenost... Ale přepisovat cizí článek opravdu nemám ve zvyku.

29 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 16. srpna 2016 v 21:22 | Reagovat

NA hejtování Pokemon Go by bylo dobré vybudovat si kariéru na youtube. To bude návštěvností a komentářů. Ale musela bych si asi ve videu nasadit nějakou masku, aby si na mě případně někdo nepočkal a neomlátil mi hlavu o zeď.
Ne, nevím, jestli jsou Pokémoni čiré zlo a nebo ne. Je fakt, že někteří jsou fakt strašidelní, že i já z nich mám strach, a to mám shlédnuto hodně videoklipů od Marilyna Mansona, takže mě už nemůže nic rozhodit. Jiní zase ne.
Ale je fakt, že co je návykové, to je fakt podezřelé a krapet mě rozhozuje ta fanatičnost některých lidí.
Když mě někdo přesvědčuje, že ty Pokémony mám hrát taky, bráním se už jen tím, že Pokémoni byli zajímaví naposled v roce 2003 a dneska už teda po nich ani neštěknu. Kdysi jsem je i malovala. Měla jsem na ně takový šanon. Ale dneska ať mě s tím už nikdo neobtěžuje. Už jsem na ně stará.
Ale opravdu jediná věc, která ve mě vzbuzuje agresi je seriál "Hra o trůny".  Což je zvláštní, protože nikdo jiný v mém okolí si na to nestěžoval.

30 Mary Mary | 16. srpna 2016 v 21:24 | Reagovat

Když já tu myšlenku v tomhle ani nechápu. Hra má číselný kód 666, dobře. Na to není potřeba celý článek. Vidím akorát spoustu zastrašujících slov, že už mi to připomíná hovinky.cz

31 df df | 16. srpna 2016 v 21:26 | Reagovat

[20]: Když už jsi dorazila na tyto stránky, nerozumím tomu, že patříš mezi ty méně bystré, přitom jsou zde všechna základní data jako na dlani.

Dnes jsem byl svědkem honby za pokémony v Poličce. Stavili sme se tam na oběd a pak jsme šli do parku za hradby k rybníku Svinčáku. Stály tam tři borky kolem dvacítky a pomocí jednoho telefonu "lovili". Pokémon se jim nějak ztratil a ony byly bezradné a rozhozené. Narozdíl od nás pač dcera se tam vyblbla na houpačkách, skluzavce atd. a já dal malé pivo neb jsem hodlal za čtyři hoďky zas řídit. Potom jsme si půjčili šlapadlo a omrkli jsme kačenky které nás považovaly asi za větší plovoucí kačenu. Ještě, že sme měli s sebou rohlík, pač po nás něco pořád pochtívaly. Kdybychom chtěli, ulovili bychom těch kačenek pytel, který sme ale neměli a rozhodně bychom je nelovily. Kašlite lidi na blbosti, fakt. A ne.erte se do Alušky. Její stránky čtou i moji kamarádi ranaři. Není problém dojet a vyříkat si to.

32 Alue Alue | 16. srpna 2016 v 21:39 | Reagovat

[30]:  Spíš než zastrašující jsou do očí bijící, protože situace je špatná. Ale když to někdo nechce vidět, tak to ani tak neuvidí.

[29]:  Hru o trůny znám. Vůbec to není energeticky dobrý seriál, ale na to člověk nemusí mít maturitu, když se tam pořád vraždí a umírá. Jak je to jasné každému. Je to dost brutální... Ale neříkám, že to není poutavé, nebo napínavé, nebo záživné, nebo dobře udělané. Každopádně vliv na psychiku tady skutečně je a ne dobrý... Pořád to ale nemá na Pika pika...

33 df df | 16. srpna 2016 v 21:44 | Reagovat

[27]: Jedná se, ale o docela zásadní věc a že je podána syrovým způsobem? Jak už to jinak lidem říct. Všimni si, že lidi jsou pořád v nějaké letergii. Facka možná probere.

34 Hunted Hunted | 16. srpna 2016 v 21:51 | Reagovat

je vidět, že ste chycení v Matrixu až se práší.

35 A. A. | 16. srpna 2016 v 22:24 | Reagovat

Můžeš upřímně a logicky vysvětlit, jak tohle sebere duši? Vidím tu, že nemáš ve zvyku na kritické komentáře reagovat, ale i přes to budu doufat. Pokemon Go nehraju a hrát nebudu, štítím se těhle masových trendů, je to hloupý a lidi co potřebujou ujetou hru aby vůbec vylezli ven lituju, ale stejně nechápu fanatičnost tohohle článku. JAK to člověku vezme duši? Je to sledoávní v přímém přenosu atd., ale kde konkrétně se tě to ptá "můžu si vzít tvoji duši?" a jde opravdu něčí duši vzít jen tak? Myslím si, že k tomu aby někdo polapil něčí duši je třeba o hodně složitější proces, nebo ne? (A ještě upřímná otázka mimo, jak se pozná ten člověk bez duše? Fakt mě zajímá jak to funguje a jak se to projevuje, asi to zní sarkasticky ale myslím to vážně)

36 Liw Liw | 16. srpna 2016 v 23:38 | Reagovat

Ach, každý vidí to co vydět chce.Mohla jsi vydět lidi co se spolu smějí a dobře se baví.Pokud si myslíš že lidi co to hrají nedělají nic jiného než to že čumí do mobilu a jejich život je prázdný z mých zkušeností je to spíš naopak(s rezervou ty co to baví vs ty kteří nadávají. Lidi které to nezajímá nepočítám).Kolikrát si vyděla článek že někdo uráží ty co nehrají pokemony?Kolikrát si vyděla že lidi uráží ty co je hrají?Spokojení a naplnění lidé nemají potřebu na někoho plivat.Proč oni neviděli tebe jako někoho pro koho je vrchol zábavy jízda na šlapadle a krmení kačen? Nevím která masochystická čast mého já mě nutí se obhajovat před lidmi na internetu zatímco v reálu bych je neřešila protože by mi za to nestáli..Dál v tomhle vlákně pokračovat nebudu, ani nevím proč jsem se trápila s tímhle.

37 ocelot ocelot | 17. srpna 2016 v 10:25 | Reagovat

Mě tak vytáčí jak systém vždycky vymyslí nějakou blbost a stádo honem letí jak smyslu zbavené. Nesnáším stádnost! Až EU nařídí všem skočit z okna, počítám že všichni houfně rádi a ochotně skočí.

38 lordchocolate lordchocolate | Web | 17. srpna 2016 v 11:29 | Reagovat

Je to NESMYSL.
Ta neustálá symbolika, která vlastně vůbec neexistuje, se dá najít úplně na všem, i na hrnku z Ikei, kde je obrázek trojúhelníku. Pokémon GO je hra jako každá jiná. Číslo 666 se dá najít úplně v čemkoliv, když budeš hodně dlouho rýpat.

Článek mi absolutně nesedl.

39 Martina Martina | 17. srpna 2016 v 11:44 | Reagovat

[36]: Proboha ty jsi asi dlouho nevYděla pravopis 😄❗️

40 Alue Alue | 17. srpna 2016 v 13:32 | Reagovat

[39]:  Myslím, že když člověk píše pod emocemi do nějaké diskuze, tak je pravopis podružný.
Mimochodem když už jsem u toho komentáře č. 36, tak znova opakuji, že já nejsem autor a není to můj názor. Svůj článek o pokemonech jsem už napsala, je to pár dnů zpátky a tento jsem přidala jako doplnění k tématu. Že to někoho tak moc popudí jsem nečekala, asi to hraje víc lidí, než si umím představit. Ale to nevím, protože se s takovými lidmi vůbec nevídám.

41 Mirka Mirka | 17. srpna 2016 v 16:52 | Reagovat

Ach jo, to jsou kecy. Souhlasím s tím, že ta hra je děsná negativní ptákovina a lidi kvůli ní kašlou i na kamarády, na práci, na školu, ale zdůvodňovat to nějakým násobením písmen v abecedě, jejíž písmena se nějakým způsobem seřadila v tomto pořadí, je ptákovina. Kdo chce někde hledat symboliku pro mě z neznámých důvodů kdysi nějakou skupinou určenou v třech šestkách, najde si ji všude, vždy se nějakým výpočtem dostaneme ke třem šestkám. K tomu, abych si určila, že je něco špatné a něco dobré, nepotřebuji v tom hledat šestky. Já třeba věřím, že  co obsahuje pět sedmiček je špatné, huhuhu, 77777, vyslala jsem negativní síly. Jasně, jsou různé vyssí sféry a nadpřirozené síly, ale nemá to nic do činění se symboly, které si určil člověk. navíc každý přídní národ má jiné symboly, jiné bohy a hledat v symbolech vymyšlenými lidmi  z jedné kultury znamení špatného či dobrého  není nejšťastnější. V jiné kultuře stejné symboly znamenají něco jiného a teď babo raď. :-D

42 Pavel Pavel | 17. srpna 2016 v 17:24 | Reagovat

[5]:A není to vedle sebe 666? Wow

43 Lily Buble Lily Buble | E-mail | 17. srpna 2016 v 18:57 | Reagovat

Lidé začali srovnávat geocaching s Pokemon Go,ale proč? Ti co hrají tzv pokemony se brání tím, že hledání něčeho v realitě je skoro to stejné jako virtuálně.Geocaching ,,hraji" i já a je to tisíckrát lepší a navíc vás to neláká do žádných pastí,ale do historicky zajímavích míst. Doufám že se z toho lidstvo probere!

44 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 17. srpna 2016 v 21:38 | Reagovat

Já už jsem pochopila, jak je to s těmi dušemi.
Pokémon Go je prostě hra, která je jako zástěrka pro to, aby člověka mohly elity dál sledovat. Zároveň to obsahuje spoustu podprahovek, které způsobují závislost na hře, popřípadě a u některých jedinců dočasnou změnu chování. To všechno není nic světoborného, ani nic nového. Přesto je to v téhle podobě docela fenomén. A tady přichází kámen úrazu. Někdo to nehraje. Fajn. Někdo to hraje krátce, pak ho to přestane z nějakého důvodu bavit nebo těšit a přestane. Fajn.
A pak je tu ta skupina typických závisláků, na kterou ty podprahovky působí fakt silně.
A technologie se velmi rychle zdokonalují. A hry taky. Ty vlastně ještě rychleji.
Velice brzo se může stát, že té hře nebude žádný android stačit. Vývoj chytrých telefonů se tedy schválně zpomalí. Šílenství upadne. Chvíli bude klid. Možná i celé desetiletí. A pak začne masovější čipování lidí. Možná i implantace dotykových obrazovek pod kůži. A jenom tam se bude moci hrát Pokemon Go. Dovedu si i představit, že řada lidí by se i očipovat nechala, aby si to ještě jednou zahráli.
Ale když do váš vrazí čip, můžou vás i na dálku ovládat pomocí elektrických impulzů. A vy už nebudete moci tedy vládnout nad svým tělem. Budete odstrčeni na okraj a mimo něj. Budete bezradní a už na tomhle světě nebudete mít stání ani místo. A pryč jít taky nemůžete. A v tuto chvíli přijde na scénu ten Satan. Zjeví se, nabídne vám prostor, kam byste se mohli zabydlet a nechat za prdelí tenhle zpropadený svět. Zoufalé duše dělají zoufalá rozhodnutí. No neberte to, když vám přislíbí ještě nějaké výhody.
Stáhne vás tedy do té své temné ďábelské dimenze, kterou mnozí nazývají peklo, uvězní vás tam a bude vás tyranizovat až do skonání vesmíru.
A na koho nezabere Pokémon go, tak na toho zase zapůsobí něco jiného, i kdyby to byl jen pouhý strach, že jednoho dne poztrácí své platební karty.
Ale všechno je to stejně jenom hypotéza pospojovaná z různých zdrojů.

45 Alue Alue | 17. srpna 2016 v 22:44 | Reagovat

[44]:  Je hodně různých scénářů a kolejí, po kterých jedou a pokemon Go je pouze jedna z nich. Jak ses sama dovtípila, když nezabere jedno, zkusí na tebe druhé, Má smysl před tím varovat, dokud je ještě čas, aby lidé věděli o co jde. Problém je, když ti začnou nadávat že je strašíš, místo aby se zamysleli a řekli si ,,lepší problémům předcházet, než je pak muset řešit."

46 Libor Libor | E-mail | 17. srpna 2016 v 23:05 | Reagovat

Prosim o nemazani tohoto prispevku, ale o pomoc: hraji pokemony ale nechci prijit o svou dusi. Hra me bavi a kdyz mam volno, hraji ji. JInak ctu knizky, studuji cizi jazyky. Prosim mam neprijemny pocit po precteni clanku, ze mi snad podle vaseho popisu opravdu neco hrozi. Rad bych ochranil svou dusi ale nevim, v cem konkretne mi hra muze ublizit - mam svuj amulet, ktery veri, ze me chrani pred vsim zlym, ale hra mi v telefonu normalne funguje, takze snad az takove dilo satanovo neni - to by diky amuletu prestala jet, preci ne? Dekuji za odpoved, pomoc a radu, jsem z Brna a uvitam pomocnou ruku, pripadne osvetu

47 mirkol mirkol | E-mail | 18. srpna 2016 v 9:27 | Reagovat

A odkud jsi vzala ty číselné hodnoty písmen? Pokud uvádíš číslo 666 - což je biblický termín - neměla by jsi použít spíše biblickou numerologii?

48 Renata Renata | 18. srpna 2016 v 10:25 | Reagovat

No horsie ako toto vsetko su asi tie psychotronicke zbrane , o ktorych tu raz niekde pisala aj Aluska, s tymto nas ozaj mozu ovladat kdekolvek a kedykolvek a nepotreju nas ani oznackovat ako psov, len ako sa tomu ubranit..  
http://www.czechfreepress.cz/totalitni-svetovlada-rozsirene-a-aktualizovane-vydani/totalitni-svetovlada-psychotronicke-zbrane-ve-sluzbach-svetovlady-dil-6.html

49 M.A. M.A. | 18. srpna 2016 v 11:56 | Reagovat

[5]: [8]: Že žijeme v hmote 6 protónov 6 neutrónov a 6 elektrónov sa myslí podľa mňa asi naše telo. Keďže je naše telo, respektíve všetká živá hmota (i časť neživej hmoty) v ňom zložená z organických zlúčenín a súčasťou i základom každej organickej molekuly je uhlík, ktorý má v neutrálnom stave protónové číslo Z=6; z toho vyplýva že má 6 protónov a 6 elektrónov a nukleonové číslo je A=12; čiže má 12-6=6 neutrónov (v izotope, ktorý sa vyskytuje najčastejšie) ...tak mne prišlo v tom momente, keď som to čítal na um toto...

50 Roman Roman | 18. srpna 2016 v 12:29 | Reagovat

Že je Pokémon go hra, pomocí které lze manipulovat s davy apod., o tom asi není pochyb. Ale naprosto mi uniká smysl žonglování s písmeny, čísly, elektróny apod. Mám tedy na Vás pár dotazů, budu rád, když se mi pokusíte na ně odpovědět:

1. Proč by měl tvůrce hry potřebu se "prozrazovat" tím, že název hry schválně zvolí tak, aby z něj "šlo vypočítat" zrovna 666?

2. Proč se ve Vašem výpočtu cudně převádí "é" na "e"? Proč se používá zrovna latinská abeceda bez interpunkce? Proč je očíslována zrovna tak jak je a ne třeba odzadu? Nebo od nuly místo od jedné?

3. Proč potřebujeme "nehmotnému" písmenu přiřadit "status hmoty" a to zrovna násobením číslem 6? Proč to nenásobíme např. 18-ti (6e + 6p + 6n, ne že by to dávalo smysl...) Když tedy násobíme 6-ti, znamená to 6-ti elektróny, 6-ti protóny nebo 6-ti neutróny?

Věřím-li, že Pokémon go je "zlo", věřím tomu na základě herních mechanismů, dopadů na člověka apod., nepotřebuju si k tomu konstruovat "berličku" v podobě žonglování s písmeny.

Děkuji předem za případné odpovědi a prosím o shovívavost, moje otázky na Vás můžou působit triviálně, neznám totiž Vaše mechanismy co se týče hmoty apod., znám pouze ty fyzikální.

51 Martin Martin Martin Martin | E-mail | 18. srpna 2016 v 16:11 | Reagovat

[18]: Tady je něco o tom uhlíku :)

https://www.youtube.com/watch?v=SOsokGRS_UE

52 Alue Alue | 18. srpna 2016 v 17:26 | Reagovat

[46]:  Pomoc: Prostě to nehraj a najdi si něco jiného na zábavu. Problém vyřešen...

53 Lucy Lucy | E-mail | 18. srpna 2016 v 18:08 | Reagovat

Je to tezke, ptal jsem se kolegy, proc to hrajes? A odpovedel mi, ze nevim jak je to dobre... No ale ta tabulka...soucet jmena dava 234 ! To je Naaadherne, diky za ten clanek.

54 James James | 18. srpna 2016 v 19:10 | Reagovat

Jenom dotaz, proč o sobě píšeš v mužském rodě? Jsem pak celkem zmatený.

55 Alue Alue | 18. srpna 2016 v 19:30 | Reagovat

[54]:  autor článku je muž.

56 Anchor Anchor | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 1:38 | Reagovat

Lol. No, nehraju to... Na mém typu mobilů to totiž nefunguje :D A stejně radši pařím jiné druhy her, než házení míčů po stvořeních!

57 mariankosnac mariankosnac | 19. srpna 2016 v 12:54 | Reagovat

Vybavuje sa mi jeden obrázok od Vesmírnych lidí, v tomto majú pravdu:

Věrné zobrazení lidstva na planete Zemi, jak se s chutí vydává vstříc do pasti negativního stavu - temných svetů, ze své svobodné vůle a ještě při tom oslavují a radují se, poblouzěni ovládacími programy a pseudoúspěchy - nevědomy svého negativního konání a důsledků z něj vyplývajících.

http://www.universe-people.cz/obr_bar1500/obr1868.jpg

No a Pokémon Go by mohol byť zrejme jedním z ovládacích programov, další krok k New World Order a zotročeniu ľudstva.

Hra Pokemon Go, návykovejšia než facebook, vyhľadávanejšia než pornografia. Je to takmer ako novodobé náboženstvo. Neviem, či si Pokémon prišiel po ľudské duše, alebo je to len začiatok a prídu dalšie programy, ktoré budú ľudstvo sťahovať stále viac do virtuálnej reality, hlbšie do Matrixu. A keď už budú všetci pripojený online a mať čipy, všetky duše budú uväznené a tým diabol definitívne ovládne svet.

Ak je ľudská rasa v okolitom vesmíre jedna z mála, ktorá má dušu, pritom je vcelku hlúpa a manipulovatelná, nemá potrebné vedomosti o veciach ako je duša (niektorí ani neveria v jej existenciu) a potom tu máme Satana a jeho sluhov- démonské mimozemské bytosti, ktoré sú inteligenciou, vedomosťami a technológiami ďaleko pred nami, ale nemajú dušu a chcú ju získať. Potom tu skutočne môže prebiehať šialený boj o naše duše, o ktorom ani netušíme. (preto aj tie únosy ľudí do ufo, robili pokusy ako dostať dušu, vytvárali krížením hybridy, asi nie moc úspešne, možno bude jednoduchšie podstrčiť ľuďom nejakú "zmluvu" ktorú v nevedomosti podpíšu, nech si dušu sami zapredajú)

58 Malina Malina | 19. srpna 2016 v 14:51 | Reagovat

Lidi ,stále nechápu,proč Alušce něco vyčítáte u článku,který nepsala ona,probůh,už to tu psala mnohokrát,že je článek převzatý :D

59 Fellien Fellien | Web | 20. srpna 2016 v 15:31 | Reagovat

Už jsem psala komentář k minulému článku o této hře a podle mě je to prostě jen hra. Mě totiž už přestala bavit :D Tak ji nehraju, nemám na to už ani čas a ani myšlenky. Nemám pocit, že by to na mě nějak zapůsobilo, hrála jsem to vždycky v MHD. Ale třeba jsem na to jenom nějaká imunní, myslela jsem si, že ta hra prostě rozumné lidi pohltit nemůže, ale v mém okolí to hraje čím dál více lidí a hlavně i mých kamarádů a je fakt, že se začali chovat divně a nechali se tou hrou totálně pohltit. Nevím teda jestli to má souvislost ale všichni jsou v poslední době totálně agresivní, šíleně se na mě všichni obekují jen co jim řeknu "ahoj"... Ale opravdu nechápu, jak by se tím mohl někdo nechat tak totálně zblbnout.

60 Alue Alue | 20. srpna 2016 v 16:58 | Reagovat

[59]:  Nic na světě není náhoda.

61 Fellien Fellien | Web | 20. srpna 2016 v 21:01 | Reagovat

[59]: To je pravda, taky na náhody nevěřím, ale říkám si, že přece není možné, aby se rozumní lidi nechali tou hrou tak totálně zmanipulovat? Pořád se snažím naivně věřit že třeba mají nějaké problémy, ale už tomu po dnešku věřit přestávám. Šla jsem venčit psa a máme tady pítko s přírodní vodou. No a u toho pítka je pokéstop. Stálo tam šest lidí a všichni čučeli do telefonu jak pitomci a když jsem řekla "s dovolením" protože jsem se chtěla napít, tak se na mě uplně jeden obekl "ježiš moment!" a přitom ani ty oči nezvedl od telefonu. Za normálních okolností bych mu taky něco řekla, ale měla jsem pocit že bych se neměla pouštět do žádných větších akcí. Nejhorší na tom bylo, že tam stáli i lidi co vypadali na víc jak 30 let u kterých bych čekala, že budou mít rozum.

62 Albiii Albiii | 21. srpna 2016 v 11:59 | Reagovat

jsem rád že jsem nikdy nechtěl mobil s androidem..mám sice nový, ale klasický, s tlačítky, to snad takový zlo není. A co se týká pokémonů..zahrál jsem si je na mobilu kámošky, takže vím o co jde, a nechápu jak to lidi může bavit...je to smutný :/

63 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 21. srpna 2016 v 20:28 | Reagovat

Takže když je na vině ten strašlivý ANDROID, tak hrát na IOS je ok, jo? :D
Ale vážně, lidi by si měli předtím, než takový nesmysl vypustí do světa, udělat nějaký průzkum (hergot, od čeho máte ten internet), pak se nemůže nikdo divit, že je to všem jenom pro smích. Ta věta, že děti budou pozvány nějakým Pokémonem Go vypadá navíc dost hloupě, jako by TM vůbec neznal význam slova "go" a použil to jenom proto, aby mu to sedělo do toho jeho výpočtu a znělo to dost "zle".
Tihle Pokémoni tady jsou už pěkně dlouho, ani to masové pobláznení není nic nového, copak lidi už zapomněli, jaký boom to byl poprvé? A nikdo takovéhle články nepsal.

A že nějaké děcka reagují agresivně, kór, když jim takové věci píšete o něčem, co mají rádi, je normální, pro většinu populace je snadnější používat nadávky a pěsti, než argumenty (a používat slova je taky kolikrát zbytečné, protože druhá strana stejně lépe porozumí té pěsti).

64 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 21. srpna 2016 v 20:32 | Reagovat

Ještě jsem zapomněla dodat, hru jsem párkrát zkusila, takže už jsem možná infikovaná tím "zlem", ale jako největší zlo mi přijde spíš to, že lidi z důvodu nepozornosti snadněji přijdou k újmě, v horších případech by se někdo mohl hacknout do hry a lákat hráče na určité místo, aby je mohl přepadnout se zbraní, což už se taky stalo. Tohle všechno mi přijde mnohem nebezpečnější a skutečnější, než nějakých 6 padlých andělů, kterých existenci nemůže nikdo ani dokázat.

65 Alue Alue | 21. srpna 2016 v 20:58 | Reagovat

[63]: Článku se smějí pouze hloupí lidé, kteří nemají ponětí o tom, co se tady děje a neumí si propojit jedno s druhým.
Mimochodem to, že existuje riziko hacknutí hry a pozvání hráčů na nějaké místo a pak je dostat, o tom jsem taky psala v diskuzi, když si ji projdeš. Těch rizik je tam hodně.
A co se týče padlých andělů, asi bez komentáře, kdo dodnes nevidí jejich moc, asi už neuvidí. Kor když používá symboliku kříže, jakoby se nechumelilo. K porozumění určitým datům je potřeba mít určitý energetický náboj... Nikdy jsem nedělala stránky pro masu.

66 Eliss Eliss | Web | 22. srpna 2016 v 9:16 | Reagovat

Nehraji a upřímně nechápu jak zrovna tohle mohlo pohltit svět, článek je moc výstižně napsaný

67 Fellien Fellien | Web | 22. srpna 2016 v 19:51 | Reagovat

[65]: Hledala jsem něco o těch padlých andělech a tohle mi to vyhodilo mezi prvními odkazy: http://poselsvetla.blog.cz/1104/jak-je-to-s-padlymi-andely

Můžeš prosím napsat co si o tom myslíš? Já se přiznám že o padlých andělech nic nevím, nečetla jsem ani nikdy Bibli, u nás v rodině jsou všichni nevěřící. Ale docela mě urazilo to tvrzení, že andělé jsou v podstatě otroci. To si rozhodně nemyslím, otrok je přeci ten, co dělá něco proti své vůli, ale andělé všechno dělají s láskou, chtějí to dělat, mají nás rádi... Možná jenom chci žít v pohádce kde se mají všichni rádi a všechno je super, ale názor na těchto stránkách na které jsem dala odkaz se mi prostě nelíbí. A dorazil mě tam jeden z komentářů, že peklo je asi lepší než nebe, protože tam můžeš mít své ego. No coment...

68 Alue Alue | 22. srpna 2016 v 20:03 | Reagovat

[67]: To je tak, když hloupý člověk fušuje do věcí, kterým vůbec nerozumí. Zbytečné nějak komentovat, nebo číst.

69 Štěpán Štěpán | E-mail | 23. srpna 2016 v 13:35 | Reagovat

Takže každý, kdo automaticky nevěří každému nesmyslu a zpochybňuje tvrzení v článku, je hlupák? Zajímavé, jak si ovce myslí, že nejsou ovce, jen proto, že jsou v menším stádu:)  A tahle hra je v podstatě jen reskin hry Ingress, která je v oběhu už několik let. Ta duše nekrade?

70 Renata Renata | 23. srpna 2016 v 18:41 | Reagovat

Nechapem, preco niektori tu maju za potrebu rypat do adminky. Je to jej stranka, moze si sem uverejnovat co chce, clanky mozeme citat zadarmo a kto sa  nestotznuje s obsahom a chce spochybnovat obsah clankov ,  navazat sa do autorky a ziadat nesutale vysvetlenie , asi nie je dost informovany, alebo zrely na taketo informacie, tak nech sem nechodi a najde si diskusne blogy pre neho vhodnejsie.

71 df df | 23. srpna 2016 v 19:17 | Reagovat

[67]: O padlých andělech se dá něco dozvědět v knize "Tajemství Amenti" (smaragdová deska). Je to teda docela hustý čtení a já se ztratil myslim ve čtvrté kapitole. A to sem to četl doma v tištěné formě a v práci si dal opáčko ve formě audio knihy. Dá se to stáhnout v obou formách na velice známém úložišti.

[69]: Tak ty články tohoto typu nečti, když Ti vadí. Je to varování před věcmi které jsou špatné a ubližují. K tomu si každý musí dojít sám jestli s tím souzní a nebo ne. Občas je potřeba lidem říct silněší slovo jako například hlupák. Bohužel hlupák nebo ignorant to stejně nepochopí.

72 df df | 23. srpna 2016 v 20:43 | Reagovat

Včera vyšel velice pěkný článek o záření z mobilních telefonů: http://www.svetkolemnas.info/novinky/zajimavosti/4842-mobilni-telefony-co-zrejme-nevite-alarmujici-vysledky-studii-poukazuji-na-zasadni-ohrozeni-uzivatelu

Dnes to vyšlo i na prvopodstatě. Jestli tohle už nezabere, tak "komu není z hůry dáno, v apatyce nekoupí"

73 Michal Michal | 24. srpna 2016 v 19:06 | Reagovat

[39]: yes :-) chtěl jsem též napsat to stejné ...

74 jirik jirik | E-mail | 24. srpna 2016 v 20:03 | Reagovat

Firma Niantic, ktorá vyvinula populárnu hru pre smartfóny Pokémon GO, porušuje európske právne predpisy o ochrane súkromia. Tvrdí to belgický europoslanec Marc Tarabella, ktorý má v Európskom parlamente (EP) na starosti ochranu spotrebiteľov. Tarabella dnes zároveň vyzval Európsku komisiu, aby celú záležitosť preskúmala
http://www.hlavnespravy.sk/europoslanec-tarabella-hra-pokemon-go-porusuje-prava-spotrebitelov-v-eu/823834

75 Přemek Přemek | 26. srpna 2016 v 23:22 | Reagovat

[5]: Základní izotop uhlíku (základního stavebního prvku živých organismů) má 6 protonů a 6 neutronů v jádře. Není-li ve sloučenině, kde jej drží narušená elektrická rovnováha, pak okolo jádra obíhá 6 elektronů, aby byl celkově atom neutrální.
Uhlík se ale ještě vyskytuje v přírodě v podobě s jádrem se 7 nebo 8 neutrony.

Ten s osmi neutrony a šesti protony v jádru (14C) je radioaktivní a podle míry jeho rozpadu se stanovuje stáří různých předmětů či kdysi živých organismů.

76 Přemek Přemek | 26. srpna 2016 v 23:44 | Reagovat

[18]: Přiznávám, že mě to mate. Uhlík je základním stavebním kamenem živé hmoty. Ano, vyskytuje se i v neživé hmotě (diamant), ale hmota, kterou hromadíme my, bývá z jiného materiálu, obvykle kovu. Ostatně živé bytosti proti uhlíku obvykle nic nenamítají, ale stromy třeba nerady železo...

77 Necroparanoia Necroparanoia | E-mail | Web | 6. září 2016 v 17:29 | Reagovat

Je mi naprosto jasný, že tahle hra je vymývárna mozku a zlo, ale Android není korporace, Android je jen volná licence, je to freeware, takže ho vlastně nikdo nevlastní. Za Androidem nikdo nestojí, Android bych z toho nevinila.

78 Matěj Matěj | Web | 11. září 2016 v 22:45 | Reagovat

Já jsem velice rád, že hry tohoto typu konečně začly existovat. Děti už stejně dlouhou dobu lítají po venku s velkými displeji, takhle alespoň zaběhnou na místo, které je něčím zvláštní - obvykle totiž Pokémoni na takových místech jsou. Asi je to budoucnost hraní, byť kešky mám raději :-)

79 Vlad Vlad | E-mail | 26. září 2016 v 18:56 | Reagovat

No, podle Kabaly je POKEMON GO číslo 48 - tdy 12(3) - obětování, oběť, ale to také vysvětluje neblahé působení oné hry a hráčů jako jejích obětí...

80 Mišo Mišo | 2. dubna 2017 v 13:08 | Reagovat

Tvorca Pokemonov sa vyjadril, ze neexistuje Pokemon ktorý by mal niečo spoločné so satanom, vrátane výzoru alebo správania Pokemonov. Niekde som ale čítal, že Pokemoni sú zamerne umiestňované na verejných miestach aby sa hráči stali obeťami ISIS. Je na tom niečo pravda?

81 Artisha Artisha | 11. dubna 2017 v 15:19 | Reagovat

Ludia... je to LEN hra preboha.

82 Azalix Azalix | 11. srpna 2017 v 6:44 | Reagovat

Kto chce, ten si zlo nájde všade 😁 Aj v teplom letnom daždi. Ľudia neblaznite. Je to len hra. Preštudujte si radšej históriu ako a na základe čoho vznikla.

83 kalia kalia | 27. srpna 2017 v 0:58 | Reagovat

Asi už si to nikdo nepřečte, ale našla jsem zajímavý článek:
http://style.iprima.cz/kuriozity/galerie-vidi-kocky-pokemony-tyto-fotky-dokazuji
(zajímavý proto, že kočky vidí jemnohmotné bytosti či démony?)

a pak ještě jeden k tématu:
http://style.iprima.cz/kuriozity/video-muz-byl-pododan-pri-hrani-pokemon-go-s-vaznym-zranenim-vsak-lovil-dal-sel-pro

84 Alue Alue | 27. srpna 2017 v 9:26 | Reagovat

[83]:  děkuji za poslání O_O  O_O  O_O

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama