Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na alueshop.webnode.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 17.11.

Záhadný ,,kolaps" Wendy Williams o halloweenském speciálu. Byli lidé svědky posednutí ďáblem?

10. listopadu 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Symbolika
Čtenářka mě upozornila na zajímavý moment z americké televize, kde ,,omdlí" moderátorka Wendy Williams. Wendy svůj kolaps záhy vysvětluje přehřátím organismu kvůli upnutému kostýmu a také byla údajně dehydrovaná a málo dbala na pitný režim, na který by si jako dáma v letech (53let) měla dávat větší pozor. Místo vody měla jen ,,elektrolyty", v kostýmu bylo horko a šlo o normální mdlobu. Jinak je dle svých slov naprosto zdravotně v pořádku.
Skutečně se však takovému fádnímu vysvětlení dá věřit? Pojďme se na to podívat trochu podrobněji:

Wendy Williams jsem doteď neznala a nemrzí mě to. Proto jsem si její jméno trošku progooglila, abych se podívala, co se o ní píše. Údajně je to módní návrhářka, působila v rádiu, má talk show... Také je zajímavé, že zahraniční internet o jejím podivném kolapsu píše všelicos, najdou se velmi snadno i zdroje, které tvrdí, že Wendy už není pravá, ale jde o její klon bez duše který měl ,,poruchu", nebo že se do ní vtělil ďábel. Evidentně nejsem jediný skeptik, který oficiálnímu vysvětlení nevěří. Taky kdo by mu věřil? Nejsme slepí....

Pojďme si nejdřív ukázat inkriminovanou nahrávku, kde Wendy ,,kolabuje z horka":
https://www.youtube.com/watch?v=-XjayddbksQ



Už jste určitě někdy na vlastní oči viděli, jak vypadá skutečné omdlení, mdloba z horka, z nízkého tlaku, či stresu. Mdloba přijde celkem náhle, někdo odpadne rovnou a někdo se nejdřív na chvilku zastaví, přestává odpovídat na otázky, prázdně kouká a skácí se až po malé chvilce. Pokud má někdo tyto problémy dlouhodobě, někdy předem pozná že se mu dělá blbě a stíhá o tom informovat své okolí, než se skutečně odporoučí k zemi.
Pokud jste nikdy neměli tu čest být svědkem u omdlení, zde uvádím několik názorných příkladů, jak to vypadá:

Tady omdlí dívka ve chvíli, kdy ji přítel požádá o ruku. Zatuhne a okamžitě odpadne dozadu jak plastová figurína. Je to přesně v čase 01:25.

https://www.youtube.com/watch?v=vCY6Tw_I0F8

Druhý kolaps při zpěvu je zde: https://www.youtube.com/watch?v=xTyf2xwmHUM
Opakované omdlévání na horské dráze: https://www.youtube.com/watch?v=URSj-Lk3vo4
Slavná mdloba z Amerika hledá topmodelku: https://www.youtube.com/watch?v=E__lMrwWpow
Kompilace omdlévajících lidí při různých příležitostech: https://www.youtube.com/watch?v=BYmhKflwByc

Srovnejte normální mdlobu s tím, co předvedla Wendy na halloween. Každému musí být absolutně jasné, že dané oficiální vysvětlení je falešné a že o normální mdlobu nešlo.
Socha Svobody ve skutečnosti není socha svobody, ale je to symbol Persefony, manželky vládce podsvětí. Ukazovala jsem Persefonu ve svém video rozboru z mužů v černém 3 a psala jsem o Persefoně také ve svém článku na téma Proč neslavit Silvestra.


Persefona, dominanta Ameriky... která je zasvěcena ďáblu. Uvědomte si, že Amerika vyrostla na vyvraždění původních obyvatel zločinci co utíkali z Evropy a vojáky, kteří tam ještě zavlekli černé obyvatelstvo z Afriky, které ještě donedávna utlačovali. USA je postaveno na krvi, obětování a utrpení všech slabších. Proto dává světu jen samé zlo a sračkomety, nikdy nic dobrého.

Pokud si Wendy oblékla kostým sochy svobody, spojuje se symbolicky s Persefonou, manželkou vládce podsvětí. Persefona je další název pro temnou sílu, pro ďábla.

Halloween, který se letos v Americe slavil 31.října, je velmi temný svátek, kdy se děti převlékají za příšery a domy se zdobí symbolikou smrti. Je to jednoduché uctívání temných sil a posilování ďábla, který má v této době nebývalou moc. Je velká chyba, že tento odporný svátek začíná prosakovat i do Evropy, protože sem začíná přinášet právě tento druh zla.
Copak nám právě v tomto období nebylo speciálně blbě v celé republice, jak píšu v Zápisníčku? Všechno spolu souvisí...

Co se tedy skutečně stalo s Wendy?
Inu, obléci se za PERSEFONU a HALLOWEENSKÝ speciál, je ta nejvíce dementní, debilní, nezodpovědná, lehkomyslná a stupidní věc, která mohla nešťastnou Wendy napadnout. Je zcela evidentní, že této příležitosti ďábel využil a pro svoji manželku si přišel přímo před kameru do studia. Přece mu dnes patří, no ne?

Pojďme si toto posednutí rozebrat v obrazech:
Wendy se zatřese hlas, jde vidět že se jí udělalo divně a znervózněla. Hned na to vykulí oči a skousne si rty. Patrně křeč od toho, jak se do ní ďábel snaží skočit. Možná se nadvědomě brání, ale neví co se děje, nezná techniky, nemá ochrany, takže to samozřejmě nemá efekt.


Hned poté do ní jakoby něco zepředu narazilo, odstrčí ji to o krok dozadu. Přesně takto to vypadá, když do člověka prudce vlítne temná bytost. Buď to do něho praští zezadu, či zepředu, podle toho kudy ďábel vešel.


Poté se Wendy tváří velmi vyděšeně, slabě sýpá a pokládá si ruku na hlavu, zatímco jde dozadu. Evidentně právě slyší hlasy. Člověk co omdlévá, se nikdy takto za hlavu nechytá.


Poté prudce odpadne. Patrně moment, kdy ďábel její tělo opustil. V tu chvíli totiž obvykle napadený hostitel ztrácí vědomí.

Co říci na závěr? Takto to dopadá, když se hloupí lidé obklopují symbolikou, které nerozumí. Lidé jsou příliš lehkovážní, vyvolávají duchy, krvavou Marry, volají na zakázaná vražedná čísla, aby byla views na YT, jenom aby byla sranda a pak se diví, když se ta síla najednou skutečně projeví. Nehrajte si s těmito temnými věcmi, nedělejte si z nich srandu, nevystavujte se jim pro dobrodružství, nebo zábavu a důsledně se jim vyhýbejte. Ďábel je reálný.

Přidám vám ještě jeden bonus. Zde je kompilace podivného chování celebrit...
Jako první je tam to co už jste viděli. Ale překlikněte se na čas 01:05, kde je Katy Perry. Vidíte, že do ní evidentně něco neviditelného opakovaně na podiu narazilo. Katy se vyděšeně rozhlíží, ale neví co má dělat. Nakonec přestává zpívat, podívá se jakoby měla halucinace, zmateně krouží po podiu, nakonec se kácí, kroutí a v agonii ji někdo odnáší pryč. Patrně také napadení temnou bytostí. Že je Katy zaprodaná, už se ví dávno, možná má tyhle problémy i v soukromí. Datum incidentu není uvedeno. Pokud byste chtěli argumentovat, že to možná přehnala s drogou, JE TO V DŮSLEDKU TOTÉŽ.
Další evidentní posednutí je zde vidět v čase 02:11.

https://www.youtube.com/watch?v=DkwF_i1Lw8Q

 


Komentáře

1 Martynko Martynko | 10. listopadu 2017 v 4:22 | Reagovat

Mrzí mne, že to píšu, jen jsem upřímný a rozčarovaný, Aluško, tak často na tyto stránky nelezu, jenom když příjdu očekávám kvalitní téma, mne to pak u tebe s takovými články připadá ouplně stejně jako na bulvárních konspiračních vebech, tohle si mohu přečíst jinde ale neočekával bych takové pojetí článku zde... :( ono spojení mediální hvězdy s posednutí ďáblem je moc bulvární akde čtenáři vlastně nic nového nepřinese a pouze téma nafoukne jako bublinu, podle mého by si se měla tomuto stylu psaní vyhnout a zabývat se kvalitním tématem tak jak to umíš právě jen ty a vůbec to je ten důvod přoč jsem lidé chodí -> přečíst si kvalitní informace... ;) taknějak třeba očekávám kdy výjde článek o krystalech... :-D

2 Teri Teri | 10. listopadu 2017 v 12:59 | Reagovat

Ta Katty Perry..... to je naprosto šílený, hnus.

3 Ema Ema | 10. listopadu 2017 v 13:17 | Reagovat

Myslím, že poselství tohoto článku není nafouknout bublinu, ale poukázat na nebezpečí, na to, čemu se vyvarovat. Ne každý to ví a třeba mladší generace jsou v tomto náchylnější a je proto dobré, když vědí, do čeho se určitě nepouštět.

4 Alue Alue | 10. listopadu 2017 v 13:32 | Reagovat

[1]:  Článek jsem dělala na přání, protože mě o to někdo poprosil a chtěl toto téma. Protože mi to připadalo zajímavé, tak jsem ho udělala... Vždycky jsem psala o tom co mi připadá zajímavé a nehodlám na tom nic měnit.  V tomto článku jsou důležitá data o symbolice, odkaz na halloween, persefonu, silvestra. Očekávala bych spíš že moji snahu a sdílení dat oceníš, ale spíš mám pocit že jsi to doopravdu nečetl, jenom povrchně projel očima a hned odsoudil.

5 Ježovka Ježovka | 10. listopadu 2017 v 13:43 | Reagovat

[1 Ten komentář mě docela pobavil.

Nechce se mi teď rozepisovat, každopádně mně se článek líbí a... Drahý "první komentáři" buď spíš rád za to, že ne každý věří tomu, co se mu řekne v masmédiích o "kolapsu z nedostatku vody." Omdlela DOST podivně, na můj vkus až moc.

6 mariankosnac mariankosnac | 10. listopadu 2017 v 13:51 | Reagovat

No keď musela byť navlečená v tom debilnom kostýme tak sa ani nedivím že odpadla. A ktovie čo, aké drogy, si tieto cebrity dávajú na povzbudenie. Toto odpadnutie je fakt divné. Až mi to pripadá ako keby to zahrala a chcela vystrašiť divákov.

7 lenka f lenka f | E-mail | 10. listopadu 2017 v 14:09 | Reagovat

Mě to taky přijde zajímavé. Je dobře, že poukazuješ i na tohle a že to dáš i do souvislostí se symbolikou. :-)

8 :) :) | 10. listopadu 2017 v 15:26 | Reagovat

tak to je mazec... O_O

9 LucTuc LucTuc | 10. listopadu 2017 v 16:45 | Reagovat

Jasně že je to skvělý článek ;-) Moc se mi to líbí, přidala jsi tam informace, které i já neznám, líbil se mi i ten konečný dodatek s videem, kde jde vidět, že tohle nepostihlo jenom tuhle tu celebritu. Skvělé to je, i tohle mě naučilo něco nového, na co si mám právě dávat pozor.Dává to především i přehled co se děje celkově ve světě a jaké síly se tu stálé pohybují, až tyto posedlé celebrity nebudou na denním světovém pořádku, budeme i možno nadále pozorovat, jak tyto zlé síly ztrácejí moc a postupně mizí. Nu ale to mě taky zajímá, jak si toto můžou dovolit před velkým davem lidí? Všem na očích ?? :-?

10 Ježovka Ježovka | 10. listopadu 2017 v 16:55 | Reagovat

[6]: Tohle je taky zajímavá teorie... Že by odpadla jen tak pro pobavení a vyšší sledovanost :-D Vypadalo to teda úplně jakoby viděla něco děsivého před sebou a z toho se pak sesypala, ale nejspíš prostě jen "zírala do blba"

[7]: Přesně, asi něco takového jsem chtěla říct, ale nikdy prostě nenajdu správná slova :-?

11 LucTuc LucTuc | 10. listopadu 2017 v 17:12 | Reagovat

https://www.youtube.com/watch?v=XqwIWPcbhQU
Tady ještě něco přikládám, kde tyto celebritky se přiznávají k prodání své duši. Ve videu je i Katty Perry, no a u ní je to zřejmě naprosto zjevné, tohle je nepřehlédnutelné. Wow, takže to nemůže být jenom konspirace, proč se ale o tom normálně nemluví jako o nějakém faktu?

12 Robert Robert | E-mail | 10. listopadu 2017 v 20:45 | Reagovat

Milá Alue. Ak už mieniš hovoriť o symbolike a dejinách sviatkov, niečo si o tom prosím zisti:

Halloween je prastarý keltský sviatok, pri ktorom sa náš a záhrobný svet prelínal ale nie kvôli sviatku - sviatok tento prirodzený prelom iba rituálne ošetroval aby sa nikomu nič zlé nestalo.

Persefoné bola manželkou Háda ale Hádes nebol žiaden diabol, nebol ani krutý, vlastne nikoho veľmi nezaujímal. Persefoné uctievali VŠETKY ženy, pretože bola predobrazom ich samých - mladých dievčat svadbou "unesených" do cudzieho domu aby prinášali plodnosť a stali sa obrazne povedané svojimi matkami, teda Démétrami a mali zasa svoje dcéry, malé Persefony atď.

Dejiny a kultúry starých civilizácii sú fascinujúce, prečítaj si o tom niečo odborné a neprepadaj takýmto povrchným bludom pletúcim pojmy s dojmami. Ako napríklad PF - skvelá ľudová etymológia, ktorá nemá žiaden historický základ - prečo? Pretože v Grécku sa mená bohov NIKDY nezkracovali (bolo to voči božstvám urážlivé) a u Rimanov sa v latine volala Proserpína, kde nie je F.

Takže je skutočne pravdepodobnejšie, že je to skratka francúzskeho "Pour Felicitér" , čo znamená v doslovnom preklade "na oslávenie" a vo voľnom preklade "všetko najlepšie", pričom sa tieto písmenká používajú len v Čechách a na Slovensku, pretože sme ich zrejme prejali od francúzskych diplomatov pri vzájomných diplomatických stykoch vedúcich k vzniku ČSR po prvej svetovej vojne.

No a čo sa týka Sochy Slobody - prečo má socha slobody pri nohách rozbité reťaze?
http://2.bp.blogspot.com/-mnmc15hbooA/T_b5HP_oSEI/AAAAAAAALN0/Kb3EpqUCFNQ/w1200-h630-p-k-no-nu/Chains-2.jpg

Čo majú reťaze spoločné s vládkyňou podsvetia, ktorá podľa tvojich článkov plnila rolu podsvetného psa Kerbera - bránila mŕtvym v úteku?

No nič, snáď sa trošku zamyslíš, v nič viac ani nedúfam...

13 Alue Alue | 10. listopadu 2017 v 22:24 | Reagovat

[12]:  ... aneb já jsem chytřejší než ty, jsem to četl v knížce, takže rozhodně mám pravdu já a ne tvůj článek, protože já jsem ten jediný, kdo zná správnou symboliku.
No nic, snad se trošku zamyslíš a schováš kohoutí hřebínek, v nic víc ani nedoufám....

14 Daisy Daisy | 10. listopadu 2017 v 23:23 | Reagovat

[12]:Takže Hádes byl podle tebe takový hodný vládce podsvětí-to je teda překvápko :-)

15 Robert Robert | E-mail | 11. listopadu 2017 v 0:27 | Reagovat

Ja som to nečítal v jednej knížke ale v mnohých, prekladal som a čítal som staré grécke pramene,  6 rokov som študoval antickú kultúru a predkresťanské kultúry Keltov, Germánov a Slovanov - takže áno, mám do toho aký taký vhľad a porozumenie namiesto divokých konšpiračných teórií postavených na povrchných podobnostiach. Ľudia dnes nemajú k vzdelaniu úctu, tvrdia, že vedci sú súčasťou nejakej konšpirácie a sú platení aby nehovorili pravdu - ak by to tak bolo, tak moji kolegovia neživoria z platov menších než minimálna mzda...

Skrátka veda má svoje metódy, ktorými dochádza k najpravdepodobnejším záverom a jednou z metód je jednoduchá argumentácia, ktorou som poukázal na to, že skratka PF sa v Grécku určite nepoužívala a v Ríme by nemala zmysel.

Ak chceš doporučím ti krásne a zrozumiteľné knihy o staro-gréckom náboženstve a spoločnosti ale nečakaj senzácie typu uctievanie temných síl... To si ľudia robili doma keď chceli niekomu škodiť ale s oficiálnym náboženstvom to nemalo nič spoločné.

16 Jarek Van Ek Jarek Van Ek | E-mail | 11. listopadu 2017 v 5:42 | Reagovat

Bůh nás ochraňuj před americkou kulturou!

17 mariankosnac mariankosnac | 11. listopadu 2017 v 12:14 | Reagovat

Socha slobody je len zamaskovaná Persefona, za akože symbol slobody. Je dielo Francúza, nevedomý Američania ani nevedia čo uctievajú.

18 Daisy Daisy | 11. listopadu 2017 v 13:34 | Reagovat

[15]:Píšeš,že Halloween je prastarý keltský svátek-já myslela,že opravdu pochází z Ameriky a keltský svátek zemřelých byl Samhain.Je to tedy špatně?

19 Robert Robert | E-mail | 11. listopadu 2017 v 17:21 | Reagovat

Halloween (skrátený tvar pre All Hallows Evening - čiže noc všetkých svätých) je pokresťančený sviatok Samhainu:
obe sa konajú v rovnaký čas
obe sú spojené s uctením si mŕtvych
obe zahrňujú prezliekanie do masiek príšer, duchov a mŕtvych
obe zahrňujú koledy a robenie naschválov (trick or treat!)

Halloween sa do Ameriky dostal s Írskymi imigrantmi počas veľkého írskeho hladomoru, no a Íri sú čo? Potomkovia Keltov.

Takže už konečne pochopte, že celý svet je prepojený a všetko čo je v Amerike nie je len Americké a tým pádom zlé. Svet je omnoho komplikovanejší, bohatší a farebnejší než čierna a biela.

20 Ayeri Ayeri | 11. listopadu 2017 v 17:30 | Reagovat

[12]: Svatá pravda. Jsem ráda, že nejsem jediná, koho tohle při čtení napadlo.

[13]: To jsou známá fakta, Alue. Musím se Roberta zastat, protože má pravdu.

[15]: Dejte tomu člověku medaili ♥

[18]: Prastarý keltský svátek je Samhain. Ale kněží v Anglii ho s příchodem křesťanství potřebovali nahradit křesťanským svátkem, tak ho přejmenovali na All Hallow's Eve, zkráceně Halloween, v překladu Dušičky. Na to se nabalil ještě příběh o Jack O'Lanterns a angličtí přistěhovalci přinesli do Ameriky svátek už jako Halloween a Američani z něj později udělali komerční záležitost.

Ale abych dala za pravdu článku, takhle omdlení nevypadá. Vím to, sama jsem už měla k omdlení blízko, takže znám ten pocit. Viděla bych to na nějaké halucinace, drogy, nebo opravdový útok zlé bytosti.

21 Morwen Morwen | 11. listopadu 2017 v 18:11 | Reagovat

[18]: Dovolím si odpovědět za Roberta. Halloween je vlastně jen jiné jméno, které se v anglofonních zemích přisoudilo původně keltskému Samhainu. Během staletí se také samozřejmě výrazně změnil způsob slavení toho svátku, ale hodně zjednodušeně jde vždy o to, že se prolíná náš svět se "světem mrtvých". U nás se to slaví jako Dušičky, keltský Samhain byl o příchodu duchů na zem a snahy živých se před nimi chránit (+ to byl jejich nový rok), no a americký Halloween je už jen dost zprofanovanou formou toho všeho. I období, kdy se tento svátek slaví, zůstává vždy a všude stále stejné.

22 Ježovka Ježovka | 11. listopadu 2017 v 18:32 | Reagovat

Achjo... Halloween ze Samhainu vznikl. Není to keltský svátek, je na něm pouze "přiživený." Aneb podivně uměle slepená americká historie v praxi, když to řeknu jednoduše... Nebo tu snad někomu přijde konstruktivní, aby jeho děti pobíhali po městě převlečení za kostlivce, upíry, duchy i mumie a prohlašovali u každých dveří "bonbón nebo smrt?" Tak jako tak, nic dobrého na tom není, to je vidět na první pohled. To máte podobné jako s tím, že symboly smrti(lebky, kosti, hnáty apod.) nemají v domě konstruktivních lidí co dělat. Už jen z logického hlediska nedává smysl, aby se člověk převlékal za temné bytosti co ho děsí, berou mu energii a jinak mu ubližují. Navíc je fakt, že za co se člověk převléká, na tom v dané chvíli rezonuje, což mluví za vše. Kdybych někdy bydlela v Americe, mým dětem tohle nedovolím ani za zlatý prase, jak se říká.

23 Robert Robert | E-mail | 11. listopadu 2017 v 18:56 | Reagovat

Ježovka - prezliekanie za príšery a mŕtvych bolo súčasťou aj Samhainu, nie len Halloweenu :)

Fašiangy - Masopust je tiež plný prezliekania sa za čertov - a to je naša tradícia - aj to je strašne skazené :D

Není to Bonbón nebo smrt - to bolo heslo našich lupičov :D Je to Trick or Treat - bonbón alebo neplechu a je to prastarý zvyk o ktorom písali už ranne-stredovekí autori...

24 Daisy Daisy | 11. listopadu 2017 v 20:27 | Reagovat

Děkuji všem za vysvětlení!☺

25 mariankosnac mariankosnac | 11. listopadu 2017 v 20:59 | Reagovat

Tak Halloween je zdivočelá podoba Samheinu. Samhain blízky jeho pôvodnej podobe slávia už asi len příslušníci wicca. A ani to že je niečo pôvodne keltské či pohanské alebo aké, ešte asi nemusí znamenať že to musí byť len dobré. Zlo a čierna mágia tu boli ešte pred tým než vznikla Amerika, Američania to len trochu zdokonalili...

26 Ježovka Ježovka | 11. listopadu 2017 v 23:04 | Reagovat

[23]: jojo, já vím :-) však taky netvrdím, že to byl bůhví jak dobrý svátek. Jinak já znám bonbón nebo smrt, či bonbón nebo duši, takže trick or treat už jsem si pak nepřekládala.

27 hanka hanka | 11. listopadu 2017 v 23:04 | Reagovat

[23]:

Ať je to jak chce, na mě ten svátek nepůsobí vůbec dobře a nejsem nadšená z toho že se k nám dostává, nevidím nic dobrého na tom, že se lidi převlékají za zrůdy a ještě jsou na to hrdí, mě to děsí, nemám to ráda, v ten den nechodím po setmění ven. Stejně tak na silvestra. Trick or treat je taky pěkně zlá tradice, co si má jaké děcko co vynucovat sladkosti a vyhrožovat vám, že pokud nedáte, tak vám něco provede. Je to pěkně hnusné. Jestli heloween slavili kelti, slované, tak ať, kdoví co to je za prameny, jak říká historička Lilia Khosnoutdinova, dokazovat něco co je staré tisíc let je scifi, to prostě nedokážete.

28 Robert Robert | E-mail | 12. listopadu 2017 v 11:08 | Reagovat

Dokázať niečo staré na 100% skutočne nejde. Veda nepracuje s istotou ale s pravdepodobnosťou - je pravdepodobné, že takýto sviatok existoval, pretože je nepravdepodobné, aby si ho ranne-stredovekí autori vymysleli. Prečo? Pretože k tomu nemali dôvod - priznávať, že slávia niečo, čo nemá žiadnu oporu v Biblii pre nich nebolo nijak výhodné, nemali motiváciu vymýšľať si takýto sviatok.

Druhá vec je, že tých prameňov máme viac ako jeden - prečo by si všetci vymýšľali to isté? Navzájom sa potvrdzujú.

Logika Halloweenu je typický rituál prechodu - na jednu chaotickú noc sa poriadok sveta symbolicky zrúti, starý rok umrie v hranej apokalypse aby sa mohol zrodiť nový. Aby si ľudia uvedomili, ako dobre, že to tak nie je celý rok, aby si viac vážili práva, spravodlivosti a života.

To, že Vy nedokážete pochopiť a oceniť symboliku smrti a temna (vôbec nemusí ísť o škodenie iným) a zaryte vyznávate len pozitívnu stránku života je smutné - doporučujem čítať C.G. Junga - kto potláča vlastný stín, ten si koleduje o jeho nečakané a nekontrolovateľné vyhřeznutí v nejakej oblasti svojho života. Aj na to slúžili podľa Junga prastaré rituály - držať dušu človeka zdravú, vyrovnanú, nie v jednom alebo druhom extréme...

Je fascinujúce ako sa niektoré prúdy New Age vyvinuli z hlásania rovnováhy vo svete prinesením trošky tvorivého chaosu do zkostnatelého poriadku tohto sveta, na fanatických uctievačov "Dobra", ktorí sa tak nenávistne vymedzujú voči všetkému, čo považujú za zlé, čím vlastne prestávajú byť dobrí a pozitívni.

Je to vskutku paradoxná filozofia, viera či náboženský systém

29 LucTuc LucTuc | 12. listopadu 2017 v 12:01 | Reagovat

[27]: Ano, souhlasím. Co když tyto pohanské svátky vypadaly naprosto jinak. Dá se raz dva vyjmenovat co tento svátek předtím obsahoval, ale třeba se činil naprosto jinak a taky se k němu přistupovalo jinak. Třeba jen pár lidí každý rok na sebe braly tuto podobu a přistupovaly k tomu s úctou. Možná to jednoduše bylo naprosto jinak, neříkejte mi že křesťané co tyto pohany viz. Kelty braly jejich praktiky jako satanistické a špatné, by jen tak vzaly a přejmenovaly. Tohle si myslet je stejně hloupé jako si myslet, že slovanští obyvatelé se jen tak vzdaly svého životního stylu, naprosto odlišného od manipulativního křesťanství a bez boje k němu konvertovaly. Je i blbost říkat že Cyril a Metoděj přinesly těmto ´´ nevzdělancům´´ jazyk, který stejně oni měly, ale vlastní. Nevím nevím, jedna věc co mě opravdu děsí je ta, že o příchodu křesťanství se v naších knížkách píše jako o mírumilovném konvertování k vzdělanější víře. Pohané rozuměly přírodě, astrologii a energiím a mnoho dalším, co my lidé v moderní době teprve objevujeme. To je právě to, nechci hned tvrdit, že je každý špatný ten kdo je vědec, ale pokud v téhle vědě existuje lež, tak má velice dlouhé nohy a je tu déle než ti samotní vědci co jsou tu dnes. Ničení spalování kultury Slovanů, o tom se přece dnes normálně mluví, ale ve vědeckých knihách se právě o tom nepíše! Co si pak máme myslet?

30 Robert Robert | E-mail | 12. listopadu 2017 v 13:50 | Reagovat

A prečo by o tom naše zdroje klamali? Aký by pre to mali dôvod, tvrdiť niečo, aj keď to v skutočnosti bolo úplne inak?

To je Vaše zbožné prianie, že to bolo úplne inak - tak ako to vyhovuje Vám a Vašemu pohľadu na svet.

Áno, sviatky a zvyky sa menia, ak sa zmení spoločnosť - na tom nie je nič skazené ani hrozné. Humor hrá významnú rolu v mnohých náboženstvách a je veľmi pravdepodobné, že aj onen Samhain, či neskôr Halloween bol humornou záležitosťou.

Humor je blízky symbolickému jednaniu rituálu - je to "akože", je to hrané, nehrozí, že sa to stane skutočnosťou. Nie všetko náboženské je vážne a nie každá sranda je automaticky urážka.

Křesťané - Pokresťančovanie vyzeralo inak v rôznych častiach Európy. V Anglicku a hlavne v Írsku vyzeralo úplne inak ako u nás - Írske Kresťanstvo je zvláštne, pretože tam došlo k splynutiu Kresťanstva a pôvodného keltského náboženstva - viď keltský kríž, či vášnivé zapisovanie mýtov kresťanskými mníchmi - často potomkami kňazov pôvodného náboženstva.

Aj u nás sa predsa zachovali pohanské zvyky, ktoré sa iba reinterpretovali - také Velikonoce sú krásny príklad. Ukážte mi, kde sa v Biblii píše, že muži majú oblievať a šľahať prútikmi ženy - nikdy, pretože je to prastarý zvyk.

Čo sa týka pokresťančovania - záleží na tom o akej oblasti hovoríme, akým spôsobom sa pokresťančovalo a o akom období sa bavíme.

Máme doklady, že napríklad v Škandinávii na začiatku pokresťančovania bolo častým javom, že ľudia uctievali Krista i starých bohov - trojica Ódin, Thór, Kristus bola veľmi populárna.
Neskôr, keď panovníci prestali tolerovať multi-kulturalizmus (aby mali lepšie vzťahy s kresťanskými krajinami), začal sa proti Kresťanstvu tvrdý odboj zastáncov starého náboženstva.

Pre mnohých ľudí však bolo Kresťanstvo výhodnejšie - človek niečo potreboval od Boha? stačilo sa pomodliť! Nemusel obetovať sliepku, kozu či kravu. Staré náboženstvo taktiež nijak neriešilo strašne krvavé spory z pomsty - Kresťanstvo to dokázalo vyriešiť.

Nie, v knižkách sa nepíše len o mierumilovnom konvertovaní - čítate nesprávne knihy...

No jo, neveríte vede a preto si myslíte, že klame. "Ničení spalování kultury Slovanů"? Neviem na čo presne narážate. Môžete prosím upresniť?

To, že sa o niečom normálne mluví, neznamená, že je to pravda a mali by o tom písať vedci - možno o tom nepíšu práve preto, že nič také sa nestalo. Ak by pre to totiž existovali historické dôkazy, už dávno by na tom niekto urobil veľkú vedeckú kariéru - presne tak ako mnohí veľkí vedci, ktorí objavili niečo nové, či odkryli dávno zabudnuté - napríklad Max Muller zistil, že takmer všetky Európske národy, ich jazyky a kultúra pochádzajú z rovnakej línie ako tie Chetitské, Perzské, či Indické.

To bol veľký objav, ktorý doslova prepísal učebnice a dejiny a je platný dodnes.

Ak veríte v Ufo-Slovanov, veľkú Slovanskú ríšu, tak je to Vaša viera, nie veda a tú Vám brať nechcem a nebudem.

31 hanka hanka | 12. listopadu 2017 v 15:33 | Reagovat

[28]: Díky za váš čas a za vysvětlení. Přesto je pro mě hodnotnější, než vědecké poznatky, můj vlastní úsudek a to co vnitřně cítím jako správné. A to je, že mezi uctíváním temných sil a nepotlačováním špatných či stínových emocí je obrovský rozdíl.
Pokud něco nepotlačuju, znamená to, že si přiznám, co cítím, prožiju si to a nechám odejít. Je to přirozený a ozdravný proces. Pokud uctívám temné síly a symboly smrti tak jim dávám moc a otevřeně je zvu do svého života, s duševní hygienou a vyrovnaným životem to nemá nic společného. Tímto aktem si lidi na sebe přitahují zlo, ať si to vyargumentují, jak chtějí. Netvářím se, že zlo neexistuje. Ale proč bych ho měla uctívat? To je zvrácenost. Zlo není životodárná síla a lidem přinese zase jenom zlo, nic jiného.

32 LucTuc LucTuc | Úterý v 0:53 | Reagovat

[30]: Na to že mi nechcete brát moji nějakou víru, tak jste se docela vypsala. V jakém metrixu to žijete? Tady vám někdo nabízí svobodu v dnešním světě a zadarmo? Nabízí vám všechny skryté technologie, informace dávných kultur, což jejich poznatky měly být před námi ukryty a skryty a už jen proto, že nemáme znát náš původ a nemáme znát především duchovní cestu a věřit, že jsme za těch pár let evoluce vyspěly rovnou z jeskyně do takového spirituálu co se v nás nachází, tomu mám věřit? Je tolik toho co se nám tají, už dávno se zná jak získat nekonečnou energii, vše možné technologie, mimozemské bytosti, vůbec to jak se ničí naše země a jak se z ní surově těží. Je toho mnohem víc a jsou i důkazy a proto to není víra, ale vědění, ale slovem věda to nemohu pojmenovat, protože v dnešní době se proslaví jen to co má být proslaveno. Věřit tomu že odhalíte v dnešním světě pravdu a nebudete pak naopak pro ostatní pro smích a nebo za blázna je hloupé. Vždy to tam bylo a je to jen na obyčejných lidech tu pravdu postupně odkrývat, protože svobodu a vědění vám v dnešní době nikdo zadarmo nedá. V Praze ´´vědci´´ přišli na to, že v podstatě migrace je v pořádku, protože jsme geneticky příbuzní z velké části k arabům a dalším takovým této krve. Áno, naprostý výmysl a hent se to proslavilo. Vědci mají problém přiznat spirituál, jakože přirozené schopnosti v našem lidském těle a najdou si vysvětlení ´´výmysl´´ a prorazí ve vědě co by dub. Na tom se v dnešní době staví, tohle je to co cpe mainstream dopředu. Radši je vhod tvrdit že lidská mysl zažívá bludy a má různé hypnózy či představivost, než aby vědci vytáhly karty na stůl se vším co vědí, protože oni moc dobře vědí o pravdě a kdyby se jí ty ovečky dozvěděly a věděli by jak tyto schopnosti používat, pak by to ty ovečky nebyly. Takže žádná víra a ani žádná moderní věda, jenom vědění co mtrixu nepřijde vhod. Každý kdo umí cítit energie nebyl by tak hloupí a myslel by si, že Halloween v dnešní době je nějak mírumilovný. Stačí umět rozpoznat a vycítit, nebýt tak naivní že v dochovaných kulturních bohatství nevyprchalo všechno duchovno během několika let manipulací s lidmi. V dnešní době se teprve objevují ruiny a staré slovanské kalendáře a to né díky vědcům, ale díky obyčejným lidem. Proč? Protože dnešní lidi by to nezajímalo a ani je to správě zajímat nemělo, takto se dnes hraje v metrixu. Nebýt tohle pravda tak si žiji spokojeně jedna báseň a o tvoření nějakých mích iluzí nebo umělých pravd ve kterých potřebuji věřit, tak na to se můžu vybodnout, na to snad nemám ani energii a čas.

33 Drsný Drsný | Úterý v 22:17 | Reagovat

No nesouhlasím byt jsem narazil na Blog náhodou. Je to zajímavé hlavně s tou Katty Perry 8-O .Něco podobného se přihodilo matce. Tlak a pocit něčí přítomnosti..Šprtání strkání ale tak zvláštně..Tak to popisovala a ucítili se zvláštně i ostatní v přítomnosti.Bylo to u lesa na vesnici u malé restaurace.Prý ji to tahalo za kabelku ani a byla dosti vyděšená :-) je to už tak 8 let.
Ale nemyslím si že jsou to náky kdo víco. Z vědeckého hlediska se bude jednat o věci kterým nerozumíme takže každopádně Paranormální aktivita 2/3 stupen. O co té inteligenci jde no kdo ví :-D Ale je lepší se mít na pozoru :-)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama