Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.9.

Výklad symbolického sdělení od Google (2.díl)

16. února 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Symbolika
2.díl
REKLAMA 2
Popsaný kratičký "film" od Googlu (viz. 1.díl série) objasnil lidem jednu část dějů a nyní přicházeji další krátké filmy, které jsou úzce spjaty, patří k sobě, ale je nutné je samozřejmě v moři dat najít, skloubit dohromady a správně interpretovat. Bylo jich víc než deset, ale rozebereme si ty nejdůležitější. Nejdůležitější vzkazy.
Vyhledávání těchto dat je jako ve filmu LUCY, kdy probírala zrovna data, které viděla jako struny, které před ní padaly dolů. I ve filmu MATRIX Vám to ukázali pomocí padajících řad znaků…..

Obrázek z filmu Lucy


Obrázek z filmu MATRIX

Reklama na auto, které vlastně ani nepotřebujete?!
Z jakého důvodu by nějaká firma dělala reklamu na něco, co vlastně ani "neexistuje" a co v budoucnu nebudete potřebovat????? Protože auto patří minulosti. Co tím bylo myšleno? Ano, je to naprostá pravda. Skutečně, už dnes ho nepotřebujete. Jen o tom nevíte. Na konci článku Vám milí čtenáři tadesca bude mnohé jasné. Podívejte se tedy na ÚDAJNOU REKLAMU na AUDI. Je o všem jiném, jenom ne o AUDI.

Rád bych upozornil, že popis (či rozbor) této reklamy, který již vyšel na aeronetu, není správný a nevědí, kam reklama směřuje. Je zavádějící a nic neříkající. Ovšem dobře odhalili, že to není jen tak obyčejná reklama, kterou by si nechala dobrovolně udělat kterákoliv automobilka a chtěli naverbovat lidi na nové auto, když ho vlastně nepotřebujete. Velmi rád čtu články na stránkách aeronetu. Rozumí výborně politice a dějům ve společnosti. Toho by se měli držet…..

Podívejte se prvně na film a pak si přečtěte rozbor:

NOVÉ AUDI A8
https://www.youtube.com/watch?v=JvFK3vUATcM

Pravidla, konvence, role a invence to vše patří minulosti. Kancelář patří minulosti. Nemusíte mít stůl, abyste měli nápady.
tm komentuje: budete se divit, ale tohle skutečně už lidé v dnešní době nepotřebují, VŠEMU JE ÚPLNĚ JINAK jak celé roky opakuji neustále dokola. Zatímco komentátor v reklamě vyslovuje první slova, vznáší se tam papíry, vznáší se tam žena, gravitace jako taková NEEXISTUJE. Je tomu také jinak. (Vysvětlení je v článcích o duté Zemi)

Knoflíky jsou pasé, nechte je na kabátu.
tm komentuje: právě v ten okamžik vyřčení této věty prsty přejíždí obrazovku, kde data ubíhají směrem nahoru a pak Vám ukázali kabáty. Ano lidstvo potřebuje nový "kabát", nový "oblek" a nové vědomosti. Auto přejíždí most a dostává se symbolicky na druhou stranu řeky (vědění).

A váš byznysplán? Raději řešte plán na večer, anebo ho neřešte. Získejte čas i svobodu.
tm komentuje: při vyslovení ,,a váš byznysplán?" jde člověk v kanceláři kupředu a pak padá dozadu. (lidstvo je ve slepé uličce) Vše tedy bylo zbytečné. Stejně tak při vyslovení ,,raději řešte plán na večer, anebo ho neřešte", procházejí muž a žena v sobě zavěšeni samootevírajícími se dveřmi (opět tedy TT z "jedné dimenze do druhé" a hned za dveřmi komentátor vysloví ,,anebo ho neřešte". Najednou jdou lidé zpět. Tím je naznačeno, že nemají zájem (ti kteří zde vládnou), aby se lidé dostali do nové ,,dimenze", tím je myšleno aby dostali nové vědění a budou pro to elity dělat všechno možné, aby se tam lidé nedostali. (Naznačeno filmem)

Auto se nachází na druhém břehu, jede naprosto samo na cestě, jenom v přírodě. Pak ukázali dveře, kterými lidé musejí projít, je to opět písmeno TT = pí (jsou to každé dveře i u auta myšleno symbolicky). Tím vám naznačili, získejte čas i svobodu. Naznačují moře času a moře svobody pohledem zkrz dveře auta. Ano novým věděním, tak zvaným reverzním inženýrstvím, myšlením či technologií, máte neuvěřitelné možnosti. K těm se ale musíte dostat. Neustále je lidstvu tento průchod blokován. (naznačeno zpětným chodem dvojice do dveří)

A co auto? Auto patří minulosti!
tm komentuje: vidíte, jak jede auto po cestě a pak zmizí. Vy jedete v podstatě dál, ale jinak, než byste mohli myslet. V zápětí se dozvíte. Auta, předpotopní technologie a technologie Anroidů, jsou skutečně o ničem….


REKLAMA 3.
Nyní si objasníme další nepochopitelné video, které nebylo ze strany UNICEF (UNICEF je součástí OSN) "jen tak" zhotoveno. Nachází se zde chlapec, který je údajně mimozemšťan a má trochu jiný vzhled než druhé děti. Jiné myšlení, jiné poznatky, jiné zkušenosti a jiný um. Podívejte se na film, zvuk nepotřebujete a po zhlédnutí si vše vysvětlíme:

Aliens
https://www.youtube.com/watch?v=ctdc-w4UMG4

Učitelka představuje chlapce "odjinud", který vypadá jinak než ostatní.
Při představování chlapce třídě, vidíte na spodní straně tabule v obou řadách dvě zajímavá čísla, 54 a 45. Je to symbol zrcadla. Žáci se na něj dívají s nedůvěrou až odporem, tím naznačují že jeho zjev neakceptují. Kamkoliv chlapec jde, je zesměšňován, plivají po něm a šikanují ho. Na tabuli jsou během šikany na její pravé straně tři hvězdy v základu a na dvou špicích, což znamená podporu lidstva….. Není to s tou šikanou náhodou obraz dnešní společnosti?? Dále chlapec stojí před mimozemským korábem.
Chlapec možná touží dostat se zpět na svoji planetu odkud přišel, protože je zde cizincem. To naznačuje jeho pohled na hvězdy když leží. Je smutný, protože děti mu nerozumějí a ubližují mu. (Z toho plyne pravidlo nesmějte se lidem a "věcem" které nechápete, jinak právě ze sebe děláte blbce). Nabízí dětem věci, které nejsou na tomto světě obvyklé a děti je přijímají s odporem. Teprve až když chlapec ukáže své schopnosti, které se zcela vymykají tomu na co je lidstvo zvyklé a čemu jsme naučeni vymýváním mozků a domestikací, teprve poté ho přijmou a chtějí být jeho kamarádi.

Video končí nápisem ,,nezmeškejte příležitost přijmout dalšího cizince, nezmeškejte příležitost ke změně."
Těmi cizinci nejsou tentokrát myšleni ti z jihu, ale lidé kteří pocházejí z povrchu planety, či 144 000 světelných bytostí které zde jsou a mají lidstvu přinést onu kýženou a potřebnou změnu a Zlatý věk lidstva. OSN nevydalo tento film jen tak náhodou, můžeme očekávat v brzké budoucnosti obrovskou změnu. Čtenáři Tadesca budou o těchto změnách datováni v první řadě, víme o čem hovoříme. Víme to jako první, ale zatím nemůžeme všechna data poskytnout.

Přesně v čase 01:00 je ukázáno, že má být lidstvo pozvednuto směrem ke světlu, ke slunci. V něm jsou zakodována všechna data a zákony vesmíru. Děti, které v klipu zastupují lidstvo, jsou na konci nadšené a šťastné. Klip tím potvrzuje, že obsahuje konstruktivní sdělení.


REKLAMA 4.
Na začátku reklamy na Aero Mexiko se představuje co-pilot v místnosti se skleněnými nebo plastovými židlemi. Má 4 okna nalevo a 4 napravo od sebe, stejný princip duality jako v předešlém videoklipu. Je to kvadrát a dva kvadráty na sebe představují digitální osmičku. (kvadrát znamená čtverec)
Na saku má z knoflíků vyznačené písmeno T. T znamená rozcestí pro lidstvo a je potřeba se vydat správným směrem. Nepoužili kapitána letadla (ten má 4 pruhy na každém rukávu), ale co-pilota, protože má 3 pruhy na levé i pravé ruce, což dává číslo 6, tím je prakticky naznačeno, kým je drženo lidstvo v šachu.
Sestupuje po schodech dolů směrem k lidem, najednou vidí, že se zde nachází jeden osvícený člověk, který VÍ. (pamatujte že slova v tomto klipu vůbec nejsou důležitá, pouze obrazy) Po modrém světle následuje červené a za ním se ukáže xxx, tedy 666 a osvícený člověk se dívá dolů. Bude nějaký průšvih. Tři červená kopí která na něj ukazují a mají převahu a jsou výše posazená než ta bílá, naznačují že temné síly zde stále mají větší moc. Je to přesně v čase 00:08.
Poté se co-pilot ukazuje v mracích na ,,lítací koloběžce", o které jsem psal v předešlých článcích o Grebennikovi. Stálí čtenáři vědí o čem je řeč, mimo jiné uvedu níže.

AeroMexico Dutch Commercial-Nederlandse Reklame (2017)
https://www.youtube.com/watch?v=GWj9vkwf6_w

Pak se ukáže jen nápis AERO, bez Mexiko.
Poté vidíme člověka fotbalistu, kterému fandí lidské ruce a při výkopu balon letí do velké výšky a létají kolem něho symbolicky blesky. Ve 25. vteřině je už i co-pilot osvícen a při rozhovoru s druhým osvíceným člověkem obrazovka zešedne a co-pilot si dává ruce před oči. Nechce už vidět, v jakých ,,předpotopních krámech" létají.
Žena uvádí vše na pravou míru pro matrixové obyvatele, kteří jí fandí. Osvícení lidé nemohou říct celou pravdu, protože obyčejní lidé by tomu nejen neuvěřili, ale byli by i nebezpeční pro systém a pro druhé. A díky matrixu ani nechtějí věřit, protože se jim v něm líbí. Proto se vrací pilot ke klasice.
DŮLEŽITÝ ZDE BYL, PRO MNOHÉ NESMYSLNÝ MOMENT, KDY CO-PILOT LETÍ NA "KOLOBĚŽCE V MRACÍCH" A DÁVÁ LIDEM ZNAMENÍ.
Nic zde není natočeno jen tak náhodně, jedná se o tvrdou symboliku a vzkaz lidem na planetě Zemi. Nevěřte mně, vše si zkuste ověřit…..


Malý dodatek:
Teprve až dnes při vkládání reklam jsem si všiml, kolik slov vlastně tento článek obsahuje. No podívejte se sami. I kdybych to chtěl takto udělat, asi bych to nikdy tak přesně neodhadl…..






napsal tm
opravila Alue




 


Komentáře

1 Mára Mára | E-mail | 17. února 2018 v 20:11 | Reagovat

Sorry, ale ten výklad reklamy na auto je totální nesmysl. Vidí v tom věci který tam absolutně nejsou. Ne že by mě to překvapilo, ale shitalkovat Audi mě tentokrát nenechalo chladným.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama