V e-shopu Alue.cz jsou nové Brazilské křišťály. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 17.11.

Někteří gynekologové v 21. století opravdu věří tomu, že ženská menstruace je ,,evoluční blok v mozku ženy"

14. října 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Radost být Ženou
Milí čtenáři, vítejte u kontroverzního článku na kontroverzní téma. Nedávno mi youtube nabídl povídací video slečny, která se rozhodla podělit o své zkušenosti s hormonální antikoncepcí. (Můžete se na něj podívat ZDE) Přestože je video krásně vizuálně udělané, pěkné nasvícené a v pozadí jede veselá optimistická sluníčková hudba, její povídání je naprosto hrůzostrašné. Možná si ani sama autorka neuvědomuje, jak moc děsivá její zkušenost je.

Antikoncepce jí byla nasazena v patnácti letech preventivně. Přestože byla zdravá a neměla vůbec žádné problémy. Sama říká, že v té době to tak bývalo. Mohu to potvrdit, protože jsem stejného věku a skutečně když mně bylo 15, kolovaly legendy o tom, že na gynekologii musíte jít poprvé když dostanete menstruaci a předepsání antikoncepce bylo standard, kterým se řešilo i obyčejné akné...
Cpát do puberťáků - kteří se ještě vyvíjí - umělé hormony, když jsou přitom zdraví, je zrůdnost.



Slečna brala antikoncepci 10 let, pak ji musela krátkodobě vysadit a teprve tehdy zjistila, jaké to je vlastně svinstvo, jak moc se její hormonální systém po deseti letech útlumu zbláznil.

Dále hovoří o své zkušenosti s vaginálním tělískem, což je také naprosto šílené, přestože o tom mluví s naprostým klidem, jakoby to snad bylo normální. Zdravou ženu, které vůbec nic není, kvůli tomu musí uspat - přitom narkóza je nebezpečná a skýtá zdravotní rizika jako je infarkt nebo poškození mozku - jenom aby byla na pár let chráněná před početím a pak by se tělísko stejně muselo vyměnit, nebo vyndat - to je další narkóza. Úplně zbytečné poškozování zdravých lidí a pro co? - Vždyť to za to vůbec nestojí a ani to není nutné, když existují jednodušší, méně invazivní metody.
Svoji zkušenost uzavírá rozumně. Hormonální antikoncepci spíše nedoporučuje a říká, že je lepší mít zodpovědného partnera, dávat si pozor oboustranně, ne že jeden si užívá a druhý si kvůli tomu zhuntuje zdraví. Také zmiňuje, že je na tom psychicky mnohem lépe, od té doby co neužívá hormony.


Je zajímavé, že říká, že v době používání tělíska, kdy místo normální menstruace přicházelo pouze špinění, intenzivně vnímala že to není dobře a velice jí to vadilo, protože přirozeně cítila, že tělo se potřebuje měsíčně očistit a projít plnohodnotně svým cyklem. Speciálně zajímavé to je u ženy, která skutečnou menstruaci předtím prakticky nezažila, protože spádová krvácení, která přicházejí po vysazení pilulek, nejsou skutečná menstruace. Je to pouze následek prudkého výkyvu hormonů díky přestávce a pro tělo to nemá žádný reálný přínos, je to jenom ztráta krve aby žena měla pocit že je normální a nic víc. Přestávky se dělají spíše proto, aby oblbly přirozenou ženskou intuici, která říká, že tohle není dobře. Aby se žena nebránila a poslušně dál užívala hormony. Jinak při sterilizaci umělým hormonem v děloze neroste sliznice, kterou by bylo potřeba odplavit. Často se říká, že co jste nezažili to vám nechybí, ale u ženské menstruace je to jinak. I ty, které jsou na hormonech od samého začátku, intenzivně cítí, že krvácení potřebují. A když hormony vysadí a menstruace už nepřijde, jsou schopné kvůli ní běžet na vyvolácí injekci, jinak nejsou v klidu. Tak silně je to v ženě podvědomě zakořeněno. A doktoři to vědí a snaží se to obejít, protože jim tento ženský pud očividně komplikuje práci.

Tato zkušenost popsaná ve videu není ničím výjimečná, podobných můžete najít sepsaných či nafilmovaných mnoho, pokud se o tématiku zajímáte. Jenom na českém youtube najdete takových videí pár desítek a všechna jsou na jedno brdo. Skoro všechny ženy se na začátku zapřísahají že nikoho nechtějí ovlivnit, odradit a nejsou lékařky, aby nemusely případně nést zodpovědnost za svá vyjádření, že jen sdílí svůj vlastní osobní příběh, ale na konci stejně řeknou, že to vysadily a už to brát nikdy nebudou a nechtějí, protože jim to způsobilo šílené zdravotní problémy: Omdlévání, dočasnou slepotu, trombózu, nekonečné migrény, cysty, deprese, frigiditu, záněty pánevního dna, otékání a bolestivost uzlin. To jsou jen některé, které zaznívají v českých videích a výčet rozhodně není kompletní.
Hodně se také autorky shodují na tom, že se zdůrazňují výhody, ale o nebezpečích a vedlejších účincích se dozvíte jedině tehdy, když je zažijete, nebo je začnete cíleně zjišťovat. Příbalové letáky čte málokdo a nebývají ani kompletní.


Všechny zkušenosti jsou si víceméně podobné a je dobře, že se o tom otevřeně mluví. Alespoň se včas uvědomí a varují další ženy, které se tomu ještě mohou vyhnout. Co mě však naprosto dorazilo, byla zkušenost jiné dívky, která pod toto konkrétní video doslova napsala:

,,Já antikoncepci beru tři a půl roku. Mám menší riziko trombotických onemocnění (což normální antikoncepce podporují), a tak mi byla nasazena "šetrnější" verze, která se ale bere v kuse. Zprvu mi to také přišlo nepřirozené, že nebudu mít menstruaci, že se "nevyčistím", a tak jsem to pečlivě konzultovala s lékaři a ptala se na rizika a podobné záležitosti. Ku mému překvapení jsem zjistila, že nemít menstruaci vůbec není nepřirozené, jak si mnoho žen a dívek myslí. Tělo to vlastně nepotřebuje, v podstatě je to jen "evoluční blok v mozku ženy", která si menstruaci vyvolala "sama". Nejsem doktor, a netvrdím, že je to rozhodně správná informace, ale řekli mi to tři lékaři nezávisle na sobě, a tak bych se o to ráda podělila i s ostatními. :-) Nad jinými metodami jsem nepřemýšlela, protože antikoncepce mi sedí dokonale, nicméně mě tvé video dovedlo k přemýšlení nad alternativou. ;-)"

Ano, čtete správně. Toto se opravdu vykládá v ordinacích. O pár řádků níže to potvrzuje další žena, která tomu ale kupodivu snad i věří:

,,Mně má gynekoložka řekla úplně to samé jako Betty, a to, že menstruace nemá žádný čistící efekt jak se tvrdí a není nepřirozené ji nemít."

O pár vláken níže můžete číst další názor vysoce šečtělé ženy, která tomu evidentně moc rozumí:

,,Kristýnko menstruací se tělo nečistí, je to jeden velký mýtus,ale jinak fajn video. Taky jsem byla na Mercilonu x let, vysadila jsem a už se hormony cpát nebudu, ale holt byla taková doba.
Menstruace je vlastně "civilizační nemoc" protože dřív ženský nemenstruovaly skoro vůbec nebo jen párkrát za život, takže s čištěním těla to nemá nic společného. Když jsem vysazovala antikoncepci tak jsem o tom hodně četla o všech mýtech a nepravdách, které s tím souvisí."

Vypadá to, že na scénu přichází úplně nový druh moderní propagandy. Přesvědčit ženy, že nemusí být ženami a vytrhnout z nich i ten poslední kousek přirozenosti, který jim ještě zůstal, pomocí kterého se mohou vracet samy k sobě.
Bohužel se najde dost debilů z řad lékařů, kteří na to přistoupí a pak to dál propagují ve svých ordinacích. Navykládat ženě, že menstruace je úplně zbytečná, vlastně chyba nebo civilizační nemoc, je přece jednoduchý způsob, jak jí zavřít pusu, přinutit ji aby nevěřila sama sobě a přimět ji, aby si ty prášky koupila a brzo přišla zase.


Na internetu se dnes lze dočíst následující:

,,Nastal čas přestat věřit na to, že menstruace je nezbytnou součástí ženství," je přesvědčená lékařka. Podle ní menstruace opravdu není pro ženy "požehnáním", ale naopak pro mnoho z nich "prokletím". Nemluvě o ekonomických dopadech každoměsíční menstruace v podobě snížení produktivity práce či nutnosti čerpat volno. "Zcela jednoznačně se vyplatí menstruovat méně a to nejen kvůli nutnosti nakupovat hygienické potřeby," shrnuje Lobo Abascal. Menstruovat méně často má podle ní zcela jednoznačně zdravotní i ekonomický přínos. Dosáhnout snížení počtu menstruací je možné i bez mnoha těhotenství a následného několikaletého kojení. Řešení nabízí hormonální antikoncepce v tabletách, případně hormonální nitroděložní systém. Myšlenka "zrušit" menstruaci přitom není nijak nová. Objevila se už v padesátých letech dvacátého století, kdy americký biochemik Carl Djerassi přišel se syntetickým progestinem norethisteronem, což byl zásadní milník při vývoji hormonální antikoncepce. "Důvod, proč ženy menstruují i při užívání hormonální antikoncepce, rozhodně není zdravotní. Mít při pravidelném užívání pilulek týden na krvácení nemá pro ženu a její zdraví žádný efekt. Hormonální antikoncepce se ale rodila v době, kdy rozhodně nebyla společensky akceptovaná. Už myšlenka, že ženy nemohou otěhotnět, byla velmi revoluční, a pokud by současně nemenstruovaly, z pohledu tehdejší společnosti by přestaly být ženami," vysvětluje gynekolog Fiala, který se věnuje historii antikoncepce. Když bylo zřejmé, že antikoncepci bez pravidelného krvácení, společnost není schopná akceptovat, vznikla myšlenka dát ženám pocit, že i s antikoncepční pilulkou jsou stále ženami, tedy každý měsíc krvácí. "Byl to pouhý marketingový trik, jak dosáhnout větší společenské přijatelnosti hormonální antikoncepce," popisuje." (zdroj)

Ano, přesně tak. Menstruace, tak jako všechny hodnoty které známe, už se také převádí do čísel, statistik a vypočítává se, nakolik je ,,výhodná". Dokonce existují studie, které počítají, kolik za své krvácení utratíte, asi aby vás to přimělo k tomu, se krvácení zbavit. A to, že krvácení na hormonech je jen reklamní trik, vám dnes otevřeně přiznají, ale která žena se nad tím zamyslí...
V tom samém článku se také lze dočíst, že ,,Příroda rozhodně neplánovala, aby ženy každý měsíc menstruovaly. Naplánovala to, že budou stále těhotné, případně kojící" a zdůrazňuje, že menstruace je vlastně krvavá a vyčerpávající daň za to, že si ženy rozhodují o mateřství samy a plánují si ho. Takže v zájmu zamezení endometriózy, anémie a dalších potíží, je vhodné nemenstruovat... Jakoby pár dnů krvácení a únavy snad mělo být méně vyčerpávající, než 9 měsíců těhotenství, komplikace při porodu a smrt, nebo jakoby menstruace snad byla rizikovější, než vedlejší účinky syntetických ,,léků". Opěvovaná antikoncepce a její vedlejší účinky rozhodně není bezpečnější, než normální cyklus.
Nedávno se dokonce přišlo i na to, že syntetický estrogen je rakovinotvorný! - Proč o tom všude nečteme? - Protože se to nehodí do krámu.


V této souvislosti jsem si vzpomněla na výpověď ženy, která měla endometriózu a byla jí nasazena hormonální ,,léčba". Byla přivedena do umělého stavu přechodu, aby přestala být plodná, nemenstruovala a tím pádem endometria přestanou vznikat. Doktoři však ale nedomysleli, že to naprosto zničí její organismus, skoro přišla o zuby a její zkušenost s touto léčbou je naprosto strašná... Když se o to ale vyloženě nezajímáte, média vám to neřeknou. Mluvila o tom v duši K a můžete si to pustit ZDE.

,,Stále více gynekologů začíná v poslední době zastávat názor,
že každoměsíční menstruace je zbytečná a nepřirozená." (zdroj)

Moderní gynekologové a doktoři tedy vymysleli nový druh filozofie, jak vám vnutit antikoncepci: Protože dřív bylo pro ženu normální se urodit k smrti, tak nemenstruovala. Tudíž je menstruace nenormální, vyčerpávající a zdravotně závadná. Proto je nejlepší, když budou ženy neplodné a nebudou ani krvácet, ani rodit, protože mít 12 dětí a umřít ve třiceti už by se dneska závadělo špatně.
Až na takové dno klesla naše společnost a naše neúcta. Že takové bludy hlásí lidé vymytí z vysokých škol mě nepřekvapuje, ale že tomu jsou schopné uvěřit i některé ženy, které mají přímou zkušenost, je nepochopitelné.


© Alue K. Loskotová, www.aluska.org
 


Komentáře

1 Ježovka Ježovka | 14. října 2018 v 1:59 | Reagovat

O_O Au.

Ještěže mám instinkt, který kdyby tohle na mě nějaká dr. na gynekologii vybalila, jen by se zasmál a řekl "no, to snad ne". Celkově mě i děsí představa, že by mi HA měnilo psychiku a výběr partnera.

Já se díky menstruaci vždy cítím "plodná"(vím, že to s tím ale nemá vlastně přímou souvislost, i když nepravidelná menstruace ) a ano, cítila bych se blbě kdyby nepřišla. Připomíná mi to moje ženství a vždy začnu z nějakého důvodu přemýšlet víc nad tím, jaké to jednou asi bude čekat miminko.

Fascinuje mě, jak vždycky odkazují na "to, co bylo", takovéto "dřív". Jo, taky se říká, že tu byli dinosauři. Říká.

Možná už jsem to tu zmiňovala, ale ženy - pokud váš partner nechce ani přes vysvětlení respektovat, že nechcete brát hormony, nezaslouží si vás. Je to sobec, v páru má jít o TEN PÁR, neměl by chtít, abyste dělala něco co nechcete a co vám ničí zdraví - jen pro jeho potěšení. To je přeci stokrát lepší být "sama". Osobní zkušenost. Nerozumím, proč se někdo neustále žene za partnery jen, aby někoho měl a nebyl "single". Asi pocit neúplnosti sama v sobě.

"Antikoncepce jí byla nasazena v patnácti letech preventivně. Přestože byla zdravá a neměla vůbec žádné problémy." !!! přesně! pamatuju si, jak jsem na základce byla hrozně naštvaná když mi patnáctiletá spolužačka u oběda řekla, že teď "bere HA preventivně, když už to dostala, prý aby se to ustálilo - i když přítele teď nemá". no a hádejte co, její rodina byli samí těžcí materialisté, naprosto odmítali jakýkoliv život po smrti mimo hmotu(jak depresivní)a byli na 1000% oddaní doktorům a farmacii, však zmíněná spolužačka to chtěla taky jít původně studovat(obor farmaceutický laborant, nakonec šla ale na práva). vzpomínám si, jak jsem se tehdy zmínila o tom, že věřím na duchy a naše rodina užívá přírodní medicínu a ona se do mě začala navážet, že jsem magor a blázen a všechno si vymýšlím(tak to jsem si asi i vymyslela to, že mi homeopatika vyléčila velké problémy které doktoři ne, svojí prababičku jsem si taky vymyslela a známou, která se sama vyléčila z těžké tropické nemoci - doktoři jí nedávali moc šancí, ona je taky nenávidí a chtěla hned pryč z nemocnice - tu asi taky), holt byla vychovaná kým byla(a přitom to byla dívka se světle blond vlasy a modrýma očima, inteligentní, jen zaseklá v krabici díky výchově) no já nevím, ale blázni nedokážou dlouhodobě kontrolovat svoje činy a to já snad ještě dokážu :D bude mít štěstí, když jí to nezničí tělo.

2 hanka hanka | 14. října 2018 v 10:32 | Reagovat

[1]: ach, no mně můj přítel říká, že je škoda že TO neberu, že by to bylo pohodlnější a že přece berou všechny...on je skvělý ale tohle mě fakt mrzí. Tak nějak niterně, ne jako když vám někdo sní vaši oblíbenou čokoládu. Je to prostě takový pocit že snad ani nechápe kdo jsem? Který muž by po svojí ženě mohl chtít aby brala hormony? Vždyť ta žena potom má energii jako chlap. O tom už se tady taky jednou psalo... Muži by to měli vědět. Pokud je přitahují holčiny co berou HA tak ve skutečnosti jsou asi na chlapy nebo nevím jak jinak si to vysvětlit.

A propaganda od doktorů to je, o tom žádná. Jestli to nebude reakce na to, že stále víc žen to brát nechce. Kdoví odkud vzali takové žvásty, asi jim to řekli na kongrese. Nejvíc mě udivuje, že má někdo tu drzost říct ženě že její menstruace ji stojí moc peněz - vždyť ty blbé pilule stojí 500 na měsíc! Kdo by to za ty prášky dal??? Nechápu. Mně menstruace nestojí nic. Před osmi lety jsem si pořídila kalíšek za 400 Kč a ten mám stále, z pomyšlení na vložky se mi dělá blbě protože mi asociují zapařenou a svědivou pokožku a prachy za ně nedám ani náhodou, navíc když vím že jsou napuštěné chlorem a budu po nich opět mít svědivý výtok (pardon za naturální popis, ale je to tak). No zkrátka ty kecy o tom jak bychom neměly menstruovat mi dokážou pěkně zvednout tlak.

Pokud jde o argument, že při braní HA nebudete mít bolesti a budete výkonnější v práci tak to je opět materialismus jak vyšitý, všechno se dneska převádí na peníze a ekonomický prospěch. Ale takový způsob uvažování nikomu nikdy štěstí nepřinese. Já radši vydržím nějakou tu bolest a zvolním tempo, než abych byla celý měsíc bez rozdílu jak robot, já tu cykličnost potřebuji, menstruací se každý měsíc uzavře, já se nadechnu, zhodnotím uplynulé období, zhodnotím své plány a pak vyrazím do nového měsíce. A takto stále po spirále dál. Cyklus je prostě přirozený a pro ženu blahodárný, vždyť v přírodě je to zrovna tak, a pokud nějací "odborníci" (určitě z velké části muži co o tom ví prd, stejně jako když vám chlap radí o porodech) tvrdí že je to přežitek tak jsou asi slepí nebo v životě nebyli venku když jim nedošlo že máme roční období, den a noc, že cyklus je podstatou života. Oni už fakt neví, jak na nás, tak zkoušejí takové kraviny. Není nad to, udělat si názor sám, podle svých pozorování, zkušeností. My to tělo potřebujeme! Kde myslíte, že sídlí intuice, jak k vám promluví, no přes tělo. A když ho umlčíte pomocí HA, umlčíte i intuici, a co potom? Propagace HA je jenom snaha vymýt ženám mozek aby byly snadno zmanipulovatelné, žena co nemenstruuje a má mužské energie se přibližuje mužům, muž který vyhledává ženy co berou prášky zase nepozná ženskou polaritu, vlastně budou oba stejní, a jsme u jádra pudla, jde jim o nastavení lidí na jednotnost pohlaví, lidí, kteří budou neplodní andgorynové. Za vším třeba hledat tu původní motivaci, já ji vidím v tomhle, naprosto zřetelně.

3 Alue Alue | 14. října 2018 v 10:58 | Reagovat

[2]:  Přítele budeš muset dovzdělat. Dej mu tento článek, dej mu data, ukaž mu videa vlogerek na youtube co říkají o svých zkušenostech. Slyšet, jak borka popisuje svůj hluboký pánevní zánět z antikoncepce a do toho byla stejně frigidní, je velmi chutné.

Vložky jsou fajn i bavlněné, Natracare :) Nepaří se a neškrabou. Ale tolik toho nenasají jako ty plastové a snadněji přetečou.

Z energetického hlediska, milování se sterilní ženou na hormonech je jako homosexuální sex. Žena už není sama sebou, jinak myslí, jinak volí, je promiskuitnější a má úplně jiné energie - tedy spíše postrádá ty které by měla mít.

4 hanka hanka | 14. října 2018 v 12:39 | Reagovat

[3]: My už to neřešíme teďka, zkrátka respektuje jak to mám a to je skvělé...ale kdyby na to došla řeč tak ukážu videa, je super že dneska je toho net plný a holky se nebojí o zkušenostech mluvit. Hlavně aby to věděly mladé holky, ať se neničí. Je to hodně taky o tom, k čemu je člověk vedený doma...když máte uvědomělou maminku, převezmete i hezký vztah k sobě, věříte si a pak neděláte takové kiksy. Když někdo vyroste s rodiči co jedou jenom na výkon a konzum tak většinou převezme jejich vzorce a sobě nenaslouchá. Žádná sranda zorientovat se v životě dneska.

5 v@v v@v | 14. října 2018 v 13:21 | Reagovat

Je třeba se zamyslet nad tím,proč to ženy berou.Pohodlnost a neschopnost se umět zamyslet".Hloupá důvěra v lékaře a společenský názor v neškodnost.Inu,je to každého věc.
Menstruace je čistící proces v těle ženy a to velmi důležitý.Menstruační krev je velmi léčivá,pouze určitou dobu jejího cyklu.Pro využití je potřeba tento čas znát.Největší riziko zapadnutí je 10 den po men.+-2dny.Tak v tu dobu prostě nešukejte"""""
Jinak nevím co je horší,hloupost nebo neznalost.

6 verča verča | 14. října 2018 v 13:34 | Reagovat

to snad neni možný!!! je mi z toho zle!...každopádně mnohokrát děkuju, žes tento článek napsala!

7 Gray Gray | 14. října 2018 v 13:57 | Reagovat

Nestačí že makáme lineárně jako chlapy, ještě nám i tu plodnost budou mít za zlou s marketingovým tahem "budete v práci výkonnější" to snad ne... těžko se mi tomu věří, protože na gynekologii nechodím. Antikoncepci by mi nevnutila sebelákavější reklama a jen při čtení slovního obratu "nitroděložní tělísko" by se ve mě krve nedořezal. Naštěstí partner mě k ničemu takovému nenutí, nám dokonce v prožitku splývání vadí i kondom. Ale oba se v téhle oblasti věnujeme taoistické sebekultivaci což u něj znamená, že se dobře ovládá. Tohle bych doporučila všem mužům, kteří by chtěli z partnerčiných pohlavních orgánů nadělat Černobyl jen aby si užili. Cykličnost je něco, co ženu dělá ženou a hluboce lituji jakoukoliv dámu, která tvrdí opak.

8 romča romča | E-mail | 14. října 2018 v 14:23 | Reagovat

Až sa mi chlpy ježia... Úprimne ja som HA brala 2x po dva roky -  čo znamená každú chvíľu mikóza a neustála frigidita. Už to nechcem ani vidieť a keď mi niekto rozpráva jak mu to neškodí a je to skvelé tak sa mi otvára nožík vo vačku!! Vďaka tomuto webu (teda vďaka Alue) som začala mať rada svoju menštruáciu a som už v takom štádiu že keď mešká dva dni som nervózna kde je :-) zvlášť keď viem že o deti sa nepokúšame... Je smutné že také mladé "deti" rodičia ženú na gynekológiu len preto že majú prvú menštruáciu. Mimochodom ja som na gynde nebola ani nepamätám z jediného dôvodu: nedokázal mi vyliečiť vaginálnu mikózu ŽIADNYM!! liekom ;-)  ;-)

9 Peta Peta | 14. října 2018 v 14:34 | Reagovat

A jak to bude se ženou,co má odoperovanou dělohu?

10 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 14. října 2018 v 14:37 | Reagovat

Tak nějak mě věci v tomto článku rozrušily. Když já už se po těch třinácti letech menstruování s menstruací začínám nějak sžívat a vlastně ani nechci, aby mi jí někdo bral.
Antikoncepci jsem nikdy nebrala. Nebudu přece polykat tabletky, když nemám  žádný vážný problém. Tabletky jsem si vždycky asociovala s nemocí a zdravý člověk to nepotřebuje. Vzala jsem na milost akorát kapsle s hlívou ústřičnou.

A taky jsem si všimla, že když menstruuji, tak mám v noci živější sny. A mě přece moje sny baví.

Jíst tabletky by mě nebavilo. Pamatovat si, jestli už jsem je dnes měla a nebo ne, musí být strašně nepraktické a nepohodlné. Ale baví mě nakupovat vložky pro celou rodinu. :-)

11 Ayeri Ayeri | 14. října 2018 v 14:46 | Reagovat

Gynekolog u nás teda antikoncepci předepisuje jenom pokud to žena tvrdohlavě vyžaduje a i tak jí varuje. Mladším to nedoporučuje vůbec a tím spíš ne těm menším okolo 50kg, nebo po nemoci. Vždycky říká, že nejlepší antikoncepce pro tělo je žádná. Spíš mě tehdy dostala reakce přítele, který prohlásil, ať jdu k jinými doktorovi, nebo ať ztloustnu, aby mi to dovolil. Takže milé ženy, hlavně vzdělávejte muže! :D

12 Alue Alue | 14. října 2018 v 16:57 | Reagovat

[11]:  To je hrůza, místo aby byl rád že se našel jeden slušný dochtor co se snaží neškodit, tak ti ještě řekně ať jdeš jinam... :-?

13 Alue Alue | 14. října 2018 v 16:58 | Reagovat

[8]:  Děkuji :-)

14 Róza Róza | E-mail | 14. října 2018 v 21:37 | Reagovat

A ještě v tom článku mělo zaznít, že se slečna nechala očkovat na doporučení lékaře proti papilomaviru. To je totiž taky úplně v pořádku a bez vedlejších účinků.🙈

15 Róza Róza | E-mail | 14. října 2018 v 21:45 | Reagovat

A nikomu nepřijde divné, že dříve byla neplodnost ženy spíše ojedinělá, kdežto dneska je to přesně naopak. Jestli ono to není právě tou antikoncepcí. Vždyť je to sotva 20 let co se píší recepty jako na běžícím pásu, ale jaký to má dopad, to nikdo hlouběji nezkoumá. Ženské tělo je dokonalé ve své podstatě

16 LenkaL. LenkaL. | 14. října 2018 v 23:01 | Reagovat

Pár mých kamarádek se mi svěřilo, že nemají žadnou menstruaci. Celkem je to trápí a mě ani nedocvaklo, že to muže být prášky. Já jsem totiž nikdy nic nebrala. Je mi to proti srsti. Navíc mě kamarádky zkušenost jen potvrzuje to nebrat.

Menstruace je dar od přírody a je to něco, co nám říká, že už jsme se z dívek staly ženou. Ženou, která je schopna darovat život.
( v minulosti je to často i uváděné)

Jak o tom někdo muže říct takové "bláboly" to teda doopravdy nechápu.
A ještě více nechápu ty lidi, kteří tomu věří.

17 Alue Alue | 15. října 2018 v 8:43 | Reagovat

[15]:  Jednak antikoncepce, ale taky Ibalgin. Dcery žen, které ho hodně berou, se rodí neplodné, nedávno tu byl o tom článek.
A samozřejmě je mnoho dalších závažných faktorů... jako třeba zbytky syntetických hormonů v pitné vodě.

18 Niniel Niniel | E-mail | 15. října 2018 v 12:36 | Reagovat

Tak zrovna to, že dřív ženský z logiky věci menstruovaly míň, je asi pravda, ale zase to neznamená, že kvůli tomu je třeba pojídat prášky.

Jinak já s tím zkušenost mám - dostala jsem HA v 17 kvůli extrémnímu akné, na které vůbec nic nezabíralo. Vyzkoušela jsem už všechny druhy léčby a zbýval už jen jeden brutální lék, ke kterému se prášky stejně jíst musí ze zákona, protože může ublížit potenciálním dětem. K tomu léku už jsem se nakonec nedostala, protože relativně pomohly prášky. Hodnotím to spíš pozitivně, protože moje psychika na tom v tu dobu byla tak zle, že bych se možná zabila, kdybych pořád měla takový kožní problémy, který mi ničily sebevědomí.

Po několika letech se ale ukázalo, že už mi to nesvědčí, a tak jsem HA vysadila. Doktor mě v tom rozhodnutí podpořil s tím, že vzhledem k tomu, že ze mě případně nebude nezletilá nedostudovaná matka a dítě bych teoreticky mít mohla, tak by se na to i on osobně vykašlal. Zatím se zdá, že mi ta změna dělá dobře, tak uvidíme, jak to bude dál.

19 Jantulka Jantulka | 15. října 2018 v 14:35 | Reagovat

Už dávno som nečítala takýto srdcezvierajùci článok. Až ma to fyzicky zabolelo. Aj keď sa ma HA netýka, som veľmi rada Alue, že zverejňuješ takéto veľmi poučné články.

20 myší královna myší královna | Web | 15. října 2018 v 16:52 | Reagovat

Já s tím na jednu stranu souhlasím, na druhou stranu... podle mě je prostě rozdíl, když má žena fakt dlouhý cykly (což by podle mě byla střední cesta mezi vším, o čem se tu píše) a když se blokuje hormonama. V krvácení samotném přínos nevidím, ženské tělo potřebuje cyklus jako takový. No... nemusím to rozvádět, ten můj dosud nedokončený seriál o práškách jsi četla. K cyklu mám bez nich fakt jinej přístup. Trvalo mi roky najít si ženství cestu. A ještě je trochu trnitá. Dnes jsem si vědoma, jak to jde celý do pr... ženský nesnáší to, že jsou ženský a čím víc to bolí, tím víc to nesnáší a naopak.

Ale fakt nemám ráda takový to "menstruací se tělo čistí", zaprvé je to blbost, protože se čistí jen děloha od tý sliznice, že jo... za druhý, mají ženský o tom "čištění" fakt hodně zkreslený představy (jako že je krev dezinfekční?? odkdy? Odkdy krev vyplavuje odpad z těla?!). Zasekly se v "menstruací se tělo čistí", aniž by nad tím přemejšlely. No a další věc je, že tohle říkají i holky, co berou prášky. To fakt nevím, od čeho se jejich tělo čistí. :-D

21 Alue Alue | 15. října 2018 v 20:08 | Reagovat

[20]:  Není to tak jednoduché, menstruace obsahuje kmenové buňky a je velice léčivá, byly tu o tom v minulosti články.

22 Martina Martina | 16. října 2018 v 18:24 | Reagovat

No ja jsem HA nebrala a po davani si pozor jsem otehotnela a sla na potrat. Od te doby jsem ji brala, nikdy mi nepusobila zadne problemy a konecne se moje Silene silna menstruace, kterou jsem ze srdce nenavidela, zmenila na normalni. Po dvou detech jsem se rozhodla pro telisko Mirenu, nemam naprosto zadnou menstruaci, coz je pro me jako darek pod stromecek a problemy nemam dal zadne zu 7 let. Takze je to opravdu zcela individualni.
Jinak Alue dekuji za Tve stranky, moc Rada se Sem vracim :-) Je tu plno zajimavosti a Tve knizky mam take, jen tak dal....

23 leeth leeth | 17. října 2018 v 8:49 | Reagovat

[21]:
A ono je to možná celé úplně jinak, četla i sledovala jsem mnohokrát videa, kde jsem se dozvěděla, že prý úplně pročištěná zdravá žena v přirozeném zdravém prostředí (takže žádný smog, wifi, éčka, gmo, pesticidy, umělé hormony atp) menstruaci nedostane, nebo jen pár kapek, i když celým cyklem projde a ovuluje, plodná a zdravá je jak málokdo.. tj. vlastně menstruuje bez krve. prý to takhle bylo, než přišla moderní doba a mají to tak ženy co se úplně pročistí dlouhými půsty, žijí v přírodě apod. Možná, že na tom něco bude. Už asi od dubna se většinou stravuji stylem omeod (jedno jídlo obden), měla jsem pár kratších půstů a z pětidenní menstruace, u které omdlevam a zvracím den až dva bolestí, je denní bezproblémová.
Možná máme ještě co zkoumat.

[14]: To je tak bez vedlejších účinků, že jsem teď osmým rokem po očkování Silgard připoutaná na lůžko snad úplně bezdůvodně. A nejsem sama, mladých holek  které to úplně vyřadilo z provozu/odkazalo na vozíček/jim to vyvolalo rakovinu třeba zrovna děložního čípku /a nebo je to rovnou zabilo jsou tisíce.
A jak se teprve cítí mí rodiče, když se do toho zvěrstva nechali přinutit x doktory, i přes to, že já měsíc proti tomu tak bojovala, že jsem jen brečela?

24 Alue Alue | 17. října 2018 v 10:21 | Reagovat

[23]:  Jedno jídlo obden vede k maximálnímu zpomalení metabolismu, podvýživě a tělo přepne na nouzový režim. Začne šetřit všechno, tuky i krev a proto přestáváš krvácet. Tělo si v tom hladu nemůže dovolit ztrácet krev.

25 leeth leeth | 17. října 2018 v 11:29 | Reagovat

[24]: ale vůbec ne, půst přece není hladovění.
postění se je jediná věc co mě (a nejen mě) uzdravuje, když už jsem zkusila vše, co medicína přírodní, alternativní i moderní nabízí.
dává to smysl i při pouhém zamyšlení se nad tím (kdy se má tělo pročišťovat, když jsou orgány většinu dne zaměstnány zpracováváním potravy? :( .. když je na tom člověk vážně špatně a je toxický, přerušované půsty, tj. nejíst přes noc a ráno, vůbec na přirozené pročišťování těla nestačí), jen si o tom chtít něco zjistit.. mně se nechtělo většinu života, protože jídlo zbožňuji. ale bohužel nehledě na to, jak zdravě se poslední roky stravuji, cítím se, jako bych byla otrávena, kdykoli jím častěji než jednou za dva dny. ale - každý má jiné tělo, kterému sedí něco jiného! už asi pět let nemohu maso (vlastně jsem nemohla nikdy, po masu jsem musela několik hodin spát.. ale milovala jsem ho až moc), většinou ani moc mléčných výrobků.. nebo je to nějaké přechodné pročišťovací, zlehčující období, které mě má něco naučit..
každopádně je to nesmírně mocný zdravotní prostředek a člověk samozřejmě musí cítit skrz tělo a intuici, jak, kdy, jakým způsobem a jestli vůbec někdy projít půstem.
vlastně mi to celé nejvíc prvotně docvaklo při čtení evangelia esejských a různých babských rad.. žít skromně, jíst střídmě.. jíst dvakrát denně a budeš lékaři vzdálený, jíst jednou denně a nebudeš ho za celý život potřebovat :D
ony se ty dávné moudrosti všechny ukazují tak pravdivé..

26 Alue Alue | 17. října 2018 v 11:47 | Reagovat

[25]:  Zkoušela jsem kde co, půsty mi dělaly extra zle. Poloviční půsty, kdy se jí naposledy večer a pak až další den oběd, mi naopak sedly a dělám to tak nějakých 10 let. A dobrý. Ale mám oběd a večeři, nebo oběd a svačinu. Když dostanu hlad, najím se libovolně a režim neřeším.
Hladovění nebo vegetariánství byly destrukční.

Na pročištění je spíš vhodné pít čistou vodu a stravovat se zdravě, nejíst léky, neužívat toxiny, ani alkohol a pak se člověk nemusí bát, že bude toxický a není nutné kvůli tomu hladovět tak dlouho. Jinak se člověk naopak potýká s jinými problémy.
Cvičení jako detox je také výborné, spousta toxinů se vydýchá a vypotí, nakopne se metabolismus a lymfatický systém.

Neschopnost strávit různé potraviny je často problém střevní mokroflory. Pokud se nejí dostatečně pestře, ty druhy bakterií které se živí konkrétním typem stravy vymřou a pak vzniká neschopnost danou věc strávit. Čím je strava jednostrannější, tím jednodušší je mikroflora a tím více člověka limituje. Většina lidí má přemnožené kmeny co se živí cukrem a sacharidy, ale ty ostatní mají oslabené, nebo vymřelé a pak spoustu věcí nemůžou jíst. Hladovění oslabuje mikrofloru také, bakterie vymřou, když nedostanou nažrat.
Jakýkoliv extrém jakýmkoliv směrem mění skladbu mikroflory do jednostranného složení.

Velmi dobrý je web kaloricketabulky.cz, kde si vyplníš jídelníček a cca do týdne přesně víš, co je potřeba zlepšit a čeho je ve stravě málo. Odhalí se tím příčina řady problémů, které začínají od špatné skladby jídla.

Ale nic nevnucuji, jenom sdílím zkušenost, to jak se kdo stravuje je jeho osobní věc.

27 Aneska Aneska | 17. října 2018 v 18:04 | Reagovat

V té diskuzi mi zůstal rozum stát. Opravdu jo. No chápu, proč dívky HA berou. Jak je vše jednodušší, a hlavně v tak mladém věku, koho by napadlo, že by vám dali něco, co vás může doživotně poškodit. U gynekologa jsem byla poprvé v 17 letech a naposled. Když padla otázka na, jestli jsem měla pohlavní styk -ne, a jestli mám partnera -ano, ihned mi na stůl hodil tabletky a začal mě přesvědčovat, jak je to super a neškodné. Když jsem mu začala říkat, že jsem četla plno diskuzí, jaké mají s tím holky problémy a tak.. Všechno, doslova všechno do posledního mi vyvrátil, že ani doteď nevím jak to udělal. Asi to měl naučené, nebo já nevím. No tohle mě tak naštvalo, že jsem tam už nikdy nešla. Na partnery jsem měla vždy štěstí a každý z nich mě pochopil a respektoval. I přesto svého nynějšího zásobuju článkama o škodlivosti HA, protože mě vytáčí, co kolikrát jsou lidi schopní napsat.

28 Gray Gray | 18. října 2018 v 7:38 | Reagovat

[25]: V podstatě s tebou souhlasím s ohledem na hranici mezi tím, kdy měsíčky nepřichází kvůli zdravotním problémům a kdy nepřichází díky tomu, žena prožívá cyklus jinak. Což je něco o co se vlastně snažím a je fakt, že po měsíci poctivého prodýchávání center v páteři a vedení energie nahoru atd. byla perioda kratší zdravá (žádné černé sraženiny ale normální krásná červená krev) a hlavně bezbolestná. Přitom nejde o to se cyklu zbavit jako v případě dopování se umělými hormony ale prostě o integrování ve vlastním těle. Se stravováním to mám v rámci dosahování breathariánství podobně, tam se akorát rozlišuje půst jako hladovění a druhý stav, kdy jedeš na práně a tělu nic nechybí. Postupně jsem vyřadila v osmnácti maso, po letošní detoxikaci jater i mléčné produkty když jsem začala vnímat, jak to hrozně zahleňuje. Už dříve jsem cca rok byla vegan ale to bylo spíše z tvrdohlavosti, tenhle "přechod" byl mnohem přirozenější. A teď se pomalu snažím více zařadit raw věci, alespoň jako svačinky. I tady je hrozně tenká hranice mezi tím, kdy tělo strádá a tím, kdy mu tímhle prospíváš. Nezbývá, než se spolehnout na intuici protože stejně nikdo není stejný a dokonce ani doktoři se mezi sebou neshodnou co ano a co ne. Jestli ti tenhle styl života neškodí a dostala jsi se k němu přirozeně tak to klobouk dolů. :-)

29 leeth leeth | 20. října 2018 v 8:29 | Reagovat

[26]: děkuji Alue! :)

30 gray gray | E-mail | 20. října 2018 v 8:42 | Reagovat

[28]: Tak to máme snad skoro stejně.. podobně jak s cestou, tak zjištěnými zkušenostmi co pro zrovna naše těla platí. :) Klobouk dolů přece i před Tebou!
Já ještě musím pro bezproblémovou menstruaci dělat alespoň týden cviky, které intuitivně cítím - docela drsné protahování spodní části zad a je pravda, že to tam při tom musím důkladně prodýchávat.
Myslím, že ten stav kdy se člověku otevře schopnost breatharianstvi, stejně většinou nastává až po silném očištění, tak silném, že je ho tělo schopné jen při opakovaných, samozřejmě intuitivně dělaných půstech.
Těžko říct, všechno se to děje a postupně prozkoumává tak nějak samo..

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama