Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 17.6.

Pádný důvod, proč nebýt na sociálních sítích a seznamkách

27. srpna 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Energie
Před delší dobou jsem vám slíbila článek o tom, co se změní, když jste nebo nejste na sociálních sítích a velkých seznamkách.... Existuje mnoho důvodů, proč tam nebýt a vy jistě většinu z nich znáte. Kromě energetického dopadu (o kterém chci hlavně psát v tomto článku) je hodně diskutovaný zejména Facebook, který své uživatele velice špehuje a ví o nich prakticky všechno.
Facebook je výzvědná služba Vatikánu, která veškerou komunikaci a veškerou historii prohlížení každého uživatele sleduje a odesílá k archivaci. Pokud jste kdykoliv něco na FB napsali nebo naklikli, Vatikán to ví. A svoji knihovnu se nebojí sdílet s dalšími institucemi, v případě že na vás budou chtít něco vyšťourat.
Nebo jen zkrátka využít vaše data a data ostatních spoluobčanů k tomu, aby vytvořili určitý profil mentální úrovně obyvatelstva v dané lokalitě. A tento profil může být použit například na lépe cílenou masovou vymývárnu mozku, lépe cílenou podprahovou reklamu. Zkrátka lépe vědí, jak na nás a jak s námi manipulovat. Jak nám vsugerovat potřebný názor a myšlenky, které jim hrají do karet. Není to tedy jen o datech jednotlivce, je to i o datech kolektivu.



Facebook prodává vaše soukromí. Víte, kolik toho na vás má?
https://www.youtube.com/watch?v=cRVDItVNEZo

Vyšlo mnoho článků i videí o tom, jak nás facebook sleduje, nemá smysl to zde dál rozmazávat... Ale jak je to s těmi dalšími servery a jaký je energetický dopad? Na to se zaměříme právě dnes.


Zapomeňme teď na téma sledování lidí, archivace komunikace, cílení reklam a jiné chuťovky, o kterých už ví každý, kdo se tématikou trochu zabývá. Co vám zatím skoro nikdo nevysvětlil, je energetický dopad na vaši bytost.

Pokud si vytvoříte profil na velké sociální síti určené k vzájemnému seznamování, kde se pohybuje zejména spodina obyvatelstva, připojujete se do určitého energetického pole.
Vysvětlím prvně pojem ,,spodina": Spodina jsou lidé, kteří žijí plně v matrixu, nemají kontakt se svou duší ani s duchovnem. Reagují na jídlo, světlo, pivo, sex, fotbal, peníze, auta, beauty, katastrofy, čtou bulvár, mluví sprostě, jsou mentálně nevyrovnaní sami se sebou a se světem. Jsou to materialisté, egoisté, zaujatí sami sebou a hmotou, o které si myslí, že ji vlastní. Posedlost hmotou supluje u nich vnitřní prázdnotu, kterou se snaží něčím zaplácnout. Nehledají v sobě, hledají to venku. Obvykle nemají vysoké IQ, jsou primitivní a jsou v různých směrech lidsky dysfunkční (alkohol, drogy, sexuální úchylky, absence sociálních dovedností, labilita, agresivita, atd.). Krátce řečeno: Jsou to destruktivní, toxičtí lidé.

Seznamky v současné době nejvíce okupují zoufalci, kteří mají problém seznámit se normálním způsobem s normálními lidmi. Bývají tam tedy zejména všelijací asociálové, nebo úchyláci. Normálních lidí je na seznamkách naprosté minimum. Buď jsou tam jen dočasně, nebo na zkoušku, nebo kvůli kontaktům na nějaké známé, či kamarády.
Na seznamkách můžete najít přítele i dobrého partnera, pokud zaúřaduje veliké štěstí, ale vysoce hodnotné a vysoce konstruktivní bytosti tam prakticky nenajdete, protože to tam z konkrétních důvodů nesnesou a neunesou. Jedinou polo-výjimkou je nyní možná tak Facebook, který svou agresivní podprahovou manipulací donutí i lidi, kteří by na něm jindy nebyli. Velký tlak dělá i společnost: ,,Kdo není na FB jakoby nežil" ale to není klasická seznamka, tudíž na něj tento výčet nelze plně aplikovat, pouze částečně.

Já na FB taky zkušebně byla, ale účet jsem deaktivovala hned první den a to jsem tam ani nic o sobě nezadávala a nenahrála jsem na něj nikdy svou fotku. Ale po prvních deseti minutách proklikávání a zjišťování co to vlastně dělá, se mi udělalo špatně. Takže jsem to rychle zrušila.

Abyste opravdu pochopili o čem píšu a nechápali mě zkresleně, vzpomeňte si, co se děje na službě lidé.cz - jako dítě jsem na té službě strávila opravdu hodně času a poznala jsem přes tu službu pár lidí. Takže mám velmi dobré srovnání tehdy oproti dnešku, kdy se ta služba postupem let zvrhla na absolutní dno a bahno naší společnosti. Normální člověk už tam nevydrží ani dva týdny, protože to tam okupuje výhradně spodina, která ho odtud vyštípe...
Před asi pěti lety jsem měla nějakou slabou chvilku a pokusila jsem se na lidé.cz vrátit. Co jsem tam hledala? - Možná sentiment, možná jsem se chtěla podívat jak se změnila služba, jak vypadají lidé co jsem tam tehdy znala, jestli tam ještě jsou, nebo nejsou (... nejsou, po chvilce mi došlo proč).
Ten účet byl aktivní pouze dva týdny, možná ani to ne. Poté jsem ho zrušila, protože jsem z něho byla naprosto zoufalá. Přestože jsem tam netrávila čas a nechodila do chatu, měla jsem pořád zaspamovanou schránku nabídkami úchylů buď na sex, nebo sexuální hrátky (typu sado maso) za peníze. Nepoznávala jsem tu přátelskou službu kterou kdysi dávno lidé.cz bývalo a rychle jsem ji opustila. Mimojiné jsem díky této chybě měla pěkné energetické problémy a po zrušení jsem se musela delší dobu regenerovat.
To, co mě přinutilo ten účet zrušit, takový vrchol vší hrůzy, byla zpráva od nějaké mně neznámé ženy, která mi napsala že jsem ,,ku*va" a že ,,pí**á mého chlapa" ... Hodně sprostě mi tam nadávala a já úplně zmateně koukala na tu zprávu, absolutně neschopná se zorientovat jestli si mě s někým třeba nespletla, nebo jestli je nějak mentálně narušená... Udělalo se mi zle, účet jsem hned zrušila a už nikdy v životě podobnou chybu neudělám. Tohle mi bohatě stačilo.

Zde je jedno zajímavé video k tématu. Slečna Šárka na kameru čte, co jí chodí za zprávy na lidé.cz od neznámých týpků. To samé chodilo i ke mně, není to žádný fejk... Abyste se přesvědčili, nemusíte obětovat svoji energii a zakládat si tam účet, stačí si poslechnout tohle:

LIDÉ.CZ - čtu si debilní vzkazy. Aneb co chodí holkám do zpráv
https://www.youtube.com/watch?v=eZRq5Zo_w1M&t=853s

Abychom byli konkrétnější, různé servery, kde si lze založit účet, fungují různými způsoby. To, o čem je tento článek, se týká primárně velkých seznamovacích serverů, velkých sociálních sítí a počítá se do toho i Facebook díky počtu svých uživatelů a agresivním podprahovým datům.

Co se naopak vymyká tomuto článku, jsou malé webové stránky, nesloužící primárně k seznamování, shánění lidí na sex, které neobsahují podprahová data. Jsou to většinou nějaké stránky, kde se setkávají lidé podobných zájmů, fóra kde si lidé vyměňují své zkušenosti s danou tématikou. Malé weby jsou obvykle bezpečné, ale záleží co za lidi se tam pohybuje a píše, jaký tomu dají náboj. Jako jeden takový světlý příklad mohu uvést službu dlouhevlasy.cz, která je čistá a energeticky v pořádku. Za těch 9 let co tam mám účet, se nezvrhla a do zpráv mi nikdy nepřišla žádná hnusná zpráva od ,,spodiny", lidé jsou tam normální, často i alternativně/přírodně zaměření, nebo metalisti. Podobné malé stránky, malá fóra, nebo stránky kde se sdružují dobří lidé, nespadají do tématiky tohoto článku a je potřeba v tom umět rozlišovat. Kdybyste se mě ptali na další sociální stránky a fóra, nemůžu vám je přímo roztřídit, protože tyto tři výše zmíněné služby jsou ty se kterými mám zkušenost. Ty ostatní neznám, nikdy jsem tam neměla účet a tím pádem za vás nemůžu nic rozhodnout. Musíte nad tím sami popřemýšlet a situaci vhodně zhodnotit... Zpět k hlavní myšlence:

Když si založíte profil na velkém serveru, který sdružuje zejména spodinu a lidi žijící v matrixu, dostáváte se do společného energetického pole s těmito lidmi. Velice tedy záleží na tom, jací lidé jsou na daném serveru a co se na serveru děje. Nemusíte s těmi lidmi být v přímém kontaktu a nemusíte je mít v přátelích. Stačí, že jste napojeni na stejnou službu a sdílíte toto společné rezonanční pole. Čím více spodiny a matrixových lidí se na dané službě pohybuje, tím je energeticky horší. (Lidé.cz je podle mě totální vítěz v soutěži o nejhnusnější a nejdestruktivnější seznamku v Česku. Nebo znáte horší?)
Pokud na daný server nahrajete svoje fotografie, energetické propojení je o mnoho silnější, než když jste tam anonymně a svoji fotografii nenahrajete.

Citliví senzibilní lidé obvykle poznají, že je něco špatně. Po založení profilu na seznamce a nahrání fotky zjistí, že mají přes den méně energie, jsou více bez nálady, mají temnější myšlenky, mění se jim chování, jsou podráždění, depresivnější. Mají-li spirituální dary, tyto dary odcházejí, oslabuje se jejich napojení nahoru.
Je-li takový senzibil vědomý a uvědomělý, vzpomene si kdy se začala tato věc dít, pochopí že jediná nová věc je ten profil a rychle ho deaktivuje. Je-li daný člověk nevědomý, řekne si že je to náhoda a nechá věci tak jak jsou. Ke své škodě a sebedestrukci... Protože kdo by takovým věcem věřil, že ano? To se přece nemůže dít.
Fotografie je energetický rezonátor dané bytosti, kterou zobrazuje. Je to energetický kanál obsahující vaši energii, pokud jste na ní vy. Vložíte-li ji na seznamovací server, stává se tento kanál aktivním přenašečem kolektivní energie z daného serveru na vás.

Nedávno jsem se náhodou potkala s jedním starým známým jiného starého známého. To jsou takové ty ,,nááááhody". Už to bylo v době, kdy jsem nosila v hlavě nápad na tento článek. Poslouchala jsem společný rozhovor těchto dvou a najednou se začali bavit o internetu a sociálních sítích. A starý známý číslo jedna řekl starému známému číslo dvě něco v tomto slovasmyslu:
,,Já na tom internetu nejsem, protože skoro vůbec nemám čas a taky mě ta elektronická realita moc nebaví a nezajímá. Navíc jsem zjistil, že ty sociální sítě i Facebook strašně vysávají z člověka energii a to já nechci, takže jsem všechno zrušil. Bylo mi z toho špatně, takže tam nejsem už ani já ani žena a když už, tak napíšeme maily těm, kteří jsou nám blízcí."
Málem jsem spadla ze židle. Toto byl snad první člověk, kterého jsem potkala osobně, který na tohle přišel sám od sebe, aniž by mu to musel někdo říkat, nebo podsouvat.

Co s tím?
Záleží na vás, jestli s tím opravdu chcete nebo nechcete něco dělat, případně do jaké míry. Je to pouze váš život a vaše energie. Já vám nic nemůžu zakázat ani přikázat, každopádně vám doporučuji, pokud máte nějaké energetické/psychické problémy, abyste to řešili, protože je to součást vhodného řešení.
Pokud trpíte výše zmíněnými problémy, deaktivujte všechny profily na velkých sociálních sítích a také si dejte pozor, jaké stránky čtete a jaké lidi na internetu sledujete. Je to sice trochu mimo téma, ale já si například musím dávat pozor na celou řadu lidí i webovek, protože pokud je tvoří někdo kdo je silně destruktivní, stačí mi tak 20 minut kontaktu s takovou energií, aby se mi udělalo špatně a abych pak měla problém usnout. Navštěvováním destruktivních míst internetu (tedy míst která tvoří destruktivní lidé, i když obsah nutně nemusí být na destruktivní téma), je z vás vysávána energie a zároveň získáváte destruktivní náboj. Čím víc je pro vás taková zlá energie cizí, tím silnější reakci máte a tím víc na tyto problémy trpíte.

To je i vysvětlení, proč se cítíte dobře po navštívení míst která tvoří vysoce konstruktivní lidé, aniž byste si tam vyloženě něco četli. Stačí otevřít okno a energie na vás začne zářit i pasivně. Každý z nás dává do svého díla nezaměnitelný otisk a je úplně jedno, na jaké téma dílo je a o čem pojednává.
Samozřejmě že pokud má někdo opačnou polaritu, to znamená že je silně destruktivní, vše zmíněné v tomto článku bude mít na něj opačný efekt. Na Lidé.cz a FB se cítí dobře a naopak ho dráždí lidé jako já a jejich duchovní žvásty o energiích.

Pokud jste se rozhodli například zachovat svůj FB z nějakého praktického důvodu, částečné řešení je odstranění vašich fotek z účtu. Pokud vás ale vaši přátelé fotí, vystaví vás ve své galerii na FB a tam vás ještě označí, máte trochu problém, protože i toto byste měli pořešit. Čím lépe ty fotky pořešíte, tím mírnější bude napojení.
Energie je z vás odčerpávána i pasivně, to znamená že účet je aktivní, nemusíte tam mít fotku a nemusíte tam chodit, přesto z vás saje energii. Pokud tam ale jste často a máte tam fotky, odběr energie je o mnoho silnější a rychlejší.

 


Komentáře

1 lenka f lenka f | E-mail | 27. srpna 2017 v 8:35 | Reagovat

99% FB je naprostý odpad. Nejlepší na tom je, že ten kdo tam takový obsah dává, si to ani neuvědomuje. Řekni alkoholikovi že je alkoholik - taky to bude popírat.

2 Ester Ester | 27. srpna 2017 v 10:26 | Reagovat

Ano, musím s tím souhlasit...ale v případě, že svůj profil používám pouze pro pracovní a reklamní účel, co s tím? Je fakt, že od doby co jsem šla touto cestou marketingu, tak podobné problémy co popisuješ opravdu vnímám, ale zrušit účet nemohu, alespoň zatím...takže jaká by mohla být ještě cesta? Děkuji Ester

3 Alue Alue | 27. srpna 2017 v 11:28 | Reagovat

[2]:  Všechny možnosti jsou vysvětlené v článku. Co s tím člověk udělá je na něm.

4 Shairin Shairin | Web | 27. srpna 2017 v 12:01 | Reagovat

Aluško, děkuji Ti. Díky tomuto článku jsem se rozhodla a konečně zrušila svůj FB účet. Cítím se hned mnohem lépe :-) Přeji Ti krásný den ♥

5 Sin Le Noble Sin Le Noble | 27. srpna 2017 v 12:33 | Reagovat

Je pravda, že dnešní sociální sítě jsou dno a odpad a bez ochraných pomůcek se umažete. Je to ale také obrovská síť, nástroj komunikace. Může být dobrý, pomáhá lidem v hledání odpovědí na otázku: Kdo jsem? Nebo špatný, řízený současný stav programování stáda trvajícího nejméně posledních 400 let. Uvedu příklad mého pohledu: Pro mě husiti ve své době nebyli zlem, ale společnost založená na lásce, bratrství a míru, kdyby v té době měli FB a profily na Lide.cz jejich myšlenky by možná svou energií ovlivňovali informační pole pro rozvoj člověka a nabídky SM by vyřizovali asi cepem :-? až do vyčerpání.
Dnes je to opačně, máme nástroj, ale těch "husitů" je zatím málo a nejsou tolik vidět, ale ono se to vyrovnává podle vyšších zákonů, potom se bude velká síť hodit. Ono vybudovat takhle velkou síť a přivést tam lidi není sjanda 8-O :-D

6 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 27. srpna 2017 v 13:19 | Reagovat

Pokud jde o to, že někdo se po tom, co si nedávno založil účet na seznamce, cítí špatně, měl by taky myslet na to, že korelace nutně neimplikuje kauzalitu. A pokud se cítí z takových stránek energeticky vysátý, měl by se zamyslet i nad tím, kolik času tam strávil a jestli se na něm spíš neprojevuje závislost. Je vážně chyba v těchto stránkách, nebo v nás, protože nevíme, jak správně je použít?

Smazání fotek z FB nemá cenu. Jak už jednou byly nahrány, skončí v archivu, to platí pro celý internet.
Ale řekněme, že by tvá teorie byla pravdivá, v tom případě se do tohoto energetického pole zapojuješ i tady, na blog.cz. Vlastně je pak každý uživatel internetu s onou "spodinou" propojený, a je jedno, jaké stránky navštěvuje. Dalo by se to aplikovat i na jiné aktivity, jako čtení knih, sledování seriálů, jezení v restauraci a podobně, protože na tom konečném produktu třeba pracovali destruktivní lidé. Pokud by se tedy člověk chtěl opravdu vyhnout destruktivním silám, neměl by raději ani vylézt z domu. Připomíná mi to způsob, kterým žijí Jehovisti. Mají zakázáno číst či sledovat věci, které by mohly ohrozit jejich víru, nebo dokonce přijmout cizí krev. Zaměňme Jehovistu třeba za chlapce A, vysoce konstruktivní bytost, která se striktně vyhýbá destruktivním vlivům. Něco se stane a potřebuje nutně krevní transfúzi. Jediný člověk, jehož krevní skupina je kompatibilní s tou jeho, je chlapec B, ale je tady háček – chlapec B je silně destruktivní. Co chlapec A udělá? Tahle situace zní extrémně, ale takové věci se mezi Jehovisty skutečně stávaly a ti lidé umřeli. Teď už se dá sice krev nahradit a lidé nemusí kvůli své víře ztrácet životy, ale jde mi o princip. Co je tak špatného na tom se nechat vystavit různým vlivům? Z čeho máte strach? Nejste tady proto, abyste zažili různé věci?  Abyste si rozšířili obzory? Jak potom sami sebe vůbec můžete nazývat vysoce hodnotnými bytostmi?

Co se ztráty spirituálních schopností týče, z mé zkušenosti můžu říct, že se nic takového nekonalo, naopak jsem měla možnost je konečně zdokumentovat. I když to s těmi "schopnostmi" není bůhvíjak slavné, díky sociálním sítím mám alespoň nějaký malý důkaz o jejich existenci.

K těm zprávám od úchyláků a trollů snad můžu říct jen – vítejte na internetu. Na lide.cz byli takoví úchyláci vždycky, ne že ne, tohle není nic nového. Primární důvod, proč tam normální lidi přestali chodit, je ten, že zrušili službu chatu (alespoň jeho původní podobu, nevím, jak to tam vypadá dnes), takže se z té stránky, jak slečna ve videu zmínila, stala jen povrchní záležitost, kdy lidi kontaktujete na základě toho, jestli se vám líbí jeho fotky. A pokud si pamatuju správně, začalo to tam jít do kopru už od vzniku Facebooku, kdy se většina lidí přesunula tam a na lide.cz zůstalo už jen to, s čím jsi se před pěti lety setkala.

Fů, to jsem se zase nechala unést..

7 M. M. | Web | 27. srpna 2017 v 16:13 | Reagovat

Jak vyloženě poznáš, že stránky jsou konstruktivní nebo destruktivní, vyjma bez pocitu? Jedny zakládám a ráda bych, aby z nich lidé měli fajn pocit.
(Jo, vím, že to záleží na dotyčném člověku, co jej tvoří, ale mimo toho. :D)

Díky. ;-)

8 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 27. srpna 2017 v 16:14 | Reagovat

Já jsem si svůj facebook zrušila snau už na záčátku roku 2015. Možná už dřív, nevím. A žádné zvláštní energetické změny necítím. Prostě jsem si jen řekla, že blog mi stačí. Účet na lidé.cz mám. Asi třikrát jsem tam byla už jsem se tam neobjevila. S těmi lidmi, co tam jsou opravdu není o čem mluvit. Asi to zruším taky.

9 armag armag | 27. srpna 2017 v 16:50 | Reagovat

Facebook je založen jako špiclovací nástroj, ale ne pro Vatikán, nýbrž hlavně pro potřeby USA, tzn. agentury typu CIA a NSA.

10 martin martin martin martin | E-mail | 27. srpna 2017 v 19:26 | Reagovat

Zrušeno, je to opravdu žrout energie, upíři tam mají pre :-D

11 Michaela K. Michaela K. | 27. srpna 2017 v 20:27 | Reagovat

Já facebook zrušila před šesti lety a žádný jiný účet na sítích jsem neměla jo ještě Xchat, ale ten zrušit nejde jelikož jsem tam trávila moc času jako pubert, možná bych mohla napsat zakladatelům, ale jsem moc líná, účet je z mě strany dlouhodobě stejně neaktivní. Ale vidím to v práci při obědě, všichni skloněné hlavy k mobilům, facebook, facebook, musím sklidit, koukej na tohle, bla bla bla když jdou domu zase mobil v ruce. Když něco říkám tak ani nevnímají, tak se ani nebavím v klidu se najím vypiju kafíčko, nebo zelený čaj a jdu pracovat.

12 merlin merlin | 27. srpna 2017 v 21:36 | Reagovat

Článek je to zajímavý,pravdivý a poučný i přesto napíši svůj názor.FB mám i když mám IQ nad 150,vím kdo jsem a odkud jsem a jakou mám vysokou duchovní zralost.Na FB mám falešné jméno,žádné fotky a falešné datum narození. Ubral jsem si deset let,protože tak vypadám. :-D To,že člověk nemusí stárnout už vědci ví a duchovně zralí lidé také. Na FB chodím občas jen pro svou potřebu a nikdy jsem nepocítil,že by mě to ubíralo energii,protože jsem se energeticky povýšil nad tím odpadem který tam je. Většinou z toho mám jen srandu.Ty stránky Lide.cz ani neznám. Vždy jde o to jaký přístup k tomu člověk má. Vždy se jde povýšit nad nějakým odpadem a nesouznít s ním, jen na to koukat jako pozorovatel. Vše je v hlavě. :-)

13 vladimír vladimír | 27. srpna 2017 v 22:09 | Reagovat

v zásade súhlasím s názorom že facebook je nástroj na špehovanie ľudí a mám to v podstate úplne v paži....je mi jedno kto a čo sa o mne dozvie, nie som žiaden politik ani verejne činná osoba, takže nech si špehujú....na druhej strane sa tam dozvedám kopec informácii, ktoré sa do manstreinových médií nedostanú ani náhodou, takže pre mňa je to iba zberňa informácií a zase sa tam aj prezentujem so svojimi umeleckými dielami a spoznávam tam kopec umelcov, či profesionálov, alebo amatérov....a na sex zoznamky a podobné hovädiny nechodím, nemám na to dôvod, tam je určite tých úchylov ako maku...ja som na facebooku iba nejaký ten rok, ale už som zistil že aj to je cenzúrované a tiež tam mažú veci čo by sa mali ľudia dozvedieť, ale to aj tak celkom nestíhajú lebo ak sa niečo zdieľa x-krát, tak je to aj problém mazať, možno originál zdroj je ľahko zmazať, ale niektorí tie veci aj kopírujú a robia z toho nové, takže je to pre tých "mazačov" čoraz ťažšie a "pravda" sa takto dostáva medzi čoraz viacej ľudí a otvára im oči...na druhej strane je tam aj kopec sprostostí a konšpirácií, ale zase ak je človek trochu sčítaný a informovaný, tak si vie veľmi dobre poskladať mozaiku a vie čo je "hoax" a čo pravda, takže pre mňa je facebook celkom užitočný "zdroj" a nevidím v tom problém...samozrejme aj ja niekedy uvažujem o zmazaní profilu, ale vždy si to rozmyslím....takže ja nesúhlasím s názorom že tam chodí "spodina" a ak aj tam nejaká príde, tak ja osobne ju vždy "vycítim"... neviem, ale mám na to nos a niekedy mi stačí už len prečítať komenty a hneď viem, že s kým mám do činenia....a na margo zoznamovania sa na internete mám dobrú správu, ja osobne som sa zoznámil s mojou priateľkou na jednej "nemenovanej" zoznamke a neľutujem, sme spolu už 10 rokov, takže podobné reči typu "chodia tam len chudáci, magori a podobní úchylovia" je tiež iba jeden z názorov a nakoniec nie všetko je také zlé, ako to vypadá...a zo mňa zatiaľ nikto energiu nevysával na facebooku a ak to aj zistím, tak jednoducho toho človeka "zablokujem" a je po vysávaní....ja sa riadim vždy jedným a to je, že aj na zlých veciach sa vždy nájde niečo dobré...takže netreba sociálne siete až tak odsudzovať...

14 mona mona | E-mail | 27. srpna 2017 v 22:50 | Reagovat

Já "ksichtknihu"  nemám, ani dcera, ale můj muž ano , a nedávno tam dal foto dcery. Všem zakazuji tam dávat naše foto, i splečným známým.
Asi by se měla rychle odstranit...?
dík ,mona.

15 Ellie Parrish Ellie Parrish | 28. srpna 2017 v 0:25 | Reagovat

Já jsem kdysi měla seznamky, ale nechodila jsem se tam seznámit, spíše dělat si z lidí srandu, tak jsem to tam nebrala vážně, čili to se mnou nic nedělalo.

Chodím jen na fóra za poslední roky, a působí to na mě negativně. Ale hodně negativně. Měla jsem nahrané fotky, své osobní kontakty, protože nějak se netajím, kdo jsem a co píšu. To mi nějak nevadí, za to si zodpovídám sama.

Jenže máš pravdu s tím, že na internetu jako takovém jsou nejvíce lidi s úchylkami, jsou divní ( podle písma to poznám, neumím ti to vysvětlit blíže, k tomu se dostaneme později), lidi bez života, panicové a tak dále.

Když něco čtu nějaké téma tak záleží jak hlavně píše. Pokud píše člověk konstruktivně, tak ho vážně nepoznám jaký je. Ale když píše za sebe a celkově vystupování, tak ten člověk z internetu na mě nějak působí. Nikdy se mi nějak nestalo, že by mě doslova pohltil dobrou energií ( to se mi moc nestává, až na pár vyjímek) , ale spíše rozpoznám tu špatnou energií, když člověk něco napíše. Ani nevím proč a jak, ale mám to tak a hodně krát jsem se strefila. Víš, člověk může cokoli okomentovat někde, i když nebudu třeba 100% souhlasit, ale nic to se mnou neudělá. A nebo napíše něco, i když (ne)souhlasím, a stane se, že se mi z toho udělá špatně nebo cítím úzkost.

Jednou jsem ti četla jednoho člověka, psal toho hodně. A řeknu ti, tak špatnou energií jsem nikdy u nikoho nezažila, normálně jsem se i rozbrečela a bylo mi na pár minut blbě.

Si pamatuji, kdy jsi psala o Teal Scott/Swan, kde na tebe působí blbě skrze videí. Já ti psala do komentáře, že bych tohle nepoznala, když člověk mluví nebo vystupuje ve videí, ale poznám to spíše z textů. Popravdě ani nevím proč to tak mám, ale jsem za to ráda.

A k tvému blogu, chodím se tady odreagovat. Na mě to působí hodně dobře a cítím takovou úlevu, pocit pohody. :-)

16 Ellie Parrish Ellie Parrish | 28. srpna 2017 v 1:19 | Reagovat

Jinak k těm videím. Čistou, naprosto čistou energií vnímám u Ester Hicks - ta osoba mě nejvíce uklidnuje. A ještě Beauty youtuberka - Beauty By Katty, všimla jsem si, že ji také odebíráš

17 Ayeri Ayeri | 28. srpna 2017 v 8:10 | Reagovat

Já jsem se facebooku dlouho bránila a pak jsem si ho založila kvůli soutěži a vyhovoval mi, takže jsem zůstala. Odpad se tam sice vyskytuje, ale ten člověk potkává všude, na ulici, ve škole, všude a vysátý nakonec stejně je. Na nechutné články vás nikdo klikat nenutí a za sebe můžu říct, že tam sem tam narazím i na něco přínosného. Navíc mít fb je v podstatě nutnost kvůli škole, protože tam řešíme třídní záležitosti. Nepamatuju si, jestli se tehdy změnilo něco energeticky, ten profil mám už dlouho, s jemnohmotnými jsem se naučila mluvit až potom, co jsem si ho založila, takže taky necítím změnu. Na lide.cz jsem nikdy nebyla ani jsem o to neměla zájem právě kvůli těm úchylákům. To jsou lidi, které fakt nechápu a nevím jestli se smát, nebo brečet.

18 Daniela Daniela | 28. srpna 2017 v 16:08 | Reagovat

Děkuji za článek. Vážně mě to nahlodalo, si profil smazat a nebo si smazat vše z něj a nechat si ho jen na komunikaci s přáteli z ciziny a občas projet pár stránek fotografů, které sleduji. Je to docela zapeklité. Začala jsem se věnovat focení a začíná se mi dařit. Jenže dnes je většina lidí na fb a tam se o tobě taky nejvíce dozví sdílením přes ostatní atd. Chci si založit svou stránku s focením. Myslíš, že to může taky škodit?

19 zdeněk zdeněk | E-mail | 28. srpna 2017 v 23:34 | Reagovat

Mě se na facebooku děje dost divná věc, dřív jsem se nad tím pousmál, ted mi moc k smíchu není.
V chatu máte vždycky seznam přátel, kteří jsou online.
No, u mě je ta situace, že v seznamu "online přátel" mám i lidi, které ve facebookovém přátelství nemám.
Založil jsem si nový účet, starý někdo zaviroval. Udržuju ho kvůli škole, jediný způsob jak se spojit se spolužáky.
Co mě děsí nejvíc, že ti lidé v seznamu co nejsou ve "fb přátelství" jsou mí skuteční přátelé ze života (akorát se s nimi už nestýkám). Jak to asi strejda facebook ví? :-?
Děje se to i někomu jinému z Vás kdo tady má účet na fb?

20 zeny-nejsou zeny-nejsou | Web | 29. srpna 2017 v 11:12 | Reagovat

To je těžký. Když muž není krasavec, tak naživo nemá vůbec šanci. Takže se snaží aspoň na internetu o nějakou komunikaci, případně seznámení... :-!

21 Alaiana Alaiana | 29. srpna 2017 v 19:53 | Reagovat

Znám jednu paní, o které tu má Alue rozhovor a i jedno cvičení od ní. Ta paní se jmenuje Inelia Benz a zajímavé je, že to je senzibil jak vyšitý a přitom má jak Facebook, tak dokonce i Instagram. A na obojím je také sama vyfocená. Já jsem si FB zakládala tenkrát kvůli něčemu, už nevím čemu. Dneska tam sleduju pár lidí, včetně této paní kvůli které jsem si založila i Instagram, protože tam dává krásné fotky ze svého života.
Když mi z toho blbě není a používám to uvědoměle, tak nevidím důvod, proč tam nebýt. I bych to využila k tomu, aby mi to v životě pomohlo. A takhle je to se vším. Pokud někam vlezu a udělá se mi blbě, musím tam odtud logicky pryč a je jedno, jestli z energetického, nebo jakého důvodu.

A k tomu, že používáním FB se připojujeme ke spodině. Ale vždyť on to není jen FB. My jsme se k této spodině připojili už když jsme se sem narodili.
Já tu hodně umím vnímat Systém: člověk musí pracovat, pracovat, pracovat, aby měl peníze a mohl tak být na živu, protože jinak umře. Žádná svoboda, žádná nezávislost, žádná radost ze života, protože děláme, co nás nebaví.
Už jenom tím, že existujeme tady je z nás odčerpávána energie, protože takové to tu je - vítejte na planetě Zemi. My to můžeme minimalizovat tím, jakou společnost si vybereme a čím se budeme v životě řídit. Stejné je to třeba i se stránkami na internetu.
Že tyto sítě jsou špehování už ví i spoustu matrixových lidí a nepovažují to za konspiraci. A že jsou špatné je jasné, protože jsou od elitářů pro elitáře. Ti neslouží lidem.

[18]: Nejsem sice Alue. Ale ona si svoje stránky založila. A dokonce sem nahrála i svoje fotky, i fotky sebe samé. A kdyby jí to škodilo, tak tu už asi není.

22 Alue Alue | 29. srpna 2017 v 20:27 | Reagovat

[21]:  Inelie určitě ví že jí to vysává energii, stejně tak jako to cítím já - jak tady pár lidí naráží na moje stránky a fotky. Ano, nepopírám to, je to tak, máte pravdu. Samozřejmě... ale není to stejná věc jako s FB, je to něco trošku jiného ale na stejném principu.
Já ale nemám moc na výběr a podobně to má asi i Inélie. Máš úkol, potřebuješ ho plnit a po cestě musíš spoustu problémů překousnout. Jako v každé práci nebo v každém poslání, nikdo nemá ustláno na růžích a každý s něčím občas zápasí.  Nic není růžové a všechno má svoje nevýhody, všechno má nějakou protiváhu, daň kterou platíš za to dobré....
Metodu bez fotek jsem praktikovala v ranějších fázích, starší čtenáři si to pamatují, bohužel jsem pak měla problém, že mi nikdo nevěřil že to píšu já a pak vznikaly naprosto šílené teorie a útoky na mne. Zjistila jsem, že bez obličeje není pro publikum důvěryhodnost a autentičnost, mají pak pocit že to může dělat kdokoliv, klidně i kolektiv anonymů a proč jsou anonymové, čeho se bojí že schovávají obličej, proč ho neukážou, proč nestojí za tím co hlásí (to je ten typ keců co mi chodil do zpráv).... proto jsem změnila přístup. Tehdy pochopili že to beru vážně, a že se ničeho nebojím.

23 Dáša Dáša | E-mail | 30. srpna 2017 v 14:51 | Reagovat

Mám dotaz.Když dám na fb fotku svého psa může mu to taky nějak škodit? :-P  :-|

24 Alaiana Alaiana | 31. srpna 2017 v 16:07 | Reagovat

[22]: Souhlasím. Ale to by nesměly existovat žádné fotografie a fotografové. My nemáme na výběr nikdo z nás, co jsme tady. Jak tu už bylo kolikrát psáno, lze jenom být v Systému a zároveň mimo něj. Úplně odtrhnout se nejde. Proto pokud mi to neškodí to já všechno použiju pro sebe, abych se měla v životě dobře a když vím o Systému a co dělá, tak zároveň i proti nim. A to je vlastně to, co se musí udělat a co děláš ty, Inelia a další. Pomoc lidem ven ze Systému, aby tohle tady skončilo.
A když si člověk založí vlastní stránky, tak ty stránky mohou i konstruktivně zářit a stejně tak fotky. Z některých fotek to cítím. A já osobně mám fotografii moc ráda. Zachycení jednoho okamžiku v životě, na který se pak můžu pořád dívat. Pro mě je to takový zázrak. Ze spirituálního hlediska se na to sice může někdo napojit a vysávat energii, ale takhle to je s každým kouzlem. Všechno je zneužitelné a záleží jenom na tom, kdo to má v ruce.

25 Alaiana Alaiana | 31. srpna 2017 v 16:07 | Reagovat

Jo a. Tady je řeč o FB. Já to na FB, ani na Instagramu tak nevnímám, protože tam jsou tak různě lidi a já si tam můžu najít, co chci. Ale za to to vnímám na YouTube. Protože tam vlezu a první co na mě vybafne je ta úvodní obrazovka s youtuberama a tou jejich hrůzou, co tam dávají. Už jenom když koukám na náhled toho jejich videa se mi chce spíš zvracet a absolutně teda nemám nejmenší chuť si něco takového pustit. A vůbec nechápu, jak to někdo může sledovat a dokonce ještě odebírat a oni si takhle za to vydělají x peněz. Hrůza. Krásná videa a konstruktivní videa, kde si lidé něco tvoří mám teprve až když se tam přihlásím.

26 nezenska-svine nezenska-svine | Web | 1. září 2017 v 13:12 | Reagovat

A což hry, které hraju pro radost ( ne střílečky ani sázení jahůdek, ale třeba ...sims, imvu a jiné simulátory života) ?
Když dělá něco s radostí, tak je mý energický pole dobrý i přesto, že jsem v napojení s jinýma lidma a je to v podstatě taky sociální síť, ne?

Což článek o psychologickým dopadu her a něco ohledně nich...? To bys mohla napsat, určitě o tom hodně víš !

27 Alue Alue | 1. září 2017 v 14:23 | Reagovat

[26]:  já nejsem moc velký hráč, takže o novodobých zabíječích času vím dost málo...

28 Teri Teri | E-mail | Web | 2. září 2017 v 9:48 | Reagovat

FB nemám, ale přesto i když jo polovina třídy má👍. Já čekám až jo budou mít ti lidi, které chci.Jinak Fb v brzkém věku je blbé mít. V 11,12 jako hele ale já m pocit, že je až od 13 ne?

29 Hana Hávová Hana Hávová | 2. září 2017 v 22:29 | Reagovat

Blog je taky sociální síť, když ti je tolik proti srsti, tak co tady děláš?

30 Chloë Noir Chloë Noir | E-mail | Web | 3. září 2017 v 10:33 | Reagovat

Pomaly všetko dnes už slúži na špehovanie. Ak niekto nechce, aby sa o ňom čokoľvek niekam dostalo, nech nelezie na internet vôbec. :D
Facebook a podobné stránky sú predovšetkým aj zbieraním informácií pre reklamy...stačí niečo spomenúť v messengeri a zrazu sa to objaví ako reklama. Ale je na človeku, či na to klikne alebo nie. :D
Energiu to zo mňa zatiaľ nikdy nevysalo...tú zo mňa skôr vysáva realita a niektorí ľudia s ktorými musím pracovať. :-D Internet je skôr relax  
Ja Facebook využívam predovšetkým kvôli jeho funkcii vytvorenia si "stránky". Aj keď nie je priamo určený na prezentáciu fotiek a podobne, je to najlepší spôsob ako dostať svoju prácu do povedomia, ako získať nejaké to "obecenstvo" a následne aj ľudí na spoluprácu. Na rozdiel od stránok založených priamo na prezentáciu fotografií ako napríklad 500px, kde človek vie získať odozvu na svoje fotky, ale nie klientov.

31 Jája Jája | E-mail | Web | 3. září 2017 v 20:13 | Reagovat

[6]: Moc se mi líbí tvůj komentář, až na to, že krev se ani dnes nahradit žádnou jinou tekutinou nedá.

Jinak věcí, které z nás vysávají energii je mnohem víc a sociálním sítím se dá dost dobře vyhýbat. S lidmi je to horší.

32 Lady Lenna Lady Lenna | Web | 3. září 2017 v 23:56 | Reagovat

Tak já mám účet na Facebooku už sedm let a nepřijde mi, že by ze mě vysával energii. Na Fb dávám jen to, co chci, aby lidé viděli, takže nemám důvod se za něco stydět a rozhodně nejsem typ, který by postoval denně příspěvky. Používám i Twitter a Instagram a podle mě hodně záleží, jak s těmi sociálními sítěmi člověk naloží.

Facebook je podle mě skvělý komunikační nástroj, spousta věcí se dneska vyřizuje hlavně přes něj, třeba i třídní skupiny a podobné věci, ke kterým je Fb někdy i potřeba. Člověk může být v kontaktu s lidmi, které často nevídá. Seznamky neuznávám, ty jsou podle mě pro zoufalce, pohybují se tam samí úchylové. Ale proti sociálním sítím typu Facebook nic nemám, pokud se užívají rozumně. Pak mohou posloužit jako skvělí pomocníci.

33 Joina Joina | Web | 4. září 2017 v 12:20 | Reagovat

Je pravda, že mě něco překvapilo. O zrušení facebooka, uvažuji už pár let ještě jsem ho, ale nezrušila. Ale do budoucna svůj učet zruším a budu tam mít provizorní. A když si  spočítám, tak teď na fb trávím minimum času než před x lety. Ale prozatím to mám na dopisování s lidmi, kteří jsou daleko. Praha, Anglie, Itálie...
Seznamku jsem už zrušila minulý rok a ani mi to už nevadí. Díky ní jsem poznala pár skvělých lidí, ale většinou takové šmejdy na které bych nejradši poměla.
Nicméne U mě vede icq.

34 hanka hanka | 4. září 2017 v 21:33 | Reagovat

S FB mám docela špatnou zkušenost. Založila jsem si účet mezi posledními, nejdřív jen tak pro kontakt se spolužáky, později jsem ho využívala pro propagaci mojí práce a taky ke sdílení článků které mi přišly důležité. Sledovala jsem, jak postupem času se FB zahlcuje množstvím reklam (fejsbukové reklamy ale i reklamy od lidí, kteří Fb využívají k propagaci svojí činnosti - různí umělci, terapeuti, výrobci různých produktů, malé eshopy - je jich spousta). V poslední době je reklam na fb 50% z celkového obsahu, co tak sleduju, kdyžtak mě někdo opravte, ale už mi to nepřijde jako sociální síť, spíš jako marketingová (anebo spamová! :) služba. Za druhé, ještě před třičtvrtě rokem jsem ráda sdílela na fb různé články, ne nijak extra kontroverzní, hlavně o škodlivosti wifi, mobilů, hormonální antikoncepce, protiimigrační články, komentovala jsem to svými slovy. A bylo smutné, jak na to reagovali mí někdejší "přátelé" - podrážděně, útočně, hrubě. Říkala jsem jim, když se ti to nelíbí, tak to nečti, vysvětlovala jsem své názory, ale většinou to obraceli do osobních útoků, jen sem tam někdo souhlasil. Pak jedna moje bývalá spolupracovnice a kamarádka roznesla na fb pomluvu proti mě, lidi mě začali drbat, ačkoli o věci nic nevěděli a ani mě vůbec neznali - tak hodnotili moje morální kvality, přičemž se mnou nikdy ani nemluvili a já je vůbec neznám! Prostě za klávesnicí je každý král. Takže od těchto zkušeností už tam nic nesdílím, nekomentuju, došla jsem k závěru, že to nemá smysl, protože tuto službu využívají lidi, kteří nechtějí nic slyšet, zajímá je jen to, aby byli vidět a po publikování svých fotek z dovolené zažili svých pět minut slávy. Přijde mi, že lidi jsou na FB čím dál víc agresivní a arogantní, klidně vás pomluví, vynadají vám, ačkoli osobně by to neudělali. Toto mi přijde jako jedna z nejhorších věcí na FB, že ta agrese je hrozně moc cítit. Mám dojem, že lidé FB využívají hlavně proto, aby si tam zvýšili sebevědomí, když tam publikují nějakou fotku, komentář. Další zrůdná věc je, že mladé maminky tam dávají fotky svých malých dětí, klidně i miminek, které se vůbec nemůžou bránit, podle mě jim tím hrozně moc škodí a nechápu, jak je to vůbec může napadnout. A další nepochopitelná věc je, že lidi jsou čím dál otrlejší, dávají tam veřejně fotky z dovolené v plavkách, fotky toho co měli k obědu, fotky jak se s někým líbají....prostě děs, přijde mi to stejné jako bulvární časopisy. Navíc spousta těch lidí co mám "v přátelích" vůbec moji přátelé nejsou, nikdy jsme se osobně neviděli, a sdílí mi tam své soukromé fotky. Když jste v tom, přijde vám to normální, ale vidět toto člověk z venku, který FB vidí poprvé, tak by mu to určitě přišlo nenormální, nebo i odpudivé. Takže už nějakou dobu uvažuju, že svůj účet úplně zruším, mám ho vlastně jen z pohodlnosti, kvůli soukromým zprávám, které si píšu s kolegy. Často lidi říkají, však tam nemusíš dávat své fotky, nemusíš nic sdílet, to je pravda, to nedělám, ale zároveň nemám zájem se dívat na celkem trapné příspěvky ostatních, radši bych četla něco zajímavého :o) Co je na sociální síti fajn, je, že můžu sledovat, jak se mají moji kamarádi ze střední, kteří třeba žijí dál, v zahraničí, občas dají pár fotek z místa kde žijí, oni zase vidí, co dělám já, pokud to sdílím. Myslím, že tuto funkci by v klidu mohla přebrat nějaká menší síť, uzavřenější vyloženě pro přátele, nebo pokud člověk má hodně co říct, tak si může založit blog.
Jinak můžu říct, po přečtení tohoto článku před pár dny jsem ze svého profilu odstranila veškeré moje fotky a teď tam nemám téměř nic, a cítím úlevu, jakoby mě to nenutí tam něco dalšího dávat. Mám dojem že FB člověka nějak podvědomě nutí pořád něco publikovat.

35 Alue Alue | 4. září 2017 v 21:40 | Reagovat

[34]:  Vítej se svým názorem na internetu :))) tohle mám na talířku každý den a ani nemusím mít FB, člověk si asi po sedmi letech nějak zvykne. hehe... :-/

A co se týče dětských fotek, tak zajímavé je, že v dnešní době skoro 100% materiálu pro pedofily jsou právě tyhle záběry co rodiče dávají na net sami a také mě nejvíc šokoval mimibazar, tam jsou normálně v galerii, co je veřejně přístupná, hromady fotek kde jsou posraná mimina s rozbalenou plínou a je tam vidět všechno... :-?  :-?  fujtajkls, ti lidi co to dělají evidentně nejsou normální.

36 Peta Peta | 11. listopadu 2017 v 23:12 | Reagovat

Už delší dobu se podivuju nad tím, co se to stalo s internetem; Jak to, že někdy před 10 a více lety (a možná ještě dřív) jsem tam potkával zajímavé lidi a některé pak i poznal živě na srazech. např cyberspace.cz, potom na staré verzi lide.cz To v dnešní době už vůbec neexistuje. Stala se z toho taková žumpa. U fejsbůku myslím hodně zálaží jak si to člověk nastaví, v tý záplavě nesmyslů a reklam existuje i špetka užitečnosti, dozvím se tam třeba kdy se koná koncert; ale hlavně na některý lidi jinej kontakt neexistuje. To s tim vysáváním energie přes fotku neumim posoudit, ale mám vyzkoušeno že nejhorší je mít fejsbůk na telefonu. Když se zapne, jako by vystrčil chapadla a snažil se co nejdéle krást pozornost a čas ... (každý má obrazovku která nejde vypnout a která hlásá propagandu)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama