Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 25.9.

Věci, které na lidech nechápu (6. díl) Zvrhlost

24. února 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Zamyšlení
(Upozorňuji, že tento článek je trochu sprostý a není vhodný pro malé děti.)
Ještě vás potrápím (nebo potěším?), protože u téma sexu zůstanu, ale vezmu ho ještě z trochu jiného pohledu...
Pro spoustu lidí asi začíná být sex postupem času nudná rutina. Právě proto, že si z něj udělali rutinu a už to není posvátný, výjimečný akt, kdy se jeden druhému plně oddá v lásce, ale spíš spolu lidé lupou jen aby lupali, čistě pro to, že to je zábava... A ono to najednou začne být pořád dokola. Připojí dzindzika, trochu se zavrtí, udělá ach a je po všem... A to samé pořád dokola, dokola, dokola. Nuda. Už vás tam prostě nic nepřekvapí.
A teď přicházejí na řadu všelijaké experimenty a nápady, jak ten sex udělat znova zajímavý, aby to nebyla jenom nudná stále se opakující zněť pohybů a vrtění, ale aby to mělo nějaký náboj. Nad mnohými radami, praktikami a zkušenostmi mi často zůstává rozum stát, ale raději je nechám bokem a nebudu je podrobněji rozebírat.
Média vnucují všelicos, z aktu lásky se postupem času stává nejenom nuda a rutina, ale někdy také pěkný humus, kdy už lidé neví roupama co by, tak vymýšlejí bejkárny. Protože normálně už je to nebaví... To ještě více pokrucuje jejich vnímání reality a toho co je normální.

Naprosto speciální odrůda jsou lidé, kterým normální milování připadá strašná nuda a musí se tam aspoň někdo s někým trochu škrtit nebo mlátit, nebo řvát sprostě, aby to mělo nějaké grády. Že je někdo surovec a líbí se mu násilí, to je jedna věc, když to dělá v soukromí. Ale nechápu, proč tohle všechno máme neustále propagované v médiích, jsou o tom filmy, dokumenty, spolky, webovky a proč se na to máme my ostatní dívat.


Věřili byste tomu, co se propagovalo za obsah jenom na hlavní stránce serveru blog.cz? Je tam taková rubrika, která propaguje zajímavé články. Dával je tam správce, který byl totální materialista, takže můj článek tam samozřejmě za jeho vlády nikdy nebyl, zato jsem tam našla propagované takové věci, u kterých si chvílemi říkám, jestli nejsou dokonce mimo zákon a jestli by se neměly nějak omezit. (Před pár dny konečně k mé velké radosti převzala žezlo nová správkyně, která mi od prvního dne svého působení dělá radost a připravuje příjemná překvapení. Takže vyhlídky do budoucna jsou teď mnohem lepší a určitě se zlepší i ta propagace na titulce, že ubude humusu a přibyde dobrý obsah. Nicméně tento článek jsem rozepsala ještě před výměnou starého správce.)
Naposledy tam byl doporučený jeden článek, bylo to zamyšlení o mužích. Autor takovou velice ironickou, sprostou, vtipnou a krvavě upřímnou řečí dospívá k názoru, že muž je ubohá nedokonalá a totálně blbá verze ženy, která je hnána základním přízemním pudem ,,vše okolo sebe o**kat a zdechnout." To tam opravdu bylo takhle napsané. Doslova... Říkám si, co to je za zvláštní obsah a trochu jsem se tam porozhlédla. A zjistila jsem, že tento propagovaný blog ve skutečnosti patří jednomu anonymnímu pedofilovi, který měl na tom blogu napsanou hromadu článků o své úchylce. Zamyšlení, ale také vyprávěl co kde s kým jak dělal, co ho vzrušuje, nebo jak se tajně ukájí, tak aby si ho nikdo nevšiml, v nějaké společenské normě. Například schválně číhá na malé blonďaté holčičky v dětských koutcích, schválně si sedá tak aby na ně viděl co nejlíp, schválně se snaží opoutat jejich pozornost, sleduje jak si děti hrají, ve hře se dostávají do různých jemu líbivých pozic a tomu dělá dobře... Taky se tam přiznává k tomu, že chodí na nějaké stránky, kde se sdružují pedofilové a sdílí obrázky. Třeba dětí co se koupou, neopatrní rodiče to vyfotili, pleskli na FB a pedofilové mají ,,studijní materiál"... Víc vám radši ani popisovat nebudu, už teď se vám chce zvracet. Mně se taky chtělo.
Byla jsem šokovaná tím, jak je proboha možné, že něco takového visí na titulce blog.cz a nikdo s tím nic nedělá. Taky je pro mne záhadná odpověď na otázku, jestli je nebo není legální, otevřeně na své stránky psát, o tom, jaké to je být pedofil a jak svoji úchylku ventilujete. - Je, nebo není to OK?

Není to bohužel jediný případ, na té titulce jsem našla i články o swingers (opakovaně) a BDSM. Dotyčný redaktor je snad vyhledává, jinak nechápu, kde to pořád vyhrabává. Je mi z takových článků blbě. Ještě před nedávnou dobou by bylo naprosto nepřípustné přiznat, že je někdo úchylák, ale dneska se s tím lidé skoro až chlubí, píšou o tom celé slohy na weby a klidně se u toho ještě fotí a natáčí. Kolik existuje všelijakých druhů porna, jedno odpornější než druhé - porno je asi od slova odPORNý - to mi taky hlava nebere. Lidstvo nikdy stránky na odpornosti nepotřebovalo, ale teď je toho plný internet (dle některých zdrojů dokonce prakticky na pornu vzniknul) a taky mám dojem, že je dneska ve společnosti normální, být v něčem úchyl, nebo mít fetiš. Lidé se klidně otevřeně přiznají, jaké mají úchylky a pak přijdete vy a řeknete ,,Já jsem úplně normální a nemám žádnou fetiš ani úchylku." A víte, co vám kolikrát řeknou? ,,Že to není normální, že určitě máte, jenom jste ji ještě nenašli." - COŽE!
A když zopakujete že nemáte, tak s vámi údajně musí být nuda.... :-/ Být normální = být nudný.


Takže být normální už je dneska nenormální.
Nemám absolutně pochopení pro úchyly, ani úchylky. Podle mě když je někdo úchyl, tak to má v hlavě pomotané a absolutně to nepovažuji za normální, zdravou součást lidského života, nebo lidské psýchy. Nikdy. I když mi občas někdo s nějakou úchylkou píše do poradny, při čtení je mi chvílemi opravdu hrozně a vůbec nerozumím, jak může někdo být ochotný toto se sebou provádět.
Třeba propichovat si kůži háky, nechat se zavěšovat, svazovat, škrtit, chodit do spolků dalších úchylů a tam se hromadně znásilňovat. (Tyhle věci tam fakt čtu...) Je to pro mne jako nějaká scéna z nějakého hodně špatného hororu, vůbec si nedokážu představit, jak něco takového může existovat na tomto světě.
Blbé je, že bych nikdy v životě netušila, že něco takového na světě existuje, kdyby o tom nebyly neustále nějaké články, i na místech, kde by to člověk nečekal (jako již zmíněná blogovací platforma, kde blogují hlavně náctiletí). Nebo kdyby o tom lidé tak často a otevřeně nemluvili a nepsali.

Jelikož se o to hlouběji cíleně nezajímám, ještě dneska občas narazím na slova, kterým nerozumím a nevím, co si pod nimi mám představit. Někdo něco napíše, vypadá to jako vtip, nebo narážka na něco tématicky souvisejícího... Já to nechápu, tak hledám co to je za slovo. A když ho vygooglím, abych si pomalu zašla pro kyblík na zvracení. Určitě se vám to už také někdy stalo, že jste neprozřetelně něco vygooglili, mysleli jste si že to bude nějaká sranda, nebo že se poučíte, místo toho vám naskočily dost brutální obrázky a vám vlasy vstávaly hrůzou na hlavě při představě, že to není photoshop.
Občas se po takovém ,,setkání s realitou" úplně otřesu a vůbec nechápu, kam chce tato společnost s takovým přístupem dojít... Bývá mi z toho psychicky špatně.

Když se vrátím k poradně, kterou jsem před chvílí zmínila, moje teorie o tom, že úchylka je projev duševních problémů, tato domněnka se mi mnohokrát potvrdila.
Lidé, co mají rádi utrpení a bolest jako sexuální stimul, trpí zpravidla těžkými depresemi, nenávidí sami sebe, své tělo, cítí se méněcenní, nečistí, nehodní lásky. A v sexu se tato sebenenávist a neláska projevuje tak, že se jejich podvědomá potřeba ztrestat a projevit agresi vůči sobě, zhmotní do bičování, svazování, škrcení a podobných odporných aktivit.
Alespoň to jsou věci, které mi občasně lidé popisují, když mě žádají, abych jim ukázala dveře ven z toho, do čeho se uvrtali. Aby znova našli sebedůvěru a začali si sebe alespoň vážit, pokud to je v jejich případě po takových zkušenostech alespoň trošku možné.
Já, kdybych udělala takové věci, bych si sebe sama už nikdy v životě vážit nemohla. Ale to je ten rozdíl, kdy každý člověk má jinde nastavenou morálku. Znát svoji hodnotu a ctít ji, to je strašně moc důležité už od útlého dětství. Začínat až když jsme dávno dospělí a udělali jsme skoro všechny chyby co jsme udělat mohli, bývá pro některé lidi pozdě.

Zajímavý postřeh, který bych mohla ještě hodit do placu je, že sexuální úchylky a vyžívání se v bolesti a násilí jsou také projev energetických parazitů a démonů, kteří jsou na člověka nabalení. Často se tyto úchylné potřeby probouzejí ve chvílích, kdy člověk někde nabere destruktivní bytost a ona mu tyto programy začne podvědomě podsouvat.
Měla jsem v poradně nejednoho člověka, který začal mít tyto problémy například poté, co se setkal s dostatečně destruktivními podprahovými daty z médií (filmy, hudba), ale také po satanistických rituálech. Mnohdy dá takový amatér pocit, že jeho seance se nepovedla, ale to že se povedla, pozná často až dodatečně. Podle toho, že zničehonic začne mít zlé myšlenky, ošklivé sny, něco mu začne chodit po baráku, začne mít deprese, nenávidět se, vyhledávat odPORNo hrubšího kalibru....
Naopak když se člověk duševně a mentálně očistí, tyto odPORNosti ho samy opustí, přestane mít tu potřebu je vyhledávat, nebo dělat. Zkrátka špína v sexu, znamená špínu v hlavě a v energiích. Když si uklidíme a vyčistíme hlavu, vyčistí a prosvětlí se i naše milostná rovina.
Abychom byli schopni prožívat sex jako krásnou oslavu lásky, musíme se první naučit milovat sami sebe. Pokud se nemilujeme, tíhneme po jiném sebevyjádřneí, na kterém rezonujeme. Když nerezonujeme na láskyplných frekvencích, jak bychom si mohli užívat normální sex...? Funguje tady úplně jednoduchá analogie. To, po čem člověk v posteli touží, mu říká, jaký doopravdy je.

Samozřejmě, že vliv na naše erotické touhy mají také zážitky z dětství. Podvědomé programy, které se nám nahrály do mozku ještě před naším 6. rokem života. Mohou nás vzrušovat věci, vůně a věty, ale nevíme proč... To je projev podvědomého programu, kdy něco zdánlivě nevinného máme podvědomě spojeno s příjemnými pocity. Ale nevyústí to v potřebu se mlátit a škrtit.

Dekadence, znuděnost sexem, propagace násilí, úchylek a tolerování úchylek, to také není projev vyspělé společnosti. To naopak vypadá na pád společnosti a nezlobte se na mě, když nemám pro hnusoty pochopení a neschvaluji je. Kdyby to bylo na mě, kdybych byla ředitelka zeměkoule, tak otočím sexuální propagandu přesně naopak, masírovala bych lidi ne sexuálním hnusem, ale milostnou krásou. Abych je neučila odmala na fujtajbly... Nebo někomu snad připadá normální, propagovat na hlavní stránce blog.cz pedofila? Co si potom mají mladí lidé myslet a jak se mají chovat, když tohle vidí kolem sebe? Nadávat, jak jsou dneska mladí lidé sprostí, jak si ničeho neváží, jak jsou dekadentní a lehkomyslní je lehké. Nadávat umí každý, mně to taky jde dobře. Ale co jiného by měli být? Dělá snad někdo něco proti tomu, aby nebyli bombardovaní přesně tímto? Vždyť si je tak sami vychováváme k tomuto obrazu, čemu se potom divíme?

Připadáte si jako mimozemšťani, že nemáte žádnou úchylku a nepotřebujete se mlátit a škrtit, aby vás To bavilo? Gratuluji, jste normální a máte to v hlavě srovnané. Nenechte si od nikoho nabulíkovat opak. Jste orlové, tak nenechte kuřata, aby vás učila lítat.
Važte si své nevinnosti, hýčkejte ji jako poklad a myslete na to, že to že něco dělá většina, automaticky neznamená, že je to v pořádku a dobré.

 


Komentáře

1 Luz Luz | 24. února 2017 v 7:24 | Reagovat

Opet souhlasim. A porno je velky problem. Vic nez kdy driv, protoze je jednak tak snadno dostupne (snadno i detem) a je take daleko zvrhlejsi nez drive. I u toho plati, ze clovek na tom ziskava zavislost a normalni sceny ho uz neuspokojuji (ani normalni partnersky sex), takze vyhledava stale zvracenejsi a nasilnejsi veci. Propaguje se tam sex oddeleny od vztahu, nasili, casto aby to bylo co nejvic neprijemne pro zeny a presto maji predstirat, ze je to bavi. A tohle vse pusobi na lidi a na jejich vztahy. Je stranka "Fight the new drug" kde se hodne rozebira, jake to ma spatne dusledky na cloveka i spolecnost.

2 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 24. února 2017 v 7:36 | Reagovat

Ano, zase musím souhlasit, trefný článek. Alue na post ředitelky zeměkoule!!!

3 Jarda Jarda | 24. února 2017 v 8:08 | Reagovat

Njn, Sodoma a Gomora skončily atomovou bombou. Podle známých proroků tak prý západní Evropa skončí také. Radioaktivitu už tady máme, Putin si asi upšouk.

4 aves passeria aves passeria | E-mail | Web | 24. února 2017 v 8:19 | Reagovat

V mnoha ohledech máš pravdu. Ono to není normální a je to znamení toho, že je někde nějaký zádrhel. Mám s tím své zkušenosti :-) A můžu potvrdit, že když člověk na sobě začne pracovat, tak se spousta věcí uvolní :-) Je to zvláštní. Taky mám pocit, že pro spoustu lidí např. právě BDSM se zvrhává prostě do módy. Přijde knížka a nejednou si to všichni chtějí zkusit. Na druhou stranu jsem ale také poznala, že mělo smysl to tak mít a prožít to a paradoxně to pár věcí pročistilo a uvolnilo. Jsem vděčná za ty www stránky, kde člověk pochopil, že v tom není sám, mohl o tom začít mluvit mezi svými a uvolňovat a chápat. Věřím že jinak by to bylo ve mně dosud někde zahrabané ze strachu, že to někdo nepochopí a odsoudí jako zvrhlost :-))))  Bylo by to tam, nepřiznané, nepřijaté a páchalo by to paseku zas jinak. Ono někdy věci nejsou tak jasně černobílé :-))Ta dynamika uvnitř může být jiná, než to na první pohled vypadá pro ty, kteří to neznají a nechápou, a pokud ji člověk pochopí, ohromně ho to posune dál a pak už tenhle způsob sexu nepotřebuje. Jen je potřeba a) nebrat to tak, že "tak to je a tak to zůstane", b) je to zavrženíhodné a já taky c) je to super a pojďme se tím chlubit a všude to šířit.

6 Ayeri Ayeri | 24. února 2017 v 9:15 | Reagovat

Co se týká titulky na blog.cz, nepřipadá mi, že by správce chtěl propagovat úchylky. Spíš mu jde hlavně a možná jedině o návštěvnost. A články, které jsou jakýmkoliv způsobem kontroverzní, mu ji přitáhnou. I ty jsi k tomu přispěla, protože jsi neodolala a ze zvědavosti sis to musela přečíst, i když se ti to pak hnusilo. A ano, říct o sobě, že jsi pedofil, je legální. Za prvé proto, že si to můžeš vymyslet. A myslím  (opravte mě, jestli se pletu ), že pedofilie sama o sobě není trestná. Trestné je unést a znásilnit dítě a točit dětské odPorno. Pokud se pedofil ovládá a nikomu neubližuje, nelze mu to dokázat, a proto ho nelze zatknout.

7 Alue Alue | 24. února 2017 v 9:20 | Reagovat

[6]:  No, o zatýkání bych ani neuvažovala, spíš jestli dávat lidem návody jak se jako pedofil realizuje, není přes čáru. Podle mě by se takové věci neměly dovolit psát na internetu takhle volně a ještě cpát děckám na titulku...

8 Ivet Ivet | 24. února 2017 v 9:38 | Reagovat

K té pedofilii. Neber to jako že to podporuju, jen jsem si vzpomněla, že jsem viděla pořad o pedofilovi. Byl to nějaký cyklus ve stylu, že nic není černobílé. A on tam mluvil o své úchylce. Říkal, že dítěti nikdy neublížil a že k dětem prostě cítí lásku. Chce je opečovávat, milovat (teď nemyslim ve fyzickém slova smyslu) Dokonce tam byla matka co ho pouštěla ke své dceři, aby s nimi mohl trávit čas. (To bych tedy nikdy neriskla.) A on mluvil moc hezky a rozumně. Říkal, že ji miluje a nikdy by jí neudělal nic čím by jí ublížil atd...Jen tím chci říct, že svět není černobílý a samozřejmě je potřeba mít se na pozoru, aby ho to jednou nechytlo, ale zároveň takový člověk nemusí být zákonitě vyvrhel a hnusný násilník, jen to cítí jinak.

9 zdeněk zdeněk | E-mail | 24. února 2017 v 10:23 | Reagovat

To programování mysli v dětství mi konečně vysvětluje proč kamarádka hodnotí vzhled podle lícní kosti. :D I když by mě zajímalo proč zrovna lícní...

10 Alue Alue | 24. února 2017 v 10:29 | Reagovat

[9]:  možná má načteno z fyziognomiky? :)

11 chleba chleba | 24. února 2017 v 10:47 | Reagovat

skrceni a mlaceni ne, ale co treba takovej analni sex?

12 Alue Alue | 24. února 2017 v 12:11 | Reagovat

[11]:  .... napadá mě kopa odpovědí na tvoji otázku, ale jedna je větší hovadina než druhá. :)

13 Fellien Fellien | Web | 24. února 2017 v 12:49 | Reagovat

To mi připomíná knížku Padesát odstínů šedi. Kamarádky z toho byly úplně hotové, tak já že si to taky přečtu. No. Já přečtu ledasco. Opravdu přečtu skoro vše. Ale tohle byla taková hovadina, že jsem to ani nedočetla. Jen propaganda a obhajování sexuálního násilí a ta holka tam ze sebe prostě dělá krávu, to ať se na mě nikdo nezlobí. Na druhou stranu byly v knize náznaky, že má opravdu velký problém se svým sebevědomím, takže na tom něco bude. Ale nechápu, jak z něčeho takového můžou být lidi tak hotoví? A ještě na to chodit do kina? Nejsem puritán, sex mám hodně ráda ale taky mě štve jeho neustálé podstrkování. Z něčeho krásného se dělá něco naprosto obyčejného a nejen že jsou tím degradováni lidé, ale i ten samotný akt. Nedávno jsem se dívala na televizi, sleduju sem tam Sběratele kostí. No a byl jeden díl a pak tam měl být jeden díl nějakého jiného seriálu a pak další díl Sběratelů. Tak jsem si řekla že si počkám na ten další díl a prostě to nechám puštěné na tom jiném seriálu. Když ten seriál pak začal jet tak mě málem trefilo - to bylo regulérní porno! Stará ženská si zaplatila nějakého chlapa a on ji musel ojet a být převlečený za klauna a na mou duši tam šlo vidět úplně všechno! A u staré báby to prostě nechceš! Budu asi vypadat jak děcko ale já od té televize fakt utekla a volala jsem kamarádce co tam dávají za sodomie v té televizi. Bylo mi z toho fakt špatně a nehorší na tom je, že to bylo něco jako reality show, takže se to fakt děje! Od té doby se už na televizi nedívám a nesnáším klauny.

14 Jarda Jarda | 24. února 2017 v 14:33 | Reagovat

[11]:Ženy co to zažijí to mají rády. Asi proto, že někteří jedinci mají anatomicky bod G blíž ke konečníku. Je to žláza, kde se nachází Hadí síla, její stimulací se probouzí její latentní energie a člověk zažívá orgasmické pocity. Proto nejsou 4%ní nemocní, nýbrž o krok dále k probuzení (duchovní) než mi hetero. Ale asi se opakuji, tak soráč.

15 Luz Luz | 24. února 2017 v 15:04 | Reagovat

[14]: Existuje moznost, ze "hadi sila" je demonicka, uz i ten nazev je podezrely. A jeste pry ze ji vyvolavat zasunovanim necoho do zadni casti, to se mi tedy taky nezda... Ucelem teto casti ani vubec neni, aby se tam neco strkalo.

16 Alue Alue | 24. února 2017 v 16:18 | Reagovat

[15]:  Taky nevím, kde bere Jarda tu informaci, že se to ženám líbí. Mně nikdy žádná kamarádka neřekla, že by se jí to líbilo.
A hadí síla no comment. Pěkně nebezpečná věc.

17 Ellie Parrish Ellie Parrish | 24. února 2017 v 16:40 | Reagovat

Popravdě Alue, jak čtu ty mediální články, hlavně diskuzní fóra - o tom je tam psáno každý den, tak jsem si připadala divná, že já požaduji klasický , normální sex.

Mě je z toho zle a ještě více zle, jak tam čtu ty komentáře ve stylu :komunikace a hlavně KOMPROMIS , to slovo normálně nesnáším. Víš co ti lidé tam píši? Pokud jeden z partnerů si našel partnera, který má úchylku, ten, který nemá úchylky je něco na smysl "povinen" vyjít partnerovi vstříc, prý od toho je vztah, jednou se nechat zmlátit ( podle představ uchyláka) a po druhé mít normální sex. Sama nesouhlasím, ale o tom se mi psát nechce.

Právě proto nechci vztah, čím více se to rozšiřuje, co když na takového člověka narazím? Vždyť čtu, jak jeden z partnerů dokonce potlačovat své uchylky a po čtyř letech to vygradovalo a chtěl po partnerce zaktivnit uchylky. Dneska nevěřím proto chlapům :)

A ano, myslím si, že ten, kdo má uchylku je svým způsobem nemocný. Asi to nebude na sto pro, ale zatím u každého , co jsem tam četla, tak si v dětství něčím protrpěl nebo tak, ale u některých to ani neplatí.

Hele, já říkám vždy ať ti lidé táhnou do svých komunit - na tom ty komunity jsou úžasné, že lidé je zakládájí a tam si někteří hledají partnera podle své sexuality, který vyčuhuje z davu. Ale bohužel pak jsou ti další, kteří se cítí jako normální a serou se s prominutím do vztazích a sexuální a psychicky deptají protějšek, že by měl vyjít vstříc, že od toho je vztah, že je puritán / asexuál apod. To mě na tom sere nejvíce.

A pak se nemáme divit, když si dojde za šlapkou. Pak se nemáme divit, jak slýchávám, jak nás jednou podvede, když my stojíme za hovínku, které nám stačí normální sex "nudný sex" bohužel to tak dneska je.

A to samé s pornem, hrubé zacházení, některým se to zdá v pořádku a pak se to snaží dostat " do domu" a převést do svého sex. života.

18 Ellie Parrish Ellie Parrish | 24. února 2017 v 16:44 | Reagovat

A popravdě jsem si myslela, že tyhle věci jako úchylky, mohou člověka probudit opravdovou sexualitu. Ale jak jsem četla článek, tak je opravdu více pravděpodobné, že to má destruktivní energií, a že se tím člověk nechá zmanipulovat. Kéž by to bylo to destruktivní.

19 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 24. února 2017 v 16:56 | Reagovat

[14]: no hadí sílu do toho fakt netahej O_O.

Mimochodem, nechápu jak někdo může chovat  hady a mít v nich zálibu... Je to jedno z mála zvířat, které se mi skutečně protiví. Obzvlášť po tom, co se různě jinde i tady u Alušky dočítám, co jejich symbolika znamená.

20 Jarda Jarda | 24. února 2017 v 16:57 | Reagovat

Holky, asi jste zapomněli, že nejsme normální. -) Jednou, čirou náhodou jsem kliknul na sexseznamku a ženy tam uvádějí sex záliby a třeba i velikosti žádoucího protějšku. (třeba 20 cm a více, sex na veřejnosti atd. )

21 Selenge Selenge | 24. února 2017 v 16:57 | Reagovat

A pak se divíme,proč dnešní děti codí polonahé a některé už v nizkem věku trpí nynfomanii protože jim sex přijde přirozený,natolik až se stanou závislými.:(

22 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 24. února 2017 v 17:48 | Reagovat

Jak už někdo předemnou psal, být pedofil ilegální není. Ono je lepší to ventilovat tím, že bude psát články na blog, než aby se v realitě vážně o něco pokusil. A když na to náhodou narazí nějaké děcko, tak si aspoň víc dá na takové lidi bacha.

Většina lidí má nějakou lehčí úchylku, v dnešní době je to jen víc akceptované a myslím, že je to fajn, nepřijde mi to jako propagace. Ono je i dobře, že jsou o tom lidé více informováni, například u BDSM. Řekněme, že o tom člověk nic neví, přečetl si tak akorát 50 odstínů šedi a chtěl by si to vyzkoušet, v tom případě by se to snadno mohlo zvrtnout v pouhé domácí násilí.
Když už se tak ti lidi narodili, tak proč by se měli potlačovat a dělat ze sebe něco, co nejsou? Jen aby je společnost mohla vnímat jako "normální"? Zvlášť v případě, když svou úchylkou nikomu jinému neškodí.

Sama "odPORNO" ani normální porno nesleduju, protože mi přijde nudné a celkově se vyhýbám fyzickému kontaktu s lidmi, takže bych v tomhle ohledu měla být snad úplná světice, ale nemám problém akceptovat to, že lidi jsou prostě zvrhlá a zvrácená hovada. Vlastně se mi svět takhle líbí, se vším hezkým, i zkaženým. Kdyby všechno bylo jenom krásné a sluníčkové, nejen, že by to byla nuda, ale bylo by to taky hergot děsivé.

23 All All | 24. února 2017 v 18:08 | Reagovat

S tym pornom bude este v buducnosti obrovsky problem, ja osobne si mylsim, ze ak na to clovek pozera, stale ma tie obrazky v hlave, neda sa to vytesnit a urcite ho to na nejakej urovni vplyvnuje aj pri sexe s realnou osobou.
Pocula som sexuologicku rozpravat ako porno meni jej klientelu, v minulosti sa muzi stazovali, ze ich partnerky im neposkytuju sex v takej miere, aku by potrebovali. Vravela, ze v sucasnosti klientky tvoria zeny 40+, ktore maju obrovsky problem s tym, ze ich partner si radsej pozrie porno ako by mal sex so svojou zenou. Pre muzov je to omnoho jednoduchsie, staci jeden klik, pri zene musia realne vynalozit aj nejaku namahu.
Druhu skupinu tvoria mladi muzi, ktory nemaju potrebu si hladat priatelky, porno im uplne staci, pripadne ich "realna" zena nedokaze vzrusit, tie podnety z porna su tak roznorode a silne, ze zena z masa a kosti je uplne nezaujimava.
Tiez hovorila, ze niekedy v ere prvych erotickych filmov/casopisov ich muzi pouzivali ako pomocku k masturbacii, nejaky stimul, vdaka ktoremu to slo lahsie.  Dnes pozeraju porno nie kvoli tomu, aby sa ukojili, ale pozera sa z tej zavislosti na nom, to, ze sa pri nom ukoji je len vedlajsi produkt, castokrat k tomu ani nedojde.
Je to smutne, hlavne pre zeny je to obrovsky tlak, kolki muzi si povedia, ze mat taku pornoherecku to by bolo skvele. Nepoznam vsak ziadnu zenu, ktora by sa vedela s pornohereckou stotoznit, povedat si ze vau, aj ja by som sa takto chcela spravat. Pre mnohe zeny je to ich spravanie nieco uplne odpudive a je tu obrovsky rozdiel medzi tym, ake sme a co by od nas muzi pozerajuci porno ocakavali/chceli.

24 All All | 24. února 2017 v 18:10 | Reagovat

Este som zabudla spomenut, ze najnovsie vyskumy preukazatelne dokazali, ze porno meni struktury mozgu, aktivuju sa pri nom uplne ine centra a zavislost na nom je stale vacsim a vacsim problemom.

25 Alue Alue | 24. února 2017 v 20:19 | Reagovat

[17]:  Na taková fora nechodím, ale četla jsem o tom seriozně články na velkých serverech. Považuji za normální a zdravé, aby partneři sobě navzájem uměli vyjít vstříc, respektovali své potřeby a uměli ustoupit, uznat chybu, omluvit se.... Ale tohle je úplně jiný level.

Nechtít vztah ze stracnu, že si najdeš úchyla - No nechci tě v tom úplně podporovat, i když musím uznat, že co tak člověk různě potká... Na první pohled se tváří normálně a pak dokonce až po pár letech zjistíš, co je to doopravdy zač. Člověk se spálí mockrát, asi taky máš blbé zkušenosti... Ale vždycky můžeš toho dotyčného opustit, na to nemusíš házet flintu do žita. A proto se taky vyplatí se sexem počkat, než opravdu toho druhého poznáš a zjistíš, že je opravdu normální. Člověk je pak méně rozčarovaný. :)

26 Alue Alue | 24. února 2017 v 20:27 | Reagovat

[19]:  Mimochodem chovatelé hadů, s jejich filozofií o tom že krmení živými exempláři je příroda, dostávají u mne na YT instant ban. Mám tam sérii o morčátkách a pořád se najde dost magorů, co mi tam píšou, že by morčátka chutnala jejich hadovi... Nechápu, proč to cpou pod materiál o chovatelství, kde se soustředí milovníci těchto zvířat a kde jde prostě vidět, jak jsem do nich zamilovaná. Je to od nich hnusné. Ti lidé prostě nejsou normální... resp. jsem nepotkala.

27 Alue Alue | 24. února 2017 v 20:30 | Reagovat

[22]:  Žádné miminko se na svět nerodí jako úchyl. Může se narodit maximálně nemocné, nebo postižené. Úchyla z něj udělá později destruktivní prostředí a podvědomé programy, když už...

28 Alue Alue | 24. února 2017 v 20:34 | Reagovat

[23]:  A přitom se ví, že odporno herečky jsou hlavně herečky. Předstírají, jak je to baví, jak je to super, jak je to nebolí a jak hodinu předtím nedělaly výplachy všech dutin, aby vypadaly na kameře dobře, až jim to nacpou do... Prostě je to jedna velká přetvářka. A mít doma bramboru, co radši čumí na odPORNo než na mě, tak letí z baráku, ten by koukal. :)

29 Ellie Parrish Ellie Parrish | 24. února 2017 v 21:03 | Reagovat

[28]: Alue, tobě by vadilo, kdyby se i párkrát podíval?

Aspoň nejsem jediná , ale v dnešní době takového najít..

30 Alue Alue | 24. února 2017 v 21:34 | Reagovat

[29]:  Ne, mně by vadil závislák na pornu... nejsem blázen :)

31 Lori Lori | Web | 24. února 2017 v 23:54 | Reagovat

Nad touto témou sa zamýšľam celkom dlho. Prečo a čo vlastne príde ľuďom sexuálne príťažlivé.

A je to TAK VEĽMI rôzne. Začnúc vzhľadom, ak by hovorím o mužoch - niektorí preferujú veľké prsia, iní menšie prsia, väčší zadoček, štíhlu postavu, postavu krv a mlieko, dlhé vlasy, krátke vlasy, nízke dievčatá, vysoké dievčatá, pevné stehná, čiernovlásky, ryšavky...
Spomínam to, pretože sa mi u niektorých zdá, že vzhľad  príliš prerastá do ich sexuálnych preferencií a podmieňuje výber partnerky.
Jeden známy sa mi raz dávno zdôveril, že sa mu páčia drobné, malinké, dievčensky vyzerajúce ženy. Dnes je už niekoľko rokov zasnúbený s dievčinou, ktorá je azda, po fyzickej stránke, presným opakom jeho vysnívanej. A predsa ju ľúbi. Ona sa o seba stará, nezanedbáva sa, je sebavedomá, vtipná, inteligentná, milá, pracovitá a on sa pri nej sa cíti ako doma.
Tak to má byť! :)
I ja som si išla oči vyočiť, s myšlienkou, že som sa ocitla v nebi, keď som bola na Nightwish koncerte a videla všetkých tých sympatických, dlhovlasých metalistov nahlas spievajúcich moje obľúbené piesne ... a predsa partner vôbec nevyzerá ako ktorýkoľvek z nich. Pretože o samotný vzhľad nejde :)

Ďalej, pokračujúc fetišmi, zvrhlosťami a úchylkami. Stretla som pomerne veľa ľudí, ktorí boli sexuálne fascinovaní rôznymi činnosťami, predmetmi alebo časťami tela (naozaj mnoho z toho by mi zrejme nikdy v živote  nenapadlo, že existuje). Často krát sa zdôverili, že nevedia prečo to tak je a záľubu majú už od detstva, keď ešte ani len netušili, ako bábätká vznikajú a čo je to sex.
Najviac ma prekvapuje, že nie sú sami. Vždy sa okolo i na prvý pohľad bizárnej zvrhlosti dokáže vytvoriť celá (pomerne veľká) komunita ľudí, ktorých taktiež vzrušuje. Odkiaľ sa to zobralo? Zažili tí ľudia v minulosti v nejakom dôležitom okamihu ich vývinu podobný zážitok? Pozreli si rovnaké podprahovky? Majú podobné psychické problémy? Sú si niečim podobní? Mali by to v sebe skúsiť potlačiť? Nepripúšťať si?

Kľúčové podľa mňa je, aby človek vedel precítiť a vychutnať si milovanie s ľúbenou osobou i bez toho, aby tam úchylka ( ak nejakú má ) akýmkoľvek spôsobom figurovala. To je úplny základ.

Som proti niektorým -fíliam. Je pre mňa neprípustné, aby niekto svojou zvrhlosťou zasahoval do osobnej vôle druhého, nútil ho do nechcených praktík alebo vyvolával v partnerovi strach. Ultimátne nie. Zvyšok je na každom individuálne. No myšlienka, že všetky zvrhlosti sú prejavom duševných problémov je zaujímavá, ja som si tak vysvetľovala len tie najväčšie extrémy, mám podnet na zamyslenie sa, ďakujem.:)

Stretla som ľudí, ktorí v súkromí občas chceli vyskúšať rôzne praktiky, ktoré ich lákali a páčili sa im, no boli to jedni z najčestnejších, najmorálnejších a najmilších ľudí, ktorých som spoznala.

Stretla som ľudí, ktorí v spálni nepresadzovali žiadne extrémne činnosti, nevyhľadávali úchylky, no mimo spálne boli manipulatívni, klamali, boli žiarliví a schopní fyzicky ublížiť.

Porno je smutná záležitosť často krát. Nešťastné mi príde ako ho niektorí chalani pozerajú príliš veľa, príliš často, strácajú reálnu predstavu o tom, ako ženské telo vyzerá, ako sa správa,  čo sa ženám páči a ako sa ich majú dotknúť ( dotyky v porne sú veľmi obmedzené a často nadiktované kvôli kamere). A potom, keď konečne zažijú sexuálny zážitok, prehlásia, že porno je skrátka lepšie ako realita....
Nehovoriac o tom, že si myslím, že tým ako porno útočí na našu psychiku, jeho pozeraním sa úchylky vytvoria.

Záverom, pár krát sa mi stalo, že sa mi známi zdôverili s ich sexuálnymi túžbami a zároveň obavami, že ich už len myšlienky na ne robia horšími ľuďmi (nikdy neboli také, čo by reálne niekomu ublížili). Niektorí sa pre to veľmi trápili ..

Podarila som im, nech s nimi nebojujú, pretože často to, s čím bojujeme, sa stáva silnejším. Nech sa uvoľnia a ak chcú, nech ich pokojne skúmajú, možno i vyskúšajú...
No apelovala som, nenechať sa príliš zmotať a ovplyvniť. Nech sa ich myšlienky a predstavy nezačnú  neustále víriť okolo sexu. Nech sa sexualita nestane  podvedomým podnetom na všetku činnosť. Nech  nevyhľadávajú prítomnosť iných len pre sexuálne zážitky. Nech nezabudnú na život, pretože ten je bohatý a pestrý. Dôležité je nachádzať koníčky, venovať sa záľubám a športu. Kresliť, spievať a tancovať na  slnkom zaliatych lúkach. Vybehnúť von, nadýchnuť sa jarného vzduchu. Chodiť plávať, navštíviť hory, čítať pútavé knihy a básne. Spoznávať ľudí, diskutovať s nimi a vytvárať priateľstvá. Pomôcť kamarátovi v núdzi, zaliať kvety a pohladiť šteniatko. Rozprávať vtipy a vychutnávať si hranie hier. Tvoriť tapisériu vlastného života, krok po kroku, deň po dni. Život predsa skrýva veľa šťastia a rozkoše i mimo sexuálnych zážitkov.:)

32 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | 25. února 2017 v 7:23 | Reagovat

[14]:
Rád bych ti řekl,  co si myslím o buzících. Pokud jsou zalezlí tiše v ústraní, považuji je taky za muže a za lidi. Moje tolerance ale končí, pokud vystrčí čumák a chtějí se předvádět, viz. ty "slavné pochody buzerantů a lesbiček" za podpory některých ujetých politiků a velvyslanců v Praze. To je duševní porucha na druhou, exhibicionismus apod..Jsou zdraví stejně jako císař Nero. V dané chvíli je nejlepší a nejjemnější medicínou nakopat jim do za..u, případně pár výchovných přes drž.u.

33 Jarka Jarka | E-mail | 25. února 2017 v 8:36 | Reagovat

[26]:To máš pravdu o těch hadech...dcera jedné známé má taky hada a když mi říkala čím jej krmí, tak jsem byla taky zhnusena, protože moje dcera zrovna v tu dobu chovala potkánky. A to jsou inteligentní a miloučcí tvorečci.

34 bublifuka bublifuka | 25. února 2017 v 8:40 | Reagovat

Na střední škole jsem měla spolužačku co ráda vykládala co dělá s přítelem v posteli a to dost detailně,někdy nejen s jedním.Byla jsem vždy za puritánku.Nikdy jsem nic nepovídala.Ledatak jak mi napsal krásný dopis,procházeli jsme se a povídali.Vždy jsem byla jiná.Sex jsem s nikým nerozebírala přišlo mi to hodně soukromé. Poslední dobou jsem u sebe zpozorovala,že to rozebírám.Hodně žen se cítí být pod tlakem,nejsou sami sebou a bojí se být sami sebou.Takže jim říkám,že je normální si občas sex zpestřit,pokud se to oboum líbí,že sex je i o smíchu,hlazení.Hlavně,že když partnerovi řeknou co se jim líbí a co ne,bude to pro ně oba cesta k duvere ve vztahu.Hodně mužů si mysli,že se ženám líbí rychle sup sem sup tam.Ženy však mají rádi pomalé a dlouhé pohyby...což se právě stydí přiznat.atd...

35 Michaela Michaela | 25. února 2017 v 9:36 | Reagovat

Me treba analni sex nevadi.. kdyz se na to jde spravne tak je to pomerne prijemne :) taky mi to vzdy prislo zvrhle a divne, ale kdyz to clovek zkusi tak zjisti ze to neni zase takova veda. Asi jsem zvrhla a destruktivni :D

36 aves passeri aves passeri | E-mail | Web | 25. února 2017 v 10:11 | Reagovat

[17]:Vyhovět netradičnímu způsobu sexu mi přijde za čáru. To by nikdo neměl po nikom chtít. Vždyť se říká, že to má být konsensuální a oběma příjemné. Ne že jeden se kvůli druhému zapře. Proto je třeba, aby o tom bylo možné bez obav mluvit a aby bylo možné si hledat tam, kde člověk najde toho, kdo ho doplní. Pokud má člověk problém si svou úchylku přiznat, protože má třeba strach, že ho druzí odsoudí (a odsuzuje sám sebe), dlouho může žít v normálním vztahu - ale nikdy ho úplně neuspokojí. Nakonec se bude snažit vnést ho do toho normálního vztahu, to je logické. Vztah totiž není jen o sexu, ale i tom, že je dvěma lidem spolu jinak dobře a milují se. Navíc dokud to jeden neřekne, neví, jestli ten druhý je "normální" nebo taky ne. Nakonec to ale stejně fungovat nebude. Podle mě jediný způsob, jak tomuto zabránit, je brát ty lidi takové, jací jsou bez odsuzování. Ono je pak pro ně jednodušší si přiznat, že jsou jiní a hledat mezi jinými a nesnažit se to před sebou i druhými ututlat pod představou, že "ono se to nějak zvládne"...

37 'Katty 'Katty | 25. února 2017 v 10:25 | Reagovat

Aluško máš pravdu, že s odpornými úchylkami je to na pováženou. Taky nemám ráda pedofily a takové ty lidi, kteří se bez toho, aby je někdo zmlátil neudělají. Na druhou stranu mi příjde, že v tomto případě bereš úchylku jenom jako něco špatného, bereš to jenom z jedné stránky věci. Podle mě je úchylka něco, co člověka vzrušuje, díky čemu se mu ten sex líbí. Někomu se třeba líbí rozpuštěné vlasy, jinému oholený chlap. Například mému chlapovi se strašné líbí kozačky. A když příjdu do ložnice, jak mě pánbůh stvořil jenom s kozačkama a jeho to nažhaví, nevidím na tom nic špatného ani nechutného. Prostě má úchylku takovou, že ho kozačky dokáží rozpálit. Ale ještě to neznamená, že vyjede v zimě po každé druhé babě venku. Mě například pro změnu absolutně nerajcuje chlap ve slipech. Mám raději trenýrky. Vlastně mám takovou anti-úchylku na slipy. Ale jinak jsme oba uplně normální... Mít úchylku znamená, že tě něco vzrušuje a podle mě je dobře, že se každému líbí něco jiného. Kdyby jsme byli všichni stejní, nemuseli by jsme se poznávat, stačilo by vědět jak se jmenujeme a to by nebylo ono. Někomu se třeba zas líbí jedna poloha víc, než druhá. Taky to můžeme brát za jistou úchylku na tu či onu polohu. Vždyť ono někdo má raději čkoládu, jiný brambůrky. Někdo je nadšený, když má před sebou hrnek kafé jiný dá přednost čaji... Problém je spíš v tom, že na internetu, v televizi a kdoví kde ještě se propagují a ukazují jenom ty špatné úchylky. Na to "nevinné" se prostě nikdo nezaměřuje, protože takové jsou "nuda".

38 aves passeri aves passeri | E-mail | Web | 25. února 2017 v 10:27 | Reagovat

[27]: Dovoluju si polemizovat :-)) Opominu fakt, že ještě předtím, než se mi začaly spontánně vynořovat vzpomínky na minulý život, jsem měla dojem, že to, jak sex vnímám, má nějaký smysl, a naučila jsem se to přijmout.  V okamžiku, kdy se můj minulý život začal obraz za obrazem v průběhu pár let ukazovat, vím naprosto přesně, že to má návaznost na to, co jsem prožila před smrtí. A nic nenásilného to fakt nebylo. A čím víc jsem chápala, že to má smysl, a poté čím víc jsem chápala, jakou návaznost to má, proč to tak vlastně mám, tak se to začalo uvolňovat a jaksi "znormálňovat". A je zajímavé, že na to bez nějakých rozhovorů začal reagovat automaticky i můj manžel a hodně se proměnilo. Má zkušenost je, že je důležité neodsuzovat to, přijmout to, pochopit to, ale zároveň si nemyslet, že u toho to má zůstat. Pochopit tenhle paradox - normální/nenormální - není snadné. Hlavně to musí udělat člověk sám v sobě, nicméně je pravda, že postoj okolí mu v tom může pomoci, nebo mu svým odsuzováním zabránit v tom, se sám na sebe upřímně podívat. Ono totiž není příjemné dívat se na svůj stín...

39 Alue Alue | 25. února 2017 v 10:53 | Reagovat

[37]:  Dlouhé vlasy a holení je úplně normální, to není žádná úchylka... A nevím o žádné, kterou by vzrušovaly slipy :)

40 Melisa Melisa | 25. února 2017 v 11:54 | Reagovat

"Zajímavý postřeh, který bych mohla ještě hodit do placu je, že sexuální úchylky a vyžívání se v bolesti a násilí jsou také projev energetických parazitů a démonů, kteří jsou na člověka nabalení. Často se tyto úchylné potřeby probouzejí ve chvílích, kdy člověk někde nabere destruktivní bytost a ona mu tyto programy začne podvědomě podsouvat" to bylo prvni, co me napadlo. Protoze clovek ve sve puvodni podstate nemuze byt takto zvraceny:-S Ty zvrhlosti, co mladi vidi a zacinaji je brat jako normalni, protoze normalni uz neni nikde k videni, nebo je nudne, tak to napodobuji...i v tom, ze se jim to jako libi, protoze by byli divni, kdyby se jim to nelibilo, kdyz te pani v tom zvrhlem pornu se to tak libilo...Nejak nepochopili, ze to je jen hrany film a pohadka pro dospele....Ale se citi se jako nejvetsi borky, jaaaak se jim to libi. JE TO KEC ! LZOU SI SAMI SOBE a jen si tim nahrazuji jejich posramocene sebevedomi,ze se citi najednou alespon v necem "dobré".

41 Jarda Jarda | 25. února 2017 v 13:36 | Reagovat

[32]:Tak to je mi Tě líto. Měl jsem kdysi duchovní knihu něco o kámasútře, čakrách atd. Tam byly techniky milování hetero,jedna kdy žena stimuluje prstem muže v konečníku. Asi to má nějaký význam nebo ne? Já teda vím jaký, ale raději nerozvádím.
A dej si raději klystýr, jak někomu přes hubu. A poznáš nepoznané, možná se potom přidáš k těm 4% ním. -)

42 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | Web | 25. února 2017 v 16:10 | Reagovat

[31]: Moudrý komentář, také si myslím, že nemá cenu s čímkoliv v sobě bojovat. (I) mimo sexualitu, myslím to všeobecně. Prospěšnější je se uvolnit, nechat věcem volný průběh, nenutit nic a nezakazovat si příliš a spíše se zaměřit na řešení, na to co skutečně chci, opravdově si to přát a na základě toho realizovat.

[35]: Je příjemné vědět, že to od holek nevyžadují jen kluci :D. A není důvod, proč by to bylo destruktivní, žádná hadí síla :'D... Spíše se to jen mnoho ženám nelíbí a není rozumný důvod, proč by mělo.

[37]: Víš, že je každý člověk večer úchyl? Ano, každý večer se přeci uchyluje ke spánku!

[41]: Ale Jardo, to si přece děláš legraci s tou představou, jak homosexuálové jsou duchovně vyspělejší, než normální (hetero). To, když "žena stimuluje prstem muže v konečníku", jak píšeš, jde brát třeba jako férovost muže vůči ženě, že to od ní zkusí taky, OK- ale nebere mi hlava, kde někdo může přijít k myšlence, že být homo znamená být víc duchovní :D. (Leda duch-hovní?...)

43 Xoxo Xoxo | 25. února 2017 v 16:33 | Reagovat

[32]:  prosímtě stejně bys nikoho nenakopal... Omg

44 Alue Alue | 25. února 2017 v 16:37 | Reagovat

Nic proti volné diskuzi, ráda si počtu v názorech, ale možná bychom mohli kolektivně přestat řešit anální otvory, aby se to tady ještě víc nezvrhlo. Přece jen si chci zachovat solidní atmošku. :)
Taky bych tu ráda neřešila homosexuály. Článek o homosexualitě není a považuji to za dost citlivé téma, o kterém je těžké se bavit normálně, aby si lidi nezačali vjíždět do vlasů.

45 Jarda Jarda | 25. února 2017 v 17:14 | Reagovat

[42]:psal jsem o krok blíže k poznání, z různých důvodů, a ne že jsou duchovnější. -) Z mého pohledu se možná více trápí(přináší Poznání) , na druhou stranu se nemusí starat o děti atd. Je to jen můj názor a Tvůj Ti neberu. Kolik žen myslíš, že dosáhlo osvícení? Bo většinou to byli muži bez rodiny. -)

46 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | 25. února 2017 v 18:57 | Reagovat

[43]: Máš pravdu, vědomě po tom netoužím. Ale není to tak dlouho, kdy jsem ke svému překvapení reagoval rychleji,  než informaci stihla vyhodnotit mysl.

47 Alue Alue | 25. února 2017 v 20:54 | Reagovat

[45]: A kdo jsou ti osvícení muži prosímtě? Patriarchální společnost z historie, kde ženy musí rodit děti a nemůžou volit ani studovat asi nebude zrovna dobré prostředí pro vyzvedávání vyspělých žen. Co taková Hildegarda z Bingenu? To jméno ti něco říká?  O té se ví jenom proto, že se narodila do dobré rodiny a mohla díky tomu mít vzdělání. Jinak by zapadla jako ostatní.

48 Jarda Jarda | 26. února 2017 v 19:38 | Reagovat

[47]:Svatou Hildegardu? Něco mi to říká.Nebyl o ní film? Měl jsem nebo spíš mám esot.knihovnu a většina autorů jsou muži. Poselství od protinožců myslím napsala žena a Míla Tomášová publikovala. Ale, začíná se to vyrovnávat. Barbora Tachecí:"Na stručnosti poznáš Mistra" řekla J. Duškovi, když chtěl hodinu něco vysvětlovat. -) http://www.prvopodstata.com/2017/02/25/jaroslav-dusek-jsme-zajatci-emoci/

49 Jarda Jarda | 26. února 2017 v 20:07 | Reagovat

Jsem si ji spletl s Pannou Orleanskou, mmchdm jsi podobná té hérečce, co ji hrála.Podobně jako mé tělo Boratovi. -)    

Ještě Sybily byly daleko, k nim patřila i Libuše a její sestry. Od Libuše je to proroctví o mladém králi, který usedne v Evropě na trůn v záři duhy (možná Moravák) shoduje se to s proroctvím královny ze Sávy.

50 Firzen Firzen | 27. února 2017 v 13:43 | Reagovat

Tedy, nechci se nikoho dotknout, ale uvědomují si tady všichni, že lidé, kteří mají určitou úchylku tím trpí, že? Není to proto, že by byli zvrhlí nebo zlí. Je to proto, že mají nějaké vnitřní zranění a potřebují pomoc...

51 Pavel Pavel | 27. února 2017 v 19:44 | Reagovat

Nic proti Alue, ale cítím tady dost neinformovanost o tématu obecně. Jak z pohledu západní psychologie/psychiatrie, tak z alternativních přístupů. Četl tady např. někdo knihy Stanislava Grofa a principy prenatálních matric? Víte třeba, že když bylo miminko při porodu škrceno pupeční šňůrou a tento zážitek (na úrovní podvědomí) není do dospělosti zpracován (protože se to obvykle běžní lidé, kteří nepátrají ve svém podvědomí, nijak nedozví), tak se může projevovat právě touhou být při sexu škrcen? Ne pokaždý jsou úchylky nějakou volbou. Někdy nemá člověk na vybranou, protože je v nevědomosti. Rozhodně nelze pak vykřikovat "proč to ti lidé dělají?" a odsuzovat je.

52 Jarda Jarda | 28. února 2017 v 9:40 | Reagovat

[51]:také to tak vidím. Chtěl jsem už komusi odpovědět.. Jo, ta pedofilie, že se jedná o Lásku, kterou potom zvrhne nějakáý čaroděj-nice. Např. spontánně zvednu kočičku a potlačím ji- uvidí to někdo nechápající a začne přikrašlovat a až to bude vyprávět tisící člověk, tak už budu zoofil s kozou za keřem. - ()A jelikož bylo na počátku Slovo, tak slovo ke slovu to už telepaticky létá na úrovni páté čakry Višudhy. Tyto myšlenky si potom stáhne člověk nevyrovnaný, neznalý eňopsychologii a může dojít k činu.

53 Alue Alue | 28. února 2017 v 10:01 | Reagovat

[52]:  wtf?

54 Jarda Jarda | 28. února 2017 v 14:33 | Reagovat
55 Jarda Jarda | 28. února 2017 v 20:35 | Reagovat

[41]:tak tu knihu napsala paradoxně také žena. -)) https://www.megaknihy.cz/vztahy-sex/3691-umeni-sexualni-magie.html

56 Jarda Jarda | 28. února 2017 v 20:42 | Reagovat
57 Péťa Péťa | 28. února 2017 v 23:42 | Reagovat

Alue ale kto je to uchyl?
Pre niektorych ludi su uchyli homosexuali.
Pre niekoho mozes byt uchyl aj ty pretoze veris v trpaslikov.
Je tu 7 miliard ludi a kazdy je iny :)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama