V e-shopu Alue.cz přibyly nové druhy Energetických krystalů. - K dispozici ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.10.

Co ve skutečnosti dělají léčivé symboly / 1. díl / Prvotní kořeny obrovského problému

3. března 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Zasvěcení a jiné sekty
Abyste pochopili lépe všechny souvislosti, kdo nebo co za zmíněnými symboly doopravdy stojí a jak je možné že se ve velkém šíří dál, dovolila jsem si více tématiku rozebrat do hloubky. Pouze osekané ,,tohle je blbě a tohle je dobře" totiž pro vás nebude z dlouhodobého hlediska dostatečně využitelné v praxi. Je potřeba pochopit systém, na základě kterého vzniká daný produkt, nebo výsledek, tak abyste v budoucnosti odhalili a pochopil další nástrahy vy sami zcela samostatně a nepotřebovali k tomu navedení nikoho druhého. Pouze data, která člověk dokáže složit do mozaiky a poté aktivně používat, mají smysl.
Tuto sérii nakonec řadím do rubriky ,,Zasvěcení a jiné sekty". Přestože se týká i symboliky i energií, primárně rozkrývá systémy, na kterých jsou postavené mnohé metody založené na černé magii, ale navenek se tváří jako velmi dobré.

Nedávno jsem si přečetla v diskuzi zajímavý příspěvek od Ježovky tohoto znění:

,,To mi připomíná mou známou, která dostala na nějakém semináři jakési vzorce nakreslené na A4ky a bylo jí řečeno, že když se na to bude dívat, bude jí to čistit. Tak si to donesla domů, pár minut na to koukala a pak se z toho p*dělala, možná i pozvracela. No, každopádně jí bylo dost blbě a přes večer se jí držela běhavka. Tak nevím, jestli to bylo vlastně dobré či špatné, přišlo mi to zvláštní a jeden by řekl, že dobré, ale... Nemám k tomuhle (a seminářům obecně) moc důvěru, nebo o tom možná málo vím. Každopádně to na mě působí podobně jako když se člověk dívá na něco extra blbýho (třeba právě ty stránky o Ho´oponopono) co vás na něco ještě horšího napojuje a pak je vám z toho zle."

A vzpomněla jsem si, že jsem také dostala dotaz na základní symbol Reiki - co znamená a také jsem dostala další dotaz na symbol ,,Boží světlo". Uvědomila jsem si, že přede mnou vlastně leží další velké téma na probrání, o které si lidé doslova říkají.
V této článkové sérii si proto povíme něco o tak zvaně léčivých symbolech, se kterými se v poslední době nějak podivně roztrhl pytel. Abych se ještě vrátila k příspěvku výše, bohužel přesně nevíme co to bylo za slečnu a nevíme jaké konkrétní symboly používala, můžeme to brát jako názorný příklad na úvod do tématu. Ale je možné, že to byly buď nějaké symboly reiki, nebo právě ono ,,boží světlo".



Všechny symboly jsou antény a každá z těchto antén na něčem rezonuje. Dokonce i slova, kombinace slov, nebo zaklínadla, mohou působit jako antény. Ve zdejším světě matrixu žijeme ve světě hmoty a ve světě kódů, které lze používat k různým účelům, pokud víme jak. Veškerý život i veškerá hmota jsou tvořeny prostřednictvím kódů, vzorců a vlnění. To je věc, kterou všichni známe a chápeme. Používání určitých symbolů, nebo určitých zaříkávadel, má vliv na tyto základní kody a tím jsme schopni ovlivnit sebe, svůj osud, svoji nemoc, nebo i druhé lidi. Záleží, co konkrétně používáme. Je v tom velmi jednoduchá logika.

Toto video už určitě znáte, ale znova ho sem vkládám. Jednoduše v obrazech a řeči čísel ukazuje, jak vypadají základní stavební kódy, podle kterých veškerá příroda funguje a podle kterých jsou tvořeny všechny živé organismy. Opravdu žijeme ve světě, který se řídí čísly a kódy. Jako na obrazovkách ve filmu Matrix, kdy je vše skryto do řeči symbolů a čísel. Nejen z tohoto důvodu se říká, že žijeme v matrixu. To slovo matrix má v sobě ještě více rovin.

Příroda v číslech

Obecně používání věcí a kódů které znova aktivují a oslovují základní tvořivé vzorce, přináší konstruktivní výsledek. Řeč přírody je řeč tvořivá a matematika přírody je naprosto úžasná a její aplikace je léčivá. V populárních ezo disciplínách se však naopak setkáváme s věcmi, které obsahují mnoho polopravd, manipulace a výsledné kody nebo zaklínadla naopak základní vzorce narušují. Takto poté vznikají nemoci a jiné deformace.

Opravdu existují symboly, které jsou léčivé, které pokud aktivujeme, harmonizujeme své buňky, můžeme se očistit od smutku, nebo zmírnit bolesti. Kdybych takové symboly neznala, nevěřila bych tomu a myslela bych si po všech těch špatných zkušenostech, že všechny ty tak zvané ,,léčivé symboly" jsou prostě jenom odrbávka na lidi, tak aby se z nich daly vysát peníze, nebo energie skrze černou magii.

U těch konstruktivních a skutečně funkčních symbolů bývá ale často problém, že člověk musí, doslova MUSÍ přesně vědět, jak je má použít, protože určité symboly nakreslené v trošku jiném úhlu než by měly, už působí úplně jinak a když už působí, bývá u nich někdy dokonce i časové omezení, kdy se doslova MUSÍ včas, v určitém časovém rozmezí, vymazat, jinak jejich účinek přesáhne míru kdy ještě pomáhá a pak naopak začne tělu škodit. Bývají to symboly ne zrovna univerzální, které plní určitou funkci, která může organismu v době krize či nerovnováhy vyrovnat nedostatek či přebytek, ale již nemusí mít pojistku, že by přestal fungovat ve chvíli, kdy už splnil svůj účel a tehdy musí člověk včas naběhnout a symbol deaktivovat.
Je to důvod, proč zasvěcení lidé NEDÁVAJÍ NIKDY na veřejnost tyto symboly, které se mohou v rukách neznalých lidí zvrtnout, se kterými by si lidé mohli uškodit. I já, když něco mám, pustím mezi lidi pouze to, u čeho jsem si jistá, že se s tím nedá udělat škoda, maximálně když to člověk udělá špatně, prostě mu to nebude fungovat. Ale nesmí být riziko, že by si tím ublížil, i kdyby ten symbol byl sebefunkčnější a sebeúžasnější. Protože to riziko, že někdo pojme věc lehkovážně, nebo zapomene jak to mělo být, je dost vysoké a úplně běžně se mi stává, že mi lidé píší, že provedli špatně i zcela jednoduché postupy a ptají se jak to vlastně mělo být, co teď bude, nebo jestli nevadí, že si nějaký krok ulehčili, nebo upravili. Naštěstí jim v klidu v duši můžu napsat, že když to pokazili, vůbec nic se nestalo.

Je proto nutné přistupovat k dělení se o data dost opatrně a opravdu si velmi dobře zvážit, jestli snahou pomocí naopak někomu neuškodím právě tím, že dotyčný něco udělá jinak, nebo špatně, nebo na něco zapomene a pak bude průšvih.
Jistě, může si za to sám, vy jste mu řekli jak to má dělat správně a když nenásleduje vaše pokyny, je to jeho boj a jeho problém.... Nemohli jste nad ním stát jako dráb a hlídat ho, každý má zodpovědnost jen sám za sebe a když jste u toho ani nebyli, nemůžete za to nést zodpovědnost.... Ale pořád je tu ta morální otázka. Kdybyste ho to nenaučili, neublížil by si. Vyváží jeden matla, který si tím ublíží, dalších deset, kteří to praktikují dobře a neublíží si? To je otázka.
Abych to nějak uzavřela, tato učení jsou velmi tajná, sdělují se pouze v rámci uzavřených okruhů lidí, kteří jsou velmi dobře prověření a je jistota, že toto vědění proti nikomu nezneužijí. Obecně je však povoleno pouštět ven věci, které jsou neškodné i při nesprávném použití, aby si lidstvo také mohlo ulevit od svých problémů a trápení. Spousty postupů mám proto ve svých knihách a některé esenciální najdete i na webu. Vše splňuje základní podmínku, nesmí to nikomu uškodit, nesmí to být zneužitelné a není tam časové omezení.
Toto si dobře zapamatujte, protože se k tomu budeme ještě vracet v dalších dílech. Komu na vás záleží, ten vám nedá do ruky něco, čím byste si mohli ublížit při nevhodném zacházení.

Lidé díky době internetu trochu zblbli a mají pocit, že se všechno dá snadno a zadarmo vygooglit, že si nic nemusí vydřít, zasloužit, ani zaplatit (teď nemyslím nutně peníze, platit můžete i prací, cestou, dřinou, sháněním kontaktů, je mnoho forem ,,zaplacení" za něco) a často se rozčilují, když nedostanou všechno přesně vypsané. Naservírované na stříbrném podnose. Naposledy to byl třeba článek o Grebennikově vznášedle. Připadá mi naprosto neuvěřitelné, že je někdo tak nevděčný a drzý, že si dovolí napsat do diskuze ,,dejte nám přesný návod na sestrojení, jinak tomu nevěřím", aniž by věděl, co reálně požaduje. Pokud se něco nenapíše na internet, patří to téměř vždy buď do soukromého duševního vlastnictví dané osoby která se individuálně takto rozhodla nechat si věc pro sebe což je její neoddiskutovatelné právo, nebo druhá varianta, daný návod, kod nebo symbol, patří do rukou pouze velmi dobře ověřeným osobám, protože při plošném využití, kdy je jistota výskytu chyb, s tím může někdo někomu, nebo někdo něčemu, ublížit. Nebo třetí varianta, ještě nenastala vhodná doba a lidstvo dostatečně nedozrálo. Když dáte lidem něco příliš brzo, nebude to mít kýžený konstruktivní efekt a ještě se to otočí proti vám a ještě budete za pitomce vy. Více možností prakticky neexistuje.
Osobně jsem proti tomu, dávat vysoce cenná data jen tak za nic volně komukoliv neznámému, protože co dostanou lidé zadarmo toho si většinou neváží, ještě to otočí proti vám. Pak je to jako když někomu půjčíte svého nejmilejšího plyšového medvídka a pak vás fyzicky bolí, když vidíte, že s ním ten druhý začal primitivně mlátit o zeď, místo aby si s ním hezky pohrál. A vy jste pak našvaní sami na sebe, že jste byli takoví pitomci a že jste toho medvídka zcela neopatrně půjčili někomu, koho jste dostatečně neodhadli.

Na tomto principu existují dva závěry, kterými si můžete být takřka jistí, až na výjimky: Pokud se ve veřejném prostoru objeví návody na nějaká zaklínadla a symboly, je zásadní vědět, o jaký jde zdroj. Ne kdo všechno to převzal, ale kdo je prvotní zdroj. Je-li zdroj konstruktivní, zastupuje konstruktivní sílu Vesmíru, je maximální pravděpodobnost, že jde o symbol nebo zaklínadlo, které splňuje základní podmínku, tedy že funguje a nikdo si s ním nemůže ublížit, ani s tím nemůže ublížit nikomu druhému. Jiné typy vědění by konstruktivní zdroje neměly sdílet, ani propagovat.

Je-li však zdroj destruktivní, jeho cesta není jistá, jde-li o amatéra, nebo představitele nějakého daného systému esoterické víry, s největší pravděpodobností bude symbol destruktivní a nebezpečný. Vysvětlím proč:

Z vlastní zkušenosti vám k tomu můžu připsat asi tolik: Mám tyhle stránky od roku 2006 a za tu dobu jsem se v rámci toho co dělám seznámila s velkým počtem různých lidí a autorů různých duchovních stránek a se všelijakými terapeuty a léčiteli, až přechází zrak....
Často se navenek tváří velmi profesionálně a velmi osvíceně, ale vesměs neumí nic jiného, než vykrádat knihy, běhat po seminářích, opisovat jeden od druhého a to duchovno, které dělají, pro ně plní dva účely: Zaprvé jakš takš nachází své místo v životě, neboť v běžném světě kvůli nějaké odlišnosti nebo vadě nejsou přijímáni a trpí komplexem méněcennosti, zadruhé se tím prostě živí.
Co na tom, že tomu nerozumí. Co na tom, že neví jaké symboly používají. Co na tom, že mají všechno opsané z knížek nebo od jiných autorů...
Postupem času, když jsem viděla jací lidé tvoří obvyklé ,,duchovní materiály" pro lidi, jak se snaží druhé učit jak si zlepšit svůj život a přitom mají sami lejno na botě a sami mají tak strašné charakterové a povahové vady, že jsem došla k závěru, že kvalitních zdrojů, za kterými jsou lidé, kteří skutečně ví co dělají, je absolutní minimum.
Zbytek, tedy většina, ve skutečnosti neví co dělá, jen opakuje to co někde četla, nebo opakuje to co někde někdo řekl na semináři, ale reálně nemají páru o tom, co vlastně dělají. Postupně se pak dostanou do vleku destruktivních entit, které je úplně odvedou pryč od prvotního dobrého záměru pomoci sobě i lidem kolem a dotyčné lidi to úplně charakterově i duševně zničí. Pak už je to jenom o penězích, fanatismu a udržování věrnosti svých ovcí. Kdo do duchovna vstoupí oslabený a nejistý, ten tam nenajde sílu, ale slepou ulici, protože ho to prostě odfoukne.
Vztahuje se to nejenom na amatérské autory kdejakých duchovních webovek, ale také na terapeuty. Bohužel i mezi mými známými jsou lidé, kteří nemají žádné speciální vlohy ani nadání, ale zajdou na nějaký kurz, nebo seminář, tam je do něčeho zasvětí a ti lidé to pak zcela bez rozmyslu používají na druhých lidech. Když se jich ptáte aby vám danou metodu vysvětlili, neumí to. Když se jich zeptáte, jak daná energie působí, řeknou že neví, že jen něco aktivují a zbytek se udělá sám... A není to jenom o reconnection a reiki, tento společný problém mají i ,,lektoři" kvantového doteku matrixu. Ti lidi totálně neví co dělají!!!
A to je obrovský rudý varovný maják, v tu chvíli víte, že od takového člověka se nesmíte v žádném případě nechat léčit, nebo od něj přebírat léčivé symboly.
Vrchol průšvihu pak je, kdy údajný terapeut, který léčí všechno možné, k vám běží pro pomoc když se něco u něj zdravotně nebo psychicky podělá. No jo, od cizích lidí brát peníze za údajnou léčbu to jim nesmrdí, ale sami sebe by s tím neléčili, sami si radši zajdou někam, kde ví, že to funguje. Protože to jejich je na nic a oni to pravděpodobně ví. Pokud neví, postupem času na to přijdou.

Na mysl se mi v rámci tohoto tématu vkrádá i jeden nejmenovaný autor dnes již zaniklého duchovního portálu, který rád píše články o lásce, o tom jak jsou ženy úžasné a sexualita posvátná, ale co jsem ho znala, tak se snažil oprcávat úplně všechno co mu přišlo pod ruku, ošahával všechno co bylo mladé a co mělo vagínu, když měl partnerku tak ji zcela běžně podváděl ne s jednou ale klidně s několika a nikdo nic neřekl protože se do toho nechtěl míchat (...i já přiznávám se, jsem na něho nechodila nikde bonzovat. Nelezu druhým lidem nikdy do vztahů, když se mě o pomoc neprosili. Kdyby poprosili, je to jiná situace). Nakonec si třel pindíka i o moje stehno a když jsem se mu vysmála co blbne a že spolu nic dělat nebudem, odvděčil se mi článkem o tom, že jsem jenom blbá naivní kráva, která nic neumí, která nemá spirituální dary ani zasloužené ani rodově dané - přitom moc dobře věděl že ani jedno z toho není pravda. A tím to přátelství skončilo. A jsem za to ráda.... Ostatně jsem ani nic jiného nečekala než tuhle dohru, žádný chlap nemá rád, když se zasmějete jeho žížale. Co však nechápu je, co na něm ty ženské mohly vidět.

Samostatná kapitolka jsou typy léčitelů, co druhé lidi ,,strašně tahají se sr." a ,,léčí je", přitom sami mají takový pupek a jsou uvnitř tak prorostlí viscerálním sádlem, že když ujdou kilometr pomalou chůzí, pomalu aby je odvezla záchranka kvůli infarktu a pomalu aby se objednali na výměnu kloubů, protože jim pod vlastní vahou skoro puká koleno, které vůbec není zvyklé na zatížení... Ale lidem to divné nepřijde, léčí se u nich klidně dál. Taková zvláštní oboustranná slepota. Já budu předstírat že nevidím že nepomůžeš ani sám sobě a ty budeš předstírat, že umíš něco léčit. Double win.

A mohla bych pokračovat celou plejádou dalších tak zvaných méně známých ,,autorů", kteří pořádně neví co sami se sebou, nonstop mají deprese, několikrát v psychiatrické léčebně, běžně lupou antidepresiva, občas se chtějí zabít, ale takoví mají přesto drzost psát o mně nějaké články, že já jsem špatná, přestože na rozdíl od nich vím co sama se sebou, na rozdíl od nich nejsem duševně nemocná a na rozdíl od nich nemám komplex méněcennosti, abych si ho léčila na lidech, kterým závidím. Nejvíc mě baví vyjádření typu ,,viděla jsem Alue dvakrát v životě u čaje a proto vím vše o jejím soukromí a proto vám ho celé rozkryji". Říkám si ,,A toto má být duchovní člověk, co chce údajně pomáhat druhým, když takhle vráží druhým kudly do zad a ještě sprostě lže?" Kdo mě totiž opravdu zná, ten ví, že jsem horší než tajemný hrad v Karpatech a o svém soukromí mluvím jen minimálně a jen s lidmi, které dobře a dlouho znám. Rozhodně ne s cizími, nebo známými nad čajem... A takoví zoufalci, kteří už neví kudy kam, kde ještě nabrat ovce, nepohrdnou ani přiživováním se na jméně jiných, jen aby se ozval někdo, komu můžou prodat svůj channeling.

Kdybyste opravdu viděli a věděli, jaké zkrachované existence často píšou esoterické webovky, nebo jak jsou údajní ,,léčitelé" psychicky narušení, depkoidní a totálně v prcině, rozhodně byste jejich produkty nechtěli. Bohužel tuhle odvrácenou stránku jako klient nevidíte, protože se investuje mnoho energie do přetvářky, abyste nic nepoznali. Vzpomeňte si na sérii rozhovorů s bývalou satanistkou a čarodějnicí Animou Noirou, její zkušenost je úplně stejná, i když působila na druhé straně barikády a podváděla lidi jak mohla. Duchovno přitahuje vnitřně nevyrovnané lidi a v jejich koncentraci je velmi těžké se neztratit. Je to dost hnusná pravda, blbě se mi píše, ale je důležité to vysvětlit, aby čtenář porozuměl, proč se vůbec dějí ty věci, před kterými bude seriál varovat a které bude rozkrývat.
Ta moje dávná naivní představa, že kdo se zajímá o duchovno musí být dobrý člověk a musí to mít v mysli fakt srovnané, je absolutně zcestná a nereálná. Duchovno se naopak stává zástěrkou, nebo ochranným štítem, který je navenek nablýskaný a velký, ale za ním se často schovává úplně slabá nešťastná dušička, která se svými améboidními pohyby zoufale snaží vydržet sama se sebou a přežít v tomto krutém světě.
Čest výjimkám, neříkám že jsou takoví úplně všichni, ale je jich minimum. Amébu poznáte většinou podle přiblblého duchovního úsměvu a sluníčkování o světle, lásce a podle channelingů se vším možným, včetně Gandalfa. Také jsou obvykle převtělení Ježíše, Buddhy a ovládají lemurijské šamanství a podobné srágory, kterým nechápu proč někdo věří. Takoví lidé, jen co spadne opona, jsou někdo úplně jiný, než navenek předstírají a právě takoví lidé vám budou cpát údajně léčivé symboly, aniž by tušili, co dělají. Nevyhledávám společnost takových lidí, není mi příjemná. Ale protože lidé hodně vyhledávají mne, ty zkušenosti sbírám, i když o ně nestojím.

(pokračování příště)




© Alue K. Loskotová, www.Aluska.org

Líbí se vám tento článek? Napište mi svůj názor do diskuze a nezapomeňte ho sdílet se svými přáteli. Děkuji!
 


Komentáře

1 Dasa Dasa | E-mail | 3. března 2018 v 10:26 | Reagovat

Milá Alusko, děkuji Ti velmi za tvé články, obohacují mne a diky nim se lépe orientují v dění v životě. Zajímal by me tvůj názor na  tyto semináře, http://haluzice.cz/kalendar/
například Grál posvátného ženství-Karaimi. Děkuji. Dáša

2 lenka f lenka f | E-mail | 3. března 2018 v 10:46 | Reagovat

Vynikající článek Aluško, těším se na další pokračování. Asi vím o jakém autoru zaniklého duchovního portálu je řeč a jen koukám jaký to je čuňák. To o těch spirituálních darech si pamatuji, jak psal, že to nemáš prý rodově, ALE PŘESTO si vědění dostala. Skoro jako kdyby ho to štvalo. Ale on to přeci s tebou myslel tak dobře, i jiného duchovního učitele by si pro tebe představoval než jenom toho kterého myslel. Asi aby tě tak moc neovlivňoval a měla jsi srovnání i z jiné strany :-D

3 Auri Auri | 3. března 2018 v 10:49 | Reagovat

"...žádný chlap nemá rád, když se zasmějete jeho žížale" :D :D :D

4 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 11:06 | Reagovat

Děkuji za milé komentáře. Dopředu se omlouvám že je série velmi roztáhlá, úvodní slovo, než se dostanu k jádru pudla, je na dva díly a skutečné rozbory začínají až ve trojce. Celkem mi to vyšlo na 6 dílů, ty jsou hotové a hned na to navazuji novou sérií, která se naopak zabývá konstruktivními symboly, takže na březen je o zajímavé čtení postaráno.

[1]:  Nemám ani páru, to bych asi musela vidět na vlastní oči, abych si mohla udělat názor.

[2]: No jistě a to jsme přitom pár týdnů  předtím, než jsem urazila jeho žížalu, diskutovali právě na toto téma, něco málo jsem mu řekla a ještě valil bulvy a divil se. Ale do článku napíše záměrně pravý opak. Prostě ,,kamarád" no...
:-? o takový fakt stojíš. :-!

5 mlok mlok | 3. března 2018 v 11:44 | Reagovat

Díky moc Alue, super článek! Líbí se mi, že se nebojíš být trochu sprostá, protože to tak prostě je. :-)

6 Jolana Jolana | E-mail | 3. března 2018 v 11:45 | Reagovat

Naprosto souhlasím s článkem a jsem ráda, že  otvíráš oči ostatním a nutíš je tak přemýšlet :)

7 Verča Verča | 3. března 2018 v 14:36 | Reagovat

dobrý článek:-)!!

8 Ayeri Ayeri | 3. března 2018 v 14:37 | Reagovat

Zajímavý článek, jsem zvědavá na ostatní a jak z toho rozboru vyjde který symbol... mám své tipy, jak by mohly dopadnout :D jak říkáš, duchovno přitahuje magory, protože jim dává prostor být oceňovaní za svou šílenost. Použití slov na hranici slušných a sprostých nechávám na tobě, i když se tomu někdy usměju, jak se s tím nemažeš :D

9 Ježovka Ježovka | 3. března 2018 v 15:13 | Reagovat

[5]: Mně se vždycky líbilo, jak je Alu hezky "od rány" pokud jí mám posuzovat mýma očima... Mám tyhle lidi ráda, umí hezky uzemnit :-)

Co můžu k článku jiného dodat než souhlasím a díky? Fajn, že byl zmíněn můj komentář :D Kdybych se s dotyčnou ještě vídala a věděla, kde je a jak jí kontaktovat, určitě bych jí tenhle článek a obecně doporučení na tebe poslala. Mimochodem tvoje články(a písmo obecně)hltám jako dobré jídlo. Prostě se to dobře čte a člověk chce "víc, víc!" :D - U mě je to asi i proto, že bažím po vědomostech, o to líp, když jsou předané tebou. Navíc z tvých textů prostě září konstruktivní energie. Těším se na pokračování!

10 BED BED | 3. března 2018 v 15:37 | Reagovat

Som rada, že si začala "symboly". V ostatnom čase som sa namotala na ľudí, ktorí práve o tomto "šuškajú". Hakybaky, čísielka a tak rôzne. Opýtala som sa či môžu povedať mne obyčajnej, že vocogo.  Ani jeden z nich sa neozval. :-!

11 misa misa | 3. března 2018 v 16:19 | Reagovat

Aluško, dotyčného redaktora zaniklého webu osobně znám. Jednou jsem u něj byla na terapii a jemné osahávání z jeho strany potvrzuji. Já byla plachá, já nešátrala.(asi na mě bylo vidět, že jsem sexuálně zrovna neukojená? Měla jsem trochu průsvitnou bleděmodrou blůzu na knoflíčky)Moje kamarádka je jeho blízká kamarádka a jednou spolu spali. Ona chtěla víckrát a on že určitě taky ještě chce, ale víckrát spolu nic neměli. Hodně jsme se o něm bavili a ona se mi svěřovala. Jaký jsme na něj měli názor? Obdivovali jsme ho, záviděli ženám, které měl za oficiální přítelkyně.(osobně jsem poznala jednu - moc hodná holka) Říkali jsme si, že je určitě duchovně hodně povznese v milování a už  jen tím, že jsou vedle něj, tak se prozařují a jsou duchovnější a duchovnější. No byl pro nás pan božský. Opravdu. Věřili jsme, že je už tak duchovně daleko a vysoko, že je čest mít ho i jako kamaráda. A mít ho jako vzor.

12 zdeněk zdeněk | E-mail | 3. března 2018 v 16:23 | Reagovat

Jak se člověk dostane k takovému zasvěcení vůbec? Jak člověk pozná, že je hoden takových znalostí? Hádám se asi běžně nestává, že jsou někde reklamy na zasvěcení k různým znalostem. :)

13 hanka hanka | 3. března 2018 v 16:41 | Reagovat

[4]: To je paráda, moc se na články těším a předem za ně děkuji. Je důležité o tomto psát. Ta věta o tom, že duchovno přitahuje duševně nevyrovnané lidi je velice trefná, bohužel mám stejnou zkušenost. Je těžké najít mezi "duchovními" lidmi někoho kdo má svůj život srovnaný, paradoxně většinou jsou to lidi co tím duchovnem zakrývají svoji bolest, životní neúspěch, laxnost, jakékoli špatné vlastnosti. To duchovno jim aspoň trochu dodá sebedůvěru a některé polopravdy se jim hodí do krámu  a poskytují dobrou omluvu pro špatné chování, špatné návyky. Došla jsem tak daleko, že už se s lidmi o duchovních věcech nebavím, když na to dojde, tak řeknu že mě toto nezajímá, protože jinak se to vyvíjí blbým směrem, tahají ze mě rozumy nebo mě přesvědčují o nějaké super metodě...já na to prostě nemám nervy :D o tomto opravdu jen s nejbližším podobně naladěným člověkem.

14 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 17:07 | Reagovat

[8]: jestli máš tipy, tak klidně napiš... třeba mi to ještě nahodí inspiraci a dopíšu sedmý díl.
Jediné trochu sprosté slovo v článku o kterém vím, je ,,oprcávat", vše ostatní je spisovný jazyk :) I lejno je slušné slovo.

15 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 17:12 | Reagovat

[11]:  Miso, prosimtě, to mi neříkej... co jste viděly na špekounovi, co je tak nemocný, že sotva ujde jeden kilák po rovince? A ty jeho duchovní řeči jsou opravdu jen ŘEČI. Priorita jsou peníze a sex, vše ostatní je vedlejší. To vás teda pěkně namotal na vařené nudli... já ho znala nějakých 6 let a během té doby jsem měla rozporuplné pocity, jednou s ním byla fajn řeč, aby mě druhý den pomlouval na webu a u toho se tvářil jako kamarád. pal nepal, pal nepal... jednou kámoš, podruhé zmetek. Tyhle slizký ,,novináře" fakt ne... NE.

16 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 17:13 | Reagovat

[12]:  Na to tedy fakt reklamy nejsou. K tomu člověka osud zavede, nebo nezavede... však máš Alušku.org, co by ještě chtěl brouku. :-D  co jde, to sem plácnu.

17 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 17:14 | Reagovat

[12]: ... a když ne na web, tak to hodnotnější do knih.

18 lenka f lenka f | E-mail | 3. března 2018 v 17:27 | Reagovat

[11]: O_O  O_O

19 Daisy Daisy | 3. března 2018 v 18:17 | Reagovat

[1]:Osobní zkušenost nemám, ale viděla jsem snad všechna videa s Karaimi a musím říct, že bych byla v tomto případě hodně opatrná-přijde mně právě jedna z těch, jak píše Aluška, že je sama nevyrovnaná, pořád prožívá nějaké propady, osobní život taky docela zvláštní..no, každého věc, ale i když mluví hezky,nemám z toho dobrý pocit...Videí s Karaimí je spousta, tak si nějaké pusť a zkus se nacítit, jestli  Ti její energie dělá dobře.Mně osobně ne.

20 Ayeri Ayeri | 3. března 2018 v 19:18 | Reagovat

[14]: Já jsem si tě představila, jak to říkáš na nějaký přednášce, před tebou seriózní publikum s vážným výrazem a ty tam začneš na způsob "nevěřte srágorám a nenechte se oprcávat" :D
A tipy... snad mám dobře aspoň něco :D
Léčivé symboly: slunce, atlantský znak, květ života
Jiným způsobem konstruktivní symboly: symboly živlů, kruh, pentagram, symboly zvířat kromě hadů a draků, Horovo oko
Obojím způsobem použitelné symboly: runy, keltské znaky, ankh, měsíc
Destruktivní symboly: otočený pentagram, kříž, had, drak, Davidova hvězda, symboly náboženství, lebka, všechno spojené se smrtí, symboly reiki, merkaba, symboly kabbaly
Nevím jistě: jin jang, lotosový květ a óm, které jsou spojené s buddhismem, který považuju za nejméně škodlivé náboženství, ale pořád náboženství a symboly feng shui, které jsou s ním taky spojené
Tak jsem zvědavá, jak si stojím :D

21 hanka hanka | 3. března 2018 v 19:32 | Reagovat

[1]:

[19]: Mám stejný názor jako Daisy. Byla jsem asi před 8 lety na semináři s touto ženou, v době kdy začínala, už tenkrát mluvila o svých propadech a osobní život, no zvláštní, jak to jinak říct. Co si pamatuju tak říkala že pracuje se světlem i s temnotou a v jedné vizualizaci dokonce s hadem a s kundalini, hodně u nás rozšířila teorii o tzv. dvojplamenech. Tož tak. To pro mě není.

22 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 20:01 | Reagovat

[20]: Abych to řekla stručně, podle toho výčtu se pozná trvalý čtenář alušky.org :D  :D  :D  :D

23 Alue Alue | Web | 3. března 2018 v 20:02 | Reagovat

[21]:  Tyjo no vidíte, to se ještě ledacos přiučím. O_O a já si říkala odkud se ty dvojplameny vzaly, to byla echtovní hovadina.

24 Ayeri Ayeri | 3. března 2018 v 20:30 | Reagovat

[22]: No jo, vzdělávám se jak můžu :D Takže ty i jiné stránky :D

25 Ježovka Ježovka | 3. března 2018 v 21:08 | Reagovat

[12]: No... Přesně tak, jak řekla Alu, nebo jako, pokud to chceš přiblížit... Nevím, jak to říct, ale - takové kruhy si tě najdou sami, pokud "něco znamenáš"(a teď nemyslím nutně mainstream slávu, ke které lidem často dopomůžou jiné, "ne úplně konstruktivní zdroje" které fakt hledat nechceš, pokud si tě také v nějaké špatné citlivé situaci nenajdou sami) a prostě k nim patříš. Takže netřeba vyhledávat. Ani o Alušce.org se nedá říct, že je pro širokou veřejnost, i když vlastně je. Sem taky chodí a vydrží tu jen určitý druh lidí(a lidé, kterým je to prostě dané, třeba já tyhle stránky našla doslova protože to tak prostě mělo být a mělo to svůj důvod), ani tyhle data taky nejsou pro každého, i když vlastně jakoby jo. Čili si toho považuj, jelikož vlastně "zasvěcený" tak trochu jsi, jelikož jdi ven a rozhlédni se po ulici... 85% (když budu skromná) lidí kolem nemá ani ponětí o věcech, které se můžeš dočíst tady. Já pár "vhodným adeptům" Aluščiny stránky doporučovala a co myslíš? Vydržel u nich asi tak jeden a to nějak extra věrně. Zbytek totiž nakoukl a buď to odsoudil, jelikož prostě nevědomost je pohodlnější, nebo neodsoudil, ale nevydržel tu, páč to mělo své jiné důvody nebo - a teď budu hnusná - nebyl naladěný na zrovna dobrou energii která se prala s tou, která se vyskytuje tady. Zajímavé je, že já když kdysi Alušku díky jednomu filmu o trolech (byl fakt divoký a já se začala shánět po pravdě) našla(naštěstí jsem předtím nezavítala do žádné slepé uličky, doteď děkuji svému vedení), bylo to fakt jako probuzení, dokonce mě to i trochu vyděsilo. Ale okamžitě jsem věděla, že to, co je tady, jsou správná data. Sladké první uvedení do "více duchovního světa"... Když jsem byla malá, skoro jediné "více duchovní" co jsem měla, byly Akta X :-D Takže jak říkám, vděčnost je na místě za to, že chodíš "i jen sem" na Alušku :-) Více dat pro život netřeba než jsou ta dostupná netřeba, pokud to nějak nesouvisí s tvým úkolem zde na zemi.

... Já prostě cítila potřebu se vyjádřit.

[20]: Jin jang symbolizuje především oddělenost, takže nic moc. Nicméně by to mohla být i definice samotné konstruktivní a destruktivní síly, potom by byl vlastně univerzální. Ono nejspíš u něj záleží, jak si to člověk pobere. Sama ohledně něj mám pořád trochu zmatek.

26 Alue Alue | Web | 4. března 2018 v 8:14 | Reagovat

[24]:  pch, to mě ranilo po ránu... jen morčata jsou mi skutečně věrná. :D ani muž, ani žena! :D

27 Alue Alue | Web | 4. března 2018 v 8:18 | Reagovat

[25]: jin jang je rozdělení duality, kdy je symbol tvořen dvěma šestkami, jenom jedna je vzhůru nohama. Je to také otáčení skutečnosti vzhůru nohama. Opravdu to není dobrý symbol.

28 Gray Gray | 5. března 2018 v 7:15 | Reagovat

Já bych ten jin a jang neviděla tak špatně, někde jsem četla že je to jen o tom jak se mužská i ženská síla vzájemně ženou za sebou zatímco kdyby se zaměřili dovnitř zjistili by, že opačnou hodnotu již mají dávno v sobě a nepotřebují ji doplňovat zvenčí. Taky to znázorňuje směr proudění mužské a ženské energie z pohlavních orgánů - ano, mužská nahoru ženská dolů. Ale tvá interpretace je taky zajímavá.

29 Vénya Vénya | 5. března 2018 v 7:17 | Reagovat

[23]: Proč jsou dvojplameny echtovní hovadina? To by mě hrozně zajímalo...

30 martin jeřábek martin jeřábek | E-mail | 5. března 2018 v 15:51 | Reagovat

Mám tvé články rád, ale tento mě docela vyděsil! Také si myslím, že vím o kom píšeš..manželka ho nemusí už dlouhou dobu( no ženská intuice, já to moc neřešil), ale dcera je z něho nadšená a pořád se chce k němu dostat do školy..zatím jí brzdí to šílené školné..dám jí přečíst tvůj článek!

31 BED BED | 5. března 2018 v 16:50 | Reagovat

[29]: Plameň je plameň. Ja som ešte nevidela nejaký dvojplameň - ak tak sú to dva plamene. Hovorím o skutočnom ohni. Dva jednotlivé plamene ! Nijaký dvojplameň.  A tak to vnímam i v spirituálni rovine. Prichádzame z vlastnej vôle, sami, so Svojim plánom učenia. Prichádzame do duálnej reality, takže si už prinášame energie oboch typov. Mužskú i ženskú. - teraz je v móde hľadať, hľadať a hľadať. Ibaže hľadáme VONKU ! A môj názor je, že práve tým upútavaním pozornosti, na to, že nie sme dokonalí, celiství a preto máme nájsť DOPLNOK, nás cielene niekto/niečo odvádza od našej vlastnej hodnoty, podstaty, od nášho vnútra.

32 Ježovka Ježovka | 6. března 2018 v 8:19 | Reagovat

[27]: Díky. No, je fakt, že ty dvě šestky jsem tam viděla, ale znáš to... Moje myšlení na všechny směry má vždy milion argumentů na všechno a pak se v tom sama nevyznám.

[28]: Jako jo, ale... Osobně na čem jsou šestky, to neberu - resp. nechci nosit na sobě a ani si to nepotřebuju někde vystavovat, upřímně. Materiálu je všude kolem habaděj, netřeba tu rezonanci zesilovat.

[29]: Jup, možná by to i zasloužilo článek aby tomu Alu jednou pro vždy zatla tipec/nebo napsala svoje úvahy. To jako Alušce nic nenutím, jen přemýšlím :D Každopádně uvažovala jsem už o tomhle fenoménu mnohokrát(díky jednomu velmi intenzivnímu zážitku s jedním mužem kdy jsem se začala shánět po pravdě) a ničeho moc kloudného jsem se nedobrala. Jako duše by se možná mohla rozdělit na dvě, ale proč by to dělala, když jsme vlastně všichni jedno a to samé vědomí? Duše nejsou nějak rozdílné jedna od druhé, rozdělují jen jen zkušenosti. To by pak ty dvě duše rozdělené z jedné musely sdílet i stejná morfogenetická pole ve vesmíru - teda teoreticky. Nemám šajna jak by to mohlo fungovat a nějak mi nepřijde, že by to bylo určené pro naše mozky, které často nepobírají ani základní věci(teď na nikoho nenarážím, nebrat osobně). Každopádně domnívám se, že když někoho nového potkáme a najednou naše duše začne úplně šílet a čakry o obě začnou dávat vědět, nejspíš se ty duše jednoduše znají a jsou šťastné, že se vidí(divné mluvit "o své duši" jako o někom cizím, když jsem to já). Tak jako tak, kdybych byla duše co si vybírá nový život, přišlo by mi jako srandovní zkušenost(dalo by se tak nasbírat 2x tolik zkušeností) zkusit si být ve dvou lidech najednou(jako reálná fyzická jednovaječná dvojčata, která často sdílí jednu duši), ale jak říkám, moc nepobírám, jak by to vlastně mohlo celé fungovat. Těžko říct. Je mi to pořád záhadou a sem tam o tom zapřemýšlím, i když Alu říká, že je to hovadina. Ono to nemá být původně o tom, že najdeme "plnost v tom druhém", ale někteří to tak špatně popisují. Přijde mi to celé jako extrémní pojetí spřízněných duší... Nevím. Zajímavé však je, že jsou o tom zmínky i v Buddhismu, ale co já vím, může to být další blbá udička. Každopádně kdyby mi teď nějaká vševědoucí síla řekla "dvojplameny existují" stoprocentně vím, kdo by to pro mě byl a asi by to dost věcí vysvětlilo. Ale když hovadina tak hovadina, já ohledně těchhle věcí ráda věřím Alu a kdo by měl energii se tím více zabývat, já už si tou nejbolestivější částí prošla a nechci to opakovat.

33 Alue Alue | Web | 6. března 2018 v 8:59 | Reagovat

[30]:  Prosímtě dceři to rozmluv, mám echo od lidí co v té škole byli a je to dost brutální, zatím mám obavu napsat to na internet. Dokud jsem ho znala já tak byl ještě relativně ok, ale teď se to úplně zvrhlo na gurua, co všechny ojíždí, zajímají ho jenom peníze a o tom co se děje v té ,,škole" vím taky dost, kdyžtak soukromě kdyby to dceru zajímalo podrobněji. Hlavně pokud máš dceru pěknou, tak speciálně ji od toho odraď, protože si o ni taky začne třít žížalu.

34 Alue Alue | Web | 6. března 2018 v 9:01 | Reagovat

[31]:  Tak. Jednoduše, stručně. Není dál co dodávat..

35 Gray Gray | 6. března 2018 v 13:52 | Reagovat

[32]: Tak samozřejmě je-li ti něco nepříjemné, nedělej to. :-) Já osobně tam šestky opravdu nevidím, úplně stejnou logikou můžeme říci že to jsou dvě devítky s tím že jedna je obrácená. Daleko spíše je to šestka i devítka. Ale to jen pokud tam chceme ta čísla vidět, jinak ten symbol vznikl z vyobrazení dvou ryb které si "jdou" po ocasech. OK, nějaká podobnost s uroborem by tu byla, ale jinak se to tím, co to má vyobrazit podobá hexagramu (viz Leova šifra). Asiati to akorát mají v kulaté verzi. Ale tohle můžeme pitvat do nekonečna, jen mi nepřišlo od věci zmínit i verzi, kterou předkládá kultura ze které ten symbol pochází a pak jak se neustále apeluje, člověk by měl používat jen to s čím on konkrétně má dobrou zkušenost, tu žádná doporučení ani názor nenahradí.

36 M. M. | 7. března 2018 v 10:33 | Reagovat

Mohla bych poprosit o přesný název a rok filmu Matrixu, případně i režiséra nebo ideálně odkaz, kde bych si ho mohla stáhnout? Párkrát jsem to zkoušela najít, jenže mi jich vyjela strašná spousta, co si vzpomínám.

Díky ;-)

37 Alue Alue | Web | 7. března 2018 v 13:02 | Reagovat

[36]: https://www.csfd.cz/hledat/?q=matrix
odkazy na pirátské kopie je zakázáno vkládat do komentářů podle podmínek používání serveru blog.cz

38 kalia kalia | 7. března 2018 v 19:30 | Reagovat

Ten nejmenovaný autor - vždy když jsem četla jeho články o ženách a o sexualitě, tak se mi skoro vždycky zvedal žaludek (z těch článků přímo asi energeticky sálalo to, co jsi o něm napsala - tedy že chce ojet vše, co má vaginu a že to tak ve svém soukromém životě dělá). Ta energie, i když to tam nebylo slovně napsáno, se mi fakt nelíbila. Jinak se mi ale zdál docela v pohodě, kromě této věci jak to má (pravděpodobně) se sexualitou.

Jednou jsem ho viděla na ezo akci naživo a byl mi nesympatický. Modlila jsem se, aby si mě nevšiml, a byla jsem ráda, že moji myšlenku nějak nevědomě vyslyšel. Ta špatná sexuální energie z něj ale zrovna nesálala.

Ale jinak se na jeho webu dalo najít hodně věcí o illuminátech a některé z nich souhlasily s tím, co jsem zažila, a takových webů tenkrát moc nebylo. Proto si ho i tak vážím, i když teda když má někdo nevyrovnanou sexualitu, tak mě energeticky odpuzuje a vždycky to na něm poznám (a nakonec se s ním kvůli tomu nebavím i když to může být jinak fajn člověk).

39 M. M. | 8. března 2018 v 10:16 | Reagovat

[37]: Díky :-)

40 Čajová Víla Čajová Víla | 10. března 2018 v 12:55 | Reagovat

Hrozně by mě zajímalo, o jakým tydýtovi mluvíte. Osobně bych také mohla vyprávět o tom, jak jsou někteří lidé "zaručeně praví duchovní" ale vědí leda tak velké ho...uby. :-D
Moc děkujeme za sérii článků, Aluško! :-)

41 Alaiana Alaiana | 15. března 2018 v 1:32 | Reagovat

Když jsem viděla tenhle článek, říkala jsem si „Vesmíre, zas nějaký článek o tom, jak je všechno špatné.“ Ale nakonec je to o něčem trochu jiném, než jsem čekala a jsem ráda, že k tomu špatnému bude i to, co je dobré.
Hodně se tu píše o autorech, které provádějí špatné věci. To je samé: reiky=černá magie, minulé životy=černá magie, kineziologie=černá magie.  A já tu mám pak z toho pocit, že „A jenom tady jsou ta správná data, to nikde jinde není.“ Mně tady trochu vadí, že se tu tyhle věci prostě jen odsoudí a mluví se tu o nich jen jako o udičkách na lidi. Já sice osobní zkušenost nemám, ale myslím si, že tyhle metody nemusejí být vždycky jenom špatné. Že třeba původně dokonce byly i dobré. Vím to o reconnection healing, protože má na to Inelia cvičení a o minulých životech, které když se někdy ukazují člověku sami, tak s tím pak taky nějak musí pracovat(je o tom film).  Záleží prostě jen na tom, kdo to dělá, ale mně přijde, že tohle už se tu pak moc nerozebírá. Vždycky se jenom řekne:  „Ne všichni terapeuti jsou takoví a ne všechny metody jsou takové“ a víc nic.  
A pak u symbolů by se ještě ty popisy měly víc uvádět na pravou míru. Oni by se pak třeba i čtenáři míň ptali „A proč?“ „A jak?“ Posledně tu třeba byl autor Mário Oláh(jestli se tak vůbec jmenuje), který ukazoval symboliku, ale zase ve smyslu, že všechno je špatné. Jasně, já si nemůžu nakreslit ani krychli, nebo kříž do konstruktivního obrazu, protože tyto symboly jsou destruktivní. A přitom všechno ve světě se skládá jen z tvarů a geometrie jako je koule, čtverec, obdélník, trojúhelník a z toho je pak třeba krychle. Nebo třeba černá kočka byla špatná, když přitom všechny barvy koček jsou dobré a tak.

Óm je zvuk vesmíru, základní pratón světa, jak to hezky nazvala Margot Ruis. Když si to zpívám, tak ten zvuk dokonce i slyším a je mi to moc příjemné. Tak je jasné, že to má i svůj symbol, který podle tohohle nemůže být destruktivní.
Lotosový květ mám taky moc ráda, používám ho jako symbol, je mi s ním dobře a i jsem si ho koupila na těchto stránkách, které jsem našla: mandalky.cz, kde paní prodává různé symboly. I když tam teda prodává všechno možné, i Metatron, ale tak to člověk nemusí brát. Jednou bych ráda měla i takové jezírko. Ne všechno, co je spojené s náboženstvím musí být špatné. Já mám s lotosákem jasno.
Jak jsem se stala citlivější a vnímavější vůči energiím, tak jednou jsem koukala na to logo Disney channel, kde jsou ty tři šestky a opravdu jsem je tam viděla. Kdežto v případě symbolu jin a jang to klidně může být i tak, jak psala Gray. Ani já tam žádnou šestku ani nic takového nevidím(i když vím, jak je to myšleno). Je to prostě vzor, jehož základem jsou koule. Ani jsem nejdřív nechápala, proč je to symbol oddělení, když je černá v bílé a bílá v černé, což by právě mělo být to propojení, tak to byla pro mě záhada. Jedině mě pak vlastně napadlo vysvětlení, že dualita nejde propojit a vždycky musí být jen jedno, nebo druhé – je to výběr. Že mi to nedošlo hned.

A jak jsem psala o těch autorech a jejich metodách, tak jsem nedávno „úplnou náhodou“ našla tohle: http:/zlatykvet.cz/. Byla jsem tak překvapená, že jsem chvíli myslela, že to je nějaká jiná Inelia Benz. :D Tu knihu jsem si hned objednala a teď ji čtu. Zajímala by mě na ni recezne od Alue. I když bys možná u ní trpěla, protože i když se nádherně čte, tak je informační a jsou v ní věci, které už znáš a se zbytkem bys třeba zas nemusela souhlasit. Tam je totiž o věcech jako Wicca, bílá magie, médium(vyvolává duchy), channeling.
Taky jsem z toho nabyla dojmu, že lidí s těmito metodami, kteří něco umí a je to dokonce konstruktivní je hodně, ale ne tady v ČR. Tady jsme na tom se spiritualitou bídně a to, co tu máme je pak opravdu černá magie.
No je to zvláštní kniha, taky tam nesouhlasím se vším a mám z ní rozporuplné pocity. Každopádně i tak jsem za ni moc ráda, protože je to zase jiný pohled na ty samé věci. Líbí se mi na tom právě to, že je prostě jen neodsoudí, ale že to třeba může být i konstruktivní. A že o magii mluví jako o moudrosti.
Co se energie týče, cítím z té knihy jednu jedinou věc: čistotu.
A koukala jsem, že se někdo rozhodl její knihy překládat, takže si koupím každou, která bude přeložená. Už jenom kvůli tomu, kdo to napsal. Ta paní je pro mě takové sluníčko. :-)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama