Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.7.

Věci, které na lidech nechápu (5. díl) Morálka

20. února 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Zamyšlení
(Upozorňuji, že tento článek je trochu sprostý a v žádném případě není vhodný pro malé děti.)
Co mě irituje a vůbec nechápu jak se to může v roce 2017 dít, je to, že lidé od vás automaticky očekávají pokleslou morálku, nezodpovědnost a promiskuitu, čistě proto, že jste buď mladí a pěkní, nebo protože je taková pitomá doba, kde na vás koukají pohlavní orgány pomalu z každé televizní obrazovky a kdo to takhle nedělá, jakoby nežil.
Setkávám se s tímto druhem tlaku, otázek a očekávání v poslední době nepříjemně často a ze strany lidí, od kterých bych to vůbec nečekala, nebo kteří vůbec nejsou v pozici, kdy by si mohli dovolit se mnou takovým způsobem mluvit. A že třeba měli někteří upito, je neomlouvá.
Například? Lidé a vaši přátelé automaticky očekávají, že pokud jste mladá krásná a úspěšná žena, automaticky si budete vodit na noc pánské návštěvy ke svému povyražení. Třeba vůbec neví jak vztahy vnímáte, jestli vůbec jste nezadaná žena, jestli už dávno někoho milujete, nikdy jste o tom s nimi nemluvili... ale to je jedno, čekají to, počítají s tím. Neřekli jste koho máte, takže automaticky nikoho nemáte a začnou se s vámi o tom bavit, jakoby to bylo normální a zcela běžné konverzační téma.
Když se dozví, že si v žádném případě žádné nezávazné návštěvy k použití nevodíte, jsou překvapení. A místo aby byli šťastní, že mají před sebou člověka dobrých kvalit, tak jsou překvapení spíš nemile, někdy do vás ryjí a pokládají nepříjemné osobní otázky, do kterých jim ale sakra vůbec nic není.



Nejvíc mě iritují s takovými kecy pánové od rodin, co mají doma malé děti a věrnou ženu. - Co já se s nima vůbec mám co bavit o tom, jestli si domů vodím na noc chlapy nebo ne? Co jim je sakra do toho? To jako zjišťují, jestli se mají zítra stavit, nebo jak to mám chápat?!
Oni jsou překvapení. Pravděpodobně jste první a asi i jediná žena v jejich životě, co jim řekla, že nic takového nedělá, protože je to odporné.
Nedávno jsem se taky dozvěděla, poté co jsem na opakovanou otázku odpověděla že s nikým nezávazně nespím, jestli ,,jsem taková puritánka". No co na to chcete říct...? Zamrzí to. Žena, která se nedává lacino jen tak někomu, už dneska není inspirací a obdivuhodným příkladem, který by měl jiné vést k zamyšlení a lepšímu chování. Je to spíš ,,puritánka" (... A nebo škaredá lesba. ... Nebo asexuální abnormální mutant. A žije v jeskyni. Nebo v pralese... Prostě živočišný druh, co skoro vymřel a legenda praví, že možná místy přežívá posledních pár jedinců. :D)

Když už jsme u tohoto tématu a hejtuju, povím vám ještě další věc, co se mi stala celkem nedávno a která mě opravdu naštvala.
Dostala jsem otevřeně otázku: ,,Jak taková vílí éterická slečna jako já bere sex, jestli ho vůbec dělá a jestli ho má ráda." Nevěděla jsem, jaký mám nahodit ksicht, ale určitě jsem se nemohla zatvářit příjemně. ,,Co je ti do toho." Dotyčný to nepochopil, tak začal otázku rozvádět, takových způsobem, až mi bylo trapně, ,,jestli mě zajímá š***čka".
Zrudla jsem vztekem jak rajče a řekla: ,,Já vůbec nechápu, kde bereš tu drzost se mě na takové osobní věci ptát, že ti to není blbý. O tomhle se s tebou nebudu v žádném případě bavit, protože ti do toho nic není!" ... Řekl mi: ,,Tím jsi mi v podstatě odpověděla."
Naštvala jsem se víc. ,,Já ti neodpověděla na nic, já se s tebou na tohle téma odmítám jakkoliv bavit, protože to není vhodné." Kolem nás kopa malých dětí a my se spolu máme bavit na citlivé téma, o kterém se nebavím skoro s nikým? To jsi asi spadl z višně?
,,No ale je hezký, že se červenáš, to se mi líbí. Je hezký, že se stydíš." Už jsem raději neřekla nic, abych nebyla sprostá. Napadala mě totiž slova jako ,,jít" a ,,pr*el".
Nemám problém se o sexu objektivně bavit, teď zrovna to dělám. Nemám problém se tomu zasmát, nebo na něco v humoru narážet. Ale i tady je určitá hranice mezi humorem a neslušností, člověk musí přece rozlišovat s kým a kde se takto baví. Nebudete se svěřovat se svou ženskostí každému námelovi, co projde kolem. Prostě nebudete.

Spoustu lidí tím rozčilujete, iritujete. Jste jako přírodní úkaz. Nemůžou pochopit, jakto, že zatímco oni to dělají s každým kdo je povolný a nasekají si klidně kopu nemanželských dětí, tak vy jim chladně řeknete, že takové věci neděláte a ani se s nimi o tom nehodláte bavit, protože je nepovažujete na vhodného člověka k takovému intimnímu rozhovoru. Urážíte je s tou svojí morálkou a s těmi svými vysoce stanovenými hodnotami. Ukazujete jim, že jste lepší než oni, šlapete jim na kuří oko. Jste jako mimozemšťan z jiné galaxie.

Nejsem ten druh extremisty, který tvrdí, že sex je možný pouze za účelem plození dětí a pouze v sezdaném páru. Nejsem blázen. Prostě chci říct, že by si člověk měl zatraceně dobře rozmyslet, s kým a proč leze do postele, protože když nebude přemýšlet před tím, než se dá do akce, může toho velice ošklivě litovat a může se potýkat s doživotními následky svého špatného výběru.
Když uvedeme ten častý příklad zplození neočekávaného potomka, to je přesně ten druh následku, který je celoživotní a který nelze nijak vygumovat. Ani potrat není guma, potrat je strašlivý zásah do psychiky ženy, kdy si vyčítá, že zabila nevinné dítě a pak odpočítává, kolik by tomu potomkovi teoreticky bylo, kdyby ho nechala se narodit... A když si dítě nechá, ale nemá na něj prostředky a zploditel se ukáže jako naprostý retard, máme tady noční můru ženy samoživitelky, speciálně pokud ani není plnoletá a dítě skončí na krku předčasným prarodičům, kteří rozhodně nebudou nadšení... Zní to hrozně? Ale přesně do tohoto vzorce chování ženeme své děti i sebe navzájem právě tím, jak neustále všude cpeme sex, děláme si z něho zábavu a bereme ho na lehkou váhu.

Neumím si představit větší krávovinu, jako nechat se utáhnout na jednu noc od nějakého ,,kamaráda", pak zjistit že se ,,podařilo" a přivést dítě do prostředí, kde to dítě vůbec není očekávané, kde táta nejeví zájem a já jsem ho třeba ani nechtěla. Sex je obrovská zodpovědnost, nejde přece ,,pouze" o důstojnost a hrdost dané ženy, jde také o možné následky takového chování...
Jasně, máme antikoncepci. Na to, abychom mohli trtkat beze strachu. Ale nevím jak vy, já antikoncepci nepovažuji za něco, co řeší otázku morálky a sebeúcty. Navíc není na 1000% spolehlivá. K čemu to ženě je, že bere nějaké hormonové pilulky, co jí ničí zdraví a může rozhazovat nožkama a přistávat na kom se jí zamane? Žena není žádná včela a stejně ji to degraduje. Dost pochybuji o tom, že se nějaká cítí hrdě a vzácně, když zjistí, že se nemůže dopočítat, kde všude takhle včeličkovsky přistála.

Četla jsem mnohokrát postesk některých včeliček, že nesnáší přísloví o zámcích a klíčích... V tom slovasmyslu, že když jeden klíč odemkne mnoho zámků, je to velmi dobrý klíč, ale když jeden zámek odemknete s jakýmkoliv klíčem, tak je to zámek k ničemu. A proto muži, kteří mají hodně zářezů jsou borci, ale ženy, které měly hodně partnerů, jsou rozhoďnožky... A že prý to není fér.
Ale ono to je fér, protože žena není muž, muž není žena a ani jeden z nich nepřemýšlí stejně.
Aby muž dostal ženu, musí být většinou okouzlující, galantní, udržovaný, voňavý. Protože žena potřebuje alespoň nějaký emoční stimul, nějaké duševní pouto, i kdyby jenom na jednu noc, prostě musí něco cítit, jinak nemá zájem... Ale chlap není takto emočně založený. U ženy obvykle stačí, že má funkční pohlavní orgán. Málokterý odmítne, když se mu ten orgán zadarmo nabídne. A muž nenese zodpovědnost za schopnost stvořit nový život. Ten dar patří pouze ženám, ale s každým vzácným darem přichází i odpovídající zodpovědnost... Proto jsou ženy nastaveny tak, aby opatrněji vybíraly. A proto je pro ně degradující, když tak nečiní.

Tohle téma promiskuity je nekonečné. Mohla bych o něm psát klidně na dalších 10 stran, tak se to pokusím nějak zkrátit.


Nebýt rozhoďnožka je asi v dekadentní společnosti ryzí fenomén. Rarita. Alespoň tak se mi to jeví, když se na mě chlapi dívají divně, že je k sobě nepozvu na noc a když se ochmelkové tváří divně, když je pošlu někam s vlezlými otázkami.
Naštěstí mám pár kamarádek, se kterými si můžeme na tato důvěrná témata normálně popovídat a zjišťuji, že se setkávají se stejnou bariérou jako já. Ve chvíli, kdy by si dovolily třeba jen naznačit, že nejsou lehké, nedají se koupit na drahou kabelku a nenechají se utáhnout na oplzlé kecy, tak se na ně útočí jako na moralistky a studené panny. Ten princip je pořád stejný. Na druhou stranu mi to dává naději, že je takových žen na světě víc. Asi to není zrovna majorita, ale jsou a já upřímně doufám, že jich bude přibývat.

Pořád se bavíme o tom, jak je moderní doba, jak jsme vyspělá společnost, tak bych čekala, že budeme spět k vyšším morálním a lidským hodnotám, že budeme ctít rodinu, že budeme maximálně dbát na dobré podmínky vývoje našich potomků. A my si místo toho navzájem pleteme hlavy, zatloukáme si do nich klíny, podporujeme oplzlosti, zvrhlosti, na dobré hodnoty s opovržením pliveme a neustále děláme, jako kdybychom nikdy neviděli prso, nebo penis, jakoby většina dospělých byli jenom přerostlí puberťáci, kterým jaksi doma tatínek nevysvětlil, že když to budou dělat s každým koho potkají, tak dostanou leda herpes. Takhle bych si fakt vyspělou lidskou společnost nepředstavovala a troufám si mít takový názor, že skutečně vyspělou společnost nemáme, ale pouze si na ni hrajeme a do skutečné vyspělosti máme ještě hodně daleko. To by opravdu vypadalo jinak, kdybychom byli vyspělí. Minimálně co se týče rodinných a morálních hodnot, na tom byli lidé před námi lépe. V mnoha aspektech jako společnost strašně upadáme a právě největší kámen úrazu je to, o čem jsem psala už předtím, že nenazýváme špatné, nenormální a onemocnění pravými jmény, my místo toho z pohodlnosti dáváme špatným věcem líbivá jména a propagujeme je jako normální. Protože rozhodit nohy a nemyslet na následky je asi jednodušší, než se naučit ovládat a přemýšlet, předtím než něco udělám.

Milování z lásky a touha po vztahu z lásky je dneska něco, čemu se druzí pomalu posmívají a říkají vám, jak jste naivní. Místo aby byli rádi, že jsou mezi nimi takto dobře srovnaní lidé. - To je něco tak strašně postavené na hlavu, že se tomu budu divit celý život a raději to ani nechci chápat. Nechci nikdy být taková.
A nevidím se, když mi občas chodí děkovné dopisy od rodičů, že od té doby, co jejich dítě čte moje stránky tak se srovnalo a přestalo dělat koniny. - Taky bych jako rodič byla v dnešní době vděčná, že existuje nějaké místo, kde mému dítěti nebudou vnucovat pokleslý způsob myšlení, zatímco většinová média jsou zahlušená natřepávajícími se zadky. Schválně, kolik jste za poslední rok četli nebo slyšeli reportáží, článků a filmů, které by lidem kladly na srdce to, co zaznělo v tomto a předchozím článku? - 0? - 1? Počítá se to i dneska? Tak v tom případě 2 i za předešlý díl a jinak nikde nic? - To je ono. My se o tom už bojíme mluvit, protože je to strašně nepohodlné téma, skoro každý se začne ošívat na židli, když se do té bubliny píchne.

Jsme jako malé děti. Když nám reklama klade na srdce, abychom jedli chipsy a bonbony, tak jsme spokojení a když dojde maminka, nebo paní učitelka a řekne, ať jíme zeleninu protože je zdravá, my uslyšíme nepohodlnou nemilovanou pravdu. Uděláme FUUUUJ! ZELENINÁ!! - A radši jíme dál chipsy... Sex je to samé. Dobře se kouká na třepající se prciny v televizi a dobře se poslouchá o kamarádech s výhodami a výhodou sexu na jednu noc, ale když někdo řekne, že to je nechutné, zvrhlé, nemorální, nezdravé a já nevím co ještě, tak ho zadupeme jako exota a extremistu, abychom to nemuseli poslouchat a abychom se nemuseli namáhat s konstruktivní změnou.
Je to prostě jednodušší. Většina lidí nechce za sebe přebírat zodpovědnost, nechce přemýšlet. Za všechny problémy co máme, mohou všichni ostatní okolo nás, nebo blbý výrobce té či oné věci, rozhodně si ale za svoje problémy, svůj osud, potomky a svoje zdraví nemůžeme my sami. Nene, my nemáme zodpovědnost za to na kom přistaneme a za svoje zdraví, to ten systém a to naše společnost, která nás to učí a která nás do toho tlačí... To já ne, to muzikant!


POKRAČOVÁNÍ ZDE: Věci, které na lidech nechápu (6. díl) Zvrhlost




 


Komentáře

1 zdeněk zdeněk | E-mail | 20. února 2017 v 1:20 | Reagovat

Udržet si vztah z lásky není jen tak a to je ono. Vztah není vzduch. O vzduchu máme jistotu, že tu je a bude, ten nezmizí. Ale tak to se vztahem z lásky s partnerem není - o takový vztah se musí pečovat, musí se budovat. Nojo, jenže v dnešní době kdy je prokrastinace "IN" se to nehodí! Protože to je běh na dlouhou trať.

2 Marketa Marketa | 20. února 2017 v 1:53 | Reagovat

stačil první odstavec a hned ti musím napsat toto a to není jediná příhoda.. nenosím výstřihy ani legíny nebo tak .... ale i tak ti musím napsat názor, dočtu článek později.. V práci(indická restaurace) kde pracují indové a černoši z jamajky a afriky se ke mě přimotal milej čeroch... začali sme se bavit anglicky a jelikož tuto řeč mám ráda tak jsme šli po práci ven... po chvíli co mě pozval na pivo (působil tim na mě mile) se ke mě začal lísat.. velmi mě to zklamalo jelikož mám přítele a toho kamaráda černocha jsem brala jako že si pokecáme anglicky, říkal že mi to de dobře.. pak mi začal navrhovat že zkusíme sex... tak jsem zaplatila své pivo a šla pryč... je mi to líto vypadal mile ale tohle fakt ne ... Market

3 Bella Bella | E-mail | 20. února 2017 v 4:57 | Reagovat

Vidím a myslím si úplně to stejné.V práci neslyšim nic jiného, než kolikrát to kdo dělal za volno.Už to nemůžu poslouchat, nijak se nevyjadřuju, nepřispívám komentaři a tak jsem trnem v oku a středem posměškům, jestli vůbec patřim do týhle doby, proč se snima nebavim o vikéndovým pr**** a kolikkrát mě přítel střihnul.Když řeknu že nemám potřebu někomu sdělovat svoje soukromé veci, tak patřim do kláštera.Lidi už nejsou schopný se bavit o ničem jinym.Je to všude podprahově podstrkováno.v dnešní době se to dělá jen proto, protože to dělaj jiny a ten kdo to neděla je frigidní a patri do kláštera.Nejhorši je poslouchat ty dnesni holky,co jim přítel olajkoval kamarádku na facebooku a oni se mu pomstí tim, že se vyfotí polonahý daj se na instagram a tam jim píše 170 úchyláků,jak by si to snima rozdali.To že je holkam 13 let a už mají sexualní zkušenosti který nemá kde jaka 20letá, tak musim říct,že jsem šťastná za to, že jsem ve 13 letech řešila ať už skončí škola já budu moct hodit batoh domu a pujdu lítat ven s kamarady. A ne kolik uchyláků mi napsalo pod fotku na instagramu,nebo kdo mě to dneska udělá, protože v ponděli jsem "To" "dělala" s Martinem tak dneska je středa a chtělo by to dělat s Jirkou a na pátek si nechám Frantu.... Svět nabral špatný směr a nechci radši vedět jak bude vypadat mladší generace.

4 jirik jirik | E-mail | 20. února 2017 v 7:26 | Reagovat

Trošku z jiného soudku, ale související -
“Nejestvuje právo na rozvod!” Prekvapujúce prorodinné rozhodnutie z Európskeho súdu pre ľudské práva v Štrasburgu
http://www.hlavnespravy.sk/nejestvuje-pravo-na-rozvod-prekvapujuce-prorodinne-rozhodnutie-zo-strasburgu/901031

5 Ivet Ivet | 20. února 2017 v 7:41 | Reagovat

Tak nevím asi žiješ v divné společnosti lidí, ale já ses ničím takovým nesetkávám. Se svým přítelem chodím už skoro 9 let. Od svých 16 let a rozhodně na mě okolí nekouká jako na mimozemšťana, spíš to všem přijde hezké. Samozřejmě třeba řeknou "Týjo to jste spolu dlouho.." ale rozhodně se nesetkávám s něčím takovým. Ani nemám kolem sebe ženy, které by dávali na potkání.

6 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 20. února 2017 v 8:45 | Reagovat

Je zajímavé, že i tohle téma se točí intenzivně okolo předešlého tématu :D. Ale docela mě překvapilo, že myslíš, že "muži, kteří mají hodně zářezů jsou borci, ale ženy, které měly hodně partnerů, jsou rozhoďnožky... A že prý to není fér.
Ale ono to je fér"- já teda nejsem žena a moc s tím nesouhlasím... Zdá se mi to velmi nefér vůči ženám. Ale hlavně- potom nemyslím, že by se žena na takového muže dívala jako na "borce" :O. To by klidně stálo za to to ještě rozvést :).

Ale souhlasím s tím, jak jsi minule v komentáři psala, že pokud žena ví, že chce díte kolem/po třicítce, tak mít zkušenosti může, ale je třeba si pečlivě vybírat. Jinak, opět si to vše popsala krásně a dodal bych, že ikdyž muž "nenese" jaksi přímo zodpovědnost za to stvořit nový život, tak správný muž by si přece měl uvědomit, že nese obrovskou nepřímou zodpovědnost- za to, že díky/kvůli němu jej žena stvoří. Teda pokud to není pitomec.

Jinak, s tou nadějí, že v tomhle vás žen jako ty je víc, tak můžu jen potvrdit- mám dobré kamarádky, které přesně takové jsou.

7 aves passeri aves passeri | E-mail | Web | 20. února 2017 v 8:45 | Reagovat

Dokonalé :-) Vždycky jsem na tom byla stejně a pravda je, že kluci kolem mě nechápali, proč mě ani není lehké nabalit. Oni mysleli na sex, já na vztah a žádný mě nepřitahoval ani na vztah, natož na sex :-) Možná právě proto, jak jsem za tím vnímala nějakou nedospělost. Jeden jediný, ale ten se podobného vztahu zalekl - užil si ten sex za ta léta, co se známe, se spoustou jiných žen, oženil se, já se vdala - ale  dnes po 20 letech by do vztahu se mnou najednou šel, kdyby mohl, a sex by si nejspíš konečně pořádně užil :-)))No, není to škoda, že nakonec se žena podřídí té mužské pudovosti, protože je to samozřejmě příjemné a zábava, ale vlastně tak muži nikdy neumožní dostat se za tu pudovost a on nikdy nepozná, jaké to je opravdu se "milovat"? Nikdo z nich vlastně to najednou nepozná :-( Paradoxně právě z toho důvodu, že tady jsem měla vždycky pocit, že jsem kvůli své morálce za divnou, na roční stáži v Egyptě jsem si oddychla. Tam se divili, že nejsem jak Evropanky, a můj přístup k sexu oceňovali. A ne, rozhodně se na mě nevrhali a nechtěli mě znásilnit, jak se to tady o imigrantech teď šíří (a neříkám, že se to neděje a vím i proč). Bohužel na jedné straně se sexualita vynáší a vnucuje všude a všem, na druhé straně se zase potlačuje, případně se stačí trošku odhalit a padá tam mezi prostitutky. A přitom ono by úplně stačilo dát sexualitě to místo, které jí patří tam někde na té zlaté střední cestě....

8 Midori Midori | 20. února 2017 v 8:55 | Reagovat

Upřímně řečeno, dokud jsem nenarazila na tyhle tvé články, tak jsem si myslela, že jsem snad jediný exot na této planetě, který smýšlí takto. :D
Jsem ráda, že tomu tak není a že existují i jiní lidé, kteří jsou podobně "postižení" jako já. I když tedy je docela smutné přemýšlet sám o sobě jako o divném člověku, když akorát máme o něco vyšší morálku a trochu jiné priority, než ostatní.
V podstatě jsem takto smýšlela už skoro odmalička (i když ne tak doslova, samozřejmě), a měla jsem s tím dost problémy. Především na základní škole, tam byl asi tlak největší. Všude se na mě valily ty zadky a pohlavní údy, a já jsem z toho byla neskutečně zmatená - proč bych se sakra měla tímhletím zabývat, když jsem v podstatě ještě dítě? Spolužáky jsem taky nechápala - co je na tom tak úžasného, na všech těch pařbách, sexu, drogách a celkového "užívání si"?
Nehledě na to, že tu bylo i celkem vysoké riziko, že vás třeba i opijí a potom si to s vámi někdo rozdá, a mezitím vás někdo jiný bude točit na mobil. Ano, i o takovém případu jsem slyšela a dokonce jsem něco málo i viděla. Nebyla jsem sice přítomna na žádné párty, ale doslechla jsem se, jak kluci z vedlejší třídy opili jednu (v té době asi třináctiletou?) holku a pak si to s ní postupně rozdali. Jeden z nich to mezitím natáčel na kameru. Měli z toho hroznou srandu, nejdřív ji natáčeli opitou, takže samozřejmě tancovala na stole a dělala různé skopičiny, protože byla opitá poprvé, no a pak se na ní vystřídali... a samozřejmě z toho pak ta holka měla pořádný průser. Už ani nevím, jak se to nakonec vyřešilo, ale nechtěla bych být v její kůži. Stačilo mi, že jsem viděla kousek toho videa, které kolovalo po třídě - viděla jsem jen začátek, jak se tam motala na stole a to mi bohatě stačilo. Kluci pak ještě běhali s mobily po třídě a snažili se nám ukázat i scénky, kdy si to s tou holkou rozdávali, ale na to jsem se odmítala koukat a prostě jsem je ignorovala a místo toho si vytáhla nějakou knížku. To většinou zabralo. :D
Takže na základce to bylo asi nejhorší, protože to je doba, kdy člověk ještě nemá úplně přesně stanovené své názory a priority a je celkem snadno ovlivnitelný. Naštěstí jsem se ale nenechala zviklat a stála jsem si za svým. (Díky tomu jsem ale, samozřejmě, byla za vyvrhela, ale to je asi normální.)
A co se ještě toho sexu na jednu noc týče, tak to mi přijde neskutečně nezodpovědné. Jako nevím, ale nedovedu si představit, že bych "omylem" přivedla na svět dítě, které jsem ani nečekala, nebo si ani nepřála. Ano, někdy bych děti chtěla, ale rozhodně ne teď. Přišlo by mi to i neskutečně sobecké, přivést dítě do světa bez toho, aniž bych mu byla schopna poskytnout veškerou péči a potřebné zázemí.
Fakt nechápu ty lidi, kteří po sobě skáčou jak opice a je jim úplně jedno, jestli z toho dítě bude, nebo ne, a celkově vůbec nedomýšlí ty následky.

9 Alue Alue | 20. února 2017 v 9:39 | Reagovat

[5]:  No... spíš asi znám opravdu hodně lidí, tak mám širokospektrální vzorek.

10 Alue Alue | 20. února 2017 v 9:43 | Reagovat

A děkuji za všechny pěkné a zajímavé komentáře k tématu. Mám zase nad čím přemýšlet. Psát takové články od srdce je vždycky adrenalin.

11 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 20. února 2017 v 10:29 | Reagovat

[2]: V tomhle případě ten muž byl úlisný. Ale vezmi na vědomí jednu věc- a to, že chlap se neumí "jen" kamarádit s krásnou ženou. Žádný chlap. I pokud je to nejmornálnější typ jedince a nehraje na žádné "zářezy"- my pokud jsme nezadaní a potkáme ženskou, tak se nám okamžitě začnou v hlavě myšlenky, že je krásná, že se nám líbí a začneme zvažovat, jak by to vypadalo být spolu (jasně- někdo dnes jen na jednu noc, ale někdo taky dlouhodobě- rozhodně vždy některá z těchto možností).

Je zajímavé, že já sám jsem tuto myšlenku v sedmnácti letech naprosto odmítal a snažil jsem si nalhávat, že já jsem anomálie a já se se slečnama kamarádit umím. No jasně- takový lesní elf, žejo. Opak byl a je ale pravdou a až díky dotazníku Alušky tomuto http://karolinaloskotova.blog.cz/1310/60-dotaznik jsem si to přiznal. (Tímto ti Aluško ještě jednou děkuju, je fajn jednat na základě něčeho, co si umím sám sobě něco přiznat, než to sám před sebou zapírat :D.) Takže pobavit se krátce to jo, ale jestli chceš kamarádství, co nejdříve to naznač a co nejdříve si to s ním vyjasni. Pro někoho nezadaného může být "spadnutí do friend zone" zklamáním :D...

Pjér la Šé'Z někde jednou řekl, že muž ve vztahu nesmí být jen muž a žena ve vztahu nesmí být jen žena. To není myšleno stát se mužatkou a babochlapem, ale aby si žena a muž navzájem skutečně rozuměli, musí muž umět pochopit, jak skutečně myslí a cítí žena a žena tomu, jak myslí a cítí muž.

12 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 20. února 2017 v 10:36 | Reagovat

[8]: Fuj, to je síla... Ve třídě jsem měl taky jednoho takového parchanta. Naštěstí byl jen jeden, ostatní kluci se vcelku dali. Občas jsem mu měl chuť jednu vrazit, ale byl jsem bohužel salát i na to, abych mu oponoval slovně.

13 Ayeri Ayeri | 20. února 2017 v 15:09 | Reagovat

Opět souhlasím :) Ale přísloví o zámcích a klíčích taky považuju za nespravedlivé. Na tom, že chlap spí každý den a jinou není nic obdivuhodného. Nemůžu takového chlapa brát vážně. Stejně jako takovou ženu. Jinak kecy o sexu fakt nesnáším, hlavně ty kecy o pornu. To je odporná kapitola sama pro sebe.

14 Kirma Lee Kirma Lee | Web | 20. února 2017 v 15:10 | Reagovat

[8]: Tak to je hnus. Nejhorší je, že to žel bohům není jediný případ ...

Raději mít vyšší morální hodnoty a být na to hrdá, než se nechat "ušlapat" davem, který nemyslí na nic jiného, než na sex. Co je komu do toho, co já mám za potřeby, co já ve svém životě chci ... Žijí můj život? Ne. Mimochodem, na pochybné videoklipy s vystrčenými zadky nekoukám, dělá se mi z toho špatně.
Omlouvám se za menší rozohnění, jen opravdu nejsi jediná, kdo se s tím hojně setkává.

15 Alue Alue | 20. února 2017 v 16:09 | Reagovat

[8]:  Potrestal ty šmejdy vůbec někdo??

16 Martin Martin Martin Martin | 20. února 2017 v 17:30 | Reagovat

Super seriálek :) no jo jak už říkal Bajaja "do pekla vede cesta přímo" :)

17 Ellie Parrish Ellie Parrish | 20. února 2017 v 17:40 | Reagovat

Já v reálu nic neříkám o svém sex. životě, jen lituji toho, že jsem něco málo prozradila svým spolužačkám. Aspoň pro příští práci vím, že si budu chránit víc soukromí.

Ale na didkusních fórech se setkávám, jaká jsem puritánka a beztak frigida. Ten článek je pravdivý, je faktem, že dneska je strašně málo lidí, co mají sex z lásky a vyloženě sex JEN ve vztahu , což mi z mého pohledu přijde smutné a strašná škoda. Ten kdo to má nastavené třeba jako já, co si hledá člověka, se stejným názorem je dneska fakt těžké takového najít. Samozřejmě na diskotéce takový člověk snad ani není. Je i nějaké % kde se "normální" lidi pohybují, ale jsou určitě místa jako diskotéky, kde takový lidé nebudou. .

A btw, to o lidech něco vypovídá, když se smějí těm, co nesouloží na potkání nebo jsou bez sexu. A to mají vysoké školy - říkám to furt, papír je k ničemu, člověk může být dement i s papírem - ono člověku chybí všeobecný přehled

18 Ellie Parrish Ellie Parrish | 20. února 2017 v 17:44 | Reagovat

[5]: Já zase slýchám od 16 letých, holek, jak si nedokáži představit mít sex s jedním člověkem. Hele to už vypovídá, že oni nikdy vztah mít nebudou. Ale hodně smutné, když to slyším od holek, které vztah nikdy neměli a už říkají tohle. A že si nedokáží mít vztah věc i jak jeden rok, že jim příjde divné souložit s jedním člověkem - podotýkám, těm holkám je 16 let. Pochybuji, že někdy budou mít stálý vztah :D

19 Michaela Michaela | 20. února 2017 v 17:51 | Reagovat

ja zase prihodim trosku z druhe strany. Za mlada jsem presne takova rozhodnozka byvala. Delala jsem to pro pocit moci, touhy, libilo se mi ze pro me kluci sili a ja si mohla vybrat. Takze jsem do svych dvaceti let dokazala asi tricet zarezu - vlastne jsem to pak ani nepocitala.. Nemuzu rict ze by ma sebeucta nejak trpela, vedela jsem proc do toho jdu a ze je to jen na jednu noc. Sex me bavil, brala jsem to jako takovou "instantni lasku", prijemny pocit, ktery druhy den pretrva a ten treti na nej zapomenete. Teprv pozdeji mi doslo ze me to vlastne moc nenaplnuje. Tak jsem s tim prestala. A ackoliv s timto stylem zivota vetsina mistnich rezonovat nebude, ja ani jdne noci nelituju :-)

I kdyz uz jsem z toho vyrostla a jsem stastne zadana v dlouhodobem vztahu. Ne kazda takova zkusenost tedy musi byt spatna. Ale ze by bylo extra o co stat, to taky ne.

20 :) :) | 20. února 2017 v 18:31 | Reagovat

[8]: Ona z toho mela pruser? snad oni ne?

21 Martynko Martynko | 20. února 2017 v 19:49 | Reagovat

Niterná bezpodmínečná láska funguje pro světelnou bytost jako její vnitřní slunce, miluj život samotný a vše co s ním souvisí, pak nikdy na své životní cestě nezabloudíš v úplné tmě...

22 Roxy Roxy | 20. února 2017 v 19:58 | Reagovat

Ve třídě jsme měli kluka který od šeté třídy sahal dívkám na zadek.Nikdo to neřešil.A ještě ke všemu všechno komentoval.

23 h h | 20. února 2017 v 20:47 | Reagovat

Radši být druhým k smíchu, než sobě k pláči.
Děkuji alue za tyto články, je potřeba si to v dnešní době neustále připomínat a nenechat se semlet davem.
Jen pokračuj v tomto seriálu dále prosím, ať si často připomínáme, co je v životě opravdu důležité.
Tento seriál je snad jedna z nejlepších věcí, které se zde objevily (samozřejmě, že všechny články zde jsou skvělé a přínosné).Blaho přeji nám všem exotům.

24 Alue Alue | 20. února 2017 v 21:20 | Reagovat

[22]:  Sahání na zadek je normální, v tomto věku to asi dělali všichni kluci.

25 LenkaL. LenkaL. | 20. února 2017 v 21:27 | Reagovat

Upřímně Alue, mě také napadlo,jak to asi máš se sexem - už jen kvůli tomu otisku, co zpusobuje a celkově prostě asi proto, že bych si toho názoru od tebe vážila, že by mě to prostě zajímalo.
Pán měl očividně jiný záměr. Navíc, ikdyž by mě to zajímalo, tak se na to přece nebudu ptát - je to osobní a navíc bych se cítila trapně :D. Sama jsem dostávala od jedné osoby neustále dotazy ohledně sexu a jsem ráda, že už se dále nevídáme. Divím se, že lidé tyhle pocity nemají, když se na něco takové či něco oplzlého ptají.
To bych nejradši vždy utekla.
Nedávno jsem se sešla s přáteli v kavárně, které jsem dlouho neviděla a jeden človíček tam nemluvil o ničem jiném než o sexu, celkem dost zvrhlých praktikách...pocitově mě bylo vážně hrozně, už jen tím, že mluvila nahlas a všichni si to mohli poslechnout.
Je až záhadou nakolik jim přijdou tyto věci zcela normální a ještě se o tom takhle baví! Jsem ráda, já taková nejsem. Super článek :)! Tyhle série mě dost baví.

26 mariankosnac mariankosnac | 20. února 2017 v 21:38 | Reagovat

My sme mali spolužiačku ktorá siahala chalanom do rozkroku. Sedela predo mnou a raz chcela aby som aj ja siahol jej. No nerobila to zas tak často a nikomu to nevadilo. Keď to robí baba tak sa to toleruje.

27 fluttershine fluttershine | 20. února 2017 v 21:56 | Reagovat

Opět nemůžu než souhlasit.

Napadá mě, že když jsem jednou se dvěma kamarády zkoušela experiment "popiš ty dva vedle tebe na papírek pěti slovy", jedno ze slov, které padlo u mě, bylo morální. Nevím, jestli tím bylo myšleno zrovna tohle, ale stejně mi to tehdy udělalo radost.

A jinak - musím přiznat, že jsem samozřejmě taky přemýšlela, jak to máš ty, protože když někdo o něčem mluví, tak mě obvykle zajímá, jak je to u něj, navíc když někoho znám (ne osobně, klidně známá osobnost/bloger/...), chci o něm prostě všechno vědět. Čirá zvědavost :D

28 Alue Alue | 20. února 2017 v 22:08 | Reagovat

[26]: :D Fajn kamarádka hele :D Tu jsi musel mít rád.

29 Alue Alue | 20. února 2017 v 22:10 | Reagovat

[27]: Tak je jasné, že když mám hodnoty jinde a styl života jaký mám, že se to odrazí všude. To prakticky nejde nai mít jinak, to by se mnou bylo něco hodně špatně. Asi bych nebyla ani opravdová.

30 Lirka- neprihlasena Lirka- neprihlasena | E-mail | Web | 21. února 2017 v 9:27 | Reagovat

Ahoj,
tak to je pravda.. Vzpomínám ještě na časy, kdy jsem měla účet na lide.cz, a všechny ty zprávy, které mi chodily. Realita je ale ještě horší než zprávy.. Měla jsem velmi velmi podobnou zkušenost jako ty s tím, že se me takhle jeden pakoň vyptával. Šílenost.
V poslední době stojí za zmínku hlavně situace, kdy se v kolektivu řešilo, že chlap, co o to přijde třeba dele jak v 18ti- například v devatenácti/nedejboze ve dvaceti, je divnej. Obvykle takové debaty neresim, ale teď jo. Řekla jsem, proč by měl bejt divnej? Vždyť je to přeci hezký, ne? Že si třeba fakt počká na ženskou, která ho bude mit ráda a on bude mít rád ji.. A když ho třeba celou pubertu zajímaly koníčky, kterým se věnoval a dokud fakt nějakou ženskou neměl rád, tak s žádnou do postele kvůli hezký zadnici nešel.. Co na tom je divneho? No nesetkala jsem se s pochopením. Chlap, co o to přijde déle jak maximálně v 18ti je prostě divnej, chlap co zůstane s jeho první holkou je taky divnej (protože chlapi musí stridat, pry, aby zjistili jaka ženská mu sedí :-D ) a podvede ji. U ženský je to ale jasný, ta o to přijde bez debat prý  dřív než v 18ti.. Zvrácený svět. Už jsem to jen komentovala tím, že už do debaty asi ničím neprispeju, protože mam chlapa co o to se mnou opravdu přišel v 19ti a divnej fakt není, je úplně normální a celou svou pubertu se zajímal o astrologii, fyziku a hodně četl, a žensky mu byly ukradený. A mne to prostě přijde hezký. Ihned jsem byla za exota, protože každý účastník této debaty o to přišel mnohem mnohem dřív a měl už minimálně pár těch zarezu..

31 Lirka- neprihlasena Lirka- neprihlasena | E-mail | Web | 21. února 2017 v 9:36 | Reagovat

Spíš bych prostě čekala něco jako: "jee, to je ale hezký, že ho nestrkal všude jako všichni okolo, a že to není hned to první o co tomu chlapovi jde!"
Ale setkala jsem se jen s pohledy, že teda dobrý no, ale ony (ženské účastnice debaty) by se docela bály, jestli není nějakej divnej, když mu tak dlouho žádná nedala..
A ja měla dost.. Mně to prostě fakt přijde hezky, kdyz clovek s nekym spi (a je jedno, kolik mu je a jestli je to chlap nebo ženská) až když ho pozná a cítí, že ho ma fakt rád a chce s ním být o mnoho víc nocí než jednu.
Ale jak to mnozí tady píšou, hned jsme zastydle panny, co čtou romantické knížky a všechno mají hrozně zidealizovany.. A to je právě ono, je vyvíjen ten tlak honem s někým spat a mit stejný nazor i kdyz tomu treba nevěřím, ale chci zapadnout.

32 Alue Alue | 21. února 2017 v 10:13 | Reagovat

[31]:  Znám tyhle chlapy taky, co si počkali až na 20+... Nejsou nijak divní ani vadní, jenom prostě jako náctiletí nepotkali tu pravou ženu, která by je skutečně milovala. Bývají to křehké duše, které jsou prostě opatrnější, nechtějí si nechat ublížit, i když po sexu touží. Navenek ale křehce často nevypadají, snaží se tak nepůsobit. - Nevidím na tom nic, co by se nedalo pochopit.

33 Lirka- neprihlasena Lirka- neprihlasena | E-mail | Web | 21. února 2017 v 10:59 | Reagovat

[32]:
Přesně jsi to vystihla :-) alespoň někdo to vidí jako normální. A navenek fakt křehce nepůsobí, to je pravda :-) jenže bohužel u chlapů se to asi bere ještě jinak, nebo nevím..
Píšeš, že na tom nevidíš nic, co by se nedalo pochopit, ale v ten moment, kdy se o tomhle debatilo a já řekla svůj názor, jsem si fakt přišla jako pitomec.

34 Alue Alue | 21. února 2017 v 11:10 | Reagovat

[33]:  Udělali z tvých dobrých hodnot ostudu, protože se ve skutečnosti styděli sami za sebe. Ale je jednodušší tu vinu hodit na tvoje záda.

35 Lirka :) Lirka :) | E-mail | Web | 21. února 2017 v 11:18 | Reagovat

[34]: Je mi to jasný. No, nebylo to poprvé ani naposledy.

Spíš ale si čím dál častěji říkám, jestli má vůbec smysl mít v téhle době potomka. Jednou bych totiž děti chtěla, ale taky moc dobře vím, že pokud se něco nezmění, jen hodně těžko je dokážu od všeho chránit.
A já fakt nechci, aby se moje dítě učilo být co největší ovce, aby vidělo všude jen sex, aby ho ve škole přesvědčovali, jak je normální spát s kýmkoliv a už třeba ve 13.
Jak jsi psala- v tomhle nejsme vyspělí ani za mák.

36 Alue Alue | 21. února 2017 v 11:21 | Reagovat

[35]:  S tímhle názorem taky zdaleka nejsi sama, ale to je další věc, o které se mladé ženy bojí otevřeně mluvit. Aby nebyly za kariéristky a sobce... všechno se dneska otáčí naopak.

37 Lina Lina | Web | 21. února 2017 v 11:41 | Reagovat

Jo to si člověk nevybere, buď je studená a stará panna, která nedává na potkání a když dává na potkání tak je zase lehká dě*ka... a pak, že my ženy nevíme co chceme... když pánové to mají obdobné!

38 Midori Midori | 21. února 2017 v 11:57 | Reagovat

[15]: Byli z vedlejší třídy, takže nevím přesně, co se pak dělo, ale tuším, že dostali poznámku (minimálně třídní). Nic si z toho ale nedělali, samozřejmě. Proč by taky měli? Ze školy je nikdo nevyhodil, tak co by. :/

[20]: No, to samozřejmě ano, ale ona z toho taky mohla mít průser, protože mohla otěhotnět, nebo případně od nich něco chytit. Navíc, kdo ví, jestli to video pak porůznu nerozeslali různým kámošům... Co jednou dáš na internet, to se už neztratí a dá se i za x let vyhrabat. Takže kdo ví, jestli kvůli tomu nebude mít i následky třeba v práci atd.

39 Midori Midori | 21. února 2017 v 12:06 | Reagovat

A ještě dodatečně - vzpomněla jsem si, jaký měly k sexu a panenství přístup leckteré spolužačky. Většina z nich se totiž tvářila, že když jsou na druhém stupni (hlavně v osmé, deváté třídě), tak už prostě musí mít nějaké zkušenosti i co se té sexuální stránky týče. O vztazích nemluvě - když jste neměly už aspoň dva, tři kluky za sebou, tak jste byly taky hrozné lemry a vůbec nějak "vadné".
No a jedna spolužačka právě jednou nadhodila toto téma a říkala něco v tom smyslu, že si nedovede představit, že by byla panna ještě v patnácti. Hrůza! Co by kámošky řekly! Po patnácti by už určitě byla stará panna a fuj! Pak ještě pokračovala s tím, že pokud do patnácti nepřijde o panenství, tak těsně před narozeninami nebo v den narozenin půjde někam na párty/diskotéku a tam si to rozdá s prvním, koho potká, aby o to panenství přišla a mohla říct, že už má nějaké zkušenosti.
Nejhorší na tom bylo, že se to těm holkám kolem, co to poslouchaly, hrozně líbilo a přitakaly, že by udělaly to samé.
V tu chvíli jsem si tam připadala jako naprostý mimozemšťan. :D

40 sasanka sasanka | 21. února 2017 v 12:24 | Reagovat

Výživné téma.Hlavně pro mladé lidi.Chci připomenout důležitou věc.Když se naučíš vážit si sám sebe,přestane pro tebe být názor druhého člověka tolik důležitý.Hlavně když je to zraňující názor,s jednoznačným zacílením ublížit.
Předpokládám,že na těchto stránkách nebude neznámí pojem-aura a emocionální tělo,které nás všechny obklopuje.Pokud si někdo v sobě vyživuje myšlenku nedostatečnosti,např."jsem asi divná,když nesexuju s kdekým a raději čekám na svou pravou lásku",tvoří se mu tímto "zápis" v jeho neviditelném emocionálním těle.
Nic není náhoda.Všude číhají síly,které se chtějí přesvědčit o síle našich hodnot a vnitřních uspořádání.
Takže nám zrcadlo(život) přinese záhy situaci,kde si nás někdo začne dobírat.
Nebo jakoby náhodou vyslechneme např.cestou autobusem nepříjemný rozhovor nějakých nevyspělých jedinců,abychom dostali možnost se s tím vnitřně konfrontovat.
Pokud nás to rozhodí,zřejmě nejsme ještě tak daleko,jak si o sobě myslíme,že jsme.
Všechno,co se nám děje,jsou lekce duše,která neustále směřuje za poznáním.
Děkuji Alu,že pomáháš mladým lidem tříbit jejich vnitřní hodnoty.

41 sunrise sunrise | 21. února 2017 v 12:30 | Reagovat

[35]: Já jsem si taky říkala, že tomuhle světu asi dítě nedám, protože je tady tolik zla, ale na druhou stranu bych dítě chtěla, je to těžký...

42 Lirka :) Lirka :) | E-mail | Web | 21. února 2017 v 12:54 | Reagovat

[36]:
Já se spíš teda setkala s tím, že hodně mladých žen děti chtějí hrozně moc, mluví o tom a sní o tom, ale co s tím všechno souvisí a do jaké doby ty děti chtějí dostat, to už moc ne..
Taky jsem se setkala s ženami, kteří hledají perspektivního chlapa s velkou sumou peněz, aby právě to dítě mohly mít a aby si mohly plně užít života nejen samy, ale hlavně s dětmi.
Oboje mi přijde scestné. Každá ženská chce dítě, alespoň nám to tak říká příroda. Ale spočítala bych ženy na prstech jedné ruky, které opravdu přemýšlejí do detailů..

43 Alue Alue | 21. února 2017 v 13:20 | Reagovat

[42]:  Ano jak říkáš. Ženy a dívky chtějí děti. Ale ty co nad tím umí opravdu prakticky popřemýšlet nakonec uznají, že je nechtějí. Proč, to určitě sama víš. Stačí se podívat kolem a uvědomit si, co to dítě čeká, až by sem přišlo. Kolik zla a utrpení si v systému projde a chránit ho můžeš jak chceš, neuchráníš ho od všeho... ale nahlas to říct nemůžeš, abys nebyla vadná.
Každá chce děti přivést do světa, který pro ně bude krásný. Fungující, milující, bezpečné prostředí, kde mu okolí bude pomáhat dospět a vyrůst v silného konstruktivního jedince. Kde ho nebudou lidi ušlapávat a zpotvořovat už malička... no, a takové prostředí nemáme. Možná někde, kde není civilizace tohle mají (křováci), ale tam jsem nebyla, abych mohla porovnat a stěhovat se tam asi taky nebudu :)

[40]:  děkuji

44 sasanka sasanka | 21. února 2017 v 13:38 | Reagovat

Dnes chybí silné osobnosti jako vzory.
Příklady táhnou.
Když se podíváme na slavné sportovkyně,herečky,zpěvačky...vyniknou dobře ve svém oboru,ale jejich osobní životy jsou příliš často v troskách.Kromě jejich talentu je "proslavují" jejich aféry,konflikty,pády na dno.
Aluško nemám přehled aktuálně o výši Tvé sledovanosti (naposledy tuším 2tis.).A jsem Ti nesmírně vděčná,že kromě osobního příkladu (čistým štítem v osobním životě),poskytuješ mladým lidem svůj čas,možnost sdílení a prozkoumání svého vnitřního prostoru.
Dobré hodnoty vytváří dobrou živnou půdu pro vznik dobré rodiny a to je základ pro vznik dobré společnosti.

45 hanka hanka | 21. února 2017 v 13:45 | Reagovat

[35]:

[36]: Můžu potvrdit, taky váhám, jestli vůbec chci mít děti, když vidím, kam společnost směřuje. Člověk musí bojovat, aby tady "přežil" se svými hodnotami, většina lidí se vám vysmívá, že jste idealisti, naivky, že nic nevíte o životě (a to vás ani pořádně neznají a už soudí). Přitom by sami nedokázali ani popřemýšlet o tom, co třeba řeším já. Když nějaké téma nadhodím, tak mě setřou, že se s tím nedá nic dělat, že lidi jsou zlí a že nejlepší řešení je jít na pivo. No pěkně děkuju:( Takže do takové džungle bych měla přivést dítě? To si ještě hodně rozmyslím. Ovšem pak se může stát, že se budou množit jen ti primitivové a svět půjde už úplně do kytek.

46 sasanka sasanka | 21. února 2017 v 15:22 | Reagovat

Pro všechny kteří si připadají mimozemsky odlišní a se svými názory osamoceni a odlišní (v otázce morální čistoty),ale i nejen pro ně vřele doporučuji PŘEKRÁSNOU KNIHU: "Anastazia"od Vladimíra Megre.
Odpovídá na řadu otázek týkajících se zdravého způsobu života,šťastného vztahu mezi mužem a ženou,početí a výchovy dětí.
Viděla jsem divadelní zpracovaní a překvapilo mě divadlo přeplněné nádhernými lidmi.Pozitivní energie se zde dala krájet!
Anastazia má pro nás všechny zcela nové konstruktivní proroctví a my všichni se můžeme stát jeho součástí...:))

47 fluttershine fluttershine | 21. února 2017 v 15:49 | Reagovat

[35]: Myslím, že rozumní lidé by měli mít děti, protože jinak ti rozumní, morální lidé, kteří tu ještě zbyli, úplně vymřou, protože nebudou komu mít své hodnoty předat.

48 Fellien Fellien | Web | 21. února 2017 v 16:27 | Reagovat

[45]:

[47]:

Bohužel jsem nějaký rok zpátky četla o jednom moc zajímavém experimentu, kde figurovali nějací hlodavci (už nevím jestli myši, krysi nebo co to bylo). Udělali pro ně takový uzavřený vlastní svět kde simulovali podmínky, jaké jsou u nás na zemi. Do výzkumu zcela účelně vybrali různé druhy hlodavců – krásné, škaredé, inteligentní i hloupé kusy, slabé a silné. Hlodavci se sami rozdělili do skupin dle svých vlastností. Cílem tohoto experimentu bylo zjistit, jací jedinci lidského druhu mají v budoucnu největší šanci na přežití. A nakonec zůstali jen ti silní a krásní ale totálně hloupí. Ti inteligentní se samozřejmě už nechtěli rozmnožovat kvůli potenciálním rizikům pro potomky a nevhodným podmínkám. Takže se tímto experimentem zjistilo, že paradoxně největší šanci na přežití mají opravdu ti totálně debilní, za to s pěknou srstí. Snažila jsem se teď dohledat odkaz na experiment, byl opravdu zajímavý a bylo to tam popsané do hloubky a hodně psychologicky, ale už to nemůžu nikde najít.

49 Alue Alue | 21. února 2017 v 16:45 | Reagovat

[48]:  Velmi zajímavé, smutné a trefné... když to najdeš, tak někam pošli, ráda se podívám.
Já měla na webu jenom o tom myším ráji... nebo krysím? - Ale to byl trošku jiný experiment.

50 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 21. února 2017 v 16:52 | Reagovat

[35]: Nejsi rozhodně sama, moje kamarádka mi tohle jednou nečekaně řekla. Ale musím říct, že ačkoliv jsou tady lidi přemnožení, zrovna děti takto šetrně uvažujících lidí tento svět potřebuje.

51 Asterius Asterius | E-mail | Web | 21. února 2017 v 18:50 | Reagovat

Ten nadpis mě trochu mate. Neměl by spíš znít jako např. morálka nemorálních lidí? Napoprvé to na mě působilo, že nechápeš morálku obecně. No, ale především jsem čekal článek víc o morálce a pokračování 4. dílu až v dalším článku.

Nicméně chci jen zmínit jednu věc. Pokud není Pán Bůh, nemůže být ani obecně platná morálka, morální pravidla pro všechny. Tak existují jen různé morálky skupin lidí nebo jednotlivců. A jedna skupina lidí chce druhé skupině předávat svou morálku, protože je přesvědčená, že je lepší. Druhá skupina lidí si zas myslí, že její morálka je lepší, než skupiny první. Pokud neexistuje objektivní morálka, jak rozhodnout, která z těch tisíců lidských je správná? Myslím, že nelze dospět k jinému závěru,  než že není možné upřednostňovat kteroukoli morálku před jinou a nikdo by neměl druhému nutit to svoje.

Tím se dostáváme k úplným troskám morálky, protože potom je možné si libovolně morální pravidla vymýšlet a uznávat jen ta, která se dotyčnému líbí. Nabízí se otázka, jestli takovéhle self-made morálky jsou vůbec morálkami v tom smyslu slova.
Takže proto se říká, že bez náboženství (bez Pána Boha) není žádná morálka (skutečná objektivní). Proto se nikdo nemůže divit, že dnešní doba je tak zvrácená. Pokud někdo neuznává všemohoucího Stvořitele a Jeho přikázání, proč by takový člověk měl vůbec uznávat pravidla určité společnosti, ve které žije, když jsou to pouhopouhé lidské výmysly? Takových lidí bude mnoho. A jeden si vybere, že neuznává špatným podvod s penězi, jiný si vybere, že pro něho neplatí lidské zákazy o zneužívání ostatních, další neuznává nemorálním úmyslné zabití člověka atd. Inu, svět bez Pána Boha - chaos a šíření zla.

52 kalia kalia | 21. února 2017 v 19:59 | Reagovat

Už jsem si vzpomněla ještě na jeden důvod, proč vzniká sexuální pud a to je, že když je člověk mladý a má ideály (např. najít si jednoho milovaného partnera a s ním být co nejdéle, takového, který si mě bude vážit, budeme si věrní a budeme se mít rádi a budeme si velmi blízcí atd.), tak někteří lidé tomu, co chce jejich duše, přestanou věřit - že to je možné. Rozumově si řeknou, že nemá smysl někoho takového hledat a nebo někoho takového sice hledali, ale zažili zklamání ("ty jsi moc hodný / naivní kluk a to mě nudí, rozejdeme se" apod.) a to je přesvědčilo, že "pravda" je taková, že dokud je člověk mladý, tak by měl nasbírat zkušenosti či nějaký jiný názor (např. že holky jsou potvory nebo kluci za nic nestojí a podobné), který se neshoduje s tím, co by si doopravdy přáli. A jakmile člověk potlačí přání duše s tím, že si rozumově řekne, že toho není možné dosáhnout, tak vznikne sexuální pud. Ten pud v tomto případě vzniká proto, že pokud by nevznikl, člověk s takovýmto názorem by už nikoho nehledal a tudíž by se ani to (nyní už skryté či potlačené) přání duše nemohlo splnit. Sexuální pud takového člověka "nutí" hledat sexuálního partnera či partnery a je tam naděje, že když si s nějakým sexuálním partnerem bude dobře rozumět, tak se postupem času zase otevře lásce a někdy si dokonce i vzpomene, že vlastně v ideálním případě by si přál dobrý vztah a ne sex na jednu noc. Takových lidí je taky docela hodně, ale není záruka, že když s někým takovým začnete spát, tak že se "změní" či něco takového a proto to nedoporučuju.

53 Jarda Jarda | 21. února 2017 v 22:12 | Reagovat

[49]:To bude asi blbost, bo mě bude 47 a ještě jsem se nerozmnožil. A nebo že bych nebyl debil? -)

54 Jarda Jarda | 21. února 2017 v 22:22 | Reagovat

[51]:souhlas. Jen místo Pánaboha bych napsal třeba Vesmírná inteligence, Nirvana nebo čakra Mahátmá. Pánaboha si většina lidí představuje jako dědečka na obláčku. Howgh.

55 Ivet Ivet | 22. února 2017 v 7:36 | Reagovat

Říkáte že se často setkáváte s velmi mladými dívkami, které už mají mraky zkušeností, ale nenapadlo vás, že je to třeba jen maska?! I ony se snaží zapadnout, být oblíbení. Může to být přetvářka a lži, aby vypadali zajímavě. Můžou tvrdit kolik měli kluků a ve skutečnosti můžou čekat na svého milého. A co se týče vašich potomků, myslím že je to i o výchově. Společnost dělá hodně, ale výchva je taky důležitá, pokud jim vštípíte určité morální hodnoty, nemyslím si že budou spát s každým na potkání. Myslím, že v tomhle hrají velkou roli otcové, kteří už odnepaměti chránili čest svých dcer. Pokud se rodiče zajímají o to kam a ským chodí jejich dítě a například ho nepouští ve třinácti večer do hospody, tak tak snadno nezvlčí.

56 sasanka sasanka | 23. února 2017 v 10:21 | Reagovat

[55]:Ano,mohu potvrdit.Z vlastní zkušenosti.
Pokud máte s dětmi láskyplný vztah,založený na kvalitních hodnotách,není dokonce ani potřeba nějaké zvláštní výchovy.
Stačí si s nimi občas přátelsky povídat,vnímat je a skutečně jim naslouchat.
Ony Vás pak přirozeně následují.
A nejen to.Naše děti mě mohou učit,svou vnitřní krásou,čistotou srdce  a krásou vnitřních hodnot.

57 Jarda Jarda | 23. února 2017 v 14:19 | Reagovat

[56]:
Učme se od dětí platilo, když nebyla škola povinná. Dnes bych řekl :učme se od zvířat přirozenému a spontánnímu projevu bytí.

58 sasanka sasanka | 23. února 2017 v 16:43 | Reagovat

[57]:Asi proto,že moje dětí znají můj názor na školu,dává jim to možnost ji ve zdraví přežít.Nekladu důraz na známky a beru v potaz osobnost každého učitele a jeho přístupu k dětem.Např.dcera školu dokonce milovala,až do příchodu puberty. Prasečinky a narážky kluků jí jsou nepříjemné.Ale doma se když potřebuje vypovídá,tím si upustí ventil a zdravé jádro její osobnosti to nijak nepoznamená.
Syn nemá rád,aby se řešilo jeho soukromí,byť je to tu anonymně.Je už dospělí a můžu říct,že k němu jenom vzhlížím.Babička vždycky říkala,že až bude mít dívku,že se k ní bude krásně chovat,že je to vidět na tom,jak se teď chová ke mně.Na její slova došlo.
Samozřejmě škola umí být nepříjemná,člověk si s ní občas užije své.
Ale zásadní vliv má na děti rodina.

59 PéťaHah:D PéťaHah:D | 23. února 2017 v 19:28 | Reagovat

Hele ale zas já to tak černé nevidím.
Raději ať se lidé cítí svobodný a ať jsou šťastný, upřímný a nebojí se intimnosti jako kdyby měli být ustrašený jak v minulosti a při slově sex dobře že nevolat policii.
Co je to morálka? Pokud je to něco co mě omezuje, respektive nějaké falešné hodnoty které jsem nabyl když jsem vyrůstal protože jsem viděl že v okolí to tak funguje, tak děkuji, nechci. Raději si budu hodnoty vytvářet sám a nikdo mi nebude říkat co se může a co ne, co je správné a co ne.
To je jen můj názor, respektuji tvůj. :)

60 Jarda Jarda | 23. února 2017 v 20:53 | Reagovat

[57Zvířata vědí, jak mají žít, rostliny vědí, jak mají růst ... Jen člověk přestal poslouchat svůj vnitřní hlas a intuici a spoléhá na informace zvenčí ... Vraťme se sami k sobě.

61 Martin Martin Martin Martin | 23. února 2017 v 22:56 | Reagovat

[58]: ohledne skoly a skolky doporucuji tuto, neznamkuje se a je to hodne o komunikaci s rodici, tridni schuzky jsou kazdej mesic a nedostavaji domaci ukoly, jen vyjimecne https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Waldorfská_škola

62 Triss Triss | 23. února 2017 v 23:57 | Reagovat

"Ukazujete jim, že jste lepší než oni, šlapete jim na kuří oko. Jste jako mimozemšťan z jiné galaxie."

Ne, nejsi lepší. Už to pochop. Máš jiný názor. Jiný ale neznamená lepší. A ne každý, kdo je schopný a ochotný se o sexu bavit, aniž by u toho zrudl jako rajče a začal panicky vyšilovat, je méněcenná rozhoďnožka.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama