Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.7.

Dutá Země - Rádiové signály zpod země od roku 1995 a podivná novinka na severním pólu v Google Earth: Zajímavosti, které podporují teorii duté země (15.díl)

5. dubna 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dutá země
Uznávaný kanadský deník vydal zprávu: NASA tají, že uvnitř naší Země žije někdo další, zachytila rádiové signály

Velmi uznávané kanadské noviny Weekly World News publikovaly 14. února 1995 zprávu, která by mohla dokazovat teorii o duté zemi.

CAPE CANAVERAL, Florida - NASA přijímá rádiové přenosy z místa, které se nachází stovky mil pod povrchem Země. Experti tvrdí, že tyto signály vysílá inteligentní, vysoce vyvinutá forma života.

"Je jasné, že cosi tam dole se s námi pokouší komunikovat," řekl vysoko postavený zdroj z NASA, který si vyžádal anonymitu. "A ať je to kdokoliv, tak má k dispozici techniku, která dokáže vysílat signály k povrchu Země skrz stovky mil hornin a půdy."

Vědci signály zachytili poprvé 30. října a to za pomoci sofistikovaných satelitů. Od té doby vysílání v přerušovaných intervalech stále pokračuje, jak tvrdí náš zdroj.
Říká, že přenosy mají formu komplexního matematického kódu, což ještě víc přesvědčuje vědce o tom, že jsou ve spojení s kolonií bytostí, jejichž inteligence převyšuje tu naši. Náš zdroj z NASA uvedl, že dekódování pro vědce nepředstavovalo velký problém, ale zatvrzele odmítal odhalit obsah těchto zpráv.

"Neřekl bych, že je obsah vysílání nepřátelské povahy, ale mohl by se stát zdrojem znepokojení a sporů," řekl. "Protože velmi záleží na interpretaci, poskytněme odborníkům nějakou dobu, ať se s tím poperou - dříve než uvolníme jakékoli informace, které by mohly znepokojit veřejnost."

Náš zdroj uvedl, že vědce frustruje skutečnost, že nedokážou přesně určit místo, kde by se podzemní civilizace měla nacházet, a že postrádají technologii, která by jim umožnila těmto bytostem odpovídat.

"Nevíme, co je to za bytosti, ale očividně o nás vědí víc, než my o nich. Zaprvé našli způsob, jak s námi pravidelně komunikovat, ale my naprosto netušíme, jak jim odpovědět. A za další, z jejich vysílání je zřejmé dokonalé porozumění životu na Zemi, zatímco my nemáme představu, jak je možné, že bez slunečního světla a kyslíku může vzniknout a přežívat inteligentní forma života."

Náš zdroj z NASA také řekl, že vědci se shodují na tom, že se jedná o nejpřekvapivější a nejdůležitější objev tohoto století.
"Dlouho jsme se domnívali, že vesmír je nejzazší hranice. Teď jsme ale zjistili, že uvnitř naší planety leží neprobádané území, které se může pro naši budoucnost ukázat ještě daleko důležitější."

KONSPIRÁTOŘI OBJEVILI POKUS GOOGLE ODHALIT TAJEMSTVÍ ANTARKTIDY
Konspirologové z kanálu Conspiracy Depot na YouTube se domnívají, že společnost Google dává uživatelům znamení, aby se blíže podívali na Antarktidu. Na videoodhalení" upozornily britské noviny The Independent. ​
Autoři kanálu si všimli, že jestliže najdeme Antarktidu pomocí Google Earth a budeme se zajímat o počasí v této oblasti (přístup nemají všichni), nad světadílem se objeví ohromný červený kříž.

Uvádí se, že to může být vysvětleno poruchou v práci Google Earth. Tento neobvyklý detail však už vyvolal vznik teorie o tom, že někdo v Google "se nám snaží něco říci".
V komentářích pod videem uživatelé vyjádřili názor, že šipka ukazuje místo výsadku mimozemšťanů, nebo vchod do dutiny Země (Někteří zastánci hypotézy duté Země se domnívají, že v jejím vnitřku existuje svět obydlený některými formami života, tato teorie je však mylná, jelikož vnitřní Země jsme my a otvory vedou směrem ven.)

Někdo uvedl, že červený kříž připomíná nápovědy z videoher informující o dalším vývoji hry. "V celém světě se děje něco divného a to pouze přidává otázky…" obává se Mike Rossi.

Krátké video, které ukazuje polohu zmíněného X.
Šipka míří přesně do místa, kde je zcenzurovaný otvor ven z duté Země

použité zdroje: (1.) (2.) (3.)

Anketa

Věříte v UFO a jiné mimozemské civilizace?

Ano