Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

Cizí DNA v našem těle ovlivňuje náš život

19. října 2016 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Ženy, Muži, Vztahy
Vědecký výzkum prokázal přenos DNA mezi mužem a ženou během sexuálního styku. Zároveň jiné bádání člena ruské akademie věd Pjotra Garjajeva naznačilo, že DNA je nejen kódovaným komplexem genetických informací, ukládaných vlivem životních zkušeností během celého života, ale také přijímačem a vysílačem v přítomném čase.
Je zdokumentováno mnoho případů, kdy došlo k přenosu charakterových vlastností transplantovaného orgánu z dárce na příjemce.
Mnozí pacienti začali vykazovat změny chování, které se mnohdy až velmi nápadně začalo podobat projevům osobnosti dárců, tak jak si je pamatují jejich příbuzní.

Celá záležitost se však jeví ještě komplikovanější vzhledem k tomu, že k přenosu vlastností dárců biologického materiálu nedochází pouze po jejich smrti, ale během jejich života. A sice v případě transfúze krve.

Redakci magazínu Energie života se přihlásilo několik žen, které popsaly, že po přijetí cizí krve začaly pociťovat zvláštní chutě a nálady, které podle nich rozhodně nebyly jejich vlastní.
Otázku, nakolik dochází k přenosu informací pouze jednorázově, či dojde dokonce k navázání trvalejšího spojení mezi dárcem a příjemcem, necháme v tuto chvíli stranou. Nicméně v tomto směru je velmi podnětná práce, kterou vykonal výzkumník Rupert Sheldrake při postulování teorie morfogenetických polí.
Její podstatou je skutečnost, že všechny živočišné druhy na Zemi jsou propojeny v jednom kolektivním informačním poli, takže si mohou informace, ať už vědomě či převážně nevědomě, předávat.

V této souvislosti je nutné připomenout jiný výzkum, který prokázal, že různá životní traumata se zapisují do DNA a dále se dědí. (pozn.Alue: platí to dokonce i pro rostliny, nejen traumata ale i zkušenosti!!! )
Ze všech výše uvedených informací se nám skládá mozaika, z níž vyplývá zcela legitimní úvaha, nakolik jsme my jako lidé ovlivňováni, když přijímáme cizí genetický materiál.

Nejde ale jen o transplantaci orgánů či transfúzi krve, ale o velmi pravděpodobný přenos informací při každodenním stravování. Jakým způsobem přijímání cizí DNA, ať už živočišné či rostlinné, ovlivňuje naši osobnost, jednání, chování, vlastnosti a tím pádem i celou naši životní cestu.

Takže proto z výše uvedených závěrů platí dvě zásadní skutečnosti, o kterých rozhodujeme každý den:
"Jsme to, co jíme."
"Jsme tím, s kým spíme."

1 Mára Mára | E-mail | 19. října 2016 v 1:56 | Reagovat

Zde dává absolutní smysl proč muslimové tak dbají na to abych jejich žena byla panna.

2 Renata Renata | 19. října 2016 v 9:23 | Reagovat

Ked svagrovi transplantovali kostnu dren pri leukemii, jeho partnerka vravela, ze ma uplne inu vonu ako poznala pred transplantaciou, akoby to bol iny clovek. Zial, nezachranilo ho to..

3 carnelian carnelian | 19. října 2016 v 10:43 | Reagovat

Zrovna tohle se mi líbí u svědků Jehovových. Jsem sice proti církvím obecně, ale když mi před pár lety došlo, jak je to s přesunem DNA a energií z člověka na člověka a navíc jsem se i dočetla, že transfuze krve není nutná, že už jsou alternativy různých "umělých tekutin", tak jsem si říkala, že jsou vlastně velmi moudří, ti svědkové v tomto. Kdo ví, možná oni sami nevědí, že to je moudré a berou to jen jako další pravidlo. Ale moudré to je. Možná se na to dívá jinak člověk v ohrožení života, kdy mu ta krev ten život opravdu zachrání. Ale k transfuzím dochází často dříve, než je život přímo ohrožen. A to si myslím, že je chyba. Tělo je schopno úžasné regenerace. Pokud lékaři nevědí jistě, že bez té krve za pár hodin/minut umře, pak bych dala šanci tělu. Navíc viz komentář 7 - Renata - nejde zachránit člověka, když se nezachrání sám. I kdyby dostal kdo ví co zvenčí, pokud se sám nezmění a sám nevyřeší životní lekce, stejně brzo umře, jen třeba jiným způsobem.

4 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 19. října 2016 v 11:48 | Reagovat

Tak to je zajímavé, takže tady se přenáší nejen telegonie, která ovlivní až potomka, ale taky hned DNA, ikdyž k oplodnění nedojde, která se přenese do těla druhého a přímo ovlivňuje jej a naopak jeho DNA nás?

(Předpokládám, že tohle ale neplatí, když se použije ochrana, DNA je přece materiální.)

5 Alue Alue | 19. října 2016 v 11:58 | Reagovat

[3]: No víš, ono je dost těžké stanovit jasně tu hranici, kdy je něco potřeba a kdy už nemá smysl pomáhat, protože člověk stejně umře. Doktoři vědí hodně málo, jestli ví vůbec něco, se stanovováním diagnoz jsou na tom dost blbě, s léčbou primární příčiny ještě mnohem hůř a zkrátka neví. A teď nastane situace, kdy spekulují jestli ta preventivní transfuze toho člověka zachrání, tak radši ji dají hned, protože když dají pozdě, tak už pak nemuseli dávat vůbec. Do toho se někdy hraje o minuty a vteřiny, člověk se musí rozhodovat rychle a v té rychlosti těžko srovnáš všechny aspekty, prostě napíchneš, jistota je jistota a je to, nemáš na práci taky jenom toho jednoho člověka, ale je to tam jak na běžícím páse, nikdo nad tebou nebude pět hodin mudrovat a nonstop tě sledovat, jestli modráš nebo nemodráš, tolik sestřiček nemají :)

6 R@d€k  H@mr$mid R@d€k H@mr$mid | 19. října 2016 v 13:04 | Reagovat

Je zřejmé, že sexuální spojení není jen tak pro zábavu, je to energetická výměna a propojení na všech úrovních. Je třeba si vybírat a to rozhodně ne pod vlivem alkoholu, jak je zvykem. Nadruhou stranu, je to velmi příjemné, ono jinak by to nikdo nedělal :) Milujte se a množte se, tak nějak vědomě, ačkoliv třeba bezhlavě.

7 Sigil Sigil | E-mail | 19. října 2016 v 13:10 | Reagovat

[5]: Tak ono se primárně vychází ze ztráty krve a podezření vnitřního krvácení. Bez krve to prstě nejde a také proto je od objevu krevních skupin tolik zachráněných.
Článek je zajímavý ale na odkazované stránce Energiezivota.com jsem našel jen odkazy na sebe sama asi 10 a jen jeden na jiné stránky které má také pododobný web ale žádný odkaz na vědce i když "vědeckým výzkumem"se obě stránky zaklínají. Mimochodem - Garjajev také tvrdí že se nemají oužívat vulgarismy protože mění DNA... Jelikož DNA je základ všeho živého, zákla vývoje všeho živého je jasné, že se do ní zapisují informace díky nimž jsou vždy mláďata jiná. Většinou jde o pomalý proces ale třeba hmyz se velice rychle přizpůsobí jedům, viry a bakterie také viz antibiotika a nebo třeba i myši a jed. tak to prostě je a myslím že to není nic objevného. Základ je sejný a proto lze porovnávat krev DNA neandrtálců a pralidí a nás - díky čemuž se nedávno objevilo že i neandrtálci se lehce mísili s pralidmi. Čiže jak se DNA mění při souloži netuším, to by chtělo rozvést ale pokud mají oba účastníci dítě, tak je určitě se smíšenou DNA. A mimochodem s tím už operoval a dokázal náš Mendel v devatenáctémstoletí  http://mendelu.cz/24858-
anebo můžete kouknout na živočišné křížení  https://cs.wikipedia.org/wiki/Křížení_(biologie)  anebo se podívat na děti dvou ras...

8 andrea andrea | 19. října 2016 v 19:43 | Reagovat

No a teraz si vezmite, že očkovacie látky obsahujú kultivačný substrát z buniek potratených embryí. V príbalovom letáku nájdete zložky MRC5 alebo WI38. Čo je zvláštne, bunková línia MRC-5 bola vyvinutá v r.1966 z pľúcneho tkaniva odobratého zo 14 týždňového plodu. Tehotenstvo bolo  prerušené pre psychiatrické (!!!) dôvody u 27-ročnej fyzicky zdravej ženy. Bunková línia WI-38 bola vyvinutá v r.1962 z pľúcneho tkaniva odobratého z asi 3 mesačného plodu. Jeho rodičia už ďalšie dieťa nechceli. Nie len DNA ale aj všetky pocity týchto plodov sú už roky importované do každého jedného človeka.

9 Alue Alue | 19. října 2016 v 19:59 | Reagovat

[8]: Áááá! Chce se mi blít a utíkat, vždycky když mi ten humus někdo připomene. Díky za připomenutí, počítám co napíchli mně ti šmejdi. :(

10 recenzacheck recenzacheck | Web | 21. října 2016 v 17:45 | Reagovat

[5]: Krevní transfúze se nikdy nedává jen tak preventivně, protože musí před transfúzí předcházet několik vyšetření jako například určení krevní skupiny, Rh faktoru a ještě podskupin.Po dobu transfuze pacienta celou dobu sleduje sestra. A jak jsem zde četl o Svědcích Jehovových, že mají alternativní roztoky místo krve, tak nepředpokládám, že obsahují červené krvinky, které přenášejí kyslík, případně bílé krvinky. Ono například taková alternativa je omezování krevních ztrát při operacích, což je mimochodem běžný standard.

PS: Před plánovanou operací je dnes možné si sám darovat krev.

11 recenzacheck recenzacheck | Web | 21. října 2016 v 18:11 | Reagovat

[8]: MRC5 i WI38 mají omezenou životnost to znamená, že po celé ty roky musejí odebírat z potracených plodů stále nové a nové buňky.