Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na alueshop.webnode.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 24.05.

Odhalení: Spouštěcí zaklínadla pod názvem ,,Ježíš Kristus" a ,,Archandělé" / DOPORUČUJI!

15. května 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Nehmotný svět
Tento článek se asi mnoha lidem nebude moc hodit do krámu, protože podkopává něco, čemu uvěřil celý svět. Ale nedá mi to a posbíraná zkušenost mě vede k tomu, ho i s tímto vědomím sepsat. Dlouho jsem to odkládala, protože si uvědomuji možné komplikace, ale nakonec jsem si řekla od čeho dělám to co dělám... Nemůžu si to už nechat pro sebe, nejde to.

Začnu menším úvodem do problematiky. Letos v březnu mi přišel dopis, který mě rozplakal a uvízl mi v paměti. Po jeho přečtení na mě zůstala tíha, dala by se popsat jako pocit, že je potřeba vám to napsat. A dokud to neudělám, pořád na to musím myslet.
Napsala mi maminka člověka, který před lety býval zdejší zanícený čtenář, ale dnes už mezi námi není. Při autonehodě odešel do jiné dimenze, už je to pět let. Možná i proto mě její příběh tak zasáhnul, uvědomila jsem si, že jsme si možná dopisovali, mohli jsme být mailoví kamarádi jako s mnoha dalšími desítkami a stovkami čtenářů... A najednou ten člověk zmizí, už nikdy nenapíše a člověk se po letech dozví, co se vlastně stalo... Je to strašně divný a nepříjemný pocit, který mě zasáhnul poprvé. Poplakala jsem si a musím na ten dopis často myslet. Nebudu ho sem celý dávat, je dost intimní, ale přesto bych se s vámi chtěla podělit ještě o jednu podrobnost z tohoto příběhu. Dotyčná maminka se se synem setkala prostřednictvím snů brzy poté, co odešel. Navštívila ho v nebi a měli spolu krátký rozhovor.
Napadlo ji, zeptat se na Ježíše. A dostala tuto odpověď: ,,... podíval se na mě hodně vážně a řekl mi NIKDY, ALE NIKDY nevyslovuj jeho jméno, je tady někde, ale ty na něho zapomeň."

Proč jí tohle řekl? Jaké je skutečné pozadí za tímto jménem? - Pojďme si to společně rozebrat:

Celý svět uvěřil příběhu o Ježíší Kristu, který tady nemá smysl opakovat, speciálně když skutečné podrobnosti se pořádně neví. Dochovaly se záznamy všemožných neověřitelných autorů, některé jsou i velice pěkné a zajímavé materiály ke studiu jako třeba apokryf Evangelium Esejských. Známe určitou oficiální verzi co se hodí systému, různá náboženství se o ni nesmyslně přou, ale nebudeme do toho zabředávat, aby nám neutekla skutečná podstata věci. O tom dnešní článek není.

Ve směru New age a obecného duchovna, přestože jde spíše o směr nebo styl života (není to náboženství v pravém slovasmyslu), se toto jméno používá až nepříjemně často. Lidé se sice nehlásí k žádnému konkrétnímu náboženství, ale často používají jeho prvky. Mají na celou věc možná alternativnější a otevřenější náhled, ale přesto z nějakého důvodu mají tendenci aplikovat náboženské učení částečně do New age. Výsledný maglajz jim pak dělá v hlavě nepořádek, protože to dohromady nedává synergii, ale vzájemně se to vyvrací. To dobře slouží ke zmatení lidí a zmatený člověk se pak snadněji vmanipuluje do soukolí Matrixu.



Velmi populární jsou channelingy. A channelingy s Ježíšem jsou evergreen. Kdo ho nikdy nedělal, jakoby ani nebyl správný mystik. Ano, i já jsem to zkoušela. Když jsem byla ještě malá holka, co hledala sebe sama, dozvěděla jsem se o tom a zkoušela to. Bylo mi asi 12 když jsem s těmi pokusy začala. Tehdy celý český internet obsahoval pár článků a nikde nebyl nikdo, kdo by mi to vysvětlil, kdo by mě správně navedl, s kým bych to mohla rozebrat, od koho se inspirovat. Jenom pár stručných opisků z knížek, jinak se k tomu nikdo pořádně nehlásil, jeden opisoval od druhého. Původní originální data neměl nikdo a jediná stránka kde něco trochu bylo, byl starý Osud.cz, který byl placený, takže jsem měla smůlu, vždycky mě to vykoplo ven a nedočetla jsem se tam nic. Bylo to prostě období temna na českém internetu, kdo to nezažil, vůbec nepochopí, jaký máme dneska luxus a k jakému obrovskému rozvoji došlo. V podstatě jsem se stala tím, koho jsem tehdy sama potřebovala k ruce a kdo mi chyběl. Ideální výběr profese.
Byla jsem prostě odkázaná jenom sama na sebe a na svou zkušenost. Tak jsem tu zkušenost nějakou dobu sbírala. Nelituji této kapitolky, byla to pro mne cenná lekce, sáhla jsem si na to, poznala jsem o čem to je a mohla jít zase dál.... Beru to jako fázi rozvoje, která logicky musela proběhnout.

Pochopitelně jsem měla výsledky a dodneška mám schovaný veliký tlustý, hustě popsaný šanon. S každým stěhováním vyhazuju nepotřebné krámy, ale moje šanony jedou vždycky všude se mnou, všechno mám archivované. Protože obsahují několik let dokumentace mého ranného výzkumu, i z doby před založením stránek v roce 2006.
Možná také díky tomu, že jsem si to psala, a pak zpětně analyzovala, prociťovala a přemýšlela nad tím co mi bylo řečeno, jsem brzy zjistila, že to není moje cesta. Že mi odpovídá kde co. Že ze začátku se ozve to dobré, ale postupně jak se to protahuje a člověk přestává být bdělý, se do toho začínají motat vlivy, které už dobré nejsou a channeling úplně znehodnotí. Trvalo mi to asi 2-3 roky pokusů, než jsem si uvědomila, že tohle není skutečná cesta, že to je spíš ztráta času, marné nimrání a zabředávání do hovorů s duchy a dušemi, které mi možná dává pocit výjimečnosti, ale jinak mi nic nepřináší, jenom sytí moje ego. A tak jsem tu metodu opustila a naučila jsem se nehledat odpovědi venku, nevyvolávat žádné bytosti. Zaměřit se do sebe, hledat odpovědi v sobě a vést rozhovory sama v sobě. Protože tudy vede cesta a tudy skutečně přichází to vedení, které mě dostalo tam, kam jsem se dostat chtěla, měla a potřebovala... Do této životní fáze.

V období mého průzkumu a zkoušení channelingů se mi jednou také ozval Ježíš. Samozřejmě to nebyl on, ale bytost, která se tak představila. Byla na mě hodná, ale stejně tak jako ostatní duchové z channelingů, také se snažila působit na moje ego a nabulíkovat mi různé nesmysly, které se dobře poslouchají, ale když jim člověk uvěří, celkem dobře mu to po letech může vypatlat mozek.
Takže tady pak chodí všelijaké existence, co tvrdí že jsou reinkarnace Imhotepa, Druhý příchod Ježíše Krista, Inkarnovaný anděl Sandalfon, inkarnovaný Zadkiel, Uriel a další pomatení zachránci planety Země a lidstva, kteří by rádi zachránili celý svět a přitom neumí vytáhnout z hnoje ani sami sebe.
Nechci být na nikoho zlá, ale je to prostě tak a jelikož se s těmi lidmi hodně setkávám, jednoduše na nich ty opakované vzorce vidím. A pochopitelně mě to trápí, protože se jim to strašně blbě vysvětluje. Berete jim jejich iluzi a to nikdo nemá rád. I když dost záleží na tom, jak moc tomu propadli. V počáteční fázi se ještě dají zachránit, aby znova začali používat selský rozum. Ale někdy bývá pozdě a už s tím nic neuděláte.
Často zazní věta a už je mi jasné, odkud to ten dotyčný člověk má. Protože temné bytosti našeptávají podobné věci, podobné vzorce a mnohdy různí lidé co channelují Zadkiely a Sandalfony, aniž by věděli kdo to doopravdy je, říkají stejné věty a stejné bláboly, aniž by se vzájemně znali. A mají u toho stejně blbý povznesený výraz ,,duchovního člověka".
Po svém setkání s tak zvaným ,,Ježíšem" jsem veškerých channelingů úplně zanechala, protože jsem si uvědomila, že mě to vede někam úplně jinam, než bych chtěla a neměla jsem z toho dobrý pocit. Přestože jsem byla vychovaná k víře a měla bych být logicky z takového zážtku úplně hotová, něco mi říkalo, že to není dobré a už jsem se nikdy znova o spojení nepokoušela. Poslechla jsem svůj špatný pocit, tento radar mi funguje dobře celý život a na rozdíl od ostatního, nikdy nezklamal a nemá poruchy.

Jeden příklad za všechny? Provařený ,,Druhý příchod Ježíše Krista", kterému už se nějaký ten pátek směje celý internet. Pravděpodobně už to znáte. Ale je to dobré i jako studijní materiál a odstrašující případ. Protože tam můžete vidět ukázkový, čistokrevný výsledek toho, co se stane, když člověk najede plně na podsouvané nesmysly od temných bytostí. Nedá si pozor a pak klidně může prohlašovat, že je Ježíš. Možná vám to připadá jako extrém, ale takových lidí tady je hodně. Akorát nejsou tolik vidět a jejich blbnutí se nestalo virálním.

Druhý příchod Ježíše Krista
https://www.youtube.com/watch?v=F_69AeOKWf4
Přesně takto mluví ďábelské bytosti: ,,Láska sem láska tam, já vás strašně miluju, a chci vám pomoct..." (do hrobu)

Takže kdo to je ten ,,Ježíš", proč bývalý čtenář ze druhého břehu řekl, ať nevyslovujeme jeho jméno? Co to je za bytost, která člověka umí zblbnout tak, že uvěří, že je jeho inkarnace? - V žádném případě to není dobrá entita a vyslovováním jména Ježíš k sobě voláte ďábly.
Všelijakých channelingů s Ježíšem můžete na internetu najít hromady, jsou to neskutečné bláboly, a všechno na jedno brdo. Něco na styl toho, co vidíte ve videu.

Nejsem si úplně jistá, nakolik můžu zacházet do podrobností, proto to pokud možno polopatě shrnu. Můj závěr plyne z pozorování, vlastních zkušeností s démonickými silami, a z rozhovorů s lidmi, kteří na rozdíl ode mě mají přístup do archivů, kam bych se sama nedostala.
Co se týče historického pozadí, skutečně se sem narodil člověk, který měl velice dobré srdce a chtěl pomoci lidem. Měl léčitelské schopnosti, napojení na Konstruktivní sílu Vesmíru a snažil se otevřít lidem oči. Byl vidoucí. Ale tento člověk byl zavražděn a použit. Ve skutečnosti se jmenoval jinak a inspirace z jeho života sloužila k sestavení příběhu o Ježíši, který známe dnes. Ve skutečnosti se dotyčný nejmenoval Ježíš a vyslovováním jména Ježíš se nespojujete s ním, ale s démonickou silou, která ho zavraždila a která si na tom postavila příběh, díky kterému ovládá lidi a saje z nich denně energii. O tom co dělá s lidmi křest, kostel, kříže, amen, náboženství atd. už jsem psala mnohokrát...
Ten člověk byl skutečný, jeho duše je v nebi, ale jeho jméno neznáme. A většina všeho, co se domníváme, že se dochovalo, je zfalšované. U toho zbytku si nikdo nemůže být ničím jistý a nelze na tom proto nic zakládat. Maximálně použít jako studijní materiál, ale neviset na tom. Protože absolutně nevíte a nedopátráte se, kdo to ve skutečnosti napsal a nakolik je to inspirované realitou a nakolik je to na objednávku mocipánů a kdejakých podobných zmetků.

,,Ježíš" není lidská bytost která byla zavražděna za to že říkala lidem pravdu. Je to heslo k vyvolání ďábelské síly. A podle toho, co se mi zatím podařilo zjistit a posbírat to vypadá, že i jména domnělých ,,Archandělů" jsou též hesla k invokaci Ďábla.
Neptejte se mě jak, ale přes někoho jsem se náhodou seznámila s bývalým temným mágem. Už to řadu let nedělá, prý je čistý, vypadá to tak... Poměrně silným mágem, nutno podotknout. Nebyl to žádný amatér, co by si hrál na stolečku se svíčkama a vyvolával si pro zábavu krvavou Marry. Přesně ten typ mága, kterého fakt nechcete, aby na vás někdo objednal.
Sice už to dle vlastních slov řadu let nedělá, vymanil se z tohoto vlivu, přesto jsem s ním nechtěla mít nic společného, protože jsem na tyhle věci velice opatrná, mám obrovský respekt a znám ty lidi, co říkají že už Ďábla nevolají, ale tajně ho volají a pak s tím likvidují všechny lidi kolem sebe... A pak běháte a jenom po nich hasíte požáry... Ale to už je vlastně jiný příběh.
Každopádně jsem našpicovala uši podle hesla ,,poznej nepřítele" co se dozvím, protože to byla výborná příležitost poslechnout si taky něco z druhé strany.

Tento člověk o tom ani neví, ale potvrdil mi moje staré podezření. Už jsem o tom několikrát na webu psala, že bych si raději dávala pozor na zprofanovaná jména Archandělů. Jednak andělé se za vyšší a nižší nepovažují, nemají žádný kastovní systém a druhak mi připadalo velice podezřelé, co za šílenosti lidé plodí při channelingu, při kterém používali k vyvolání právě tato jména.
Mluvíme konkrétně o patnácti heslech ze starých židovských textů:
Azrael je velice zajímavá bytost speciálně pro mě. Pamatuji si totiž, že v době kdy jsem zkoumala co se dá dokázat s channelingy, se mi tato bytost sama ozvala, stejně jako údajný ,,Ježíš". Představila se mi přesně takto, řekla že je jeden z mých strážných andělů, ale nějaký vyšší ,,lepší, silnější". A byl velice vlídný a velice mi lezl do zadku. Vedle ,,Ježíše" to byla druhá bytost, u které jsem měla velice silný pocit, že se něco děje, co není v pořádku a už by se to nemělo opakovat. Už jsem ho nikdy nevolala a později jsem zjistila, že to je jedno ze jmen Archandělů....
Někdo, kdo má přebujelé ego, by si myslel, jak je strašně dobrej. Ale já si uvědomila, že mě v té době kontaktovala démonická síla, protože ji moje intuice bezpečně identifikovala. Někdy se tento démon představuje také jako Azazel a používá řadu podobných jmen, ale je to jedna a ta samá bytost... Tehdy mi ale neřekl, že je andělem smrti: https://cs.wikipedia.org/wiki/Azrael

Vraťme se zpět k dotyčnému černému mágovi (bývalému... budu věřit tomu, že je dnes na naší straně): Tento člověk kdysi dávno před lety přišel na jednu speciální akci, ke měl od někoho za úkol provést pořádnou černotu. O incidentu se mluvilo. Já tam tehdy nebyla, ještě jsem byla malá a tahala kačera po dvorku, když se tohle dělo. Vyvolal tam tajně určité temné bytosti a způsobil problémy a kolaps několika lidem, kteří tam byli v publiku, protože přednášející je viděl, odrazil a ta energie pak přeskočila na publikum. Tak byl černý mág tehdy odhalen a byl to počátek jeho ukončení spolupráce s ďábly. Když dotyčný mág řekl, jak se jmenovala konkrétní bytost, kterou tam vyvolal a poslal na přednášejícího, vyslovil přesně jedno ze slavných jmen domnělých archandělů: ,,Metatron"! Potvora tak silná, že zkolabujete v publiku, ani nevíte proč, jenom co na vás přeskočí. TITO MÁGOVÉ VÍ, ŽE JSOU ARCHANDĚLÉ ĎÁBLOVÉ!!! Využívají jejich síly a smějou se lidem za zády, jak jsou blbí a ještě si ty ďábly sami doma při channelingu vyvolávají!! Málem jsem spadla ze židle, když to řekl... Jen tak tak jsem zůstala v relativním klidu. A od té chvíle mě to žralo ještě víc.

Mám obrovské množství dalších zkušeností, které bych mohla k tématu dopsat, ale nerada bych tu rozpatlala něco, co není vhodné. Také v tom figurují zemřelí a doposud žijící, něco je uzavřené, ale něco stále probíhá a s něčím se pořád ještě zápolí. Možná se k tomu vrátím později, hodně jsem toho dala do své třetí knihy Anděl strážný, ale nechci říkat, že všechno vím. Pořád jsem v procesu a neustále sbírám poznatky.
Tyto konkrétní poznatky jsou pro mě tak tíživé, že jsem to prostě musela sepsat a jít s tím ven. I když vím, že je pravda nepohodlná, jsem pevně přesvědčená o tom, že to je tak správně, že se to nějakým způsobem musí pustit ven, že se to musí dostat k lidem.
Je kolem toho spousta mystifikací a člověk se těžce drží své intuice, když ho pořád mainstream bombarduje s úžasným Ježíšem a úžasnými Archanděly.
Ale jedna věc je jistá. Když budete dělat věci stejně jako zbytek, nikdy na nic nového nepřijdete. Naopak když se vydáte svou vlastní cestou a nenecháte si podsouvat vnější programy, můžete odhalit, jak moc jsme jako společnost vedle a jak moc jsme zaslepení svým egem a chorobnou potřebou vypadat líp, být lepší, být víc a být inkarnovaný Ježíš. Tohle všechno plyne z obrovského komplexu méněcennosti a vnitřní nelásky, ale balí se to do strašně sladkých vzletných slov o lásce.
O lásce nejvíc mluví lidé, kteří ji necítí a nemají. Láska je nádherná a láska hory přenáší, ale v ústech lidí, kteří ji necítí ani sami k sobě, slouží zejména k manipulaci. Stejně tak z úst temných bytostí je básnička o lásce způsob, jak vás zblbnout a použít vaši nevědomost proti vám. Láska se pozná především podle činů, ne podle toho jak o ní druzí umí básnit, aby vypadali dobře a aby se vám vetřeli do přízně.

Dejte si obrovský pozor na tato hesla. Určitě je vhodné odnaučit se říkat slovo Ježíš, nevyslovovat ani jména Archandělů, ani s nimi nemluvit. Je to past!!



 


Komentáře

1 hanka hanka | 15. května 2017 v 7:50 | Reagovat

To je fascinující, děkuji! K channelingům jsem naštěstí nikdy neměla sklony, přišlo mi to trapné, že všichni channelují a dozvídají se pořád ty samé fráze. Ale napadá mě jedna věc, když je jméno "Michael" zmanipulované, používá se i jako jméno pro lidi, tak asi nebude vhodné dát ho svému dítěti, co? To je škoda, líbilo se mi.

2 Alue Alue | 15. května 2017 v 8:13 | Reagovat

[1]:  Nedají se sice házet všichni lidi do jednoho pytle, ale zkus zavzpomínat, jací byli všichni Michalové, které jsi doposud v životě potkala... Jsou jména, co přitahují určité lidi. Ale taky to neplatí na tisíc procent.

3 jirik jirik | E-mail | 15. května 2017 v 8:46 | Reagovat

Zajímavé téma je také svatořečení, apod.

Pápež František svätorečil fatimskych pastierikov
http://www.hlavnespravy.sk/1001702-2/1001702

Pápež vyjadril vážne pochybnosti nad údajnými zjaveniami v Medžugorí
http://www.hlavnespravy.sk/papez-vyjadril-vazne-pochybnosti-nad-udajnymi-zjaveniami-v-medzugori/1002482

a úplně katastrofální jsou náboženští fanatici

4 leeth leeth | 15. května 2017 v 8:47 | Reagovat

Článek oči otevírající mnohým lidem. Klidně to riskuj častěji! :D jsem moc vděčná, že o tom píšeš. Tak obohacující.
Tak proto tedy jsem měla vždy "nepochopitelné" cukání, kdykoliv články a spousty knih podbízely rituály s archanděly a podobně. Úžasné.
Akorát to video bylo lehce na zvracení. Tomu se ani nedalo smát..:D
Existuje vůbec něco podobného archandělům? Třeba nejznámější andělé sloužící mnoha lidem najednou? Nebo možná i archandělé existovali ale lidem se místo nich snaží vnutit démoni podobného jména? To jsem úplně nepochopila, ale kdyby nebyla odpověď, tak v podstatě to není důležité, tak i tak si od archandělů a Ježíše vždy držím odstup (a už vím proč, takže děkuji :)

5 Lori Lori | Web | 15. května 2017 v 9:21 | Reagovat

Kamarát verí na konštruktívne energie - napríklad prírody. No kedysi mi povedal, že na dobro anjelov nie, lebo jeho skúsenosti mu ukázali, že anjeli sú zlí, temní a zákerní.
Vtedy som tomu nerozumela, ako to môže tvrdiť... vďaka tomuto článku som azda čiastočne pochopila, čo sa mohlo stať a na koho sa kedysi dávno napojil. Dakujem
:)

A s Michalmi je zaujímavé, že naozaj som ich strela veľa takých pri ktorých sa až po rokoch ukázala ich..nevyrovnanosť. zaujímavé :) :-)  :-)

6 micka micka | 15. května 2017 v 9:38 | Reagovat

Hmmm, zajímavé....jak člověk pak ale pozná s kým mluví i v rámci takzvaného vnitřního monologu? Myslím tím, že nikoho nechanneluje, jen si tak přemýšlí sám v sobě, každému se asi stane, že občas uslyší "cizí" myšlenku.

7 Jarda Jarda | 15. května 2017 v 10:01 | Reagovat

Jsme bezmocní před zázrakem, proto převádíme každý zázrak na problém. V problémech jsme pány situace a pociťujeme možnost kontroly. V zázracích jsme bezradní, nemůžeme nic dělat, díváme se smrti do tváře a nemůžeme již s ničím manipulovat.
Osho

8 Jiřík Ba Jája Jiřík Ba Jája | 15. května 2017 v 10:10 | Reagovat

Ani nejživější vzpomínka se nevyrovná přítomnosti, která je jediná skutečná v tom smyslu, že jedině z ní vede cesta do věčného života.
Osho

9 oskar oskar | E-mail | 15. května 2017 v 11:03 | Reagovat

Jen to potvrzuje mé cítění a mojí teorii...my sami jsme součástí Boha (nekonečné tvořivé energie)a zde na hmotné a mamonem zatížené Zemi máme svést boj sami se sebou (marnivé zlo nebo skromné dobro?) A s výsledkem - poznáním, se v čase nám určeném vrátíme domů...tam, odkud jsme přišli, do centra všeho, aby jsme do kolektivního vědomí přidali naše poznatky, ty zlé i ty dobré, protože všechny mají dopad na náš rozvoj i vzestup Vesmíru

10 MaryL MaryL | 15. května 2017 v 11:11 | Reagovat

Celkem tezke vyhybat se jménu michael, kdyz s jednim bydlim :D. Přitom krásné jméno, ja se taky jmenuju mariam po údajné matce ježíše. Je to taky spatne?

11 Alue Alue | 15. května 2017 v 11:22 | Reagovat

[10]:  To nevím :)

12 Aleš Aleš | E-mail | 15. května 2017 v 11:34 | Reagovat

Pokud nikomu neřeknete, nepředáte co jste se naučily a necháte si to pro sebe budu Vás považovat za bezbožné. To řekl Buddha svým žákům.  ...Budhha Forever...

13 áťa áťa | E-mail | 15. května 2017 v 11:45 | Reagovat

Přečetl jsem jedním dechem! Alue, nechceš někde pod své články vkládat tlačítko  "Podpořit článek příspěvkem"? Jak říkáš, žijeme v takovém luxusu, že se na českém internetu vyskytují i tyhle článkové perly- teď díky hlavně tobě. Myslím, že v tvém případě by bylo nanejvýš vhodné dát čtenářům možnost přispět ještě nápadnější formou. Vážně. Zasloužíš si to. Vždyť kolikrát čtenářům skvěle poradíš a ani to nechceš jako hrazenou poradnu, vím o čem mluvím, taky jsi mi kolikrát poradila bezplatně :)- a tenhle článek? A stovky dalších? Víš jak pomáháš?

Za článek moc děkuju, mamka k sobě často volá toho Rafaela a říkal jsem jí, ať to nedělá, že máme určitě své anděly, že to dává větší smysl. Teď mám o důvod a argument víc, proč si myslím, že není dobré tohle dělat.

Mimochodem, teď už asi tušíme, na co se napojuje ta Doreen Virtue (taky o nich píše). Chudák ženská, ani o tom neví...

14 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 15. května 2017 v 12:04 | Reagovat

A já si až do teď myslela, že výstup těch ženských v tom videu je trolling. Že tak pošahaný nemůže nikdo být.
K mnoha jménům těch archandělů mám taky nevysvětlitelnou nedůvěru. Třeba slovo Metatron se mi vyloženě nelíbí. Azrael se zas jmenoval takový ten zlý kocour ze Šmoulů. Ariel je jako prací prášek. Sandalfon je jako sandál a Zadkiel jako zadek. A mnohokrát se mi osvědčilo, že jsem-li na pochybách, jestli je něco dobré či špatné, vždycky si řeknu, co mě dané slovo připomíná.
Ale je fakt, že ke jménům, jako je Gabriel, Rafael nebo Michael žádný odpor nemám. A nedovedu si ani vnitřně odůvodnit, proč bych měla mít. Nevím. Právě teď asi zklamala moje vlastní metoda.

15 Alue Alue | 15. května 2017 v 12:12 | Reagovat
16 Jarda Jarda | 15. května 2017 v 12:59 | Reagovat

[9]: odpad dopad. Kolik "poznatků" potřebujeme pro setkání se Světlem? Žádný. Naopak se Duše musí přebytečného odpadu zbavit (Ega a nahromaděných vědomostí ) Radujme se s použitím ochrany.. :-P

17 fluttershine fluttershine | 15. května 2017 v 13:02 | Reagovat

[15]: Já jsem si prvně myslela, že Zadkiel je vtip xD

Každopádně díky za článek, začnu dodržovat přikázání "neber jméno Boží nadarmo".

18 Yvette Yvette | 15. května 2017 v 13:22 | Reagovat

Oskar, to si veľmi krásne napísal![9]: :-)

19 Lucka Lucka | 15. května 2017 v 13:25 | Reagovat

Sakra já každý de prosím o ochranu zrovna - ježíše-
Asi to rychle napravím, odnaučením toto neříkat.
Ale koho mám pak prosit o ochranu?
Boha?
Nebo prostě věřit , že co má být se stane, vše dobré.
A co ta modlitba
Otče náš, ... ?

20 kalia kalia | 15. května 2017 v 13:31 | Reagovat

Kdysi jsem na těchto stránkách četla o andělech, tak mě napadlo, zjistit jméno toho svého. Někdo mi ve snu řekl jméno Arael a ještě se mi ukázal anděl s mečem. Na internetu jsem dohledala, že to je archanděl - zdálo se mi to divné, ale věřím skoro všemu, tak proč ne. V komunikaci jsem ale nepokračovala, protože jsem si řekla, že mě osobně andělé nezajímají a o komunikaci jsem se pokoušela jen proto, že jsem o tom četla na internetu, jak se to někomu daří a jak je to dobré, ale mě osobně to vlastně nezajímá (samu od sebe by mě nenapadlo komunikovat s anděly). Tak jsem mu řekla, že mě to nezajímá, ať odejde, že se s ním bavit nechci.

Pak jsem četla knížky od Doreen Virtue, které se mi líbily, a zaujal mě tam archanděl Michael. Konal dobro a šla z toho dobrá energie, tak mě to začalo zajímat. Četla jsem i kdesi na internetu nějaký chanelling od Michaela a zase z toho šla ta samá energie a dokonce se i nějaká bytost v mé blízkosti s touto energií objevila a začala mi pomáhat. Jelikož mě ta bytost začala zajímat, tak jsem to nehodnotila, ale zjistila jsem si více podrobností. Napojila jsem se na morfogenetická pole Vesmíru a stáhla jsem si tam informace o bytosti Michael (v mojí řeči abych jim rozuměla, tedy informace poskládané podle toho, jak já přemýšlím). Dozvěděla jsem se, co jsem potřebovala, a řekla jsem té bytosti, že v minulosti udělala obrovskou chybu (že se stala archandělem), že pomoc od ní již nemůžu přijmout, když vím, co za tím vězí a dále jsem jí dala rady podle mého nejlepšího uvážení, co udělala špatně a proč, příp. jak to napravit (pokud to vůbec jde napravit, to fakt nevím). Ale ať v žádném případě nepokračuje v "archandělování", že to je špatně. Ta bytost mě nejdřív přemlouvala, že je dobrá, že pomáhá lidem a bla bla. Tak jsem jí řekla, ok, mé rady neposlechneš, tak si žij jak chceš, ale mě nech být, já o tvoji pomoc nestojím a dále se tvými problémy zabývat nebudu. V tu ránu se kolem mě zvedl vichr, který na mě jakoby útočil a vyhrožoval, tak si říkám co je, vždyť jsem byla slušná, řekla jsem a udělala jsem to nejlepší co šlo a to, že s někým nechci být v kontaktu je snad moje věc (neudělala jsem nic špatného, tak proč zažívám jakési nepříjemné "následky"?). Pak to pokračovalo tak, že ta bytost se změnila na temnou a začala na mě útočit černou energií. Vysvětlování z mé strany nepomáhalo, ta bytost byla naštvaná a z té dobré pomáhající se změnila na tmavou silnou útočící bytost. Měla jsem i trochu nahnáno, ale nakonec mě po čase nechala být. Od té doby vím, že archanděl Michael je temná bytost se kterou se nebavím. A ani lidem, kteří mají problémy s archanděly, nepomáhám. Nechci se do toho znovu zaplést. (To, co jsem zažila, mi stačilo. Jsem ráda, že jsem to nějak zvládla sama za sebe.)

21 Veronika Veronika | 15. května 2017 v 13:38 | Reagovat

Ahoj Alue,díky za poučný článek. Zajímalo by mě,jak je to s nanebevzatými mistry. Přijde mi to podobné jako ti archandělé. Děkuji za odpověď. V.

22 Arleta Arleta | 15. května 2017 v 13:51 | Reagovat

Velmi zajimave, zrovna nedavno jsem premyslela, co si zpusobujeme tim, ze tato jmena vykrikujeme, zejmena ve vypjatych situacich - a sup! Clanek :) Co ma tedy za vyznam prikazani z desatera "neber jmeno bozi nadarmo", je to zpusob jak dat zadobre zakonum vesmiru? A vedi radovi knezi o techto cirkevnich tajemstvich, nebo jsou soucasti vymyvani mozku, protoze pokud tomu sami veri, mohou lepe presvedcit ostatni? A co Jan Tleskac? :D

23 Lizzy Lizzy | 15. května 2017 v 14:10 | Reagovat

Jen tak přemýšlím, u těch jmen, ve středověku působili dva zajímaví lidé Michelangelo a Raffael, oba umělci a nadaní takovou genialitou, že je to sotva v možnostech normálního člověka... nemůže jejich jméno být odkazem na to, že to lidé tak docela nebyli, nebo je posedla ta "archandělská" bytost?

24 jirik jirik | E-mail | 15. května 2017 v 14:20 | Reagovat

Když dva dělají totéž není to totéž -

Tragicky skončila demonstrace víry pastora Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů v Zimbabwe. Hodnostář Jonathan Mthethwa se věřícím snažil předvést, jak Ježíš Kristus chodil po vodě. Namísto zázraku byli ale věřící svědky toho, jak pastora zabili krokodýli. Zbyly po něm jen sandály a spodní prádlo. V pondělí o tom informoval deník The Daily Mail.

https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/437799-pastor-predvadel-chuzi-po-vode-po-utoku-krokodylu-z-nej-ale-zbyly-jen-sandaly.html

25 Gabby Gabby | E-mail | 15. května 2017 v 14:29 | Reagovat

A je spatne kdyz se jmenuji Gabriela?

26 iku iku | E-mail | 15. května 2017 v 14:32 | Reagovat

Je to už dost dávno, kdy se mě dostala do ruky knížka o světových náboženstvích.V kapitole o křesťanství  se psalo, že o osobě Krista se nenašel žádný historický doklad, že taková osoba, takový člověk vůbec existoval.
Věřící tento fakt vůbec nezajímá.
Jedou podle toho, že člověk je hříšná nádoba a měl by se zbavit pýchy.

27 Miloslav Miloslav | E-mail | 15. května 2017 v 14:51 | Reagovat

Dobre vědět a hledat  Zakon jednoty a možna ještě str bod zlomu a tam odhaleni  corey goode

28 andrea andrea | 15. května 2017 v 16:38 | Reagovat

Ja už som minule uvažovala nad tým, prečo, keď ma niečo prekvapí, alebo sa zľaknem, alebo sa mi niečo nepodarí, úplne automaticky vyhŕknem "Ježíš!". A robí to veľmi veľa ľudí. Druhá verzia je "ježišmária"  :o) A napriek tomu, že som cielene skúšala toto zvolanie nahradiť iným slovom, zatiaľ sa mi to nepodarilo. Inak, preusporiadaním písmenok tohto mena vznikne slovo " Žiješ"!

29 Fellien Fellien | Web | 15. května 2017 v 16:38 | Reagovat

Já se přiznám, že jsem k víře jako takové vychovaná nebyla a tyto věci jdou mimo mě. Ani teda neznám význam slova archanděl. Ale přiznám se, že to s těmi jmény archandělů se mi moc nezdá. Protože mám čtyři anděly a jeden z nich je právě Gabriel, je to ten kterého znám nejdýl, nejvíc s ním komunikuju, který byl se mnou vždy, když jsem potřebovala pomoc i ochranu. Nesčetněkrát mě právě on ochránil před destruktivní silou zvenčí, on mě mnohokrát varoval, když jsem právě chtěla zkusit channeling, takže jsem ho poslechla a žádný neprováděla. Když jsem chtěla několikrát skončit se životem, tak to on mi pomohl se dostat z depresí, společně s ostatními anděly. Když jsem přecházela cestu, zakřičel na mě "stůj" a právě v tom okamžiku deset centimetrů ode mě se stala obrovská havárie aut. Nebýt jeho a ostatních andělů (a taky svého psa), už tady nejsem. Takže ať už je Bible jakýkoli sektářský blábol a ať už jsou archandělé cokoliv, na Gabriela nezanevřu. Je ale fakt že jsem zažila jednu ženskou, která blábolila že k ní přišel archanděl Gabriel a že Gabriel je jen jeden a je to jen archanděl a je to její osobní anděl a ostatní co tvrdí, že mají anděla Gabriela, tak jen lžou. Když jsem se pak na to ptala Gabriela (bylo mi tenkrát asi 14) tak mi řekl, že nic jako archandělé neexistuje. A právě proto jsem se o to už víc nikdy nestarala a proto ani nevím, co má vlastně pojem archanděl znamenat. Proto mi to moc nesedí. Protože to co mi kdy řekl Gabriel se stoprocentně shoduje s tím, co je tady ve článku uvedeno. Až na jména archandělů. Třeba je to jen něco jako shoda jmen :-D Jinak ze života chlapa Gabriela neznám jako člověka, jen znám dvě Gabriely jako holky. Obě jsou to moc hodné ženské, jedna je sice taková jednodušší, ale jinak jsou obě hodné. Ani jsem nezažila, že by třeba někoho pomlouvaly nebo tak. Prostě takový ten člověk, o kterém se říká, že je dobrák od kosti.

30 Kačka Kačka | 15. května 2017 v 17:04 | Reagovat

Tak já se řadím k těm trubkám, co si mysleli, že na Gabrielovi atd. nemůže být nic špatného. Dlouho, roky. Začalo mi to být divné (např. jak je možné jména archandělů používat, když se objevují v satanských rituálech), ale definitivně mi to doklaplo až po Aluščině poslední knížce.

31 Fellien Fellien | Web | 15. května 2017 v 17:10 | Reagovat

[19]: Pros svoje anděly, nebo konstruktivní sílu vesmíru. A mě teda staříček učil jedinou modlitbu, když jsem byla malá, a ta byla "andělíčku můj strážníčku...", žádný Otec ani nic takového.

32 Alue Alue | 15. května 2017 v 17:11 | Reagovat

[28]:  Taky Ježíšuju, snažím se to omezovat... zejména poté co mi došel ten dopis. Ale ten návyk je tak hnusně zažraný!

[25]:  To nevím. Vůbec mě taková souvislost nenapadla, když jsem článek psala.

33 Alue Alue | 15. května 2017 v 17:14 | Reagovat

[29]:  ... a mně zase údajný Archanděl Gabriel - nebo bytost co si tak nechávala říkat - zabila kámoše. Mám o tom v knize. Dost zvláštní rozpor.
Na druhou stranu potvrzuji, že andělé říkají, že archandělé neexistují. Je to náš výmysl a hra na silnějšího a většího.

34 Fellien Fellien | Web | 15. května 2017 v 17:47 | Reagovat

[33]: No mně právě Gabriel přímo řekl, že není žádný archanděl a že ani neexistují. Je to fakt divné. Třeba někdo, kdo tady tomu šéfuje, zamíchal mezi jména archandělů (doopravdických špatných bytostí) i jména existujících andělů, aby padla špína i na ně, kdyby na to někdo přišel? Nenapadá mě jiný důvod. Nebo se nějaká temná bytost za archanděla Gabriela jen vydává? Jelikož stále ani nevím, co ten archanděl má vůbec být, tak se nad tím i blbě dumá. Fakt jsem náboženstvím naprosto nepolíbená.

35 adonajpetr adonajpetr | 15. května 2017 v 19:02 | Reagovat

Tak se nakonec zdá, že je lepší nechat jemnohmotné bytosti plavat a tzv. materialisté jsou na tom vlastně líp, protože v nic takového nevěří.
Na druhou stranu, je třeba se prokousat vším, co je zavádějící a pro nás přitažlivé, dokud se více nevyvineme v poznání, které bude na pevných základech.

36 Verča Verča | 15. května 2017 v 19:41 | Reagovat

[23]: nad tím samým jsem taky párkrát přemýšlela:-) Ale úplně největší HÁDANKA pro mě je, proč dali jména uměleckých mistrů renesance SLAVNÝM ŽELVÁM NINJA??? :-D Rafaelo, Donatelo, Michalangelo, Leonardo?.... TO JE ZÁHADA!! :-D  :-D  :-D

37 Peace Peace | 15. května 2017 v 19:55 | Reagovat

Nevím jestli je to úplně přesně k tématu, ale napíšu takové krátké mé zamyšlení a zároveň i dotaz. Pár dní zpátky jsem v práci pozoroval robotické ruky jak zpracovávají výrobky a předávají si je mezi sebou. V podstatě by šly v dnešní době tyto robotické ruky vyrobit tak, že by se sami dokázaly učit. To mě přivedlo na myšlenku, že by takto šla vlastně vytvořit "bytost", která by ale neměla duši a ani vědomí. Nemám z toho vůbec dobrý pocit a přemýšlel jsem jestli náhodou temné bytosti nebo některé z nich nejsou v podstatě jen takovéto stroje. Nevíš Alue jak to je? Nevím jestli je vůbec dobré o tom přemýšlet, protože když nad tím přemýšlím, tak se cítím nějak divně.

38 Alaiana Alaiana | 15. května 2017 v 19:56 | Reagovat

Řekla bych, že andělé jako Gabriel, Michael a všichni ostatní opravdu existují. Já k těmto jménům necítím žádný odpor. A rozhodně není špatně, když se někdo tak jmenuje. A Fellien to napsala krásně. Někdo použil jména těchto skutečných andělů, aby pak padla špína i na ně. Stejně tak se mohou temné bytosti za ně i vydávat. Jiné vysvětlení snad ani neexistuje. Ale máte i důkaz, jestli je to on, nebo ne. Udělejte to jako Fellien a zeptejte se té bytosti na archanděly. Když vám řekne, že žádní nejsou, tak můžete být v klidu. Když je neumíte slyšet, tak pak jedině vycítit, jestli je temná, nebo konstruktivní.

39 Crow G. Crow G. | E-mail | 15. května 2017 v 20:09 | Reagovat

Díky. Potvrzuje to mé podezření.
Vše je tak nejasné a manipulující, že jednoduše věřím své duši, která Ví.

40 roman roman | 15. května 2017 v 21:56 | Reagovat

[34]: nebo se můžou hodně dobře maskovat, a jen výbornou intuicí je lze prokouknout.
Jinak, používání jména J...., mi nikdy nešlo přes pusu. Asi náhoda.

Alue, jo všiml jsem si, jak si tak ztuhla, když padlo to jméno M***. Bylo mi to sice divné, ale ne důvod, proč se ptát. (toto klidně smaž, to je pro Tebe :-) )

41 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | 15. května 2017 v 22:11 | Reagovat

No, máš pravdu, pustila ses na tenký led. A všimni si, jakou máš moc, jakým symbolem ses pro řadu přátel stala.
Z tvého textu cítím černobílé vidění světa. Symbol dobra zaměnit za symbol zla, nebo obráceně. Z vyřčených slov je cítit silný dogmatismus, stejně tak důrazně, jak ho prezentují někteří představitelé církve...
Zkusme to jinak. Slovy Carla Gustava Junga Ježíš je archetyp, konkrétní archetyp dobra, lásky, obětování se ve prospěch druhých. Tedy především symbol. (Za stejné symboly mohou být považováni archandělé, nebo andělé.). Lidská psychika je křehká, kolikrát jsme každý z nás psychicky na dně. Potřebujeme mít svůj bezpečný svět,  své jednoduché a srozumitelné symboly. Pomáhá nám to. Nevěřím tomu, že pokud se obrovské množství lidí obrací k Ježíši jako k symbolu dobra, že uctívají zlo. To je prostě pitomost.
Zkusme se na věc podívat jinak. Kolik lidí se před 2 tisici lety nazývalo Joshua? Asi spousty.Kolik z nich bylo lumpy, grázly, násilníky? Nepochybně mnoho. A stejně tak, kolik jich bylo citlivých,  laskavých, dobrých. Určitě taky mnoho. Chci tím říct,  že máme-li spojovat jméno s konkrétní osobou, kterou jsme sami nepotkali,  je to zavádějící.

Je docela možné, že žádné tzv . paranormální schopnosti nemáme. Že vše, co takto někteří z nás prožívají, že jsou jen schopnostmi centrální nervové soustavy a mozku. Neuvěřitelně dokonalá představivost,  obrazy věrnější než v reálu, stejně tak zvuky, skládání dějů jakoby ve film k nerozeznání od skutečnosti. A potřeba dramatičnosti, tu kladné zážitky, tu záporné, děsivé, strašidelné. Je docela možné,  že umíme ovlivňovat biochemické chování mozku vlastní citlivostí tak, jako ovládáme své ruce, nohy, oči apod..Možná je to naše dokonalost, možná porucha, možná originalita.

Nevím,  jaká je skutečnost. Ale vím jistě,  že si sami zboříme svět jako domeček z karet, budeme li pochybovat o svých archetypech, symbolech,  jež představují zhmotnění charakteru člověka.

42 Lucka Lucka | 15. května 2017 v 23:02 | Reagovat

Mě teda mnohem víc než "andělé,archandělé" uškodily meditace od Doreen,místo aby mi pomohly tak mi uškodily jak jen nejvíce mohly.

43 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | 16. května 2017 v 7:47 | Reagovat

A ještě trochu jinak:
Jsou lidé,  které zajímá pravda, proč to tak je. Ale je jich naprosté minimum, jsou to badatelé. Svým způsobem jsou posedlí drogou. Myslím si, že žádná objektivní pravda neexistuje, je to vždy jen subjektivní názor jednotlivce.
Jak probíhá reálný život?  Lidé jsou ovládáni základními pudy, sexem, soutěží o atraktivnějšího partnera, hrou o moc, o bohatství,  o pohodlí,  o slávu. Nic duchaplného. Jak říkám, světem hýbou vášně. To je to zaklínadlo. To, co píšeš v článku, hodně lidí přijme jako senzaci.

Ještě k channelingu. Všimli jste si, že umíme snít sny na pokračování, sami umíme ovlivňovat děj. Není channeling totéž,  není to jen naše představa, výmysl, který "reálně" prožíváme. Kolik kravin jsme od dětství viděli nebo slyšeli,  kolik pohádek,  filmů,  knih. Když vstoupíte do knihy, je to jako satanistické centrum a suverénně vedou detektivky, babrání se v smrti. Nakolik je naše psychika schopna toto zpracovat? Prostě není channeling jen blud vyvolaný silnou představivostí? Já vím,  že teď zareaguješ, já toho vím mnohem více,  ale nemohu s tím vyjít ven. Kde máš jistotu, že tyto utajené informace nejsou jen slepencem blábolů nemocných lidí, který se dostal k důvěřivému člověku. Přesněji slepencem jejich fantazie a divokých představ.
Nemáme žádnou jistotu. A proto berme informace s velkou rezervou.

44 Alue Alue | 16. května 2017 v 8:34 | Reagovat

[35]:  Tak to zase ne, právě když na ně nevěříš, tak ani nepoznáš, když se na tebe pověsí. Ti mívají na zádech taky šílené batohy, tohle není o víře....

45 Alue Alue | 16. května 2017 v 8:36 | Reagovat

[37]:  temné bytosti ne, ale jejich výtvory jsou živoucí stroje bez duše.

46 Alue Alue | 16. května 2017 v 8:37 | Reagovat

[38]:  temná bytost ví, co chceš slyšet. kontrolní otázky nefungují.

47 Alue Alue | 16. května 2017 v 8:39 | Reagovat

[42]:  jejda.. ty já jsem nezkoušela tak nevím.. kdyby ses chtěla o to podělit, ráda si počtu a poučím se.

48 Tomas Tomas | 16. května 2017 v 8:44 | Reagovat

Jezis a kriz je spajany z mimozemskymi bytostami ktore nas tu zasiali. Kazdopadne si myslim, ze nieje nahoda ze skoro vsetky mena anjelov koncia na EL aj samotne slovo AnjEL. Je tu pribeh dvoch bratov ENKI a ENLIL. Co je pribeh Kaina a Abela v Bibilii. Su to synovia vladcu ANUho, ktory vladne svojmu imperiu. Presne tak ako to je v pripade Anglickej kralovnej. To ze tu zijeme isty styl zivota je len zrkadlo toho co sa deje aj u vladcov tohto vesmirneho imperia. Na nasej zemi je dualita, co znamena, ze zazivame obe polarity a anjel moze byt pre nas nieco dobre a zaroven zle. No ked pochopime, ze vsetko zle je na nieco dobre...uvedomime si zekarolinaloskotova zlo neexistuje. Je to len pohlad, ktory vieme my v nasom vnutri polarizovat a zmenit ho na pozitivum. ;-)

49 Blaf Blaf | 16. května 2017 v 8:57 | Reagovat

Já už se v tom pěkně zamotávám. Nevím, zda jsem to správně pochopila.

Mě tenkrát také navštívily, dokonce tři z nich. Nikdy jsem se o ně nezajímala. Asi před rokem jsem ti o tom psala. Mluvil ke mě ale jen Uriel (ani jsem ho neznala)..bylo to moc pěkné setkání.Ani jednou teda neřekli slovo archanděl. Řekli mi jen, že jsou rádi, že je můžu konečně vidět. Postupně se mi ukázaly jeden po druhém. Mluvili jsme o mém strážném anděli a měla jsem pár otázek. V podstatě mi řekli, že jsou tu pro všechny, kteří je potřebují. Nijak se nepovyšovaly, nic po mě nechtěli, prostě se mi přišly jen ukázat, říct ahoj a pak odešly. Celou dobu je doprovázelo nádherné světlo. A dodnes mám příjemné pocity, když si na to vzpomenu. Od té doby už jsem takový zážitek neměla.

Naopak jméno Ježíš mi nikdy nešlo přes pusu a měla jsem k němu odpor.

Tak fakt nevím, když si to spojím s tímto článkem, co si o tom všem myslet.
Radši nebudu moc analyzovat a prostě to nechám být.

50 Lizzy Lizzy | 16. května 2017 v 10:26 | Reagovat

[48]: Mě spíše napadlo, že Kain a Ábel, příběh o bratrovraždě, může byt úplně otočený... Protože (Ď)ábel... ale nepřekvapilo by mě to, víme, jak je to s tou knihou.

[36]: přesně to mě taky napadlo. Proč to nezasadit do pohádky pro děti? Želvy ninja byly jeden čas stejným fenoménem jako pokémoni, návykový a agresivní seriál.

51 Alice Alice | 16. května 2017 v 11:01 | Reagovat

Ja si myslim, ze tohle vsechno jeste neni dukaz, ze Jezis nebo Michael jsou negativni bytosti. Spis si myslim, ze se za ne negativni bytosti casto vydavaji a my to holt nepozname, protoze nemame jak to poznat...Jinak urcite souhlasim, ze je treba davat pozor na channelingy, ze se casto snazi o kontakt ti spatni...

52 BE BE | 16. května 2017 v 11:45 | Reagovat

výborný je tvoj článok, Alusko. - Nie som ježišovec, dosť dlho som mu vyčítala, že svoju misiu zbabral. Veď kresťanstvo dnes ...  Nedávno som videla v Španielsku tmu, stredovek, a aj keď som stála na terase nad kostolom, prišlo mi zle. "Středověk nezemřel, stŕedovék trvá .." , inkvizícia zatína chapadlá, národ bozká nohy sochám,  oslavuje utrpenie, poslušnosť, a na ataké divadlo sú poskytované dokonca granty .. ,

53 mariankosnac mariankosnac | 16. května 2017 v 12:25 | Reagovat

Neviem či sa Kačenka a ta druhá ženská zbláznily a či sú napojené na nejakých archanielov ale najskôr si to len vymyslely. Takže pôjde v prvom rade o byznis, sú to podvodníčky, po vzore američana Lee Carolla, ktorý vymyslel Kryona.

Proč tomu Češi věří? Obecně lze říci, že smutní a zlomení lidé se upnou k duchovnu jako ke své poslední naději. Ateistické Česko odmítá křesťanství, bojíme se muslimů, s despektem se díváme na dějiny židovství… Přesto i moderní člověk hledá něco, co ho převyšuje. A tak to hledá v buddhismu, v józe, v meditaci, ve vesmíru nebo v reiky… A někteří hodně zoufalí lidé dojdou až ke Kryonovi. Kde selhává tradiční církev (a tady jde katolíkům hlavně o byznys), tam nastupují nová náboženská hnutí a sekty. Tradiční církve prostě vymírají, o slovo se hlásí stoupenci Kryona.

http://www.extra.cz/hit-internetu-ta-ceska-v-ruzovem-je-novy-jezis-kolik-za-tuhle-roli-dostala-11-veci-ktere-jste-o-urielovi-snad-nechteli-vedet

54 Jolly Joker Jolly Joker | E-mail | Web | 16. května 2017 v 12:51 | Reagovat

Nazdar bazar :-) Funguje to podle mě zhruba tak, že prvotní emanace ze Zdroje jsou něco jako ohnivé paprsky. Zdrojová inteligence potom tuto čistou zdrojovou esenci zašifruje, takže vzniklá identita má svou specifickou signaturu, což je obrazně řečeno něco jako značka na autě. Vpodstatě tak každá bytost je takový "trik Absolutna". Vtip je v tom, že zdrojová identita je holografická (princip "celek v každé části"), takže každý z nás je takový mikro-Zdroj (mikro-vesmír, mikro-existence), jenomže když se někdo primárně začne pokládat za tu značku, tak se původně čistá, nahá, nezkreslená zdrojová identita promění v identitu odvozenou a tím se vytvoří hierarchie, která v holografické realitě ale vůbec neexistuje a je jen nástrojem hry forem. Odvozená identita, braná jako něco prvotního, je obludný sebeklam, a tam patří právě archandělé, spasitelé, vzestoupení mistři a podobné "fake" entity. :-! Na úrovni astrálu či fantomové reality existují, ale ve zdrojové realitě nikoliv. Nedokážu pochopit, jak někdo může v přírodě, cítění nebo myšlení vidět něco andělského, světelného nebo kristovského, když to prostě je jen takové, jaké to je - čisté a průzračné...

55 ivi ivi | 16. května 2017 v 14:13 | Reagovat

Podle poznatků, které se dostaly ke mě. Bych si dovolila říct, že není channeling jako channeling. V podstatě záleží na čistotě tzv. kanálu, zda je pro Konstruktivní Bytosti Světla vůbec možné, aby k dotyčnému měly přístup. Tyto Bytosti jistě nebudo plýtvat svou drahocenou energií na to, aby vytvořily cestu(kanál) z Éterických Říší skrze astrál(v němž je Země zahalena)proto, aby sdělení byla lidským vědomím překroucena, to jim je k ničemu a Lidstvu také. Valná většina lidí channeluje bytosti z astrální sféry.(Předpokládám na základě Zákona Rezonance) A právě v této sféře se zdržují i destruktivní entity, které jsou produktem disharmonického lidského myšlení. Mohou nám nakukat cokoliv chtějí, i ohledně jmen...
Je potřeba disponovat Darem Rozlišení, aby člověk rozpoznal plnou pravdu všech poselstí a všech poslů, tedy učit se naslouchat svému Vnitřnímu Hlasu a řídit se jím.
Tož asi tak :-)

56 Lesan.R Lesan.R | 16. května 2017 v 14:15 | Reagovat

Životní cesta Ježíše Krista
Narození Ježíše
Marie porodila Ježíše nedaleko od Tiberiady. A první, kdo přiběhl na výkřiky rodičky, byli pastýři, kteří nedaleko hlídali stáda ovcí. Právě díky jejich včasné pomoci Marie spolu s novorozencem přežili. Své děťátko pojmenovala řeckým jménem Ježíš, což znamenalo „Spasený“ a ne „Spasitel“, jak se toto jméno začalo vykládat mnohem později. Pověsti o tom, že se Ježíš narodil v Betlémě, se začaly objevovat tehdy, když se Učení Ježíše proměňovalo na náboženství. …
Objevení duchovních sil Ježíše
Když měl Ježíš dvanáct let, poprvé si uvědomil svou Podstatu a to, kdo opravdu
je. V té době už ovládal nejen určité duchovní praktiky, ale také celkem široké znalosti z filozofie, gramatiky, skutečné historie a dalších exaktních věd. Znal několik jazyků a měl výjimečné lékařské dovednosti, v čemž se spojoval Jeho neobyčejný dar uzdravování a znalosti z tisícileté lékařské praxe Starého Egypta. V tomto věku už věděl, Kdo je, proč je zde a co musí udělat. V souvislosti s tím, že Ježíš musel jít na Východ, vrací se s matkou do Palestiny…
Rozšíření učení Ježíše Krista
Pravé Učení Ježíše Krista se ve mnohém liší od toho, co se dodnes dochovalo skrze staletí a Evangelia. Bible, a zejména „Nový zákon“ byly psány s velebením
autority Petra a Pavla na pozadí činů Ježíše. Jde o to, že ti, kteří stavěli na Učení
Ježíše náboženství, měli zejména mocenské cíle, … Proto první den, když přišel Šimon (pravé jméno Petra) k Ježíši, Ježíš se na něj podíval, viděl podstatu a přání tohoto člověka skrz naskrz, označil jej za „Kifu“, což v překladu znamená „kámen“. Přičemž „kámen“ ne ve smyslu, v jakém jej pak vysvětlovali, na kterém prý Ježíš slíbil vystavět Církev svou. Ale právě kámen jako podstata Šimona. Neboli jak se dnes říká „v srdci kámen“, „kámen na prsou“, tak i tehdy existoval výraz „zkamenělé srdce“. … Ne všichni, které později označovali za Jeho učedníky, když vytvářeli patriarchální náboženství, jimi byli. Do skupiny pravých učedníků Ježíše Krista patřili jak muži, tak i ženy. A byla to neobyčejná skupina, vládla v ní atmosféra svobody a rovnoprávnosti. Byla to skupina vytvořená podle vzoru vnitřního kruhu Imhotepa. Víc než to, právě žena – Marie Magdalena byla první mezi učedníky Ježíše, kterou On označil jako následovnici Jeho Učení, za svého Vyslance, což je v řečtině označováno jako apostolos. Mimochodem, v Evangeliu podle Mt 16: 13-26 se zachoval námět, který byl vytvořen na základě skutečné události. Pouze jejím hlavním hrdinou nebyl Petr, ale Marie. Ježíš se zeptal svých učedníků za koho Jej považují. Učedníci odpověděli, že za Učitele. A pouze Marie pochopila, že v tu chvíli otázka vycházela z Jeho Podstaty a odpověděla „Ty jsi Ježíši Syn Boží“. A tehdy jí Ježíš řekl: „Blahoslavená jsi, Marie, protože ne tělo a ne krev ti to zjevili, ale Můj Otec, který je na nebesích. A pravím ti: ty jsi Magdala Církve Mé a brány pekelné ji nepřemohou“. Právě od té doby začali Marii říkat Magdalena. A není to vůbec proto, že byla z města Migdal-el. Jednoduše v aramejštině znamená magdala „věž“. Pro zasvěcené lidi jsou „Magdala Církve Ježíše“, „Věže Šambaly“, „Sloupy Víry“ podobné pojmy, které označují mimořádné lidi, kterým jsou odhaleny a svěřeny znalosti Šambaly. V různých dobách, v různých jazycích se tito lidé označovali různě, ale podstata se tím nemění. Staří Slované je například označovali jako „Věže“, což znamenalo „Pilíře vědění“, to samé jako „Věže Šambaly“. Takže pokud hovoříme o Marii Magdaleně, pak ona byla právě tím nejbližším učedníkem, kterému Ježíš nejenom svěřil tajné znalosti, ale předal i to, co dnes lidé označují za „Grál“, tedy v podstatě adaptovaná formule Prapůvodního Zvuku.
Jsou to ty stejné „klíče od Království nebeského“, o kterém Ježíš řekl: „A dám ti klíče od Království nebeského; a co odmítneš na zemi, bude odmítnuto v nebi, a co přijmeš na zemi, bude přijato v nebi“. V Evangeliích zaměnili Věž Kristovu za Petra – Kifu, který mnohokrát zradil Krista. Kifa – také je Kifa. Dokonce té noci, když lidé Piláta Pontského oživili Ježíše, Kifa si myslel, že je Ježíš mrtev. Nabízel Marii Magdaleně peníze, aby ji zbavil „klíčů od Království nebeského“, toho tajemství, které jí Ježíš předal na Poslední večeři, a také i apoštolské cnosti spolu s prvenstvím mezi apoštoly. Marie jej usvědčila v tom, že na to pomyslel a „lidským způsobem usiloval o dar Boží“. Smysl posledních slov je tento: Ježíš ve svém učení rozděloval chápání podstaty člověka na Boží a Lidské, jako i my dělíme na Duchovní a Materiální podstatu. Proto také On a jeho učedníci mluvili tímto způsobem, používali slovo „lidské“ ve smyslu materiální.
Vliv Ježíše na svět
Objevení a tím spíše činnost ve světě duchovně silných osobností způsobuje značné oslabení archontské moci (v té době zastoupená židovskými veleknězi). Pro Archonty to představuje hrozbu v prvé řadě pro jejich ahrimanovskou (hmotně
orientovanou) ideologii, kterou vnucují národům. A najednou na svět přišel Ježíš!
Archonti od samotného počátku reagovali na příchod Ježíše mezi lidi, protože si pamatovali incident svých předchůdců v historii s Imhotepem. Prakticky od prvních kázání Ježíše, byli do skupiny Jeho následovníků zapojeni lidé Archontů.
V Jeruzalémě pod bezprostředním vlivem „Svobodných zednářů“ byl synedrion. A teď si představte, jaký šok zažili ortodoxní Židé patřící do synedrion, kteří udržovali také náboženskou a politickou moc. .... Ježíš učil lidi Pravdě, jak každý člověk může přijít do Království Božího, přičemž bez těchto „zprostředkovatelů“. Protože každý člověk je chrám Boží. Je nutné pouze nahlédnout do sebe, abychom uviděli božskou jiskru. … Ačkoli opět kdo stál za rozhodnutím moci v „hlavním městě světa“ ohledně důležitých otázek? Archonti.
Spása Ježíše během ukřižování
Jediné, co Archonti nemohli vzít v úvahu – to byl vyhlášený lidský faktor, podcenili
duchovní vliv Ježíše na duše lidské. Nečekali, že tento Pilát Pontský, samotný římský prokurátor Judeje, se tak vášnivě přikloní na stranu Ježíše. Vždyť Piláta považovali za člověka zištného, krutého, mocichtivého, který zřídkakdy ustoupil ze svých rozhodnutí. Během jeho služby nejednou krutě potlačil nepokoje v Judeji, která mu byla svěřena. Nicméně, setkání s Ježíšem se natolik hluboko dotklo duše dokonce takového člověka, že v důsledku, když lidé Archontů přinutili
Piláta veřejně prohlásit, že je Ježíš vinen, Pilát přece jenom tajně zachránil Ježíše
a udělal všechno po svém. Avšak také velmi dobře chápal, že mocnáři světa mu něco podobného nikdy neodpustí. Zaprvé římský setník Longin, oddaný Pilátovi, mistrně zinscenoval „smrt“ Ježíše před publikem, když udeřil kopím mezi páté a šesté žebro pod určitým úhlem, ve skutečnosti mu ale nepoškodil ani jeden životně důležitý orgán. Tělo Ježíše bylo pouze v bezvědomí. Chci připomenout, že dvěma jiným mužům odsouzeným k ukřižování přerazili holeně, jak se to obvykle při takových trestech dělalo, aby člověk umíral mučivou smrtí udušením. Zadruhé ….. A až v 36. roku, když se Archonti dozvěděli, že Ježíš zůstal naživu, nejenže odvolali Piláta Pontského z funkce, ale také zorganizovali celé soudní řízení ohledně jeho činnosti na bývalém postu. Nicméně Pilát nikdy do konce svého života nelitoval svého činu. Víc než to, považoval záchranu Ježíše za nejdůležitější a nejvýznamnější čin svého života.
Úkol, který předal Ježíš svým učedníkům
Ježíš byl Bodhisáttvou, tedy už narozeným Bohem. V Evangelii podle Ondřeje Prvního povolaného je řečeno, že poté, co lidé Piláta Pontského zachránili Ježíše
po ukřižování, Ježíš rozmlouval s Pilátem Pontským a právě na jeho žádost se rozhodl odejít s matkou a jedním z učedníků na Východ. Před svým odchodem rozdělil mezi apoštoly oblasti, kam má kdo jít a hlásat Učení. Učedníci, vyslanci Krista, byli lidé zcela různí a samozřejmě se odlišovali jeden od druhého stupněm svého duchovního rozvoje. Kristus mezi ně rozdělil různé oblasti s odpovídajícími národy a kmeny, vycházel přitom z duchovní zralosti samotných vyslanců. Kdo byl silnější, tomu byla přidělena složitější místa nebo zvláště důležité oblasti pro budoucí duchovní zrození lidstva. A ti slabší dostávali jednodušší území. …..
Smysl příchodu Ježíše Krista
Ze smrti Krista dnes udělali největší tajemství, o kterém vedou spory dosud samotní církevní činitelé. Proč se dal ukřižovat? Vždyť Ježíš byl Syn Boží, On mohl zničit celou planetu bez ohledu na nějaké hrstky jakéhosi ubohého národu, neboť mu byla dána Boží síla. A lidé to chtěli, když Jej křižovali, říkali, pokud jsi Syn Boží, sestup z kříže. Ale Kristus se nenechal zlákat, dovolil jim, aby jeho tělo ukřižovali. Proč? Protože smysl příchodu Krista byl postaven nejenom na Učení, které dával lidem, ale všechno se zakládalo zejména na volbě samotných lidí. Neboť Ježíš podstoupil tato muka, aby svým příkladem předvedl Boží vůli, jejíž podstatou je Svoboda volby samotným člověkem: buď se rozhodne jít k Bohu nebo se rozhodne zůstat v temnotě myšlenek svého materiálního myšlení a půdových instinktů. Ježíš tedy nesl lidem Svobodu volby. Je to velký čin, který zůstal pro většinu lidí skryt. A toto zatajení je největším hříchem křesťanství jako celku. Protože před Ním i po Něm lidé tvořili zázraky a potvrzovali existenci Jediného Boha. Ale zapamatovali jsme si právě ukřižování, ačkoli druhá část Jeho života, když také kázal, tvořil zázraky, léčil nemocné, když byl na Východě se poněkud ztratila v čase. Zůstali pouze zmínky o Něm jako o prorokovi Ježíši v různých zdrojích minulosti, například v „Bhavisa Mahapuranu“ napsanou sanskrtem. Tyto důkazy nejsou uchovány pouze na samotném Východě, ale také v knihovnách Vatikánu, kde jsou pečlivě skryty před veřejností. Ježíš žil více než sto let a byl pochován ve městě Šrinagar, v hlavním městě Kašmíru, kde se usídlil v posledních letech. Toto překrásné místo se nachází mezi jezery na úpatí Himalájí. Jeho hrob se nachází v hrobce „Roza bal“, což znamená „hrob proroka“.
Anastasia Novych „Sensei z Šambaly“,kniha IV

57 carnelian carnelian | 16. května 2017 v 14:49 | Reagovat

K těm andělům - právě se mi stala dost šílená věc před pár minutami. ??? Jenom jsem si dočetla tento výživný článek a řekla si, že se mrknu na film - Kate a Leopold. Tak jsem ho zapla a na začátku bylo jakési divné slunce, tak mi to přišlo nezvyklé, ale nevadilo. Pak to přebliklo na jakési srdce v dlaních, které se pomalu přibližovalo. To už se mi začalo dělat zle. No když následný obraz co na mě vybafl, byl Aštar Šeran, tak jsem se vyloženě vyděsila. O_O Hned jsem to pauznula a popojela o kousek dál, jestli tam vůbec ten film je. Je tam, ale nějak se mi ho nechce pouštět, jestli ho náhodou Aštar a následující všecky možné "andělské" stránky co tam byly, nějak nezakleli. Radši si stáhnu nový jiný. Ale docela síla, jen si člověk přečte článek o ďábelských archandělech a hned na něj vybafne Aštar a jeho parta andělů! ???

58 Lirka - nepřihlášená Lirka - nepřihlášená | E-mail | Web | 16. května 2017 v 15:28 | Reagovat

Alue..
Upřímně jsem nečekala, že tohle kdy sepíšeš tak pravdivě.. Protože když člověk něco takového píše, tak si fakt musí být vědom svých ochran.
Zažila jsem hodně zážitků na téma "Ježíš" a na téma archandelů. Jeden větší je vlastně částečně důvodem, proč už se nevěnuji svému blogu jako dřív. Ale o tom psát nechci a ani nemůžu.
Jsem ráda, že jsi tohle napsala a doufám, že si toto přečte hodně lidí.
Děkuji za článek.
L.

59 Alaiana Alaiana | 16. května 2017 v 17:43 | Reagovat

[46]: To máš pravdu, to že oni o mě ví všechno jsem v tu chvíli nevzala v úvahu, zapomněla jsem. Ale prostě myslím, že to může být i tak, jak psala Fellien a jak jsi jí odpověděla, že to andělé říkají.

60 Martin Martin | 16. května 2017 v 19:22 | Reagovat

Ahoj Alue, mám na tebe dotaz. Nebyl ten kluk co se zjevil démon a démonům se po slově ježíš naskakuje husí kůže? A co ten tvůj symbol slunce na stránkách? ze zkušenosti vím že je to symbol lucifera. Nechcu obhajovat církev, ale křesťanství. Zkus mi oponovat než to smažeš.

61 Lela Lela | E-mail | 16. května 2017 v 20:10 | Reagovat

Ahoj..no já od mala nepochopila, proč Bůh seslal Ježíše jako svého syna, když furt opakovali, že všichni jsme boží děti

62 Alue Alue | 16. května 2017 v 21:07 | Reagovat

[60]:  Symbol Slunce je životadárný, asi proto ho máš na nebi a asi proto díky světlu žiješ a máš co jíst. Je to ochrana. Jinak nevím, odkud jsi vzal takový nesmysl.

[61]:  Těch protimluvů je tam hodně... tohle je jeden z nich. Všichni jsme boží děti, ale někdo je boží dítě víc než ostatní :)

63 Ayeri Ayeri | 16. května 2017 v 21:09 | Reagovat

To je síla :D Měla by ses takhle odvážit častěji, každopádně díky. Něco jako channeling jsem zkoušela se svým andělem strážným. Vlastně to ani nebyl channeling v pravém smyslu toho slova, prostě on mi něco vyprávěl a já jsem to psala. Výsledky byly krásné a pravdivé :) Ale channelingy, co se běžně najdou na internetu bývají neskutečné bláboly. Třeba jako ty šílené ženské. Jedna nábožensky založená známá mi jejich video poslala, že neví, co si má o nich myslet. Tak jsme se jim společně zasmály :D Já naopak nejsem nábožensky založená vůbec, do kostela jsem nikdy nechodila, byla jsem vychovaná jako ateistka. Takže slova Ježíš a Bůh mi byla dlouho proti srsti a měla jsem k tomu odpor. Místo Boha jsem používala Konstruktivní Síla Vesmíru a Ježíše jsem vůbec kontaktovat nechtěla. O archandělech ráda čtu hlavně od Doreen Virtue, zajímají mě. Kontaktovat jsem je chtěla po tom, co jsem četla její knihy o tom, jak se je nemusíme bát požádat o pomoc, ale něco mi vždy řeklo, abych to nedělala a najednou mi to přestalo připadat jako dobrý nápad. Máš pro to nějaké vysvětlení? Doreenina ostatní tvorba je přece pravdivá, ne? A s Ježíšem jsem se vlastně ale taky jednou zkoušela spojit. Bylo to na Vánoce, protože podle příběhu to jsou vlastně jeho narozeniny, a mě napadlo, že se k němu každý jen modlí nebo ho uctívá, ale normální přání k narozeninám mu nedá nikdo :D Že by ho to třeba potěšilo :D Hloupý nápad, já vím. Ale uskutečnila jsem to. Uklidnila jsem se, otevřela mysl a vyslala přání, že bych ráda mluvila s Ježíšem. Někdo mi odpověděl, a zeptal se, co bych prý chtěla. V pozadí jsem slyšela hluk oslavy. Tak jsem řekla, že mu chci popřát všechno nejlepší k narozeninám a ještě něco jsem k tomu přidala :D On na to, že dobrý a že děkuje, ale že se musí vrátit na oslavu, protože se všemi anděly slaví vánoce (narozeniny, nevím, jak přesně tomu říkali). Měl milý a klidný hlas, ale ta oslava se zdála celkem divoká :D Tak mě napadá, kdo ví, co jsem to vlastně slyšela?...

64 Ayeri Ayeri | 16. května 2017 v 21:21 | Reagovat

[2]: Neznám přímo Michaela, jen několik Michalů a Michael - holek a všichni jsou pohodáři se smyslem pro humor, které nic nerozhodí a hodní lidi :) Když jsem u jmen archandělů, tak ujeté je Zadkiel :D

65 amonia amonia | 16. května 2017 v 22:28 | Reagovat

čtu ted jednu pěknou ruskou knihu. píše se v ní, že je světlo a tma a člověk je tou dělící čarou, kde se svádí boj těchto dvou - moc toho nezmůže a má z toho akorát boule :D. Vše existuje v projevené i neprojevené formě. my jsme ta hrana, neboť jsme obojí. Pak tedy musíme přijmout,že jsme i temná i bílá - a také musíme přijmout, že si naši pozornost žádají obě strany. Je jen na nás, zda dáme pozornost jedné, druhé anebo si půjdeme svou cestou - cestou Člověk tvořitele- toho jež je součástí Stvořitele. A je otázkou - koho z těch entit si tvoříme sami? Voláme samí? A kým jsme a chceme být? ;-)

66 Daniela Daniela | 16. května 2017 v 23:12 | Reagovat

Ahoj Alue, teď se mi opět potvrdilo, že moje intuice mě vždycky vede dobře. Ale stydím se za to, že jsem ji opět neposlechla. Občas se mi ještě stane, že ji přebiju rozumem, že si to logicky zdůvodním, ale pak se stejně ukáže, že to byla pravda - ten prvotní pocit. Víš co? Kdysi asi před sedmi lety, když jsem začla věřit v anděly a nebo se tedy spíše o to více zajímat a našla jsem tvé stránky, tak jsem automaticky věřila i v archanděly, protože to pro mě byli přeci další andělé. Jenže když jsem si třeba vykládala karty a nebo četla různé věci třeba o tom, který archanděl pomůže v které oblasti života a pak jsem ty archanděly prosila, měla jsem takový pocit, že je prosit nemám nebo jak to říct. Že oni nejsou ti správní, které bych měla prosit. Že něco je špatně. Ale když prosím Vesmír, tak tenhle pocit nikdy nemám. A teď si ťukám na čelo, kolikrát jsem prosila myslím, že třeba archanděla Gabriela ohledně lásky atd. Už nikdy to neudělám a budu věřit pouze sama sobě a Vesmíru (konstruktivním silám Vesmíru, dobrým bytostem - jak jim taky někdy říkám)

67 amonia amonia | 17. května 2017 v 9:31 | Reagovat

Teď ještě takový dotaz - pokud teda dle Vás je Ježíš atd špatně - tak potom všichni svatí jsou vlastně posedlí ? Z logiky věci by to tak mělo být, ne? Co potom říct o svatých z 'indie?

68 Alue Alue | 17. května 2017 v 10:06 | Reagovat

[67]:  To jsou prostě lidé, co už umřeli a církvi se nějak hodili, tak je prohlásila za svaté...

69 mg mg | 17. května 2017 v 11:00 | Reagovat

Ďakujem.

:-)

70 Quin Quin | 17. května 2017 v 13:02 | Reagovat

[2]:  Tak s tímto jsi mě dostala do kolen. Není lepší "důkaz" než ten, který si člověk může ověřit pomocí vlastních zkušeností. 2 ze 3 Michalů, co jsem znala/znám, byli šílení grázlové.

71 Quin Quin | 17. května 2017 v 13:09 | Reagovat

Jinak zajímalo by mě, zda tady někdo sleduje seriál Supernatural/Lovci duchů? Vystupuje v něm spousta bytostí se jmény vyjmenovaných archandělů. Azazel, Michael, Gabriel, Metatron, Rafael, ... v 99% záporáci. :-) Celkem by mě zajímal obecný názor na tento seriál.

72 amonia amonia | E-mail | 17. května 2017 v 13:12 | Reagovat

No jo, ale co potom třeba taková Hildegarda von Binden? Ta byla světicí už za svého života a pomohla mnoha lidem a byla to velmi pobožná žena. či swámiové ?Edgar Cayce? Někteří lidé nyní hovoří, že nebyl Ježíš, ale byl Kristus... . Můžeme Boha nazývat Bohem? Voláme tím toho dobrého nebo toho špatného?Nebo jak mu máme říkat, teda?  A co stigmata? Je to moc dotazů, ale patří se na to odpovědět. Děkuji

73 Amálka Amálka | Web | 17. května 2017 v 13:55 | Reagovat

[61]: přesně tato informace mi taky jako malé nešla vůbec na rozum - tedy ne že by to teď bylo lepší :) A nechápu, že tomu tolik lidí pořád věří.
[62]: ...někdo je boží dítě víc než ostatní - haha, supr odpověď až se někdo zase zeptá, to mě rozesmálo :-D :-D

74 Alue Alue | 17. května 2017 v 17:28 | Reagovat

[72]: No jistě, ale to že jsi hodná ženská a pomůžeš za života mnoha lidem z tebe nedělá nějakou nadbytost. Jsi prostě hodný člověk. A to že vidíš bytosti a máš léčitelské schopnosti z tebe taky nedělá nadbytost, to jsi prostě pokročilý člověk.
O Bohu nebo jak se modlit jsem psala. Třeba tady.:
http://karolinaloskotova.blog.cz/1008/jakou-podobu-by-mela-mit-spravna-modlitba

Stigmata jsou projev démonického posednutí.

75 Alue Alue | 17. května 2017 v 17:30 | Reagovat

[70]:  Taky no... můj hnusnej otčím byl taky Michal. Až potkám nějakého normálního Michala, dám vědět. :D

76 jirik jirik | E-mail | 17. května 2017 v 17:45 | Reagovat
77 amonia amonia | 17. května 2017 v 21:46 | Reagovat

Dobře a co teda homosexuálové?tady nejde o hodnocení nadlidí, ale o jejich víru.
vždyt bychom se mohli z toho všeho pomalu zbláznit - jednou je kříž zářič pozitivní, pak je zářič negativní, pak má špatně čárku.. jednou odpuzuje, jednou přitahuje.. tři jsou v jednom a jeden je ve třech... . vždy tady byla pověst o Božím synu, at už se nazýval jakkoliv - existovala ještě za starého říma, i v jiných národech. A také je pravdou, že nevíme, s kým se dotyčná paní v tom snu setkala. BUdeme-li to tedy takto posuzovat musíme brát v úvahu i to, že to nebyl "syn". Stejně jako berete v úvahu, že nejsou správní andělé. At už to berete z jakékoliv strany.A modlit se k vesmíru je stejné jako to ostatní - neboť k Vesmíru a z vesmíru se modlí všichni"esoterici" takže vesmír může být taky moc pěkný egregor.

78 amonia amonia | 17. května 2017 v 21:51 | Reagovat

[43]:A co když jsou sny jenom text z knihy, který je nám "smysluplně" přehráván? :)

79 Chocolate Chocolate | Čtvrtek v 1:52 | Reagovat

Opět jsi mi potvrdila to, co jsem vnitřně cítila, ale teď jsi mě přivedla k otázce. Mám doma karty od Doreen. Jsou to právěže karty s archanděli. Občas je používám jako pomucku při kontaktu s anděli a teď si nejsem jistá. Mám je radši vyhodit a pořídit si jiné?

80 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | Čtvrtek v 6:38 | Reagovat

Přátelé milí, to, co teď napíšu,  by čekal jen málokdo:
Před pár hodinami mi diagnostikovali rakovinu, s největší pravděpodobností zhoubný nádor. Rostl už řadu let. Za posledních 5 let jsem prožil mnoho jasnovidných nebo mimosmyslových stavů. A teď si můžu vybrat, byla jejich příčinou rakovina, nebo otevírající se brána? Za nejkrásnější zážitek považuji setkání s Ježíšem. Nevím,  jestli to byla jen vize, to si přeberte, jak chcete. Pomáhal jsem kamarádce v jejím posledním stadiu rakoviny. Před tim jsme se neznali, jen ten její poslední půl rok. Jmenovala se Aninka. Po její smrti, někdy o vánocích,  se to stalo. Stál jsem kousek za Ježíšem,  mírně vlevo, na dosah ruky. Bylo to úžasné. Nejen v barvách,  se zvukem a s perfektní ostrostí obrazu, ale i s nádherným teplem, které vyzařoval. Nemohl jsem se vynadívat na jeho překrásný obličej. Trvalo to dost dlouho.
Nejsem pokřtěný, nechodím do kostela, ani se neúčastním žádných seancí, ale jediné, co mě teď v nové životní situaci těší, že ho snad zase uvidím. Ostatní věci, jestli se budu léčit tak, či onak, nejsou tolik podstatné.
Byl bych Alue rád,  kdyby jsi tento tvůj článek stáhla z webu. Něco mi uvnitř říká, že to byl jen truc, že tě kdosi naštval,  možná tví sousedi, nevím. Prostě mi ten článek přijde jako laciný hon za senzací, neúcta k slušným lidem, kteří nejsou ani náboženští fanatici, ani satanisti. Budu se opakovat. To o co se opíráš, může být jen výplod mysli nemocného člověka,  blud. Nevěřím, že realita je taková.
P.S. Nedávno papež svatořečil dva pasáčky z Portugalska za vidění Panny Marie. O to nestojím.
Krásný den přátelé. Teď si musím vážit každého dne, který prožiju.

81 Alue Alue | Čtvrtek v 8:50 | Reagovat

[79]:  Já bych karty s archanděly nepoužívala... Doreen Virtue vydala i jiné pěkné sady, se kterými se dobře pracuje.
Jedny archandělské a se svatými taky mám, ale vůbec je nepoužívám, protože když je zkusím, tak mi nic nevychází.

82 Ellie Parrish Ellie Parrish | Čtvrtek v 11:13 | Reagovat

[2]: Michael byl m§j táta už nežije - sebevražda.  Mámu bil, byl věčně opilý, podváděl jí. Aůe ke mě se choval pěkně. Ale to mě nezajímá.

83 Monisek Monisek | Čtvrtek v 20:40 | Reagovat

Chjo,jeste zjistim,ze vila,kytky a motýl jsou spatny a budy muset secko kompletne vychazet! 8-O :-D. A co Kurz Zazraku? :-? Pomáhá mi, dosud jsem kolem toho nezjistovala žádné nazory.Hlavne nemam kde.Ale obcas me napadá,dalsi patlac mozku jako bible apd. :-) Kdyztak si predplatim kontejner nebo to svedu na souseda,kteremu rikam ..  ehm,od shlednuti jisteho videa.. p**e Mira,nechaj ten koš :-D.

84 Alue Alue | Čtvrtek v 22:46 | Reagovat

[83]: ... jestli se ti líbil Míra, tak si pusť ještě tohle...
https://www.youtube.com/watch?v=UfhJtFmgv_I
.. tady máš lyrics.
http://textypisni.koule.cz/soundtrack-cambus-zive-vysilani-2000/nezarazeno/nasral-franta-na-trabanta
Přeji veselou intelektuální zábavu.

85 Monisek Monisek | Čtvrtek v 23:57 | Reagovat

[84]: Děkuji.Toto me jiz neoslovuje.Me ani tak nezaujal typ humoru,jakoze pana Miru vidim pouze tam.Mrška asociace zafunguje a me se vybaví veta z klipu.:-)

86 Anna Anna | E-mail | Sobota v 7:26 | Reagovat

[1]: to čo je za blbosť..... ???

87 Ninki Ninki | Sobota v 12:28 | Reagovat

Bych rada vedela na cem ta pani ve videu ujizdi a co bere je totalne mimo a ani nevedela o cem mluvi :DDDD

88 Efs Efs | E-mail | Sobota v 22:27 | Reagovat

[28]: To vzniklo tak, že si katolíci udělali takové mikromodlitbičky jako "Ježiši, Maria, Josefe, ochraňuj nás..." nebo tak všelijak -- pro různé příležitosti, kdy prosili o pomoc nebo o ochranu. Postupně to takto hloupě zlidovělo zmíněnými zkráceninami a přeneslo se tak do hovorové řeči. O tom, že to pozbylo původního významu, není třeba mluvit. I tomu je část onoho: "Neber jména božího nadarmo."

89 Efs Efs | E-mail | Sobota v 23:08 | Reagovat

Nespojujte, prosím, Ježíše s náboženstvím (např. [52]:). Vyléváte s vaničkou i dítě. Středověk pokřivil a přizpůsobil ve prospěch mocných něco velkého, o čemž se můžeme jen dohadovat a o čem zřejmě neznáme podrobnosti (např. [56]:).

To, že nějaké astrální bytosti zneužily Ježíšovo jméno, může být právě účinný (ve tvém případě, Aluško) pokus, jak zdehonestovat a zdiskreditovat Ježíšovo jméno a význam. Lépe to napsal Jarek Van Ek zde [41]: a zde [80]:.

A řekla to i za mě Alice [51]:.

Nejvíce se mi ovšem líbí, že v článku cituješ Ježíše, když správně píšeš, že Láska se pozná podle činů. -- Je to v evangeliích (volně citováno): Dobrý strom poznáte po jeho ovoci. Na trní nevyrostou hrozny...

90 Efs Efs | E-mail | Sobota v 23:12 | Reagovat

Jen malinko k významu cizích slov. "Zprofanovat" znamená zevšednět. Zde by se místo toho více hodilo něco jako zdehonestovat, zdiskreditovat, skandalizovat, pošpinit, očernit, pohoršit...

91 jirik jirik | E-mail | Neděle v 15:55 | Reagovat

Tak jsem se dneska dozvěděl, že bibli je potřeba číst v řečtině, latině nebo hebrejštině (prostě řečeno v prapůvodním originále) nikoliv v češtině - informace od našeho faráře, který to má přímo ze semináře, když studoval.

92 Jasna Jasna | E-mail | Pondělí v 8:09 | Reagovat

Ahoj. Ja som bola  vychovávaná ako ateistické dieťa. Všetkých kresťanov som brala ako bandu fanatikov a u nás doma to bola takmer nadávka. Osobu Ježiša som riešila dlhé roky -  rôzne historické fakty, písma, hodnovernosť... mala som veľkú túžbu tomu lepšie porozumieť. Jedného dňa som stretla človeka, ktorý mi to umožnil (a ani sám o tom nevie) Je to pán žijúci mimo našej republiky, bývalý lekár, ktorý pomáha chorým (nie cez energie, ale dobrou radou, diétou, bylinami a  masážami) Ľuďom pomáha zdarma a kedže je už na dôchodku, venuje tomu všetok svoj voľný čas. Žije v dedine mimo civilizácie v okruhu svojich blízkych priateľov. Pomohol mnohým vážne chorým ľuďom. Je  majstrom v bojovom umení aikido, precestoval svet, spoznal mnohé viery a mnohých ľudí. Vo veku 65 rokov - čo síce  nie je tak veľa - každopádne -  žije v plnom zdraví. Nemá internet a nezaťažuje si hlavu rôznymi blbovinami. Pobývala som v jeho blízkosti nejaký čas a môžem povedať, že som nikdy nestretla múdrejšieho,  skromnejšieho a šťastnejšieho človeka. Sálala z neho vnútorná sila, radosť  a láskavosť. Naozaj jeho život nie je o slovách, ale skutkoch a ja som ho mohla spoznať, ako ten dobrý strom po jeho ovocí, ktoré bolo tiež dobré. Tento pán sa dennodenne modlí k Ježišovi a naozaj NEVERÍM že by do svojho života  privolával satana a zlé mocnosti. Ako sa písalo v príspevkoch vyššie, chyba je že meno Ježiš sa automaticky spája s cirkvou, rôznymi sektami a ľuďmi viď. uvádzané video.  Nuž je to v dnešnej dobe ťažké rozsudzovať, najmä ak máme prístup k toľkým protirečiacim si informáciám. Ale je rovnako veľa svedectiev, ako sa život človeka - a to aj ateistov, nekresťanov, moslimov  výrazne zmenil k lepšieme práve zjavením Ježiša, či jeho prijatím, zbavenie sa závislostí, konanie dobrého... Ako Alue  vyzýva treba používať sedliacky rozum. Ďakujem za mnohé hodnotné články na tomto webe, často mi pomohli. Čo sa týka osoby Ježiša vyzývam všetkých aby sami skúmali, aby odpovede nehľadali vo vyvolávaní anjelov a rôznych duchov a ani svojich blízkych, napokon vystríha pred tým aj Biblia (ako tu často bolo spomínané, zlé je majstrom v pretvárke a prevleku. Rovnako to mohlo byť aj v prípade pani, ktorá sa stretla so svojim "synom".)   Odpovede môžme nájsť v každodennom živote a spolunažívaní s reálnymi "nevirtuálnymi" ľuďmi, vo vnímaní ich života, môžme vidieť či sú v ich živote požehnania čo sa týka zdravia, manželstva, rodiny,  odpovede k nám prídu, stačí o ne poprosiť Boha, či Konštruktívnu silu :-) a oni sa ukážu veľmi jasné a pravdivé. Tak ako sa to udialo mne. Ešte chcem povedať že ja sama nepatrím k žiadnej cirkvi ani žiadnu nenavštevujem. Pekný deň vám

93 myší královna myší královna | Web | Pondělí v 19:23 | Reagovat

[9]: Tak nějak to cítím i já.

94 myší královna myší královna | Web | Pondělí v 19:26 | Reagovat

[13]:Že jo?! Bývalá skorotchyně mi od ní kupovala knížku - teda sice o vílách, ale měla jsem z toho proklatě špatný pocit. Připadalo mi to celý neupřímný a vůbec... nechápu, na čem si jede. Už od začátku (co ji znám) jí nevěřím ani za nehet.

[14]: Popravdě, když padlo jméno Zadkiel, myslela jsem si, že je to ze strany Alue nějaký cynismus.

95 myší královna myší královna | Web | Pondělí v 19:33 | Reagovat

[22]: Hele, k tomu bych byla skeptická. Desatero bylo dáno Židům v době, kdy Ježíš neexistoval a Židé mají v pravidlech, že nesmí slovo "Bůh" a jeho synonyma před některými denními rituály ani vyslovit. Obecně těmi pojmenováními šetří. Tohle je zase věc, kterou si křesťani ukradli od židů a "upravili do huby". Ježíše a Marie a podobných se to vlastně netýká to tvrdí jen křesťané, protože tvrdí, že to byl Syn Boží.

96 BE BE | Včera v 11:02 | Reagovat

[80]: Rakovina - rozložené, Rak - o - vine,  cítil si, cítiš vinu ? Voči sebe ?
Odpusť.  
Zrejme si mal , máš nízke vibrácie, i keď si zbadal Ježiša blízko seba. Odporúčanie odo mňa, kontaktuj Boha, nie jeho prostredníkov. Myslím, že na to máš.

97 Efs Efs | E-mail | Včera v 21:12 | Reagovat

[91]: Ani to nebude zcela vypovídající a nebude to mít mnoho společného s vyjádřením původního smyslu. Významy a vyjadřování se za staletí velmi změnily. Pokud jde o Nový Zákon, je velmi dobrý Pavlíkův překlad. Je doplněn komentáři vysvětlujícími významy překládaných slov. Jinak se za nejvěrohodnější považuje překlad Bible od Jehovistů. Čte se však dost obtížněji nežli třeba Nová Bible kralická...

98 df df | Včera v 21:37 | Reagovat

[96]: Taky to může být nevhodným prostředím, hromada elektrosmogu, radonu a tak podobně. O vině to vůbec být nemusí. Nechce se mi věřit, že jarek by měl problém s vinou.

Dlouho jsem aluščiny články nečetl vlastně jen tadesco. Nechal sem zde cosi nezodpovězeného snad se k tomu vrátím. Boj s třetí a poslední nemocí mé psí přítelkyně a členky rodiny jsme prohráli (měla na to věk), tak bude zas víc času než se narodí znovu a pojedu si pro ni. Už je to domluvené, těším se jak si vběhnem zas do náručí. Umožnil mi to právě Kristus, děkuji mnohokrát, seš frajer.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama