Kniha Anděl strážný: Je v prodeji na Alue.cz ZDE!
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 15.8.

220. Dotazník: Jak pasují Zákony Vesmíru na nevěru?

21. července 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dotazníky
Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze..... Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Alus, otazka do dotazniku, premyslela nebo zkousela jsi nekdy barveni si vlasu hennou? dekuji
Používala jsem Cassii v době odrůstání barvy, která by měla být ,,bezbarvá". Nevýhoda je, že je z toho strašný binec a při smývání to bere s sebou celkem dost vlasů, ale pak zase nějakou dobu nepadají. A po více nánosech se každý vlas obalí a ztloustne, takže culík působí objemněji, což je u jemných tenkých vlásků fakt super. Přestala jsem ji používat proto, že mě štvaly ty ztráty při vymývání a taky jsem dostala várku, co hrozně rezla a trvalo tak 3 roky, než se to v koncích vymylo. Některé vlasy může také henna pocitově vysušovat, ale já to řešila olejovými zábaly a nebyl problém. Teď si s vlasy už dlouho nedělám nic a říkám si, že aspoň ty oleje by se zase zařadit mohly.

2. Jak poznám rozdíl mezi Lucidním sněním a Astrálem, tedy jak dokážu rozpoznat, kde se zrovna nacházím :) ? Děkuji
Lucidní sen znamená že spíš, uvědomíš si že spíš a pak ten sen ovládáš, dokud se neprobudíš. Astrální cestování znamená, že se vzbudíš, většinou logicky ve své posteli, cíleně vyjdeš ven z těla a pak cestuješ v prostoru, který tam je. Někdy se člověk výstupem z těla teleportuje na nové místo.
V astrálním cestování se dá i usnout ztrátou bdělého stavu vědomí, ale většinou po výstupu z něj se člověk znova probere v posteli a znova usíná cíleně.
Dá se to shrnout i jinak. Kdo umí astrálně cestovat a astrálně cestuje, ten to ví. Protože to vyžaduje řadu schopností a zkušeností, které je potřeba vypilovat. Lucidní snění je běžnější jev a je mnohem snažší ho spontánně dosáhnout.



3. Ahoj, mám další dotaz do dotazníku. Myslím, že jsem viděla hvězdy ve dne, je to možné? Proč se nám zdá (pokud se zdá), že hvězdy svítí? A proč se nám zdá, že se pohybují? Děkuji
Jestli se dají vidět hvězdy i ve dne nikomu nevyvracím, ale nevím, že by se mi to taky někdy stalo.
Vzor černé hvězdy se mírně natáčí, podle toho máme v každé fázi roku trochu jinou noční oblohu. Tohle je nakreslené a popsané v počátcích seriálu Dutá Země v příslušné rubrice zde: DUTÁ ZEMĚ

4. Napadla mě už před časem jedna otázka: Myslíš, že tvůj web je jen pro "některé"? Teď nechci zvedat ego sobě ani ostatním čtenářům, myslím to tak, jestli je možné, že data přítomná zde na tvém blogu prostě mají "vybrané čtenáře", kteří třeba měli předurčené Alušku.org najít a že jednoduše ta data patří na odiv jen určité skupince lidí, kteří to třeba mohou nějak dál využít a budou ty znalosti potřebovat? Mně osobně přišlo, že jsem tvé stránky rozhodně nenašla náhodou a spoustu čtenářů (co jsem kde zaregistrovala) to mělo podobně. Před různými udičkami už jsi mě i ochránila a intuice povídá, že u mě by mohlo mít budoucí vyšší smysl, že jsem se tu naučila hodně symboliky. No, určitě víš, jak tu otázku myslím a i když je dost zbytečná a spíš úvahová, zajímal by mě tvůj názor.
Nemyslím si, že je ta otázka zbytečná, protože očividně člověka postupně přivede k uvědomování si dalších souvislostí, což je tady vidět. Aluška.org je stránka pro každého člověka, kterého zajímají věci mezi nebem a zemí a pokud možno není pasivní, ale rád by se s tím někam dostal, nebo něco vylepšil. A to, jestli tedy je Aluška.org pro někoho vhodná nebo není, si rozhoduje každý čtenář sám za sebe svým způsobem myšlení. To nerozhoduji já.
Jednoznačně je možné, aby si člověk, ve chvíli kdy to potřebuje, přitáhl k sobě ty správné lidi, knihy, nebo data, která mu pomohou řešit nějakou situaci, nebo dilema. A to něco, může být cokoliv. A může to být i webová stránka. A může to být i Aluška.org. Záleží však na každém čtenáři, jak s těmi vědomostmi co se tu dají najít, naloží.

5. Ako je na tom energeticky /duchovne vzatie života zvieraťu (príp.človeku), pokiaľ sa jedná o ukončenie trápenia? Keď napríklad zranenú srnu ktorá by hodiny až dni umierala odstreli poľovník. Keď veterinár eutanazuje zviera ktoré trpí, má bolesti, je nevyliecitelne choré a nedá sa mu pomôcť a čakali by ho len hodiny - mesiace trápenia. Videla som pár zvierat ktoré majitelia držali pri živote za každú cenu a bolo to hrozné. Ako je na tom z pohľadu energie,vesmíru ten veterinár ktorý každý druhý deň eutanazuje zviera? Vacsinou dlhodobého, veľmi starého pacienta.
Není na mě abych to soudila a nemám na to patent. Myslím si, že odpověď na takovou otázku by si každý z nás mohl zvládnout zodpovědět sám.

6. Četla jsem tvůj starší seriál o zákonech vesmíru. A úplně nemám jasno v zákonu zpětné vazby - tedy když něco udělám, stejný typ energie se mi vrátí zpět. Třeba někoho obelžu, a pak někdo obelže mě, nebo se mi ta destruktivní energie vrátí jiným způsobem zpět. No a když člověk udělá jednou chybu, které pak velmi lituje a uvědomuje si ji a poučil se, platí ten stejný zákon? - Tedy je to ten stejný případ, když to není čin z úmyslu někoho poškodit, ale je to debilní přešlap s nešťastnými následky? Šlo o nevěru.
Indiáni údajně říkali ,,Spíš se šíp na tětivu vrátí, než slovo, které ústa ztratí." Platí to pochopitelně i pro činy. Když se utneš, uvědomíš si to, zastydíš se a víš že to byla chyba, dobře pro tebe, protože ses tím poučila a znovu už to neuděláš. A to je moc důležité, jinak by se člověk nerozvíjel a dělal pořád dokola ty samé chyby.... a jakože takových lidí je hodně, možná dokonce většina..?
Ale vykonaný skutek tím nesmažeš a poneseš si jeho následky. Reálný život je složen z okamžiků, které jsou neopakovatelné a nefunguje na systém odpustků. Co jsi jednou udělala, jsi už udělala. Otázka pak jenom je, co budes dělat dál.
A kdybychom se bavili vyloženě o nevěře, myslím si že samotný strach že se na to přijde, nebo případ kdy se na to přijde, je sám o sobě dostatečně nepříjemný následek na to, aby se u toho ještě člověk staral o Zákony vesmíru, a řešil jestli je to proti nim prohřešek, nebo není.
Je to zásadní prohřešek v rámci stanovených pravidel mezi lidmi, v rámci obecné morálky.
Ale za to že jsi třeba ve vztahu nešťastná, něco ti tam chybí a hledáš to jinde, nebo že se zamiluješ do dalšího člověka a nemůžeš si pomoct, za to tě Vesmír opravdu trestat nebude, protože pro Vesmír jsi svobodná bytost, která nikomu nepatří, jenom sama sobě. Za tohle tě můžou trestat a soudit pouze lidé na základě pravidel, kterým společnost věří. Jiná situace by to samozřejmě byla, pokud bys to udělala s úmyslem ublížit, obelhat, zlomit srdce, pomstít se za něco.

7. Věříš tomu co říká pan Neruda v rozhovorech na stránkách wingmakers? Ono mi to přijde, že to dává docela smysl. Pak ale i po smrti bychom zůstali uvězněni v systému.
Tyto a jim podobné materiály patří u mne do šuplíčku ,,přečíst později" a to ,,později" jaksi celá dlouhá léta nepřichází, protože se vždycky najde něco, co je aktuálnější a co je potřeba dělat a řešit hned, zatímco tyto materiály počkají. A co jsem celé nečetla, to nemůžu ani soudit, ani obhajovat.

8. Vím že je to asi pěkně staré téma a narazil jsem na to v jednom z tvých filmů ale hmyz opravdu nemá duši?
Hmyz je živý organismus, který nemá dostatečně rozvinutou nervovou soustavu na to, aby mohl samostatně přemýšlet a měl emoce. Z toho důvodu funguje podle předem daných vzorců chování a reakcí. Tyto vzorce jsou uložené v morfogenetických polích vesmíru a na tato data je každý druh hmyzu napojen. Pro každý živočišný druh existují speciální pole. Tato pole má i srna, i králík, opice, i člověk a určují základní chování druhu jako takového.
Třeba to, že když padáš na zem, dáš ruce před sebe. Když se spotíš nebo zašpiníš, jsi v nepohodě a cítíš potřebu jít se umýt. Když tě někdo udeří, zapláčeš. To jsou základní datová pole tvého druhu. Potom si ale vytváříš i svá vlastní datová pole, náležící k tvé bytosti, protože myslíš a rozhoduješ.
Kdežto hmyz má pouze to základní pole. Takže když začneš zblízka funět na berušku, tak ta beruška nejde pryč proto, že by si řekla že se jí nelíbíš, ale protože její organismus cítí látky z tvého dechu, její pole vyhodnotí že je blízko něco velkého živého co by ji mohl ohrozit a jako reakce se jde beruška schovat, nebo se vzdálí. Ale není to proto, že by se urazila. To je rozdíl mezi hmyzem a jinou bytostí s duší, která samostatně uvažuje.

9. Nicméně mamka pracuje s kyvadlem a většinou na to co se ptám odpovídá dobře. Jenže když jsem se ptal na hmyz, odpovědělo že duši má a když jsem se ptal jestli má vědomí tak odpovědělo že hmyz vědomí nemá, a že z morfogenetických polí řízený není. Tak nevím. Třeba na dutou zemi odpovědělo tak že my žijeme na vnější straně ne na vnitřní jak jsem se zde dočetl a že na vnitřní vskutku žijí bytosti, které jsou určitým způsobem vyspělejší než my. Zajímá mě primárně ten hmyz jelikož jsem zmatený z té odpovědi od kyvadla.
Před používáním kyvadel už dlouho varuji, protože s nimi hýbají duchové a používají se k manipulaci a zmatení tazatele. Tito duchové se poté i na tazatele napojují a mají k němu přístup i po skončené seanci. Píšu to i v knize Anděl strážný, že je potřeba se kyvadlům striktně vyvarovat, protože jsou nebezpečná.

 


Komentáře

1 Ježovka Ježovka | 21. července 2018 v 2:05 | Reagovat

Hle, další skvělý dotazník na světě :-) Díky za odpověď.

2 Aneska Aneska | 21. července 2018 v 2:35 | Reagovat

Co mám dělat, když jsem asi před třemi roky mluvila skrze kyvadlo s duchy? Ta energie co jsem z nich tenkrát cítila, byla hodně silná. Může mě to i teď ohrožovat?

3 mg mg | 21. července 2018 v 8:45 | Reagovat

Pozdravujem.

Strategická otázka ..... :-)

Podľa viacerých zdrojov je ešte stále v okolí Zeme niečo ako elektrická klietka. Jej úlohou má byť zachytávať duše mŕtvych. Následne ich prostredníctvom čohosi ako silné elektrošoky má nútiť k spätnej reinkarnácii. Sú o tom nejaké aktuálne data?

Ďakujem veľmi.

4 Alue Alue | 21. července 2018 v 10:00 | Reagovat

[3]:  a prosimtě pamatuješ si, odkud takovou věc máš, jestli jsi ji třeba někde četl?

5 Andi Andi | 21. července 2018 v 11:09 | Reagovat

[3]: pan Neruda na toto téma napsal, že i reinkarnace je jakýsi výmysl těch co vymýšleli tenhle svět. Tedy, i astrál je hlídaný a pokud to správně chápu, vytvořili i jakési nejnižší roviny nad fyzickým světem, a vyloženě chtějí, aby se duše zase narodila tady. Tedy, aby se vtělila zase zpátky sem do systému.
Pochybuji, že ale na duši jakési elektrošoky platí a fungují.
Ale toš je třeba, abych si ty rozhovory zase přečetla celé znovu ...

6 Ayeri Ayeri | 21. července 2018 v 11:59 | Reagovat

Díky za dotazník. ..dneska mám otázek víc :D

Co je nejsilnější ochrana proti destruktivní energii a vysávání, kterému se nedokážeme vyhnout?

Můžou znamení vesmíru pro různé lidi vypadat různě? Například had je obecně symbol zrady, takže když se objeví, měli bychom zpozornět, jenže když takové znamení uvidí třeba chovatel hadů, nejspíš to bude brát jako dobré znamení a ještě si řekne, že to vypadá jako kdyby tu cestu označili přímo pro něj symbolem, který bere za svůj...

Plánuješ mít v budoucnu děti?

7 Peace Peace | 21. července 2018 v 13:18 | Reagovat

[3]:[4]: Ono by to odpovídalo tomu co říká ten pan Neruda, že ze systému se nelze jednoduše dostat. Alue, fakt bych doporučoval udělat si čas a přečíst si to, za jeden večer se v pohodě dá přečíst jedna část a je jich myslím 5. V podstatě s většinou informací tam uvedených souhlasím, ale říká tam i např. že tzv. "Ilumináti" jsou v podstatě dobří, nějak to tam i vysvětluje proč, ale s tím asi jako jediným nesouhlasím.

8 armag armag | 21. července 2018 v 17:03 | Reagovat

[4]: Tato teorie o tom, že kolem země je enrgetický obal, který odchytává mrtvé duše a potom jsou nucené k neustálé reinkarnaci je zpracována zde:

https://ulozto.cz/!fREhlkQKVjHV/interview-s-mimozemstanem-pdf

Ta kniha je trochu složitější na přečtení, ale určitě za to stojí.

Té teorii se říká Reinkarnační past, pro

9 mg mg | 21. července 2018 v 18:09 | Reagovat

..... Pýtam sa na to teraz preto, lebo som aktuálne čítal údajný rozhovor s mimozemšťanom, ktorý v roku 1947 havaroval pri Roswell.

A dosť často to spomína aj Jirka Mašek. Ten hlavne v súvislosti s Mesiacom, ktorý má byť dôležitou súčasťou tej akože elektrickej ohrady.

Toš tak ..... :-)

10 verča verča | 21. července 2018 v 19:44 | Reagovat

díky moc za krásnou odpověď na otázku 6.
udělala mi velkou radost!
..o matrixu po smrti mluví i david icke a tibetská kniha mrtvých

11 Manu Manu | 21. července 2018 v 20:03 | Reagovat

Před mnoha lety, kdysi za studií, byla móda si prstýnkem na šňůrce - kyvadlem předpovídat, kolik budeme mít kdo dětí. Pamatuju, jak kdesi na bramborové brigádě jsme na to věštění umluvili i naši prima profesorku matematiky. A bylo to divné, kyvadlo se ani nehlo a ona vypadala docela rozpačitě. Zkoušelo nás to několik a nic. Byla jediná... Teprv dodatečně jsme se doslechli, že se roky léčila na neplodnost, než to vzdala a zůstala bezdětná. Mně předpověděli tři děti, jen že se neví, jestli dva kluci a holka anebo naopak. A skutečně, nakonec mám dceru a dva syny. Pokud vím, všechny ostatní spolužačky, co tam byly, děti mají, jestli přesně dle předpovědí, to už ale opravdu netuším. Víckrát jsem se k tomu věštění ve vzpomínkách vracela a patří to do velkého balíku událostí, co na mě v životě dost silně a zvláštně zapůsobily.

12 Káro Káro | 21. července 2018 v 21:39 | Reagovat

Může se jeden člověk inkarnovat ještě za života druhého? Příklad, babička, která se znovu narodí a ještě se stihneme za mého života setkat, ona bude mladý člověk, já pak už stará?

13 Ježovka Ježovka | 22. července 2018 v 0:33 | Reagovat

[3]: Teda co to... Koukám, že už na ty rozhovory s Nerudou asi kouknu taky.

[9]: No jo, tohle jsem myslím četla taky.

14 mg mg | 22. července 2018 v 8:45 | Reagovat

..... :-)

Tak áno, rozhovory s Nerudou sú zrejme "povinná četba". A nie sú vôbec pritom dlhé.

Aj podľa Nerudu, ktorý vychádza z informácií od údajných bytostí z našej budúcnosti, je okolo Zeme niečo ako clona. A zasahuje aj astrál.

Hovoriť jej elektrická klietka nie je možno presné, ale má to byť niečo ako silné žiarenie. To nepripravené duše vraj tak zmätie, že sa v podstate inkarnujú ako keby dobrovoľne. Má ísť o čosi ako silnú amnéziu. Proste "oblbovák".

Toš tak .....

15 hanka hanka | 22. července 2018 v 21:09 | Reagovat

Napadá mě ještě otázka která navazuje na poslední dotaz z tohoto dotazníku: http://karolinaloskotova.blog.cz/1807/219-dotaznik-maji-muzi-vetsi-ochranu-pred-destruktivni-energii

a to je, pokud se ženskost, nebo citlivost může rozvinout u ženy, která má pevné zázemí v muži, jak je to potom se ženami co žijí samy? Je vůbec možné rozvíjet ženskost pokud žije žena dlouhodobě bez partnera? Případně má s tím někdo zkušenost?

16 Ondra Ondra | 22. července 2018 v 22:52 | Reagovat

Možná jsem tuhle otázku už pokládal, fakt nevím. Ale dost by mě zajímal tvůj názor na články z pentablue.net 8-) konkrétně mě mate ta věc z článku o vývoji lidské civilizace, kdy 1000 let byl konstruktivní věk a pak 13000 destruktivní při kterém se vytvářelo nejvíc synergie. Mate mě na tom to, že je to trochu podáno jakoby ti co konají zlo dělali dobře, kvůli vzniklé synergii, jen se u toho prohluboval jejich karmický kruh. To teda vesmír chce aby dělali zlo a přitom jsou za to trestání něčím jako zrcadlo? :-? Trochu to pro mě postrádá smysl.

17 Alue Alue | 23. července 2018 v 10:18 | Reagovat

[16]:  Dotazníky nehodnotí obsah jiných webů, pokud máš dotazy k něčím článkům a zdá se ti to jako blbosti, zeptej se jejich autora. Z toho co jsi napsal jsem taky jelen, a nic mi to neříká.

18 mariankosnac mariankosnac | 23. července 2018 v 15:34 | Reagovat

8- A čo keby sa ukázalo, že včely majú dušu, emócie?
https://www.national-geographic.cz/clanky/vcely-citi-emoce-jsou-pesimisticke-a-trapi-se.html
Alebo jeden včelár keď zomrel včely mu prileteli na pohreb.

Aký je vlastne rozdiel medzi dušou-emóciami-vedomím?

19 Andi Andi | 24. července 2018 v 10:12 | Reagovat

[7]: Neruda neřekl že jsou ilum. Dobří, jen že jsou to prostě lidi co upřednostňují své zájmy a to jest: si zachovat moc a vliv na tomto světě. Akorát že se nezdráhají používat i drastické metody. A taky řekl že výtvory ďábla nejsou napojení na jednotu, a tudíž dělají to co bychom dělali všichni v jejich situaci, snažili se zachovat svou rasu, snažili se přežít a řek že svým způsobem jejich honbu za taky- napojení považuj za ušlechtilé.

20 Kristyna Kristyna | 5. srpna 2018 v 12:01 | Reagovat

K tomu kyvadlu.Mam znamou lecitelku,ktera mi jednou rekla,ze kyvadla a karty apod. muzou ovlivnovat negativni energie nebo jine bytosti,a proto nic takoveho vubec nepouziva.Jen se napojuje nahoru.To je vse,co potrebuje.... takze souhlasim s Alue.Proto uz bych ani k zadne kartarce nikdy nesla a kyvadlem nenechala zasahovat do meho energ. systemu.Vlastne uz to nedovolim nikomu.K tomu,aby si clovek srovnal energie,nepotrebuje cizi zasahy a uz vubec ne zasvecovani.

21 Jana Jana | Pondělí v 13:47 | Reagovat

napadla mě otázka: Když onemocní člověk rakovinou (či jinou smrtelnou nemocí), je to taky posmrtně považováno za sebevraždu? Je to totiž taky cílené ničení zdraví jako spolknutí prášků či schválně ublížení na těle, ne.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama