V e-shopu Alue.cz jsou nové Brazilské křišťály. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 14.11.

231. Dotazník: Definuje inteligence naši duchovní vyspělost?

4. listopadu 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dotazníky
Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze..... Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Jaká je podle tebe spojitost mezi inteligencí člověka a vyspělostí jeho duše? (Když pominu vlivy na lidský mozek jako ozáření nebo strava v dětství.) Asi se shodneme na tom, že na zemi jsou mezi lidmi poměrně velké rozdíly v míře uvědomění, jsme taková zajímavá směs. Myslíš si, že pokud se člověk už narodí velmi inteligentní a vnímavý, znamená to, že i jeho duše je velmi stará a vyspělá a že jejím úkolem je pomáhat ostatním méně chápavým k uvědomění? Vysvětluji si to tak, že jsme opravdu všichni začínali jako naivní bytosti, jenom to někomu docházelo rychleji a posunul se dříve, a nebo nové nezkušené duše stále vznikají a mísí se s těmi zkušenými.
Údajně by to mělo fungovat tak, že vyspělejší vědomější duše s větším potenciálem změnit svět si vybírají těla, která jim k tomu poslouží. To znamená, že do poškozených, nebo nedobře vyvinutých těl tyto duše nechtějí vstupovat, stejně tak jako nechtějí vstupovat do těl z umělého oplodnění. I když se tedy otázka na první pohled zdá složitá, nebo si člověk říká jak by to mohlo fungovat, systém je jednoduchý. O tom, nakolik bude mozek vyvinutý a tělo silné, se ví všechno předem, protože ve vesmíru neexistuje lineární čas, duše přesně ví do jakého těla jde, do jakého prostředí a co ji tam čeká. Ví jak bude vypadat a jaké budou kognitivní funkce. Není to tedy tak, že by člověk s vysokým potenciálem nějak omylem zapadl do nevhodného těla. Každý z nás bydlí kam, kde bydlet má.





Je tu ale jeden zádrhel, je totiž rozdíl mezi osudem který chce duše , který si ona naplánovala a mezi osudem, který jí vnutí matrix. To jsou různé udičky a lákadla, aby člověk sešel z cesty, kterou si původně určil. Začíná to různými druhy zklamání v rodině, vymývárnou mozku ve školách, později z médií. Většinou se k tomu používá působení na základní pudy: strach, ego a sex. Jako udička může posloužit i jakákoliv druhá žijící osoba, kterou potkáme. Paradoxně právě na bytosti s největším potenciálem bývá hned od začátku vyvíjen extrémní nátlak, aby ke změně cesty došlo a ve většině případů se to daří. A tak se i v dnešní době stává, že bytosti s vysokým potenciálem ho nenaplní z důvodu, že sejdou ze své cesty a žijí jiný život, než původně chtěly.
Znamení nám vždy ukazují, jak se vyhnout problémům, nemocem a neštěstí a také nám dávají potvrzení, když jdeme dobře. Pocit naší seberealizace a vnitřní spokojenosti jsou silné indikátory toho, jestli náš život odpovídá našemu určení. Dává-li vám váš život smysl, vidíte v něm účel a vidíte jednotlivé kapitoly na sebe až podezřele synchronně navazovat v konstruktivním účelu, je to dobrá cesta.

Moje osobní teorie, nad kterou v poslední době uvažuji (protože mám rozečtenou knížku o introverzi) je, že by ještě indikátor míry uvědomělosti mohla být právě introvertnost člověka. Samozřejmě žádný extrém není dobrý a každý z nás leží v jiném bodě pomyslné škály, ale myslím si, že vlastnosti které jsou připisovány introvertům a druhy povolání která tito lidé vyhledávají, docela odpovídají. Asi to nebude obecně platné pravidlo pro všechny, protože je mnoho introvertů kterým právě chybí sociální schopnosti a neví co chtějí dělat se svým životem, ale je to zajímavá myšlenka, kterou se dá poměrně dlouho zaobírat. Když si vezmete úspěšné realizované introverty, docela to sedí.


Takže spojitost inteligence s vyspělostí duše existuje, ale je potřeba si uvědomit, že je asi devět druhů inteligencí a každá je vhodná na něco jiného. To znamená, že pokud je někdo geniální matematik ale v pětatřiceti stále panic, je to sice druh nadaného dítěte, ale pokud je toto nadání jednostranně nevyrovnané, způsobí to spíš problémy než užitek a jedinec má problém začlenit se do společnosti. Je o tom výborná kniha Život s vysokou inteligencí, která popisuje rozdíly mezi nadanými dětmi.
Nejdůležitější druh inteligence, bez které nemáme šanci v životě a ve společnosti uspět, je schopnost rozumět lidem. Schopnost dobře se vyjadřovat, porozumět co druhý myslí, porozumět jeho řeči těla, být přirozeně intuitivní a do jisté míry předvídat co daný člověk potřebuje, jak je naladěný a podle toho se chovat. Pokud neumíme jednat s lidmi a nemáme pro ně pochopení, je nám úplně na nic, že jsme geniální v jiných směrech, protože tuto genialitu nejsme schopní uplatnit ve společnosti. To je nutné si uvědomit. Proto ani na génie a velmi nadané lidi nelze pohlížet úplně stejným metrem, protože jsou rozdíly i mezi nimi. Existují jednostranná nadání, to je to nejhorší co se může stát, pak je nadání svojité, kdy jedinec velmi vyniká ve dvou druzích inteligence - pokud má alespoň průměrnou tu sociální, už je to výborné a třetí nejvzácnější typ má až tři extrémní nadání, ale opět musí mít alespoň průměrnou inteligenci sociální, jinak by ho jeho inteligence vyřadila z kolektivu. Sociální dovednosti jsou to, co určí náš úspěch.
Mimochodem když jsme u toho, jedna zajímavá věc, kterou jsem četla ve zmíněné knize je, že lidé kteří jsou od vás více než 20 IQ bodů, už vám nerozumí. Záleží ale, o jakou inteligenci se jedná. Pokud máte přednášku na určité téma, ale vy v tom tématu máte třeba IQ 130, pak publikum s IQ 110 a méně na dané téma, vůbec nepochopí o čem jste mluvili.

Myslím si že inteligence sama o sobě taky není samospasitelná, že je to spíše složka jednoho ze základních elementů. Podle mě jsou to: INTELIGENCE, MOUDROST, INTUICE.
Inteligence nám dá schopnost chápat a přemýšlet. Díky moudrosti dokážeme znalosti uplatnit v životě, neděláme pitomosti, chováme se dobře k lidem a nenecháme se manipulovat, vidíme ve věcech hlubší smysl. Bez moudrosti je inteligence na nic, protože po světě běhá spousta vysoce inteligentních lidí, ale bez moudrosti se nikdy nedostanou dál, než za špičku svého nosu. A intuice je jednak most k lidem, ale také cit pro hlubší poznání a vnitřní radar, který nás vede. A to je podle mě docela výstižná chakteristika vyspělé bytosti.



2. Tak mě napadlo ohledně destruktivní symbolů, jak vlastně věřící můžou žít a přežít. Chodí se modlit do kostelů a mají kříže doma, nosí je na krku. Jsou jimi obklopení... dle toho co jsem si tu přečetla, tak je to s nimi na pováženou. Takové konstantní obklopení destruktivními symboly musí mít nějakou odezvu ale zase nemám pocit, že by všichni věřící na tom byli špatně. Vím, že se asi moc nechceš touto symbolikou zabývat, ale neudělala bys v budoucnu článek se seznamem a významem destruktivních symbolů?
Kříž přináší smůlu, nemoci, neštěstí, chudobu a různé druhy utrpení. Sama jsem v tom dlouho žila a vím z vlastní zkušenosti, jak je takový život hrozný a depresivní. Nevěřím na to, že lidem co chodí každý den nebo každý týden do kostela, denně se modlí a všude mají kříže, se daří dobře i když to mohou tvrdit. Proč by taky cizím lidem měli vyjmenovávat svoje problémy? U nás to dobré nebylo a nebylo to ani v jiných rodinách a skupinách, které jsem v té době poznala. Hodně tam funguje přetvářka, nejsnadněji to vidíte v kostele, kde se všichni tváří svatě, požehnaně, ale jen co z kostela vylezou, už pomlouvají, hulí, chlastají a mluví sprostě. Stejně to mají i jiné skupiny a církve, stejný přiblblý ,,spokojený" výraz vám předvádějí svědkové jehovovi když vás mezi dveřma lapají. Lidé zvnějšku mají pocit že jim je vlastně je dobře, ale vůbec to tak není, i když se tak snaží prezentovat.

Náboženství obecně přitahují submisivní lidi, kteří si neumí poradit se svými problémy, neumí samostatně uvažovat a hledají autoritu, která jim nadiktuje a nalinkuje život, na kterou by se mohli upnout, na kterou by mohli přenášet zodpovědnost. Ne nadarmo se věřícím říká ovečky a Ježíši pastýř. Nebo si snad myslíte, že je tato symbolika náhodná? Děje se to i v oblasti esoteriky a new age, to jsou ty případy lidí kteří až fanaticky milují svého gurua nebo duchovního učitele a nekriticky věří všemu co řekne, nebo napíše. Jakoby nechápali, že je to také pouze omylný člověk, který chodí na záchod, prdí, krká a občas něco neví... Ani takový systém není v pořádku. Že s někým souhlasíme a vidíme to stejně je v pořádku, ale není v pořádku okamžitě vzít něco jako absolutní pravdu jenom proto, že to řekl ten nějaký člověk, aniž bychom se nad tím zamysleli. Lidé co vystoupili z církve mají často problém zvyknout si na jiný životní styl, na to že teď jsou sami za sebe a musí se sami rozhodovat. Inklinují často k upnutí se na jiný idol, tedy nahradí jednu diktaturu za druhou. Zvyk je železná košile. Někteří čas od času mění směry a církve, protože nepochopili, že tudy cesta nevede. Naopak osobnosti, které samostatně myslí, z církve po nějaké době vypadnou, i kdyby v ní byli vychováni, protože to nesnesou.

Koho zajímají destruktivní symboly a jejich význam, najde mnoho článků na toto téma v rubrice SYMBOLIKA. Zejména je to povětšinou zasazeno do kontextu, což je lepší, než se učit jednotlivé symboly izolovaně. Lepší je chápat na příkladech a hned uvádět do praxe.



3. Co říkáš na tvrzení, že kdo má dítě, drží ho to v Matrixu, ten kdo nemá, tak po životě si může vybrat jestli chce být dál v Matrixu.
S něčím souhlasím a s něčím ne. Souhlasím s tím, že mít v dnešní době dítě je způsob, jak umožnit matrixu ovládat náš život. Je to z toho důvodu, že dítě do jeho osmnácti let prakticky nepatří nám, ale patří státu. Tato věc vychází z jednoduchého faktu, že to co dítě v životě bude nebo nebude dělat, určuje stát.
Začíná to už těhotenstvím, kdy je mamince nařizováno kdy a v jakých intervalech bude podstupovat jaký zákrok a jak a kde bude rodit - můžeme si vybrat nemocnici, ale nemůžeme rodit legálně doma. Neposlušné mamince je vyhrožováno tím, že nedostane mateřskou. Miminko se narodí a začínají nařízení ohledně zdravotních zákroků a prohlídek, které musí absolvovat. Tři dny po porodu povinně v nemocnici i když to žena nechce. Očkování je jedno z ožehavých témat. Dále je tu povinnost potomka vzdělávat, to už je trochu lepší kafe, protože v dnešní době lze vybrat i jiný typ školy než klasickou, nebo lze potomka vzdělávat doma, jenomže je tu zásadní problém: musíte na to mít čas a peníze. Pokud to nemáte, tak potomek půjde do klasické školy, kde ho 4-8 hodin denně vychovávají cizí lidé podle předepsaných norem daných systémem. Když se pak vrátíte unavení z práce a na dítě si nenajdete čas, více má na něj vliv toto cizí prostředí, než vy. Pak jsou tady klasické systémové deformace a materialismus, dítě vyžaduje věci které pro něj nejsou dobré, protože to vidí ve svém okolí. Všichni to mají/dělají, tak já musím taky. I když se mu to snažíte vysvětlit, málokdy to vezme. Když to vezme, vyřazuje ho to z kolektivu protože bude jiné, takže bojujete s větrnými mlýny, až nakonec stejně povolíte, nebo si to dítě opatří samo/udělá po svém. Protože jeho nastavení je takové, že má opakovat chování svého okolí, aby se začlenilo do společnosti, ale příroda nepočítala s tím, že vynalezneme televizi, éčkové sladkosti, dotykáče a brutální hry. Malé dítě není vybaveno čelit úskalím moderního smart světa. Postupně systém ovlivňuje dítě a dítě tak přináší systém k vám domů. Pokud už v systému dávno jste, nepostřehnete to, ale pokud se snažíte v systému nebýt, trpíte.
Pokud by dítě počínaje vznikem plodu patřilo rodičům, nevztahovaly by se na dítě žádné zákonem dané povinnosti, pouze společenské a sociální normy, to je dát potomkovi lásku, jídlo, oblečení, teplo, řádnou slušnou výchovu a stabilní rodinné zázemí, chránit ho před nebezpečím. Rodič, který nenaplní požadavky systému, se potýká s problémy. Nejvíce nesvobodné je dítě, které si nemůže vybrat absolutně nic... Tento problém končí ve chvíli, kdy je dítě plnoleté, tehdy už za sebe rozhoduje samo a bere na sebe i rizika spojená se svým rozhodováním. Celkově je otázka rodiny a zakládání rodiny spojená se vzdáváním se svobody. Je to něco za něco.

Rozhodně však není pravda, že by rodičovství mělo nedobrý vliv na podobu posmrtné cesty a posmrtného života. Každá lidská duše je tu sama za sebe, nese zodpovědnost pouze sama za sebe a na žádné druhé duši nijak nevisí. Po smrti zůstává citové pouto k potomkům, ale tento cit nás nesvazuje.
Po smrti je podstatné dobro, které jsme poskytli druhým, ať už lidem, zvířatům, nebo životnímu prostředí. Jsou nám ukázány všechny dobré věci očima těch, kterým jsme pomohli, stejně tak i naše špatné chování. Lidé, kteří mají děti, (nebo chovají zvířata, či se věnují obecně prospěšným věcem) za předpokladu že se k nim chovají dobře, mají lepší a hezčí posmrtný život, protože dali více péče, více lásky a prokázali více laskavosti a pochopení, než lidé co si celý život hrabou jenom na svém písečku a na ostatní a na jejich problémy kašlou. Mnoho žen také říká, že teprve až když měly děti, zjistily jak vypadá opravdová láska a duševně tak dozrály do úplně jiného stavu, který je velmi obohatil. Být dobrý milující rodič svému dítěti je něco, co bude po smrti vysoce konstruktivně zhodnoceno.
Mateřství by měla být posvátná věc, něco krásného a vysoce ceněného, ale bohužel nám to kazí už jmenované problémy.



4. Co říkáš na ionizátory vzduchu. Někde tady jsem četl že ionizování je dobré, tuším někde v článku převzatého od Tomáše Marného. Je to pravda?
Ionizátory vytvářejí v místnosti vzduch se záporně nabitými ionty, které jsou velmi zdravé pro lidský organismus. Takže ano, má smysl to mít doma, zejména pokud žijete ve městě se špatným vzduchem a nedostatkem přírody (na venkově, pokud jste u lesa - a ne u pole kde se chemicky hnojilo -, stačí otevřít okno). Moderní přístroje už mají v sobě i zabudované filtry, které čistí vzduch od škodlivin.


 


Komentáře

1 Ježovka Ježovka | 4. listopadu 2018 v 2:04 | Reagovat

"Ne nadarmo se věřícím říká ovečky a Ježíši pastýř." Taky jsem si vždy říkala.

Děkuji! Tenhle dotazník mi pomohl:) Ten určitý druh tvého vnitřního klidu je úžasný. To zatím moc neumím.

2 ⚜️ aston 405 ⚜️ aston 405 | E-mail | Web | 4. listopadu 2018 v 2:07 | Reagovat

K otázce č. 1 - Moc čtivá odpověď + k tomu si myslím, že se z inteligence/chytrosti stal zbytečný cíl, místo prostředku. Děti se učí ne proto, aby věděly, jak být zdravé, aby oplývaly znalostmi plně potřebné pro jejich konkrétní život, ale jsou tlačeny k tomu, aby soutěžily, kdo je chytřejší. Podporuje se ego a namyšlenost, opovrhování "hloupějšími" lidmi. Digitální myšlení. Už to podle mě neznamená "vyspělost duše", ale uvědomělé navyšování inteligence nátlakem na sebe sama nebo jak to popsat. A obecně si myslím, že když v člověku viditelně převládá (pouze) vysoká inteligence, vychytralost, logické myšlení, pak jeho emocionální složka velmi strádá a ostatním přijde takový člověk nepříjemný a snaží se mu vyhnout, protože sociální EQ je na bodu mrazu. Sám znám takové osoby, jsou to přepracovaní lidé, v mé věkové kategorii většinou VŠ + nejméně 1 zaměstnání, kteří neustále tvrdí, že se "to dá zvládnout" a opovrhují těmi, kdo to nezvládají nebo na dané požadavky, či propagované informace tohoto systému mají jiný názor (nesouhlasí s nimi) nebo se jim proto snaží vnutit ten svůj. Prostě EQ nula.

3 zdeněk zdeněk | 4. listopadu 2018 v 2:54 | Reagovat

Jo, osud. Kdybych tak mohl jít k vědmě jako té z ve filmu Matrix, která by mi pomohla. Když jsem nastupoval na vysokou školu, tak jsem si myslel, že tohle bude můj život na dalších 5-8 let (5 let pro Mgr., 8 let pro PhD. záleželo by co bych si vybral). Už před začátkem jsem všude, VŠUDE, viděl číslici 54. Dokonce i vlakem, kterým jsem jezdil do Prahy :-D. Nastupoval jsem do vlaku ve stanici, která byla na 54. kilometru trati. Vystupoval jsem na stanici Praha hlavní nádraží,kam měl vlak příjezd 11:54 a ta stanice byla na 354km (Rx 888 Slovácký Expres Luhačovice-Praha). Číslo vlaku 888 mi taky přišlo zajímavé. Bydlel jsem na koleji Otava, která má číslo popisné 954 (ulice Chemická), před kolejí na parkovišti bylo spousta aut s číslem na poznávací značkce 54, autobusy nebo metro mělo téměř pokaždé číslo 54. Výsledek? Vydržel jsem tam 3 týdny. :-D Objevily se mi silné úzkosti a panické záchvaty a uvědomil jsem si, že na vesnici na Moravě je mi prostě tisíckrát líp. Já jsem hodně přes čísla (taky proto jsem šel na Matfyz), tak si myslím, že z toho důvodu jsem to znamení dostával přes číslice hlavně. A aby tomu nebylo všechno, první den školy jsem byl zmatený nejvíc. Dojdu na Tróju, kde měla být přednáška (na Tróji bych trávil tak 85% času) a všechny židle byli očíslované číslicí 6. A nejlepší bylo, když v jedné učebně byly lavice po třech židlích, hah. Asi to byl jen drahý výlet abych si zkusil jaké to je žít ve velkoměstě. Jinak jsem si to zatím nebyl schopný vysvětlit. Každopádně výuka mě velice bavila, narozdíl od některých spolužáků mi na to mozková kapacita naprosto stačila.  A mj. musím vymyslet co teď s životem, protože já sice vím co chci dělat, čemu se chci věnovat, ale nevím, jak se chci živit. A trávit 12h denně u nějakého stroje se mi taky zrovna nechce (a komu jo). :-D

4 Ježovka Ježovka | Web | 4. listopadu 2018 v 3:39 | Reagovat

"jednotlivé kapitoly na sebe až podezřele synchronně navazovat" jop. o tom mi povídej. někdy je to až do očí bijící. A velmi silný pocit duševní lásky k druhé osobě je taky správná cesta? :D (to není otázka do dotazníku, neboj) osobně si myslím, že jo. věřím, že jo - je-li ta osoba součástí plánu.

prosím, než tu zase někdo napíše, že se domnívám, že mým úkolem v životě je s někým být tak ne, to si nemyslím(věděli jste, že žena může být i duchovním průvodcem? to nicméně ale stejně nemíním). ale osoby přeci můžou být součástí plánu, není má chyba, že má duše na někoho ukázala a hlasitě zařvala "TAHLE osoba!" a teď se toho odmítá pustit. (pokud by tohle někdo četl a neuměl si to představit jinak než milostné pobláznění, prostě nad tím víc nepřemýšlejte. jedné nechápající osobě už jsem se to vysvětlit snažila - neúspěšně - a došlo k totálnímu neporozumění, to už znova fakt nechci zažít. prostě každý v tom druhém vidí sám sebe, to je děs. existuje i jiný typ lásky než "chci se s tebou vyspat, jseš totiž hezkej", to není ani láska).

oh teď mi něco docvaklo! Proč jsem to neviděla dřív, to jsem slepá nebo! :O vždycky přijdu sem a něco mi dojde. děkuju!! tohle mě nenapadlo za celou tu dobu, jako kdyby se něco otevřelo. a najednou je to tak snadný.

jo a mimochodem, tuhle jsem se procházela parkem a říkala si, že jak by se můj sen(posložený z pár menších dohromady v jeden) mohl asi tak splnit, i když pro to udělám všechno, pořád jsem závislá na osudu který mi přihraje do cesty vhodné lidi a příležitosti(já vím, moc dobře vím, jak tohle funguje. ale prostě příliš přemýšlím, neustále příliš přemýšlím. a logika a pochybnosti jsou občas mrchy, když máte zrovna špatný den)... a najednou jsem se zahleděla na světla opodál a tak nějak se mi částečně otevřela mysl. prostě jsem poprvé v životě cítila, že já jsem všechno a všechno je já - prostě všechno je možné. může se to stát jakkoliv! všechno je možné, protože já jsem všechno! kdo to někdy cítil, určitě ví, co myslím. co se má stát to se stane a jak? jakkoliv. tohle je můj minimatrix, je to ve mně! může k tomu dojít jakkoliv, jen naše mozky jsou, minimálně alespoň částečně, omezené logikou.

a pak, že noční návštěvy Alušky.org jsou přehnaný. v noci mi dochází mnohem víc věcí.

jo a... je to sice popík/tropical house, to ale vyjde nastejno/, kdo ale ještě neslyšel, tak tohle je jedna z mála písniček co teď letí a je super --- https://www.youtube.com/watch?v=0-CYcrmGBZU nebo https://www.youtube.com/watch?v=5YZbrovInos když už jsme u toho :D představte si jaké to asi je, být na obrovském podiu v obrovském stadionu a vidět ty stovky lidí, jak svítí telefony, vypadá to pak jako hvězdy! i když tohle je něco, co stojí mnoho práce, síly, příprav, zkoušek, peněz, ze začátku to není vůbec jednoduchý a i když se to pak "stále opakuje", pořád mi to přijde naprosto úžasné. těch výsledných pár momentů prostě stojí za to. alespoň tady ze mě nikdo nemá srandu, když sem tam napíšu některou z mých představ :D alespoň jsou ty komentáře upřímné.

hele, 3:33!

5 Alue Alue | 4. listopadu 2018 v 8:48 | Reagovat

[3]:  Možná tě trošku potěší, že pro mne ve výsledku bylo konstruktivní, když jsem skončila ve druhém kole přijímaček na malíře pod čárou. Nakonec jsem nenastoupila ani tam kde mě nechali jít bez přijímaček a šla tam kam jsem si myslela že nikdy nepůjdu... jenomže kdyby to tak nebylo, tak by se mi zase nestaly jiné věci, které mě dovedly do bodu kde jsem teď. A buď by to byl fakt problém, nebo by mě to dost zdrželo. Čili i neúspěch může být svým způsobem úspěch, ale to člověk vidí až s odstupem let.

6 - - | 4. listopadu 2018 v 8:49 | Reagovat

Jaký je vlastně symbolismus symbolu ženy? Je tam kruh, ale zároveň křížek, a zajímalo by mě to.

7 aťa aťa | E-mail | 4. listopadu 2018 v 8:49 | Reagovat

Za dnešný dotazník veľmi pekne ďakujem.

8 Jarek VanEk Jarek VanEk | E-mail | 4. listopadu 2018 v 9:25 | Reagovat

K jedničce: Pobyt v kavárně a na pláži duši neposune. Zato náročný život ano. Může jím být těžká monotónní práce, která vypiluje trpělivost,  nebo velmi kreativní práce hlavně s lidmi. Nemoci, ty jsou velkým hybatelem, velkou zkouškou a zkušeností.  Introvertnost může být vedlejší projev nemoci nebo strachu ze společnosti. Ohromně svádí k lenivosti, k odtržení od světa pod záminkou vlastní duchovně-filozofické nadřazenosti.
Mám za to, že život se má prožít velmi intenzivně i s tím, že občas dostanu přes hubu a projdu si i nemocí. Intenzivně neznamená prosedět ho v hospodě, na večírcích nebo zalezlý ve vlastní jeskyni.
Ale to je jen názor,  ono to je stejně jak má být. Kdo to tady odflákne, ten si to ještě párkrat zopakuje.

9 Gabby Gabby | E-mail | 4. listopadu 2018 v 9:25 | Reagovat

Otázka číslo 2. Tohle mám tak trochu s tebou :D vím, že se prostě asi ani mýlit v těchto věcech nemůžeš a že prostě víš. Že jsi napojená na informace takže bych nim měla věřit.

10 Alaiana Alaiana | 4. listopadu 2018 v 9:29 | Reagovat

[4]: 3:33 Děje se kouzlo zázrak

Tady se bude kouzlit.

S paprskem štěstí a lásky

Alaiana

11 hanka hanka | 4. listopadu 2018 v 10:45 | Reagovat

[2]: Ano!! Souhlasím s tebou. Taková ta vypočítavá logická inteligence vede člověka špatným směrem. Nejlepší je selský rozum, protože umí spolupracovat s intuicí. A kdo má zakodováno a mnohokrát autoritami potvrzeno, že je vysoce inteligentní, tomu zpravidla tak naroste ego, že pak zpoza hradby svého intelektu nic nevidí, je dočista slepý. Proto pro mě vysoká inteligence ani genialita nejsou vůbec důležité, naopak je považuju za kontraproduktivní. Člověk má v sobě podporovat hlavně přirozenost, a pokud má danou vysokou inteligenci, nesmí se stát jejím otrokem. Velký dar rovná se velká zodpovědnost. Proto taky nesnáším takové to zbožňování géniů, v jakémkoli oboru, v umění, hudbě, vědě. Odmítám se před kýmkoli klanět za jeho genialitu, přijde mi to naprosto mimo. Člověka je potřeba vidět komplexně. Když je někdo geniální hudebník a přitom je to po lidské stránce asociál a blb, tak na něm opravdu není co obdivovat.

12 hanka hanka | 4. listopadu 2018 v 10:48 | Reagovat

A děkuji za moc krásný a užitečný dotazník, a taky všem za komentáře, je to hrozně fajn vědět že na internetu je místo kde píšou lidi s podobnými názory. Vždycky se těším nejen na články ale i na komentáře.

13 Alue Alue | 4. listopadu 2018 v 13:04 | Reagovat

[8]:  Jarku, introverze je druh charakteru a způsob jakým člověk čerpá energii, způsob jak vnímá svět. Nemá to co dělat s jakoukoliv patologií, je to věc daná povahou a věc vrozená, neurologická. Doporučila bych více studovat a méně posuzovat čemu nerozumím.

14 Alue Alue | 4. listopadu 2018 v 13:07 | Reagovat

[11]:  Je to tak, že inteligence bez moudrosti a bez sociálních dovedností je jako hlava odřezaná od těla. Sice v ní něco je, ale jaksi je to nepoužitelné pro život.

15 Michaela Michaela | 4. listopadu 2018 v 15:15 | Reagovat

K te odpovedi na otazku c. 3 - sice popisujes Matrix ale takhle to chodi prevazne v Cesku. Jine zeme maji k tomuto jiny pristup. Muzes zcela odmitnout chodit na lekarske prohlidky a treba v Holandsku muzes zcela legalne rodit doma s porodni asistentkou (dokonce je to preferovane). Pokud rodis v nemocnici, muzes rodit do vany, pouzit pri porodu aromaterapii, nikdo vas nenuti lezet na koze s nohama do praku. Cesko je v tomhle bohuzel porad hrozne zastarale, ale snad se to casem zlepsi. A ohledne tech smartphonu atd - dite po tom bude prirozene touzit pokud to vidi i doma. Tam je ten hlavni kamen urazu. Ale samozrejme s vekem holt bude chtit i zapadnout do kolektivu a pak se tomu clovek nevyhne :( pokud nechce mit z potomka outsidera.. To povazuju za nejvic nestastne. A uplne chapu kdyz to nekoho odrazuje od toho si ty deti poridit. U me byl ten matersky pud silnejsi.. :)

16 Ježovka Ježovka | 4. listopadu 2018 v 16:04 | Reagovat

ještě k té introverzi - těžko říct, jestli k tomu patří i to, že když je člověk delší dobu ve společnosti, potřebuje vždy alespoň na 5 minut třeba na wc, kde je sám, a DÝCHAT :D tak to mám já. trochu se tak nabiju a vrátím se. Souvislost to s tím má určitě, mám dojem, že jsem o tom někde četla. Introvertní lidé mají podle mě taky mnohem větší sklony k sociální úzkosti, to je hrozná věc, zbavuje se toho hrozně pomalu a nejde to úplně(a ne tolik blízcí lidé si pak k tomu všemu pochopitelně myslí, že se s nimi nechcete bavit a nemáte je rádi nebo že máte neustále něco proti).

[8]: "Ohromně svádí k lenivosti, k odtržení od světa pod záminkou vlastní duchovně-filozofické nadřazenosti." huh, já jsem introvert odmala. a jako prcek jsem se fakt necítila "duchovně-filozoficky nadřazená" (a opravdu se necítím ani teď), jen jsem věděla, že se potřebuju někde nabít mimo lidi, když jsem nějakou dobu s nimi..."Kdo to tady odflákne, ten si to ještě párkrat zopakuje." Nepřipadá mi, že bych měla tu povinnost :D třeba to tu za pár let už ani nebude fungovat. tak se to chce snažit toho stihnout co nejvíc - to je fakt - alespoň já mám odmala takový pocit.

17 Ježovka Ježovka | Web | 4. listopadu 2018 v 16:36 | Reagovat

[3]: "Kdybych tak mohl jít k vědmě jako té z ve filmu Matrix, která by mi pomohla." !!! přesně! už jsem si taky říkala! :D prosila jsem o setkání s někým takovým, kdo by věděl - tak mi seslali alespoň jednu do snu, vykládala mi andělské karty a s maminkou mluvila o tom, co se mnou bude a jaké to má všechno důvody, ale prostě cenzura! [:tired:] to si nepamatuju. ale byla to taková milá stará paní v krásném stromovém domku(zvláštní, stromový domek má zrovna přímou souvislost s tím, na koho jsem se ptala), těžko říct, jestli to nebyl jen matroš do snu pro anděla pro předání zpráv, protože jsem jí přímo neviděla do obličeje... Jinak moc zajímavý komentář, tohle doprovázení čísly moc dobře znám. Mám podobnou zkušenost s první střední školou, vůbec se mi tam nakonec nelíbilo a musela jsem odejít už po pár týdnech, i když jsem tam původně hodně chtěla a vzali mě bez přijímaček. Bylo to tam ale plné znamení odkazující na něco jiného co jsem chtěla a nevěděla, jestli je to správné a možné. Dokonce jsem si přímo řekla o "jestli je toto správné, prosím, ať jsem na internátu ubytovaná v pokoji s 'určitým číslem'", i když by se to takhle dělat nemělo. A hádejte co? Jelikož se jim první přihláška na internát někde ztratila, přeřadili mě na druhý a tam jsem dostala pokoj s tím číslem... a pak okolo pořád jezdil mistr se svou bílou dodávkou, která z nějakých prdlých důvodů měla tohle číslo nalepené na sobě. no co to prostě! :-D a cestou z téhle školy jsem objevila v knihkupectví na vlakovém nádraží(ach to dlouhé čekání na vlak)jednu knihu, která mě taky posunula o kus dál. takže přesně... člověk to vidí až s delším časovým odstupem.

mimochodem takhle jsme začali jezdit na dovolenou s jednou společností, která má tohle "moje číslo" v názvu. ještě v době, kdy jsem neměla tušáka a tohle číslo vůbec nebylo "moje". vždycky, když tam pak vyjdu ven, musím se smát, když vidím ten název té zájezdovky opodál... je to tak provokativní! ale doufám, že je to celé předem daná cesta a tohle průběžná znamení. třeba v době, kdy probíhaly největší změny, mě doprovázely 5tky.

prostě "chceš rozesmát boha? řekni mu o svých plánech!" :D někdy mám pocit jako kdyby si můj anděl s úsměvem říkal "ta šmudla ještě neví".

18 Ceneon Ceneon | E-mail | 4. listopadu 2018 v 18:12 | Reagovat

K té introvertnosti: https://www.csfd.cz/film/360067-grinch/prehled/
"chlupatec, jemuž naprosto vyhovuje samotaření v jeskyni"

Jen bych dodal k tomuto: "Do civilizace vychází jen v těch nejnutnějších případech, například když jeho lednice a spíž začnou zívat prázdnotou."
Nyní ani nemusíme na nákupy, když Tesco přijede až za nama :D.

19 Moudravrba Moudravrba | E-mail | Web | 4. listopadu 2018 v 21:54 | Reagovat

Potkal jsem ve svém životě spoustu lidí, kteří si mysleli, jak jsou chytří a při tom to byli úplní blbci. Vyzařovala z nich taková přechytřelost a mysleli si jak vás přechytračí. Člověk může ve svém životě chytračit jak chce, ale pokud mu chybí moudrost a umění jednat a působit na lidi, tak je  pro život a běžné vztahy úplně nepoužitelný.

Jak říkal čínsky taoistický filozof Lao´c: "Přechytřelost je přebujelý květ Taa a počátek hlouposti". Jde vidět, že už před 2500 lety takové lidi měli.

[5]: Jinak s tou vysokou jsem to měl velmi podobné jako ty.

Přihlásil jsem se na dvě vysoké školy a na obě mě přijali. Měl jsem se přijít zapsat a já jsem se jich zeptal, jestli se můžu přijít zapsat v jiný termín, protože ten termín kdy probíhal zápis už jsem něco měl. Řekli mi, že můžu, ale že mám zaplatit 500 Kč. To do mě hodně trklo, protože proč bych měl chodit na VŠ, kde stojí změna blbého termínu 500 Kč. Jste začínající student, nemáte žádný příjem a už hned v úvodu po vás chtějí za blbou změnu termínu 500 Kč?

Rozhodl jsem se proto, že půjdu na druhou vysokou školu. Když ale něco po mě začali chtít, tak jsem si začal klást otázku, proč mám plnit ty jejich blbé úkoly, když od nich za to nedostanu ani korunu a jestli mi to stojí za to, abych pak za pět let dostal od nich nějaký papír.

Proto jsem se rozhodl, že studovat na VŠ nebudu a dnes toho nelituji. Mám svůj život, svoji cestu, dělám co mě baví a nemusím se nikomu podřizovat. :-D

20 zdeněk zdeněk | 5. listopadu 2018 v 1:58 | Reagovat

[3]: Vážně jsem ten komentář odeslal 2:54? No hezky pěkně.
[5]: Hlavně docela uklidní, hned se na situaci dívám optimističtěj.

21 Hvezda Hvezda | 5. listopadu 2018 v 2:38 | Reagovat

Napadla me jedna vec. Zacnu takto. Dobre krize jsou destruktivni symbol. Nebudu se hadat, ale v tom pripade jako desktruktivni symbol musi platit na cele planete. Takze logicky kde kriz nemaji spojeny s krestanstvim, kriz nepouzivaji tak vlastne jsou vsichni v poradku? Nic jim nehrozi? Nepouzivaji ho, nemaji ho na hrobech, takze je vse v poradku. Pastyr a ovecky opet krestanstvi, takze dalsi nabozenstvi to takto nemaji takze jsou to pozitivne ladene osoby? Nikdo s nima nemanipuluje?
Skolstvi, ockovani chudaci deti. Povinna skolni dochazka byla zavedena za dob Marie Terezie. diky bohu za ni, kazdy se postupne naucil cist a psat a uz mel nastartovano k prilezitosti vice vedet a vystudovat. Drive to nebylo mozne, syn chudeho sevce se malokdy nekam dostal jako analfabet. Ockovani. Novodobe zlo, ale ja z vypraveni pametniku pamatuji zoufalost matek co mely 11 deti a pulka se nedozila dospelosti protoze treba cerny kasel nestovice nebo buhvi co jeste. Ne myslim ze lidstvo asi z toho radu sveta kdy ma na co si vzpomene nejak blbne. Ale to uz jsem psala. Tak se nudime az premyslime moc a to nam skodi.
Mas urcite pravdu ze inteligence ktera se nepropoji s moudrosti je nanic. Naprosty souhlas. HOdne lidem tohle propojeni od srdce preji protoze tohle vzacne spojeni vetsina lidi na planete nema.

22 Efs Efs | 5. listopadu 2018 v 7:26 | Reagovat

[1]: Přesně tak, pastýř své ovce chrání s nazazením života. Viz např. http://www.fit.vutbr.cz/~michal/kr/kkwww/kk_show.php?txt=NBK&b=42&k=10&v= verš 11 a dál. To, že někdo Ježíše (i jiné světlé zdroje) a jejich slova překroutil, nás nemůže a nesmí navádět a opravňovat k tomu, abychom ty zdroje oplivávali a zavrhovali jen proto, že je někdo zneužil (a tím se pokusil je očernit), ač by se to určitě mnohým líbilo.

23 Alue Alue | 5. listopadu 2018 v 8:59 | Reagovat

[19]:  Já takhle přemýšlela už na základce na prvním stupni, co z toho mám, vstávat ráno v půl sedmé a otročit tam do odpoledne. Zahazuji veškerou svoji energii, čas a život na tohle.... To co mi po škole zůstalo v hlavě bych se zvládla naučit sama doma v klidu, tehdy kdy bych na to narazila. Zbytek byl balast který člověk stejně zapomene, protože na to nemá využití.

24 zdeněk zdeněk | 5. listopadu 2018 v 10:49 | Reagovat

[19]: "... a jestli mi to stojí za to, abych pak za pět let dostal od nich nějaký papír." A to ten papír ani není jistý! Zkoušky se taky nemusí podařit, žejo.

25 Andy Andy | 5. listopadu 2018 v 15:57 | Reagovat

Ahoj :) mám dotaz do dotazníku.

Co to znamená, že se člověku mění obličej? Totiž vím, že už tu jednou bylo psáno o slečně, která viděla psí ksichty apod.
Ale jednotlivé části obličeje?
Viděla jsem chlapa, měl srostlé obočí nad kořenem nosu, ale pak to neměl. (vím, možno, že si to do příště oholil,) ale taky - ten samý příště -  měl křivý nos, ale přístě ho měl rovný.
Stejně tak měl horní rret věší, ale příště neměl ...

To se mi stalo poprvé, co to znamená?
děkuji

26 Ježovka Ježovka | 5. listopadu 2018 v 16:51 | Reagovat

[22]: Jo, církev neustále překrucuje a zneužívá...

27 leeth leeth | 6. listopadu 2018 v 15:53 | Reagovat

[4]: já bych o tom všem ale chtěla slyšet!! :D i o těch Tvých nových uvědoměních! :D
a děkuji za písně

28 ⚜️ aston 405 ⚜️ aston 405 | E-mail | Web | 6. listopadu 2018 v 16:10 | Reagovat

[23]: Tento komentář si pedagogové povinně vytisknou, vystřihnou, zarámečkují, přišpendlí na nástěnku, zapíší za uši a přilepí na čelo! Chytrolíni drzí!

29 Ježovka Ježovka | 6. listopadu 2018 v 17:40 | Reagovat

[18]: "Do civilizace vychází jen v těch nejnutnějších případech, například když jeho lednice a spíž začnou zívat prázdnotou."
Nyní ani nemusíme na nákupy, když Tesco přijede až za nama :D. !! :D  :D  :D A na rohlik.cz mají fajn věci :D  :D

30 Efs Efs | 6. listopadu 2018 v 20:15 | Reagovat

[26]: To je právě ono, o čem mluvím (tedy píši). Proto vždycky nabádám k tomu, abychom rozlišovali a nezjednodušovali, neházeli do jednoho pytle apod. Jsem rád, že sem chodí zejména přemýšliví a citliví lidé, kteří nedávají rovnítko mezi církev a Ježíše.

31 hanka hanka | Sobota v 15:48 | Reagovat

Měla bych otázku do dalšího dotazníku. Když s nějakou destruktivní osobou přeruším kontakt, udělám všechna opatření (výmaz z kontaktů, nekomunikace, nemyslím na ni, nemáme už nic společného), je možné, aby mě vysávala přes mého blízkého člověka, který s ní kontakt udržuje? Například ten můj blízký člověk přijde z návštěvy, vykládá mi o čem si povídali a jak se jí daří a že se na mě ptala.
Párkrát se mi stalo, že mě potom bolela hlava a cítila jsem se psychicky unavená, ačkoli mě osobně se kontakt netýkal.

32 Daniela Daniela | Neděle v 23:46 | Reagovat

Ahoj Alue, chtěla jsem se stručně zeptat, jestli je bezpečné poslouchat tyto meditace? https://youtu.be/yiGweP--BRs Popřípadě, jestli nevíš o některých, které jsou opravdu dobré. Našla jsem to video výše a vím, že všechno je vibrace a jde tím ovlivnit naše tělo a myšlení. Ale nevím, jaká je to frekvence a nechci si pouštět něco, co by mi uškodilo nebo nahrávat si něco do podvědomí, o čem si nejsem jistá, že opravdu rezonuje na vibraci lásky, jak se píše v popisku. Díky moc za názor

33 Alue Alue | Pondělí v 11:10 | Reagovat

[32]:  Mně ten zvuk dělá dobře, jestli ti to pomůže.... :-)  nebo taky můžeš meditovat v tichu, případně během nějaké činnosti, pokud se bojíš cizorodých dat... což já ostatně taky. Proto podobné záznamy neposlouchám.

34 Daniela Daniela | Pondělí v 16:26 | Reagovat

[33]:Děkuji :) Ano, někdy jen tak ležím a medituji si sama. Říkala jsem si, jak tyhle "subliminals" fungují. Jestli vážně nějak pomáhají tělu a mozku přepnout. Ale jak říkáš, nejsem ten tvůrce a neznám jej, tak mám z podobných taky respekt, protože si nechci do hlavy a do podvědomí hlavně nahrát nějaké nesmysly. Musím si vyhledat tvé články o frekvencích. Vím,že jsi tady něco měla  s hudbou.

35 Ondřej Ondřej | Úterý v 3:43 | Reagovat

Co říkáš na fenomén čaker a s tím spojenou kundalini? Pokud je kundalini destruktivní, dá se s čakrami pracovat konstruktivně? Koupil jsem si knihu kde se píše, že destruktivní projevy kundalini jsou jednoduše produkty vymetení nečistot z čaker náhlým způsobem a kniha samotná ukazuje způsob jak čistit čakry postupně a dlouhodobě aby mohlo dojít k probuzení přirozeně a kundalini neměla na cestě páteří překážky(pokud by ji člověk chtěl probudit). Je pravda že se mi to s tou kindalini taky moc nezdá, ale že by se tolik hinduistickych a jiných guru mýlilo s polaritou kundalini? Je to pevně svázáno s jogou a ta přeci není destruktivní.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama