Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na alueshop.webnode.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.10.

190. Dotazník: Má přísaha při promoci symbolický význam?

12. května 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dotazníky
Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze... Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Je kartička od tm stejně silná jako tvůj krystal? Dá se to porovnat?
Původně se předpokládalo, že krystal nebude tak silný jako karta, ale postupnou praxí jsme zjistili, že nejde vyloženě o sílu, ale o způsob, jakým daná věc působí. Není to pouze moje zkušenost, prakticky jsem se na tom shodla s lidmi, kteří stejně jako já mají možnost kombinovaně používat oboje, že obě věci jsou velice silné, ale každá působí trochu jinak. Obě konstruktivně, ale to jaký přesně mají na člověka vliv, záleží na povaze daného problému, který ten člověk řeší. Spoustu věcí mají tyto dva předměty společné, jinde zase jedna věc zabere a ta druhá ne nebo jedna zabere trochu a druhá skvěle.
V podstatě by se dalo říct, že jeden výrazný rozdíl mezi kartou a krystalem je v tom, že karta je více širokospektrální, protože obrací látky jedovaté na látky pro tělo přirozené. Neutralizuje jedy. To je jedna věc, kterou krystaly nedělají...


Já jsem zaznamenala velký rozdíl ve spánku. Zatímco karta působí velice stimulačně (většinou se z ní rychle přebiju nebo mě neustále tahá ven z těla), energetický krystal mi naopak pomáhá dobře a klidně spát s tím, že mám barevnější a příjemnější sny, ale není tak razantní, že by mě neustále někam táhnul. V podstatě se s ním líp vyspím, zatímco karta mi způsobuje prakticky instantně výlety. Což není vždy tak úplně můj záměr a někdy je to nepříjemné, že ji fakt musím dát od sebe, abych přestala astrálně cestovat a normálně klasicky usnula... Je tam rozdíl i ve výrobě. Zatímco karty jsou dovezené a jedna je jako druhá, krystaly vznikají postupně po jednom a jejich sílu lze regulovat. Takže je možné vytvořit slabou variantu (tu vůbec neprodávám), středně silnou (to je teď na e-shopu) a extra silnou speciálku. To je ten velký, co nosím já. Středně silné se kartám hodně podobají svými vlastnostmi, ale karta má více možností využití a jak už jsem psala, její energie je razantnější a pronikavější, zatímco krystal je jemnější. Těžko se tedy vyloženě říká co je silnější, spíš že ta energie je trošku jiná a trošku jinak pracuje. Když se zeptám svých přátel co oboje používají ,,Co jim připadá silnější", říkají ,,je to jiné, každou věc používám jinak".
Já osobně nosím víc svůj velký krystal, protože je pohodlnější, vypadá krásně (nemusím ho schovávat pod tričkem) a nemá takovou tendenci mě přebíjet. Kartičky si beru spíš na konkrétní problém, když mě něco bolí, nebo když vím že půjdu někam, kde to fakt nebude dobré. Prakticky to střídám, podle toho co zrovna potřebuju vychytat.

2. Takže s krystalem by také někdo mohl mít problém držet déle v ruce? Já to nezkouším, nikomu ho nepůjčuji.
Když se vrátíme zpět k již probranému tématu, tak jak jsem psala v minulých dotaznících: Destruktivním lidem se dělá z konstruktivní energie zle. Takže ano, stejně jako u karty, může i energetický krystal působit jako vstupní prověrka, když chcete vědět, co je dotyčný zač. Dát mu to do ruky a čekat, co to s ním udělá. Jeslti to hne dpustí, nebo podrží déle.
Mnohdy nemusí být vjem fyzický, ale člověk to kolikrát nechce pustit z ruky, cítí se s tím nějak dobře, ale neví konkrétně proč. Pak víte, na čem rezonuje. Ale nemyslím si, že jsou takové prověrky s krystalem vyloženě nutné, nejlépe poznáte destruktivního člověka podle toho, jak působí na vás a jak se cítíte po setkání s ním. Prověrka se však dá použít jako pojistka, když to chcete vědět jistě a nejste si jistí, jestli něco vaše vnímání nezkresluje, nebo si jenom něco nechcete přiznat.

3. Myslíš, že je při poznávání a získávání správných vědomostí a vytváření úsudků vždy důležitý černobílý přístup? To znamená- buď je to prospěšné anebo škodlivé, správné anebo nesprávné... (... konstruktivní anebo destruktivní...) a nic mezi tím? ...Sákryš, asi si odpovím sám :D (-když už jsem to načal-) myslím, že určitě ano.
Myslím si, že černobílý pohled na lidský svět není dobrý, protože člověka odděluje od ostatních a staví mu to zábrany k pochopení lidského jednání, slabostí, chyb a kotrmelců. Včetně těch svých... Lidská psychika, její příběh a důvody k určitému jednání jsou jen velice málokdy černobílé a skoro nikdy není možné je plnohodnotně soudit, když nejsme v jejich kůži. Často jsme pak i krutí sami k sobě, kdy na sebe stavíme nějaké konstrukce o tom jací správně máme být a když je neplníme, trestáme se za to neláskou, místo abychom se přijali jako člověka mnoha tváří... a barev. V radosti i smutku, v úspěchu i chybě, pořád jsme to my... Ve vztahu k druhým lidem můžeme maximálně posuzovat, je-li náš vztah s nimi zdravý či nezdravý / jestli je nám s nimi dobře a podle toho si vybrat společnost. Ale málokdy je lze dělit na černé a bílé, většina se pohybuje ve složitém mezispektru, které se postupně mění... No a pak záleží na nás, jaké máme nároky. Někomu nevadí pěstovat vztahy které jsou funkční ,,tak napůl" s lidmi kteří jsou ,,dobří tak napůl". Mně osobně to třeba vadí, takže neberu nic, co je ,,tak napůl", beru prostě to co je dobré a snažím se pěstovat vztahy jenom tam, kde vidím, že je konstruktivní rozvoj, abych neztrácela čas a snahu někde, kde to nemá smysl. Ale to už je otázka mého svobodného výběru a volby, které se nemusí shodovat s pohledem jiných lidí.
Když si to vezmu kolem a kolem, i pád na hubu je svým způsobem pohyb dopředu a každá zlá zkušenost mě něco naučila. Asi ne vždy úplně něco veselého, ale když se člověk umí poučit ze své minulosti, nebo svých chyb, je pak schopný lépe tvořit svoji budoucnost, kde se bude vyvarovat nefunkčního postupu. Bojíme se dělat chyby, ale chyby jsou přirozená součást učení se a vývoje. Každý z nás se několikrát utne, než pochopí jak se to dělá správně... ale to už odbíhám někam jinam.
Takže černobílý pohled na co? V čem? Pokud se bavíme o energiích, či o rezonanci, symbolu, kódu, nebo o nějaké konkrétní metodě, je potřeba si neustále uvědomovat, že z pohledu Vesmíru, má vše konkrétní energii a otázka pravdy není otázkou našeho názoru a úhlu pohledu. Tam je pravda jen jedna a rozhodně se vyplatí ji hledat a nalézt... Proto je velice důležité znát zákonitosti, na jakých funguje celý mechanismus tohoto Vesmíru. Když ty principy chápeme a umíme aplikovat prakticky, potom nemáme problém odlišit destruktivní od konstruktivního a dobrou metodu od černé magie. Stačí si většinou dát A a B dohromady a nemusíme se přitom na nic dívat černobíle, stačí shrnout dostupná fakta. Pokud se nemáme čeho chytnout, bývá dobré počkat a nedělat unáhlené závěry nad něčím, co neznáme.
Z pohledu energií, a energetického působení, se energie dělí na životadárnou a smrtonosnou, přitom obě mají v přírodě svůj účel i zastoupení, tudíž ani ta smrtonosná není zlá, pokud plní svoji funkci správně, to znamená například rozklad zemřelých organismů... ,,Špatná" je destrukce tam, kde by působit správně neměla. (nemoci, rozbitá psychika, černá magie, elektrosmog... to jsou všechno destruktivní děje, v přírodě zcela nepřirozené)
Ale pokud bychom se bavili o životě a snažili se černobílým pohledem soudit druhé lidi nebo sami sebe, naděláme si tím víc problémů než užitku. Většinou totiž dojdeme na to, že je všechno jinak.
Tajemství úspěchu podle mě není o černobílém pohledu na všechny věci a striktním dělení, ale je to o flexibilitě a propojování souvislostí. Nesnažit se narvat kolečko do otvoru na čtvereček a vždy rozlišovat, kdy aplikovat vhodný přístup na danou tématiku.... Tahle otázka je položená natolik nekonkrétně, že se na ni nedá odpovědět jinak, než všeobecně.
Je samozřejmě výhodné si v hlavě třídit co je a co není dobrý nápad, protože nám to pak usnadní protloukat se efektivněji bludištěm našeho životního příběhu. Čím více posbíráme platných dat, tím lepší je naše navigace bludištěm a menší možnost realizace životních kopanců, které už nedokážeme nikdy napravit.
A konečně se dostávám k závěru: Cesta černobílého přístupu ke světu je cesta velice logická a ta se vždy může zmýlit, protože i když si myslíme, že máme všechna fakta, nemusí to tak být. Je výhodné ji použít pro zjednodušené opsání složitých jevů, ale neaplikovat jako mezek všude a na všechno. Jediná cesta, která nás nikdy nesvede ze správné koleje, je cesta lásky, srdce, pochopení, a intuice. Když se zeptáme sami sebe a svého srdce jaký z toho máme pocit, co nám to přináší, odpověď vždy dostaneme. Jestli ji vyslechneme, už je na nás.

4. Důležitý dotaz :D máš ráda, když se českým způsobem skloňuje tvé jméno Alue? (vidím Alui, souhlasím v tom s Aluí...) :D
Nevím jestli to mám ráda, nebo nerada, nepřemýšlím nad tím. Vím že to není normální jméno, je to neobvyklý pseudonym který spoustu lidí zmate, takže pro to mám pochopení. Když se mě někdo zeptá jak mi má říkat a jak mě má skloňovat, řeknu ,,Říkej mi klidně Ali jako bych byla Alena" a je po problému. Nejjednodušší je to jméno vůbec neskloňovat, protože stejně není české. Kdyby to bylo tak, že bych se někdy usnesla a vybírala si pro sebe cíleně nové jméno, určitě bych vybrala něco méně neobvyklého, ale fakt je takový, že jsem si to jméno nevymyslela, ale objevila jsem ho, bylo mi předáno a tak ho beru. Jediná věc, která mi asi fakt vadí, není o tom jestli někdo nějak divně naskloňuje ,,Aluí", ale spíš když nahradí skutečné jméno které používám za křestní jméno které nepoužívám. Teď už je to devět let co používám křestní jméno pouze při styku s úřady a na jiné druhy nedůležitého papírování, nebo nákupů zboží, ale nevnímám ho jako součást své identity a když mi tak někdo řekne, mám jednak pocit že mluví na někoho jiného a ne na mě a zároveň mě zamrzí, že nerespektuje to, jaké oslovení je mi příjemné a s jakým se cítím dobře. Jakoby křestní jméno byla nějaká moje imaginární matrixová vypůjčená identita, co se mnou nemá nic společného, zatímco Alue je identifikace mé bytosti... Myslím si, že každý člověk na světě by měl mít právo cítit se dobře se svým jménem a nechat si tak říkat, bez ohledu na to jestli ho má nebo nemá v papírech. I já to respektuji u svých blízkých, neříkám jim jménem, která nemají rádi.

5. Má nějaký vliv rituál u promocí kdy studenti musí přísahat, že budou své vědomosti nabyté při studiu používat pro dobro atd? Samotný text přísahy mi nepřijde až tak destruktivní, ale ještě se u toho musí sáhnout na takové podivně vyhlížející žezlo(nevím jak se to teď přesně jmenuje). Předem děkuji za odpověď.
Zatím kde jsem byl (nebo byl přímo promovaným studentem), tak to vypadalo velice podobně. Akorát zrovna dnes, kde jsem byl na promoci mé blízké osoby, tak dávali prsty přímo na to žezlo, my dávali ruku jen na to žezlo a taky vypadalo trošku jinak. Nevím už jak tehdy, ale dnes po tom aktu přísahy řekl něco ten co to vedl něco nejspíš latinsky, znělo to jak nějaké zaklínadlo. Podívej se na youtube na nějaké promoce, je tam toho dost. Co mě třeba udivilo na mé promoci, tak já to slovo přísáhám ani neřekl, někteří studenti se během přísahy dívali jinam než jsme se měli dívat. Ten co to vedl to dokonce poté zmínil, že všichni studenti to neudělali jak měli, tak že neví jestli to vůbec může brát, že jsme to splnili, no ale vzal to teda. Na tom mě zarazilo proč to tak řeší, myslel jsem že to je jen takové divadélko pro rodiče a známé a to mě tehdy nahlodalo jestli to fakt není nějaký rituál. Takhle například vypadá promoce na škole, kde jsem byl(já byl jiný ročník, tady nejsem, ale vypadalo to stejně) https://www.youtube.com/watch?v=K9DKmZeaZ28 začíná cca od 3. minuty
Údajně (tohle není můj názor, jenom říkám k čemu jsem se zatím dostala, názor si na to udělejte sami) je to něco jako konečný slib systému. Školní systém je nastavený tak, aby tvořil lidi stejně ,,vzdělané" podle určitých osnov a tak si z nich vychovával poslušné ovbčany, kteří do systému zapadnou dle daných požadavků a nebudou rejpat do něčeho, co pro systém není pohodlné.
Mladí lidé mají tendenci (a to říkám s plným vědomím toho že jsem sama mladý člověk a střílím si do vlastní řady) myslet si, že sežrali všechnu moudrost světa a úspěšné vystudování určitého oboru u nich často způsobí záklopku vědomí. ,,Já jsem king, protože jsem vystudoval tohleto, teď jsem expert a nikdo mě nemá co poučovat, protože já tomu rozumím, mám na to papír a oni ne". A tato záklopka z nich jednak dělá produkt, který systém chce, druhak u nich způsobuje uzavírání vědomí, kdy se člověk zasekne v případě, že se setká s něčím, co je jinak, protichůdné. Jeho vědomí je zakonzervované a jede pouze po určité koleji, nové směry vypouští. Nezjišťuje, jestli náhodou protichůdný pohled nemůže být lepší nebo správný, jestli se nemýlí. Tím, že má diplom, se domnívá, že jistota a podložená pravda je na jeho straně, prakticky že má na to patent... Promoce je taková poslední třešnička na celém dortu. Je to poslední slib, že budeme správná konzerva :) Zajímavé je, že to ,,žezlo" na které se sahá, má různé podoby. Někdy je tam lev, někdy šišinka...
A aby se někdo náhodou neurazil, samozřejmě se sluší dodat, že ne všichni mladí lidé jsou stejně máklí a je naopak mnoho těch, kteří nepodlehnou tlaku, nenechají se převálcovat svým egem, ale zachovají si pokoru a vědomosti nabrané během studií použijí k dalšímu rozvoji a dalšímu bádání. V takovém případě jim někdy právě znalosti zde nabrané pomáhají k hlubšímu porozumění tématice, i když si postupem času přijdou na to, že řada věcí funguje jinak.

6. Ahoj Alue, nevíš náhodou něco o velrybách? Proč se třeba hromadně občas vyplaví někde na pláži? Vím, že jsou vysoce inteligentní bytosti a pochybuji, že to udělají omylem. Četla jsem vícekrát na internetu, že je to z jiného důvodu, ale nikdo neví pořádně z jakého. Tak jsem se chtěla zeptat, jestli náhodou něco o tom nevíš. Zrovna dneska jsem se dočetla, jak se na Novém Zélandu vyplavilo takhle 600 kulohlavců. Odmalička, když slyším zprávu, že někde uvízly velryby, tak se mi hned chce brečet.
Velryby a delfíni jsou velice citlivé bytosti, jejichž navigační systém matou lidé svými vynálezy. Nejčastěji jsou to navigační zařízení lodí a jiné druhy podvodních radarů. Údajně jim způsobuje problémy i HAARP. Nevrhají se na břehy proto, že mají deprese a chtějí se zabít. Dělají to proto, že jsou zmatené a myslí si, že plavou někam jinam.
Ale lidé na to postupně už přicházejí. Můžu uvést citaci z jednoho článku, který jsem náhodně našla, i když tam shrnují více teoretických variant proč se to děje:

Sonar je podvodní obdobou radaru: vydává ultrazvukové vlny, které se odrážejí od překážek v moři a pomáhají tak odhalit tvar mořského dna i cizí lodě. Zatímco člověk sonar prakticky nevnímá, pro zvířata jako velryby jde o ohlušující údery.
Mořští biologové potvrdili, že delfíny mohou silné sonarové vlny dokonce ohlušit, musí však být poměrně blízko zdroji. (zdroj)

7. Jaroslav Dušek často mluví o tom, že moc myslíme a přemýšlíme. Ty v tomto taky třeba vnímáš něco podobného, jako on? Já mám totiž spíš pocit, že málo lidí skutečně myslí nebo přemýšlí.
Já Jaroslava Duška naprosto miluji, moc si ho vážím, ale taky úplně se vším nesouhlasím. To asi ani není možné, neexistují na této planetě dva úplně stejní lidé, kteří by se shodli úplně ve všem. Je to normální... :)
Otázka trochu je, jak to Jarda mohl myslet. Záleží na kontextu toho výroku... Jsou situace, kdy by se opravdu člověk měl umět zastavit a neanalyzovat pořád všechno logicky. Naopak by si měl v klidu sednout, potichu a v klidu si situaci prodýchat, nebo ,,procítit" (jak se dneska populárně říká) a zeptat se svého srdce a svého vnitřního spirituálního radaru, jakým směrem se vydat.
Mnohdy odpověď a rozhodnutí nelze najít v logické analýze, to jsou situace, kdy nám chybí fakta a data k plnohodnotnému vyhodnocení situace. Například jsou to rozhodnutí o věcech budoucích. Někdy můžeme logikou odvodit jak se věci budou vyvíjet, protože jsme zkušení a tématice dobře rozumíme. Jistota tam však není a pokud cítíme, že těch vědomostí a zkušeností není dost na to, abychom si mohli být jistí svým stanoviskem, je lepší o věcech nepřemýšlet, ale začít je cítit. Jsme společnost velice orientovaná na logiku a mnohdy zapomínáme, že nejsme jen analytické, ale také emoční, spirituální a intuitivní bytosti. Měli bychom v tom umět najít rovnováhu. Často právě ve chvíli, kdy nějaký problém nebo otázku opustíme, přestaneme složitě analyzovat a jenom si ji procítíme v srdci, můžeme přijít na věci, na které bychom nikdy logicky nepřišli.
Jinak obecně, když ten výrok vytrhneme z kontextu, s tebou souhlasím. Také mám pocit, že my lidé máme tendenci jednat hodně zautomatizovaně, ani ne citově, ani ne logicky, prostě návykem, programem. Aniž bychom si věci uměli pořádně rozebrat, ať už logicky, či citově. Jsme hodně nevědomí a děláme věci automaticky, aniž bychom se zeptali sami sebe, jestli je tohle skutečně to co chceme, jestli nás dané chování skutečně vyjadřuje, jestli je to pro nás žádoucí. Někdy je těžké nenechat se zblbnout programem stáda ,,dělá to většina, takže to musí být správně a já to tak budu dělat taky", ale když je člověk vědomý a přistupuje k životním otázkám bystře a s rozvahou, vždycky se mu takový přístup vyplatí. A ten vyžaduje, abychom o věcech hodně přemýšleli.

 


Komentáře

1 Victoria Victoria | 12. května 2017 v 8:15 | Reagovat

Mě by třeba zajímalo, co si myslíš o Facebooku a dalších sociálních sítích. Já osobně mám Fb jen kvůli škole a založila jsem si ho až v nějakých dvaceti letech, což je na dnešní dobu dost pozdě. Přijde mi, že má dost destruktivní vliv. Upřímně už mě unavuje, co všechno tam lidi řeší za kraviny.

2 Alue Alue | 12. května 2017 v 8:25 | Reagovat

[1]:  hehe :) to bude hodně výživná otázka do článku, díky za ni.

3 jirik jirik | E-mail | 12. května 2017 v 8:55 | Reagovat

Když už je zde dotaz ohledně krystalu -

Je vhodné si ho vzít sebou do kostela (účastnit se musím z důvodu rodinné události)

4 atrej ystma 776 atrej ystma 776 | E-mail | 12. května 2017 v 9:50 | Reagovat

děkuji za nečekané zodpovězení mých tří otázek O_O !

Myslím, že kdyby se dotazníky sepsaly do nějaké knihy, za chvíli by se vyprodaly. Dáváš si velmi záležet na každé odpovědi.

5 Jenny Jenny | 12. května 2017 v 10:07 | Reagovat

Já mám tedy fb taky, v 17 mě kamarádka přesvědčila abych si ho založila, ale nic moc tam nemám a využívám ho jen na kontakty, nebo tam občas najdu nějakou dobrou stránku.Co nechápu je styl hlavně dnešních holek, vystavovat tam svoje selfie fotky, jako hovězí ve výloze :-D či na ten instagram.. to mi přijde vážně ujetý, možná až narcistický :-| ale když jim to dělá dobře :-)

6 Fellien Fellien | Web | 12. května 2017 v 10:26 | Reagovat

Tak teď jsem ráda, že promoci nemáme :D. Já mám teda spoustu kamarádů, co chodili někam na vysokou, ale promoci neměli, nebo tam nebyli a diplom dostali jen tak, slavnostně třeba před rodinou, ale žádná přísaha nebyla. Tak to bude i u nás na škole. Moje sestřenice promoci měla, přísahala, a od té doby je naprosto máklá - přesně jak se píše, chová se jako ovečka systému...

[1]: Facebook je na prd. Nemám ho vůbec ráda a mám ho jen kvůli třídní skupině, kterou tam máme založenou, a dávají se na ni veškeré materiály. Jinak je fajn ten chat, kde si můžu s někým psát sem tam zadarmo. Ale jinak tam nic nesleduju, plno lidí co tam je jsou uplní magoři. Ale zase jsou tam i fajn skupiny, ve kterých jsem, třeba skupina o esoterice a pak jsem v moc fajn skupině o bylinkách :). Jinak se to ale nedá. Přijde mi, že je to tam plné psychopatů...

7 Kate Kate | 12. května 2017 v 10:27 | Reagovat

Milá Alue. Dnes jsem se těšila, že se dozvím, co se děje mezi mnou a dcerou, jak jsem Ti psala v dotazníku č. 189. Pro mě je to důležité, ale chápu, že máš spoustu otázek od lidí.Ale budu Ti moc vděčná, aspoň za malou odpověď.Přeji Ti krásný den :-)

8 Kate Kate | 12. května 2017 v 11:08 | Reagovat

Facebook je ztráta času,přátel a energie.Také jsem měla, chodila, ale už nechodím. Jeden tam píše stále o jídle a druhý třeba o ničem.Lidé se stále od sebe vzdalují a to je děs.

9 Lenka Lenka | E-mail | 12. května 2017 v 12:06 | Reagovat

1) No, Alue třeba nemá fb, ale zase má svůj blog. Člověk má potřebu sdílet s lidmi ať už je to na fb, youtube nebo blogu. ( nebo jinde )Záleží kolik člověk u toho stráví času a jestli za to ten čas vážně stojí. Navíc, je na tobě, koho budeš mít v přátelích a když ti někdo vadí, tak si ho přece mužeš smazat. ;-)

10 Alue Alue | 12. května 2017 v 13:19 | Reagovat

[3]: Na to je vyloženě dělaný, aby člověka chránil na takových nepříjemných místech...

11 Alue Alue | 12. května 2017 v 13:23 | Reagovat

[7]:  Otázky řadím sestupně podle času, takže to nějakou dobu trvá, než se dostanou na řadu. Když je zajímavá, tak si ji zařadím, kdy není zajímavá, tak ji uzavřu rovnou v diskuzi. Takže pokud je to pro tebe osobní a důležité, tak dotazníky nejsou na tyhle věci určené - píšu to v upozornění nahoře - a pokud člověk má něco osobního a chce to řešit pokud možno hned, od toho je mail.. Dotazníky jsou obecné a jsou na delší dobu.

12 jirik jirik | E-mail | 12. května 2017 v 14:14 | Reagovat

[10]: Tak jsem zjistil, že když je daný pod polštářem špatně se mi usíná, takže musí být uložen jinde.

V popisu je uvedeno - Energetický krystal září všemi směry stejnoměrně
(jaká je přibližná vzdálenost záření - metr, dva,....)

13 Alue Alue | 12. května 2017 v 14:17 | Reagovat

[12]:  Asi dva metry. Ale taky jsem zjistila, že stejně jako kartička TM, když se vrazí pod polštář, tak ho to dost odstíní. Třeba přes tričko nebo přes mikinu vůbec neva.

14 Xoxo Xoxo | 12. května 2017 v 17:38 | Reagovat

Znáš nějaký způsob jak se zbavit bradavic? Ne vypalovani, ne nic co bolí :-?

15 carnelian carnelian | 12. května 2017 v 18:02 | Reagovat

Otázka k té promoci.
My jsme promoci měli, ale už rok před ní jsem se rozhodla, že daným směrem, který jsem vystudovala, nepůjdu po škole (práva). Taky se mi vůbec nelíbila ta přísaha na žezlo. A přestože jdu jiným směrem a rozhodně nejsem ovce v systému, jsem v mnoha směrech pořád zasekaná a bloknutá nebo co. Nemůže to být i tou přísahou? Protože se mi nedaří hlavně pracovně.
A k tomu otázka. Jde tu přísahu nějak zrušit? Deaktivovat? Pokud ano, jak?
Děkuji moc :)
Úžasný dotazník, opět! :-)

16 jirik jirik | E-mail | 12. května 2017 v 19:23 | Reagovat

[2]: Když už rozebíráte ksichtoknihu teda fb
Bezpečno není na Facebooku ani Twitteru. Podvody šíří i skuteční přátelé

Počítačoví piráti neustále hledají nové způsoby, jak na internetu napálit důvěřivce. Často přitom útočí i v prostředí sociálních sítí, například na Facebooku a Twitteru. Právě na zmiňovaných serverech zachytili bezpečnostní experti falešné reklamy, s jejichž pomocí se kyberzločinci snaží vylákat od uživatele důvěrné informace.
https://www.novinky.cz/internet-a-pc/bezpecnost/437666-bezpecno-neni-na-facebooku-ani-twitteru-podvody-siri-i-skutecni-pratele.html

17 Alue Alue | 12. května 2017 v 19:30 | Reagovat

[15]:  Děkuji!! :) snaha byla.
Jestli se dá promoční přísaha zrušit ti fakt v tuto chvíli neřeknu, protože to nevím. Až takhle podrobně jsem se po tom nikde nepídila, k účelu dotazníku jsem prostě koukla na záznamy, stručně popsala symboliku a to je jaksi vše. Ale je to zajímavé téma, můžu kolem toho zkusit trochu něco pošťourat a když něco bude, tak bych se k tématu mohla vrátit. Třeba v nějakém dalším článku.  Jediná věc, co mě TEORETICKY napadla že by to MOŽNÁ mohla zrušit, je ten návod na odblokování křtu, co mám ve třetí knize. Ale jistá si tím fakt nejsem, je to jenom nápad.

18 Fellien Fellien | Web | 12. května 2017 v 22:38 | Reagovat

[14]: Kup si v lékárně Kolodium. Je to přírodní přípravek, obsahuje nějaké exktrakty z bylinek. Funguje to na principu tekutého obvazu. Pár dnů to matleš na bradavici a ona pak vyschne a odpadne. Mám to vyzkoušeno a je to fakt bezva účinné. Do týdne jsem měla po problému.

https://www.lekarna.cz/phyteneo-kolodium-forte-10ml/

19 Petr Pan Petr Pan | 12. května 2017 v 23:11 | Reagovat

[14]: Se přihlaš do jiný čarodějný školy.

20 Ježovka Ježovka | 13. května 2017 v 2:02 | Reagovat

Skvělý dotazník! Opět. Obecně tvé dotazníky jsou hrozně vždycky zajímavé, pokaždé se na ně velmi těším:) a pokaždé se dozvím spoustu věcí. Já mám také něco, na co bych se ráda zeptala - nevím, jestli to je zrovna zajímavý(nebo spíš originální) dotaz, ale tvůj názor by mě zajímal - vzhledem k tomu, že lékaři mi v tom zrovna moc jasno neudělali, spíš naopak. Bývala jsem oplácané dítě, ba co oplácané, tlusté. Odjakživa. Nejedli jsme tehdy doma nějak nezdravě, prostě normálně, spíš zdravě. Ale byla jsem tlustá. A přibírala(a ne, junk food ani jiné hnusy v mém jídelníčku nebyly, prostě normální strava, bez blbinek jako třeba bonbony a tak). Asi do 15, kdy se mi podařilo hodně zhubnout a od té doby si to držím.. Lidé kolem mě si jedí co chtějí(sušenka tam, sušenka sem, palačinky k snídani, kachna k večeři... Fakt to není ani zdravý), ale nepřibírají, přitom toho přes den moc nenadělají. Já jíst jako oni, přiberu několik kilo za měsíc, možná i za týden. Čím tohle je? Že tělo některých lidí vše přemění na energii, a jiné zase hned uloží? Je to v psychice, nebo začervením, prostě tak něco?.. Je to trápení, ale co můžu dělat. Člověka jako jsem já znám snad jenom jednoho, taky je jinak zdravý(problém se štítnou žlázou ani jeden z nás fakt nemá), ale prostě má pomalý metabolismus a tělo všechno uloží. A musí si dávat sakra pozor a hýbat se, aby nepřibral. Pověz mi.. Je tohle možné nějak napravit? Podle lékařů více méně ne, ti mě vždy jen poslali k výživové poradkyni a šmitec. Celoživotně si připadám "rozbitá", jako špatně udělaný kus co ani jíst nemůže, i když jsem za to na jednu stranu vděčná, jelikož jsem se naučila jíst fakt zdravě. Všichni vždycky říkali, že to dáno geneticky tzv. 'metabolickým typem', ale my v rodině tloušťku nemáme a především... O "genetice" víme asi všichni své. Já jen nerozumím tomu, proč se někdo rodí s rychlým spalováním a někdo s pomalým, když jsme vlastně všichni stejní. Ať už odpovíš či ne, děkuju a přeji pěkný večer. :-)

21 zdenek540 zdenek540 | E-mail | 13. května 2017 v 8:31 | Reagovat

Kolik kartička stojí? :-)

22 Alue Alue | 13. května 2017 v 8:50 | Reagovat

[21]:  To teď z hlavy nevím. Změnilo se to.

23 Macin Macin | 13. května 2017 v 10:12 | Reagovat

[14]:Stačí použít pouze několik kapek jablečného octa na náplast nebo kosmetický tampon. Polož jí na předem očištěnou kůži bradavice a náplast každý den měňte. Prováděj to po sprše i s novou výměnou. Pokud takto budete postupovat denně, za 5 dní by mělo být po bradavici! Jablečný ocet jí zlikviduje. :-D

24 Xoxo Xoxo | 13. května 2017 v 10:19 | Reagovat

[18]:  kolodium mi vyleptalo do nohy díru která pekelně pálila, díky už ne.

25 Mary Mary | 13. května 2017 v 12:29 | Reagovat

Je dost omezene hazet vsechny vysoke skoly do jednoho pytle, bez vysokoskolaku bychom nemeli ani strechu nad hlavama.

26 Helene Helene | E-mail | 13. května 2017 v 14:36 | Reagovat

Snažím se vyhýbat USA pop kultuře co nejvíc, ale občas se mi nějaká písnička zalíbí a momentálně mě hodně zaujala tahle od Katy Perry: Chained To The Rhythm https://www.youtube.com/watch?v=Um7pMggPnug.
Katy je vlastně taky loutka entit a jedna z nejpopulárnějších pop zpěvaček současnosti, je tedy jasné kdo ji ovládá. Tenhle song je ale docela síla, shrnuje život dnešní doby docela dost dobře do puntíku. Napříkld výňatek z textu:
Are we crazy?
Living our lives through a lens
Trapped in our white-picket fence
Like ornaments
So comfortable, we live in a bubble, a bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, the trouble
..k tomu není co dodat.
Teď, můj dotaz, říkala jsem si, jak mohly entity něco takového pustit na veřejnost a pak mě napadlo, že si tehdá vysvětlovala, jak mohou ilumináti atd. fungovat v souladu se zákonami vesmíru. Je možné že občas prostě musí vypustit nějakou ,,pravdu" v podobě tohoto, aby se vyvážily energie??

27 Alue Alue | 13. května 2017 v 15:24 | Reagovat

[26]:  Přesně tak. Pravdivý vzkaz lidstvu, skrze jejich hlásnou troubu.

28 Luz Luz | 13. května 2017 v 20:26 | Reagovat

Po nas chteli, kdyz jsme si sli pro diplom, akorat abychom se zastavili a zvedli dva prsty pred tim zezlem a rekli "slibuji" (predtim nekdo cetl text toho slibu, jako ze budeme sve povolani plnit se cti a tak - ale stejne nakonec delam neco jineho, nez jsem studovala, nebot jsem prisla nakonec na neco, co mi vyhovuje daleko lepe).

29 All All | 13. května 2017 v 20:39 | Reagovat

[20]: Presne toto by zaujimalo aj mna. Ja mam vsak pocit a niekde som aj citala, ze je to tym, ze tukove bunky sa vytvaraju nove, avsak tie stare nikdy nezanikaju, len ked clovek schudne tak su prazdne. Takze ak bol niekto raz tucny, staci mu trosku vacsi prijem a tie uz vytvorene bunky sa opat rychlo naplnia tukom. Cize takyto clovek naozaj dokaze pribrat tuk aj za par dni spat. Nechapem vsak, ze niektori jedia piate cez deviate, obrovske mnozstva a nepriberu vobec.

30 fred fred | 13. května 2017 v 23:46 | Reagovat

Je pěkné sledovat, jak lidi nacházejí ty správné otázky pro skvělé Aluščiny odpovědi. :-)

32 Adam Kalki Adam Kalki | 14. května 2017 v 21:38 | Reagovat

[27]: Dance dance to the distortion :-( . Jak tam pak piji zapalenou okenu u benzinky s nspisem HQ HELL.

33 Klára Klára | 15. května 2017 v 15:56 | Reagovat

Ahoj, chci se zeptat, jestli myslíš, že psychózy jsou opravdu poruchy v mozku, nebo to může být způsobené posednutím nějakou bytostí. Sama se léčím z psychotického onemocnění a stalo se mi, že jsem jednu noc měla pocit, že je někdo u mě v pokoji a škrtí mě, ale nikoho jsem neviděla. Tak nevím, jestli se mi to zdálo v rámci nemoci, nebo to mohla být pravda. Děkuji :)

34 m17 m17 | Web | 15. května 2017 v 16:18 | Reagovat

Co si myslíš o problému shánění práce a nezaměstnanosti? Je to tak "jednoduché" jak se říká anebo na tom mají, co do činění i to, aby se shodovaly energie dotyčných lidí a práce samotná člověka bavila = tedy ta pravá práce?
Všimla jsem si, že lidé s oborem, se kterým by se mohli uplatnit + s praxí najednou podobnou pozici sehnat nemůžou a skončí někde jinde. Nebo vystudují jistý obor a rozhodnou se pro zaměstnání jiné, o kterém tuší, že  "by mohlo být jejich", nemají znalosti a praxe ani za mák a stejně se dostanou...

35 m17 m17 | Web | 15. května 2017 v 16:20 | Reagovat

[6]: Já mám fb kvůli cizím jazykům. Sleduji komunikaci zahraničních rádií, protože kde jinde když jsi v ČR narazíš na nářečí onoho jazyka? :-) Jinak ho prakticky nevyužívám. ;-)

36 carnelian carnelian | 15. května 2017 v 23:25 | Reagovat

[17]: Děkuji moc! :) Ten křest mě dlouhodobě zajímá, i když já sama naštěstí pokřtěná nejsem. Ale ve 13 jsem o něm měla děsivý sen. Dává to smysl, že to, co pomůže na zrušení křtu, bude fungovat v modifikované podobě i na promoci, kterou bych brala jako slabší pouto než křest. Tak jen co mi dorazí peníze na účet, knížku objednám. :)

37 carnelian carnelian | E-mail | 19. května 2017 v 11:37 | Reagovat

[17]: Tak jsem právě knížku objednala a dneska je od rána celý magický den. Potvrzení a údaje k fakturaci, dva mejly, mi přišly přesně v 11:22. Což jsou podle numerologie andělská čísla a jako jediná se nesčítají, pokud jde o číslo života (tuším). Zůstávají tak, jak jsou. Můžou se sečíst, ale pak se člověk vzdal využití části svého potenciálu. No, já mám 11 a dá mi to každodenní práci nezklouzávat do dvojky a držet se 11. Ale lepším se. No co tím chci říct, všechno krásně funguje a je jasné, že jsem si knížku objednala v pravý čas. Děkuji a těším se! :)

38 sunrise sunrise | 20. května 2017 v 17:45 | Reagovat

je špatné pracovat pro obchod v jehož zboží (jídle) je nejvíc čipů (určitě víš o jaký obchod jde) ? Mám nabídku na brigádu a nevím jestli jí přijmout, aby mi to vesmír nějak nevrátil a abych z těch vydělaných peněz měla vůbec radost..

39 áťa 77 áťa 77 | E-mail | 22. května 2017 v 22:47 | Reagovat

Pokud je kruh konstruktivní symbol, proč písmeno "O" znamená 6 a tedy OOO tři šestky?

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama