Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.7.

Lil Wayne - Love Me: Symbolický rozbor videoklipu

20. června 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Symbolika
Následující článek je český překlad anglického originálu z webu vigilantcitizen.com. Moje poznámky a dodatky jsou v textu vyznačeny zeleně pro lepší přehlednost.

Lil Wayneho singl "Love Me" (obsazení Drake a Future) se zdá být dalším rapovým songem o jednoduchých děvčatech a tak. Symbolika videa však dodává písni zlověstný rozměr: Přímo se týká kontroly mysli Monarch, konkrétně kotěcího programování, a dokonce odkazuje na jeho techniky. My se podíváme na symboliku "Love Me" od Lil Wayna.

Na první pohled se zdá být Love Me další písní, kde se rapeři chlubí, kolik měli holek. Zatímco někteří mohou kroutit hlavami nad neoriginalitou věci, ostatní mohou kroutit hlavami nad způsobem, jakým jsou ve videu zobrazovány ženy. Nicméně přidám další důvod ke kroucení hlavou: Love Me odkazuje na nejstrašnější praxi na světě, programování mysli Monarch (pokud nevíte, o čem je řeč, přečtěte si tento článek). Ve zkratce, Beta programování (také známo jako kotěcí programování) slouží k vytvoření sexuálních otroků s vymytým mozkem.



Toto programování eliminuje naučené morální přesvědčení a stimuluje primitivní instinkty postrádající zábrany. Tento vzdělávací program (obvykle pro ženy) je vytvořen pro vývoj "dokonalé prostitutky". Toto je nejpoužívanější program od těch, jež zneužívají zkušenosti programu Monarch).
- Mark Phillips, operace Monarch

Lil Wayne - Love Me
https://www.youtube.com/watch?v=KY44zvhWhp4

Klip vyšel v roce 2013 a je po zvukové i obrazové stránce kvalitativně na úrovni kravího lejna. Přesto video nasbíralo více než 226 milionů zhlédnutí. Velmi smutná ukázka toho, jak je na tom masový ,,vkus".

Jak uvidíme v tomto článku, video obsahuje VŠECHNU možnou symboliku týkající se kotěcího programování a zdůrazňuje otrocké postavení žen ve videu. Holky Lila Wayna jsou doslova zavřené v klecích a líčené jako zvířata. Také jsou ukázány v situacích, které jemně narážejí na aktuální techniky mučení MK, které slouží k traumatizování otroků a způsobují jim odtržení od reality. Samozřejmě je všechno zobrazeno jako cool a módní záležitost, aby se zajistilo, že to mladí lidé přijmou. Pojďme se podívat na význam videa.

Ženy jako MK otrokyně, Rapeři jako manipulátoři
V prvních sekundách videa vidíme semipodprahový obraz, který oznamuje, o čem je celé video.


Asi na sekundu, oheň ze zapalovače má tvar hlavy Baphometa/kozla z Mendes. Je to druh "schvalovacího razítka" okultní elity a důležitý symbol používaný v MK programování.

Píseň je o tom, jak ženy zjevně milují Lila Wayna. Nicméně ve videu nevypadají, že mají na výběr, protože jsou chyceni v klecích, uvnitř velmi pofidérního místa.


Future zpívá o tom jak "ho děvky milují".. ale on je neosvobodí z jejich klecí. Tato rozporuplná scéna poněkud souvisí s tím, jak jsou MK otroci naprogramováni tak, aby se identifikovali s manipulátory a dokonce "milovali" své manipulátory s pomocí matoucích her myslí.

Zamykání otroků v klecích je aktuální technika programování Monarch, jež má oběti ukáznit, traumatizovat a odlidštit.

Kresba vytvořená Kimem Noble, který prožil kontrolu mysli založenou na traumatu (z článku Svět kontroly mysli očima umělce s 13 alter osobnostmi), zobrazující děti zavřené v klecích a pod dozorem manipulátorů.

Mnoho blízkých záběrů dívek během videa vše nějak naráží na aspekt kotěcího programování. Zde jsou některé z nich:


Tato modelka má kočičí znaky na obličeji (toto se používá v médiích jako odkaz na programování koťat). Aby se zajistilo, že dostanete zprávu, má také kočičí oči a olizuje si "packu". V tomto bodě video v podstatě křičí PROGRAMOVÁNÍ KOŤAT.
Ještě předtím než si ,,jakoby poklidně" olízne packu, je záběr, kde modelka třepe hlavou, jakoby se něčemu bránila. Tyto záběry mluví o procesu ovládnutí mysli před a po. Modelka sice má na kůži kočičí znaky, ale oči má jednoznačně reptiliánské.


Lízání čepele je možná nebezpečně sexy, ale také odkazuje na mix potlačení chtíče a fyzického zneužití zapojeného do kotěcího programování.


Tato klec na hlavu připomíná BDSM, ale také je to způsob jak reprezentovat otrockou mysl lapenou a kontrolovanou manipulátorem.


Koťata jsou trénována, aby skutečně přijmula jejich stav otroctví. Tato modelka vypadá, že miluje svůj řetěz. Trochu moc.


Tato modelka má obrovského motýla, který jí zakrývá jedno oko, což je pravděpodobně ten nejvíc do očí bijící odkaz na kontrolu mysli Monarch ve videu.

Ve videu Lil Wayne tak nějak hraje roli manipulátora, kde v podstatě kontroluje tyto uchvácené ženy.


Zde je Lil Wayne v ložnici, která je plná vody, ve které se koupou ženy. Krom toho, že tato voda v místnosti pravděpodobně způsobí mnoho poškození, je to také způsob, jak ukázat, že tito otroci jsou doslova "mimo". Také si všimněte rámečku s motýli vlevo. Ano, vše je o programování Monarch.

Voda je také symbol podvědomí.

Jedna z prvních vět Lila Wayna je:

"Tyto děvky mě milují jak Satana, člověče!"

Je to v čase 0:39, slovo ,,Satan" a problikává obrázek rohatého. Jeden by si řekl, že tohle trkne úplně každého, že mu dojde o čem klip je a ke komu se tito ,,umělci" hlásí, ale opak je pravdou. Masa je podobnými věcmi pod palbou tak často, že si na to zvykla a už na to ani nereaguje.

Pak vidíme rychlý záblesk tohoto obrázku:

Lil Wayne jako Satan.

Tato věta je zarážející z několika důvodů. Proč ho tyto "děvky" milují jako Satana? Znamená to, že milovaly Satana již od začátku? Ať už to bylo úmyslné nebo ne, tato věta má hluboké důsledky v oblasti programování Monarch, jako otroci jsou často zneužívanými oběťmi rituálu Satana, jsou nuceny účastnit se traumatických rituálů (kde se otrokyně stanou "Satanovými nevěstami") a tak. Někdy MK manipulátoři řeknou svým otrokům, že oni jsou Satan sám, zatímco je zneužívají k prohloubení traumatu.

"Změny otroků v rámci projektu Monarch je podmíněno jejich přesvědčením, že jejich život je ovládán Satanem, který je silnější než Bůh. Kde byl Bůh, když ho potřebovali?"
- Fritz Springmeier, formule Illuminátů k vytvoření otroků pod kontrolou mysli

Další Wayneho rýmy podivně připomínají druh dialogu, jaký by měl kotěcí otrok s manipulátorem.

Bezduchý.. jako MK manipulátor.

V čase 1:19 je žena v kleci s hadím jazykem. Poukazuje na to, kým jsou tyto manipulované oběti ovládány. Proto se také zjevují reptiliánské oči u většiny celebrit, které podobným programem prošly.
1:27 to je znova potvrzené:


V čase 2:36 je podezřelý záběr na nějaké lahve s nápisem GTV.... Co asi znamená zkratka GTV? Genocidní TeleVize? To by na daný klip celkem dobře sedělo.

Poslední část videa je také poněkud znepokojující. Začíná to, když "koťátka" vstupují do bílého pokoje.


Pohybují se jako kočky. Tak jako v kotěcím programování.

Pak se dostanou k vaně plné červené kapaliny (krve), a bez zjevného důvodu udělají pěkný nepořádek.


Holky jsou celé od krve, válejí se všude a po všem. Tohle má být sexy nebo tak něco? Kdo s čistou hlavou by to udělal? Nikdo. Ale tyto ženy nejsou při smyslech.

A opět, tato scéna jemně odkazuje na aktuální praxi Monarch, která se používá k traumatizaci otroků a způsobuje oddělení.

"Při hledání traumat, které se uplatňují na malé děti, programátoři zjistili, že tyto přírodní fóbie se vyskytují u většiny lidí od narození a budou "báječně" fungovat na rozdělení mysli. V tomto směru následují vzorky traumat, které se uplatňují při programování otroků:
(...)
C. Ponoření do stolice, moči a kontejnerů krve. Pak jíst tyto věci. Jedná se o standartní traumata."
- Ibid.

Zatímco reálné důsledky této scény jsou hrozné, vše je vyobrazeno stylizovaně a cool., kde se modelky smyslně tváří do kamer (v reálném životě by tyto tváře byly zkřiveny bolestí).

Na závěr
Stejně jako mnoho jiných populárních písní, Lil Wayneho Love Me má jednoduchý význam - on se nestará o své odpůrce tak dlouho, dokud má své "děvky", jež ho milují - ale hudební video zatím přináší velmi zlověstný význam. Pravidelní čtenáři tohoto webu pochopí, že je zde nepopíratelný vzor vyskytující se symboliky v populární kultuře a Love Me do toho rozhodně spadá.
V tomto videu je skutečně VŠECHNO, co se týče symboliky, která je spojována s kotěcím programováním (jedno oko, motýli, zvířecí potisky, atd) a to spolu s mnoha odkazy na skutečné praktiky programování Monarch. Zatímco každý jednotlivý prvek přítomný ve videu by mohl prezentovat něco jiného než MK-Ultra, řekněte.. jaká je šance, že se všechny tyto symboly "náhodně" vloží do jednoho čtyřminutového videa? Tak jako v ostatních videích recenzovaných na této stránce, nejde o to poukázat na jednotlivé případy náhodných symbolů, ale o pochopení každého kousku jako celku a skrytým skutečnostem, jichž se týkají. Jednou z těchto skrytých skutečností je programování Monarch, jedna z nejoblíbenějších praktik okultní elity, taková, kterou lze vysledovat zpět do toho, co Springmeier nazývá "generační satanské rodiny".

Zatímco rap měl vždy zdravou dávku macho bravado, Love Me je deformací této "tradice", když přidává šílené perverzní zvraty, včetně narážek na násilí, zneužívání a dokonce mučení. Jak roky plynou stává se to zřejmější, protože původní kultury kolem hip-hopu se pomalu ale jistě stávají "přátelské Illuminátům". Stejně jako mnoho jiných hnutí ve společnosti, byl hip-hop kooptován elitou, aby byl použit jako nástroj k indoktrinaci mladých lidí. Existují ještě skuteční rapeři? Ano, jsou jich tuny. Ale pravděpodobně je nikdy neuvidíte na Grammy.

Více se o metodách MK ultra můžete dozvědět například z tohoto (česky otitulkovaného) dokumentu.
Illuminátské umění - Projekt MKUltra (Britney Spears, Lady Gaga, Beyonce, Johny Depp..)
https://www.youtube.com/watch?v=sZpwW4szhSM

Síly, které ovládají velká média i celebrity, sílí s pozorností masy, která její produkty sleduje. Jediný způsob, jak se těchto odporných praktik a odporných materiálů zbavit, je nesledovat je. Vysvětlit všem lidem o co jde, ukázat jim jaké zlo ve skutečnosti v daných klipech a hudbě je. Ukázat jim symboliku která na ně prostřednictvím těchto materiálů působí a mění jejich mysl. Je velký rozdíl v tom, vidět jednou klip a vědomě pochopit obrazy a poselství které zprostředkuje, a je rozdíl tupě takovou ,,hudbu" konzumovat denně při cestě do školy/práce v empétrojce, aniž bych někdy popřemýšlel nad tím, o čem vlastně tahle hudba je a co říká mému mozku. Neposlouchejte hudbu, u které nevíte o čem je.
Když je přestaneme sledovat, uctívat a kupovat jejich produkty, ztratí moc a společnost se ozdraví... Ale vysvětlete to těm 226 milionům sledujících, co si pustili tento klip jenom na youtube. A bůhví kolik jich bylo dohromady ve skutečnosti.


originální zdroj:
překlad:

 


Komentáře

1 Pet Pet | 20. června 2018 v 8:17 | Reagovat

Fuj, připomíná mi to 1984 od Orwella a místnost č. 101. Velebnosti, jdu blejt. Jsem ráda za svoji hudbu, co míjí mainstream hodně velkou oklikou.

2 A A | 20. června 2018 v 10:41 | Reagovat

Často přemýšlím, jestli se takoví lidé opravdu sami dobrovolně rozhodnou takhle se ponížit a dělat ze sebe děvky kvůli penězům nebo mají opravdu něčím tak vymyté mozky a pokřivené hodnoty, že si to neuvědomují. Nebo to snad dělají pod zámiňkou "umění"? Ale neříkala si, že motýli jsou konstruktivní symbol? Nebo záleží na kontextu?

3 A A | 20. června 2018 v 10:54 | Reagovat

Jěště dodám že v souvislosti s tímhle mě napadá jeden žánr který sice není mainstreamový ale taky využívá satanistickou symboliku, jmenuje se "witch house". Zde je ukázka: www.youtube.com/watch?v=xeL_0KFPKf0 Tato hudba se pochopitelně líbí hlavně lidem co taky nosí nebo se hlásí k satanské symbolice.

4 - - | 20. června 2018 v 13:31 | Reagovat

To je strašné. Ta písnička je mi odporná už když z ní slyším pár vteřin.
Mimochodem, viděla jsi film Suckerpunch? Pokud ano co si o něm myslíš? Je v něm taky něco zakódované?

5 Tereza Tereza | 20. června 2018 v 15:40 | Reagovat

[1]: Že? Taky jsem si na to vzpomněla. Mimochodem krásná náhoda - dneska jsem byla v knihovně a byla jsem rozhodnutá, že si chci zase po letech 1984 přečíst. Knížka nebyla, někdo ji měl půjčenou :-)

7 Alue Alue | 20. června 2018 v 16:05 | Reagovat

[4]:  Znám. Hnusný film o zneužívání.

8 Ježovka Ježovka | 20. června 2018 v 16:56 | Reagovat

[2]: Záleží na kontextu. Je to jen další zneužívaný kons. symbol.

Song odporný, co k tomu dodat. Bleju, když něco takovýho vidim - a o to víc, že to společnost normálně akceptuje. To není hudba, ale prostě jen zvratky.

Já teď slyšela pár "ochutnávek" z nového alba A. Grande... Chjo :-( Symbolika první písničky která vyšla(No tears left to cry)je děsná(klip fakt docela hustej a text taky), další jsou ft. Nicky Minaj a jsou to sra.ky po stránce symbolické i popové nebo jakkoliv muzikantské. Fakt i já bych složila lepší. Bohužel po tomhle už jsem si u ní stopro jistá kam patří. A původně to byla super holka s velkým talentem:/ Má skvělej hlas a kdyby nešla dělat shitpop, mohla být uznávaná i lidma, který o hudbě fakt něco vědí. Holt by musela mít asi jinou povahu. A mimochodem, když Ariana natáčela 3dílný seriál o tom, jak se No tears left to cry natáčelo, v prvním nebo druhém(nejsem si jistá)řekla, že když se vyráběla maska jejího obličeje pro klip(v klipu si sundává svůj obličej a nasazuje si jiný, taky skvělá symbolika), byla to nejvíc traumatizující věc, kterou kdy v životě dělala. Třeba je to jen náhoda, ale fakt dost zajímavá volba slov. Jako i v jejím předchozím albu(Dangerous woman)jsem shledala nějakou tu blbou symboliku, ale ještě to nebylo tak zlý. Každopádně ne tak jako teď:/ a já se naivně zajímala, jaký asi bude její další album. Ale že se vrátí MK Ultra Ari jsem fakt nečekala.

Taky jsem nedávno v TV zahlédla nějaký film, který mě donutil se u něj na chvíli pozastavit, bohužel ale nevím název. Každopádně bylo to o tom, že něčí manželka na dovolené tolik toužila po sexu s pěkným námořníkem, že by se za to klidně i upsala ďáblu - což taky udělala(lol, to je teda důvod prodat svojí duši). O něco později se s tím svěřila manželovi - pak jsem kus neviděla - a pak se on manžel nějak vyskytl v jakýchsi Satanistických lóžích, nejspíš ji tam hledal. Každopádně, ač jsem takové lóže v životě neviděla, jakmile jsem to viděla, v hlavě mi něco "cinklo", že tohle je vyobrazené fakt docela přesně. A bylo to děsivý. Když zjistili, že ten manžel je člověk, co mezi ně nepatří, chtěli ho obětovat, ale nějaká dívka ho vykoupila. A jejich "vůdce" byl celý v červeném. Ať už to na tahle místa sedí nebo ne, doteď mě při vzpomínce na to docela mrazí.

[4]: Vím, že na mě ta otázka mířená nebyla, ale já Sp. viděla a pokud se správně pamatuju, jde tam vlastně o to, že její vědomí se nachází ve vlastním světě, odpojené od těla. Popis: "Epická akční fantasy podívaná nás zavede do smyšleného světa mladé dívky, jejíž snový svět poskytuje únik z temné reality." To zní k MK Ultra dost povědomě.

9 Tom Tom | 20. června 2018 v 17:06 | Reagovat

Ani nechci vědět co pro některé znamená odseknuti dvou blondzlatých copů stočených do spiraly po vzoru DNA ve klipu na tema "Spirit Cooking" od Katy Perry.

Vím asi se chtěla v klipu přeměnit na ještě víc sexy roštěnku s vlasy na krátko :-?

10 Tom Tom | 20. června 2018 v 17:48 | Reagovat

Říká se že této planetě vládne 15 královských rodin. A z toho dvě jsou čistě mimozemského charakteru.

Dále těmto rodinám má sloužit 2miliony Markabianů. Na Zemi se nachází pouze hybridi Markabian-pozemstan. Čistý Markabian již neexistuje. Nemohou evolvovat dál než 3D. Nadruhou stranu mají plnou konektivitu se svou duší. Tím měli dost dlouho informační převahu. Narozdil od oveček kteří ji mají uměle limitovanou.Jsou rozlezlý ve všech národech. A docela uměli ochcat karmu a reinkarnaci ve svůj prospěch.

Docela mě znervoznuje že přední prodejce elektroniky má ve znaku Šediváka Alzáka.

11 Elfí Elfí | 20. června 2018 v 18:17 | Reagovat

To je fakt nechutný klip i sám o sobě, natož když pochopíme to poselství, nerozumím tomu, že takový humus může někdo dobrovolně poslouchat... je docela zajímavé, že ta "píseň" pochází z alba jménem I Am Not A Human Being.  
Problém je tady v tom, že my, co máme trochu rozum a znalosti, tohle sice neposloucháme, ale ti, kterým se tohle líbí, prostě netuší, co je ve skutečnosti za tím vším, a když jim to řeknete,nevěří vám a je jim to jedno.

[3]: fuj, to je děsivé. Tohle poslouchat večer, tak se bojím usnout.
Satanská symbolika je už ale skoro ve všem, je docela umění najít současnou kvalitní hudbu, která je ilumináty nedotčená.
Vždycky, když tady čtu podobný článek, je mi z toho hrozně smutno, protože mám normálně pocit, že svět je docela pěkné místo, a pak si uvědomím, jaké věci se jinde dějí, mimo mou hezkou bublinu... jsem za to ale ráda, je potřeba mít povědomí i o tom zlém.

12 Ježovka Ježovka | 20. června 2018 v 20:21 | Reagovat

[11]: "je docela zajímavé, že ta "píseň" pochází z alba jménem I Am Not A Human Being." Díky za informaci. Tohle mě skoro až pobavilo. Fakt jsou lidi tak zabedněný, že vidí... no... NIC? :-| Jinak bych se pod tvůj komentář mohla podepsat. Souhlas, cítím to podobně.

To je jak s písničkou Thunder. Začnu vykřikovat HELE, REPTILIÁN, HELE! ČUČTE! ... No co asi okolí na to. Jsem blázen. Tohle je skoro až zajímavý. Holt nechceš vidět, nevidíš. A když se s tím někdo ozval na jednom zahraničním diskuzním fóru, lidi mu to začali vyvracet a jeden přišel i s teorií, která mě osobně jako lidskou bytost velmi uráží, jelikož reptoš rozhodně není nic dokonalejšího ani "vyššího" než jsem já a má rasa; Říkal, že poslední album Imagine Dragons se jmenuje "rozvíjení se"(Evolve), takže potřebovali něco, do čeho by se mohli "rozvinout". Hah. Tomu se říká konspirační teorie.

Mimochodem na přebalu alba Evolve se nacházela duha. A teď je na přebalu svého nového alba Ariana "osvícená duhou" taky. Duha je, pokud vím, další ze symbolů které se týkají MK Ultra(a taky má nově v klipech spoooooustu deštníků). Výborně. Došlo mi to vlastně celé až teď. Ariana :-( Jako odsuzovala jsem její písničky za primitivní texty... ale taky jsem si ji stihla jak největší blbec trochu oblíbit. Znám ji od doby, co začala, když si vzpomenu jaká byla... Se mi chce skoro brečet:/ Taky měla nově odbarvené vlasy na bílo(vždy je měla hnědé), jako by i to o něčem vypovídalo.

13 Selfish Platinum Selfish Platinum | E-mail | Web | 20. června 2018 v 21:57 | Reagovat

Lil Wayne sice v posledních letech sešel z cesty, ale předtím vytvořil spoustu dobrých songů. Například v písničce President Carter mluví proti násilí a válce ve Vietnamu. Dnes je na něm znát, že už ho jeho výskyt v showbyznysu zmáhá, protože už ani zdaleka není tak veselý a bezstarostný, jako býval dříve. Mně spíše připadá zvláštní, jak si tvůrci vybírají různé typy lidí, aby si každý fanoušek našel svůj vzor. Například Drake je na pohled docela obyčejný a velmi sympatický mladý muž, vůbec se v hudbě neprojevuje agresivně, a i nadávky, které rapuje, znějí velmi běžně, že člověku připadá, jako když vlastně o nic špatného nejde...

14 misa misa | 21. června 2018 v 1:16 | Reagovat

[8]:Ježovko, mrkni se, jestli to není film - eyes wide shut(česky široce zavřené oči)

15 Danny Danny | 21. června 2018 v 6:25 | Reagovat

[8]: nebyl to film Eyes wide shut? (teď si nevzpomenu na český název) Tam je symbolika snad v každé  záběru, podle toho, co jsem četla.

16 kalia kalia | 21. června 2018 v 15:59 | Reagovat

Když jsem byla malá (cca 4-5 let), tak jsem si pamatovala svůj minulý život (tedy spíše násilnou smrt). Žila jsem ve 12-14 století (to vím, protože všichni v té době věděli, v jaké době žijí-ať už byl středověk vymyšlený nebo ne, tak nějací lidé, kteří si mysleli, že aktuálně žijí v tom století, asi byli-i když žili třeba ve století jiném, dnes si také myslíme, že je rok ten a ten a může/nemusí to být pravda), pak mě někdo zavraždil a hned pak jsem se objevila v tomto životě (dle mých vzpomínek začínajících od 3 let-do 3 let si nic nepamatuji). Tedy ve čtyřech letech jsem si hrála s panenkou na ten minulý život, na tu násilnou smrt, jelikož jsem to potřebovala vstřebat a taky jsem nechápala, jak to, že jsem byla dospělá, a teď jsem malá, když jsem uvnitř stejná (stejně vyvinutá/nevyvinutá či dospělá/nedospělá).

A při tom hraní si na ten minulý život, jsem si v těch 4 letech vzpomněla ještě na jeden "malý" minulý život. Byla jsem v Americe a byla jsem malé dítě (do 3 let). Blonďatá holka, jako jsem teď. Od narození jsem byla v dětském domově a to, že jsme v Americe jsem věděla už v tak malém věku, protože to tam (opět jako v tom min životě předtím) věděli všichni (stejně jako tady všichni vědí, že jsme v ČR, nevím, v kolika letech se to dostane jako "znalost" k malému dítěti, v jaké zemi žije, ale v tom min životě jsem to v těch 2,5-3 letech věděla, stejně jako jsem věděla, že tomu zařízení, kde jsem, se říká dětský domov a že tedy nemám rodiče/nemám je u sebe, nějaké rodiče má každý to jsem taky věděla). Skoro nic si z toho minulého života nepamatuji, jenom to, že ten dětský domov byl pod zemí. A děti byly zavřené v klecích. V kleci jsem byla sama (každý měl svoji klec). Většinu času tam bylo přítmí/tma. Pak nás jednou vzali na povrch na světlo, ten "dětský domov" nebyl ve městě ani ve vesnici, jelikož kolem byla pouze příroda - tráva/louka, v povzdálí stromy. Nějaká příjezdová cesta tam asi byla (to už si nepamatuju). Přijeli se na nás podívat nějací lidé, dětí v tom "domově" bylo cca 12 (ale nevím kolik přesně, mohlo to být i 15-25). Doufali jsme, že se odtamtud snad dostaneme, ale když se ti lidé na nás podívali (nebyli to adoptivní rodiče, to jsme věděli, ale nevěděli jsme, proč se na nás přijeli podívat), tak nás vychovatelka vzala zase zpět do podzemí. V tu chvíli jsem tušila, že nás asi zachvíli zabijí a dál nevím, co v tom životě bylo (na smrt si nepamatuji). Mučení si nepamatuji a ani v těch 4 letech jsem si na nic takového nepamatovala. Žádný takový film jsem v té době v dětství neviděla, na základě kterého bych si mohla něco takového vymyslet. Takže to mohla být fantazie (ale proč zrovna děti v dětském domově zavřené v klecích pod zemí a ještě zrovna v Americe?) a nebo vzpomínka na skutečné události (ať už moje nebo někoho jiného, např. na základě telepatického spojení s nějakým dítětem - ale podle vzhledu jsem to byla já a nebo někdo, kdo by mi byl hodně podobný, vypadala jsem v tom minulém životě vzhledově stejně jako v tomto - zatímco v tom prvním minulém životě, kde jsem byla dospělá a pamatovala jsem si na smrt jsem měla hnědé vlasy a vypadala jsem trochu jinak než teď, ale psychicky/povahou jsem si byla podobná-teď jsem trochu jiná kvůli novým zkušenostem). Oba ty minulé životy jsem viděla v představě jak z pohledu první osoby (jako když se dívám zde očima na okolí-svůj vzhled nevidím pokud se nedívám do zrcadla), tak i z pohledu zvenčí (jako vědomí bez těla, které pozoruje např. ve snu děj ve kterém vystupuji i já a nebo je to pro zjednodušení podobné tomu, jako když se díváte na televizi na nějaký pořad, ve kterém jste v minulosti hráli).

Jinak jsem si v dětství nic násilného ani jinak ponurého nepředstavovala, kromě těchto dvou minulých životů a v 8-9 letech jsem si jednou představovala do budoucnosti konec světa v roce 2012/na jaře 2013 bylo po všem a pár přeživších začalo zakládat novou civilizaci/. Ten konec světa byl proto, že přestaly platit peníze a protože už tu bylo více civilizací, které vždy skončili a muselo se začít od začátku. Protože se to opakovalo dokola (asi jako roční období mi to tenkrát připadalo, i když to bylo na základě kolektivní mysli lidí a mohli se rozhodnout i jinak).

Když nad tím tak přemýšlím, tak nevím, jestli jsem v těch 4 letech věděla, že existuje země, která se jmenuje Amerika (mohla jsem to vědět od rodičů). Takže by mě zajímalo, jestli ty představy pocházejí z kolektivního vědomí/nevědomí a nějak se to sestavilo a nebo jestli se jedná o minulé životy, protože např. v tom prvním minulém životě ve středověku, jsem žila asi někde v Evropě, ale vůbec nevím kde. Byla jsem dospělá, takže bych to měla vědět, ale nevím ani jméno vesnice ani stát (pokud tedy byly státy, oni asi ještě nebyly, to by to vysvětlovalo), ale ani si nepamatuji, jak jsem se v těch min životech jmenovala. Ani si nepamatuji, jak se jmenoval nějaký blízký člověk, kterého si pamatuji. A to už je zvláštní - proč si pamatuji jenom něco.

17 Ježovka Ježovka | 21. června 2018 v 19:59 | Reagovat

No... Tak se loučím se starou Ari už úplně nadobro:( Teď vyšel klip k písničce "The light is coming"... Co dodat. Kromě toho, že je to fakt total trash a plýtvání jejího talentu, je to opět nic moc symbolicky(moje domněnky to jen potvrzuje, i když ty už byly jasný předtím) a ten obrácený přebal(dá se najít online, celé album má "obrácenou" symboliku, proč asi) tomu moc nepřidává. :-( Nejvíc mě dostává ta neustále opakovaná věta "You wouldn't anybody speak and instead-" (nenechali byste nikoho mluvit a najednou-). Jasně, člověk by řekl "náhoda", ale ono to vše fakt dost sedí:/

https://www.youtube.com/watch?v=OQitfe8u7i4

18 Ježovka Ježovka | 21. června 2018 v 20:02 | Reagovat

... A taky mě štve, jak se to puberťákům a mladým lidem obecně prezentuje jako "děsně kůl", jak je super být "bad" a pomalu rovnou milovat satana... Pff. I to dobrý dokáže být cool a super. Jen to pochopitelně nikdo neukáže masám. Já to sluníčko snad vyvěsim někam na billboard!! :-D

19 Mára Mára | E-mail | 21. června 2018 v 20:31 | Reagovat

Ah, tak úžasné softcore porno, musím si taky sehnat slečnu a Kotěcky ji naprogramovat, snad budou stačit základy C++ jazyka. Má reptiliánská duše bude konečně šťastná.

20 lenka f lenka f | E-mail | 21. června 2018 v 22:33 | Reagovat

Ty lidi už jsou totálně vygumovaný. Ve videu o projektu MKUltra jak nadšeně a obdivně řvou, když bláznivá Nicki Minaj začne vyjmenovávat a popisovat svoje rozpolcené identity. Za každou jí nadšeně zatleskají. To je ale doba. Fuj

21 Ježovka Ježovka | 22. června 2018 v 0:23 | Reagovat

[19]: 'dyž myslíš :-D Dle mě by ten klip nestál za moc ani co se BDSM praktik týče.

[14]: O jo! to je ono! díky.

[3]: Fuj. Z toho jde něco pěkně hnusnýho. To si někdo kopnul silný drogy při tvoření.

22 misa misa | 22. června 2018 v 1:42 | Reagovat

[19]: Máro zvedni se od počítače a běž se za své názory spláchnout do záchodu. A už v té žumpě zůstaň.

23 ginze ginze | 22. června 2018 v 10:52 | Reagovat

Zrovna den před tím, než vyšel tento článek, jsem strávila nějakou dobu právě na stránce Vigilant Citizen. Co se týče symboliky, je opravdu výživná, ale chce to pobírat po kouskách, mně už z těch videoklipů bylo pak pěkně blbě. Ale stránku bych určitě doporučila hlavně těm, kterým to všechno připadá jako nějaká konspirační teorie. Já tu mainstream hudbu téměř vůbec neposlouchám, protože mi přijde, že ta hudba je záměrně taková, že se strašně zažere do hlavy a pořád v ní pak hraje...něco jako když hrajete hru s podprahovkama a pak máte chuť jí hrát. Nechápu lidi, co to dobrovolně konzumují, navíc ta hudba je často velmi pokrytecká - například se všude mluví o sebevraždách u mladých a jak tomu předcházet, a pak na vás na youtube vyskočí videoklip od Seleny Gomez, ve kterém kouše sklo a dalšími různými způsoby si ubližuje.
Před nějakou dobou jsem se dostala k rozboru písně Black Star (David Bowie) a můžu říct, že to je pro mě osobně zatím nejhnusnější písnička, kterou jsem kdy slyšela. Neslyšela jsem jí ani celou, ale šly z toho na mě depresivní pocity a bylo mi zle. Ono už ten název té písničky, že...

24 Tom Tom | 22. června 2018 v 13:01 | Reagovat

Dneska se to dělá humálně. Po upisu vám prostě dané vlastnosti nahrajou do aury.

Pak si to můžete aktivovat sami stejně jako roli žáka ve škole nebo sportovce na sportovisti nebo roli princezny na divadle.

Nebo zombie droga a řízení torzními vlnami na dálku.

Lady Gaga v LiveShow byla za učitelku  malých dětí a ty s ní byly uplně v pohodě. Taky má univerzitní diplom.

Stekat na mě psi tak umím akorat vylučovat a tezko ze mě udelaji music star.

Hrát uchyla není trestné ale byt uchylem už jo.

Marylin Manson, Die Antwoord. Člověk by řekl uchylové na pátou. Při rozhovorech a TV show zjistíte že jsou velmi kultivovaní. Nejsou blbý aby šly proti zakonům.

Naposled mě dostala jedna pani s tím že i Alfa stavu (klidné, milující rozpoložení) se dá prý krást energie lidem.

25 Danny Danny | 22. června 2018 v 16:00 | Reagovat

Dneska půlka těch klipů vypadá spíš jak reklama na striptýzový klub než klip k písničce. Nedávno jsem viděla jeden klip od Kylie Minougue (nevim, jestli to píšu dobře)a nestačila jsem se divit. Polonahé holky, co se kroutí a vrtí zadkem jak v bordelu. Bylo mi z toho zle.

A rocková hudba je stejný zvrácený humus. Nemusí to být klip nebo obal cédéčka od současných interpretů, stačí se podívat na Bowieho, Deep purple, Beatles, poslechnout si pár textů. To je okultistickýma symbolama a narážkama na satana prolezlé skrz naskrz. Milionkrát můžou lidem říct, že písnička Hotel California je o zaprodání se hudebnímu průmyslu (ďáblovi), ale nee, lidi to furt poslouchají a takové řeči mají za konspiraci.
Když na YT narazím na nějaké video, kde Alice Cooper nebo někdo z KISS vykládá, jak je velký uvědomělý křesťan, je mi zle. Hlavně že jejich koncerty vypadají (vypadaly) jak Halloweenské show a muzikanti vypadají jak strašidla.
Mě už se znechutilo tolik kapel a písniček, od té doby, co se o tyhle věci zajímám (a hlavně co čtu Vigilant citiz.), že k písničkám, které jsem měla ráda, cítím vyloženě odpor.

My máme na televizi kanál, kde pouští rockovou hudbu, a ve víc jak půlce případů jsou tam kapely, co mají buď v názvu písničky nebo skupiny slova jako Evil, Devil, Satan, dark... Nechápu, proč chce nějaký člověk poslouchat muziku, která zní jak blití a zpívá se v nich o temných a zlovolných věcech.

Mimochodem, podívejte se na klip Self control od L. Branigenové. MK ultra jak vyšité. Já jsem ten klip viděla poprvé jako děcko a dost mě vyděsil.

26 Danny Danny | 22. června 2018 v 16:09 | Reagovat

Ještě jsem zapomněla dodat, že celebritu, která je jen loutka v hud. nebo filmovém průmyslu (a má pravděpodobně vymytý mozek) spolehlivě poznáte tak, že její/jeho tatík nebo známý byl v armádě/námořnictvu. Třeba Elvisovi dělal manažera nějaký chlap z armády. Souvisí to s tím programem na ovládání mysli.

27 Ježovka Ježovka | 23. června 2018 v 2:00 | Reagovat

Zajimavý(fajn, možná ani ne)taky je, že vždycky když někde slyším nějaký hudební trash(neděje se to jen u něj, to vůbec ne, ale bývá to nejsilnější. U pěkný písničky od Enyi to můžu klidně "vypnout", ale u těchhle jsou to často takový vlezlý hnusy, kterých se zbavit nedá, dokud konkrétní písnička neodezní, je to dost útočný) - nemusím ani vidět klip - začnou se mi vybavovat hrozně nízké věci které normálně fakt nemají v mé hlavě co dělat(teď právě u již zmiňovaný nový písničky A. Grande to byla třeba hodně krev, cosi na styl hnusnýho sexu a tak podobně, nechci moc popisovat), je to spešl u některých písniček za kterými jsou často dost ošklivý věci. Nemusím ani moc rozumět textu, na tomhle prostě nezáleží. Ale jako bych viděla rezonanci, tak nějak se mi automaticky vybavuje na čem konkrétní song rezonuje, jsem na tohle(myslím hudbu) navíc docela citlivá. Třeba to tak má každý, ale tak nějak mi až teď vědomě došlo, že se tohle děje. Takže už i mnoho víc chápu fakt, že když to někdo poslouchá furt, nemá šanci rezonovat někam vysoko(nebo mu to rozhodně rezonanci snižuje).

[26]: Jop, o spojitostech s námořnictvem už jsem taky párkrát přemýšlela.

28 Alaiana Alaiana | 23. června 2018 v 23:06 | Reagovat

Doufala jsem, že tohle už nikdy znovu neuvidím, ale zároveň mi mohlo být jasné(asi i bylo), že se to tady objeví. Já neměla ani tušení, že něco takového existuje, protože neposlouchám rap. To že to má tolik zhlédnutí nemusí znamenat, že se to tolika lidem líbí. Oni to prostě jen viděli. Já tohle třeba jen viděla kvůli vzdělání, ale nelíbí se mi to, je to odporné. Což aspoň na YT můžu vyjádřit dislikem, kdybych chtěla. Ale počítá se ten počet zhlédnutí. Má to tolik milionů = je to úspěšné. A pak teda počet zakoupení téhle věci. Je hrozné, že se tohle někomu může líbit a že si to opravdu někdo koupí. Zrovna tohle je song jak z jiného světa, jako kdyby ho vytvořily samy ty temné síly.  
Ale jinak já se mainstreamu úplně striktně nevyhýbám. Netuším, jak jsem na tom s podprahovkama, ale když se mi něco líbí, tak to poslouchám, protože mi ta hudba nic nedělá. (Třeba bych ale neposlouchala píseň typu Stairway to heaven – prostě nějakou, o které to vím, že má hrozně silně destruktivní podprahovky, protože tohle už je pro mě extrém, tak to poslouchat nechci). Ale teď jsem se rozhodla si u sebe hudbu protřídit a nějakou budu mazat, když vím, co je to ve skutečnosti zač, nebo od jakých je to lidí.

[12]: Kdybys mi ještě třeba před šesti lety řekla, že to jsou reptiliáni, tak sice nevím, jak bych se zachovala, ale určitě bych netušila, o čem mluvíš, a nevěřila bych ti. Nevím teda, jakým lidem jsi to říkala, ale samozřejmě, že těm normálním matrixovým to nejde říct takhle, když o těchto věcech nic neví. Tady se říká „Nechceš slyšet, neslyšíš“/ „Nechceš vědět/vidět, tak nevíš/nevidíš,“ ale já s tím nesouhlasím, protože to je sice někdy pravda, ale ne vždy. Je to o tom, že se lidem řeklo, že žádná spirituální duše, ani Satan není, že to je jenom jako atp. Tak je jasné, že tomu pak nikdo nevěří, že by to mohlo být doopravdy(no vlastně teď říkám to samé, co Elfí přede mnou). I když to podle mě v tom klipu vidí, třeba že tam je Satan. To nejde nevidět. Lidi například vidí v dýmu hlavu ďábla(teď konkrétně mluvím o 11. září, jak padly dvojičky), ale řeknou, že to je jenom hra mozku, světel, stínu a ne že to je reálné. Přece není žádný skutečný důkaz a zkušenostem ostatních nevěřím a tak. Je to tu tajené a my o tom můžeme mluvit, je to potřeba, ale pak si k tomu každý musí dojít sám. A myslím, že docela máš odvahu, protože já bych to takhle určitě nikdy neřekla. Já zatím mám problém říct doma, že nosím nějaký energetický krystal – co je to ve skutečnosti. Protože je o tom sice potřeba mluvit, ale mezi normálními lidmi to taky moc nejde. Z čehož je mi ale taky smutno a mrzí mě, že jsou lidi tak zabedněný.
A fascinuje mě, jak oni prostě můžou. Prostě si jenom tak natvrdo ukážou ostatním celou svou satanskou symboliku. Madonna taky. A jakoby se to celé odhalí, ale i přesto to tady oficiálně utajené zůstává dál.

Já tam z těch celebrit nikoho nijak zvlášť ráda nemám, spíš si tam o nich myslím svoje. A sice to tam nějak nesleduju, ale nedávno jsem si všimla, že tím MKULTRA projektem si už prošla i Paris Jackson. Ukázali to znamením motýla, takže víc okatěji už to nešlo. A té je mi teda líto, jako jediné. Protože si ji pamatuju jako malou jak brečela na tom pohřbu. To bylo strašné, bylo mi jí tehdy líto.

[25]: Co se Beatles týče, tak ti nejsou jen špatní. Johna Lennona taky zavraždili za to, že mluvil pravdu. Ale už jsem o nich četla taky ne zrovna hezké věci, tak teď nevím, co si o nich mám myslet. Ale celkově je beru jako konstruktivní.

29 Ježovka Ježovka | 24. června 2018 v 17:31 | Reagovat

[28]: Jojo, to máš pravdu, ono často lidi kteří se o tyhle věci vůbec nezajímají ani netuší, i když teď je to už hodně rozšířené, rozhodně víc než dřív. Mno, já se zmiňovala před lidmi kteří povědomí mají, ale nechtějí věřit, jelikož "nejsou důkazy". A když jim nějaké ukážu, funguje přesně to, co jsi říkala "nechceš vidět, nevidíš". Já si takhle pusu otevírám ohledně těchhle věcí schválně, kašlu na to, co si o mně myslí(nebo se snažím kašlat, jsem v tomhle už dost otlučená. A když se začnou vysmívat, ohradím se tím, že každý má přeci právo na svou víru), spíš zkouším, aby se zamysleli oni. A když se začnou v tom lepším případě ptát, navážu na to jak mi kdysi pomohla homeopatika a povyprávím příběh o mé prababičce která léčila lidi a když vydrží poslouchat, většinou pak vypadají velmi zamyšleně :-D Že to moc nejde mezi "normální lidi" máš taky pravdu, ale snažím se o tom mluvit s těmi vhodnými nebo eventuelně když přijde dobrá chvíle. Mimochodem co takhle vím, tak už i děcka na základkách si dneska dělají srandu z Iluminátů, nosí s nimi trička a prostě je v poho přijímají do svého života. Tohle není v pohodě.

30 Nika Nika | 25. června 2018 v 22:57 | Reagovat

"Zverejnenie o páde kabaly" s Davidom Wilcockom
24. júna 2018 od Edwarda Morgana

https://www.youtube.com/watch?v=sq3vw_3QpxU

31 Alaiana Alaiana | 27. června 2018 v 17:56 | Reagovat

[29]: U těch důkazů je problém, že lidi jsou zvyklí a chtějí důkazy jako v kriminalistice. Něco co je naprosto jasné a nelze o tom pochybovat. Problém u čehokoliv spirituálního je ten, že většina z toho se dá vysvětlit i jinak, normálně a to mě hrozně štve. Ve skutečnosti je jen málo věcí, které se opravdu vysvětlit nedají, a z těch Systém pro změnu udělá záhadu. Na téhle planetě dokonce existují i světové důkazy, že spiritualita je reálná. Ale lidi neumí pracovat s novými, jinými daty. No a pak právě začne platit to "Nechceš vidět, nevidíš."
To jsi měla dobrou prababičku. Náhodou asi nenapsala nějakou knihu se svými recepty, nebo tak, co? Hned bych si ji koupila. :)
I na základkách? No tak to už je opravdu hodně rozšířené, to za mě nebylo. Si pamatuju jak když jsem byla malá a zajímala se o tyhle věci(jako spoustu lidí v takovém věku), tak jsem měla jenom záhady a nic z toho co existuje dneska, to tenkrát na internetu nebylo. Ani ke kvalitní literatuře(i když ta už nějaká byla) na tohle téma jsem se nedostala, to až teď. A i proto, že jsem tenkrát vlastně nic neměla a nevěděla jsem jak to je, tak jsem s tím přestala a až jednou po letech mě k tomu konstruktivní síla Vesmíru zase přivedla. :-)
A u těch jiných názorů si pamatuju, že už tu taky jednou padlo v diskuzi, jak je říct. Že člověk by je i řekl, ale právě jak říct něco, co nezapadá do většiny. Ještě mě kromě té víry, jak říkáš, napadlo, že to je zkrátka můj názor, na který mám právo. A ostatní se nemají smát jen proto, že je jiný. No třeba někdy zavedu taky to, co ty. :) Ale jestli se ptají a jsou potom zamyšlení(protože většinou to mají jen pro zábavu), tak lidstvo pořád ještě není ztracené.

[30]: Pád Kabaly. Jo no, škoda, že to ještě pořád není pravda.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama