V e-shopu Alue.cz přibyly nové druhy Energetických krystalů. - K dispozici ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 20.10.

Komentáře

1 Jana K. Jana K. | 7. července 2018 v 7:38 | Reagovat

Cožpak o to, je to možná všeobecný problém. Možná mají pánové velkou hypotéku, možná něco jiného, živit se musí, pravý důvod je ukryt, ale faktem je, že ani takový dr. Hnízdil nebo Frej nemají od pacientů příliš dobré reference, ve kterých je příliš často slovo "nezájem", "arogance", "nic víc, než co se dočtete v jeho knihách".
A přitom neskutečně pozitivně ovlivnili pohled na zdraví mase lidí!!

Oni mají velmi dobré teorie, které obecně předávají, logiku a rozum, ale je asi nesmírně těžké se tímhle uživit tak, aby to nesklouzlo k byznysu?

Možná ne nadarmo léčitelé žili jak poustevníci nebo v klášterech dotovaní  lidem, protože tohle je asi obor, který se moc nedaří napasovat na byznys. Pak to takhle dopadá, když se to vymkne.

2 armag armag | 7. července 2018 v 8:51 | Reagovat

Taky mě jeho reakce zklamala.
To, že nechce říct jméno látek svědčí o tom, že asi využívá placebo efekt.
Ještě existuje jedna možnost, že někdo, kdo se nechává léčit by tu injekci poslal do laborky. Já si myslím, že by našli jen fyziologický roztok s nějakými vitamíny.

3 Jolana Jolana | E-mail | 7. července 2018 v 9:28 | Reagovat

Viděla jsem pár jeho hovorů o léčení s K.Duškem. Dost mě nadchnul jeho přístup, jeho pohledy na léčení a jeho otevřenost.
Věřím, že každého, kdo má nějaké schopnosti, stane se slavným a žádaným, začne pokoušet temnota a je tak nenápadná, že si to člověk ani neuvědomí a je v ní...
Mám také pocit, že pan doktor je už skoro mimo realitu, snad i městečko Praha mu k tomu pomáhá, protože jsou tam jiné platy a snad i více peněz mezi lidma.
Dost mě to mrzí, že se to začne vždy jen točit kolem peněz...
Myšlenky jsou vždycky dobré.... ztratí se  v touze po mamonu a moci... škoda...

4 Gábina Gábina | 7. července 2018 v 9:42 | Reagovat

Vakcíny by měly obsahovat specifické neuropeptidy pro "přepis" chybně navázaných peptidů na buněčné receptory. Na Ulozto se dá stáhnout obsáhlá přednáška dr. Šuly na toto téma s názvem Molekuly emocí, kde to přesně vysvětluje a dává to smysl. Jinak z mám z celé kauzy podobně rozporuplné pocity.

5 Verča Verča | E-mail | 7. července 2018 v 12:27 | Reagovat

Mně se doktor Šula nikdy příliš nezamlouval, ale je to hlavně určitým úsekem Duše K, který je velmi zavádějící, což, dle mého názoru, podporuje právě přístup některých "alternativních" lékařů ke zdraví a tím pádem i ke spiritualitě. Jarda Dušek v něm v návaznosti na téma oběti zmiňuje případy dvou handicapovaných lidí, (nevidomé dívky a kluka na vozíku). Demonstruje to s naprostou sebejistotou tak, že by se tito lidé mohli uzdravit, kdyby chtěli a Tím, že nechtějí, jsou na nižší úrovni vědomí, jinak řečeno záměrně zůstávají v roli oběti.
To ale není pravda už jen z obecného hlediska. Je rozdíl, když je někdo věčný hypochondr, kterému dělá nevýslovně dobře, že se o něj ostatní starají a hlavně, že jej všichni litují, a je rozdíl, když má někdo nějaký handicap. I v případě hypochondra si ale nemyslím, že stačí pouhé uvědomění si toho, že se může uzdravit. Lidem v roli oběti často něco podstatného chybí, (bývají to takové dospělé bezbranné děti), a je tedy potřeba, aby zjistili, co jim chybí / co jim brání postavit se na vlastní nohy a jakým způsobem to mohou doplnit/vyřešit. Co se týče handicapu: někdo má vnitřní pnutí zabývat se způsoby, jak zmírnit omezení, které mu jeho handicap přináší. Tito lidé bývají nádhernou manifestací toho, že naše vnitřní síla je mnohem větší, než si mnozí z nás uvědomují. Někdo však má vnitřní pnutí zabývat se jinými věcmi, navzdory omezením souvisejících s jeho handicapem. Tito lidé bývají nádhernou manifestací toho, že naše vnitřní síla je mnohem větší, než si mnozí z nás uvědomují. :)
Myslím, že je jasné, co tím chci říct - není duchovnější ten, kdo popřel prognózy lékařů. Všichni jsme duchovní a když děláme to, co je s námi v souladu, tak i navíc spokojení. :)
No a proč o tom tak zasvěceně píšu? Jarda tam říká něco v tom smyslu, že po jednom představení Čtyř dohod za ním přišla nevidomá dívka s vodícím psem, které řekl o pánovi jménem Komissarov, který rozvíjí intuitivní vidění u dětí. Doporučil jí, ať to zkusí, aby mohla vidět. Ona mu na to odpověděla: "Ne, to bych nechtěla, ještě by mi vzali psa." Jarda to následně interpretoval tak, jak jsem to popsala na začátku komentáře. Onou nevidomou dívkou jsem já a v té chvíli, kdy mi o této metodě Jarda vykládal jsem vůbec neřešila to, jestli je funkční či nikoli nebo potřebu být obětí. Řekla jsem to jen proto, že mi to připadalo jako výborný fór. Krásně to korespondovalo s humorem, jímž Jarda Dušek okořenil Čtyři dohody.

6 Veronika Veronika | 7. července 2018 v 13:19 | Reagovat

Tu kauzu taky sleduju, klinika endala, kde působil se od něj ihned distancovala. No logicky - skutečný odborník by nikdy NIKDY NIKDY neměl potřebu si vymýšlet cokoliv a mít fantaskní institut, protože je plně zaštítěn kvalitou své práce a postupů. je to smutné. ty peníze jsou astronomické ještě pro rodiny s postiženými dětmi. HANBA!

7 Alue Alue | 7. července 2018 v 13:20 | Reagovat

[5]:  Podle mě skoro na světě není člověk, co by se nechtěl vyléčit ze své nemoci. Spíš na to málokdo má sílu, nebo prostředky, nebo sílu vůle. Prostě vždycky něco je, co uzdravení brání. Ty příběhy o zázračném vyléčení různých lidí jsou super a jde vidět, že fungují různé metody. Někomu stačlo zažít NDE, někdo meditoval, vizualizoval, někdo byl vegan.... ale spíš jsou to příběhy o mimořádné síle vůle a mimořádném stupni uvědomění, kterou však většinová společnost vesměs nedisponuje. Většinou je na to opravdu nemocný člověk vyčerpaný a unavený, nebo to brzy vzdává.

8 Verča Verča | E-mail | 7. července 2018 v 15:43 | Reagovat

Souhlasím, že nemocní jsou často příliš vyčerpáni, což jim brání v uzdravení se, ačkoliv o to velmi stojí. Já však chtěla říct, že je rozdíl mezi nemocí, která je důsledkem nějakých našich nezpracovaných bolestí, viny atd... atd... a mezi handicapem jako takovým. Handicap má sice svá fyzická omezení a život s ním je co se týče výdeje energie náročnější, to ale neznamená, že se jedná o něco, co nám brání žít naplno. (Samozřejmě mám na mysli lidi, kteří nejsou, vlivem svého handicapu, plni bolesti, vzteku, zahořklosti... zkrátka se neuzavřeli vůči světu.) To, že kupříkladu zastanu ve stejném časovém úseku méně práce, než vidící, nemusí ničemu vadit. Srovnávání jsou zase jen jakási racionální měřítka. Kdo potřebuje lépe vidět, slyšet, či se lépe pohybovat než doposud, tak ať se léčí, (zjevně to pro něj má smysl). No ale pak jsou mezi námi tací, kterým ten handicap jako takový vůbec nevadí, (teď nemluvím o reakcích okolí, jež budou vždy alespoň trochu nepříjemné, jen čistě o nedostatečně fungujících smyslech, pohybovém aparátu apod.) a tito lidé žijí stejně tak plnohodnotný život jako ti, co jdou cestou léčení se či ti "zdraví". (Znám oba tyto póly ze své praxe.)
To, že jsou lidé s nějakou takovouto zvláštností vnímáni jako nemocní/ lidi s nějakým problémem, to je záležitost, řekněme, kolektivního vědomí a vnímání toho, co je běžné a co ne. Běžné (normální) je vidět, slyšet, pohybovat se po dvou... ale podle mě to neznamená, že to ve všech případech musí být situace hodná nápravy, jestli mi rozumíš.
A co se týče spirituality: když já osobně cítím, že svůj život nechci zasvěcovat tréninku intuitivního vidění, neb znám jiné způsoby jak vnímat a poznávat svět, nejsem proto o nic méně uvědomělá či duchovní, než někdo, kdo se vydal tímto směrem.
Na tuto chybnou interpretaci J. Duška jsem navíc chtěla poukázat také proto, že jsem se s tím u spirituálně založených lidí nesetkala poprvé.

9 Sibyla Sibyla | 7. července 2018 v 16:00 | Reagovat

Neřešila bych virtuální sídlo, to má více firem a není to nic nezákonného.
Co mi vadí jsou neskutečné částky, které mu zoufalí lidé platí za vizi uzdravení.

Pán na mě působí arogantně, pročetla jsem si pár rozhovorů s ním a neustále se tam oháněl Itálií a vlastně celým světem, jak to tam dělají lépe a bla bla.

spousta nemocí má duchovní příčiny, o tom žádná, ale kdo se vyléčí, tak opravdu velkou zásluhou jen vlastní vírou. Jako chemik vím, že uměle vyráběné vitamíny se vstřebají jen pár procenty a nefungují stejně, jako ty přírodní. Naopak spíše škodí, protože zatíží játra dalším balastem.

Tohle je mistrný manipulátor, nic víc.

A aby bylo jasno, já nezavrhuji léčitele, můj otčím byl jedním z nich a výborný.

a ještě k tomu autismu, masivní nástup začal ve chvíli, kdy se objevily kočárky typu golfové hole a následně stejně orientované sporťáky. Dítě je totiž extrémně navázané na matku a když ho vozí tak, že na ni nevidí, tak ztrácí správné interakce. A ani matka nemůže reagovat na své dítě, nevidí, jak se tváří, na co se dívá, nekomentuje s ním .... sami si všimnete, že takové děti jsou smutné, často netečné, matky je tlačí jako nákupní vozíky.

10 Sibyla Sibyla | 7. července 2018 v 16:02 | Reagovat

[2]: taky si myslím, dodal  tam možná i endorfiny, díky tomu se pacienti budou cítit šťastnější, pro příbuzné viditelný důkaz, že se "léčba" daří

11 Alue Alue | 7. července 2018 v 17:28 | Reagovat

[8]: Souhlas... I když si to neumím představit.

[9]:  No nikdo tady není proti alternativní medicíně... ovšem léčit a mít hubu plnou keců a jenom tahat z lidí půlmilion za něco, co nikdo neví co je, je podstatný rozdíl. Šula je pro mě velké zklamání. Stejně tak i Aktip. S takovou ten nový zákon na likvidaci alternativy česko protlačí a lidi se tomu nebudou vůbec bránit po těchto špatných zkušenostech.

12 martin martin martin martin | 7. července 2018 v 18:44 | Reagovat

Pan Šula má rysy a chování megalomana, pryč od něj.

13 JÍRA JÍRA | E-mail | 7. července 2018 v 18:51 | Reagovat

Docela by mě zajímal názor ministra zdravotnictví na Bedřicha Kočího či pátera Ferdu. Ne ministerstva či farmaceutické lobby, ale přímo jeho vlastní...

14 misa misa | 7. července 2018 v 23:27 | Reagovat

......tak mi přivezte 105 000 czk a já vám vše dodám.........

Není to nějaký fejk nebo vtip?  To se vůbec najde někdo, kdo je ochoten a schopen tyto sumy platit? ???  ???  O_O

Jen kazí pověst kvalitním terapeutům. :-(

15 A A | 7. července 2018 v 23:53 | Reagovat

Pár lidí od televize znám a interně mi sdělili některé skutečnosti ohledně toho, jakým způsobem veřejnoprávní televize manipulují s divákem..., gratuluji k manipulaci, apropo každý s každým manipulujeme(i tento článek) jde o to na jakou stranu a ČT a jejich výklad a jejich obhajoby jsou podle mě chudé a nízkého rázu, já jak tu reportáž viděl, hned jsem poznal jak je cílená. Ti lidé co se "neuzdravili" v reportáži jsou přesvědčení, že se neuzdraví a podle mě takového člověka nevyléčí nikdo. Oni chodí za někým a myslí si, že jim pomůže, ale on jim jen ukazuje cestu, na sobě lidi makejte :))), nechá si za to slušně zaplatit no a co, platí nájmy, lidi a plno věcí okolo, nebo má to dělat zadarmo? Zkuste si zjistit provoz takového zařízení v Praze, náklady na jednoho zaměstnance, PHM atd. atd.

16 🙂 🙂 | 8. července 2018 v 0:59 | Reagovat

Ani Sula ani Dusek mi nikdy nic nerikali, zadne sympatie z me strany neprobehly a to sem v teto sfere snad odjakziva jako doma.

17 Alue Alue | 8. července 2018 v 10:43 | Reagovat

[16]:  A Jarda Dušek se ti nezdá proč? Jakože je až moc sluníčkovej?

18 armag armag | 8. července 2018 v 11:02 | Reagovat

[17]: Vždy když byla nějaká debata a dotazy diváků, tak to pokaždé překlopí do situace, že ten tazatel z toho vyjde jako pitomec a nic se nedoví.
Dušek má v mnoha věcech pravdu, ale tvrdit, že si za všechno může člověk sám není úplně fér.
Mě vždy fascinuje, když ukazuje na autisty jako by to byli super lidi. Já bych autistu domam mít nechtěl.

19 :) :) | 8. července 2018 v 11:26 | Reagovat

[17]: nee, to neni ze by se mi nezdal, se vsim co rika souhlasim, ale vubec nemam potrebu na nej koukat, poslouchat ho a proste mi neni tak blizky citove, vedou u me proste jini, to neznamena samozrejme ze by s nim muselo bejt neco blbe 😀 jen sme kazdy z jineho testa proste 😉

20 Alue Alue | 8. července 2018 v 11:56 | Reagovat

[18]:  Někdy to tak opravdu je.... a myslím si, že je to prostě jeho způsob myšlení, některé věci neřešit. Vem si taky, že lidi se kolikrát ptají i na takové neskutečné hovadiny, které vůbec nejsou důležité, že je pomalu až trapné na to odpovídat, nebo se na to ani nic normálního odpovědět nedá. Zkus si někdy poslechnout ty dotazy a říct si, co ty bys odpověděl, co tě napadá inteligentního... Nebo se ptají na OSOBNÍ věci, které ani vědět nemůžeš. A být na jevišti, jak takovou blbou otázku zameteš pod koberec? Tož Jarda to dělá takhle.

Naposledy třeba byla přednáška. Týpek z publika se zeptal Jardy asi takhle: ,,Mám ženu, máme svoje děti a přišla k nám holčička z Afriky. (jakože adoptovali černé děťátko) Proč to tak je, proč si její duše vybrala zrovna tuhle cestu? Já jsem hned cítil, že ona k nám patří, ale proč to muselo být zrovna touhle cestou?"

Tož a co na to chceš odpovědět normálního. Za stolem seděli tři lidi a ani jeden pořádně nevěděl, jak tomu člověku slušně říct, že se ptá na hovadinu, která je zcela osobní, nikdo nemůže vědět proč to tak je a nakonec to vyřešili tak, že dotyčnému řekli, proč to řešíš, chtěl jsi to tak, chtěl jsi ji, máš ji rád, no tak to vezmi jak to je a neptej se nás proč to tak je, panebože, vždyť je to přece jedno! Jestli se máte rádi a je vám spolu dobře, tak co chceš dál řešit?

Jako mně třeba chodí dotazy ve stylu ,,umřela mi kočka, jak mám poznat, že to další kotě bude ona, podle čeho", řeknu ,,intuitivně, nebo mají společné některé vizuální či povahové znaky" a dotyčný to nevezme a položí ten samý dotaz ještě tak 4x a čeká pokaždé jinou odpověď. Pomalu jakoby po mě chtěl, ať kouknu do křišťálový koule a řeknu: ,,Zrzavej, samec, bude v Praze, útulek Čobolíno, oči zelený, jedna tlapka bílá a bude tam od 10.května 2019" :D

21 armag armag | 8. července 2018 v 14:22 | Reagovat

[20]: Tak v takovém případu by bylo dobré odpovědět "Na vaši otázku neznám odpověď" a třeba to nějak rozvinout, ale on vždy jde do tazatele.
Ale jinak mi to je celkem fuk, když má zajímavého hosta, tak si  to poslechnu, když se mi host nelíbí, tak to neposlouchám.
Ale vždy je potřeba vědět, že čím je někdo větší sluníčko, tím větší stín za sebou táhne...

22 Alue Alue | 8. července 2018 v 14:30 | Reagovat

[21]:  ... já jsem nedala rozhovor s Marcelkou z hor. Musela to vypnout po pár minutách. :D Ale jinak jsem sjela skoro všechno.

23 armag armag | 8. července 2018 v 14:57 | Reagovat

[22]: Marcelku jsem taky nepobral...
Takový poslední jeho pořad, který mě hodně zaujal byl právě s tím Dr. Šulou. Ale jak vidno asi s ním není něco v pořádku, protože nemá důvod lhát a stejně to dělá, asi tam bude nějaký problém.

24 Moudravrba Moudravrba | Web | 8. července 2018 v 16:16 | Reagovat

Aluško a ty si v tom angažovaná jak? Moc mi toto téma na tebe nesedí. Spíš mi to přijde jako bulvár. Nevím jestli je pan Šula podvodník, nebo není, ale takových lidí co podvádějí druhé jsou tisíce, takže si myslím, že se o nich ani nevyplatí psát.

Co se týče toho, že pan Šula nechce říct složení, tak to může být také tím, že si třeba chce chránit obchodní tajemství, aby to nikdo nezkopíroval. KFC a Coca Cola si také chrání informace o přesném složení svých jídel a nápojů. Chápu, ale že ve zdravotnictví by mělo být povinné napsat na láhev léků jejich složení. Asi bych se sám k němu za takových podmínek léčit nešel.

25 A A | 8. července 2018 v 17:34 | Reagovat

[18]: Radši být autista než neomalený hlupák.

26 Amálka Amálka | Web | 8. července 2018 v 22:10 | Reagovat

Zrovna teď se k tomu J. Dušek vyjadřuje - v závěru besedy: https://www.youtube.com/watch?v=ZwnASMmKSuE
Jen stručně: prý se necítí kompetentní  posuzovat věci jako např. složení vakcín, a že vynášet soudy lze rychle a on to dělat nebude. Šula má prý v péči spoustu pacientů, kteří se prý ke svému vyléčení sami vyjádří.

27 Alue Alue | 8. července 2018 v 22:25 | Reagovat

[26]:  hmmm.. háže mi to chybu.
Kazdopádně jasně, Jarda  není jeho mluvčí a není za něho nijak zodpovědný. Ale určitě to zamrzí, když dáš někomu tolik prostoru a pak taková pecka. Mě to taky štve.

28 Amálka Amálka | Web | 8. července 2018 v 22:46 | Reagovat

[27]: běželo to živě, tak tam asi musí nejprv to video zpětně nahrát. Bylo to z kanálu divadlo Kampa (https://www.youtube.com/channel/UCunX1VxcZGyJU4Lu7KaI4Kg)
Mluvil o tom tématu nakonec celkem dlouho a na závěr podotkl, že účelem jejich společného povídání nebylo doporučit Dr. Šulu jako doktora, ale naopak vyzdvihnout samoléčebné schopnosti těla. Kdo to prý blbě pochopil, ať se znovu podívá na čtyři dohody, kde v jedné z nich už roky říká, aby člověk spoléhal hlavně sám na sebe a ne na síly nějakého zázračného guru.

29 Gray Gray | 9. července 2018 v 0:56 | Reagovat

Nejhorší se mi asi zdá fakt, že i kdyby ty vakcíny skutečně pomáhaly a zázračně uzdravovaly, tak tu bude vyselektována majetná část obyvatelstva, která si zdraví může dovolit a ti druzí, kteří prostě budou trpět a bídně pojdou. Poslední dobou nabývám dojmu, že si z té Hippokratovy přísahy prostě většina mediků dělá jenom dobrý den (a byznys).

30 Veronika Veronika | 9. července 2018 v 9:35 | Reagovat

[22]: [23]:
Co jako máte za problém?..Marcelka je národní poklad a guru úkaz:-D...což neumíte ocenít ten zvonivý smích?:-DDD..já ho slyším v hlavě ještě měsíce po tom, co jsem shlédla ono osudné video:-D:-D:-D

31 Alue Alue | 9. července 2018 v 9:46 | Reagovat

[30]:  ... na některé věci prostě nejsem dost duchovní.

32 Veronika Veronika | 9. července 2018 v 9:49 | Reagovat

:-D

33 hajcus.ka hajcus.ka | 10. července 2018 v 14:11 | Reagovat

Ahoj Aluško,
pokud stále hledáš video kde se Jarda Dušek vyjadřuje ke kauze Šula, tady je odkaz: https://vimeo.com/278947207

34 Alue Alue | 10. července 2018 v 14:35 | Reagovat

[33]:  děkuju

35 Karolína Karolína | E-mail | 9. srpna 2018 v 11:45 | Reagovat

[9]:Jsem taky chemik a kdysi jsem zavrhla jakékoli chemické vitamíny. (Nikdy jsem je nekupovala, ale občas mi je chtěla dát máma nebo známí). Když se mi náhodou objevila křeč v lýtku, tak raději minerálku Magnesii než ty prášky. Ale právě proto mi už nějakou dobu vrtá v hlavě veganství a B12. Jak dalece vadí to rozdílné chování čistého kobalaminu a  potravy s B12 zabudovaného do složité matrice.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.