V e-shopu Alue.cz jsou nové křišťály z Madagaskaru. - Aktuální výběr ZDE
Sledujte Zápisníček, kde vycházejí aktuální zprávičky. Nejnovější příspěvek: 16.12.

233. Dotazník: Mají na herce v divadle vliv jejich role?

25. listopadu 2018 v 0:54 | Alue K. Loskotová |  Dotazníky
Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze..... Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Jakou symboliku má jelen? Jeden člověk měl několikrát v kávě takovou černou bytost-jelena co stojí na zadních. Bylo to docela děsivé=určitě varovné znamení. Mně se taky zdálo ve snu o třech jelenech (byli šedí, nebo hnědí, prostě takoví tmaví) a přijde mi, že to bylo varovné znamení na tři lidi, které mám teď kolem sebe a možná, že znamení jelen je něco jako klouboučník, akorát taková nižší šarže-myslí to s vámi dobře, ale stahuje vás do matrixu-tudíž nebezpečný. Je to možné? Vím, že podle smolíčka pacholíčka, nebo harryho pottera je jelen ochránce, jenže tam byl bílý, takže je to asi jako s pegasem apod. že záleží na barvě? Každopádně ty jelení parohy jsou děsivé, když vidíte jen ten obrys za šera a z jelenů nemám moc dobrý pocit.
Záleží na kontextu, jelen sám o sobě není zlý symbol. Pokud se však zjevuje v kávě, chápala bych to jako varování před nějakými neupřímnými lidmi. Dělat z někoho jelena, nebo paroháče, znamená podvádět a dělat z něj blbce za jeho zády. Pokud je tedy dotaz mířen na konkrétní osoby, říká tím jelen docela jasně, jakou mají povahu a záměr.





2. Mám dotaz do dotazníku. Čo môže spôsobovať prepojenie medzi človekom a jeho zvieratkom? Keby niekto nepochopil dám pár príkladov. Napr. v rovnakú dobu zívneme, či si kýchneme. A tiež sa mi stalo, že ma jeden večer hrozne svrbelo jedno miesto na nohe a v druhý deň som kocúrikovi našla na zadnej labke kliešťa.
Není to jenom případ kdy zvíře žije s člověkem, ale děje se to i u lidí ve společné domácnosti. Pokud k sobě mají blízký vztah, je to o to silnější. Lidé nebo jiné živé bytosti, kteří spolu sdílí dlouhodobě a často stejný prostor, jsou na sebe úzce energeticky napojení, takže si předávají frekvence. Vysvětluje to i sladění doby menstruace kolegyň v práci, pokud mají společnou kancelář a je to i důvod, proč je potřeba si dobře vybírat lidi ve svém nejbližším okolí.

3. Maluješ-kreslíš ještě? Jaké nářadíčko používáš popřípadě jsi používala?
Maluju nebo kreslím v případech, kdy to k něčemu konkrétnímu potřebuji, jako jsou ilustrace, designy a jiné typy nákresů. Hobby kreslení už moc nedělám a využívám svůj volný čas jiným způsobem, ideálně aktivním pohybem nebo úklidem, protože sezení mám dost během práce a nemůžu si už dnes dovolit to samé, co před deseti lety.
Moje nejoblíbenější vždycky byly a jsou pastelky a tužky, ale dělat designy a jinak si ,,hrát" s obrázky v PC mě baví taky.

4. Čo si myslíš o archeologii, vyhrabávaní starých věcí a kostí a prípadne ich vystavovani. Nemalo by to zostať v zemi?
Pokud to není prokleté a zapečetěné jako faraonova hrobka, tak jsem jednoznačně pro vyhrabávání. Zvědavost je vlastnost kterou v různé míře oplýváme všichni a sledovat co kdo kde našel a vykopal je pro mě fascinující.
Dodneška si pamatuji, jak mi jeden místní kluk během mého dětství odhalil speciální místo v lese, kde před více než sto lety bývala hospoda, o které koluje pověst, že se záhadně propadla a zmizela... Hrabali jsme a zhruba v hloubce půl metru jsme našli celé lahve s tekutinami uvnitř ve kterých byli zdechlí brouci a spousty zeleného rozbitého skla, co kdysi bývalo nádobí. Bylo to strašně vzrušující. Nebo sběr kousků minerálů na poli na vysočině... když budu mít příležitost, ráda si zahrabu v zemi znova.
Odkrývání lidských koster už je trošku diskutabilní, kolují pověsti o naštvaných duších z pohřebišť, ale myslím si že záleží na kontextu konkrétní smrti, účelu a umístění pohřebiště a také na stáří události. Existují ,,prokletá místa", kde došlo ke hromadnému umírání, nebo jsou tam hromadné hroby po katastrofách, tam bych nekopala určitě. Ale člověk se svým způsobem podobným nálezům nevyhne, prakticky kde šlápnem tam kdysi něco umřelo, pořád se něco staví a když hrábnete do země a tam na vás vykoukne nějaká kost, tak už jste tím pádem nějaký hrob a ,,něčí klid" narušili, zpátky to nevezmete, nález ohlásíte aby na to koukl někdo fundovaný, protože nevíte co to je a jde se hrabat. Vykopávky jsou většinou o tom, že někdo někde kopnul a náhodou cosi našel, náhodou to bylo zajímavé nebo cenné, pak se kope v okolí jestli někde něco ještě nebude a můžou se najít celé komplexy, pohřebiště, pozůstatky staveb atd. Pořád mi připadá lepší to odkrýt, vyzvednout a třeba přemístit, uchovat a zdokumentovat, než to ignorovat, poničit a postavit na tom supermarket ať to bylo co to bylo.


5. Mám otázku do dalšího dotazníku. Jaký vliv má na herce když se vžívá do své role? Nemám na mysli nějakou patologii ale to co ta profese běžně obnáší - prostě sžít se s postavou, věřit na pódiu že jsem to já, mít ty emoce reálně a přenášet to na lidi. Když třeba někdo hraje záporáky a prožívá u toho fakt destruktivní emoce, trápí se, brečí nebo někoho bije apod. To přece musí mít na člověka vliv i v soukromém životě, od toho se přece nejde odstřihnout. K otázce mě inspirovalo vyprávění kamarádky která byla v divadle na velmi emotivním představení, kdy uznávaný herec v hlavní roli po skončení představení při děkovačce byl trochu mimo, z těch emocí, že mu trochu trvalo než přišel k sobě. V soukromém životě má docela trable pokud vím. Není to podobný princip jako u rodinných konstelací?
Vesmír nezná ne a vesmír nezná ,,jenom jako". Když něco děláš, nebo máš nějaké myšlenky, tak to vysíláš do prostoru, vesmír na tom rezonuje a podle toho se mění tvoje realita i ty sám. Není to pouze o tom jestli hraješ na podiu, ale stává se to i při filmech, když se na ně díváš. Určitě jsi už zažil, že po skončení nějakého extra hnusného jsi měl jiné myšlení, jakobys byl někdo jiný, bylo ti zle, měl jsi úzkost atd. To proto, že vedle vesmíru ani tvůj mozek nerozeznává co je jenom jako a co skutečně prožil, takže vše viděné zaznamená jako tvoji realitu. Existují výzkumy, které tvrdí, že lidé kteří hodně koukají na horory a hrají realistické počítačové hry kde se hodně zabíjí, vykazují duševní následky traumat jako lidé, kteří byli ve skutečné válce, nebo zažili jiné druhy extrémního zla a utrpení.
Stýkat se se zlem, ať už ve filmu, v divadle, jako divák nebo jako herec, je velmi rizikové a opravdu to má vliv na život a psychiku člověka. V souvislosti s tématem doporučuji článek: Proč je Shakespearova hra Macbeth prokletá

6. Chtěl by jsem se zeptat jestli je vhodné nosit stříbrný, nebo zlatý řetízek na krku?
Skrze kovové obruče neprochází bioenergie člověka, to znamená že pokud se nosí prstýnek, prst je energeticky umrtvený a jeho centra nefungují. Na jednom prstě se to dá nějak snést, máme přece další :) Ale pokud se dá prstýnek na každý prst, je to už problém.

Řetízky představují větší problém, protože izolují tělo od hlavy, člověk pak nevede energii a nevnímá správně jak by měl. Tyto kovové obruče okolo těla způsobují, že má člověk menší schopnost energie přijmout, menší schopnost destruktivní energii přirozeně vyzářit. To ho celkově oslabuje a zhoršuje jeho zdraví, jak fyzické tak i mentální.

Je možné tento problém obejít. Prstýnek si pořídit takový, který nemá uzavřený kruh, ale je rozpojený.

Můj kamarád říká, že čím víc prstýnků na rukách, tím větší je to kráva. - Souhlasili byste s ním?

Pokud jde o přívěsek na krk, místo řetízku k němu používat bavlnu, kůži, nebo plast - bužírka, vlasec. Přinejhorším se dá i část řetízku v zapínání prodloužit o kus jiného nevodivého materiálu, jakoby to ,,nastavit". Tím řetízek nebude uzavřený a energii bude pouštět.
Pokud je zavěšení bavlněné nebo kožené, nevadí pokud je na něm jenom přívěsek, nebo pokud má kovové zapínání.


Mám ale zkušenost, že i když je obruč otevřená a energii pouští, k částečnému omezení i tak dochází, proto bych dala celkově přednost provázkům na krk a kdo má rád prstýnky, vyrábí se i dřevěné, nebo jednoduché hladké kroužky z polodrahokamů.


Celkově mám zkušenost, že lidé citliví na energie řetízky ani prstýnky s uzavřeným kruhem nenosí. Rozumově nemusí chápat proč, ale vede je k tomu pocit, že je něco jinak, když to mají na sobě. Postupně se pak dopracují k tomu, že kovy vyloučí ze svých šperků, nebo nosí občas jeden prstýnek ke speciální příležitosti. Rozhodně je nepotkáte okované kdečím.
V tomto světle je pak docela vtipné potkat někoho, kdo řekne že je medium, senzibil a léčitel, ale na každém prstě jeden nebo dva kovové prsteny. Podle toho poznáte, ten že člověk absolutně nic neví a nepozná.



 


Komentáře

1 Ježovka Ježovka | 25. listopadu 2018 v 2:42 | Reagovat

To ohledně té dvojky... Nám se tohle stávalo s přítelem, ale ještě jsme se ve vědomé rovině neznali(fakt jako třeba "hm, ten týden tehdy mě hrozně bolel loket, to já někdy mívám" "co? to mě ale taky!" a takových "náhod" bylo spoustu). zajímavé.

"Můj kamarád říká, že čím víc prstýnků na rukách, tím větší je to kráva. - Souhlasili byste s ním?" no, +- na tom asi něco bude, řekla bych. snad jen kromě takových těch krásných alternativních boho prstýnků, ty mají blíž k přírodě než ke skutečným "prstýnkům":)

já se prstýnkům vždy vyhýbala, není mi to příjemné. stejně tak náhrdelníky... vezmu si to jednou, když se mihnu někde 2 - 3krát za rok na nějaké večerní společenské akci, ale to si vezmu fakt z formality, doma to sundám a už si to znova neberu. zcela sama od sebe. zato něco dřevěného na bavlnce si vezmu ráda(je mi to prostě přirozeně příjemné), za to vždycky utratím spoustu peněz na dovolené. teď už aspoň vím proč:)

2 ⚜️ aston 405 ⚜️ aston 405 | E-mail | Web | 25. listopadu 2018 v 9:05 | Reagovat

Když jsem byl na střední škole, chtěl jsem zkusit naše středoškolské divadlo. Později jsem zjišťoval, že naprosto vždycky hrají buď tragedii nebo tragikomedii. Hnus. Šel jsem od nich pryč, dokonce mi tam bylo špatně z toho, co právě zkoušíme.....

3 Gabby Gabby | E-mail | 25. listopadu 2018 v 10:00 | Reagovat

Mám dotaz do dotazníku. Pokud bys měla čas a omrkla to budu ráda.
Dlouho sleduju na YouTube Ellen Degeneres. Dělá prostě show (jako u nás Šíp nebo Kraus) kde si zve lidi, hraje hry.... Je hodně štědrá a přijde mi, že jako jediná, ze všech, co dělají tyto "noční show" ona rozdává nejvíc a pomáhá. A taky jeji příjmení "degeneres" generous - stedry. Přijde mi konstruktivní i když je slavná. Je vtipná a na její věk je taková střelená puberťačka. Ale opravdu rozdává spoustu věcí. Pokud bys měla čas a mrkla na to. Co si myslíš? Třeba i její tvář na mě působí v pohodě. Pokud to omrkneš, tak moc děkuji :)

4 Andrea V. Andrea V. | E-mail | Web | 25. listopadu 2018 v 11:22 | Reagovat

Čím déle se energiím a jemnohmotnému věnuju, tím míň toho na sobě  nosím. Aktuálně to došlo tak daleko, že už několik měsíců nenosím vůbec nic. Pořídila jsem si balení bílých provázků se zapínáním, nějaká povoskovaná bavlna, tak si přívěsky hodím na to - jiná možnost není :)

5 vanilková vanilková | 25. listopadu 2018 v 14:26 | Reagovat

S blokováním energie šperky naprosto souhlasím, cítím to na sobě naprosto zřetelně. Jsem ale taková trubka, že se se mi šperky moc líbí a ráda se zdobím, líbí se mi, jak velký výrazný šperk dokáže "rozzářit" úplně obyč oblečení. Dělám to tak, že si velké šperky "ordinuji" cíleně. Když vím, že nebudu mít nějakou situaci, která si žádá mou pozornost a velké energetické nasazení...tak si prostě na tu cestu do města a pokec s kámoškou u kávy ten obří prstýnek na chvíli nasadím... :-?

6 :) :) | 25. listopadu 2018 v 17:31 | Reagovat

Ne, rozhodne nesouhlasim s tim, ze cim vic prstynku zena ma tim vetsi je krava, tohle bych si tvrdit o nekom jen kvuli prstynkum netroufla

7 mudrland wenca mudrland wenca | E-mail | Web | 25. listopadu 2018 v 19:41 | Reagovat

Není na škodu nechat si napovídat od životních okolností. Snubní prsten jsem definitivně sundal 2 dny po svatbě. Jako strojař jsem ho nosit nemohl kvůli bezpečnosti práce. Všechny hodinky co jsem kdy měl jsem velmi brzy rozbil při práci, tak jsem je přestal nosit. Namísto koupě hodinek jsem ty peníze mohl rovnou vyhazovat z okna. A zlatý řetízek od manželky jsem sundal poté, co mne spálil při svařování. Proto na sobě kromě oblečení nenosím vůbec nic, ani kérku. Pochopil jsem, že vyšší moc mi dala jasně najevo, že tyto věci by mi nic kladného nepřinesly.

8 mudrland wenca mudrland wenca | E-mail | Web | 25. listopadu 2018 v 19:49 | Reagovat

[2]:Já jsem divadlo nikdy nehrál, ale rozhodně odmítám sledovat filmová dramata, akční filmy a vůbec všechny které zobrazují násilí. Nemám to zapotřebí, špíny je dost v běžném životě nad hlavu.
Jsem muzikant, ale v poslední době nehraju. protože kdejaký muzikantský idiot ukazuje dlaní symbol Satana.

9 aťa aťa | E-mail | 25. listopadu 2018 v 20:10 | Reagovat

Otázka do dotazníka. Stačí mužovi,ktorý sa dal z lásky prekrstiť a je 2x pokrstený, previesť podľa popisu z knihy Anděl strážný na strane 252-253 deaktiváciu 1x? Ďakujem.

10 Ježovka Ježovka | 25. listopadu 2018 v 20:17 | Reagovat

[5]: já zas ujíždím na chokerech :-D  :D

11 Adela Adela | 25. listopadu 2018 v 20:19 | Reagovat

Nosim řetízek od 11let a skoro nikdy jsem ho nesundala, je na něm hvězda ☆
Ten nevadi ne?

12 Alaiana (Ali) Alaiana (Ali) | 26. listopadu 2018 v 0:29 | Reagovat

[1]: Já s tím nesouhlasím. Přijde mi to jako nadávka na toho člověka, zbytečná. Každý člověk má vypadat tak jak chce, jak se mu to nejvíc líbí.
Mně se moc líbí šperky – všechny a moc se mi líbí i ty ze zlata a stříbra. Ty jsem odmalička nosila, takže jich mám doma spoustu. Nebo prostě ty kovové. Momentálně mám na sobě dva prstýnky – na každé ruce jeden a v uších náušnice. Když jsem si tohle už tenkrát přečetla, tak ty prstýnky jsem sundala. Pak jsem si ale přečetla ještě jiný článek, se kterým jsem částečně také souhlasila, a tak je zase nosím. Energie opravdu cítit trochu umím a světe div se, funguje mi to prostě i přes ten kov, co mám na sobě. Ale už vidím, jak by mi Alue řekla, že teď rozhodně nemám pravdu, protože ona tohle přece zná moc dobře, tak to ví a hned pozná, že si jenom hraju. Prosím, aby tohle nikdo nevzal zle, nijak zle to nemyslím. Podle mě je to ale tak, že když budu hodně cítit, že mi kov vadí, jednoduše ho sundám. Teď to mám tak, že ho trošku cítím, a když ho sundám, tak je opravdu něco jinak. Ale nijak mi to nevadí. Nebo když najednou zjistím, že už kvůli tomu energie necítím, tak to také sundám. A jinak se kvůli tomu nijak nevzrušuji, nehážu to hned do koše a tak. To se vlastně mohou rovnou úplně přestat vyrábět jakékoliv kovové šperky. :D
A to jsem si chtěla zase nějaké nakoupit a ozdobit si i ukazováček a prostředníček a na každém prostředníčku dokonce dva. :D To asi není úplně dobré. A náramky si nakoupit, protože už je mám rozbité…  Ale napadlo mě řešení, že bych ty prstýnky vytvořila právě tak, aby neměly uzavřený kruh, tak to mě ještě čeká práce. :D A zlaté, stříbrné, nebo prostě kovové náhrdelníky nutně nepotřebuju, tak ty zlaté, stříbrné, nebo prostě kovové přívěsky si můžu přendat na něco, co je ok. Jen náramky asi nejdou nijak vyřešit a náušnice.
Chtěla jsem hlavně říct, že bych hned neodsuzovala člověka s kovem, který říká, že cítí energie, nebo je senzibil. Tohle se mi moc nelíbí, to určitě takhle nejde dělat, jenom částečně, protože já nevím, jak to ten člověk v sobě má. Když o mě teď řeknete, že nic necítím, protože mám na sobě kov, nebo ho dokonce mít chci, taky se budete plést.

13 leeth leeth | 26. listopadu 2018 v 8:16 | Reagovat

[3]: nebo degenerace :D

14 niky niky | 26. listopadu 2018 v 8:46 | Reagovat

K těm prstýnkům: v minulosti jsem měla postupně dvě "kamarádky", které nosily na obou rukou hodně prstýnků, ta jedna dokonce na jedné ruce pět a na druhé čtyři.

A tyto dvě osoby měly společnou jednu vlastnost. A to, že neustále muselo být po jejich, nesnesly jiný názor, mluvily mi do života a do toho, co mám dělat a vynášely nade mnou nějaké soudy o tom, jak jsem neschopná atd. Ta první mi k tomu ještě dělala všelijaké naschvály, takže s ní jsem ukončila veškerý kontakt velmi brzy.

Ale u té druhé jsem toto rozpoznala až po několika letech, kdy se bývalá kamarádka pěkně vybarvila při určité situaci a tam jsem si teprve plně uvědomila, jaká je její pravá tvář. Jak se říká: v nouzi poznáš přítele.

Nebo moje bývalá učitelka, celá ověnčená zlatem, většinou protivná a neprávem kritizující, vylévající si zlost na jiných.

Nebo bývalá šéfová, taky samý prsten, žena s komplexem méněcennosti, ve které to vře jako v papiňáku a člověk není schopen odhadnout, kdy zase vybuchne.

Takže s výrokem - Čím víc prstenů, tím větší....bych souhlasila. I když spousta žen je zlých a nesnesitelných i bez toho.

Spíš bych řekla, že ženy co nosí hodně prstenů, potřebují být za každou cenu dominantní a vypadat chytře.

Je zajímavé, že chlapa, co by nosil tolik prstenů jsem ještě nepotkala, asi by si připadal, jako blbec. I když muži vlastně někteří zase nosí ty velké řetězy kolem krku, jak pro psa.

Počet prstenů a kovu na těle může být ukazatelem charakteru dané osoby, zvlášť když ta osoba nosí na krku kříže a v autě má růženec, tak to je jasná zpráva.

15 Ayeri Ayeri | 26. listopadu 2018 v 9:12 | Reagovat

K těm kovům, nevím jestli mi to někdo potvrdí, ale zdá se mi, že hodně záleží i na velikosti a mohutnosti. Jemný tenký řetízek nebo 1 prstýnek je v pohodě, to snesu, i když taky omezeně dlouho. Ale těžké náramky a řetězy, to se nedá, stejně jako víc prstýnků. Jinak když vidím někoho s prstenem na každým prstu, pomyslím si něco o nevkusu, ale nikdy bych nikoho nesoudila pouze na základě šperků.

16 Elly Stardust Elly Stardust | 26. listopadu 2018 v 9:16 | Reagovat

K tomu divadlu bych chtěla říct,že to vliv má a ne zrovna malý. Nejsem klasický herec, spíš na pomezí alternativního divadla a improvizace, ale některých rolí se mi zbavuje hodně těžko a některé měly i celkem výrazný vliv na můj další vývoj. Člověka to změní. Vemte si, jak vás často ovlivní třeba knížka. A teď si představte, když ten příběh jen nečtete, ale ocitnete se přímo v něm. Má to negativa, ale možná občas i pozitiva. Chce to s tím prostě počítat, než do toho člověk jde... :-)

17 Moudravrba Moudravrba | E-mail | Web | 26. listopadu 2018 v 12:58 | Reagovat

Děkuji za odpověď na otázku číslo 6. Já jsem si právě říkal, proč vždy tak po třech dnech musím stříbrný řetízek sundat. Cítil jsem se, jak kdyby se mi nějak nahromadila energie v hlavě a necítil jsem se v tom moc dobře. Řetízek jsem si teď nechal jenom na výjimečné příležitosti, takže jej po pár hodinách sundám.

Právě proto teď hledám nějakou alternativu přívěšku pro muže, který bych mohl nosit trvale na krku. Dříve jsem nosil kožený přívěšek se symbolikou Jinu a Jangu. Možná se k tomu zase vrátím.

Ruce mám dokonale vyřešené díky bavlněným pleteným náramkům, které jsem koupil v e-shopu Pletené Náramky. Díky tomu, že nejsou tyto náramkyz kovu, ale z bavlny, tak u nich nevidím problém, už jenom kvůli mému dobrému pocitu z jejich trvalého nošení. ;-)

18 @ @ | 26. listopadu 2018 v 14:32 | Reagovat

[6]: Všimli jste si,že nejvíce"okované" chodí světské a cikánky?

19 Alue Alue | 26. listopadu 2018 v 21:02 | Reagovat

[14]:  nebo ženské s velkýma plastovýma drápama... blef :-/ nebo s obočím na brežněva.... dneska jsem jednu takovou viděla a to jsem myslela, že je to už za námi. :D

20 mariankosnac mariankosnac | 26. listopadu 2018 v 21:37 | Reagovat

4 -Ja som hrabal na dvore na chalupe a tiež som našiel úlomky rôzneho i zeleného skla aj nejakú starú malú lahvičku z bieleho skla (možno od voňavky alebo nejakého lieku?). Kedysi neboli kontajnery na zber skla tak to ľudia asi len odhodili na zem a sklo sa asi hodne pomaly rozkladá.

Inak štvú ma archeológovia že zakazujú ľuďom hľadať pomocou detektorů kovů. Radšej to chcú nechať zhniť v zemi. Podľa nich všetko čo je staršie ako cca 70 rokov je archeologický nález a je nezákonné si to nechať. Nechcem byť sprostý, škoda reči na nich...

21 Nirvana (alias Ježovka) Nirvana (alias Ježovka) | 27. listopadu 2018 v 4:21 | Reagovat

[11]: se ví, že ne:) hvězda je symbol člověka, pokud tedy není otočená nebo nakloněná.

[12]: "Každý člověk má vypadat tak jak chce, jak se mu to nejvíc líbí." tak jasný, však já to nikomu neberu. jen osobně trochu zpozorním, pokud je někdo hodně ověšený kovem. pokud někdo např. nosí symbol satana na oblečení, neberu mu to, ale vzdaluji se, protože na tom očividně rezonuje... a ne všechny rezonance si spolu rozumí. /jako ne, že bych prsteny přirovnávala k Satanovi, to NE/

[19]: "s velkýma plastovýma drápama... blef :-/ nebo s obočím na brežněva" no, ne asi. a to jsem si už tuhle říkala, jestli jsem jediná kdo má špatně nastavenej mozek a připadá mu to fakt ošklivý. botox do rtů do toho a je vymalováno... - mluvím o těch extrémních případech, mně se to prostě fakt nelíbí. osobně mám ráda trochu delší nehty, tak si nechám trochu dorůst přírodní, starám se o ně a dobrý, ale takový ty drapáky a špičatý/případně černý nebo červený/ k tomu, to je síla :-D

22 Ježovka Ježovka | 27. listopadu 2018 v 6:44 | Reagovat

Je podle tebe možné(respektive jestli to tak duše nedělají je velmi ojediněle, protože vím, že mají tendence se rodit stále dokola do té samé rodiny), aby duše pocházela z jiné rodiny z jiné země než do které se aktuálně fyzicky narodila a naplánovala si pak se do té rodiny v životě vrátit/"osud"/ ? Jako že by se schválně narodila do úplně "cizí" rodiny, kde nikde nebyla a pak třeba potkala někoho ze své "původní". Taky mě napadá, že duše může možná dvě rodiny střídat nebo můžou být jedna duševní rodina rozdělena na dvě. Co si o tom myslíš? - Snad to píšu dost srozumitelně. Jako ono teoreticky je samozřejmě možné všechno, ale zajímá mě, co bys na to řekla:)

Já totiž takové pocity měla, když jsem poznala mého kamaráda a jeho rodinu, konečně jsem se cítila "jó, sem patřím, to je doma"(vtipný je, že jeho blízká příbuzná pocházela z ČR. Tohle prostě není jen tak. Tak mě napadá, jestli jsem to nebyla já, ale to už je fantasmagorie). Celý život jsem měla takový dojem, že "někde tam venku" - nejspíš v USA - je někdo, s kým se "znám", on čeká na mě a já na něj/na ně. Že duševně nepatřím jen do té fyzické rodiny, kde jsem se narodila, tak trochu se tu částečně cítím jak vytržená od kořene a pohozená daleko od něj. Nicméně mít slovanské geny je fajn. Ptám se, protože si na jednu stranu říkám, jestli to nebyla předtím berlička a spíš únik z reality, protože moje rodina - pokud se tomu tak dá říkat - byla... nevím, jak to říct slušně a co nejjemněji, prostě rozlámaná, neúplná, v mnoha ohledech totálně skličující a já tam byla částečně nechtěná a nikdo se o mě moc nezajímal(maminka ano, ale ve výsledku jsem se musela starat já víc o ní než ona o mě, prostě mít pocit už v devíti nesete odpovědnost za rodiče, to nechcete. Je hrozně zničující a depresivní, když jako dítě nemáte takový ten pocit bezpečí, klidu a ochrany), což je fakt toxický pocit(nevím, jestli už jsem to neříkala, ale kdo máte milujícího tátu, VAŽTE SI HO. Tohle je totiž něco, co ovlivní člověku vývoj mozku a pak s tím zkerentěním musí žít zbytek života. Opět opakuju, že štěstí, že mám Alušku). Ale je mi jasné, že jsou děti, které jsou a byly na tom ještě mnohem hůř/znala jsem dvě/, což je hrozný. Ono každý máme něco, ale neskutečně závidím/ne ve zlém, nevím, jak to říct jinak/dětem z úplných, relativně šťastných rodin. To je prostě... dar. Neskutečně cenný a ony si to často ani neuvědomují.

A zajímavost: Když jsem dřív jako mladší mluvila česky/ne, že bych teď většinu mluvila jiným jazykem :D /, říkala mi i maminka, že tak jako zvláštně mluvím, nějak mi to nejde do pusy a neumím si s tím jazykem dost dobře poradit. Díky tomu jsem i měla slabší a hůř slyšitelný hlas(víte vůbec, co práce dalo naučit se "ř" a "č" ?!). A pak jsem začala číst, mluvit a zpívat anglicky a hele! :D všichni říkali, jak mi to hezky jde, můj hlas měl najednou přirozený tón a tak hezky, melodicky, přirozeně vycházel z pusy - a dalo se konečně mluvit hlasitě! Ale neberte mě za slovíčka, na češtině není vůbec nic špatného, naopak - jen já jsem individuální případ. Možná pozůstatek z minulého života nebo špatně naučená česká výslovnost ve školce :D

23 Rady Rady | 27. listopadu 2018 v 9:11 | Reagovat

A náušnice v uších také odebírají energii? Mám stříbrné na puzetky s polodrahokamy, myslela jsem si, že ty kamínky v nich by měly spíš pomáhat. Řetízky taky nejsem schopná nosit dlouhodobě, ale to ani náramky z polodrahokamů spojemé gumičkou - asi, že na sebe nabalily energetický balast a už se hlásí, že chtějí vyčistit. Přiznám se, to čistění mě nebaví. S přívěskem od Alue na šňůrce jsem ale v pohodě. Dokonce jsem nedávno vzala do ruky topaz a napadalo mě, raději ho dát na šňůrku, než na řetízek, ale si o to říkal.

24 Ivanitko Ivanitko | E-mail | Web | 27. listopadu 2018 v 9:24 | Reagovat

Dotaz k prstenům.
Docela mě tohle zjištění překvapilo, a když jsem se zpětně ohlédla, tak už jsem dávno přirozeně vyměnila kovy za voskovanou bavlnu či přerušované kruhy. Občas jsem měla pocit, že mě dusí nebo škrtí a říkala jsem si, že jsem blbá :D No nicméně k dotazu.
Měla jsem za to, že kruh jako symbol zesiluje všechno co je uvnitř. Proč tomu tak není kupříkladu u prstenu. Místo aby posílil energetické dráhy, tak je umrtvuje?

25 mariankosnac mariankosnac | 27. listopadu 2018 v 13:43 | Reagovat

[24]: kruh jako symbol zesiluje to je pravda, preto napríklad nacisti - okultisti dávali hákový kríž do kruhu. Ale odvozovať si od toho že prsteny budú zosilovať energetické dráhy je už dosť mimo. I voda keď prejde kovovými trubkami sa poškodí, z toho vychádza teória spinovanej vody.

26 Andy Andy | 27. listopadu 2018 v 14:20 | Reagovat

[13]:
[3]:
jo na tu taky koukám, na některá videa ALE ... přide mi, že to její přijmení je právě DE-štědrý ... proč je tam to de? stejně tak štědrá byla i ta tlustá černoška přece, jakže se jmenuje? ... a to není to člověk !! eh, nevzpomenu si.
myslím, že jim jde jenom o vyrovnávání energií, aby mohli i nadále provádět své hrůznosti

27 Arleta Arleta | 27. listopadu 2018 v 16:26 | Reagovat

[3]: Me by take zajimal nazor na Ellen DeGeneres. Dokazala toho hodne a zazila spousta, razi nazor - pomahejte si navzajem, budte vsimavi a laskyplni. Zaroven kritizuje nektere nesmysly moderni spolecnosti. Ale nektere jeji vtipky mi prijdou trosku krute a ponizujici. A vsimla jsem si, ze kdyz si pustim jeji show nejak se nemuzu odtrhnout a musim sledovat dalsi a dalsi ...

28 Ali Ali | 27. listopadu 2018 v 19:17 | Reagovat

[21]: Jak někdo třeba řekne, že je každého věc, co dělá, nebo má na sobě, tak to vypadá, jako když je to vlastně jedno, ale ono to ve výsledku jedno není. Ne když jde o ty špatné, nebo vyloženě destruktivní věci, to by to pak někdo měl tomu člověku rozmluvit, pokud je to v jeho silách. Pokud ne, tak pak je to jeho přání a nedá se holt nic dělat. Vím i jak to myslíš ty.
Nedávno jsem byla v nemocnici a mluvili jsme s paní, která tam pracovala, a já si všimla, že má na ruce prsten s hadem. Jako nic proti té paní, prostě tam jenom pracuje, ale právě jsem si říkala, jak to sedí.  Jó, kdyby ta paní věděla. :D

[3]: Když jde o tyhle celebrity, tak mně připadají vždycky všechny stejné. To může být i tím, že je nesleduju a neřeším, ale asi to nebude tak úplně jen tím… :D Ale jinak všichni slavní lidé určitě destruktivní nejsou, spíš jde o to, jaký mají příběh, jestli jsou upsaní, nebo ne, jak se dostali k té slávě… Na videa Ellen jsem už před časem na YT narazila a na nějaká jsem se koukla a taky mi připadala stejná, protože jsem to nijak neřešila. Ale teď jak jsi ji tu zmínila, jsem se dívala znovu a opravdu i na mě působí konstruktivně, jak říkáš. Takže ti za ni děkuji, já mám novou zábavu.

[15]: Přesně! Jo, tohle potvrzuju a souhlasím s tím. Já teda mám ty drobné, nebo prostě normální. Když jsem poprvé sundala prstýnek, tak to bylo najednou takové „Au“ a nevěděla jsem, jestli jsem si to nevymyslela, nebo co to bylo. Teď jak jsem tu o tom psala, jsem znova cítila ty prsteníčky, na kterých jsou, protože jsem na to byla zaměřená. Když na to zaměřená nejsem, tak to vlastně necítím. Tak jsem je znova sundala a pozorovala to a občas jsem cítila vyloženě bolest od toho, jak tam předtím byly, a byla jsem ráda, že je nemám. Takže teď jsem zas na nějaký čas bez nich, než si je zase vezmu. Je dobré nenosit je pořád a odpočívat od nich, a když tak se postupně dopracovat k tomu, že je třeba nebudu nosit vůbec. Chtěla bych v nich ty díry, aby nebyly uzavřené.

[26]: Vesmíre, to má dělat nějaké hrůznosti? Jenom proto, že je slavná? Jo, je to boháč, tak vyrovnává energie a dělá to tak naprosto správně. Kdyby to takhle dělali všichni boháči a nebyli to Ilumináti, bylo by nám tu všem hej.

29 Ali Ali | 27. listopadu 2018 v 21:08 | Reagovat

Jo a dodatek k tomu, co jsem napsala o té paní. Vím, že had znamená zrádce, ale já té paní nebudu hned vymýšlet nejhorší vlastnosti. Spojila jsem si to pouze tak, že nemocnice má ve své symbolice hada (pro mě a podle mě to had je), no a ona tam pracuje, tak má něco, co s tím je spojené. A nic jiného už v tom nehledám. A myslím, že lidi většinou neví, o co jde, nebo i když ví, tak je problém, že to neberou moc vážně a řeknou jenom „to se jen tak říká“ a jedou dál. Nemusejí ale být nutně zlí.

30 hanka hanka | 27. listopadu 2018 v 22:23 | Reagovat

[15]: Mně se to taky zdá, myslím že i tenký řetízek je nepříjemný, ale jak vidím někoho kdo má tlustý řetěz tak ho úplně lituju, že to musí bolet a studit!

Otázka do dotazníku - Myslíš že je možné v tomto světe přejít na pránu? Prostě odnaučit se jíst a žít z energie, za předpokladu že člověk žije hodně v kontaktu s přírodou a stojí na okraji matrixu.

Já mám sice jídlo ráda, ale ne nějak přehnaně a mám odmalička pocit že jídlo je jaksi něco navíc, že to zkrátka není úplně nutné. Ale nevím jestli by to vůbec šlo bez jídla tady na zemi.

31 ⚜️ aston 405 ⚜️ aston 405 | E-mail | Web | 27. listopadu 2018 v 23:14 | Reagovat

Je-li extravagantní Dana rozvařená na fotbalovém zápase z požitku zrakových vjemů azbuky, má stále pouze sedm nálad?

32 Martin Reisinger Martin Reisinger | E-mail | 28. listopadu 2018 v 5:57 | Reagovat

Jelen jako správa?
,,Podívej se na situaci z venku,vnitřní pohled tě ovlivňuje emočně.
Máš příjmout uvážlivé rozhodnutí. :-)

33 Tereza Tereza | E-mail | 28. listopadu 2018 v 8:03 | Reagovat

Zajímavé... nenosím vůbec žádné šperky...prostě intuitivně. Dříve jsem si vzala naušnice a léta jsem nosila prstýnek z bílého zlata, který mi nedávno prasknul... možná měl prasknout. Děkuji.

34 Alue Alue | 28. listopadu 2018 v 10:45 | Reagovat

[33]:  Jak jsi to dokázala? Nikdy jsem neviděla aby kovový prstýnek prasknul O_O

35 Tereza Tereza | E-mail | 28. listopadu 2018 v 21:59 | Reagovat

To nevím... nosila jsem ho 12 let, sedím v práci a najednou mě strašně štípe prst, kouknu na něj a prasklý, sama jsem čuměla. Mám někde v mobilu i fotku, jestli máš mail, pošlu :)

36 df df | 29. listopadu 2018 v 8:53 | Reagovat

[24]: Kruh sice ano, ale pokud je prsten z kovu, je potřeba ho vnímat jako závit na krátko. Tedy zkrat v elektromagnetickém poli. Někteří pořád zapomínají, že lidské tělo je řízeno el. impulsy o rúzných frekvencích. Kdysi sem také nosil zlaté a stříbrné věci, ale musel sem to sundat, tělo mi to naznačilo dost jasně. Poslední kovovová věc byla stříbrná náušnice a šla dolů někdy najaře 2014. Jako zajatec si připadám když si musím vzít košili a krk mi obepíná límeček brr.

37 Milča Milča | 29. listopadu 2018 v 16:46 | Reagovat

Otázka do dotazníku.

Milá Alue,

mě by opravdu zajímalo, jak je to s dušemi pejsků. Respektive se jedná o to jeslti nechat pejska dožít, nebo mu pomoct od trápení. Rozhodnout za něj přece není dobré ne? Je to ukončení jeho života a neshledávám na tom nic dobrého. Jak to tedy je?
Děkuji za tvůj názor

Milča

38 Ježovka Ježovka | 30. listopadu 2018 v 1:10 | Reagovat

No moment, až teď mi to došlo. Tak pro případ, že budeš mít chuť tuhle otázku někdy zařadit do dotazníku, hodím ji sem, protože si prostě musím být vysloveně jistá.

Dle toho co dosud vím a čemu věřím, křtem se duše dítěte upisuje Satanu. To by ale teda znamenalo, že pokud by se křest nezrušil, ta by kamarádova duše nepřišla po smrti tam kam ta moje a už nikdy bychom se v té rovině neviděli... to jako opravdu?

to snad :-(  O_O tohle né. a moje dvě kamarádky stejně tak. bohužel k odkřtění se nemá ani jeden, možná ještě tak kamarád, ale spíš ne :-(

ale to by přece bylo hrozně moc duší, navíc ta duše do toho těla jde s vědomím, že bude upsaná, to přece O_O to by byla teda poněkud síla. Nebo to možná chápu zase nějak blbě.

39 Daniela Daniela | 3. prosince 2018 v 17:15 | Reagovat

Ahoj Alue, nejsem si jistá, jestli jsi už na tohle někdy odpovídala. Zajímalo by mě v dotazníku, co si myslíš o klimatických změnách? J8 totiž nevím, co si myslet. Na jednu stranu mi přijde, že globální oteplování je nesmysl a na druhou vidím změny i u nás v lesíku a v okolí. Plus nesněží :( A kdysi jsme se touhle dobou koulovali. Je tohle způsobeno záměrně nebo je to přirozený cyklus planety a nebo se planeta zlobí? Napadají mě právě tyhle tři teorie. Myslím, že jsme třeba v době, kdy se planeta přirozeně otepluje a někdy v budoucnu se zase ochladí. A nebo je to způsobeno lidmi, jak nám tvrdí? Moc se mi nechce věřit, že je to oxidem uhličitým atd. Ani mi moc nepřijde, že by tohle dělaly elity záměrně, spíš bude fakt něco s planetou. Jak to vidíš?

40 Alue Alue | 4. prosince 2018 v 17:18 | Reagovat

[39]:  U nás sněžilo už koncem listopadu. Myslím letos, teď. Dneska to teprve slezlo, jinak pokrývka a ledovka byla všude.

Teorie o globálním oteplování/ochlazování se vzájemně vyvracejí a každá říká opak.

41 Martina D. Martina D. | 9. prosince 2018 v 16:46 | Reagovat

Mila Alue, mam od tebe kristal SOLUMATE, ale dcerce upadl a odlomila se spicka, tak se chci zeptat, jestli ho presto mohu nosit, nebo naopak urcite ne.
Dekuji

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama