180. Dotazník: Kdo je ve skutečnosti Teal Swan/Scott/Bosworth?

7. ledna 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dotazníky
Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze... Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Uz dlouhou dobu (vladtne s prestavkami uz od detstvi), se potykam s alergiemi. V detstvi to byly ekzemy, koprivky. Pak to ustalo na par let a vlastne nekdy kolem 18.teho roku se mi alergie vratily, nicmene uz jako alergie na jidlo (ovoce, orechy), pyly, bylinky... Seda mi to vse na usta, krk, takze opuchnu, mam vyrazky v ustech, spatne se mi polyka. V sezone beru nejake slabsi prasky, ovsem necitim zmenu, beru je jen aby se nereklo, spis pro pocit... Nevim vubec co s tim, protoze se mi to zacalo zhorsovat, nevadily mi citrusove plody, nyni uz i ty, nektere druhy zeleniny, orisky mi vadi i v misticce na stole, navstevy musi vzdy schovat, navic pred rokem jsem zacla trpet na afty a bolesti v krku, zahleneni, vzdy na zimu, nyni to s mraziky opet prislo. Bylo mi receno, ze alergie je komunikace. S tim ale nemam problem. Zkusila uz jsem opravdu kde co, bohuzel tim ze mi vadi bylinky, nemuzu ani ruzne pomocne caje, sirupy bylinkove, ktere mi neustale kazdy doporucuje. Jak z toho tedy ven? :( A jak je vubec mozne, ze alergie presly a pak se zase vratily? Mam v tom neco hledat?
Alergie nejčastěji způsobuje zamoření organismu parazity a jejich toxiny, což velice oslabuje játra. Mnoho parazitů člověk chytí od zvířat a od nich poté alergie, proto se alergie rozvíjí i časem a není to pouze vrozená záležitost. Parazité vylučují odpadní látky - toxiny - které dráždí organismus i nervovou soustavu. Nemají proto vliv pouze ten, že by způsobovali konkrétní onemocnění a měli vliv na psychiku, ale stojí také za alergiemi. Dobré výsledky v léčbě a zmírnění alergií má homeopatická medicína a detoxikace. Konkrétně firma Joalis má preparáty určené na řešení alergií. Nic konkrétnějšího se říct nedá, protože bez podrobné diagnostiky se nedá zahájit léčba. Člověk musí přesně vědět, co má a na tom začít postupně pracovat. Samozřejmostí je také pravidelná očista jater. Odčervovat se lze i volně dostupnými preparáty, jako je Paracleanse a Trigelm. Detoxikace organismu a odčervení je běh na dlouhou trať, vyžaduje mnoho času, práce a peněz, ale stojí to za to.



2. Jak slavis Vanoce, Stedry den? Urcite vis, jak to myslim - jestli delas ruzne zvyky, kapr a salat, darecky pod stromeckem...
Vánoce na 24.12. neslavím vůbec. Energeticky je to dost těžký den, takže jsem doma v klidu. Ale někdy v tomto období, 23.12., nebo i později, děláme klasickou kaprovou večeři s přáteli i s dárečky. Stromečky se mi líbí, sice je to kýč a nedává mi smysl dávat světýlka a čokoládu na strom, ale lidi dělají i divnější věci a v zimě to přinese do domu příjemné světlo. Takže mám i stromek, čistě pro svou radost. Jiné zvyky, jako scházení rodiny, přejídání se cukrovím a spamování přáníček do e-mailů, nedělám.

3. Nedavno jsem cetla clanky o energiich, jak si privolat energii, uzdravovat se apod., kde jsi psala, jak je nebezpecne posilat energii druhym, uzdravovat je. Plati to ale i v pripade, ze mi onemocni dite a ja bych mu chtela takto pomoci? Vzdy se snazim promlouvat k jeho andelickum, at na nej daji pozor, pomohou. Muzu delat jeste neco vic nebo uz to neni v mych silach?
Rodiče mají zodpovědnost za své dítě do 15ti let jeho věku, nebo do doby, kdy dítě začne mít na věci vlastní názor a začne se rozhodovat samostatně. A to jak fyzicky, tak i energeticky. Proto by se to dalo považovat na výjimku. Lepší by ale bylo řešit, proč má vůbec dítě nějaký energetický problém a proč potřebuje léčit. Protože léčba není žádné řešení. Řešení je najít a odstranit příčinu problému. Pro dítě je zdroj problémů nejčastěji rodina, nebo škola.

4. K tomu pripojim jeste jednu otazku, a to zda je bezpecne, pokud dite napr. ve veku 4 let budu ucit, jak si tyto lecive energie privolavat? Rict mu, ukazat, jak na to. Nemohu mu tim nejak ublizit, nejak ho spatne "otevrit"?
Já bych takto malé dítě vůbec nezpracovávala. Duchovno a energie, to jsou věci, pro které by měl mít člověk přirozeně cit a pokud cit má, bude to umět i bez pomoci rodičů. V tomto věku z toho nemá dítě rozum a nemá smysl ho to učit, pokud to nepraktikuje přirozeně samo od sebe. Dítě se učí odpozorováním. Pokud chceš, aby mělo správné morální hodnoty, bylo samostatné, umělo si samo řešit svoje problémy, uvědomovalo si že jsou věci mezi nebem a zemí a aby bylo citlivé, prostě mu jdi dobrým příkladem a ono takové bude přirozeně, bez nátlaku.

5. Jak chranit dite pri ockovani? Zamerne nepisi pred, jelikoz jsou zakony tak uzasne, ze bohuzel i proti me vuli na nej jit musime. Vsechny jsem se snazila co nejvice oddalovat, nasledne dat misto schematu 3+1, 2+1, syn nikdy nemel zadnou viditelnou reakci, ale co si budeme povidat o tech, co na prvni pohled videt nejdou, nebo o tech, co prijdou mnohem pozdeji. Bohuzel se nevyhneme po zime ockovani na MMR, proto bych moc prosila o radu, jak jej chranit a cim mu pomoci?
Nejlepší řešení je neočkovat. Jak, to řeší jiné specializované stránky, případně si najít lidi, kteří ví jak na to. Já tady žádné rady rozdávat nemůžu. Co se týče poškození dítěte po aplikaci vakcíny, existují možnosti, jak detoxikovat těžké kovy. Zajímavé preparáty má i Joalis.

6. Tvuj nazor na azbest? Je to opravdu tak nebezpecna latka, viz. eternity a podobne nadhery na domech? Je to opravdu takova hrozba nebo je to zase manipulace ze strany statu, chteji nas jen postrasit?
Kdysi jsem slyšela, že azbest je velice speciální látka a důvod proč se přestal používat ve stavebnictví je právě ten, aby lidé náhodou nepřišli na to k čemu je dobrý a nevyužili to k určité specializované výrobě. Protože by to znamenalo kolaps systému. Víc napsat nemůžu a k případné zdravotní (ne)závadnosti se nemůžu vyjadřovat, protože mi to nepřísluší.

7. A posledni otazka, odpoved na ni by me opravdu moc zajimala. Samozrejme vim, ze vsude je zanechana urcita energeticka stopa, minulost, po lidech, generacich. Myslim tim hlavne domy. Pokud dum, ve kterem zili nebo i stale ziji lide, kteri nevytvareli sve zivoty zrovna hezkym zpusobem, pokud tam byl alkohol, nelaska, vztek, necitelnost, katastrofalni vychova, navic pokud v tom dome zemrel clovek, ktery se svym zivotem nebyl vubec spokojeny, zil s neskutecnou zatezi, je mozno toto smazat alespon castecne? Ocistit takovy dum, jeho mistnosti, okoli, tim, ze se treba kompletne predela? Ze se v nem vymeni a zrekonstruuje uplne vse, vcetne kanalizace, elektriny, strechy, proste uplne komplet? Je vubec mozne takoveto ocisteni, po kterem se do domu nastehuji novi lide, kteri ziji uplne jinak s jinymi hodnotami?
Samozřejmě, že taková očista možná je. (Pokud tedy vynecháme extrémní případy, například že dům stojí na pohřebišti, bývala to psychiatrická léčebna, vězení, atd. S tím už nehneš, to je moc velká palba.)
Spoustu očistných postupů najdeš na mém webu, případně v mých knihách. Pokud se tyto postupy budou praktikovat, ideálně pravidelně a opakovaně, energetické otisky vymizí v rychlém čase. Hodně zásadní vliv má také energie nových obyvatel, kteří přirozeně svou přítomností a konstruktivní energií vdechnou domu novou duši. Musí se akorát vydržet to přechodné období, než se energie vymění.
Dobrý vliv má i fyzická rekonstrukce, protože energie minulosti ulpívá na hmotě domu. Pokud se stará hmota v co největší míře vymění za novou, přijde i nová energie do domu. Často pomůže dokonce i jen vymalovat, nebo vyhodit starý nábytek a nahradit ho novým, nepoužívaným.

8. Mela bych dotaz do jednoho z pristich dotazniku, mozna by to mohlo zajimat i ostatni ctenare, myslim toto tema. Prijde mi to jako novodoba civilizacni choroba. Postihuje cim dal tim vice lidi.
Tema - panická porucha a obdobne dusevni choroby/poruchy, napr. obsedantne kompulzivni porucha, agorafobie.
Tento problem se tyka i me samotne, panickymi ataky trpim ca rok a pul, vse se spustilo po odchodu-smrti me maminky a spustenim naslednych prichozivsich problemu...
Neberu AD ani jine leky, uzivam na miru sestavene Bachovy esence od terapeutky a bojuju, nic vic, nic min...
Nacteno a shlednuto mam hodne podkladu, ale... zajimalo by me vse z tveho pohledu a take tvuj osobity nazor.
Dekuju Ti za pripadne zarazeni meho dotazu a preji fajn den
Děkuji za otázku. V posledních letech dostávám dotazy tohoto typu často. Dřív to tak vůbec nebývalo. Tyto duševní poruchy může kromě závažného duševního traumatu způsobovat mutovaná forma toxoplasmozy, kterou je potřeba z těla vyčistit. Někdy to mohou způsobovat i přivtělené duše, tedy destruktivní energetické útvary nacházející se v aurickém obalu postiženého. Pokud by však vyčistění toxoplasmozy, odčervení a energetická harmonizace nepomohla a bavili bychom se čistě o duševní poruše, kterou nezpůsobil žádný parazit ani vir, nemůžu sloužit, protože psychiatrické nemoci nejsou můj obor a nemám s nimi zkušenosti. Přesto se domnívám, že i v takovém případě by se prostě muselo hledat hlouběji. Například čistit těžké kovy v mozku, nebo hledat v rodové linii. Duševní nemoci se někdy v rodině dědí a to ukazuje na dvě věci: Buď se tam dědí energetičtí parazité, nebo fyzický parazit. Každá taková nemoc má nějakou příčinu a jen minimální procento je čistě psychického původu. Fakt, že se to objevuje ve velkém až posledních pár let, mě kromě toxoplasmozy přivádí i k dalšímu zdroji této nemoci, a to jsou pokusy na lidech pomocí antén mobilních telefonů. Více o problému, včetně jeho řešení, najdete v tomto seriálu: Psychoelektronické ovládání lidských mozků
Také se domnívám, že k rozvoji těchto nemocí výrazně přispívá rozvoj technologií a větší procento rozpadů rodin. Lidé jsou více sami, méně se socializují, méně přicházejí do styku se sebou samým, neustále jsou něčím stimulováni zvnějšku. Ne škole i v práci se na lidi kladou vyšší nároky oproti minulosti, člověk je podle výzkumů mnohem více ve stresu a mnohem déle pracuje, než generace před námi. Přetížení, málo odpočinku a nedostatek příjemného sociálního kontaktu, určitě podporuje rozvoj duševních nemocí. Člověka neustále něco pohlcuje a pokud nemá čas se denně zastavit a udělat si v hlavě a životě pořádek, postupně se začíná sypat. Jistě to tedy souvisí i s moderním životním stylem.

9. Já mám jednu otázku :) Zajímáš se o některé "duchovní učitele" dnešní doby a pokud ano, o které a proč? Znáš např. Eckharta Tolleho nebo Teal Swan? (To jsou zrovna ti, kteří velmi inspirují mě, takže pokud je neznáš, tak doporučuji - oba působí jiným dojmem a jsou duchovně "jinde", ale na určité úrovni rezonuji s oběma z nich)
Od Tolleho jsem četla několik článků. Byly hezké a pravdivé... víc k němu asi nemám. ,,Problém" trošku je v tom, že žádné duchovní učitele neznám a podle mě žádní duchovní učitelé ani neexistují. Jsou jenom dva typy lidí. Jedni, kterým to myslí a ti, kteří hledají někoho, komu to myslí.
A to, že to někomu myslí, z něj nedělá duchovního učitele. Jen zkrátka ví víc. A pak je otázka, jestli je a nebo není ochoten se o to podělit, případně do jaké míry. Z toho důvodu je potřeba v životě hlavně myslet sám za sebe a na nikoho se nevěšet a slepě nikoho nepapouškovat. Můžeme si nechat poradit od zkušenějšího a moudřejšího, inspirovat se, můžeme si nechat ukázat dveře od někoho, kdo jimi už úspěšně prošel. Ale zodpovědnost za svůj život a za své myšlení máme pouze my sami a podle toho se musíme chovat.
To, že se na nás někdo usmívá jak měsíček na hnoji, vůbec nemusí znamenat, že to myslí upřímně. To, že někdo neustále mluví o lásce, vůbec nemusí znamenat, že ji skutečně má v srdci. A to, že někdo o sobě tvrdí, že je nějaký učitel, vůbec nemusí být pravda. Naopak ten, kdo sám sebe nálepkuje, pravý učitel není, protože kdyby jím byl, lidé by ho tak oslovovali přirozeně sami a nebylo by nutné vkládat jim žádoucí označení do úst.
Jsou lidé, kteří mě inspirují a jsou lidé, jejichž názory se mi líbí. Také je mnoho lidí, kteří ví z určitých oborů víc než já a ráda si poslechnu jejich zkušenosti a ráda se nechám přiučit. Ale nic jako duchovní učitel na tomto světě není. Všichni jsme prostě lidé a lišíme se naší schopností samostatně myslet, chápat a učit se.

No a k dotazu na Teal Scott... nebo Swan. Nebo Bosworth: Nikdy jsem nedokázala dokoukat jediné z jejích videí, přestože mi byla mnohokrát posílána, lidé chtěli znát můj názor. Nikdy jsem to nevydržela. Vždy se mi udělá po několika vteřinách divně a když vydržím dál, udělá se mi špatně, přestanu vnímat co tam kdo říká, vypínám to a jdu dělat rychle něco jiného. Stejný děj se opakuje pořád, i po letech, nic se nezměnilo... Všechny materiály od ní vyzařují tak nepochopitelně ďábelskou energii, která je tak hutná, až mě to dusí u srdce. Je jen velmi málo lidí, kteří mi toto dělají, kdy se na ně dívám přes obrazovku. Myslím tím, že ten následek je takto silný. Často se mi udělá zle až dodatečně, ale toto nastupuje téměř okamžitě.

Kolem této paní koluje spousta podivných legend a nahatých fotek, já o tom nic nevím, také proto, že nejsem schopná podívat se na žádný v jejího originálního materiálu. Podobně zlý dusivý pocit vyzařují i její obrazy.
Její údajný projekt Teal Eye, který má illuminátský znak oko v pyramidě a který údajně zafinancuje váš projekt a vy potom odevzdáváte desátky ze zisku, je také velice výmluvný, i když netuším, jestli takový elitářský rejžující nápad měl mezi jejími ovečkami nějaký ohlas.
Co mi ale dává smysl nejvíc ze všeho, je tvrzení, že Teal je reinkarnací Sai Baby. Zjistila jsem to podle obrázku, který mi vyplivnul google po zadání jejího jména:


Když zagooglíte, skutečně najdete její video, kde vypráví o tom, že byla Sai Baba v Indii... Noo... Co mi na tom dává smysl je, že po tomto zjištění jsem pochopila, proč je mi z těch videí tak strašně zle. Ona to totiž možná je pravda. Abyste tomu rozuměli, Sai Baba byl a pořád je velice zlý, velice destruktivní a silný démon. Ďábel, který nenávidí lidstvo, zejména ženy. Vstupuje často do lidí... A nejednou jsem měla i v poradně lidi, shodou okolností pouze ženy, které měly po manipulaci s materiály od Sai Baby velice krušné zážitky, které odpovídají projevům posednutí.
Pokud tedy nelže a je skutečně reinkarnací tohoto ďábla, potom prozradila lidstvu kdo skutečně je, za koho kope, dává smysl zlá energie kterou vyzařuje i podivné příběhy kolem její minulosti, včetně pochybných nápadů, jako je Teal Eye. Dává smysl, proč říká, že sebevražda je v pořádku (NENÍ!), protože z toho má tento ďábel užitek.
Podle tohoto zdroje použila přesný symbol z Necronomiconu do jednoho ze svých uměleckých děl. - Tím se opět potvrzuje celý problém a ukazuje lidstvu, na čem opravdu rezonuje.

Co mě na tom ale speciálně mrzí je, že je jen velmi málo lidí, kteří skutečně cítí energie a kteří poznají zlo, když stojí před nimi. Většina prostě jen slepě zkonzumuje to, co jim někdo předloží, vůbec nerozlišují jestli to je nebo není dobré, ještě to překládají a rozesílají mezi další lidi... nebo na tom zlém rezonují, to je ještě horší varianta.
Zajímavé také je, že mezi mými blízkými, z těch kteří cítí energie, je Teal jasná a všichni se na ní jednoznačně shodnou, aniž bych je ovlivňovala předem svým pohledem na věc.

Mohla bych napsat mnoho a mnoho materiálů o falešných prorocích, ale je to jen boj s větrnými mlýny, žabomyší války a házení perel. Spíše má smysl ukázat lidem kam vede králičí nora a jak věci fungují, aby byli schopní poznat je sami, než na ně ukazovat přímo prstem. Ale na Teal dostávám dotazy opakovaně, proto dělám tentokrát výjimku. Navíc zde je démonický vliv naprosto evidentní.

Malá pomůcka do budoucna: Nevěřte nikomu, kdo vám bude vykládat, že je nějaká super reinkarnace čehosi a na potkání se ohání seznamem svých super nadlidských schopností, které nikdo jiný nemá... Ve 100% případů to není pravda a takoví lidé jsou naopak nebezpeční. Navíc to ani nemají v hlavě v pořádku. Nebo vám připadá normální, aby někdo tvrdil, že je mimozemský hybrid, reinkarnace Sai Baby na arkturiánské misi a je tak překrásný proto, aby jeho mise byla úspěšná? - Ne, není to normální. V žádném případě.


 

30 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Dzejna99 Dzejna99 | 7. ledna 2017 v 8:54 | Reagovat

BINGO s tou labutí písní. Mně z ní nebylo sice zle, ale byla mi tak k smichu, že jsem si říkala, ze lidi musí byt úplně padlí na hlavu, jestli si ty videa pouští... jinak azbest by me zajímal😉. S pozdravy do nového roku Dzejna

2 ohbriel ohbriel | E-mail | 7. ledna 2017 v 9:13 | Reagovat

Aluško, ono tak málo lidí cítí energie kvůli prostředí ve kterém jsou. Školy, práce... A něco nejde změnit teď hned, na něco se musí počkat (třeba ta škola).

3 Ayeri Ayeri | 7. ledna 2017 v 9:46 | Reagovat

Na Teal Swan se taky nejsem schopná dívat. Špatně mi sice není, tak silné reakce nemívam, když je to jen video a není to naživo, ale je mi nepříjemná. Nelíbí se mi, jak vypadá, její hlas a gesta. Přitom není ošklivá a vlastně ani nemá tak divný hlas, ale když mluví, je to jako by mě tahala za uši :D A k otázkám:

Myslíš si, že upíři, vlkodlaci a podobně opravdu existují nebo existovali? Kde se vzaly všechny ty pověry o nich? Připadá mi divné, že by to opravdu pocházelo od lidí, kteří mají nějakou nemoc a proto vypadají jinak. Takových lidí přece není  tolik, aby kvůli podezření z upírství někdo vyvraždil půlku vesnice.

Když se tě někdo zeptá, jakého jsi vyznání, co odpovídáš? Co píšeš do těch statistických dotazníků? Jak se vlastně "oficiálně" říká víře v konstruktivní sílu vesmíru, nehmotné bytosti a přírodu? Teď samozřejmě nemyslím urážky od skeptiků. Ateismus to není, žádné oficiální náboženství to taky není, tak co vlastně všichni tady jsme? :D Odnož New Age? Pohani? :D

4 Jenny Jenny | 7. ledna 2017 v 10:13 | Reagovat

Teal a její videa dřív sledoval brácha a byl z toho úplně unešený, když mi pouštěl nějaká její videa, taky mi nebylo příjemný dívat se na ní a celkově mě strašně iritovala, takže jsem vydržela pár vteřin a chtěla jsem odejít, přišla mi i taková strojená, jakoby se přetvařovala, všechno to jen hrála...brácha ještě nechápal proč se mi ta ženská nelíbí

5 Alue Alue | 7. ledna 2017 v 10:22 | Reagovat

[3]:  Hm, mě hodně šokovalo jak někde řekla, že je tak moc krásná, aby mohla lépe splnit poslání na této planetě. Protože asi škaredého olezlého bradavičnatého chalana by nikdo tak poslouchat nechtěl :-/ Přitom mi taky bůhvíjak krásná nepřijde, má hodně tvrdé rysy a nesouměrné tři základní části obličeje, kdy ta spodní silně převládá nad ostatními.  Neříkám že každý musí být dokonalý, ale říkat o sobě že je její krása prostředek jak dělat její poslání, mi připadá opravdu velice sebevědomé, protože až tak úžasné to opravdu není. Speciálně, kdy má všude silný make-up. Prostě je to prodejní strategie, nic jiného.

6 Hanule Hanule | 7. ledna 2017 v 10:24 | Reagovat

Aluško,měla jsem z Teal úplně husí kůži,(v záporném slova smyslu),když jsem držela v ruce její knížku  a dívala se na její fotku...I ten její životní příběh mně přišel trochu přitažený za vlasy . Co mě ale překvapuje je to,že jsem na ni poprvé natrefila v pořadu Duše K na youtubku ,který mám moc ráda . A je mně divné,že si ji do pořadu vybral právě Jarda Dušek  (napsal i předmluvu k její knize),který,jak si aspoň myslím, energie dobře cítí . Stejně tak Karaimi,v debatě na youtube  (tuším se to jmenuje Alchymistické Litoměřice)vypadá,že s ní rezonuje (např . ji zve do  Haluzic)..Nebo je to jen show pro blbnutí lidí?

7 Verča H. Verča H. | 7. ledna 2017 v 10:25 | Reagovat

S tou Teal jsem měla taky podobnou zkušenost co Aluška.. je to už pár let, co jsem ji "objevila". Zkoukla jsem pár videí, ze začátku jsem si říkala, jaká je to fajn osoba. Ale pak jsem si na sobě všimla, že jsem jakoby zhypnotizovaná vždy po pár minutách.. po dalších pár minutách mi začalo být špatně od solar plexu a to jsem si uvědomila, že to není nic konstruktivního. A s Teal jsem skoncovala. Je zajímavé, že tímto jsem si prošla v období po skončení SŠ, kdy jsem mívala velké deprese. Tehdy jsem si procházela těžkou životní etapou. Teď po pěti letech, když si na to vzpomenu, vím proč mě to tak přitahovalo. Nic dobrého to nebylo.

8 Alue Alue | 7. ledna 2017 v 10:33 | Reagovat

[6]:  To o J. Duškovi a Karaimi jsem nevěděla. Karaimi neznám vůbec, ale u Jardy to zamrzí. Každopádně je to jeho rozhodnutí, nic s tím neuděláš.

9 Alue Alue | 7. ledna 2017 v 10:35 | Reagovat

[7]: Ta energie je taková lepkavá. Když jsem psala tento dotazník a musela jsem se na pár věcí od ní podívat, tak jsem až do druhého dne byla jako někdo jiný. Takže tohle bylo naposledy a už s tím nechci přijít do styku.

10 felicitas felicitas | E-mail | 7. ledna 2017 v 10:44 | Reagovat

Datum 24.12. je z numerologického hlediska nepříznivé. Když jej rozložíte dostanete tři šestky (24 - 2+4=6, 12 = 6+6).

11 Pavla Pavla | 7. ledna 2017 v 11:02 | Reagovat

Dekuju Alu za odpoved na otazku c. 8. Kdyz tak premyslim...cely zivot jsem velkym milovnikem kocek, uz od detstvi, ziju s nimi tedy porad, doma jich mam 7... 😊 Vzdycky jsem milovala zvirata a nejspis to tak bude cely muj zivot. Ale toxoplasmoza me tedy hooodne desi a myslim, ze v tele ji mam na 100%.
Napada te Alus, jak se ji zbavit? Nebo uz to mozne neni? Dekuju za odpoved...

12 Alchemi Alchemi | 7. ledna 2017 v 11:17 | Reagovat

Díky za odpověď na mou otázku. :)
Teal mi docela dobře osvětlila svým videem, co se dělo v mém minulém vztahu, všechno mi to tak nějak zapadlo a začala jsem jí sledovat. Každopádně je pravda, že její videa si nezapínám kvůli tomu, že by z nich sálala nějaká láska. Zkrátka jsem se zaměřila jen na některé informace, o kterých jsem cítila, že s nimi souzním. Pustila jsem si několik videí po sobě a byla jsem tím "přesycená", ale přisoudila jsem to tomu, že jsem možná přehlcená informacemi. Nevím.
Každopádně je zajímavé, že má na některé lidi takové účinky. Vysloveně zle mi nikdy nebylo, ale stačí mi tak jednou týdně. Nevím co si o ní myslet a řekla jsem si, že nemá smysl to řešit, protože každý povídá něco jinýho. Zaměřila jsem se na to, co mi může dát a jako u každýho se mi to osvědčilo jako nejlepší možná cesta. :)
Přeji hezký den

13 :) :) | 7. ledna 2017 v 11:28 | Reagovat

k tem Vanocum a darkum, dostala jsi neco hezkeho pod sromecek? nebo nadelila sis neco ty sama?:)

14 Alue Alue | 7. ledna 2017 v 11:46 | Reagovat

[13]:  Spíš drobnosti. Sobě jsem nadělila hlavně teplé věci, ale to jsem nakoupila ještě před Vánoci. A teď jsem v tom pečená vařená. Největší objev je povlečení a potah z mikroplyše. Spíš pak v plyšové posteli. Čekám, až mi dojde druhé balení, abych mohla převlíct postel, protože do bavlny teď nejdu ani heverem.

16 Alue Alue | 7. ledna 2017 v 12:34 | Reagovat

[15]:  ale noták... u mě ten článek je taky :) a hlavně opravený. http://karolinaloskotova.blog.cz/1610/kava-prirozena-lecba-toxoplasmozy-doporucuji

17 Jódl Jódl | 7. ledna 2017 v 13:26 | Reagovat

[10]: Tak touhle metodou najdeš ty šestky úplně všude :D mužeš to spočítat třeba 2+4=6, a 1+2=3, takže 6+3=9

18 Pavla Pavla | 7. ledna 2017 v 13:57 | Reagovat

15, 16 - dekuju moc, clanek o kave jsem dukladne procetla + diskuzi k tomu... Piju 2-3 salky denne z kavovaru, ktery mi mele zrnka, zrejme to je malo, tak navysim davku na 5 hrnicku denne. Snad to pomuze...

19 Ellie Parrish Ellie Parrish | 7. ledna 2017 v 14:07 | Reagovat

Wau, jako by mi fungoval zákon přitažlivosti :D chtěla jsem také znát tvůj názor na Teal Scott, když jsem o ní googlila nedávno co si mi vyjelo na tvém blogu, nějaký starší článek o ní, ale moc ses nevyjádřila. Teď jsem ráda, že mohu znát tvůj názor na ní.

Hodně se taky zajímám o duchovno,filozofii a na youtube jsem cosi hledala a Teal mi tam vyjela. Sama za sebe musím říct, že souhlasím s videem že láska nestačí, třeba, že se lidi rozházejí kvůli toho, že si nesednou racionálně. Nebo, že láska se nemusí rozdělovat, že neznamená, že je někdo do někoho zamilovaným že s tím člověkem musí chodit. Já taky na to přišla, ale ten paradox byl, když se mi tu potvrdilo u Teal. Za její videa jsem ráda. Viděla jsem asi 7 cca videí. Ale hlouběji se o ní nezajímám. Teď se o ní často dost mluví. Prý Teal vnímá lidi jako energie atd..

Jinak jedno video mi nesedělo jak bůh vidí milování. Mluvila o tom, že člověk může s kýmkoli že je to zábava jako sdílet s někým smích :D to mi nesedělo a s tím nesouhlasím. Ale aspoň, že zmínila, že by člověk nesměl mít výčitky.

Jak jsem psala videa mi něco dali třeba i to, že bych v lidech měla vidět společné věci a ne jen rozdíli, aby nebyla z toho nenávist. Jsem ráda za takový typ videí. Ale nejsem esoterik, takže energie nevnímám, nevidím čakry a vlastně nic, takže tyhle věci jdou mimo mě jestli je lhářka nebo ne. Ale když jsem o ní googlila nějaké články veřejné to fakt psaly, že si vymýší.

20 Ellie Parrish Ellie Parrish | 7. ledna 2017 v 14:09 | Reagovat

[5]: Jinak sem tam mi připomíná Kristen Steward :D je taková obyčejná baba, ale přitom z ní něco vyzařuje nespecifického. Ale líbí se mi její vyjadřování, mluví vyrovnaně to se mi líbí. Líčení není můj styl - oči, ale taky se ráda hodně maluju :D

Ještě dodatek. Na youtube taky dělají o ní lidi, co si o ní myslí. Jeden pán, jehož jméno jsem zapomněla říkal, že je to takový anděl, co vznáší poslání do světa.

21 sasanka sasanka | 7. ledna 2017 v 14:31 | Reagovat

S Teal jsem se taky poprvé seznámila díky DušiK na youtube.Jarda tam byl z ní úplně paf...Chvíli mi trvalo,než mi došlo,že mi videa s ní nesvědčí.A Karaimi se sama v některých videích přiznává,že ráda pracuje s temnotou.Taky měla Karaimi pozvanou Gabriela Filipi v léčivém divadle.Mimochodem chystám se na Gabrielu Filipi do divadla.Ta je snad v pohodě? Máš na ni Alu nějaký názor?Většina hostů v jejím divadle mi zatím přišla v pohodě.

22 Alue Alue | 7. ledna 2017 v 15:00 | Reagovat

[21]:  Filippi taky neznám..  :)

23 Carra Carra | 7. ledna 2017 v 16:38 | Reagovat

Ohledne teal swan mam uplne to same nevydrzim se divat na jeji videa je mi to hrozne neprijemne a vypada dost protivne jako nekdo od koho se drzet mile daleko :D jinak zajimal by me tvuj nazor na zakon pritazlivosti/film the secret.. vim ze tu mas clanek a doporucujes ho ale nijak si ho tu nerozebirala :) pouzivas ho?

24 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 7. ledna 2017 v 17:03 | Reagovat

[16]: :DDD

25 ohbriel ohbriel | E-mail | 7. ledna 2017 v 17:24 | Reagovat

[16]: Oj pardon :D Na to jsem zapomněl.

26 Brusinka1 Brusinka1 | E-mail | 7. ledna 2017 v 19:22 | Reagovat

K té slečně Seal: Pustila jsem si asi 5 vteřin jejího rozhovoru s Jardou Duškem. Mám z ní nepříjemný pocit, jaksi se tam kroutila, tahala se za výstřih, přišla mi taková umělohmotná...takže za mě ne. Řídím se tím, co a kdo jak na mě působí, to je moje vodítko. Je mi blbě na solaru, ještěže mám Aluščin krystal :-), sundala jsem si ho před koupáním a já blběna jsem si ho nenasadila před tím videem...kecat může kdo chce co chce, znám lidi, kteří mluví o lásce a mají další moudré a vzletné řeči a jejich život je úplně jiný, vyzařují úplně něco jiného než to, o čem tak rádi mluví...podle ovoce je poznáte, vážení, neposlouchejte kecy, nekoukejte, jak je strom krásný, koukejte na ovoce a máte jasno hned. Pokud po videu cítíte zhypnotizovanost, jak tu někdo psal, asi to ovoce není úplně dobré....hypnóza je stav, který nám bere svobodnou vůli a o to falešným prorokům jde :-)

27 Mára Mára | E-mail | 8. ledna 2017 v 0:36 | Reagovat

Aluško jaká je pravda o zombie?

28 Moudrávrba Moudrávrba | 8. ledna 2017 v 11:02 | Reagovat

Otázka:

1) Poslední dobou jsem začal potkávat lidi, kteří začali nosit žluté reflexní náramky. Začal jsem se o to zajímat a zjistil jsem, že  od 1.1.2017 musí lidé ze zákona nosit žluté reflexní náramky pod hrozbou pokuty 3 000 Kč. V minulosti lidé žluté náramky nenosili a nějak přežili, tak nechápu, proč je to teď povinné a ještě pod hrozbou pokuty. K podstatě otázky: Jde mi o to, že mám z toho blbý pocit, když vidím lidi ty náramky nosit. Trošku to u mě symbolizuje omezení osobní svobody a říkám si, že když lidé kývnou na nošení těchto žlutých reflexních náramku, tak už je kousek od toho, aby kývli na nošení chipů. Co si o tom myslíš?

29 Rory Rory | 8. ledna 2017 v 11:18 | Reagovat

Otázky do dalšího dotazníku:
1. Co znamená (jako znamení), když všude potkávám pavouky?
2. Jak je to s jednorožci?
3. Zkoušela si někdy (podpůrnou) léčbu Bachovými esencemi?
4. Je normální, když mám extrémně živé sny a prožívám je tak, že ráno mi i chvíli trvá než mi dojde, že to opravdu nebyla skutečnost (sebe víc bláznivá) ale jen sen?

30 Moudrávrba Moudrávrba | 8. ledna 2017 v 11:18 | Reagovat

K otázce číslo 5:

Stačí když řekneš, že z náboženských důvodů nemůžeš ty, nebo tvé dítě brát jakékoliv léky. Pak na tebe nemůžou, protože tvá víra je právně nadřazená před nějakým očkováním.

Například praktikující Falun Gongu mají zakázáno brát léky, když se kultivují, jelikož už nebývají nemocní a navíc by jim to mohlo narušit energie. Takže můžeš říct, že jsi jedním z nich.

31 mariankosnac mariankosnac | 8. ledna 2017 v 11:31 | Reagovat

Na tej Teal Scott je niečo príťažlivé ale zároveň akoby diabolské. Dobre sa na ňu pozerá ale neveril by som jej. Veril by som tomu že Teal je reinkarnovaný Sai Baba.

6. S tou škodlivosťou azbestu to asi neni až tak horké. Máme azbestovú strechu na menších budovách (na náradie a drevo) a nikomu to nič nespravilo, keď som bol mladší tak som po tých strechách lozil. Azbest môže byť škodlivý pre robotníkov ktorí s tým často pracujú tí musia mať ochranu.

32 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 8. ledna 2017 v 12:37 | Reagovat

No, tak si budu muset vyhledat, co je Necronomicon. Protože už jsem to slyšela a dokonce o tom i něco četla, ale nemůžu si vzpomenout, co to je. Asi je to něco tak divného, se se mi to v hlavě nedokázalo udržet.

33 Ameline Ameline | 8. ledna 2017 v 13:40 | Reagovat

Já nevím, já vždycky měla Teal prostě za dalšího hluboce nešťastného člověka, co nemá odvahu pomoct sobě, tak se zaměřuje na okolí a utápí se ve vlastní vyjímečnosti. Jinak koukám, že za ta léta, co jsem se s ní nesetkala přitvrdila. Krásně vidno, kam to vede. Ale svého času něž jsem si nastudovala kvalitnější materiály, některé její myšlenkové postupy dávaly smysl a ty, které mě zaujaly dodnes nepovažuji za zvlášť špatné, jen lehce povrchní (př. mám-li škodlivou myšlenkovou konstrukci, je fajn zkontrolovat, na čem vlastně stojí a rozebírat to odtama). Niják mi nikdy nevadila, ale měla jsem problém ji brát zvlášť vážně. Její obrazy mi přišly jako pseudoduchovní mišmaš a naopak z jejích stránek a psaní jsem měla intenzivně svíravé pocity.

[31]: Tak azbest je super matriál, o tom žádná, ale v kombinaci s lidskýma plícema fakt nedělá dobrotu. Měl by být neškodnej, pokud se neuvolňuje do vzduchu, to znamená pokud jsou ty střechy aspoň trochu rozumně udělaný... S tím, jak je to dosud nastavený, nedala bych velkejm firmám azbest do ruky, a to i za cenu, že se nebude moci používat vůbec.

34 Lucie Lucie | 8. ledna 2017 v 15:03 | Reagovat

[28]: Já jako řidič jsem teda rozhodně pro reflexní označení lidí. Jezdívám z města do naší vesnice přes les a člověk by nevěřil, kolik tam potká pitomců, kteří jsou celí v černém, na kole ani odrazko, nic. A pak když takového člověka potkáš v zatáčce, nemáš šanci ho vidět dřív, než těsně u tebe. A pak se lidi diví, že je tolik nehod.

Navíc to označení reflexními prvky platí jen mimo města, ne?

35 ocelot ocelot | 8. ledna 2017 v 15:13 | Reagovat

[32]: Pokud vím tak Necronomicon je fiktivní kniha kterou si vymyslel spisovatel horroru H.P. Lovecraft. Četla jsem množství jeho povídek např. Volání Cthulhu, Hrůza v Dunwichi a mnoho dalších a ve všech je zmínka nebo citace z pověstného Necronomiconu, avšak jeho přesný obsah nikdy čtenářům přímo neodtajnil. Vždy jen náznaky a zkazky, např. že každý kdo ho četl zešílel, že byl vázán v lidské kůží apod. Lovecraft trval na tom že jde o jeho zcela smyšlené dílo, ale byl tak přesvědčivý spisovatel že si dodneška spousta jeho fanoušků myslí že Necronomicom skutečně existuje.

36 Tina Tina | 8. ledna 2017 v 15:49 | Reagovat

Je 6-uholník tiež deštruktívny tvar, keď včely vytvárajú plastové bunky v úľoch v tomto tvare prirodzene? (pretože je priestorove pre ne najúspornejší)

37 Alue Alue | 8. ledna 2017 v 16:05 | Reagovat

[34]:  Nevím, nejsem motorista a nevyznám se v zákonech, ale také mnohokrát když jedu někde jako spolujezdec, tma, les a speciálně teď v zimě je horší viditelnost... Mnohdy vidíme člověka až na poslední chvíli. Když má pásek, víme že je tam daleko dopředu a bezpečně ho objedeme. Já si také myslím, že to má smysl, ale nikoho bych nepokutovala. Mnohé lidi to zodpovědnosti za svůj život stejně nenaučí a naopak můžou nenosit pásky na truc.

38 silvienka silvienka | 8. ledna 2017 v 16:13 | Reagovat

Čo sa týka 8 otázky na panicku poruchu, môžem pridať svoje skusenosti a čo vidím pod tým čo napísala pisatelka, máte to z toho že vám odišla mamina, žiadne parazity, žiadne duše, žiadne veci v mozgu, ale traumaticka udalosť ktora toto spustila, mne to tiež spustil jeden traumaticky zažitok aj keď je pravda že od malička som k tomu bola nachylnejšia, Alue tým čo si napisala by som povedala že si ju ešte viac zneistila a priniesla ešte viac strachu do toho čo už ona sama prežíva, dobre nehovorím že nieje zlé si spraviť test na toxoplasmosu alebo inu infekciu ale toto keď viete že sa vám spustilo po strate človeka tak nemusite hladat pričinu inde, prajem vam veľa síl a odporúčam knihu Jak prekonat panické ataky od Roger Baker, viem čo su to za stavy je to strašne človek má pocit že každým atakom ide zomrieť ale dá sa s tým žiť len nie vždy sa daju dostať pod kontrolu tie ataky a časom ˇje dosť možne že odozneju uplne, ešte by som odporučila Magnezium na kŕče a mravčenie ak mávate a prirodzene šport - pohyb, nech sa darí

39 pRedox pRedox | 8. ledna 2017 v 16:20 | Reagovat

Zdravím Alue,

jenom bych chtěl přispět k bodu č. 1

Měl jsem velice podobný problém s tím, že stačilo skoro cokoliv sníst a okamžitě naběhla vyrážka, sám pocitově jsem se cítil, že můj imaginární seznam jídel se už pomalu vytrácí a škrtám poslední políčka.

V té době jsem přešel na biorezonanci, nejlépe je to asi vysvětleno zde a zde,

http://www.centrum-biorezonance-olomouc.cz/index.php

http://www.homeopatie-biorezonance.cz/biorezonance/#01

věsměs je to už skoro v každém městě. Není to zrovna nejlevnější (jedno sezení kolem 1200), ale aspoň to funguje. Neříkám, že je člověk na 100% v pořádku, ale může jíst věci, které mu dříve vadily. Jedině co jsem pocítil, že po prvním sezení, jsem byl ještě o trochu více citlivější na jídla, než předtím. Ale jinak za mě to můžu doporučit.

Nejspíše, asi nic lepšího neseženete, pokud se nedáte na tradiční východní medicínu. Vím, že Alue něco o tom psala, ale nedaří se mi to najít.

40 silvienka silvienka | 8. ledna 2017 v 16:37 | Reagovat

Ešte dodatok k tým panickym zachvatom, ak máš možnosť ísť za niekym s kým sa o tom môžeš porozptávať či už psycholog(no dobrý psycholog sa hľadá ťažko ale ak by si natrafila na naozaj dobrého ktoremu ide naozaj o to pomôcť a nie len poslať za psychiatrom tak je to fajn), alebo blízka osoba ktora naozaj dokáže vypočuť bez toho aby odsudzovala alebo ťa mala za uplne choru tiež pomôže, a ešte pomáha čo najnemej rozmýšlať aspoň dočasne ísť niečo robiť aj keď sa do toho budeš nútiť - nejaké tance, alebo plávanie hocičo čo ťa dokáže udržať v prítomnosti, dosť pomáhaju aj zvieratá či už kone alebo psy ich považujem za vysoko citlive zvierata .. a potom ešte tvorba či už kreslenie alebo vyrábanie hocičoho, a nemôžem nespomenúť vieru to ma vždy podržalo najviac či už veríš v anjelov, ježiša proste pomáha to keď v tom ataku už si a nevieš z neho von tak prosiť a odovzdať akoby tu bolesť a len veriť, ono to vždy prejde a vraj na to ešte nik nezomrel takže doležite je dostať sa akoby z toho dna nad hladinu a ziskať nadhlad..

41 Jarka Jarka | E-mail | 8. ledna 2017 v 17:40 | Reagovat

Je to fakt, že by lidi mimo obce měli chodit označení reflexníma páskama, bundama, čepicema, batohama čímkoliv. To se mi tak už stalo a ne jednou když jsem jela večer, že jsem si všimla člověka v tmavém oblečení a na kole kde nesvítilo mu světlo ani nemel odrazku.

42 Ježovka Ježovka | 8. ledna 2017 v 19:42 | Reagovat

Možná je to hloupý dotaz, ale zajímalo by mě, jestli můžou mít dva lidé v životě určené, že budou partnery. Tím chci říct, že by to byl jejich (skoro nevyhnutelný) osud(asi vybraný ještě před narozením?). Už nad tím nějakou dobu přemýšlím a všude píšou něco jiného, případně něco "o dorovnávání karmy". Pokud tomu dobře rozumím, stává se to vzácně. Děkuji za případnou odpověď a hezký den:)

43 silvienka silvienka | 8. ledna 2017 v 21:13 | Reagovat

[18]:prepáč nechcem ti priviesť ešte vačší zmatok, ale s tou kávou opatrne pretože príliš kofeinu práveže môže podporiť panický atak, keď sa zrýchli tep... kávu milujem ale pijem tak dve šálky denne max. neviem ako reaguješ na ňu ty ale ak ich máš dosť intenzívne tie ataky tak s kávou opatrne lebo niektore skusenosti čo maju ľudia tak písali že niekedy keď vypili kávu práve to i spustilo atak...tak neviem už odpozoruj si sama, a na tu toxoplasmozu ak máš podozrenie dá sa to zistiť z krvi ja som tak bola na testoch

44 Amálka Amálka | Web | 8. ledna 2017 v 21:30 | Reagovat

Včera jsem si poprvé v životě pustila pár videí od Teal - ze zvědavosti. Už jsem o ní sice předtím slyšela, ale vyhýbala jsem se jí, protože stačil jeden pohled. Musím uznat, že slečna vede opravdu chytré řeči a dává i užitečné rady, které se mi moc líbí. Její vyzařování je mi ale velmi nepříjemné, působí na mě až děsivě a gesta chvílemi absolutně neodpovídají projevu. Takže ne, prostě nee...

45 Luca Luca | 8. ledna 2017 v 21:50 | Reagovat

Otázka do dotazníku: Alue, jaký máš, prosím, názor na Františka Bardona, pokud ho znáš? Děkuji

46 Irča Irča | 9. ledna 2017 v 14:54 | Reagovat

Je růžová barva ochrany?

47 Verča Verča | 9. ledna 2017 v 15:13 | Reagovat

Prosím Vás - jak může být Teal Swan reinkarnovaný Sai Baba, když tento muž zemřel někdy v roce 2011??...co je to za nesmysl:-)

48 Alue Alue | 9. ledna 2017 v 15:28 | Reagovat

[47]:  Je to démon, který může posednout člověka a ovládat ho. Píšu to v článku.

49 Michaela Michaela | 9. ledna 2017 v 19:06 | Reagovat

Na panicke ataky mi velmi pomohlo pit caj z medunky, a hlavne brat horcik, B12 a predevsim L-tryptofan, ten udelal hotove zazraky. Panicke ataky sem mela nekolikrat za den, bala jsem se cestovat autobusem, byt doma sama, nekolikrat me to chytlo v praci ze jsem tam hodinu probrecela na zachode a byla z toho vyrizena.. pomuze psychoterapie (nebrala jsem zadne leky ale nosila jsem u sebe krabicku Neurolu "pro jistotu" kterou jsem nikdy neotevrela). Behem cca mesice to odeznelo. Takze hlavu vzhuru, jde to, clovek musi svoji pozornost soustredit na neco jineho a jde to :))

50 Jiskra Jiskra | 9. ledna 2017 v 20:16 | Reagovat

Zajímalo by mne, zda je óm neškodné, nebo je to s ním nějak podobně jako s amen? Mluví se o něm v superlativech, ale mě mručení óm nijak dobře nedělá...

51 Pavla Pavla | 10. ledna 2017 v 1:27 | Reagovat

[38]: ...srdečně děkuji...

52 A. A. | 10. ledna 2017 v 20:55 | Reagovat

Moc dekuji za odpovedi na me otazky, Alue, vazim si jich, hodne mi toho rekly a v nekterych vecech jsem se utvrdila. Co sy tyce alergii, prave na toto me kazdy odkaze, homeopatika... Jenze to jsou vsechno bylinky, a ty na me pusobi hodne agresivne. Joalis znam, do nich bych urcite sla, znam hodne lidi, kteri na jejich vyrobky nedaji dopustit, no bohuzel pro me to reseni neni :(

[39]: Presne vystizeno, za chvili budu o ciste vode, uz fakt nevim, co muzu a co ne. A nejhorsi jsou navstevy, kdy jen vsechno odmitam a vysvetluju proc si nevezmu tamto a ono :) Takze diky za tip, neco mi to rika, mrknu se :)

[30]: To ale urcite nebude jen tak, ne? To by mohlo rict spousty lidi (a ze ve svem okoli mam spousty maminek, ktere ockovani odsuzuje). Nepotrebuji nejake potvrzeni, dukaz, nebudou urady patrat? Neco malo mam nacteno a teda co jsem se dozvedela, jen tak jednoduse se to obejit neda. Samozrejme, zaplatim pokutu a mam klid... Povazuju spis za horsi, ze mi pak dite nevemou do skolky, skoly...

53 A. A. | 10. ledna 2017 v 21:06 | Reagovat

K panickym porucham... Nekdo je na to citlivejsi uz od malicka, pak staci nejaka traumatizujici situace, neco co cloveka vydesi, deprimuje... A je to tu. U me to tak aspon bylo. Ale diky tomu jsem taky zacala nad zivotem vice premyslet a proto ted sedim nad timhle webem :) Ono nekdy staci zapracovat na sobe samym, i kdyz se to zda strasne tezke, protoze strach je straslive svinstvo... Ale nekdy opravdu staci antidepresiva a podobne hnusy zahodit do kose a srovnat si to v hlave, pracovat se sebou samym. Sama nemam uplne vyhrano, a neni to prvni ani posledni vec, krera me suzuje, ale jo, jde to. Hlavne se mit rad, byt mezi prijemnymi lidmi, nedtresovat z malickosti, naucit se ovladat uz prvotni priznaky, napr. dechova cviceni, pustit si hezkou hudbu... Prijmout ataky jako soucast sveho zivota a naucit se, jak je co nejlepe zvladnout.
A kava, to souhlasim, max. jedna denne, jinak se tresu a mam tiky :)

54 silvienka silvienka | 10. ledna 2017 v 21:46 | Reagovat

[49]: áno medovka je super, alebo aj ľubovník bodkovaný, trochu levandule, trochu mäty, medovka taký mix byliniek čo celkom pomahaju, ale ak môžem odporučiť tak silnejšie sú také tinktury napr. Valocardium alebo Bylinne kvápky CNS od Dedík a dcery je to fajn bylinkár, ale tak toto je len taký doplnok... ten L-tryptofan sa dá zohnať v lekárni?ja som tiež nosila ,,pre istotu,, a raz som ho použila je fajn mať taku istotu už v tom poslednom prípade...a to s tou prácou poznám mňa to par krat vyradilo uplne že som nemohla ísť nikam ani do práce ani do obchodu nič...a áno hlavu hore nič netrvá večne

55 helen helen | 10. ledna 2017 v 21:47 | Reagovat

[28]: ach jo, to je zase pitomost, není žádná povinnost něco takového nosit, je povinnost v noci mezi obcemi, kde není osvětlení, když jdeš po silnici, mít nějaké  reflexní prvky, aby tě viděl včas řidič auta, vůbec to nemusí být náramek a nemusíš ho nosit pořád všude.....je to bezpečnostní opatření

56 Alue Alue | 10. ledna 2017 v 22:14 | Reagovat

[52]:  Existují různá homeopatika na různé bázi. Ne všechny druhy využívají byliny. Na Salvii ti změří, jestli joalis je pro tvoje tělo, nebo není. Pokud bys na to měla alergii, tak ti preparát nevyjde a nedají ti ho.

57 Targa Gargantua Targa Gargantua | 10. ledna 2017 v 23:04 | Reagovat

[29]: Pavouci bývají často symbol ochrany. Jednorožci jsou, je to jemnohmotná energie která se manifestuje v podobě jednorožců pro lidi kteří na ně pozitivně rezonují. Bachovy esence jsem zkoušel a úplně my nesedly, ale na každého působí jinak. Rory všechno je normální, někteří lidé si sny ani moc nepamatují, jsou lidé co jsou hodně spjatí s materiálním životem a mají potlačené napojení na kompletního sebe sama a vyšší sféry, a ani si sny moc nepamatují. Pokud ti ráno chvíli trvá než ti dojde že sen byl jen sen, může ti tvá duše naznačovat že i to co se odehrává po probuzení je jen sen.

58 události události | 11. ledna 2017 v 2:07 | Reagovat

[5]: možná, že ta paní o které mluvíte, zažila tohle, kdo ví,
https://www.youtube.com/watch?v=bduX0f7jDqU

proč používají všude to slovo satanismus?
to přece neuznává zneužívání,

59 Luz Luz | 11. ledna 2017 v 22:43 | Reagovat

Shodou okolnosti jsem taky zrovna pred par dny neco chtela najit o Teal, uz dlouho nemam dobry pocit z toho, ze je tak popularni, a chtela jsem vedet, jestli je vice tech, kdo ji povazuji za neduveryhodnou.
A daji se opravdu najit poznatky a zkusenosti, hlavne tedy anglicky, kdyz vhodne hledate, ze kterych se da zjistit, ze opravdu je neduveryhodna, narcisticka, lze a zrejme je nejak psychicky narusena.
Je dost hezka a tim jiste zaujme i jine demograficke skupiny nez ty, ktere se typicky zajimaji o takova temata, ale ten vzhled je zde asi to jedine dobre.
Neverim, ze ma jakekoli skutecne duchovni znalosti, je to prebrane a ruzne splacane od jinych autoru. Tohle neni clovek, ktery by vam mohl jakkoli poradit, proc si radsi neprecist knizku nekoho moudrejsiho, na vyber je dost. Duchovni pokrok se projevuje take oaskavosti k lidem a to je u ni hned videt, ze ona nema. Mam dojem, ze lidi pro ni jsou dobri jen k tomu ji obdivovat a slouzit.
Take mi neni jasne, ze nikomu z fanousku neprijde nic divneho na jejim "zivotopise", ze neexistuji zadne dukazy o tech sektach, ze by vubec existovaly a ze by se tam dely ty silenosti, ze byla mnoho let extremnim zpusobem zneuzivana a nikdo na to neprisel a pritom studovala a delala modeling a zimni sporty na vysoke urovni (taky se neda prokazat - ne na takove vysoke urovni) a ruzne diry, kvuli cemuz taky ten zivotopis s postupem casu obmenuje; ve skutecnosti nijak nebylo prokazano, ze by neco z toho, byla pravda; jen jeji povidani, aby byla zajimava. Kdo by prozil neco tak traumatizujiciho, by nemel potrebu o tom stale znovu detailne mluvit a vyzivat se v tom.

60 Alue Alue | 12. ledna 2017 v 9:52 | Reagovat

[59]: No, víš , ono je to takové těžké, někoho odsoudit, i když je to Teal.  Nepřeju ti to zažít, ale možná máš tu zkušenost, kdy se ti stalo v životě něco hrozného a ty o tom pořád mluvíš, protože to dlouho nedokážeš v sobě zpracovat a vyléčit. Pro mě bylo naučit se říkat nahlas, že máma už není a co se s ní stalo, taky způsob terapie, způsob jak se smířit s realitou jaká je. Dokud jsem se nenaučila o tom mluvit, nemohla jsem se spravit.
Je to tedy známka toho, že to člověk nemá vyřešené a pořád je ve fázi, kdy se snaží z toho vyléčit. A teď těžko říct, jestli je ona tento případ, nebo jestli ten příběh má pouze na to, abys ji politovala a ona z tebe vysála energii. Na videa se nedívám, takže to nevím. Ohledně těch sekt, pokud je vystudovaná a dělala to či ono, pak vůbec nedává smysl účast v nějaké extrémní sektě. Když tě někdo týrá a nedá ti ani najíst, nemůžeš u toho stihnout studovat. To vím jistě... Na školu musíš mít relativní klid a zázemí. Ale také se některé věci velice těžko prokazují. Já taky nemám na hromadu věcí co jsem na vlastní kůži viděla a prožila žádný důkaz a přesto se to stalo.... Jak říkám, Teal kope sice hodně za temnou stranu, ale lidské osudy nejsou jednoduché a když je člověk nezažil, prdlačku se v tom vyzná.

61 Luz Luz | 12. ledna 2017 v 13:46 | Reagovat

[60]: Je to mozne, ze mela nejake trauma, ale neverim tem jejim extremnim vypravenim.
To mi neprijde uveritelne, ze krome tech extremnich zalezitosti (ktere pry se tykaly i jinych) zaroven mezi tim mela cestovani, krouzky, normalne skolu, a za celou tu dobu se nenasel nikdo, kdo by to byl schopen nejak proverit a pomoct ji a tem dalsim detem (jejichz rodice atd. to taky neresili?) A ani ted, pokud jsem mohla zjistit, to nebylo dokazano.
A take jeji uceni mi neprijde prospesne, jak pises s tou sebevrazdou je to nehoraznost a myslim, ze je vylozene nebezpecna pro lidi, co nejsou psychicky vyrovnani a nebo dokonce maji deprese a sebevrazedne myslenky a pak narazi na takovehle rady.

62 Alue Alue | 12. ledna 2017 v 17:13 | Reagovat

[61]:  Našla jsem přes google fotky a příběh jedné dívky, která měla psychické problémy a po setkání s učením Teal Swan spáchala sebevraždu. Rodina to řešila, ale nevím jak to dopadlo, jestli Teal stála před soudem a zodpovídala se z toho, nebo jestli to policie smetla ze stolu. Koneckonců Teal ji přímo nezabila, že ano, zabila se sama, nemá věřit hloupostem...
Celý život jsem si ale jistá tím, že dobrý člověk se vždycky bude snažit pomoct ti tvoji tíhu unést, ať už slovy nebo činy. Takže když vidím něco takového, je mi doslova na blití. Člověk má relativní svobodu, ale naše svoboda končí tam, kde ublíží druhému člověku.

63 Ježovka Ježovka | 12. ledna 2017 v 23:35 | Reagovat

Mám ještě jednu otázku, snad to nevadí. Třeba bude zajímavá, nebo nějak užitečná - pokud by už otázka patřila přímo do poradny, pak se omlouvám.
Je možné, že když člověk na někoho hodně myslí/nemůže ho dostat z hlavy/se mu jakoby nějak energeticky otevře - i když se s ním neviděl osobně? Připadá mi, že se mi to stalo s jedním člověkem a teď mi nějak není dobře, není mi fajn ani když vidím něco, co s ním souvisí. Nevím, jestli mi třeba nějak nebere energii. Vážně už mi to leze na mozek a říkám si, jestli to je normální, nemoct někoho 24 hodin vypudit z myšlenek. Bojím se, že když na něj takhle myslím, otevřu si vůči němu nějaký energetický kanál, který bych nechtěla. Trvá to už tři měsíce.

64 zkušenosti zkušenosti | 13. ledna 2017 v 2:26 | Reagovat

[59]:

nejen psychicky narušený je nějak každý (lidi, zvířata, planeta nebo jiné planety jiní tvorové atd.), jestli jste si nevšimli,
většina bohužel nežije v ´´perfektní´´ rodině a každý si prochází nějakými traumaty, nebo něco osobního řeší,

to, že nevěříte, že někteří lidé si zažili nebo prošli něčím takovým traumatickým, tak to ještě neznamená, že to tak nebylo nebo není,

víte vůbec jaké to je, když někdo něco takového zažije a projde si tím a nějak se z toho vlivu dostane, buď sám, nebo s pomocí někoho zvenčí, tak ten pak o tom chce mluvit aby nějak i varoval jiné lidi nebo rodiče a děti,
víte vůbec jaké to třeba i je, když toto se ten zneužívaný člověk snaží říct a mluvit o tom a ostatní nebo rodina vás pak třeba chce umlčet abyste drželi hubu, že si jen vymýšlíte? přitom to ten člověk nebo dítě zažilo,
proto byste všichni vy, kteří tomu nevěříte, co se některým dětem nebo lidem stalo, neměli hovořit či pomlouvat, dokud to sami nezažijete nebo nezjjistíte, jak to bylo,

v přiloženém videu se můžete třeba podívat na jednu zásadní info., kdy většinou společnost, která je chorá (bohužel různí špatní nejen lidi se vyskytují i u policie a v různých sférách a hlavně v bohatých kurzích) a ti, kteří páchali na určitých jedincích či dětech takové činy, ať už zneužívání fyz. nebo psych., tak se je snaží z různých důvodu umlčet, jakkoli, buď vydíráním, zastrašováním, zesměšňováním, atd. proto o tom ani veřejnost mnohdy neví, co se děje a kde se to děje,
ví to jen ti, co se o to nějak zajímají, nebo tím prošli, že odtamtud nějak utekli, nebo jim někdo odtamtud pomohl zvenčí a proto jsou o tom pak nějaké info., protože to někdo zažil z těch dětí či lidí a podají nějaká svědectví.

A někoho odsuzovat jen proto, že o tom nic nevíte o těchto událostech, je dost hloupé.

viz. video nějaké info., pro ty, kteří o takových událostech nic neví, tak tady se o tom nějak hovoří,
Rituální zneužívání dětí - Guido Grandt - Část 1/2 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=XIHPA8h3wrk

65 CZ869 CZ869 | 15. ledna 2017 v 18:14 | Reagovat

Me par videi od Teal celkem inspirovalo. Ale ty její obrazy jsou totálně mimo: Narkotizující Chaos. To už radši klip Sugar Free od skupiny T-ARA :-).

66 Eleanor Eleanor | Pondělí v 13:28 | Reagovat

I já nesouhlasím, s názorem na Teal Scott, mimochodem kdyby jste četli knihu, je to tam v podastatě lépe popsáno o jejím životě. Mimochodem Teal není názoru, že je v pohodě se zabít, panejo, ale to, že jí myšlenka na sebevraždu udržovala při životě ( ve smyslu že si říkal "zabiji se zítra,...a tak možná po zítří") Je to smutný, ale i já jsem byla jako dítě týraná a když nemáte možnost jak uniknout, a ještě z vás udělají blázna, ztratíte světlo v životě a na tu sebevraždu prostě myslíte.
Neodsuzovala bych jí tolik, možná v některých videích, není moc přesvědčivá, ale rozhodně není žádnej ďábel. Naopak při tomhle napsání článku na ni bylo naházeno tolik špíny, že mi bylo špatně z tohoto článku. Myslím si, že by si měla psát o svých pocitech, jakože se nemužeš dokoukat na videa, ale zároveň když si jich tolik nedokoukala, nečetla si knihu, tak nemůžeš odsuzovat člověka. To mě příjde opravdu nefér.

67 Alaiana Alaiana | Čtvrtek v 20:31 | Reagovat

No tak to pozor. Já tu sice taky nesouhlasím s některými pravdami, ale v tomhle jsem za jedno s Alue. Byla jsem překvapená zdrojem, na který Alue odkazuje, protože ten zdroj je Jessica Schab, která před Teal varuje. Jessica je krystalické dítě, se kterou dělal rozhovor i projekt Camelot. Na mě z Teal vyzařuje něco tak nepřirozeného a nepříjemného, co u lidí jako je Alue, Jessica a jim podobní vůbec necítím. Komu asi tak budu věřit: Jessice, která je přirozená, normální, nebo Teal, která je teda pro mě přesný opak?  Zajímavé je, že asi vlastně ani není důvod, proč mít tyhle pocity: vždyť je to taková krásná žena a říká takové krásné věci, že?
Působí na mě divně, jak už jsem tu jednou psala pod jinou přezdívkou. A PROČ Alue ta videa nedokoukala? Protože podobně jako mně je jí z toho také divně, vždyť to tam píše. A zrovna v případě Teal to i já cítím velmi dobře.
A cítím z ní tohle divno úplně vždycky, ať vypadá, jak vypadá, ať dělá co dělá. Dokonce už jenom z fotky, ani na ta videa se dívat nemusím a vím, že tohle ne. A to už je teda co říct.

PS: Jessica má YT svůj kanál, ze kterého doporučuju pustit si "jess sings for you" - dvě krásná videa, která mě krásně nabila. Takové pohlazení po duši. :) (Hm, škoda, že zas píšu pozdě... :D).

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama