Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 16.4.

31. prosince 2017 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Ženy, Muži, Vztahy
Ženy si zachovají a přenášejí živou DNA od každého muže, se kterým mají pohlavní styk, uvádí studie, kterou provedla Univerzita v Seattlu a výzkumné centrum pro výzkum rakoviny Freda Hutchinsona. Informuje portál Thinking Humanity.

Studie, která zjistila výše uvedené informace v podstatě náhodou, se původně snažila zjistit, zda ženy, které byly těhotné se synem, by mohly být více náchylné na specifické neurologické onemocnění, které se vyskytují častěji u mužů.

Nicméně, poté, co vědci začali detailněji zkoumat ženský mozek, studie začala vybočovat ze svého původního záměru.
Jak se ukázalo, ženský mozek často nese mužský mikrochimérismus, jinými slovy existuje zde přítomnost DNA muže, která pochází od jiného jedince, a je geneticky odlišná od ostatních buněk ženy.
Podle studie se mužský mikrochimérismus vyskytl v mozku až 63% žen, přičemž byl přítomen v mnoha oblastech mozku.
Po zjištění, že 63% žen nese mužské buňky DNA ve svém mozku, výzkumníci chtěli zjistit, odkud pochází DNA mužů.

Jak výzkumníci studie předpokládali, nejpravděpodobnější odpovědí bylo, že veškerá mužská DNA, která se objevila v ženském mozku, pochází z těhotenství. Nicméně když studovali mozek žen, které nikdy nebyly těhotné, k jejich překvapení opět objevili mužské DNA buňky v ženském mozku.

Překvapení vědci potřebovali poté provést další výzkum, aby dospěli k závěru, zda možné zdroje mužské (samčí) DNA v ženském mozku jsou důsledkem:

- potratu, o kterém žena nevěděla
- dvojčete
- staršího bratra transformovaného mateřským oběhem
- sexuálního styku

Jelikož 63% žen má mužské DNA buňky, které se nacházejí ve výběžcích mozku, a protože první tři možnosti platí pouze pro velmi malé procento situací, nejběžnějším zdrojem objevených samčích buněk DNA je očividně pohlavní styk.

Co dále vědci zjistili, je skutečně velmi zajímavé. Ženy, které byly ve studii zkoumány, a které byly starší, nesly ve více případech živé mužské buňky uvnitř mozku více než 50 let.

Teprve teď začínáme chápat sílu a důsledky sexuálního styku.

úprava do češtiny - Alue

1 Tereza Tereza | 31. prosince 2017 v 1:24 | Reagovat

Tak jo, už značnou chvíli tady nad tím dumám... A pořád nemůžu pochopit, jak by k tomu mohlo dojít :D anatomii zvládám, chemií jsem taky prošla, ale... Havně proč "jenom" u nějakého procenta žen? 63 % není málo, ale co tomu bránilo u ostatních? A co muži, taky "si nás v sobě zachovají"?
Kdyby to nebylo od každého, dalo by se to nějak vysvětlit. Třeba jako že by žena tu DNA přijala jen v případě, že šlo o skutečné souznění a ne jen o "živočišnou zábavu na jednu noc". Ale píšou od každého. A to pochybuju, že všechny zkoumané ženy spaly jen s muži, které doopravdy milovaly. I když nechci soudit a ani nikomu sahat do svědomí. A ještě víc nerada bych docílila toho, abyste mi psali "podle sebe soudím tebe" :-)
Pořád nad tím přemýšlím, nad tím "proč"... To zase neusnu :-D

2 Lori Lori | Web | 31. prosince 2017 v 10:51 | Reagovat

Nuž, overila som si zdroje a nesedí to. Článok je preložený z webu Thinking Humanity, ktorý čerpal z tohto zdroja - http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0045592

V pôvodnej štúdií sa nespomína sexuálny styk ako zdroj mužských DNA v mozgu ženy ako cituje thinking humanity, namiesto sexual intercourse sa v štúdií  vyskytlo slovo through non-irradiated blood transfusion [Smazaný komentář]. ( transfúzia krvi).
Ostatné možné príčiny ( potrat, dvojičky, starší brat) sú v súlade so štúdiou.

Inak je to celkom zaujímavé, sú náznaky, že prítomnosť mikrochimerizmu v mozgu ženy má priaznivý vplyv na jej zdravotný stav :)

3 BED BED | 31. prosince 2017 v 14:32 | Reagovat

Myslím si, že ak prvý styk zanechal žiadny pocit splynutia - nič - nemôže sa to nijako uhniezdiť v mozgu, duši.

4 zdeněk zdeněk | E-mail | 31. prosince 2017 v 16:01 | Reagovat

Jmenuje se to telegonie.
Po známosti s tím mám zajímavou zkušenost. Jedna holčina byla ve své pubertě trošku lehčí, takže chrápala s kde kým. Stýkala se hlavně s romskými občany, kvůli tomu kde žila, takže dupala hlavně s nima.
Před pár lety si našla přítele, typický moravák, běloch.
Mají spolu dítě, ale? Stejně je snědý jak Ind.

5 Alue Alue | 1. ledna 2018 v 11:26 | Reagovat

[3]:  to není pravda.

[4]:  lol :D

6 octomaník octomaník | E-mail | 1. ledna 2018 v 13:35 | Reagovat

[3]:
[4]:

O telegonii http://vool.cz/Nl87W
je tam článek i o zákonu RITA
nebo štítek genetika http://vool.cz/aQAHH

Příjemné počtení a podívání na video

7 kalia kalia | 1. ledna 2018 v 16:35 | Reagovat

Kdysi jsem neuměla téměř vůbec argumentovat, začala jsem chodit s klukem, který to uměl a naučila jsem se to od něj, jenže mnohem lépe než on. (Pokud by to byl přenos genů, tak bych je tedy nějak vylepšila/kultivovala.) Pak jsem si dávala "závod" v argumentaci s jedním klukem z internetu (toho jsem nikdy osobně neviděla), on uměl myslet dobře logicky. Jelikož jsem s ním delší dobu závodila, tak jako vedlejší produkt jsem trochu pozorovala jeho život (na netu). Našel si holku a ta byla hodně pocitová (dle toho, jak psala v historii na internetu - samé básně atd.). Pak se spolu po delším čase vyspali (to napsali, proto to vím) a najednou se tvorba té holky úplně změnila a začala být logická a hodně se podobala tomu klukovi (jakoby to psal on). Pak už to nikdy nebyla ona (její původní osobnost), myslím, že tenkrát psali, že to byl pro oba první sex. Ten kluk byl stále stejnej, žádná změna osobnosti se u něj neprojevila. (i když projevila se chvílemi u něj trochu zamilovanost, to bylo ale jiné než změna osobnosti - spíš občasná a dočasná změna zvyků)

[1]: jelikož to, co v dané studii popisují, je fyzický přenos, tak vysvětlení by mohlo být, že když někdo vždy používá kondom (a tedy spermie = DNA nevstoupí do ženského těla, tak se nemá do mozku co uložit). Telegonie možná platí (protože to je energetické), ale DNA uložené v mozku nebude. Bohužel ale přerušovaný styk by tomu zabránit neměl. To by byla jedna teorie. Podle této teorie by ale měla mít každá žena, která má dítě (nebo někdy byla těhotná) určitě uložené DNA v mozku (a tedy pokud by se našla žena, která má dítě a DNA v mozku ne, tak tato teorie padá).

Nebo druhá možnost, že by za to mohl orální sex a vstup spermie do trávicího traktu - potom by v sobě ale žena i muž museli mít v mozku DNA prasete, krávy, kuřete.. Protože pokud by trávicí trakt uložil do mozku jeden typ DNA, tak byl měl ukládat všechny typy DNA a např. z vývaru kam se uvolňuje trochu kostní dřeně, by se uvolnila i DNA zvířete. A pokud lidé nemají v mozku uloženou DNA zvířete, tak tato teorie padá.

A nebo třetí teorie a to je, že pokud mají lidé DNA i třeba na rukou, tak když někdo olízne druhého člověka (nebo políbí), tak si vyměňují DNA (v tomto případě by ale museli mít i muži v mozku DNA ženy). Pokud muži ženskou DNA v mozku nemají, tak tato teorie padá.

8 kalia kalia | 1. ledna 2018 v 17:03 | Reagovat

[1]: [6]:
Tak dle této studie:
"Studie zahrnovala vzorky 120 žen, které nikdy neměly syna. Zjistila, že 21 % těchto žen měla mužskou DNA. Ženy byly poté rozděleny do 4 kategorií podle druhu mateřství: Ženy ve skupině A měly pouze dcery, ženy ve skupině B prodělaly jeden nebo více potratů, do skupiny C byly zařazeny ženy, jež prodělaly umělý potrat a ve skupině D byly ženy, které ještě nebyly těhotné. Převaha mužského mikrochimérismu značně převažovala ve skupině C, ačkoliv ten byl přítomný v každé skupině: Ve skupině A 8 %, ve skupině B 22 %, ve skupině C 57 % a ve skupině D 10 %."

Díky tomu padají všechny tři teorie a pohlavní styk za to nemůže (všechny ženy, které mají pouze dcery, měly pohlavní styk a přesto pouze 8% má mužské geny v mozku). To už je pravděpodobnější, že cca u 20% žen proběhne jednou za život nevědomý potrat, který se tváří jako silná menstruace a v polovině případů (tedy cca 10%) to dítě bylo kluk a tím se jí ta mužská DNA do mozku uloží.

Že se do ženy něco po sexu zapisuje je jasné, ale fyzicky (geneticky) to zatím tedy prokázané není. I když podle mě co se děje na energetické úrovni, se projeví i ve hmotě, tedy přepis DNA je logickou variantou a docela bych tomu i věřila. Nebo další možností/variantou je, že DNA je v mozku ženy aktivní pouze po dobu fyzického života toho muže, který ho tam vložil a pokud mozek žen zkoumaly posmrtně (pitvou) a muži obvykle umírají dříve, tak by i procentuálně sedělo to, že cca 10-20% mužů přežilo tu ženu a tak aktivní DNA v mozku mohli najít pouze u malého počtu žen. Jakmile by DNA muže v mozku ženy přestalo být aktivní, tak by ho tělo ženy prostě vyloučilo.. Ale to píšu pouze svoje domněnky.

9 octomaník octomaník | E-mail | Web | 1. ledna 2018 v 19:16 | Reagovat

[8]: To mě tak přivedlo na myšlenku, jak je to s mužskou DNA v ženském mozku u žen, které nikdy v životě neměly pohlavní ani orální styk s mužem.
Možná by takový test vnesl do celé záležitosti více světla nebo ještě více zamotalo situaci; protože by se muselo zjistit čí DNA to vlastně je (jestli biologického otce nebo jiného sexuálního partnera matky - za předpokladu heteropáru).

10 micka micka | 2. ledna 2018 v 12:19 | Reagovat

a k čemu jim je to dobré/špatné, za předpokladu, že to tak je?

11 mariankosnac mariankosnac | 2. ledna 2018 v 13:06 | Reagovat

Pri inom výskume sa našli mužské DNA bunky i u žien ktoré už chodili s mužom ale pohlavný styk ešte nemali. Takže prenáša sa to aj bozkávaním. Akurát pri pohlavnom styku dochádza i k  energetickému prenosu - telegonia.

12 BED BED | 3. ledna 2018 v 0:22 | Reagovat

[11]: Ty si mudrc Marián :-)
Napadlo mi, že my pár rokov prežívame "transformačné tlaky", naše vibrácie sa menia, telo sa "kryštalizuje", bombardujú nás neznáme energie atď.
Bude to s DMA a telegoniou po staru ?

13 kalia kalia | 15. ledna 2018 v 21:10 | Reagovat

[9]: zatím se podle mě asi ani neví, jak je to s telegonií. Protože zvířata většinou když má samice první pohlavní styk, tak je rovnou i březí. Ale vědci už podle mě nestudovali, jestli ten otisk vzniká díky prvnímu pohlavnímu styku a nebo díky prvnímu těhotenství. Protože u zvířat je to spojené, u lidí většinou ne.

Dneska jsem o tomhle tématu spontánně přemýšlela a viděla jsem DNA ženy, do kterého se udělá mužský otisk v určité síle (při polibku menší, při sexu větší, u těhotenství to bude asi ještě větší otisk atd. - tento "otisk" vzniká i při komunikaci mezi dvěma lidmi, ale jen pokud je založená na síle nebo převaze či jak to nazvat, patří sem i nadřízený-podřízený, přičemž ale nerovný vztah automaticky neznamená otisk). Když se dva lidé rozejdou, tak žena může "vytlačit" postupně pryč ten otisk ze svého DNA. Dále jeden muž může udělat otisk hlubší než jiný i když se se ženou nedostal "tak daleko" nebo byl až "druhý, třetí, desátý.." (nevím, na čem to přesně záleží a hlavně ani není jisté, jestli je ten otisk pro ženu něco dobrého a to i v případě hodného či geneticky vyspělého muže). Protože každá žena má svoje DNA  a podle toho DNA má "jít" životem a nikdo by ho měnit neměl. Tělo je ale omezené a když žena "dojde" na konec svého DNA, tak když už není kam jít dál, tak má většina žen asi touhu najít si partnera a "spojit" své DNA a vytvořit např. dítě. Ale to je něco jiného než otisk (ten byl v té vizi o hrubé síle a o utlačování ženy). A dále k tomu dochází většinou když je žena mladá (tzn. nedošla na konec své DNA, nebyla ještě asi na vztah připravená?). I v dětství se dá dojít na konec DNA (svým vědomím), jenže v dětství není tělo plně vyvinuto, je menší (DNA bude asi také jakoby "menší"), takže když se v dětství "došlo" na konec DNA, tak se tam vlastně nedošlo. Pro připravenost na vztah se musí dojít na konec DNA v dospělém těle (nevím, jestli tento předpoklad je úplně správný*, protože někdy když člověk dojde na konec DNA v dospělém těle, tak je v jiné dimenzi a tím nemyslím fyzickou smrt). A v dospělosti je těžší "dojít svým vědomím na konec DNA", protože tělo je komplexnější.

DNA je podle mě energie, která je ale ovlivňována vědomím člověka, Sluncem, vitamíny a minerály (pravděpodobně nepřímo) a aminokyselinami. DNA určuje, jaký zážitek přijde člověku do života. Určuje všechny myšlenky a pocity, je to "cesta" po které člověk jde. Dokonce je možné, že to, co člověk vnímá svými smysly, je jeho vlastní DNA, přičemž nějaké vzorce můžou být neaktivní ale v určitých chvílích se spustit apod-a právě to, které se spustí nebo nespustí určuje to vědomí, Slunce(a teplo), vitamíny a minerály a aminokyseliny. Když si člověk opraví své DNA do ideálního stavu (na co má asi každý právo), tak se mu splní všechny sny, bude žít v přítomnosti atd. (myšlenky jsou podle mě tvořeny pouze tělem tzn.energií DNA člověka a když si ho člověk spraví, tak odejdou i nepotřebné či ubližující myšlenky SAMY OD SEBE ..a lidi místo toho řeší, co si kdo o mě myslí nebo co si myslím o tom či onom apod. - řeší a rozebírají následek a ne příčinu ..lidé se dokonce se svými myšlenkami ztotožňují "já si myslím to či ono a jsem takový či takový" nebo "já závidím či nepřeji druhým, jak to asi udělat a duchovně ezotericky vyspět, abych nebyl na druhé tak zlý" když STAČÍ OPRAVIT DNA A ŠPATNÉ MYŠLENKY NEBUDOU, ZÁVIST ČI NEPŘEJÍCNOST ČI JINÉ ŠPATNÉ POCITY TAKY ZMIZÍ a žádná ezoterika k tomu není zapotřebí, ani meditace na ovládání myšlenek, je to pouhá tělesná hmota(porouchaná DNA energie)=např. nedostatek vitamínů či esenciálních aminokyselin .. i když - to, které aminokyseliny se k nám dostanou, je ovlivněno naším DNA a pokud je DNA rozbité.. tak vědomí, které se do začátku zapojí může pomoci a práce vědomím může nasměrovat DNA tak, aby se ta potřebná aminokyselina do života dostala-může dát první impuls bez kterého by oprava nebyla možná).

Asi jsem to napsala zmateně, dělám výzkum dodání tělu všech potřebných složek a dle mě to zatím vypadá, že se DNA opraví, myšlenky a špatné pocity zmizí a do života přijdou jiné věci, než které by přišly s rozbitým DNA (i když to se těžko určuje, protože vždy zažijeme jednu možnost - tu pro kterou jsme se rozhodli, ale nevidíme, co by přišlo do života, kdybychom zvolili tu druhou možnost a DNA opravili/neopravili). Ještě to chce ale čas, abych mohla s jistotou říct, že to takhle funguje.

A taky zatím nevím, jak funguje to, že když je více lidí pohromadě, tak vnímají (každý svýma očima) tu samou událost - musí mít dle této teorie podobnou věc v DNA. Nebo rovnou DNA nachvíli "propojené". * Mohou si vzájemně DNA ovlivňovat? Pokud jeden člověk "zatlačí" na druhého, tak mu dočasně v DNA zablokuje jeho funkce a dodá mu tam ty své (asi), ale nevidím důvod, k čemu by to bylo tomu člověku, který "zatlačí" na druhého, dobré. Tím své DNA neopraví.

Já vím, že v DNA by mělo být (dle logiky) zakódováno všechno, tedy v dětství by tam už měla být i dospělost. Asi to bude tak, že je nějaký "mustr" DNA a ten je daný a neměnný (tzn. "jak by to mělo být" = předloha). A podle těch potřebných prvků se pak skládá "reálné DNA" tedy "jak to je". To první nejde opravit, to je dané od stvoření (a nedá se to ani zničit či poškodit), to druhé jde opravit nebo porouchat. Jsou možnosti jít po DNA (daném stvořením) a nebo mít DNA porouchané. Ale další možnost, jako např. změna toho ideálního DNA, není. (protože tu ideální předlohu by ani nikdo měnit nechtěl, to si možná jen někdo někdy myslí, protože má porouchané DNA)

Jo a nemluvím tady o DNA, které dětské tělo získá od těl svých rodičů. O takovém DNA toho moc nevím. S tím souvisí ty *, které jsem v textu udělala. Vztahují se totiž k tomuto: každý má DNA od ?dobrého stvořitele? či jak si to kdo nazve a je to jako energetická koule na vysoké úrovni. To je ta DNA předloha. Podle té energetické předlohy se tvoří hmotná DNA a to tak, že může být ve hmotě vytvořeno např. 1% předlohy DNA a nebo víc procent. Čím víc procent je vytvořeno, tím lépe do života přicházejí věci, které jsou pro tvoření či opravu hmotné DNA potřebné a tím lépe ovlivňuje svět kolem sebe, aby i pro ostatní bylo lehčí získat hmotu pro DNA dle jejich mustru. Když někdo zemře, tak ztratí všechnu vytvořenou hmotnou DNA a tady už nevím, podle jakého pravidla se někam narodí, protože novým narozením jen tak získává určitou hmotnou DNA (to, co jakoby "zdědil" od rodičů, ve skutečnosti si to ale přitáhl nevím podle jakého pravidla).

No takže každý má "kouli" předlohy DNA a podle této koule předlohy staví kouli reálné DNA (asi). Už při narození má "kouli fyzické vytvořené DNA" (jeho tělo, aura atd.). Fyzická DNA koule okolo každého DNA je jeho fyzická realita a ve skutečnosti když se setkají dva lidé, tak dochází k setkání/prolnutí dvou odlišných realit, byť i velmi podobných. Ono to vypadá, že má někdo nad někým moc, ale když se reality oddělí, tak každému zbyde ta jeho koule a je to, jako by se nic nestalo (pokud teda při tom ovládání někdo nepřijde o svou vybudovanou fyzickou DNA). Je možné, že existují mimozemšťani (reptiliáni?), kteří umí v DNA číst a dokonce se "živit fyzickou DNA" (nepříjemné pocity = někdo nám odebírá fyzickou DNA/nebo se jí snaží odebrat. Zima = to samé. Práce v tomto systému která někomu škodí = to samé. Hlad = to samé - člověk musí jíst, aby doplňoval to, co se mu pravidelně odebírá a když jí dobré jídlo, tak neztrácí tu vybudovanou fyzickou DNA. Nepříjemné myšlenky = buď někdo chce odebírat DNA a nebo to je známka toho, že je DNA poškozená a potřebuje opravit. Když se DNA opraví, tak má pak větší rezistenci proti cizím vlivům.). Většinou ale když se zajímám o určitá témata (reptiliáni), tak mám špatné pocity. Znamená to, že to není cesta mého DNA a nebo můžou tyto bytosti nějak na dálku způsobovat špatné pocity a snažit se tak ovlivnit, o co se budu zajímat? To mi ještě není jasné. Jestli špatné pocity vzniknou také "když sejdu z cesty DNA" (pokud to vůbec jde z ní sejít, logicky by to jít nemělo - může se jenom stavět/případně bořit ale proč by to někdo dělal podle daného mustru, ale "jít špatně" nebo "jít vedle" by asi nemělo být možné).

14 kalia kalia | 17. ledna 2018 v 21:48 | Reagovat

[13]: tady jsem dnes narazila na článek k tématu:

Vědci tedy také přišli na to, že složky potravy mohou ovlivňovat DNA, k dobrému či špatnému.

(Glukózo-fruktózový sirup fruktózu obsahuje a ve zpracovaných potravinách se vyskytuje ve složení hojně. Kdo jí ryby, tomu to ale tolik asi vadit nemusí. Zajímavé je, že ovoce fruktózu obsahuje a obsahuje zároveň dle toho článku i DHA, tedy obranu proti tomu, aby fruktóza v mozku něco změnila. Když ale člověk fruktózu extrahuje a jí ji samotnou, tak to zdravé není.)